Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 24. kolo

Slavia zůstává na jaře 100%. Tentokrát udolala houževnaté Bohemians, kteří hráli většinu zápasu v oslabení.

Největším tématem zápasu bylo právě vyloučení Čermáka z 29. minuty. Ten po puštěném hraničním souboji s Oscarem chytil míč do ruky ve snaze vymodlit si faul, po zásahu VARu ale musel předčasně do sprch. Pro hosty jistě kruté, na druhou stranu těžko hledat v počínání rozhodčích chybu. Hlavní Szikszay mohl samozřejmě alibisticky písknout faul na Čermáka, nicméně šlo o souboj tělem, který se má i dle evropského trendu pouštět. Původně udělená žlutá karta by se mohla za "klukovinu" jevit jako šalamounské řešení, nicméně se domnívám, že když už hlavní souboj pustil, tak VAR do hry vstoupit musel, protože šlo skutečně o přerušení zjevné brankové příležitosti. Takže z mého pohledu byl výkon rozhodčích v pořádku (což potvrdila i komise rozhodčích), hlavnímu arbitru Szikszayovi se dají vyčítat jen dvě neudělené žluté karty - první měla přijít pro Křapku za úder loktem, kterým zlomil nos Lingrovi, druhá pro Chaloupka za nešetrný šlapák na Hůlku.

Ráz zápasu se vyloučením pochopitelně změnil, ale až tak se nezměnily výkonu obou týmů. Klokani se sice zaměřili na obranu, i tak ale podali srdnatý výkon. Slavia hrála velmi dobře už před vyloučením a v nastaveném trendu pokračovala i po něm. Jak máme často problém si proti bloku vytvářet nadějné pozice, tak tentokrát jich bylo víc než dost. Bohužel však pro změnu haprovalo zakončení, kdy jsme nechávali vyniknotu výborného Reichla. O dlouhém střeleckém trápení ale úplně řeč být nemohla, protože se brzy po přestávce prosadil Diouf.

Kdo čekal uklidnění a pojištění náskoku, ten musel být zklamán. Do té doby kvalitní hra sešívaných postupně uvadala, až upadla do letargie, kdy se zvláště po příchodu Júsufa hazardovalo s výsledkem. Slavia v tu dobu nebyla schopna podržet míč a diktovat tempo zápasu. Na hráčích byla patrná výrazná nervozita, což vyústilo v několik standardních situací a nepříjemných zakončení soupeře. Jak jsem za zhruba hodinu hry mohl výkon Slavie chválit, tak dalších cca 25 minut bylo skutečně tristních. Mužstvu slouží ke cti, že se v závěru probralo a dlouhé nastavení už zvládlo dobře, když se navíc v samotném závěru po hezké kombinaci premiérově prosadil Botos. I vzhledem k další výhře tak po včerejšku pochopitelně převládají pozitivní dojmy.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 6 - Práce moc neměl, jednu střelu pokryl s přehledem. Vybavuji si jednu riskantní rozehrávku, která ale naštěstí vyšla.

Tomáš Holeš - 6 - Výkon v pořádku, lepší šestka. V první půli zvládl nráočný sprinterský souboj s Pleštilem a skluzem odvrátil míč na roh.

David Zima - 6 - Obrana fungovala, i když kvůli oslabení Bohemians neměla až tolik práce. Výjimkou byla pasáž po příchodu Júsufa, se kterým Zima sváděl opravdu náročné hlavičkové souboje. V rámci možností v nich ještě obstál. Lepší šestka.

Štěpán Chaloupek - 5 - V podstatě vždy, když nastoupil, tak podal nadprůměrný výkon. V neděli to bylo o trochu slabší, i tak nezklamal. Připsal si dva tvrdší zákroky a měl štěstí, že u toho prvního chybně nedostal žlutou kartu. Dobře se prosadil k hlavičce po standardce, ale velmi smolně zblízka trefil přesně brankáře.

