Davida Zimu není potřeba sáhodlouze představovat. Do Slavie přišel poprvé téměř na den přesně před čtyřmi roky z Olomouce, tehdy formou hostování s opcí, kterou Slavia posléze v létě uplatnila a zaplatila za něj částku kolem třiceti milionů Kč. V zimě měl přitom na svém kontě pouhé dva ligové starty. V aklimatizaci ve Slavii mu paradoxně pomohla covidová pauza, po které nastupoval pravidelně v základní sestavě a došel si se Slavií pro ligový titul. V následující sezóně odehrál jen 21 ligových zápasů z 34 možných, nastupoval však pravidelně v evropských pohárech a zažil s týmem postup až do čtvrtfinále Evropské ligy. Na domácí scéně si pak připsal cenný double a přispěl k tomu, že Slavia vyhrála ligový titul bez porážky. V létě 2021 už nastoupil za Slavii jen do čtyř ligových zápasů a odehrál utkání na Ferencvárosi a oba zápasy proti Legii Varšava. Na konci přestupního období pak přestoupil do Turína za částku kolem 150 milionů Kč.
V Turíně se ale nedokázal prosadit stabilně do základní sestavy. Paradoxně nejvíce toho odehrál hned ve své první sezóně, kdy nastoupil k dvaceti zápasům v Serii A. V sezóně 22/23 už to bylo jen devět startů a dva další v italském poháru. Jistě k tomu přispělo i vážné zranění menisku, kvůli kterému vynechal prakticky celou jarní část sezóny. Po uzdravení už se do rotace Turínu nedostal, v této sezóně nastoupil do pěti ligových a jednoho pohárového zápasu, Jeho ligové starty však nedají dohromady ani 90 minut. Přes nevelké klubové vytížení je Zima stabilním článkem reprezentace a pod trenérem Šilhavým hrál v posledních dvou letech prakticky vždy, když byl k dispozici. Jak jej bude vnímat nový realizační tým reprezentace, to je otázkou, Zima však jistě má ambice se dostat do kádru na Euro a hrát tam. Připomeňme, že Eura se účastnil již v roce 2021, tehdy však do žádného zápasu nezasáhl.
Slavia tedy přivádí necelé dva týdny před restartem ligy za rekordní sumu hráče, který celý rok 2023 téměř nehrál fotbal, trenéři mu však i přesto očividně bezmezně věří. Jeho příchod také staví před trenéry zajímavý problém, kterou ze čtyř zimních posil nezapsat na pohárovou soupisku, na které je možné udělat jen tři změny.
Celé přestupní období okomentoval pro oficiální web klubu Jaroslav Tvrdík: "Příchodem Davida Zimy končí přestupní období A-tymu, jehož cílem bylo výrazné posílení kádru na rok 2024. Chceme naplno využít příležitosti ve všech třech soutěžích. Pokusit se o postup z osmifinále Evropské ligy, porvat se o titul a připravit se na boj o Ligu mistrů. Přivedli jsme tři české reprezentanty v ideálním fotbalovém věku – Davida ve 23 letech, Ondřeje Zmrzlého ve 24 letech a Jindru Staňka v ideálním brankářském věku 27 let. Tři zkušené hráče, kteří tým okamžitě posílí, doplnil velký talent Malick Diouf. Po dlouhé době jsme si také mohli dovolit neprodat žádného hráče základní sestavy, což je samo o sobě velkým posílením."
K samotnému přestupu Davida Zimy pak řekl: "O Davida jsme stáli od začátku přestupního období. Byl to on sám, kdo to rozhodl v náš prospěch, přestože na něj existovaly nabídky blížící se dvojnásobku naší transferové ceny. Vážím si toho, že dal přednost Slavii v konkurenci dalších pěti evropských klubů a navíc respektoval výši platového stropu klubu. Již jeho první transfer do Turína pokryl náklady obou jeho příchodů. Věřím, že pomůže Slavii k naplnění jejich sportovních ambicí a v budoucnu ho čeká velký přestup do klubu top evropské ligy. Za posledních pět let jsme prodali hráče za více než 100 milionů euro, nyní 4 miliony investujeme, ale jsme přesvědčen, že se nám to sportovně i finančně vrátí."
