Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 23. kolo

Slavia porazila Plzeň na její půdě, čímž udělala další významný krok ke kýženému zisku titulu.

Ve Štruncových sadech se nám dlouhodobě (myšleno za dobu éry Jaroslava Tvrdíka, kdy hrajeme o nejvyšší příčky a Plzeň je naším přímým konkurentem) daří asi nejhůře v lize. Nějaké to vítězství jsme si tam sice připsali, ale domácí prostředí hraje v soubojích s Viktorií (té se v Edenu daří ještě méně) větší roli než v derby se Spartou. Vypovídající bylo v tomto ohledu poslední měření sil v Doosan Areně - minulé jaro jsme tam po utrápeném výkonu a prohře ztratili výhodu v boji o titul, který jsme nakonec nezískali.

Tentokrát nám opět hrála do karet vytíženost Viktorie v týdnu v Evropské lize, nicméně minulý rok byl mementem, že to nám samo o sobě zápas nevyhraje. Už samotný začátek utkání nám ale hrál do karet, když se hned ve 2. minutě prosadil Chorý. Poté přišla zápletka v podobě smolné ruky v našem vápně a proměněné penalty. V závěru půle ale rukou v šestnáctce zahrál i domácí Vašulín a i my jsme výhodu pokutového kopu využili.

V tento moment se hodí do kontextu uvést následující postřeh - právě v létě jsme se rozhodovali, jestli koupit dostupného Vašulína coby ligový nadprůměr, nebo rozbít prasátko a uskutečnit kontroverzní přestup Chorého. A právě včerejší první půle ukázala, jak správné rozhodnutí vedení Slavie udělalo! Zatímco Chorý je naším klíčovým hráčem a včera se dvěma góly zásadně podílel na výhře, tak Vašulín ukázal, že na úroveň vzájemných zápasů v boji o nejvyšší příčky (minimálně zatím) nemá. Rozdíl mezi výkony těchto dvou hráčů byl největší na hřišti, což bylo vzhledem k letnímu dění symbolické.

Do šaten se tak šlo za stavu 2:1. K první půli bych jinak uvedl, že šlo hlavně o boj, kdy zejména domácí ukazovali enormní nasazení. Šancí a fotbalu mnoho nebylo, hlavně díky dvěma penaltám za ruce (správně odpískaným) ale nebyla o branky nouze. Pro dění v druhém poločase pak byl klíčový náš brzký gól z rohu, kdy se prosadil Ogbu. Jak jsem útočné standardky během této sezony spíš kritizoval, tak proti Baníku a Viktorii jsme je zahrávali skvěle (a jen se ukázalo, jak moc si jimi tým může pomoci)! Na vedení o dvě branky zareagoval tým výborně - hrál sebevědomě a zároveň nezačal být pasivní. Plzni navíc docházely síly, a tak Slavia zápas suverénně dohrála.

Oproti minulému roku tak tým trenéra Trpišovského zvládl na témže místě reparát na výbornou a ukázal, o kolik se za tu dobu posunul. Na otvírání šampaňského je sice ještě brzy, ale dát ho pomalu chladit do lednice už můžeme!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 6 - Za stavu 1:0 předvedl dobrý zákrok proti střele k tyči. Naopak ve druhé půli zvedl fanouškům Slavie tlak jednou špatnou rozehrávkou. Pomáhal mužstvu při centrech.

Tomáš Holeš - 7 - Po nemoci se vrátil do sestavy jako kapitán a velice dobrým výkonem potvrdil, že zdaleka neřekl poslední slovo. I když už není tak dynamický, tak z hlediska čtení hry a soubojového chování patří k nejlepším stoperům v lize.

Igoh Ogbu - 9 - Odehrál výborný zápas a po Chorém byl naším tahounem i druhým nejlepším hráčem zápasu. V obraně hrál velmi dobře, vše navíc podtrhl důležitým gólem po rohu na 3:1! Jedná se teprve o jeho druhou branku v lize, opět ale přišla v důležitý čas (poprvé se Ogbu prosadil v derby na Letné).

David Zima - 6 - Po jeho ruce se proti nám kopala penalta, nicméně šlo z velké části o smolný moment, kdy byl Zima v náročném souboji s protihráčem. I tak je třeba dávat na takové momenty pozor, možná o něco víc sledovat letící míč... Naštěstí jsme zápas stejně zvládli a David jinak podal kvalitní a nadstandardní výkon.

David Douděra - 7 - Zápas mu vyšel, zaslouží si pochvalu. Velmi pohotově zareagoval na odražený míč a přesnou přihrávkou nabil Chorému na první gól. Dobře se pak vrátil a zastavil brejk domácích po Mosesově ztrátě ve druhé půli. Kvalitní výkon!

Christos Zafeiris - 7 - Kvůli zdravotním problémům vydržel jen necelou hodinu hry, za tu ale zaslouží pochvalu. Dobře kopl roh před brankou Ogbua a měl i jeden dobrý zákrok před vlastní brankou u brankové čáry, kde zvládl zablokovat snahu o zakončení soupeře.

Oscar Dorley - 7 - Hlavně ve druhé půli byl vidět, když nezmatkoval a velmi dobře rozděloval míče, takže jsme měli zápas pod kontrolou a nedostávali se pod tlak. Velmi dobrý zápas od Oscara!

Malick Diouf - 6 - Stále odvádí jasný ligový nadstandard, i když má teď méně výrazné období. To ale až tak nevadí, zvlášť když je to v situaci, kdy ho lehce zastíní ještě lépe hrající spoluhráči.

Ivan Schranz - 6 - Poctivý výkon. Schranz zápas odmakal a nemálo přispěl k tomu, že jsme se v první půli srovnali s vysokou agresivitou domácích. První branku jsme vstřelili po akci, kterou načala jeho zblokovaná střela.

Tomáš Chorý - 9 - Potvrdil, jak mentálně vyspěl, když po domácím zápase s Viktorií zvládl snad ještě lépe odvetu v Plzni. Nenechal se rozhodit tribunami, naopak byl plně koncentrovaný a podal výborný výkon podpořený dvěma góly! U první branky se výborně utrhl a bez problémů zakončil, penaltu pak jistě proměnil, což byl nakonec vítězný gól. Hráč zápasu!

Lukáš Provod - 7 - Velmi dobrý zápas, opět patřil k našim tahounům. Dvakrát velmi dobře střílel z hranice vápna - jednou nepropálil chumel hráčů, podruhé skvěle zasáhl na brankové čáře Jedlička.

David Moses - 5 - Zaujal střídáním v Pardubicích, v Plzni dostal docela dost prostoru kvůli zranění Zafeirise. Moses se mi líbil aktivitou směrem dopředu, horší to ovšem bylo s řešením situací. Jednou zbytečným kličkováním po standardce ztratil míč před vápnem soupeře a byl z toho nebezpečný brejk. Pak si vybavuji i moment, kde vyloženě namazal soupeři při přihrávce na pár metrů v nadějně rozehrané akci. Ale asi se tomu nelze až tak divit, přeci jenom by měl mít jiné hlavní přednosti než produktivitu a útočnou fázi hry.

Vasil Kušej - 6 - Hrál aktivně a oproti Mosesovi řešil akce kvalitněji. Očekávám, že brzy začne dostávat více prostoru a jsem zvědav, nakolik si řekne o základní sestavu.

Ondřej Lingr není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

23. kolo - Neděle 23. 02. 2025 18:30

Chance liga, 2024/2025
1 - 3
1 - 2
FC Viktoria Plzeň
FC Viktoria Plzeň

19. Šulc (pen.)

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

2. Tomáš Chorý
42. Tomáš Chorý (pen)
47. Igoh Ogbu

Komentáře (119)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Slávista 51     před 3 dny 24.02.2025 14:28 |  
    2 10

    Při takovém výsledku i hře celého mužstva - nic moc.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 3 dny 24.02.2025 15:14 |  
    2 6

    VIdím to velmi podobně. Jen u Staňka jsem dal 5, přišlo mi, že byl tenhle zápas poněkud nervoznější. Jednu rozehrávku pokazil opravdu hrubě. Měl tam špatný výběh na centr, kdy míč jen lehce štrejchnul a nakonec skončil na zemi, sice tam nakonec byl nějaký útočný faul Plzně ale ten nebyl asi na něj (on faulován určitě nebyl). Takže za mě přesně průměr.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    mooody     před 3 dny 24.02.2025 15:15 |  
    7 1

    Super týmový výkon. Suverénní, zkušený, kvalitní. Trestali jsme nedorazy a z mála vytěžili maximum. Naše obrana splňuje nejvyšší parametry.

