Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 9. kolo

Po vynikajícím výkonu dokázala Slavia ovládnout šlágr s Plzní už během první půle.

Výsledky i forma Slavie v lize měla vzestupnou tendenci, Plzeň ale byla vážnou prověrkou. Nejlepší tři týmy jsou totiž výrazně odskočené už od samotného úvodu, navíc tu bylo memento z minulého roku, kdy se červenobílí dostali vždy na první místo před zápasem s Viktorií a dvakrát bolestně padli a místo na výsluní ztratili. Sobotní zápas tak byl ideálním měřítkem, jestli se za rok zvládla Slavia v ideálních podmínkách pod majitelem Tykačem posunout.

Samotný zápas poskytl rychlou a uspokojivou odpověď. Sešívaní od začátku diktovali tempo a brzy vstřelili zaslouženou úvodní branku, když se symbolicky prosadil kapitán Bořil. Jeho příběh je takřka pohádkový, když se ze dna kvůli těžkému zranění dokázal dostat zpět na výsluní. A věřme, že nejde o zakončení příběhu, nýbrž o dílčí pasáž, po které budou následovat další (zejména týmové) úspěchy. Slavii pak trochu zbrzdilo nepříjemná zranění Ogbua (přeji co nejrychlejší návrat na trávníky!) a Plzeň v této pasáži ukázala náznaky své kvality. Rozhodující pro další osud zápasu ale bylo dění v nastavení, kdy po chybě Tvrdoně proměnil chladnokrevně penaltu Chorý. Otřesení hosté pak inkasovali ještě jednou po tečované ráně skvělého Provoda a bylo po zápase. Slavia ovládla očekávaný šlágr drtivě už během první půle!

Druhá půle už se podobně jako v týdny v Boleslavi spíše dohrávala. Šanci Chorého zvládl vytěsnit Jedlička, který v půli netradičně střídal nešťastníka Tvrdoně, v závěru pak dostal šanci se blýsknout i Kinský, jenž efektní robinsonádou vyrazil hlavičku Vašulína. I když je z hlediska boje o titul ještě velmi brzy, tak je třeba říct, že právě takové výkony jako ten náš sobotní dělají mistra. Z progresu týmu mám, asi jako všichni slávisté, výborný pocit, teď půjde o to takové výkony opakovat co nejpravidelněji a skloubit je s náročnými anglickými týdny v evropských pohárech.

Za vzestupem týmu vidím několik faktorů. V posledním týdnu po reprezentační pauze nám skvěle sedla změna rozestavení, kdy Chytil doplňuje Chorého na hrotu a rozdílový Provod hraje mnohem více zprostředka, kde dovede být oproti kraji výraznější, než v klasickém 3-4-3. Již od začátku sezony nám skvěle pracuje tříčlenná stoperská trojice ve spolupráci s mladým brankářem Kinským, který se do naší hry hodí více než také velmi kvalitní Staněk. Podstatný je i "restart" střeďáka Zafeirise, který po jarním (i zdravotním) trápení působí jako vyměněný a skvěle doplňuje tradiční oporu Oscara. Nadále roste i Diouf a samostatnou kapitolou je příchod Chorého. Jak jsem pochyboval o jeho využití v naší hře, tak trenér i hráč si zatím oba dokáží najít cestu naproti ve prospěch Slavie. Při vhodných podmínkách se pak projevuje nesporná kvalita zkušeného hráče - jsem tou spoluprácí zatím velmi příjemně překvapen a Chorý je podstatným dílkem do mozaiky dosavadního slávistického vzestupu.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Antonín Kinský - 7 - Je fajn, že dokázal svůj první letošní nepodařený výkon (který se naštěstí pro Slavii stal v repre U21) hned hodit za hlavu. Velmi jistě působil hned v Boleslavi a nejinak tomu bylo proti Plzni. Dlouho nechával vyniknout hlavně svou výbornou hru nohama, ve druhé půli už si ale musel připsat několik zákroků, kdy zvláště proti Vašulínovi vystřihl velmi dobrou robinsonádu.

Tomáš Holeš - 7 - Velmi poctivou a kvalitní obrannou prací do značné míry eliminoval Šulce. Je škoda, že ve vyložené šanci po rohu hlavičkoval jen do tyče - jeho výkonu by vstřelená branka slušela a hodnocení mohlo být ještě vyšší.

Igoh Ogbu - 6 - Ze zápasu si odnesl nepříjemné zranění, snad se dá dohromady co nejdříve, protože v úvodu sezony byl stěžejním článkem naší skvělé obrany. Proti Plzni přispěl k našemu výbornému úvodu. Snažil se tlačit na soupeře, aby neměl prostor zpracovat míč. V jeden moment ale chyboval a nezvládl akci zastavit ani za cenu žluté karty. Na to si ve velkých zápasech musí dát pozor.

Jan Bořil - 8 - O jeho pohádkovém návratu po zranění jsem psal už v úvodu a moc Bořilovi každý úspěch přeji. Proti Plzni předvedl dost možná svůj nejlepší výkon po zranění, který korunoval vstřelenou brankou z ne úplně nejsnazší pozice.

David Douděra - 7 - Blýskl se výborným centrem, po kterém padla důležitá první branka utkání. Pak už se mu centry až tak nedařily, i tak ale zápas odmakal a svůj part zvládl na výbornou. Škoda jen zbytečné žluté karty za protesty, i když měl pravdu, že hlavní rozhodčí Černý měl jasnou penaltu vidět rovnou a ne až po zásahu videa.

Christos Zafeiris - 7 - Pracovitý výkon, tentokrát byl trochu ve stínu skvělého dua Oscar a Provod. I tak odvedl velmi kvalitní práci, na první dobrou si vybavuji skvělé přenesení hry z první ve druhé půli.

Oscar Dorley - 9 - V sobotu to byl koncert i na jeho poměry. Až tu jednou nebude a budeme na něj vzpomínat, tak kličkovaná proti několika protihráčům Plzně na minimálním prostoru bude patřit k "highlightům" Oscara působení ve Slavii. Hrál skvěle, z nemalé části jsme díky němu naprosto přehráli jindy silný střed zálohy Plzně. O půli musel střídat kvůli nepříjemnému pádu po stoličce, zápas ale už byl v tu chvíli rozhodnut.

Lukáš Provod - 9 - Jak mě nadchnul Oscarův výkon, tak hráčem zápasu pro mne přeci jen byl o fous Provod. Proti Plzni byl Lukáš vynikající a s velkou radostí mohu konstatovat, že se dokázal vrátit na svou top úroveň před zraněním z časů Leicesteru apod. Ve středu zálohy vyniká více než na kraji, je to pro něho ideální pozice. Penaltu zavinil Tvrdoň po jeho střele, třetí branku pak sám vstřelil velice těžkým kopem z voleje. Paráda!

Malick Diouf - 8 - Je pro něj možná až nespravedlivé, že byl v sobotu trochu ve stínu Provoda, Oscara, Bořila či Chorého. Diouf totiž předvedl vynikající výkon, kvůli kterému se Kopic musel budit s hrůzou v očích ještě ze spaní. Malick předvedl běžecky nekompromisní výkon, navíc ho doplnil i výbornou prací s míčem. První branka jde z části za ním, když si míč výborně zpracovat a pohotově vystřelil, vynikající zákrok Tvrdoně nemusel příliš vadit, protože záhy doklepl míč do sítě Bořil.

