Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 5. kolo

Slavia zachraňovala alespoň remízu v Jablonci až v samotném závěru. Rozpačitý vstup do soutěže tak pokračuje.

Jablonec i přes problémy se zákonem u majitele Pelty udržel silný tým, kterému loni jen o chloupek unikl postup do evropských pohárů. Navíc v úvodu nové sezony již obral o body Spartu i Plzeň. Bylo tak jasné, že nás na severu Čech nečeká nic jednoduchého. O to je v takovém zápase větší problém, když probendíte první poločas. U Slavie nutno říct opět, protože z dosavadních pěti zápasů, stály čtyři první půle za starou belu (výjimkou je jen minulé kolo s Teplicemi, kde nám chybami pomohl Trmal). To je prostě pro tým s mistrovskými ambicemi zásadní problém. Je náročné "honit" zápasy na poslední chvíli - ne vždy se to povede, soupeře navíc cítí šanci na body a zápasy jsou o to těžší a stojí o to více sil.

Druhá půle byla tradičně lepší, "last minute" dělba bodů je nakonec zasloužená. Jablonec si za pasivní výkon po změně stran výhru nezasloužil, stejně tak si ji nezasloužila Slavia, která směrem dopředu nepředvedla dostatek kvality a vyložené šance v podstatě neměla. Nepříliš vydařenou roli sehrál v zápase i rozhodčí Rouček, který byl až příliš úzkostlivý a hlavně alibisticky a dle mého názoru špatně posoudil dvě zásadní situace, kdy v první půli neodpískal penaltu po kravatě na Schranze a ve druhé (možná i ve snaze kompenzovat) nevyloučil Chaloupka po stažení unikajícího Puškáče. V souhrnu ale poškodil oba týmy stejně, metr měl také na obě strany stejný, takže si ani jedna strana nemůže více stěžovat a měla by chyby hledat u sebe (pasivita Jablonce a nekvalita Slavie vzhledem k jejím možnostem).

P. S. Ještě doplňuji o vyjádření komise rozhodčích, která Roučkovi vyčetla jen neodpískanou penaltu po zákroku na Schranze.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 5 - Jedna střela na branku, jeden gól v naší síti. Chytat se ale hlavička Chramosty nedala. V první půli Staněk jednou dobře skočil protihráči pod nohy a hrál míč, pak se nakonec stejně pískal ofsajd. Jinak měl práce minimum. Lepší pětka.

Tomáš Holeš - 5 - Z našich stoperů, kterým se zápas moc nevyvedl, byl o chlup nejlepší. Ani Holeš ale výraznější formou v úvodu sezony neoplývá.

Igoh Ogbu - 4 - Uspěchaný návrat? Ogbu působil velmi nerozehraně a z tohoto pohledu se ukázalo jeho nasazení do těžkého zápasu jako nevhodné. Hned v úvodu dostal přísnou žlutou kartu a s Jawem měl i dál problémy. Jeho brzké střídání pak trenér zdůvodňoval i nekomfortním zdravotním stavem.

David Zima - 4 - Tohle se také nepovedlo. Zima měl po souboji zdravotní potíže, ale střídal až ve chvíli, kdy jsme dostali branku, ve které byl namočený. Ač neuhlídal menšího hlavičkujícího Chramostu, tak to pro něj nebyla snadná situace, protože musel hlídat i možnou přihrávku.

David Douděra - 5 - Nádhernou brankou trefil alespoň bod. Tyhle voleje umí a jsou jeho silnou stránkou. Mimo tento skvělý moment se mu ale v zápase nedařilo. Nebyl vidět, obdržel již třetí žlutou kartu a po malém kontaktu s Cedidlou ostudně simuloval.

David Moses - 5 - Pohybově a aktivitou byl jeho výkon jako obvykle ok. Nadstavby ale Moses mnoho nepředvedl. V první půli jsme hráli špatně a zápas neměli pod kontrolou, ve druhé tam od Davida zase chyběl větší přínos v poslední třetině hřiště.

Oscar Dorley - 5 - Dlouho byl na hřišti skoro neviditelný, vůbec se nedokázal dostat k ziskům míče a jeho následnému podržení kvalitní kombinací, což je jeho obvyklá parketa. Postupem času byl vidět více a je paradoxní, že zrovna on jako náš nejhorší zakončovatel se nejvíce objevoval v samotném finále. To tomu bohužel odpovídalo, i tak ale cením snahu tlačit se do vápna a zakončení.

Jan Bořil - 4 - Zápas se mu nepovedl a byl asi naším nejslabším hráčem v zápase. Obávám se, že na fyzicky nesmírně náročný post wingbeka to už v těžkých zápasech při Bořilově věku není. Vše podtrhl i stupidní žlutou kartou za zakopnutí míče po jasném faulu. Slabší čtyřka.

