Trochu alibi to s tím titulem... Už alespoň chápu, proč přesto, že jsme dva roky bez titulu, tak se "nic neděje"... A popravdě, co se týká minulé sezóny, tak uspokojivým měřítkem byly výkony jen v domácích zápasech. Ve venkovních to bylo utrpení. Tak snad to letos bude lepší a konečně ten titul bude. Protože filozofická prohlášení jsou jedna věc, ale titul je prostě titul.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Já to vidím tak, že nejdůležitější je Evropa. Titul je hezká věc, ale prioritou by mělo být dojít pokud možno co nejdál v té co nejvyšší možné evropské soutěži, což je v tuto chvíli Evropská liga. Tak si Slavia dělá renomé v zahraničí a láká o to více zahraničních hráčů, přičemž zároveň ukazuje současné hráče a navyšuje jim cenu, takže se pak dají lépe prodat. Titul za hranicemi Česka prakticky nikoho nezajímá, i když je samozřejmě hezké nechat za sebou Spartu a Plzeň.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Všechno co jsi napsal je samozřejmě pravda, ale má to jeden háček, čím výš se umístíme v tabulce, tím můžeme pomýšlet na vyšší soutěž v Evropě a tím i na lepší peníze a popř. taky můžeme být lépe nasazení v baráži ... (týká se Champions League, kde je veliký rozdíl, jít tam z prvního nebo druhého místa v lize)
Původní komentář: Všechno co jsi napsal je samozřejmě pravda, ale má to jeden háček, čím výš se umístíme v tabulce, tím můžeme pomýšlet na vyšší soutěž v Evropě a tím i na lepší peníze a popř. taky můžeme být lépe nasazení v baráži ... (týká se Champions League, kde je veliký rozdíl, jít tam z prvního nebo druhého místa). Skrýt původní komentář
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
To je samozřejmě pravda, souvisí to spolu. Od příští sezóny by mělo být možné postoupit do Ligy mistrů i z druhého místa, ale tato varianta je pochopitelně mnohem těžší než hrát mistrovskou část.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
To zase podle mě není úplně nutné, už bylo mnoho případů, kdy tým skončil v lize třeba druhý a potom udělal velké tažení v Evropské lize. Samozřejmě Liga mistrů je mnohem lepší finančně i prestiží, ale já stavím dlouhé působení v pohárech (myšleno minimálně ještě v prvním kole jara) nad titul.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Posláním trenéra by mělo být především aby mužstvo uspělo především v lize. Od toho se může odvíjet vše ostatní. Poslední dvě sezóny jsme neuspěli díky
špatným výsledkům v jarní části proti mužstvům které jsme měli porazit. A to jde především za realizačním týmem. Vše ostatní je okecávání a alibismus
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Pepo, promiň, pominu čárky a zrovna tak pominu, že jsme měli porazit TA mužstva... :) Omlouvám se, nejspíš teď budu za hnidopicha, ale nedá mně to a tak se tady pokusím o trochu osvěty. :)
Tvoje věta: "Poslední dvě sezóny jsme neuspěli díky špatným výsledkům v jarní části proti mužstvům které jsme měli porazit." - Když je něco špatně, je to "KVŮLI"! Kvůli, kvůli, kvůli! Něco špatně = kvůli. Něco dobře = díky!
Kvůli zpoždění letadla jsme přiletěli pozdě na důležité jednání. - Kvůli chřipce jsem neviděl zápas Slavie proti Seville. - Kvůli remíze v Linci jsme spadli do horšího koše pro losování.
Díky zpoždění letadla jsme se vyhnuli velké bouřce a silným turbulencím nad místem přistání. - Díky chřipce jsem nemohl odletět na Maledivy letadlem, které se pak zřítilo. - Díky našim dobrým výsledkům máme dobrý koeficient v Evropě.
Konec češtinářského okénka, děkuji za pozornost.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Jestli aspoň jeden čtenář SN si zapamatuje a následně někdy použije, že něco špatně = KVŮLI a něco dobře = DÍKY, pak moje snažení nebylo marné... :)
Něco špatně = kvůli - - - kvůli špatným výsledkům...
Něco dobře = díky - - - - díky dobrým výsledkům...
Děkuji za zapamatování :)
Původní komentář: Jestli aspoň jeden čtenář SN si zapamatuje a náísledně použije, že něco špatně = KVŮLI a něco dobře = DÍKY, pak moje snažení nebylo marné... :)
Něco špatně = kvůli - - - kvůli špatným výsledkům...
Něco dobře = díky - - - - díky dobrým výsledkům...
Děkuji za zapamatování :). Skrýt původní komentář
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Připadá mi, že Jindřich uvažuje víc jako manažer či šéf klubu, než jako trenér. Ne, že ti by titul nechtěli. Ale jako trenér si nedá cíl a budou ho těšit narvaná hlediště??!! Ok, ale to může nastat situace, že lidí bude nejvíc v historii a skončíme pátí. Jasně, fotbal se dělá pro lidi, ale to, co Jindřich jmenuje, by měli dělat jiní, on by se měl VÝHRADNĚ starat o sportovní stránku a jednoznačně si vytyčit sportovní cíle a úkoly. Jeho pohled by mohl sklouzávat k alibismu! No což, skončili jsme čtvrtí, ale lidí chodilo víc, jako vloni. Proboha, to není náplň trenéra.