David Douděra - 7 - Byl jsem velmi spokojen s jeho aktivitou a nebál bych se říct, že byl v tomto ohledu naším nejvýraznějším hráčem. Vytvářel tlak na soupeře, dobře kombinoval a pravidelně se dostával k dobrým pozicím pro centr. Právě s kvalitou provedení centrovaných míčů už to ale bylo tradičně horší. Nicméně nakonec se mu podařilo dát výborný míč na Dioufa u vítězné branky, takže si velmi dobrou známku zaslouží.

Dominik Pech - 6 - Mírný nadprůměr. Nedá se říct, že by vynikal, ale aktíivní byl a situace neřešil špatně. Dopředu je celkem kreativní a Oscara v tomto pohledu doplňuje výrazně lépe než Moses.

Oscar Dorley - 6 - Po jeho dobrém napadání přišel Čermákův zkrat a červená karta. Více výrazných momentů neměl, asi i vinou nemoci, o které mluvil trenér po zápase.

Malick Diouf - 7 - V poslední době byl méně výrazný (i tak ale hrál dobře), tentokrát to ale bylo přesně naopak. Vstřelil dvě branky, ale první neplatila pro ofsajd. U obou ale prokázal výborné zakončení i dobrý náběh. Měl ale i několik dalších situací, které neřešil dobře. V závěru mohl zakončovat v okolí penalty, ale cpal se tam vyloženě na levačku, až branku minul.

Ondřej Lingr - 6 - Vzal to za správný konec a po nepovedeném zápase s Táborskem nepadl do nějaké herní deprese. Naopak se to snažil zlomit, nasazením i pohybem byl velmi dobrý. Hned v úvodu si dobře zaběhl za obranu a zakončoval správně na zadní tyč, brankář si ale zakončení z mírného úhlu pohlídal. V početní převaze bych od něj ale přeci jen čekal výraznější moment.

Tomáš Chorý - 6 - Do zakončení se tentokrát příliš nedostával, ale i tak pro tým odvedl dobrou práci v poli. V samotném závěru nezištně nahrál před prázdnou branku Botosovi, což bylo jednoznačně správné řešení akce.

Mojmír Chytil - 5 - Na startu jara není v nejlepší formě. Maká, na hřišti přínos má, ale úplně mu to nelepí. Dvě šance neřešil úplně dobře - jednou nikoho nenašel nahrávkou, podruhé hlavou trefil přesně prostředek branky.

Vasil Kušej - 5 - Měl i trochu smůly, že přišel na hřiště v době, kdy začal Slavii "spadávat řetěz", nicméně je třeba říct, že Kušej tomu také příliš nepomohl a Lingr byl předtím pracovitější. Dařit se Kušejovi začalo až v závěru, kdy povedenou narážečkou načal gólovou akci ve vápně.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

24. kolo - Neděle 02. 03. 2025 18:30

Chance liga, 2024/2025
2 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

49. El Hadji Malick Diouf
90. Giannis-Fivos Botos

Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

Komentáře (36)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    slavista23     před měsícem 03.03.2025 22:33 |  
    5 4

    Souhlas, jen Kušej a Staněk o stupeň výš. Jinak 1.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Mimoň     před měsícem 03.03.2025 22:45 |  
    16 3

    Chytil měl ještě pěknou jedovku z dálky. Pětku bych mu úplně nedával. Holeš by si zasloužil sedmičku za tu podporu útoku. Myslím že Chaloupkovi do té velké šance prihraval centrem právě Holeš. Ale souhlas s ostatním. Snad jen tedy Kušej. Když má Lingr základ hraní bez bodu 6tku, tak Kušej za povedenou druhou asistenci v záveru a tedy kanadský bod by si zasloužil tu šestku. Tedy je pravda upřímně, že Lingr tentokrát předvedl i nějaké nadstandardní akce a byl velmi aktivní. Moc bych mu to přál. Chápu jak se teď musí cítit...do toho ta zlomenina. Strašnej pech. Taky věřím, že to prolomí. Podobně jako Douděra. Ten byl po asistenci v Plzni neskutečně agilní a hlavně hodně zpřesnil rázem hru. Psychika dělá hodně. Chápu potom ty poslední výsledky v EL. Tým si po té počáteční smůle prostě přestal postupně věřit podobně jako Lingr nebo svého času Douděra a tým se dostaval do křeče... Věřím že i Lingr to prolomí. Zasloužil by si to svým enormním a poctivým přístupem