Mojmír Chytil - 7 - Ještě není ve svém jarním topu, viditelně se už ale zvedá. Spolupráce s Chorým na "dvě věže" zatím vypadá velmi dobře - oba hráči jsou totiž zvlášť na svou výšku i velmi slušně pohybliví. Chytil výborně zareagoval na vyražený míč a byl u něj dříve než brankář, který ho následně fauloval.

Tomáš Chorý - 8 - Penaltu chladnokrevně proměnil a ukázal tím "koule". Přesně proto ho Slavia angažovala jako hotového hráče, který se v klíčových zápasech a okamžicích nebude schovávat. Mimo tento moment tradičně výborně pracoval pro mužstvo. Dostal se ještě do dvou šancí při náběhu za obranu, v první ale v koordinačně nelehké pozici promáchl, ve druhé ho zblízka a z mírného úhlu vychytal Jedlička.

David Zima - 7 - Po zranění Ogbua mi zatrnulo, přeci jen byl dosud lídrem naší obrany. Zima ale rychlý záskok zvládl velmi dobře, když si musel hned poradit se složitější pasáží, kdy Plzeň vystrčila růžky. Pár nepřesností ve hře měl, ale obrannou práci odvedl spolehlivě, když opět ukázal, že rychlostně je výborně vybavený. Snažil se i o podporu útoku, jen je škoda, že pravidelně po výborném vyvezení míče od něj přichází nepřesná přihrávka.

Petr Ševčík - 6 - Slavia měla nahráno a druhá půle už byla spíše udržovací. Ševčík přispěl k pohodovému dohrání zápasu.

Ondřej Lingr - 6 - Zatím má trochu pech, že přichází na hřiště za rozhodnutého stavu, kdy se už Slavia nikam nežene. Tentokrát mi oproti Boleslavi připadal výraznější v mezihře - snažil se kombinovat a podržel několik míčů.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

9. kolo - Sobota 21. 09. 2024 19:00

Chance liga, 2024/2025
3 - 0
3 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

10. Jan Bořil
45. Tomáš Chorý (pen)
45. Lukáš Provod

FC Viktoria Plzeň
FC Viktoria Plzeň

Komentáře (78)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Alanor (admin)     před 6 dny 23.09.2024 12:44 |  
    18 0

    Docela bych taky podepsal hodnocení od Koubka. Že to bylo spíš o tom, jak se Slavia za ten rok od podzimní prohry 1:2 se stejným soupeřem zlepšila, než že by Plzeň byla v sobotu extra špatná.

    Ale jak Koubek dostával loni kredit za ty 2 výhry nad námi, tak tentokrát chyby udělal. Držet tam Tvrdoně byl nesmysl, měl ho sundat už po té hrubce v Liberci. Zaslechl jsem nějaké šumy, že Jedlička měl provést nějakou blbost (životospráva? otevřel si pusu, že po uzdravení nechytá?)... Vůbec nevím, co je na tom pravdy, ale nějakou logiku to dává, protože Jedlička je lepší brankář a ta hrubka Tvrdoně v Liberci byla strašná. A pak taky Koubkovi nevyšel ten tah s Kopicem, toho Diouf větral strašně a těžko se vůbec dalo čekat, že by mu mohl stačit.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Slávista 51     před 6 dny 23.09.2024 12:48 |  
    0 13

    No nevím, ale minimální známka měla být 7 a to ještě výjimečně !

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Alanor (admin)     před 6 dny 23.09.2024 12:52 |  
      9 1

      Však taky šestku mají hráči, kteří odehráli poločas a míň. A zvláště v té druhé půli už se zápas jen dohrával, psal jsem to i u hodnocení Lingra, že v takový moment je těžké nějak víc vyniknout.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        belmis (přítel SN)     před 5 dny 23.09.2024 14:18 |  
        7 1

        Jojo, velmi dobré hodnocení. Po našich posledních výborných zápasech se to moc dobře čte.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Myšák     před 6 dny 23.09.2024 12:54 |  
      7 0

      Ať si každý známkuje podle sebe, a ne podle tebe, agitátore! :-)))

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Slávista 51     před 6 dny 23.09.2024 13:25 |  
        1 7

        No, když po takovém výkonu dáváte tak nízké známky -
        je u Vás něco špatně !

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 6 dny 23.09.2024 13:34 |  
      18 1

      Ty to tu jedeš hodně na sílu. Přijde mi zbytečné zase kritizovat po tak parádním zápase a trefném, velmi kladném hodnocení.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Slávista 51     před 5 dny 23.09.2024 15:47 |  
        0 9

        Kladné hodnocení, vypadá zcela jinak, že !

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Thorklaer (přítel SN)     před 5 dny 23.09.2024 21:37 |  
          5 1

          Po výhře, po prohře, všechno na SN špatně, co? Když je to tu tak zlé, proč se raději místo kritizování nejdete věnovat něčemu pozitivnějšímu?

  3. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Myšák     před 6 dny 23.09.2024 12:48 |  
    3 4

    Lanšmíte, vyhlašuji svoji všeobecnou euforii! :o)) Po takových výkonech nám titul nemůže uniknout, hoši děkuji, zapsali jste se nesmazatelně do slávistické historie. Výhru v tomto zápase si cením skoro jako výhru v derby.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      lantsmit     před 6 dny 23.09.2024 13:40 |  
      4 5

      no konečně... Můžeme začít... Vy-val-te sudyyyy...

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Slávista 51     před 5 dny 23.09.2024 17:16 |  
        2 1

        AŽ PO DERBY - vítězném.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          lantsmit     před 5 dny 23.09.2024 18:11 |  
          3 3

          Myšák už to vyhlásil, takže je to směroplatný

  4. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    bububu (přítel SN)     před 6 dny 23.09.2024 13:29 |  
    14 1

    V sobotu jsem viděl výkon hodný mistrovského týmu! Ve srovnání s loňským domácím zápasem s Plzní jsem viděl na hřišti Slavii, která má nejen kvalitu, ale i vůli mistrovský titul uzmout. V mých očích se jednoznačně zhodnocuje ustálení sestavy, konečně naše hra začala dávat po letech zase smysl, ve hře jsou automatismy, kluci si na hřišti vyhoví. Ruku v ruce s tím jde i stabilizace formy hráčů jako Provod nebo Zafeiris. Diouf je pak úplně jinde; to je prostě typ hráče, co bude jednou odcházet za 20 milionů eur. Velká škoda ztráty Ogbua, snad bude co nejdříve zpět. Celý tým zaslouží za sobotní výkon absolutorium.

    Ano, věřím, že takhle nastavená a do úmoru pracující Slavie může vyhrát titul. Klíčový zápas podzimu nás čeká za dva týdny a jestliže titul opravdu chceme, nepřichází do úvahy nic než 3 body!

