Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 11. kolo

Slavia herně nepřesvědčila ani v derby, i proto je vybojovaný bod z půdy Sparty zlatý.

Herního zlepšení jsme se bohužel nedočkali ani v derby. Vstup do zápasu byl z naší strany katastrofální a přežili jsme ho jen díky těsnému ofsajdu Rrahmaniho (a následné pyrotechnické vložce domácího kotle). I poté jsme ale byli horším týmem. O to šťastnější bylo naše vedení, když se v 15. minutě prosadil střelou Kušej téměř z první kloudnější útočné akce. Domácí byli nadále lepší, my jsme se do zápasu dostali až kolem 35. minuty, kdy jsme měli dobrou desetiminutovku. Paradoxně krátce po ní jsme inkasovali v nastavení po školáckém kiksu Vlčka. Pokud jsme chtěli i v této (ne)formě uspět na Spartě, tak takový lapsus se prostě stát nesmí. Bohužel to nebyla první laciná branka v probíhající sezóně (vzpomeňte na Holeše s Hradcem nebo minule Staňka v Miláně), což je v kontrastu s bezchybnými defenzivními výkony z loňského roku (systémově ale obrana funguje dobře, jde mi právě o ty individuální hrubky).

Druhou půli jsme tak začali pod tlakem nabuzené Sparty, Rrahmani naštěstí druhou branku odmítl, když přestřelil v jasné šanci na malém vápně. Situace se sešívaným zkomplikovala v 66. minutě, kdy byl vyloučen nešťastník Vlček. Za následnou hru v oslabení ale musím Slavii pochválit. Navzdory několika zdravotním výpadkům se mužstvo semklo a obětavou prací nakonec i s potřebným štěstím odolalo výraznému tlaku domácích. Bod z půdy největšího rivala v boji o titul je tak zvláště v tomto kontextu velmi cenný!

Jinak ale moc pozitivní být nemůžu, protože hra v posledních týdnech nesnese mnoho měřítek. V derby jsme měli nesmyslně roztažené hřiště, kterým Sparta procházela jako nůž máslem. Taktika nefungovala - o kontrole zápasu a výstavbě hry se nemusíme vůbec bavit (tragická 59% úspěšnost přihrávek!), ovšem nehráli jsme ani efektivně na brejky z pevného bloku. V poli jsme z mého pohledu naprosto vyhořeli a horko těžko jsme odolávali díky slušné práci obrany a střelecké nemohoucnosti Sparty, které se tentokrát v zakončení naštěstí vůbec nedařilo. Když už jsme se k něčemu dostali směrem dopředu, tak to bylo spíše jen díky individuální kvalitě hráčů. Pro trenéry špatná vizitka, k dobru jim slouží snad jen odvážné nasazení Mosese do obrany, kde dokázal pokrýt střídající sparťanské eso Haraslína.

Je nějaké alibi pro téměř herní krizi Slavie? Pochopitelně se nabízí zdravotní stav kádru, který objektivně zdaleka není optimální. Z tohoto pohledu bych ale poukázal, že největší personální potíže máme na postu stoperů, kde přitom záskok v podobě Zimy a zejména Chaloupka funguje víceméně na výbornou a oba hráči nás v posledních týdnech drží. A co se týká aktuálních absencí na derby v podobě Staňka, Douděry a Provoda (který alespoň nastoupil na 40 minut), tak se realizační tým sám přiznal, že je v Miláně postavil do základní sestavy unáhleně a ne zcela zdravé. Můj názor je na to jednoduchý - místo nepopulárního ale správného rozhodnutí přišla úlitba vůči oporám, které nechtěly přijít o velký zápas. Dalo by se argumentovat, že jsme proti Interu chtěli vyrukovat s tím nejlepším, ovšem v kontextu ostudného a odevzdaného výkonu, který Slavia na San Siru předvedla, by to spíš působilo jako špatný vtip.

