Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 25. kolo

Slavia porazila Liberec 3:0, což ale příliš neodpovídá dění na trávníku. Výkon sešívaných nebyl optimální a ztráta bodů nebyla až tak daleko.

Začátek zápasu byl přitom z naší strany téměř optimální. Slavia nepouštěla svého soupeře za půlku, nápaditě kombinovala a brzy vedla. Van Burena ještě zblízka vychytal Vliegen, penaltu po faulu na Douděru ale bezpečně proměnil Jurečka. Ještě dalších zhruba deset minut to bylo podobné a vypadalo to, že Slavia si jde za druhou brankou. Postupem času jsme ale ještě během první půle přestali hrát a Liberec hru vyrovnal, ba se dokonce chvílemi tlačil za vyrovnáním. Těžko říct, jestli bylo naše zhoršení způsobené únavou z předchozího náročného programu, nebo zda šlo o věc psychiky (polevení a pak strach o výsledek) - to by člověk musel znát běžecká data.

Každopádně v první půli nás zachránilo břevno, ve druhé pak výtečným "trojzákrokem" Staněk, který si po zranění rychle upevňuje místo mezi tyčemi. Závěr už Slavia zvládla, když nám potřebnou úlevu dopřál parádní hlavičkou Chytil. V závěru pak potvrdil svůj jedinečný výběr místa Jurečka, který sice není v optimální herní pohodě, přesto branky víceméně spolehlivě střílí. Po nepříliš vydařeném vstupu do jara tak jde Slavia výsledkově nahoru. V poháru jsme nezvládli vyrovnaný zápas se Spartou, na druhou stranu v lize jsme o bodík blíže kýženému 1. místu. Důležitý bude hned návrat po reprezentační přestávce na Slovácku, kdy jsme v pozici, že již příliš nemůžeme ztrácet body. Po vršovickém intermezzu s Bohemians nás pak čeká další těžká zkouška v Plzni. Směrem do závěru sezony očekávám stabilizaci ideální sestavy. Dosud byl program náročný a rotace byla nutná, teď ale přecházíme do fáze, že budeme hrát jen ligu, ve které nesmíme zbytečně ztrácet body třeba i kvůli experimentům. Minulé ročníky jsme v tomto aspektu za našimi konkurenty zaostávali, snad se trenér Trpišovský poučil. Zaostávat už bychom ale letos neměli na postu brankáře, protože Staněk vlétl do angažmá v Edenu výborně.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 8 - Ukázal, proč přišel do Slavie. Dvěma fantastickými zákroky vytáhl dorážky Kulenoviče a udržel nás ve vedení (první střela šla doprostřed a pustit se příliš nedala). Líbí se mi i jeho vítězná mentalita, ta v posledních letech Slavii na hřišti chybí. Hra nohama byla z jeho strany průměrná, když jednou přihrál na vlastní půlce Tuptovi (nešlo ale o větší chybu a šanci pro hosty). Naopak plus má za vybíhání na míče při standardkách, to tu naposledy v nadstandardní kvalitě zvládal Pavlenka.

David Douděra - 7 - Je teď ve velmi dobré formě a s Libercem ji potvrdil. První branku jsme vstřelili z penalty po faulu na něj, kdy šlo z Douděrovy strany o výborný náběh s narážečkou. A pokud jsem se dobře díval na sestřih, tak to byl právě on, kdo definitivně zpacifikoval druhou dorážku Kulenoviče na brankové čáře. Krátce poté střídal, zřejmě kvůli vysílení z náročného programu.

Tomáš Holeš - 6 - Na stoperu z něj úplně nadšený nejsem (ve středu zálohy už ale pro něj místo také není), do druhého Kúdely mu nemálo chybí. Přesto je v porovnání s Ogbuem a Zimou (Vlčka tam nepočítám, když teď nastupuje na postu pravého beka) asi největší jistotou. Jmenovaní hráči dokáží být jistě dominantnější a mají svůj strop výše, nicméně oba jsou zatím na jaře také dosti labilní a nespolehliví. Holeš hrubky nedělá a své si odvede. Přesto jsem na vážkách, jestli má kvalitu, aby nás jako kapitán vedl na klíčovém postu do (úspěšného) boje o titul. Proti Liberci zahrál dobře, vyčíst mu mohu jen špatné vyřešení situace s břevnem, kde se nedohodli se Zimou (a nepomohl jim ani Ševčík).

David Zima - 4 - Zatím bohužel naplňuje mé očekávání, že v první půlce jara bude (kvůli půlročnímu minimálnímu vytížení v Itálii) mít dost starostí sám se sebou, než aby hned Slavii táhl za titulem. Střídá lehce nadprůměrné výkony s chybami, včera šlo spíše o druhou variantu. U Kulenovičova břevna se nedohodli s Holešem. Hrubku ale předvedl ve druhé půli, když se nechal lacino ve vápně odstavit, dlouho zůstal ležet a umožnil útočníkovi soupeře nejen gólovku, ale ještě dvě dorážky. Na druhou stranu mu k dobru přičítám rychlý návrat a ubránění Višinského náběhu za obranu.

Malick El Hadji Diouf - 4 - Výkon mezi průměrem a lehkým podprůměrem. Diouf nehrál špatně, větší chyby neudělal, ale celkově v náročném programu, se kterým nemá zkušenosti, trochu ztratil elán. A kombinačně minimálně zatím silný není.

Matěj Jurásek - 6 - Měl velmi dobrý start a v úvodu zápasu dělali s Douděrou soupeři velké problémy, z čehož vyústila i penalta. Postupem času se ze hřiště trochu vytrácel, asi i kvůli nedohnané kondici po zranění. Horší šestka.

Petr Ševčík - 5 - Start měla Slavia dobrý a Ševčíkovi se dařila kombinace. Jak jsme se ale postupně herně vytráceli, tak s tím Petr nezvládl nic dělat a vidět nebyl. U břevna Kulenoviče nezachytil náběh záložníka, kterého se snažil přebírat Zima, z čehož vznikly v obraně zmatky.

Oscar Dorley - 7 - Je paradoxní, že na hřišti působí nejlepším i nejsvěžejším dojmem, i když toho má odehráno v poslední době z kádru nejvíce. Dvě trochu více nepovedené rozehrávky si Oscar v průběhu zápasu přeci jen připsal, jinak byl ale tradičně vysoce nadstandardní.

Václav Jurečka - 6 - Herně mu to teď nijak zvlášť nejde a míče spíš ztrácí, než že by zvládal akce rozvíjet. V zakončení je ale pořád nebezpečný. Štastně "připravil" úvodní šanci Van Burenovi, pak jistě proměnil penaltu. V závěru byl ve správný čas na správném místě a pohodlně dorazil do sítě míč odražený od tyče.

Conrad Wallem - 5 - V průběhu podzimu se neustále zlepšoval, v počátku jara vypadal směrem dopředu skvěle. Teď je ale poslední týdny v útlumu a na hřišti je nevýrazný. Což je problém, když se sejde, že takových hráčů máme na hřišti více (včera tradičně Van Buren, ale i Jurečka, Diouf...). Povedl se mu hezký centr na gól Chytila, jinak to ale bylo z jeho strany málo.

Mick van Buren - 4 - Vidět byl v úplném úvodu, když z těsné blízkosti napálil Vliegena. Což mu nijak nevyčítám, těžko se ta situace dala řešit jinak. Víc mi vadí, že ve zbytku svého pobytu na hřišti byl vidět jen velmi sporadicky, čímž navázal na své nepříliš povedené výkony z poslední doby. Není ve formě a do zbytku ligy by se měl přesunout do pozice žolíka, která mu v minulosti vyhovovala.

Ondřej Zmrzlý - 6 - Hru se snažil oživit a individuálně nezahrál špatně. Byl odvážnější a přesnější v kombinaci než Diouf. V závěru zápasu se dostal do šance a zakončoval dobře, nakonec míč od tyčky dostal do sítě Jurečka.

Christos Zafeiris - 6 - Jednoznačně naši hru oživil. Při šanci Kulenoviče se mu snažil jako jediný zabránit v zakončení (byť nepříliš úspěšně) za přihlížení Zimy. Směrem dopředu pak buldočí snahou připravil poslední branku. Slavia by na něm měla v rozhodující fázi ligové sezony jednoznačně sázet.

Mojmír Chytil - 7 - Na jaře je výborný, což svým střídáním proti Liberci jen potvrdil. V poli tentokrát až tak dominantní v udržení míčů nebyl, nicméně nám do koncovky zápasu přinesl zásadní úlevu v podobě pojišťovací branky. Míč si ve vápně skvěle našel, přetlačil Mikulu a zakončil přesně k tyči.

Ivan Schranz - 6 - Byl na hřišti u zvládnutého závěru utkání, kdy jsme vstřelili dvě branky a soupeř si už větší možnost nevytvořil.