  4. Kolektivní výkon

    Mike     před 3 dny 24.02.2025 15:18 |  
    8 1

    Ještě bych udělil za včerejšek vysokou kolektivní známku 9. Hráči byli odpovědní a koncentrovaní celých 90 minut, vzájemně se povzbuzovali, pokud někdo nějakou chybku udělal, tak ho ostatní povzbudili a plácli si. I na dobrý odkop někam do autu. Žádná frustrace z ostré hry Plzně v prvních minutách, žádné diskuze s rozhodčím. Připomínali mi hokejisty na loňském MS. Vůbec nás soupeř nevykolejil ani na minutu. Skvělé mentální nastavení a jen jedna žlutá za jasný faul.

    • Re: Kolektivní výkon

      Steve2924 (přítel SN)     před 3 dny 24.02.2025 15:25 |  
      9 1

      Ta žlutá byla jasná, Ogbu moc dobře věděl, že potřebuje stát proti Bohemce a ne na derby :D

      • Re: Kolektivní výkon

        martynko     před 3 dny 24.02.2025 16:54 |  
        2 10

        Potřeboval stát jeden zápas, ale podle toho zákroku se mu možná nechce ani na Toaletnou.

        • Re: Kolektivní výkon

          Akuls     před 3 dny 25.02.2025 11:13 |  
          3 1

          Vydra tam byl o zlomek sekundy později, Ogbu tím pádem nejdříve zahrál balón. V P.L. se takové zákroky většinou ani nepískají.
          Vynálezce skluzu, vicemistr světa z Chile 1962, legendární Sváťa Pluskal, by byl dnes asi samá žlutá karta.
          Mimochodem otec Vydry, velký slávista a šikovný kominík působící na Vysočině (mluvil jsem s ním u známých na chalupě v Havlíčkově Borové), moc lituje, že jeho syn neoblékl sešívaný dres. Stejně je na tom i otec “českého Messiho” Pilaře.

          • Re: Kolektivní výkon

            martynko     před 2 dny 25.02.2025 14:00 |  
            1 7

            Nemůžu souhlasit, Ogbu balon nezahrál, balón odehrál Vydra do saní Ogbua a saně pokračovaly do kotníku Vydry. Ogbu tam šel jako blázen a koledoval si o oslabení týmu do konce zápasu a na další 1-2 zápasy.
            Mám ho rád, ale po posledních derby mu nějak v klíčových zápasech a momentech přestávám věřit. Co zase v derby vyvede.


            Komentář byl uživatelem upraven (25.02.2025 14:01) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Kolektivní výkon

              Akuls     před 2 dny 25.02.2025 15:37 |  
              2 1

              Ano, riskantní zákrok to byl, nemám skluzy rád, ale Ogbu jasně nejdříve zasáhl balón a teprve následně dojel Vydru. I z reakce Vydry je jasně vidět, že si toho je vědom.

                • Re: Kolektivní výkon

                  Akuls     před 2 dny 25.02.2025 18:47 |  
                  2 1

                  Protože je málo pravděpodobné, že máte lepší zrak než rozhodčí utkání, 3 lidi u VARu, reportéři zápasu, experti v TV studiu, Komise rozhodčích a všichni přispěvatelé zde na SN, tedy až na Vás, tak nezbývá než Vám doporučit návštěvu očního lékaře.


                  Komentář byl uživatelem upraven (25.02.2025 18:49) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: Kolektivní výkon

                    obiwan     před 2 dny 25.02.2025 22:40 |  
                    1 0

                    Z tohohle pohledu to pěkný nebylo...

                    • Re: Kolektivní výkon

                      Akuls     včera 26.02.2025 08:34 |  
                      2 1

                      To určitě, důležité ale bylo, že Ogbu chtěl hrát balón a také ho nejdříve Vydrovi ukopl, a to všichni výše uvedení ve svých názorech a stanoviscích zohlednili. Kdyby balón nezasáhl, tak to byla jasná červená.

                      • Re: Kolektivní výkon

                        obiwan     včera 26.02.2025 08:41 |  
                        2 1

                        Já to nerozporuju, jen si představuju, jestli bychom měli stejný pohled na tu situaci, kdyby takhle třeba Hejda trefil Provoda...

                        • Re: Kolektivní výkon

                          Akuls     včera 26.02.2025 10:44 |  
                          1 0

                          My co zažili Pluskala a sledujeme P.L. tak asi ano. Pozoruji ovšem, že angličtí sudí v P.L. podobné zákroky pouští, ovšem když pískají evropské poháry, tak za ně karty rozdávají. Obdobné to mají v P.L. s rukama, u nich jsou také podstatně benevolentnější, než když pískají v Evropě. Skoro bych si tipnul, že ruce Zimy i Vašulína by se v P.L. nepískaly.

                          • Re: Kolektivní výkon

                            záplata     včera 26.02.2025 16:31 |  
                            2 0

                            Vašulínovu ruku by nepískl možná tak Pavlín Jirků a to jenom pro nás, jinak by jí pískl taky.

            • Re: Kolektivní výkon

              p!erreCORE     včera 26.02.2025 12:45 |  
              3 0

              Kdybys napsal, že je to podle tebe na červenou, bylo by to v pořádku. Ale tvrdit, že Igy netrefil balon není pravda.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Matěj51     před 3 dny 24.02.2025 15:50 |  
    2 10

    Je to vlastně dobře, že Lingr nebyl hodnocen. V těch pár minutách byl naprosto nezodpovědný. Číslovka pro jeho hodnocení v nabídce není.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      marcocruz (přítel SN)     před 3 dny 24.02.2025 17:07 |  
      6 3

      Ten brejk bohužel nevyřešil dobře, zatim je po návratu fakt marnej. Ano maká, ale je marnej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        AlesJa     před 3 dny 25.02.2025 07:40 |  
        1 0

        nemakal by stejně např. Teah ? I když třeba na Mosesovi bylo v neděli vidět, že ho to utkání semlelo.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    lantsmit     před 3 dny 24.02.2025 15:51 |  
    11 12

    Jedině díky Alanorovu pravidelnému podhodnocování Zimy se nám může stát, že si ho nikdo zvenku nevšimne a tak ten jeho poklad udržíme v tajnosti až do rozbití banku přímo na půdě Ligy mistrů.

    "Penaltovou" ruku nelze absolutně počítat za chybu. Jinak byl dozadu tradičně zcela bezchybný a přitom podstoupil ze všech našich stoperů suverénně nejvíc soubojů, vystoupení i hašení (např. po Staňkově vyhození přímo na kopačku soupeře). Zároveň byl nejaktivnější i v podpoře naší ofenzivy. Za mě čistá 10. Naproti tomu Ogbu, který jinak také předvedl parádní výkon, si tu horší devítku zaslouží, a to kvůli chybě při zbytečně ostrém zákroku na Vydru, za který mohl úplně v klidu inkasovat redku.


    Komentář byl uživatelem upraven (24.02.2025 15:55) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Alanor (admin)     před 3 dny 24.02.2025 18:26 |  
      6 6

      Pro zábavu se klidně můžeme vsadit o omluvu zde s podceněním/přeceněním Zimy - já říkám, že žádné rozbití banku se konat nebude ani teď v létě, ani v zimě po LM a David tu normálně odehraje celou příští sezónu.


      Komentář byl uživatelem upraven (24.02.2025 18:27) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        lantsmit     před 3 dny 24.02.2025 18:46 |  
        5 8

        Žádná taková sázka, ani její výsledek by nemohly to tvoje dlouhodobý nedoceňování Zimičovo výkonů potvrdit, ani vyvrátit. Zrcadlo té tvojí zaujatosti i ohledně Zimiče nenastavuju jenom já, ale i plno dalších uživatelů fóra. Nemluvě o opakovaně výslovném vyzdvihování Zimičových výkonů i ze strany JiT.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Alanor (admin)     před 3 dny 24.02.2025 19:04 |  
          9 4

          Ty jsi tu podotýkal, že můžeme jen doufat, že se nám podaří ten diamant ukrýt, než se předvede v LM...

          A tvé hodnocení Zimy za 10 s Plzní je normální nekritický bizár (ostatně to tu nevykřikuješ poprvé, viz jeho celkem běžný a lehce nadstandardní výkon v Pardubicích, tváření se, že za kiks s Malmö vůbec nemohl apod). Seš asi jediný, kdo jeho výkon viděl jako lepší než Ogbuův.

          Ale nalhávej si, co chceš. Ostatně s Kinským jsi tu taky psal, jak už je rozhodnuto, že zůstane jedničkou Tottenhamu, přitom každý soudný člověk po tom jeho ne úplně povedeném vstupu do PL (nic proti němu, držím mu palce a klidně se prosadit může, ale teď to pro něj byl velký skok, když obrana kohoutů vůbec nefungovala) věděl, že jak se Vicario uzdraví, tak hned půjde zpět do branky.


