Fanoušci Slavie

Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

Slavia Praha společně s Tribunou Sever uspořádala předsezónní akci, na níž představila nové dresy, předzápasový a pozápasový song a vlastně se i snažila nabudit lidi do nadcházející velice důležité sezony.

 

Celá událost byla hodně v režii Tribuny Sever, samotní fotbalisté Slavie či její představitelé se ke slovu dostali jen minimálně. Od začátku bylo na velice slušně zaplněné TS vidět maximální nasazení. Zpívaly se všemožné chorály, pyrotechnika hořela takřka po celou dobu. Možná z pohledu některých účastníků až moc. Na místě se sešla kombinace hodně aktivních lidí z TS, ale zároveň i “normálních“, kteří třeba byli ve fandícím kotli poprvé. Hodně silný okamžik bylo i pozdější vyvolávání Ivana Schranze, nejlepšího střelce letošního Eura.

Tomáš Chorý to slušně schytal, emotivní projev Juráčka

Jedním z hlavních moderátorů večera byl místní spíkr, který se v jednu chvíli neváhal poměrně tvrdě opřít do Tomáše Chorého a vlastně i do samotného rozhodnutí klubu ho angažovat. Ani mnozí fanoušci Slavie s ním ovšem v tomto bodě úplně nesouhlasí, najevo to dali i v diskuzi na stránkách Slávistických novin. Silné reakce se objevují i na sociálních sítích a vlastně spíše rozdělují samotné fanoušky. Situace ohledně bývalého plzeňského útočníka bude jistě i v nadcházejících měsících hodně vypjatá.

Hodně emotivní až dojemný, ale zároveň velice uvědomělý projev pronesl jeden z předních slávistických fanoušků a bojovník MMA Matúš Juráček. Vlastně to od něj možná ani mnozí nečekali. Z jeho slov byla cítit naděje a odhodlání, které se snažil přenést na hráče. Za tohle rozhodně palec nahoru.

Nové songy v duchu tradic i moderny

Představen byl předzápasový a výherní song. Zejména druhého jmenovaného se dočkáme snad co nejčastěji. Nesou se vlastně v určitém duchu moderna, zároveň se ovšem dotýkají i tradic sešívaných. Prezentovány nadále byly videa Tribuny Sever nebo kampaně Zažij sílu Slavie, která by nás měla provázet po celý rok.

Tomáš Chorý nesvůj, Jan Bořil nabitý na novou sezonu

Na malém podiu přímo před fanoušky se sešel kádr Slavie včetně Tomáše Chorého. Nemůžu si pomoct, ale při pohledu na něj mi přišlo, že se prostě cítil trochu nesvůj. Je potřeba si uvědomit, že ani pro něj nebude situace jednoduchá. Bude muset hodně snést a podávat maximální výkony, aby si alespoň část fanoušků naklonil. Někteří ho možná nepřijmou nikdy.

Do mikrofonu promluvil kapitán Jan Bořil i trenér Jindřich Trpišovský. Bohužel prakticky po celou dobu akce byl problém s kvalitou ozvučení. Zejména u slávistického trenéra to bylo hodně znát. Přijde mi to škoda, že si na tomhle pořadatelé nedali více záležet. I ze slov Jana Bořila bylo znát, že fotbalisté letos chtějí na hřišti nechat tělo i duši. Cíle jsou jasné – vyhrát titul a tím se dostat do Ligy Mistrů. I když tu si můžeme zahrát i letos.

Tradiční domácí dresy a exkluzivní venkovní černozlatá kombinace

Hráči postupem času sundali vrchní svršky, pod kterými měli schované nové dresy. Zatímco domácí jsou jako tradičně červenobílé a liší se vlastně jen v detailech, venkovní obsahují hodně oblíbenou černozlatou kombinaci. Na první pohled vypadají velice exkluzivně. Za mě o velký kus lepší než ty z minulé sezony.

Jen krátce po představení se na sociálních sítích začaly rojit provokace od fanoušků z druhého břehu, kteří naráželi na stejnou barevnou kombinaci jako v případě jejich třetí sady z loňska. Ano, mají stejné barvy. Podobně jako mnoho jiných dresů napříč ligou. Po konkrétnějším zkoumání jsou vidět výrazné rozdíly, za mě působí ty slávistické výrazně lépe. Sparta samozřejmě nemá patent na dané barvy a rozhodně nebyla první, kdo je na své dresy přenesla. Jedná se tak spíše o směšné poznámky, které by za mě neměli brát Slávisté vážně.

