Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 12. kolo

Slavia si po zásadně nevydařeném týdnu připsala důležitou výhru s Mladou Boleslaví, ačkoliv hrála skoro celý zápas v oslabení.

Takový zápas jsme teď pro sebevědomí mužstva přesně potřebovali a nebál bych se říct, že takto vydřená výhra pomůže psychice víc než snadná demolice soupeře. Hráči si dokázali, že mohou zvládat i těžké zápasy, které se nevyvíjí podle jejich představ. Snad se to zúročí už v nadcházejícím derby, které o síle obou týmů dost napoví (ve středu je ale ještě třeba zvládnout zápas domácího poháru, jehož zisk by měl být pro Slavii jednou z priorit, na Dukle).

Zpět ale ke včerejšímu duelu s Boleslaví. Slavia se dostala brzy do vedení, když se ve 4. minutě prosadil pohotově Jurečka. Ovšem o pár minut později došlo k zásadní situaci, která významně ovlivnila zbytek duelu. Souboj Skaláka s Oscarem vyhodnotil sudí Křepský jako penaltový a navíc našemu hráči udělil červenou kartu. Situace to byla do značné míry sporná. V první řadě je třeba říct, že od Oscara šlo o hloupost a jeho sahání zezadu po soupeři bylo velmi viditelné. Na druhou stranu je však třeba podotknout, že Skalák si v souboji držením pomohl jako první a samotný pád pak výrazně přifilmoval. Vyhodnocení situace od rozhodčího se dá akceptovat, neakceptovatelné ale je, že totožné provinění si mohou rozhodčí vykládat různými způsoby, aniž by to Komise rozhodčích považovala za chybu. V šedé zóně se tak dle všeho nachází rozdíl mezi penaltou a červenou kartou a přimhouřením očí, což je naprosto neuvěřitelné. Reálně si tak rozhodčí mohou vybrat, jak se jim to podle postranních zájmů hodí, a ligu tak mohou manipulovat snáze než za Berbra. Připočtěte si k tomu okolnosti, že sudí Křepský se kdysi v prostředí sociálních sítí neváhal prezentovat jako primitivní, o to více ale fanatický fanoušek Plzně...

Každopádně Slavii tento diskutabilní moment, po kterém penaltu proměnil Skalák, nezastavil. Ve velmi riskantní první půli, kdy ji jako za starých časů podržel brankář Kolář, udeřil ve 45. minutě Lingr. A jak jsem v poslední době kritizoval některé tahy trenérů a za nevydařené se dá označit i zařazení Oscara na stopera, tak do druhé půle velmi rozumně poslali defenzivnější duo Kačaraba - Tiéhi. Slavia poté hrála dozadu mnohem zodpovědněji a kromě šance Fulneka z 59. minuty hosty do ničeho nepustila. Naopak sama mohla vedení navýšit, nicméně ji nakonec nemuselo mrzet, že se tak nestalo. Výhra 2:1 vydřená po celozápasovém oslabení je totiž skvělou vzpruhou pro pošramocenou psychiku týmu, notabene když se jí dosáhlo po bojovném a kvalitním výkonu zcela zaslouženě.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 8 - Hráč zápasu, jednoznačně nás podržel za stavu 1:1, kdy skvěle vychytal Ladru. Pak si ještě připsal dobré zákroky při střele téhož hráče z první půle a při střele Fulneka z dějství druhého. Tam už ale oba hráči mířili doprostřed branky. Kromě toho Kolář jistě sbíral centry a dobrým výkopem založil akci před Lingrovým gólem.

David Douděra - 5 - Z hlediska aktivity zahrál velmi nadprůměrně, nicméně efektivita byla z jeho strany velmi malá, když svou nepřesností při nahrávce či centru zazdil několik nadějných akcí. V obraně pak chyboval při šanci Fulneka.

Aiham Ousou - 6 - Před penaltovým zákrokem Oscara načal naše zmatky v obraně, když špatně odhadl odskok míče. Zbytek zápasu ale zvládl nadstandardně.

Oscar Dorley - 3 - Povedeným centrem asistoval na gól Jurečky, vzápětí ale hrubě chyboval při faulu ve vápně na Skaláka. Ač nešlo o jednoznačnou situaci a dala se posoudit i opačně, tak Oscar neměl v žádném případě po soupeři sahat zezadu rukama. Doufám, že podobně naivního bránění už se od našich hráčů nedočkám.

David Jurásek - 6 - Kvalitní výkon, i když se kvůli rázu zápasu nedostal ke svým skvělým centrům tak často jako obvykle. Druhou půli odehrál slušně i v pozici krajního stopera v tříobráncovém systému. V podstatě se dostává do pozice, kdy se hráči okolo něj točí a on zůstává základním stavebním kamenem našeho týmu, který podává stálé nadstandardní výkony.

Peter Olayinka - 6 - Zápas odmakal a výborným centrem asistoval u vítězné branky Lingra. Jeho simulace v první půli po jednom ze zákroků byla ale ostudná.

Jakub Hromada - 7 - Jak mu zápas v Olomouci svým naturelem moc nesedl, tak tentokrát to byl akorát zápas pro něj. V první půli musel zaskočit na stoperu a při naší riskantní hře musel řešit nejednu lehkou situaci, v níž až na jedno propadnutí obstál. Ve druhé půli pak úspěšně působil v záloze. Za příkladnou bych označil jeho agresivitu, kdy vyhrával souboje, aniž by ovšem ulétl a předvedl tvrdší nedovolený zákrok.

Ibrahim Traoré - 5 - Jak minulou sezonu pookřál a hrál až překvapivě dobře, tak v této se jeho výkonnost vrátila do normálu a odvádí spíš průměrné výkony. S Boleslaví měl některé lepší momenty, zároveň ale ve vlastním pokutovém území ledabylou patičkou nabil soupeři.

Ondřej Lingr - 7 - Předvedl příkladnou bojovnost v soubojích i při presinku. Mužstvu pomohl i fotbalově, když s přehledem uklidil míč do sítě po perfektním centru Olayinky.

Ewerton - 5 - Bylo to pro něj těžké, protože to není úplně typ hráče na fotbal nahoru-dolů, který se hrál v první půli. Ewerton se snažil vracet, okénka tam ale samozřejmě byla. Směrem dopředu dobře rozjel akci před vítězným gólem. V půli byl správně stažen z taktických důvodů, i když nijak nepropadl. Lepší pětka.

Václav Jurečka - 7 - Konečně dostal větší šanci na hrotu a nebojím se říct, že ji chytil za pačesy. Hned v úvodu pohotově skóroval, celý zápas pak ukázkově odmakal. V soubojích byl zároveň platnější, než bývá Tecl. Myslím, že by si teď zasloužil trochu víc důvěry v útoku, z křídla přeci jen tak dobrý není.

Christ Tiéhi - 6 - Takticky správné střídání, který vyšlo. Tiéhi zpevnil naši obranu a v soubojích ve středu hřiště odvedl velmi dobrou práci. Jednou i velmi dobře střílel, podruhé měl ovšem raději volit nahrávku na Jurečku v lepší pozici. Šest plus.

Taras Kačaraba - 5 - Pomohl týmu hrát více zezadu a na menší riziko. Své si odvedl, přesto nakonec dávám průměrnou známku kvůli dvěma výpadkům při jinak dobrém výkonu. Jednou nechal spoustu prostoru na střelu (ke které naštěstí nakonec nedošlo) před vápnem Skalákovi, v závěru pak nepochopitelně rozehrál standardní situaci do nebezpečného brejku soupeře. Takové taktické lapsy se mu stávají opakovaně, a Slavia se tak na něj těžko může spolehnout.

Moses Usor - 5 - Neprožívá teď dobré období, včera ale nezklamal, když zvládl podržet pár míčů v kombinaci. Lepší pětka.

Lukáš Masopust a Stanislav Tecl nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

12. - Neděle 16. 10. 2022 19:00

Fortuna liga, 2022/2023
2 - 1
2 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

4. Václav Jurečka
44. Ondřej Lingr

FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

Komentáře (95)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    VaSsa     před 2 lety 17.10.2022 15:46 |  
    17 5

    To, že čtu na twitteru, že to od Traorého byla simulace bych snad i pochopil, ale že se to dočtu i tady, to mi hlava nebere...