  5. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    kupik     před 6 dny 23.09.2024 13:51 |  
    21 2

    Dobrý odpoledne,přátelé
    tak se to razítko náramně povedlo.
    Po Boleslavi jsem psal,že máme podepsanej výkonnostní a mentální vzestup,a že je třeba ho s Plzní orazítkovat.
    Paráda,povedlo se díky krásnýmu výkonu.Jsem rád,že se mi podařilo i částečně trefit taktiku.Oddělit od hry Šulce a Červa.Tak to se taky povedlo.
    Tak se mi zdálo,že jejich roli se snažil na sebe vzíti Kopic,ale ten víc kecal a nadával sudímu než hrál.
    Tudíž nevím,kde jsou ty proklamace,že může se sudím komunikovati pouze kapitán.Za ty jeho výlevy tam měla bejt žloutenka jak vyšitá.
    Douděra si ulevil od plic a šup,už jí měl.P.Houštecký popustil svý emoce a tu máš,redka.
    Nebudu rozebírat jestli as.Houštecký učinil dobře či nikoliv,prostě to je fotbal a emoce k tomu patřej.A kór když vidíš jasnou nespravedlnost v rozhodování.T.Chorý schválně neupadl.Ve výskoku tělo nezastavíš.
    Von ten Černej byl vůbec nějakej divnej,když to řeknu kulantně.
    No a to hodnocení našich hráčů.Všichni hráli výtečně,jeden za všechny,všichni za jednoho.Mušketýrskej výkon.
    Je těžký,velice těžký někoho dát vejš a někomu tím ublížiti,ale velice mě překvapil D.Zima.Jakoby z něj už spadla ta milionová deka,nelehkýho úkolu se zhostil víc než dobře,a až se povede vypilovat rozehrávku bude to moc dobrý.
    Jeho vyvážení balónů je odvážný a přímočarý,jen dobře rozehrát.
    Však taky má jistotu,že se vzadu,kdyby hořelo, objeví motorový Oscárek,no co ten zase voběhal a s jakou elegancí,to mi hlava nebere.Alberto Tomba by žasnul jak se dá na trávě vyfiknout slalom.
    Prosím,prodloužit smlouvu do konce kariéry.
    Takže všem velkej dík za předvedenou hru,výsledek a zase tu krásnou nulu na kontě.
    Jen tak pro zajímavost.
    Ani jeden mančaft z TOP 5 evropskejch soutěží nemá 1 inkasovanej gól na zápas.
    Pouze Liverpool má 1 branku,ale ten je druhej za MC a Juve má 0,ovšem ty jsou po pěti kolech 4.
    Akorát velká,převeliká škoda toho zranění I.Ogbu,doposud naprosto famózní stoper s neuvěřitelným výskokem a timingem.Snad bude náhrada neméně tak zdatná.
    Nezbejvá než mu popřát co nejrychlejší uzdravení a brzkej návrat.


    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Betynka58     před 5 dny 23.09.2024 15:29 |  
      10 0

      Hezký komentář. Jen malou drobnost - vím, jak jsi to myslel, ale Slavia nemá 1 inkasovaný gól na zápas, nýbrž 0,125 obdržených gólů na zápas! Pokud by si ten průměr ponechala až do konce, znamenalo by to těžko překonatelný rekord 4-5 inkasovaných branek v celém ročníku.

      • Re:betynka58

        kupik     před 5 dny 23.09.2024 16:32 |  
        3 1

        Díky za pochvalu a upozornění.
        Myslel jsem to přesně jak píšeš.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Steevee     před 5 dny 23.09.2024 15:45 |  
    35 3

    De facto komplet souhlas, jenom mě bouchlo do očí tvrzení, že Kinský se do naší hry hodí víc než Staněk. Já bych na tyhle soudy byl zatím extrémně opatrný.

    Kinský působí skvěle, o tom vůbec nejdu vést debatu. Ale těch opravdu čistě "brankářských" krizových situací musel díky naší skvěle fungující obraně řešit pořád naprosté minimum. Staněk jich od příchodu k nám řešil milion a chytil prakticky všechno, co se chytit dalo. A nohama byl taktéž velmi kvalitní.

    Vím, že to není myšleno nijak špatně, ale já bych prostě Staňka vůbec neopomíjel. Kinský má nepochybně obrovský potenciál, ale v tuto chvíli si nemyslím, že zdravý Staněk by pro nás odvedl horší služby. Nebo ještě jinak, zdravý Staněk je pro mě nejlepší český brankář současnosti.


    Komentář byl uživatelem upraven (23.09.2024 15:57) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      kjandourek (admin)     před 5 dny 23.09.2024 16:17 |  
      13 4

      Víceméně souhlasím, ale upozornil bych na to, na co jsme vždycky upozorňoval i u Koláře - občas je to o tom, že při relativně bezpečném odkopu se o míč bojuje a je to 50/50, jestli ten balón získáme my, nebo soupeř.... a jestli tedy může vzniknout krizová situace pro gólmana, nebo ne.... zatímco když gólman hraje nohama stejně dobře jako hráč v poli, tak je těch odkopů minimum - takže to není "jenom" o tom, že ten tým dobře brání, ale i o tom, že ten gólman tomu hodně pomáhá tím, jak díky jeho dobré hře nohama máme v poli o hráče víc a balón soupeři nepůjčujeme....

      Ale souhlasím s tím, že Staněk si nezaslouží nějaké shazování, určitě neřekl poslední slovo...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      martyni (přítel SN)     před 5 dny 23.09.2024 19:06 |  
      10 1

      Souhlas. Kinský vypadá moc dobře v rozehrávce, nepamatuju nějakou krizovou situaci. Ale Staněk měl rozehrávku v pohodě a vytáhl zákroky, který Tonda zatím neměl příležitost ukázat, takže v chytání těžko golmany porovnávat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        lantsmit     před 5 dny 23.09.2024 20:12 |  
        5 8

        Kinský za Pardubice loni- “Hned 7 gólů (inkasované góly mínus xG střel mířících na bránu), chytil navíc mladík Antonín Kinský.” (pro srovnání nejlepší z těch, kteří odchytali celou sezónu, Vindahl, měl jen čtyři góly chycené navíc.
        https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2023-24/448093/ponor-do-ligovych-cisel-souboje-strelci-dribleri-i-palic-drsny-jablonec.html

        Letos už má Kinský 1.4 chyceného gólu navíc (za osm kol), takže to má rozjetý na šest chycených gólů za sezónu.
        https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2024-25/452328/slavia-hraje-o-rekord-defenziva-slape-ale-pozor-viktoria-ji-odsunuje-z-cela.html

        Mimo tahle data si vybavuju dvě chycený šance v Liberci, jednu na Unionu, minimálně dvě v Lille a v sobotu na konci tu palici Plzně. Myslím, že i v chytání ukázal a ukazuje, že je v něm se Staňkem minimálně na roveň. Plus ta rozehrávka a vysoké postavení jako další stoper. To z něj dělá už teď lepšího gólmana, než je Staněk. Navíc ale ještě poletí nahoru.


        Komentář byl uživatelem upraven (23.09.2024 20:14) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Alanor (admin)     před 5 dny 23.09.2024 20:43 |  
          13 2

          Přesně tak, Kinský je zatím naprosto skvělý (byť radši klepu na dřevo, pořád je to začátek sezony a v repre teď ukázal, že i on je člověk, kterému zápas nemusí vyjít). Data to potvrzují a už loni byl podle nich v lize nejlepší brankář. Nic proti Staňkovi, jeho kvalitu naprosto uznávám a je to osobnost, ale Kinský je mnohem komplexnější. Lepší rozehrávka, vyšší postavení, přitom chytání i centry má stejně dobré jako Staněk.