Lukáš Provod není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

25 - Neděle 17. 03. 2024 15:00

Fortuna liga, 2023/2024
3 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

15. Václav Jurečka (pen)
83. Mojmír Chytil
90. Václav Jurečka

FC Slovan Liberec
FC Slovan Liberec

Komentáře (117)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Qope     před 8 měsíci 18.03.2024 19:06 |  
    14 5

    Zima klidně o chlup výše, přeci jen bych i zmínil jeho klady v utkání (např. záchrana při sprintu Višinského) a vlastně i Jurečka by si zasloužil možná ocenit líp. Prostě dal dva goly, je to utočník a je tam od toho ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 18.03.2024 19:10 |  
      2 2

      Višinského akci jsem při hodnocení bral v potaz, ale máš pravdu, že si zaslouží i místo v textu, protože to bez toho vyznívá až moc negativně vzhledem jen k mírně podprůměrné známce. Doplněno.


      Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2024 19:13) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Qope     před 8 měsíci 18.03.2024 20:41 |  
        2 1

        Ok, beru :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Slávista 51     před 8 měsíci 18.03.2024 19:17 |  
      2 7

      Zase celkově podhodnoceno !

  2. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Alanor (admin)     před 8 měsíci 18.03.2024 19:07 |  
    12 9

    Jinak jak jsem se pochválil u Zimy, že jsem od něj přesně tohle čekal (od podzimu ale čekám, že se prosazovat bude a špatný přestup to nakonec nebude, byť terno taky ne - on hodně těžil ze spolupráce s Kúdelou a samostatně až tak dobrý, jak to tehdy vypadalo, není), tak jsem rád, že jsem se ne úplně trefil u Staňka.

    Trefil jsem se teda v tom, že Mandous konkurenci neunese a půjde výkonností dolů a že Staněk může být riziko z hlediska zdravotního stavu (ale když už bude dál ok, tak těch pár vynechaných kol je z dlouhodobého hlediska nic). A viděl jsem to, že ta protihodnota za něj je docela velká vzhledem k jeho formě, která byla poslední rok přeci jen slabší než v té jeho dominantní sezoně.

    Každopádně jestli jsem o jeho formě a současné kvalitě trochu pochyboval, tak nyní uznávám chybu. Je to sice jen pár zápasů, ale sebevědomí a vůle z něj doslova tryská. A že nám vítězné typy v poslední době trochu chybí, jsme tu nejednou řešili. Jestli vydrží zdravý, tak věřím, že bude rozdílový a body navíc nám v porovnání s Mandousem přinese.


    Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2024 19:12) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Flame     před 8 měsíci 18.03.2024 19:48 |  
      1 1

      Zdravím všechny,

      já s hodnocením souhlasím, jenom nevím, jak stabilizovat sestavu, když prezentovaná hra je i jednom utkání nahoru dolů.

      Opravdu věřím, že jsme tentokrát vyladili formu až na závěr ligy, budeme to moc potřebovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Papol     před 8 měsíci 18.03.2024 19:56 |  
      6 5

      Hodně se hovoří o golmanech. Měli jsme spousty mladých kluků a kde jsou? Za ty roky by přeci Radek Černý už mohl někoho vychovat, který by byl mladý a schopný. Sirotník si ani nečuchne, je to škoda a prostě trenér brankařů asi neumí práci s mlaďochama, nevychoval nic.....

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        rak (přítel SN)     před 8 měsíci 18.03.2024 22:48 |  
        1 0

        Myslím, že Sirotník chytá vcelku pravidelně v béčku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Cygnus     před 8 měsíci 19.03.2024 09:41 |  
      3 7

      "Jinak jak jsem se pochválil u Zimy, že jsem od něj přesně tohle čekal ... on ... tak dobrý, jak to tehdy vypadalo, není."

      Osobně bych takové slova sebechvály spíš očekával u Jirky1 nebo Dr. Železo, ale ne u tebe.

      David Zima se k nám vratil těsně před zahájením jarního kola a neabsolvoval žádnou zimní přípravu. Takhle hráče odepsat po 840 minutách hry kde nebyl horší než jeho kolegové, mi nepřipadá zrovna fér. Na nějaké 'já to věděl, já to věděl' je příliš brzo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Alanor (admin)     před 8 měsíci 19.03.2024 09:57 |  
        4 4

        Nikdo ho proboha neodepisuje. Však sám píšu, že mu do budoucna spíš věřím. A právě proto, že neabsolvoval přípravu a předtím nehrál, jsem čekal rozpačitý začátek angažmá.

        Což bylo přeci jen trochu v kontrastu s obecným očekáváním. Řekl bych, že nemalá část fotbalové veřejnosti očekávala hned rozdílového hráče v boji o titul, když přivedeš zpět do známého prostředí hráče za rekordní částku, který hraje v reprezentaci základ.

        A na ty peníze veřejnost slyší, tak to prostě je. Mně je to celkem jedno, maximálně si myslím, že se ty peníze daly využít lépe. Jinak souhlasím s názorem, co tu padl, že 4 miliony euro není na dnešní fotbal žádná šílenost a že naivní česká veřejnost za to fakt asi čeká Van Dijka. Na druhou stranu ta chyba Davida v neděli byla hrozná. Nechal se odstavit jako žák a ještě vleže fandil brankáři. To si kritiku zaslouží.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 8 měsíci 19.03.2024 19:25 |  
          2 2

          4M € nejsou žádné peníze optikou Evropy, ale pro český fotbal to je hodně - vždyť za nově příchozího hráče dala jen Slavia a sparta více než 1M €. Věřím tomu, že příchod Zimy se bude vracet jako bumerang v následujících přestupových období. Protože to pokřiví trh v náš neprospěch. Baník už si nebude za hráče typu Tijani říkat 1,25M €, ale budou žádat o pár set tisíc € navíc, protože vidí, že se umíme plácnout přes kapsu.
          Každý chce z přestupu vytřískat co nejvíc, my taky nechceme hráče prodávat pod cenou.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Hesmir (přítel SN)     před 8 měsíci 20.03.2024 14:08 |  
            0 0

            Za tu cenu není Zima první. Takže pokud by 4m€ měli změnit trh, tak se to už stalo dávno.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Plos     před 8 měsíci 18.03.2024 19:25 |  
    9 1

    Ke komentáři Holeše:
    Taky z něj nejsem na stoperu nadšený, podle mě to pro něj není ideální post. Přijde mi, že tam trochu stagnuje. Navíc ve dvojici se Zimou mám pocit, že jsou na hřišti dva hodní kluci, kteří to moc na sebe nevezmou, když se nedaří. Včera to bylo docela dost vidět.
    Nejlepší zápasy odehrál na DZ a s Milánem to v podstatě i potvrzoval. Za tu chvíli toho stihl spoustu, byl plný energie. Bohužel ta nešťastná červená mu tam na 99% zavřela dveře...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Mijk     před 8 měsíci 19.03.2024 08:46 |  
      3 0

      Dost mě překvapil rozbor (doufám, že si pamatuju správně Šilhana z O2), kdy debatovali o tom, kde je či není budoucnost Krejčího (pomiňme teď konkrétního hráče, jde o příklad). Říkal, že za něj může hrát v zahraničí pouze v záloze, protože nejvyšší rychlost je údajně potřeba ve vápně a kolem něj, kdežto v záloze prý vzhledem k nutnosti být ve střehu a měnit směr dopředu/dozadu je možné rychlostní deficit schovat lépe, pokud má hráč cit pro hru a postavení. Překvapilo mě to, jako laik to vnímám přesně obráceně, ale logiku to má. Vzhledem k tomu, že Holeš trpí podobnými neduhy, tak by to mohl být návod i pro náš realizák, ale ten to zřejmě vidí jinak..

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        japhy     před 8 měsíci 19.03.2024 10:36 |  
        1 0

        Taky jsem ten podcast slyšel, ale nevím, kdo to říkal. Tam ale mluvil o konkrétní lize, tuším španělské, kde mají rychlé útočníky, ale zálohy hrajou trochu pomalejš.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Mijk     před 8 měsíci 19.03.2024 13:25 |  
          1 0

          Mluvil o Španělsku, protože z ní přišla ta nabídka, ale mám pocit, že o tom, že největší rychlost dosahují hráči na posledních cca třiceti metrech podle mě mluvil obecně, ale hádat se kvůli tomu nebudu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        wimpy     před 8 měsíci 19.03.2024 13:29 |  
        1 0

        Má to logiku, ale jde ještě o jednu věc, přehled o hře před sebou na stoperu a kolem sebe v záloze nejsou úplně zaměnitelné parametry. A mám takový pocit, že Holešova silná stránka je hlavně ta první varianta.

  4. ...

    Steevee     před 8 měsíci 18.03.2024 19:31 |  
    30 10

    Není ta hysterie okolo Zimy zbytečná? Podle veškerých datových indexů zahrál včera v rámci naší sestavy naprosto v průměru. Ale tady má o dva a víc stupňů nižší známku než většina naší sestavy.

    Výkonnostně na tom nejsme celkově zatím na jaře úplně dobře, je to zatím takové utrápené. Ale hlavní hromosvod je Zima. Co na tom lidi tak sere? Těch 100 milionů? Mně připadá, že ani lidi, kteří jinak fotbalu rozumí, nechápou roli sta milionů v dnešním fotbale/Slavii. Mám pocit, že si lidi myslí, že obránce za 100 milionů má jako udělat 4 tituly a dvě Ligy mistrů.

    Reálně je 100 milionů částka, za kterou současná Slavia pravděpodobně nepustí žádného důležitého hráče ven. A my se tváříme, že jako za 100M měl přijít Virgil.


    Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2024 19:33) . Zobrazit původní komentář

    • Re: ...

      Dennis     před 8 měsíci 18.03.2024 19:53 |  
      21 2

      Já to zatím hodnotit nebudu, počkám si až po létě, až se to bude dát nějak objektivně zhodnotit na základě dosažených úspěchů (titul a kvalifikace do pohárů). Aktuálně góly v lize nedostáváme a dokud to tak bude, tak budu spokojený.
      Ale myslím si, že hodně lidí ani neřeší to, že konkrétně Zima stál 100 milionů, nýbrž to, že jsme ty peníze mohli možná utratit líp a z hlediska boje o titul nějak účelněji. Tj. koupit někoho vyloženě rozdílového, jako byl svého času např. Stanciu. Faktem je, že střední záložník by se nám aktuálně hodil asi víc než stoper. Tohle myslím lidem vadí. Ale vnímám to tak, že snaha byla, ale nepodařilo se nikoho sehnat.

      • Re: ...

        Steevee     před 8 měsíci 18.03.2024 20:07 |  
        14 4

        To chápu. Co ale nechápu je to, kde lidi berou jistotu, že jako "kdyby nebyl Zima, přišel by druhej Stanciu". Nebo já nevím kdo. Já chápu, že jsme za relativně "pakatel" trefili Kúdelu, Stocha, Coufala, Krále, Deliho, Oscara, Juráska, o něco dráž Baha, Zafeirise, Olayinka nebo Stanciua.

        Ale taky se vyhodilo skoro (a to nepočítám plat za skoro nulové služby) 70 milionů za Balutu, 40 za Matouška a van Kessela, 30 za Hellebranda, Madsena a Santose a mohl bych pokračovat.

        Prostě někdy to flopneš. A Zima, pokud se něco nestane zdravotně, není a nikdy flop nebude. Protože kdyby Tykačovi chybělo 100 milionů na část nové elektrárny (hehe), tak za 100 milionů prodáme Zimu dneska ve 4 hodiny v noci.

        Ano, Zima pravděpodobně nebude ten mega tvořitel rozdílu. Ale je to nějaká jistota určitého levelu a toho, že v nejhorším případě se za obdobné peníze otočí ven. A s tou druhou částí výše uvedené věty kupuješ hráče málokdy. Zima tenhle aspekt v sobě má.


        Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2024 20:09) . Zobrazit původní komentář

        • Re: ...

          pehacko     před 8 měsíci 19.03.2024 08:20 |  
          5 2

          V zásadě souhlasim, ale jen bych poupravil:

          Baluta - sel pryc za cca 60% ceny a nejake goly s elegantní poklonou dal
          Kesel - zaridil postup v poharu a vyrovnávat se Zlínem a sel za 30% ceny
          Matousek - gol v Kodani a jeho cena nebyla takova, protoze nenaplnil bonusy
          Helebrant - prisel za nej Talovierov a ten se dobre prodal, takze vlastne zisk
          Madsen - sel za plus minus stejnou cenu ven
          Santos - prodán za to co stal a prohral nam zapas v plzni, tady vidim jediny provar

          • Re: ...

            Steevee     před 8 měsíci 19.03.2024 12:03 |  
            3 2

            Souhlas potěšil, ale taky musím doplnit:-)

            Baluta šel podle TM ven za necelých 30% ceny a jeho smlouva byla z vyšších (stejně jako u van Kessela, Matouška a Santose).

            U van Kessela snad čísla radši ani nepočítejme. Hrát s ním znamenalo hrát bez nadsázky v deseti. Dobří pamětníci mi dají za pravdu.

            Matoušek opravdu šel v základu za nějakých 36 milionů.

            Přece nejde počítat bilanci z přestupu tak, že jednoho jsem flopnul, na náhradě vydělal, takže jsem vydělal. A to ani nezačínám story o tom, že Hellebrand dost možná nebyl flop, ale "tunel". Aspoň podle novinářů. Kdy za Hellebranda s "papírovou" hodnotou asi 5 milionů jel 25 mega vysázet JT hradnímu kancléři Mynářovi bez vědomí kohokoliv dalšího ze sportovního vedení Slavie.

            Ale jako úplně do morku kostí nemám rád tyhle přepočty. Ono dost zavádějící jsou i tvrzení (taky to dělám), že někdo se zaplatil nějakým gólem. To totiž vypadá, jako by ten "někdo" byl na hřišti sám a někdo, kdo by byl na jeho místě, by ten gól nedal. Takhle to přepočítávat úplně nejde.

            A ani jsem samozřejmě nešel primárně hejtit výše uvedené. Jenom jsem chtěl dát příklady toho, že může být hůř. Na Zimovi jsem přesvědčený, že prostě ztrátoví nebudeme. Ani po sportovní, ani po ekonomické stránce.

      • Re: ...

        Mijk     před 8 měsíci 19.03.2024 08:40 |  
        5 0

        Zásadní otázka zní, zda byl někdo takový k dispozici. Ono totiž hráčů, kteří by splňovali to co píšeš, tedy vyloženě rozdílový hráč, který by vyhovoval požadavkům Slavie a který by zároveň byl ochoten do Slavie jít asi nebude úplně hromada v přehrabování a jak je vidno na případu Zafeirise, může to být otázka delšího časového úseku a trochu i štěstí. Taky by se mi "druhý Stanciu" líbil, ale kde vzít a nekrást..

      • Re: ...

        mis3     před 8 měsíci 19.03.2024 09:42 |  
        8 1

        Pokud ti, co kritizují Zimu, to dělají, protože za „těch 100 mega mohl přijít někdo lepší“ tak to není obhajoba, která by dávala smysl. První důvod je zřejmý: kdo za těch 100 mega by ten rozdíl udělal? Nechci tu slyšet naivní romance typu Stancia, kdy už bylo jasně řečeno, že to pro nás není téma (z mnoha důvodů). Druhý důvod překvapivě není tak zřejmý, jak bych čekal. Od příchodu Tykače se naše pozice změnila zejména v tom, že už klíčovým atributem příchodu hráče není jeho další prodejnost, ale na první místo se teď dostal sportovní přínos. A vzhledem k turbulencím v kádru, které v poslední době probíhaly, je plně pochopitelné, že jsme sáhli po někom, kdo náš systém velmi dobře zná a nebude potřebovat dlouhý prostor pro zapracování. Historie totiž ukazuje, že velký jazýčkem na vahách úspěchu a neúspěchu bývá úroveň zvládnutí taktiky. Po dlouhé době máme luxus v tom, že hrajeme jenom jednu soutěž a máme tu vesměs hráče, kteří už náš herní plán mají zažitý.

      • Re: ...

        Maeden (přítel SN)     před 8 měsíci 19.03.2024 15:10 |  
        4 1

        Mimo černou skládku a prádelnu v lize žádný hotový rozdílový střední záložník není. Pokud tím nemyslíme mírný nadprůměr jako Hlavatý, ale někoho v kvalitě Ševčíka bez skleněných nohou, ideálně s vůdčími schopnostmi.

        A fakt se nedá vyfiltrovat na TM plejer za 3-5 mil. eur a zajet do něj. Buď je ta cena vycucaná z prstu (nevím kolik tam má Chytil, ale určitě od nás nepůjde pod 15) anebo by ho klub i za půlku těch peněz převázal mašlí, ale hráče kupodivu vůbec neláká možnost, že mu na oraništi před 2 000 diváky nějaký Ředidlo ukončí kariéru.

        Stanciu byl naprostá anomálie, hráč, který slyší na prachy, je si vědom, že na Bundesligu to není, už vyzkoušený v naší lize. Jinak je to samozřejmě riziko -- Bubeneč tehdy nasypala podobně šílené peníze asi 8 hráčům, totálně si rozjebali kabinu na 3 roky, miliarda minus a opravdu rozdílový byl jen on. Přičemž u nás mu půl roku trvalo, než se do toho dostal, ani pak neměl oslnivá čísla a v pohárech jsme ho někdy nestavěli, protože na to neměl rychlostně.

    • Re: ...

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 19.03.2024 10:04 |  
      6 4

      Za tu chybu si Zima kritiku zaslouží a za takovou hrubku by mu spílali i fanoušci týmů ze spodku tabulky. Ač byl v lepším postavení, tak se ve vlastním vápně nechal odstavit jak žák a ještě pak vleže fandil brankáři, než aby se hned snažil zapojit do hry.

      Jinak si nemyslím, že by byl nějakým hromosvodem. Minimálně u mě v hodnocení je v mírném nadprůměru a nemyslím si, že bych se po něm vozil.

      Že se od něj dost očekává, je podle mě logické. Veřejnost hlavně kouká na tu částku, ale David by měl být stoper, který má aspirovat na základní sestavu na Euru. Takže tu laťku by si měl sám dávat vysoko a ty výkony tomu zatím úplně neodpovídají. Ale věřím, že do budoucna bude lepší a lepší, teď v Itálii nehrál a přišel až po přípravě.