Trenér Trpišovský má z příchodu Davida Zimy pochopitelně velkou radost: "Získáváme hráče, který má velké evropské zkušenosti, hrál proti TOP klubům jako jsou Nice, Leverkusen, Leicester nebo Arsenal. A obstál. Je to hráč, který má ve 23 letech 19 startů za národní tým, zná klub, systém, zná zdejší prostředí, přesně se hodí do herního pojetí, které praktikujeme. Máme hodně ofenzivní mužstvo, David patří k těm, kteří hodně myslí na defenzivu, chodí na hřiště s cílem neinkasovat, zabezpečovat spoluhráče. Navíc má přes 190 centimetrů, je silný v hlavičkových soubojích, je velice rychlý, má skvělou kilometráž. Získáváme prostě ve všech směrech hotového hráče, který má ve svém věku všechno před sebou, a jsme za to moc rádi."
Sérii ohlasů završil pro slavia.cz samotný hráč. "Ze Slavie jsem nikdy vlastně úplně neodešel, protože jsem zůstal ve skupině hráčů na WhatsAppu až doteď. Chtěl jsem ve skupině zůstat a dohodli jsme se, že mě tam nechají, abych mohl být s hráči a realizačním týmem v kontaktu, abych věděl, co se v klubu děje. Chci realizačnímu týmu a panu Tvrdíkovi poděkovat za to, co pro mě udělali. Jsem připraven pro Slavii udělat maximum, ať už na hřišti nebo jinde."
Komentáře (57)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: David Zima se vrací do Slavie
MarekB98 před 9 měsíci 31.01.2024 22:30 |Poslední odstavec: Srdcař. Ačkoliv mám jisté výhrady zejména ohledně té ceny, tak tohle na mě udělalo dojem. Jak jsem už zmiňoval v Přestpech a spekulacích, Zima je velmi inteligentní fotbalista a člověk, takže ačkoliv jsem z hlediska sportovního a ekonomického na vážkách, lidsky jsem jednoznačně pro.
Re: David Zima se vrací do Slavie
Cygnus před 9 měsíci 31.01.2024 23:01 |A jestli si dobře pamatuji, tak podle tebe by cena měla být nějakých 3 mil €. Podle jakého kritéria jsi k této částce dospěl?
Re: David Zima se vrací do Slavie
MarekB98 před 9 měsíci 01.02.2024 01:08 |Ano, psal jsem dokonce maximálně. A dospěl jsem k tomu vzhledem k jeho hernímu vytížení a zdravotním problémům. Jisté riziko to je, ale jak říkal Tvrdík, jeden jeho odchod pokryl oba jeho příchody, takže i pokud už neodejde, bude to i z ekonomického hlediska dávat smysl. Teď už jen doufat, že mu bude držet zdraví a že bude velkou posilou.
Re: David Zima se vrací do Slavie
Cygnus před 9 měsíci 01.02.2024 05:06 |Za celou dobu nebyl v Itálii k dispozici 9 dnů kvůli problémem s kolenem, 2 týdny kvůli zranění ramene, 1 zápas kvůli chřipce, a kvůli operaci menisku vynechal 16 zápasů. Ten meniskus byl tedy za poslední 3 roky největší zdravotní problém. Přitom meniskus se samozřejmě vůbec nedá rovnat s křížákem a je rutinní operace která vůbec neohrožuje kariéru hráče. Vůbec bych to u Davida Zimy neviděl tak černě s jeho zdravotním stavem.