Vasil Kušej - 4 - Trochu jde s formou dolů, protože už proti Teplicím mi přišel velmi neefektivní. Proti Jablonci pak nebyl ani tak aktivní, když už se schylovalo k přečíslení, tak si ukopl míč a přišel o něj.

Ivan Schranz - 4 - Zklamání. Vzhledem k Chytilově otřesné formě dostal podle mě správně šanci na hrotu útoku, nicméně ji vůbec nevyužil. Kromě zmíněného (ne)penaltového zákroku nebyl příliš vidět.

Lukáš Provod - 6 - Jediný hráč základní sestavě, který snesl přísnější měřítko. Po slabších úvodních kolech se rozjíždí a začíná patřit k motorům týmu. V Jablonci odvedl spoustu dobré a poctivé práce.

Štěpán Chaloupek - 5 - Přišel na hřiště po inkasované brance, čímž vygradovala naše nejslabší pasáž v zápase. V jeho zbytku jsme měli převahu, nedá se říct, že by to celkově bylo mizerné (spíš se nedařilo ve finální třetině hřiště). Chaloupek k tomu přispěl, vzadu už se hrálo i dost na riziko, což pro stopery není jednoduché. Na to málem doplatil v souboji s Jawem, po kterém nebyl daleko od vyloučení. Horší pětka.

Emmanuel Fully - 5 - Myslím si, že je správné dávat šanci mladým hráčům s potenciálem. Ale zrovna u Fullyho mám trochu problém, že jsem ho viděl alespoň v pěti ostrých zápasech a ani jednou mě nepřesvědčil o tom, že by v něm měl dřímat větší talent, kterým by se mohl přiblížit třeba k Dioufovi. Ale věřím, že trenéři budou mít o schopnostech hráče mnohem lepší přehled. V Jablonci Fully nezklamal, ale ani ničím nezaujal - naprosto průměrný výkon.

Mojmír Chytil - 4 - Minule nevyužil šanci v základu, tentokrát to nebylo dobré ani při střídání. Ve vápně skoro nebyl cítit a když už si pro míč seběhl do strany, tak pak centroval úplně mimo... Jeho krize se spíš ještě prohlubuje a upřímně mě jeho vývoj mrzí a nechápu ho vzhledem k tomu, že na jaře 24 patřil k nejlepším hráčům v lize a přitom měl mít nejlepší roky ještě před sebou.

Lukáš Vorlický - 6 - Jak výkon Slavie v Jablonci zklamal, tak pozitivním šokem pro mě bylo brzké nasazení Vorlického. Po jeho zdravotních peripetiích bych čekal, že áčku bude k dispozici až někdy koncem podzimu, ale on je využitelný už nyní. Pro Lukáše bylo ještě příliš velké sousto, aby hned Slavii vytáhl z průšvihu, ale i tak patřil proti zalezlému soupeři k lepším hráčům (vlastně byli spolu s Provodem pohříchu jediní) a byl u několika dobrých akcí. Jen tak dál, ať se daří a hlavně ať drží zdraví!

Divine Teah není hodnocen, hrál příliš krátce.

5. kolo - Sobota 16. 08. 2025 20:00

Chance liga, 2025/2026
1 - 1
1 - 0
FK Jablonec
FK Jablonec

29. Chramosta

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

90. David Douděra

Komentáře (44)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Pepino     před 2 měsíci 18.08.2025 14:39 |  
    19 3

    Hodnocení trefné. Tedy za mě. Nebudu se vyjadřovat k jednotlivcům, ale mě zaráží, jaký máme rozsáhlý realizák, a pak do zápasu nenastoupí Zafeiris, protože nebyl mentálně připravený. Mě tedy připadá, že mentálně (i momentálně) není připraveno více hráčů. A že by se to hodilo, jak sportovně, tak chováním. Toť celé a věřím, že se z toho dostaneme a začneme hrát fotbal, protože z mého pohledu jsme ještě nezačali. Běhat už umí všechna mužstva, tak k tomu musíme přidat fotbalovost, otázka je, na co se při skautingu zaměřujeme. Bez fotbalistů to 11 atletů nevyhraje. Slavia forever.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Myšák     před 2 měsíci 18.08.2025 17:23 |  
      10 2

      Douděra je magor, v dobrém smyslu. Chápu, že každé mužstvo takového trotla potřebuje, ale co je moc, to je moc, někdy se za něj srydím.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Kikoriki     před 2 měsíci 18.08.2025 15:02 |  
    4 3

    Bude líp!

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      JS (přítel SN)     před 2 měsíci 18.08.2025 16:15 |  
      4 2

      3-4-3 Stačilo!

  3. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Lord_Edmund     před 2 měsíci 18.08.2025 15:10 |  
    14 0

    Snad bude Zimič v pořádku. Do toho zranění hrál dobře. Nevim, jestli chtěl pokračovat sám přes bolest, nebo ho nutil realizák, ale byla to blbost. Stálo nás to góla a možná Zimiče pár týdnů léčby navíc. Nevíte někdo jak vážné to zranení nakonec je?

