Stejně je to zvláštní... Tenkrát byl Hellebrand ve Slovácku hvězdou ligy, podávali jsme si tam dveře s Rosickým a najednou kde nic, tu nic. Tenkrát jsme jásali, jak jsme ho Ave RB vyfoukli, viděli jsme v něm naši budoucnost a dneska je mu pětadvacet a je rád, že vůbec kope ligu, žádná díra do světa.
Nj, nikdo není nikde prorokem.
Kdybys ho v té době viděl pravidelně naživo, mluvil bys jinak. Pro nic za nic ho JiT i Rosický nechtěli. Já tu čest měl, v 17-18 asi nejlepší český hráč, kterého jsem mohl sledovat. Pravda, u supermegatalenta mně to nebylo dopřáno.
Původní komentář: Kbybys ho v té době viděl pravidelně naživo, mluvil bys jinak. Pro nic za nic ho JiT i Rosický nechtěli. Já tu čest měl, v 17-18 asi nejlepší český hráč, kterého jsem mohl sledovat. Pravda, u supermegatalenta mně to nebylo dopřáno. . Skrýt původní komentář
Ale to se bavíme o době, kdy hrál ještě dorostenecký fotbal, respektive za U21. Což je úplně “jiný” sport.
Jenže v mužích ve Slovácku byl střídající hráč, sbíral starty po minutách, což dokazuje i to, že za 2,5 sezóny tam odehrál 500 minut. I přesto jsme Mynářovému Slovácku za něj dali nesmyslné peníze. A to byla doba, kdy jsme měli velice našlapaný kádr a spousta hráčů byla na svém výkonnostním maximu. Takže přivést nadějného hráče, který ve 20 letech má jen čtyři starty v základu (1x Opava, 3x Slovácko), je dost málo.
Ještě dodávám, s Rosickým jsme se přetahovali i o hráče jako je Mejdr. Naštěstí jsme prohráli a brala ho sparta.
Původní komentář: Ale to se bavíme o době, kdy hrál ještě dorostenecký fotbal, respektive za U21. Což je úplně “jiný” sport.
Jenže v mužích ve Slovácku byl střídající hráč, sbíral starty po minutách, což dokazuje i to, že za 2,5 sezóny tam odehrál 500 minut. I přesto jsme Mynářovému Slovácku za něj dali nesmyslné peníze. A to byla doba, kdy jsme měli velice našlapaný kádr a spousta hráčů byla na svém výkonnostním maximu. Takže přivést nadějného hráče, který ve 20 letech má jen čtyři starty v základu (1x Opava, 3x Slovácko), je dost málo.. Skrýt původní komentář
Nj. a teď mně napiš, kde je chyba, že se navíc přetahujeme s odpady o Mejdra nebo, jak píše níže Pehy, s prádelnou o Vlkanovu? To je jako chceme, jen abychom je oslabili a oni neskončili u nich nebo nedokážeme odhadnout, že by na Slavii neměli? Kde nebo v čem je ten problém?
Že se přetahujeme se spartou či plzní o hráče, je úplně v pořádku. Tak funguje a má fungovat trh.
Nevidím do toho víc, takže jaké jsou záměry jednotlivých klubů. K tomu se vyjadřovat nebudu, ale za mne přivést hráče, aby ho neměl někdo jiný a my pro něj neměli uplatnění, je špatně pro všechny strany.
Jsou různé extrémy. Zima je jedním z nich. Ale ten aspoň přicházel v době, kdy na stoperovi nebyla moc velká kvalita. Hledal se parťák ke Kúdelovi. Tam jsem to dokázal pochopit, ač jsem nevěřil, že tak vyletí.
Naproti tomu měl Hellebrand do základu zkrátka cestu zavřenou. A jak jsem psal, za 2,5 roku se nedokázal v A-týmu Slovácka dostatečně prosadit. Tak jaké šance mohl mít ve Slavii?
