Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 2. kolo

Slavia bez problémů splnila úlohu favorita, když doma porazila České Budějovice 4:0.

Po nepovedeném vstupu do sezony měli slávisté ideální možnost zvednout si sebevědomí - čekal je totiž papírově nejlehčí zápas v ročníku. České Budějovice jsou totiž považovány za outsidera soutěže a jen těsně se dokázaly vyhnout sestupu už loni, přičemž přes léto ještě oslabily.

Zpět ale ke Slavii. Ta roli naprostého favorita zvládla bez problémů, když už po deseti minutách vedla o dvě branky a zápas byl víceméně rozhodnut. Co se týče výkonu, tak se mi velmi líbila zrychlená hra, o které po zápase hovořil i trenér Trpišovský. V tomto směru pomohl zvláště mladý Diouf, který za obranu posílal jeden zajímavý centr za druhým, byť se střídavou přesností. Bez zajímavosti není ani nasazení většího počtu mladíků (kromě Dioufa i Kinský, Prebsl a Fila), což je v kontrastu s letní přestupovou strategií, která cílila hlavně na hotové hráče.

Na čem je ještě třeba pořádně zapracovat, je sehranost mužstva. I když byla sobotní hra celkově zajímavá, tak stále nepůsobila dojmem dobře promazaného stroje, který by si měl jít za titulem. Ale to je v této fázi sezony po Euru pochopitelné a je třeba říct, že v hierarchii týmu má Sparta náskok (ač teď taky hráče pochopitelně točí, tak má jasně danou a sehranou nejsilnější sestavu). Teď jde o to, aby naši trenéři začali mužstvo tříbit i sehrávat, abychom věděli, na kterých hráčích bude naše hra stát, co budou její nosné pilíře. Ostatně předkolo se silným belgickým soupeřem je už za rohem.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Antonín Kinský - 6 - Po chybě Holeše v rozehrávce si připsal první náročnější zákrok ve Slavii, Šigut naštěstí nemříil úplně dobře. Každopádně Kinský prožívá podařený start do angažmá v Edenu. Za dva zápasy má dvě nuly, v rozehrávce navíc potvrzuje, že je moderním gólmanem.

Tomáš Holeš - 5 - I když hrál drtivou většinu zápasu dobře, tak Holešův celkový výkon sráží dvě nesmyslné chyby v rozehrávce. Dávat míč přes celou šířku hřiště je riskantní, Tomáš se navíc nepoučil a chybu jako přes kopírák zopakoval i ve druhé půli. S Belgičany by to s trochou smůly klidně mohly být dvě inkasované branky z ničeho. Takový úlet může předvést jednou, maximálně dvakrát za půl roku, ne v jednom zápase!

Igoh Ogbu - 6 - Systémově působí obrana velmi dobře a soupeře do šancí takřka nepouští, i když je třeba říct, že těžší soupeři nás teprve čekají. Ogbu pak přidává výbornou soubojovost, i když při odkopnutí míče po zákroku Kinského dal trochu zavzpomínat i na své občasné zmatkování. Nicméně v tomto případě šlo opravdu o drobnost.

Jan Bořil - 6 - Za mě je překvapivé, že ve svém věku dostal přednost před Zimou, kterého si trenéři vyžádali za vysokou přestupní částku. To neukazuje na dobrou práci při skládání kádru. Nicméně Bořil si své nasazení do zápasů svými výkony obhájí. Zajímavým tahem byla rotace mezi ním a Dioufem ve druhé půli.

David Douděra - 7 - Kdo nevystřelí, gól nedá. To jasně demonstroval Douděra v samotném úvodu zápasu, kdy nachytal Janáčka a Slavii tím ulehčil zápas. Jak mu to nešlo na Slovácku, tak tentokrát už působil mnohem lepším dojmem. Centry by měl podle mého názoru dávat spíše prudší. Paradoxně mu tato těžší disciplína jde lépe než snaha o přesně mířené jemné bochánky.

Filip Prebsl - 7 - Jak jsem trochu na rozpacích, že mozkem naší hry má být jako nováček právě on, tak druhým dechem musím dodat, že Prebsl samotný zatím dělá maximum a opět patřil k našim lepším hráčům. Kvituju jeho snahu hrát dopředu a nezpomalovat hru, to Slavia potřebuje. Filip navíc po dvou chybách Janáčka zapsal i výbornou bilanci 1+1!

Oscar Dorley - 7 - Na Slovácku to nebyl on, v sobotu už byl opět výborný. Skvěle četl hru a získával míče, velmi dobře si vedl i kombinačně. Škoda, že pro milimetrový ofsajd neplatila branka Provoda, na kterou Oscar výtečně nahrával.

Malick El Hadji Diouf - 7 - I když šla postupem jara jeho forma dolů, tak včera za mě opět potvrdil, že jde o neobroušený diamant. Je velmi dobrý kondičně, navíc hraje nealibisticky a směrem dopředu. Za obranu poslal množství velmi zajímavých centrů, i když někdy šlo spíš o dobrou myšlenku bez odpovídající přesnosti. Když si to ale vše sedlo, tak z toho byla parádní nahrávka na branku Fily!

Ivan Schranz - 6 - Patřil k méně výrazným hráčům, ale i on si svůj díl práce v celkově povedeném zápase odvedl. Jsem rád, že nastoupil na postu, který mu spolu s podhrotem sedí nejvíce.

Daniel Fila - 7 - Na Slovácku zůstal překvapivě opomenut, tentokrát dostal šanci, kterou si po dobré přípravě a vydařeném hostování zasloužil. A Fila potvrdil, že už dorost na úroveň Slavie. Branku na 2:0 vstřelil po perfektním zakončení i zpracování a i když si myslím, že měl trochu kliku při odrazu míče, tak se výsledek počítá. Ve druhé půli pak ve vyložené šanci pálil těsně mimo. Bylo to o reflexu, ale za mě to měl být gól. Kvůli tomu sedm s minusem.

Lukáš Provod - 6 - Pro milimetrový ofsajd neplatila jeho branka, nicméně aspoň plus za sebevědomé zakončení. Jinak odehrál nadstandardní zápas, i když si pořád myslím, že ideální post je pro něj ve středu zálohy.

Matěj Jurásek - 5 - Odehrál hraniční počet minut a výrazněji se do zápasu nezapsal, i když tentokrát Slavia jeho rozdílový přínos z pozice žolíka nepotřebovala.

Tomáš Chorý - 6 - Nebyl v Edenu přivítán úplně vřele, ale to se dalo kvůli minulosti čekat. Herně v úvodu sezony plní roli náhradníka, který ale svůj čas na hřišti odmaká a má přínost pro mužstvo. Měl podíl na Wallemově brance - když už nedá gól sám, tak aspoň výrazně zaměstná obránce soupeře a vnese rozruch do vápna. Pak už je to jen o tom tam dostat dobré míče.

Conrad Wallem - 6 - Hrál jen chvíli, vstřelenou brankou ale potvrdil svou (vzhledem k výšce) překvapivou silnou stránku - hru hlavou. Na podzim se jevil jako další podařená posila skautinku, jaro měl ale katastrofální. Snad mu branka pomůže k návratu na správnou cestu směrem vzhůru.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, kvůli malému času na hřišti neměli na zápas dostatečný vliv.

2. kolo - Sobota 27. 07. 2024 20:00

Chance liga, 2024/2025
4 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

2. David Douděra
9. Daniel Fila
66. Filip Prebsl
84. Conrad Wallem

SK Dynamo České Budějovice
SK Dynamo České Budějovice

Komentáře (126)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    martyni (přítel SN)     před měsícem 29.07.2024 12:05 |  
    12 1

    Dobrý známky a hodnocení. Jen ten Matěj Jurásek, neupřel jsi mu výbornou akci před Wallemovým golem? Nebo jsem to špatně viděl a toho obránce tam vymáchal někdo jinej?

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      joecole7     před měsícem 29.07.2024 12:39 |  
      3 1

      Vymáchal ho on, ty housle hrajou doteď. A měl toho víc, byl zapojenej v hodně akcích, byť ně nějak rozdílově. Byla tam i situace, kdy už to dostával na svoji levou obalovačku na vápně, ale nějaký spoluhráč mu to nakonec vzal, to už jsem se skoro začínal radovat :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        quelhar (admin)     před měsícem 30.07.2024 13:09 |  
        2 0

        Na druhou stranu minimálně dvě gólové akce zazdil tím, že nepřihrál včas nabíhajícímu spoluhráči, přičemž situace, kdy Vorlický vybíhal z vlastní polovinu za obranu a před Juráskem byla dálnice, kudy to poslat, a on to místo toho dal do strany na tuším Bořila nebo Dioufa a bylo z toho prd, byla snad nejjednodušší možná, a on ji stejně vyřešil špatně.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 29.07.2024 12:32 |  
    7 5

    "Bez zajímavosti není ani nasazení většího počtu mladíků (kromě Dioufa i Kinský, Prebsl a Fila), což je v kontrastu s letní přestupovou strategií, která cílila hlavně na hotové hráče."
    - naopak to by mi dávalo největší smysl, primárně kupovat jen hotové posily na posty, kde nás opravdu tlačí bota a mít každý rok 3 vlastní odchovance, kteří nastoupí do A stylem Fila+Prebsl+Kinský.