Původní komentář: Připadá mi, že Jindřich uvažuje víc jako manažer či šéf klubu, než jako trenér. Ne, že ti by titul nechtěli. Ale jako trenér si nedá cíl a budou ho těšit narvaná hlediště??!! Ok, ale to může nastat situace, že lidí bude nejvíc v historii a skončíme pátí. Jasně, fotbal se dělá pro lidi ale to, co Jindřich jmenuje, by měli dělat jiní, on by se měl VÝHRADNĚ starat o sportovní stránku a jednoznačně si vytyčit sportovní cíle a úkoly. Jeho pohled by mohl sklouzávat k alibismu! No což, skončili jsme čtvrtí, ale lidí chodilo víc, jako vloni. Proboha, to není náplň trenéra.. Skrýt původní komentář
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Když Trpiš řekne, že nemá cíl, tak to ještě neznamená, že nemá cíl naše mužstvo nebo klub ... Jindra je hlavně diplomat a připadá mi, jako by chtěl trochu sejmout tu tíhu a zodpovědnost z kluků, trochu jim ulevit ... I když oni stejně vědí a jsou na to ve Slavii připravováni, že musí pořád vyhrávat, no ale stejně ...
Původní komentář: Když Trpiš řekne, že nemá cíl, tak to ještě neznamená, že nemá cíl naše mužstvo nebo klub ... Jindra je hlavně diplomat a připadá mi, jako by trochu chtěl sejmout tu tíhu a zodpovědnost z kluků, trochu jim ulevit ... I když oni stejně vědí a jsou na to ve Slavii připravováni, že musí pořád vyhrávat, no ale stejně .... Skrýt původní komentář
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Ale od toho by tam měla být silná oponentura. A já ji tam fakt nevidím. Od Nezmara tam nikdo, kdo jel třeba i na tu oranžovou za Slavii nebyl. Teď se jede přes spadlé závory a u některých je to napravení asi dvacetiletého zmaru.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Na mě to malinko působí, že ty miliony, co vydělává mu trošku vlezly do hlavy. Článek jsem četl ráno a teď znova. Dělá to na mě dojem, že ekonomická stránka je pro něj nad sportovní i když to říká velmi zaobaleně Souhlasím s Tebou, že to není role trenéra. Ani když se jmenuje Trpišovský.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
No, poslední dobou mi přijde, že jedem spíše dělat něco na efekt a dělat z fotbalu a okolí hlavně kulturní zážitek. Na jednu stranu je to dobře, protože tu dříve skoro vůbec nebylo a část fans si ji dělala sama (např. OP, později TS). Souhlasím i se Strašákem a Šrámkem z podcastu, že se díky tomu pomáhá tvořit identita Slavie s fanoušky navzájem.
Ale fotbal by měl být pořád primárním cílem a to včetně vítězství.
Za Řebíčka nebo Lešky byla nějaká situace a nějaké možnosti. Ale nyní jsou jiné možnosti. Trpiš a spol mají komfort a možnosti, který krom Sparty nikdo jiný v lize nemá, včetně toho, že si přivádějí hráče, který chtejí, zvláště ze samotné ligy. Že se nepovede zápas, i celá sezona, to se stane, je to sport. Ale nesmí se to stát pravidlem, bagatelizovat a nevzít si z toho ponaučení. Pak to prostě zavání alibismem. Viz, Tvrďasovi řeči před derby mimulou sezonu.
Z rozhovoru JiT z podcastu ho trošku chápu. Když nastupovali, prachy se moc neřešily, jelo se hlavně na sportovní úspěch. Nyní musí jet i na ekonomický aspekt. Ale přesto si trošku myslim, že spichl a že ho prostě baví zkoušet hráče na jiných postech, měnit sestavou a zároveň trvat na jednom a tom samém stylu hry, ikdyž to někteří v našem týmu nedávají.
P. S. To není ani tak kritika, jako spíše moje pocity, když už se to tu tak nějak řeší. JiT a spol. už beru (včetně mého okolí) jako pevnou součást Slavie, proto mi to paradoxně i víc štve.....
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Jj, mně to trochu připomíná, když jsem zamlada pařil na PC a nějakou hru jsem dohrál až do konce, tak už mě to potom tolik nebavilo hrát a vymýšlel jsem různý blbinky, abych si to jako ztížil a bavilo mě to víc. Možná to nějak podobně má i Jindra, že třeba i proto dopustil, aby odešli najednou Kuchta a Stanciu. Jakože mám tři tituly, už je to nuda, tak teď si to zkusím vyhrát bez klíčových hráčů. Jasně, prodávat potřebujeme, ale přijde mi, že v tom období po třetím titulu začalo odcházet těch hráčů moc a že Jindra, který předtím vždycky bědoval, když někdo odešel, tak najednou s těmi odchody začal být celkem v pohodě.