      • Re: ...

        lantsmit     před 8 měsíci 19.03.2024 13:30 |  
        4 6

        Hrubka je, když neodehraješ relativně lehkej balon - viz Ogbu v pohárovém derby. Pokud Tě takhle obehraje útočník soupeře, navíc kvalit Kulenoviče, tak to není hrubka, ale prostá chyba. A někdy ani to ne, pokud to ten soupeř provede dokonale, jako se k tomu tím zpracováním kozama nahoru přes Zimu do pohybu směrem k bráně Kulenovič hodně blížil (pro srovnání, něco jako si tě, kdykoli se mu zachce, vymíchá Leao, a můžeš mít rychlost a obratnost sebevíc Vlčkovskou). Takže je tu logická otázka, jak by si v té Zimově situaci počínal kterýkoli z našich zbývajících stoperů. A pak je tu taky otázka, co udělal dál. Dával tam tělo, snažil se přihrát faul, každopádně nedal sebemenší šanci rozhodčímu penaltu fouknout, jasně a viditelně dával okamžitě své ruce pryč od Kulenovičova těla. A dál, celou tu dobu koukalo na natřikrát zakončujícího Kulenoviče pět dalších hráčů Slavie, kdy doslova k uzoufání je počínání Wallema, kterej dokonce ve svém televizním postavení setrval tak dlouho a nehybně, že se na to nemohl dívat ani ležící Zima a aspoň směrem k tomu třetímu Kulenovičově pokusu vyrazil.

    • Re: ...

      japhy     před 8 měsíci 19.03.2024 10:38 |  
      3 0

      Index sem, index tam. Jdou za ním dvě největší šance soupeře, v každém poločase jedna, není důvod být k němu při známkování shovívavý.

      • Re: ...

        Steevee     před 8 měsíci 19.03.2024 12:06 |  
        1 2

        To vůbec netvrdím, že se nestalo.. Souboj před tou trojšancí byl z jeho strany hroznej. Ale jelikož z toho nebyl gól a vyhrálo se, mi v kontextu nastavené hladiny známek přijde ta čtverka pro Zimu prostě extrémně krutá.

        • Re: ...

          japhy     před 8 měsíci 19.03.2024 13:50 |  
          3 1

          Počka, počkat, počkat. Argument, že z toho nepadl gól, by snad vůbec neměl zaznít.

          • Re: ...

            Steevee     před 8 měsíci 19.03.2024 15:28 |  
            1 2

            No to klidně počkám, počkám, počkám, ale tady se to se historicky používalo i samotným Alanorem. Neříkám, ze pětkrát za jedno hodnocení, ale nejednou napsal něco ve stylu, že gól z toho nepadl, takže to nebylo aaaaž tak hrozný. Nebo naopak přičítal mírně k dobru zákrok golmanovi proti šanci z budoucího offsidu. Coz podle téhle logiky taky teda neni relevantní, protože se ta situace de facto "nestala".

            Nebo se to aplikuje jenom tehdy, kdy se nám to hodí jako dílek do mozaiky našeho konkrétního názoru?

            P.S. Jinak teda Zimův kiks, který nebyl potrestaný gólem ani ztrátou bodů, je neodpustitelnej. Takže vlastně tvrdíš, že tři neproměněné tutovky v útoku v zápasech s výsledky 4:0 a 1:1 mají stejnou váhu a po zápase budou pro tebe v obou případech stejně alarmující.

            No, dobře. Budu dělat, že ti to věřím.


            Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2024 15:36) . Zobrazit původní komentář

            • Re: ...

              japhy     před 8 měsíci 19.03.2024 22:13 |  
              1 1

              Nevím, co se tu historicky používalo a je mi to jedno, jako blbost mi to přijde pořád.
              Srovnání se situací, kdy gólman má ostrej zákrok a později se píská ofsajd, kulhá na obě nohy.
              A jestli např. Mick nedá v zápase, co skončí 4:0, tři tutovky a podobný tři tutovky pak v zápase, kterej skončí 1:1, tak ano, výkon by měl být hodnocen stejně. Za mě žádná věda.

              • Re: ...

                Steevee     před 8 měsíci 19.03.2024 22:20 |  
                2 2

                Pokud ti to kulhá, tak to kulhá. Asi ti s tím nepomůžu. Zákrok při offsidu a šance, které nestojí body, mají obě přesně dopad 0. Slovy nula. Že tobě se hodí vyhejtit Zimu, není můj problém. Všichni si pamatujou vlastňák Ousoua, zmatky Ogbua, penalty Ogbua, redku Santose atd., Koláře na Ferencvárosi atd. NIKDO si nepamatuje obdobné hrubky, které Slavii nic nestály. Asi tolik k tomu, jak je to za všech okolností stejný.

                • Re: ...

                  japhy     před 8 měsíci 20.03.2024 07:55 |  
                  1 1

                  Njn, dopad na výsledek. To by ale chtělo novou rubriku, Alanor hodnotí výkon.

                  • Re: ...

                    Steevee     před 8 měsíci 20.03.2024 12:01 |  
                    1 0

                    Jako že výkon a výsledek jsou vlastně dvě věci, co nemají souvilost? Tady se člověk čas od času dozví i něco nového.

                    • Re: ...

                      japhy     před 8 měsíci 20.03.2024 13:05 |  
                      1 0

                      Tak i přes tragickej výkon jednotlivce se dá uhrát báječnej výsledek. Má pak Alanor napsat Oukej, hrál sice na hovno, na výsledku se to ale neprojevilo, tak mu dáme 6?
                      Máš na to prostě svůj názor, OK, já to přežiju.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    kupik     před 8 měsíci 18.03.2024 20:19 |  
    17 0

    Dobrej večer,přátelé
    jsem rád,že po pohárovým zápase chlapci zvládli i LBC.Ne vždy tomu tak bylo.
    Pravda,chvílema jsem měl bojara,ale zápas hoši ubojovali a 3 body jsou doma.
    Co se tejče známek,mám tentokrát trošku odlišnej pohled než kolega Alanor.Ovšem jedná se vždy o subjektivní názor a rozdílné vidění hry a hráčů.
    Zastavím se u J.Staňka.
    Tak jemu za tu " Vršovickou trojkombinaci " a vůbec za celej zápas dávám 9.Možná tam měl 1 nebo 2 nepříliš přesný rozehry,ale jinak muž na svým místě.
    A pak mě zaujalo stejný hodnocení I.Schranze a Ing.Jurečky.Oba za 6 ?
    Já dávám Václavovi minimálně 7.Spíše 7+.
    Spousta komentářů ho zatracuje,chápu,jeho přihrávky často nenajdou adresáta,ale dává góly?Dává.A vod toho tam je.Né vždy musí bejt vidět po celej zápas jako dominantní a bezchybný hráč.Mimo jiný má taky spoustu vyhranejch hlaviček při bránění rohů a stand.situací soupeře.Nelze nepřehlídnout.Pro mančaft velmi přínosnej plejer a včera to opět ukázal.2 kousky mluví za vše.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Zd3nA1CZ     před 8 měsíci 18.03.2024 21:19 |  
    4 30

    Jurečka s Burenem mají do hry nulový přínos a to dlouhodobě, Zima hodně za očekáváním. Naše hra stojí na třech nohách.. Staněk, Oscar, Chytil…

  7. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    martyni (přítel SN)     před 8 měsíci 18.03.2024 23:03 |  
    15 5

    Zima pritezi? Hele to jsi mě naštval, měl snad někdo ze stoperu lepší formu? Holes že nechybuje? A co jeho bránění Kulenovice pri tom brevne? Zima toho odehrál nejvíc ze stoperu a pri výpadku formy Ogbua a horším zdraví Holese ukázal, že je dobrou posilou, byt není ještě v top formě, kterou bych od nej očekával. Tady tyhle fanouškovi hodnocení mě vytaceji, jednou odkopne Kuchtovi mic a je hrdina, jednou ho někdo obejde a je zoufalec. Trochu soudnosti, Zima vcera slapal vodu a souboj s Kulenovicem by byl pro každého stopera těžkej, Holes si může gratulovat, že tam nebyl on, mohl sklidit tu hysterii taky..

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      El Greco     před 8 měsíci 19.03.2024 22:10 |  
      5 0

      Naprostém souhlas.
      Ta věta je úlet.
      To se holt stává, člověk když píše má radost ze silných výrazů a neodolá. I když by měl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Alanor (admin)     před 8 měsíci 20.03.2024 09:32 |  
        2 0

        Ano, bylo to napsáno neobratně, neuctivě a přehnaně. Sypu si popel na hlavu a Davidovi se omlouvám.

  8. FOTBAL JE KOLEKTIVNÍ SPORT

    Slávista 51     před 8 měsíci 19.03.2024 00:24 |  
    3 0

    a tady někdo na to zapomíná !