I když se primárně snažím vždy hledat prostory pro zlepšení na straně Slavie a nevymlouvat se na výkony rozhodčích, tak tentokrát nelze nezmínit zásadní chybu, které se arbitři dopustili v neprospěch Slavie. Již v 1. půli měl být za stavu 1:0 vyloučen domácí Vydra, což by navzdory našemu slabému hernímu výkonu zásadně posílilo naše šance na vítězství. Chyby se bohužel dopustil nejen hlavní sudí Všetečka, ale i VAR Rouček. Nebudu v tomto konkrétním případě sahat rozhodčím do svědomí, nicméně v kontextu dosavadního průběhu ligy je trend zřejmý - i když málokdy dochází k zásadním přehmatům jako v derby, tak důležitá rozhodnutí v "šedé zóně" jsou rozhodována ve prospěch Sparty. V tomto směru je patrná změna oproti předchozím dvěma sezónám (do čehož podle mě zapadá i hysterická snaha Křetínského Deníku Sport za každou cenu hájit současnou komisi), kdy se dle mého názoru pískala čistá rovina (za což komisi i sudím patří kredit). Šéf rozhodčích Kovařík by si tak měl ve svých řadách urychleně udělat pořádek, protože poslední, co by podle mě férovosti rozhodování v naší lize pomohlo, je, aby jeho místo převzali Berbrovci typu Královce či Julínka.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jakub Markovič - 6 - Jedním z mála pozitiv v derby byl Markovičův jistý výkon. Jakub tak potvrdil, že jeho návrat byl velmi dobrým krokem a že se na něj Slavia může v případě Staňkovy absence plně spolehnout. V neděli nám pomohl hlavně s centrovanými míči i solidní rozehrávkou. Gól chytat nemohl, jinak Sparta příliš netrefovala zařízení. Výborný zákrok si připsal proti standardce Rrahmaniho, kterou vytáhl na tyč, nicméně tím jen napravil chybu při postavení zdi.

Tomáš Vlček - 2 - Je na pováženou, že při absenci Douděry musíme na krajního beka postavit stopera Vlčka, který má za sebou navíc nemalé zdravotní potíže. Ale v tomto směru plně chápu trenéry, že po slabých výkonech nepostavili Hashioku (mnohem spíš se můžeme bavit, kdo a proč hráče vybral, protože se zjevně nejedná o okamžitou posilu). Nicméně ani volba Vlčka se nepovedla a Tomáš se stal smolařem zápasu. Obrovskou chybou nabídl Spartě vyrovnání, což se prostě v posledních vteřinách nastavení stát nesmí. Nepovedený večer pak završil faulem unikajícího Birmančeviče, když nezachytil jeho náběh za obranu.

Štěpán Chaloupek - 6 - Obstál i v derby - podal spolehlivý výkon, i když "heroický" závěr se ho kvůli zranění netýkal. Vidím v něm komplexního stopera, který by jako budoucnost Slavie měl mít stále vytížení i po návratu opor.

David Zima - 5 - Odehrál solidní zápas, cením si jeho obětavosti v závěru zápasu, kdy byl nepříjemně zasažen Provodovou kopačkou. Příliš spokojen jsem ale nebyl s jeho rozehrávkou. Lacině ztratil míč před inkasovanou brankou, z čehož byl nepříjemný aut do naší otevřené obrany, pak už to bylo ale o selhání Vlčka.

Jan Bořil - 6 - V rámci možností (naše nefungující hra směrem dopředu) odvedl velmi dobrý výkon, zvlášť v kontextu návratu do základní sestavy ihned po zranění. V závěru odvrátil několik nepříjemných míčů do našeho pokutového území.

Christos Zafeiris - 4 - Od středu zálohy i od Zafeirise konkrétně bych čekal mnohem větší kvalitu v kombinaci, rozehře i případně v presinku (pokud bychom měli takový taktický plán). Náš špatný výkon pak byl mnohem spíše o špatné taktice (roztahané hřiště) než o individuální nekvalitě hráčů.

Oscar Dorley - 4 - Hned v úvodu byl přetlačen ve vápně a byla z toho šance soupeře. Podobný nedůraz je u Oscar v této sezóně opakovaný. Z mého pohledu se od začátku zasouval až nesmyslně hluboko mezi stopery. Možná tím zpevnil obranu, naprosto tím ale uvolnil střed hřiště a ztížil možnost kombinovat a kontrolovat zápas. Pochvalu zaslouží alespoň za odbojované oslabení, kde výrazně pomohl v obraně.