    "Za mě je překvapivé, že ve svém věku dostal přednost před Zimou, kterého si trenéři vyžádali za vysokou přestupní částku. To neukazuje na dobrou práci při skládání kádru. "
    - opět nesouhlasím, že se Bořil dokáže na jaře vrátit po tom zranění co měl do takovéhle formy a udržet si ji do další sezóny, na to se opravdu sázet nedalo. A protože je ve formě tak je zcela správné, že dostává prostor na hřišti klidně na úkor drahé posily.
    Jinak já teda stav kádru na stoperech považuji spíše za uspokojivý, nikoli ideální. Samozřejmě i dílem toho, že se nešťastně zranil Vlček. A očekávám, že se tady ještě nějaké posílení bude realizovat. A nebo se přejde na systém se 2 stopery. Pokud budeme hrát na 3. Máme Bořil - Ogbu - Holeš s tím, že jeden je přeučené DZ a druhý přeučený krajní bek. A Ogbu nemůže hrát derby. Pak je tam Zima a Chaloupek. A pak není v kádru už nikdo kdo by mohl alespoň nouzově nějak stopera hrát. Pak se jeden vykartuje, druhej zraní a můžeme nastoupit s trojicí Chaloupek - Zima - Holeš bez jediné rozumné náhrady na střídačce...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 29.07.2024 12:45 |  
      25 3

      Ano, souhlasím, že by to byla ideální strategie.

      Ale děje se to v současné Slavii? Hlavně myslím po stránce těch drahých posil, jestli jsou rozdílové za ty peníze. Zimu jsem už řešil, za mě je to úlet, že přivedeš hráče za 100 mega a po půl roce je to stoper č. 5. Staněk první rok bude výrazně více zraněný než připravený v bráně. Může to být smůla, ale jeho zdravotní stav už se zpochybňoval před přestupem.

      A Chorý? Za mě bychom si vystačili s trojicí Chytil, Fila, Jurečka. Beru, že je Chorý herně specifický, ale tudíž čekám, že když si ho trenéři prosadili, tak ho co nejdřív dokáží využít a nebudeme celý podzim poslouchat, že si zvyká na naši hru, že se jim nezdá kondičně atd.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.07.2024 12:46) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        japhy     před měsícem 29.07.2024 13:14 |  
        7 0

        Budu se opakovat (asi celou sezonu), mega souhlas s těmi útočníky. Pořád musím myslet na to, že máme vlastně 3 repre devítky a ani u jednoho nedává smysl nechat ho sedět. A už vůbec ne někoho z nich pouštět. Pokud nebudeme hrát vepředu na dva, nevím, kde vezmou minutáž.
        Jo, jeden se zraní a pak budeme za ty dva rádi, ale takhle se nedá uvažovat.
        Nebo Chorý rozhodne 2 zápasy z ničeho a všichni budou happy. To ale Tijani zvládl taky a kde je teď...

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 29.07.2024 13:42 |  
        8 1

        Samozřejmě, otázky u konkrétních jmen máme v podstatě totožné.
        Ale když to vezmeš jen na posty. Jurečka je na odchodu nebo se s tím minimálně počítá, takže ta myšlenka. Fila jako naděje + Chytil jako hráč, který tu je + hotový útočník za Jurečku je zcela správná. Jestli to musel být zrovna Chorý je už s velkým otazníkem. V lize asi lepší dostupná varianta nebyla a zahraniční varianta mohla být ještě méně reálné finančně. Nevím nechci to posuzovat, když nevím jaké byly další možnosti.

        Stejně jako bylo dobře, že v zimě přišel hotový stoper a brankář. I když u toho golmana je to s otazníkem, protože kdyby se nezranil tak jsme kvůli tomu mále přišly o Kinského. Tam se spíš nabízelo stáhnout Kinského v zimě (jestli to šlo) tady to možná chtělo mít větší odvahu. Ale zase jestli, to musel být Zima za 100 mega nebo se těch 100 mega nedalo utratit lépe, to nemůžu zhodnotit, když nevím o koho dalšího, jestli vůbec, se klub snažil. Podle mě se počítalo se základní trojicí Holeš - Ogbu - Zima. Asi se nečekalo, že Zima bude stagnovat (teda já jo, protože já ho neměl rád, už před odchodem do Itálie ale já nejsem trenér) a Bořil takhle vyletí. To je zase život, ne všechno jde podle plánu.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    doors     před měsícem 29.07.2024 12:34 |  
    5 11

    Já ti u Dioufa nevím . Proti Budějovicím hrál dobře, ale já si u něj nejsem jistý, jak se zlepšil po taktické stránce, zvlášť při bránění. V tom byl někdy až naivní. Jasně, Sparta taky nemá vzadu na krajích žádné psy obranáře, ale Diouf měl jak v poháru se Spartou na jaře, tak v EL někdy divné taktické chyby.
    No uvidíme .

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      lantsmit     před měsícem 29.07.2024 12:42 |  
      12 3

      Tři slova… necelých 19 let

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        wimpy     před měsícem 29.07.2024 12:46 |  
        7 0

        Přesněji 19 a půl, narodil se v prosinci 2004. Ale v podstatě máš pravdu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 29.07.2024 13:44 |  
          9 2

          přesněji, víme, že se narodil v prosinci. Ten rok, to bych bral v Senegalu jako plus mínus :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        doors     před měsícem 29.07.2024 12:47 |  
        3 3

        Možná, ukáže to čas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Mijk     před měsícem 29.07.2024 13:52 |  
      13 0

      Tak má několik naprosto zásadních plusů - často hraje z první, často hraje z první přesně a umí nacentrovat. Osobně mi to zatím stačí, zbytek může dopilovat časem..

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        popin     před měsícem 29.07.2024 16:50 |  
        2 0

        Ještě bych přidal většinou skvělý první dotek, centry prudké (bochánky, které mají čas si najít stopeři nebo brankář, umí každý jouda), skvělý pohyb a fyzička. To, že z 10 centrů 4 pokazí je mi milejší než když se někdo zmůže za celý zápas jen na 2. A že je to janek, který musí dospět, je fakt. Dejme mu čas.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    joecole7     před měsícem 29.07.2024 12:38 |  
    35 0

    Jenom bych poznamenal, že Vorlický měl od svého nástupu (byť uznávám, že poměrně pozdního) na zápas vliv výrazný. Byl v podstatě u všeho podstatného; na gól Wallema má krásnou asistenci, individuálním průnikem se dostal do velké šance, rozehrál několik nakonec špatně vyřešených brejků. Jsem z toho plejera úplně na větvi

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 29.07.2024 13:46 |  
      19 1

      Jako jo, Vorlický to je zjevení. Ten jak přijde na hřiště tak "ukradne" zápas pro sebe. Ten jeho slalom do vápna po pár minutách na hřišti. Ty přesné pasy... nádhera.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    lantsmit     před měsícem 29.07.2024 12:40 |  
    5 10

    Pošetření / dotrénování Zimy bylo rozumnou reakcí na průser s Vlčkem. Na jeho statusu (vysoko nad Bořilem) se naprosto nic nemění. Odpověď hned v zápase v Liberci a dál

  6. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Cross     před měsícem 29.07.2024 12:49 |  
    20 29

    Jsem rád, že mi zápas tentokrát zase neznechutil Ševčík. Žádný Ševčík, žádný problém. Bylo to OK.


    Komentář byl uživatelem upraven (29.07.2024 12:51) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      visitor23 (přítel SN)     před měsícem 29.07.2024 13:10 |  
      18 10

      Byl jsem zvědav na koho se začne nadávat po odchodu Tecla, tak to vypadá, že někteři už mají jasno. Ikdyž hrač nenastoupí, tak si do něj trošku kopneme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        kalex     před měsícem 29.07.2024 13:18 |  
        24 4

        To není ani tak o kopání, ale spíš fakt, že ten borec už prostě dávno není tím hráčem jako dřív. Ten už bohužel lepší nebude.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 29.07.2024 13:47 |  
          16 9

          no tak ten komentář byl jenom o kopání. Pokud někdo má potřebu blejt na hráče, kterej ani nenastoupil do zápasu tak má evidentně komplex...

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        mats     před měsícem 29.07.2024 19:06 |  
        1 3

        Tradiční terč býval ještě Jurečka :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. koloě se

        Cross     před měsícem 29.07.2024 23:34 |  
        5 5

        A Tobě se jako Tecl líbil? Mě iritujî hráči, kteří na Slavii nemají, ale kvůli prachům se jí drží jako klíšťata, ikdyž nehrají, anebo jsou na place pro klub celé roky hotové neštěstí. Takový Kolář Slavii evidentně připravil nejméně o půl miliardy. Prodlužování chromých kachen o celé roky. Doufàm, že v tom Tykač udělá pořádek.