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 2 lety 17.10.2022 15:51 |  
      11 21

      https://tv.isport.blesk.cz/video/7974688/slavia-mlada-boleslav-traore-fauloval-fulneka-ale-sam-na-hristi-teatralne-valel-sudy.html

      Simulace v nejryzejší podobě, až směšná. Traoré spadne, nic mu není, koukne po rozhodčím a když vidí, že nic, tak se chytí za hlavu, do které vůbec nedostal, a začne tam válet sudy pár vteřin po zákroku.

      Já proti nefér chování vystupuju vždy a nejsem alibista, abych to u našich přehlížel.


      Komentář byl uživatelem upraven (17.10.2022 15:53) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        SirCohen     před 2 lety 17.10.2022 15:52 |  
        17 3

        Teatrální reakce na výrok rozhodčího? Ano.
        Simulace? Ne.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Alanor (admin)     před 2 lety 17.10.2022 15:54 |  
          5 0

          Resp. takto, on upadl skutečně po kontaktu, kdy byl podražen, ale předtím se pískal jeho faul. Což za mě bylo též akceptovatelné rozhodnutí.

          Tou simulací jsem myslel to absurdní chycení se za hlavu a válení sudů.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            fleder     před 2 lety 17.10.2022 16:05 |  
            15 1

            Alanore, tady se budeme pohybovat přesně v té zoně, kde si každý svůj názor (včetně rozhodčích) bohužel obhájí.
            Zkusím jiný pohled. POKUD držení Skaláka Oskara před penaltou v 1. půli není útočný faul, pokud hrabání Moskyta na Santose před penaltou v Plísni není útočný faul, tak tady u Ibry nevidím ani takové držení, ale normální chlapský souboj.
            Naopak, následně Fulnek přilehne v pokutovém území Ibrovi nohu. Tedy, za mne desítka.
            Takto celou situaci vidím já, ale opět, vidět se to celé dá z různých perspektiv.

            Nekomentuju dále ty sudy a emoce (ono to fakt teatrální bylo), napsali lidi přede mnou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Gino     před 2 lety 18.10.2022 09:38 |  
          0 0

          Ahoj, kdysi jsem si mohl twitter prohlížet, i když jsem ho sám neměl (v začátcích, kdy tam hodně psal JT). Teď mě to pořád vyhazuje, než si stihnu cokoliv přečíst. To už je nyní normální a nezbyde, než si účet založit? Ptám se Tebe, protože vím, že se vyznáš. Děkuji.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            necich     před 2 lety 18.10.2022 12:35 |  
            0 0

            Funguje mi to, twiter nemám.. Někdy to chce přihlásit nebo registrovat. Tak dám registrovat následně to křížkem zavřu a čtu dál..

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Gino     před 2 lety 18.10.2022 13:20 |  
              0 0

              Me se ta vyzva ukaze vzdy po par vterinach. Dekuji, nevedel jsem, ze to jse takto obejit.

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                necich     před 2 lety 18.10.2022 13:51 |  
                0 0

                OK.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            kjandourek (admin)     před 2 lety 18.10.2022 12:45 |  
            0 0

            Zdaleka se nevyznám ve všem.... Twitter jsem si založil kvůli zprávám JT... A dlouho ho používal minimálně, leč poslední roky jsem mu přišel na chuť, takže jsem tam přihlášený víceméně trvale...

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Gino     před 2 lety 18.10.2022 13:21 |  
              1 0

              Dekuji. Ja se tomu chci vyhnout. Socialni site jsou opravdu zlo. Jen tak tak jsem se kdysi odstrihl od FB :)

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                kjandourek (admin)     před 2 lety 18.10.2022 14:26 |  
                0 0

                Já jsem se s věkem naučil fungovat tak, že je používám k dobrým účelům... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        VaSsa     před 2 lety 17.10.2022 15:53 |  
        21 0

        Traoré se podívá na rozhodčího, který píská ÚTOČNÝ faul... to bylo expresivní vyjádření frustrace.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Alanor (admin)     před 2 lety 17.10.2022 16:00 |  
          8 1

          Aha, už chápu. Přiznám se ale, že v hledišti jsme to taky všichni viděli jako Vlajkonoš a spojili si to s tím zákrokem, ne s vyjádřením frustrace z verdiktu. Zvlášť když naši Afričané často přehrávají, viz Olayinka, kterého sice trefili, ale on se tam svíjel, jako kdyby měl zlomenou nohu, načež hned vyskočil kvůli hádkám. V textu to ale opravím.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Ivan     před 2 lety 17.10.2022 18:45 |  
          5 0

          A pro mě asi nejzábavnější část zápasu, kdy Ibra přesně vyjadřoval i moje emoce.

  2. traore

    daadyy     před 2 lety 17.10.2022 15:55 |  
    20 1

    To si fakt někdo myslí, že to válení sudů Traoreho byla simulace na penaltu? :D To spíš byla reakce na verdikt rozhodčího ne (něco ve smyslu jako praštit rukou do země, fláknout balonem atd.)?!

    • Re: traore

      Alanor (admin)     před 2 lety 17.10.2022 16:02 |  
      7 1

      Jo, už jsem to pochopil. Ale dle sociálních sítí jsem očividně nebyl zdaleka sám, kdo to vnímal takto.

      • Re: traore

        kjandourek (admin)     před 2 lety 17.10.2022 16:16 |  
        5 3

        V pohodě - trochu jde o to, že se to včera řešilo celý večer až do půlnoci... člověk nabyl dojmu, že už si k tomu každý něco řekl a každý slávista už to má nějak vyřešené.... a ty jsi to tady rozvířil nanovo :-)

      • Re: traore

        mig52     před 2 lety 17.10.2022 19:10 |  
        11 5

        Alanore, tvá hodnocení se mi dlouhodobě líbí, zvláště celková shrnutí. U hráčů bude vždy širší názorové spektrum. Jen nechápu, proč je hodnocen Oscar? Prostě platí jistý počet minut, tak by přes to neměl jet vlak, vyloučení nevyloučení, ovlivnění neovlivnění. Já ti rozumím a proč tak činíš, vím. Ale prostě pravidla by se neměla ohýbat.


        Komentář byl uživatelem upraven (17.10.2022 19:11) . Zobrazit původní komentář

      • Re: traore

        lukas6novak     před 2 lety 18.10.2022 08:27 |  
        3 0

        Tak ono to video na twitteru co jsem viděl bylo dost zavádějící. Já už z tribuny věděl že reagoval na verdikt takže jsem měl už před videem svůj pohled ale někdo kdo to viděl jen takto oseklý a nevnímal to nejlíp (byl tam drobný pohled Traorého po kterým až přišlo to vystoupení) to dost evokuje k simulaci

  3. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    SLAVIESTA     před 2 lety 17.10.2022 16:03 |  
    37 5

    K Oscarovi velmi přísné. Znovu se opakuje situace, že útočník si rukou podrží našeho stopera - rozhodčí ze dvou kroků čumí jak kráva z magacínu a nic, vzápětí náš stoper sáhne na útočníka, ten samozřejmě okamžitě leží.
    Kráva z magacínu pardon - pan rozhodčí píská - nařizuje pokutový kop a našeho hráče vylučuje a protože je zřejmě slepej, nebo spíš barvoslepej, vylučuje jiného hráče. Někde je jeho výkon označen za přesný!!! Mezi blitím bych tiše zvracel velebnosti. My už to přijímáme jako samozřejmost ?!
    Intenzita doteku se neřeší, respektive jen v opačném případě. Navrhuji Oscara nehodnotit, nebo hodnotit i hráče Tecla. Tomu bych navrhoval 0. Myslím, že v tolika možnostech co on zavraždil, by brankáře alespoň občas překonalo i malé dítě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Ivan     před 2 lety 17.10.2022 18:44 |  
      5 0