Vasil Kušej - 6 - Podporu mužstva v ofenzivě měl bohužel minimálně. Pohotovou střelou (i za pomoci jemné Uchennovy teče) vstřelil první branku zápasu, snažil se být i nebezpečný v jeho zbývajícím průběhu.

Muhammed Cham - 4 - Pro Chama to bylo těžké první derby, protože výstavba naší hry nefungovala (viz neustálé zasouvání Oscar mezi stopery a jeho absence ve středu hřiště), přičemž právě v kombinaci je síla naší nové posily. Své možnosti alespoň trochu ukázal povedenou přihrávkou na Kušejovu branku. Geniální moment to nebyl, ale optimální řešení se zvednutou hlavou ano. Směrem dozadu pak ukázal své nedostatky - hlavně ruka na hranici vápna po špatné koordinaci těla nabídla Spartě zadarmo nebezpečnou standardku.

Ivan Schranz - 4 - Zápas odbojoval, ale od spoluhráčů dostal minimum kloudných míčů, takže těžko mohl předvést výraznější výkon. Byl tvrdě dohrán Vydrou, za což měl být soupeř vyloučen.

Tomáš Chorý - 5 - Když už jsme se výjimečně dostali přes půlku soupeře, tak z toho paradoxně často bylo nebezpečné zakončení. Branku vstřelil Kušej a i Chorý se dostal do dvou šancí - bohužel zakončení se mu ani jednou nepovedlo. Na druhou stranu odvedl v poli a před vlastní brankou porci práce a vyhrál hodně hlavičkových soubojů.

Lukáš Provod - 5 - Naši slabou hru pozvednout nedokázal a ani k tomu po vyloučení Vlčka neměl takovou příležitost.

Lukáš Vorlický - 6 - Dostal šanci zhruba na 25 minut navzdory početnímu oslabení a byl to dobrý krok, který jen ukázal, že kvalitní ofenzivní hráči mají přínos i v situaci, kdy se bráníme. U dvou, třech akcí zvolil vhodné řešení, čímž přispěl k udržení míče a otupení tlaku soupeře.

David Moses - 7 - Netradiční (a vzhledem ke zdravotnímu stavu obrany i možná trochu zoufalý) krok stáhnout Mosese do obranné čtveřice trenérům vyšel. Moses odvedl kvalitní práci na stoperu a zejména na pozici beka, kdy s výjimkou jediné způsobené standardky ubránil Haraslína. Týmu pomohl pohybem i odvahou s míčem na kopačce.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

11. kolo - Neděle 05. 10. 2025 18:30

Chance liga, 2025/2026
1 - 1
1 - 1
AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

45.+6. Rrahmani

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

15. Vasil Kušej

Komentáře (29)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Cross     před 3 měsíci 08.10.2025 23:27 |  
    36 7

    Stáli při nás všichni svatí. V našem trenérském týmu převládlo uspokojení, pohodlí a alibismus. Těžko pochopit k čemu je nám Kerbr, který má na starosti standardky. Na druhé straně, stále více si myslím, že prodej Zafeirise za 10 mega € je dobrý krok. Buď nikdy nemel takový potenciál, jak jsme si mysleli, anebo jsme ten potenciál nerozvinuli, nýbrž poničili. A nemáme mu v kariéře co dát. Oboje vyjde na stejno.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Slávista 51     před 3 měsíci 09.10.2025 00:14 |  
      0 4

      Uspokojení ne a dal si tedy na modlení, no !

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      mig52     před 3 měsíci 09.10.2025 06:10 |  
      26 3

      Trpišovský by se měl probrat a začít hrát Mosese v základu. Oscar není v topu a Zafeiris je zbrkle střečkovitý, často nepřesný. Moses má odvahu hrát, není alibistický, na co čekat? Po repre pauze by ho měli jít do základní sestavy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        EsoRimmer     před 3 měsíci 09.10.2025 10:24 |  
        13 2

        I me se Moses v derby libil, ale jinak v dosavadni sezone je zatim take zklamani.. viz zapas v Liberci.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    cunak     před 3 měsíci 09.10.2025 05:54 |  
    6 13