        Komentář byl uživatelem upraven (29.07.2024 23:41) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      lantsmit     před měsícem 29.07.2024 13:13 |  
      7 13

      Ubohost silně naředěná nevděkem

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        martyni (přítel SN)     před měsícem 29.07.2024 14:04 |  
        7 4

        Spíš bych řekl, že nevděk tu ubohost neředí, ale že se k ní přidává jako příloha.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        l8t     před měsícem 30.07.2024 09:55 |  
        7 2

        Prosím jakým nevděkem?
        Za poslední 4 sezóny vstřelil Ševčík parádní 2 góly a přidal neuvěřitelných 16 asistencí přičemž nastoupil do 75 zápasů. Bilance jak hrom na středního tvořivého záložníka.
        Už když hrál s Nicem tak byl o 2 levely níž a JT na něm chce stavět hru? Není divu, že jsme poslední 3 roky bez titulu, když nám razantně klesla kvalita ve středu hřiště.

        Takže ano, Ševčíkovi opravdu nedlužíme žádný vděk. Dva góly na Chelsea byl jeho největší highlight a je jen škoda, že se tehdy nedokázal prodat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          lantsmit     před měsícem 30.07.2024 10:34 |  
          0 6

          V tom případě je ten Oscar opravdu "zaslouženě" na odpis. Tohle gaučovo-pivní hodnocení škodí fotbalu dál.

          Když byl Ševčík v primeu, tedy v době, kdy ho neničila zranění z přetíženosti, na které jsme se mimochodem podíleli velkou měrou my sami, podobně jako u Masopusta, tak byl i bez těch ohromujících čísel jednoznačnou oporou a přínosem.

          V posledních letech pak, vinou právě těch opakovaných zranění, šel logicky v některých parametrech dolů, pročež žádnou zásadní roli už ani hrát neměl. Měl být jen velmi solidním back-upem za důležitější a perspektivnější hráče. I tuhle roli pak - pokud byl zdráv - plnil na 100%. Takže ano, vděk a uznání jsou zcela namístě. Není naprosto chybou Ševčíka, že měl ve svém věku a po všech těch zdravotních lapáliích táhnout Slavii v situaci, kdy pro zranění a podle JiT i nedostatečný herní progres měl velké herní výpadky Zafeiris.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            l8t     před měsícem 30.07.2024 11:45 |  
            4 1

            Už jen to, že srovnáváš role Oscara a Ševčíka nedává smysl.
            Ševčík byl v primu před 5 lety naposledy. Samozřejmě není jeho chybou, když ho JT staví na hřiště. Co mu ale vyčítám jsou jeho alibistické přihrávky a zpomalování hry, když už se na hřiště dostane.
            V průměru 4 asistence za sezónu jsou opravdu málo i na někoho, kdo by měl dělat back-up perspektivnějším hráčům. Nicméně v období od 26 do 30 let bych si představoval, že to bude právě on, kdy na sebe vezme odpovědnost v časech nejtěžších a nebude se spoléhat na 20 leté kluky.
            Jestli si ale budeme i nadále držet dlouholeté lazary v soupisce, tak si můžeme říkat jak jsme hodný klub, ale nikam dál nás to neposune. Stejně jako se nikam neposunul Ševčík za poslední 4 roky.

  7. drobné úpravy

    žbl68     před měsícem 29.07.2024 13:49 |  
    2 1

    wallem 7
    prebsl 8
    jinak ok - i když to byly jen CB tak fajný výkon, který po Slovacku byl třeba, ted to samé v Liberci ...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    kramle     před měsícem 29.07.2024 14:19 |  
    5 0

    V komentářích se tady hodně řeší předimenzovaný útok a obrana, ale zdá se mi, že problém je ve středu hřiště, kde má, jak jsem se dneska dočetl, zaječí úmysly Oski. Prebsl se herně povedl, Vorlický taky, ale ještě jsme nehráli s námi srovnatelným soupeřem. Asi hodně naznačí další utkání v LB.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Kikoriki     před měsícem 29.07.2024 14:43 |  
      8 1

      Pořád je tam Zafeiris a já doufám a věřím, že tohle bude průlomová sezóna i pro něj. Po roce, kdy jsme nikoho moc nezlepšili a ani nebyl tlak na prodávání, tohle by mohl být průlom pro více hráčů. Jeden z nich musí být Zafeiris. Motor středu zálohy. Vorlický kreativec a Prebsl defenziva. A Provod je taky střeďák.
      Oski nahradit ale nelze.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        mig52     před měsícem 29.07.2024 16:54 |  
        3 3

        Nj., jenže u Zafiho začíná být problém zdraví. Snad se z toho nadobro vylíže.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Kikoriki     před měsícem 29.07.2024 14:40 |  
    28 5

    Hezký zápas i zážitek. S hodnocením jako vždy souhlasím. i když já dal všem 10. Co mě zaujalo?
    - Bořil - při bránění 1 na 1. Ta zkušenost, kdy vystoupit, kdy ne. Radost jak toho jejich hocha nenechal čuchnout. A ani se nenechal vyprovokovat po tom faulu na něj. Byla radost se na to koukat a i on si to užíval. Na naší ligu má pořád co dát. v Evropě a proti rychlostnějším tipům to bude třeba horší. A mohl by už taky dát gól.
    - Douděra - a celá pravá strana. Mě to tam nějak neladí. Masopust, Douděra i Tomič mi přijdou stejní. Teď se Douděrovi celkem dařilo, ale myslím, že napravo máme slabinu. Celkově na stranách to na Slovácku nefungovalo vůbec. Naopak teď to ČB vůbec nepokrývali. Ale Douděra z 10ti centrů jen 1 nebezpečný.
    - Diouf - paráda - hlavně podtrhuju to, že z 10ti přihrávek šlo 7 dopředu. Kdyby nebyl jiné pleti, viděl jsem v něm Juráska D.
    - Kinský - patičky na brankové lajně v dešti jako kráva. Jednou jsem zatrnul, ale je to super hoch. Jsem rád že se upsal. Union teď ukáže, jak je na tom.
    - Fila - super, jo nedal jasnou loženku, ale mám z něj dobrý pocit, takové dominance
    - Chorý - super výkon. Jakýkoli nakoplý míč dopředu měl. Vše získal pro spoluhráče, rozehrál. Až půjde od začátku, tak to bude ještě lepší.
    - Oskar - pokud odejde, tak na něj budu hezky vzpomínat. Je to frajer, pamatuju, že začátek měl nic moc. Vyrostlo z něj středové monstrum. Prebsl ho zastoupí, taky nešel přehlédnout.
    Vorlický - miluju ho. Kdyby při čtvrtém fíku centroval Douděra, tak to gól není. Do čeho kopne má nějaké oči. Jasně dělá ztráty a doufám, že mu to trenér bude tolerovat....ale kdo neriskuje, nikdy nic neudělá a pak si 90 minut nahráváme 40 metrů od brány. Takže Vorlický na plac.

    Mám je rád, ty naše kluky sešívaný. Tohle byla mašina na 8:0, ČB jasně slaboučký, ale i tak. Dal jsem klobásu, děkovačku si natočil a nikdo mě nevyvedl ze stadionu (z Jihu jsem natáčel), přispěl na choreo a šel šťastný, mokrý a spokojený domů. Až na diskusích jsem se dozvěděl, že to vlastně trenér zase posral.....

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      mig52     před měsícem 29.07.2024 16:52 |  
      2 6

      K tvé poslední větě. Aspoň vidíš, že ta diskuze tu k něčemu je. :-)))))

  10. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    o-cab     před měsícem 29.07.2024 14:56 |  
    33 2

    Chory a Prebsl zaslouzi vyssi znamky. na Prebslovi je nejlepsi jak se okamzite s kazdym balonem otaci dopredu, to mi na spouste nasich hracu casto vadi, ze nedelaji, a tady to dela novacek na nejtezsim postu na hristi. plus je velice dynamicky a zaroven fyzicky hrozne silny. cumim, protoze mi skoro ve vsem pripomina nejlepsiho hrace sveta (na svym postu) ze Spanelska.

    no a Chory bude samozrejme posila jak prase - ma kazdy balon, bojuje, a jak tam poslal ten kriz pres cely hriste, to byla lahudka. klidne mohl dat i goly, ve vapne je citit neskutecne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      mig52     před měsícem 29.07.2024 16:48 |  
      5 16

      A víš, proč tak Prebsl hraje? Protože ho to naučili v klubu, kde byl na hostování. Nám ta výuka mladých kluků evidentně tak nejde!

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Lukavo     před měsícem 29.07.2024 20:05 |  
        5 0

        Hovno, naučili jsme ho to v Třeboradicích!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          JS (přítel SN)     před měsícem 29.07.2024 22:09 |  
          3 2

          SK Třeboradice, nejlepší klub v severní části Prahy :D

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Lukavo     před měsícem 30.07.2024 08:24 |  
            2 0

            Na tohle může dát palec dolu jedině nějakej Čakovičák...