Jak napsal jeden z fanoušků, raper Dekret:

Nová venkovní sada okamžitě plní co má. Fanoušci Slavie ji milujou, fanouškům Sparty leží v žaludku. 10/10.

Po konci oficiální části ještě lidé spěchali na autogramiádu čtyř hráčů – Tomáše Holeše, Matěje Juráska, Ivana Schranze a Tomáše Vlčka. Za mě trochu škoda, že na ní nepřišlo více hráčů. Zároveň byl okamžitě okupován i fanshop, v němž už byly dostupné nové dresy.

Začali jsme cestu za titulem?

Všichni co byli na místě rozhodně zažili sílu Slavie. A v nadcházející sezoně se bude jen zvětšovat. Tak nějak cítím v kostech, že se rozhodně máme na co těšit. Všichni Slávisté jistě doufají v titul a nyní začíná ona cesta, která nás k němu může dovést. Pojďme se na ní vydat s hrdostí na náš klub, který nosíme v srdcích i duších.

Napište nám do komentářů, co se vám na akci nejvíce líbilo, případně co byste naopak úplně vynechali

Komentáře (54)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

    červenobílý     před 5 měsíci 17.07.2024 00:22 |  
    11 6

    Pokud je to ve jménu našich otců, tak ten můj by nikdy nesouhlasil s tak buranskými projevy. Jinak, autor to vystihl celkem přesně, LM si můžeme zahrát už letos, namísto toho se Bóřa dušuje, že si zahrajeme tu příští. Tak nevím...

  2. Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

    záplata     před 5 měsíci 17.07.2024 00:26 |  
    23 3

    Já už jsem se vyjádřil v oftopiku, takže jenom krátce, nadšenej jsem byl z této akce úplně stejně jako z vysmátýho Šévy po posledním zápase.

  3. Akce

    mig52     před 5 měsíci 17.07.2024 05:04 |  
    34 3

    Na akci jsem nebyl, proto jen na základě článku a krátkých šotů. Nemohu se zbavit dojmu, že vystoupení dokázalo fanoušky spíše hezky rozesrat než stmelit a pokud je ten spíkr člověk, co do toho mikrofonu hulákal už v minulosti, tak za mne slušný debil, no. Před krátkým časem tu mnozí naznačovali, že diskuze zde neslávisticky hrubne a že by to chtělo trošku dušínovského nádechu. V tom případě je možno začat tím, že bych tomuto vypatlanci sebral mikrofon s doporučením, ať si své mindráky jde léčit jinde. Jinak venkovní dresy moc pěkné a mnohem výraznější, jako ty minulé. A to píši jako milovník tyrkysové s uznáním, že na zelený podklad (pažit) se nehodí. A také jako stará konzerva, ctící tradici, že naše třetí barva je modrá a hvězda navždycky červená.


    Komentář byl uživatelem upraven (17.07.2024 05:10) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Akce

      DF007     před 5 měsíci 17.07.2024 07:34 |  
      9 27

      Ano, diskuse na SN hrubne. Je škoda, že to bude právě kvůli takovým příspěvkům, jaké jsi právě napsal.
      Na akci jsem byl. A nevšiml jsem si, že by proslov tribuny rozdělil. Asi také nesouhlasím se vším, co speaker řekl, ale je třeba se nad tím spíše zamyslet. Já třeba také nesouhlasím s příchodem Chorého a zdá se mi, že vedení klubu ztratilo náhled na to, co znamená Slavia a zajímá je jen okamžitý úspěch.

      • Re: Akce

        witty13     před 5 měsíci 17.07.2024 08:31 |  
        32 1

        A ja zase souhlasim ve vetsi mire souhlasim s tim co napsal kolega pred tebou. A mam k tomu jiny duvod - hlavne ten, ze TS ma uz nekolik let pocit, ze jsou vice nez klub. A vcerejsek to znovu dokazal. Rad bych jim pripomnel, ze oni tu nebudou ale Slavia je vecna. To sampzrejme plati i pro lidi v managmentu, Tvrdika a Trpise, Houstu nebo treba Rehaka. Ale pojdme si nasi Slavie vazit a respektovat se. Poslednich deset let opravdu neni desetiletim neuspechu. A ackoli i prezentace TS v te dobe byla bravurni, troufl bych si rici, ze za uspechem poslednich let prece jen vice stoji managment, ne fanousci. Ti mas drzeli par let pred tim, a za to jim patri dik.