  4. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Mimoň     před 2 měsíci 18.08.2025 15:48 |  
    10 0

    Když to tak čtěte...chce to udělat změny. Zkusil bych Hašioka, a změnu rozestavení na 3-5-2, nebo 4-3-3. Chce to impulz.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Flame     před 2 měsíci 18.08.2025 16:09 |  
    8 1

    Zdravím všechny,

    nebudu opakovat Alanora, nicméně si dovolím pár poznámek.
    1. Jedinou opravdu dobrou správou je, že jsme hráli do poslední minuty!
    2. Pokud bych měl napsat podle mého názoru nejdůležitější informaci, je zřejmé, že dobře rozestavené, soustředěné a disciplinované mužstvo, které navíc vede, je pro nás obrovský problém.
    3. Z toho mi vyplývá otázka jak mentálně připravení hráči nastupují na hřiště. Pokud se nemýlím, Jabka neudělaly na rozdíl od nás za celý zápas fatální chybu. A Douděrova nádherná branka byla i vzhledem k zahozeným šancím hodně šťastná.
    4. K laxnímu přístupu hráčů bych připomněl zápas s Hradcem, dvě zbytečné chyby nás stály dva body.
    5. Rouček pískal podle mého názoru trochu divně, Ogbu a Holeš dostali žluťáky, ale za podobné fauly se kartáčem netrestalo, viz. Jawo zválcoval Oskara(měl jsem strach aby Oskar nezvedl nohu a nebyl vyloučen). A po druhém kartáči měl jít Jawo ven. Zato se řeší Chaloupek vs. Puškáč, drželi se oba a Chaloupek málem přišel o dres, dost mě překvapila KR, volání po redce jasně zamítla. Nicméně Chaloupek by si měl dávat na ruce pozor, zdá se mi, že hrál lépe za Tepláky pod stálým tlakem, než v naší vysunuté obraně.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    kupik     před 2 měsíci 18.08.2025 16:44 |  
    17 2

    Dobrý odpoledne,přátelé
    tak jak vidno už hodnocení kol. Alanora, se kterým celkem souhlasím, nám dává jasně najevo, kterak se to v naší Slavii v současný době hraje.
    Já osobně bych začal tam, kde jsem skončil po zápase s Teplicema. Moje poslední věta byla, že to v tom Jablonci nebudem míti jednoduchý.
    A stalo se. Von totiž Jablonec neoslabil a Slavia neposílila.
    Podotýkám, že nejsem a nebyl jsem trenérem, bafuňářem ani v žádný jiný roli jsem ve fotbale nevystupoval.
    Pouze kdysi dávno jsem začal trénovat za žáčky v Roudnici n.L. a poté za Dynamo Podlusky.
    Můj fotbalovej život však byl jepičí a naskočil jsem do volejbalu, avšak láska k fotbalu ve mně třímá dosud.
    Proto se snažím hodnotit hru a hráče nezaujatě, s nadhledem, bez nevraživosti a osobních sympatií.
    Ale tentokráte se mi vystoupení v Jablonci vůbec nelíbilo.
    Už samotnej začátek, potažmo sestava teamu mi nebyla zcela po chuti.
    Nechci nikoho urážet či dehonestovat, ale J.Bořil na LZ potažmo na LWB ? To jako fakt?
    Už kolega Pepino trefně poznamenal, že řada hráčů nebyla připravena nejen mentálně, ale i momentálně.
    Bohužel, ta momentální nepřipravenost už trvá pět kol, snad jenom ty Teplice jsme dali částečně podle představ, ale hitparáda to taky nebyla.
    Byla tady velká sláva z příchodu novejch hráčů, ale na rovinu, lze je oprávněně nazývati posilami?
    Pro mě osobně posila znamená hráče co dokáže minimálně hráti to samý co stávající plejer, ale zatím bohužel tomu tak není.
    Taky prohlášení páně Tvrdíka, že máme nejsilnější mančaft za deset let beru jaksi s rezervou. Kéž by to byla pravda.
    Pouze příchody J.Staňka, T.Chorýho a V.Kušeje byly trefou do černýho. U ostatních jsem zatím v rozpacích.
    Netroufám si odhadnout, v jaký finanční kondici se organizace nachází, avšak mám dojem, že nastal čas, aby byl přiveden, či přivedeni hráči za poněkud jiný peníze, než je doposavad zvykem.
    Myslím si,že nyní nastala doba kdy musí jít nostalgie a stavění borců na pozice za zásluhy stranou. Věk nikomu na rychlosti nepřidává, a z jména se už soupeř taky neposírá.
    Chápu, že nadstandartní odměny by mohly bejt jablkem sváru v kabině, která se prezentuje jako velice soudržná a kamarádská, ale na druhou stranu, kvalitní a rozdílovej hráč musí býti náležitě oceněn.
    Mistr svýho řemesla taky nepobírá to samý co tovaryš.
    I můj letitej kamarád Gary, a ten má něco odkopáno se mnou v jádru souhlasil.
    Proto jsem tak trochu rozpačitej a kladu si řadu otázek. Kdy to přijde, jak to bude vypadat, kdo bude hrát, máme se na co těšit? Nepodlíhám skepsi, věřím, že se to zlomí, ale vedení tomu musí jíti naproti. A hned.
    Avšak i něco pozitivního z toho Jablonce zde máme.
    Jednak zjištění, že na pentli je zapotřebí hráče minimálně přiškrtit, kravata je málo, patří do obleku.
    A druhak, že L.Vorlický zdá se býti zase zpátky. Inteligentní, fotbalovej, koukatelnej.
    Kéž by mu zdraví vydrželo a začal příště v základu.
    Kdo jinej než Pardubice by měly nastartovat ten kýženej zlom.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    vršek     před 2 měsíci 18.08.2025 17:10 |  
    24 1