Re: David Zima se vrací do Slavie
MarekB98 před 9 měsíci 01.02.2024 12:02 |Dobře, tak snad bude zdraví držet. :)
Re: David Zima se vrací do Slavie
mig52 před 9 měsíci 01.02.2024 06:08 |Ty ceno.:))). Promiň, ber to s nadsázkou. Ale ty také necítíš, že půjde-li vše standardně, tak Slav ia nebude jeho poslední štací a že na Davidovi v budoucnu vyděláme?! Nebo on na se vydělá, ber to jak chceš. Je to, škaredĕ řečeno, i investice. Jen ať mu drží zdraví, o ostatní se nebojím. Obrovskou výhodou je, že se vrací domů, možno jej okamžitě použít do základu, pokud JiT usoudí, že formu na to má a nemusí absolvovat tradiční půlroční slávistický příjimač přišedších hráčů. Kluci a tu cenu fakt už navěky hoďte za hlavu. Stejně s ní nic neuděláme a jedině to pořád dokola malinko prudí. Z takového přestupu bychom se měli těšit po všech stránkách. Až narazíme na vhodného hráče, bude i ten ofenzívní.
Komentář byl uživatelem upraven (01.02.2024 06:11) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ty ceno.:))). Promiň, ber to s nadsázkou. Ale ty také necítíš, že půjde-li vše standardně, tak Slav ia nebude jeho poslední štací a že na Davidovi v budoucnu vyděláme?! Nebo on na se vydělá, ber to jak chceš. Je to, škaredĕ řečeno, i investice. Jen ať mu drží zdraví, o ostatní se nebojím. Obrovskou výhodou je, že se vrací domů, možno jej okamžitě použít do základu, pokud JiT usoudí, že formu na to má a nemusí absolvovat tradiční půlroční slávistický příjimač přišedších hráčů. Kluci a tu cenu fakt už navěky hoďte za hlavu..
Skrýt původní komentář
Re: David Zima se vrací do Slavie
MarekB98 před 9 měsíci 01.02.2024 12:05 |Tak mě ta cena až tak netrápí, moje peníze to nejsou. :D A když se podíváš na Transfermarkt, tak pořád je Slavia v této sezóně ohledně přestupů v plusu skoro 7 mil. eur (obrovskou roli hrál pochopitelně D. Jurásek). A to se tam samozřejmě nezapočítává Lingr. Každopádně pokud bude Zimovi držet zdraví, což je právě ta otázka, tak si myslím, že ho ještě jeden velký přestup čeká, a za ještě větší částku než do Turína.
Re: David Zima se vrací do Slavie
JS (přítel SN) před 9 měsíci 31.01.2024 22:36 |Uvítal bych zpátky v záloze i Nica. Mohl by u nás dohrát kariéru.
Re: David Zima se vrací do Slavie
Vydra před 9 měsíci 31.01.2024 22:41 |Moje slova, teď je na to ideální doba, klidně by mohl ještě 4 roky v záloze tvořit hru.
Jinak vítej, Zimič, hlavně zdraví.
Re: David Zima se vrací do Slavie
jenusp před 9 měsíci 31.01.2024 22:41 |paráda :), snad se mu bude dařit :)
Re: David Zima se vrací do Slavie
witty13 před 9 měsíci 01.02.2024 00:00 |Ty pohary jsou za me jednoduche, vynecha se Stanek. Stejne je ted zraneny, a Mandy si pohary odchyta, stamek muze dostat ligu… budou mit oba do konce brezna sanci predvest jak jsou na tom a urvat si misto jednicky pro sebe
Re: David Zima se vrací do Slavie
honza_kv16 před 9 měsíci 01.02.2024 01:30 |Poháry se hrají za dost dlouhou dobu. To podle mě už Staněk stihne. Můj osobní tip je, že se vynechá Zmrzlý
Re: David Zima se vrací do Slavie
Harvey před 9 měsíci 01.02.2024 02:17 |Téměř jistě se Staněk nevynechá. Ve chvíli, kdy je volba zda vynechat druhého brankáře nebo třetího levého beka, by brankáře vynechal jen člověk, který absolutně nechápe vliv jednotlivých pozic na výkon týmu.
Re: David Zima se vrací do Slavie
witty13 před 8 měsíci 04.02.2024 21:10 |Nechci rikat, ze jsem to rikal… ale rikal jsem to ;) vzhledem k jeho stavu, kdy nebude cely unor a pravdepodobne brezen k dispozici, to bylo celkem jasne. Myslim ze nikdo ve Slavii nemysli na finale nebo vitezstvi, ale tak jeden az dva postupy. A do tech zapasu by stanek stejne nebyl ready.