        • Re: Akce

          DF007     před 5 měsíci 17.07.2024 09:58 |  
          10 9

          Management bych u našeho vedení nepoužil. Jedná se spíše o kamarádíčkování. Jsem přesvědčen, že pokud bychom skutečně měli management, tak v klubu sedí například pan Říčka

          • Re: Akce

            witty13     před 5 měsíci 17.07.2024 11:55 |  
            5 6

            Dobre, ono zase u TS nemusiem pouzivat fanousci… kdyby to byli fanousci, nevymezujinse proto vladtnim hracum… chces v te debate pokracovat timto stylem nebo dokazes napsat i neco smysluplneho ke kritice TS? Vybral sis jen zrnko z toho co jsme napsal, aby ses tu oprel do lidi, kteri, at jsou jacikoli, delaji to nejlepsi pro klub podle sveho vedomi a svedomi (muzu si myslet cokoli a treba fanda Tvrdika nejsem, ale jestli neco, tak mu verim ze on si mysli ze dela to nejlepsi co muze)

            • Re: Akce

              DF007     před 5 měsíci 17.07.2024 13:10 |  
              6 6

              Tak předně, co jiného je TS než fanoušci? Fanoušci nesmějí mít názor. Naopak, je správné, že mají svůj názor a nejen u nás, ale i ve světě dost často chrání hodnoty klubů. Poslední větší případ byl postoj fanoušků proti vzniku Superligy, přitom by to klubům po ekonomické stránce zřejmě prospělo. Pokud mám dát příklad u nás, tak to bylo angažování Straky.
              To, že je příchod Chorého z morálního hlediska na hraně se shodneme. Nebo je snad v pořádku vítat hráče, který hanlivě skanduje proti mému mužstvu. Chci říct, že vyhánět ho nebudu. Ale oslavovat ho je pro mě v tuto chvíli absolutně neakceptovatelné. Je jen na hráči, aby nás přesvědčil, že za náš klub bude dýchat.
              A jde-li o vedení klubu, nejsem přesvědčen o jeho odborných kvalitách, ať už se jedná o Tvrdíka nebo Bílka. Oba vedou klub možná podle svého nejlepšího přesvědčení, což jim ani neberu, ale ze sportovního hlediska je prostě fakt, že titul jsme z posledních 3 sezón, dvakrát darovali soupeřům, na čemž, společně s hráči a realizačním týmem, mají nepochybně svůj podíl právě tito dva pánové. Další ukázkou jejich nekompetentnosti je absence konstruktivního středního záložníka v kádru, přičemž rozhodně nejde jen o toto jedno přestupové období, ale tento problém nás trápí již poměrně dlouhou dobu. Stejný průšvih je už zmíněný příchod pana Říčky do Plzně. To je člověk, který má ke Slavii vztah, je to odborník, který pracoval pro možná aktuálně nejlepší klub na světě a my ho necháme konkurenci. Neuvěřitelná blamáž.
              Pan Tvrdík je v klubu 8 let, je to dobrý řečník, jen mu bohužel nejde přenést svá slova do reality nebo spíše v činy. Opět, abys neřekl, že nedávám příklady, to lze ukázat na příkladu akademie. Za 8 let jsme se nedostali do stavu, abychom kopli do země. Co mám informace, tak jsme se opět rozhodli pro nějakou změnu a tak se vybudování akademie posouvá dále. Ano posunutí by mělo být kvůli tomu, že chceme stavět megalomanský projekt. A tak je to s p.Tvrdíkem stále dokola. Máme nejlepší CSR projekty, to je fakt.

