Ewerton míří zpět do Ostravy
Ewerton opět odchází na hostování s opcí do Baníku Ostrava. Hráč odmítl několik nabídek na přestup a souhlasil se snížením platu, aby mohl hrát v Ostravě.
Ewerton opět odchází na hostování s opcí do Baníku Ostrava. Hráč odmítl několik nabídek na přestup a souhlasil se snížením platu, aby mohl hrát v Ostravě.
Komentáře (48)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Tonda před 10 měsíci 09.02.2024 13:16 |nepovedený přestup, a nepovedený i výstup
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
pehacko před 10 měsíci 09.02.2024 13:21 |Trosku s nama asi vyjebal, za to ze u nas moc pak uz cuchnout nedostal. I v te priprave nehral zle. Skoda.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
lukas6novak před 10 měsíci 09.02.2024 13:34 |Vzhledem k tomu že mu Slavia nijak hradit plat nebude tak s tím hostováním nemám až takový problém. Ale v létě prostě tvrdý prodej kamkoliv a jestli chce tolik hrát v ostravě tak ať si ho normálně koupí. Ne že nám budou prodávat hráče za 30M ale od nás kupovat buď za drobný a nebo jen hostování (Plavšič nebo Ewerton)
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Karel13 před 10 měsíci 09.02.2024 14:08 |Pokud ti to ušlo, tak má hostování s opcí, což zřejmě znamená za pevně určenou částku ...
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
lukas6novak před 10 měsíci 09.02.2024 14:17 |Ale to nutně neznamená že jí Baník uplatní. Jen jsem chtěl tím říct že pokud ho Baník bude chtít tak ať si uplatní opci a ne že bude zkoušet nějaký nižší nabídky. Vem si že se mohl prodat už teď jinam ale Baník ho přemluvil ať jde k nim ale zároveň nebyl ochotný ho vykoupit takže tam nevidím úplně jistotu že se ta opce v létě uplatní
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
kalex před 10 měsíci 09.02.2024 14:29 |A tím bych se na Baník vys..... nejsme jejich rohožka.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Cygnus před 10 měsíci 09.02.2024 15:45 |Tvrdý prodej kamkoliv? Hráči nejsou zboží, které můžeš bez jejích souhlasu 'kamkoliv' prodat. Tak dlouho jak má smlouvu ve Slavii tak závisí jen na ním, jestli souhlasí s novým klubem, nebo jestli zůstane do posledního dne v Slavií. Vůbec ani nemusel souhlasit s snížením platu.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
lukas6novak před 10 měsíci 09.02.2024 16:06 |Tak samozřejmě že nejde přijít v létě za Ewertonem a vyloženě ho nutit k odchodu ale na druhou stranu on sám ví že ve Slavii si na 99% nekopne a tak bude muset řešit kde bude hrát příští sezónu. Zároveň má pořád nadstandartní výkony na to aby byl o něj zájem z lepších klubů a i pro něj může být pohodlnější někam přestoupit než hostovat. Buď bude chtít pokračovat v Baníku = nevidím důvod proč na ně nezatlačit ať si ho teda koupí. A pokud nebude pokračovat v Baníku tak si myslím že drtivá většina klubů ho bude chtít stejně spíš koupit.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Qope před 10 měsíci 09.02.2024 13:46 |Potenciál měl, neprosadil se. Žádný hráč není více, než klub. A Protože, jak vidno, tým šlape i bez něj, neberu to jako ztrátu. Prostě to nevyšlo. Takových hráčů už tu podobně bylo ...
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
pcitron před 10 měsíci 09.02.2024 16:57 |Souhlasím. Na druhou stranu je fakt, že nedostal moc šancí se prosadit. Mám pro tento typ technických hráčů slabost, takže mně to celkekm mrzí. Navíc v Baníku hrál velmi solidně.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Qope před 10 měsíci 09.02.2024 18:26 |To já taky, ale dle info co rekl sám Trpišovský, moc dobře nekousal konkurenci. Holt špatně nastavená hlava, která se Jindrovi moc nehodila. Škoda to je, jasně, ale neřekl bych, že tohle je něco, co nás připraví o titul ...
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
mig52 před 10 měsíci 09.02.2024 21:44 |Jestli to nebude tím, že Jindra nemusí technické fotbalisty, ale běžce atlety.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Qope před 10 měsíci 10.02.2024 01:41 |Dokud s tím má úspěchy... a jakože má...