Re: David Zima se vrací do Slavie
navzdyslavia před 9 měsíci 01.02.2024 05:29 |Tak vítej Davide zpět doma v Edenu v nejhezčích barvách a v nej klubu. Přál bych ti, aby jsi získal svůj třetí titul se Slavii.
Re: David Zima se vrací do Slavie
George (přítel SN) před 9 měsíci 01.02.2024 06:29 |Vítej Dejve zpět....věřím, že nám pomůžeš a všichni to společně dotáhneme k tomu cíli, který si všichni přejeme....hlavně zdraví, ať vydrží...
Re: David Zima se vrací do Slavie
Radek097 (přítel SN) před 9 měsíci 01.02.2024 06:30 |Zima je po Krmenčíkovi, Ekpaiovi, Plavšićovi a Madsenovi pátým hráčem, který v předchozím angažmá trávil čas na lavičce či tribuně.
Re: David Zima se vrací do Slavie
lukas6novak před 9 měsíci 01.02.2024 07:33 |Ale máš tam extrémní rozdíl v kvalitě soutěže. Haraslín nebo Birmancevic který tady podle většiny táhnou útok Sparty a dělají jim zápasy tak se tak jim to v top5 lize vůbec nevyšlo. třeba Birmancevic je o 2 roky starší než Zima a ve francii za rok odehrál 400 minut a šel do Sparty kde je jejich nejlepší hráč.
Re: David Zima se vrací do Slavie
Radek097 (přítel SN) před 9 měsíci 01.02.2024 09:04 |Pouze jsem uvedl, že jde o pátého nerozehraného hráče, který sem pod Trpišovským přišel. Ekpaie znal z Liberce, o Krmenčíka s Madsenem měl zájem delší dobu.
V TOP5 se nedařilo ani Janktovi, Mabilovi (hrál v minulosti pod Priskem) či Kamenovićovi a ve spartě se neprosadili. Takže ani ta top liga není zárukou, že tady bude hráč dominovat.
Re: David Zima se vrací do Slavie
kostelnivlajka před 9 měsíci 01.02.2024 08:12 |Teď zas bude měsíc stát, než splní trpišovskýho čísla...
Re: David Zima se vrací do Slavie
rfslavia před 9 měsíci 01.02.2024 08:06 |pokud to bude znamenat konec Masopusta, Holese a Borila na stoperu tak je to super, jestli to bude na ukor Vlcka, tak to neni dobry
Re: David Zima se vrací do Slavie
MarekB98 před 9 měsíci 01.02.2024 12:06 |Souhlas, ale podle mě to právě na úkor Vlčka bude, nebo to tak vypadá. Nemyslím si, že se s Holešem počítá zpátky do zálohy, takže bych řekl, že to trenéři vidí tak, že v základní stoperské trojici budou na jaře Ogbu, Holeš a Zima. Ale třeba se mýlím.
Re: David Zima se vrací do Slavie
Steve2924 (přítel SN) před 9 měsíci 01.02.2024 12:23 |trenéří se chtějí vrátit ke 4 člené obraně a hře na 2 stopery.
takže počítám, že Ogbu - Zima + Vlček a Bořil střídání
Holeš se vrátí primárně na DZ
Re: David Zima se vrací do Slavie
MarekB98 před 9 měsíci 01.02.2024 14:03 |Tím bych si nebyl jistý.
Re: David Zima se vrací do Slavie
Steve2924 (přítel SN) před 9 měsíci 02.02.2024 11:45 |Vycházím z toho co řekl sám Jindřich, že přechod na 3 obránce byl spíš vynucený odchodem Davida Juráska a tím, že za něj nepřišla typologicky stejná náhrada. Což měli teď napravit. A trenér chce hrát tak jak hrál na jaře na dva stopery.
A odpovídá tomu i rozestavení v přátelských zápasech.
