Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 23. kolo

310. derby pražských S mnoho vzruchu nenabídlo. Ani jeden z týmů si nevypracoval vyloženou šanci, takže není divu, že zápas skončil 0:0.

Po divokém průběhu středečního pohárového derby se v neděli konala mnohem střízlivější podívaná. Oba týmy hrály opatrně a hlavně nechtěly udělat chybu. Vzrušení tak nabídl jen krátce hektický úvod a Preciadovo oplácení a červená karta v závěru.

Slavia po několika středečních obranných minelách vsadila na rychlý přechod z hlubšího bloku, což je u ní za Trpišovského éry raritní věc. Logiku to ovšem vzhledem ke středě mělo, zvlášť když Sparta hrála doma, má méně zraněných hráčů a zatím na jaře oplývá lepší formou. Zvláště v první půli jsme hráli velmi dobře. Obrana působila jistě a přechod jsme zvládali bez častějších ztrát míče. Chybělo jen to finále, jako třeba při nadějném brejku 5 na 3. Sparta byla naší změnou stylu zaskočená a nedařilo se jí.

Ve druhé půli se síly pootočily, byť v globálu šlo o velmi vyrovnaný zápas. Sparta dokázala držení míče zužitkovat k většímu tlaku, hlavně v mezidobí od 46. do 60. minuty. Rychlý přechod se nám přestal dařit, resp. byl eliminován. Ani Sparta toho ale mnoho nepředvedla a v okolí našeho vápna byla v podstatě bezzubá. Oba brankáři tak celkem snadno a bez jediného těžšího zákroku udrželi čisté konto.

Zaslouženou remízu vidím jako neutrální výsledek. Sparta nevyužila domácího prostředí a lepší formy, my jsme zase nestáhli její čtyřbodový náskok. I z výkonů obou týmů bylo vidět, že bod berou a nikdo hlavně nechtěl prohrát. Když pak vezmu dvojzápas v globálu, tak nemůžu být spokojen. V poháru jsme vypadli a v lize se soupeři nepřiblížili. Na druhou stranu lze pozitivně vnímat fakt, že jsme se Spartou odehráli dvě naprosto vyrovnané partie, což po mizerném vstupu do jara značí lepšící se formu. K získání titulu ale bude třeba ještě nemálo přidat, navíc budeme muset doufat i v zaváhání rivala...

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 6 - Práce měl málo, ale řekl bych, že mužstvu jeho přítomnost na hřišti pomohla. Dobře dirigoval obranu, nebál se chodit pro centrované míče. Jeho hra nohama byla ok, dařily se mu dlouhé nákopy. Cca v 60. minutě ale nerozehrál ideálně, náš hráč v souboji ztratil míč a byla z toho jedna z mála šancí soupeře.

Tomáš Vlček - 7 - Znovu potvrdil, že jeho dosavadní přehlížení bylo od trenérského týmu mimo. V samotném úvodu skvělým zákrokem zastavil protihráče dostávajícího se do gólovky. V první půli nejen dobře bránil, ale ukázkově podporoval útok. Po poločasovém přesunu na pozici halfbeka už jeho výkon nebyl tak výrazný.

Tomáš Holeš - 6 - Odvedl dobrý výkon, celá obrana působila jistým dojmem. Ze stoperů byl nejméně konstruktivní, proto má o fous nižší známku.

David Zima - 7 - Byl jsem s ním spokojen. Podobně jako Vlček, tak i Zima přesně zasáhl na poslední chvíli v těžké situaci. Taktéž se snažil o vysouvání a podporu útočné činnosti. Podobné výkony od něj čekám pravidelně, pokud má být tahounem.

David Douděra - 5 - Byl nevýrazný. Přejít v rychlosti do útoku proti pozorně bránící Spartě nebylo lehké a Douděra by musel řešit situace precizně v rychlosti, mnohdy i proti přesile.