Na férovku. Na tom, kde a jak skončil, má podíl i Slavia. Není jediný s takovým scénářem. Jmenovat nebudu, dobře víte, o které další se jedná. S přišedšími mladými to buď moc neumíme nebo se nám nechce s nimi piplat. Raději na hostování a ostatní už známe. Ono není každý Součkem.
Ale no tak Migu. Tohle prece nemuzes myslet vazne. Nemuze kazdy prestup vyjit a spousta mladych se chytla. Zima, Sima, Jurasek… takhle z posledni doby. Zrovna Max dostal sanci dost, ale proste to nebylo na Slavii a ta kvalita co potrebujeme tam nebyla. Hellebrand urcite byl talent, ale neni vina Slavie, ze to dotahnul zatim jen na zaklad spise druholigových budejovic. To je o jeho treninku a ne o Slavii. A ano ve Slavii jsou vysoke naroky a nemuzeme si dovolit rozehravat hrace moc dlouho, protoze je tlak na vysledky. A cesty hostovani jsou jedina cesta, jak zkusit vic mladych hracu, nez se nam vejdou do kadru.
Původní komentář: Ale no tak Migu. Tohle prece nemuzes myslet vazne. Nemuze kazdy prestup vyjit a spousta mladych se chytla. Zima, Sima, Jurasek… takhle z posledni doby. Zrovna Max dostal sanci dost, ale proste to nebylo na Slavii a ta kvalita co potrebujeme tam nebyla. Hellebrand urcite byl talent, ale neni vina Slavie, ze to dotahnul zatim jen na zaklad spise druholigových budejovic. To je o jeho treninku a ne o Slavii. A ano ve Slavii jsou vysoke naroky a nemuzeme si dovolit rozehravat hrace moc dlouho, protoze je tlak na vysledky. A cesty hostovani jsou jedina cesta, jak zkusit buc mladych hracu, nez se nam vejdou do kadru. . Skrýt původní komentář
Max dostal dost sanci v zaloze, kde ho byl hrat absolutni nesmysl...v LASKU hraje samozrejme na stoperu a je tam hodne nadprumerne hodnocenej stoper ve tretim tymu rakousky ligy...
ty penize jsou za nej pekny, ale myslim, ze pokud tam nebylo neco mimofotbalovyho tak s takovym mladym hracem jsme hodne rychle ztratili trpelivost (pokud teda nebyl na kseft, jak to ted vlastne vypada)
Hele, Pehy, já jsem na větu, že každý přestup nemůže vyjít, háklivý, byť je to samozřejmě pravda. To zdůrazňuji. Ale mnĕ to zavání u nás alibismem a výmluvou. A to proto, že ten počet je na klub, jako je Slavia, hodně velký. To je prostě fronta, skoro jak za bolševika na banány. A některé byly docela úlety. Dopředu jsme to zde zmiňovali a na naše slova docházelo. Viz Hronek a další a další. Stát se to může u dvou třech hráčů za 3-4 přestupáky, ale u nás těch omylů bývalo víc. Ale počítám s tím, že mnozí to vidí jinak a mají na to jiný názor. Plus nepřipustí možnost omylu u JiT, byť i on je jen člověk, takže se může též zmýlit.
Tak Hronek byl ulet a tech bylo vic a vzdy bude. Žádnému tymu nevyjdou vsechny prestupy. Ja ale vidim posun v tom, ze kazdy prestupak je nejaky hrac trefa do cerneho. Ogbu, Zafeiris, Chytil, Wallem to je ted z poslednich prestupaku. To mi neprijde malo… a soucasny prestupak se mi libi opet.
Jakoze kdyby sel do sparty tak je to hvezda ligy? To je zas hloupej zblebt, on Soucek nebyl na hostovackach? Proste bohuzel Hellebranduv strop byl jinde nez Slavia.