Bojím se, že pro příští sezónu si dáme za cíl umístění do druhého mista (když i z něj se půjde do kvalifikace LM), a že když se budem přetahovat o titul s někým, kdo za ním půjde i přes mrtvoly, jako poslední dvě sezóny, tak to zase nedopadne.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Původní komentář: Pepo, promiň, pominu čárky a zrovna tak pominu, že jsme měli porazit TA mužstva... :) Omlouvám se, nejspíš teď budu za hnidopicha, ale nedá mně to a tak se tady pokusím o trochu osvěty. :)
Tvoje věta: "Poslední dvě sezóny jsme neuspěli díky špatným výsledkům v jarní části proti mužstvům které jsme měli porazit." - Když je něco špatně, je to "KVŮLI"! Kvůli, kvůli, kvůli! Něco špatně = kvůli. Něco dobře = díky!
Kvůli zpoždění letadla jsme přiletěli pozdě na důležité jednání. - Kvůli chřipce jsem neviděl zápas Slavie proti Seville. - Kvůli remíze v Linci jsme spadli do horšího koše pro losování.
Díky zpoždění letadla jsme se vyhnuli velké bouřce a silným turbulencím nad místem přistání. - Díky chřipce jsem nemohl odletět na Maledivy letadlem, které se pak zřítilo. - Díky našim dobrým výsledkům máme dobrý koeficient v Evropě.
Konec češtinářského okénka, děkuji za pozornost.. Skrýt původní komentář
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
"Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul".....
No, We are the champions - je to oč ve sportovním byznysu běží, co přináší nejvíce financí a je základem pro další úspěchy, byť je samozřejmě nezaručuje! Být vítězem je to, co v podstatě všechny zajímá a hlavně tvoří historii. Nejen "bramborová medaile", ani druhé místo již během několika měsíců není ničím jiným, než jen úspěchem vítěze.
Jsem jen fanoušek Slavie, skalní fanoušek, a uznávám, že hrajeme nejlepší fotbal u nás už pět let a právě pod vedením trenéra Trpišovského. Být třikrát mistrem, vítězem poháru a sledovat naše minulé zápasy v Evropě bylo nezapomenutelným zážitkem a mou největší fotbalovou radostí po titulu Cipra a titulech Jarolíma a šilhavého. O to víc mne mrzí, že jsme ligu dva roky nevyhráli a znovu se nepřiblížili k počtu titulů, které získal náš úhlavní soupeř - rudí podvodníci z Letné. Koho u nás po pár měsících resp. po letech zajímá jakým způsobem se tento klub stal "nejúspěšnějším". Kdo "otevře oči" novým fotbalovým fanouškům a přivede je na náš stadion - tedy vyjma vlastních potomků,,,
Jen vítězové mají záruku uznání velikosti i v dalším posilování své fanouškovské základny.
Naše fotbalové prostředí je prostředím "fanoušků úspěchu". Tak to je, a v našich podmínkách to těžko kdo změní. Stadiony jsou vždy zaplněny jen když se vyhrává. Ani ti skalní "postižení" v době když se nedaří stadion nezaplní.
Jediným způsobem jak se stát i v očích nestranných úspěšným klubem je vyhrávat ligu. A vyhrávat ji ne stále, ale opakovaně. Vím, že to je vlastně nemožné, ale kdo chce být úspěšný a mít respekt musí jednoznačně preferovat vítězství. Je zvláštní, že už před sezónou vyhlásíme, že vítězství není tím hlavním....
Chápu, že finanční konsolidace klubu je základem úspěchu a je nezbytností, aby jak bylo řečeno "stál klub na dlouhodobějších pilířích". Pokud se nemýlím i letos zaručuje mistrovský titul i evropský pohár byť jen ten "třetí". je tedy nejen úspěchem chvíle vítězství, ale je první zárukou pro další rozvoj a zvýšení prestiže. Nevěřím tomu, že bez vítězství v lize se bude jen díky dobrému fotbalu zvedat návštěvnost a prodej permanentek. Dokladem toho, co mám na mysli je návštěvnost na zápasech Sparty a Plzně, když se nevyhrává a když jdou od výhry k výhře.... a s fotbalovou kvalitou a krásou hry to mělo jen částečnou spojitost. Góly a vítězství jsou hnacím motorem....
Derby 3 : 3 se jistě líbilo i těm nezaujatým... pro mne však bude mít navždy pachuť ztráty titulu!
I trenér Trpišovský v rozhovoru přiznává, že se s druhým místem neumí smířit.... Pro mne osobně jsou ztráty titulů v uplynulých dvou letech promarněnou možností jak Slavii ještě více povznést a proslavit. Velká škoda!
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
:-) Tak to bych bral. Ale to jen potvrzuje to co napsal, že "We Are The Champions = je to oč ve sportovním byznysu běží, co přináší nejvíce financí a je základem pro další úspěchy...".
