Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 27. kolo

Slávisté po reprezentační pauze jen remizovali na Dukle, kterou bohužel nedokázali ani přehrát.

Juliska, která byla zejména díky slávistům vyprodána téměř po neuvěřitelném půl století, sledovala v první půli nečekaný obraz hry, kdy domácí byli lepším a nebezpečnějším mužstvem. Trenér Trpišovský rád používá k popisu hluché pasáže slovní spojení "spadnul nám řetěz", tentokrát však ani neměl odkud padat, protože od samého začátku působili sešívaní bezkrevným dojmem. Objektivně je třeba říct, že realizační tým neměl kvůli reprezentaci mnoho času na přípravu a že se nám výrazným způsobem rozpadla obrana (absence Ogbua, Holeše i Chaloupka). I tak byl výkon červenobílých proti dosud podprůměrnému soupeři (Dukla jednoznačně míří do baráže) špatný až zarážejícím způsobem.

Kdo čekal bouři v šatně a diametrálně odlišný výkon slávistů ve druhé půli, ten musel být zklamán. K dílčímu zlepšení došlo a sešívaní konečně začali působit bojovnějším dojmem a více hrozili směrem dopředu, v obranné činnosti ale byly pořád nemalé mezery. Druhý poločas byl z fotbalového hlediska poměrně zajímavý a velké šance byly na obou stranách, z pohledu slávisty bych ale opět čekal výrazně přesvědčivější výkon a výraznější herní dominanci. K té došlo až zhruba v posledních deseti minutách, ale Douděra i Pech své šance trestuhodně zahodili. Objektivně ale přidávám, že výhru by si Slavia za předvedený výkon nezasloužila a že zápas skončil zaslouženou dělbou bodů. A jak jsem mluvil o dosavadních podprůměrných výkonech Dukly, tak tentokrát musím říct, že "vojáci" odvedli výkon na hranici svých možností a odehráli asi svou nejlepší partii po letním návratu do ligy.

Náš výkon byl samozřejmě mimořádným zklamáním a nebál bych se ho dát na stejnou úroveň jako při porážce v Teplicích. Kromě odevzdané první půle a objektivně odůvodnitelných chyb v improvizované obraně bily do očí hlavně technické nedostatky a opravdu malá porce kreativity u našich hráčů. Ale to je dlouhodobý problém a odvrácená tvář jinak fungující fotbalové filosofie trenéra Trpišovského. Bohužel když už jsme se do nějaké šance dostali, tak jsme nebyli schopni vůbec trefit branku, což se nám také občas stává (letos hlavně v Evropě). Brankář Hruška nemusel k udržené nule proti velkému favoritovi předvést absolutně žádný nadstandardní zákrok (jen jednou byl trefen hlavičkou z rohu přímo doprostřed), což je smutné.

Kritika za sobotní zápas je tedy namístě, nicméně by (kromě poukázání na dlouhodobé nedostatky) neměla překračovat rámec tohoto kola. I když fotbalový projev někdy zaostává za očekáváním, tak se můžeme pyšnit výtečnou ligovou bilancí 22-3-2, přičemž máme nejvíce vstřelených branek i nejméně inkasovaných. Teď jde o to se jen popasovat s dílčími absencemi a pořádně se připravit na závěr ročníku tak, abychom k titulu dokráčeli sebevědomě a bez většího klopýtání.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 8 - Výrazně nás podržel a je jednoznačně hlavním strůjcem udrženého čistého konta. Dva kvalitní zákroky předvedl v nastaveném čase první půle, velkou šanci vychytal i v 59. minutě.

Jan Bořil - 4 - Obrana měla obrovské potíže hlavně s brejky Dukly. Ale to se v improvizovaném složení dalo čekat a Bořilovi se to dá těžko vytýkat, když nastoupil na jaře v soutěžním startu poprvé a expresně po vyléčení. Konkrétně z jeho strany si vybavuji zbytečnou standardku před vápnem, na druhé straně pak hlavičku z rohového kopu - bohužel jen doprostřed branky.

David Zima - 4 - Bylo jasné, že obrana nebude sehraná, i tak je ale špatné, že nejhorším dojmem z ní působil Zima, na kterém to mělo naopak stát. Jen tím bohužel potvrdil, že lídrem jako Ogbu není. V první půli chyboval v rozehrávce, ve druhé se pak nechal velmi lehce obejít při šanci soupeře z 59. minuty.

Oscar Dorley - 4 - Jeho nasazení na místě krajního stopera jsem nejdřív nečekal, už před zápasem se ale ke mně donesly informace, že za reprezentaci na tomto místě už nastoupil. Bylo vidět, že optimální varianta to není. V 56. minutě vůbec nezachytil náběh svého hráče, který naštěstí trefil jen tyč.

David Douděra - 3 - Slabý výkon, kterým jen potvrdil své dlouhodobé technické nedostatky. Ve velké šanci hlavičkoval vedle téměř z metru... Pak se až komickým způsobem ukopl při centru, kdy mu spoluhráči vykombinovali dobrou pozici.

Christos Zafeiris - 4 - Dobře prodlužoval míč na Schranze před šancí Zmrzlého z 24. minuty. Další výrazný moment ale nepřidal, proti bloku soupeře se neprosazoval a měl problémy se zachytáváním brejků. Za zákrok ze 2. půle mohl vidět žlutou kartu.

David Moses - 4 - Další slabý výkon, Oscara ve středu hřiště tentokrát nenahradil hlavně kvůli špatnému čtení hry, kdy nebyl v dobrých prostorech a náš střed zálohy byl při brejích soupeře "průchoďák". V 57. minutě nebyl při šanci soupeře dostatečně důsledný při bránění svého hráče ve vápně.

Ondřej Zmrzlý - 4 - V první půli byl směrem dopředu velmi výrazný v nábězích. Několikrát se uvolnil a pak poslal prudký míč před branku, což principem nebylo špatné a je to spíš o práci nabíhajících hráčů ve vápně. Jednoznačně mu ale musím vyčíst šanci ze 24. minuty, kde vůbec netrefil míč. Ve druhé půli už vidět nebyl, dozadu dobře nehrál, a tak byl po hodině hry stažen.

Ivan Schranz - 3 - Ve 24. minutě poslal dobrý míč do šance Zmrzlému. To od něj ale bylo víceméně vše za celý zápas. Dvě brejkové situace v první půli zkazil nepřesnou přihrávkou. Jinak byl při hře do bloku totálně neviditelný, což u něj bohužel není nic nového.

Tomáš Chorý - 4 - Nedokázal se proti dobře hrajícím stoperům Dukly výrazněji prosadit. Míče mu spíš odskakovaly, občas sice nějaký udržel, ale bez vytvoření výraznější šance pro spoluhráče. Sám se pak k ničemu nedostal.