      No ale ty tomu nerozumíš, počkej na vyjádření Příhody a uvidíš :D

      Ale samozřejmě, tohle mě taky sere. Hlavně ta červená, protože to fakt nedává smysl a nevzpomínám si že bych někdě viděl takový dvojí trest, to ať je radši technický gól.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Sherudan     před 2 lety 17.10.2022 19:26 |  
      15 1

      Rekl bych po opakovaném shlédnutí penaltové situace, že mezi našimi rozhodčími se rozmohla nová oftalmologická porucha: Šádkův zákal. Možná by mohl Qope sponzorovat fotbalový svaz dodávkou brýlí.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    o-cab     před 2 lety 17.10.2022 16:23 |  
    9 6

    uplny souhlas s nutnosti a dulezitosti takove vyhry, zvlaste pred derby krticke. asi minutu pred golem na 2:1 jsem si rikal, ze tenhle zapas je pro nas make or break, takze mam stale ohromnou radost, jakou vuli a silu jsem z tymu tentokrat citil.

    rozhodne bych daval o stupen vyssi znamky predevsim Jureckovi a Tiehimu. Jurecka mel v zapase pres 13km a vyhraval souboje, ktere byly pro tym v oslabeni naprosto zasadni. Tiehi pak prokazal skvely prehled, klid na balonu a rovnez silu v soubojich, coz bylo opet pro oslabeny tym zvlaste v tom rozbitem stredu hriste strasne dulezite.

    posledni, negativni poznamka pak smerem k Douderovi, na ktereho zacinam byt alergicky - jeho infantilni hysterii a teatralnost uz jsem se tak nejak naucil ignorovat, ale jak tam jebal spoluhrace po vlastnich chybach, na to koukat fakt nechci. navic od 55. slapal vodu, takze ani moc nechapu vyzdvihovani jeho aktivity, jakkoli je za 5 v poradku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 2 lety 18.10.2022 00:06 |  
      5 1

      S Douděrou absolutní souhlas!!! Kromě rychlosti, centrů do nikam a střel 10 metrů nad bránu nepředvádí snad vůbec nic. Přeháním jen trochu...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Srdcar114     před 2 lety 17.10.2022 17:18 |  
    11 0

    Kolář byl výborný.Myslím,že mu tenhle zápas do budoucna pomůže.Velmi dobře hrál taky Jurečka,doufám,že dostane víc šancí na pozici hrotového útočníka. S hodnocením našich hráčů souhlasím.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Marek3     před 2 lety 17.10.2022 17:39 |  
    2 3

    Tiehi se mi moc libil. Jen zacinam MIT pocit ze na tom neni prilis dobre rychlostne a pohybove .

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      belmis (přítel SN)     před 2 lety 17.10.2022 18:53 |  
      13 0

      Mně se Tiehi naopak moc líbí. Je to taková zeď, klidná síla. A pomalý určitě není. Podívej se, jeden z mála, který v situaci 1 na 1, když si dá míč u soupeřova vápna z místa k lajně, většinou se přes soupeře dostane.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    guyincognito     před 2 lety 17.10.2022 17:55 |  
    26 1

    Co mimochodem říkáte na zatím nic moc letošní návštěvy? V neděli 10,5; v průměru 11,6...
    Jako permanentkář jsem byl docela zklamaný, ale pak jsem po domácím zápase s Libercem zjistil, že lístek na moje místo (114) by stál 450 korun a už jsem se tolik nedivil...
    Co myslíte, nebylo by na místě trochu upravit cenovou politiku? Přece jenom se fakt nedá říct, že bychom letos předváděli nějakou obzvlášť úchvatnou show...a i vzhledem k tomu, že ze vstupenek na ligu tým není živý tak jako tak, nebylo by lepší volit ceny tak, abychom na každý zápas atakovali plný dům? Kromě front na záchodě a pivo bych to docela ocenil...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Lunaris     před 2 lety 17.10.2022 19:19 |  
    8 4

    Cos napsal o Kačarabovi, lze napsat i o Ousouovi. Je to prašť jako uhoď. Teclovi bych dal známku, hrál špatně. Bylo úplně vidět, jak se změnil charakter hry po odchodu Olayinky a příchodu Tecla. Normálně si na Tecla nestěžuji, ale tentokrát opravdu do hry nic nepřinesl, náš presink se zhoršil. Měl tam jednu fakt špatnou ztrátu ve vápně, kdy si to dal na dlouhou nohu a soupeř šel do brejku. To mě nadzvedlo.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    rybarmirek     před 2 lety 17.10.2022 19:30 |  
    33 2

    Zdravím,je až zarážející co si v naší kaprlize může dít za přihlížení vedoucích orgánů fotbalu.Plzen jede už víc jak rok z kopce,Šadek si v klidu řídí sudí a všichni tomu jak ovce přihlíží!Teď ještě čekám co zase na nás vytáhnou v Kretinskeho deníku,tak jako vždy v minulosti před derby.Vcerejsi sudí,který se veřejně přiznal, že fandí Plzni,píská rivala!!!!Ať jde pan Příhoda někam,je to stejné jak za Berbra,možná horší! Kdo sleduje ještě nižší soutěže se mnou musí souhlasit,co se děje tam,je víc než hnus! Všechno o Fevoluci byly jen a jen kecy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      pehacko     před 2 lety 17.10.2022 19:35 |  
      10 7

      Dle mistnich naivnich moralistu pry nemame brecet… js teda nevidim breceni, ale jsem fest nasranej a chci videt krev!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Arya     před 2 lety 18.10.2022 14:00 |  
        1 3

        Ale jo, bulíš. Jak je Jarda moc hodnej a kdesi cosi. Fakt si jako myslíte, že nějakým prohlášením, jací jsou Šádek s Příhodou zmrdi by dosáhl něčeho jiného, než že by ho ti dva zlynčovali? Už jsem to tu říkala, ale ta nemoc, kterou si Jarda prošel prostě člověku převrátí priority, takže já se ani nedivím, pokud se může zdát "příliš hodným".

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          pehacko     před 2 lety 18.10.2022 14:58 |  
          0 4

          Tak bud mila jako on… kdyz s tim souhlasis! Tady obdivujes jeho laskavost a sama si na nas zla!

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      SLAVIESTA     před 2 lety 17.10.2022 20:04 |  
      21 3

      Pana Příhody je dost i celé té povedené komise. Vypadá to, že Berbr bude fotbal klidně řídit i z kriminálu.
      K tomu Šádek s Tydýtem a očista je hotová. Ovšem my, abychom nebyli ubrečení, sežerem v klidu každou nespravedlnost a za odměnu nám budou na zápasy nasazovat rozhodčí - fandy Plzně!

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      honza304     před 2 lety 17.10.2022 20:21 |  
      34 1

      Já k tomu ještě přidám jednu věc. Rozhodčí dal prvně čretvenou Ousuovi, který se toho vůbec nezúčastnil. Připadalo mi to jako splnění zadání - Ousou jako jediný stoper nesmí do derby. Splést si Ousua a Oskara může fakt jen slepec nebo debil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Monarchie     před 2 lety 18.10.2022 07:40 |  
        5 1

        Zajímavý postřeh, včera to samé popisoval můj kolega vystudovaný psycholog, který si toho také všiml. Ten rozhodčí možná ani zákrok pořádně neviděl a okamžitě tasil červenou. Výkřiky Sparty, že nás ze vzduchu srazí a Kuchta nasází hattrick k tomu zadání směřují. Zajímalo by mně jeho postavení v době kontaktů hráčů a jeho úhel pohledu. Jinak Kolár famozní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        guyincognito     před 2 lety 18.10.2022 15:17 |  
        1 3

        Hele tak s tímhle musím nesouhlasit - záměna trestaných hráčů je obecně jedna z nejčastějších chyb u nezkušených rozhodčích (Křepský má v lize 10 zápasů). Prostě seš ve stresu, vidíš to blbě kvůli špatnému postavení, než to odsignaluješ tak se ti to poplete a jdeš najednou za blbce...a za dvojnásobného ve chvíli kdy je ještě ta penalta tak přísná jak v neděli. Tím samozřejmě neříkám že to odpískal dobře nebo tak...