          Komentář byl uživatelem upraven (24.02.2025 19:08) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Betynka58     před 3 dny 24.02.2025 21:01 |  
      6 0

      Vzhledem k tomu, že jasně nejdříve zasáhl míč, tak dle mého červená ani náhodou. Žlutá odpovídající bezohlednému (nikoli surovému) zákroku je zcela odpovídající.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Flame     před 3 dny 24.02.2025 15:51 |  
    3 11

    Zdravím všechny,

    s hodnocením souhlas, hlavně srovnání Chorého a Vašulína sedí na 100%!
    Všichni hráči zahráli jako zkušený tým, snad si uloží do hlavy, že se špíl začíná od 1. minuty a hraje se jinak když 1:0 vedete, nebo prohráváte.
    Trochu mě ničí Douděra a trochu mi připomíná Standu Tecla, běhá, bojuje, ale 95% situací poblíž pokuťáku řeší špatně. I na gól Chorému se nepodíval kam kope a nemluvím o situaci v závěru utkání. Když ho srovnám s centry Diufa na druhé straně, tak ty Diufovi mají oči.
    K Diufovi bych ještě připodotkl, že na něho stále hrají minimálně dva hráči a je fakt radost se dívat co ten chlapec udělá.
    Trochu mě zklamal Kušej, ale potřebuje rozehrát.
    Mosesovi by měli dát balón domů, aby se s ním pomazlil a na hřišti ho dřív přihrával spoluhráčům.
    Šampus do lednice bych ještě nedával, Taškář nespí a do konce je dvanáct zápasů, to je 36 bodů.
    Nicméně Plzeň se sraltou to bude asi špíl jako hrom.

    Přátelé, TŘI body jsou doma ! ! !

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      o5aradecek     před 3 dny 24.02.2025 18:12 |  
      12 1

      Zrovna mně se včera líbil Douděra víc, než Diouf. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Crispo     před 3 dny 24.02.2025 20:22 |  
        3 1

        V zápase, který je hlavně o striktním dodržování taktiky, o běhání, o boji ve středu hřiště apod., tak v takovém hráči typu DD excelují. Předvedl dle typologie soupeře/zápasu skvělý výkon. Proti slabším musí předvést i nějaký technický nadstandard, s čímž má prostě problém.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      bongor     včera 26.02.2025 15:01 |  
      1 1

      Taškář nikdy nespí,ale ani Áda ne.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    standa.e     před 3 dny 24.02.2025 16:06 |  
    20 1

    Vašulín byl největší herečka. Až trapnej. Ten mě ze všech hráčů na place zklamal asi nejvíc. Jinak to bylo utkání z větší části jako řemen. Takových se moc nevidí. Ne nahoru dolu, vyťukávačky a tiky taka, ale chlapské, intenzivní, fyzické - a po většinou férové (v mezích fotbalového života).
    Ono hodně tomu dalo, že my tentokrát vyhrát nemuseli - a hlavně jsme brzo vedli. Takže soupeř neměl kdy hrát si na Alajx či Fialky. (Po vyrovnání ale ve mně byla malinká dušička. Na jednu stranu jsem tušil, že to Plzeňáci ve stejné intenzitě až do konce dotáhnout nemohou, bál jsem se spíš nějaké blbé šmudly, ukopnutí, naší střelecké impotence).

    Shrnuto - včera bavilo a potlesk. Naštěstí nejsme jediní, kdo si dokáže nechat dát pitomý góly a naštěstí Plzeň Staňkův výhoz nepotrestala. Co bylo ovšem strašidelné, bylo to 3 na 1 na samotném konci. Takhle to zadrbat...

  9. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    belmis (přítel SN)     před 3 dny 24.02.2025 16:53 |  
    11 4

    Spíš než Chorý nebo Vašulín se naše vedení rozhodovalo mezi Chorým a Rrahmanim. A tam to realizák také trefil výborně.
    I ruďoši dnes vidí, že mají o 1 mil. eur dražšího hráče, ale toho lepšího a pro tým důležitějšího máme my.

    A zatímco "šmejd" Chorý se chová i na veřejnosti skvěle a je moc důležitý i pro kabinu, ten jejich Albánec jim pomohl upozadit do té doby jejich suverénně nejlepšího hráče.


    Komentář byl uživatelem upraven (24.02.2025 16:53) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    kupik     před 3 dny 24.02.2025 16:58 |  
    18 1

    Dobrý odpoledne,přátelé
    tak 3 plzničky skoro na ex,za každej gól jednu,a na závěr pár hltů barbadoskýho rumíku na vítězství.
    Ale s těma bublinkama eště počkám,zbejvá 7 kol do konce zákl.skupiny,pořád se hraje vo 21 bodů.
    Avšak pouze jedinkrát se jede na opravdovej venkovní zápas / Karviná / jinak všechny zbejvající zápasy jsou v Praze.
    Kolega Alanor si hezky pospíšil s pěkným ohodnocením,já ho nijak nerozporuju.
    Za včerejšek musím pochválit všechny.Včetně štábu.
    Mentálně výborně nastavenej mančaft,perfektně zvládnutá taktika a obdivuhodně dodržená disciplína.
    To byly základní stavební kameny ku včerejšímu vítězství.
    Psal jsem to po Boleslavi,nenechat se vyprovokovat,neoplácet,hrát si svoje.A to vyšlo do puntíku.
    Kupodivu Plzeň na nás zkusila jít od podlahy,trošku zapoměli na fotbal a ten naopak předvedla naše grupa.
    Jsem rád,že se to kopání obešlo bez trvalejch následků.Snad.
    A taky jsem rád,že se naplnilo moje přání z července loňskýho roku.Tehdy jsem všechny nevraživce a škarohlídy prosil aby dali čas a prostor T.Chorýmu.Stalo se.Jak to pokračuje psáti netřeba.T.Chorý je persona a včera to dokázal na obě strany.A toho si cením.Vzpomínáte na Krmenčíka?
    A moc rád jsem i za D.Douděru.Ten chlapec dostal v poslední době pěknou nálož.Ovšem včera to tam vodjezdil naprosto dokonale.Nejenom skvělej centr na první gól,ale po celej zápas piloval tu lajnu,držel prostor,vytěsňoval.Tam Plzeň ztrácela dosti balónů,buď aut,nepřesná příhra či přihrávka zpět.
    A klobouk teda před jeho fyzičkou,v tý 93.minutě,jak nasprintoval do přečíslení,to byla pecka.
    Trošku na rozpacích jsem byl z výkonu V.Kušeje.Možná nerozehranost,možná tréma,nevim.Znám ho jinak.Tak snad příště ukáže co v něm je.
    Jinak celej mančaft ukázal i velikou soudržnost a vzájemnou podporu při řešení jednotlivejch situací a to se mi vopravdu líbilo velice.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      edenian     před 3 dny 24.02.2025 21:57 |  
      2 9

      Rozpaky z Kuseje ? Tak akorat za tu prihravku tomu “nasprintovanymu” Douderovi. Kdyby sel dal, mohlo to vyjit. S Douderou nikoliv.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        SLAVIESTA     před 2 dny 25.02.2025 15:48 |  
        3 2

        Ještě ke Kušejovi. Už si připadám jako jeho advokát a to nechci, nepotřebuje to. Znovu jsem si pustil část kdy hrál, tedy asi 22 - 23min. Za tu dobu byl 18x u balonu. Vyloženě to zkazil 1x když napálil míč ze dvou kroku do soupeře a míč jsme ztratili. 2- 3x nevyhrál souboj v kterém ale neměl výhodné výchozí postavení. Jinak po jeho hře vždy pokračovala Slavia( to k tomu, že někdo viděl zbytečné ztráty). Možná, že přihrávka na Douděru( 3 na 1)mohla přijít v jiný okamžik, ale zkažená rozhodně nebyla. zazdil to Douděra špatným prvním dotekem(je mu odpuštěno, jinak zahrál výborně a tohle nemělo vliv na zisk utkání). Kušej, za mě i jako hráč střídající až 2O min před koncem, znovu dokázal, že je hráč pro základ.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          edenian     před 2 dny 25.02.2025 17:10 |  
          1 1

          Plny souhlas! Prijdou matche po kterych budeme hulakat Vasil to spasil! :-)

  11. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    wimpy     před 3 dny 24.02.2025 17:26 |  
    35 3

    S tím Zimou je to úsměvný, i kdybych mu odebral bod za tu penaltu, pořád bych se rozhodoval mezi sedmičkou a osmičkou, až bych se nakonec přiklonil k osmičce. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      domácí     před 3 dny 24.02.2025 19:22 |  
      2 1

      Mám to stejně.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    cvočkař Danda     před 3 dny 24.02.2025 17:34 |  
    8 1

    Pohoda od začátku až do konce.Dneska výborný Douděra,tak jako celý team.Trochu mi vadilo jak rozhodčí pouštěl některé fauly,viz nakopnutí Igoha zezadu do lýtka,nebo srolování Douděry
    u brankové čáry.Hlavni je, že se nikdo nezranil a v neděli můžeme v plný palbě na klokana.
    (netuším jestli se 4žluté dají odsedět v MOLcupu?)Kdyby ne tak se budu těšit na Chaloupka.
    V úctě cvočkář Danda

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      rakusan     před 3 dny 24.02.2025 18:52 |  
      3 1

      Nedají se odsedět v poháru, až v lize.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      obiwan     před 3 dny 24.02.2025 22:21 |  
      1 0

      No jo, všichni mají Douděru v kolonce simulant, ale být tam někdo jiný, tak se to asi pískalo...intenzita tam teda byla...

