Na začátek si vyjasněme, že jsem si nestavěl vzdušné zámky, jak se finalistovi posledního ročníku Ligy mistrů herně vyrovnáme a odvezeme si body. Ne, dopředu mi bylo jasné, že zisk byť jediného bodu je hlavně sen, a to i při povedeném výkonu. Právě o ten mi šlo především, protože kdy jindy se ukázat než v zápase před celým světem, ve kterém nemáte co ztratit. Tak jako se nám to povedlo při poslední účasti v Lize mistrů právě i na San Siru.
Místo svátku fotbalu jsme ale nedostali vůbec nic - slávisté si prostě přišli jako ovce pro povinnou porážku, kterou si pochopitelně Inter v suchém triku odškrtl. Náš výkon byl od začátku pasivní a rezignovaný. Taktika se zcela minula účinkem. Opravdu jsme si mysleli, že najednou zvládneme vykombinovat Inter od vlastní branky, když to pořádně nedokážeme (a často se o to už ani nepokoušíme) ani na půdě ligových soupeřů? A navíc v takto defenzivní a nekonstruktivní sestavě (a Staňkem, který neumí nohama v brance)? Logicky se to vůbec nedařilo a kromě jednoho (skoro)vlastního gólu to vedlo jen k absurdním nákopům na drobného Kušeje mezi urostlými stopery. Vedle útočné výstavby jsme se ani nepokoušeli o presink, což byl jen další hřebíček k tomu, abychom nezískávali míče dost vysoko.
Ať už byl záměr trenérů jakýkoliv, tak se absolutně minul účinkem. Naše hra se naprosto rozpadla a zbyl jen pasivní a bojácný výkon, přičemž jedinou otázkou byl, kolik si na cestu zpátky odvezeme gólů (byly jen tři, což je ještě milosrdné). Celý včerejší (ne)výkon je samozřejmě v obrovském kontrastu s tím, na čem si Trpišovského Slavia vybudovala jméno. Tím nejlepším zrcadlem je právě náš zápas z téhož stadionu a se stejným soupeřem z roku 2019. Kam se poděla odvaha našich trenérů? Kam se poděla tehdejší Slavia?
Já si v glose dovolím nadhodit otázku, jestli k ní nemá svým přístupem blíž než my současná Karviná, která je stále ještě pod vedením trenéra Hyského. Stačí si vzpomenout na vzájemný zápas v Edenu 2 týdny zpět. Ten nezmiňuji náhodou - Karviná má totiž dle serveru Transfermarket 12x menší hodnotu hráčů než Slavia, zatímco Inter ji má 7x větší než Slavia. Karviná tedy na naši půdu přijížděla v podobné pozici outsidera, v jaké jsme my včera byli na Interu. Favorit oba zápasy zaslouženě vyhrál, nicméně výkon poraženého byl zcela odlišný. Karviná hrála odvážný a kvalitní fotbal, na kterém se dá stavět. Zápas odehrála se vztyčenou hlavou a fanoušci na ni byli hrdí. Slavia si hanebným výkonem akorát uřízla ostudu, přičemž podobně pasivní fotbal neposune hráče vůbec nikam a budoucnost má naprosto nulovou.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jindřich Staněk - 2 - Minule nás držel nad vodou, tentokrát nás "potopil" (píšu do uvozovek, protože by bylo nesmyslné a alibistické házet prohru na něj, náš výkon byl tak tristní, že bychom prohráli bez ohledu na Staňkovu minelu). A jak minule ukázal, že chytat umí výborně, tak včera potvrdil, že nohama je (minimálně) z evropského pohledu špatný. Nebavím se jen o nahrávce Lautarovi, ale o celkové výstavbě hry, kdy dostával naše stopery pod tlak a rozehrávka vypadal tak, jak vypadala.
Tomáš Vlček - 4 - Po zápase se vyjádřil, že je hrdý na tým, což je dost absurdní vyjádření. Je někdo hrdý na školáky, kteří se zúčastní exkurze? Každopádně u samotného Vlčka slova o hrdosti platí vzhledem k loňskému těžkému zranění a prodělané klíšťové encefalitidě z léta. Potřebná kvalita u něj sice také nebyla, ale zápas alespoň odmakal.
Štěpán Chaloupek - 7 - Dal razítko na svůj osobní vzestup, kdy potvrdil, že má na Slavii i evropský fotbal (jsem za to jen rád, protože jsem u něj takový scénář opakovaně odhadoval). Jediný hráč, který se přiblížil hranici svých možností a podal velmi dobrý výkon. Přitom sezonu paradoxně začínal jako stoper číslo pět. Obrana byla pod velkým tlakem, Chaloupek ale nechyboval, odvedl pevný a jistý výkon, ve kterém vyniká top obranný skluz, kterým zachránil už skoro jistý gól před prázdnou brankou. Zlepšit by mohl ještě rozehru - ta je z evropského pohledu průměrná -, ale to už bychom toho po něm najednou chtěli moc.
David Zima - 5 - Stopeři nezklamali, i Zima podal výkon, který odpovídal kvalitě soutěže. Chaloupek byl sice výraznější, ale ani David nepropadal a držel naši potápějící se loď alespoň trochu nad vodou. Stejně jako u Chaloupka u něj platí, že by ideálně měl zlepšit rozehrávku.
Daiki Hashioka - 3 - Jen potvrdil zklamání z jeho výkonů v posledních týdnech. Rval se, ale fotbalově nepředvádí vůbec nic nadstandardního, navíc má velké mezery v pozičním postavení a přebírání hráčů. Výsadní postavení konkurenta Douděry zatím neohrožuje ani zdaleka.
David Douděra - 3 - Jistá snaha u něj vidět byla, ale do hry se nedostával stejně jako celá Slavia. Kvůli zdravotním problémům střídal krátce po startu druhé půle.
Oscar Dorley - 3 - Jakž takž se snažil alespoň zapojovat do rozehrávky, velký problém mám ale s jeho opakovanou nedůsledností ve vlastním vápně. Včera opět nezachytil skórujícího hráče.
Christos Zafeiris - 3 - Snažil se nabízet k rozehrávce, ale příliš úspěšný nebyl ani on. Obecně si myslím, že talent měl úplně jiný, než aby odsud odcházel do PAOKu a jako nakopávač míčů.
Michal Sadílek - 3 - Na hřišti působil podobně zbytečně, jako když nastupoval se Součkem ve středu reprezentační zálohy. Nefungovalo to úplně stejně.
Lukáš Provod - 3 - Ve 29. minutě zaznamenal snad první výraznější průnik Slavie k vápnu soupeře. Jinak se do zápasu nedostal, vepředu byl utopený.
Vasil Kušej - 3 - Z dětského snu byl paradoxně zápas za trest, kdy byl při nakopávaných míčích do soubojů s urostlými stopery naprosto bez šance.
Ivan Schranz - 4 - Ve druhé půli už hrál Inter na půl plynu (i tak měl ale navrch), takže Slavia se alespoň trochu dostala do mezihry.
Tomáš Chorý - 4 - To stejné jako u Schranze. Alespoň nějaká mezihra už ve druhé půli existovala, i když hlavně díky polevení Interu.
Youssoupha Mbodji - 4 - Druhá půle už se jen dohrávala, ani Mbodji nezaujal.
Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (141)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Marek3 před měsícem 01.10.2025 15:35 |Stanek byl tragicky i pri vysokych balonech. Jeho kontrola maleho/velkeho vapna je skutecne tristni a to ma celkem slusne fyzicke parametry.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Alanor (admin) před měsícem 01.10.2025 15:41 |To je asi poslední věc, co bych po včerejšku řešil. Jindy v tom podle mě Staněk vůbec špatný není.
Ale bránění standardek bylo na pováženou. 3 rohy Interu, 3 nebezpečná zakončení. Kolik rohů na to potřebujeme v lize my? 50? A to číslo bohužel myslím vážně, ne v nadsázce.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
heftyje (přítel SN) před měsícem 01.10.2025 16:46 |To je velká pravda, ale zas Inter byl při rozích proti Chaloupce a 7mi trpaslíkům... :(
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Pjotrzmogus před měsícem 02.10.2025 00:01 |Já bych to naopak řešil dost. Naše hra na loňský podzim nebyla vůbec špatná. Vše se otočilo tím, že odešel Kinský a začal chytat Staněk. Ano, chytil dost gólů a na čáře je určitě nejlepší v lize, snese i evropské měřítko, ale jeho hra nohama naší hře celkově extrémně ubližuje. Dostává obranu pod nesrovnatelně větší tlak, navíc je s tím balonem nemobilní. Otázkou je, zda právě toto nenechá více vyniknout jeho kvality (a zároveň zda kvůli tomu nehrajeme hlouběji a nepouštíme více střel).
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Alanor (admin) před měsícem 02.10.2025 11:30 |Řeč byla o vybíhání na centry, ne o hře nohama.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
levap před měsícem 01.10.2025 16:59 |Ze Staňka už od jara nemám dobrý pocit. Na čáře je výborný, vybíhání na vysoké balony velmi špatné, navíc to působí strašně nejistě, hra nohama tragická. Pro Slavii bych si určitě čekal větší kvalitu. Mimochodem včera při třetím gólu šel úplně do prázdna, nechápu.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Xerxes před měsícem 01.10.2025 15:59 |Pachuť, ze včerejšího výkonu je veliká- je to cítit i z popisků u hráčů. Ke kritice trenéra/ů bylo jiz napsáno dost, nebudu to tedy opakovat.
Doufám jen, že tohle je velká facka i pro JT a půjde do sebe. Fakt se zastaví a zamyslí.Takhle hrát prostě nemůžeme. Liberec i Milán byli po takticky stránce šílenosti.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Xerxes před měsícem 01.10.2025 16:05 |Ještě bych dodal, že Oscar strašně zpomaluje hru a hraje často zbytečně dozadu. Včera měl možnosti hrát dopředu nebo potahnout balón, obejít hráče, a vůbec nic. Jeho obvyklá alibisticka zpětná přihrávka na obránce pod tlakem znamenala odkop a ztrátu.
Začínám bejt na něj alergickej.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
martynko před měsícem 01.10.2025 22:45 |On hral nekdo dopredu?
Cham
Victor před měsícem 01.10.2025 16:22 |S Alanorovým hodnocením myslím bude většina z nás souhlasit. Chybí mi tam pouze známka Chama. Za dvacet minut ukázal, že se v LM neztratí a spolu s Chalym byl náš nejlepší hráč. Jinak čím dřív na tento zápas zapomene my fanoušci, tím lépe. Realizáku bych ho naopak pustil znovu o Halloweenu, ať se kluci chytnou za rypák. Ono obecně té velkohubosti ze strany našeho klubu bylo v létě víc než dost a nyní s pokorou na zem. Chci věřit, že příště už opravdu zažijeme sílu Slavie a třeba se v této sezoně ještě ukáže "nejlepší Slavia za deset let". Nic bych si nepřál víc.
Re: Cham
pehacko před měsícem 01.10.2025 16:29 |Cham vypada jako zjeveni a ted se jen modlit, at ho nezničíme tim, ze ho budeme ucit bránit a místo toho, aby se využívalo to co umi a to je utocit!!!
Ps: a s tou nejlepsi Slavii za 10 let jsem to uz pochopil! To bylo mysleno tak, ze tohle je ten prvni rok a dalsich devět let to bude jeste horsi!
Re: Cham
Victor před měsícem 01.10.2025 16:34 |Pobavilo :))
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
lucky-pilda před měsícem 01.10.2025 16:28 |Já bych to rozdělil do dvou částí. První poločas byl ze všech stran tragický. Ten druhý byl ale výrazně lepší, byť Inter do toho tolik nešel. Kdyby hráli tak i první půli, byl by výsledek lepší. Z mého pohledu ze stadionu (kdy jsem samozřejmě ne vždy mohl poznat hráče) byl nejhorší na place Provod. Nechápu takový propad formy za pár dní. Centry zásadně na prvního obránce, několikrát založil útok soupeře a v soubojích často propadal. Hashi mi přišel méně špatný. Schranz podal celkem dobrý výkon, byť ne excelentní. Cham měl jít mnohem dřív. Při troše štěstí tam jeden gól padnout mohl.