Lukáš Provod - 4 - Zvláště v takových zápasech, kdy Slavii chybí kreativita, bývá naším hnacím motorem. V sobotu ale bohužel neměl den ani Provod. Ač se snažil brát situace na sebe a vymýšlet akce, tak ho míč neposlouchal a odskakoval mu. Za zmínku stojí jen dobře kopnutý roh na hlavičku Bořila.

Dominik Pech - 4 - Střídání mu nesedlo. Byl sice aktivnější než většina spoluhráčů, řešení akcí se mu ale nedařilo. Jednou otálel se zakončením a doběhl až k čáře, kde podklouzl. V závěru pak v dobré šanci zakončoval z voleje mimo. Lehké zakončení to nebylo, i tak tím bohužel jen potvrdil střelecký zmar slávistů, kteří nebyli schopni trefit branku.

Vasil Kušej - 5 - Střídající hráči naši hru lehce oživili a přeci jen soupeři docházely síly. Samotný závěr byl naší nejvydařenější pasáží v zápase. Kušej byl aktivní, nicméně kvalita provedení akcí u něj byla jen střídavě úspěšná.

Divine Teah - 5 - Odehrál hraniční počet minut, ale aspoň dílčí známku si zaslouží. Nezklamal, nehrál alibisticky a dvakrát dokázal zajímavě přihrát, i když z toho nakonec nic výraznějšího nebylo. Hlavičkou trefil tyč, i když by tam brankář nejspíš byl. V závěru zkoušel střílet levačkou z těžké pozice, ale to by byla minimálně trefa kola, což se nepovedlo.

Giannis-Fivos Botos není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

27. kolo - Sobota 29. 03. 2025 19:00

Chance liga, 2024/2025
0 - 0
0 - 0
FK Dukla Praha
FK Dukla Praha

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (92)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Taky     včera 31.03.2025 15:01 |  
    8 1

    Díky za hodnocení!
    Teahovi bych přilepšil za umístěnou a asi nechytatelnou hlavičku, bohužel do tyče.
    Bořil po dlouhé době musel odmakat celej zápas, musel měnit posty. Taky zaslouží o stupínek lepší známku.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    pehacko     včera 31.03.2025 15:11 |  
    14 11

    Ja znamkoval Stanka za 10. A ostatnim jsem dal 3 misto 2 jen proto, abych mohl ohodnotit rozdil vykonu Zmrzlého, Doudery a Ivana za 1 a byl v tom nejaky rozdil. Za me je Zmrzlý opravdu tak spatny, ze nema byt vubec v acku. A stve me na nem uplne vse, vcetne obarvené palice, kdy si rikam, ze chlapec nema ani tu soudnost. Je traged a jeste si hraje na hvezdu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      mig52     včera 31.03.2025 16:11 |  
      7 5

      Máš recht a lidem se to nelíbí. Byl to ostudný výkon a známky 1-3 by byly odpovídající. S výjimkou Staňka, pochopitelně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        pehacko     včera 31.03.2025 16:27 |  
        16 3

        Pokud se ma hodnotit jen vykon a nehledat výmluvy, tak to byla ostuda a mazat med kolem huby nema smysl. Priste az zahrajou skvele, tak ja se nebojim naopak chvalit, ale za zapas na dukle lze schválit jen Stanek, byl to jeho bod. Jako vim ze repre a jine posty a Boril po zraneni… ale sakra proti nam hrala dukla co cena jejich hracu i se stadionem nema cenu Diufa. Jestli chteji nasi hraci královské platy co maji, tak proste musi take hrat jak kralove a ne na urovni hracu Dukly. Ja bych za podobnou blamaz snížil na tyden vsem platy na uroven souperu, protoze tak marny jsou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          mig52     včera 31.03.2025 19:15 |  
          5 0

          Jasan, zvláště, když Jindřich tak často zdůrazňuje, že fotbalem chceme bavit lidi, kteří chodí v tak velkém počtu. Všech, kteří to měli na stadion 20km+ mně bylo hrozně líto a klub by jim měl uhradit cestovné. Ta blamážová ostuda tentokrát ( a ne poprvé) opravdu nepobavila!


          Komentář byl uživatelem upraven (31.03.2025 19:16) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    lantsmit     včera 31.03.2025 15:16 |  
    2 20

    Zmrzlý: "Několikrát se uvolnil a pak poslal prudký míč před branku, což principem nebylo špatné a je to spíš o práci nabíhajících hráčů ve vápně". V principu to špatně bylo, jak přesně a správně vysvětlil Podaný s Kalivodou v poločasové přestávce a Podaný rozvedl i v posledním Footcastu.

    Hodnocení střídajících je taky nesprávný, Pech - 6, Teah - minimálně 5, Kušej - maximálně 4 (nepředvedl kromě pohybu opět nic).

    Schranz byl náš nejlepší hráč, po Staňkovi - tzn. 7

    K Zimovi se vyjadřovat nebudu, protože to nemá vzhledem k autorově podjatosti vůči němu žádný smysl.


    Komentář byl uživatelem upraven (31.03.2025 15:18) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      japhy     včera 31.03.2025 16:10 |  
      11 0

      Made my day, Schranz nejlepší hráč. Aspoň k něčemu ten bídnej výkon byl :D

  4. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    DF007     včera 31.03.2025 15:16 |  
    13 4

    Tohle je strašně těžké hodnotit. Odehráli jsme opravdu slabý zápas. Nicméně nechceme hned hráče natřít, přeci jen vedeme ligu s obrovským náskokem. Navíc ten zápas měl určitá specifika, která šla proti Slavii. První zápas po repre pauze, mnoho vynucených změn v sestavě. A u těch bych se zastavil, respektive hlavně u jedné. Velmi mě překvapilo stažení Oscara do stiperské trojice, která tak byla úplně nová a nemohly tak u ní být žádné automatismy. Zima hraje většinu zápasů na jaře jako krajní stoper, Bořil hrál první zápas po zranění a na pro něj nezvyklé pozici pravého stopera a Oscar ten samozřejmě stoper není vůbec. Mě to velmi překvapilo, protože bych čekal, že se trenérský tým bude snažit využít těch návyků u hráčů, které mají zažité. To znamená, že Bořila nechají vlevo a na pravou stranu dají Konečného.
    hodně se o těchto zásazích mluvilo i při našem zápase v Plzni, kdy Plzeň kvůli jedné absenci překopala celou stoperskou trojici, když do středu postavili Hejdu, Dweha posunuli vlevo a Markovič hrál zprava. Je to taková nepsaná poučka, že se do fungující obrany má zasahovat co nejméně a tu jsme v zápase na Dukle, stejně jako Plzeň v zápase proti nám porušili. Ono se to nezdá, ale jsou to setinky, které ve svém důsledku hrají velkou roli.
    Abych tento příspěvek uzavřel. Budeme mít týden na to, abychom sestavu vyladili, zejména součinnost nových hráčů a budeme věřit, že dobré mužstvo dvakrát za sebou neprohrává.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      mig52     včera 31.03.2025 16:05 |  
      7 2