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        lantsmit     před 3 dny 24.02.2025 22:29 |  
        6 3

        Tuhle vizitku si ale vytvořil on sám. V první řadě svými hereckými “výkony” na hřišti. A pak dokonce i hloupými vyjádřeními v médiích.

  13. Zima

    domácí     před 3 dny 24.02.2025 19:20 |  
    10 1

    Já dal všem o bod vyšší hodnocení,ale jinak souhlasím. Tedy až na Zimu, který byl vynikající, ostatně jako vždy.

  14. Kromě Zimy

    Pedro50     před 3 dny 24.02.2025 20:03 |  
    1 2

    Souhlasím

  15. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Ferguss     před 3 dny 24.02.2025 20:05 |  
    4 5

    Co si o našem titulu mysli AI:
    Ano, lze provést odhad pravděpodobnosti vítězství Slavie na základě dostupných údajů.

    Faktory ovlivňující pravděpodobnost:

    1. Náskok 13 bodů:

    Do konce zbývá 12 kol, tedy 36 maximálních bodů.

    Nejbližší soupeři (Plzeň a Sparta) mají 49 bodů.



    2. Body potřebné k jistotě titulu:

    Slavia potřebuje 23 bodů k dosažení 85 bodů, což by bylo maximum pro soupeře.

    To odpovídá 7 výhrám a 2 remízám (nebo jiným kombinacím).



    3. Pravděpodobný bodový zisk Slavie:

    Slavia získala 62 bodů z 69 možných (průměr 2,69 bodu na zápas).

    Pokud by udržela tento průměr, získala by ještě 32 bodů (což by ji posunulo na 94 bodů).

    I při snížení výkonu a průměrném zisku 1,9 bodu na zápas (což odpovídá mírnému poklesu formy) by dosáhla 85 bodů, což stačí na titul.



    4. Pravděpodobný bodový zisk soupeřů:

    Plzeň a Sparta získaly průměrně 2,13 bodu na zápas.

    Pokud by tento průměr udržely, získaly by maximálně 75 bodů.

    Aby se dostaly na 85 bodů, musely by získat minimálně 30 bodů z 36, tedy téměř vše vyhrát.




    Odhad pravděpodobnosti titulu Slavie:

    Na základě bodového náskoku a průměrného výkonu týmů lze pravděpodobnost titulu Slavie odhadnout mezi 92–96 %.

    Pokud Slavia vyhraje 3–4 následující zápasy, pravděpodobnost přesáhne 98 %.


    Tento odhad nepočítá se zcela extrémními situacemi (např. série zranění nebo špatná forma), ale je založen na reálných statistikách.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      slaviator     před 3 dny 24.02.2025 21:25 |  
      2 1

      Dokonce nám stačí 5 výher - pokud porazíme Spartu venku a pak v nadstavbě doma Spartu a Plzeň...

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      cunak     před 3 dny 25.02.2025 04:45 |  
      2 2

      To jsou moudra jak od AI :) .

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Ferguss     před 3 dny 25.02.2025 05:22 |  
        1 1

        No však, máš to v prvním řádku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      jipeslav (přítel SN)     před 3 dny 25.02.2025 08:19 |  
      2 1

      Sparta měla na začátku jara, myšleno po zimní přestávce, lehčí los a úplně přesvědčivé výhry to nebyly. Nemyslím si, že vše vyhraje. Nám stačí s nimi uhrát plichtu a je definitivně hotovo. Plzni dojdou síly, zvlášť pokud s Laziem postoupí v poháru, ale i kdyby ne, čekají ji ještě dva evropské týdny a je možné, že v lize v tomto období ještě ztratí. Vše může ještě zamotat i Ostrava, ale tu my máme úspěšně za sebou, nám body nevezme, alespoň v základní části.

      Nejvíc ale záleží na nás, neměli bychom ale o náskok výrazně přijít. Ideální by bylo, kdyby se náskok navýšil po základní části na 15 bodů, v nadstavbě bychom převzali pohár v zápase se Spartou, ať si to užijí, pak bych dal nejvytíženějším hráčům dovolenou a nechal hrát ostatní. Ale takový scénář je ještě daleko.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Cross     před 3 dny 24.02.2025 20:27 |  
    11 2

    Hráli jsme dobře ve všech řadách. Cenné vítězství na půdě kvalitního týmu - o čemž se momentálně v Evropě přesvědčuje kde kdo. Ale absolutně nic není vyhráno, ani to šampáňo bych chladit nenechal. Je dál třeba totální koncentrace - už v neděli s Bohemians.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Monarchie     před 3 dny 24.02.2025 21:01 |  
    22 2

    Ogbu, Holeš, Zima skvělý výkon. Chory úžasný, Alanore, mám Vás moc rád, ale zápas s Táborskem je ve středu..
    Porazili jsme účastníka Evropy, který skoro nevystřelil.. 13 bodů je 13 bodů..

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Slávista 51     před 3 dny 24.02.2025 21:09 |  
      1 3

      1*

  18. wtf

    slaviator     před 3 dny 24.02.2025 21:30 |  
    8 9

    Sorry, Zima za 6? Proč? To byla naprostá idiocie ze strany VAR... osobně bych ani jednu penaltu nepískal a nepískal by ji ani můj táta, který Slavii ani Plzeň nemá rád a jako hlavní rozhodčí to dotáhl maximálně do ČFL.

      • Re: wtf

        slaviator     před 2 dny 25.02.2025 12:03 |  
        4 2

        Neměl miliony na to platit Krulovi :)

    • Re: wtf

      wimpy     před 2 dny 25.02.2025 12:34 |  
      3 3

      Já bych je zase obě pískal. Nemyslím podle pravidel, to byly asi jasné, ale i tak bych zrušil některé ty polehčující okolnosti (jako třeba když je hráč kopyto a nastřelí si ji sám). Prostě bránicí hráč by měl za své ruce nést odpovědnost. Od Zimy byla opravdu hloupost ji proti míči vystrkovat dopředu.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    obiwan     před 3 dny 24.02.2025 22:31 |  
    8 2

    Přiznám se, že od Mosese jsem čekal víc a tím, jak zbrkle řešil některé situace, mě překvapil...ale má rozhodně vše před sebou a dostane se do toho...

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      lantsmit     před 3 dny 24.02.2025 22:49 |  
      9 3

      Ono se to nezdá, ale je to obří tlak, zvlášť pro tyhle nezkušený zajíce. Myšleno v zápasech téhle úrovně, které předtím nikdy nehráli. Hraje se fakt o vysoký stovky milionů korun. Obětovala se kvůli tomu velikému cíli i Evropa. Ti hráči to musejí cítit. A bylo to vidět třeba i na Kušejovi. Máme ale obrovskou výhodu, že skoro pro celou základní jedenáctku je to něco, v čem se ti naši monstrkouláci v podstatě vyžívají. Můžou hrát fotbal, můžou nekonečně běhat anebo třeba celej poločas válčit. Komplexní složení a připravenost velkýho týmu. Do kterého se další jednotlivci budou zapracovávat relativně rychleji. Přesto ale postupně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        cunak     před 3 dny 25.02.2025 04:43 |  
        4 3

        Hrálo se především o titul, ne o prachy. Nebo aspoň mělo by.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          edenian     před 3 dny 25.02.2025 08:56 |  
          2 3

          Ja myslim ze kazdy v headquarters v tom ma trochu neco jinyho, hraci taky, fanousci taky. Vyhoda je ze CHL to tak nejak ma vsechno pod jednou strechou :-)
          Me vcera napadlo, ze jestli to takhle udrzi treneri do podzimu, nemusime tam byt za uplny kaspary / jako ti z Bubence /.
          Takhle by se tam hrat jakztakz dalo. Coz bych si teda pral nejvic, protoze loni me to fakt desilo.

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            PetCC     včera 26.02.2025 14:03 |  
            1 0

            Takhle, když bychom příští sezönu z LM získlai do koeficientu 10 bodů (6+4), tak bych byl spokojen.
            Klubový koefivcient máme kolem 50 bodů, tak by to byl takový průměr.
            Myslím, že i když bychom výborně posílili, tak že to stejně na 24 stačit nebude, ale takové 26. místo bych asi taky bral.
            Zvlášť, kdybychom LM hráli i další sezónu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              butters     včera 26.02.2025 15:25 |  
              1 0

              (Ne)postup do top 24 se těžko odhaduje. Hodně to ovlivní los, aktuální forma atd. Jasně, naše letošní výsledky v EL nás úplně neopravňují stavět se do role postupového favorita v LM, ale herně jsme rozhodně nezaostávali. Lille, které jsme doma přehráli, a chyběl nám gól na prodloužení, šlo letos dál ze 7. místa. Z klubů +/- na naší úrovni postoupily do top 24 Brest, Celtic nebo Bruggy, Dinamo Záhřeb bylo 1. pod čarou (s 11 body vinou horšího skóre), naopak vyloženě vybuchly CZ Bělehrad (s výjimkou zápasu, kde dali 5-1 Stuttgartu), sparta nebo Salzburg.