Hlavně klid
Kikoriki před měsícem 01.10.2025 16:29 |JiT zatím vždy na průšvih dokázal reagovat. Takže vyhazovat ho můžeme v lednu. Tohle byla hrůza a jsem si jistý že už se letos nebude opakovat.
Re: Hlavně klid
SLAVIESTA před měsícem 01.10.2025 16:45 |Tak to nevím, spíše jsem ho viděl tvrdošíjně opakovat stejné chyby. To předpokládám i teď. Ani ho nenapadne omezit rozehrávku s brankářem a jsem zvědav, jestli jediné příjemné překvapení - Chaloupek se udrží v základní sestavě. Po uzdravení Holeše pojede na lavičku atd.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
rak (přítel SN) před měsícem 01.10.2025 16:36 |Nikdo nemůžeme být nadšení z našeho včerejšího vystoupení, ale těžko podezřívat hráče i trenéry z toho, že tak hrát chtěli. I trenér tvrdí - nebyli jsme to my. Inter na nás vjel naprosto naplno, minimálně na sto procent, jak říká i jejich trenér a při té jejich velké individuální kvalitě, kterou tady asi nikdo nechce vůbec vidět, to naši hráči nezvládli ani v hlavách a myslím, že úplně padlo jejich sebevědomí, když viděli jak se na ně valí a rychle je přecházejí. Hráli jsme přehnaně bázlivě, pasívně. Určitě to ale nebylo tím, že by jim toto trenéři ordinovali. Zásadní ale byl ten nesmyslný kiks Staňka. Nemá to vůbec žádnou omluvu. Samozřejmě, že se to ve fotbale stává. Ale byl to nůž do zad, zvláště v té chvíli a při tom průběhu nelze takto riskovat.
Kdybychom to ještě i s tou pasívní hrou drželi dál, tak věřím, že jejich tlak by opadal a po přestávce už to mohlo být i s tím střídáním a změnou taktiky, uklidněním, třeba lepší. Do té doby měli tedy některá zakončení, ale šlo to vedle či to Staněk pochytal. Úplně vyložené šance to nebyly. Tedy třeba by to bylo lepší, ale na kdyby se nehraje, to je pravda.
Ta viróza tam roli hrát mohla, protože, i když se hráč cítí vcelku dobře, pro takovýto zápas to musí být na sto procent.
Je poměrně nesmyslné to pořád srovnávat se zápasem tam před pár lety. Slávie nebyla tolik známá, takže slušné výkony byly pro všechny velkým překvapením. I pro Inter, který do toho zdaleka nevstoupil tak jako včera a nebyl tehdy po příchodu trenéra úplně vyladěný (v odvetě už hrál úplně jinak). Teď už nás každý zná a nikdo nepodceňuje. Čeká se od nás víc, ale my nemůžeme mít kádr jako Inter. No, psal jsem, že by nás Bergamo po včerejšku trochu podcenit mohlo, ale nevím.
Za systémovou vadu ale považuji trpasličí zálohu. Menší hráči bývají rychlí, šikovní. Ale když narazí na urostlé také slušně technicky vybavené protivníky, tak od nich odlétávají. Nemají šanci. Jako včera. I když se nedá říci, že by třeba Zafi s Oscarem nebojovali. Takoví hráči mohou být v týmu 1-2, ale ne tak, jak máme my. Momentálně máme jen dva vyšší záložníky Chama a Vorlického. Ani jeden není zatím připraven na 90 minut, ale doufám, že se to brzy změní. Provodovi se tedy včera také vůbec nedařilo a Chorý neudělal nic. Vzadu jasně nejlepší Chaloupek. Zima, jak už to tady i několikrát padlo, potřebuje vedle sebe lídra a ti jsou všichni teď mimo.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
SLAVIESTA před měsícem 01.10.2025 17:21 |Samozřejmě, že jim neřekli hrajte špatně. Ale poslali špatnou sestavu, se špatnou taktikou. Prostě to dokonale podělali. Kiks Staňka byl strašlivý, ale vznikl z taktiky neustálého hraní s brankářem, což se zákonitě musí někdy vymstít. Neházel bych to jen na něj, on tuhle taktiku nevymyslel. Vždyť není nic neobvyklého, že se od vápna soupeře vracíme k vlastnímu brankáři. Možná nerozumím modernímu fotbalu, ale tohle je pro mě hrůza.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
záplata před měsícem 01.10.2025 17:36 |Taktiku prozradil Chaloupek, my měli držet balon a Inter měl běhat :-) Akorát ta inovace, že bude Inter běhat mezi našima stoperama a brankářem se ukázala jako slepá ulička, ale kdo to mohl předem vědět.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
jiras před měsícem 01.10.2025 16:43 |Kdyby ty výkony včera byly překvapivé, ještě by to šlo nějak přejít. Ale ono se to spíš dalo čekat. Na derby fakt nevím, jak to postavit, po 2 měsících sezóny nemáme nic jako optimální sestavu, točíme to, vůbec to není dobré.
Trpiš má zase to svoje období, kdy vymýšlí kokotiny, teď k tomu přidal ještě špatný výběr posil a nejlepšího fotbalistu nechává nepochopitelně sedět. Zatím se z toho vždycky vyléčil, ale tentokrát to trvá nějak moc dlouho.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Eskaes před měsícem 01.10.2025 16:48 |Pokud hráči v neděli předvedou znovu od začátku připosranost a tím odevzdají osud derby do rukou rudé bídy od první minuty, bude to už jednoznačné a systémové selhání. Tohle slávistická obec neodpouští. Snad trenér a realizák nejsou ještě tak mimo.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Gordo před měsícem 01.10.2025 16:55 |Cham zase za 20 min.předvedl víc,než někteři za celý zápas.Doufám,že na Spartu bude v základu.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
martynko před měsícem 01.10.2025 22:14 |Cham vydrzi fyzicky max polocas.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
záplata před měsícem 01.10.2025 23:40 |A on v tom Turecku netrénoval nebo tam hrajou dvakrát dvacet minut. Já zapomněl, on je z toho všeho tady prý strašně vykulenej, může tady být za hvězdu aniž by kopnul do balonu, hlavně musí uběhnout patnáct kilometrů.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
standa.e před měsícem 02.10.2025 00:55 |Pokud si dobře pamatuju, tak poslední dobou před přestupem prej moc ne... Ale bez záruky.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
kupik před měsícem 01.10.2025 17:01 |Dobrý odpoledne, přátelé
všechno bylo napsáno, všechno bylo řečeno.
S kol. Alanorem nelze nesouhlasit.
A jestli mě něco napadá, tak pouze parafráze na Pierre de Coubertina.
Není důležitý zůčastnit se, ale hlavně se neposrat.
Ve vedení, v kabině, na hřišti.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
SLAVIESTA před měsícem 01.10.2025 17:08 |I tentokrát Ti děkuji za přesné, nepodbízivé hodnocení, už proto, že si myslím, že Tvůj hlas je přeci o něco(o dost) více slyšet, než hlas běžného fandy. Snad dolétne až k vedení.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
yuta_watase01 před měsícem 01.10.2025 17:16 |Za mě největší průser včera Hashioka a to ho mám rád, je to sympaťák, ale na hřišti se trápí a už ho na place vidět nechci, pokud se nevzpamatuje ... bohužel Douděra je o dost lepší a to je taky špatnej a to je celkem smutný :/
Hashi absolutně nevnímá prostor, netuší kde má běhat, koho si má hlídat, absolutně propadal v bránění a dopředu taky nic. Sadílek jak se mi některý zápasy líbil, včera totální průser, pomalej, ztrácel míče, zbytečnej.
Kušej zbytečnej, ale ten ne vlastní vinou.
Oscar laxní, ten mě začíná pěkně srát.
Zafeiris to hrál hodně na sebe, ale alespoň párkrát ukázal nějakou fotbalovost.
Douděra ukázal, že na tuto úroveň nemá, Inter nejsou Teplice nebo Bohemka.
Provodovi zápas nevyšel, ale to je fotbalista a několikrát nám zachraňoval prdel...
Staněk obrovská minela, upřímně když jsem viděl, jak často to hrajeme po zemi a přes něj, tak jsem tušil, že nějaký takový kiks nastane a bohužel se to stalo. Stalo se to i lepším golmanům, nemělo by se to stávat na takové úrovni, ale daleko víc mi vadí celkový dojem a přístup k tomu zápasu než tento kiks, hráči mu vůbec nepomohli.
Vlček solidní na to, že tak dlouho nehrál ostrý zápas, Zima průměr a Chaloupek nejlepší, smutné je, že nebýt zranění Holeše s Ogbuem, tak bychom ho topili na lavičce, ten kluk musí hrát a hrát, je výbornej !
A na závěr Cham! O parník nejlepší hráč na place z našich hráčů.
Jestli nebude na derby v základu, tak už je to na chocholouška.
Ale tuším, že Jindra si to tentokrát nedovolí, zas tak blbej bejt nemůže ...
Suma sumárum, netrefená sestava a opět nesmyslná (i pro mě jako neodborníka), Kušej zbytečnej, přitom ho jsme potřebovali níž, hráči pomalí, připosraní, my jsme se jeli jen zúčastnit, zkoušíme na půde Interu něco, co normálně nehrajeme a ono světu div se, nefungovalo to, nákopy na Vasila...bylo mi včera smutno a nejhorší je, že na rozdíl od minulosti JIndra nemá sebereflexi a nevím co by se muselo stát, aby se kurva probral a něco se změnilo...
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Markus před měsícem 01.10.2025 17:43 |Pěkně sepsané, souhlasím. Včera jsem potlačit očekávání výsledku a gólů jsme dostali dokonce méně než jsem předpokládal. Zajímaly mě dvě věci, jak se s tou bitvou vypořádáme jako tým a těšil se, kdo z našich hráčů se individuálně prosadí. Nic týmového jsem ale neviděl, žádný týmový duch, souhra mizerná, taktika nerozpoznatelná, zato jsem viděl moře letargie jak po několika letech sezení v zákopech. A z hráčů mě příjemně překvapil opravdu jen ten Štěpán. Naopak velmi smutně se mi koukalo na hru Zafeirise a Sadílka.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Pedro50 před měsícem 01.10.2025 18:55 |Nechápu jak takový hráč mohl hrát v Anglii
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
JanKošek před měsícem 01.10.2025 19:15 |Provod byl včera nejhorší hráč na place. Ukázal stejnej výkon jako před 6 lety kdy byl stejně špatnej. Tipuju stejnej problém - hlava. Vypadal nervózně už při nástupu. Vlček a Zima hrají svůj strop, což možná stačí na naši ligu, ale ne na Evropu. Zafeiris se snaží, ale přijde mi utavenej. Jako by běhal se závažím v botách. Když k nám přišel tak jsem si říkal jakej je to fotbalista. Udělali jsme z něho bojovníka, ale na úkor fotbalovosti a rychlosti. Ani mi nevadí, že odchází. Snad ho nebude následovat Cham, kterej zatím vypadá velmi dobře. Na Staňka bych to neházel, vždyt mu to tam furt nesmyslně dávali. Kolikrát jsme se z půlky prokombinovali zpátky k němu. Ano, měl to odpálit, ale úkol zněl hrajte bago na vápně.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
SLAVIESTA před měsícem 02.10.2025 12:34 |V podstatě se spolu shodujeme. Že náš neomylný génius ze Zafeirise udělal polovičního fotbalistu, jsem psal již dávno a snad se ještě odchodem zachrání a vzpamatuje. A modlím se, aby nezačal Chama předělávat a dodělávat, to je jeho milovaná disciplína a nedodělal ho stejně jako Zafeirise. O Staňkovi jsem se už vyjádřil.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Dennis před měsícem 02.10.2025 16:16 |Já se s tebou klidně vsadím, že na derby Cham v základu nebude. Nevěřím tomu, že ano. Vůbec nezapadá do typologie toho zápasu. Myšleno optikou našeho realizáku. Půjdeme tam ubojovat plichtu, takže v sestavě čekám hlavně bojovníky a hráče se zkušenostmi z derby. Bude to nehezký zápas... :-(
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
ervin před měsícem 01.10.2025 17:22 |Realizak 1 a je to komplet.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
záplata před měsícem 01.10.2025 17:27 |Příkrý nebudu, počkám jak se ukážeme v derby, fotbal bude jako vždy hnusnej, čistýho času počítám tak 45 %, bude to souboj odevšad vyhozeného zahraničního trenéra s nejúspěšnějším českým trenérem posledních let. Někdo píše, že se titul ještě předávat nebude ale prohra by znamenala - 4 body a to už je komplikace. Neprohra pro nás bude asi to zásadní a tomu bude podřízena sestava i taktika, bohužel budeme hrát na plichtu, takže nekoukatelná holomajzna bez ambicí, můj odhad. Fotbalově strádáme už docela dlouho.