    Chyby Staňka a Vlčka vycházejí ze systému. Hráči jsou nuceni hrát něco, co neumí, a to i v situacích, kdy to není vhodné. Zákonitě to vědět chybám. Možná by se i dalo uvažovat, že se vyplatí na tomto systému trvat, kdyby jeho přínosy byly větší, než ztráty, které způsobí. Ale vzhledem k tomu, že útočná výstavba v našem systému šla po příchodu Chorého do háje, tak přínosy konstruktivní rozehravky jsou nulové.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 3 měsíci 09.10.2025 12:06 |  
      15 0

      U Vlčka přeci o žádnou rozehrávku nešlo. Snažil se jen pod tlakem odkopnout míč pryč a ve snaze se vyhnout rohu soupeře to vyhodnotil nejhorším možným způsobem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        cunak     před 3 měsíci 09.10.2025 14:18 |  
        2 9

        Ano. Protože, kdyby to zakopaný ba roh, dostane od trenéra ceres

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Merlinus (přítel SN)     před 3 měsíci 10.10.2025 12:49 |  
        2 0

        Tam se sešly dvě okolnosti. První naprosto nesmyslný nápad, jak to zahrát (odkop přes střed vápna) a navíc špatně odkopnuté. Já doteď naprosto nepochopím, jak tohle řešení může prvoligového hráče napadnout...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    rybarmirek     před 3 měsíci 09.10.2025 08:39 |  
    12 1

    Zdravím,hodnocení odpovídá dění na hřišti.Dnes si se velice diplomatický vyhnul v úvodu faulu na Schrancze,myslím , že je to správné,nebrečet!Že tento nepotrestány faul zásadně ovlivnil zápas,na to nezapomeňme.Co se týká námi předváděné hry v současnosti tak jen doufejme až se dají zranění a nemocní do pořádku,bude lépe,,dejme tomu čas.Pokud ne,není na co čekat! A co se týká komise rozhodčích,tak sparťanská klika si sama pod sebou větev nepodřízne,to nečekejme. Nevěřím, že ani případná změna na vedoucím místě komise by něco pozitivního přinesla,to prostě v současnosti ,kdy média ovládá rudoch,komise a vše taktéž,se muže něco stát,rád bych se mýlil.Je to až mnohdy komické,když posloucháme třeba jakýkoliv přenos s fotbalu v česku,vyjadřování (rýpáni) a všemožné hodnocení všeho,co se týká Slavie od komentátorů.Vetsinou poslouchám bez zvuku.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Monarchie     před 3 měsíci 09.10.2025 09:04 |  
    6 6

    Ono není co hodnotit.,, Rudí kmérové,, mi připadali, jako když oni měli 4 dny volno. Velmi špatně složená sestava, samozřejmě nevím, kdo je jak nemocný. Zrovna do tohoto zápasu měl nastoupit Prekop, jinak zoufalost. Výkon hrozný, golman chybu neudělal a Chaloupek byl velmi obětavý. Karel nezklamal, ten má na nás pifku od začátku ročníku.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    guyincognito     před 3 měsíci 09.10.2025 09:34 |  
    26 3

    Podle mě jsou ve fotbale dva typy odvahy. Ta první je, když hráči skáčou do střel, srážejí se, nechají v tvrdých zákrocích nohy, jdou do každého souboje a do každé hlavičky, i když to bude bolet. Z tohohle ohledu se týmu nedá nic vytknout a přístup je příkladný.
    Druhý druh odvahy je odvaha fotbalová, což znamená dovolit si kličku, přihrávku dopředu misto do strany, vyvézt balon namísto jeho nakopnutí do souboje, iniciovat narážečku.
    V tomhle je náš tým až na výjimky zcela zbabělý a bez sebevědomí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Slávista 51     před 3 měsíci 09.10.2025 09:44 |  
      1 2

      Momentálně spíše ano.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 3 měsíci 09.10.2025 12:09 |  
      10 1

      Naprosto souhlasím. Herní odvaha nám chybí. Podle mě to vychází od trenérů, kteří by měli mít funkční taktické (a natrénované) schéma, aby se hráči měli na hřišti o co opřít. A když to budou mít, tak by pak po nich trenéři měli herní odvahu vyžadovat.