    Nesouhlasím s 5 pro Oscara a Douděru.
    První půle nebyla dobrá, avšak byl to Oscar, který spolu s Provodem a Douděrou, převyšoval ostatní hráče našeho týmu v Jablonci.
    Provod jistě, jednoznačně nejlepší hráč na hřišti, zřejmě na obou stranách - konečně.
    Douděra nejen za krásnou branku, ale i za tradiční, a také konečně, obvyklé nasazení.
    Je jednoduché hovořit o tom, že Oscar nemá formu a nepodává obvyklé výkony, Od Oscara je stále očekávána výborná defenzivní činnost, neutuchající pohyb "nahoru dolů, uklidnění hry ve středu hřiště a ještě výborná kombinace. To, že "lámeme hůl" nad jeho střeleckým "uměním"..... budiž,,, ale byl to Oscar, který ve 34 minutě výborně na přední tyč zakončoval Provodovu přihrávku do vápna. Střela to byla dobrá, ale Hanuš zareagoval včas.
    Navíc to byl opět Oscar, který se pokusil zakončit zpoza vápna v minutě 42, no, střela vedle...no, opravdu byl dlouho neviditelný?
    V sobotu se Oscar konečně přiblížil ke svým tradičně výborným výkonům, Navíc si musíme uvědomit, že hrajeme na dva střední záložníky a pokud nenastoupí vedle sebe Oscar se Zafeirisem je zákonité, že souhra s druhým hráčem bude výrazně ovlivněna a pokud budu srovnávat sobotní výkon Oscara a Mosese nelze je hodnotit stejnou známkou. Za mne Oscar za 6, Provod za min.7 a Douděra za ten krásný gól, kterým jsme získali alespoň bod , další dva střelecké pokusy a jeho tradiční obětavost a nasazení min. také 6.
    Myslím si, že nestačí "zasunout" Moseze do středu a čekat, že všechno bude šlapat hned a bez chyb. Fotbal je kolektivní hra a souhra týmu je základem dobrých či výborných výkonů jednotlivců. Zvláště v našem pojetí hry ve středu pole nezbývá než doufat, že se Moses sehraje se spoluhráči co nejrychleji. Ale i oni s ním...

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Slávista 51     před 2 měsíci 18.08.2025 17:21 |  
      1 3

      Za góly bývají vyšší známky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Mimoň     před 2 měsíci 18.08.2025 17:23 |  
      7 0

      Problém je, že těch hráčů, co jdou vidět tuto sezónu do ofenzivy je málo. I ten Provod už měl loni lepší fazónu . A když nezahraje ani Kušej, tak je zle

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      stomir     před 2 měsíci 18.08.2025 17:43 |  
      6 3

      V zásadě souhlas s hodnocením. Vzpomeňte na loňský rok na zápas v 1.kole na Slovácku, i já tehdy měl sklon k hysterii, první zápasy za moc nestály, nakonec z toho byl rekordní ročník a titul. Letos zatím je rozdíl v tom, že Sparta je zjevně mnohem lepší než vloni a nám v sestavě teď chyběli Diouf, Ogbu v loňské formě, Zafeiris a Chorý. Snad se to srovná, máme nejlepšího trenéra a talentovaný tým. Je fakt, že venku to drhne a nehrajeme na co máme, ale pořád je čas to srovnat. Doufám.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Betynka58     před 2 měsíci 18.08.2025 19:54 |  
        7 4

        Souhlasím s tím, že v tuto chvíli je na paniku čas. Jen bych upozornil na to, že Sparta byla loni touto dobou také bezchybná, takže bych s porovnáním její formy loňské a letošní ještě počkal. Osobně pochybuji, že ta jejich vítězná serie dlouho vydrží.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          dalislavista     před 2 měsíci 19.08.2025 11:51 |  
          7 4

          Akorát, že letos mají trenéra, ne maskota, a hrají od začátku se sudími v zádech...
          Což je oproti loňsku docela rozdíl.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    IJS     před 2 měsíci 18.08.2025 22:09 |  
    7 5