      Těžké hodnotit.... . To je skoro vždycky. Ale pozor, hodnotíme přece zápas a ne celou dosavadní sezónu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        DF007     včera 31.03.2025 17:03 |  
        7 1

        Ano, jeden zápas, který měl mnoho atributů, co je třeba zohlednit. Myslím, že se to nepovedlo Jindrovi, a to složení sestavy se pak projevilo i na výkonu hráčů.
        Už jen to, že postavil Chorého, který nebyl zdravý, je chyba. Jako investor bych ho nepochválil, protože hazarduje se stomilionovou investicí.
        Nechci hráče hanit, když se výsledkové nepovede jeden zápas, to se stane většině mužstev. Nám to holt vyšlo na Duklu.
        Zda je to krize nebo ne, se ukáže v sobotu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      _karlik_     včera 31.03.2025 17:01 |  
      5 0

      ten komentář je hlavně o obraně, jak se má měnit co možno nejmenší množství postů. souhlasím s tím, ALE obrana nám to (velké poděkování Staňkovi) výsledek úplně nepokazila. problém (a to fakt kolosální) byl ve hře dopředu. tam jsme propadli na celé čáře. že se nedá nic čekat od Schranze, na to jsem si již zvykl. tentokrát vyhořel i (nejspíš se zraněním hrající) Chorý. ovšem to, že se místo do vápna (moderně po trpišovsku "do boxu") cpe k lajnám na křídlo, to moc nechápu. tam fakt moc užitečný není. --- celkově se dá říci, že dozadu to bylo málo a dopředu nic.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        DF007     včera 31.03.2025 17:08 |  
        6 1

        S tím se dá souhlasit, ale i tohle má své ake. Zkusím to vysvětlit. My se snažíme o výstavbu hry od stoperů, kteří dávají první přihrávku mezi řady, což se právě na Dukle nedařilo, proto jsme měli tolik ztrát v prvním poločase. A právě to, že hráči nehráli na svých obvyklých pozicích na to může mít zásadní dopad, jelikož si musí szrovnat míč, jinak se podívat, což je ztráta času a soupeři to umožní mít lepší postavení, do kterého se pak hůře dostává.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      rakusan     včera 31.03.2025 17:14 |  
      1 0

      On Konečný je taky zraněný...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        DF007     včera 31.03.2025 17:18 |  
        1 0

        Tak to jsem nezaregistroval. Opravdu fajn repre pauza

  5. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Flame     včera 31.03.2025 15:31 |  
    9 0

    Zdravím všechny,
    1. Dnes Ti Alanore psaní o našem výkonu fakt nezávidím. Ale naprosto souhlasím. Jenom ke Zmrzlému bych připodotkl, že v první půlce nehrál špatně a jeho šance byla velmi ošemetná, balon se před ním odrazil a kdo ví na jaký drn dopadl. Zmrzlý už nemohl reagovat a kdo hrál fotbal ví, že dotyk balonu o centimetr na kopačce je metr od brány.
    2. Absurdní je, že plné hlediště svědčilo duklákům, pokud se na ně podíváte v zápase s budějkami, je to bída s nouzí, včera ale hráli fakt dobře. Tak jsem si říkal, že příště nepůjdu.
    P.S.: Pro pána, který ve škole nedával moc pozor, bod 2. myslím ironicky.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Pedro50     včera 31.03.2025 15:35 |  
    10 14

    Já jsem dal Staňkovi 10 ostatním 1. Argument že sice výkon úplně na piču ale vedeme s náskokem ligu tak přeci nebudeme přísní je fakt síla. A 1 i trenéři.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     včera 31.03.2025 16:12 |  
      5 2

      Nic takového tam přeci nepíšu. Jedině jsem poukázal, že výkony je třeba hodnotit komplexně a objektivně v rámci celého období. Tedy aby to nebylo ve stylu, na Dukle to stálo za prd, vlastně celé jaro stojí za prd (což už se takhle zjednodušeně fakt říct nedá a je to čistě na základě emocí z posledního zápasu), takže trenéři a hráči ven, když to přeženu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Pedro50     včera 31.03.2025 17:32 |  
        1 2

        Ne to bylo už v jednom komentáři. Tvoje hodnocení je v pohodě já jsem byl strašlivě nasranej tak jsem to tam nasekal. Ale věřím že to odnese Hradec...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        žbl68     včera 31.03.2025 17:43 |  
        5 2

        kdyby stálo jaro za prd vypadá tabulka jinak, je fakt že je potřeba zkvalitnit lavičku ale na vyhazování trenera to není ... pak jsou tu stalice - negativní stálice .... zmrzlý,douděra, ... bohužel se do tohohhle šuplíku propadá pomalu i Schranz ... :-/ pokud - a já věřím že ano - bude titul a LM - musí mít Slavia každý post zdvojen (několik možná i ztrojit...) adekvatní alternativou ne záplatou (omlouvám se diskutérovi - nic osobního) ve stylu vteřinového lepidla ... ano každý může mít "svůj - den " ale nesmí to být např. 3 týdny, měsíc a víc ....
        peníze na to budou ... tak snad se podaří

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      _karlik_     včera 31.03.2025 17:03 |  
      2 1

      já místo jedniček nasázel dvojky. přece jenom je to slavia

  7. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Pert     včera 31.03.2025 15:52 |  
    12 8

    Za mou osobu jsi je přechválil. Souhlasím se Staňkem, Bořilem a asi i se střídajícími hráči. Ostatní byli maximálně na 2.

    Zase zápas, přes vsechny uvedené objektivní důvody, který jsme nezvládli hlavně hlavou. Zase zápas, kde nastoupíme s pocitem, že už jsme vyhráli a pak čumíme jak telata, že to tak není. Tuto sezónu jich bylo až nad hlavu, naštěstí jsme některé z nich i tak zvládli vyhrát.

    Strašně mě zklamali Chorý s Provodem, tohle má být utkání kdy se ukážou jako leadři a třeba dokopou ostatní spoluhráče k odpovídajícím výkonům. Jestli je reprezentace natolik odrovná, že nejsou schopni odvést alespoň průměrný výkon za svůj klub, mají se na ni vykašlat!

    Navíc včerejší utkání rudých s plísní zase ukázalo jak zbytečná a ostudná byla ztráta v derby - takového soupeře prostě musíme porazit i v deseti.