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
mig52 před 10 měsíci 10.02.2024 07:31 |Souhlas. Byť při dnešních nabídkách sportovních kanálů si můžeme najít atletiku kdy chceme. :)))
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
carevitchando před 10 měsíci 09.02.2024 16:31 |Ten jeho unuděný obličej mi chybět nebude, ale je škoda, že nešel někam do zámoří. Tak snad příště.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
SKEP před 10 měsíci 09.02.2024 17:02 |Tím, že se na jeho mzdě již nepodílíme, může proti nám nejspíš nastoupit.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
sicilianbrno před 10 měsíci 09.02.2024 21:40 |Jelikož sme s ostravou již 2x hrali tak proti nam muže nastoupit na jaře leda v jeho vlhkem snu :-)
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
SKEP před 10 měsíci 09.02.2024 22:01 |A co když Baník bude hrát ve skupině o titul?
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
sicilianbrno před 10 měsíci 10.02.2024 23:33 |....tak to bude jeho druhej vlhkej sen....
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
dalislavista před 10 měsíci 09.02.2024 22:31 |Záleží na tom, co jsme dali do smlouvy, ne?
Pokud se na tom všechny strany dohodly, tak tam klidně zákaz nastoupit může být, i kdyby jsme mu nedopláceli plat.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Harvey před 10 měsíci 09.02.2024 19:31 |Ztráta na Ewertonovi mnohonásobně větší než na Hronkovi, backlash od fanoušků směrem k Ewertonovi mnohonásobně menší. Miluju.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
cunak před 10 měsíci 09.02.2024 22:09 |Počítáš do té ztráty z Hronka i to, že Ondra Křičfaluši musel na přestup místo na hostování? Protože pan Hronek prostě bude brát naprosto nezaslouzeny plat id Slavie. Ewe si našel nový klub, kde ho mají rádi. A zařídil/pomohl zařídit, že ho tam budou i platit.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Doty před 10 měsíci 09.02.2024 23:09 |a co udelal Hronek vlastne spatne, dostal smlouvu, kterou podepsal a plni ji. Mohl byt prerazen do B tymu, coz nebyl, osobne bych hledal vinika jinde,…
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Harvey před 10 měsíci 10.02.2024 02:20 |Jaj ty jsi hloupej :D
(Ewe si našel nový klub, kde ho mají rádi. Hronek si našel nový klub, kde sice nevím jestli ho mají rádi, ale obral Spartu o dva body. Když se přesunu do bizardních argumentů, abych se ti vyrovnal, tak z hlediska přinosu pro klub je Hronek větší přínos, nižší zátěž a celkový vítěz. U toho argumentu Kričfalušiho bych tě taky mohl rozebrat jak lego, ale už se mi nechce sry)
Komentář byl uživatelem upraven (10.02.2024 04:25) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jaj ty jsi hloupej :D.
Skrýt původní komentář
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
mig52 před 10 měsíci 10.02.2024 07:27 |Pan Chytrý promluvil. Amen.:((((
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Harvey před 10 měsíci 10.02.2024 08:34 |Tady pro chytrost nebyla snaha, když nepadl ani z jedné strany solidní argument.
Ale vůbec debatovat o tom, jestli Slavii svým působením zde ublížil více Ewerton či Hronek je uplně mimo, protože ta pravda je objektivně jasná. Ewerton přišel jako klíčová posila do základu a shořel jak papír. Poté odmítl nabídky na přestup do zahraničí a odešel hostovat do klubu, co na něj nemá prachy, ale má pro sebe jistej základ. Ale je to cizinec a technický ofenzivní hráč, takže budeme srát na hlavu Hronkovi, kterej očividně může svejma čakrama za dva roky bez titulu a zranění Juráska.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
weetek před 10 měsíci 11.02.2024 01:12 |Kdyby tohle nepsal lojza, co ještě ne až tak dávno ejakuloval ve smyslu "užívám si každou přihrávku Standy Tecla", než to netáhlo tak "zazářilo" v klíčových zápasech minulého jara o titul, který nám (zase) utekl, snad bych se i zasmál. Takhle si říkám jen, že máš v hlavě fakt nas*áno.