Já nenapsal o případných ambicích u odpadů ani slovo, to jen pro realitu. K tvé podlední větě. Možná, že máš pravdu, pak ji ale dle tvé filosofie neměl JiT, který si myslel opak. Jinak by tehdy, o něj tolik nestál, že jo? A co se Suka týče, uvedl jsem ho právě proto, že on na těch hostováních uspěl a následně se snad jako jediný pořádně prosadil ve Slavii.
Původní komentář: Já nenapsal o případných ambicích u odpadů ani slovo, to jen pro realitu. K tvé podlední větě. Možná, že máš pravdu, pak ji ale dle tvé filosofie neměl JiT, který si myslel opak. Jinak by tehd, o něj tolik nestál, že jo?. Skrýt původní komentář
Max je bohužel jednou z obětí JiT pokusů o "geniální" předělání hráče na jiný post, než kde hrál předtím. U někoho to vyjde, u Maxe to nevyšlo. Analýza poměru úspěchu a neúspěchu v podobných pokusech nás asi nečeká.
V osobní rovině jsem byl nějakou dobu nesvůj z té televizí zachycené gestikulace Maxe směrem k Ibrovi, která sice měla určité vysvětlení v jedné z herních situací, ale působila i tak neuctivě. Měl jsem to štěstí být v jednom z pohárových zápasů blízko lavičky. Max, toho času v jednání o dalším působení v Linci a zcela mimo kádr Slavie, mohl zápas sledovat z VIPky, nebo taky vůbec ne. Místo toho se do omrzení podepisoval klukům a o pauze kolem střídačky povzbuzoval hráče, kteří ho rádi viděli.
Dobrej kšeft. Konečně místo prodejů klíčových hráčů začínáme trochu saturovat rozpočet rozprodejem zbytečných hráčů. To je rozhodně posun k lepšímu. Ještě by se pár jmen určitě našlo.
Řekněme souhlas, jen tě malinko zmírním - místo slova "zbytečných" bych použil "přebytečných". U nás jsou dobří až lepší fotbalisti, kteří by jinde hráli základ. Ale na Slávii to nestačí. Naše cíle jsou mnohem výš.
Komentáře (29)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
Juventus turin před 10 měsíci 05.02.2024 21:47 |Kolik za něho vyinkasujeme ?
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
p!erreCORE před 10 měsíci 05.02.2024 22:34 |2m a stál nula, pokud čtu dobře tohle:
https://www.transfermarkt.com/maksym-taloverov/profil/spieler/668557
Je to dobrá zpráva a dobrej obchod.
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
jirkag5 před 10 měsíci 05.02.2024 22:39 |Já bych řekl, že jsme Talovierova vyměnili s Budějovicemi za Hellebranda. A ten nějaký ten milion stál.
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
Mesiaš před 10 měsíci 05.02.2024 22:49 |To je jedno, hlavně že je pryč
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
knl66 (přítel SN) před 10 měsíci 06.02.2024 04:21 |Stejně je to zvláštní... Tenkrát byl Hellebrand ve Slovácku hvězdou ligy, podávali jsme si tam dveře s Rosickým a najednou kde nic, tu nic. Tenkrát jsme jásali, jak jsme ho Ave RB vyfoukli, viděli jsme v něm naši budoucnost a dneska je mu pětadvacet a je rád, že vůbec kope ligu, žádná díra do světa.
Nj, nikdo není nikde prorokem.
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
Radek097 (přítel SN) před 10 měsíci 06.02.2024 07:36 |Myslíš těch jeho 20 startů v dresu Slovácka za 2,5 sezóny?
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
mig52 před 10 měsíci 06.02.2024 07:50 |Kdybys ho v té době viděl pravidelně naživo, mluvil bys jinak. Pro nic za nic ho JiT i Rosický nechtěli. Já tu čest měl, v 17-18 asi nejlepší český hráč, kterého jsem mohl sledovat. Pravda, u supermegatalenta mně to nebylo dopřáno.
Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2024 13:23) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kbybys ho v té době viděl pravidelně naživo, mluvil bys jinak. Pro nic za nic ho JiT i Rosický nechtěli. Já tu čest měl, v 17-18 asi nejlepší český hráč, kterého jsem mohl sledovat. Pravda, u supermegatalenta mně to nebylo dopřáno. .
Skrýt původní komentář
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
Radek097 (přítel SN) před 10 měsíci 06.02.2024 08:36 |Ale to se bavíme o době, kdy hrál ještě dorostenecký fotbal, respektive za U21. Což je úplně “jiný” sport.
Jenže v mužích ve Slovácku byl střídající hráč, sbíral starty po minutách, což dokazuje i to, že za 2,5 sezóny tam odehrál 500 minut. I přesto jsme Mynářovému Slovácku za něj dali nesmyslné peníze. A to byla doba, kdy jsme měli velice našlapaný kádr a spousta hráčů byla na svém výkonnostním maximu. Takže přivést nadějného hráče, který ve 20 letech má jen čtyři starty v základu (1x Opava, 3x Slovácko), je dost málo.
Ještě dodávám, s Rosickým jsme se přetahovali i o hráče jako je Mejdr. Naštěstí jsme prohráli a brala ho sparta.
Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2024 08:39) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ale to se bavíme o době, kdy hrál ještě dorostenecký fotbal, respektive za U21. Což je úplně “jiný” sport.
Jenže v mužích ve Slovácku byl střídající hráč, sbíral starty po minutách, což dokazuje i to, že za 2,5 sezóny tam odehrál 500 minut. I přesto jsme Mynářovému Slovácku za něj dali nesmyslné peníze. A to byla doba, kdy jsme měli velice našlapaný kádr a spousta hráčů byla na svém výkonnostním maximu. Takže přivést nadějného hráče, který ve 20 letech má jen čtyři starty v základu (1x Opava, 3x Slovácko), je dost málo..
Skrýt původní komentář
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
pehacko před 10 měsíci 06.02.2024 08:54 |A s pradelnou o Vlkanovu. Nebo jeste dříve s bolsevikem o Zahustela. Ne vzdy je prohra prohrou a vyhra vyhrou.
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
mig52 před 10 měsíci 06.02.2024 13:28 |Nj. a teď mně napiš, kde je chyba, že se navíc přetahujeme s odpady o Mejdra nebo, jak píše níže Pehy, s prádelnou o Vlkanovu? To je jako chceme, jen abychom je oslabili a oni neskončili u nich nebo nedokážeme odhadnout, že by na Slavii neměli? Kde nebo v čem je ten problém?
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
Radek097 (přítel SN) před 10 měsíci 06.02.2024 18:46 |Že se přetahujeme se spartou či plzní o hráče, je úplně v pořádku. Tak funguje a má fungovat trh.
Nevidím do toho víc, takže jaké jsou záměry jednotlivých klubů. K tomu se vyjadřovat nebudu, ale za mne přivést hráče, aby ho neměl někdo jiný a my pro něj neměli uplatnění, je špatně pro všechny strany.
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
knl66 (přítel SN) před 10 měsíci 06.02.2024 10:30 |Takového Zimu jsme také kupovali snad za 30 mega po dvou startech v dresu Olomouce.
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
Radek097 (přítel SN) před 10 měsíci 06.02.2024 10:50 |Jsou různé extrémy. Zima je jedním z nich. Ale ten aspoň přicházel v době, kdy na stoperovi nebyla moc velká kvalita. Hledal se parťák ke Kúdelovi. Tam jsem to dokázal pochopit, ač jsem nevěřil, že tak vyletí.
Naproti tomu měl Hellebrand do základu zkrátka cestu zavřenou. A jak jsem psal, za 2,5 roku se nedokázal v A-týmu Slovácka dostatečně prosadit. Tak jaké šance mohl mít ve Slavii?