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      davy     před měsícem 04.03.2025 09:51 |  
      4 0

      Nerozjel tu akci před prvním gólem? Takže pak měl i ten postrádaný výraznější moment. :-)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 04.03.2025 10:34 |  
    67 6

    Dobré brzké dopoledne přeji Vám všem a to i s dobrou vonící kávou a také čerstvě upečenými pagáčky:-)).
    Já mám příteli Alanore tentokrát s Tvým hodnocením trochu problém.
    Předně vůbec nesouhlasím se známkou pro Holeše. Jeho výkon byl nejméně za vysokou 8 a on ten zápas i naše mužstvo opravdu vedl. Správný kapitán.
    Chorý nejméně za 7. Nenechal se vyprovokovat zápasnickými chvaty Křapky, nechal si naložit od Vondry a neoplácel i přesto, že Vondra už pak hrál zákeřně.
    Chytilovi si zapomněl připočítat velmi přesnou střelu k tyči a také penaltový zákrok na něj, kdy ho Vondra složil oběma rukama ve vápně ve stylu judo.
    Na Chaloupka se záměrně v tisku, v komentářích i v uplakaném vystoupení pana Veselého snesla strašná kritika.
    Vlastně oni by bývali asi vyhráli, kdyby byl Chaloupek vyloučen. Ano, byl to faul možná??? oranžový, ale to potom Křapkův faul loktem do Lingrova nosu byl stejný..... a tady se ani faul nepískal.
    Štěpán byl Drchalem v prvním poločase dvakrát velmi drsně dojet na achilovku a nic se nepískalo (pomezní stál velmi blízko a nic). Hrál na Drchala velmi dobře a tomu tekly nervíky. Obě Chaloupkovy hlavičky v prvním poločase byly super a druhou vyrazil Reichl ani neví jak.
    Oscarovi dáváš 6, ale Oscar byl ten, který držel v poli hru výborně jak dozadu tak dopředu, hrál naprosto čistě a pomohl svou hrou i Dominikovi Pechovi, který se vedle něho učí a i Dominik tím šel velice slušně oproti minulému zápasu nahoru.
    Lingr byl vidět tentokrát daleko víc a jeho pressing a uzavírání prostoru mezi Vondrou, Shejbalem a i Křapkou bylo velmi účinné a pomohlo to i Douděrovi. A jeho šance ve třetí minutě byla zahraná dobře a Reichl to vykopl s vypětím a špičkou kopačky na roh. Ta akce byla pro nás impulsem a Klokan byl pod tlakem od začátku a ne až po té červené kartě Čermáka. Mimochodem jednoznačná červená a pokud to pan Veselý hodnotí jinak, tak to je mi takového trenéra líto. Oscar se žádného faulu nedopustil a šel by sám na bránu. Tečka.
    Klokan radši spustí pláč a demagogii, jak že byl ve druhé půli lepší..... ach jo.
    Nechci tvrdit, že by nám to ve druhé půli všechno klapalo a opravdu jsme měli asi desetiminutovou pasáž okolo 70 minuty, kdy po vystřídání si museli Botos, Kušej a Moses "očuchat" zápas. Tady nám to opravdu moc nešlo, ale použít slovo letargie???? To mi nesedí. Jak jsem už napsal, tady se projevila Oscarova pracovitost a zkušenost, Holešova práce a Zimův výkon, kdy Jusúfovi nedal "líznout" a Diouf pomohl nepřesnému a nervóznímu Konečnému. Od 80 minuty už jsme se opět dostali do tempa a Botos, Moses i Kušej se slušně chytli do zápasu.
    Výsledkem pak byly šance Botose, Dioufa, Kušeje a Chorého, když nakonec přišla i krásná akce do "kuchyně" v podání Zima, Kušej, Chorý a Botos zakončil. Mimochodem při té akci byl Kadlecem sprostě dojet Zima.
    Aby měl jediný náš hráč 7, to je tentokrát opravdu velmi, velmi nedobré.....:-(((
    Ale se vší úctou k Tobě Alanore.
    Tak to by bylo k zápasu.
    A teď to ostatní před derby.
    Přesto, že to nebylo nikde radši a to ani rudém plátku zmíněno, proběhlo jakési hodinové vystoupení pana Rosického. V cca 5 minutě toho "podcastu" řekl pan Rosický s pohrdavým!!!! pošklebkem, že ho názory pana Tvrdíka vůbec nezajímají. Kdyby tohle pronesl pan Tvrdík o Rosickém, tak z toho je už nejméně 10 článků v rudém plátku jak je pan Tvrdík arogantní a nabubřelý a pan Šprynar, Bartoloměj Černík a další ekipa těchto přisluhovačů by z toho měla téma na půl roku.
    Rosický vůbec netuší, kudy běží zajíc a jeho hodinové vystoupení, kde si sám sobě odporuje a vyvrací si sám sobě myšlenky působí opravdu až komicky.
    A vlastně jsem rád, že na to pan Tvrdík vlastně ani nereagoval. Ale to já zde mohu.
    A když hned v zápětí přispěchá Horst Siegl s dalším blábolem, že Slavia ovlivňuje neregulérně ligu tím, že má bývalé slávisty trénující Karvinou a Pardubice, tak to už je opravdu na zamyšlení ve smyslu otázky "Qui bono" :-(.
    Zřejmě není v Liberci a Hradci Králové bývalý sparťanský trenér (Kováč, Vácha), v Jablonci Pelta a další sparťanské kreatury v jiných týmech.
    Vlastně jsem ani nic jiného před derby nečekal. Vlastně mi tu ještě chybí, že zase pan Latka napadl manželku a jiné podobné zvěsti:-(((
    Přeji Vám všem krásný den a v pokoře a s odhodláním očekávám a moc si přeji, aby kluci podali výkon, za který se po tomto derby nebudou stydět.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      kalex     před měsícem 04.03.2025 11:19 |  
      17 1