    Přísné, ale asi správné hodnocení zápasu i hráčů. Trochu mě překvapila 5 u Fullyho. Já zápas viděl jen v TV, ale mě připadalo, že s ním na hřišti hrála Slavia v 10-ti. Jeho doteky s míčem by se daly spočítat na prstech ruky, herně byl úplně mimo. Je asi důrazným hráčem, asi dobře hlavičkuje, ale to je na Slavii málo a dát ho do zápasu, kdy honíme výsledek byla chyba. Jak asi muselo být Sadílkovi, který proseděl zápas na lavičce a musel na to koukat...
    Jinak se myslí, že výkony hráčů jsou i důsledkem podivného herního stylu, který teď Slavia hraje. Míče létají přes zálohu do útoku a pak se teprve bojuje o odražené balóny. Hra nemá žádného playmakera ( snad se o to snaží Provod ) a soupeři nás mají přečtené. Po vystřídaní se o řízení hry pokoušel Vorlický, ale moc pochopení u spoluhráčů nenašel a podobné předpoklady má i Teah, ale u něho mám dojem, že jeho prvotní myšlenka je připravit si míč na střelu levačkou. A tu má parádní. Až se divím, že nekope rohy. Vůbec standardky, to je bolest posledních sezón. Snad žádné mužstvo nekope tolik rohů, kolik jich kope Slavia, ale úspěšnost je tragická.
    Ještě bych zmínil, že při současné výkonnosti Bořila, Ogbua a zálohy složené z "prcků", bych se nezbavoval Ondry Kričfalušiho. Myslím, že by se mohl hodit. Rozhodně je lepší na stoperu než Fully....

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      jirkag5     před 2 měsíci 18.08.2025 22:31 |  
      7 0

      Kričfaluši tu nechce být.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        _karlik_     před 2 měsíci 22.08.2025 10:04 |  
        1 1

        a může se mu někdo divit, když ani čuchnout nedostane?

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          jirkag5     před 2 měsíci 22.08.2025 12:38 |  
          1 1

          Já se mu nedivím, jenom jsem konstatoval situaci.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            _karlik_     před měsícem 23.08.2025 11:34 |  
            2 1

            ode mne to bylo pouze doplnění myšlenky, nikoli výtka

  9. Chaloupek

    Mike     před 2 měsíci 18.08.2025 23:28 |  
    18 1

    Trochu bych polemizoval s Chaloupkovým údajným faulem a červenou kartou. Snažím se vždy to posuzovat vše objektivně a ne fanouškovkými brýlemi. Za mě jednoznačně byl nejprve faul od Puškáče, který si rukama přidržel Chaloupka za dres a díky tomu ho mohl zpomalit a dostat se přes něj. Pak byl samozřejmě faul Chaloupka, ale k němu by nedošlo, kdyby předtím Puškáč nezískal po svém faulu výhodu.

    • Re: Chaloupek

      wimpy     před 2 měsíci 18.08.2025 23:51 |  
      3 1

      Hlavně nešlo o zmaření šance, protože v momentě, kdy ho Chaloupek držel, Puškáč už neběžel, ale padal.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Cross     před 2 měsíci 19.08.2025 00:27 |  
    22 11

    Mám dvě věci:
    1. Ať se realizák nezlobí, ale kecy, že Zafeiris neni mentálně připraven na zápas, a tak musí sedět, neberu. To je tak dětinské!!! Až drzé. Odhaduju bere tak 2 miliony měsíčně, sakra, když jdou fachmani do Škodovky na šichtu, taky se jim kolikrát nechce. Ale vědí, že mají povinnost a že to za ně nikdo neudělá. Pospíchal by takového fracka srovnal a poslal na exkurzi do dolů. Na co si tady hrajeme? Do hajzlu! Co to je? Má u nás smlouvu nebo ne?

    2. A co mě taky překvapuje: Řecko je chudší země, než Česko. Řecka liga je podle výsledků v Evropě, a tedy koeficientu, o něco slabší a PAOK je v Řecku tým s až třetím kádrem podle hodnocení Transfermarktu. Něco jako Plzeň. A oni údajně nabízejí Zafeirisovi 3x větší peníze, než my a nám za nej nabízejí udajně 11milionů Euro. To si pak říkám, když vidím co hrajeme, zvláště v Evropě, co budeme jako v té Lize mistrů vlastně dělat, když loni i v Evropské lize jsme uhráli jen 4 body? Proč tam vlastně chceme, když na jedné straně vyděláme za rok 2 miliardy, prodáme 2-3 opory a nepustíme chlup na nové opravdu nadstandardní hráče? Hlavně vepředu je z evropského pohledu náš tým tristní…pravda leží na hřišti. Chceme Ligu mistrů s hráči, kteří jsou v průměru fakticky jen lehce nad úrovni Jablonce?
    A co náš miliardář, který si pochvaluje, že za rok a půl nemusel do týmu pustit chlup a o nákupu Slavie přitom prohlásil, že to byl vlastně nejmenší nákup, ve kterém se osobně angažoval? Šetří si Tykač na důchod? To teď nemáme ani na hráče, kterým dříve byli třeba Olayinka, Stanciu nebo Stoch? Proč teď nemáme třeba někoho, kdo jako midfielder dokáže dát 10-15 gólů za sezonu? Nejsme přece taková žebrota…Neodhodlali jsme se zaplatit za zcela nadstandardního Šulce, asi jsme si mazaně mysleli, ze za nej koncem srpna dáme 4 miliony E a Plzeň bude ráda…