          Je to sice jen 12 zápasů za Slavii, ale pokud se takto bude vyvíjet jeho kariéra i dál, tak má potenciál na špičkový fotbal. Za mě má větší talent než měl Kolář i než má Kovář, co je teď v Leverkusenu. Tak hlavně pevné zdraví, dobře nastavenou hlavu a vidím to tak, že po sezoně Tondu prostě neudržíme a Staněk se plynule vrátí do pozice jedničky (přičemž se na jaře v pár zápasech rozchytá třeba v domácím poháru apod.).

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            lantsmit     před 5 dny 23.09.2024 20:54 |  
            3 7

            Repre výkon v týmu bez trenéra a systému nelze nijak hodnotit. Všichni víme, jak vypadalo v Gruzii pod Haškem všech 11 hráčů. Když nefunguje tým, tak dřív nebo později přestane v tom zápase fungovat i jednotlivec. To samý v bleděmodrým platí pro U21 pod strejdou Párkem.


            Komentář byl uživatelem upraven (23.09.2024 21:00) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            knl66 (přítel SN)     před 5 dny 23.09.2024 20:59 |  
            4 0

            Skoro to vypadá, že po sezóně (po zimě?) pustíme za velký peníz Kinského, do branky pustíme Staňka, ukážeme ho v jarní části EL a naší ligy a pustíme ho za velký peníz v létě. Caramba, to jsou teda vyhlídky, příští léto jsme bez brankáře... :/

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              butters     před 5 dny 23.09.2024 21:42 |  
              8 0

              Nemyslím, že v takhle důležité sezóně budeme pouštět Kinského v zimě v situaci, kdy nevíme, jak na tom bude Staněk. Ale vypadá docela pravděpodobně, že v létě 25 Kinský odejde (čím lepší klub a liga, tím líp), příští sezónu odchytá Staněk, který pak bude mít asi poslední šanci odejít na slušné angažmá do zahraničí. A do té doby si musíme najít/vychovat kvalitního brankáře.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Steevee     před 5 dny 23.09.2024 21:22 |  
          14 1

          xG je v krátkodobém horizontu jedna z nejvíc zavádějících statistických hloupostí, které kdy kdo vymyslel. Je to hrozně atraktivní druh statistiky a sám na to jako fanoušek rád čumím. Ale neexistuje nic, co je víc zavádějící. Pro útok docela fajn. Pro hodnocení brankáře non sense na n-tou.

          U xG se počítá výhradně pozice střelce. Absolutně nezohledňuje, co musel k chycení oné střely předvést brankář.

          Na příkladu rozvedu. Hráč na 35 metrech (xG blízko 0,01) vyšle pukavku, která tak tak doletí k brance. Super. Brankář statisticky zabránil 0,01 gólu. Dalšímu brankáři tam někdo vyšle nechytatelné 130 km/h dělo přímo do šibenice. A vida, ten brankář je rázem 0,99 xG "pod" tím, co "měl chytit". Jednomu to hlavičkující hráč pošle ze čtyř metrů do "koše", druhému nechytatelně k tyči. Jednomu naskočí 0,4 xG do plusu, druhému 0,6 xG do mínusu. Přitom by obě situace (ne)vyřešili úplně stejně. Pro hodnocení brankářů je to tak naprostý nesmysl.

          xG používejme jako zajímavost. Rozhodně ne jako jeden z klíčů argumentace, proč je vlastně Kinský údajně lepší.

          #commonsense


          Komentář byl uživatelem upraven (23.09.2024 21:29) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            lantsmit     před 5 dny 23.09.2024 21:30 |  
            1 12

            Určitě to ma násobně vyšší argumentační hodnotu, zvlášť ve spojení s výčtem konkrétních gólovek, které jsem si v rychlosti vybavil, že za těmi chycenými očekávanými góly reálně stojí, v porovnání s touhle nesmyslnou hyperbolou: “Staněk jich od příchodu k nám řešil milion a chytil prakticky všechno, co se chytit dalo.”

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              Steevee     před 5 dny 23.09.2024 21:37 |  
              10 1

              Staněk na jaře skutečně chytil "všechno". Pokud to pro tebe je nesmysl, tvoje volba. Škoda, že jsi v zimě neporadil našemu trenérskému štábu, že máme nejlepšího gólmana ligy k dispozici zadarmo v Pardubicích.

              • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                lantsmit     před 5 dny 23.09.2024 21:46 |  
                3 9

                “Ale těch opravdu čistě "brankářských" krizových situací musel díky naší skvěle fungující obraně řešit pořád naprosté minimum. Staněk jich od příchodu k nám řešil milion…”

                xGA/90 Slavie na jaře se Staňkem - 0,53
                xGA/90 Slavie letos - 0,38

                Závěr - oba gólmani toho řešili buď “naprosté minimum” nebo “milion” a oba chytli všechno.

                Edit: Kinskýho tady “tlačím” dva roky. Při prodloužení Koláře jsem psal, že už jsme měli v té době vsadit na Kinského se spokojenou dvojkou Mandousem. Na druhou stranu jsem pak nákup Staňka chápal a tady obhajoval. Nic proti němu nemám. Kinský je pro mě v ČR jednička, Staněk hned za ním dvojka.


                Komentář byl uživatelem upraven (23.09.2024 21:53) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                  Steevee     před 5 dny 23.09.2024 21:55 |  
                  12 1

                  Já ti dvakrát slušně napíšu, že vůbec nechci rozvádět xG a ty to pošleš potřetí. Ok. Staněk měl spoustu těžkých zákroků, které prostě metrikou xG nejsou "vidět". Protože to střelec z těžké pozice s minimálním xG trefil dobře. Kinský opravdu těžkých zákroků měl zatím minimum. Nech mi prosím můj pohled, ty měj svůj.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                    lantsmit     před 5 dny 23.09.2024 22:08 |  
                    1 10

                    O xG jsi psal jednou, ne dvakrát, navíc v trochu jiné souvislosti. Názor si samozřejmě ponechej, ale pak se nediv, že jsem o Kinským věděl dlouhou dobu předtím, než tě k němu aspoň trochu pustil ten tvůj takhle “argumentovanej”názor. Tedy že byl Staněk oproti Kinskému v jednom ohni. Ano, na Spartě, v Plzni a v Miláně, to pravda byla. A Kinského tyhle zápasy teprve čekají. To je taky pravda. Víme ale, že v jednom ohni byl celé jaro v Pardubicích a s přehledem obstál

                  • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                    knl66 (přítel SN)     před 5 dny 23.09.2024 22:42 |  
                    6 1

                    Jako kdybys nevěděl, že s tímhle kolegou se vůbec nemá cenu pouštět do jakékoliv diskuse... Jako kdybys tady na SN byl poprvé... Vždycky poslední slovo, vždycky pravdu!

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      lantsmit     před 5 dny 24.09.2024 07:27 |  
      2 4

      Pokročilá statistika chytání dle metriky PSxG - GA/90

      PSxG (Post-Shot xG), která hodnotí, v kolika procentech případů v dané situaci padne gól AŽ PODLE KVALITY REÁLNĚ PROVEDENÉHO ZAKONČENÍ. Výsledkem jsou data v kategorii “Prevented Goals”

      Kinského data za minulou sezónu v Pardubicích:


      Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2024 07:30) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Steevee     před 5 dny 24.09.2024 08:40 |  
        7 3

        Ty jsi vážně komik.

