Jak se dá říct, že v kvalifikaci do evropských pohárů si Slavia vedla velice dobře (ačkoliv nakonec do Ligy mistrů těsně nepostoupila), tak v domácí soutěži zatím zůstává za očekáváním. Myšleno herně, bodový zisk je zatím v pořádku, i když nás většina náročných zápasů teprve čeká.
Zápas s Pardubicemi probíhal přesně v tomto duchu. Nějaké šance a převaha sice byly, ale ne v takovém množství, jak by se v domácím zápase s jedním z kandidátů na baráž očekávalo. Větší trápení se naštěstí nekonalo, když důležitou úvodní branku vstřelil v nastavení první půle Diouf, který tím jen podtrhl svou výbornou střeleckou fazónu v úvodu soutěži. A když se krátce po změně stran prosadil po rohu Chorý, tak bylo o výsledku zápasu v podstatě rozhodnuto. Vidle do toho mohla vhodit ještě červená karta pro Prebsla, který po špatně zahraném autu nezvládl čistě uhasit akci v roli posledního. Nicméně hosté standardku těsně za hranicí vápna neproměnili a zbytek zápasu si červenobílí pohlídali v pohodě.
Pocity mám tak podobné jako po zápase s Olomoucí - výkon Slavie neohromil, zápas nějakou extra podívanou nepřinesl, ale vzhledem k tomu, že jsme měli v nohách sakra těžký středeční zápas s Lille, tak relativně klidně získanou výhru beru. Po bodové stránce tak vstup do ročníku proběhl uspokojivě, herní stránka je rozporuplná - evropských zápasech Slavia zanechala povětšinou dobrý dojem, v lize to spíš skřípe. Trenér Trpišovský sliboval herní zlepšení po reprezentační přestávce a je třeba říct, že to bude třeba, protože hned po ní nás čekají dva těžké zápasy, ve kterých se do nemalé míry bude lámat chleba. Na Baníku i doma proti Plzni budeme papírovými favority, nicméně oba zápasy budou velmi náročnou prověrkou.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Antonín Kinský - 6 - Předvedl jeden dobrý zákrok proti nepříjemné skákavé střele ze střední vzdálenosti. Jinak působil jistým dojmem.
Filip Prebsl - 5 - Snažil se rozehrávat delšími míči za obranu, což byl dobrý nápad, ale řešení spíše o pár metrů nevycházelo. Ve druhé půli fauloval za červenou kartu - situace jistě mohl řešit lépe, i když primárně vznikla chyba jinde.
Igoh Ogbu - 6 - Potvrzuje dobrou formu, na začátku sezony je jednoznačnou oporou. Snad mu to vydrží i do následujících těžkých zápasů, kdy občas míval problém se zkraty pod tlakem.
Jan Bořil - 5 - Vyhranou hlavičkou na Chorého měl výrazný podíl na brance na 2:0, špatně vhozeným autem zase na vyloučení Prebsla. Jinak to byl z jeho strany mírně nadprůměrný výkon.
David Douděra - 5 - Odehrál průměrný zápas, kdy střídal lepší momenty z horšími. Povedal se mu třeba klička, pak ale ztratil míč na druhém hráči nebo mu ulétl centr. V samotném závěru dostal zbytečnou žlutou kartu, když si vyřizoval účty z protihráčem.
Christos Zafeiris - 6 - Má za sebou výraznější zápasy, ale i tak velmi kvituji jeho zlepšující se kondici, kdy po těžkém středečním zápase zvládl skoro celou minutáž i proti Pardubicím.
Oscar Dorley - 6 - Nadstandard, i když nebyl tak výrazný jako obvykle. I tak je obdivuhodné, jak ve dvoučlenném složení zálohy zvládá odehrát kvalitně zápas co zápas bez odpočinku.