Mimochodem, sám nevím, jestli je větší provar neschopnost JiT jakkoliv využít Ewertona (za to "shořel jak papír" si pusť zákrok Cedidly a pak se fackuj před zrcadlem aspoň dvacet minut) nebo bezbřehá naivita, se kterou přivedli Hronka. Za dva roky bez titulu a zranění Juráska pochopitelně nemůže ani jeden z hráčů, to už je čirá demagogie.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
p!erreCORE před 10 měsíci 11.02.2024 05:21 |Když už musíš urážet naše hráče, tak je hloupé používat nepřesné výrazy, kterým nerozumíš. Netáhlo se používá pro lidi, kteří jsou líní, špatně pracují, "netahaj". No a náš milý Standa může být vším možným, ale rozhodně není tím, kdo nemaká. Trapko.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Harvey před 10 měsíci 11.02.2024 09:52 |Proč si mám pouštět zákrok, který Ewertona vyřadil ze 3 zápasů z celkových 35, které rozhodly o titulu? Schopností argumentace by ti to více sedělo v dělnickém fanouškovském táboře, neuvažoval jsi o změně?
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
pf před 10 měsíci 10.02.2024 00:52 |Ewerton u nás za ty vynaložené peníze na přestup a plat nepředvedl vůbec nic. Nejvýraznější moment byla rozhodující branka na Julisce v Molcupu, jinak bychom přes tu Duklu snad nepostoupili do dalšího kola. Hronek představoval víceméně nízkonákladový přestup, ale dodneška všem slouží jako univerzální hromosvod hněvu a odstrašující případ, přitom ani nedostal ani pořádnou šanci na rozdíl od Ewertona.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Lantenac před 10 měsíci 10.02.2024 10:24 |Nejvýraznější moment byl jeho vítězný gól proti Brnu. 19.kolo minulé sezony.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
benny231 před 10 měsíci 09.02.2024 20:14 |Pro Eweho i Baník super zpráva, tam ho milují.
Když bude poctivě dřít, tak jednou bude moci nahradit Tecla
Komentář byl uživatelem upraven (09.02.2024 20:17) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Pro Eweho i Baník super zpráva, tam ho milují.
Skrýt původní komentář
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Borgetti před 10 měsíci 10.02.2024 08:31 |Teclik má obrovský přesah v kabině. Je to velký optimista, motivátor, víceméně opak Eweho. Docela i pravá ruka trenéru.
Tak proto si myslím, že Ewe není kandidát za náhradu Standy. To ať dají šanci odchovanci.
Jinak vsichni si pamatujeme jak Slavia psychicky upadla po odchodu Škoďáka, proto je kabina hrozně moc důležitá a proto jak Bořil, tak Tecl mají velký vliv na kabinu.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
benny231 před 10 měsíci 10.02.2024 11:46 |To určitě, ale pořád bych rozlišoval vejbora od hráče. Aniž bych zpochybňoval jeho zásluhy z minulosti, tak každý soudný člověk vidí, že zabírá místo ..
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Borgetti před 10 měsíci 10.02.2024 12:20 |My fanoušci to takhle z venku vidíme, to ano, ale stejně tak by to místo zabíral i Ewerton, který by byl použitelný jen jednostranně do nátlaku, když musíš dát gól. Jako nebude se ti vracet jeden hráč, ač sebešikovnější a pak se na to nabalí další. Druhý, pak se přidá třetí, čtvrtý a pak se bude vracet sotva polovina a styl Jindry na kterým to má postavený půjde do háje. To je to, proč asi do zahraničí nikdy neodejde.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
weetek před 10 měsíci 11.02.2024 01:18 |No, ona se ta hráčská kvalita většinou ukáže právě spíš na hřišti, než v kabině. Staník, který by podle té pohádky o mentorovi béčka vlastně měl tou dobou být spíš v Nymburce než v Algarve, dostal šanci ve dvou zápasech, kterými jen natáhl o další dva díly zdánlivě nekonečný seriál "zahraničnímu soupeři gól nedám.". Ewe nastoupil a gól dal. Mimochodem, Škoďák se do tepla vyprdět nejel, ten za béčko ty přípravné zápasy i hrál. A jo, i gól dal. Staník byl s áčkem za teplem. Mentor jak noha...
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
IJS před 10 měsíci 09.02.2024 20:54 |Pokračování seriálu "Co s Ewertonem?" Asi všichni vidí, že Ewerton není hráč pro Slavii! Hráč, který vyžaduje post v základní sestavě a aby se hra točila kolem něho. Navíc věčně "nasraný" výraz v obličeji... Pokud bychom jen útočili do plných, tak by snad měl využití, ale on má styl hry, který Slavii míjí. Nevím proč ho vůbec brali!