  6. Do gólu běs

    vršek     před 3 měsíci 09.10.2025 09:58 |  
    33 7

    Do našeho gólu to byl běs, kdy jsme se štěstím přežili výborný nástup sparty do zápasu. Zachránil nás ofsajd. Pokud by gól platil, asi by to dopadlo hodně bídně.
    Ale nesouhlasím s tím, že od našeho krásného gólu v 15. minutě - skvělý protiútok, skvělá nahrávka Chama a skvělé zakončení Kušeje - byla sparta nadále celý zápas lepší. Nebyla. Pusťte si zápas znovu. Po gólu sparta zcela vypadla ze hry a hra se srovnala a to i přesto, že ten "námi" chválený Všetečka pískal od začátku jednostranně, o čemž svědčí poměr faulů v 32. minutě 1 : 11!!!!!! A k tomu dvě žluté karty - kupodivu pro Oscara již v 10. minutě a pro Chaloupka za zcela běžný souboj okolo 30. minuty.
    Ta karta pro Oscara při tak úzkostlivém pískání - připískávání rudým zákonitě ovlivnila jeho výkon jak bylo patrné v dalším průběhu zápasu kdy se několikrát opakovalo to, že si opravdu velmi rozvažoval, do kterého souboje jít či nejít. Tam bylo vidět, že věděl o tom, jak hrozí červená! Možná i to jak Všetečka posuzoval souboje do 35. minuty stojí za výkony nejen Oscara, ale i Zafeirise a Chama ve středu pole....
    Ono je snadné hrát lépe pokud je každý pád v souboji pískán jako faul zatímco na druhé straně se vlastně nepíská nic..... Tím nechci tvrdit, že jsme hráli lépe než sparta, ale od toho hnusu a jasného ovlivnění zápasu Všetečkou a Roučkem v minutách 32. a 34. (Vydrovy zákroky na Bořila a "kriminál" na SChranze) se zápas srovnal.
    Oni druhá půle nebyla o tom, že by sparta dominovala. Zvrat nastal v 65.minutě po naší chybě ve středu pole, kdy sparta využila naše špatné rozestavení, což vyústilo ve vyloučení Vlčka, který svým faulem vlastně "zachránil" remízu a bod. Ostatně jak to popsal i v Tiky Taka Holeš.
    Od vyloučení Vlčka lze podstatě všem našim hráčům na hřišti vzdát hold a myslím si, že známky by měli odpovídat tomu, jak jsme ubránili vyjma nůžek Rrahmaniho a hlavičky Kuchty tu "strkanou rudou mašinu"!
    Schranz za 4 - je to hráč, který v zápase odváděl pro nás laiky jaksi neviditelnou práci. Dát mu čtyřku je špatně - už jen proto jak šel do souboje s "prasetem" a že po tomto zákroku pokračoval se stejným nasazením v zápase dál.
    5 pro Chorého - sakra, on ne, že vyhrál řadu hlavičkových soubojů, on opět naprostou většinu nahrávek zpracoval pro sebe a ještě je stačil rozehrát svým spoluhráčům. Jeho obranná činnost při standardkách je zcela zásadní!
    A k tomu Mosesovi. Píšete "možná trochu zoufalý krok"... Ne. Tohle bylo určitě připravené střídání s ohledem na vstup Haraslína do zápasu. A tento tah se ukázal jako rozhodující pro remízu! Tohle se hodně povedlo!
    Myslím si , že Moses a Bořil byli dva hráči, kteří se pod náš úspěch podepsali nejzásadněji a jejich známky by měly být pro oba za 8.
    Budu zde zase za "plačku" - ano, začátek byl strašný, ale zároveň musím opakovat - aby poměr faulů v 32. minutě byl 1 : 11 + naše dvě žluté je něco neskutečného. A opravdu jsme to byli my, kteří od začátku stále faulovali, váleli se v soubojích a zdržovali, čím se nyní omlouvá neúspěch sparty proti "deseti" a kupodivu i snad jediná strkanice v zápase a brutus fauly Vydry a Mansverka jdou za naším chováním v zápase?
    Všem, kteří i po tomto zápase nadále vidíte jen vše špatné - kupodivu si jaksi plně neuvědomujete zdravotní stav našeho týmu od zápasu v Liberci... Podívejte se na derby znovu s odstupem a uvidíte, že od našeho gólu až do vyloučení Vlčka sparta zcela vypadla z role. Nebýt "prolhaných slepců" s píšťalkou a u VAR, sparta by bez další dopomoci - třeba nějakou další žlutou pro Oscara či Chaloupka - zápas neotočila, možná ani nevyrovnala.
    A závěrem - i přes štěstí, které jsme v zápase měli - dohrávat zápas od 35. minuty v jedenácti my, trefili branku jen 3x oproti 5 střelám na branku v podání oslabeného soupeře.... to by byl řev!