Malick Diouf - 7 - Jeden z našich nejlepších hráčů v úvodu sezony. Proti Pardubicím vstřelil vítěznou branku výbornou střelou uvnitř vápna. Ostatně má obecně kvalitní zakončení a proměňuje šance, což je v kontrastu s jarními začátky konkurenta Zmrzlého (který se ale také nakonec rozehrál k velmi dobrým výkonům a ukázal, že na Slavii má).
Matěj Jurásek - 4 - Nedaří se mu, zůstává za očekáváním. Snaha se mu proti Pardubicím vyčíst nedá, ale kvalita provedení pokulhávala a spíše míče ztrácel. Když už se dostal do střelecké pozice, tak pálil jen doprostřed.
Tomáš Chorý - 6 - Odehrál trochu paradoxní zápas. I když se mu v zakončení vůbec nedařilo, tak nakonec zapsal bilanci 1+1. Jednu tutovku poslal vysoko nad, pak jednou v šanci zakopl a podruhé promáchl, čímž paradoxně zapsal asistenci u první trefy. V poli bojoval, ale měl potíže s ofsajdovým postavením i nedostatkem kvalitních centrů od spoluhráčů.
Lukáš Provod - 7 - Herně náš nejlepší hráč v zápase. Nabral sebevědomí, nebál se brát věci na sebe, kdy si často obhazoval soupeře do tahových náběhů s míčem. Je v plné formě a opět patří k oporám týmu. Ke konci se stal obětí nevybíravého zákroku, za který dle mého názoru měla přijít červená karta.
Ivan Schranz - 5 - Průměrné střídání. Měl to těžší než Jurásek v tom, že podstatnou část druhé půle jsme hráli v oslabení. Tam se hodila Schranzova poctivost. V závěru dostal nepříjemně naloženo.
Mojmír Chytil - 6 - Tentokrát jsem byl s jeho střídáním spokojen. V oslabení bojoval a pomohl nám udržením nemalého počtu míčů. Snad půjde formou nahoru, měl by být jedním z našich tahounů.
Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (46)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
mis3 před 3 měsíci 02.09.2024 16:41 |Kinský +1 za skvělé vybíhání
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Myšák před 3 měsíci 02.09.2024 16:47 |Máš pravdu, na to se zapomíná, a v tom je hrabě vynikající!
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
vojtal před 3 měsíci 02.09.2024 16:50 |Mě baví ta jeho práce s míčem, kdy se nebojí balon vyvézt dopředu. S Pardubicema byl v jeden moment dokonce vejš než stopeři a rozehrával balon dopředu.
Tohle jsem naposledy viděl u Koláře v jeho prime sezonách, akorát, že tam jsem vždycky trnul hrůzou, co za zmatek zase vytvoří. U Kinského se toho nebojím, ač chodí s balonem do rizika, tak vždycky tu situaci vyřešil zatím dobře.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
mig52 před 3 měsíci 03.09.2024 10:52 |Otřel ses o Koliho a to sis dovolil sakra moc!!!:-)))).
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
vojtal před 3 měsíci 03.09.2024 10:54 |Čekám, kdy bude v koridoru i jeho malba "Bůh Slavia" vedle své ženy. Pochopitelně pouze inspirováno, podoba s ním čistě náhodná :)
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Flame před 3 měsíci 02.09.2024 18:25 |Zdravím všechny,
Ke Kinského výkonu bych připočetl jako benefit klid, který přenáší na celé mužstvo.
Jurásek je kapitola sama pro sebe, včera se mu nedala upřít snaha hrát, takže ho hodnotím o 100% lépe než obvykle, ale stále za 5.
Zaznamenali jste možný návrat Lingra? Napadá mě, jak by vypadala jeho spolupráce s Chorým, viz Chorý a Šulc v Plzni.
Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2024 18:25) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zdravím všechny,
Ke Kinského výkonu bych připočetl jako benefit klid, který přenáší na celé mužstvo.
Jurásek je kapitola sama pro sebe, včera se mu nedala upřít snaha hrát, takže ho hodnotím o 100% lépe než obvykle, ale stále za 5.