K našemu trenérovi napíšu jediné, odejít v nejlepším je umění, Jindřich by měl po sezoně skončit sám, čímž by zároveň vysvobodil Tvrdíka. Únava materiálu začíná být zřejmá. Prohra v derby v kombinaci s tím, co za fotbal předvádíme, by mohla Tykače strhnout k neuváženým krokům, a nebo taky ne, třeba nás má na salámu, nevím jak dalece je soutěživej.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
SLAVIESTA před měsícem 02.10.2025 12:36 |Nebuď naivní. Za podmínek které má, sám N I K D Y neodejde.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
kalex před měsícem 02.10.2025 14:38 |Kdysi to krásně řekl Zdeněk Zeman. Hraješ na plichtu, remizuješ nebo prohraješ. Hraješ na výhru, vyhraješ, remizuješ nebo prohraješ. Hrát na remízu je nesmysl.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
záplata před měsícem 02.10.2025 14:43 |Já taky netvrdím, že to nesmysl není, je to jenom můj tip s jakou taktikou vyrukujeme, časy, kdy jsme byli v Bubenči sebevědomí a aktivní jsou dávno v tahu.
Trenér může jenom příjemně překvapit.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
kalex před měsícem 02.10.2025 15:51 |No tak pak znova vyvstává myšlenka, jestli není čas na změnu trenéra. A upřímně, za mně čas nastal. Protože mít klid bez předkol a hrát hovno, absolutně projebat první zápas, druhý dojet jako na porážku, jebat celé léto na "opravdové posily", je prostě problém. V lize to ještě nějak ukopem, ale zrcadlo je Evropa.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
JS (přítel SN) před měsícem 01.10.2025 17:47 |Hashioka krásně ilustruje to, co tu řekl někdo z insiderů: Trpišovský se rozhodl přivést hráče, které pro jeho koně nejsou konkurencí, aby neohrozil jejich pozici v týmu.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
SLAVIESTA před měsícem 02.10.2025 12:38 |Pamatujete na ty opičky s jeho příchodem? Všichni z toho byli nadšení.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Leksel před měsícem 01.10.2025 17:52 |Prohra s gigantem není ostuda, ostuda je se z něho podělat a nepředvést z fotbalu vůbec nic. Z toho zmaru je pro mě hráčem utkání Chaloupek, který obětavým skluzem i přes nebezpečí zranění o pravou tyč zabránil jistému gólu. Ostatní hráči nestojí za zmínku, byla to kolektivní hrůza.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
mis3 před měsícem 01.10.2025 18:09 |Je pro mě s podivem, že tradiční tahouni, ktaří měli být oporu totálně selhali, zejmén dvojice Provod - Oscar. Dal bych jim známku ještě nižší. " Jakž takž se snažil alespoň zapojovat do rozehrávky" Doporučuji například 53. minutu, kdy se na útočné polovině hlásí 2 (!) zcela volní spouhráči. Oscar míč zasekne a pak ho neomylě posílá dozadu na Chaloupka. Kopal jsem zuřivě do sedačky!
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
JS (přítel SN) před měsícem 01.10.2025 18:13 |Oscar několikrát vybojoval míč, aby ho okamžitě odevzdal soupeři. Včera mně pil krev neuvěřitelně.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Milanek před měsícem 01.10.2025 18:32 |Bohužel nejen včera. Něco se u toho kluka stalo, půl roku minimálně hraje tužku a přitom byl jeden z nejlepších...nechápu
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Davidsks11 před měsícem 01.10.2025 19:04 |Hlad ten tam prostě není už a logicky ani nebude u něj. V létě jsme se s ním měli rozloučit a místo něj má hrát Moses. Pochybuju že na něj nebyli nabídky. A co nechápu je zase odstavení Mosese po jednom nepovedenym zápase v Liberci. Včera mu to mohlo paradoxně sedět podle mě.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
wymaz před měsícem 01.10.2025 19:23 |Moses byl letos dlouho špatný, ale už se do toho dostává, tak snad v neděli bude ve své obvyklé formě.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
mig52 před měsícem 02.10.2025 06:59 |Také bych hrál Mosese místo Oscara. Jeho propad vůbec nechápu, vždyť ještě před půl rokem byl lídrem. Jediným řešením vidím momentálně lávku. Otevře se místo pro Chama a jeden DZ na naši ligu musí stačit, což Moses při pravidelné minutáži zvládne.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
obiwan před měsícem 02.10.2025 08:16 |Všiml jsem si minimálně dvou momentů, kdy Provod neuspěl v souboji a prakticky se zastavil, což je u něj věc nevídaná, on normálně dokáže protihráče pronásledovat třeba ještě padesát metrů...tipnul bych si, že je jeden z těch, které ta viróza trefila...
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Radovan62 (přítel SN) před měsícem 01.10.2025 18:56 |Derby nemám rád,jsem vynervovanej týden dopředu a začínám si myslet ,že někteří hráči trenéra bojkotují . Derby ukáže pravou tvář mužstva.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Mike před měsícem 01.10.2025 19:15 |Tady si myslím, že dojde v sestavě k překvapením. Vrátí se Holeš /což osobně beru/, ale zase v tom případě bude hrát na úkor někoho z dvojice Vlček, Chaloupek, nebo pokud nastoupíme ve čtyřce vzadu, tak vlastně poradíme oba dva. Ale tuším ještě jeden tah, bude hrát Bořil, protože derby, kapitán, emoce a podobně. Což bude šílený ze 2 důvodů. Bude to na úkor fotbalovosti a snížíme si zase dobrovolně výšku o pár centimetrů. Dopředu to bude Kušej, Provod ,Chorý, takže nezbyde mịsto na Chama, protože pojistíme střed 2 defenzivními záložníky. Můj tip- Staněk- Holeš, Zima, Chaloupek- Douděra, Oscar, Zafeiris,, Bořil- Kušej, Provod- Chorý. Bude to nekoukatelné a prohrajeme 2-0.
Komentář byl uživatelem upraven (01.10.2025 19:15) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tady si myslím, že dojde v sestavě k překvapením. Vrátí se Holeš /což osobně beru/, ale zase v tom případě bude hrát na úkor někoho z dvojice Vlček, Chaloupek, nebo pokud nastoupíme ve čtyřce vzadu, tak vlastně poradíme oba dva. Ale tuším ještě jeden tah, bude hrát Bořil, protože derby, kapitán, emoce a podobně. Což bude šílený ze 2 důvodů. Bude to na úkor fotbalovosti a snížíme si zase dobrovolně výšku o pár centimetrů. Dopředu to bude Kušej, Provod ,Chorý, takže nezbyde mịsto na Chama, protože pojistíme střed 2 defenzivními záložníky. Můj tip- Staněk- Holeš, Zima, Chaloupek- Douděra, Oscar, Zafeiris,, Bořil- Kušej, Provod- Chorý. Bude to nekoukatelné a prohrajeme 2-0..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
slavista23 před měsícem 01.10.2025 19:03 |Podle livesportu to bylo 9:0 na velke snace. Ja si myslim ze tolik jich nebylo! Ale i kdyby tak neco Stanek chytil?! 2 je hodne malo za me 4 nebo co ostatni za 3.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Taky před měsícem 01.10.2025 19:27 |Chorýmu bych o stupěn přidal. Udržel a rozehrál pár balónů.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Merlinus (přítel SN) před měsícem 01.10.2025 19:39 |Hashioka naprosto tristní výkon. U obou gólů vůbec nezvládal nabíhající hráče, které měl bránit a ty pak dali gól, resp. nahráli na gól.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
vojtal před měsícem 01.10.2025 19:52 |Už s Bodo se nevracel jak by měl u toho gólu z brejku.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
wimpy před měsícem 01.10.2025 20:59 |Mně se líbí, že je stoprocentní v soubojích, do čehož se nepočítají souboje, do kterejch se vůbec nedostal, protože nebyl tam, kde měl být.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Handul před měsícem 02.10.2025 08:35 |U druhého gólu je podle mě hlavní viník Provod. Prohrál souboj s jejich stoperem, ztratil míč a potom se vůbec nesnažil ho získat zpět. O nějakém návratu po ztrátě míče nemůže být ani řeči. To se stalo předem už dvakrát, tentokrát však z toho byl gól.
hodit to za hlavu
slaviator před měsícem 01.10.2025 20:11 |Nikdo nemohl reálně čekat výhru na hřišti Interu, důležité je poučit se, hodit to za hlavu a v neděli na derby jít s obměněnou sestavou.
Staněk - Vlček, Chaloupek, Zima - Douděra, Cham, Moses, Provod, Sadílek - Chorý, Kušej.
Re: hodit to za hlavu
houston (přítel SN) před měsícem 01.10.2025 22:32 |Na výrazné zlepšení zapomeň. V kádru nejsou osobnosti, které by to dokázaly. A bohužel, ani trenér už nemá čím to zlomit....
Re: hodit to za hlavu
slaviator před měsícem 02.10.2025 05:15 |Cham, Provod, Chorý... to jsou ty osobnosti, které to dokážou...
Re: hodit to za hlavu
Slávista 51 před měsícem 02.10.2025 06:23 |Býval to chvíli Zafi.
Re: hodit to za hlavu
Merlinus (přítel SN) před měsícem 01.10.2025 22:42 |Na "poučíme se" už jsem opravdu alergický. Poučujeme se už cca 4 roky a nic...
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Radek097 (přítel SN) před měsícem 01.10.2025 21:16 |Víme, že jedeme na soupeře, který je nejlepší ve vzdušných soubojích široko daleko a my pravděpodobně nastoupili s nejmenším základem v tomto ročníku. V porovnání deseti hráčů v poli jsme byli mínus 55cm. Taky nechápu, jak se může stát, aby náš třetí nejmenší hráč v poli (Zafeiris 173cm) hlídal čtvrtého nejvyššího hráče Interu (Bastoni 190cm). Ten rozdíl už je tak dramatický, že pouze Zafeiris může tak maximálně stínit, ale vůbec mu to neztíží. Je až s podivem, že všechny góly Interu byly po zemi, ač ve vzduchu jsme měli párkrát štěstí, že to v bráně neskončilo.
Na hrotu je nám evidentně jedno, zda tam je bez centimetru dvoumetrový Chorý anebo o 31cm menší Kušej. Hrajeme to furt stejně, že má Kušej za zády tři čahouny, kteří mají alespoň 1,9m. To jsme museli snad zjistit až v poločase nebo co...