      Ad drchal: ten proti nám hraje vždycky jako prase. Ať už to bylo za Bohemku nebo Jablonec.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      SLAVIESTA     před měsícem 04.03.2025 11:45 |  
      11 2

      Také to vidím spíše jako Sokrates.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Slávista 51     před měsícem 04.03.2025 14:10 |  
      5 3

      SPARTA PRAHA ČKD -
      mluví za vše,
      to furt funguje a pisálkové/mluvící hlavy, to neokecají !

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      torn     před měsícem 04.03.2025 14:48 |  
      10 1

      Já si ani nemyslím, že je to před derby. sparta jen pozoruje, že se jim nepovedlo přetavit sportovní úspěchy do dominance ligy. Vidím velký rozdíl v chování rozhodčích. V LFA bylo slovo sparty svaté, ale teď už jsou jen dalším silným klubem.
      Naopak jejich mediální podpora je stále silná. Tak se snaží to nějak přetavit nejen v tlak na rozhodčí, ale i na kluby.
      Ostatně velmi úspěšně to využili za Priskeho, kde si hráli na ublížené. A poté tvrdili, že jim možná bylo trochu pomoženo, ale na začátku ligy jim bylo moc ublíženo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        marcocruz (přítel SN)     před měsícem 04.03.2025 15:52 |  
        16 0

        Mediální podporu mají fakt neskutečnou, představa, že je teď Slavia na 2/3 místě s tolika body za Spartou, tak tu máme každý den 4 články, jak jsmee strašný, krize, vyhodit trenéra, vyhodit kustoda, vyhodit asistenty a vlastně kohokoli. U friise, rosickýho a spol se ale náležitě mlčí. Je to legrační a zároveň trochu frustrující, protože tahle situace se od začátku snad nikdy nezměnila.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      vršek     před měsícem 04.03.2025 15:07 |  
      27 2