    Nemám strach že letos neziskáme titul. Ale začínám se bát příští sezóny. S tímhle stylem se budeme tak koncentrovat na LM, a tak podceňovat ligu, že to může skončit kolosální ostudou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      rakusan     včera 31.03.2025 17:12 |  
      2 1

      Nebudeme podceňovat ligu, protože je opět přímý postup do CHL. Navíc budeme hrát úterý a středy a bude minimálně o den více času na odpočinek před ligou, než po čtvrtcích v EL.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Lunaris     včera 31.03.2025 17:23 |  
      10 2

      Tohle jsou všechno takové teorie. Nikdo neví, co bude za půl roku. Jednu sezónu si nás mazala na chleba Kluž, další sezónu jsme v evrpoském poháru pro změnu hráli opět čtvrtfinále. Může se v létě podařit nějaký nákup, může některý z hráčů, u kterých by nás to teď nenapadalo, nečekaně vyletět (kdo by loni na jaře řekl, jaká superhvězda se stane z Malicka?). Liga mistrů nás naopak může nakopnout podobně jako při té předchozí účasti. Já se další sezóny nebojím, Trpišovský hrál o titul vždycky, není důvod se obávat "kolosální ostudy". Klub se někam posouvá, má vizi a chce mít v Česku nějakou pozici, jedna Dukla na tom nic nezmění. Taky si v emocích neodpustím přehnané reakce, k fotbalu a fanouškovství to patří, ale při pohledu na věc s chladnou hlavou není důvod k panice.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      žbl68     včera 31.03.2025 17:54 |  
      4 0

      2? ono se prohrálo rozdílem vagonu? ano vykon byl prachbídný, ale na kdyby se nehraje, je z toho bod - i kdž měly být tři
      a ohledně sezony 25/26 - liga vers.LM - nesmi to být o tom že se vše bude hrát jen se 14 (16) hráči .... ti se velice brzo utaví, zraní atd ..... opravdu je potřeba mít na každý post minimálně 2 rovnocenné plejery ...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Tonda     včera 31.03.2025 16:03 |  
    5 4

    Hráli jsme hluboko pod své možnosti. Sice jsme měli rozpadlou obranu, ale proti Dukle měla dominovat záloha a útok, Mělo se to na Duklu valit centr za centrem. Chyběl nám ale důraz. Hráči byli v hlavě špatně nastavení a hráli bezkrevný a alibistický fotbal. Jsem zvědavý jak se předvedeme ve středu s Olomoucí a taky v sobotu s Hradcem. Pokud ale zaváháme, psychicky nás to hodí hodně dolů...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     včera 31.03.2025 16:17 |  
      27 1

      To ale nemůže být jen o důrazu. Slavia nemůže svůj výkon stavět třeba z 90 % na důrazu a běhání. Měla by mít i o dost více fotbalových zbraní ve svém repertoáru a kádru. A bylo fakt smutné sledovat tu tristní práci s míčem nebo absenci kreativity u našich hráčů. To je dlouhodobý problém.

      Btw na Dukle jsme naposledy ligový zápas hráli 6. 4. 2019. Taktéž jsem tam byl a vyhráli jsme 5:1, kdy to režírovali hlavně Hušbauer a Stoch. To jsou typy hráčů, které v kádru už dlouhodobě vůbec nemáme a které (nejen) v těchto zápasech dělají rozdíl.

      https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/fortuna-liga-27-kolo-dukla-praha-slavia-praha-online-zpravodajstvi.A190405_104654_fotbal_vp2


      Komentář byl uživatelem upraven (31.03.2025 16:19) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        lantsmit     včera 31.03.2025 16:22 |  
        1 20

        Tihle hráči by byli v zápase proti Lille a podobným těžkým váhám, na které aktuálně tým stavíme, vyloženě směšní, resp. by naprosto vylučovali možnost takovým týmům zatápět - tím jediným způsobem, jakým to tým z Východu může dokázat.


        Komentář byl uživatelem upraven (31.03.2025 16:23) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Alanor (admin)     včera 31.03.2025 16:32 |  
          27 0

          A my musíme mít v kádru jen 25 robotů při současných finančních možnostech Slavie? Mně je jasné, že hráči typu Hušbauera a Stocha by se do základu s Lille nehodili, ale v sezoně je i spousta zápasů jiného typu. Nebo potřebuješ dát gól v závěru proti unavenému a zalezlému soupeři.

          2 takové hráče by kádr nejen unesl, ale naopak by mu dle mého uvážení mohli výrazně pomoct.


          Komentář byl uživatelem upraven (31.03.2025 16:32) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            lantsmit     včera 31.03.2025 16:42 |  
            5 10

            Tuhle odpověď jsem přesně čekal. Zkus říct / nabídnout hráči tehdejších kvalit a pozice v týmu, jaké měl u nás Hušbauer, že bude zaskakovat jen za ligový "béčko" proti soupeřům typu Dukly. Nikdo ze skutečně přínosnejch hráčů do rolí, jaké bys od nich dle svého příspěvku očekával, by Ti na tohle nešli. Dneska už tu nechtějí zůstávat ani Prebslové, Filové, Višinští apod. Každej chce hrát co nejvíc, budovat si svůj status a vydělávat co nejvíc peněz. Na nějaký štěky není dneska nikdo zvědavej, ani v Tykačem štědře placený Slavii.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Alanor (admin)     včera 31.03.2025 16:47 |  
              14 0

              Ale samozřejmě, že by ti hráči nutně nehráli JEN béčkové zápasy. I v letošní Evropě nám ta produktivita jasně chyběla. A nemusíme se bavit jen o "šnecích", ale i třeba o hráčích, kteří nemají tak vyváženou útočnou a obrannou fázi hry, i tak ale mohou být pro mužstvo klíčoví, viz Haraslín ve Spartě.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                lantsmit     včera 31.03.2025 16:54 |  
                3 12

                Haraslín je pro v Evropě zcela nekonkurenceschopnou Spartu klíčovej hráč. Hráč, na kterém mají svojí hru doslova postavenou. My bychom přitom z principu na takovém hráči hru nikdy stavět nemohli. A to ani v ligových zápasech proti týmům úrovně Dukly. Maximálně by tam mohl naskočit v 60.min, jako tam přišel v sobotu Kušej. Naprosto iluzorní představa, že by na něco takovýho hráč typu Haraslína přistoupil.

                Ale já chápu, jak to myslíš. Proto se tak šíleně v pohledu na fotbal míjíme. Chtěl bys mít ze Slavie dva týmy v jednom. Brutální fyzický mašiny na Ligu mistrů a pak tým složený i z nebránících hračiček, jakej dneska už i pro ligu nedostatečně skládají na Spartě.

