Názory

Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

Jak už všichni víte, Adam Petrouš a Richard Dostálek podepsali smlouvy s ruským Rubinem Kazaň a od 1. 1. 2004 jsou hráči tohoto klubu a tudíž opouští naši milovanou Slavii. Jako každému slávistovi je mi to trochu líto, ale troufám si říci, že Slavii to v současné situaci pomůže! Co totiž znamená tento prodej?

1. SLAVIA DOSTANE PENÍZE A BUDE MOCI ZAPLATIT HRÁčSKÉ DLUHY (a možná i nějaké jiné). O tom, že máme finanční potíže, ví každý, už se to i oficiálně potvrdilo, a to samozřejmě neprospívá nikomu (zvláště hráčům). Věřím v rovnici - zaplacení dluhů - lepší atmosféra - lepší výkony. 2. ODEJDE RICHARD DOSTÁLEK - SNAD ZLEPŠENÍ VZTAHů V KABINě. Nevím, co se odehrálo mezi Kukou, Dostálkem, Bejblem a dalšími, všichni jsme odkázáni na spekulace médií, ale pro lepší vztahy v kabině je odchod Dostálka, který měl být jedním z vůdců určité skupiny, dobrá zpráva. Takže doufám, že zaplacení dluhů a odchod Dostálka zlepší vyhrocenou situaci v týmu a následkem budou i lepší výkony. 3. OSLABENÍ TÝMU - JÁ MYSLÍM (A DOUFÁM), ŽE NE. Adam Petrouš hraje za Slavii asi od roku 1997, Richard přišel v 1998, oba odvedli kus práce, ale oba dva už také chtěli změnit prostředí a bohužel bylo to na nich vidět - Ríša hrál letos (myslím jaro i podzim) průměrně, a Adam (i když ten nám bude chybět) teď taky předvedl pár minel (viz Olomouc). V obraně máme spoustu mladíků (Kratochvíl, Zachariáš, Nachtman) kteří, doufám, Adama nahradí. Co se týče středu zálohy, chtělo by to dát šanci Lukešovi a nebo někoho získat (mluví se o Kolouškovi). Co se týče přestupové částky - 60 milionů za oba bych ještě loni považoval za směšné, ale vzhledem k aktuální formě a situaci (stagnace ekonomiky), to je ucházející. Ale chce to tuto částku dobře využít - tz. zaplatit dluhy a ze zbytku koupit nějakého kreativního záložníka. Nebo? Piták to sám neutáhne.

Komentáře (43)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

    Richi (admin)     před 21 lety 18.11.2003 19:52 |  
    0 0

    Musím tady něco poznamenat, proč podle mého názoru došlu ke dluhům. Slavia sice dostala peníze za Vachouška a Skácela, ale u obou případům vše dostává ve splátkách, takže hotové peníze, které může použít, třeba i na platy, nemá takové množství, jak si všichni myslí. A samozřejmě peníze odchází, přičemž pohledávek je dostatek. I proto se občas musí zpozdit peníze pro hráče, ale oni vědí, že jsou pohledávky, které k určitému datu budou uhrazeny, takže zas budou mít peníze. Tak si myslím, že to bude.

    A teď k současným prodejům, pokud se nepletu, opět došlo na splátkový prodej, takže nedostanou všechny peníze, ale jen část a vše se rozmělní do dalších rozpočtů. Je to vše hrozně zamotané a my fanoušci vidíme pouze částku 60 mil. a myslíme si, že ty peníze hned vlastníme. Proto ještě dodávám, mít hotovost třeba na účtě není ve Slavii jednoduché, proto tedy dochází k situacím, kdy nemůže vyplatit hráče nebo musí kupovat hráče pouze na splátky, jinak to prostě nejde. Vše prostě vyřeší Liga mistrů, do té doby se tyto šachy nezlepší ...

    • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

      (host)     před 21 lety 19.11.2003 09:42 |  
      0 0

      Hele Richi, to je normální stav, že peníze přichází a jsou vydávány (Cash-flow) v každém podniku i v rodině. Jen by mě zajímalo, proč rozpočet není dlouhodobě nezávislý na prodeji hráčů??? (což sice p.Jinoch kdysi tvrdil, ale realita dokázala něco jiného) - mimochodem Sparta by těch 120 mil.Kč nejspíš zajistila bez výprodeje. To má být cíl uspěšného vedení podniku (myslím, že slávistické vedení není úspěšné), takže by mě spíš zajímalo proč se musí prodávat (a to ne jen jednoho hráče, ale 4!!!), aby bylo na výplaty (vím, že část spadne na půjčky na nákup toho kdo se prodal a dalších, které vedení špatně nakoupilo).

      • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

        Richi (admin)     před 21 lety 20.11.2003 18:36 |  
        0 0

        Kdybych znal podrobne ucetnictvi Slavie, tak bych ti mohl rict presne duvod, proc se porad prodava, ale naklady jsou nejspis vetsi, nez se cekalo, navic kdyz je zajimava nabidka, tak proc neprodat a pak privest nove a levnejsi, to je normalni, ne?

    • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

      (host)     před 21 lety 19.11.2003 16:33 |  
      0 0

      Pánové, Vy jste se snad všichni zbláznili. Leška a spol. tohle mužstvo doslova a do písmene vytunelovali, a Vy tady vykládáte, jakej je to skvělej obchod a jak naši mladí v budoucnu jistě vyrostou a naše bývalé hvězdy nahradí. Politika, kterou naše vedení (Leška, ENIC..) provádí, je dobrá tak pro současné Blšany. Zkoušet mladíky, on se třeba někdo chytne, a kdo trochu kope, toho za každou cenu prodáme, to je hanebnost. Mužstvo, které samo sebe jen trochu považuje za kvalitní, nemůže pustit víc než 1 zkušeného hráče za rok!!! A to ještě musí dlouho před tím zapracovávat nástupce. Tady odchází úplně všichni a mají je nahradit 19 letí kluci, kteří ani ve své kategorii vůbec nic neznamenají!!!!! Kdo z nich byl reprezentantem, tím méně hvězdou, v kategorii do 16, 18 nebo 20 let? Nikdo!!!! Kolik má naše supermladé mužstvo zástupců v mužstvu do 21 let? Ani jednoho!!!! My tady pozorujeme loupež století a lžeme si do kapsy, že Zachariáš nebo Kalivoda jsou budoucí reprezentanti. Možná ano, ale v juniorském mužstvu bez koncepce šanci vyrůst rozhodně nemají. Souhlasím s jediným. Pojďme se sejít na Budějovice v co největším počtu a skandujme Leška a ENIC ven. To je jediné, co na tyto tuneláře platí. Potom snad vyčlení něco málo ze svého rozpočtu a alespoň 2-3 hráči na určité ligové úrovni do Slávie přijdou.

      • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

        jane (admin)     před 21 lety 19.11.2003 18:52 |  
        0 0

        I když se mi taky nelíbí, jaké radikální omlazení v kádru Bery provádí, tak s tebou musím nesouhlasit v tom, že ti mladí kluci nejsou členy žadnych reprezentaci. Michal Otocka je ve slovenske 18, Matúš Kozáčik ve 20 (pomineme-li, ze neodcestoval na MS kvůli neshodám), David Kalivoda byl ve dvacítce, Martin Latka jede s 20 na MS, dále byl vyhlášen nejlepším dorostencem za loňský rok. Lukáš Nachtman by také jel na MS 20 nebýt zranění. Dále na MS jedou i Milan Zachariáš a Pavel Fořt, který je na lavičce 21. Do nižších věkových kategorií nebudu mířit, to snad ani nemá cenu, když ignoruješ všechny tyto reprezentanty.

        • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

          EdCable     před 21 lety 19.11.2003 19:55 |  
          0 0

          Lip bych to nerekl

        • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

          (host)     před 21 lety 20.11.2003 10:42 |  
          0 0

          Ano, byli. Ovšem jediným, kromě brankářů, kdo něco mezi mládežníky znamenal, byl Latka. A i o tom myslím zcela správně vloni budějovický trenér říkal, že by měl ještě nejméně jeden rok hostovat, protože pro přední mužstvo není zatím zralý. Ostatní se v mládežnických reprezentacích tak ohřáli, k oporám rozhodně nepatřili. To snad chceš popírat? Ty si vážně myslíš, že když převedeme B mužstvo do 1. ligy, že se všichni soupeři sesypou. A to ještě oslabené B mužstvo, protože za béčko vloni hráli i jediní 2 mladíci, kteří byli považováni za možné hvězdy, a to Hottek a Mikolanda. Těch se naše vedení taky zbavilo v duchu kdo něco umí a za koho je možné něco utržit - pryč. Ti chlapci, co nás mají momentálně spasit, by v mužstvu, které má nějaké ambice, měli nejprve hrát tak 1 - 2, nastupovat ve druhém poločase, když mužstvo vede, aby se otrkali. U nás mají rozhodovat zápasy. Kdo je podle Tebe ještě ze současného kádru prodejný? Podle mě oba brankáři, Gedeon, Piták a Adauto. To? vše. Bejbl s Kukou jsou veteráni, další už ligových parametrů nedosahují. Pavel Kuka měl 100% pravdu, když kritizoval trenéra, že s devatenáctiletými kluky, z nichž polovina na ligu ani nemá, nelze hrát ani o špičku v česku. A když už jsme u těch věd, které nám mají pomáhat, pojďme do historie. Kolik vlastních odchovanců se ve Slávii za posledních 10 let prosadilo. Když pominu starší ročníky, jako je Pavel Kuka a Radek bejbl, vzpomenu si jen na 2 - Radek černý a Adm Petrouš. Ona je dobrá i statistika. Kolik z mladých odchovanců, kteří se objeví v juniorce, má šanci prosadit se alespoň v lize? Nevím, odhaduju to max. na 20 %. Takže když nám nastoupí proti Žižkovu to, co nastoupilo, tak je to prostě skandál.

          • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

            (host)     před 21 lety 20.11.2003 17:19 |  
            0 0

            Jasne jsem napsala, ze nesouhlasim, aby byli mladi hraci v acku v takove koncentraci, v jake v nem jsou. Na druhou stranu jsem rada, ze ti kluci sanci dostavaji a ze konecne zacneme stavet na odchovancich (v minulych letech tomu tak nebylo, chybela vychova mladeze, proto). Samozrejme souhlasim i s tim, ze by meli dostat nejdrive sanci na par minut, ale jak vidis, tak treba Milan Zacharias nebo Matus Kozacik hraji vyborne. Dalsi fakt je ten, ze dalsi, podle meho nazoru pouzitelni hraci, jsou na hostovanich. Jinak Mikolanda nehral za becko, ale za dorost a nebyl vubec hracem Slavie, Hottek je nafoukanej kreten, ktereho nemeli radi ani spoluhraci ve Slavii, ani ho nemaji radi ted na Zizkove. Takze proto odesel a ne ze by si herne zrovna pomohl. Z becka se samozrejme nemohou vsichni prosadit, takze souhlasim s temi tvymi 20%. Jinak jsem ve vyctu juniorskych reprezentantu zapomnela na Haslera, ktery vybojoval bronz na letosni univerziade v Koreji.

      • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

        (host)     před 21 lety 19.11.2003 21:56 |  
        0 0

        Já bych spíš než ke skandování 'Leška ven' vyzval všechny, aby si s ním přišli popovídat. Pokud je pravda, co se zde píše, tak eška přislíbil účast na besedě 4.12. v Edenu. Já sám jsem zvědav na jeho odpovědi...

        • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

          Richi (admin)     před 21 lety 20.11.2003 18:26 |  
          0 0

          Ano, Leska prijde, dokonce to rekl na jistotu, ale radeji jsem uvedl jen, ze prislibil ucast. Stat se vzdy muze cokoliv a pak by lide mohli byt nastvani. Jeho ucast je vsak na 99% jista ...

  2. Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

    (host)     před 21 lety 18.11.2003 19:59 |  
    0 0

    Souhlas!

  3. KECY

    (host)     před 21 lety 18.11.2003 20:30 |  
    0 0

    Dostalkovi krivdite. Neverim, ze za spatnou atmosferu muze on. Spis je to fanousky zboznovany Kuka, ktery na travniku leckdy predvadi pekne nechutnosti a samozrejme Beranek, ktery se svym chovanim podili na nalade v cele Slavii mozna jeste vic nez Kuka.

    A jeste jedna vec. Rika se, ze Dostalek nezapada do party, jelikoz nechodi s hracema do hospody, ale jde hned domu k rodine. Za to si snad od fanousku zaslouzi opovrzeni? Vymysly novinaru o nejakem donaseni Gedeona s Dostalkem jsou asi tak pravdive, jako ze Slavii koupi rus a jen tak pro svoje poteseni do ni da dvě miliardy.