Zaznamenali jste možný návrat Lingra? Napadá mě, jak by vypadal jeho spolupráce s Chorým, viz Chorý a Šulc v Plzni..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
mig52 před 3 měsíci 03.09.2024 10:50 |Nevypadala.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
mig52 před 3 měsíci 03.09.2024 10:49 |Podpis. A nezranit se Staněk, tak chytal v Liberci nebo v Dolní Lhotě. Tož tak s našimi trenéry. Případ Diouf-Zmrzlý jak přes kopírák. "Trnky" dostály, je čas zasadit nové stromy.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Myšák před 3 měsíci 02.09.2024 16:43 |Podle mne, hodnocení přesné a spravedlivé. Taktika zvolená dobře, strašná škoda neproměněných šancí!
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 3 měsíci 02.09.2024 16:47 |No Chorý max 5 ale spíš 4. To nebyl jeho zápas. Byl vidět, hodně ale to je tak všechno.
Když si to vezmu tak
zakončení fatk tragický měl snad 13 střel z toho jen 3x to šlo na bránu a ironicky můžu říct, že to z čeho dal gól už asi ani nešlo netrefit. I když samozřejmě musím tam ocenit, že se do toho zakončení prodral. V tom je silný. To promáchnutí bych mu jako + asistenci fakt nepočítal.
Taky byl často v ofsidu. Úspěšnost přihrávek tristní. Práce pro tým a nasazení ok.
Mě to prostě vychází na lehký podprůměr. Možná tu 5 za ten gól. Ale 6 jako měl Oscat se Zafeirisem? To neee
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
martyni (přítel SN) před 3 měsíci 02.09.2024 17:04 |Mimochodem, všimnul jsem si, že v tom vyloučení je namočenej i Provod, naběhl si do nesmyslnýho prostoru a ukázal Bořilovi, že tam chce míč a pak ho ztratil. No stane se, jen pro doplnění.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Ivan před 3 měsíci 02.09.2024 18:22 |Ale ne. To že Bořil hodí míč tak, že ho má první perníkář (a Provod ho ani mít nemohl) není Provodova chyba. Bořil má dost zkušeností na to aby sám vyhodnotil jestli to umí hodit správně a nehodil.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Slavistat před 3 měsíci 02.09.2024 23:11 |No jestli si to nepletu, tak Provod si fakt ukázal kam mu má hodit, hozený trochu kratší, ale Provod míč ještě na delší nohu píchal směrem k Prebslovi, ale bylo to dost krátké a Prebsl možná mohl jít proti, ale bál se obhození a tak ustupoval a ustupoval, až si ho útočník stejně udělal a těsně před vápnem ho skosil a šel ven. Asi měl hned na začátku jít proti míči, bylo by to nejspíš noha na nohu, hodně těsné a třeba by ani nešel ven a střet by byl o 10 m dál od brány. Tak si to vybavuji podle toho co jsem viděl na stadionu.
Třeba Kinský v jiné podobné situaci šel proti tomu míči hned a byl tam dřív a odkopl ho před útočníkem. Kdyby váhal, tak dostaneme gól.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Ivan před 3 měsíci 03.09.2024 00:23 |Jo, jako zhruba tak to bylo. Ale kdyby to Bořil hodil o metr dál, tak to Provod má. Nebo třeba jen Provod chtěl běžet do prostoru aby na sebe natáhl hráče a udělal místo jinde. A tu chybu prostě udělal Bořil, ať už volbou riskantního provedení, tak pokažením toho hodu.
Zbytek bylo hašení problému a nakonec červená nebyla tak špatná. Radši dohrát půl hodiny v 10 a vést o 2 góly, než vést jen o 1 v 11 lidech.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
lantsmit před 3 měsíci 02.09.2024 17:41 |Tentokrát se v hodnocení liším zcela minimálně... Každodenní milimetrová práce tady na fóru neustále nese své ovoce, tedy spíš ovocíčko. Ale i tak dobrý. Všechna čest, Alanore.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Edenjejenjeden před 3 měsíci 02.09.2024 18:01 |Alanor má vlastní hlavu a vlastní názor , a na jeho hodnocení ty nemáš vůbec žádnou zásluhu lantsmite.