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  Alanor (admin)     včera 31.03.2025 17:21 |  
                  16 0

                  Ty to vidíš jen ode zdi ke zdi, přitom ten Trpišovského fotbal nejlíp fungoval, když tam měl i ty ryzí fotbalisty typu Stancia, Hušbauera a Stocha. On je posunul v práci pro mužstvo a oni to mužstvo posunuli k lepším výsledkům i výkonům tou svou jedinečností.

                  Jen se obávám, aby to na tu Ligu mistrů stačilo, když jsem to v sobotu viděl. Jasně, byl to jen jeden zápas, ale to proti Lille taky, že jo.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                    lantsmit     včera 31.03.2025 17:36 |  
                    2 10

                    Ty zápasy byly čtyři, oba s Lille a oba s Unionem. Dva z těch tebou zmiňovaných hráčů zároveň jsme neměli na hřišti ani tenkrát. Takže jeden by byl strop i teď,

                    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                      Alanor (admin)     včera 31.03.2025 17:43 |  
                      13 0

                      Domácímu zápasu s Lille se blížíl jen ten domácí s Unionem. Venku v Belgii to byla čistá údržba - nic proti ní, stačila nám. V Lille ten výkon žádný zázrak nebyl a domácí nás zaslouženě porazili.

                      Můžeš kouknout na ten diametrální rozdíl ve statistikách:

                      https://www.livesport.cz/zapas/fotbal/0nTfpSg2/?isDetailPopup=true#/prehled-zapasu/statistiky-zapasu/0
                      https://www.livesport.cz/zapas/fotbal/htGt8Vo9/?isDetailPopup=true#/prehled-zapasu/statistiky-zapasu/0

                      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                        lantsmit     včera 31.03.2025 21:06 |  
                        2 6

                        Nepustit v odvetě i letos horkýho kandidáta na belgickej titul do vápna za situace, kdy dohání velký gólový manko z prvního zápasu, je pro mě ligomistrovej výkon. A co se týká prvního zápasu v Lille, mimochodem mančaftu na úrovni Dortmundu, tak na xG to bylo 1,35 : 0,29. A to v tom nejsou dva těsně neuznaný góly pro nás. Rozhodně žádná ostuda proti takhle silnýmu soupeři.


                        Komentář byl uživatelem upraven (31.03.2025 21:10) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            japhy     včera 31.03.2025 16:53 |  
            12 6

            Kádr by je unesl, ale trenéři ne. Huš, Stoch, Baluta, Samek, ten Rakušák, Ewerton...
            Na Miňa vzpomínám se slzou v oku doteď.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Ivan     včera 31.03.2025 17:33 |  
            3 1

            To je těžký. V lize jsme dominantní a atakujeme historický bodový rekord. Už takhle jsme nechali sedět některé hráče víc než bychom třeba chtěli. Mít v týmu Hušbauera a Stocha na takové zápasy, tak oboum dáš aspoň 15 zápasů a to je hned 30 zápasů kdes mohl radši hrát třeba Kušeje, Prebsla, Juráska. A jaké by to mělo benefity? Vyhráli bychom ligu o 17 bodů a ne o 13.



        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          japhy     včera 31.03.2025 16:47 |  
          4 4

          Dneska jsi vyloženě ftipnej, mrkni třeba na naší sestavu se Sevillou.
          Ovšem na druhou stranu, naprosto jsem chápal, proč se zbavujeme Stocha, Hušbyho, Frydrycha, apod. Teď tu teda takový "slabý" kusy nemáme a zároveň, a to se musím opakovat, tu jsou i šikovný hráči. Oscar, Moses, Diouf, Provod, Pech, Zafi... A kupodivu jsme s nimi Evropou nijak nezatřásli

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Kikoriki     včera 31.03.2025 16:19 |  
      4 1

      Nejdřív je Hradec a pak Olomouc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Tonda     včera 31.03.2025 16:33 |  
        1 1

        Aha, tady na SN je napsaný zápas se Sigmou na tuto středu.
        To je pro nás jedině dobře. Máme týden abychom reagovali na patálie v sestavě,
        Díky za upozornění.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      rak (přítel SN)     včera 31.03.2025 16:21 |  
      10 0

      Naštěstí hrajeme s Olomoucí až 8.4. Ten týden přípravy teď potřebujeme nutně. Bohužel zásadních absencí v obraně je už moc. Nevím, jestli Vlček po takové době vydrží celý zápas. Budeme mít s Hradcem problém hlavně s výškou. Tam nepomůže ani nikdo z béčka (Konečný?). V útoku to samé. Myslím, že Hradec má poměrně vyšší mužstvo (nemyslím samozřejmě Vlkanovu).


      Komentář byl uživatelem upraven (31.03.2025 16:23) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Marek3     včera 31.03.2025 16:15 |  
    19 8

    Za mne po nasem vystoupeni v evropskych soutezi, derby a po poharu s Taborskem pouze dalsi varovny signal poukazujici na nase pretrvavajici nedostatky - nekvalitu sirsiho kadru, nedostatek kreativnich hracu, nedostatek sportovni formy, neexistujici nebo spatny zvoleny herni system. To je stale dokola, rok po roce, sezona po sezone ale nic se nemeni. My mame hrat LM za par mesicu a nas kadr je tristni. Posileni (kraje, utocnik, ofenzivni zaloznik) se melo uskutecnit jiz v zime a hraci se meli postupne zabudovavat do nasi sestavy kde nam ted pusobi hraci bez jakekoliv perspektivy nebo herniho prinosu - Zmrzly, Chytil, Schranz.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Radovan62 (přítel SN)     včera 31.03.2025 16:16 |  
    3 4

    Pořád si lámu hlavu nad naším "neuvěřitelném" výkonu.
    A pak se vkrádá myšlenka,že je lepší jezdit na Duklu než do Karviné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      jirkag5     včera 31.03.2025 16:33 |  
      6 1

      S tím bodem s námi Dukla stejně baráži neunikne, nic v tom nehledej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Radovan62 (přítel SN)     včera 31.03.2025 16:49 |  
        2 3

        No každý bod se počítá

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Kenny     včera 31.03.2025 18:31 |  
      3 0

      A všiml sis opravdu dobře na kterém místě se nachází Karviná?

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Radovan62 (přítel SN)     včera 31.03.2025 19:36 |  
        1 1

        Já myslel km a cestování.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          martynko     před 13 hodinami 01.04.2025 14:53 |  
          4 0

          Karviná je naše farma, takže chtít ji ve 2. lize nedává žádný smysl..