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
"Tvrdím, že mužstvo je teď minimálně o 50% silnější než před rokem..."
A zase jsem u toho zapomínání.... No, v minulém roce myslím skončili čtyři pilíře naší základní sestavy. Odešel Bah, snad i Kúdela? Nyní odešli Olayinka s Juráskem. V průběhu roku "dorazili" Douděra, Van Buren, Ogbu, Jurečka, Zafeiris... K nim lze snad připočítat i druhého Juráska a nyní Chytila, Vlčka a Tijaniho... Skvělé výkony podával Oscar Dorley a doufám, že se Provod vrátí do bývalé formy,,,, Tedy alespoň hráči, kteří byli, jsou nebo by mohli být dle mého oporami týmu.
Uznávám, že trenér Trpišovský se po několikáté dokázal vyrovnat s odchody klíčových hráčů základní sestavy, kádr měl nadále nejvyšší kvalitu v naší lize a nadále jsme hráli v čele tabulky. A často i opravdu výborně. To, že se Slavia po druhé za sebou nestala mistrem.....stalo se... sakra!
Avšak tvrdit v této chvíli, kdy náš nejlepší defenzivní středový hráč musí nadále plnit "funkci" stopera (lepšího do této chvíle zatím nemáme, snad bude Sinyan tím pravým) a po "demolici" naší levé strany, že je tým minimálně o 50% silnější než před rokem mi nějak nesouzní s tím, jak jsme se prezentovali proti Drážďanům (jistě, jen příprava...ale...) a hlavně nerozumím tomu, proč tedy nevyhlásíme jako hlavní cíl sezóny zisk titulu?
V uplynulých dvou letech jsme se, jak se s oblibou neustále opakuje, připravili o body se "slabšími" soupeři...
Opět tvrdím, že je to jen část pravdy,,,
Mám obavy z toho, aby se opět neopakovaly některé neslané - nemastné výkony nedostatečně sehraného týmu s neujasněnou hierarchií jednotlivců a hledáním nejlepší sestavy v prvních kolech. Mám obavy z toho, aby nedostatečná sehranost a systém 3 - 4 - 3 nebránil některým hráčům podávat optimální výkony. Myslím si, že právě nesehranost, využívání hráčů na postech, které jim zcela "nesedí" a nejasnost hierarchie hráčů, která vnáší nejistotu do týmu, nás může opět stát ztrátu bodů a snad opět nedojde k opakované velké "rotaci" v sestavě....
Pořád jsem přesvědčen o tom, že máme nejkvalitnější hráčský kádr v lize. A tak jen doufám, že se mé obavy nenaplní, a že se od začátku soutěže bude mluvit jen o výborných výkonech Slavie a jejích hráčů. Doufám,,,
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Komentáře (38)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Slávista 51 před rokem 17.07.2023 13:58 |1*
Je zřejmě dost těch fanoušků, kteří jsou pro to, aby jste pane Trpišovský vydržel ve Slavii co nejdéle !
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Merlinus (přítel SN) před rokem 17.07.2023 14:22 |Trochu alibi to s tím titulem... Už alespoň chápu, proč přesto, že jsme dva roky bez titulu, tak se "nic neděje"... A popravdě, co se týká minulé sezóny, tak uspokojivým měřítkem byly výkony jen v domácích zápasech. Ve venkovních to bylo utrpení. Tak snad to letos bude lepší a konečně ten titul bude. Protože filozofická prohlášení jsou jedna věc, ale titul je prostě titul.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
edenian před rokem 17.07.2023 16:31 |Zajimavy je, ze vlastne Trpis nic takovyho nerekl. Rekl to ten novinar a udelal z toho titulek jako vyrok Trpise, trochu drsny ne?
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
necich před rokem 17.07.2023 18:59 |Přesně tak inženýra nějakým MBA neposereš :)
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
MarekB98 před rokem 17.07.2023 15:36 |Já to vidím tak, že nejdůležitější je Evropa. Titul je hezká věc, ale prioritou by mělo být dojít pokud možno co nejdál v té co nejvyšší možné evropské soutěži, což je v tuto chvíli Evropská liga. Tak si Slavia dělá renomé v zahraničí a láká o to více zahraničních hráčů, přičemž zároveň ukazuje současné hráče a navyšuje jim cenu, takže se pak dají lépe prodat. Titul za hranicemi Česka prakticky nikoho nezajímá, i když je samozřejmě hezké nechat za sebou Spartu a Plzeň.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Ladislav (přítel SN) před rokem 17.07.2023 15:55 |Všechno co jsi napsal je samozřejmě pravda, ale má to jeden háček, čím výš se umístíme v tabulce, tím můžeme pomýšlet na vyšší soutěž v Evropě a tím i na lepší peníze a popř. taky můžeme být lépe nasazení v baráži ... (týká se Champions League, kde je veliký rozdíl, jít tam z prvního nebo druhého místa v lize)
Komentář byl uživatelem upraven (17.07.2023 15:56) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Všechno co jsi napsal je samozřejmě pravda, ale má to jeden háček, čím výš se umístíme v tabulce, tím můžeme pomýšlet na vyšší soutěž v Evropě a tím i na lepší peníze a popř. taky můžeme být lépe nasazení v baráži ... (týká se Champions League, kde je veliký rozdíl, jít tam z prvního nebo druhého místa).