A já se budu svojí milimetrovou prací zde na foru snažit , aby tvoje bludy alespon trochu ustoupily. Snad moje trpělivé kultivování tvé osoby přinese nějaké ovoce.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Slávista 51 před 3 měsíci 02.09.2024 17:47 |Relativně v poklidu, tak proto ty nízké známky, že.
Na oslňování jsou zde v ČR, přece jiná mužstva !
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
kupik před 3 měsíci 02.09.2024 18:37 |Dobrej podvečer,přátelé
patrně jsme byli trošku,možná více než trochu namlsaný po Lille a čekali jsme kanonádu.
Ta se však nekonala," pouze " 2 kusy,ovšem vzadu opět nula.Za mě dobrý.
Takže známky,který rozdal k.Alanor vcelku odpovídaj výsledku,obrazu hry a výkonům.
Já osobně bych malinko ubral Oscarovi,včera se zdál malinko sobeckej,dost předržoval mičudu a ani přihrávka nebyla vždy adresná.A ten kousek známky co jsem mu tak trochu ukradl tak bych přidal L.Provodů.
Smekám před jeho fyzičnem.V současný době hraje top v naší lize,bože to je pohled když u lajny bafne balón a peláší vpřed.Pravda,někdy se vloudí chybka,ale bezesporu absolutní tahoun a motor.Žasnu a tleskám.
Akorát velká škoda,že spousta míčů po centrech ze stran je buď dlouhejch nebo zbytečně vysokejch.Prostě nám chyběj přesný střílený adresný centry.A to platí pro všechny.Tady je eště dost práce.
S trochou nostalgie vzpomínám na centrovaný pumelice D.Juráska.Ale vono to přijde.
A taky mě baví svým pojetím hry a pohybem M.Diouf.Von má prostě úplně jinej běh,výskok,kličku hraje celým tělem,to se soupeřům strašně blbě čte.Mně připadá jak šelma na lovu.Ten až se vykope tak nám eště ukáže věci.
Škoda,že se taky nemůže známkovat arbitr a VAR.Určitě by po včerejsku za moje známky radost neměli.
OK,redka pro F.Prebsla se moc vokecávat nedá,ale ten předoperační hamták na L.Provoda?To byli zrovna na kafi?
Takhle si teda ty komise představujou zvýšenou ochranu hráčů?No a ty keci Krobota?To měl Vorel jako blbou akustiku?
A malej postřeh na závěr.Střídání jednoho Lukáše za druhýho,tudíž Provod ven,Vorlický dovnitř v 90.minutě mi přijde minimálně ujetý.Hodně se psalo jak musí L.Vorlický dotrénovat,aklimatizace,zvykání si na mančaft apod.Dosti vody ve Vltavě uplynulo vod tý doby,a ten chlapec dostane cca 5 minut.
Mimochodem,i tak nejméně 2x ukázal že to s balónem vopravdu umí.
No nevim,nevim.Hlavně mu to nevotrávit.Aby z něj nebyl třeba druhej C.Wallem.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Monarchie před 3 měsíci 02.09.2024 18:40 |Kinský Diouf a Provi skvělý. Jenom k práci Bílka a Rosického, to je produktivita..
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
zeleznik2 před 3 měsíci 02.09.2024 19:33 |Ti dva..
Tak I. Schranz má
Slávista 51 před 3 měsíci 02.09.2024 19:13 |reprezentační přestávku, na vyléčení kolena - také dobrý.
Ostatní hráči nominovaní do reprezentace, se doufejme vrátí zdraví !
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
zeleznik2 před 3 měsíci 02.09.2024 19:32 |Takže vyjádření ligové komise, adekvátní žlutá karta za brutální faul na Provoda, dva brutální zákroky na Malicka nic. Zákrok na Chorého měl být ihned na červenou a následně zrušen. Největší bubu bylo, že Orel nevyloučil ihned Prebsla.