  11. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    kupik     včera 31.03.2025 17:03 |  
    38 2

    Dobrý odpoledne,přátelé
    tak tady babo raď.Kolega Alanor,jemuž díky za hodnocení,byl určitě v těžký pozici při volbě známek.
    Já osobně dávám známku nejvyšší J.Staňkovi,ten bod udělal on a bohužel ty ostatní si příliš chvály nezaslouží.
    Pominu repre přestávku,pominu změny v sestavě,pominu i dosavadní místo v tabulce a rozdíl v počtu vstřelenejch a obdrženejch gólů.
    Nepominu však pohled na hru samotnou a výraz mužstva.
    Velice těžko se mi vstřebává pocit z toho mátožnýho výkonu.
    Nevím jak vy,ale já nedokážu pochopit ty zvraty v projevu a výkonu celýho teamu.
    Proti Plzni pohádka,na Dukle trapná taškařice.
    A nic na tom podle mýho názoru nemění ani změny v sestavě či přeskupení postů.
    Máme pod smlouvou mraky hráčů,máme na lavičce celou řadu alternujících náhrad.
    Ale kde teda máme fotbalisty? Kde máme profesionály?
    Máme scouting,máme trenéry,máme odborníky na video a bůh ví,na co eště.
    A taky máme hráče,a je jedno jestli v základu či na lávce,kteří odvedou amatérskou práci za profi odměnu.
    Určitě jim nezávidím ani slávu,ani peníze či cokoliv jinýho.
    Akorát by si hoši měli uvědomit,že na zápasy jezdí fandové z celý republiky,platěj vstupný,dopravu,berou si volno apod.a potom musej vytrpět 2 hodiny zmaru.
    Za Slavii Praha je třeba hráti ve zcela jiným módu.
    Může se remizovat,může se prohrát,ale chci tam vidět odhodlání prodat těm lidem to nejlepší,co ve mně je.
    Bohužel,viděli jsme zmetek,do fotbalu to bylo daleko.
    Možná se mnou nesouhlasíte,možná vám stačí pohled na tabulku.
    Ale ruku na srdce,máme skutečně na to,abysme s tímto pojetím hry,s tímto složením kádru hráli v Evropě důstojnou roli?Já vím,bylo Bilbao,Lille,Ajax apod.Byla i ta Plzeň.
    Ale taky bylo derby,no a potom Dukla,na podzim Teplice.
    Tyhle výkyvy nějak nedokážu pochopit.Vymlouvat se na lavičku je blbost,mám dojem,že střídající plejer by měl ukázat ,že je lepší než ten na place a prát se o základ.
    Přátelé,od mala fandím Slavii Praha a fandit budu i nadále,bezpochyb.
    Ale chci fandit mančaftu,na kterej budu pyšnej po každým mači.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Radovan62 (přítel SN)     včera 31.03.2025 17:37 |  
      17 2

      Přesně toto.jsem si říkal když jsem adcházel ze stadionu k autu.Člověk kluky jede podpořit,ale připadá mu že borcům je jedno,ze je tam 95% slávistů..Já osobně viděl vůči fans odchozenej zápas

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Ados     včera 31.03.2025 17:57 |  
        25 3

        A pak je tu oblíbená věta trenéra, že chce bavit lidi co přijdou na stadion a poděkovat jim tak. Viděli jsme něco příšernýho, co nemělo s fotbalem nic společného. Proti HK to musí být jízda a 3 body.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      mig52     včera 31.03.2025 18:55 |  
      12 4

      Objektivně, pohled na tabulku je tak radostný i proto, že odpady měly na podzim v týmu lazaret z klíčových hráčů a prádelna dojela na jízdu v poháru. Ještě že tak !!

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Merlinus (přítel SN)     včera 31.03.2025 18:59 |  
      14 2

      Odpověď na většinu tvých otázek je "trenérský tým". Ten musí umět připravit hráče na každý zápas a nejen na ty šlágry. Přijde mi, že jakmile o něco jde, tak se složíme psychicky (poslední několik jar) a to má prostě na starosti trenérský tým.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Hektor     včera 31.03.2025 17:06 |  
    8 10

    V zápase mi chyběl pilíř obrany Ogbu, takový průchoďák jsme letos ještě neměli. Při zakládání útoků a výstavbě hry zase Diouf, tak doufám, že je v létě dobře prodáme, ať na tu Ligu mistrů pěkně oslabíme. A to v době, kdy jsme prodali hráče za půl miliardy, dostaneme min. 800 milionů za účast v LM a za zády máme jednoho z nejbohatších Čechů. Ach jo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Kikoriki     včera 31.03.2025 21:14 |  
      6 2

      Není nic horšího než někoho předržet viz Vitík, Birmančevič a u nás třeba Kolář.


      Komentář byl uživatelem upraven (31.03.2025 21:15) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Hektor     před 18 hodinami 01.04.2025 10:06 |  
        5 1

        Jenže u Dioufa mám pocit, že je větší snaha Slavie ho prodat, než že by on chtěl odejít. Na podzim budeme hrát Ligu mistrů, s kým to chceš hrát, se Zmrzlým?

  13. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    žbl68     včera 31.03.2025 17:33 |  
    5 1

    Staněk- 9
    bod je JEHO ! ...
    proti HK mechovu to musí bý úplně jiný výkon - snad pomůže domáci prostředí ... další ztráty v základní části už prosím ne ...

  14. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    japhy     včera 31.03.2025 17:34 |  
    35 2

    Potřebovali bychom Friise. Jasně, dělám si prdel, ale prostě by se nám hodil někdo, kdo se postará o útočnou složku, jako to on udělal Priskemu.
    My v poslední době hrajeme neuvěřitelně tupě. V první řadě si to musíme po zisku míče vzadu párkrát strčit, soupeř si zaleze, tudíž hrajeme soustavně proti autobusu. Že to jde i jinak, ukázala šance Zmrzlýho na Dukle.
    Dalším prvkem pak je herní mapa, kdy my sice hrajeme v obdélníku, ale bohužel spíš po jeho stranách. Vzadu si to strkaj obránci s brankářem a pak to jde přes krajní stopery na wingbeky nebo na za ně zabíhající křídla. Odsud potom centry do vápna. Anebo se to práská rovnou až nahoru. Když v těchto místech míč získáme, je největší šance na fotbal.
    Dál si nejde nevšimnout, jak často míváme při přechodu obrovské hřiště. Útočníci prchnou nahoru, dva drží lajnu, uprostřed skoro vakuum. I kdyby chtěl Zafi tisíckrát něco vymyslet, v tomhle modelu to je prakticky nemožný. Navíc každá ztráta míče uprostřed je sebevražedná.
    Nakonec se dostaneme nahoru, hřiště se smrskne a začíná fotbal a snaha o kombinaci. Naší spolupráci centrujícího a zakončujícího jsem už kritizoval xkrát, protentokrát vynechávám. Pro změnu se zaměřím na hru Vápno = vězení, kdy je náš hráč pohlcen pokutovým územím, ze kterého ho vysvobodí jen gól nebo ztráta míče. Slepičák neslepičák, ale to jeho odskakování od obráců a následný sklepávání na nabíhající křídlo mi u nás strašně chybí. My tam stojíme jak Y, přetlačujeme se s obranou a doufáme v milimetrový centr.
    Samo, že teď ze mě mluví zoufalost a tak strašný to není, viz některý góly, případně spálený tutovky. Namátkou centr Provoda na gól Dioufa v Ově. Ale je toho jak šafránu.
    O nastavení našeho realizáku dost vypovídá, že před Kušejem a Pechem pořád dostává tolik prostoru Schranz. To je náš přístup v kostce.