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              JS (přítel SN)     před měsícem 30.07.2024 08:59 |  
              1 1

              Nebo drnohryz z Miškovic

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                Lukavo     před měsícem 30.07.2024 09:13 |  
                1 0

                Ne ne, Miškovice už neexistují, Meteor si z nich udělal tréninkový hřiště

  11. Wallem

    JS (přítel SN)     před měsícem 29.07.2024 15:12 |  
    11 9

    Měl katastrofální jaro, protože fakt zkazil na co šáhnul, nebo proto, že ho Trpiš a spol odstavili po pár zápasech v úvodu jara a pak už nedostal čuchnout?

    • Re: Wallem

      martyni (přítel SN)     před měsícem 29.07.2024 15:32 |  
      11 1

      Otazka nedava smysl. Buď hrál a jeho výkony byly katastrofální nebo "byl odstaven" a jeho výkony nelze hodnotit. Nebo ses chtěl zeptat, jestli ze sestavy vypadl poprávu kvůli špatným výkonům nebo jeho výkony byly vlastně slušné a přesto "byl odstaven"?

      • Re: Wallem

        JS (přítel SN)     před měsícem 29.07.2024 22:10 |  
        3 2

        Tak jinak – pak už nikdy nedostal šanci se zase chytit...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    silikat     před měsícem 29.07.2024 15:39 |  
    4 0

    Odchod Oscara bude těžká ztráta.Ale,když už za nás údajně nechce hrát,nelze ho držet.Doúfejme že odejde za dobré peníze.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    old_school_boy     před měsícem 29.07.2024 15:56 |  
    9 0

    Z mého pohledu hráč zápasu Diouf. Dravost, elán, tah na branku. Občas ještě zbrklost, ale to se zlepší herní praxí. Pokud jde o Oscara, momentálně nepostradatelný, ale jestliže sám má touhu odejít a bylo by to za opravdu slušnou sumu, tak bych ho násilím nedržel. Ale kdo na jeho místo?

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Hubicka     před měsícem 29.07.2024 16:22 |  
      2 0

      Proto rozehrává Ji.T. Prebsla. Nebude tak elegantní, ale má postavu a snad i fyzický fond.Hromada to hrál taky, a někdy i dobře.Nového Oscara těžko najít. To je, byl můj oblíbenec. Škoda jestli odejde.

  14. ŽE BY AŽ TAK ?

    Slávista 51     před měsícem 29.07.2024 16:10 |  
    1 12

    No jó, jenom 4 : 0 s Budějicema, že !

    • Re: ŽE BY AŽ TAK ?

      johnynz     před měsícem 29.07.2024 16:42 |  
      2 0

      Jak u tebe, dal jsi aspon nekomu 9?

      • Re: ŽE BY AŽ TAK ?

        Slávista 51     před měsícem 29.07.2024 18:17 |  
        2 1

        Jo i 8.

        • Re: ŽE BY AŽ TAK ?

          johnynz     před měsícem 29.07.2024 19:35 |  
          2 0

          Dobre, ale takovej zkusenej harcovnik jako Tomas Holes si za ty dve podcenene situace vic jak 7 jiste nezaslouzil.

          • Re: ŽE BY AŽ TAK ?

            Slávista 51     před měsícem 29.07.2024 20:36 |  
            2 0

            Dostal 7.

    • Re: ŽE BY AŽ TAK ?

      japoko     před měsícem 29.07.2024 17:02 |  
      4 3

      Pane Bože....!

  15. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    IJS     před měsícem 29.07.2024 16:52 |  
    27 2

    Hodnocení jednotlivců asi odpovídá průběhu zápasu. Také mě překvapil Holeš těmi nepovedenými přihrávkami přes šíři hřiště. Tohle provést Zima, tak dostane od diváků "čočku" že ho bude muset JiT zase pošetřit...
    Ještě bych se vrátil k Chorému. Ne k jeho výkonu, ale jak je vnímán jeho přestup. Hodně, hodně mě mrzí chování TS k jeho osobě! Jednou je to náš hráč a mělo by být přání všech slávistů, aby odvedl pro Slavii co nejlepší služby a ne mu hned "házet klacky do nohy". Velmi nepříjemně, v souvislosti s Chorým, vyzněl pozápasový rozhovor s JiT. Tak buď ho chtěl a on k nám přestoupil za obrovské peníze a nebo má snad přesvědčovat, že umí hrát fotbal v posledních 30-ti minutách zápasu? To je jako kdyby se zkoušel hráč z Béčka. Je nejvyšší čas, aby ti, kteří za přestupem stáli a byli si vědomí možných problému, aby mu veřejně vyjádřili podporu nebo to rozbije kabinu! Je to jen na nich!
    Ještě jedna věc - z tohoto zápasu prosím nedělejte žádné závěry. Slabší mužstvo už v lize nepotkáme! A to nemluvím o jejich brankáři...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      kapitan.pisoar     před měsícem 29.07.2024 17:44 |  
      9 36

      Straka byl taky “nas” trener… Chory dostava co si zaslouzi a snad si i vedeni brzo uvedomi jaky to byl omyl. Pranim slavistu by melo byt, aby tahl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        dalislavista     před měsícem 29.07.2024 20:11 |  
        23 1

        Hodně hloupý názor.
        Vedení ho chtělo a prosadilo si ho. Tak to směřuj na vedení!
        Má nám pomoct proti autobusu při centrech do vápna. A z rohů.
        Kolik jsme dali loni gólů po rohu,,?
        Minimum, jestli vůbec.
        Tak na něj pískej, to mu ( i Slavii) fakt hodně pomůže, akorát bude hrát hůř, než by mohl...
        A všichni budeme tratit, jen ty a pár podobných bude mít fajn pocit, jak mu to nandali.
        Jdete proti Slavii.


        Komentář byl uživatelem upraven (29.07.2024 20:11) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        obiwan     před měsícem 29.07.2024 22:39 |  
        9 0

        Přáním slávistů by mělo být, aby jejich tým hrál dobře, válcoval soupeře, dával góly. Přáním jiného typu fandů je, aby to nefungovalo...budiž, aspoň je jasné, kdo kde stojí...

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        jarmik     před měsícem 30.07.2024 11:23 |  
        2 1

        Jsi trouba, hloupej trouba, sorry.

  16. Otázka do pranice

    Mike     před měsícem 29.07.2024 17:12 |  
    11 0

    Pokud odejde Oscar, co implantovat trochu výše Zafeirise a záda by mu kryl Prebsl ? Technicky je Zafeiris skoro stejně zdatný a pokud by míč ztratil, tak má za zády Prebsla. Prostě práci Oscara nějak rozložit mezi 2 hráče. S tím, že přesah Zafeirise by byl také do koncovky. Vím, že Oscar udělal práci za 2, ale většinou s ním ve středu pole na jaře hrával nebo první volbou byl neproduktivní Ševčík. Tak to jsme měli 2 neproduktivní střeďáky. A pokud bychom nikoho na střed nakupovali, tak s nimi Provod. Asi budeme hrát 3-5-2, tak něco jako 3- Douděra- Prebsl- Zafeiris- Provod- Diouf- 2 útočníci. Ale fotbal jsem netrénoval a Jindřich je Jindřich. Ten si to samozřejmě udělá po svém a má na to plné právo.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    tolsimir     před měsícem 29.07.2024 17:21 |  
    20 59

    Vím, že to schytám, tak se nebojte mínusovat, ale nedá mi to, a rád bych vyjádřil ve stručnosti také svůj pohled k Chorému.

    Předně, jednoznačně jsem schopen pochopit pohled, že pokud je již hráč jednou u nás, není správné mu dávat klacky pod nohy, nýbrž je potřeba myslet ve vyšším zájmu, tj. zájmu celého týmu (potažmo dokonce klubu), a nečinit nic, co by pro tento zájem mohlo být škodlivé. Opravdu to chápu a nikomu to nevyčítám.

    Pokud však mohu přidat pohled z druhé strany, tj. ten můj, tak ten je řekněme širší. V případě Slavie mi nikdy nešlo pouze o výsledky, dokonce to pro mě ani není a asi nikdy nebude hlavní hodnota a důvod, proč se o ni tolik zajímám a beru ji jako svou nehmotnou lásku. Je to pro mě o mixu mnoha různých věcí, často značně iracionálního charakteru, přičemž výsledky či hra jsou jen jedním ze střípků, byť pochopitelně těch nejvýznamnějších.

    S oblibou říkám, že kdyby mi šlo jen o výsledky a hru, tak bych nefandil Slavii, nýbrž patrně momentálně Man City či Realu Madrid. A bylo by mi vlastně jedno, kdo za ni hraje, neboť hráči v těchto klubech bych bral mnohem méně osobněji, resp. z logických důvodů by mě zajímalo vlastně jen a pouze to, jestli se s nimi vyhrají trofeje. Jak jsem ale uvedl, u Slavie to tak nemám. Moc si považuji toho, že na rozdíl od velkoklubů je tu mnohem užší spojení a sepjetí mezi hráči a fanoušky. Intenzivněji prožíváme úspěchy i neúspěchy.