Lukáš Masopust - 6 - V první půli jeho nasazení ještě fungovalo, ve druhé už nikoliv. A když se nám nedařil rychlý přechod, tak bylo vidět, že po stránce kombinace a držení míče nemá Masopust tolik co nabídnout. Standardky se mu dařilo kopat tak napůl. Horší šestka.

Oscar Dorley - 6 - Odehrál dobrý zápas a s míčem byl kvalitní. Nicméně dlouhé přihrávky do děr za obranu nejsou úplně jeho doménou, stejně tak ve druhé půli marně sháněl spoluhráče ke kombinaci a držení míče.

Jan Bořil - 6 - Jeho nasazení na rychlonohého Preciada mě celkem překvapilo, nicméně Bořil svůj part zvládl. V obraně ho Ekvádorec vykoupal jen jednou, jinak Bořil bránil pozorně a minisouboj nakonec vyhrál, když frustrovaný soupeř neudržel nervy a dostal červenou kartu. Hlavně v první půli Bořil také dobře prodlužoval míče dopředu. Po zatažení na stopera a nasazení Dioufa už nám souhra tak dobře nefungovala.

Václav Jurečka - 5 - Poctivě pracoval a v první půli se nám i dařil rychlý přechod dopředu. Škoda, že se Jurečkovi nepovedla finální přihrávka při brejku 5 na 3. Ve druhé půli se nám už tolik nedařilo a ani Jurečka nebyl moc vidět.

Mojmír Chytil - 6 - V první půli dobře udržel a rozdával míče. Postupem času mu ale docházely síly a obrana Sparty si na něj dávala velký pozor.

Ivan Schranz - 5 - Pohybově to od něj bylo v první půli velmi slušné, nicméně to nedokázal přetavit v gól ani větší šanci. Střídán byl hlavně kvůli žluté kartě, když zastavoval brejk Haraslína.

Malick El Hadji Diouf - 5 - Ve druhé půli jsme přeskupili hráče a naše hra už tolik nefungovala. Diouf základně obstál, ale směrem dopředu by potřeboval být přesnější, pokud se má v takto těžkém zápase prosadit. Je ale pravda, že byl často pod tlakem a proti přesile.

Lukáš Provod - 5 - Snažil se oživit naši upadající hru ve druhé půli, více se mu to ale nepovedlo. Alespoň se ale Slavia zvedla natolik, že zvládla otupit tlak Sparty.

Michal Tomič, Mick van Buren a Matěj Jurásek nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

23 - Neděle 03. 03. 2024 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
0 - 0
0 - 0
AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (29)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    wymaz     před 8 měsíci 04.03.2024 16:40 |  
    18 0

    Souhlasím, snad jen Oscarovi bych přidal bodík, byl dost vidět a neztrácel.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Tučňák     před 8 měsíci 04.03.2024 16:41 |  
    24 1

    Muzu rict jednu vec. Mame konecne brankare po delsi dobe! :))

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 04.03.2024 16:43 |  
      31 3

      Jo, ze Staňka šla super energie - jistota a sebevědomí. Ale zatím bych nedělal větší závěry. Řešil toho málo a hlavně mu bude muset vydržet zdraví. Ale taky jsem měl z jeho debutu velmi dobrý pocit.


      Komentář byl uživatelem upraven (04.03.2024 16:43) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

        Tučňák     před 8 měsíci 04.03.2024 17:16 |  
        8 0

        Na me pusobil fakt super. Prekvapil i jednim vykopem. Navic mi prislo, ze i obrana si prisla jistejsi. No pokud mu bude drzet zdravi, tak mame vystarano!

        • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

          witty13     před 8 měsíci 05.03.2024 07:10 |  
          4 1

          Osobne si myslim, ze jestli Stanek vydrzi zdravy, bude “game changer” a vychyta nam titul. V zime jsem tomu neveril, ale on uz jen jak v ty brane stoji, tak to proste pusobi jinak. A po dvou jeho zakrocich proste vis, ze priste tam bude zase. Na to ze vlastne nemel praci toho ukazal strasne moc. Jestli takhle bude pokracovat, tak jsem i pres remizu dlouhodobe spis optimista

          • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

            Karel13     před 8 měsíci 05.03.2024 13:53 |  
            1 3

            Čeho ukázal moc, když neměl práci? Po jakých zákrocích tam příště bude zas? V bráně? To asi každý brankář ...

            • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

              witty13     před 8 měsíci 05.03.2024 16:55 |  
              2 1

              Hele, kdo chtel, pochopil ;)

              Ale pokud jses tak nechapavy, tak ukazal ohromnou jistotu pozicne, s micem na noze, a kdyz mel jit do zakroku, tak sel. A jiste. A presne kvuli tomu. Jak ho clovek pozoruje, jak on ocividne vidi a cte hru, bude zase tam, kde ho bude potreba, na spravnem miste v brane, dobre vybehnuty, v miste kam leti center atd.

              Doufam, ze se tvoji dusicce ulevilo :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 8 měsíci 04.03.2024 17:05 |  
    5 0

    Oscar a možná Mojma za sedm, první asi náš nejlepší hráč a druhý za odvedene penzum práce. Staněk bude snad větší jistota, než teď na jaře Mandy. Jinak bych se takhle zodpovědně zezadu nebál hrát třeba na Slovácku a u estébáků,hráli či hrajou tak i daleko lepší týmy, než jsme my, jen to bude chtít vstřelit nějaký ten samozřejmě vítězný gól či góly.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Tučňák     před 8 měsíci 04.03.2024 17:17 |  
      7 4

      Mojma me tak nezaujal. Prislo mi, ze na nem je i znamo tech 120minut v poharu a navic nedostaval poradne centry a prihravky. Oskar super.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Slávista 51     před 8 měsíci 04.03.2024 17:59 |  
    5 1

    I při remíze, jsem dal vyšší známky o jeden stupeň.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      _karlik_     před 8 měsíci 05.03.2024 11:23 |  
      1 0

      souhlasím, já rovněž. bral jsem v potaz organizaci hry a důsledné plnění úkolů (v podstatě) všemi hráči po tu dobu, co jim stačily síly (120 min mol-cupu muselo být znát).

  5. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    SKEP     před 8 měsíci 04.03.2024 18:13 |  
    23 0

    Podobně jako dobrý brankář chytí něco navíc, tak i dobrý útočník by měl dát něco navíc, respektive zařídit gól z ničeho. Jurečka měl dvě nadějná přečíslení, ale ani z jednoho nedokázal soupeřovu branku ohrozit, obě akce skončily zablokovány prvním obráncem. Měl z nich vytěžit daleko více

  6. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    mirda     před 8 měsíci 04.03.2024 18:23 |  
    7 8

    Tak mě opětovně zklamaly výkony Schranze, Jurečky a Douděry.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    kupik     před 8 měsíci 04.03.2024 18:28 |  
    13 0

    Dobrej večer,přátelé
    tak se to ve mně nějak pere.Nemůžu si pořád uvědomit,jestli jsme 2 body ztratili,nebo 1 získali.
    Ale spíše se přikláním k zisku jednoho bodíku.
    Staněk působil velice jistě,snad 1 rozehra na hranici rizika,jinak sebevědomej výkon a přehled.Nemůžu se zbavit dojmu,že A.Mandous působil při rozehrávce trošku rozpačitě.
    Taktéž T.Vlček za 7 v poho.Hraje zodpovědně dozadu a dopředu to zkouší jakmile je příležitost.Není alibista,to se mi na něm líbí.Rychlost,konstruktivnost,poctivě se vrací.
    No a tu 7 bych dal i Oscarovi,ten chlapec hraje na velikým prostoru a s noblesou.Jeho práce s balónem je někdy oku lahodící.Kvůli tomu se chodí na fotbal.A trošku bych přidal i M.Chytilů,i když nedal gól tak jeho práce v celoplošným pojetí je obdivuhodná.Nevypustí vůbec nic.
    Nezbejvá než čekati,zda-li RB neklopejtne,je to kulatý a možný je všechno.
    A taky jsem rád,že nikdo z našich nebyl vyloženě sprasen tak,že by musel býti delší čas mimo provoz.
    Možná mě budete pranýřovat,ale ty kouře a dejmy nedělaj hráčům dobře a jsou pro plynulost hry elementem nežádoucím.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Flame     před 8 měsíci 04.03.2024 18:47 |  
    9 1