Skrýt původní komentář
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
MarekB98 před rokem 17.07.2023 16:12 |To je samozřejmě pravda, souvisí to spolu. Od příští sezóny by mělo být možné postoupit do Ligy mistrů i z druhého místa, ale tato varianta je pochopitelně mnohem těžší než hrát mistrovskou část.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
záplata před rokem 17.07.2023 18:03 |Do Evropy jedině s titulem.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
necich před rokem 17.07.2023 18:56 |Do Evropy jedině se Smart Wings..:)
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
kalex před rokem 17.07.2023 20:43 |To by těch titulů, pohárů a jar v Evropě, prodejů hráčů za ty love tolik nebylo.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
necich před rokem 17.07.2023 21:36 |Také bychom byli možná dnes na úrovni České Lípy či Ústí nad Labem.. :)
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
MarekB98 před rokem 17.07.2023 22:04 |To zase podle mě není úplně nutné, už bylo mnoho případů, kdy tým skončil v lize třeba druhý a potom udělal velké tažení v Evropské lize. Samozřejmě Liga mistrů je mnohem lepší finančně i prestiží, ale já stavím dlouhé působení v pohárech (myšleno minimálně ještě v prvním kole jara) nad titul.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Slávista 51 před rokem 17.07.2023 18:47 |Háček je i v množství mužstev v 1.lize ČR.
Max 12 by bohatě stačilo !
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Apep před rokem 17.07.2023 18:39 |Posláním trenéra by mělo být především aby mužstvo uspělo především v lize. Od toho se může odvíjet vše ostatní. Poslední dvě sezóny jsme neuspěli díky
špatným výsledkům v jarní části proti mužstvům které jsme měli porazit. A to jde především za realizačním týmem. Vše ostatní je okecávání a alibismus
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
SLAVIESTA před rokem 17.07.2023 19:01 |Málo chvály příteli, málo chvály, tím si tady ostruhy nevysloužíš. Palec dolů, zkus to ještě jednou a líp!
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
SLAVIESTA před rokem 17.07.2023 20:11 |Vidíš, já ti to říkal
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
knl66 (přítel SN) před rokem 17.07.2023 23:02 |Pepo, promiň, pominu čárky a zrovna tak pominu, že jsme měli porazit TA mužstva... :) Omlouvám se, nejspíš teď budu za hnidopicha, ale nedá mně to a tak se tady pokusím o trochu osvěty. :)
Tvoje věta: "Poslední dvě sezóny jsme neuspěli díky špatným výsledkům v jarní části proti mužstvům které jsme měli porazit." - Když je něco špatně, je to "KVŮLI"! Kvůli, kvůli, kvůli! Něco špatně = kvůli. Něco dobře = díky!
Kvůli zpoždění letadla jsme přiletěli pozdě na důležité jednání. - Kvůli chřipce jsem neviděl zápas Slavie proti Seville. - Kvůli remíze v Linci jsme spadli do horšího koše pro losování.
Díky zpoždění letadla jsme se vyhnuli velké bouřce a silným turbulencím nad místem přistání. - Díky chřipce jsem nemohl odletět na Maledivy letadlem, které se pak zřítilo. - Díky našim dobrým výsledkům máme dobrý koeficient v Evropě.
Konec češtinářského okénka, děkuji za pozornost.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
knl66 (přítel SN) před rokem 19.07.2023 12:19 |Jestli aspoň jeden čtenář SN si zapamatuje a následně někdy použije, že něco špatně = KVŮLI a něco dobře = DÍKY, pak moje snažení nebylo marné... :)
Něco špatně = kvůli - - - kvůli špatným výsledkům...
Něco dobře = díky - - - - díky dobrým výsledkům...
Děkuji za zapamatování :)
Komentář byl uživatelem upraven (19.07.2023 12:20) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jestli aspoň jeden čtenář SN si zapamatuje a náísledně použije, že něco špatně = KVŮLI a něco dobře = DÍKY, pak moje snažení nebylo marné... :)
Něco špatně = kvůli - - - kvůli špatným výsledkům...
Něco dobře = díky - - - - díky dobrým výsledkům...
Děkuji za zapamatování :).
Skrýt původní komentář
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
wimpy před rokem 19.07.2023 12:42 |Kvůli tobě si to asi zapamatuju.
Ač se nezdá, použito správně! :-)
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
knl66 (přítel SN) před rokem 19.07.2023 14:11 |Dobře, děkuji za zpětnou vazbu a ode mě palec hore : ))
Komentář byl uživatelem upraven (19.07.2023 14:57) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dobře, děkuji za zpětnou vazbu : )).
Skrýt původní komentář
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Droosy před rokem 17.07.2023 18:39 |Takže se mentálně připravujeme na druhé, třetí místo??