      Zcela přesné vystižení toho co se v neděli nejen na hřišti, ale i po skončení zápasu odehrálo a pokračovalo v pondělí.
      Naprosto souhlasím s Vaším hodnocením, výší známek hráčů i s přesným popisem toho proč.
      Myslím si, že nelze ani opomenout skutečnost, že náš tým nastoupil oslaben o cca 4 hráče základní sestavy - Ogbu, Provod, Zafeiris jsou v současnosti základními kameny naší hry a jejich absence zásadně ovlivní výkon týmu. V podstatě je ovlivněna celá skladba týmu - obrany, zálohy i útoku. Když doplním onoho čtvrtého chybějícího tedy Schranze - jde o výrazné ovlivnění celého týmu a koncepce hry. Jistě, opět jsme měli problém s produktivitou, ale výkony těch, které zmiňujete nelze hodnotit jinak, než jako vysoce nadprůměrné, hlavně s ohledem na ono výrazné oslabení.
      Chtěl bych se zastavit ještě u dvou "nechutných" prvků, kterých jsme byli svědky, a jejichž popis v rámci hodnocení komise tak i ve sdělovacích prostředcích jasně ukazuje, jak je Slavia a její současná kvalita pro mnoho
      lidí zcela iritující, nepřijatelná a je třeba připravit "půdu" pro letenské derby....
      První je nepřiměřená reakce na první faul Chaloupka. Asi všichni souhlasíme s tím, že faul měl být oceněn žlutou kartou - ale tak, jako v mnoha jiných případech, v jiných zápasech a i v tom nedělním nebyl.... ale "rozjelo" se to před derby velmi zostra... Je to Slavia, které je přes její "nudné" výkony "podřízené jen bodovému zisku", výrazně pomáháno a připískáváno.... Je to Slavia, která svými trenéry u jiných týmů, hráči na hostováních či se smlouvami s opcí zcela ovlivňuje regulérnost ligy.... Kde byla naše objektivní žurnalistika v dobách, kdy sparta používala naprosto stejný princip.... kupodivu to nikdo neřešil... a vždyť vlastně sparta žádné fotbalové "zákony" nepřekračovala.... ale to co nyní činí Slavia je "nepřijatelné" ovlivnění soutěže a kupodivu ani omezení hostování už nestačí..... no, všichni jsme si rovni....
      Zajímalo by mne, zda si někdo vzpomene na to, že by se v ČT zpravodajství, kde vidíme v podstatě jen gólové momenty či červené karty byť jen zmiňovalo neudělení "první" žluté karty a mluvilo o ovlivnění pokud nešlo jednoznačně "červený" zákrok.... no, a kam se z našeho mediálního i fotbalového prostředí "ztratil" onen loket do obličeje - nosu Lingra, po kterém musel náš hráč po ošetření opustit hřiště a zápas pro něj poté skončil?
      A druhý prvek - Jaká pravidla vlastně platí od letošní sezony? Zřejmě nám všem uniklo nové pravidlo. Pravidlo o tom, že hráč s výškou nad 195 cm může být beztrestně držen oběma rukama či dokonce stažen k zemi aniž by se jednalo o faul... natož aby takové a navíc opakované počínání bylo oceněno žlutou kartou..... Ten "chorý" Chorý musí mít svatozář.... neskutečné sebeovládání!

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Slávista 51     před měsícem 04.03.2025 18:29 |  
        5 6

        ČT
        TO JE KAPITOLA SAMA O SOBĚ !