  9. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    DF007     před 8 měsíci 19.03.2024 07:56 |  
    14 1

    Vyjádřím se k Zimovi. V lize prozatím odehrál 6 zápasů a Slavia v nich inkasovala pouze 1 branku. Jasně nepůsobí nejjistěji, ale to on působil vždy. Jasně šance Kulenoviče jde z větší části za ním, ale to je jedna situace v zápase. Já nemám úplně rád naše subjektivní hodnocení, vycházím spíše ze statistik a tam to prostě tak špatné, jak to vypadá na těchto stránkách, není.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      martyni (přítel SN)     před 8 měsíci 19.03.2024 08:23 |  
      6 1

      Přesně, ty statistiky jsou prostě podobný, jako když tj byl poprvé, a to ještě není ve švy nejlepší formě. Už jsem to psal, ale Kulenovicovi se podařil poměrně neobvyklý kousek, zpracovával si mic před sebe, ale odskočil mu na druhou stranu a on na to bleskove zareagoval, Zima z toho vyšel jako blbec, ale vlastně nevím, co mohl v tom souboji udělat. Buď zareagovat ještě rychleji než Kulenovic, ale to mi přijde těžký. Nebo stát od nej dal nebo naopak do toho prvního balonu jít.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      sicilianbrno     před 8 měsíci 19.03.2024 09:31 |  
      3 5

      Tady ale nejde o statistiku, ale o objektivní hodnocení jeho nedělního výkonu. To, že sme dostali za jeho pusobení jen jeden gol je jedna věc, to že to nebylo zapřičiněné (hl v neděli) jeho zásluhou je věc druhá.
      Neděle mu prostě nevyšla, přimotání se k břevnu soupeře, hrubé podskočení a lajdácké obehrání při trojité šanci liberečáka, pár nepřesných přihrávek od té doby, jak udělal tu hrubku, tak od té doby byl hodně nejistý a obával jsem se každého jeho doteku s míčem. Věřím, že to bylo ojedinělý, ale toto je sekce hodnocení za nedělní kolo a za mě je hodnocen známkou 3.
      Ale každý z nás má právo na jiný názor, proto se to nazývá diskuze....

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        DF007     před 8 měsíci 19.03.2024 10:04 |  
        1 0

        Ale já píšu, že nepůsobí jistě. V tomto nepochybně souhlasím. Nicméně se jedná o subjektivní pocit. poslouchal jsem Trpišovského tiskovku a tam mluví i o jiných aspektech, zejména ostrých datech, které mluví v jeho prospěch. Já jsem zmínil další statistická data, a to je počet inkasovaných gólů v ligových zápasech, do kterých zasáhl. Také se mi zdá, že hraje o něco hůře, než když odcházel, ale koneckonců mu od té doby klesla cenovka o 60 mil. Kč, takže bychom neměli očekávat stejného Zimu, jako před jeho odchodem.

  10. Rozum do hrsti

    mis3     před 8 měsíci 19.03.2024 09:26 |  
    13 3

    Musím se pozastavit nad známkováním. Opravdu autorovi přijde objektivní, že hráči, který dá 2! góly dá známku 6 na desetistupňové stupnici? Herní záměr byl od trenéra jasný, začít ve velké intenzitě a pak se sklidnit, protože sil není mnoho. A Jurečka byl v konečném důsledku tím, kdo proměněnou penaltou dal tomuto snažení korunu. Je to "jenom" penalta, ale kolikrát nám neproměněná penalta už pokazila zápas? Není to samozřejmé. Že druhý gól se nedal nedat? Nejen že jsme viděli, že dá, ale hlavně je nutno pochválit to, že si prostor našel a byl ochotný udělat kroky navíc, aby v tom prostoru byl. V neposlední řadě bych rád, aby mu autor počítal například odvrácené rohy.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2024 09:27) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Rozum do hrsti

      Harvey     před 8 měsíci 19.03.2024 09:41 |  
      2 10

      "Herní záměr byl od trenéra jasný, začít ve velké intenzitě a pak se sklidnit, protože sil není mnoho."
      Tak tohle je nejsilnější cope mechanismus, co jsem na tomhle diskuzním fóru kdy četl.

      • Re: Rozum do hrsti

        mis3     před 8 měsíci 19.03.2024 09:47 |  
        8 0

        Stačí poslouchat tiskovky...

    • Re: Rozum do hrsti

      Hesmir (přítel SN)     před 8 měsíci 20.03.2024 14:33 |  
      0 0

      Pokud je základ stupnice 5, +1 za gól, jsme na 7, plus jako útočník lepší v obranné standardce než obránce +1, jsme na 8 pro Jurečku. Kdyby byl baj voko bodík nad průměr za výsledek (výhra), tak má 9. Zafi je jak Ševčík, krásná hra na pohled, to byl i Nico. Ale ty body dělají dělníci fotbalu. I ten Wallem má 7+7, dělá body.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 8 měsíci 19.03.2024 09:57 |  
    36 5

    Dobré ráno přeji Vám všem u dobré kávy:-)) i po přečtení spousty názorů a také po vyslechnutí hodnocení zápasu od trenéra i hráčů.
    Co se týče samotného zápasu, tak jsem za tři body moc rád a oddechl jsem si. Díky Bohu za to.
    Opravdu nám v některých pasážích zápasu zhasínaly motory a Liberec nás přehrával.
    To ale ve svém hodnocení uznali hráči i trenér.
    Naše záloha se nám tak okolo 25 minuty přestala vracet a také přestala běhat. Děs běs.
    Nejvíce se to projevovalo u Ševčíka, Wallema a i u Juráska. Juráska navíc hlídali pozorněji a bylo to znát, protože jeho výkon šel postupně hodně dolů.
    Oscar na všechno prostě nestačí.
    Jurečka naopak makal i směrem dozadu a vracel se pro míče k rozjetí akcí na bránu soupeře. Ano, pak sice chyběl na svém původním místě podhrotu, ale tady měl nahrazovat právě Jurásek s Wallemem. Jenomže Ti ho tam nanahradili:-((.
    Buren byl tentokrát úplně mimo a nejhorší za poslední dobu. Za 3.
    Obrana byla nastavena dobře. Douděra byl opět velmi dobrý, Holeš byl ještě asi rozhozený z toho, co se mu stalo proti AC Milán (ČK) a Diouf hrál dost bojácně a vůbec se nepokoušel o tu hru, která ho zdobila proti Teplicím.
    No a nakonec si nechám Zimu a příteli Alanore, asi jsem byl u jiného zápasu. S Tvým vyjádřením o tom, že je Zima přítěží, to už vůbec nechápu a nejen já jsme asi viděli jiného hráče. Zima se zlepšuje a rozehrává se zápas od zápasu. Ta 4 cos mu dal, to je úplně mimo realitu. Přehraj si ten zápas znovu a doufám, že to zhodnotíš jinak.
    Výkony Ševčíka, Dioufa, Juráska byly v kontextu celého zápasu daleko horší.
    A nakonec Jindra Staněk.
    On dokázal svým jistým výkonem podržet mužstvo. Správně Jurečka v pozápasovém hodnocení uvedl, že díky jeho "čarodějnému" trojzásahu proti Kulenovičovi vlastně naše kluky nastartoval k tomu, aby v sobě ještě vycucali poslední zbytky sil a dokázali zápas dovést do vítězné podoby. I díky jemu se kluci sebrali a nakonec Jurečka a Chytil dali svými góly naší Slavii jistotu tří bodů a nám všem klid.
    Takže Jindra Staněk vynikající.
    Proto jsem se ho tady před nedávnem zastal proti pochybovačům, kteří nevěděli co od něho čekat a nevěřili mu.
    A to samé je u Zimiče.
    A panu Tykačovi a Tvrdíkovi chci poděkovat. A nedejte se a klidně proti proudu bojujte dál!!!
    Nebudeme přeci pořád ze slušnosti ustupovat těm, co se snaží šířit demagogii a chlubí se cizím peřím.
    To je přesně jako s těma rusákama v šedesátém osmém, přesně jako v období po poučení z krizového vývoje apod.
    Nikdy bychom neměli zapomenout, u jaké tribuny se v Praze muselo pochodovat na 1. Máje a kdo z toho měl celých 40 let profit.
    Ani teď nevěřím "rudochům" nos mezi očima. A naposled to dokázali při posledním derby, kdy si klidně při nástupu hráčů pustili a zpívali tu jejich hymnu, když si museli uzmout a převrátit to, co mi všichni víme.
    Ať si je pořád dále Sparta železná, ale Slavia a jenom Slavia je věčná.!!!!!
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55
    P.S: Omlouvám se, že jsem to tu zase "vytapetoval".

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      martyni (přítel SN)     před 8 měsíci 19.03.2024 10:22 |  
      18 4

      Díky, Sokrate, že ses zastal Zimy, tohle si fakt nezaslouží, co se tu děje. A předtím Staňka, jsem rád, že se tvoje slova potvrzuji..

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 19.03.2024 10:22 |  
      6 14

      Dobré dopoledne, já jsem přesvědčen, že Zimova známka sedí. Udělal hrubku v kritický čas, navíc situaci ani nedohrál a jen fandil brankáři. Sám trenér říkal, že bychom při vyrovnání zápas otáčeli v náš prospěch těžko. V této fázi sezony, kdy doháníme Spartu a máme těžší los, může být každá další zbytečná ztráta fatální.

      I v hodnocení čtenářů byl jeho výkon vnímán ještě o fous kritičtěji než u Tebou kritizovaného Van Burena.