    • Re: KECY

      EdCable     před 21 lety 18.11.2003 21:44 |  
      0 0

      Vidim to podobne, jenom ta hospoda je spise mystifikace

    • Re: KECY

      (host)     před 21 lety 18.11.2003 22:03 |  
      0 0

      Přesně tak to je. Za dusno v kabině může v první řadě Kuka, který je v poslední době rozhodně lepší intrikán než útočník. Souhlasim, že je to z velké části Beránkova vina. Měl s ním zatočit stejně, jako to udělali ve Stuttgartu, teď už všem přerostl přes hlavu. Jsem hrozně zklamanej z toho, čeho všeho se tenhle "největší slávista všech dob" neštítí. Bohužel to znovu odnesli slušný kluci (Richard, Gedy). Těch je mi líto. Z Kuky je mi na blití a to jsme ho léta zbožňoval. Někdy je lepší nevědět...

    • Re: KECY

      (host)     před 21 lety 19.11.2003 17:43 |  
      0 0

      Naprosto výstižné. Myslím, že se na špatné atmosféře podepsal hlavně Kuka.

    • Re: KECY

      (host)     před 21 lety 20.11.2003 11:05 |  
      0 0

      Nevěřím, říká se ... To jsou argumenty. Jaké nechutnosti na hřišti předvádí Kuka? Pouze není v optimální formě. Na Žižkově podalo mužstvo jako celek o hodně horší výkon než v Liberci.

      • Re: KECY

        (host)     před 21 lety 20.11.2003 11:39 |  
        0 0

        Porvavani na spoluhrace, nechutne vztekani, ktere snad ani neni hodno petatricetileteho cloveka, ktery je povazovan za takovou modlu. A mimo hriste to je zase jeho neustale stezovani si novinarum, kde jen neco nakousne a pak rekne, ze uz nic o tom povidat nebude. At je tedy radeji zticha.

        • Re: KECY

          Richi (admin)     před 21 lety 20.11.2003 18:23 |  
          0 0

          Nejak si nepamatuji, ze by v poslednich zapasech Kuka nejak na hrace extra nadaval, obcas na ne krikne, coz je ale normalni. Hodne se zklidnil po tech incidentech, co se odehraly! A jak nekteri vehemetne se zastavaji Kuky a nekteri jsou jen proti nemu, tak ani jedna skupina spravna, jak Kuka, tak Beranek maji na situaci svuj dil viny!

  4. Dluhy.

    Mac     před 21 lety 18.11.2003 21:44 |  
    0 0

    Richi, ohledně těch financí s tebou souhlasím, máš pravdu. Já osobně (mám maturitu z ekonomiky :-) chápu, že v dnešní době není lehké hospodářsky zvládnout i malou trafiku, natož 2 největší klub v čR. Srovnání se Spartou - ta má roční rozpočet okolo 300 milionů, my máme 120 milionů.
    A ještě jsem zapomněl na konci článku dodat - pojďme se v pátek důstojně rozloučit s Adamem a Ríšou a poděkovat jim za věrnou službu Slavii. Je to jejich poslední domácí zápas, poslední letošní pro všechny, možná poslední pro Beránka ? tak se ukažme.

    • Re: Dluhy.

      Richi (admin)     před 21 lety 18.11.2003 22:26 |  
      0 0

      Samozrejme prijdu podporit v patek hrace:-). Ja sem vystudoval bankovni skolu a ted v bankovni pokracuji i na vysoky, takze taky tomu rozumim. Navic ucetnictvi, to mi neni proti srsti :-)).

      Jeste jen bych dodal. Pokud budeme nekoho v zime kupovat, tak pouze na splatky a zde muze byt zadrhel, protoze ne vsechny tymy z CR chteji splatky, ale nekteri chteji penize hned. I proto Sparta lepe nakupuje, ja bych taky rad se Spartou obchodoval, kdyz dostanu penize hned.

      • Re: Dluhy.

        Mac     před 21 lety 18.11.2003 22:39 |  
        0 0

        Tak to seš dobrej. A jak vidno, dobře ti jde i žurnalistika :-)) Ještě bych chtěl poznamenat k těm 60 milionům - spousta lidí (hlavně na superslaviacom) si myslí, že můžou prodat hráče za 100 milionový částky, ale ta doba je (bohužel nebo bohudík?) už dávno pryč. Jenomže naše český kluby si to moc neuvědomujou - viz Koubský za 50 milionů - nebrat! (Zachariáš je srovnatelný).