K hodnocení dál jsem Malickovi 8. A Antonínovi 7. Je neuvěřitelné, co spálí duo Jurásek a Chorý.. Bořil za ty chyby max 4. Jurásek a Schranz zranění.. ty Pardubice nás stály docela dost. Upřímně jsem pro vykašlat se na nějakou Ligu národů..a dát hráčům odpočinek.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Slávista 51 před 3 měsíci 02.09.2024 19:55 |Alibisti !
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
mig52 před 3 měsíci 03.09.2024 10:54 |Všecko nečtu, za cos ji chytil, barde!!!
Provod
obiwan před 3 měsíci 02.09.2024 20:54 |Já bych mu ještě bodík přidal...klobouk dolů, jakou má ten kluk fyzičku, to co předváděl ještě na konci zápasu, to je neuvěřitelný a to jak se pustí do třech soupeřů a proběhne skrz ně s lehkostí...
A ještě chci říct, že se o toho kluka hrozně bojím, teď hrál prakticky dva zápasy v kuse a za repre si taky neodpočine, fakt se modlím, ať se mu nic nestane...
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
obiwan před 3 měsíci 02.09.2024 20:57 |A ještě Bořil - já ho mám moc rád, srdcař, bojovník, nic nevypustí, ale jeho výkon nadprůměrný nebyl, pokazil dost přihrávek, v jednom okamžiku už v předklonu jen vydýchával, myslím, že se na něm Lille podepsalo...na gól nahrál a gól zavinil, to se vykrátí...
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Ivan před 3 měsíci 02.09.2024 21:06 |Na druhou stranu ten gól co zavinil nepadl.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
obiwan před 3 měsíci 03.09.2024 06:45 |Jsem fakt jelito:-)))
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
mig52 před 3 měsíci 03.09.2024 10:55 |A skvěle hází auty!!!:-)))))))))
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
mig52 před 3 měsíci 03.09.2024 11:27 |Ty joudo, běž mu dělat na trénink podavače. :-)))))
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
wimpy před 3 měsíci 03.09.2024 11:52 |Sebekritika je zde vzácná. :-)
Trochu odbočím. . .
Hubicka před 3 měsíci 03.09.2024 09:18 |Kinský i Staněk oba špičkový gólmani. Díky za to. Oba chytat nemohou a dvojku také nebudou chtít dělat. Jeden půjde pryč, ale i ten co zůstane bude chtít za nějakou dobu taky ven. Kinský asi za lepší cenu. Tak do jara je času dost a snad se Kinský nezraní.
Re: Trochu odbočím. . .
Slávista 51 před 3 měsíci 03.09.2024 09:21 |Není snad potřebné každého dobrého, hned prodávat i když bude nabídnuta slušná cena, že.
No, na to, že 3body jsou celkem v poklidu,
Slávista 51 před 3 měsíci 03.09.2024 09:18 |jste se při známkování opět nepředali.
!
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 3 měsíci 03.09.2024 09:56 |Dobré ráno Vám všem z chaloupky a u dobré kávy:)).
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Edenjejenjeden před 3 měsíci 03.09.2024 10:01 |Ahoj Sokrate , dne si nějakej stručnej :-D
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 3 měsíci 03.09.2024 10:23 |Dobré ráno Vám všem z chaloupky a u dobré kávy:)).
Já jsem očekával s Pardubicemi asi zhruba tento scénář a upracovanou výhru.
Přitom jsem přesvědčen, že kluci určitě chtěli dát do zápasu i po tom boji s Lille maximum. To splnilo pouze pár hráčů a u některých prostě bylo znát, že se v poháru tzv. "vyždímali".