      Každopádně jsme jistě oba rádi, že jsme zápas zvládli a jsme naplno v boji o titul. Podle mě už dost napoví zápas po pauze na Slovácku. Jsou sice teď z formy, ale budou se na nás připravovat 2 týdny, zatímco naši hráči se vrátí krátce před zápasem z repre. Pokud to tam zvládneme, tak by se Sparta měla začít obávat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 8 měsíci 19.03.2024 10:43 |  
        24 1

        Zdravím Tě Alanore.
        Tvé přesvědčení Ti opravdu brát nemohu a respektuji ho.
        Jen se domnívám, že na rozdíl od Burena, který nepředvedl zhola nic, Zima zabránil soupeři dokončit akci v několika jiných situacích a ta Tebou zmiňovaná hrubka Zimiče, kde situace vznikla po chybě jiného našeho hráče (myslím že Holeše) a kdy míč při odražení nabral naprosto jinou rotaci jsem rád, že Zimič nezpůsobil penaltu a nemotal se Zmrzlému do jeho obrannému zákroku a Staněk mohl dobře vidět a reagovat na Kulenoviče.
        Ale je to můj úhel pohledu zrovna tak, jako je ten Tvůj.
        Prostě si myslím, že výkon Ševčíka, Dioufa, Burena a Juráska byl horší.
        Ale díky za Tvou disputaci:-)).
        S úctou
        Sokrates55


        Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2024 10:44) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 8 měsíci 19.03.2024 11:13 |  
          4 4

          To, že Zima v tom nezákroku nezpůsobil penaltu bylo jen díky tomu, že to Kulenovič chtěl dohrát a dát gól. Protože se na něj pověsil obouma rukama a kdyby Kulenovič spadnul tak to penalta byla jasná.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        lantsmit     před 8 měsíci 19.03.2024 10:47 |  
        9 5

        na známku .... pes, třebaže i ta je dosti neodpovídající, neboť jak je u Tebe neblahým zvykem, vychází především z věcí viditelných z TV gauče či hospody. A naopak pramálo zohledňuje ty věci (přínosy), který jsou vidět na stadionu, pokud se někdo chce a umí dívat - počet získaných míčů a vyhraných soubojů, navíc velmi vysoko na polovině soupeře, což je jeho hlavní zadání od realizáku, stejně jako hašení - jako poslední instance - nedorazů svých kolegů, díky svým obrovským přednostem v pohybu po velké ploše hřiště apod.). Doslova skandální je ale tohle slovní hodnocení: "Zatím bohužel naplňuje mé očekávání, že v první půlce jara bude (kvůli půlročnímu minimálnímu vytížení v Itálii) spíš přítěží než posilou." Přítěží spíš než posilou? Jde nám jen a pouze o ligu, všem je to jasný. Evropu jsme měli zadrbanou červenými kartami, takže to byla mission impossible, i kdyby hrál Zima jako král. MOL Cup rozhodně on sám neprohrál, ani pod vyřazením nebyl zásadně podepsaný (to mají na triku v mnohem větší míře jiní - za všechny lze jmenovat jinak nedotknutelného Ogbua a pak donedávna na tomhle fóru uctívaného Mandouse). No a v té lize, po jeho prakticky okamžitém naskočení, bez možnosti jakéhokoli zapracování se do nového systému, s novými hráči, ať už v trojce, nebo dvojce, tak je obrana neprůstřelná, kdy i Ty jsi mu v jednotlivých hodnoceních nadělil nadprůměrné šestky a dokonce jednu sedmičku, až na tu poslední čtyřku, "kterou" měl sám JiT potřebu speciálně okomentovat tím, že Zimič musel odehrát úplně všechno, a proto byl s Libercem totálně vyšťavenej. A přesto má být spíše přítěží?


        Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2024 21:51) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          martyni (přítel SN)     před 8 měsíci 19.03.2024 11:19 |  
          10 0

          Uznávám, že se začínám opakovat, ale asi jsem pořád naštvanej.. naprosto souhlasím s tím, jak lantsmit hodnotí tu větu o přítěži, když se ohlédnu za dosavadním průběhem jara a za tím, co Zima tady odvedl, tak mi to fakt přijde skandální. Promiň Alanore, rozumím, že to tady píšeš ve volnym čase a že díky tobě tady můžem debatovat, takže si zasloužíš nějakou základní úctu a respekt.... ale podle mě jsi tady právě překročil nějakej základní respekt k našemu hráči a jeho výkonům.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Slávista 51     před 8 měsíci 19.03.2024 11:32 |  
            1 0

            1***

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        coogee     před 8 měsíci 19.03.2024 14:54 |  
        3 2

        Tak sparta by se měla začít obávat až když vyhrajeme v Plzni! A jen v případě, že to už kabeláč nemá pořešené jinak.


        Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2024 14:54) . Zobrazit původní komentář

  12. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    cvočkař Danda     před 8 měsíci 19.03.2024 10:22 |  
    7 3

    Mám dojem,že bys si měl dodělat profi licenci a jít dělat trenéra A týmu.Alespoň to tak s tvého hodnocení tak vyznívá.
    Fotbal to byl dobrý,každý chvilku tahá pilku.Liberec má svoji kvalitu a tu musíme respektovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      rfslavia     před 8 měsíci 19.03.2024 10:37 |  
      3 8

      no zato ty budes asi trener okresu, jestli se ti ten fotbal libil :-))) Liberec ma takovou kvalitu, ze na jare porazil Karvinou a marnou Olomous, vylit z poharu s velkoklubem ze Zlina...neskutecna kvalita

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        kostelnivlajka     před 8 měsíci 19.03.2024 10:40 |  
        2 1

        ..to bych ani nechtěl, místní vesničani by mi mohli pěkně nařezat!

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      kostelnivlajka     před 8 měsíci 19.03.2024 10:38 |  
      4 1

      To bych chtěl zkusit, ale pode mnou by nikdo nechtěl hrát..já bych je řezal, ala tichonov

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        žbl68     před 8 měsíci 19.03.2024 12:16 |  
        3 0

        můžu ti dělat Tarasova ?

  13. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    první rytíř     před 8 měsíci 19.03.2024 10:47 |  
    11 0

    Zima nebyl v neděli tím z našich nejhorší a nasazovat mu psí hlavu je nemístné. Čeho jsem si u něj ovšem z tribuny všiml byl fakt, že on snad ani jedinkrát nevyhrál obranný hlavičkový souboj! To při jeho výšce překvapilo. A za nejslabšího z našich považuji Dioufa. Ten kluk jakoby nevěděl co má hrát. Když už dostal zcela osamocen přihrávku (v rámci objektivity jich nedostával zase tak moc a i proto byla naše levá strana v první půli výrazně horší, než strana pravá) tak míč neomylně vrátil dozadu. No a jako zjevení působilo, že chvílemi začal běhat někde pod hrotem, dokonce byl až na pravé straně. Prostě zcela nevydařený výkon, za který byl po právu poměrně rychle střídán.

    • Diouf

      lukas6novak     před 8 měsíci 19.03.2024 10:55 |  
      4 0

      Proti Teplicím to relativně šlo ale přijde mi že i tam jsem měl z něj pocit že po Miláně se z něj vytrácí sebevědomí. Diouf má dost zajímavých věcí ale jak kdyby se bál udělat cokoliv riskantnějšího směrem dopředu a to jeho výkon dost srazilo

  14. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    vršek     před 8 měsíci 19.03.2024 11:12 |  
    3 11

    Tak jsem tady včera vedl snad "zbytečnou disputaci" o tom, zda náš nevýrazný výkon jde jen za velkým vytížením našich hráčů v třech týdnech předcházejících zápasu s Libercem. Zbytečnou snad proto, že jsme zvítězili...
    Avšak nemohu si odpustit a musím se vrátit k tomu, oč mi šlo - ano, většina našich hráčů měla v nohách velkou porci zápasů včetně dvou zápasů v "deseti" a s pohárový nastavením se spartou.
    Jenže do zápasu s Libercem jsme mohli nastoupit v sestavě jiné a s převahou hráčů, kteří v týdnu před Libercem neměli žádné extrémní vytížení. Při kvalitě našich hráčů jsem přesvědčen o tom, že by takto sestavená základní sestava nemohla hrát hůř než ta, která nastoupila. Ano, po bitvě je každý generálem....
    Za jménem hráče uvádím počet minut odehraných v tomto týdnu - první s AC + druhý s Teplicemi a součet.
    Douděra 82 + 0 82min. ( Tomiič 45 + 45 90min,) Holeš 16 + 0 16min, Ogbu 0 + 90 90min, DIouf 0 + 90 90 min.
    Schanz 10 + 0 10min, Zafeiris 20 + 0 20min Oscar 90 + 72 162min. Jurásek 10 + 64 74 min.
    Tijani 0 + 18 18 min, Chytil 58 + 0 58 min.
    Vyjma Oscara - který je naprostým "kondičním zázrakem" a bez něhož bychom měli ve středu pole obrovský problém i v lize ( jistě jemu by prospěl i v zápasech kdy nastoupí "oddech" - více než on odehrál jen v těchto třech týdnech jen Zima - s Libercem 7 zápas po sobě s plným počtem minut...) určitě nelze mluvit o tom, že by tato sestava měla mít problém s "těžkýma nohama" - no, těmto hráčům zřejmě ztěžkly nohy na lavičce....
    Co mne opravdu a nejvíce vadí po zápase s Libercem - je už naprosto zřejmé odstavení odstavení Ogbua, Tijaniho a Schranze - v posledních pěti zápasech po pohárovém derby....
    Ogbu 0 + 0 + 90 + 0 + 0
    Schranz 22 + 10 + 0 + 29 + 45
    Tijani 0 + 0 + 18 + 0 + 0
    Evidentně to vypadá, že Ogbu s Tijanim budou další dva (stoper a koncový útočník), kteří budou odejiti.....
    A Schranz - to je pro naprosté "zvěrstvo" - odstranit ze sestavy a nyní i ze hry slovenského reprezentanta a hráče, který v minulých letech byl u našich největších úspěchů, a byl to on, který prokazoval vysokou evropskou úroveň a produktivitu i v zápasech pohárových!
    No, neznám jejich zdravotní stav stejně jako Provodův, i u něj, byť toho oproti výše zmíněným třem odehrál nesrovnatelně více, mně zaráží čas jeho pobytu na hřišti v ligových zápasech 16 + 82 + 10 + 83 + 21... a přidal bych i čas v prodlouženém derby 49min..... ten hráč je buď nedoléčený či bez kondice..... a jen odbočka - neměl by to být právě Provod, který by měl ve středu hřiště doplňovat Oscara se Zafeirisem?
    No, jsem jen fanoušek a neznám konkrétní snad "motorické hodnoty" hráčů ani jejich zdravotní stav a "treningové nastavení", avšak pokud tito hráči nedostanou alespoň základní zápasovou minutáž ani v ligových zápasech, nelze si pak v žádném případě stěžovat na "těžké nohy a kondiční problémy" v zápase s Libercem.
    Jistěže vytížení hráčů je vysoké, ale s ohledem na výše popsané - to není jen únavě - pro tak vysoce kvalitní hráčský kádr, který má Slavia k dispozici je tu problém s využitím hráčů a se sehraností - a to je odehráno již 25 ligových kol,