    • Re: Do gólu běs

      vršek     před 3 měsíci 09.10.2025 10:15 |  
      21 1

      Ještě k hodnocení Mosese - píšete "s výjimkou jedné standardky ubránil Haraslína"...
      Já tvrdím i toto je ubránění Haraslína. Někdy je třeba faulovat i před vápnem a i za cenu žluté karty a nebezpečné standardky než dovolit soupeři zakončení. I tenhle faul, stejně jako ten Vlčkův, zřejmě rozhodl o výsledku derby.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Taky     před 3 měsíci 09.10.2025 10:12 |  
    15 1

    Díky za hodnocení!
    Přidal bych Vorlickému stupínek.
    V době, kdy jsme byli bez šance vytvořit si šance, zakouzlil a předložil Chorému míč jak na podnose do tutovky. Mohli jsme přivézt výhru z Letné, kdy jsme byli v deseti! :-)


    Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2025 10:21) . Zobrazit původní komentář

  8. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    EsoRimmer     před 3 měsíci 09.10.2025 10:34 |  
    10 13

    Vsichni jsme zklamany.. doufame v repre pauzu, kterou potrebujou hraci i realizak. Trochu bych se jenom vyhnul dvema opakujicim se alibismum.. Prvni je vymluva na zranene, coz musim rict, je v poslednich letech uz snad nas kolorit a dvakrat do roka a to kazdou sezonu, se nam tymem prozene viroza :-) .. ale paradoxne Stanek, Holes, Ogbu byli nahrazeny dobre a za me Markovic, Zima ,Chaloupek obstali v kontextu zapasu skvele.. Jedine tedy oslabeni byl Provod, coz je velke oslabeni, ale porad jeden hrac.. i kdyz pro nas klicovej.. pak je tedy jeste otazka, je hrac tedy pripraveny nebo neni.. protoze u hrace s virozou je lepsi ho hrat od zacatku at rekne v 15 minute, trenere nejde to, nez ho jakoby setrit a pak ho tam dat prakticky na celej polocas

    Druha je vec jsou rozhodci, asi vsichni nechapeme a to hlavne jak mohl VAR nevyloucil Vydru, kdyz je to uplne jasna cervena. Na druhou stranu je potreba rict, ze kdyby to bylo uplne tendencne vedene utkani, tak proti nam musel pisknout penaltu, ktera dle meho nazoru byla.. me prijde, ze je jasne videt, ze se Cham dotkne rukou balonu ve vapne. Ovsem ta neudelena cervena je fakt divny.. a hlavne je to chyba, ze ktere se neda vymluvit.

    Ale zkratka bych rad, aby realizak resil svoje hrace, taktiku, mozna i navrat k nejake aktivnejsi hru pri presovani, zdravemu sebevedomi atd.. Asi nam vsem nevadi vysledky, jsme o bod druhy v lize.. to je vlastne vyborny.. ale spise to, ze to ma porad nejak sestupnou tendenci a treba na Inter a to me strasne zklmamalo, prijedeme jak na vylet.. ovce co jdou na porazku.. to je uplne jina SKS, nez 5 let zpet.. kdy kluci ze Sevilly atd cumeli co to prijelo za stado hladovej vlcaku.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Davidsks11     před 3 měsíci 09.10.2025 10:50 |  
    19 0

    Markovič za mě klidně 7 nebo i 8, působil velice jistě plus velmi dobrá hra nohama.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    mis3     před 3 měsíci 09.10.2025 10:56 |  
    14 1

    Kladu si otázku, proč někdejší odpory předvádí slabé výkony. Naprostým ukázkovým příklad budiž můj někdejší oblíbenec Oscar. Jeho zhoršení přišlo už na konci loňského roku, ale letos je to vidět hodně. To , že někde udělá nedoraz, nebo pokazý přihrávku, střelu, to se stane. Vadí mi jeho obrovský alibismus, vadí mi, že kličkuje před naším vápnem, ale na polovině soupře do kličky. nejde. Čím může být takové zhoršení?