Zajímalo by mě, proč trenéři nechtějí hrát přímočarý fotbal, a že ty příležitosti na to během utkání byly, ale upřednostní se fotbal starých pánů. Místo toho radši zasekneme a budeme hrát do plných. Ono ani mít míč pod kontrolou není žádná záruka, že branku neobdržíme viz první gól. Asi by to k bodovému zisku stejně nevedlo, ale alespoň bychom nemuseli mít nálepku nejodevzdanějšího soupeře na San Siru v tomto roce.
V prvním poločase jsme párkrát zkusili i napadat vysoko, ale jak má fungovat účelně takový presing, když jsme v podstavu ve středu pole? Naopak my máme vzadu tři stopery na 2 jejich útočníky. Šlo to krásně vidět, jak si nás rozebrali díky tomu, že jsme ve středu pole byli mínus hráč.
Do neděle je nad čím zapracovat, protože když ani v Lize mistrů nevidím některé hráče jezdit po prdeli. Tak kdy budou?
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
záplata před měsícem 01.10.2025 21:22 |Ty díry v záloze nás provázejí celou tuhle sezonu a to i v lize.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Radek097 (přítel SN) před měsícem 02.10.2025 10:23 |Ale já ten záměr nechápu. Kdybychom cíleně nechávali volného jejich hráče na lajně. To bych ještě chápal, že by to byl i taktický záměr. Abychom třeba i po přenesení míče na něj, okamžitě šli do tlaku. Má i méně variant, jak to hrát.
Jenže nechat střeďáka absolutně volného, to je totální nesmysl. Vždy proti němu někdo vystoupil, ač pozdě, ale zároveň tím uvolní hráče, kterého měl doteď na starost. Takže střeďák má dost prostoru přihrát na dalšího uvolněného hráče, který nemusel udělat ani krok navíc, a to se další mohou uvolnit svým pohybem…
Ideál bude, se od tohoto “presingu” absolutně odprostit anebo ho začít dělat kompaktně.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
mejla před měsícem 02.10.2025 15:57 |presne tak to je! V roce 2019 jsme meli Skodu, Soucka, Deliho, Ngadeua. Vsechno hraci pres 190 cm. Urcite jsem jeste na nekoho zapomnel. Hovorka sice i mensim vzrustem dokazal uskakat Lukakua, ale nejde to tak brat u pulky tymu. Trklo me to uz pri nastupu, kdy nasi hraci vyskove pusobili spis jak dorostenci. a pritom centimetry nas driv zdobily a davali jsme hodne golu ze standardek.
Druhe vec, kterou nechapu, proc nehraje Prekop. Stal nas 3 talenty, mel byt hotovy, hned k zapracovani a nic.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
cedar55 před měsícem 01.10.2025 21:45 |Trochu optimismu, všichni víme, že na Inter nemáme, byl to to skvělý tah na oklamání Sparty, kde nastoupíme a rozjedeme jí naší běhavostí, neb jak Jindra říká běžeckým představením, ale Sparta není taky moc jistá, takže bod až tři tam připlujou.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
houston (přítel SN) před měsícem 01.10.2025 22:26 |Než sem začneš psát, tak se vyvaruj všeho, co zatemňuje mozek. Moc větších blbostí tu po Interu nebylo.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Pjotrzmogus před měsícem 02.10.2025 00:13 |Já nevím, mně to přišlo celkem jako vtip.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
houston (přítel SN) před měsícem 02.10.2025 08:41 |Jestli je to vtipný, to se pozná v neděli v půl devátý.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
coogee před měsícem 02.10.2025 21:06 |Je to vtipný už teď, ať to dopadne v neděli jakkoliv!
Jindra
Pjotrzmogus před měsícem 01.10.2025 23:51 |Zavedl bych i kolonku hodnocení trenéra. Mimo to, dočkáme se letos nějakého zápasu, kdy nebudeme mít díru v záloze?
Re: Jindra
coogee před měsícem 02.10.2025 10:51 |Tenhle nápad už se tu objevil xkrát, dávno předtím, než ses před čtyřmi měsíci přihlásil, ale nikdo z kompetentních na to zatím neslyší a tím pádem nereaguje. Já bych to určitě uvítal. Myslím to hodnocení trenéra a vlastně realizáku.
Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2025 12:28) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tenhle nápad už se tu objevil xkrát, dávno předtím, než ses před čtyřmi měsíci přihlásil, ale nikdo z kompetentních na to zatím neslyší a tím pádem nereaguje. Já bych to určitě uvítal..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Petr9608 před měsícem 02.10.2025 01:15 |Není to zásadní, ale proč jsme nehráli v normálních dresech? Jestli si Zubní Pasta potřebuje exhibovat svoje kreace, tak ať si to dělá jinde.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Slávista 51 před měsícem 02.10.2025 08:26 |KDYŽ TA MOŽNOST ZAJISTÉ BYLAm
že !
Hodnocení
mig52 před měsícem 02.10.2025 07:11 |Hráče si hodnotit netroufám, koment k zápasu je skvělý. Zvláště to srovnání s Karvinou sedí, jak řiť na klozetu. Tam k podpisu přidávám i razítko.
Jen za to hodnocení vedení bych se přimlouval, protože je součástí týmu a určuje, co by se mělo na hřišti z naší strany dít. Chápu, proč do toho Alanor nechce jít, nicméně mezi řádky lze vyčíst, jakou známku by JiT se svými kumpány obdržel.
Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2025 07:15) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hráče si hodnotit netroufám, koment k zápasu je skvělý. Zvláště to srovnání s Karvinou sedí, jak řiť na klozetu. Tam k podpisu přidávám i razítko. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení
wymaz před měsícem 02.10.2025 19:44 |Žádám o hodnocení realizáku už dlouho. Nikdy nebudeme objektivní, ale zajímal by mě pak názor ostatních.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
bbslavia před měsícem 02.10.2025 07:21 |Za posily jsme dali kolem 400 mega-viz Ouma, Sanyang, Teah, Prekop, Hashioka, Mbodji, Cham-skutečnou posilou je jen Cham, za kterého musíme doplatiit další peníze. Chápu, že ne každá posila se podaří, ale tady za velké peníze jsme jen rozšířili kádr. Veškeré peníze za prodej Zafeirise šly na nepovedené nákupy. Je to dobrá investice? Kde je problém-ve skautingu nebo v realizačním týmu? Vzpomeňte si na zápas Liberce s AC Milán, kdy aktivní hrou prohrál Liberec 1:0 a v odvetě vyhrál 2:1. Nepostoupil. AC Milán vyhrál celou LM. Když se Ancelottiho ptali na nejtěžšího soupeře, zmínil překvapivě Liberec. Po našem ustrašeném výkonu si náš výkon nikdo pamatovat nebude. Tým potřebuje v zimě hráčské změny, doufám, že to vidí i ve vedení. Nehráli jsme předkola jako Sparta, přesto nedominujeme v lize. Naši výhodu jsme nevyužili.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Slávista 51 před měsícem 02.10.2025 08:25 |Nejeden chytrý předek říkal -
když se povede jeden výrobek z 10 tak, že zaplatí to zkoušení 9nepovedených, tak je to stále dobré.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
houston (přítel SN) před měsícem 02.10.2025 08:39 |To je blbost, co ?
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Slávista 51 před měsícem 02.10.2025 10:44 |Jeden z těch, co to říkal -
byl i Baťa.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
butters před měsícem 02.10.2025 11:42 |To může platit, pokud by šlo čistě o byznys. I když správná firma začne hledat způsob, jak zabránit tomu, aby 9 věcí z 10 bylo špatných. Jenže ve fotbale když koupíš 10 hráčů za částku X, 9 z nich se ukáže, že nemá ani na 2. ligu, ale ten 10. vyletí a prodáš ho za X+1, tak jsi sice finančně v pohodě, ale sportovně budeš v háji. A u nás bohužel ty přešlapy nějak přibývají.
Schválně příchody za poslední 2 přestupáky:
Teah - 3,5 mil. € - realizákem odepsaný, když se mu v Pardubicích bude dařit, možná se ho pak povede prodat za 1-2 mi.
Kušej - 2,5 mil. € - v lize ok, LM je nad jeho síly (což ale platí pro drtivou většinu kádru), přínos pro tým má
Ouma - 2 mil. € - úplný bizár, dlouhodobě sledovaná "vytoužená" posila, po příchodu prakticky nedostal šanci a stejně jako Teah si za Slavii na 99 % už nekopne
Markovič - 400 tis. € - odkoupen z Baníku za výhodných podmínek, zatím dělá dvojku, ale potenciál má, měl by dostávat víc šancí
Camara - 350 tis. € - podle výkonů v Karviné vypadá dobře, navíc byl levný; otázka je, zda a kdy dostane šanci ve Slavii, nahrává mu fakt, že Holeš a Bořil stárnou a Ogbu s velkou pravděpodobností brzy odejde
Moses - u něj jsem nenašel částku (tip: 1-1,5 mil.??), ale beru ho za dobrý nákup, byť v úvodu sezóny jsou jeho výkony možná i vinou nižší minutáže nevyrovnané
+ Šancl - podle TM za 360 tis. €, ale ten už byl použit na protiúčet a zřejmě za tímto účelem byl i kupován...
A jdeme na léto, kdy jsme už na 100 % posilovali s vědomím účasti v LM:
Sadílek - 3,5 mil. € - koupený na nejlépe obsazenou pozici v kádru, hlavní důvod asi byl, aby nešel do sparty; výkony zatím nepřesvědčivé
Sanyang - 3 mil. € - měl PR video, jako kdybychom přiváděli Mbappého; realita: za áčko hrál jen v Brozanech a nic neukázal, za béčko taky nenastupuje, vypadá to na vyloženě "skvělou" investici
Mbodji - 1,2 mil. € - "panic buy", když se ukázalo, že geniální plán realizáku stavět na Zmrzlém a Fullym asi nebude fungovat, uvedl se 2 góly v LM (obávám se, že už v ní zůstane naším nejlepším střelcem), ale také ukázal, že v obraně má obrovské rezervy; bude s ním spousta práce, ale potenciál v něm je
Hashioka - částka na TM není (opět tip: 1-2 mil.?), podle všeho se přiváděl jako backup za Douděru a ne jako opravdová posila, protože realizák nechtěl na tento post hráče, který by Douděru vytlačil ze sestavy
Javorček - i on přicházel jako backup a hráč do budoucna, ale zranil se, takže nelze hodnotit
Cham - hostování - pokud ho trenéři dokážou (a hlavně budou chtít) využít, může být gamechanger, ale mám obavu, že nebude dostávat pořádné šance, dokud z něj nebude další "univerzální voják", protože do oblíbené typologie realizáku (atlet/bojovník) moc nezapadá
Prekop - to nejdražší nakonec - od hráče, za kterého jsme dali 3 mládežnické reprezentanty a tučný doplatek, bych očekával aspoň 20 gólů v lize a 5 v LM - z toho, že to nedokáže "doručit", ale neviním jeho - je to zkrátka útočník číslo 3, byť tomu náklady na jeho příchod neodpovídají
Takže když to sečtu, je to 12 hráčů (bez Šancla a Javorka, kterého nechci hodnotit), z toho 2 dobré posily (Kušej, Moses - ani jeden ale nevypadá, že by byl opravdová hvězda typu Diouf), 4 potenciálně dobré (Markovič, Camara, Mbodji, Cham), 2 s ok kvalitou, ale předražení (Sadílek, Prekop), 1 spíše nepovedený, ale zatím ne úplně odepsaný (Hashioka) a 3 z kategorie WTF* (Teah, Ouma, Sanyang - dohromady za 8,5 mil. €)
*nevidím vinu jen na jejich straně, zkrátka nejsou "kompatibilní" s naším realizákem
Z obchodního hlediska když 2-3 z nich zazáří, můžeme být po jejich prodeji a porovnání s náklady na všechny ostatní na nule. Z fotbalového hlediska to ale dobře nebude a tady by se kompetentní vedení mělo ptát, proč nedokážeme pracovat s Teahem, Oumou a Sanyangem, protože to svádí k myšlence, že stejně tak nebudeme schopní pracovat s Mbodjim, Camarou nebo Fullym (který mi v tom výčtu příchodů chybí, protože přišel za "pár korun" do béčka).