    A já se přiznám, že se mi tyto emoce mnohem srdečněji prožívají s hráči, se kterými jsem na jedné lodi jak po lidské, tak rovněž i klubistické stránce. Proto mi nikdy k srdci příliš nepřirostl ani Josef Hušbauer, ani David Hovorka (ač fotbalově tu odvedli skvělé služby), ale naopak si vždy považuji odchovanců a dalších slávistických srdcařů. Vím, že v tomto vedu sám se sebou takový romanticky naivní boj, neboť klubismus je přežitek již i v našich končinách, ale jak jsem řekl, fandění Slavii pro mě není vždy přísně racionální záležitostí.

    Tomáš Chorý je pro mě nevítaná posila z toho důvodu, že dá se říci prohrává již na startovní čáře takřka ze všech možných kritérií, krom hypotetického herního. Velmi obtížně až nemožně se mi kouká na hráče ve slávistickém dresu, který je odmalička srdcař sparťan, křičel Jude Slavie a na hřišti se dlouhé roky choval jako nejagresivnější a nejprimitivnější hráč za dlouhá léta.

    Proto jsem při jeho nástupu na hřiště pískal taky. A budu pískat i nadále. Nikoli abych to nandal tomu Chorému - za to mi opravdu nestojí či ukázal, jak jsem radikální - už mi není 15. Budu pískat proto, že je mi z tohoto přestupu opravdu smutno, stejně jako mi bylo před lety smutno třeba z příchodu Abrahama. A mám tak vlastně dva hlavní důvody - prvním je, že sám před sebou bych si neomluvil, pokud bych se proti tomuto hráči nevymezil, a ten druhý, s tím související (byť hodně naivní) je, že pokud by nějaký můj projev (ať již na stadionu či třeba na twitteru, kde se opakovaně vymezuji proti sparťanům, kteří by mohli jít do Slavie) odradil ať již samotného hráče či jiné odpovědné osoby od podobného "kontroverzního" přestupu v budoucnu, byl bych za to moc rád.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      o-cab     před měsícem 29.07.2024 17:40 |  
      12 1

      v tom poslednim odstavci si trochu protirecis:) chtel jsi rict "proti tomuto prestupu nevymezil" ne? protoze chvili predtim rikas, ze piskani nechces smerovat Choremu jako hraci, ale tomu angazma jako celku.

      ja mam osobne trochu contrarian gen, takze mne dela dobre, jaka je kolem toho hysterie (cimz nechci jakkoli snizovat emoce lidi jako ty, naopak to pises hezky a verim ti to), a tesim se z kazdeho jeho nastupu na hriste. co se hry tyce, tak uz ted ukazuje, ze to je naprosto vyjimecny hrac. ale casto se v soubojich pristihnu, jak trnu nad tim, aby nezranil protihrace, protoze me k tomu proste za ty roky vycvicil a dokonce me uz tusim dvakrat donutil mu psat soukrome na socialni site veci, ktere by se daly klasifikovat jako hruba nenavist:)

      na konci dne si jsem ovsem jisty, ze nam obrovsky pomuze, takze na rozdil od jinych prestupu mam z tohohle pres to vsechno dobry pocit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        tolsimir     před měsícem 29.07.2024 17:45 |  
        13 28

        No, tak bylo to myšleno samozřejmě tak, že se chci vymezit proti podobným přestupům a podobným lidem ve Slavii. Nedělám to proto, aby z toho pak Chorý někde brečel v koutě.

        Ještě k tomu přidám jeden dodatek, což už teda souvisí s Chorým jako takovým, to je pravda. Stejně jako nejsem schopen třeba v repre fandit určitým hráčům, jako např. Krejčí, ke kterým jsem si vytvořil značnou zášť, neumím a asi ani nechci takhle jednoduše přepínat v případě lidí typu Chorý. Ten princip je obdobný. Nosí najednou dres "mého" týmu, ale vajgl to zůstává stále stejný

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          KarJal68     před měsícem 29.07.2024 17:55 |  
          4 17

          fandi Zlínu, tam tě pak trápit přestupy nebudou a nemusíš se vymezovat. a ušetříš čas, během kterého bys třeba zvládl udělat něco přínosného.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          o-cab     před měsícem 29.07.2024 17:56 |  
          17 0

          tyjo tak to je pro me teda uplne jiny. ja vim jak je moda to rikat, ale tentokrat mi poprve byla reprezentace skutecne jedno, protoze za ni nemuzou hrat vajglove typu Kuchta, ktery si v primym prenosu dela prdel ze svy omluvy za zradu tymu, nebo nevimcojsempodepisoval IQ "JUDE SLAVIE 88" 37.

          reprezentace mi nikdy nepatrila, Slavia mi patri uz cca petadvaceti lety permanentnich vstupenek, a presto me Chory nijak nepohorsuje. ja taky rvu v euforii/nasrani pravidelne veci, na ktery nejsem uplne pysny, takze nejaky jeho oslavy jsou mi uprimne uplne jedno. to je pro me kurva rozdil jestli nekde rvu na oslave titulu nebo tu vec s usklebkem podepisuju v mix zone jakozto udajny vzor a kapitan, aniz by me k tomu kdokoli strhaval.

          vadi mi vlastne jenom ta jeho zakernost, a az nekoho schvalne zrani, tak budu prvni, kdo ho vyrve a vypiska. ale budu doufat, ze u nas tohle nechceme a on to delat nebude.


          Komentář byl uživatelem upraven (29.07.2024 17:59) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            rak (přítel SN)     před měsícem 30.07.2024 00:25 |  
            9 2

            Ano. Už jsem to psal hned, jak se to začalo diskutovat. Na hřišti se nejednou choval jako magor. Něco vypadalo i zákeřně. Jednak ale ti, co ho znají včetně našich hráčů tvrdí, že je jinak obecně i v kabině v pohodě, tak proč jim nevěřit. Daleko horší by byl hráč, který rozbíjí kabinu. Já pochybuji, že ho Tolsimir osobně zná a ví, že je to svině. Dělá si názor jen a pouze podle pár věcí, které se projevily na hřišti. Nelíbí se mně, že na základě toho se staví do moralizující role. Hodně dělá prostředí. Takový trenér Bílek mužstvo k určité nechutné hře i ponoukal. U Koubka toto není a také si moc nepamatuji nějaké zásadní Chorého nechutnosti z poslední doby. To se ale můžu plést. Nicméně. V našem dresu zatím nic špatného neprovedl, naopak je vidět snaha. Dejme mu šanci. Pokud bude hrát zákeřně u nás, dejme mu najevo, že se nám to nelíbí. Zatím to nenastalo. A pokud chce Tolsimir moralizovat, ať zaměří pozornost třeba do vlastních řad, tedy k TS. Přes výbornou atmosféru, kterou vytváří, je i nemálo věcí, kdy se někteří tam také chovají jako magoři. Třeba jak teď po sobotě čteme. Pak se můžeme všichni za tyto lidi stydět. A neměli by být tak posedlí Spartou a tahat ji do každého druhého pokřiku. To už mně také irituje. Sparta je mně kromě derby ukradená.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              Hesmir (přítel SN)     před měsícem 31.07.2024 17:57 |  
              0 0

              Díky za stať o pokřicích. I mne hodně irituje ten letenský mindrák lidí co tvoří chorály. Jako poslouchat na Slovácku že kua je,.... bohužel jeden z nejúdernějších a oblíbený. I u mne, ale tu nadávku vynechávám. Žena byla se mnou a prostě nechápe, proč by měla to zakázané slovo vůbec vyslovit. Natož při podpoře našeho týmu!

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      KarJal68     před měsícem 29.07.2024 17:53 |  
      25 15

      promin, ale to je dlouhý nesmysl. Chorý je profesionál, netváří se jako klubista, prostě za nás hraje. Takže by měl dostat plnou podporu, myslím plnou. Je to sport a zaměstnání jako každé jiné. Můj kamarád dělal manažera v Tmobilu a za týden to samé ve Vodáči. Co je na tom? My jsme fanoušci SKS, ve srovnání s Dortmundem, Mnichovem, Barcelonou mnohem menší komunita. Měli bychom fandit a vítat pomoc všech, co si za to nechají i zaplatit, aby na place nás fanoušky potěšili a abychom se cítili blíž těm velkoklubům, co jsou moneymachine. Už mne téma Chorý osobně vadí, já proti němu vůbec nic nemám, a fandím mu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      johnynz     před měsícem 29.07.2024 18:39 |  
      20 4

      Ja myslim, ze Chory bude dost jednoduchej clovek, kterej vlastne ani nemusi vedet jak pusobi na svy okoli. Za me, piskat na takovyho cloveka je dost pod uroven. Ten typek se snad poprvy v zivote dostal, do slusny spolecnosti, ktera by ho mohla vytvarovat trosku k lepsimu, tak proc mu nedat sanci.
      Ta tvoje veta, ze by sis neodpustil, kdyby ses vuci nemu nevymezil na me pusobi dost jajinkovsky. Pro nakej svuj osobni pocit kurvis zazitek z fotbalu ostatnim lidem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        mig52     před měsícem 29.07.2024 21:06 |  
        2 2

        Myslíš k Houšťovi, jo? :-)))))

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          johnynz     před měsícem 29.07.2024 21:29 |  
          9 1

          Housta, to je hovado, ale se zlatym srdcem, ten na nej bude mit vylozene blahodarnej ucinek.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      PahaAhma     před měsícem 29.07.2024 18:56 |  
      31 3