              • Re: Akce

                obiwan     před 5 měsíci 17.07.2024 13:57 |  
                11 3

                Tvrdíka jsem vždy nesnášel kvůli jeho politickým postojům, nehledě na jeho výsledky třeba u aerolinek...ale napsat o něm, že neumí slova přenést v činy? Pod ním jsme hráli ligu místrů, prodali hráče do PL, vyhráli jsme suverénně skupinu evropské ligy, třikrát v řadě titul. O jeden titul nás připravila návštěva kabelky u rozhodčích...už tu někdo uváděl, že v podstatě máme stejné bodové zisky, jen bohužel rudí přestali být za komiky a kdo je objektivní, vidí, že šli herně nahoru. Za mě je Tvrdík slávista se silným vztahem ke klubu a tak ho beru. Chorý je totálně nesympatický zákeřňák, nejásám z toho, že přišel, ale odmítám snahu ho okamžitě odepsat a dehonstovat...možná hraje roli i to, jak s ním kdo pracoval a co mu toleroval, Kuchtu náš realizák taky umravnil...a v repre Chorý taky neměl žádný exces. A pokud se chlapec opravdu zklidní a pomůže ke zisku titulu? Možná bychom si všichni měli položit zásádní otázku - chceme totálně čistou Slávii i s vidinou toho, že budeme vysmívanými věčně druhými? A je třeba říct, že jsme stejně asi čistí úplně nebyli (Nezmar, Bílek a komunističtí majitelé z Číny). A k problémům s akademií? Mám pocit, že to hodně leželo mimo Slávii a nejspíš nebylo snadné ty věci ovlivnit...Souhlasím ale, že pan Říčka je jméno, které Slávii chybí, jenže kdo ví, proč dal přednost konkurenci...

              • Re: Akce

                witty13     před 5 měsíci 17.07.2024 14:34 |  
                10 3

                Ja nerikam oslavovat Choreho, ale vymezit se k nemu takovymto zpusobem, a stylem, ze i kdyz bude hrat dobre pro nas si zm*d, a stejne te neuzaname, je daleko od toho dat tomu klukovi sanci. Srovnavat ho se strakou je opravdu moc. To je jako kdyby do Sparty sel Boril. Chory je nekde natocenej v euforii, buhvi kolik v zile… nasi hraci taly vyrvavali smrt sparte, jsou kvuli tomu moralni dno a horsi lide? Nebo tahle nenavist nevadi jen na urcitou stranu? Ja nejsem pokrytec, fotbal neni balet. Ale zase neprecenujme kopacky. Myslis ze je jediny ze soucasneho ladru kdo si zarval Jude Slavia? Vsadim ze se jich je spousta, ze dost dobre mozna si to zarve kabina kazdeho druheho tymu v lize, pote co se ki podari Slavii porazit. Stejne tak si zanadavaji na ostatni. Me se to uplne nelibi, ale chapu urcite emoce, euforii… za to bych ho na pranyr nedaval. On do Slvie chtel, to o necem svedci. Svoji sanci si zaslouzi. To gesto TS bylo zbytecne, a TS se tim prave stavi nad vedeni, mad klub. A promin, ale aktualne je jadro TS tak daleko od hodnot Slavie, ze to smad vic ani nejde, takze je usmevne, kdyz se chteji pasovat do role obhajcu hodnot.

                K vedeni - uvedomujes si, ze si tu stezujes na tri druha mista, ktera jsou v kontextu nasi historie, a to i nedavne, relativnim uspechem? Zvlast pokud se podivame na bodove zisky, vidime, ze nelze rict ze se placame, ale ze spicka ligy fakt odskocila zbytku, a rozhoduji detaily. Treba i navsteva v kabine rozhodcich. Ja pamatuji dost na to, abych se za takoveto vysledky a vykony nerouhal.
                O akademii se nebudu prit, ale vzhledem k tomu ze u velkych projektu trva v Praze stavebni rizeni 5 let a vice, bylo naivni si myslet, ze s veskerou projektovou pripravou atd., bude akademie hotova driv nez za 10 let od prvnich slov o ni. Tady bych videl chybu Tvrdika, ze dostatecne nekrotil nadseni, v ramci sveho megalomanstvi

                • Re: Akce

                  DF007     před 5 měsíci 17.07.2024 15:14 |  
                  3 3

                  Shodneme se, že se neshodneme. To je v pořádku. Jen dovětek k tomu poslednímu bodu, kterým je akademie. Problém je, že my jsme ještě ani o stavební povolení nepožádali a i k tomu je ještě poměrně dlouhá cesta. To znamená, že akademie by se mohla stát realitou nejdříve za 5 let. Opravdu nejsme krůček od otevření, čeká nás pořádný maraton.

        • Re: Akce

          vojta66     před 5 měsíci 17.07.2024 13:13 |  
          30 0

          Chodil jsem léta jako permenentkar do 114. Vyvěšoval tam vlajku odbočky OP. Do toho okamžiku než tam přišli idioti z TS a pod pohrůžkou rozbití držky trvali na sundani vlajky. Z nesmyslných důvodu, že tato by mohla byt ukradena příznivci hostujiciho klubu a zneuctena na sociálních sítích. (Nikdy se tak za x let nestalo). Ve svých téměř 60letech nemám za potřebí toto. At jde celá TS doprdele. Nikdo a nic není víc než klub.