        • Re: Dluhy.

          Richi (admin)     před 21 lety 18.11.2003 22:51 |  
          0 0

          No u te zurnalistiky by to chtelo obcas napravit vypadky v pravopise apod :-)). Ano, nekteri lide si to neuvedomuji a na superslavii jsem to cetl. My jsme proste v sitauci, kdy nemuzeme porovnavat obchody se Spartou apod.

          • Re: Dluhy.

            (host)     před 21 lety 19.11.2003 16:51 |  
            0 0

            A proč v ní nejsme? Protože naši páni bosové jsou pouho pouzí zlodějíčci a ne žádní obchodníci, tím méně manažeři. Prostě od začátku jen přikrádali, a ono se takhle dovést mužstvo do prvních řad by? jen v česku nedá. V roce 96 jsme se poprvé dostali k možnosti postoupit do LM. Co udělalo naše vedení? Rozprodalo možstvo. Tehdy to snad bylo trochu pochopitelné, byla tu atmosféra po úspěchu na ME.. Ale jak jsme postupovali prozřetelně? Pavel Horváth přišel až po zápasech s Curychem. Druhá možnost přišla v roce 2000. Jak reagovalo naše skvělé vedení. Mužstvo naprosto rozklížené po prohraných dostizích se Spartou "posílilo" odchodem Pavla Horvátha. Náhrada? Švancara???? Jediná opravdová posila, Pavel Kuka, přichází až v průběhu podzimu, když už všechno vypadá tragicky. O rok později. Pavel Kuka nás ještě do soutěže o LM dotáhl. Jak na to reaguje vedení? Prodává Iva Ulicha. Mužstvo je opět úplně na dně. Následují protesty fanoušků a ENIC alespoň něco pustil. Kupujeme na jaře 3 kvalitní hráče. Vachouška, Skácela a Pitáka. A letos. Po prodeji Vachouška odchází Skácel, vyřazováni jsou postupně Kuka s Adautem, zranil se Gedeon. Dostálek na to reaguje jako obvykle naprostou ztrátou formy. Zachránit nás mají Kalivoda, Kratochvíl, Zachariáš, Hašler nebo Fořt? Kluci, kteří nikdy nic neznamenali ani v mládežnických kategoriích?? Teď odchází ještě poslední obránce, kterého máme. Paráda.
            Myslím, že člověk nemusí mít bankovní školu, aby poznal, že když se do podniku (mužstva) neinvestuje a jen se přikrádá, tak asi výsledky nepřijdou.

            • Re: Dluhy.

              EdCable     před 21 lety 19.11.2003 19:58 |  
              0 0

              eh, napsat, ze Fort v mladeznickych vyberech nic neznamena...

              • Re: Dluhy.

                (host)     před 21 lety 20.11.2003 09:44 |  
                0 0

                Hele mám dojem, že se z celýho pravdivýho článku, kde jde o to, že neexistuje a neexistovala cílevědomá a velmi kvalitní práce na budování kádru, kdy odchod kvalitního hráče byl řešen někdy úspěšným, jindy neúspěšným nákupem jednoho jiného a pak několika velmi často neúspěšnými nákupy (jakoby na "vyprání" peněz) hráčů pro "rozšíření" kádru ( a taky že tímto způsobem se Slávka dostala do situace "z ruky do huby") jsi si vybral pro chytání za slovo že Fořt hraje v "20" (a byl v mládežnických repre. Nechci urážet, ale jestli si myslíš, že nedávno 20 letý kluk(ze II. ligy), je plnohodnotná náhrada Vachouška nebo Skácela, tak bude pro Tebe nejlepší skutečně chytat za slovo a na blbostech se točit, protože hlavní smysl článku nepochopíš. Asi si stojíš na cabelu :o)))).

                • Re: Dluhy.

                  EdCable     před 21 lety 21.11.2003 15:08 |  
                  0 0

                  Ehm, a nez prisel Skacel do Slavie, cim byl? 21letym klukem z klubu sestupujiciho do II. ligy.

            • Re: Dluhy.