Hodnocení slávistů
Hektor před měsícem 02.10.2025 08:27 |Já bych Staňkovi tu chybu ani nevyčítal, s takhle připosraným výkonem bychom stejně museli prohrát. Chybu už vidím u hráčů v poli, buď nedokáží s balónem sami nic udělat nebo jim chybí nabídka od spoluhráčů a tak letí míč ke gólmanovi. Včera jsem se díval na Barcu
s PSG a nevím, jestli tam vůbec nějaká malá domů byla.
Re: Hodnocení slávistů
wimpy před měsícem 02.10.2025 10:16 |Na té Staňkově chybě bylo špatně úplně všechno. I kdyby mu ta přihrávka vyšla, dostal by Zimu do hodně obtížné situace, z níž by se dal vytěžit v nejlepším případě roh pro Inter. Ovšem chyba byla už u Douděry, kterej po svém zaváhání poslal přihrávku na Staňka, i když viděl, že útočníci jsou velmi blízko něj a připraveni atakovat.
Re: Hodnocení slávistů
Akuls před měsícem 02.10.2025 14:05 |Čaroděj to řekl jasně, když brankář vidí, že se je chystají presovat tři hráči soupeře, tak balón musí nakopnout a nehrát si na fotbalistu. Není to žádná ostuda, v Bayernu už na to přišel i Neuer a to je jiný technik. Ostatně gólman slávistické U-19 na to na Interu přišel také, ale až v poslední minutě a hned z toho bylo vyrovnání. Před tím ovšem riskantní výstavba hry stála Slavii gól na 2:1 a několik hodně nebezpečných okamžiků.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Lunaris před měsícem 02.10.2025 09:01 |Zápas mj. ukázal, že týmu chybí sebevědomí. Možná by to bylo jiné, kdyby se zápas hrál pod hlavičkou Evropské ligy, přece jen vědomí, že je to ta Liga mistrů, může na některé hráče dolehnout. Absence lídrů byla znát, ale čekal bych, že se do té role bude pomalu pasovat třeba Lukáš Provod jako jeden z nejzkušenějších. Před derby to každopádně nevěstí nic moc dobrého.
.
japhy před měsícem 02.10.2025 09:25 |Mě to už přijde jak v Jiříkově vidění.
Houšťa v tom megarozhovoru pro KBZ obhajoval naší strategii menší fotbalovosti oproti např. spartě, že na ligu jsme kvalitní dost, ale právě na Evropu se ten náš styl hodí. Neměl jsem s tím jedinej problém.
Sřih. Letos v lize to nahoru rubeme vrchem a spoléháme na odražené míče, abychom pak přijeli na San Siro a tady najednou zkoušeli odzadu tiki taku? Jako WTF???
Vidíte ten paradox, že s Interem se nejvíc fotbalu chtělo po té trojce vzadu společně se Staňkem? Po těch největších kolohnátech.
Navíc na ten náš styl začínáme být dost podměreční.
Re: .
Alanor (admin) před měsícem 02.10.2025 11:37 |Ano, tu myšlenku jsem měl taky, ale už jsem nechtěl protahovat úvodní text v hodnocení. Když náš fyzický styl není moc účinný proti autobusu, tak se zaklínáme, že to stačí a že se pak hodí do Evropy proti silnějším. Tam ale výsledky poslední rok moc nejsou a teď už byl naprosto tristní i ten výkon.
Re: .
wimpy před měsícem 02.10.2025 13:46 |Máš samozřejmě pravdu, trochu polehčující okolnost vidím v tom, že tři naši zkušení stopeři byli mimo. Totálně jsme vyhořeli v záloze, Sadílek běhal, ale nedostal se k míči, Provod nejhorší výkon po všech stránkách, co jsem od něj viděl, Oscar a Zafeiris tomu taky moc nepřidali. Kušej vepředu úplně odřízlej, pročež se vracel do zálohy a to není jeho parketa. Trochu naděje vkládám v tu virózu, zejména u Provoda si myslím, že to muselo být tím, a doufám, že v Bergamu to bude výrazně lepší. Jestli ne, bude to už fakt špatný.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Sokrates55 (přítel SN) před měsícem 02.10.2025 09:37 |Dobré ráno přeji Vám všem a i s dobrou kávou, no i když pořád ještě nějak nemohu zkousnout tu bídu, co jsme s Interem Milán předvedli.
Mnoho z Vás se tu svým příspěvkem trefili i do mé představy a ta kritika je zasloužená.
Alanor to vyhodnotil velmi trefně a např. přítel Leksel nebo Radek097 a další to vystihli a cítí podobně jako já.
Pokud mohu, tak bych upozornil na to, že Slavia není nějaká pokusná laboratoř, ale měla by být už hotovým mančaftem, který by měl být připraven na sezonu. Měli jsme k tomu dostatek času a tyhle všechny současné "hokusy-pokusy" už jsme dávno měli mít vyzkoušené co se týče funkčnosti a ověření, kdo jak je schopen kde hrát a vůbec i na poznání, kdo bude kde jak zapadat do způsobu a variant naší hry.
Nebudu teď mluvit o hráčích protože vidím, že posily jako částečně Sadílek, nebo naplno Sanyang, Hashioka, Fully nejsou tím, co se povedlo. To je tedy pak dost velký lapsus!!!!
Jde mi hlavně o tvorbu sestavy na toto pohárové utkání a co měl tento pokus znamenat.
Já to prostě nepochopil a proto si myslím, že by měl pan Tvrdík hodně bouchnout do stolu, svolat celý realizační tým a velmi tvrdě a nahlas říct něco v tom stylu: " Tak hoši, takhle tedy ne.... a klidně by mohl přidat i to, že ho v tom Miláně s touhle sestavou hodně nasrali....".
Chápu a bylo to i v zápase vidět, že Inter je extra třída. Ale to jsme věděli.
A trenér Trpišovský tam pošle 6 (a omlouvám se) prcků a hned v první minutě je jasné, že tohle fungovat nebude.
Nechat na hrotu Kušeje samotného mezi takové stopery, to byl na něj doslova atentát.
Provod se trápil a i on asi tušil, že tahle sestava je marná a proto to sám v sobě nesl asi hodně špatně. Taky se to projevilo i v jeho hře.
Takže na nějaké fantasmagorské pokusy už není čas a tohle, tohle se tedy opravdu nepovedlo a to jak hráčům, tak i trenérům.
Já bych opravdu snad vyzdvihl výkon Chaloupka, který byl jediný, kdo se z toho nepokakal.
Nevím, do jaké míry to bylo ovlivněno virózou, ale pokud máme tak široký kádr, tak asi nemáme na lavičce zas takovou kvalitu. Nebo je Schranz, Chytil, Cham, Moses, Prekop a třeba částečně Mbodji k nevyužití??
Dnes se nechci uchylovat k nějakým laciným obezličkám nebo k citátům. To by ode mne bylo příliš hodné.
A ani nechci říkat nic o derby, že pokud ho zvládneme, že bude vše O.K.
Nebude.
Za Slávií jelo spousta fanoušků, dostali tam před zápasem nakládačku a pak ještě museli koukat na to, jak jsme se podělali na hřišti. To si opravdu nezasloužili a to ani Ti, co se na to koukali, včetně mě, u televize.
Přejeme si, aby Slavia byla opravdu silným týmem a měla svou kvalitu, kterou si chce vybudovat a držet konzistentně. A ne, aby takovými pokusy, které nemají žádnou logiku, lítala ode zdi ke zdi.
Možná jsem byl dost přísný, ale takhle to vidím.
Takže trenéři , rozum do hrsti a začněte od základů a prvků, které umíme použít ve hře a ne nějaké experimenty, ze kterých vzejde hodně špatný výkon.
S úctou k Vám
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
honza304 před měsícem 02.10.2025 10:04 |Nejsi přísný, s tím, co píšeš by měl souhlasit skoro každý.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
houston (přítel SN) před měsícem 02.10.2025 10:16 |Mnohokrát to po Milánu nezaznělo, bohužel, ale tys to konečně zmínil. A to, že by vedení mělo zkončit s kamarádšofty na všech úrovních klubu ! Ať jde o trenéry nebo o kabinu, ve které se pohybuje víc lidí, než je zdrávo a výsledky to nenese. Ale já bych šel ještě o patro výš, než navrhuješ ty a divím se, že nic z té bídy, od Brozan přes Liberec po Milán, už nezačal řešit majitel Tykač. Stovky miliónů vyhozené za pseudoposily, které jen rozšířily kádr, ale nepřinesly zhola nic. JiT si před sezónou lebedil, kolik má bez předkol pohárů času na sehrání a sliboval silný, sehraný tým. A my jsme o dva měsíce dál a co pořád vidíme ? Chlapy, co se potkali před rozcvičováním a tým je složen trenéry tak, že ti je znají o den dřív. Já nevím jak vy ostatní, ale mě nestačí vyhrávat v lize a poháru s odřenými zády a se strachem o gól, já chci vidět hrát Slávii fotbal !
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
mig52 před měsícem 02.10.2025 13:17 |Jsem rád, že jsem ustál ty nárezy, které jsem dostával cca 2-3 měsíce před Milánem, že takové kamarádšofty jsou v profi klubu cestou do pekel. Mnozí mi to rozmlouvali, že rodinná atmosféra ve Slavii je super, úžasná a podobné kydy. A jak to souzní, když se JiT otočí a sklízí úsměvy od Boři a Holeše, že toto nikde jinde není. No, možná není, jenže tito kluci jaksi zapomněli na to, že pravda vždycky!!! leží na hřišti. Tam úsměvy a plácání po zádech kamarádšoftu nepomůžou.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
_karlik_ před měsícem 03.10.2025 12:19 |v článku o zápasu v itálii jsem psal:
https://slavistickenoviny.cz/clanek/16714-Inter-Slavia-3-0#komentar-1099831
takže mi nezbývá než souhlasit
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
vojtal před měsícem 02.10.2025 10:36 |"myslím, že by měl pan Tvrdík hodně bouchnout do stolu, svolat celý realizační tým a velmi tvrdě a nahlas říct něco v tom stylu: " Tak hoši, takhle tedy ne.... "
To je jistě správná představa a myšlenka, nicméně dle mého názoru se to nikdy nemůže stát. Já to chápu tak, že Tvrdík je právě příčinou toho problému, neboť on je architektem tohoto systému, on drží ochrannou ruku nad Trpišovským a on se dosadil do čela sportovní rady, která je právě za tento sportovní projev a nějakou naší dlouhodobou sportovní koncepci odpovědná.
Výkony realizáku v čele s Trpišovským jsou jen důsledkem systému, který je u nás nastaven. Myslet si, že bouchnutím do stolu nebo výměnou trenéra se v dlouhodobém horizontu něco změní, je podle mě dost naivní.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Sokrates55 (přítel SN) před měsícem 02.10.2025 11:23 |Hluboce se mýlíte a navíc Vás zaslepila Vaše touha odvolávat Tvrdíka.
Systém je nastaven tak, že odpovídá dnešním standardům, které jsou aplikovány u daleko větších fotbalových sportovních klubů. Mohl jsem se o tom sám přesvědčit.
Navíc se mýlíte i v tom, že se pan Tvrdík nechal dosadit do čela sportovní rady. To je lež. O tom opravdu rozhodoval někdo úplně jiný.
O mou naivitu se nemusíte starat a představy, které nám tu předhazujete Vy, ty nestojí za žádný komentář a to včetně Vámi předhazovaných anket. Ostatně výsledky v těchto anketách Vám snad nastavily velmi jasné zrcadlo.
Tak asi tak.
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2025 11:24) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hluboce se mýlíte a navíc Vás zaslepila Vaše touha odvolávat Tvrdíka.