  4. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    cvočkař Danda     před měsícem 04.03.2025 13:42 |  
    7 3

    Naprostý souhlas se Sokratem.Jen malá poznanka ke Konečnému.Nechte ho vyhrát v b-teamu ,nebo ho pošlete na hostování.Je vyjukaný jako zajíc.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Taky     před měsícem 04.03.2025 13:59 |  
    5 2

    Douděru bych pochválil i za centr na Chytila, který byl ve vyložené šanci. Tohle musí útočník s dobrou hlavičkou usměrnit k tyči, nebo si přiťuknout před sebe a z voleje trhat síť. :-)
    Koukal jsem teď podrobně, kdo by tentokrát mohl Douděru vystřídat, kdyby se zranil, vykartoval...
    Michez hrál za béčko, nebyl v sestavě. Schranz mimo, Toula útočník, Ouma střeďák, Teah střed, nebo vlevo.
    Jediný co mě napadlo, že by tam mohj jít dohrát v nouzi Holeš a stopery posunout o post doprava a použít doleva Zmrlýho. Jinak nevím. Napadá někoho něco?

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      PetCC     před měsícem 04.03.2025 17:44 |  
      1 0

      Mám ten dojem, že Botos byl na tuhle pozici někde zmíněn.
      A je klidně možný, že by tam mohl zaskočit ještě nějaký jiný z nováčků.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Taky     před měsícem 05.03.2025 09:14 |  
        1 0

        Trpišák na tiskovce po soustředění chválil Botose, že si ho na jaro nechají, že se velmi dobře jeví na postu za Dioufa a Pech za Provoda.
        Pátral jsem a našel jsem vhodného adepta, alespoň podle Transfermarktu:
        https://www.transfermarkt.com/david-moses/profil/spieler/1001305
        David Mojžíš

  6. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    japhy     před měsícem 04.03.2025 14:01 |  
    16 1

    Já akorát nevím, co bylo hraničního na souboji Oscar x Čermák. Čermák jen typicky alibisticky upadl, když na sobě cítil soupeře.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      PetCC     před měsícem 04.03.2025 17:41 |  
      4 0

      Mě to přišlo, že Oscar zatlačil bokem na bok Čermáka, žádný jiný kontakt, takže to opravdu bylo zcela čisté.

  7. Hodnocení slávistů

    Flame     před měsícem 04.03.2025 15:45 |  
    20 1

    Zdravím všechny,
    Alanor to napsal dobře, nicméně další přátelé Sokrates, Vršek a další to ještě lépe doplnili. Rozhodčí Cik-cak pískal opravdu cik-cak (nomen omen) a brekot Veselého je směšný.
    Čermák si na Oskárka lehl, ne naopak a upadl díky své chybě. Redka OK.
    Vondra fauloval Cyhytila ve vápně judo chvatem a měla být penalta a žlutý kartáč. Zajímavé je, že když takhle složil Chorého v našem vápně faul se odpískal.
    V závěru se Vondra svalil v našem vápně a válel se jako poražené prase, ovšem bez jakéhokoli doteku. Tedy jasná simulace a žlutý kartáč!
    Hlava mi nebere žlutý kartáč pro Diufa, když předtím krvavé zranění Lingra přešel bez odpískání!!!
    Dopustím se ještě myšlénky: Naše hra opravdu upadla po odchodu Lingra, nejsme na něho někdy trochu přísní?
    Když se podívám na fauly na Chorého, které Cik- Cak neodpíská, tak Chorý musí mít svarozář.
    Mě s toho vychází, že čert a rudoch nikdy nespí.
    Přátelé, TŘI BODY JSOU DOMA!

    • Re: Hodnocení slávistů

      PetCC     před měsícem 04.03.2025 17:25 |  
      15 0

      K tomu zákroku na Chytila, na tribuně jsem řekl, že by ho musel chytiti oběma rukama, aby to byla penalta a pak jsem na záznamu překvapivě viděl, že on ho opravdu měl obejmutého.
      Takže penalta to být měla.

      • Re: Hodnocení slávistů

        Flame     před měsícem 04.03.2025 18:19 |  
        3 0

        Taky jsem si z tribuny nebyl jistý, ale z videa to byl chvat Osoto-gari, na tatami za Ipon.