          • Re: Akce

            JAU62     před 5 měsíci 17.07.2024 17:18 |  
            8 0

            Máme úplně stejnou zkušenost ze sektoru 102, kde jsme “doma” už hóóódně dlouho. Ti dva borečkové odešli s nepořízenou a vlajka se vyvěšuje stále.

    • Re: Akce

      obiwan     před 5 měsíci 17.07.2024 13:58 |  
      4 0

      Je fajn mít možnost Ti dát palec nahoru:)

  4. Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

    Martin Platil     před 5 měsíci 17.07.2024 07:05 |  
    21 3

    Ve finále mi to přišlo víc jako sebeprezentace Tribuny Sever a možnost půl hodiny odpalovat pyro na tribuně s lidmi. Představení dresů bylo takové, že se pustilo jedno video a hráči sundali bundy. Takže z tribuny bylo vidět, že dresy jsou červenobílé a černé. Pokud se Slavia vrací k otcům, tak kromě trenéra Straky z doby temna si nepamatuji, kdy Slavia angažovala někoho s tak kontroverzní pověstí - hráče, který úmyslně hraje zákeřně, hroutí se z větších kontaktů, máchá rukama a pak je za andílka.
    Akce potenciál má, nicméně mám pocit, že jsem od toho očekával přeci jen víc. Problém s mikrofonem byl popsaný, takže vůbec nevím, o čem mluvil trenér Trpišovský. Ivan Schranz byl vzpomenutý tak trochu omylem, rozhodně si zasloužil ze strany Slavie větší prostor. Proslov proti Chorému mi ušel díky ozvučení. Jinak nejlepší na celém programu bylo nové video Slavie Zažij slávu Slavie a předělávky hitů do slávistických rytmů.
    Doufám, že se do letošní sezóny nepřenese taková trochu pachuť z konce posledních třech sezón. Zejména v té poslední mi přišlo, že někteří slávističtí hráči o titul moc nestojí.

  5. Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

    mart83     před 5 měsíci 17.07.2024 08:26 |  
    28 0

    Chybně jsem myslel že jde o akci v režii klubu, ne TS, takže jsem odcházel vlastně zklamaný. Dresy ani klipy na obrazovkách jsem kvůli kouři pořádně neviděl, trenéra jsem kvůli špatnému zvuku neslyšel, nové pivo jsem neochutnal (frontu jsem po několika minutách vzdal :). Čekal jsem nějakou zásadnější novinku z klubu, třeba posilu nebo informaci o prodloužení smluv, ale nikdo mi nic takového ani nesliboval. Kdybych věděl že půjde více méně jen o zpívání chorálů a pyro tak bych nechodil, ale většina lidí kolem mě vypadala nadšeně a užili si to.

    • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

      lukas6novak     před 5 měsíci 17.07.2024 08:35 |  
      14 0

      No mě to už podle prezentace před akcí přišlo jak když TS přišlo s nějakým nápadem a klub k tomu akorát přidal představení dresů. Za mě to může být zajímavá tradice před sezónou akorát je prostě potřeba nad tím víc zapřemýšlet a přidat k tomu zajímavější obsah. Já bych řekl že i pro samotnou prezentaci TS by bylo lepší kdyby se chorály/pyro (v budoucnu vlastně cokoliv) střídali s oficiálním programem klubu.

      Zjednodušeně klub tam bude mít třeba 5-6 nějakých témat/aktivit a TS by vždycky vyplnila tu mezeru mezi nima. Tím by to dostalo lepší spád a ve výsledku i ta samtoná prezentace TS by víc vynikla protože by jak klub tak TS měli právě možnost se připravit na další část kdy bude mít program ten druhý

      • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

        knawi     před 5 měsíci 17.07.2024 10:44 |  
        1 7

        Ta pologramotnost!