Systém je nastaven tak, že odpovídá dnešním standardům, které jsou aplikovány u daleko větších fotbalových sportovních klubů. Mohl jsem se o tom sám přesvědčit.
Navíc se mýlíte i v tom, že se pan Tvrdík nechal dosadit do čela sportovní rady. To je lež. O tom opravdu rozhodoval někdo úplně jiný.
O mou naivitu se nemusíte starat a představy, které nám tu předhazujete Vy, ty nestojí za žádný komentář a to včetně Vámi předhazovaných anket. Ostatně výsledky v těchto anketách Vám to snad nastavily velmi jasné zrcadlo.
Tak asi tak.
Sokrates55
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
JS (přítel SN) před měsícem 02.10.2025 11:32 |Ať se to někomu líbí nebo ne, Tvrdík je strůjcem rozsáhlého kamarádšoftu a angažování lidí, jejichž hlavní přednost je neomezená loajalita před jakoukoliv další odborností napříč celým sportovním úsekem.
Naopak je hodně naivní si myslet, že Tvrdík bouchne do stolu.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Shamot před měsícem 03.10.2025 13:59 |Musím naprosto souhlasit -bohužel.
Jen tak na okraj kabinový maskot(tmel) golman číslo 3 Ondra Kolář.Skvěle placený fotbalista 1.ligy s výkoností na krajský přebor.Toho času zeť pana předsedy Tvrdíka.Chlap ,který se v dresu Slavie vážně zranil v pohárovém utkání ve Skotsku.Do zranění opora týmu.Poté koule na noze.Nedávno jsem slyšel rozhovor s Ondrou,kde mimo jiné vypráví,jak po návratu z dovolené ani jednou netrénoval a Jindra T. ho postavil do brány proti Ferencvarosi.Tehdy nás svojí minelou de facto vyřadil s kvalifikace o CHL....Následně naprosto bezelstně vypráví ,že je vlastně takovou spojkou pana Tvrdíka do kabiny a ,že se přes něho tchán dovídá věci ,které by normálně nevěděl........
Za zranění v boji se dávají medaile,pojmenovávají se tribuny,uvádí se do Síní Slávy atd....Ale udělovat za ně doživotní koryta je špatně.Slavia mohla Ondrovi zaplatit elitní trenérskou školu,po jejím absolvování práci s mládeží atd.....Namísto to je nyní kabinovým očkem pana generálního.....
Domnívám se ,že příběh Ondry Koláře ukazuje ,že je cosi shnilého v našem milovaném klubu.
Drtivou většinu fanoušků zajínají výsledky a předvedená hra(s ohledem na možnosti tj. kapitál,fanouškovská obec atd.) nikoli minulé zásluhy.
Jakou motivací může být pro mladého talentovaného kluka příběh Ondry Koláře a Gadžiho Hovorky.Oba zraněni v boji v dresu Slavie.Hovorka odejit bez fanfár a možnosti uplatnění v klubu,Ondra dobře placený šolich bez zodpovědnosti či nároků na výkonost.Stačí se dobře oženit.
Někdy mám pocit ,že ve Slavii je nejdůležitější být kámoš ze správnými lidmi.Viz nesmyslné prodlužování smluv pro hráče za zenitem,či vytváření lukrativních míst pro přátele .
Bohužel většina dříve úspěšných českých manažerů dojíždí na náraz do skleněného stropu.Obklopí se partou loajálních lidí,kteří se vzájemně utvrzují jak to skvěle šlape.Ono to skutečně chvilku funguje a poté nastává pomalý sešup dolů,který okecává minulými výsledky,objektivními důvody atd atd....
Do čeké ligy přichází velký kapitál(Strnad,Dědek atd....) Doba ,kdy konkurencí byla bohatá,ale naivně vedená Sparta plus více méně chudá,ale dobře řízená Plzeň(vynechávám morální otázky typu Berbr atd) pomalu končí.
Mám pocit,že pokud budeme pokračovat tak jako nyní se zlou se potážeme.Pak si může zajít zavzpomínat do Slávistického muzea a říkat si ,že za Platila a Sisáka bylo hůř......
Bohužel
Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2025 14:02) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Musím naprosto souhlasit -bohužel.
Jen tak na okraj kabinový maskot(tmel) golman číslo 3 Ondra Kolář.Skvěle placený fotbalista 1.ligy s výkoností na krajský přebor.Toho času zeť pana předsedy Tvrdíka.Chlap ,který se v dresu Slavie vážně zranil v pohárovém utkání ve Skotsku.Do zranění opora týmu.Poté koule na noze.Nedávno jsem slyšel rozhovor s Ondrou,kde mimo jiné vypráví,jak po návratu z dovolené ani jednou netrénoval a Jindra T. ho postavil do brány proti Ferencvarosi.Tehdy nás svojí minelou de facto vyřadil s kvalifikace o CHL....Následně naprosto bezelstně vypráví ,že je vlastně takovou spojkou pana Tvrdíka do kabiny a ,že se přes něho tchán dovídá věci ,které by normálně nevěděl........
Za zranění v boji se dávají medaile,pojmenovávají se tribuny,uvádí se do Síní Slávy atd....Ale udělovat za ně doživotní koryta je špatně.Slavia mohla Ondrovi zaplatit elitní trenérskou školu,po jejím absolvování práci s mládeží atd.....Namísto to je nyní kabinovým očkem pana generálního.....
Domnívám se ,že příběh Ondry Koláře ukazuje ,že je cosi shnilého v našem milovaném klubu.
Drtivou většinu fanoušků zajínají výsledky a předvedená hra(s ohledem na možnosti tj. kapitál,fanouškovská obec atd.) nikoli minulé zásluhy.
Jakou motivací může být pro mladého talentovaného kluka příběh Ondry Koláře a Gadžiho Hovorky.Oba zraněni v boji v dresu Slavie.Hovorka odejit bez fanfár a možnosti uplatnění v klubu,Ondra dobře placený šolich bez zodpovědnosti či nároků na výkonost.Stačí se dobře oženit.
Někdy mám pocit ,že ve Slavii je nejdůležitější být kámoš ze správnými lidmi.Viz nesmyslné prodlužování smluv pro hráče za zenitem,či vytváření lukrativních míst pro přátele .
Bohužel většina úspěšných českých manažerůdojíždí na náraz do skleněného stropu.Obklopí se partou loajálních lidí,kteří se vzájemně utvrzují jak to skvěle šlape.Ono to skutečně chvilku funguje a poté nastává pomalý sešup dolů,který okecává minulými výsledky,objektivními důvody atd atd....
Do čeké ligy přichází velký kapitál(Strnad,Dědek atd....) Doba ,kdy konkurení byla bohatá,ale naivně vedená Sparta plus více méně chudá,ale dobře řízená Plzeň(vynechávám morální otázky typu Berbr atd) pomalu končí.
Mám pocit,že pokud budeme pokračovat tak jako nyní se zlou se potážeme.Pak si může zajít zavzpomínat do Slávistického muzea a říkat si ,že za Platila a Sisáka bylo hůř......
Bohužel .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
vojtal před měsícem 02.10.2025 12:14 |Ale já bych Tvrdíka neodvolával kvůli nějakým osobním antipatiím nebo jeho historii, jakkoliv k ní mám také výhrady.
Myslím si ale, že pod jeho vedením již několik sezón sportovně stagnujeme a jeho neochota jakkoliv naše sportovní vedení měnit, zkrátka z mého pohledu není pro sportovní rozvoj Slavie dobrá. Jistě je to dobrý funkcionář a řekněme marketingove - společensky dobrý předseda představenstva klubu, ale rád bych viděl ve sportovním vedení nějakou koncepci, směr a dlouhodobé cíle, ke kterým půjdeme vědomými kroky a rozvojem. Nyní z toho mám pocit, že jedeme systém "vše se podřídí Trpišovskému a nějak to dopadne" a to prostě dlouhodobě nemůže fungovat.
Jinak díky za připomenutí ankety, dáme po derby další díl a uvidíme, jak se posunulo veřejné mínění zde na SN?
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Sokrates55 (přítel SN) před měsícem 02.10.2025 13:17 |Opravdu si myslíte, že sportovně stagnujeme????
Takže bychom měli vyhrát asi mistra zeměkoule.
Za posledních 10 let jsme 5x první, 4 druzí a to vždy o fous a to se mi ani nechce připomínat první titul rudých a způsob jakým ho dosáhli.
Jsme finančně stabilizovaní a plníme všechny regule finanční fair play dané podmínka UEFA na rozdíl od jiných ligových týmů. Máme svůj!!!! stadion a realizujeme postupně všechno, co se týká vybudování naší akademie a navíc ze sebe nechceme dělat otloukánka. Právě proto, že náš klub získává na síle, tak jsme trnem v oku těm, co měli dříve velkou moc a drželi finanční podmínky našeho fotbalu na katastrofální úrovni tak, aby jen ten jediný klub byl silný. Fráze, které tu píšete, tak ze samé podstaty nemají logiku díky faktům, o která se opírám.
A co se týká toho stále se opakujícího argumentu JS, že jde o "kamarádčoft" a bezmeznou loajalitu k panu Tvrdíkovi, tak jsem měl možnost se osobně přesvědčit, že tomu tak rozhodně není a opět je to jen potvrzení, že až tak naivní nejsem.
Oba o mně říkáte, že jsem naivní.
Soudit můžete.
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
japoko před měsícem 02.10.2025 14:23 |Tak nevidět herní stagnaci, to je maso!
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
záplata před měsícem 02.10.2025 14:38 |Co člověk, to názor ale tvá názorová nekonzistentnost v jednom vlákně mě u tebe překvapuje.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
mig52 před měsícem 02.10.2025 14:51 |Na druhé straně za poslední 4 roky, tedy z osmi soutěží, jeden titul a jeden pohár! Takže ty úspěchy jsou spíše starší. Z doby, kdy se na to opravdu dalo dívat.
S připomínkou, že prakticky po celou dobu máme jen dva vážné konkurenty a kromě nich i výjimečné podmínky, o kterých si ve Zlíně , Slovácku, Karviné, či u klokanů aj. mohou nechat jen zdát.
Takže za mne bohužel stagnujeme. V posledních devíti zápasech v Evropě jediná výhra, nebo se mýlím?
Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2025 14:54) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Na druhé straně za poslední 4 roky, tedy z osmi soutěží, jeden titul a jeden pohár! Takže ty úspěchy jsou spíše starší. Z doby, kdy se na to opravdu dalo dívat.
S připomínkou, že prakticky po celou dobu máme jen dva vážné konkurenty a kromě nich i výjimečné podmínky, o kterých si ve Zlíně , Slovácku, Karviné, či u klokanů aj. mohou nechat jen zdát. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
mig52 před měsícem 02.10.2025 14:56 |.... bez jediné výhry....
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
japhy před měsícem 02.10.2025 14:03 |...rád bych viděl ve sportovním vedení nějakou koncepci, směr a dlouhodobé cíle, ke kterým půjdeme vědomými kroky a rozvojem...
Nezlob se, ale tohle jsou hrozný kecy. Navíc bezpochyby tohle všechno máme a kdyby na to měl SŘ chuť a čas, mohl by ti vytisknout desítky stránek s korporátními kecy, kde by ses tohle všechno mohl dočíst.
S kamarádšoftama to je těžký, ale na druhou stranu by asi nikdo nechtěl mít v klubu několik skupin, co by šli proti sobě a každej další problém by příkopy jen prohluboval. Ale souhlasím, že moc kámošství, málo kritického myšlení.