Zafeiris, Oscar i Bořil a jejich výkon toho byl důkazem. Chorý bojoval, ale ta koncovka byla u něj slabá. Douděra se také snažil, ale taky to nebyla žádná hitparáda. Jsem rád, že to na sebe vzal vynikající Provod, Kinský, Ogbu a můj skvělý "Malíček". Byl jsem nespokojen s Juráskem, ale pak jsem se dozvěděl o jeho problémech a jsem rád, že byl stažen z reprezentace a bude mít individuální přípravu. Snad se uzdraví Ivan Schranz a po nemoci bude na Ostravu už Jurečka.
Jsem rád za tři body a trenér sám řekl, co jsme dělali blbě.
Hodnocení je v celku přijatelné a nemám s tím problém.
Problém mám s tím, že na Provoda byla jasná červená a je mi zle, jak to posoudila komise. Navíc benevoletni a arogantní Orel nechal okopávat Douděru Šimkem a Darmovzalem a dělal, že to nevidí. Vůbec se Douděrovi nedivím, že se nasral a vzal Šimka na konci zápasu přes párky.
Omlouvám se za případné chyby protože to píšu z mobilu na chaloupce.
Budu věřit trenérovi, že kluci v přestávce naberou dech. Lingra uvítám a Micheze taky. Choremu držím palce a nechápu, když někdo řve "Vždycky jsem s Vámi...." a pak píská na vlastního hráče, který dá navíc uklidňující druhý gól, když se jde rozloučit. To je prostě na palici a jděte s tím už do háje.
S úctou
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2024 13:12) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dobré ráno Vám všem z chaloupky a u dobré kávy:)).
Já jsem očekával s Pardubicemi asi zhruba tento scénář a upracovanou výhru.
Přitom jsem přesvědčen, že kluci určitě chtěli dát do zápasu i po tom boji s Lille maximum. To splnilo pouze pár hráčů a u některých prostě bylo znát, že se v poháru tzv. "vyždímali".
Zafeiris, Oscar i Bořil a jejich výkon toho byl důkazem. Chorý bojoval, ale ta koncovka byla u něj slabá. Douděra se také snažil, ale taky to nebyla žádná hitparáda. Jsem rád, že to nasere vzal vynikající Provod, Kinský, Ogbu a můj skvělý "Malíček". Byl jsem nespokojen s Juráskem, ale pak jsem se dozvěděl o jeho problémech a jsem rád, že byl stažen z reprezentace a bude mít individuální přípravu. Snad se uzdraví Ivan Schranz a po nemoci bude na Ostravu už Jurečka.
Jsem rád za tři body a trenér sám řekl, co jsme dělali blbě.
Hodnocení je v celku přijatelné a nemám s tím problém.
Problém mám s tím, že na Provoda byla jasná červená a je mi zle, jak to posoudila komise. Navíc benevoletni a arogantní Orel nechal okopávat Douděru Šimkem a Darmovzalem a dělal, že to nevidí. Vůbec se Douděrovi, že se nasral a vzal Šimka na konci zápasu přes párky.
Omlouvám se za případné chyby protože to píšu z mobilu na chaloupce.
Budu věřit trenérovi, že kluci v přestávce naberou dech. Lingra uvítám a Micheze taky. Choremu držím palce a nechápu, když někdo řve "Vždycky jsem s Vámi...." a pak píská na vlastního hráče, který dá navíc uklidňující druhý gól, když se jde rozloučit. To je prostě na palici a jděte s tím už do háje.