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          wimpy     před 2 lety 18.10.2022 15:29 |  
          1 0

          Mít tak možnost se na to zpětně podívat, co?

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            guyincognito     před 2 lety 18.10.2022 19:34 |  
            1 1

            Jako na co? Komu dat červenou? To se přece stalo nebo ne? - opravil ho Var a červenou dal Oscarovi.
            Jít se zpětně podívat jestli to fakt byla penalta nebo červená? Tak tu možnost právě nemá - Var by ho musel sám zavolat.
            Takže abych odpověděl podobně jízlivým tónem - mít tak možnost po třech letech fungování vědět jak funguje Var, co?

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              wimpy     před 2 lety 18.10.2022 20:21 |  
              2 0

              Ale on se mohl jít podívat, podle pravidel fungování VAR. Nechoděj se dívat na situace, které jsou buď a nebo (ofsajd, postavení brankáře při penaltě), faul a intenzita zákroku je na posouzení hlavního, nikoli VARu. A v situaci, kdy ani neviděl, kdo se měl zákroku dopustit, je přímo neuvěřitelné, že se nešel podívat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Osma     před 2 lety 18.10.2022 18:47 |  
        1 6

        30 palečků nahoru za tak stupidní koment :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      mig52     před 2 lety 18.10.2022 07:50 |  
      2 2

      Míro, ať jde pan Příhoda někam? Kam? Ať jde do řiti. Proč to nenapíšeš natvrdo?:))). Použil jsem anatomický výraz pro anál, kde ten kanál patří, tak je to bez urážky.


      Komentář byl uživatelem upraven (18.10.2022 07:51) . Zobrazit původní komentář

  10. Ousou x Oscar

    Betynka58     před 2 lety 17.10.2022 20:04 |  
    12 3

    Tentokrát mám dosti velké výhrady k rozdílu známek u Ousoua a Oscara. Za prvé, hráč, který jednoznačně zavinil situaci vedoucí k penaltovému zákroku, nemůže dle mého dostat nadprůměrnou známku. Za druhé, myslím, že u Oscara se do známky vůbec nepromítla perfektní nahrávka na Jurečkův gól.

    • Re: Ousou x Oscar

      El Greco     před 2 lety 17.10.2022 21:57 |  
      3 7

      Nebýt té přihrávky má max 1, co by jinýho mohl dostat hráč, který se vykartuje v 7 minutě a ještě s penaltou. Trenér to říkal už 100krát, že takovej faul nesmíme udělat, navíc Oscara už přesně za tohle a dokonce veřejně sjel.

      • Re: Ousou x Oscar

        mig52     před 2 lety 18.10.2022 07:46 |  
        4 4

        Tak především, podle pravidel by Oscar neměl být hodnocen z důvodu neodehraných minut. Já rozumím rozdílu mezi střídáním na konci zápasu, kdy je hráč na hřišti 8 minut a kdy se stane takový malér v úvodu, ale pravidla jsou pravidla a vyvazovat se z nich není nikdy dobré. To zaprvé. Za druhé, on v tom nebyl tentokrát Osky sám, není-liž pravda?

        • Re: Ousou x Oscar

          _karlik_     před 2 lety 18.10.2022 13:28 |  
          0 1

          migu, tady nesouhlasím - pokud se hráč (teoreticky) nechá vyloučit v 15. vteřině zápasu a my pak v deseti prohrajeme 3:0, nezdá se mi rozumné ho nehodnotit a debakl (hodnocením) hodit na hrb těm, co na hřišti zůstali. něco jiného by bylo, kdyby v té 15. vteřině odkulhal ze hřiště a byl nahrazen. tam s nehodnocením hráče pro neodehrané minuty souhlasím.

    • Re: Ousou x Oscar

      lukas6novak     před 2 lety 18.10.2022 08:21 |  
      0 2

      No čím víc jsem na to koukal tím víc bych to vyčítal Oscarovi. Ousou nezvládl souboj a propadl ale balón šel hned potom do strany kde si to ten hráč ještě zasekl. A z mého pohledu první chybu udělal v tom jak zbytečně zacouval kdy Ousou i Jurásek zůstali stát na úrovni vápna a Oscar šel zbytečně se Skalákem až na penaltu i když ho mohl (a spíš měl pustit v ten moment kdy se zbytek obrany zastavil). Druhá chyba je jak jednoduše se kolem něj Skalák obtočil (ač ano pomohl si držením) a to je jedno jestli byl na stoperu nebo by byl levý obránce ale toto musí ustát líp. A i když bych za toto nechtěl pískat penalty (za mě tohle je minimální intenzita co není na penaltu) tak po zkušenosti Santose bych ty hráče prostě takhle na začátku nechal zakončit místo tohohle nesmyslnýho šahání rukama

      • Re: Ousou x Oscar

        lantsmit     před 2 lety 18.10.2022 11:30 |  
        3 3

        Už jsem to tu s Tebou absolvoval v minulosti. Hledat u Oscara jinou chybu než že na něj sáhnul - což samozřejmě neměl a chyba to byla - je relativizace chyb ostatních hráčů, který z nějakýho důvodu nechceš vidět. Znovu jsem si to pustil...

        Boleslav odkop doslova nazdařbůh. Jak tenhle balón nedokázal Ousou trefit, je pro mě naprostou záhadou ještě teď. On ani v první fázi, kdy si měl ten balon jenom ve vzduchu správně najít, nebyl soupeřem nijak remplován. Strčil do něj až ve chvíli, kdy byl Ousou před tím balonem o metr, dva podběhlej.... Pak je tady Douděra, kterej se nechal úplně školácky vykoupat, jak je bohužel u něho pravidlem. Tohle obojí zapříčinilo, že jde balon do souboje na malý vápno, kde je Oscar, mezi jehož přednosti přetahování s hráči typu Skaláka rozhodně nepatří. Za mě tam byl dobře, snažil se přes něj dostat k balonu dřív z té bližší strany, ale Skalák mu v tom faulem zabránil. Teprve pak přichází první chyba Oscara, že na něj sáhnul.. ve chvíli, kdy už byl Skalák jasně na míči, obtočenej kolem Oscara a připravenej zakončovat.

        Není to žádnej hejt na Ousoua, ani na Douděru, ale když se hodnotí Ousou takhle vysoko, tak je potřeba to připomenout. Ano, opět byl Ousou v řadě situacích výbornej, ale při třech gólovkách soupeře (počítaje v to ten penaltovej souboj) byl namočenej ve dvou. Ta druhá byla při šanci Fulneka ve druhý půli, kdy nechal svého hráče hlavou (aniž by se souboje vůbec zúčastnil) prodloužit balon na zadní tyč, kde pak Fulnek sám před Kolářem zakončoval.

        • Re: Ousou x Oscar

          lantsmit     před 2 lety 18.10.2022 11:33 |  
          1 3

          A vůbec si nechci představovat souboje Ousou - Kuchta, když ho Kuchta tak dobře zná.... Ale zároveň uznávám a počítám s tím, že nikoho jinýho na stopera momentálně nemáme, takže nezbejvá než doufat, že mu to tentokrát vyjde.