              Jestli budeme hrát LM, měla by pro nás být top 24 (reálný) cíl. I když opravdu hodně může udělat už los. Absolutní základ by pro nás mělo být 6 bodů z domácích zápasů s týmy ze 3. a 4. koše + něco navíc. Ale určitě je směrem k postupovým šancím rozdíl, jestli dostaneš ze 3. koše Neapol + Sporting, nebo Kodaň + CZ, a ze 4. koše Newcastle + Bilbao, nebo Slovan + Genk. Můžou tam být fakt šílený rozdíly... takže s velkou smůlou na los můžeme být rádi za 4 body, ale s klikou na los (k těm "lehčím" variantám si přidejme třeba Bruggy + Feyenoord z 2. koše) se dá, když všechno klapne, uhrát 15 bodů :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            bongor     včera 26.02.2025 15:14 |  
            1 0

            Ty bubňáci jsou kašpaři již z podstaty,ani nemusej lízt do LM a stejně to každej pozná.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 3 dny 24.02.2025 23:05 |  
    17 5

    Vyjma posledních dvou podhodnoceno jako málokdy. Pan hodnotitel se koukal na jiný zápas. Choremu jsem dal desítku mimochodem taky za to jak se vyrovnal s psychickym tlakem, který na něj byl vytvářen už před zápasem a přesto ještě šel na pecku a dal ji. Ten první gól taky nebyl jednoduchý to takhle trefit z běhu. Takže ta desítka má více aspektu pro kterou jsem mu ji dal. Kdo by to býval řekl, když sem přestupoval minulé léto.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      bongor     včera 26.02.2025 15:15 |  
      1 1

      Já bych dal Chorasovi dvanáctku,tu mám radši.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    IJS     před 3 dny 24.02.2025 23:42 |  
    21 3

    K hodnocení hráčů - asi souhlas, až známku 6 pro Davida Zimu. Ano, má podíl na penaltě, ale kdo hrál fotbal ví, že taková to "hra rukou" není kontrolovatelná. To prostě nemůže ovlivnit. Jedině kdyby do souboje nešel. Jinak byl precizní v defenzivě a pochopitelně se tolik netlačil dopředu jako proti Baníku. Minimálně 7, možná 8.
    Docela přesné zhodnocení působení Mosese. Čekal jsem od čerstvého a technického hráče víc.
    Jinak všechna media a všichni fotbaloví "experti" už teď pasují Slavii jako nového mistra. Doufám, že tuhle představu trenéři hráčům z hlavy vyženou. Všichni víme jaký umí hrát Slavia profesorský fotbal, točit se kolem vápna, ale bez zakončení a jak z golmana hostí udělat Hráče kola. Pak stačí jeden poveden brejk soupeře, standardka nebo nečekaný odraz a sny se začnou hroutit! Mužstvu věřím, ale prosím pokoru a ostražitost. Jakmile ucítí Sparta šanci, může se hrát nejen na trávníku...

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      PetCC     včera 26.02.2025 13:57 |  
      1 0

      On tu ruku neměl volně, kontroloval i s ní protihráče a v tu chvíli, když mu cuknul hodně dopředu a míč vlastně podběhnul, tak obránce není schopen zároveň si dotykem dělat kontrolu a zároveň myslet na to, že ho může míč trefit. Tak nějak v tu chvíli není ta ruka součástí vnímání vlastního těla. Zkuste si na někoho volně dát ruku a pak se za ním pohybovat, uvidíte, že to vnímáte úplně jinak, tak nějak až od lokte.
      Ovšem stejně mě zaujalo, jak všichni okamžitě viděli, že to trefilo Zimovi ruku. Já se snažil to identifikovat, ale žádný záběr jasně neukázal, že to nebylo jen rameno soupeře. Že by to změnilo jakkoliv trajektorii míče, oproti čistému zásahu ramene,nic nenaznačovalo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      bongor     včera 26.02.2025 15:18 |  
      1 1

      Tak bída ani trávník nepotřebuje,stačej návštěvy u rozhodčích a podobné taškařiny.Ti už se nezměněj,maj to v genech.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    jipeslav (přítel SN)     před 3 dny 25.02.2025 08:05 |  
    9 3

    Kušejovi bych dal 5, měl ztráty v osobních soubojích, ale to není divu s jeho postavou, ale v útočné fázi bude v určitých zápasech velkým přínosem, věřím mu. Ale umí zahrát mnohem lépe než v neděli.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Slávista 51     před 3 dny 25.02.2025 09:41 |  
      0 11

      CO 5 -
      4 když už !

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        edenian     před 2 dny 25.02.2025 17:17 |  
        1 1

        Tak ze by 3 ? Ted uz to by to nekdo pochopit mohl :-))))

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      mirda     včera 26.02.2025 13:13 |  
      0 3

      Kušej mě zarazil svou těžkopádností a pomalostí, Moses vůbec nezachytil tempo zápasu.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 dny 25.02.2025 10:42 |  
    47 3

    Přeji Vám všem pěkné dopoledne a ještě k tomu u dobré kávy:)).
    Děkuji Alanorovi za hodnocení a snad až na Zimiče :-)) nemám problém.
    Já jsem si ten zápas ještě pustil ještě jednou a rozebral jsem si některé pasáže, abych si to užil:-))).
    Pokud by zavedl Alanor ještě jednu známku za týmový výkon, tak bych dal asi možná i 9.
    Opravdu to bylo týmové a spojovacím článkem pro všechny kluky byl Tomáš Chorý.
    Plzeň se mi zdála trochu přemotivovaná, avšak naši kluci se nenechali strhnout do nějaké okopávané a nenechali se vyprovokovat.
    I proto jsem rád, že jsme přivedli Staňka a Chorého a nechali jim Červa. Naši trenéři opravdu v tomto nákupu viděli "za kopec" a díky za jejich předvídavost.
    Opět jsme se mohli spolehnout na výbornou hru obránců, které mnohdy nenápadně, ale velmi účelně doplňovali Oscar a Zafeiris.
    A protože jsme měli Tomáše Chorého na hrotu a kolem něho pracující další kluky, bylo vidět, že se z Plzně tentokrát nepoděláme a cítil jsem, že to zvládneme.
    Díky moc a to i za slušné vystupování celého našeho mužstva včetně trenérů.
    Moc bych si ve vší pokoře přál, abychom takhle podobně šli i do zápasu s těmi "na druhém břehu". Kéž by se to povedlo. Na velkohubá prohlášení nehrajme a radši se soustřeďme sami na sebe.
    Tento zápas v Plzni pomohl tomu, že jsme odvalili od sebe nepříjemný tlak na naše postavení v tabulce. Tímto ziskem tří bodů jsme tento tlak přenesli na boj mezi Plzní a Spartou o druhé místo a ať si to mezi sebou rozdají.
    Má pravdu náš trenér, že to přesto všechno pro Slavii znamená jen to, že musíme dále poctivě a na plné pecky odmakat další zápasy a nepodcenit žádného soupeře.
    Čeká nás teď pohár MOL Cupu a do hry by se mohli zapojit další kluci, co máme na lávce.
    Chaloupek, Moses, Kušej, Pech, Tiéhy a ještě někteří další by mohli pomoci tak, aby si krom vykartovaného Ogbua "odfrkli" kluci ze základu.
    Navíc máme v neděli protivný klub klokanů(fakt je nemám rád) a tak bacha na karty. Byla by velká škoda, aby nám pak v derby chyběli ti, kterým ta karta hrozí.
    Dlouho jsem přemýšlel nad způsobem provedené penalty Šulcem a jeho zastavení při rozběhu před kopem.
    Brankářům jsme ztížili situaci tím, že nesmí před kopem opustit brankovou čáru.
    Hráčům ale necháme obrovskou výhodu, když jim tolerujeme tenhle způsob provedení.
    Když brankář na čáře, tak hráč plynulý rozběh. Nic mezi tím a tečka.
    A pak taky nechápu, proč rozhodčí chodí minutu a půl okolo vápna, kontroluje všechny hráče, aby byli mimo pokutové území, aby pak ještě před vlastním kopem byli ve vápně dva hráči mužstva, které kop provádí.
    A Vydra tam byl snad přes metr. Ale je to jen moje malé zamyšlení a vlastně jsem se dozvěděl, že to porušení pravidel zřejmě není. Asi tomu už nějak nerozumím.
    Nechci tím ale kritizovat výkon rozhodčího Roučka, ten se svého úkolu zhostil až na dvě situace dobře.
    A Dweh??? No to tedy byl herecký výkon. Ale karma byla zdarma:-))))
    Tak se mějte všichni dobře.
    "A buďme ve střehu červenobílý národe, neb z břehu druhého nikdy nevzejde nic dobrého".
    Tohle nenapsal žádný filosof, prostě mě to jen teď napadlo. Asi léta zkušeností:-)))
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (26.02.2025 09:34) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      SLAVIESTA     před 3 dny 25.02.2025 10:59 |  
      6 2