Re: David Zima se vrací do Slavie
MarekB98 před 9 měsíci 02.02.2024 13:31 |Dobře, tak uvidíme.
Re: David Zima se vrací do Slavie
kjandourek (admin) před 9 měsíci 02.02.2024 16:23 |Já si to osobně nemyslím - beru tříobráncový systém jako směr, kterým se fotbal bude ubírat... podobně jako se na začátku století ubíral směrem ke čtyřem obráncům v lajně - tedy bez libera...
V prvním přípravném zápase jsme hráli na čtyři obránce, ale ve druhém, což byl typologicky nejtěžší soupeř, jsme hráli na tři beky..... Ve dvojzápase s Pekingem sice opět na čtyři, ale nejsem si jistý, zda to nebylo dáno zraněním dvojice Synian - Holeš...
Re: David Zima se vrací do Slavie
Steve2924 (přítel SN) před 8 měsíci 07.02.2024 12:38 |Předpokládám, že minimálně se 4 obráncový systém vrátí do variant. Podle soupeře. S tím, že bude převažovat. Alespoň tak jsem to pochopil. Tak uvidíme.
Re: David Zima se vrací do Slavie
kjandourek (admin) před 8 měsíci 07.02.2024 17:37 |S tím samozřejmě souhlasím, dokonce bych si troufl říci, že pracujeme na přepínání mezi těmito styly v průběhu hry....
Re: David Zima se vrací do Slavie
japhy před 9 měsíci 01.02.2024 14:14 |To bude mít Holeš blbý vracet se na post, co už skoro neprovozujeme :)
Re: David Zima se vrací do Slavie
MUDRa před 9 měsíci 01.02.2024 08:07 |Vcera jsem poslouchal zajice, a ty lidi tam vubec nepochopili, ze dulezitejsi nez ekonomicka stranka tohoto prestupu je ta sportovni. Za me pokud David bude hrat jako pred odchodem, muze u nas hrat celou karieru a nebude to prodelecne. Za me super prichod.
Re: David Zima se vrací do Slavie
kostelnivlajka před 9 měsíci 01.02.2024 08:09 |Otázkou je, zda-i bude skutečně hrát tak, jako před odchodem---- vždyť si v tý Itálii moc nekop
Re: David Zima se vrací do Slavie
vlk30 (přítel SN) před 9 měsíci 01.02.2024 13:56 |Zase na druhou stranu, proč by se po něm tak sapali Němci s Hamburku a i jiní,kdyby to s ním bylo tak na hovno a dávali za něj sedm mega v éčkach i když by to bylo po opci Tamní noviny jsou z toho celkem překvapeny, že nešel do Německa.
Komentář byl uživatelem upraven (01.02.2024 20:06) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zase na druhou stranu, proč by se po něm tak sapali Němci s Hamburku a i jiní,kdyby to s ním bylo tak na hovno a dávali za něj sedm mega v éčkach i když by to bylo po opici Tamní noviny jsou z toho celkem překvapeny, že nešel do Německa. .
Skrýt původní komentář
Re: David Zima se vrací do Slavie
mig52 před 9 měsíci 01.02.2024 08:27 |Vždyť se už zaplatil. Pokud si pamatuji, ven šel za 150, vrací se za 100. A to přijde další prodej, pokud mu bude sloužit zdraví. Myslím, že u nás kariéru nedokončí, je investicí do budoucna.
Re: David Zima se vrací do Slavie
El Greco před 9 měsíci 02.02.2024 20:03 |Taky něco stál, že jo.
A sportovní stránka nemůže mít nikdy přednost v celkovém směřování - nikdo nechce ztrátový klub, když funguje jako miliardáře dotovaná zábava nemůže to dopadnout dobře. Což se doufám ani jedno nestane.
Spíš se počítá s tím, že Iggy půjde v létě pryč a David ho třeba na rok nahradí - bez Iggyho by se nám třeba Liga Mistrů hrála těžko.
(Jsem rád, že DZ přišel.)