      Bez mínusu, s respektem k tvému srdcařskému postoji mě napadá taky jeden subjektivní, a možná hodně naivní příměr:
      Lotr po pravici Ježíše Krista se kál ze svých hříchů a byl spasen. Tomáš Chorý přestoupil na "světlou stranu" a řekl, že si je vědom, že se s ním jeho hřích potáhne, a zároveň je připraven za svůj nový klub "položit život". Přijde mi to dostatečné a nějak opravdovější, než kdyby se tak nějak "píárkovsky" omlouval za svou mladickou a rodinnou náklonnost ke Spartě a za to, že v euforii a přiopilej křepčil na ten stupidní pokřik. U mě se červenobílým desem očistil, fandím mu jako každému slávistovi a přeju jemu i Slavii hodně zdaru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Mike     před měsícem 29.07.2024 19:06 |  
      21 1

      Rozumím, že máš takto nastavené hodnoty, že prostě kdo oblékl ten rudý hadr, tak ho navždy nepřijmeš jako stoprocentního hráče Slavie, je to Tvoje právo a nikdo nemůže toto zpochybňovat, nebo zesměšňovat. Mám k tomu jen 2 poznámky. Jak přijímáš tedy trenéra Trpišovského, který začínal jako trenér u mládežnických týmů Sparty a duhá poznámka myslím si, že v současné době přestupů, kdy se může během sezóny vyměnit třeba 10 hráčů, je velká pravděpodobnost, že se občas narazí na nějakého odchovance Sparty, nebo hráče, který tím klubem prošel, nebo mu v mládí fandil. Pak Tě lituji, protože Slavii nemůžeš nikdy plnohodnotně fandit. To už je lepší fandit konkrétnímu tenistovi, nebo někomu v individuálním sportu, kde klubová příslušnost hraje roli jen na papíře. Třeba Jan Kodeš je celoživotní slávista a hrál ligu za Spartu. Ale jak píši výše, Tvoje volba a nikomu do toho nic není.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      wimpy     před měsícem 29.07.2024 19:10 |  
      6 1

      A neměli by to ještě hrát zadarmo po práci?

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        standa.e     před měsícem 29.07.2024 19:26 |  
        1 0

        No, Wimpy... My asi ano...

        (I když mě by hnali spoluhráči i tak. Já doběhnu od středu k vápnu a umřu ;))

        Edit: V rámci rychločtení jsem reagoval na větu "A neměli bychom to ještě...", kterou jsi samozřejmě nenapsal. ;) Tak to tu nechávám jako důkaz vlastního pokání.


        Komentář byl uživatelem upraven (29.07.2024 19:28) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Lunaris     před měsícem 29.07.2024 19:31 |  
      29 14

      To je žvást. Ty se stavíš do role někoho, kdo je schopen posuzovat něčí charakter a označit ho za vajgla apod. Podle mě si vajgl a hovado ty prostě tím, že škodíš svým tupým pískáním Slavii, o které tvrdíš, jak je pro tebe důležitá. Ve skutečnosti jsi ale jen sobecký blbeček. Aby klub dělal při každém přestupu referendum mezi fanoušky, jestli daného hráče může přivést.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.07.2024 19:43) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      mig52     před měsícem 29.07.2024 21:01 |  
      34 6

      Tolsimire, jsi jen další z těch, co brečí dobře, ale u špatného hrobu. Běž pískat každý večer Trpišovskému pod okno a tam to bude mít význam. Rozviň třeba i transparent. A když toho budeš mít málo, přesuň se k Tvrdíkovým a dej si repete. Na hráče v našem dresu se nepíská. On Choras nepřišel žebrat před edenskou bránu, že by k nám chtěl jít, ale to ty asi nepochopíš. Oni ho jaksi chtěli dva naší nejvyšší jmenovaní. To měl říct, já k vám nejdu, protože tolsimir na mne bude pískat, takový posun v kariéře mně za to nestojí? Se už vzpamatujte, Mirkové.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.07.2024 21:03) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Vladko (přítel SN)     před měsícem 30.07.2024 08:35 |  
      9 1

      A pískal jste, když nás vlastnili Číňani?

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      voiceman (přítel SN)     před měsícem 30.07.2024 23:49 |  
      4 0

      Vážený tolsimire, opravdu děkuji za Tvůj názor. Ač se s ním neztotožňuji, je to poměrně dobrě vysvětlení. Já to mám, bohužel, jinak. Já fandím Slavii už cca 50 let a nic si nepřeju víc než její úspěch. Možná proto, že nejsem z Prahy a mám k našim hráčům fakt daleko, tak prostě neumím vzít argument, že pro úspěch Slavie je lepší hodnej kámoš Standa než nechutná potvora Chorý. Já prostě fandím Slavii proto, že chci úspěch! A troufnu si říct, že jsem natolik inteligentní, že vím, že pískaní na vlastni hráče k úspěchu fakt nepomůže. OK, jistě se s Tebou x lidí ztotožní ve svém spravedlivém boji. Já tento názor nesdilím. Já chci mít ze Slavie vítězný tým, nikoliv partu ubrečených Mirků Dušínů, co si stěžujou na celej svět a jejich ideálem je fotka se Standou Teclem, s hráčem, který na Slavii už tak 3 roky nemá. Ale nic proti. Rodinná atmosféra, kamaradi, je to super. Jen si pak, prosím, až budeme na 6. místě, nestěžujte. Doufám, že se k tomu nesnížíš.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    kupik     před měsícem 29.07.2024 18:07 |  
    37 0

    Dobrý odpoledne,přátelé
    jsem rád nejenom za výhru,ale navíc oko bylo potěšeno pohlednou hrou z naší strany.
    Některý akce fakt dost dobrý,jak je ten fotbal krásnej když se hraje na jeden dotek a bez zbytečnejch přihrávek vzad.
    Velice mě překvapil výkon H.M.Dioufa.
    Několikrát se zdálo,že balón je na něj dlouhej a mizí za lajnou,ovšem vždy nějak natáhl nohu a zpracoval,a cpal to do vápna.
    Ne pokaždý přesně,ale jeho pohyb,náběhy a přínos pro team hodnotím velmi pozitivně i vzhledem k jeho věku.
    Pravda,jsou mladší a lepší,ale ti hrajou v jinejch mančaftech,a věřím,že Diouf půjde časem výkonem ještě nahoru.
    Celkově jsem měl z přístupu k utkání dobrej pocit,akorát si pořád kladu otázku,proč to tak nejde i v ostatních zápasech.
    A pár slov k T.Chorýmu.
    Začátkem července jsem psal,že ještě nepodepsal a už rozdělil nás fanoušky na dva tábory.
    Doufám,že v budoucnu svými výkony tyto dvě skupiny spojí.
    Nepískám,nenadávám,fandím.Vždyť hraje v našem dresu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Flame     před měsícem 29.07.2024 19:42 |  
      26 5

      Zdravím všechny,
      zkusme se na Chorého podívat jako na zaměstnance, budeme se ofrňovat nad zedníkem, který nám postavil pěkný dům, ale občas se v hospodě opije a pak se někdy pere? Nebo nad chirururgem, který je sprostý jako dlaždič, je třikrát rozvedený a nestará se o svoje děti? Ale je šikovný jako opice?(Hloupé příklady).
      Chorý se fakt fotbalově hrozně zlepšil a jeho fauly jsou myslím také minulostí. Dejme mu šanci, "kdo je bez viny ať hodí kamenem".
      Fotbal není balet, tak na odlehčení uvedu situaci, kdy budějovičák zprasil Bořila u naší levé lajny. Všimli jste si, že se tam do konce zápasu neukázal? :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        obiwan     před měsícem 29.07.2024 22:17 |  
        8 0

        Já jsem bylo vyloženě opařený, když se o Chorém začalo mluvit ve spojitosti s námi...ale dalo mi to prostor ho sledovat při hře víc a mám pocit, že se snaží prosazovat fotbalovými kvalitami, třeba na Slovácku šel do souboje a bylo strašně vidět, jak má ruce při výskoku skoro u těla...přitom jeho lokty byly proslulé...máme zatím jen malý vzorek, ale když dokázal realizák umravnit Kuchtu, je šance, že totéž se podaří s Chorým.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Marbulinek     před měsícem 29.07.2024 19:53 |  
      19 0

      Tento komentář ti podepíšu, vyjadřuje i moje pocity ze sledování přímo v Edenu. Těch přihrávek dozadu je občas až moc, ale oproti minulému utkání na Slovácku jich bylo podstatně méně.
      M.H.Diouf dokazuje, že může patřit do základu, navíc je to mladý borec, který se může ještě zlepšovat.
      Souhlasím, že Choras potřebuje dostat prostor, aby dokázal, že umí. Trochu jsem nerozuměl Trpišovi na pozápasové
      tiskovce, že " Musí ukázat, že bude prospěšný pro tým ...". Vždyť si ho snad sám přál a vymodlil, aby mu ho Tykač koupll, tak proč takové komentáře (?).
      V pátek bude nutné potvrdit v Liberci ( i když to nebude těžší, než na Slovácku), že mámě tým hodný zístkat titul. Věřím, že naši borci odvedou pro to maximum a realizák pošle do zápasu tu nejlepší sestavu !