      Také bych si přál týmovou známku. I já bych dal jasnou 9(kdyby nebylo na koci vraždy 3 na jednoho, tak i 10).
      Provádění penalty se zastavením je pro mě odpudivé, zakázal bych ho. Ale to je jen zbožné přání. Jak desítku kopnout "slušně" a jasně předvedl Chorý.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        bongor     včera 26.02.2025 15:23 |  
        1 0

        já nevím,ale mám dojem,že je to opravdu zakázaný,aspoň to tak bývalo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Alanor (admin)     před 3 dny 25.02.2025 11:07 |  
      1 1

      Hezký den, Sokrate, jistě jsi měl na mysli Oumu. Tiéhi už je přeci jen vzdálenější minulost. Schválně pro zajímavost jsem se podíval, že ze 2. anglické ligy (kde kromě Matěje Juráska nastupují i Tijani a nově Talovjerov) sestoupil do 3. a od jara přešel do průměrného maďarského týmu DVTK (Diosgyor). To jen pro zajímavost. :)


      Komentář byl uživatelem upraven (25.02.2025 11:09) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        jirkag5     před 3 dny 25.02.2025 11:21 |  
        8 1

        Spíš měl na mysli Teaha.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Alanor (admin)     před 2 dny 25.02.2025 12:20 |  
          3 1

          Vidíš, já to bral podle postu. Jménem je blíž ten Teah, kterého asi Sokrates skutečně myslel. Ale obecně to, myslím, stojí tak, že Ouma má mnohem blíž než Teah k tomu, aby za áčko hrál. Už se v dospělém fotbale prosadil i na evropské úrovni, Teah v něm teprve začíná.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      donford     před 3 dny 25.02.2025 11:38 |  
      12 2

      Rád a pozorně čtu zde vyjádření Sokrata, a tak mi zaujala také jeho myšlenka o plynulém provádění pokutového kopu bez zabrzdění před vlastním kopem. Myslím, že v tom hodně vyniká např. Lewandovski z Barcelony, ale jistě i další. Pokud brankář nesmí opustit brankovou čáru, neměl by být ani prokazatelně zvýhodňován hráč provádějící tento kop. Rozeběhnout se a plynule kopnout. Za úvahu by to stálo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Slávista 51     před 3 dny 25.02.2025 11:47 |  
        4 3

        A k tomu i čistý hrací čas, respekt rozhodčích jako tomu je v rugby, by hodně prospělo fotbalu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Alanor (admin)     před 2 dny 25.02.2025 12:22 |  
        8 1

        Bruno Fernandes z Manchesteru United je tím také proslulý. Pravidla jsou teď daná tak, že nesmíš zastavit, ale zpomalení je ok. Mně to úplně fér nepřipadá, taky bych ocenil pravidlovou nutnost plynulého rozběhu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 2 dny 25.02.2025 12:38 |  
          10 1

          Hezký den přeji kluci:-)).
          Máš pravdu Alanore, popletl jsem si to s tím Teahem. A na Oumu jsem úplně zapomněl, mea culpa:-(((.
          Jinak jsem moc rád, že to s tím rozběhem hráče před zahráním penalty vidíte podobně.
          Tak pěkný den
          Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      PahaAhma     před 2 dny 25.02.2025 12:43 |  
      13 1

      Nezlobte se za můj vstup, ale dovolím si vás opravit v češtině - jde o věc, kterou dlouhodobě používáte a mě vždy "tahá za oči".
      Jde o používání velkého písmena ve slově Ti. To se používá jako vyjádření úcty vůči adresátu: "dovolím si Tě opravit, chci Ti připomenout, že..." - tedy zásadně ve smyslu Ti = Tobě, Tě=Tebe
      Vy to ale používáte ve smyslu Ti - oni. (zde ve větě: "v derby by nám chyběli Ti, kteří..." To není správně :-) Ačkoli se jistě shodneme v úctě k hráčům Slavie, kterých se to týká :-))

      Vaše názory jsou mi moc blízké a pokud někdy ne, vždy ocením moudrou a přitom přímo podanou formu. Bez chybně napsaného Ti už to bude dokonalý!

      s úctou
      Pahouš

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 2 dny 25.02.2025 14:05 |  
        6 3

        Dobré odpoledne přeji příteli:-)).
        Máte pravdu a za tu chybu se omlouvám.
        Sokrates55 to

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      pehacko     před 2 dny 25.02.2025 12:44 |  
      10 0

      Se vsim souhlas, ale i z říše zla muze vyjit neco dobreho… nebo dokonce skveleho. Treba Deli, Husbauer a nebo Stanciu. Nebo posledni priklad… Stanek.

      Ps: a to pisu jako nekdo. Kdo je opravdu nema rad a nikdy jim nefandil ani v jediném zapasu a fandit nebude!


      Komentář byl uživatelem upraven (25.02.2025 12:44) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        bongor     včera 26.02.2025 15:31 |  
        1 0

        Tam je to pehi podle hesla ,kdo chce s vlky výti.........Naopak bych řek,že odchod z mordoru je známkou inteligence dotyčného a velká šance,že se u nás naučí nejen fotbal,ale taky chování na úrovni.Ostatně není to jinak ani se s plzní,
        což vidíme na Chorasovi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      dm52     před 2 dny 25.02.2025 13:21 |  
      4 1

      Překlad Sokratova citátu:
      Et intenti simus, gens rubra et alba, quia de littore alterius nihil boni unquam veniet.
      "A buďme ve střehu červenobílý národe, neb z břehu druhého nikdy nevzejde nic dobrého".
      Googlův překladač.


      Komentář byl uživatelem upraven (25.02.2025 18:50) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     včera 26.02.2025 09:28 |  
        2 0

        Dobré ráno přeji příteli:-)).
        Tím překladem jste mi udělal velkou radost.
        Moc Vám děkuji.
        "Parum gaudium plus et quam nihil omnio"
        Přijmout malou radost je lepší, než nemít vůbec nic.
        S úctou
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          dm52     včera 26.02.2025 13:52 |  
          2 0

          Mám radost, když udělám radost druhým.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      torn     před 2 dny 25.02.2025 13:32 |  
      1 0

      Někde jsem četl, že se pravidlo o hráčích ve vápně změnilo v roce 2022. Momentálně platí, že se hráč, jenž vběhl do vápna, nesmí zapojit do dorážky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      rak (přítel SN)     před 2 dny 25.02.2025 13:42 |  
      3 0

      Souhlas s těmi penaltami. To předčasné vběhnutí mně tolik nevadí, pokud ti hráči nic neovlivní, ale takto se zastavovat je opravdu už za čárou. Myslím, že se to ani úplně nesmí. Většina brankářů skáče na jednu stranu. To by pak nikdy neměli šanci. Jinak vyspělý taktický týmový výkon. Dokud ale není hotovo, nic neslavíme. Další milník vidím po Jablonci doma.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      žbl68     před 2 dny 25.02.2025 13:52 |  
      7 0

      ty penalty a zastavovaní kopajiciho jsi napsal přesně ..... tohle je velký pravidlový eklhaft ...
      a celý Tvuj příspěvek je velice pravdivě napsán :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      popin     před 2 dny 25.02.2025 17:14 |  
      1 1

      K těm penaltám dvě poznámky : 1) ty změny rychlosti rozběhu mi taky nepřijdou úplně férové, na druhou stranu netuším jak by v pravidlech byl definován "plynulý rozběh". Už vidím ty debaty, kdy to ještě je plynulé a kdy ne.
      Mmch - při penaltě Staněk nohu na čáře neměl ani náhodou.
      2) sice je fajn, že dle pravidel se předčasně vyběhnuvší hráč nemůže zapojit do dorážky, ale stejně si myslím, že reakci brankáře může ovlivnit. Gólman se soustředí na míč a na pohyb kopajícího a najednou se na něj v zorném poli řítí do vápna další 2 hráči. To bych trestal, třeba ŽK.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      edenian     před 2 dny 25.02.2025 17:32 |  
      5 5

      Ja bych teda jen poznamenal ze my se tady ve Vrrrsovicich mame docela radi, Bohemka je samozrejme Slavii nejblizsi, je to soused stejne dobry jako jsme si tady dobry sousedi slavisti i klokani. Ale uz jsem zvykly, ze s timhle se obcas vytasi nejakej prespolni, no dobre no, kdyz to potrebujete ke svemu zivotu…

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      PetCC     včera 26.02.2025 13:45 |  
      1 0