              Richi (admin)     před 21 lety 20.11.2003 18:15 |  
              0 0

              Proc nejsme v LM? Je zde nekolik moznosti, napr. nam chybelo stesti v zapasech, hraci nemeli formu apod. A taky jsme narazeli na silne celky! Pokud vim, tak Sachtor v LM skoncil pred Spartou, Panathinaikos to same. A Vigo? S tim by taky nemeli sanci. Meli jsme tedy i v tomto ohledu smulu, ale na to se samozrejme neda vymlouvat, kazdeho jsme mohli vyradit. A jak uvadis odchody hracu, tak pokud si pamatuji, Horvath od nas chtel za kazdou cenu, navic mel ve smlouve nejakou klauzuli, ze pri urcite castce musi byt uvolnen a prave tu castku klub dostal a musel ho pustit. Nepodarilo se ho udrzet po skonceni kvalifikace. U Ulicha je pripad stejny, taky mel prislibeno odejit. A Vachousek? S tim se uz pocitalo dlouhodobe, ze odejde, penize bylo potreba.
              A co se tyce nakupu a mladiku, to je investice do budoucna a nikdo neceka, ze potahnou tym, bohuzel se vse zamotalo, ze ted hraji jen mladici. Coz me taky netesi.
              A jak jsi v uvodu rekl, ze jsou zlodejicci, to mi pripada dosti tvrde slovo, spis udelali nekolik spatnych obchodu. Ono je to vse hrozne slozite, zvlast kdyz jsou kolem negativni veci. Az se jednou do LM dostaneme, verim, ze se vse obrati k lepsimu. A urcite plus vedeni dostane v momente, kdy zacne demolice stadionu a verte mi, ten termin se rychle blizi!

  5. Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

    (host)     před 21 lety 18.11.2003 22:03 |  
    0 0

    Samozřejmě v pátek přijdu rozloučit se s oběma hráči.
    Chci jim poděkovat za to co pro Slavii udělali, každý z nich za ní odehrál v lize a pohárech skoro 200 zápasů.
    Bohužel se určitě najde početná skupina, která se mnou nesouhlasí a rozloučení na Strhově pokazí.
    PetCC

  6. Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

    (host)     před 21 lety 19.11.2003 06:28 |  
    0 0

    Krucinál, to to nikomu nikdy nedojde že ten zasr.... Leška musí konečně odejít ? Proč to všechno svádíte na hráče ? Koukněte na Spartu na Koš?ála. V managementu je hlavní problém. Tak a? ho kurva konečně někdo nakope do prdele a bude klid.

  7. Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

    (host)     před 21 lety 19.11.2003 09:33 |  
    0 0

    Ještě by to chtělo i pohled z druhé strany. Vůbec se mi nelíbí, co Sport píše o Slavii. Jsou to samé spekulace a proto si myslím, že by mělo vedení Slavie jasně vyjádřit, co je pravda a co ne. Týká se samozřejmě dluhů, splátek, ekonomické situace, záměrů vlastníka atd.
    Věřím, že parta mladých hráčů, jako je Zachariáš, Kratochvíl, Latka a především Kalivoda, by mohli v budoucnu nahradit současné opory týmu, ale musíme si uvědomit, že to chvilku potrvá a těžko na nich chtít okamžitě super výsledky. Pokud ovšem bude trenér stavět Hašlery a jim podobné, tak to bude spíše ústup z pozic. Tento hráč, jak jsem ho v poslední době sledoval a zvláště nyní na Viktorce, se doslova "bojí" balonu a ani nebojuje.
    Jinak, a? už jsou nyní vztahy v týmu jakékoliv, patří oběma hráčům, tedy Dostálkovi a Petroušovi obrovské poděkování, co pro Slavii vykonali a přání, a? se jim daří i na novém místě.
    Díky.
    Papol

    • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

      PETR7     před 21 lety 19.11.2003 13:05 |  
      0 0

      Já bych toho Hašlera zase tak nezatracoval,trenéři asi vědí,proč tam je,znají ho.Kalivoda taky po několika prvních ligovejch příležitostech nevypadal bůhvíjak a hle,jak mu to kope.Jak říkaš,chce to čas,dejme ho i jemu.

    • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

      (host)     před 21 lety 19.11.2003 16:33 |  
      0 0

      Pánové, Vy jste se snad všichni zbláznili. Leška a spol. tohle mužstvo doslova a do písmene vytunelovali, a Vy tady vykládáte, jakej je to skvělej obchod a jak naši mladí v budoucnu jistě vyrostou a naše bývalé hvězdy nahradí. Politika, kterou naše vedení (Leška, ENIC..) provádí, je dobrá tak pro současné Blšany. Zkoušet mladíky, on se třeba někdo chytne, a kdo trochu kope, toho za každou cenu prodáme, to je hanebnost. Mužstvo, které samo sebe jen trochu považuje za kvalitní, nemůže pustit víc než 1 zkušeného hráče za rok!!! A to ještě musí dlouho před tím zapracovávat nástupce. Tady odchází úplně všichni a mají je nahradit 19 letí kluci, kteří ani ve své kategorii vůbec nic neznamenají!!!!! Kdo z nich byl reprezentantem, tím méně hvězdou, v kategorii do 16, 18 nebo 20 let? Nikdo!!!! Kolik má naše supermladé mužstvo zástupců v mužstvu do 21 let? Ani jednoho!!!! My tady pozorujeme loupež století a lžeme si do kapsy, že Zachariáš nebo Kalivoda jsou budoucí reprezentanti. Možná ano, ale v juniorském mužstvu bez koncepce šanci vyrůst rozhodně nemají. Souhlasím s jediným. Pojďme se sejít na Budějovice v co největším počtu a skandujme Leška a ENIC ven. To je jediné, co na tyto tuneláře platí. Potom snad vyčlení něco málo ze svého rozpočtu a alespoň 2-3 hráči na určité ligové úrovni do Slávie přijdou.

    • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

      (host)     před 21 lety 20.11.2003 10:15 |  
      0 0

      Hašler patří do stejné skupiny jako Kratochvíl, Zachariáš, Latka, Kalivoda, Fořt (mladí talenti). Nevím poč se do něj tak navážíte. Na Žižkově byl nejhorší Vidlák a pak hned Kratochvíl.

      • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

        (host)     před 21 lety 20.11.2003 13:01 |  
        0 0

        Hašler je šikovný koncový útočník - něco jako bourač. Stavět ho na místo pravého záložníka je stejné neštěstí, jako když tam Beránek stavěl Bejbla. Hašler jít na hřiště v situaci, kdy Slavia útočí do plných třeba jako proti Jablonci. Jenže Beránek sám byl pravá spojka předělaná na levého beka, a tak totéž zkouší i na jiných.

    • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

      (host)     před 21 lety 20.11.2003 17:37 |  
      0 0

      Poznámka k Hašlerovi - tento hráč má teprve 2 plnohodnotné prvoligové starty !!! V prvním (Synot) musel být zákonitě dost nervozní na to aby mohl být lepší než průměr, do kterého podle mého názoru celkem zapadl (na Strahově jsem byl a všímal jsem si ho). V druhém zápase na Žižkově - jak určitě víš, se do základní sestavy dostal na poslední chvíli. Navíc (bohužel pro něj) ho nemohla podpořit sehraná sestava. Pro ten nesehraný slepenec, co tam hrál (nemluvě o vyloučení v 1. poločase), byl nakonec i bod dobrým výsledkem !! Kromě toho je to útočník a ne hráč, který má zkušenosti na to, aby v první lize tvořil hru ve střední záloze! Každý nějak začít musí, holt je to hráč, který před rokem a půl ještě kopal divizi.. Po přestupu do Slavie se brzy stal jedním ze základních piliřů B-mužstva a logicky dostal i další příležitost. Během toho roku a půl se celkem vykopal, tak ho hned proboha nezatracuj, třeba v tom bude pokračovat! Jinak věř tomu, že tihle mladíci (výše jmenovaný, Kalivoda, Kratochvíl, Zachariáš atd.) tyto diskuse čtou.. Takže když kritizovat, tak i současně aspoň trochu povzbudit!

  8. Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

    (host)     před 21 lety 19.11.2003 11:23 |  
    0 0

    Adam i Ríša odvedli hodně práce a je jim třeba poděkovat, ze všeho nejvíc Adamovi. Na druhé straně si ale uvědomte, že už jsou tady hodně okoukaní a že nehrají zdaleka tak dobře jako kdysi. Jenom se podívejte, jak kdysi Adam dával góly a byl nebezpečný v útoku, ale v poslední době byl mnohem méně výrazný.
    To samé platí třeba i o Tomáši D oškovi, který hraje teď podstatně hůř než kdysi, s Lukášem to taky šlo dolů.
    A jestli se na jejich místa dostanou noví zatím málo známí hráči jako jako před časem Piták nebo Skácel, bude to jen dobře.
    Změna je život.
    Jenom tady prosím neblázněte s Kolouškem a nebo Koubským - za jejich cemu by bylo možné sehnat tři až čtyři nadané Brazilce nebo Jugoše jako kdysi Ašanin nebo teď Adauto.
    Adama a Ríšu už tady nic dopředu nežene a jestli si vydělají víc v Rusku, tak prosím, zasloužili si to.

    • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

      (host)     před 21 lety 19.11.2003 15:43 |  
      0 0

      A zaslouží si i to poděkování - hlavně Petrouš, ten pro Slavii žil. I po neuskutečněném přestupu do Sparty nezatrpkl a dál bojoval za Slavii. Ne vždy se mu všechno dařilo, ale kéž bychom takových bojovníků měli víc!

    • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

      (host)     před 21 lety 20.11.2003 09:57 |  
      0 0

      Jo ale tenhle tým teď potřebuje aspoň dva velmi kvalitní hotové (nebo téměř hotové) hráče - nemusí to být zrovna tihle. Jo a taky si vzpomenu, že kromě Ašanina, který se povedl byla většina zahraničních posil (bez SR) po roce 97 na ohromný prd - Pinjo, Addipe, čihuri, a naposledy ti dva obránci (střední a levej - Srb a Slovinec - nějak mi vypadly jména) = vyhozený peníze (možná jen šikovně manažersky investovaný :o))))?!?)!!!!!! Tak je potřeba být trochu soudný a mít je prověřený!!!

      • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

        (host)     před 21 lety 20.11.2003 13:15 |  
        0 0

        Kennedy Chihuri pořád hraje v elmi dobře a jestli žižkov byl v posledních letech docela úspěšný, vděčí za to jemu. Pinjo už nebyl mladý hráč - jediná hodně špatná koupě - a na úspěšnosti to bylo vidě+t. Pokud jde o Sankoviče a Šuškavčeviče, Slavia je zřejmě prodala dráž než koupila. Jejich potíž byla hlavně ve špatných manažerech, kteří se o ně nedokázali postarat jako Paska nebo Zika

        • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

          (host)     před 21 lety 21.11.2003 08:58 |  
          0 0

          Bohužel nemůžu s tebou souhlasit. čihuri ve slávce hrál nic moc a na Žižkově je jiná úroveň a požedavky na kádr, takže průměr ne dobrý kup!! Podle vyjádření vedení na ofic.vebu Byl Sankovič uvolněn ze smlouvy (rozumím tomu dohoda o ukončení smlouvy baz kompenzací!!) a Šuškavčevič - prosím tě, kdo by za něj co platil??? Mám pocit, že šel taky zadarmo, aby ho nemusela Slávka dál platit! Tak ještě zhodno? Adippa? úpnej propadák! Tedy nevim proč jsi se vůbec obtěžoval s rozborem???

  9. Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

    kozi     před 21 lety 19.11.2003 14:12 |  
    0 0

    Podle mého názoru se tento obchod docela vydařil.Oba hráči potřebovali změnit prostředí a částka za přestup je na nynější poměry ve světě kopané také docela ucházející.Nyní stačí za utržené peníze koupit po jednom hráči do každé řady+návrat Lumíra Sedláčka a jaro by mohlo být docela radostné,co myslíte?

    • Re: Prodej Petrouše a Dostálka - mírná výhoda.

      (host)     před 21 lety 19.11.2003 15:32 |  
      0 0

      Na www.idnes.cz rozhovor s Leškou - má to výstižný název "Posily budou"! Doporučuji přečíst, nevěřím mu ani slovo. Pokud budou nějaký posily, musí to být podle mého názoru "hotoví hráči", mladíků máme až moc.

  10. Tak to je rekord :-))

    Mac     před 21 lety 20.11.2003 20:33 |  
    0 0

    Opět se potvrdilo, že Slavia je "řečnický klub" a že každý fanoušek ví nejlépe, jak řešit situaci v ní. Je to vůbec poprvé, co na některý článek reagovalo 40!!! komentářů (což mi potvrdil i pohled na Top 25 komentovaných článků. Svědčí to o tom, že situace je opravdu vážná a touha fanoušků ji řešit veliká. Já jako autor článku jsem potěšen a polichocen tím, že jsem se dostal (s rekordním náskokem) na 1 místo již zmiňovaných Top 25. Děkuji všem :-)))

    To jenom pro odlehčení. (ale trklo mě to - 40 komentářů!!)