      Komentář byl uživatelem upraven (29.07.2024 19:54) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Myšák     před měsícem 29.07.2024 22:03 |  
        5 0

        Rád bych sdílel tvůj optimisms ohledně Liberce, ale věř mi, že tam se hodně zapotíme. Viděl jsi Plzeň s Hradcem? Liga se začíná vyrovnávat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          wimpy     před měsícem 29.07.2024 22:05 |  
          5 1

          Proto se tomu taky říká optimizmus. Kdyby to bylo snadné, byl by to realizmus. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      habroš     před měsícem 30.07.2024 10:22 |  
      19 0

      Souhlasím s tebou, Chorý hraje v našem dresu a bojuje za něj. V sobotním zápase jsem ho speciálně sledoval - nevypustil jedinej balón, měl snad všechny dlouhé míče, které zpracoval a následně rozehrál. Zatím se vyvaroval "jeho" faulů a teatrálního chytání za hlavu a povalování.
      Chorý nemá žádné skvělé morální curriculum vitae, ale ... odpouštěti je lidské. Proto na něho nebudu pískat, ale budu mu držet palce, aby byl očekávaným přínosem pro Slavii.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        žbl68     před měsícem 30.07.2024 16:05 |  
        4 0

        slovy klasika
        "Trestat je lidský, ale odpouštět božský. Ať mu tedy bůh JS odpustí!"
        :-)

  19. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    obiwan     před měsícem 29.07.2024 22:22 |  
    15 4

    Já bych se znovu přimlouval za návrhy některých kolegů - pojďme hodnotit relaizační tým:-) Měl bych tedy dvě výtky...i když respektuju našeho trenéra, lidsky se mi zdá zvláštní, jak se vyjádřil k Chorému, za mě dost alibistické prohlášení. A druhá výtka k Houšteckému, já uznávám, že týmem žije, ale zase se neudržel, a to šlo jen o pitomý otočený aut (a to od toho byl dál než rozhodčí). Já vím, nejsme v baletní škole, ale mně se to zkrátka příčí...

  20. "Na naše hráče se nepíská"

    JS (přítel SN)     před měsícem 29.07.2024 22:27 |  
    11 66

    Je asi největší píčovina, jakou jsem tu kdy četl. Přátelé, blahé paměti na Strahově, potom v "dobách temna" po pádu Doležalů při prohrách s Teplákama atd... Víte, kolikrát celej stadion bučel a pískal? Nebo to zdejší osazenstvo účelově zapomnělo, aby mohlo moralizovat?

    Chorý je vajgl, ale místní sluníčkáři to s povděkem zapomněli, a ještě osočují ty, kteří mají před očima jeho prasárny i na naše stávající hráče. Ty pokřiky vůči Slavii už nebudem omílat, že ne. A ano, i přestože se jeví sportovně kvalitně, je to vajgl a bude to vajgl a hráči jeho projevu prostě nemají v klubu noblesy, inteligence, kreativity, lehkonohých Veselých a Šmicerů co dělat. A jestli mu někdy bude odpuštěno, tak až poté, co se bude kát a svými výkony smaže tu hanbu, že se doteď choval jako vajgl. Takže nevím, proč tady čekáte na instantní univerzální odpustek od 20 tisíc lidí na stadionu.

    Navíc prostě, jak tu někdo trefně poznamenal, držíme tři reprezentační devítky. Tři. Na jeden post. A neříkejte mi, že je hodně zápasů. Není – na jeden post stačí dva top hráči a jeden záskok smířený s rolí střídajícího hráče bez většího pravidelného herního vytížení. A pak univerzálové v rukávu, jako Schranzík, atd.

    • Re: "Na naše hráče se nepíská"

      standa.e     před měsícem 29.07.2024 22:37 |  
      13 1

      No, někdy si říkám, kolik by asi bylo noblesních fanoušků na tribunách a gaučích, kdyby se na ně uplatnily tvoje nároky... Možná ty tradiční strahovské tři tisíce? Nevím...

      • Re: "Na naše hráče se nepíská"

        obiwan     před měsícem 29.07.2024 22:46 |  
        4 0

        Obávám se, že je to dost nadsazené číslo...

    • Re: "Na naše hráče se nepíská"

      obiwan     před měsícem 29.07.2024 22:46 |  
      38 1

      Klub noblesy a inteligence? To je bohužel jen zbožné přání...třeba jen ten (uznávám menší) vzorek tribuny sever, kdy se noblesní chlapci rozběhli si to ručně vyřídit s pánem, který se snažil si nahrát totálně tajnou děkovačku...no ještě, že se kluci chovali jako inteligenti a pán nemusel do špitálu...a stejně noblesně se chovali podle všeho několikrát k lidem, kteří se prohřešili přinesením vlajky na utkání...a já se ptám, trpěl by tohle chování klub noblesy a inteligence?

      • Re: "Na naše hráče se nepíská"

        JS (přítel SN)     před měsícem 29.07.2024 23:25 |  
        1 1

        Neměl by.

      • Re: "Na naše hráče se nepíská"

        martyni (přítel SN)     před měsícem 30.07.2024 07:51 |  
        7 1

        Přesně, pískas na hráče kvůli morálce a pak uděláš tohle..pokrytectvi a arogance, co k tomu říct..

        • Re: "Na naše hráče se nepíská"

          obiwan     před měsícem 30.07.2024 22:37 |  
          2 1

          Myslím, že se tu dá najít dost příkladů, kdy na vlastní kůži "normální" fanoušci zažili domluvy ze strany některých chlapců z TS a moc noblesní to nebylo...a chlapce pyromany nemám proč omlouvat...jejich hraní s prskavkami stojí Slavii pěkný peníze...a nikdo není víc než klub...nebo ne?

      • Re: "Na naše hráče se nepíská"

        voiceman (přítel SN)     před měsícem 30.07.2024 22:35 |  
        11 2

        Klub noblesy a inteligence už dávno nejsme. Momentálně jsme ve fázi úrovně rudých debilů. Je to daň za úspěch. Kreténů, ze kterých se před 4 lety stali slavisté, je, bohužel, mrak. No nic, budu doufat, že samozvaní fanoušci úspěchu nepřehluší nás, kteří vědí o čem je hrozba sestupu atp. Já prostě Slavii miluju a budu jí fandit, i když bude hrát krajskej přebor a v útoku nastoupí 70 letej Šmíca a úplně stejně, když bude v útoku Chorý a budeme hrát o CHL. Chybí Vám pokora, sebevědomí machýrci, co si myslíte, že Vaše slovo je zákon. Není. V téhle zemi je x tisíc super lidí, co milijou Slavii a vůbec k tomu nepotřebujou pokyny od nějakejch samozvanejch blbů, co před 10 lety uměli slovo Slavia tak maximálně zašišlat, protože ještě neměli druhý zuby.

        • Re: "Na naše hráče se nepíská"

          obiwan     před měsícem 30.07.2024 22:38 |  
          5 0

          Souhlas...

    • Re: "Na naše hráče se nepíská"

      wimpy     před měsícem 29.07.2024 23:36 |  
      32 0

      Tos trošku podělal, pískat na někoho za výkon, respektive za odfláknutí, to se asi nedá srovnávat s tím, co se děje. Pískat na hráče, kterej nastupuje na hřiště, to jsem za celej život nezažil.

      • Re: "Na naše hráče se nepíská"

        Mike     před měsícem 30.07.2024 06:29 |  
        2 0

        Předpokládám, že jsi myslel našeho hráče. Protože největší pískot v Edenu na hráče je, když vybíhají před zápasem rudí na rozcvičku.

        • Re: "Na naše hráče se nepíská"

          wimpy     před měsícem 30.07.2024 09:25 |  
          4 0

          Samozřejmě, řeč je o pískotu do vlastních řad.

    • Re: "Na naše hráče se nepíská"

      martyni (přítel SN)     před měsícem 30.07.2024 07:47 |  
      45 2

      Kdo píská na vlastního hráče (ne pro jeho výkon, ale kvůli tomu, že nastoupil v našem tymu), ohrožuje jeho výkon a výkon celyho týmu a pomáhá tím soupeři. To vše kvůli vlastnímu egu, když si myslí, že je lepší, moralnejsi nebo chytřejší než ti, kteří o skladbe týmu rozhodujou. Mně to přijde ubohé a sobecké. Dát najevo nesouhlas je v pořádku, ale nějakou formou, která neshazuje celej klub a nepomáhá soupeři.