  6. Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

    mabr     před 5 měsíci 17.07.2024 08:55 |  
    22 2

    Byl jsem tam a tady pár mých postřehů:

    1) Bylo neuvěřitelné, kolik se tam sešlo lidí. Ze všech byl cítit zápal a nadšení, aby sezóna už začla. To bylo úžasný.
    2) Měl jsem před začátkem akce dojem, že jde o práci Slavie a nikoliv TS, takže mi nakonec přišlo, že program vůbec nenavazuje a že jde vlastně jen o videa, která střídalo skandování TS a do toho se tam na stupínku nudili hráči.
    3) Z hráčů (kromě Bořila) jsem měl dojem, že by se nejraději viděli už někde u bazénu. Ale tak není se jim co divit. Přijdou, dvacet minut se tam potí v bundách, sundaj dresy a pak jen tleskají a koukají.
    4) Ivan Schranz je nejlepší střelec EURA, zasloužil si mnohem lepší přivítání.
    5) Proč nedostal JiT mikrofon od Strašáka?
    6) Kecy k Chorýmu... To podle mě řekl speaker dobře. Ať si to každý vyhodnotí sám, jestli góly a okamžitý úspěch jsou víc než "Jude Slavie".
    7) Fronty na pivo byly katastrofa. Tady to asi někdo podcenil. A že frajer jedno celé pivo "odcmrndal" jenom z pěny je vrchol a pivo jsem mu vrátil. Jinak Radegast super, díky bohu za ty dary.
    8) Furt jsem čekal na nějakou tu pecku, nějaký to překvapení. Že se na střeše objeví zničehonic Nico Stanciu nebo Olayinka....Ale místo toho jsem si donekonečna zpíval "Promiňte ženy" :-)
    9) Suma sumárum to ale bylo fajn. Jen mám dojem, že si to užili spíš fanoušci pyra a šlo o sebeprezentaci TS.

    • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

      mabr     před 5 měsíci 17.07.2024 09:54 |  
      18 1

      10) Jo a paní Tvrdíková evidentě dobře vaří a Ondrovi chutná.... :-)

      • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

        mis3     před 5 měsíci 17.07.2024 11:50 |  
        4 1

        jakože mu vaří tchýně?

        • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

          mabr     před 5 měsíci 17.07.2024 12:29 |  
          9 0

          Zdá se, že mu vaří kde kdo :-)

  7. Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

    dalislavista     před 5 měsíci 17.07.2024 09:11 |  
    67 4

    No tak já doufám, že když už se spíkr vymezil proti Chorému a tím vlastně i proti vedení Slavie, tak tím by to mohlo být už uzavřené.
    Protože jestli ne, tak tyto "protesty" rozdělují Slavii. Klidně si ho ignorujte, ale jestli budete dál proti němu brojit, jdete proti Slavii. Vedení se rozhodlo ho pořídit, ať se nám to líbí, nebo ne, tak bychom mu měli dát šanci.
    Pokud ho budete aktivně hejtit, rozhodně mu to nepřidá, jeho výkony budou horší a tím pádem to bude horší i pro celou Slavii. To si uvědomte.
    Vy ani já nejsme víc než Slavia, a proti ní protesty proti Chorému jsou!
    Nerozdělujme zase Slavii na dva tábory, pls.

    • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 měsíci 17.07.2024 09:29 |  
      22 3

      Snad je Chorý dost mentálně odolnej a nesesype se, až na něj někteří jájínci budou třeba po gólu pískat.

      • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

        wimpy     před 5 měsíci 17.07.2024 09:48 |  
        5 3

        Pamatuju, jak kdysi ještě v dresu Baníku Matušovič při rohu šlapal na vlajku sparty, bylo z toho celkem haló od fanoušků. Pak tam přestoupil a bylo to podobné, jako u nás s Chorým. Musel přijít před kotel a vyříkat si to, pak ho přijali. Něco podobného by mělo nastat i tady, ač jsem zastáncem jeho příchodu k nám, nějakou katarzi z jeho strany očekávám.


        Komentář byl uživatelem upraven (17.07.2024 10:12) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 měsíci 17.07.2024 09:57 |  
          25 3

          Ale hlavně žádný teatrální gesta. Ať hodí kamenem, kdo v minulosti neudělal žádnou chybu.

        • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

          kostelnivlajka     před 5 měsíci 17.07.2024 10:58 |  
          4 4

          ...no jo blonďáček se tam málem rozbrečel

        • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

          Narmer     před 5 měsíci 17.07.2024 11:44 |  
          7 2

          Sparťani nikdy uplně Matušoviče nepřijali a v Ostravě to má po přestupu do sparty
          ještě horší.
          Známej mi říkal,že mu trénuje vnuka v Havířově,protože musel po nátlaku fanoušků odejít
          z Baníku.

    • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

      Qope     před 5 měsíci 17.07.2024 10:08 |  
      9 0

      Čtu jen náznaky, na akci jsem nebyl. Mohu vědět, co přesně proti Chorému bylo řečeno?

      • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

        mart83     před 5 měsíci 17.07.2024 11:11 |  
        6 0

        Všechno jsem nerozuměl a pořádně neslyšel, ale co jsem pochytil tak že člověk co křičí ju... nemá v klubu co dělat a že to nespraví nějaký trapný video ani to jestli bude hrát dobře, že TS nebude dělat žádnou hromadnou akci proti němu, ale zároveň se nebude ani skandovat jeho jméno. A výzva fanouškům ať dáme najevo nejen jemu ale i vedení že takový hráč/člověk prostě nemá ve Slavii místo. Případně mě prosím opravte jestli jsem něco přeslechl nebo slyšel špatně, díky :)


        Komentář byl uživatelem upraven (17.07.2024 11:13) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

          Qope     před 5 měsíci 17.07.2024 11:20 |  
          9 13

          Díky za info.

          Hlavně že čínský majitelé s (dle mého) větším "škraloupem" nevadili (myšleno historie Slavie vs komunismus, totalitní stát, osoby do toho zapojené atd.), ale kvůli jednomu hráči se tohle dělá a navádí, at mu to tady znechutíme? No, nesouhlasím s tím ...


          Komentář byl uživatelem upraven (17.07.2024 11:41) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

            lucky-pilda     před 5 měsíci 17.07.2024 12:34 |  
            7 3

            To nebyl jen "větší", ale řádově větší, světelné roky vzdálený, škraloup. Šlo to ale akceptovat s tím, že takový dnešní fotbal prostě je a že úspěšné kluby kontroverzní majitele mívají hodně často, přičemž bez nich by se daleko nedostali. Chorý je "jen", jemně řečeno, vrcholně nesympatický člověk, ale v konečném zúčtování může být tím, kdo nám přinese titul. Stejně jako tehdy Číňani. Teď neúspěch naštěstí nemůže znamenat konec Slavie, ale "pouze" ostudu. Každopádně od Chorého nic menšího než titul neberu.

            • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

              Qope     před 5 měsíci 17.07.2024 13:25 |  
              3 1

              Naprostý souhlas, se vším. Podpis a razítko ...

  8. Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

    sicilianbrno     před 5 měsíci 17.07.2024 09:13 |  
    6 2

    Zdravím všechny, skrz dresy, černá se zlatým je velmi povedená, jen mě zajímá, jestli někdo neví, jaká nám zůstala třetí sada, jestli světle modrá nebo to pyžamo z minule sezony? Např při zápase s AC Milán by nám nejspíš rozhodčí neuznali ani jednu ze dvou prezentovaných barev dresů.
    Díky.

  9. xxx

    ervin     před 5 měsíci 17.07.2024 09:27 |  
    19 0

    No více skromnosti by neuškodilo , rambajs ,řev titul nepřinesou rozhodne se na hřišti a posily? Přípravu jsem viděl máme plno šikovných kluků se kterými je potřeba pracovat ,nechat je postupně hrát , když už kupovat, tak kvalitu do základu a ne kvantitu kterou okamžitě pošleme na hostování . Jinak hodně zdaru v nové sezoně , pevné zdraví ,hráčům , trenérům, fanouškům a věřím že po sezoně budeme mít důvod k radosti.

  10. Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

    Pedro50     před 5 měsíci 17.07.2024 09:56 |  
    59 1

    Nemůžu se ubránit dojmu že ta TS trochu klubu přerůstá přes hlavu.

    • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

      japoko     před 5 měsíci 17.07.2024 10:46 |  
      7 5

      Jo, zřejmě velká vopičárna!

  11. Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

    LukeDo     před 5 měsíci 17.07.2024 10:05 |  
    3 0

    A tiskovka před sezónou je plánovaná ? Případně kdy ?

    • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

      lukas6novak     před 5 měsíci 17.07.2024 10:23 |  
      4 0

      Dnes ve 14:00

    • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

      carevitchando     před 5 měsíci 17.07.2024 10:25 |  
      4 0

      Dnes na ČT má něco proběhnout, zahlédl jsem to na liště. Ale čas tam nebyl, možná to půjde přes ČT Sport plus.

  12. Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

    cajzik     před 5 měsíci 17.07.2024 10:38 |  
    3 0

    jaký prosím vyhrál golový song?

  13. Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

    Fačín     před 5 měsíci 17.07.2024 11:26 |  
    8 18

    Jako venkovní dresy pěkný, rozhodně lepší než loňský pyžama... Ale přeci jen si trochu rýpnu, není to jen "kopie" loňských dresů sparty? Vypadají fakt skoro totožně.