Re: David Zima se vrací do Slavie
Orwell_1892 (přítel SN) před 9 měsíci 01.02.2024 09:59 |Pokud bude David hrát minimálně jako před svým odchodem do Turína, tak tu celou kariéru nezůstane..:-)
Re: David Zima se vrací do Slavie
WarszawskiMuranow před 9 měsíci 01.02.2024 08:15 |Davide jsi borec!
Re: David Zima se vrací do Slavie
weetek před 9 měsíci 01.02.2024 09:37 |Vítej zpátky doma, Davide! Z lidského pohledu mám z toho příchodu vlastně velikou radost. Skromný, upřímný kluk, ten malý detail s členstvím ve whatsappové skupině vlastě říká docela hodně.
Míň už mě to těší z pohledu koncepce budování kádru a z pohledu financí. Věřím, že si David brzy vykope formu, ve které ze Slavie odcházel a kterou teď díky minimálnímu hernímu vytížení logicky prostě nemá. Částka, kterou za něj klub dal, je možná i trochu signálem v tom směru, že klub teď vlastní miliardář, který na kačku hledět nebude. Nevím, jestli je v našem zájmu, aby se Slavia stala součástí dostihů dvou českých oligarchů, kdo se plácne přes kapsu víc. Jeden takovýhle přestup to jistě neznamená, jsem zvědav, jestli v letním přestupáku, zvlášť pokud stíhání sparty v lize nedopadne, přijdou další takhle mastné příchody. Vybavuju si, jak tu Kadlík Janďourků kdysi vykládal o období, kdy přišli v krátkém čase Altintop a spol., jako o chování ožralých milionářů (samozřejmě zpětně). Doufám, že nás žádné takové v létě nečeká a půjde se dál cestou zapracovávání mladých talentů.
Re: David Zima se vrací do Slavie
Pedro50 před 9 měsíci 01.02.2024 10:47 |Já si to myslím taky, radši hrajme klidný střed tabulky, hlavně žádný finanční dostihy a drahý přestupy a to rozšiřování stadionu je taky pěkná blbost radši bych zkusil trochu sedaček odebrat a prodat....
Komentář byl uživatelem upraven (01.02.2024 10:47) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já si to myslím taky, radši hrajme klidný střed tabulky, hlavně žádný finanční dostihy a dráhy přestupy a to rozšiřování stadionu je taky pěkná blbost radši bych zkusil trochu sedaček odebrat a prodat.....
Skrýt původní komentář
Re: David Zima se vrací do Slavie
Lunaris před 9 měsíci 01.02.2024 11:32 |Hoši, je potřeba si uvědomit, že když Slavia prodává hráče za největší peníze ze zemí V4, tak je logicky i za největší peníze může přivádět. Díval jsem se na transfermarkt, přičemž za tyhle peníze přivádí hráče třeba Dinamo Záhřeb nebo Crvena Zvezda, ale ty jsou taky schopny hráče prodat za peníze jako my, takže to tak nějak dává logiku, jsou to spojené nádoby. Důležitější je, aby David Zima byl zdravý a svými výkony tuto částku ospravedlnil, pak už nikdo nic namítat nebude. Stanciu stál podobné peníze a nikdo se tu nad tím nepozastavuje. Zimovi je jen 23 let, dá se říct, že ještě ani není ve fotbalovém peaku, kdežto Altintop a spol. už byli dědkové před sportovním důchodem, takže se to za mě srovnat vůbec nedá. Navíc oni snad ani nebyli drazí na pořízení, jestli si to dobře pamatuju, maximálně na platech, ale to přesně nikdo neví.
Re: David Zima se vrací do Slavie
vlk30 (přítel SN) před 9 měsíci 01.02.2024 13:58 |Smlouva do roku dvacet osm se ti zdá nekoncepční při jeho věku.
Re: David Zima se vrací do Slavie
cvočkař Danda před 9 měsíci 01.02.2024 16:17 |Pánové, já jsem z letošního posílení A-tymu nadšený.Jediny otazník je příchod J.Staňka,ale JT to v podcastu vysvětlil.Koli má po úrazu hendicap a potřebujeme 2.brankáře k Mandymu.