Celej náš problém je "pouze" v tom, že se fandům začíná zajídat dodávaný produkt. Jenže výsledky jsou zatím přinejhorším chvalitebný a JiT si za celou dobu působení vybudoval takovou pozici (oprávněně), že aby ho vyrazili, budeme si muset nejdřív pořádně nabít hubu, nějaký předčasný akce rozhodně nečekám. I když bych momentálně byl pro, páč z naší hry mám vážně deprese.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
SLAVIESTA před měsícem 02.10.2025 16:05 |Přečetl jsem si Tvůj příspěvek 3x a stejně z něj nejsem chytrej. "Koncepce, směr, dlouhodobé cíle ..." říkáš hrozný keci? Navíc to máme..?? Kamarádšoft ano, ale ne moc? Fandům se zajídá dodávaný produkt? Ale výsledky chvalitebný? Trpišovský oprávněně nevyrazitelný, ale Ty bis ho vyrazil? Přečetl sis to po sobě? A byl jsi zcela střízlivý, když jsi to napsal?
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
japhy před měsícem 02.10.2025 16:24 |Uklidni se.
vojtal požaduje věci, co se dají krásně okecat.
Ano, je dobrý, když se lidi ve firmě mají rádi, ale nesmí se to přehnat.
Ano, fotbal hnusnej, výsledky ale zatím jsou.
Ano, není lehký JiT jen tak vyrazit, ale asi bych nebyl proti.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Monarchie před měsícem 02.10.2025 19:10 |Výkon to byl ostudný. Jarda Slavii žije a vyhazovat ho.. no chybí mi tam od těch těl, kteří ho vyhazují, kdo místo něho..
Osobně si myslím, že nee..Všetečka derby, tak to bude bramboračka.. ten má moc rád Chorase
To vypadá na silné zázemí Všudetašky..
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
mig52 před měsícem 02.10.2025 20:12 |Hele, Jardu nikdo vyhazovat nebude, když ukáže koule a nad JiT nekompromisně posadí fundovaného sport.ředitele, který v klubu udělá ve sportovním úseku pořádek. Na toto, při vší úctě pan Tvrdík nemá. Ať se věnuje fans zónám, komunikaci s TS, vyjebe jim z hlav, že nesmějí vlát v hledišti vlajky a prapory atd., aJ.
Jo, a smrt zkurveným reklamám !!! :-((((
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
rak (přítel SN) před měsícem 02.10.2025 16:17 |To je prostě choroba některých lidí pořád někoho vyhazovat. No dobře. Tak si vezměme příklad třeba z West Hamu. Moes tedy vyhrál Konferenční ligu, ale ten herní projev nebyl úplně dobrý. Tak bylo třeba ho vyhodit. Teď nějak z toho vyhazování trenérů nemohou vyjít a každá změna je zatím k horšímu. Taky cesta. Ale je možné trvat ve víře, že vyhozením trenéra najednou nějak začneme zázrakem hrát skvěle a všechno vyhrávat. Může to být ale také přesně obráceně.
Chápu, že některým lidem je nesympatické pracovat v přátelské atmosféře a ve svém životě vyhledávají a vytvářejí kolem sebe konflikty. A je jim v tom nějak dobře. Bohužel pár takových znám. Já je tedy celý dlouhý život nesnáším a vždy jsem viděl daleko více negativ takového přístupu než pozitiv (snad ve zvyšování nějaké motivace nebo nevím). Tolik k tomu zesměšňování a kritice "kamarádíčkování" ve Slávii.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
rfslavia před měsícem 02.10.2025 17:27 |az na to ze Moyese nevyhodili no...
Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2025 17:27) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
az na to ze Mosese nevyhodili no....
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Sníža před měsícem 03.10.2025 09:29 |Musím před tebou smeknout, protože líp to snad ani napsat nešlo. Děkuji za tenhle článek, protože vystihuje vše a není k tomu co dodat.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
žbl68 před měsícem 02.10.2025 12:48 |Hashioka - 2
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Radek097 (přítel SN) před měsícem 02.10.2025 15:38 |Jinak se v šoku, kolikrát jsem nejen v Milanu zaslechl, že kdybychom první poločas udrželi bezbrankový stav, že by to bylo hratelné. Ani omylem. Ten zápas nebyl vůbec o nás.
Někteří hráči potřebují půlroční adaptaci, jiní ji nepotřebují prakticky vůbec. Ok, ale proč teď Trpišovský zdůrazňuje, že Mbodji neovládá angličtinu, když to proti Bodo problém nebyl? To nechápu.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
standa.e před měsícem 02.10.2025 15:52 |Protože právě s BODO a v Liberci se ukázalo, že to je vážně problém? Na Mbodjiho obranu zase - ten "malý faul oběma rukama" prostě být gól neměl a chyba toho kluka byla, že neupadnul.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Radek097 (přítel SN) před měsícem 02.10.2025 16:53 |Proto to nechápu, že se tehdy k tomu vůbec rozhodli. Ten sport nedělají 14 dní, aby nevěděli, že komunikace je základ.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Helmuth před měsícem 02.10.2025 16:57 |Ahoj, tomu rozumím, ale přijde ti OK, že do zápasu CHL dáš nevyzkouseneho frajera co hral par zápasů 2.ligy za Jihlavu a nějak to dopadne? Někdy děláš překvapivé tahy, ale tohle uz je trochu ruská ruleta a panika. Hashioka nevi jak a kde ma hrat pozicne vpravo, tak ho dame vlevo, protoze Mboji je smerem dozadu uplnej prusvih...a na derby pujde vlevo třeba...
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
standa.e před měsícem 02.10.2025 17:53 |Tak ta sestava musela být uzavřená k nějakému okamžiku a v tu chvíli vybíral mezi Zmrzlý, Sanyang, Fully a Mbodji. Javorček mimo, Bořil zraněný. Jako krizovka to nějak odehraje Schranz nebo Oscar, nabízí se varianta Hašioka či Douděra z prava (nakonec, Bořil také přicházel původně jako pravý bek). Ale vpravo dvakrát moc variant také není.
Takže úvaha asi byla: Fully byl vzatej do áčka jako odměna za přípravu po Javorčekově zranění jako třetí varianta po Zmrzlým a Bořilovi. Ukázalo se, že na to ještě nemá. Tou dobou kupovali Sanyanga a... a ukázalo se něco, co netušíme co nikdo z nás. Evidentně je tam také velký problém. Ale furt je tady Bořil se Zmrzlým... aby se jeden zranil a druhý ztratil formu, kterou se zdálo že nabírá. A tak na poslední chvíli zadrželi dech a šáhli po Mbodjim a doufali, že to vyjde. A vyšlo to... na půl... Nakonec Malick byl zpočátku dozadu také dost špatný.
Jasně, vyvstává otázka, jak to mohli nechat dojít takhle daleko. No, stalo se. Ono zase kup nějakýho borce, když víš, že se ti za nějaký čas Javorček a dříve Bóřa uzdravěj (i když u Bóři se to dá asi zkousnout, vzhledem k jeho věku a zdravotní kartě). Oni se ti pak tak nějak začnou hromadit jako v Cimrmanově dole...
Napravo byl zase určitě za Douďeru a Hašioku zvažován pro krizovku Vlček (pic ho, zánět mozkových blan) a zase je ve hře vykrejvání Schranzem, kdyby bylo nejhůř (a uměl bych si představit i Holeše, kdyby nešlo jinak).
Takže to tak nějak poskládali jak v tu chvíli asi už ani moc jinak nešlo.
A opakuji, ve chvíli, kdy píšeš soupisku, je už jedno, jestli něco skati, trenér, sportovní rada, rarášek na obláčku, zanedbali.
Jestli bych já udělal na té soupisce něco určitě jinak, nedával bych Sanyanga a dal bych Zmrzlého. Prostě jeden takovýhle pokus je až až - a Mbodjimu zjevně v danou chvíli věřil víc než Sanyangovi. Odejít Zafi nebo nepřijít Sadílek, měl bych místo i pro riziko s Vorlickým (ale asi bych viděl i prostor na úkor Prekopa). Nebo věřit, že Bóřa bude OK a ve formě. Ale možná ne, protože je na té soupisce prostě příliš hráčů, kde to riziko zdraví nebo nedotrénování visí. Já jsem prostě větší přizdis..č. Prostě bych vsadil na kluka sice menší výkonnosti, než možná ten nováček, ale ověřeného (míním Zmrzlého).
No - a zkus si představit ten řev, kdyby mne JiT poslechl a my dopadli stejně... Sežrali byste ho, jako byste ho tu sežrali kdyby tam toho Hašioku také nenapsal (Mě už na Drážďanech nepřesvědčil a myslím, že i v naší lize bychom našli srovnatelného, ne-li lepšího kopáče, jakkoliv dal gól. Problém je, že dopředu prakticky nezavírá zadní tyč a dozadu je nakonec někde zcela zmateně a mimo pozici). Tohle Mbodji alespoň dopředu nedělal (a zmrzlý se snažil, i když ne vždy stíhal).
Jestli mám prostě u někoho z nominace velký problém, je to Sanyang. U něj fakt zatím nechápu, proč na té soupisce pro LM je. Až bych byl ochotný uvěřit, že to měl ve smlouvě...
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
mig52 před měsícem 02.10.2025 19:37 |No, šílený argument. To nevěděl, když ho kupoval? Řešení je jednoduché, ať se Trpišovský, Houštecký nebo Kerbr naučí jeho rodnou řeč a za měsíc je po problému, no.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Radek097 (přítel SN) před měsícem 02.10.2025 20:05 |To se doučí, to je v pohodě. Přesně z tohoto důvodu chápu, když potřebuje někdo adaptaci. Komunikace je základ všeho. Ale když ho dám dvakrát do základu a pak začnu ven mluvit o tom, že vlastně nerozumí...
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
záplata před měsícem 02.10.2025 21:10 |Jeho agent nedávno tvrdil, že se už anglicky dorozumí, tak předpokládám, že umí líp než Houšťa.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Cross před měsícem 02.10.2025 22:55 |Ryba smrdí od hlavy. Tykač jen za letošní rok nakřečkoval ve Slavii 26 milionú Eur. Tohle je výsledek. Stojí mu to za to? Slavia v Evropě smrdí grošem. Proto kupujeme hráče z druhé třetí ligy anglické a z druhé ligy české. Nikdo k nám nechce jít za ty nekonkurenceschopné peníze. Na rozdíl id Karabachu.
Současnému mančaftu bych víc peněz nedával - ukázali co si zaslouží, jestli vůbec. Ale opravdovou hvězdu - nebo dvě tři - bych zaplatil. Bez toho nejsme konkurenceschopní ani v Evropské lize, což jsme viděli loni. Neschopnost skórovat je už patologická. Majitel si možná za Dioufa, Zafeirise, Kinského koupí novou elektrárnu a co já jako slávista s tím? Na to mu seru. Seru!
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
záplata před měsícem 02.10.2025 23:28 |Jak tě tohle napadlo, ty máš nějaký info, že Tykač ty peníze vyvádí ze Slavie? Asi nejspíš brečíš na špatným hrobě.
Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2025 23:30) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jak tě tohle napadlo, ty máš nějaký info, že Tykač ty peníze vyvádí ze Slavie?.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Norakai před měsícem 03.10.2025 00:02 |No takhle. Dneska došlo ke zvěřejnění, že ten tlak na ten uhelný byznys je celkem velký a skupina je ve ztrátě. Z soláního byznysu couvá (elektrárnu sice staví, ale chtěji ji hned prodat). Navíc bude Tykač pod mediálním tlakem kvůli té miliardě na rekultivace.
Z toho nejspíš vybruslí viz. včerejší tisková zpráva, že tu miliardu věnují tamnějším obcím.
Takže na rozhazování a cpaní nějakých velkých pěnez do fotbalového klubu moc nebude. Tedy je logické, že asi peníze ze Slávie vyvádět nebude, ale může prostě neutrácet, konsolidovat platy (tedy držet nějaké stropy) a to na konkurenceschopnost mít vliv prostě bude.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
honza304 před měsícem 03.10.2025 09:34 |Píšeš tady o Tykačovi kraviny. Jen tak ... dělal jsem v jeho firmě přes deset let, než jsem šel do důchodu. On vydělává peníze všude jinde než v ČR. Tady je to na hraně vydělat / prodělat. Rozhodně by nevydělával na Slavii. Tu nekupoval kvůli výdělku. Ale určitě bude rád, když bude finančně soběstačná. Než začneš psát o nakřečkování, něco si zjisti.