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
SLAVIESTA před rokem 17.07.2023 18:58 |Na druhé místo se nemusíme připravovat, to máme už slušně natrénováno.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
El Greco před rokem 17.07.2023 20:12 |A ten rozhovor si nečet, protože reagovat mužeš i tak, viď.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
mig52 před rokem 17.07.2023 20:40 |Připadá mi, že Jindřich uvažuje víc jako manažer či šéf klubu, než jako trenér. Ne, že ti by titul nechtěli. Ale jako trenér si nedá cíl a budou ho těšit narvaná hlediště??!! Ok, ale to může nastat situace, že lidí bude nejvíc v historii a skončíme pátí. Jasně, fotbal se dělá pro lidi, ale to, co Jindřich jmenuje, by měli dělat jiní, on by se měl VÝHRADNĚ starat o sportovní stránku a jednoznačně si vytyčit sportovní cíle a úkoly. Jeho pohled by mohl sklouzávat k alibismu! No což, skončili jsme čtvrtí, ale lidí chodilo víc, jako vloni. Proboha, to není náplň trenéra.
Komentář byl uživatelem upraven (17.07.2023 20:41) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Připadá mi, že Jindřich uvažuje víc jako manažer či šéf klubu, než jako trenér. Ne, že ti by titul nechtěli. Ale jako trenér si nedá cíl a budou ho těšit narvaná hlediště??!! Ok, ale to může nastat situace, že lidí bude nejvíc v historii a skončíme pátí. Jasně, fotbal se dělá pro lidi ale to, co Jindřich jmenuje, by měli dělat jiní, on by se měl VÝHRADNĚ starat o sportovní stránku a jednoznačně si vytyčit sportovní cíle a úkoly. Jeho pohled by mohl sklouzávat k alibismu! No což, skončili jsme čtvrtí, ale lidí chodilo víc, jako vloni. Proboha, to není náplň trenéra..
Skrýt původní komentář
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Ladislav (přítel SN) před rokem 17.07.2023 21:05 |Když Trpiš řekne, že nemá cíl, tak to ještě neznamená, že nemá cíl naše mužstvo nebo klub ... Jindra je hlavně diplomat a připadá mi, jako by chtěl trochu sejmout tu tíhu a zodpovědnost z kluků, trochu jim ulevit ... I když oni stejně vědí a jsou na to ve Slavii připravováni, že musí pořád vyhrávat, no ale stejně ...
Komentář byl uživatelem upraven (17.07.2023 21:15) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Když Trpiš řekne, že nemá cíl, tak to ještě neznamená, že nemá cíl naše mužstvo nebo klub ... Jindra je hlavně diplomat a připadá mi, jako by trochu chtěl sejmout tu tíhu a zodpovědnost z kluků, trochu jim ulevit ... I když oni stejně vědí a jsou na to ve Slavii připravováni, že musí pořád vyhrávat, no ale stejně ....
Skrýt původní komentář
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
kalex před rokem 17.07.2023 22:24 |Ale od toho by tam měla být silná oponentura. A já ji tam fakt nevidím. Od Nezmara tam nikdo, kdo jel třeba i na tu oranžovou za Slavii nebyl. Teď se jede přes spadlé závory a u některých je to napravení asi dvacetiletého zmaru.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
SLAVIESTA před rokem 17.07.2023 21:14 |Na mě to malinko působí, že ty miliony, co vydělává mu trošku vlezly do hlavy. Článek jsem četl ráno a teď znova. Dělá to na mě dojem, že ekonomická stránka je pro něj nad sportovní i když to říká velmi zaobaleně Souhlasím s Tebou, že to není role trenéra. Ani když se jmenuje Trpišovský.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
SKSKali před rokem 17.07.2023 23:08 |No, poslední dobou mi přijde, že jedem spíše dělat něco na efekt a dělat z fotbalu a okolí hlavně kulturní zážitek. Na jednu stranu je to dobře, protože tu dříve skoro vůbec nebylo a část fans si ji dělala sama (např. OP, později TS). Souhlasím i se Strašákem a Šrámkem z podcastu, že se díky tomu pomáhá tvořit identita Slavie s fanoušky navzájem.
Ale fotbal by měl být pořád primárním cílem a to včetně vítězství.
Za Řebíčka nebo Lešky byla nějaká situace a nějaké možnosti. Ale nyní jsou jiné možnosti. Trpiš a spol mají komfort a možnosti, který krom Sparty nikdo jiný v lize nemá, včetně toho, že si přivádějí hráče, který chtejí, zvláště ze samotné ligy. Že se nepovede zápas, i celá sezona, to se stane, je to sport. Ale nesmí se to stát pravidlem, bagatelizovat a nevzít si z toho ponaučení. Pak to prostě zavání alibismem. Viz, Tvrďasovi řeči před derby mimulou sezonu.
Z rozhovoru JiT z podcastu ho trošku chápu. Když nastupovali, prachy se moc neřešily, jelo se hlavně na sportovní úspěch. Nyní musí jet i na ekonomický aspekt. Ale přesto si trošku myslim, že spichl a že ho prostě baví zkoušet hráče na jiných postech, měnit sestavou a zároveň trvat na jednom a tom samém stylu hry, ikdyž to někteří v našem týmu nedávají.