Koli má půl roku na rehabilitaci,v případě,že se to rapidně nezlepší, končí kariéru.
Jen čas ukáže,jestli to byl dobrý Kauf,nebo ne.
V neděli všichni do Edenu(i kdyby z nebe padaly hovna s hakama)!!!
S úctou cvočkář Danda
Re: David Zima se vrací do Slavie
Fido22 před 9 měsíci 01.02.2024 17:25 |Davide, vítej v místě, kde se cítíš opravdu DOMA!
Jsem moc ráda, že jsi přišel s touhou bojovat za Slavii, trénovat a hrát v kolektivu a atmosféře, které dobře znáš a evidentně Ti chyběly. Před vyšší finanční odměnou jsi upřednostnil emoce, srdce a partu - to se v dnešní době moc nevidí. O to hlasitěji křičím: Díky, díky!
Nezapomenu na Tvoji hlášku na videu z kabiny po vítězném zápase Slavie (už nevím jaký zápas to byl), kde coby mlíčňák říkáš klukům: "Hoši, já už musím jít, já zítra maturuji. Tak ahoj a držím vám palce :-) ".
Davide, určitě Slavii pomůžeš, Slavia zase Tobě. Hlavně buď fit a makej na plno tak, jak Tě tady známe.
Slavia oleeee!
Re: David Zima se vrací do Slavie
pinochet před 9 měsíci 02.02.2024 05:07 |To budou mít v Turíně radost, až si přečtou, že za hráče mohli dostat skoro dvojnásobek...
Re: David Zima se vrací do Slavie
rak (přítel SN) před 9 měsíci 03.02.2024 08:52 |To bylo po vítězném domácím zápase s Plzní, po němž jsme slavili titul. Tuším 1:0. Omezená kapacita v hledišti kvůli Covidu.
Hromada & Kačaraba out
martynko před 9 měsíci 01.02.2024 19:06 |https://www.ruik.cz/ze-slavie-odchazi-dalsi-hraci-kacaraba-se-do-rodne-vlasti-nevrati-misto-toho-miri-na-slovensko-stehovat-se-ma-i-hromada/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
Re: Hromada & Kačaraba out
pinochet před 9 měsíci 02.02.2024 05:05 |Tedy jestli Hromadův přestup do Slovanu padl jenom kvůli politikaření Tvrdíka, je to vůči hráčovi, který ve Slavii něco odvedl a kolikrát vytrhl trn z paty, sprosté...
Re: Hromada & Kačaraba out
El Greco před 9 měsíci 02.02.2024 19:57 |A to by ses mohl rovnou přejmenovat z Pinocheta na Koněva - aby se nestalo, že Tě vzor přijde strašit.
Re: Hromada & Kačaraba out
pinochet před 9 měsíci 03.02.2024 13:09 |Koněvovi vadilo tahání politiky do sportu?
Re: David Zima se vrací do Slavie
vlk30 (přítel SN) před 9 měsíci 01.02.2024 20:13 |V článku bych nějakou nepřesnost našel čtyři miliony eur, není více než sto milionů korun a také to není nejdražší příchod Nikoušek byl o něco dražší. Btw nýmandi z ispartu vůbec uváděli nadsazenou cenu asi o dvanáct-třináct milionů. Hlavně že měli obr titulek o nejdražším příchodu do SKS, maximálně to je nejdražší příchod českého plejera k nám.
Komentář byl uživatelem upraven (01.02.2024 20:13) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
V článku bych nějakou nepřesnost našel čtyři miliony eur, není více než sto milionů korun a také to není nejdražší příchod Noci byl o něco dražší. Btw nýmandi z ispartu vůbec uváděli nadsazenou cenu asi o dvanáct-třináct milionů. Hlavně že měli obr titulek o nejdražším příchodu do SKS, maximálně to je nejdražší příchod českého plejera k nám. .