    Komentář byl uživatelem upraven (31.03.2025 17:37) . Zobrazit původní komentář

  15. TAK O NĚČEM JINÉM,

    Slávista 51     včera 31.03.2025 17:45 |  
    15 1

    Sparta se dnes chlubí tím stadionem, co bude stavět na Strahově -
    Doufám, že Slavia bude mít stadion rekonstruovaný a v provozu dřív a i též na 35tisíc diváků.
    !

  16. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Lunaris     včera 31.03.2025 17:55 |  
    29 8

    Hráče nehodnotím, neboť jsem se na jednotlivce nedokázal pořádně soustředit, ale v sestavě vidím tři hráče, kteří by ve Slavii už neměli či nemuseli být (bez ohledu na jejich výkon na Dukle). Zmrzlý, Douděra a Schranz. První dva jmenovaní na to nemají dlouhodobě, jsou to s náskokem největší kopyta v týmu. Ve 3-4-3, resp. naší modifikaci 3-4-2-1, kdy wingbeci suplují roli křídel, nejde mít na wingbekách dva největší dřeváky. Ani back up za Dioufem nemůže být jeden z nejhorších hráčů v týmu, to musí být aspoň solidní průměr. Schranze mám vlastně rád, ale není to soubojový hráč, není to náběhový hráč, není produktivní, vyšší xG má v týmu i Holeš. Pro trenéra je zřejmě cenný jako univerzál, který může zaskočit na různých pozicích, ale celkově je to strašně málo. Pokud se podaří tyhle tři pozice posílit, tak se Slavia výrazně posune.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      žbl68     včera 31.03.2025 18:01 |  
      7 4

      vyjímečně s tebou souhlasím ... první dva tam je to jasné, bohužel ,člověk musí časem uznat, máš pravdu i s Ivanem ...
      pro LM je tohle vše co přináší Tebou ti tři zminovaní hrozně hrozne málo ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Kenny     včera 31.03.2025 18:27 |  
      7 10

      Zmrzlý je špatný dlouhodobě? :-))) A kolik toho za tu dlouhou dobu odehrál???

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před 20 hodinami 01.04.2025 07:52 |  
        8 1

        Zmrzlý na mě dělá dojem hráče, kdy se jedná o lehce? nadprůměrnýho fotbalistu, jehož největší předností je, že dokáže zahrát na třech postech a proto ho náš realizák udělal. Problém ale je, že ani na jednom místě není skvělý.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          daadyy     před 16 hodinami 01.04.2025 12:04 |  
          3 1

          Univerzál, zahraje na spoustě pozic, ovšem na žádné nezazáří..

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Lunaris     před 5 hodinami 01.04.2025 23:23 |  
        0 0

        Dost na to, aby si člověk udělal obrázek.

  17. Opory....!

    japoko     včera 31.03.2025 18:31 |  
    7 18

    Nejstrašidelnějši je z opor na jaře hra Zafiho! A opět se ukázalo, že Zima není hráč za 100 mio!

  18. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Rudy     včera 31.03.2025 19:05 |  
    21 2

    Přeji všem hezky den, hodnocení je velmi složité. Výkon byl opravdu zoufalý a hráči s trenérem by to měli náročně probrat. Já osobně nechápu, proč tak málo prostoru dostává V. Kušej, který k nám přišel cca za 60 mega.
    A vymlouvat se na reprezentaci je ubohé, stačí se podívat jak včera hrála Plzeň. A jen připomenu jaké problémy jsme měli vyhrát nad Táborskem. Takhle nelze hrát LM.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      lantsmit     včera 31.03.2025 21:07 |  
      2 11

      Asi proto, že naprosto nic nepředvedl. V těch nemalých minutách, co zatím po zranění dostal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      rak (přítel SN)     před 20 hodinami 01.04.2025 08:17 |  
      1 1

      Proti Táborsku dostal celkem dost a nelíbil se mně vůbec. Tím ho ještě neodepisuji, ale až tak se nedivím, že není v základu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      standa.e     před 17 hodinami 01.04.2025 11:27 |  
      11 0

      Já hlavně nechápu, proč cpou Kušeje doleva. V Bolce to větral zprava, ne? (Ale jasně, protože Douděra a vlevo bez Malicka prázdno...). Ale hrozně mu tím ubližujeme. Nemám nic proti záskoku na jiném místě, nebo tak něco k oné naší oblíbené univerzálnosti. Ale jsem přesvědčený, že bychom neměli novým hráčům komplikovat začlenění se do týmu ještě tím, že z nich budeme dělat hned hráče pro jiný post.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Radovan62 (přítel SN)     včera 31.03.2025 19:49 |  
    33 1

    Po příjezdu do Edenu byl prý v kabině pořádný průvan.Trenér i nejvyšší vytočený na max,prý kvůli fans a samo i o přístupu.Dost.si vyposlech Provod jako reprezentant a pochopitelně celý tým.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Ados     včera 31.03.2025 20:27 |  
      13 0

      To je moc dobře, snad to uvidíme v sobotu na hřišti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      mig52     včera 31.03.2025 21:43 |  
      3 2

      Zdroj? Asi nejde sdělit, chápu....

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Radovan62 (přítel SN)     včera 31.03.2025 22:13 |  
        3 1

        Nápověda,víc nemůžu:
        Písek je 22km od Strakonic a ze Strakonic .......
        Mig 52 znamená že jste lítal na Mig 23

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        japoko     před 24 hodinami 01.04.2025 04:41 |  
        2 2

        Pořad deníku isport 31.3.!