    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      martyni (přítel SN)     před 8 měsíci 19.03.2024 11:26 |  
      3 0

      Něco na tom je, čekal bych taky Ogbua v sestavě, když zjevně Zima nebyl na tom dobře fyzicky a Holeš psychicky po tom vyloučení, navíc oba budou mít vytížení v repre. U Schranze se mluví o tom, že není zdravotně v pořádku. Jak je to s Provodem, mi taky přijde otázka, čekal bych taky, že bude hrát víc, jestli na to zdravotně má. Když nastoupil, hrál slušně a JiT ho chválil. Tijani nevím, moc mu to nejde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        vršek     před 8 měsíci 19.03.2024 12:02 |  
        3 1

        Ono se nelze divit, že mu to moc nejde. Byl k týmu přiveden jako zjednodušeně řečeno "hráč do vápna".....
        Jenže n´áš trenér takové hráče evidentně nepotřebuje a zřejmě ve skutečnosti ani nechce. Všiml jste si, že by při pobytu Tijaniho na hřišti změnil náš tým svou hru a využil by jeho síly a výšky ve vápně, léta snad do soupeřova jeden prudký centrovaný míč na malé vápno za druhým?

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          martyni (přítel SN)     před 8 měsíci 19.03.2024 15:36 |  
          1 0

          Nevim, to mi zas nepřijde, že by měl být jen útočník do vápna. Moc si nedovedu představit hru, kdy létá jeden centr do vápna za druhým, takovej fotbal se možná dá hrát posledních 5 minut při snaze o udolání soupeře. Jasně, že musí Tijani umět i jiný věci.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          mirda     před 8 měsíci 19.03.2024 17:13 |  
          1 1

          Spíše jsem si všiml, že jako hráč do vápna je to slabota, on se do těch soubojů ani nedostane a hra hlavou je vyloženě jeho slabina.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Ivan     před 8 měsíci 19.03.2024 12:07 |  
      6 1

      Ty čísla ti úplně nesedí, Igoh odehrál Milán i Teplice a z rozhodnutí realizákuchyběl jen v Miláně, Liberci a druhém derby.

      Jednak to může být zdravotním stavem a prevencí, nebo prostě tím že teď hrajeme na 2 stopery, s tím že Zima musí hrát z nějakých důvodů (mě pochopitelných), tak se střídá s Holešem, který je kapitán, tak je taky nějak pochopitelné že hraje.

      A Schranze chápu. Jakkoli ho mám rád a věřím v jeho kvality, tak pro mě není hráč do základu, zejména protože nečekám jeho rozvoj. Když si mám vybrat koho chci radši stavět, jestli Dioufa, Juráska, Wallema, Douděru, Chytila, nebo Schranze, tak to pro Schranze nevidím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        vršek     před 8 měsíci 19.03.2024 12:21 |  
        3 0

        Jo, no, dědek umanutý, velká omluva a velká chyba Vrška tak já si to celé překontrolovat. Díky Vám!

        U Schranze se jistě nemusíme shodovat. Jak jinak, každý to vidíme z různých úhlů pohledu. Ale je jen málo hráčů, jejichž přínos týmu při správném využití musím obhajovat. No, a kolik mu vlastně je?


        Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2024 13:19) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      wimpy     před 8 měsíci 19.03.2024 12:14 |  
      1 0

      Sorry, ale nesedí ti ani Schranz, jeho čísla v těch zápasech jsou 45-49-0-7-22

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        vršek     před 8 měsíci 19.03.2024 12:44 |  
        3 0

        Tak jsem tu tuhle psal, že nejsem kretén, no, asi ani toto nebude jednoznačné tvrzení. Omluva všem!!!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          wimpy     před 8 měsíci 19.03.2024 12:47 |  
          3 0

          V pohodě, jen dodám jednu věc, trenér mohl mít v plánu postavit toho či onoho hráče, ale červená karta v první čtvrtině zápasu mu do toho dvakrát hodila vidle. To se nedá pak nic dělat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        vršek     před 8 měsíci 19.03.2024 13:11 |  
        1 1

        S tím Ogbuem se strašně stydím a znovu se omlouvám!
        Schranz je v pořádku Liberec 22min, AC 7 min. + něco nastavení = mých 10, Teplice 0, AC venku Střídal v 61min tedy 29 a sparta liga 45min U Schranze tedy má čísla sedí.
        Prošel jsem si znovu čísla mnou uváděná a rozdíl vyjma té strašné chyby u Ogbua by měla sedět + - na minuty při střídání v závěrech u hodnot pod 10 minut do konce zápasu.....

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          wimpy     před 8 měsíci 19.03.2024 13:16 |  
          1 0

          Aha, ty to máš odzadu.

          Sorry, zaměnil jsem hru o deseti v Miláně s prodloužením, to asi to pohárové derby. Moje chyba. :-)


          Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2024 13:17) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      rak (přítel SN)     před 8 měsíci 19.03.2024 12:57 |  
      11 0

      Pokud vím, tak Schranz měl zdravotní problémy a myslím, že Provod také nebyl na úplně 100 %. I když to nevím jistě. Po zranění Zafeiris i Ševčík a všechno také určitě nevíme. Ogbu působí na hřišti skvěle, ale zbytečně prohraných soubojů má také ne úplně málo. Já bych to opravdu nechal na trenérech. Nevidíme všechno. Jinak si sem samozřejmě každý může psát, co chce. Spekulace. Proč ne. Naštěstí to ale trenéři podle diskusí na SN neskládají.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      mig52     před 8 měsíci 19.03.2024 13:57 |  
      8 3

      Ogbu bude odejít?! Nepochybuji, že se mnou mnozí nebudou souhlasit, ale dle mého názoru je Ogbu herně náš nejlepší stoper. Jasně, měl pár minel, ale je na trenérech, aby ho zklidnili, chyby s ním pořešili a zase ho šoupli do sestavy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Pedro50     před 8 měsíci 19.03.2024 15:03 |  
        4 0

        Herně určitě, výsledkově už je to horší. Je to sympaťák, ale ty jeho reakce a fauly ve vápně od devadesátý vejš nevím nevím ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      vršek     před 8 měsíci 19.03.2024 14:08 |  
      2 1

      A tak se ještě jednou omlouvám.
      S tím Ogbuem jsem chyboval, opravdu odehrál celé dva zápasy v minulém týdnu a zřejmě proto byl v zápase s Libercem pošetřen. Omluva všem.
      Bez Ogbua a Vlčka (ať už z jakýchkoli důvodů) musel tedy zřejmě vedle "odpočatého" Holeše opravdu nastoupit plně vytížený Zima a tím, je významně ovlivněn i můj názor na ony "těžké nohy".... Dle mého ne však zcela.
      Znovu jsem si prošel "čísla", ze kterých jsem vycházel a mimo strašidelné chyby u Ogbua by ostatní mělo "sedět".
      U minut odehraných v úplných závěrech zápasů - pod 10 minut čistého času, jsem přidával cca 3 minuty navíc.
      A tak tedy musím korigovat a omluvit se i za názor o tom, že Ogbu patří mezi hráče, se kterými již zřejmě není nadále počítáno, a že bude po Santosovi a Ousouovi dalším, kdo bude "odejit". Doufám, že ne.
      Vyjma Ogbua jsem však v případě Schranze, Provoda aTijaniho nadále přesvědčen, že nejsou dostatečně a správně využíváni, a že základní sestava proti Liberci měla vypadat jinak.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2024 15:10) . Zobrazit původní komentář

  15. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    žbl68     před 8 měsíci 19.03.2024 12:15 |  
    10 0

    Staněk - 9
    nesouhlas s tímto - "Hra nohama byla z jeho strany průměrná..."
    Konrad - 6 ,Zmrzlý, Zafa - 7 ...