Skrýt původní komentář
Re: David Zima se vrací do Slavie
Ivan před 9 měsíci 03.02.2024 10:38 |Tak jsem si konečně udělal názor. Z finančního hlediska je to v pohodě, Davida bychom zvládli prodat za 4m kdykoli v průběhu příštích alespoň 2 let. Co je ale trochu horší je, že dle mého musí hrát Zima, Vlček, Igoh i Holeš.
Z laického pohledu bych byl rád kdybychom stopery ustálli, čímž by se na někoho nedostalo, ale na druhou stranu od trenérů čekám časté točení "podle typologie", a někdy budou hrát stopery i Maso a Béřa. Každopádně v této situaci bych asi přál Vlčkovi nějaké dobré hostování, protože to pro něj bohužel nevidím dobře.
Re: David Zima se vrací do Slavie
lukas6novak před 9 měsíci 03.02.2024 11:11 |Na druhou stranu do první repre pauzy bude mít Slavia 10 zápasů za 34 dní. + pokud se postoupí v poháru přes Spartu a postoupilo by se v evropě (z 1/16 finále do čtvrtfinále) tak budeme mít do konce dubna jen 2x 7 dní mezeru mezi zápasy jinak se bude hrát vždy anglický týden. Takže ani nepůjde tolik o typologii jako to že tam bude muset být nějaká přiměřená rotace ať ty hráče nezničíme fyzicky
Re: David Zima se vrací do Slavie
Ivan před 9 měsíci 03.02.2024 11:34 |pravda,ale těch těžkých zápasů nebude až tolik a právě v těch hráči rostou. Ty výplňové zápasy v lize můřou úplně v pohodě odehrát Bořil s Masopustem (a i se tam typologicky hodí víc dle mého), ale jinak nečekám že by se Vlčák dostal do nějakého těžkého zápasu.
Re: David Zima se vrací do Slavie
Ragnarok před 9 měsíci 03.02.2024 15:03 |Mně přijdou v pohodě všechny tři zimní příchody, problém mám s tím, že ti hráči stáli všichni dvojnásobek toho, co stát měli. Pak by dávali smysl. Takhle kupuje hráče City a PSG a není z toho potom cesta ven.
Co se týče gólmana, posledním hřebíčkem do rakve pro Mandouse byly oba góly na Baníku, kde se skládal jak šraňky a narozdíl od Staňka před střelou z blízka reflexivně uhýbá. Jeho rozehrávka je ale super rychlá a přesná, to nám bude chybět.
Zima je super a pokud víme, že prodáme Ogbua, tak to smysl dává. Cena za hráče ven ale nyní nemůže být 4 miliony EUR, to už je snad každému jasné.
Osobně jsem čekal, že přijde nějaký rozdílový hráč dopředu, někdo typu Haraslín, Birmančevič, Kušej. Opět chápu to, že když nikdo přesně nezapadl do představ trenérů s skvěle se ukazuje Boluwatife, výbornou formu má Wallem a vrací se asi největší česká ofenzivní naděje Jurásek, tak to může být hodně dobré i bez posily.
Kádr je superkvalitní, teď ale musí bez výmluv vyhrát úplně všechno doma. Výmluvy a alibismus, že je Zlín doma silný, že Dostál chytá jak bůh (za plat našeho maséra), že v Karviné to nebude jednoduché už by vůbec neměly být tématem.
Re: David Zima se vrací do Slavie
Ivan před 9 měsíci 03.02.2024 15:09 |Když za Zimu dával Hamburg 7, tak bychom ho asi bez problémů otočili za 4 kdykoli.
Re: David Zima se vrací do Slavie
Ragnarok před 9 měsíci 03.02.2024 18:01 |Taky jsem si to říkal, když jsem za 15 SFr kupoval akcie Credit Suisse.
Re: David Zima se vrací do Slavie
tomslavista před 9 měsíci 03.02.2024 17:17 |Je skvělé, že si můžeme dovolit přivést hráče z italské Série A. A jsem rád, že to není Barák, ale Zima. :) I když v repre se mi Davidovy výkony pod Šilhavkou moc nelíbily, věřím, že Trpiš a Houšťa z něho znovu dostanou to nejlepší.