        • Re: Hodnocení slávistů

          kalex     před měsícem 04.03.2025 21:25 |  
          4 0

          Já teď nevím, který to byl faul, protože jeden na Chytila ve vápně jsem viděl a to rozhodně osoto gari nebylo. Hnědý pásek jsem teda dělal nějak kolem vojny, tz kolem roku 2002. Toto je chvat na žlutý pásek. Ale to je jen tak na okraj.
          Nicméně je fakt s podivem, že o tomto a o zlomeném nose se nemluví vůbec. Prakticky se řeší jen Chaloupek a Oscar.
          Ale ono je to dáno i tím, že si to můžou vybírat jakože novináři. To mi přijde úplně ustřelené.

      • Re: Hodnocení slávistů

        Láryfáry     před měsícem 04.03.2025 19:11 |  
        1 0

        Náhodou video z toho nemáte chlapi? Vůbec jsem si toho nevšimnul.

        • Re: Hodnocení slávistů

          obiwan     před měsícem 05.03.2025 15:20 |  
          2 1

          Klokan ho držel oběma rukama a až v okamžiku, kdy oba začali padat, tak ho pustil, jako že nic...

    • Re: Hodnocení slávistů

      PetCC     před měsícem 04.03.2025 17:40 |  
      12 0

      Říkal to Trpišovský a já to tak viděl i na stadionu, Lingr hrál velice dobře a moc pomáhal držet soupeře u jeho vápna i rozebárat jeho obranu.
      Ta přísnost na Lingra je způsobená setrvačností myšlení a nedokonalým chápáním prospěchu hráče pro týmový výkon.Většina lidí chápala Lingra jen jako šikovného zakončovatele, víc ne něm nehledali.
      Takže teď, když se mu tam nic nedostane, tak si myslí, že není prospěšný a je v krizi.
      On samozřejmě sám o sobě cítil, že nedokáže týmu pomoct góly a doléhalo to na něj celý podzim.
      Ale bylo nutné to hodit za hlavu a začít si věřit, i když góly nepřicházejí.
      No a teď mi přišlo, že ho to ve hře už tolik netrápilo. Dokázal zvládnout i to, že v poháru dvakrát vystřelil z blízkosti na branku a zase mu tam pokaždé někdo strčil nohu a nemělo to žádný viditelný vliv na jeho sebevědomí.

      • Re: Hodnocení slávistů

        obiwan     před měsícem 05.03.2025 15:19 |  
        3 4

        Tak po odchodu Tecla bylo nezbytné najít nový terč...

        • Re: Hodnocení slávistů

          lantsmit     před měsícem 05.03.2025 15:32 |  
          2 8

          Zcela zásadní roli v tom hraje Lingrův projev - pro normální fanoušky fotbalu zcela pochopitelný a správný - když u nás nechtěl podepsat novou smlouvu, protože si chtěl jít do zahraničí za lepším. Od té doby se jeho vnímání u fanoušků, kteří nad sportovní výkon a přínos staví kmenovou loajalitu, otočilo o 180 stupňů. Stejně jako u mnohých jiných předtím i potom. Jinak se nedá rozumně vysvětlit to, proč přes zjevný technický nedostatky a neformu, stačí příkladný běhání, bojovnost a zápal u Douděry, zatímco u Lingra je to samý hodnoceno jako žalostně málo, pročež je skoro posílán do Karviné. Jó Douděra, to je náš kluk, ten nikam nespěchá, je k nám krásně přimknutej, dělá poslušně přesně to, co se mu řekne, je vděčnej za každou minutu, nezřídka se pro "dobro" Slavie rozbrečí nebo ze sebe na veřejnosti udělá úplnýho debila. Tohle my Slávisti, hlavně z TS, milujem. Co na tom, že za tím je primárně to, že ho nikdo zvenku tak, jako Lingra, nikdy reálně nechtěl. Stejně jako předtím podobně uctívanýho Tecla nebo van Burena. Nikdo tedy vůbec nevíme, jak by se v situaci Lingra a dalších zdravě ambiciózních hráčů zachoval. Jestli by se nerozbrečel ještě mnohem víc, jestli by pak, až by si přestup ven vybrečel, o tom nechodil zpívat do Bezfrází jako Coufal apod.