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      witty13     před 3 měsíci 09.10.2025 11:44 |  
      8 6

      Oscar hraval vzdy takto. Uz loni na podzim jsem tu psal, ze Slavia se musi naucit hrat bez Oscar, podekovat mu, a poslat ho dal. On ma ohromny prehled, ohromne silny je na mici, ale rake extrmne predrzuje balon, zdrzuje hru, je extrmne zoufaly v posledni tretine hriste a posledni dobou, jelikoz si ho uz vsichni okoukali to vede ke ztratam, nebo spatnym prihravkam pod tlakem. Troufam si rict, ze cim driv zbavime nasi hru Oscara, tim driv muzeme doufat ve zlepseni

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        obiwan     před 3 měsíci 09.10.2025 20:41 |  
        3 2

        Mě dost dráždí, když při našem rohu čeka na vápně Oskar a občas se taky přimotá ke střele, chápu, že tam není ze své vůle, ale on má fakt nejhorší střelu...vím, proč tam hlídkuje, ale být tam třeba Moses...

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 3 měsíci 10.10.2025 15:01 |  
        5 1

        Oscara poslat dál... Kdo by ho v téhle formě koupil?

  11. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    žbl68     před 3 měsíci 09.10.2025 11:19 |  
    11 0

    cham - 5 ..... i přes tu odbíjenou .... :-) a markovič - 7 ...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    IJS     před 3 měsíci 09.10.2025 13:48 |  
    11 7

    K hodnocení zápasu a jeho průběhu nemám připomínky. Alanor to psal velmi dobře a mohl být i kritičtější. V hodnocení hráčů bych obráncům tvýšil známku o 1 až 2 stupně. Oni a Marky byli vítězi tohoto zápasu.
    Já jsem zápas viděl v TV a tak jsem nemohl pozorovat špatné taktické postavení mužstva ( dlouhé hřiště ) a špatná hra ve středu zálohy. Oscar tradičně v defenzivě velmi dobrý, ale je to brzda hry. On dal za zápas jednu (!) přihrávku dopředu. Zafi také není hráč do kombinace. Cham asi ano, ale bylo až příliš vidět, že takový to vyhrocený zápas není jeho parketa. V soubojích je až neskutečně měkký.
    Teď je čas se dát "do kupy" a hlavně vyhodnotit styl hry, který není ke koukání. Slavia momentálně ani záložníky nepotřebuje, všechny balóny jdou horem. No a snad se dočkáme nějakého vyhodnocení letního přestupního období, které se hrubě nepovedlo!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      vršek     před 3 měsíci 09.10.2025 16:05 |  
      14 4

      Vyrovnávací gól sparty padl po našem takticky nezvládnutém závěru poločasu. Proč v podstatě za jakéhokoli stavu a dění na hřišti chceme neustále hrát pohledný fotbal? My půl minuty před koncem prodloužení první půle kdy vedeme 1 : 0 hrajeme míč zpět na naší polovinu - nechápu, nevím co "dělal" Zima , že mu, v podstatě neobsazenému, odskočí míč do autu - no, budiž, ale on, místo aby reagoval a zavřel svůj prostor, zůstane stát tam kde míč zkazil a jen se dívá, jak sparta rychle vhodí míč do jím opuštěného prostoru. Vše hasí zprvu velmi dobře Vlček, který to poté zcela pokazí nesmyslným či nepovedeným odkopem místo toho, aby zahrál míč na jistotu na roh? Míč v bráně byl cca 20 vteřin před koncem nastavení,..
      Nechápu proč tohle předvádíme opakovaně a hrajeme si na Barcelonu" i ve chvílích, kdy je pro zápas naprosto nezbytné hrát jednoduše a bez rizika vzadu.
      V pondělním Tiky Taka zmínil Holeš jeden rys našeho pojetí. Řekl něco ve smyslu - chce se po nás hrát v každé situaci "fotbal" i za cenu toho, že to může skončit brankou..... Kolik už nás hra na riziko, jeden na jednoho bez zajištění a zbytečná rozehrávka ve vápně stála branek?
      Právě na Zimovi je jednoznačně vidět jak v zápasech, kdy vedle sebe nemá Ogbua či Holeše ztrácí jistotu a spolehlivost Gól sparty jde i za jeho chybou. Ani ne špatné zpracování, ale to, že v takové chvíli zcela přestane hrát.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        wimpy     před 3 měsíci 09.10.2025 16:15 |  
        7 0