Howgh
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Pedro50 před měsícem 03.10.2025 09:42 |Řekl bych že to je ten největší problém. Pokud má být klub konkurenceschopny v LM nemůže být v plusu ale vyžaduje nemalé investice do kádru jak hráčského tak realizaku.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Monarchie před měsícem 03.10.2025 10:13 |Naprosto souhlasím, Tykače moc ČR nezajímá, snad jen Moneta bank a ČEZ. Realizák bych rozšířil o Hyského, umí jazyk, používá moderní trendy fotbalu a přinesl by svěží vítr.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
dejvidovic před měsícem 03.10.2025 11:51 |Jako že by šel Hyský dělat klukům kašpárka, když o něj stojí půlka ligy? :-))
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Cross před měsícem 03.10.2025 18:47 |Možná jsi dělal v jeho firmě, ale nic jsi nepochopil. Samozřejmě nejvíc, zdaleka nejvíc peněz, vydělal v Česku a pak teprve za tyto peníze v posledních 7-8 letech začal skupovat firmy v zahraničí. V Česku jel program “akcionáři plačte” (1995-96), jehož cílem bylo vyděsit drobné DIK a přinutit je zbavit se akcií za babku - to se mu podařilo. Vedlejším produktem této akce byl nástup Zemana k moci. První lup, první nižší desítky miliard. Pak se šábnul s jakýmsi Hálkem ? o prachy, které vytáhli z vlastního TykačovaDienstlova fondu Motoinvest jednotlivým podîlníkům, dále za tyto peníze skoupil Mosteckou uhelnou, kde management kolem Koláčka kradl a vytahoval prachy do Švýcarska do firmy Appian, a byl pod tlakem švýcarské prokuratury a soudů, takže jim nic nezbývalo, než vzít co Tykač nabízel a nakonec koupil ještě 2 velké české uhelné elektrárny (tam jsi možná dělal). Tím se napojil na penězovod Lipské burzy, což znamená, že český občan musí energii s výrobní cenou 1kč za kWh nakupovat za 9 Kč. Uhlí - elektřina - miliardy. Na Lipsku jede i ČEZ, ten ročně vydělá v EBITDA přes 100 miliard ročně. ČEZ ovšem aspoň musí platit státu dividendy, to se ale Tykace samozřejmě netýká. Krom toho Tykač zanedbává údržbu a platí mizerné mzdy lidem, kteří v severních s východních Čechách nemají na výběr. Toto patologické chování teď přinesl i do Slavie. A nemyl se: on pro poslední korunu i přes plot skočí. Je to krkoun mezinárodního formátu, což Slavie už nyní zažívá. Slavii si koupil kvůli politického krytí. Nic víc. Jakmile Jindra nebude dodávat klubu správnou image s výsledky, zamete s ním raz dva. Uvidíš.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
houston (přítel SN) před měsícem 03.10.2025 10:56 |I mě by zajímalo, co je tak táhne do Azerbajdžánu a proč je jim odporná Praha ?
Asi v tom budou prachy, kdy za současné české gáže nejde vyhrávat v zápasech Ch.L. ....
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Dobrman před měsícem 03.10.2025 09:34 |Trefné hodnocení, ostatně jako vždy. Dovolím si osobní postřeh k Hashiokovi. Pokud se dostane k centru (což se samozřejmě netýká zápasu s Interem), je často přesnější a nebezpečnější než Douděra. Ovšem tím to končí a zbytek jsou parametry někde u hráče z krajského přeboru. Dozadu je úplně mimo, neví koho bránit, kam se postavit, kam naběhnout, nic, hotová Alenka v říši divů, kolikrát mám pocit, jestli vůbec ví, kde je :-) Tak nevím, kdo ho kde vyskautoval a na základě čeho, jako je tohle vůbec hráč pro Slavii? A co se Mbodjiho týče, dopředu potenciál má, ovšem bránit neumí a připadá mi, jak kdyby se na beku ocitl nějakým zlomyslným řízením osudu
Proč jsme kupovali beka, který ani v lize neubrání v podstatě nikoho, to jest mi záhadou.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
japoko před měsícem 03.10.2025 09:36 |Provize?
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Dobrman před měsícem 03.10.2025 10:17 |Až tak snad ne, řekl bych že problém bude někde nlv komunikaci na ose realizační tým - skauting. Něco je někde dost špatně a mělo by se to velmi intenzivně řešit. Jinak bych si musel začít myslet, že jediné, na základě čeho se hráči až na vyjímky typu Chama vybírají, je běžecký potenciál, a to si radši myslet nechci,...
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
vojtal před měsícem 03.10.2025 13:31 |To skoro vypadá, jako by na té ose realizační tým - skauting chyběl někdo, kdo by to řídil. Třeba někdo jako sportovní ředitel, co má dlouhodobou koncepci a podle ní řídí přestupy a skladbu kádru v kooperaci s trenérem a skautingem.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Dobrman před měsícem 03.10.2025 10:26 |A ještě k Mbodjimu - po dvou odehraných utkáních z nich vyleze, že teda on se tak nějak vlastně ehm neumí domluvit s ostatními. A to nevěděli když se kupoval? A co s ním jako dělají na tréninku, to si toho nikdo nevšiml, nikdo ho nic neučil, doprdele nacpat do něj za měsíc deset slov, to nikdo nedokáže? Ne, po dvou zápasech - jo tak aha, on se nedomluví, už jsme na to ty vole přišli! Omlouvám se, už toho nechám, začínám se kapku zlobit :-)
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
vlk30 (přítel SN) před měsícem 03.10.2025 13:02 |Hodnocení spravedlivé není co dodat.Jen bych podotknul ještě ,že bych taky rád viděl Slavii při utkání s Interem častěji s balonem i na půlce soupeře,ale je dobré si uvědomit, že Inter před 5 měsíci s touto sestavou 9 z 11 vyřadil Barcelonu.Pojďme porazit rudochy a neplačme, že nepotrápíme venku loňskýho finalistu LM
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Papol před měsícem 03.10.2025 17:06 |Já zase poprvé v životě viděl hrát mancaft bez útocníka, to mi hlava nebere a na hrotu záložník Kušej a ještě k tomu malý postavou. Ten tam byl zazdený
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
coogee před měsícem 03.10.2025 13:09 |Současný tým Slavie momentálně nemá na to, aby důstojně čelil většině soupeřů v ChL.
Spousta z nás tu hned po jistotě postupu do základní skupiny psala o tom, že je nutné přivést alespoň dva takové hráče, kteří budou skutečnými a okamžitými posilami týmu a čekalo se, že s finančními možnostmi současného majitele by se to mělo povést.
A stalo se co ?
Namísto posílení před zápasy v nejtěžši týmové evropské soutěži jsme přivedli hráče, kteří zdaleka nenaplňují očekávání nejen nás fanoušků. Jedinou skutečnou posilou se určitě může stát časem Cham. Hashioka, Sadílek
(ač prý byl prvním na seznamu, zahrál dobře zatím snad jeden poločas), Sanyang a Javorček (ani před zraněním) mně opravdu jako posily pro ChL nepřipadali a zatím ani nepřipadají. Prekopa nehodlám komentovat vůbec. Jelikož jsem jen fanda, ne fotbalový expert, čekal jsem, jak se vše vyvine, ale nové hráče jsem na hřišti skoro neviděl, pokud dostali pár minut, za mě to na ChL, mimo Chama, opravdu nebylo.
Chápu, že není snadné přesvědčit vytipované kluky a jejich agenty, aby hráli v zemi, která je, nejen na fotbalové mapě, pro mnohé stále ve škatulce „východní“ Evropa, ale času jsme na to, aspoň si myslím, měli dost. A myslet si,
že s kádrem doplněným uvedenými hráči můžeme hrát v nabité ChL důstojnou roli, mi přijde přece jen poněkud optimistické, slušně řečeno.
A opravdu jsem vůbec nerozuměl prohlášení, že máme nejlepší tým za 10 let. Podobné iluzi mohou podlehnout fanoušci, kteří nemají šanci sledovat zápasy a porovnat je pak s třeba s pozápasovými tiskovkami, ale ne lidé, kteří fotbal „dělají“ každý den a jsou zodpovědni za celkové fungování klubu. Po Interu všichni snad konečně vidí, že současný tým zdaleka nedosahuje kvalit týmu, který v Miláně před léty uhrál remízu.
Kdosi řekl: „Mýliti se je lidské, ale bláznovství je v omylu setrvávat!“ Proto si říkám, že není možné, aby někdo z vedení nebo realizačního týmu neměl potřebu a odvahu pojmenovat příčiny současného herního projevu a mentálního stavu týmu, že se nedočkáme nějaké sebereflexe a následných opatření. Už kvůli obrazu a kreditu Slavie i kvůli jejím mnohým zklamaným fanouškům. Ale před derby se toho patrně nedočkáme, tak jsem zvědav, co bude po něm.
Omlouvám se všem, kteří, jako já, neradi čtou dlouhé příspěvky.
PS: Ale ani případná výhra v derby nad křiváky, s níž tedy nepočítám, nic nezmění na mém zklamání z toho,
co zatím předvádíme a jak na to Slavia doposud reaguje.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
butters před měsícem 03.10.2025 13:28 |Výrok o nejsilnější Slavii za 10 let působí zpětně ještě směšněji než v době, kdy byl pronesen. Bohužel Tvrdík je populista a občas si podobné úlety neodpustí. Kdyby ligu rozhodovaly řeči v médiích a na sockách, tak uděláme v sezóně 105 bodů, realita je ale "trochu" jinde. Poprvé v životě mám z derby vážně strach. Neměl jsem ho, když jsme jako klub bojovali o přežití, protože jsem věděl, že to odjezdíme po zadku, a i když bude rychta (což pak většinou ani nebyla), řekneme si, že tam tým nechal všechno. Teď se bojím, že budeme od začátku faulovat, rozhodčí nám bude s chutí rozdávat karty, my budeme ještě víc podráždění a bude se to kumulovat. Vážně doufám, že se dočkám dne, kdy Jindra a spol. vymažou ze svých slovníků pojmy jako soubojovost a typologie a přestanou mluvit o složitosti a náročnosti našeho "systému", aby tím vysvětlili, proč není možné stavět na hřiště hráče, který na první pohled fotbalově převyšuje naši ligu o parník, ale už tomu nevěřím. To, že "jedenáctka bojovníků vždycky porazí jedenáctku fotbalistů" mu snad Inter v úterý dostatečně vyvrátil, ale vlastně tomu taky nevěřím...
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Cross před měsícem 04.10.2025 01:27 |Jací bojovníci, když se podělali? Ani bojovnîci, ani fotbalisti… to teď máme.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
Cross před měsícem 03.10.2025 21:27 |Nàs lidè ve věku kolem dvaceti let, ani staršî, natož Afričani, dávno nedávají do škatulky “východní Evropa”. Oni nás dávají do škatulky “smrdí to tam grošem”. Karabach má po dvou zápasech - šest bodů. Tykač prodává hvězdy, nakupuje co? Jsme “žebrákov”. Kategorie Austria Vídeň, Rapid Vídeň, Ferencvaros, Bodo Glimt. V posledně jmenovaném je ovšem alespoň vûle a špičkový trenér.
Ze Sadílka nebo Prekopa, které jsme koupili po čtyřech milionech, už nikdy hvězdy nebudou - jejich místo je v Bohemians.
Re: Hodnocení slávistů - Inter - Slavia 3:0
záplata před měsícem 03.10.2025 23:44 |Tvl. jednokvalt přeci kopal tu eredivision, nikdo nemůže za to, že běhá jenom na trojku, Prekop, volba n. ONE.