        • Re: Ousou x Oscar

          lukas6novak     před 2 lety 18.10.2022 13:06 |  
          3 0

          Chápu že u Ousoua máme často jiný pohled ale tady jsem jeho vůbec nechtěl řešit a nemělo to být jakkoliv mířeno k jeho obhajobě. Dost gólů co letos dostáváme je souběh chyb více hráčů ale začíná mi vadit to že se vybere jeden a za ním jde vše. Tady ti tu kritiku na Ousoua klidně podepíšu ale pořád to podle mě není moc argument k obhajobě Oscara. Ousou udělal první chybu. Následně mohla přijít záchrana od Douděry který to nezvládl zachránit a potom to "vyšperkoval" Oscar.
          Můj point byl v tom že klidně ten gól můžeme hodit na všechny 3 hráče ale jak jsem psal dřív tak náš největší problém je že když nastane chyba tak máme tendenci jí dalším soubojem/situací zvětšovat/zhoršovat místo aby se uhasila jako dřív. A i když se ten hráč do špatný/těžký pozice nedostane svojí chybou tak bych od hráčů Slavie čekal že to relativně často uhasí a ne že udělají zkrat. Proto bych prostě dal kritiku na každýho kdo má podíl natom gólu a nepoužíval předešlou chybu jako alibi pro tu následnou chybu

          • Re: Ousou x Oscar

            lantsmit     před 2 lety 18.10.2022 13:17 |  
            1 3

            Ano, to je ten problém, jak ho pojmenováváš v závěru, nastane chyba jednoho, pak druhého, i třetího. Proto to je v podstatě systémová věc, kterou nevyřešíme tím, že něco v jednom zápase zlomíme a/nebo že ze sebe setřeseme nějakou psychickou deku. V posledním roce / roce a půl přivádíme hráče, kteří jsou objektivně náchylnější k dělání chyb, ke špatným rozhodnutím - je to jednak datově podložený a jednak Ti to potvrdí i Tvoje oko na hřišti (já tomu říkám, že ten hráč na to nemá hlavu, aby dělal správný rozhodnutí v kritických chvílích). Pozor není to o jedné, dvou chybách za 10-15 zápasů, to může přijít na každýho... Ale třeba Douděra, Ousou, Santos, od války na Ukrajině i Taras sekají ty chyby a špatná rozhodnutí jak baťa cvičky. Můj point je, jestli má smysl s takovými hráči dlouhodobě pracovat, přestože už jsme za ně vydali nemalý peníze a přestože mohou být v jiných ohledech vcelku zajímaví.

            • Re: Ousou x Oscar

              lantsmit     před 2 lety 18.10.2022 13:20 |  
              2 2

              A jinak ta diskuse nebyla o tom, že by někdo chtěl házet penaltu a vyloučení na Ousoua, ale naopak právě o tom, o čem píšeš sám, tedy že jsou pod tím podepsáni všichni tři (a můžeme se bavit, kdo jakou měrou). To všechno čistě v reakci na Alanorovo vysoký hodnocení Ousoua.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    cvočkař Danda     před 2 lety 17.10.2022 20:10 |  
    11 5

    Může mi někdo vysvětlit proč nás sudí tak řežou?Dokonce i EKL.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      cunak     před 2 lety 18.10.2022 19:52 |  
      1 5

      Hele - a není to tak, že nás neřežou a jen my si myslíme, že nás řežou?

  12. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    damade     před 2 lety 17.10.2022 21:13 |  
    14 0

    Ke Kolářovi bych ještě dodal, že chytil i tu střelu Skaláka před penaltou. Sice nám to nakonec k ničemu nebylo, ale zákrok to byl famózní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Leksel     před 2 lety 17.10.2022 23:49 |  
      7 2

      Kolář kraloval, ale ten Šeda vytáhnul taky famózní zákrok proti obstřelu Usora na zadní tyč. Náš třetí gól visel ve vzduchu, ale naštěstí to vyšlo i bez něho.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Karel13     před 2 lety 18.10.2022 09:29 |  
        7 0

        Zákrok byl sice famózní, ale střílel Tiehy ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Leksel     před 2 lety 18.10.2022 12:49 |  
          2 0

          Máš pravdu, spletl jsem to. Dík

  13. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Tučňák     před 2 lety 18.10.2022 02:28 |  
    18 0

    Ja mám radost z Koláře. Konečně je na něm vidět jistota a chytá kvalitně jako před zápasem na Rangers. Tak doufám, že mu to vydrží a třeba si časem splní tu Francii.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      mig52     před 2 lety 18.10.2022 07:40 |  
      4 2

      Já mu hodně přeju, ale pár zápasů je na takové hodnocení málo. Ale věřím, že budeš mít pravdu a Koli bude chytat jako proti MB.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Tučňák     před 2 lety 18.10.2022 10:14 |  
        2 0

        No potom, když ho málem zabil Roofe, tak bylo na něm vidět, že se bojí a je nejistý, teď už je na něm vidět jistota. Pauza mu prospěla. Tak věřím, že mu to vydrží.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Leksel     před 2 lety 18.10.2022 12:54 |  
      2 1

      Jedna vlaštovka jaro nedělá, ale taky mu přeju, aby se z toho stal trvalý stav.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      o5aradecek     před 2 lety 18.10.2022 18:19 |  
      3 0

      Přesně tak. V neděli nejen, že skvěle lapil snad čtyři velké šance, ale byl neskutečně jistý při stahování vysokých centrů do vápna. Všechny zalepil. Snad se mu vrací jistota, na hráče v poli určitě působil klidným a jistým dojmem. A na mě taky. :-))

  14. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Staršina     před 2 lety 18.10.2022 04:55 |  
    17 2

    Přeji hezké ráno, nevím. Upřímně. Nejsem schopen vše přečíst. Na chalupě mám problém s příjmem signálu. Dnes jsem se přestěhoval do PB a hlídám a mám přístup přes PC. Je toho mnohé co se událo, když jsem tu byl naposled. I přes problémy s příjmem jsem se snažil být v obraze. Asi půjdu proti proudu. Nesouhlasím s mediálními výkřiky o totální krizi. Ani na naších diskuzích. Jestliže si tým dokáže připravit iks šancí, tak se nejedná o krizi. Sebedůvěra. Když z jednoho metru několikrát netrefíte branku, tak je to složité. Hlava je problém. Hlavně u mladých a kluků z Afriky.
    Moc bych si přál, aby se poslední zápas, který vypadal všelijak, pozitivně odrazil do hlav našich kluků. Druhá stránka věci. Kdo vlastně může do zápasu nastoupit ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Tučňák     před 2 lety 18.10.2022 10:16 |  
      3 0

      NaTwitteru někdo dával, ze jsme v KL za čtyři zápasy vyslali více jak 100 střel. To se pak těžko vyhrává, když spalujeme tutovky. Jen je blbé, že to nemame ve svých rukách.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 18.10.2022 08:45 |  
    30 4

    Dobré ráno přeji Vám všem a s dobrou kávou k tomu.
    Nechal jsem si radši větší odstup a znovu si zpětně zopakoval některé situace našeho posledního zápasu a také i zápasů před tím, které jsme prohráli. Je to asi i trochu sebetrýznění, ale je dobré si to pro porovnání všechno připomenout.
    Šlo mi především o to, jak moc ovlivňuje výsledek zápasu naše hodnocení (tedy i Alanorovo) a známkování hráčů.
    A svou analýzou Vás nebudu zdržovat. To nechám na každém z Vás.
    Vrátím se k tomu, co chci napsat určitě.
    Mám radost z výhry velikou. Také je mi jasné, že touto výhrou se nijak nikam neztratily problémy, které máme a čeká nás moc a moc práce.
    Ale možná je tento zápas vodítkem pro každého, kdo byl na hřišti. V dobrém i zlém.
    Kolář možná tento zápas potřeboval k tomu, aby zjistil, že ještě pořád sebou dokáže mrsknout :-))
    Jurásek si ověřil svou formu a tedy, že na to má:-)).
    Ewerton asi bude muset změnit uvažování o své dokonalosti a začít znovu a s nosánkem při zemi.
    Stopeři budou muset mít asi na zdi napsáno, nesmím nechat míč dopadnout, ale rovnou odhlavičkovat......
    Ten zápas ukázal každému, kde je . A viděli jsme to.
    Také jsme nechali soupeře čuchnout k taktice, kterou na nás používají.
    Prostě jsme zahustili obranu a MB se ve druhé půli skoro k ničemu nedostala.
    A přitom MB vůbec nehrála špatně.
    Velký kus práce tam odvedl Tiehi.
    K rozhodčímu se nebudu vůbec vyjadřovat.
    Nevím, zda se vůbec někdy v lize stalo, aby byl jednomu týmu v jednom ročníku vyloučen hráč hned na začátku utkání (Plzeň ve 2 minutě, MB v 7 minutě), aby byly naprosto rozdílně posuzované identicky stejné situace s využitím alibistické "šedé" zóny, kterou si vytvořili sami rozhodčí ve "spolupráci" s VAR.
    Je zajímavé, že tu odvahu najdou jenom proti nám...... a už mlčím.
    Zítra bude pohárové utkání s Duklou a pak velké derby.
    Snad se nám oba zápasy povede odehrát s dobrým koncem pro nás.
    Kéž by.
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      rak (přítel SN)     před 2 lety 18.10.2022 08:52 |  
      12 0