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Radovan62 (přítel SN)     před 20 hodinami 01.04.2025 07:58 |  
          6 1

          Já to mám z jiného zdroje,ale když to bylo v médiích tak se opravdu něco dělo,jenom zpátky na zem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Slávista 51     včera 31.03.2025 22:01 |  
      3 2

      NO, NĚJAKÉ TO
      hlasité povídání směrem k hráčům, zajisté bylo a asi ještě bude.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      vlk30 (přítel SN)     včera 31.03.2025 23:52 |  
      17 0

      Jojo byla to prý celkem diskotéka, ono už Trpisovo vyjádření o bezpohlavní hře bylo od něj nezvykle, většinou se snaží to nějak okecat aby to vyznělo aspoň neutrálně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      mart83     před 20 hodinami 01.04.2025 07:57 |  
      20 0

      Doufám že to je pravda, protože za tohle si pojeb zasloužili všichni kromě Staňka. A klidně ho zopakovat i další den a sáhnout na peníze, protože takhle přistoupit k jakémukoliv zápasu je neodpustitelné. Nejde to přejít výmluvou na cokoliv. Mě z toho normálně nevyléčil ani ten nedělní zápas, pořád jsem na ty naše kluky hrozně naštvanej :/

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 16 hodinami 01.04.2025 12:07 |  
      7 0

      Tak to je dobře. Občas je potřeba zvýšit hlas a ten klidný smrádek a teplíčko trochu provětrat.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Kratass97     včera 31.03.2025 21:20 |  
    10 10

    Nám prostě chybí kvalita… Douděra ano zahrál v Plzni dobře pak snad ještě jeden zápas jinak to prostě není to co v možnostech co máme čekám na křídle.. Zmrzlý ten na to absolutně nemá.. je smutný že hrajeme takový fotbal a to není náhoda vezmete si že my hrajeme jednou dobře a pak dvakrát - třikrát tak že se na to nedá koukat..

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Kratass97     včera 31.03.2025 21:27 |  
      13 15

      Vezmete si venkovní zápasy vždyť to není náhoda už přece…. My nedokážeme přehrávat týmy jako je Hradec Teplice Dukla vždyť to je přece špatně a furt něco ze liga je soubojova a tak dále na to séru já chci vidět Slavii přehrávat ty týmy chci se koukat na pěkný fotbal… Vezmete si konferenční liga jak dopadla teď jsme taky nepostoupili v lize ano jsme prvni ale že by to bylo výkonnostně tak super tak to neni…

  21. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Virgil1956     včera 31.03.2025 22:20 |  
    12 2

    Možná by bylo dobré u Teaha připomenout také jeho hlavičku do tyče, což bylo jediné kvalitní zakončení Slavie v celém zápase.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      DF007     před 21 hodinami 01.04.2025 07:16 |  
      1 0

      Tu autor článku připsal Mosesovi. Ale byl to Teah

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Alanor (admin)     před 19 hodinami 01.04.2025 09:12 |  
        4 0

        Je to tak. Jak Teaha člověk ještě nezná, tak mi nedocvaklo, že Moses už na hřišti není. V článku jsem to opravil.

  22. KOUKNĚTE SE NA TO I TAKHLE -

    Slávista 51     včera 31.03.2025 22:58 |  
    5 13

    Slavia získala na hřišti soupeře 1bod/jo byl to fotbal z její strany k nekoukání,
    Sparta na domácím hřišti ztratila 3body/byl to fotbal ke koukání.

    • Re: KOUKNĚTE SE NA TO I TAKHLE -

      mig52     před 16 hodinami 01.04.2025 11:48 |  
      4 6

      Z toho plyne, radost sledovat bídu. Upřímnou soustrast.

      • Re: KOUKNĚTE SE NA TO I TAKHLE -

        Slávista 51     před 16 hodinami 01.04.2025 11:59 |  
        6 1

        Ne - přijmout realitu.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 19 hodinami 01.04.2025 09:23 |  
    28 7

    Dobré ráno přeji Vám všem a u kávy, která mi aspoň trochu vylepšila náladu po té naší hře, co neměla koule:-(((.
    Jsme mužstvem bez herní tváře, máme tři stopery zrakvené a další hráče totálně bez formy, takže je asi něco shnilého ve státe slávistickém.
    Říkal jsem si po zápase v rudém mordoru, že už to snad horší být nemůže. A ejhle, může.
    Alanorovo hodnocení je ještě mírné, protož některé výkony nebyly ani za 3.
    To tedy byla opravdu bída s nouzí a asi nejhorší výkon v sezóně vzhledem k postavení soupeře..
    Jestli chci na něco zapomenout, tak je to tento zápas, ale ono to dost dobře nejde.
    Budu doufat, že se v dalším zápase tohle selhání pokusí mužstvo napravit. Se slovem věřím však budu opatrnější a to hodně!!!
    Tohle se nám stalo v poslední době po několikáté a vůbec jsme se nepoučili. A to je moc špatně.
    Ano, máme rozpadlou osu týmu a zraněných jak u Verdunu.
    Takže teď se ukáže, jaká jsme vlastně parta.
    Omlouvám se, ale dnes to na dlouhé povídání opravdu není :-(((((

    "Nomquam invenietur, si contenti fuerismus inventis" - Seneca mladší
    Na nic nového by se nepřišlo, kdybychom se spokojili s tím, co už známe.

    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      carevitchando     před 12 hodinami 01.04.2025 16:24 |  
      2 1

      Souhlasím, já bych dal každému o stupeň horší hodnocení, Staňkovi naopak bych se nebál dát za 9.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    IJS     před 5 hodinami 01.04.2025 23:42 |  
    1 1

    Po výkonu jaký předvedla Slavia na Julisce mohl Alanor i ubrat na bodech. Výkon asi nejhorší v sezóně, ale ještě horší než ojedinělý špatný výkon a fakt, že není kde brát! Z absentujících hráčů nikdo nepomůže minimálně 2 zápasy a ti klíčoví budou chybět ještě déle. Když to vezmu do řadách, tak jediný zdravý stoper zůstal Zima a třeba že je to výborný defenzivní hráč, tak není lídr a jeho výkonnost klesá s výkonem mužstva. Do hry může jít Konečný nebo Ouma ( jestli je to stoper ). Vlčka tam ještě nedají. Záloha se nekonstruktivní a útok to už je jen Kušej. Provod hraje takového "libera" a je z formy a Ivan Schranz ten se s formou potkal naposledy na EURu. Čímž bych nechtěl nějak rozporovat jejich vliv na mužstvo. Očekávám že má JiT hodně těžkou hlavu, jak hrát a vyhrát s Hradcem. Z vysokých hráčů zůstává Zima a Provod, což asi na Petráška a spol. stačit nebude.
    Zpět k hodnocení. Já stále nevím jak hodnotit Zafiho. Jaké má úkoly. Na středního záložníka fakt nic nevytvoří a jeho střelba teď lítá všude možně jen ne na branku. Do defenzivy je dobrý, ale to není jeho primární post. V dizkuzích po zápase dostali největší "čočku" Zmrzlý a Douděra, ale trochu nezaslouženě. My se díváme na Ondru Zmrzlého optikou Dioufa, ale to nejde. Ondra je bojovník, ale herní alibista. Ten se bojí udělat nějaké nestandardní řešení, aby třeba nepřišel o balón atd. Raději to otočí zpět na stopery.
    Už jsem to psal po zápase - byla chyba pouštět Masopusta! To je hráč, který umí více postů a je to Fotbalista!