P. S. To není ani tak kritika, jako spíše moje pocity, když už se to tu tak nějak řeší. JiT a spol. už beru (včetně mého okolí) jako pevnou součást Slavie, proto mi to paradoxně i víc štve.....
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
krumicek před rokem 18.07.2023 06:32 |Jj, mně to trochu připomíná, když jsem zamlada pařil na PC a nějakou hru jsem dohrál až do konce, tak už mě to potom tolik nebavilo hrát a vymýšlel jsem různý blbinky, abych si to jako ztížil a bavilo mě to víc. Možná to nějak podobně má i Jindra, že třeba i proto dopustil, aby odešli najednou Kuchta a Stanciu. Jakože mám tři tituly, už je to nuda, tak teď si to zkusím vyhrát bez klíčových hráčů. Jasně, prodávat potřebujeme, ale přijde mi, že v tom období po třetím titulu začalo odcházet těch hráčů moc a že Jindra, který předtím vždycky bědoval, když někdo odešel, tak najednou s těmi odchody začal být celkem v pohodě.
Bojím se, že pro příští sezónu si dáme za cíl umístění do druhého mista (když i z něj se půjde do kvalifikace LM), a že když se budem přetahovat o titul s někým, kdo za ním půjde i přes mrtvoly, jako poslední dvě sezóny, tak to zase nedopadne.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
mig52 před rokem 18.07.2023 10:10 |Je to možné, a pokud by tak JiT uvažoval, měl by si také uvědomit, že klub je víc, než jedinec a jeho případné experimenty.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
knl66 (přítel SN) před rokem 17.07.2023 23:01 |Omluva, špatné zařazení.
Komentář byl uživatelem upraven (17.07.2023 23:03) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Pepo, promiň, pominu čárky a zrovna tak pominu, že jsme měli porazit TA mužstva... :) Omlouvám se, nejspíš teď budu za hnidopicha, ale nedá mně to a tak se tady pokusím o trochu osvěty. :)
Tvoje věta: "Poslední dvě sezóny jsme neuspěli díky špatným výsledkům v jarní části proti mužstvům které jsme měli porazit." - Když je něco špatně, je to "KVŮLI"! Kvůli, kvůli, kvůli! Něco špatně = kvůli. Něco dobře = díky!
Kvůli zpoždění letadla jsme přiletěli pozdě na důležité jednání. - Kvůli chřipce jsem neviděl zápas Slavie proti Seville. - Kvůli remíze v Linci jsme spadli do horšího koše pro losování.
Díky zpoždění letadla jsme se vyhnuli velké bouřce a silným turbulencím nad místem přistání. - Díky chřipce jsem nemohl odletět na Maledivy letadlem, které se pak zřítilo. - Díky našim dobrým výsledkům máme dobrý koeficient v Evropě.
Konec češtinářského okénka, děkuji za pozornost..
Skrýt původní komentář
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
vršek před rokem 18.07.2023 13:49 |"Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul".....
No, We are the champions - je to oč ve sportovním byznysu běží, co přináší nejvíce financí a je základem pro další úspěchy, byť je samozřejmě nezaručuje! Být vítězem je to, co v podstatě všechny zajímá a hlavně tvoří historii. Nejen "bramborová medaile", ani druhé místo již během několika měsíců není ničím jiným, než jen úspěchem vítěze.
Jsem jen fanoušek Slavie, skalní fanoušek, a uznávám, že hrajeme nejlepší fotbal u nás už pět let a právě pod vedením trenéra Trpišovského. Být třikrát mistrem, vítězem poháru a sledovat naše minulé zápasy v Evropě bylo nezapomenutelným zážitkem a mou největší fotbalovou radostí po titulu Cipra a titulech Jarolíma a šilhavého. O to víc mne mrzí, že jsme ligu dva roky nevyhráli a znovu se nepřiblížili k počtu titulů, které získal náš úhlavní soupeř - rudí podvodníci z Letné. Koho u nás po pár měsících resp. po letech zajímá jakým způsobem se tento klub stal "nejúspěšnějším". Kdo "otevře oči" novým fotbalovým fanouškům a přivede je na náš stadion - tedy vyjma vlastních potomků,,,
Jen vítězové mají záruku uznání velikosti i v dalším posilování své fanouškovské základny.
Naše fotbalové prostředí je prostředím "fanoušků úspěchu". Tak to je, a v našich podmínkách to těžko kdo změní. Stadiony jsou vždy zaplněny jen když se vyhrává. Ani ti skalní "postižení" v době když se nedaří stadion nezaplní.
Jediným způsobem jak se stát i v očích nestranných úspěšným klubem je vyhrávat ligu. A vyhrávat ji ne stále, ale opakovaně. Vím, že to je vlastně nemožné, ale kdo chce být úspěšný a mít respekt musí jednoznačně preferovat vítězství. Je zvláštní, že už před sezónou vyhlásíme, že vítězství není tím hlavním....