        Cituji/překládám z ENG zdroje věnujícího se této problematice: ,, Klíčovými faktory u post shot xG stále zůstává pozice střelce. Dokáže ale do vzorce zahrnout i místo, kde by míč pravděpodobně přešel brankovou čáru. Výjimečně se už objevují data, která do určité míry dokáží zohlednit rychlost střely. Je ale potřeba mít na paměti, že VARIANCE (míra statitické odchylky) JE U TÉTO STATISTIKY SEZONU OD SEZONY OBROVSKÁ."

        (Dovolím si dovysvětlit, těch proměnných je gigantické množství. A brankář bude za sezónu čelit kolika? 100? 150? 200 střelám? To je zoufale malý vzorek, kde nesčetněkrát vznikne to, že jednoho to bude zjednodušeně rok v průměru dobře trefovat, druhého blbě míjet.)

        Takže post shot xG nezahrnuje pozici gólmana, postavení hráčů před ním, v drtivém procentu ani reálnou kvalitu střely, naopak de facto výhradně jenom její umístění. Takže střela 50km/h do vinglu bude mít vyšší xG než 120km/h půl metru vedle středu brány.

        Výborně. Díky za doplnění. Post xG do toho konečně vneslo dosud nespatřené světlo.


        Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2024 08:45) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          lantsmit     před 5 dny 24.09.2024 10:00 |  
          1 8

          Pokud se někdo jako ty dovede u těch mých přesných predikcí a hodnocení, včetně přinášení nových informací a dat do fotbalu, i bavit, tak to samozřejmě kvituju.

          Přišel jsi do téhle diskuse se svým subjektivním názorem, že Kinský zatím ve Slavii řešili "naprosté minimum krizových situací", zatímco Staněk jich řešil "milion a chytil prakticky všechno"

          Čili máš pochybnosti o tom, jestli má alespoň srovnatelnou úroveň chytání, nebo tvými slovy "řešení krizových situací" jako Staněk. Když dodáváš další subjektivní názor, že Staněk "byl nohama taktéž kvalitní", který by sám vydal na další poměrně složitou polemiku. S jednoznačným závěrem, že Kinský je ve hře nohama úplně jinde, ačkoli Staněk samozřejmě není žádnej nekopa typu Vaclík.

          Ale zpátky ke tvé argumentaci ve prospěch Staňkova řešení krizových situací oproti Kinskému. Ten jediný lze najít v tvrzení, že Kinský (oproti Staňkovi) teď těží z naší skvěle fungující obrany. To je samozřejmě faktor, který by u někoho, kdo by včera spadl z měsíce, mohl dobře vysvětlovat Kinského čísla. Ale za těmi čísly jsou další Kinského čísla a pak samozřejmě spousta dalších relevantních informací o jeho dosavadním vývoji, mimořádných předpokladech v rodině, mentálním nastavení apod. O tom všem jsem tady dva roky pravidelně psal a dostávalo se mi za to stejného posměchu jako teď od tebe.

          Takže jak jsem psal včera, hra naší obrany vyletěla už na jaře. S příchodem Staňka se Zimou, kdy jsme z celosezónního průměru 0,78 xG na zápas za jaro vyskočili na 0,53 a teď jsme na 0,38. Obrana tedy fungovala už na jaře velmi podobně. Problém byl samozřejmě v útoku, a proto to na titul nestačilo. Čili podmínky pro "řešení krizových situací" proti soupeřům, proti kterým už oba za Slavii chytali, měli oba srovnatelné. Jestli máš před očima subjektivně to, co vychytal Staněk na Spartě, tak tenhle zápas Kinského samozřejmě teprve čeká. Ale předpoklady opět v těch relevantních datech a dalších informacích, aby to zvládnul minimálně jako Staněk, jednoznačně má.

          Ty tebou zpochybňované statistiky za loňskou sezónu, které zcela určitě mohou představovat malý vzorek, je třeba číst v kontextu dat ze sezón předcházejících. Podle nich byl v sezóně 22/23 nejlepším gólmanem i ve druhé lize, kdy dokonce Vyškov dotáhl do baráže o ligu.

          V obou těch předcházejících sezónách byl přitom nejvíce ceněn právě pro to "řešení krizových situací", nikoli za to, že dával přesné dlouhé i krátké pasy a podílel se tak na tvorbě hry svých tehdy herně nijak nedominujících týmů.

          Takže ano, můžeš cupovat jakákoli data, o komkoli, o čemkoli. A budeš mít samozřejmě i kus pravdy. OBECNĚ. Ale když ta data dokážeš využít přiměřeně a správně, v kontextu dalších relevantních informací, opět správně interpretovaných, tak budeš dopředu vědět, že Kinský nebude mít žádné problémy při "řešení krizových situací" ani na Spartě a ani ve Frankfurtu. A stejně tak nebudeš muset podobně neinformovaně s obavou vzhlížet ani k našim zápasům proti týmům úrovně Plzně, jako jsi tady předváděl před víkendem.


          Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2024 10:42) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Qope     před 5 dny 24.09.2024 09:01 |  
      3 1

      Hlavně debata o tom co bude az se plne uzdravi Stanek je trochu zbytecna, neb Kinský u nás fakt moc dlouho nebude. Víme o tom všichni, i on to dost jasne naznačuje že Slavie je v jeho životě jen přestupní stanice. Nejpozději v létě je pryč, Staněk bude jednička.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Mates204     před 5 dny 24.09.2024 11:17 |  
        3 0

        Kdyby se vyhrál titul, tak věřím, že by na tu LM ještě mohl chtít zůstat třeba s příslibem přestupu v zimě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        lantsmit     před 5 dny 24.09.2024 13:10 |  
        3 8

        A co když, jak nešeptává vnitřní hlas Steeveemu, existuje nemalé riziko, že Kinský začne góly pouštět jako Mandous? Až to na něj soupeři konečně spustí. To by pak ta bublina, co se kolem tohohle zázračného kluka v minulosti vytvořila, a po jeho okamžitě zázračných výkonech ještě přifukuje, "konečně" splaskla. Jak si možná trochu perverzně někteří tito sympatizanti tradiční české hobití skromnosti, kterou se vyznačuje právě ten Mandous, přejí. Aby pak mohlo dojít na jejich varovná, leč ničím nepodložená slova. On se totiž ten zdravě sebevědomý přístup, který Kinský autenticky projevil všude, kde se dosud objevil, a který je zároveň jedním z nejdůležitějších předpokladů jeho dosavadních fantastických výkonů a úspěchů nejen u nás, ale i předtím na Dukle, ve Vyškově, Pardubicích a mládežnických reprezentacích, prostě v tom našem Hobitíně neodpouští.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Steevee     před 5 dny 24.09.2024 14:03 |  
          7 4

          Je vůbec reálně možný, že se někdo projevuje tak hloupě?

          Neřekl jsem ani slovo o tom, že Kinský začne pouštět "lehké" góly. Řekl jsem, že zdravý Kinský verze září 2024 není lepší gólman než zdravý Staněk. Hrozně se snažíš sem tohle vnutit, ale nejde ti to. Nemáš na to zbraně.

          Tady někdo zahraje dobrou etapu zápasů a roky se opakovaně obratem prodává za ziliony. Kolář, Usor, Ogungbayi, Deliho tady miliarda lidí včetně mě posílala do první anglické, Stoch na peaku byl na Slavii "až moc dobrý", Krále čekala hvězdná kariéra, Diouf už jde pryč za půl miliardy a mohl bych pokračovat naprosto do nekonečna.