      Je to tak. Snad jen u Ewertona si nemyslím, že by měl nos nahoře. Právě v Poločase vydaném k utkání je s ním velký rozhovor. Byl zraněný, zvyká si na jiný styl a je mu jasné, že se musí zlepšit. Fotbalové myšlení má a techniku dobrou také. Myslím, že střídal hlavně kvůli tomu, že bylo jasné, že musíme posílit defenzívu a někdo dolů jít musel. Obojí střídání hodně pomohlo. Hlavně Tiehy byl výborný.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 18.10.2022 11:10 |  
        11 1

        Děkuji příteli za disputaci.
        Třeba máš s tím Ewertonem pravdu a mýlím se. Pořád mi však přijde na hřišti pomalý a stále stejný a čitelný.
        Když jsem si porovnal jeho výkon s mladým Matějem Juráskem, tak bych si troufnul říci, že byl Matěj živější a bojovnější.
        To posílení defenzívy byla nutnost a ukázalo se, že byla velmi účinná. A možná, že je to i nějaký poznatek do dalších zápasů pro náš realizační tým, pokud chceme překonat tohle "naše ošklivé" období.
        S úctou
        Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      japhy     před 2 lety 18.10.2022 11:31 |  
      5 0

      Stopeři budou muset mít asi na zdi napsáno, nesmím nechat míč dopadnout, ale rovnou odhlavičkovat......

      K tomu mám jen dvě slova.
      Kačaraba Olomouc :D


      Komentář byl uživatelem upraven (18.10.2022 11:49) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        SirCohen     před 2 lety 18.10.2022 12:22 |  
        5 0

        a připsal bych pod to ještě:

        NEHRABEJ VE VÁPNĚ NA HRÁČE SOUPEŘE RUKAMA!

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          slaviator     před 2 lety 18.10.2022 14:14 |  
          4 0

          3. Nesnaž se ve vlastním vápně o nůžky!

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            martyni (přítel SN)     před 2 lety 18.10.2022 15:41 |  
            3 0

            Sleduj míč při jeho převzetí do posledních chvíle, když jsi golman.. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 18.10.2022 16:52 |  
        1 0

        A také Ousou - M. Boleslav
        Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      pinochet     před 2 lety 18.10.2022 13:08 |  
      11 3

      Situace mezi rozhodčími je fakt šílená. V současně odehraných 12 zápasech nás evidentně rozhodčí poškodili hned v 6. Plzeń ani jednou a Spartu jednou, což ale bohatě vykompenzovali v zápase s Hradcem, kde jí uznali gól z ofsajdu. Nám rozhodčí nepomohli ani jednou. Tohle prostě statisticky nevychází. Nechápu taky, jak může fanatický fanoušek Plzně být nezaujatým sudím. Asi nejlepší by pro regulérnost soutěže bylo, kdyby rozhodčí nastupovali v dresech klubů, kterým fandí, aby bylo hned všem jasno. Zajímalo by mě, jestli je mezi sudími alespoň jeden fanoušek Slavie...
      https://www.ruik.cz/poskodil-slavii-rozhodci-fandici-plzni-fanousci-sesivanych-nasli-prispevky-sudiho-krepskeho-vyjadroval-se-i-ke-sparte/?fbclid=IwAR3L-HXx8JQLAvaPCSsaUNE8xqCcuQYspBI17sTx8HqzalzymHLfnbMESjU

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        slaviator     před 2 lety 18.10.2022 14:14 |  
        2 6

        Zelinka je slávista stoprocentně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 18.10.2022 17:03 |  
          10 2

          Dobrý podvečer.
          O tom Zelinkovi jsem to také zaslechl, že je slávista.
          Pak se ale nikdy nepamatuji, že by nám něco někdy připískl......
          Ale jinak to fakt nemá cenu rozebírat.
          Já si schválně našel znovu záběr utkání Plzně v Olomouci a jak Hejdy oběma rukama drží Chytila za ramena ve vápně tak, aby nemohl nemohl hlavičkovat na branku Plzně......... pak také na zápas Plzně s M. Boleslaví a zákrok Havla na Fulneka, ten je ještě shodnější se zákrokem Oscara (dokonce je tam Havlovo zachycení Fulneka ve větší intenzitě). No a výsledek znáte všichni.
          Jen se už smutně usmívám nad tím, jakou mají Ti rozhodčí, co nás takhle vyperou, podporu a jak jsou proti nám "stateční". To je opravdu až dojemné :-((((.
          To jen takový dodatek.
          Sokrates55


          Komentář byl uživatelem upraven (18.10.2022 17:04) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Chooze     před 2 lety 18.10.2022 22:48 |  
            2 7

            Zelinka je svým způsobem Slávista, chodiva na Líšeň na fotbal tak jsem s ním prohodil pár slov. Pochází tady kousek že Šlapanic. Asi jsem vytusil z jeho slov že chce ještě něco v lize odpiskat a tak už musí být opatrnější a proto už nepuska to lik pro Slavku aby to nebylo napadne. Toliko můj názor a moje empatie z krátkého rozhovoru.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Divizni (přítel SN)     před 2 lety 19.10.2022 10:20 |  
              6 1

              Nezlob se ale tohle snad může napsat jen sparťan. Platí to i pro slaviatora. Zkus mi prosím tě připomenout pár zápasů, kdy nám nějak význačně pomohl. Dík a hezký den všem.


              Komentář byl uživatelem upraven (19.10.2022 10:21) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                slaviator     před 2 lety 19.10.2022 12:28 |  
                5 0

                Právě proto ho beru za v současnosti nejlepšího rozhodčího. Je úplně jedno komu fandí nebo nefandí, ale v zápase se od toho dokáže odprostit a nenadržuje. Nepamatuju si od něj v lize pro nikoho žádný výrazný zářez, nic vědomého.

                Já osobně ani nechci, aby nám někdo výrazně nadržoval, nebo aby i "jenom" nadržoval. Já chci rovinu. Pokud je trend pískat penalty po zákrocích typu Santos v Plzni a Oscar proti Boleslavi, ok, beru, ale ať se to pak píská i Hejdovi a Havlovi z Plzně...

  16. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    IJS     před 2 lety 18.10.2022 23:09 |  
    4 1

    Zdravím Alanore a myslím, že jsi byl tentokrát na naše kluky dost přísný! Ve statistice je domácí vítězství 2:1 nad Boleslaví jen suchý údaj, ale v situaci, ve které byla Slavia před a během zápasu, je to svým způsobem hrdinství! Vím, že je to zprofanované slovo, ale nevím jak ten výkon jinak pojmenovat. Kolikrát jsem zde např. kritizoval Douděru, že neumí bránit ( což je pravda!) , ale jak on ten zápas prožíval a jak se hecoval, to mě trochu vzalo za slávistické srdce... Stoper Ousou byl naprosto vynikající ve druhém poločase. Hromada byl všude a neprohrál snad jediný souboj a taky se jako jediný opřel do provokujícího Skaláka. Opět se ukázalo, že takovéto zápasy s takovýmto průběhem, kdy se hraje "na krev" vůbec nesedí technikům jako je Ewerton nebo Usor. Oba byli pro vývoj zápasu na hřišti zbyteční! Koncem zápasu, když střídali bojovníci Hromada a Oly, tak jsem se výsledek dost bál! Myslím, že Jurečka si řekl o post ve středu útoku, minimálně do konce ligového podzimu.
    Já bych v hodnocení všem, kromě Koláře a Oscara, přidal jeden level!