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
mig52 před 10 měsíci 06.02.2024 07:45 |Na férovku. Na tom, kde a jak skončil, má podíl i Slavia. Není jediný s takovým scénářem. Jmenovat nebudu, dobře víte, o které další se jedná. S přišedšími mladými to buď moc neumíme nebo se nám nechce s nimi piplat. Raději na hostování a ostatní už známe. Ono není každý Součkem.
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
pehacko před 10 měsíci 06.02.2024 08:00 |Ale no tak Migu. Tohle prece nemuzes myslet vazne. Nemuze kazdy prestup vyjit a spousta mladych se chytla. Zima, Sima, Jurasek… takhle z posledni doby. Zrovna Max dostal sanci dost, ale proste to nebylo na Slavii a ta kvalita co potrebujeme tam nebyla. Hellebrand urcite byl talent, ale neni vina Slavie, ze to dotahnul zatim jen na zaklad spise druholigových budejovic. To je o jeho treninku a ne o Slavii. A ano ve Slavii jsou vysoke naroky a nemuzeme si dovolit rozehravat hrace moc dlouho, protoze je tlak na vysledky. A cesty hostovani jsou jedina cesta, jak zkusit vic mladych hracu, nez se nam vejdou do kadru.
Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2024 08:01) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ale no tak Migu. Tohle prece nemuzes myslet vazne. Nemuze kazdy prestup vyjit a spousta mladych se chytla. Zima, Sima, Jurasek… takhle z posledni doby. Zrovna Max dostal sanci dost, ale proste to nebylo na Slavii a ta kvalita co potrebujeme tam nebyla. Hellebrand urcite byl talent, ale neni vina Slavie, ze to dotahnul zatim jen na zaklad spise druholigových budejovic. To je o jeho treninku a ne o Slavii. A ano ve Slavii jsou vysoke naroky a nemuzeme si dovolit rozehravat hrace moc dlouho, protoze je tlak na vysledky. A cesty hostovani jsou jedina cesta, jak zkusit buc mladych hracu, nez se nam vejdou do kadru. .
Skrýt původní komentář
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
rfslavia před 10 měsíci 06.02.2024 12:57 |Max dostal dost sanci v zaloze, kde ho byl hrat absolutni nesmysl...v LASKU hraje samozrejme na stoperu a je tam hodne nadprumerne hodnocenej stoper ve tretim tymu rakousky ligy...
ty penize jsou za nej pekny, ale myslim, ze pokud tam nebylo neco mimofotbalovyho tak s takovym mladym hracem jsme hodne rychle ztratili trpelivost (pokud teda nebyl na kseft, jak to ted vlastne vypada)
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
mig52 před 10 měsíci 06.02.2024 13:20 |Hele, Pehy, já jsem na větu, že každý přestup nemůže vyjít, háklivý, byť je to samozřejmě pravda. To zdůrazňuji. Ale mnĕ to zavání u nás alibismem a výmluvou. A to proto, že ten počet je na klub, jako je Slavia, hodně velký. To je prostě fronta, skoro jak za bolševika na banány. A některé byly docela úlety. Dopředu jsme to zde zmiňovali a na naše slova docházelo. Viz Hronek a další a další. Stát se to může u dvou třech hráčů za 3-4 přestupáky, ale u nás těch omylů bývalo víc. Ale počítám s tím, že mnozí to vidí jinak a mají na to jiný názor. Plus nepřipustí možnost omylu u JiT, byť i on je jen člověk, takže se může též zmýlit.
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
pehacko před 10 měsíci 06.02.2024 13:34 |Tak Hronek byl ulet a tech bylo vic a vzdy bude. Žádnému tymu nevyjdou vsechny prestupy. Ja ale vidim posun v tom, ze kazdy prestupak je nejaky hrac trefa do cerneho. Ogbu, Zafeiris, Chytil, Wallem to je ted z poslednich prestupaku. To mi neprijde malo… a soucasny prestupak se mi libi opet.