          Ano, všechno mohlo nebo může nastat. Ale sportovní život je extrémně vrtkavý a zrádný. A k naplnění potenciálu potřebuješ, aby ti všechno (!) vyšlo.

          Kinského v kariéře ještě nepotkaly opravdové problémy. Nepustil lehké góly, neprošustroval týmu důležitý zápas, neměl vážné zranění, nic nevyhrál, takže se nepotýkal s nějakou ztrátou motivace atd., atd. Nic takoveho nemusel řešit.

          Staněk už odchytal několik fantastických let, měl v Plzni pokles formy, opakovaně těžká zranění, vyhrál a zahrál si v Česku všechno a vždycky se nakonec dokázal vrátit zpátky jako stroj. V nejlepším slova smyslu. To o Staňkovi jako osobnosti už dneska něco naprosto zřetelně vypovídá.

          Kinský má nějaký domnělý potenciál. Má. Joo? Chápu. Má. Ale přestaňte se ve srovnání se Staňkem tvářit, že Kinský je pět let jednička Dortmundu.

          Protože není.


          Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2024 14:06) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            lantsmit     před 4 dny 24.09.2024 14:20 |  
            3 7

            "Řekl jsem, že zdravý Kinský verze září 2024 není lepší gólman než zdravý Staněk."

            Ano to jsi řekl, ale nemáš k tomu jediný věcný argument. Naopak oponentura k tomuto názoru, kterou nepředkládám jenom já, je postavená na tom, že už teď je Kinský minimálně srovnatelný, a to se bude vysoce pravděpodobně ještě dále zlepšovat. Zatímco Staněk, ve svém věku a po těch zraněních, to asi už moc posouvat nebude. I když si vysokou výkonnost ve verzi "září 2024" může udržet klidně dalších pět let. Čemuž osobně věřím a doufám v to, protože ho i já považuju za naší pravděpodobnou jedničku po tom, co Kinský Slavií jenom proletí a zastaví se někde v PL.

            K tomu všemu se já alespoň snažím nějaká relevantní čísla předkládat, zatímco ty je jenom dílem shazuješ a dílem se k nim raději nevyjadřuješ.

            Kinský, kromě těch čísel, která neuznáváš, vizuálně i svým vystupováním nabízí všechno to, co ve dvou obdobích své kariéry předváděl Staněk. Konkrétně v tom plzeňském, kdy jim vychytal titul, a pak na jaře u nás. Mimoto chytal do nějakých 22 let druhou ligu v Budějovicích, pak se motal v nižší Anglii a kariéru nastartoval až někdy v 25 letech v Plzni. Všechna čest, každý si razí jinou cestu a důležité je, že nakonec do toho cíle dorazí. Ale Kinský má tohle všechno evidentně v sobě taky. K tomu navíc letí raketově, jde přímou cestou, strmě nahoru. Když už ve svých 21 letech málem vychytal znovu po letech našlapaný Slavii LM a zcela nepochybně ji vychytá titul. Ano, může si zlomit obě ruce, může začít chlastat, může se stát cokoli... A bude po něm. Ale zatím tomu naprosto nic nenasvědčuje. Naopak už teď chytá ve Slavii tak, že líp chytat prostě objektivně nemůže. Nesložil se ani v prvních svých zápasech za Slavii, proti Slovácku, Liberci apod, ani v zápasech o 150 milionů proti Unionu, ani v zápasech o půl miliardy proti Lille. Proč by měl mít jakýkoli problém proti Spartě nebo Frankfurtu? Myšleno tak, že by měl být v těch zápasech horší / méně přínosnější než Staněk?


            Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2024 14:24) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Edenjejenjeden     před 4 dny 24.09.2024 14:33 |  
            7 2

            Steevee , to jsi ještě nepochopil , že s tímhle sebestředným mag.rem , kterej si o sobě myslí , že sežral "Šalamounovo hovno" nemá cenu o čemkoliv diskutovat?

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            lantsmit     před 4 dny 24.09.2024 14:56 |  
            3 7

            A ještě tohle je dobrý: "Kinského v kariéře ještě nepotkaly opravdové problémy. Nepustil lehké góly, neprošustroval týmu důležitý zápas, neměl vážné zranění, nic nevyhrál, takže se nepotýkal s nějakou ztrátou motivace atd., atd. Nic takoveho nemusel řešit."

            V 19 letech se musel prosadit a nakonec prosadil ve Vyškově, se kterým to dotáhl k dost neuvěřitelné účasti v baráži o ligu
            Ve 20 letech se musel prosadit a nakonec prosadil v Pardubicích, kde chytal pod permanentním tlakem boje o záchranu.
            Ve 21 letech si musel vydobýt postavení u nás ve Slavii, a to prostřednictvím složitého vyjednávání s Tvrdíkem, aby mohl svojí kariéru dál takhle strmě rozvíjet.
            V těch samých 21 letech se pak musel neposr*vat z toho, že v podstatě nesmí ve Slavii dostat jediný gól, že musí udržet na uzdě špičkovou ofenzivu Lille apod.
            Všechno tohle s přehledem zvládnul. Co tím prokázal? Ve srovnání s tebou jmenovanými Usorem, Ogungbayiem, Kolářem nebo Delim. Už jen to, že Kinského s těmihle hráči srovnáváš. Kdy to v jejich případě trvalo nebo trvá o několik let déle než si takovou pozici, na které je teď ve Slavii Kinský, vydobyli. Pokud si ji tedy vůbec vydobyli. Což v případě Bolua i Usora samozřejmě ani neplatí.

            K tomu ještě zdůrazňuju, že to je brankář, u kterých speciálně u nás to prostředí neuvěřitelně konzervativní a nedůvěřivé, a proto v lize za poslední roky nedělal dlouhodobě jedničku skoro žádný mladý gólman. S výjimkou Kováře předloni ve Spartě a pak bychom asi skončili až u toho Čecha, se kterým je Kinský opakovaně srovnáván, co do své výjimečnosti.

            Celý ten tvůj příspěvek a veškeré související úvahy by platily, kdyby Kinský přiletěl odněkud z Gambie, půlrok strávil v Táboře, kde by měl dobrá čísla a teď by měl za sebou těch 12 super zápasů ve Slavii. Ale Kinský má zcela jinou historii, kterou všichni, kdo se kolem fotbalu pohybují, velmi dobře znají. A proto by nikoho z nich takovéhle (obecně zkušenostní) závěry nebo ta tvoje srovnávání ani nenapadly.


            Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2024 14:58) . Zobrazit původní komentář

  7. Situace se vyvinula tak, že

    Slávista 51     před 5 dny 23.09.2024 17:12 |  
    2 7

    nyní chytá Kinský a velmi dobře,
    až bude Staněk zcela fit, zajisté dostane příležitost, aby se předvedl, že.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    jfunion     před 5 dny 23.09.2024 19:38 |  
    2 19

    Tak i Oscar, ještě Provod, Diouf, Zafeiris, Douděra a Chorý, kolik nám ještě musí zlikvidovat hráčů než si někdo
    všimne že je to cílená likvidace osy mužstva?????