    Na ligu mistrů se vlastně moc netěším. Dalo by se tam ještě v zápasech a na postupu do jara hodně vydělat. Ukázat tam naše hráče. Avizovaných 11 bodů je ale pro toto naše mužstvo a jeho ofenzivní schopnosti úkol iluzorní. Zcela nad jeho schopnosti. Absolutně mimo realitu… s potenciálně devastujícím dopadem i na ligu a účast v LM v příštím roce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      IJS     před 2 měsíci 19.08.2025 08:11 |  
      10 8

      Zdravím, velice přesně napsaný komentář a naprosto souhlasím s názorem, že naše účast v 8-mi zápasech LM může mít potencionální devastující dopad na ligu a potažmo na boj o LM v příštím roce. Neboli "sundání růžových brýlí" a náraz na realitu. A asi bude tvrdý. Vždyť jsme fotbalově přehráli jen Teplice a to až po Trmalově nahrávce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Alanor (admin)     před 2 měsíci 19.08.2025 10:26 |  
      13 4

      Tady bych se Zafeirise lehce zastal. Hrát fotbal za Slavii fakt není směna ve Škodovce, kde jedeš na páse jako robot. Jako profesionální fotbalista se musíš snažit týden co týden podat top výkon proti stejně motivovanému soupeři. V tomto ohledu je podle mě lepší s trenérem probrat, když máš nějaký zásadní problém v osobním životě. A může být lepší tě jednou vynechat, než abys pokazil zápas.

      Ale souhlasím, že hráči jsou štědře placení profíci a tohle je situace, kterou si Zafeiris musí vyřešit sám. Není to, že by řešil úmrtí v rodině jako dřív Schranz či Oscar, nebo vážnou nemoc nejblizšího jako Douděra. Takže chápu, že pro jednou se mladému klukovi vyšlo vstříc, respektuju, že ho trenér netlačil do zápasu a neriskoval tím, že hráč bude mimo.

      Ale dlouhodobě to tolerovat samozřejmě nejde a věřím, že Zafeiris už bude na Pardubice připraven. Byl by sám proti sobě, kdyby tomu tak nebylo - měl teď formu a ve středu zálohy je velká konkurence.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        houston (přítel SN)     před 2 měsíci 19.08.2025 11:15 |  
        9 7

        Promiň mi, ale jak by mohl údajně psychicky rozhozený Zafeiris pokazit tento zápas, když na spočítání našich slušně hrajících hráčů ti stačí prsty jedné ruky ? Nehrajme si na něco, do čeho doposud máme hódně daleko. To, že nemáme a ani nemůžeme mít technicky vynikající hráče, je objektivně dané, ale co očekávat můžeme a máme právo to vyžadovat, to je nasazení a rozum při soubojích, kdy se musí vyvarovat nesmyslných přestupků. A pokud nám tak vadí u soupeřů zdržování a simulace, vyvarujme se toho i my. Máme i na tuhle blbost specialisty i my.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Alanor (admin)     před 2 měsíci 19.08.2025 12:58 |  
          8 2

          Zrovna v mezilidských vztazích s hráči jsou naši trenéři silní, takže bych v tomto důvěřoval jejich úsudku. Byť jsem byl samozřejmě taky zklamán, že Zafeiris, jako jeden z mála hráčů ve formě, ani nestřídal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 2 měsíci 19.08.2025 15:01 |  
          7 2

          Vrcholový sport je o hlavě více jak z 50% procent. Pokud jsi myšlenkami mimo zápas, jsi všude o desetinu sekundy pozdě a nestíháš. Jako trenér bych teda hráče na kterém je vidět, že myslí na věci mimo zápas teda nepostavil.
          V tom naopak cením, jestli to tak opravdu bylo, že Zafeiris přišel sám, že by jeden zápas chtěl vynechat. A jako trenér bych mu taky vyšel vstříc.
          Ale jak sám JT řekl na tiskovce, zároveň čekám, že je to profesionál a do dalšího zápasu se už zase dá dohromady. Pokud ne, využil bych všechny možnosti smlouvy jak mu to dát najevo, že ta smlouva (o kterou si sám řekl!) není toaletní papír.