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
pf před 10 měsíci 10.02.2024 00:57 |Nastala nová moderní doba, kdy budeme hodnotit fotbalistu podle "nasraného" nebo "unuděného" výrazu. Vraťte nám usměvavého Brazilce Adauta!:) Angažmá Ewertona můžeme hodnotit jako nepovedené, ale soudit někoho podle domnělého výrazu je teda fakt bizarní.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
mig52 před 10 měsíci 10.02.2024 07:25 |V rámci objektivity. Ti nevadilo, že vyžadoval post v základu i Coufal a dusili jsme tím Holeše? A málem ho udusili? No, a hodnotit dle výrazu ksichtu je zvláštní nová kategorie hodnocení. Třeba se tak tváří, že chce nahnat soupeři. :)
Komentář byl uživatelem upraven (10.02.2024 11:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
V rámci objektivity. Ti nevadilo, že vyžadoval post v základu i Coufal a dusili jsme tím Holeše? A málem ho udusili? No, a hodnotit dle výrazu ksichtu be zvláštní nová kategorie hodnocení. Třeba se tak tváří, že chce nahnat soupeři. :).
Skrýt původní komentář
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
SLAVIESTA před 10 měsíci 10.02.2024 10:44 |Já to mám nějak špatně nastavené. Pro mě jsou u fotbalisty důležitější nohy než obličej a přesah na hřišti, než přesah v kabině.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Borgetti před 10 měsíci 10.02.2024 08:23 |Dal jsem ti like, ale brali ho nejspíš proto, protože Slavia hrála a stále i někdy hraje, i když se to zlepšilo, nejhůře do "prešovských" obran. Proto brali i čahouhy Tijaniho a Chytila. Mysleli si asi, že ho taky změní, naučí bránit, asi jako to naučili Stancia, který hrával také hlavně před bránou soupeře, změnili ho. To samé asi Hušbauer, ale holt ne u všech to vyjde. To se zkrátka stane. Možná má Ewe v sobě i vztek, že mu prodali kámoše Santose, nevím, ale byli furt spolu a když ti pošlou pryč kamaráda krajan + nehraješ, tak se to = frustrace, u někoho kdo není moc ambiciózní nebo pracovitý.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Ivan před 10 měsíci 10.02.2024 16:19 |Já teda nevím že by ho Ewerton "vyžadoval". To že hraje hůř když necítí důvěru a není v plném zápřahu je škoda, ale jednak to moc nejde vědět dopředu a vlastně bych to ani hráčovi nevyčítal, divil bych se kdyby se tak sám rozhodl :-)
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
weetek před 10 měsíci 11.02.2024 01:20 |"Hráč, který vyžaduje post v základní sestavě" ... a to jsi vzal odkud? Pokud jsi jen lhal, nemusíš odpovídat.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Cygnus před 10 měsíci 11.02.2024 09:07 |Předpokládán že kolega to odvádí z toho 'nasraného' obličeje...
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Ragnarok před 10 měsíci 10.02.2024 08:46 |Zajímavé vyústění nekonečného příběhu Ewerton. Kdybychom místo něj vzali Adedirana za 25 milionů a Almasiho za 50 milionů, tak by se to nestalo.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Taky před 10 měsíci 12.02.2024 12:41 |Jeden z mých neoblíbenějších hráčů Slavie, které jsem zažil na hřišti, je Adauto, ale i tak tvrdím, Brazilce nebrat. Rozhodně ne do systému momentálního realizáku.
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
mig52 před 10 měsíci 14.02.2024 10:54 |To bys měl ale napsat právě tomu realizáku, on si ho vybral a zřejmě bídně naskautoval, no.
Komentář byl uživatelem upraven (14.02.2024 11:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
No, to bys měl ale napsat právě tomu realizáku, on si ho vybral a zřejmě bídně naskautoval, no..
Skrýt původní komentář
Re: Ewerton míří zpět do Ostravy
Ragnarok před 10 měsíci 15.02.2024 07:02 |Není to pravda, byl skvěle vyskautovaný včetně charakteru. Emisaři byli i ve favele odkud Ewerthon pochází a kde se v roce 1975 narodil, aby si ověřili jeho hcarakter.
Úplně stejně profesionálně přistupujeme k zdravotním prohlídkám, Hovorka a Staněk jsou jasným důkazem toho, že ty hráče na vrátnici Vinohradské nemocnice místní údržbář prohlédne a vydá dobrozdání. Hovorka díky tomu odehrál 97% všech zápasů ve FIFĚ.