    Zdravím všechny, s hodnocením souhlasím a tenhle zápas by nás mohl posunout. Asi nejsem jediný, kteří jsme trnuli při Mandyho zákrocích, jaksi zkolářovatěl a nejistota působila na celé mužstvo. Na druhou stranu je potřeba napsat, že takhle odpovědně obrana dlouho nehrála a zákroky všech tří stoperů zabránily vstřelení míče do naší brány.

    Předpokládám, že takhle budeme hrát proti AC, takže dobrá generálka, jen ještě přidat.

    Preciado je parchant, který měl být v derby vylitý z placu už dvakrát, napotřetí mu to vyšlo, snad mu to spočítají.(Moc nevěřím). A ještě na něj byl dvě žluté, přitom on šel do souboje se Zimou šlapákem a Masův faul hodně přihrál.

    Komický byl Kuní ksicht priske když chválil rozhodčí, kteří podle něho pískají přes mediální lynč správně. Já si žádného lynče nevšiml, media drtivou většinou lezou sraltě do análu, ale rozumím, že se mu líbí jak vstřícně sraltě pomáhají.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      Slávista 51     před 8 měsíci 04.03.2024 19:43 |  
      2 0

      Až na toho Mandyho - dobrý.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Pedro50     před 8 měsíci 04.03.2024 18:58 |  
    4 0

    S hodnocením plně souhlasím, od zálohy v takovém složení lze těžko očekávat víc.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    sicilianbrno     před 8 měsíci 04.03.2024 18:59 |  
    19 1

    Za mě Oscar jasna 7, byl vsude, libil se me kombinačne, technicky, u mě muž zapasu společne s Vlčkem a Zimou

  11. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    IJS     před 8 měsíci 04.03.2024 22:01 |  
    10 0

    Tak tentokrát se mi zdá hodnocení Alanora velmi přísné. Asi pod vlivem úrovně zápasu. Ovšem defenziva Slavie fungovala naprosto precizně. Všem bych přidal bod! Za Staňka čiší takové fluidum neporazitelnost nebo jak to nazvat. Když je v brance tak mám dojem, že nedostane zbytečný gól. A rychlost a síla, když jde proti útočníkovi je neuvěřitelná. To si útočník hodně rozmyslí, než půjde do Staňka. Vlček a Zima sehráli své nejlepší zápasy v letošní lize. Po středečním poháru jsem byl hodně naštvaný na Bóřu. Už jsem ho posílal ze Slavie pryč, ale on zase dokázal, jak se hraje obrana! Vepředu jsme nic neměli, ale to jsem i čekal. Chytil vyšťavený, Jurečka po pauze, Ivan spíš bránil a hlavně není tvůrce hry. O dlouho asi nebude. To je hrubý nedostatek naší přestupové politiky! Koupíme reprezentanta Zmrzlého na post, který je obsazen a nedáme mu čichnout!! Ovšem do středu pole máme Oscara, Zafiho, Ševčíka a možná Provoda ( je ale pomalý! ), ale ani jeden z nich není playmaker, hráč kolem kterého se točí hra, který kope trestňáky atd. Ono není kde brát. V lize je to jen Kairinen a trochu Hlavatý nebo Havlík, ale nevím zda zrovna tito dva mají na Slavii. Každopádně, jestli nás někde "tlačí bota", tak ve středu zálohy. Z mně bych velmi ocenil Lukáše Masopusta, jak tam dokáže vypomáhat, ale není to jeho přirozená pozice... Ševčík je prý mimo na měsíc, Zafi u toho se jen mlží a tak očekávané výhry až do konce základní části, to ještě může být problém!