        Zahrát to na roh by bylo sice lepší, než to dát Rrahmánimu na penaltu, ale i tak by to bylo na palici, neb Všetečka by ten roh dozajista nechal rozehrát. Ale Vlček to mohl odbránit do autu a pak by patrně pískl konec.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        obiwan     před 3 měsíci 09.10.2025 20:36 |  
        6 1

        Přesně to jsem si všiml hned, pořád se všude mluvilo o minele Vlčka, ale odstartovala to chyba Zimy a fakt umím pochopit, že míč podjede pod nohou, ale že se neotočí a nemaže zpátky, to je fakt na facku...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    kupik     před 3 měsíci 09.10.2025 16:28 |  
    32 2

    Dobrý odpoledne, přátelé
    díky kol. Alanorovi za zevrubné hodnocení a známky.
    Jeho slovní hodnocení hráčů je velice trefný, co se známek týče tam bychom se rozcházeli, avšak máme tu demokracii a každej může projeviti svobodně svůj názor. Zatím.
    Už jsem toho dosti popsal v mým komentáři včera, dnes pouze zopakuju, že ten bod by měl býti bodem zlomu.
    Hráči ze sebe dostali to co v nich je, nikdo se neflákal, a T. Vlčka určitě nebudu stavět na pranýř. Jsme jenom lidi a chybovati je lidský. On tu chybu určitě udělat nechtěl. Stalo se. Nejdříve gól, potom redka.
    Otázkou však zůstává, že ten, nebo ti, co vyrobili kardinální pochybení v tomto zápase nenesou žádný postih.
    Nebo už snad ano? Já osobně zatím o žádným trestu nevím.
    Jestli dovolíte, zastavil bych ještě u tohoto skandálu.
    V pondělí večer požádala Slavia o zveřejnění záznamu komunikace mezi hlavním sudím a VARem.
    Bylo, nebo má býti vyhověno s tím, že Slavia bude mít možnost do tohoto záznamu nahlídnout. S vyloučením zveřejnění. Že prej by byl problém u IFAB což je mezinárodní pravidlová komise.
    Nevím, zda-li takovej postup či výklad je oprávněnej, rád bych kdyby někdo z vás poskytl fundovanou odpověď.
    Mě tady totiž děsně sere jedna věc.
    Vyloučení veřejnosti.
    Copak se ten fotbal hraje za dveřma, bez diváků, bez televize, novinářů apod ?
    Fanoušci jako nejsou veřejnost ? Fotbal je věc veřejná. Tečka.
    A jestli se teda bude zase všechno tutlat a řešit s kabelkama a náštěvama a nekomunikací směrem k veřejnosti, tak se domnívám, že tento druh sportování a soutěžení pozbývá na významu.
    A promiňte, že jsem tak nějak uhnul od toho hodnocení.
    Kluci bojovali. Doslova.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      honza304     před 3 měsíci 12.10.2025 09:24 |  
      3 1

      Nejhorší na tom je to, že my si tady nebo kdekoliv jinde můžeme povídat, psát, souhlasit se sebou navzájem, ale všechno to je prd platný. Mafie si bude dělat pořád to svoje. Srát na lidi, co je to lidi? Vždyť za chvilku budou mít jen elektronky a čipy. (To je pokus o parafrázi z jedný písničky, kde se spolu baví dva telefonní automati).