Chápu, že finanční konsolidace klubu je základem úspěchu a je nezbytností, aby jak bylo řečeno "stál klub na dlouhodobějších pilířích". Pokud se nemýlím i letos zaručuje mistrovský titul i evropský pohár byť jen ten "třetí". je tedy nejen úspěchem chvíle vítězství, ale je první zárukou pro další rozvoj a zvýšení prestiže. Nevěřím tomu, že bez vítězství v lize se bude jen díky dobrému fotbalu zvedat návštěvnost a prodej permanentek. Dokladem toho, co mám na mysli je návštěvnost na zápasech Sparty a Plzně, když se nevyhrává a když jdou od výhry k výhře.... a s fotbalovou kvalitou a krásou hry to mělo jen částečnou spojitost. Góly a vítězství jsou hnacím motorem....
Derby 3 : 3 se jistě líbilo i těm nezaujatým... pro mne však bude mít navždy pachuť ztráty titulu!
I trenér Trpišovský v rozhovoru přiznává, že se s druhým místem neumí smířit.... Pro mne osobně jsou ztráty titulů v uplynulých dvou letech promarněnou možností jak Slavii ještě více povznést a proslavit. Velká škoda!
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Merlinus (přítel SN) před rokem 18.07.2023 14:23 |Hezky shrnuto. Do puntíku podepisuji.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Slávista 51 před rokem 18.07.2023 14:35 |LZE VŠAK
připomenout letošní West Ham - liga nic moc, ale vítěz evropského poháru.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Merlinus (přítel SN) před rokem 18.07.2023 14:53 |:-) Tak to bych bral. Ale to jen potvrzuje to co napsal, že "We Are The Champions = je to oč ve sportovním byznysu běží, co přináší nejvíce financí a je základem pro další úspěchy...".
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
vršek před rokem 18.07.2023 15:01 |"Tvrdím, že mužstvo je teď minimálně o 50% silnější než před rokem..."
A zase jsem u toho zapomínání.... No, v minulém roce myslím skončili čtyři pilíře naší základní sestavy. Odešel Bah, snad i Kúdela? Nyní odešli Olayinka s Juráskem. V průběhu roku "dorazili" Douděra, Van Buren, Ogbu, Jurečka, Zafeiris... K nim lze snad připočítat i druhého Juráska a nyní Chytila, Vlčka a Tijaniho... Skvělé výkony podával Oscar Dorley a doufám, že se Provod vrátí do bývalé formy,,,, Tedy alespoň hráči, kteří byli, jsou nebo by mohli být dle mého oporami týmu.
Uznávám, že trenér Trpišovský se po několikáté dokázal vyrovnat s odchody klíčových hráčů základní sestavy, kádr měl nadále nejvyšší kvalitu v naší lize a nadále jsme hráli v čele tabulky. A často i opravdu výborně. To, že se Slavia po druhé za sebou nestala mistrem.....stalo se... sakra!
Avšak tvrdit v této chvíli, kdy náš nejlepší defenzivní středový hráč musí nadále plnit "funkci" stopera (lepšího do této chvíle zatím nemáme, snad bude Sinyan tím pravým) a po "demolici" naší levé strany, že je tým minimálně o 50% silnější než před rokem mi nějak nesouzní s tím, jak jsme se prezentovali proti Drážďanům (jistě, jen příprava...ale...) a hlavně nerozumím tomu, proč tedy nevyhlásíme jako hlavní cíl sezóny zisk titulu?
V uplynulých dvou letech jsme se, jak se s oblibou neustále opakuje, připravili o body se "slabšími" soupeři...
Opět tvrdím, že je to jen část pravdy,,,
Mám obavy z toho, aby se opět neopakovaly některé neslané - nemastné výkony nedostatečně sehraného týmu s neujasněnou hierarchií jednotlivců a hledáním nejlepší sestavy v prvních kolech. Mám obavy z toho, aby nedostatečná sehranost a systém 3 - 4 - 3 nebránil některým hráčům podávat optimální výkony. Myslím si, že právě nesehranost, využívání hráčů na postech, které jim zcela "nesedí" a nejasnost hierarchie hráčů, která vnáší nejistotu do týmu, nás může opět stát ztrátu bodů a snad opět nedojde k opakované velké "rotaci" v sestavě....
Pořád jsem přesvědčen o tom, že máme nejkvalitnější hráčský kádr v lize. A tak jen doufám, že se mé obavy nenaplní, a že se od začátku soutěže bude mluvit jen o výborných výkonech Slavie a jejích hráčů. Doufám,,,
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Martin Platil před rokem 18.07.2023 15:15 |To, že je mužstvo silnější, jsem slyšel už na jaře. Bohužel soupeři byli v jarních kolech ještě silnější :-(.
Re: Trpišovský: Slavia je moje poslání. Dnes už není měřítkem úspěchu jen titul
Sherudan před rokem 18.07.2023 16:34 |Především v kabině rozhodčích.