  16. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    smichov_2     před 8 měsíci 19.03.2024 14:44 |  
    4 11

    Haha, Preciado řádil v Duplexu s prostitukama a je prý nahranej, tu fotku bychom měli na transparentu vytáhnout na derby.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Qope     před 8 měsíci 19.03.2024 15:27 |  
      11 2

      Taková hovadina a ještě to házíš do hodnocení hráčů?

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        pehacko     před 8 měsíci 19.03.2024 16:04 |  
        3 5

        Tak at da video a muzeme to hodnotit… pak to sem muze patřit

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          mabr     před 8 měsíci 19.03.2024 19:33 |  
          5 1

          Já to video bohužel viděl a podal určitě horší výkon než Zima! :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            pehacko     před 8 měsíci 19.03.2024 19:43 |  
            3 0

            Jako ze mu kazda devka utekla? A vsechny souboje telo na telo prohral?

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              mabr     před 8 měsíci 19.03.2024 20:13 |  
              3 0

              Něják tak. Navíc se nedokázal zorientovat na malým prostoru!

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                pehacko     před 8 měsíci 19.03.2024 20:15 |  
                3 0

                Aha o tom vzdycky vypravel ten Gula… mikrosituace!

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      slaviator     před 8 měsíci 19.03.2024 20:33 |  
      2 0

      stanou se horší věci... třeba kdyby tam řádil s prostitutama z hlaváku

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      warhammer (přítel SN)     před 8 měsíci 19.03.2024 22:28 |  
      9 0

      Ty holky nemají žádnou čest. Jak se můžou zahazovat s někým ze Sparty?

  17. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Taky     před 8 měsíci 19.03.2024 17:01 |  
    8 4

    Diouf nebyl stejně strašnej jako MVB.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      coogee     před 8 měsíci 19.03.2024 22:04 |  
      9 0

      Tomu klukovi je 19, nechte ho už být, bude dobrej! A jednou budeme rádi, že je ve Slavii.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        mig52     před 8 měsíci 20.03.2024 06:37 |  
        2 3

        Asi tak!!! Dost lidí si tu neuvědomuje základní souvislosti.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Taky     před 8 měsíci 20.03.2024 08:38 |  
          4 0

          Vždyť já se Diufa zastávám a kritizuju MVB.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Taky     před 8 měsíci 20.03.2024 08:37 |  
        3 0

        Vždyť já se Diufa zastávám a kritizuju MVB.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          coogee     před 8 měsíci 20.03.2024 13:43 |  
          1 2

          Buď v klidu, myslel jsem to obecně, proto to množné číslo. Příště to napíšu srozumitelněji. Možná... -)
          Jo, a na Micka mi taky nešahejte!!! -)


          Komentář byl uživatelem upraven (20.03.2024 13:45) . Zobrazit původní komentář

  18. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    mirda     před 8 měsíci 19.03.2024 17:23 |  
    7 20

    Jsme utahaní, zatavení, vypnul nám motor... Jak to tedy dělají v Evropě, žádný nářek není slyšet.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      obiwan     před 8 měsíci 19.03.2024 17:34 |  
      12 5

      Jestli pak někdo v Evropě hrál dvě utkání o deseti lidech?

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      wimpy     před 8 měsíci 19.03.2024 17:34 |  
      14 3

      Sleduješ pozápasové tiskovky evropských klubů? Protože sem tam na nějakej utavenej klub narazíš i tam. Já bych hodnotil pozitivně to, že i tak je to za tři body.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      El Greco     před 8 měsíci 19.03.2024 21:56 |  
      13 1

      Proč má člověk pocit, že tyhle silácký řeči mají jedinci, co by nepřeběhli hřiště.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        žbl68     před 8 měsíci 20.03.2024 17:01 |  
        0 1

        ani nedohlédnou na jeho konec ....

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 20.03.2024 09:28 |  
      9 0

      Teď tu únavu zmiňoval i Klopp po vypadnutí s Manchesterem United v FA Cupu. Je to věc fyziologie, při 2 fotbalových utkáních v týdnu nestíháš regenerovat do plného fyzického výkonu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 8 měsíci 20.03.2024 10:41 |  
        7 0

        Zdravím a doplňuji o skutečnost, že Klopp to rejpání od novinářů nevydržel a jakéhosi novináře typu "Šprynar nebo Fejgl" poslal slušně do (_I_).......:-)).
        Sokrates55

  19. Omluva

    Alanor (admin)     před 8 měsíci 20.03.2024 09:37 |  
    17 0

    Ta věta, že Zima je přítěží mě mrzí, bylo to napsáno neobratně, neuctivě a přehnaně. Sypu si popel na hlavu a Davidovi se omlouvám. Zároveň jsem ji v textu změnil tak, aby lépe vystihovala, co jsem chtěl vyjádřit.

    • Re: Omluva

      martyni (přítel SN)     před 8 měsíci 20.03.2024 09:58 |  
      7 0

      Díky, Alanore, toho si cením!

      • Re: Omluva

        Sokrates55 (přítel SN)     před 8 měsíci 20.03.2024 10:37 |  
        6 0

        Dobré dopoledne příteli Alanore.
        Vážím si Tě.
        Sokrates55 s úctou.

        • Re: Omluva

          žbl68     před 8 měsíci 20.03.2024 12:10 |  
          4 0

          to každým pádem - už jenom tady to hejno ukočírovat a stále jim doplnovat aktuální info ...
          on, ty a karel , co nenese čaj ani nebere drogy jste taková zdejší "svatá trojice" - bez ironie ... :-)

          • Re: Omluva

            coogee     před 8 měsíci 20.03.2024 13:39 |  
            2 0

            Takže přímo sarkasmus!? -:)

            • Re: Omluva

              žbl68     před 8 měsíci 20.03.2024 15:58 |  
              0 0

              sarkafarka na Tebe :-)

    • Re: Omluva

      žbl68     před 8 měsíci 20.03.2024 10:56 |  
      4 0

      nobody is perfect :-) netřeba celou kremační pec ... ono to je s nim těžké - přišel a s ním velká očekávání , on se ale postupně dostane do provozní teploty a bude hlavním pilířem pro konec jaraa podzim v FL i Evropě ... :-) jen si promítněme co tu bylo na začátku se Staňkem ... taky jsem tomu projektu moc nevěřil a hle ... :-)
      osobně spíš vidím na jaře konec (a doběh) u : MvB (fňuk), Standy, Syniana :-/ , Bořila , Ševčíka? ... léto by mělo být poměrně dost doplňovací

  20. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    lantsmit     před 8 měsíci 20.03.2024 09:44 |  
    1 12

    Obecně ještě k hodnocení, jak si představuju, že by mělo vypadat. Hlavně ve vztahu k ukázkovému “incidentu” Zimič - Kulenovič. Hodnotitel by si měl klást tyhle otázky:

    Co situaci předcházelo, hlavně v tom smyslu, jaké měl mít aktér incidentu postavení, vzhledem k předchozímu dění, a to i v reakci na pohyb “svého” protihráče, případně ostatních hráčů, včetně spoluhráčů?

    Jak se přímo v incidentu aktér choval, vzhledem ke své pozici a možnostem, daným předcházejícím vývojem akce, jeho postavením předtím a hlavně v reakci na chování (kvalitu provedení) protihráče?

    Jak se chovali aktér a ostatní spoluhráči dál, ve snaze dostat situaci zpátky pod naší kontrolu.

    Jaká byla příčina chování aktéra před a při incidentu, včetně jeho spoluhráčů? Na tu lze dobře usuzovat z toho, jestli to byla věc pro aktéra spíš typická, opakující se, nebo spíš nahodilá, a proto s největší pravděpodobností zapříčiněná vnějšími okolnostmi (viz výše) než na straně aktéra - k tomu příklad vyjádření JiT po zápase speciálně k Zimičovi v tom smyslu, že na hřišti v době incidentu vůbec neměl být, jak byl po tý šňůře zápasů vyždímanej

    Jak moc nebezpečný byl incident, resp. jeho výsledek z hlediska ohrožení naší brány? A jaký měl na tom podíl aktér a jak se na tom podílely ostatní okolnosti (viz body výše)?

    Jaký byl výsledek toho incidentu, dostali jsme gól, za jakého stavu a vývoje na hřišti, byl gól na spadnutí už předtím nebo přišel zčistajasna, a proto nás zasáhl o to víc, pokud by měl bezprostřední vliv na výsledek?


    Komentář byl uživatelem upraven (20.03.2024 09:45) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      coogee     před 8 měsíci 20.03.2024 21:51 |  
      5 0

      To je hodně "obecné", můžeš to trochu rozvést a upřesnit? -)

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před 8 měsíci 21.03.2024 11:19 |  
        1 0

        A ještě se k tomu v budoucnosti několikrát vrátit? :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Sherudan     před 8 měsíci 21.03.2024 15:26 |  
      1 0

      A především: co na to Jan Tleskač?

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      mig52     před 8 měsíci 21.03.2024 15:30 |  
      0 2

      To by to hodnocení bylo hotovo asi tak za týden.