      Komentář byl uživatelem upraven (30.07.2024 07:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: "Na naše hráče se nepíská"

      Mijk     před měsícem 30.07.2024 08:47 |  
      30 0

      Mě tohle fakt nedochází. Vy děláte, jako by Chorý obcházel stadion a prosil, že za nás chce hrát, jen aby vás nasral a nakonec se nad ním někdo smiloval a dovolil mu to. Mě ten člověk v dresu Slavie taky ukrutně sere, ale je to primárně rozhodnutí Trpišovskýho a Tvrdíka, takže pokud chceš na někoho pískat kvůli Chorýmu v našem dresu, jsou to tihle dva. Já to beru tak, že pro klub udělali tolik, že i když s tímhle rozhodnutím nesouhlasím a sere mě, tak pískat na ně kvůli tomu taky nebudu. Jen jim to přičtu k plusům a mínusům. Chorýho arogantně přehlížím, nepískám, dělám že tu není a když dá góla, tak mu zatleskám. A když dá góla v devadesátýpátý v derby, tak ho budu čtvrt hodiny v kuse vyvolávat, soryjako :-)

      • Re: "Na naše hráče se nepíská"

        rfslavia     před měsícem 30.07.2024 08:54 |  
        13 4

        presne, absolutne nechapu co se tady najednou deje, doprosovat se Sadka aby nam ho prodal jezdil nas realizak a ne Chory
        ze pak na smlouvu kyvnul je tim, ze mu Tvrdik s Trpisovskym lezli do prdele a namazali na vyplatnici uplnej nesmysl

        • Re: "Na naše hráče se nepíská"

          Mijk     před měsícem 30.07.2024 09:35 |  
          18 0

          Takhle, mě to ve finále čistě sportovně asi nějak neuráží (i když si nemyslím, že ho potřebujeme), finančně, mě hrozně baví, jak se ve Sportu hrozej, že dostal milion za měsíc (trochu mi připomínají Jakeše a Haničku Zagorovou - milion, dva milony berou!), ale že za to hraje půlka Sparty a část hráčů tam má dvakrát tolik, to už k tomu do kontextu nedaj..

          • Re: "Na naše hráče se nepíská"

            rfslavia     před měsícem 30.07.2024 10:08 |  
            4 3

            kolik bere zapada do kontextu proc k nam sel, to je cely, jestli bere milion nebo deset je celkem uz pak jedno, proste daleko vic nez by mel v jakymkoli klubu v cesku mimo sralty

            sportovne se teprv ukaze, o to asi ten piskalum moc neslo zejo :-)

            • Re: "Na naše hráče se nepíská"

              Hojik     před měsícem 30.07.2024 13:08 |  
              3 2

              Tu výplatnici vám ukázal nebo jen chcete být zajímavý?

              • Re: "Na naše hráče se nepíská"

                rfslavia     před měsícem 30.07.2024 15:42 |  
                2 7

                muzeme si tykat

                juj, ja se ti oprel do Jindry s Jardou vid, tak promin...radsi vypiskam naseho hrace pri zapase

    • Re: "Na naše hráče se nepíská"

      habroš     před měsícem 30.07.2024 10:13 |  
      23 2

      Správně píšeš klub noblesy a inteligence. Tak se podle toho chovej!!

      • Re: "Na naše hráče se nepíská"

        JS (přítel SN)     před měsícem 30.07.2024 10:21 |  
        4 9

        A v čem se nechovám? Já dokonce ani na Chorýho nepískám :D Já jenom říkám, že je bláhový očekávát, že budou všichni držet velkorysé ticho.

        • Re: "Na naše hráče se nepíská"

          martyni (přítel SN)     před měsícem 30.07.2024 10:49 |  
          16 3

          Je bláhové očekávat, že slavisti nebudou chtit svemu klubu skodit?

          • Re: "Na naše hráče se nepíská"

            JS (přítel SN)     před měsícem 30.07.2024 10:55 |  
            8 7

            Já nevim, mně to zavání trochu takovým tím "v žádné zemi socialistické ani kapitalistické..." aneb zatímco Ty v protestu proti něčemu vidíš "uškodění klubu", oni v něm vidí příležitost dát najevo svůj názor na něco, co se fakt nepovedlo?

            Já si myslím, že je bláhové očekávat, že všichni budou držet hubu a krok a čím kontroverznější situace ty fanoušky zasáhne, tím víc se jich ozve.

            Jako tohle spraví jenom čas, a ne ten flame na každého, kdo zapískal.

            • Re: "Na naše hráče se nepíská"

              martyni (přítel SN)     před měsícem 30.07.2024 11:04 |  
              31 1

              Prilezitosti dat najevo nazor je milion. Proc to delat tak, ze zkazis atmosferu na stadionu, vykolejis hrace a pomuzes souperi?

              Tvoje prirovnani mi prijde mimo... v tvem pripade se zakazovala (pod hrozbou sankci) jakakoli kritika za ucelem budovani socialismu (rozumej - udrzeni nadvlady jednech nad druhymi), coz byl jiste nelegitimni cil, ktery byl proti zajmu velke casti obcanu.

              V tomhle pripade se nezakazuje nic, jen některi kritizuji kritiky za formu jejich vyjadreni, protoze se boji o spolecny cil nas vsech, uspech slavie. Uspech slavie je doufam v zajmu vsech fanousku.. ackoli asi to tak neni, v zajmu nekterych fanousku je jen prosadit sve ego.


              Komentář byl uživatelem upraven (30.07.2024 11:10) . Zobrazit původní komentář

        • Re: "Na naše hráče se nepíská"

          habroš     před měsícem 31.07.2024 22:18 |  
          7 1

          Píšeš "klub noblesy a inteligence". Nazvání našeho hráče, který se chce za Slavii rvát, vajglem má do noblesy hodně daleko. O inteligenci nemluvě.

          • Re: "Na naše hráče se nepíská"

            JS (přítel SN)     před měsícem 31.07.2024 23:19 |  
            3 6

            Vajgl je to nejnoblesnější slovo, které mě při pohledu na Chorýho napadá. Nebo mám noblesně přejít jeho antisemitské pokřiky? Takové patří největší špíně společnosti.

            • Re: "Na naše hráče se nepíská"

              habroš     před měsícem 01.08.2024 07:46 |  
              4 2

              Znáš větu "kdo jsi bez viny, hoď po něm kamenem"? Troufám si tvrdit, že na tomto fóru není člověk, snad vyjma tebe, který by v minulosti neprovedl něco, na co dnes není zrovna 2x hrdý.

    • Re: "Na naše hráče se nepíská"

      mig52     před měsícem 30.07.2024 13:20 |  
      18 6

      Chorý je u tebe vajgl. Dobře, tvoje věc. A tak se ptám, co nebo kdo je u tebe JiT? On ho totiž do Slavie dotáhl. Ale to tvé meandry v šedé kůře mozkové nepoberou.

    • Re: "Na naše hráče se nepíská"

      žbl68     před měsícem 30.07.2024 14:46 |  
      14 1

      twl, Ty jsi celej Veličenstvo Kat :-) - vydej na tohle tema seminárku :-DDD
      kauzu Chory komentovat nebudu - viděl si vidíš a navždy ho budeš vidět "rudě" , tvůj boj ...
      a jen na okraj ? není hodně zápasů ? namátkou - spočitej si liga - Evropa - CZ pohár ..... není to takové 1+1 .... a že příjdou zranění - bohužel je tomu tak , je naivní si myslet že se letošní sezona , která je vyjímečná dá dohrat se 14 lidma .... s univerzálem Schranzem souhlas, ale jinak s ničím :-)
      howgh

  21. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před měsícem 30.07.2024 13:40 |  
    25 5

    Hodnocení mě přijde optimální, uvidíme jak budeme hrát venku tam vidím dlouhodobě problémy. Jinak k Choremu místní morální majaci hlavně teda dva, se mohou z něho posrat co to je zmrda atd. Divím se že jim tolik nevadili čínští komunisticti majitele, když nám komunisti v minulosti tolik ublížili, pokud ovšem znají historii SKS. Za mě je to morálně daleko horší, než vyčítat Choremu o hulákání když byl přikropenej i když se mě to samo moc nelíbí. Hlavně že jsou pánové zásadový,asi jenom když se jim to hodí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Flame     před měsícem 30.07.2024 14:23 |  
      34 1

      Přátelé , kamarádi,

      1. Zamysleme se nad tím, že Chorý hraje to co po něm chce trenér!
      2. Nechceme se na diskuze o něm už vykašlat?
      3. Není jiné téma, které nás trápí víc?

      Děkuji, Slavia Praha v dobrém i zlém :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před měsícem 30.07.2024 17:38 |  
        10 1

        Tak hlavně by si to měli uvědomit někteří fandové třeba na stadionu,no nikdo nikomu nemůže nic zakazovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Slávista 51     před měsícem 01.08.2024 20:02 |  
          1 1

          NO,
          někteří " fandové ", na stadion nepatří !

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      japoko     před měsícem 30.07.2024 15:36 |  
      8 2

      Akorát že nám ti Číňani i s JT v podstatě zachránili červenobílou prdel!

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před měsícem 30.07.2024 17:36 |  
        8 1

        Tak samozřejmě já jsem proti nim nijak nebrojil, zrovna jako proti tomu plejerovi , říkám si klub je nade vše, pokud mu pomůže majitel či hráč tak to budu respektovat i když to kolikrát není lehké.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          žbl68     před měsícem 31.07.2024 13:04 |  
          1 0

          hlavně z toho majitel nesmí udělat FC Nosferatu ...