  17. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Balvan86     před 2 lety 19.10.2022 12:14 |  
    3 0

    Ahoj sešívaní kolegové, absolutně netuším, do jakého vlákna by se toto mohlo hodit více? Ale vážně mě znepokojuje trend počtu našich zraněných hráčů. Nepamatuju si nikdy z předchozích období, že bychom v tak velkém časovém horizontu (minimálně už sezonu a půl) měli tak vysoký počet zraněných hráčů. Loňskou sezonu si pamatujeme všichni. Letos to je obdobný. Je to náročným stylem přípravy a tréninků pod JT? Jak ale vysvětlíme Zimu a jeho prohlášení, že v FC Torino je příprava ještě tvrdší a tolik zraněných nemají? Nebo jsou naši hráči všichni skleněný? Nebo čím toto je?
    Vemte si to sami...
    Bořil - koleno v čoudu, jen bůh ví, jestli někdy ještě bude hrát.
    Hovorka - nämlich to stejný.
    Schranz - tady to bylo zranění ze hry, stane se.
    Holeš - nejspíš out do konce podzimu, tuším svalové zranění.
    Santos - taky sval myslím + rýmička
    Mandous - mluví se o kolenu
    Provod - absolutně netuším, co mu zas je.
    Ševčík - to stejný
    Usor - možná se dá do kupy na derby, ale visí to ve vzduchu.
    Sor - pomalu se dostává do hry, ale ze hry byl dlouho kvůli tříslu, tuším.
    Lingr - taky byl teď nedávno na marodce, nevím s čím, ale už hraje.

    To jsem teď vycucal z hlavy výčet zraněných v poslední době a možná jsem na někoho zapomněl. Rád bych fakt věděl, čím to je v tak dlouhém časovém úseku u tolika hráčů. Myslím si, že je to na zamyšlení. Mít tyhle hráče všechny totiž k dispozici, tak se nemusíme vůbec bavit o tom jak hraje Plzeň nebo Kluž. Byli bychom daleko před nimi. A bohužel výčet zraněných nás strašně sráží dolů už dlouhou dobu.

    Díky za Vaše postřehy a teď do mě... :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      kjandourek (admin)     před 2 lety 19.10.2022 13:14 |  
      2 3

      Tak samozřejmě se nad tím zamýšlím, jako každý... všimněme si, že do léta 2020 jsme tolik zraněných neměli... co se od té doby stalo?
      Podle mého názoru se to se táhne od Covidu.... Dvě sezóny byl nečekaně přerušeny a pak se muselo najednou dohrát několik zápasů v létě a následně se liga začala později a po dalším přerušení musela jet s minimální zimní přestávkou, na špatných terénech....
      Já vím, že ostatní to měli stejné, ale my jsme během těch let šli vždycky až do čtvrtfinále Evropských pohárů a na ME jsme měli až devět hráčů, z nichž ty nejvytíženější to prostě dohání.... Chápu, že mezi ně počítám i Krmenčíka a Mandouse, ale Bořil, Holeš, Masopust, Ševčík - u nich to podle mého názoru jsme za přetížením, nikoliv krátkodobě, ale dlouhodobým programem, který ještě nesmyslně zhušťuje nadstavba....
      U té je to nejenom o tom, že vůbec je, ale hráči za sebou absolvují ty nejtěžší zápasy v soutěži.... v lize, kde je o několik účastníků více, jsou ty nejtěžší zápasy rozprostřeny do celé sezóny, ale tady prostě nemůžeš do Derby, nebo duelu s Plzní něchat někoho odpočinout...

      Musíme se s tím naučit pracovat - mít ještě širší kádr, nezužovat ho ani po předkolech, jako jsme to udělali letos... Pracovat s hráči i po psychické stránce tak, aby věděli, že se s nimi počítá a že si zahrajou dost, i když nebudou na soupisce pro Evropské poháry...
      Těla hráčů jsou pořád stejná jako před třiceti lety, ale počet zápasů výrazně narostl... a lepší lékařská péče, ani možnosti rehabilitace ten rozdíl nevyváží...


      Komentář byl uživatelem upraven (19.10.2022 13:27) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Ragnarok     před 2 lety 19.10.2022 13:27 |  
      2 6

      Špatná regenrace, strava, špatné posilování a kompenzace. Špatné složení těla na fotbal, které je vidět u Bořila, Tecla, Holeše, Koláře, Ewrthona, Fily již z tribuny. Jejich zátěž a jídelníček by měly být výrazně revidovány. Projeví se to, pokud jsou hráči přetížení jednotvárnými zatížením v nevhodných podmínkách. V létě by se rozhodně vyplatilo konečně vyrazit do Mořice, Livigna, nebo Tignes, za dva týdny se tam dá natrénovat čtyřnásobek kondice. Mělo by být vybudováno kvalitní stravování. Najmout špičkové instruktory jógy a cvičení s vlastní vahou a kondičáky zaměřené na techniku běhu, jen samotná zlepšená technika běhu může jako prevence sloužit skvěle.
      Sám trénuji tvrdším způsobem a větší objemy než naši hráči a za 25 let jsem nebyl zraněn ani jednou a neměl jsem ani nemoc, která by mi v tréninku zabránila. Samozřejmě v nekontaktním sportu a nevyužívám maximální rychlost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      cunak     před 2 lety 19.10.2022 16:12 |  
      1 1

      Bobule (?) .

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Ontko     před 2 lety 19.10.2022 17:04 |  
      1 0

      AHoj,

      Provod má snad něco s břišním přitahovačem, Ševčíkovi se dělají ve svalech krevní sraženiny po těžkých zápasech nebo po více za sebou a Lingr měl snad něco s lýtkem, asi natažený sval. Co se týká Santose tak bych se nedivil, kdyby to byly psychické problémy, páč si myslím, že musel dostat kartáč od všech. Vedení, realizáku i kluků z týmu.

      Mě se to taky nelíbí. Trvá to už delší dobu, loni bylo také hodně zraněných. Mám pocit, že buď tréninkové dávky neodpovídají fyzickým schopnostem a somatotypu daného hráče nebo se musí jednat o špatnou práci medical a rehab týmu. A nebo prostě ti hráči nejsou schopní fyzicky vydržet ty tréninkové dávky (to ale nevím, já jsem na tréninku nikdy nebyl, takže o fyzické náročnoisti a intenzitě nic nevím). Každopádně mít po cca 10 kolech cca 1/3 mužstva na marodce je špatně. Něco by se mělo změnit a to rychle.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    vršek     před 2 lety 19.10.2022 12:41 |  
    17 2

    Budu se znovu opakovat.
    Kdy se konečně Slavia oficiálně ozve a začne se bránit proti tak skandálnímu "pískání" proti našemu týmu?
    To, co se za všeobecného souhlasu, dovolí rozhodčí V Plzni a nyní s Boleslaví je naprostá nehoráznost a úmyslné ovlivnění soutěže za "objektivního" dohledu VARu. Oběma faulům našich hráčů předcházely faul Mosguery a nyní zcela evidentní držení Skaláka. Přesto žádný z oněch deseti sudích fauly soupeře neřeší a hlavní rozhodčí vylučují okamžitě a bez rozmyšlení naše hráče. Žádné přemýšlení, žádná konzultace u videa - vše je přece na 100% jasné. Srovnejte jakým způsobem a jak dlouho jsou u VARu přezkoumávány naše vstřelené branky či ofsajdy...
    Pokud to vedení Slavie nevadí a po zápasech se nikdo z našich trenérů a hráčů ani neohradí proti rozhodování, jsem přesvědčen o tom, že je to právě princip o oné "slávistické ubrečenosti", který byl nyní dotažen k dokonalosti za našeho mlčení - no, my nejsme ubrečení!! Srovnejte s tím, kolik trenérů a proč se letos "vzteká" po každém kole....
    To, jak rozdílné je posuzování "našich" přestupků, v kterém čase, v míře oné často skloňované intenzity a jaké je poté jejich posouzení komisí rozhodčích již opravdu není jen ve kvalitě rozhodčích ale svědčí o zadání či spíše o tom, že všichni, kteří chtějí pískat naše nejvyšší soutěže velmi dobře vědí kdo je "vrchnost" a kdo rozhoduje o jejich nasazování či lépe "fotbalovém živobytí". To, že je ihned v cca 10. minutě zápasu za faul náš hráč vyloučen by snad šlo omluvit či uznat. Pokud tedy všichni nyní tvrdí, že po právu pak nechápu proč cca ve třetí minutě zápasu nedostal jeden z hráčů Boleslavi žlutou kartu za ostrý faul ve středu hřiště. No, v tom čase přece rozhodčí nemohou tak výrazně do hry zasahovat....
    Pokud Slavia opět mlčí, a ani ve chvíli, kdy se dozvíme, jak oddaným fanouškem Plzně rozhodčí je, se veřejně nevyjádří,
    pak už opravdu nechápu co dalšího si vůči nám budou moci dovolit rozhodčí i naši soupeři. Všichni hráči, kteří proti nám nastupují už velmi dobře vědí, že nadměrná tvrdost v zápasech se Slavií je nedostatečně trestána a hlavně, stačí si rozhodčího vyzkoušet v prvních minutách zápasu - a máme jasno....
    No, hlavně, že se pan Tvrdík ozval po dvou neodpískaných penaltách pro Spartu. Nechápu! Jednoznačně se ukázalo, čemu to pomohlo. V náš prospěch - ničemu. Nevím proč se nestaráme o bídné výkony sudích v našich zápasech!