    Kombinace černá - zlatá je samozřejmě vděčná, to vypadá dobře, detaily taky, v zásadě s tím problém nemám, ale už slyším ty řeči sparťanů, jak se !opičíme" nebo jak jsme od nich dostali darem loňský trička...

    • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

      mis3     před 5 měsíci 17.07.2024 11:46 |  
      8 19

      Teď se jasně ukázalo, že jsi rudá veš, to fakt už není možný.
      1. Zlato černý dres mělo a má řada týmů – v Česku byl první Baník, dále Jablonec nebo třeba Vyškov a před vámi ve světě namátkou Real, Bercelona, Arsenal, Livepool, Bayern, Trnava a tak dále
      2. Zatímco ten sparťanskej hadr byl obyčejný katalog od Adidasu, tak když se podíváš na náš dres, tak tam je detail hvězdy, takže je to naprosto unikátní design JENOM pro nás a podle vyjádření se to začalo chystat dřív než sparta představila tu svojí zlato černou


      Komentář byl uživatelem upraven (17.07.2024 11:47) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

        Fačín     před 5 měsíci 17.07.2024 11:59 |  
        22 4

        Rudá veš? Jak jsi na to přišel? Máš potřebu si na někoho zakřičet? Nechápu tydle zbytečný hrdinský ataky.

        • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

          mis3     před 5 měsíci 17.07.2024 12:52 |  
          8 6

          protože přesně tuhle myšlenku teď jede každý sparťan na sociálních sítích, přitom je to strašná blbost.

          • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

            Sapfa     před 5 měsíci 17.07.2024 14:17 |  
            5 5

            No a evidentne taky spousta Slavistu, proste ta podobnost tam je a je to hned rok po Sparte...ta asociace te proste napadne...mas pocit, ze kazdy, koho to na prvni dobrou napadlo, protoze si nevede kazdy rocnik katalog dresu evropskych klubu, je ruda ves? Co jsi pak ty?

            • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

              mis3     před 5 měsíci 17.07.2024 14:49 |  
              5 3

              Ano mám. Já jsem fanoušek Slavie.

              • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

                Sapfa     před 5 měsíci 21.07.2024 23:32 |  
                0 1

                Mezi slovy "jsem" a "fanousek" ti chybi slovo "hloupy"...bohuzel

        • Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

          Radous     před 5 měsíci 17.07.2024 13:34 |  
          8 6

          Nediv se, nálepkování, dehonestace a obviňování to teď je ve společnosti velmi "in", ale většinou to jsou ataky od lidí,, kteří si na netu kompenzují něco, co jim moc nechutná v reálném životě...

  14. Když chtějí představovat dresy,

    Slávista 51     před 5 měsíci 17.07.2024 11:32 |  
    5 7

    tak je chci vidět delší dobu, abych si je vychutnal a né takhle šup sem šup tam, ta PUMA je zase zbytečně veliká -
    doufám, že v tradičních dresech bude pokud možno všude, kde to podle dresů soupeře bude/nebudou se " motat " ! Ať žije Slavia a jde vstříc titulu, poháru a EP co nejdále.

  15. trávník

    postovni (přítel SN)     před 5 měsíci 17.07.2024 11:47 |  
    16 1

    K Chorýmu a akci už jsem se vyjádřil v offtopicu, ale ještě jedna věc. Ten trávník zas vypadal hrozně. Na místě jsem si myslel, že je vyšlapanej od sokolíků (protože tam byly v relativně pravidelnejch intervalech takový hnědý fleky), ale až zpětně jsem si přečet, že je to nově položenej trávník. Jako jestli to v nejdůležitější sezóně za hodně dlouhou dobu poserou a budem hrát na oraništi, tak už mě fakt klepne.

  16. Re: Slavia představila nové dresy i songy. Začíná slávistická cesta za titulem?

    Highland_JD     před 5 měsíci 17.07.2024 12:59 |  
    2 14

    Ten poslední rok s Pumou bude dlouhý.

  17. No

    Mimoň     před 5 měsíci 17.07.2024 14:18 |  
    2 3

    Chybí podle mého ten kreativní hráč o kterém mluvil Tvrdík. Přijde ještě někdo??

    • Re: No

      Komix     před 5 měsíci 17.07.2024 14:20 |  
      3 1

      Mimoni, koukej na tiskovku. :)