  12. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Mimoň     před 8 měsíci 05.03.2024 00:53 |  
    11 3

    Myslím si, že Slavia by měla býti na sebe přísná a nic neomlouvat. Ano remizovali jsme na půdě rivala, ale za cenu maximální obětavosti, dostupování, jinými slovy tuhou defenzivu a malým úspěchem v ofenzivní části. Na druhou stranu šlo vidět, jak si s touto hrou do plných ani Sparta nevěděla rady ve velké většině zápasu a v konečném výsledku si to trenéři obhájí, po středě a v naší slabší herní pohodě to bylo zřejmě nutné. Každopádně nechápu, proč Vlček nehrál od začátku jara. A nebo úplné odstavení Ogungbayie... Snad si ten kluk ještě v Áčku někdy zahraje... Každopádně je velký plus, že tu máme Staňka. Číší z něj jistota a opora pro tým. Obráncům se bude hned lépe hrát. V novém týmu po přechodu z Plzně to neměl vůbec lehké a po zranění rovnou do derby a vůbec jsme neviděl ani náznak nervozity. Akorát je opět smutný, že to trvalo tak dlouho, podobně jako Vlček...snaha aby hrál oblíbenec i přes jasný handicap vnímám jako bolístku trenérů, kterou vnímá dnes kdekdo... Byl to Tecl, Kolář, Masopust zabitý v obraně.... Je mi líto Koláře. Je jasné že už si tu nezachytá jako jednička a primárně za to nemohl. Nešťastný, osudový to zápas v Glasgow.... Ale chyba, že někdo ho přesto tam pořád cpal, i přes prokázané omezení. Zbytečně si ten závěr vlastně tak nějak pokazil(stejně tak Tecl) Hodně fanoušků Koláře vnímá zkrátka dnes jinak než třeba po jeho skvostném podzimu 2019. Je to někdy krutý ten fotbal... No nic. Pořád doufám, že se z toho trenéři poučí. Vlastně je fajn, že největší rival je po dlouhých letech v plné síle. Aspoň nás to donutí se maximálně zlepšovat ve všem a neusnout na místě, kór se silným majitelem. A já v to upřímně doufám. Nyní jsem velmi zvědavý jak Sparta zvládne trojboj Liverpool, Plzeň, Liverpool. Velmi se upínám k tomu, že jim to Plzeň maximálně zkomplikuje v neděli po jejich únavě ze zápasu. Plzeň hraje na jaře dobře. Hráči tam působí ve formě, sehraně. Rival to bude mít dost těžký.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.03.2024 00:56) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      jirkag5     před 8 měsíci 05.03.2024 11:02 |  
      3 1

      Ovšem těžké to budeme mít v Plzni i my.

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      ElvisPresley     před 8 měsíci 06.03.2024 07:19 |  
      3 1

      Pokud by Plzeň nehrála EKL, tak bych tomu věřil. Ale možnost postoupit do čtvrtfinále EKL je velmi reálná a postavení Plzně v lize už je dané, tedy žádný důvod pro to, aby se Plzeň nějak musela snažit…

  13. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Petr9608     před 8 měsíci 05.03.2024 08:33 |  
    3 14

    Když tak člověk čte ten prelex, tak má pocit, že ten zápas byl ztělesněnim všeho, co má člověk důvod na fotbale nemít rád. Rudí? Otrávení z toho, že doma nevyhráli a neodskočili na 7 bodů. My? Otrávení z toho, že je to pořád o 4 a už bez možnosti to mít ve svých rukách. Neutrálové? Otrávení z toho, že vzájemný střet dvou nejlepších a nejslavějších domácích klubů zase přinesl opět po půl roce místo krásného fotbalu jedno velké hnědé a páchnoucí nic.

    Defenzivní fotbal je prostě hnus a to větší, kdy ho předvede kvalitní tým, u kterého je značná šance, že s tim bude úspěšnej.