          Komentář byl uživatelem upraven (05.03.2025 15:35) . Zobrazit původní komentář

  8. Hodnocení slávistů

    sule     před měsícem 04.03.2025 16:51 |  
    8 1

    Za mě rozhodně Chaloupek a Kušej za 6*.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    kupik     před měsícem 04.03.2025 17:07 |  
    14 2

    Dobrý odpoledne,přátelé
    myslím si,že všechno důležitý už tady bylo řečeno.
    Kolegové Alanor a Sokrates popsali vše do puntíku.Zejména postřehy k.Sokrata jsou zajímavý.
    Nebudu tedy nosit dříví do lesa,pouze pochválím D.Douděru za jeho jezdecký výkony.Ten kluk vopravdu maká na 100%,možná i víc.
    Ostatní taky dobře,a i když vzadu chyběl I.Ogbu tak opět s nulou.A T.Chorý?Voni na něj šplhaj jak na hrušku a von drží.A eště rozdá mičudu a dělá prostor.To sme fakt potřebovali.
    A až se nám to vepředu bude dařit jako vzadu tak to bude paráda.
    Přeju brzký uzdravení všem marodům a vzhůru na Letnou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Flame     před měsícem 04.03.2025 18:14 |  
      13 0

      Všichni budeme držet Douděrovi pěsti, zjevně bude v derby hrát na Padaslína, jestli ho uhlídá je player par excelence!

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        kalex     před měsícem 04.03.2025 21:12 |  
        11 0

        Ať tomu šmejdovi dá taky něco od cesty. Ten to celkem nerad.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    IJS     před měsícem 04.03.2025 19:37 |  
    9 0

    Tentokrát mi to hodnocení moc nesedí. Stejná známka pro výborné stopery Holeše a Zimu jako pro Pecha? Např. Zima má podle mě životní formu. V defenzivě je neprostupný a totéž lze říci i o Holešovi. Ale chápu, že je to úhel pohledu, ale i přímá účast na zápase. Na rozdíl ode mne - já to viděl jen v TV.
    Trochu mě děsí rozrůstající marodka Slavie. A to ještě hrozí snad 5 hráčům ŽK!

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Kortes     před měsícem 04.03.2025 20:48 |  
      5 0

      Věřím že se ještě dají klíčoví hráči do derby dohromady, děláme tak trochu kouřovou clonu před každým derby a pak někteří hráči nastoupí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Taky     před měsícem 05.03.2025 10:24 |  
        2 1

        No, možná je to kouřová clona, ale proti Bohemce jsme nenaplnili ani lavičku. Musel naskočit i vyjukanej Konečný, Do ofenzivy by šel Toula? Za Douděru neseděl na lavičce nikdo odzkoušenej...
        Jasně, před nejdůležitějšíma zápasama se marodka většinou dost pročistí, hrát chce každej i přes bolest.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    urs (přítel SN)     před měsícem 04.03.2025 20:30 |  
    9 0

    Díky za zevrubné hodnocení, mě každopádně nejvíce bavil mladej Pech, ta jeho přímočarost s balonem blízko u nohy je boží.


    Komentář byl uživatelem upraven (04.03.2025 20:31) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Slávista 51     před měsícem 04.03.2025 21:20 |  
      3 5

      JO,
      ta přímočarost s balonem, chybí mnohým v mužstvu.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    KarJal68     před měsícem 06.03.2025 09:31 |  
    2 21

    já chápu, že Malick dal dva goly .. ale prostě nepřihraje na 4 metry, centry lítají všude možně... dal gol tak má sedmičku. za mne max 5. .... Vasil jasná lepší 6 .. vybojoval aut a luxusně nahrál Chorasovi - našemu nejlepšímu hráči, aby to dal do kisny Botosovi. Choras za mne určitě 7. Chaloupek roli nezvládá, za mne 4 minus. Faul na červenou. Doudis překvapil a asi 7 je fajn, protože ta jemná příhra na gol,, to mělo oči. 70% golu jde za ním. Nemohu si pomoci, ale bez Idoha jsme mentálně na hřišti poloviční.