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
Do_it před 10 měsíci 06.02.2024 10:33 |Jakoze kdyby sel do sparty tak je to hvezda ligy? To je zas hloupej zblebt, on Soucek nebyl na hostovackach? Proste bohuzel Hellebranduv strop byl jinde nez Slavia.
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
mig52 před 10 měsíci 06.02.2024 13:02 |Já nenapsal o případných ambicích u odpadů ani slovo, to jen pro realitu. K tvé podlední větě. Možná, že máš pravdu, pak ji ale dle tvé filosofie neměl JiT, který si myslel opak. Jinak by tehdy, o něj tolik nestál, že jo? A co se Suka týče, uvedl jsem ho právě proto, že on na těch hostováních uspěl a následně se snad jako jediný pořádně prosadil ve Slavii.
Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2024 13:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já nenapsal o případných ambicích u odpadů ani slovo, to jen pro realitu. K tvé podlední větě. Možná, že máš pravdu, pak ji ale dle tvé filosofie neměl JiT, který si myslel opak. Jinak by tehd, o něj tolik nestál, že jo?.
Skrýt původní komentář
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
Harvey před 10 měsíci 06.02.2024 08:09 |Hellebrand je tak trochu Švancara. Taky z vysoka sere na životosprávu a i přesto hraje (74% minut v téhle sezóně).
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
bububu (přítel SN) před 10 měsíci 06.02.2024 13:05 |Transfer fee - €1.60m
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
p!erreCORE před 10 měsíci 06.02.2024 13:32 |A 400 hostování
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
cunak před 10 měsíci 06.02.2024 07:36 |Chybět nebude.
Názor
asanin před 10 měsíci 06.02.2024 16:07 |Max mi chybět nebude. Od té doby co tam v zápase s Feyenoordem gestikuloval na Ibru ať drží hubu (byť tu prakticky nic neodkopal) jsem ho neměl rád...
Re: Názor
El Greco před 10 měsíci 06.02.2024 19:30 |Kdo ten zápas viděl, ví, že to bylo po tom, co se Ibra vykašlal na souboj. Za to by na mě spoluhráči gestikulovali i v našem pro žízeň fotbálku.
Škoda, ale ... nevyšlo.
weetek před 10 měsíci 07.02.2024 01:36 |Max je bohužel jednou z obětí JiT pokusů o "geniální" předělání hráče na jiný post, než kde hrál předtím. U někoho to vyjde, u Maxe to nevyšlo. Analýza poměru úspěchu a neúspěchu v podobných pokusech nás asi nečeká.
V osobní rovině jsem byl nějakou dobu nesvůj z té televizí zachycené gestikulace Maxe směrem k Ibrovi, která sice měla určité vysvětlení v jedné z herních situací, ale působila i tak neuctivě. Měl jsem to štěstí být v jednom z pohárových zápasů blízko lavičky. Max, toho času v jednání o dalším působení v Linci a zcela mimo kádr Slavie, mohl zápas sledovat z VIPky, nebo taky vůbec ne. Místo toho se do omrzení podepisoval klukům a o pauze kolem střídačky povzbuzoval hráče, kteří ho rádi viděli.
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
Fačín před 10 měsíci 08.02.2024 08:24 |Dobrej kšeft. Konečně místo prodejů klíčových hráčů začínáme trochu saturovat rozpočet rozprodejem zbytečných hráčů. To je rozhodně posun k lepšímu. Ještě by se pár jmen určitě našlo.
Re: LASK uplatnil opci na Talovjerova
Peťánek826 před 10 měsíci 08.02.2024 10:20 |Řekněme souhlas, jen tě malinko zmírním - místo slova "zbytečných" bych použil "přebytečných". U nás jsou dobří až lepší fotbalisti, kteří by jinde hráli základ. Ale na Slávii to nestačí. Naše cíle jsou mnohem výš.