      Ke kopání penalt, problém je, že Šulc se v žádném okamžiku nezastavil. Takže nelze jakkoliv něco takového ani popsat.
      On je to vlastně jediný způsob, jak brankáři nedat šanci zesynchronizovat se se střelcem. A tím získat nějakou destinu sekundy navíc.
      Já už tohle zahrávání dávno přijal a myslím, že i brankáři si vytvoří nějaký systém, jak tohle líp chytat.
      .
      A pokud jde o to vběhnutí, tak opravdu nějakou dobu je tam změna a mě vůbec nepřekapilo, že to bylo uznáno.
      Ovšem nedávno jsem četl nějaký názor bývalého fotbalisty, že by penalty ve hře měli být hrány stjně jako v rozstřelu, tedy jen střelec a brankář a já bych s tím dost souhlasil.
      Odbouralo by se to strkání okolo vápna. Normálně bych hráče odsunul až na půlku a střílelo by se.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Taky     před 2 dny 25.02.2025 12:47 |  
    6 2

    Dobře zhodnoceno, díky!
    K plusům u Ogbua bych přidal, že se Vašulín nechal od něj ošálit, když čekal, že do něj Ogbu půjde ve vzduchu a vyrobili tím pro nás penaltu.
    Jinak Ogbu měl štěstí, že nedostal červenou. Naštěstí Vydra už stihnul tu stojnou nohu malinko nadlehčit. To mohl být i zlomenej kotník, pokud vydry něco takového mají... :-)

  25. Hodnocení slávistů

    soudce     před 2 dny 25.02.2025 13:54 |  
    8 2

    Chtěl bych se zdvořile zeptat Alanora, co měl udělat Chorý víc, aby získal za tento mistrovský zápas 10? Zcela se v tomto směru ztotožňuji s komentářem vlka30

  26. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    lantsmit     před 2 dny 25.02.2025 14:10 |  
    7 12

    K tomu opakovanému podhodnocování Zimy, o kterém už chválabohu není většinově sporu, se sluší doplnit následující dvě veřejně dostupné informace (jedna je v návaznosti na jeho výkon v Plzni, ta druhá ještě jako dozvuk po zápase s Baníkem):

    "Zajímavá statistika je u Zimy. Podstoupil 13 osobních soubojů a hned 10 z nich vyhrál. To jasně dokazuje jeho sílu v této činnosti."

    https://www.sport.cz/clanek/nazory-komentare-analyza-proc-slavia-vyhrala-v-plzni-faktor-chory-skvela-obrana-nebo-standardky-5101929#utm_content=freshnews&utm_term=plze%C5%88%20slavia%201%3A3%20anal%C3%BDza&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz

    "Skvělý výkon reprezentačního stopera podložila i čísla společnosti Opta, která Zimovi v zápase napočítala čtyři vytvořené brankové příležitosti... Zima se proti Baníku obsadil do role špílmachra. Ze 37 přihrávek jich hned 22 rozdal na soupeřově polovině, a o devět pokusů tak překonal svůj celosezonní průměr."

    https://www.livesport.cz/zpravy/fotbal-chance-liga-beckenbauer-z-edenu-zima-se-tlaci-do-role-spilmachra-a-roste-v-klicoveho-muze-boje-o-titul/tSkigHhB/

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      japhy     před 2 dny 25.02.2025 14:50 |  
      17 5

      Nevím, jestli ďáblem, ale seš posedlej.
      Jak jsi přišel na to, že o jeho podhodnocování už většinově není sporu? Všech ses tu ptal?
      Za Baník dostal 9, to je zářez jak prase...

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Alanor (admin)     před 2 dny 25.02.2025 15:09 |  
        13 3

        Většinově už podle dotyčného nebylo sporu, že Kinský odsunul Vicaria do role trvalé dvojky. Je třeba brát jeho vidění světa s rezervou. Přání otcem myšlenky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          lantsmit     před 2 dny 25.02.2025 17:23 |  
          1 9

          A jak to bylo ve skutečnosti?

          https://slavistickenoviny.cz/clanek/16332-Clanek-pro-diskuzi-off-topic-leden-2025#komentar-1050084

          Moje individuální oponentura k většinovému názoru opačnému.

          Za situace dávno před rozpadem celé hry Tottenhamu, kdy pak byl jednou nohou venku dokonce i Postecoglou.

          Navíc ten souboj zdaleka uzavřen není, když pozice ani jednoho z třé dvojice není naprosto trvalá

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            SLAVIESTA     před 2 dny 25.02.2025 18:18 |  
            6 3

            Znám to. Přiznat omyl bolí, ale jde to. To také vím.

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              lantsmit     před 2 dny 25.02.2025 18:28 |  
              1 8

              Proto ten odkaz, jaká a kdy přesně ta moje nesprávná predikce byla. Rozhodně ji ale nemůžu nechat na tý Alanorovo vědomý dezinterpretaci. Že jsem ji měl vydávat za názor většiny.

              • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                coogee     včera 26.02.2025 12:50 |  
                5 0

                K vaší "diskuzi", i dalším podobným, mám jen tenhle Hebbelův citát :
                "Je třeba často větší odvahy k tomu svůj názor změnit, než za ním plně stát."

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Alanor (admin)     včera 26.02.2025 12:35 |  
            5 2

            Prosím tě, to nebyl jen tento příspěvek, který byl čistě predikční. Netrefit se v nějakém odhadu ještě není žádná katastrofa. Ale je smutný, když si nedokážeš reálně zhodnotit výkony z již odehraných zápasů.

            Mně jde o to, že jsi byl úplně mimo ve zhodnocení Kinského výkonů i v predikci vývoje okolo něj po x zápasech, které už odehrál. Psal jsi i další příspěvky, o skoro měsíc později, kdy už toho měl Kinský odchytáno docela dost a bylo vidět, že to na jedničku v Tottenhamu ještě není. Asi ses nechal unést svou sociální bublinou, když jsi psal, že jsou z Kinského fanoušci Tottenhamu u vytržení:

            https://slavistickenoviny.cz/clanek/16332-Clanek-pro-diskuzi-off-topic-leden-2025#komentar-1055177

            A ze stejné doby jsi i psal, že už ani mezi fanoušky není debata, že by Kinský neměl být jedničkou. Přitom to reálně bylo úplně naopak a každý rozumný člověk věděl, že s velmi vysokou pravděpodobností se do branky vrátí Vicario, hned jak bude zdravý. Což se i stalo.

            https://slavistickenoviny.cz/clanek/16332-Clanek-pro-diskuzi-off-topic-leden-2025#komentar-1055147

            Tak si tu nevymýšlej pohádky, jak to bylo ve skutečnosti. Prostě si na svého oblíbence Kinského koukal v růžových brýlích, neviděl jsi jeho výkony reálně a na základě toho si ani nedokázal reálně odhadnout vývoj - návrat Vicaria do branky v první moment po uzdravení.


            Komentář byl uživatelem upraven (26.02.2025 12:39) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              lantsmit     včera 26.02.2025 14:24 |  
              1 9

              Chápu, že máš do Kinskýho proinvestováno hodně. Když jsi tu léta psal, že je jenom dalším v řadě stejně (ne)zajímavejch příslibů jako Markovič, Vágner apod. Že na něm nic mimořádnýho není, že je vlastně v pořádku, že jsme ho do áčka nezapracovali už dřív, protože by bylo veliký riziko, že by na to ještě neměl. Tak v tom jenom tvrdošíjně pokračuješ dál. I teď po jeho přestupu do Tottenhamu. Zase "víš", stejně jako jsi "věděl" tehdy ve Slavii, kdy na ní ještě nebude mít a kdy už naopak jo. Tímhle přístupem z roku 92 bys přitom nikdy nemohl "udělat" pro výjimečnýho hráče "výjimečnou" kariéru. Ano, ty můžeš dál zpochybňovat, zda a jak moc Kinský "výjimečnej" je. Přitom pro tebe žádnej fakt nebude dostatečně relevantní. Že a v jakým věku to ve Slavii takhle zvládnul. Že a v jakým (opět beprecedentně nízkém) věku zvládnul premiéru za Tottenham, po dvou trénincích, proti Liverpoolu, že a jak zvládnul několik dalších zápasů v PL, za tak šílenou obranou, která se už mezitím stihla dát aspoň trochu zdravotně do pořádku. Že a jak zvládnul tu kritickou situaci po inkasu v 1. minutě na Aston Ville po skutečně školácký chybě, kdy se Mandousovsky nesložil, ale naopak v dalším průběhu chytil pět čistejch gólů a držel tak naděje svého slabého týmu až do samotného závěru (výsledek 1:2). Je přitom zcela očividným nesmyslem, aby letěl Levy licitovat do "bezvědomí" o akvizici Kinskýho na pozici jistojistý dvojky pro období následující po tom jednom překlenovacím měsíci, výlučně ve kterém (by) měl zraněného Vicaria nahradit. Nepřesvědčí tě ani hodnocení lidí od fochu v Anglii, ani to, jak dlouho v Tottenhamu Kinskýho sledovali, kolikrát se na něj byli osobně podívat. Prostě koupili za 15 mil. plus kluka, kterýho teď nechaj dva / tři roky dělat Vicariovi dvojku, nebo ho pošlou na hostování do Champu. Ve skutečnosti všechny tyhle informace, které znovu přehlížíš podobně, jako jsi přehlížel podobně veřejně dostupný informace o Kinským už v době jeho hostovaček ze Slavie, svědčí o naprostém opaku. Koupili jednoho z nejlepších mladých gólmanů, a to za mimořádně vysokou cenu (i pro bohatou PL a prominentní roli Tottenhamu v ní). Gólmana, kterýho chtěl za dlouhý peníze jako svojí budoucí jedničku i aktuální kandidát na titul v Itálii (Neapol). Tu cenu a zájem z těchhle adres přitom nevytvořil jeho táta, Sport Invest, ani Transfermarkt, ale jenom jeho vlastní schopnosti a výkony, které neunikly pozornosti těmhle největším klubům v Evropě, s veškerým jejich odborným aparátem.