S úctou
Sokrates55.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Edenjejenjeden před 3 měsíci 03.09.2024 10:46 |Jako vždy souhlas se vším Sokrate :-)
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
vokky před 3 měsíci 03.09.2024 11:03 |Jak to krásně zní...Děkuji pánům,jako je Sokrates55 za normální komentář,bez hovnometu a urážek.Ty kávu já obedvam a hned je na světě líp.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
mig52 před 3 měsíci 03.09.2024 11:24 |Sokrate, já to pálím jen z mobilu a teď sakruji, protože mi to sežralo skoro celý koment. Jako dobré s tím, že nesouhlasím s Chorým. Je hroták, dal uklidňující gól, byť v mnoha situacích jsem si také zaskřípal zuby. Ale ne tak, abych si utrhl sklovinu jako díky pěkně vydělávajícímu Teclovia a nechal u tolerantního dentisty dva důchody.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
dauby před 3 měsíci 03.09.2024 10:53 |Za mě Jurásek 2, hrál příšerně a byl úplně neviditelný, tak za co pro boha 4? Chorý naopak 8. Nejlepší hráč na hřišti. Dal gól, k tomu asistenci. 6 je fakt málo. Jasně, zazdil dost šancí, ale taky se do nich dostal. A vybojuje spustu míčů. Kdyby proměnil všechny, vyhráli jsme 5:0 a Chorý by dostal desítku, ale dát neviditelnému Juráskovi známku 4 a Chorému 6... Ten rozdíl je fakt směšný. Nebo ty obrovské rozdíly ve výkonech našich hráčů na hřišti fakt nevidíš?
Jinak červená při faulu na Provoda byla jasná. A celkově mělo být karet mnohem víc, na obou stranách. V sobotu jsem koukal na zápas WHU - Manchester City. Tam se skoro nefauluje. A když, tak většinou neúmyslně, v zápalu boje. Jakýkoliv trochu ostřejší zákrok (kterých je ovšem jako šafránu) je žlutá karta. Naopak rozhodčí v Anglii nepíská každou kravinu a hráči moc nesimulují. A u nás? Darmo mluvit. Pořád se mluví o tom, že naše liga je soubojová, ale to je blbost. Najedné straně se píská skoro všechno, stačí jakýkoliv dotyk hráče, přičemž dotčený hráč vždycky spadne, ačkoliv v 80% případů by to pohodlně ustál. Hráči neustále protestují. A na druhou stranu rozhodčí odmítají chránit zdraví hráčů a dávat víc karet. Navíc pískají strašně alibisticky a spoléhají na VAR. A komise rozhodčích je k smíchu, viz její komentář k faulu na Provoda.
Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2024 11:03) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Za mě Jurásek 2, hrál příšerně a byl úplně neviditelný, tak za co pro boha 4? Chorý naopak 8. Nejlepší hráč na hřišti. Dal gól, k tomu asistenci. 6 je fakt málo. Jasně, zazdil dost šancí ale taky se do nich dostal. Kdyby proměnil všechny, vyhráli jsme 5:0 a Chorý by dostal desítku, ale dát neviditelnému Juráskovi známku 4 a Chorému 6... Ten rozdíl je fakt směšný. Nebo ty obrovské rozdíly ve výkonech našich hráčů na hřišti fakt nevidíš?.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
Slávista 51 před 3 měsíci 03.09.2024 11:48 |Za první odstavec je to mínus,
druhý je na 1*.
.
japhy před 3 měsíci 03.09.2024 11:50 |A to mě těch šancí zase tak málo nepřišlo.
Provod - stejně jako s Lille, i tady ho nechali párkrát hezky frnknout po lajně. Jakoby jeho neukázkový běh soupeře mátl a ti nevěřili, že má opravdu takovou rychlost.
Jinak se strašně omlouvám, že jsem chtěl červenou za tu prasárnu, Komise nám vysvětlila, že to byl šlapák jen na nárt.
U Prebsla my chybělo zmínit jeho hezkej náběh a uvolnění se ve vápně, bohužel s horší střelou.
Re: .
Sherudan před 3 měsíci 03.09.2024 13:42 |No jasně, noha se neprohnula, tak co bys chtěl.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
slaviator před 3 měsíci 03.09.2024 12:27 |technická - bylo to 7. kolo, nikoli 6.
Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo
mirda před 3 měsíci 03.09.2024 12:36 |Nevím, co je s Mojmou, ale zatím je jeho pohyb těžkopádný a trochu nemotorný. Že by nebyl zdravotně úplně na sto procent? Proti jaru nebe a dudy.