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Myšák     před 5 dny 23.09.2024 19:46 |  
      7 1

      To snad nemyslíš vážně???

  9. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 dny 24.09.2024 10:25 |  
    39 4

    Přeji Vám všem dobré dopoledne. Sice tu "leje jako z konve", ale káva je horká, krásně voní a něco dobrého se k ní také našlo:-)).
    Děkuji Alanorovi za hodnocení a myslím, že to v komentáři i slovním hodnocení hráčů dostatečně popsal.
    Kdyby mohlo být kolektivní hodnocení celého mužstva, tak bych i v kontextu dalších situací, které dokreslovaly opravdovou soudržnost celého týmu dal něco mezi 8 až 9.
    Naše nasazení, atakování rozehrávky soupeře od jejich vápna, rychlá kombinace a přechody přes střed hřiště. Naši obránci velmi dobří už při rozehrávce a jejich velká snaha o podporu útoku po stranách a zavírání zadních prostorů před brankou soupeře, to vše až na malé chvilky "orazu" po většinu zápasu.
    Velmi dobrá práce trenéra Trpišovského a palec nahoru:))))) za přípravu mužstva.
    Prostě bylo to poctivě a na velmi dobré úrovni odehrané a tak díky i všem!!! našim hráčům.
    Plzeň jsme dostali do takového "pytlíčku", ten jsme pomyslně zalepili a nechali jsme je tam po celý zápas jen s malou dávkou kyslíku. Aby neměla Viktoria moc "roupy".
    Strhla se také disputace okolo červené karty pro trenéra Houšteckého.
    Ano, dovedu si představit jeho naštvání, kdy si určitě vybavil např. červenou kartu pro Santose při zápase z před dvěma léty v Plzni, kdy ji dostal ihned ve druhé minutě a po jakémsi faulu nefaulu, kdy všichni najednou viděli obrovskou???? intenzitu a dotek jednou rukou.
    Ale nesouhlasím s jeho výlevem. To nebylo dobré.
    Prostě to nejde a neměl to takhle dělat.
    Nebudu se bavit o tom, jestli to mužstvo nakoplo, ale bavím se o tom, že to škodí Slavii jako takové a hlavně v mediálním prostoru. Zase je z toho další extrémní mediální bublina.
    A když už je téma Chorý vyčpělé a nedůvodné, tak nás budou máchat zase tímhle malérem s Houšteckým.
    To je téma přímo pro pana Tvrdíka a je to třeba řešit.
    Těžko se mi pak poslouchá moralizování pana Sivoka, který držel ještě jako hráč rudých dres Slavie v gumových rukavicích a strkal ho do záchodové mísy.
    A pak bych upozornil na naprosto zaujaté posuzování rozhodčího Černého.
    Na Chorého měla být penalta.
    Dweh nemohl hrát balon v žádném případě a nešlo o strčení jednou rukou, jak lže komise rozhodčích!!!! , ale o strčení oběma rukama s velkou intenzitou a to ve chvíli, kdy mohl Chorý zakončovat střelou na bránu.
    Ale protože máme spoustu odborníků na posouzení intenzity (výmysl pana Kovaříka), tak je dle potřeby buď malá a nebo na Spartě vždy velká:-(((((
    Ta jeho až samolibá nechuť odpísknout pro Slavii vůbec nějakou penaltu, kdy z pěti metrů musel!!!! vidět faul na Chytila. Jeho signalizace, že se nic nestalo, ještě napomíná Chytila s gestem "Vstávej, vstávej" a pak dá Douděrovi za protesty žlutou. Za tohle posouzení situace bych dal rozhodčímu Černému červenou. Doufám, že tenhle ubožák nebude opět pískat derby. To už bych asi být panem Tvrdíkem silně a veřejně protestoval.
    Ještě bych chtěl vyzvednout prozíravost vedení, že byl přiveden v zimě Zima a v létě Chaloupek. Kdo by tak předpokládal, že se nám zraní Vlček a teď Ogbu. A také jsem z odstupem času rád za příchod Tomáše Chorého.
    Ukázal se jako ne debil!!!! (to se tu ukázali jiní:-((( ), ale jako hráč, který chce týmu pomoci a také mu pomáhá. Pomohl Chytilovi, který se tak nemusí na hrotu rvát sám, pomohl Lukáši Provodovi, kterému sklepává míče, pomohl i tím, že zvýšil tlak na centry ve vápně a kluci si o něj mohou pomoci při vyjetí do útoku tím, že on ten míč na sobě i s obráncem udrží. A to i za cenu, že ho stopeři soupeře okopávají jak brambory a nebo na něm visí, jako prádlo na šňůře.
    Ano, čeká nás spousta práce, máme dalšího zraněného a nevím, jak je na tom Oscar.
    Objevil se nám v zápase Simion Michez a i za těch pár chvil to vypadá, že by mohl být platný. Asi mu opravdu budu říkat "Paleček", když máme na druhé straně "Malíčka".
    A dnes pan Šprynar píše, jak to bylo s Wallemem. To už jsem tu ale v off topic disputaci napsal před cca deseti dny, když tu někteří "chytří" rýpali v souvislosti se jmenovaným hráčem do pana Tvrdíka, Trpišovského a Houšteckého.
    A je mi smutno i ze situace okolo hráče Vorlického.
    Jen se potvrdilo, proč jsme ho nemohli moc dávat do zápasu.
    A ještě jednu věc.
    Já sám jsem už moc nevěřil, že se náš kapitán Bořil takhle dá do kupy.
    Klobouk dolů a obrovská úcta KAPITÁNE!!!!!!!
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55




    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Slávista 51     před 5 dny 24.09.2024 10:54 |  
      3 2

      1* !

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Recak     před 5 dny 24.09.2024 12:07 |  
      3 2

      Podepisuju písmenko po písmenku!
      Recak

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      bongor     před 4 dny 25.09.2024 02:11 |  
      1 0

      Ahoj stará vojno,zase skvěle napsáno,jak je u Tebe zvykem.Piš víc čau Bongor.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Flame     před 3 dny 25.09.2024 17:24 |  
      1 0

      Zdravím všechny,

      měl jsem pocit , že všechno správně popsali ostatní fandové, ale po výblitku Prvoka musím připomenout návštěvu

      pana Taškáře v kabině rozhodčích o poločase ligového utkání!

      A záznam jeho otázky: "Kdo vás k..va platí vy nuly?"

      Odpověď černých sviní: "Vy Vaše blahorodí!"

  10. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    DKNL     před 5 dny 24.09.2024 11:10 |  
    26 0

    Z toho Sivoka se mi normálně udělalo špatně od žaludku. Jak si tohle může vůbec dovolit?! On a zrovna Sparta?

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      standa.e     před 5 dny 24.09.2024 14:01 |  
      14 0

      Jo. Přišlo mi to neuvěřitelné. A hlavně mne štvalo, že za nás tam byl jen "soukromá osoba" Šmicer, co je případ sám pro sebe. Přišlo mi děsný, že Svěcený vůbec připustil, aby se oficiální zaměstnanec Sparty takhle vyjadřoval ke druhému klubu a ten neměl reciprocitu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        DKNL     před 4 dny 24.09.2024 16:54 |  
        19 0

        Šmicer? Měl vyletět a nandat mu to, jenže Šmicer. Pro mě ohromný zklamání, jak nechává kálet na Slavii. Jen aby si to někde náhodou nepodělal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Papol     před 4 dny 24.09.2024 17:20 |  
          5 1

          Štistko je neštěstí

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          standa.e     před 4 dny 24.09.2024 22:22 |  
          5 0

          Nejvtipnější je, že v "Kudy běží zajíc" se nás rudej "Vacíno" zastal víc, než celej slavnej Šmicer (i když ten mě po zkušenosti s těma kreténama ze Skotska už nepřekvapil).


          Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2024 22:23) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        vršek     před 4 dny 24.09.2024 17:01 |  
        15 2

        Velká nechuť a špína! Naše "rudá" sportovní mediální sféra čeká na každou příležitost, aby odvedla pozornost podstatného a mohla převést pozornost a rozebírat něco co podstatné není. No, Houštecký jim nahrál... Šmicer je kapitola sama pro sebe - nedokážu pochopit proč nedokáže reagovat na blábolení a hlavně dehonestaci Slavie Sivokem.
        A to, že jde právě odvedení pozornosti dokládá to, jak Svěcený položil první otázku Šmicrovi a bylo vidět, že ostatní či min. Horváth čekali dotaz zda to na Chorého byla penalta či ne.... ale Svěcený hnedmluví o excesu Housteckého a k posouzení faulu na Chorého jsme se jaksi nedostali.... Co se nehodí je již třetí rok zamlžováno a za čas si již nikdo nevzpoomene. Ale na největší hříšníky a blázny jako jsou či byli Řehák, Bořil či Houštecký se zapomínat nesmí a je třeba je opakovaně pranýřovat!
        A ještě ke Šmicrovi - sakra. jak je možné, že nechá Sivoka opakovaně osočovat náš trenérský štáb z rozmíchávání nevraživosti mezi hráči, rozhodčími a lavičkami?

  11. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    knl66 (přítel SN)     před 4 dny 24.09.2024 15:59 |  
    8 2

    Tak jak jinak? Jaká penalta?!? Vo co gou?!? Samozřejmě všechno v cajku!!! Prý odstrčení jednou rukou, intenzita nic moc...
    Komise rozhodčích: „Ve 3. minutě utkání rozhodčí správně nenařídil pokutový kop pro domácí družstvo. Hráč hostujícího družstva č. 40 jednou rukou přistrčil hráče domácího družstva č. 25. Nejednalo se o zjevný přestupek, VAR správně neintervenoval.“

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Slávista 51     před 4 dny 24.09.2024 16:46 |  
      3 2

      JO, VO CO DE,
      pro Slavii, takové penalty nelze pískat, přece !

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      dalislavista     před 4 dny 24.09.2024 20:02 |  
      7 0

      Jednou rukou se tedy strkat může???
      A mimochodem, strčil ho oběma.
      Jak zajímavé v kontextu toho, jak v zápase s Plzní piskl ten polský kokot penaltu za "vychýlení" směru toho padače zez Plzně.
      Tam nebylo vůbec nic tenkrát a tady do Chorého vrazil jako utržený vagón.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    ježek     před 4 dny 24.09.2024 16:47 |  
    7 2

    fňukSivok, křivák kterej se vykálel na mateřský klub, si otvírá hubu-) Běž si přečíst knihu slušňáčku z letný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      dalislavista     před 4 dny 24.09.2024 19:58 |  
      7 0

      Pičus, ať se stará o chování Friiise a asistentů jako např. Steaceného, nebo kdo to byl, co beze púl hřiště aby jebal hráče soupeře. I ten jejich "gentleman" Pruské řval na naše hráče, takže ať si udělá pořádek nejdřív doma.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Betynka58     před 4 dny 24.09.2024 17:13 |  
    5 1

    Zdravím, Sokrates. Tvůj příspěvek jsem si jako vždy s chutí přečetl a víceméně se vším naprosto souhlasím, jen možná k tomu výlevu Houšteckého mám o trochu větší pochopení (i když mně jako flegmatikovi je takové počínání cizí). Obecně mě totiž dost trápí, že se často strkáni rukama netrestá a sudí se zaříkávají někdy malou intenzitou. Která chytrá hlava takovouhle blbost vymyslela? To bych chápal, pokud hraje hráč tělem, ale ruce v souboji nemají co dělat! Takhle se akorát rozšiřuje šedá zóna.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      SLAVIESTA     před 4 dny 24.09.2024 17:46 |  
      6 1

      Tipuji, že to vymyslela hlava s malou intenzitou myšlení.

  14. Zafeiris a Zima

    vršek     před 4 dny 24.09.2024 17:15 |  
    10 0

    Výborný zápas v podání všech našich. Po zápase s Lille opět skvělé a snad během následujících dvou týdnů uvidíme další podobné výkony a vytvoříme si v čele ligy odstup a v poháru budeme více než důstojnými soupeři.
    Myslím si, že Zafeiris si určitě zaslouží stejné hodnocení jako Oscar. Oni dva jsou svými výkony opakovaně zcela na stejné úrovni a je neskutečné jak zvládají svou úlohu ve středu hřiště. Jejich výkony a kondice jsou naprosto nepochopitelné a úchvatné.
    Po výkonech v těchto dvou zápasech snad ani nemá cenu "vypichovat" výkony jednotlivců...
    Musím ještě reagovat na sobotní výkon Zimy. Já si nepamatuji jeho tak dominantní soubojový i herní výkon v obranné fázi. A to ani před jeho odchodem do zahraničí. A dodám - moc jsem mu nikdy nevěřil, ale v sobotu...

  15. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Mimoň     před 4 dny 24.09.2024 23:45 |  
    7 1

    Byl to bezesporu dominantní výkon, jakým jsme se dokázali pravidelně prezentovat v minulosti proti hlavním rivalům...co mně fakt hodně mrzí je Lukáš Vorlický. Herně mně připomínal docela Provoda. V driblingu ještě výraznější...takových techniků máme obecně v Česku prostě málo. A z lidského hlediska je tohle tragédie. Nezbývá než doufat že to nedopadne jak u Hovorky. Snad se bude naopak opakovat zázrak jako u Bořila. Snad mu v Německu taky dokážou pomoct jak Bořilovi. V to jediný doufám a moc bych mu to přál. I když neměl herní pohodu a zranění měl určitě v hlavě, tak vypadal velmi dobře. Oč by mohl být lepší, kdyby nemusel mít v hlavě tu hrozbu...vzpomeňme právě na Provoda jak to ta psychika zamává a jak to dlouho trvalo, než byl schopen se vrátit do těch obvyklých výkonů před zraněním. . . Lukášovi hodně sil! Budu na něj myslet a držet palce.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Mimoň     před 4 dny 24.09.2024 23:50 |  
    12 0

    A k Houšteckýmu...neříkám že je to v pořádku. Ale je zarážející že najednou tohle začnou rozmazavat. Nic neprovede Bořil, herně jsme na tom dobře jak už dlouho ne, tak se musí zase kritika obrátit jinam. Tentokrát si musíme vzít na pomoc i oficiálního představitele Sparty...to by člověk fakt blil. A Šmicer zase zklamal a nijak se nezastal. No co...my nezapomínáme, ale i on by neměl zapomínat ...Zdeněk těžko bude jiný. Bez něj si nedokážu představit, že by do kluků se dostala taková bojovnost a intenzita hry. Houštecký prostě do té filozofie patří.