              Hlavní plán Tottenhamu přitom od začátku byl s důvěrou ho okamžitě vypustit do těch obrovskejch zápasů v rámci PL i poháru a kdyby si všechno sedlo ideálně, tak ho klidně na tom koni nechat rajtovat stejně, jako rajtoval a rajtoval by dál ve Slavii. Tedy i po návratu předchozí neotřesitelný jedničky (u nás Staňka, v Tottenhamu Vicaria). A když ne, tak se vrátí zpátky do brány ta jednička, Kinský dostane standardní čas (půl roku) na aklimatizaci a od nový sezóny po něm budeme chtít, aby byl lepší jedničkou než byl doteď Vicario a v takovém případě pustíme Vicaria dál. Anebo to (zatím) nezvládne, Vicaria si necháme a Kinský bude pracovat v Evropě a domácích pohárech (podobně jako jede už druhým rokem Kovář v Leverkusenu). Dopředu nebylo daného vůbec nic. Zvlášť v situaci Tottenhamu, do jaké se dostal. Tedy mj. včetně reálné možnosti odvolání Postecogloua, pro jehož specifický styl byl Kinský přímo vybrán.

              Já jsem jenom v rámci všech těchhle dostupnejch informací predikoval, že to půjde všechno ideálně, protože tomu umí chodit Kinský naproti, a proto se naplní ten nejlepší možnej scénář. Když se to pak drolilo, primárně ovšem v Tottenhamu jako týmu, k čemuž se Kinský jenom nabalil, stejně jako podobně perspektivní Gray, Bergwall a další, tak jsem pořád věřil a dodnes věřím, že si to v Tottenhamu vyhodnocujou správně. A dlouhodobě se tenhle správnej pohled projeví tak, že si to vyhodnotí tak, že v tom mimořádně těžkém celoklubovém období v podstatě velmi dobře obstál a bude tak v jejich očích zase o kus dál na cestě k naplnění toho středně až dlouhodobého cíle. Zkrátka jsem od začátku nesouhlasil a stále nesouhlasím se zcela neinformovaným pohledem, tehdy reprezentovaným tím Kontrapresinkem, že Kinský vlezl do Tottenhamu předčasně / omylem, že je Vicario na několik let dopředu jasnou jedničkou, a proto ho tam bude čekat jenom vysedávání na lavici.

              • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                Alanor (admin)     včera 26.02.2025 14:46 |  
                7 1

                Zbytečně jsi psal sloh, protože už na začátku vycházíš z nesmyslu, že jsem si myslel, že je Kinský talent na úrovni Vágnera. Já jsem se naopak Kinského zastával, že je to výjimečný talent a že by byla velká škoda, kdyby si ho Slavia nechala utéct.

                Pleteš si to zřejmě s Karlem, který tehdy hájil tu nalajnovanou osu od klubu, že se do branky dostane až za rok po Staňkovi (tedy od sezony 25/26).

                A jen dodám, že zápasy Kinského v Tottenhamu jsem s několika dalšími slávisty sledoval jako jeho velký fanda, který mu přál, aby Vicaria už do branky nepustil. Ale víceméně všichni jsme se shodli, že ty výkony nebyly takové (i když měl těžké podmínky kvůli rozpadlé obraně a celkově špatné hře týmu), aby se tak stalo hned teď, což pak potvrdilo i rozhodnutí Postecoglou.


                Komentář byl uživatelem upraven (26.02.2025 14:54) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

                  lantsmit     včera 26.02.2025 16:32 |  
                  1 4

                  Další sloh psát nebudu... ani se přít o to, jestli jsi tyhle pozice zastával i ty.. jde mi o názory, ne o lidi, který je zastávají. Pokud se shodneme na tom, že byl Kinský vždycky výjimečnej talent, tak se nemůžeme než shodnout i na tom, že je v Tottenhamu právě teď a za těch výjimečných podmínek hlavně kvůli té své výjimečnosti. A proto je vyloučený, aby byli všichni aktéři toho výjimečnýho obchodu tak výjimečně blbí, že by k naplnění toho kontraktu mělo dojít jenom v tom prvním měsíci Vicariova zranění. Kinský je pro Tottenham významnej projekt, a proto rozhodně žádnej panic buy. A pokud se to pro všechny neukázalo hned v těch prvních dvou měsících, tak se to ukáže nejpozději do začátku příští sezóny.

                  A k tomu tvému hodnocení jeho prvních výkonů s kámošema Slávistama mám poznámku "jenom" v tom smyslu, že v něm jistojistě absentovalo jakékoli posuzování toho, jak by si v pozici Kinskýho, za těch daných okolností, počínal jakýkoli nově příchozí gólman, navíc takhle mladý, a dokonce i to, jak by si v jeho pozici počínal samotnej Vicario. Protože Vicario rozhodně není žádnej nepřekonatelnej gólman, se kterým by nemohl Kinský rovnocenně soupeřit, a stejně rozhodně je gólman, se kterým v zádech měl Tottenham mimořádně špatnou sezónu i před příchodem Kinskýho.

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        lantsmit     před 2 dny 25.02.2025 16:46 |  
        1 13

        Jestli nevidíš ten posun ve vnímání Zimičových výkonů a hlavně v projevech nesouhlasu vůči jeho Alanorovým hodnocením, tak ti nemůžu pomoct. Ale možná by stačilo se na celou věc podívat tak, jak o poměrech na zdejším fóru celou dobu otevřeně uvažuju já, jako autor téhle myšlenky, když už se k ní potřebuješ vyjádřit. Že o tom většinově není sporu, tím samozřejmě myslím tu část zdejšího fóra, na kterou se ve svých příspěvcích obracím já, kterou sleduju a se kterou věcně diskutuju. Protože mi to vzhledem k jejich způsobilosti k takové diskusi dává smysl. Prostě paralelní světy, jeden "tvůj" a jeden "můj". Vzájemná interakce mezi nimi přitom není naprosto nutná a vlastně ani nijak užitečná. Jak se pravidelně dozvídáme, je ten "můj" plnej posedlosti, neznalosti, bizáru. Tak proč do něj vůbec vstupovat?

  27. Táborsko

    Mike     včera 26.02.2025 08:08 |  
    14 0

    Asi tu nebude preview , zkusím tedy sestavu zde- Markovič- Chaloupek, Ogbu, Zmrzlý- Michéz, Dominik Pech, Moses, Botos- Kušej, Chytil, Lingr.

    • Re: Táborsko

      Kikoriki     včera 26.02.2025 08:58 |  
      1 0

      Všechno kvalitní hoši, jinde by hráli základ. Každopádně bude to kostrbatý jako prase. A taky tam nemáš Oumu a Teaha....

      • Re: Táborsko

        Mike     včera 26.02.2025 09:16 |  
        3 0

        Ten útok by druholigový tým měl roztrhat na cucky.

      • Re: Táborsko

        babrlí     včera 26.02.2025 10:14 |  
        2 5

        Ogbu je vykartovan.

        • Re: Táborsko

          DF007     včera 26.02.2025 10:21 |  
          11 0

          Vykartován pro ligu, proto bude hrát v poháru

          • Re: Táborsko

            Lagavulin16     včera 26.02.2025 11:53 |  
            1 9

            Karty se mezi ligou a pohárem přenáší, viz Oscar na podzim.

            • Re: Táborsko

              rakusan     včera 26.02.2025 12:11 |  
              5 0

              Ale ne. Jenom červené.

            • Re: Táborsko

              DF007     včera 26.02.2025 12:29 |  
              7 0

              Přenáší se pouze stopky za červenou kartu

    • Re: Táborsko

      PetCC     včera 26.02.2025 13:29 |  
      1 0

      Co Konečný?
      A Bořil je pořád mimo?

    • Re: Táborsko

      PetCC     včera 26.02.2025 13:32 |  
      8 0

      Jo, a mimochodem, Pro mě je ten dnešní zápas asi nejzajímavější v současné době, protože čekám spoustu krásných okamžiků od nových hráčů.