    Komentář byl uživatelem upraven (19.10.2022 12:49) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      rak (přítel SN)     před 2 lety 19.10.2022 12:56 |  
      4 0

      Řekl to takto právě proto, aby hned zase na něj neskočili, že brečíme a přitom poukázal na hlavní problém. To nejsou obecné manipulace ze strany rozhodčích, ale drtivá většina "přešlapů" je tak či onak ve prospěch jednoho týmu a tím je teď Plzeň.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        vršek     před 2 lety 19.10.2022 14:34 |  
        9 2

        Že to má nyní Plzeň "ošetřené" lépe než za Berbra je zcela evidentní!!!
        Pod vedením Šádka a Příhody se dokončila výměna rozhodčích tak, aby všichni "znali" svou pozici a postavení v hierarchii českého fotbalu...
        To, co tvrdím já a vadí mi na vedení Slavie, je to, že nejsme schopni si dlouhodobě sjednat rovné podmínky - tedy to, aby se v našich zápasech pískala "rovina" a ne tak, aby jsme po dvanácti kolech měli tři vyloučené a množství žlutých karet a ona "šedá zóna" byla vždy vyhodnocena v náš neprospěch. Kupodivu ve většině zápasů je to Slavia, která nastupuje proti úporně bránícím týmům a má jasnou herní i statistickou převahu ( kupodivu i ve faulech a kartách...).
        Je to "brečení" pokud předložíte argumenty? Po celou dobu svého fandovství jsem vždy zažíval dohady s fanoušky Sparty - ale jim argumenty ve většině případů chyběly a diskuse končila oním "Vy brečíte". Princip o ubrečenosti bez možnosti argumentace je dokonalý! Vím velmi dobře jak jsou takové dohady - zvláště s kamarády nepříjemné.
        Vedle absence zástupců Slavie ve vedení profesionálního fotbalu je druhou velkou chybou, že na rozdíl od Sparty nemá Slavia svou mediální "hlásnou troubu". Jediný sportovní deník vlastní Křetínský a víceméně všechny Tv stanice i internetové stránky fotbalu a jejich sportovní redaktoři straní Spartě. Poslouchat "objektivní" komentáře v Tv přenosech je velkým utrpením. Co vše lze o Slavii blábolit předvedl redaktor při hodnocení zápasu s Boleslaví v dohránu - "do Edenu přišlo na střelecky se trápící Slavii jen 10 000 diváků, no většina dala přednost pobytu na chatách a chalupách..." jaký to doklad bídné hry Slavie v tak pěkném termínu v neděli od 19.00. Ale toto je jen drobná pitomost.
        My se máme starat sami o sebe! Ne se schovávat za Spartu. Není s podivem, že námi obhajovaná Sparta mlčí a naopak jsou to "její" media a redaktoři, kteří "přešlapy" v náš neprospěch nevidí či naopak překrývají?
        K tomu jednomu týmu bych Vám oponoval právě dvěma zápasy Sparty po vyjádření Tvrdíka - v tom prvním zcela neregulérní gól Kuchty po jasném ofsajdu ( to tedy se znechucením uznalo i několik sparťanů...) a vyloučení hráče soupeře, a v tom minulém opět gól Kuchty po přihrávce Haraslína, jehož postavení by v případě našeho gólu řešil VAR možná ještě dnes...

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Karel13     před 2 lety 19.10.2022 14:55 |  
          2 7

          Nebreč pořád ...

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 19.10.2022 15:01 |  
            5 1

            Aneb "Nebreč pořád a pěkně drž dál, ať tě můžu dál v klidu jeb...."

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      japoko     před 2 lety 20.10.2022 12:58 |  
      2 4

      A v EKL ty soudce ovlivňuje kdo, tvl? Jestli ta prapříčina nebude skutečně v tom, že za poslední rok hrajeme čim dál tím hůře! A at chcem nebo ne, to jde za realizákem!


      Komentář byl uživatelem upraven (20.10.2022 12:59) . Zobrazit původní komentář

  19. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    martyni (přítel SN)     před 2 lety 19.10.2022 14:41 |  
    7 0

    Kdyz odhlednu od toho, jak nanejvys sporne je, esli Oscar vubec fauloval a jestli jeste predtim nefauloval Skalak, mne tedy jeste zaujalo, ze rozhodci nejdrive po konzultaci s videem potvrdil penaltu i cervenou a pak az po opakovanych protestech hracu znovu zacal konzultovat, kdo ze to vlastne fauloval. Prislo mi, jako by VAR klidne ponechal cervenou pro Ousoua, kdyby na to hraci opakovane neupozornovali. To mi prijde uplne skandalni.

    Pak jsem si rekl, ze se podivam do pravidel, protoze x lidi se vyjadruje k tomu, zda to mela ci nemela byt penalta, ale prakticky nikdo, ale fakt nikdo pravidla necte. Mam nazor ale pravidla neznam je nejcastejsi veta nasi verejny debaty. Jedina cestna vyjimka je Sveceny, ktery u Santosova faulu upozornil na pravidlo dvojiho trestu pri drzeni ve vylozene sanci ve vapne. Ted v Tiki taka jsem koukal, ze to trochu zacal brat zpet a nebyl si jisty, jestli to sam neinterpretoval spatne.

    Popravde receno, ani se mu nedivim, protoze pravidla jsou formulovana dost nestastne. Viz toto: "Pokud se hráč ve vlastním pokutovém území vůči soupeři dopustí přestupku, kterým dojde ke zmaření jeho zjevné brankové možnosti a rozhodčí nařídí pokutový kop, je provinivší se hráč napomenut, pokud se při přestupku pokusil zahrát míč; za všech ostatních okolností (např. držení, tahání, strčení, bez možnosti hrát míčem atd.) musí být provinivší se hráč vyloučen."

    Formulace je totiz nejasna v tom smyslu, jestli pri "drzeni, tahani, strceni" musi byt vzdy hrac vyloucen nebo jestli musi byt vyloucen jen pri takovem "drzeni, tahani strceni", pri kterem se "pokusil zahrat mic" nebo byl "bez moznosti hrat s micem". Upozornil bych i na to, ze i "pokusit se zahrat mic" a nemit "moznost hrat micem" je setsakra rozdil. Tohle pravidla formuloval proste debil a formulace umoznuje rozhodcim rezat neoblibene tymy.

    Jak je videt ze zaznamu, Oscar se pokousel zahrat mic pri tom, kdy mel ruku na Skalakove rameni. Pri rozumne interpretaci tohoto pravidla - tj. za všech ostatnich okolnosti, kdyz se hrac nepokousi zahrat mic, napr. drzeni bez pokusu zahrat mic - by vylouceni bylo v rozporu s pravidly.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.10.2022 14:44) . Zobrazit původní komentář