    Jet na Letnou bránit 0:0 je nehodno jména současné Slavie a to ještě za situace, kdy ve skutečnosti tam je třeba zvítězit...

    Kdyby se na ně vjelo vlítnout, tak by to opravdu bylo po 20 minutách 2:0 pro ně?

    • Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

      IJS     před 8 měsíci 05.03.2024 13:22 |  
      2 1

      Vzhledem ke stavu obou kádrů byla toto asi jediná taktika, která vedla k bodu. K bodům by vedla kdybychom měli hráče, který dá balón na nabíhajícího útočníka a ten útočník by musel být jiný somatotyp než je Mick, Ivan nebo Tijany!!

  14. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Monarchie     před 8 měsíci 05.03.2024 08:42 |  
    11 7

    Mně se fotbal vůbec nelíbil. Kde jsou ty časy ,,Totálního fotbalu. Bod nic neřeší. Staněk obranu zpevnil a to je vše. V závěru tam měl přijít místo MVB Tijany, otázka je, kdo by mu nacentroval. Máme i velkou smůlu, protože nejdůležitější zápas jsme hráli bez Šévy a Zafiho..

  15. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    Šory__10     před 8 měsíci 05.03.2024 12:05 |  
    3 0

    Hodnocení vidím úplně totožně. Jen si teda myslím, že jsme hráli v obraně na 4 beky. Vlčák s béřa hlídali sparťanský křídla… a za mě to víc fungovalo. Od 45. Do 60. měla sparta optickej tlak a za mě to bylo způsobeno přechodem na 3 stopery a Vlčka na halfbeka. Po 60. Minutě jsme opět přešli na 4. Za mě je pro nás cesta hrát na 4 v obraně a to z několika důvodů a jedním z nich je, že chybí levák na stoperu při rozehrávce.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.03.2024 12:06) . Zobrazit původní komentář

  16. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    mooody     před 8 měsíci 05.03.2024 15:44 |  
    9 0

    Přiznám se, ale něčím mě ty taktické šachy Priske x Trpišovský i trochu baví. Jasně, 0:0 není žádná hitparáda, ale hraje se v ukrutném tempu a takto eliminovat "evropská" křídla Haraslín - Birmančevič se zatím nikomu takto ani zdaleka nepodařilo.

    Z druhé strany je třeba říct, že momentálně hrajeme nevyladěně, chybí zranění hráči, kreativní myšlenky, kvalita ve středu hřiště i na křídlech.

    Viděl jsem mraky pozitiv - výkony Vlčka, Zimy, Holeše, suverenitu čišící ze Staňka, brutální obětavost Masopusta a Chytila, neuvěřitelného Oscara.

    Snad se brzo podaří ustálit tým a byl bych rád, kdybychom se výhledově přibližovali mé ideální 11/14: Staněk - Vlček, Ogbu/Holeš, Zima - Masopust, Oscar, Zafeiris, Provod/Diouf - Jurásek, Chytil, Jurečka/Wallem. Pak věřím, že můžeme jít hodně nahoru.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    benny231     před 8 měsíci 05.03.2024 23:16 |  
    2 0

    Staněk působil víc než dobře. Milán bude velkou prověrkou.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 23. kolo

    p!erreCORE     před 8 měsíci 05.03.2024 23:27 |  
    2 2

    Už to tu padlo několikrát a já opět přisypu na píseček. Byl bych rád, kdyby byla možnost hodnotit i trenéra. Nejsem sice žádný programátorský virtuos, ale přidání jedné kolonky si myslím není vůbec žádný problém. A rád panu programátorovi za deset minut jeho práce koupím pivo. Dík. Můžeme se tu bavit, jestli by to mělo být také formou od jedné do desíti nebo jen do pěti nebo jen palec nahoru či dolů.

    Myslím totiž, že za poslední utkání by si tréňa zasloužil klidně osmičku.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.03.2024 23:27) . Zobrazit původní komentář