  11. Vorlicky

    obiwan     před 2 měsíci 19.08.2025 10:02 |  
    7 1

    Ten kluk je dopředu skvělej, s balónem umí, snad mu už konečně vydrží zdraví... bohužel dozadu to taková sláva nebyla. Každopádně je radost se dívat na to, jak motá soupeře a ještě má přehled ve hře...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Rudy     před 2 měsíci 19.08.2025 11:03 |  
    14 2

    Dobrý den všem, všechny komentáře jsou správné.
    Ale hlavně se realizační tým musí zaměřit na kvalitního útočníka, takhle to LM není. A zejména mi přijde úsměvné na jejich nedávná prohlášení, že máme nejlepší tým za posledních let, nebo při přípravných zápasech, že se soupeři báli Slávie. A v reálu ani doma neporazíme Hradec.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.08.2025 11:04) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      mig52     před 2 měsíci 19.08.2025 13:29 |  
      9 7

      Tak z p. předsedy představenstva někdy vylezou názory... . :((( . Slavia by potřebovala sportovního šéfa jako sůl, aby kočíroval JiT. Jenže v čele s JT je to jen zbožné přání.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Michal_Hadraba     před 2 měsíci 19.08.2025 11:12 |  
    13 0

    Vorlický předvedl nadějný výkon, snad bude dostávat šanci dál a zdraví vydrží. Ivánka mám rád, ale jeho čas ve Slavii se už bohužel nachýlil. Dále nechápu proč pořád tlačíme to rozestavení 3-4-3 a úplně vypouštíme hru ve středu hřiště, když máme tolik dobrých středových hráčů ... na tu nakopávanou se nedá dívat, ach jo :( ... a zajímalo by mě, jak se asi cítil takový Sadílek, když místo něj nastoupil na závěr zápasu mladý Teah...

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      Alanor (admin)     před 2 měsíci 19.08.2025 13:04 |  
      4 1

      Na druhou stranu my máme do středu hráče do toho 3-4-3 - hlavně čističe prostoru, žádná velká kreativita. Dát tam navíc Sadílka nám podle mě nic nepřinese, naopak přijdeš o křídlo zepředu. To už bychom tam museli stáhnout Provoda nebo tam hrát Vorlického ke dvěma štítům (byť Zafeiris přeci jen o něco kreativnější než ostatní je a teď má i čísla).

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        Michal_Hadraba     před 2 měsíci 19.08.2025 13:42 |  
        15 0

        za mě by Zafi kreativní byl, kdyby k tomu dostal prostor, případně další kreativní hráč by mohl být ten Vorlický. A Provod by z toho nutně vypadnout nemusel, viděl bych ho na levé křídlo s jeho levačkou. Takže má představa zálohy při 4-2-3-1 nebo dejme tomu 4-3-3 (asi je jedno, jak se to pojmenuje) by byli Moses a Sadílek, před nimi Zafi/Vorlický, levé křídlo Provod, pravé křídlo Kušej a hrot Chorý/Chytil nebo někdo nový, ale to je jen můj názor fanouška, náš trenérský štáb to asi většinou cítí/vidí jinak :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          Martin 58     před 2 měsíci 19.08.2025 14:48 |  
          5 4

          Sadílek rozhodně není lepší než Oscar. Ani Moses ne!

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Alanor (admin)     před 2 měsíci 19.08.2025 14:50 |  
            15 1

            Když se bavíme o aktuálním roce 2025 (který je pro současnou situaci relevantní), tak Moses lepší než Oscar je. A to i podle dat, co jsem slyšel z klubu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

            Michal_Hadraba     před 2 měsíci 19.08.2025 15:09 |  
            5 1

            Určitě Moses se jeví zatím ze všech nejlépe. Sadílka možná limituje to, že toho zatím moc nenahrál, ale nevím, jak vypadá na tréninku. Třeba to má nějaký důvod, proč dostávají zatím přednost jiní. U Oskara mi přijde, že to není zatím úplně ono, co to bývalo. Ale každopádně jsem tím chtěl říci, že mi přijde lepší (dominantnější a určitě pohlednější) naše hra, když máme 3 středové hráče v záloze. Až začne LM a český pohár, tak prostor určitě dostanou všichni.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    ervin     před 2 měsíci 19.08.2025 20:44 |  
    6 5

    Klidně bych hrál 4 4 2 hráče na to máme. A co se týče Zafeirise pustil bych ho hned už to nebude dělat dobrotu. Viděl jsem ho v jabkarne na lavičce úplně bez zájmu.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    EsoRimmer     před 2 měsíci 19.08.2025 23:17 |  
    19 0

    Dobrý večer,

    není potřeba radikálních řešení ani úplný paniky, ale jo, jsem zatím taky trochu zklamanej a s rozpaky koukám na naše působení v LM..

    Pozitiva pro mě jsou, že Provod vypadá, že se dostává do formy. Příjemný překvapení je návrat Vorlickýho.
    Negativa – fotbalu na vysoký úrovni nerozumím, nikdy jsem ho nehrál. Každopádně nemám rád hru na pět obránců a ještě k tomu „osolenou“ dvěma DM.. Říkám pořád, dnešní SKS bránit je jen o tom dobře obsadit Kuseje a Provoda, protože to jsou jediný dva hráči s nějakou technickou nadstavbou dopředu.. a to je podle mě sakra málo.

    Nechci bejt přehnaně kritickej, ale trochu si říkám, jak jsme se zase mohli dostat do stavu, že volba do útoku číslo jedna je Schranz.. Jako jo, je to poctivej, snaživej typ útočníka, má docela slušný zakončení..

    Co je dalsi vec, sezona pred LM spousta posil.. ale ted se ptam sam sebe.. kde jsou ? Jakoze teoreticky spoustu zajimavej hracu, ale realne pokud chceme hrat dustojnou hru v LM, tak potrebujeme trochu vice :-(

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      JohnyBeGOOD     před 2 měsíci 20.08.2025 11:33 |  
      2 0

      U těch hráčů s nějakou technickou nadstavbou dopředu si zapomněl na Zafeirise. Což přesně v utkání s Jabkama bylo cítit, protože nejenom že chyběl Christos, ale zároveň byl bez něj Kušej poloviční a přišlo mi, že si to nemá s kým dát. Stačí se podívat na kolika gólech se letos tito hráči spolupodíleli. Je to podle mě i důležitý faktor proč by nyní neměl odcházet. Kušej nás v útoku už od jara táhne a jeho body budeme i nadále potřebovat.
      Navíc věřím, že si Zafeiris dokáže i skrz LM vystřílet lepší angažmá než v PAOKu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

        EsoRimmer     před 2 měsíci 20.08.2025 13:19 |  
        5 0

        Souhlasim, ze jestli nam zatim neco celkem fungovalo je souhra tady tech dvou.. hlavne Zafi chce hrat vice dopredu.. nez treba Oscar a Moses.. A pro me je treba strasne prekvapeni, ze zrovna PAOK, to mi prijde, jako krok zpet (mozna jenom, ze bude doma) a treba i to, ze nas PAOK vyrazne preplati... Chci rict, ze chapu, ze nas klicovej hrac odejde do WHU, to je naprosto pochopitelne, jak sportovne, tak finacne.. ale PAOK ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

          butters     před 2 měsíci 20.08.2025 13:37 |  
          3 0

          Kdyby nebyl Řek, tak o tom podle mě ani neuvažuje, velkou roli asi bude hrát to, jak na něj tlačí rodina - té ale podle mě půjde hlavně o ty peníze, ne o "návrat domů", protože kdyby Řecko nějak zvlášť milovali, tak z něj nebudou před 15 lety odcházet. Problém je, jestli už je v hlavě "nastavený" na odchod do PAOKu, tak se to těžko bude předělávat zpátky. Z pohledu klubu podle mě není co řešit - Slavia byla smířena s jeho letním odchodem, takže předpokládám, že jsme měli vytipované možné náhrady, jenže on na konci minulé sezóny sám přišel s tím, že by rád v klubu zůstal, prodloužil smlouvu, tak jsme přestali náhradu za něj řešit, a teď, když by chtěl odejít, už ti hráči, které jsme měli v hledáčku, už pro nás nejsou dostupní. Takže to, že ho Slavia nepustí, vůči němu rozhodně není nefér, ale je otázka, jestli ho o tom dokážeme přesvědčit. Hráč, který tady hrát nechce, nám moc platný nebude - v LM se asi nahecuje k top výkonu, ale nevěřím, že by do ligových zápasů dával všechno.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Jikom33     před 2 měsíci 20.08.2025 09:25 |  
    13 1

    Pokud měl Zima problém s kolenem, měli ho okamžitě stáhnout dolu. Já bych to udělal, a není to "po bitvě generálem", jen si pamatuju, jaká kravina byla nechat loni hrát Vlčka několik minut s prasklým vazem v koleni. Prostě problémy s kolenem, navíc u hráče, který už s kolenem problém měl, nelze podceňovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

      vršek     před 2 měsíci 20.08.2025 18:45 |  
      3 0

      Souhlasím a ještě bych přidal - právě díky zranění zřejmě nebyl schopen reagovat na pohyb Chramosty při gólu.
      Ten gól a neodpískaná "tutová" penalta umožnila Jablonci předvést onu tolik komentátory vychvalovanou defenzivu v druhé půli - hlavně, že se neustále píše jak je třeba pozvednout náš fotbal a nechat hru plynout a jak to skvěle umí právě Rouček. Čistý čas první půle 19 + druhá 23 minut.... hnus v podání Jablonce i Roučka.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo

    Virgil1956     před 2 měsíci 20.08.2025 11:35 |  
    7 0

    Jen technická poznámka. Ten Staňkův zákrok byl důležitý, protože - jak jsem se díval na záznam - pokud by z toho padl gól, pravděpodobně by ho VAR uznal, protože se zřejmě o ofsajd nejednalo.