Evropská konferenční liga

Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

Slavii čeká další zápas skupiny Evropské konferenční ligy. Po týdnu se sešívaní opět utkají s rumunskou Kluží, se kterou doma prohráli 0:1. Další zaváhání už si ale tým trenéra Trpišovského nemůže dovolit. Situace ve skupině je totiž vzácně vyrovnaná – všechny týmy mají po čtyřech bodech.

Rumunskou Kluž jsme si podrobně představili v článku před prvním zápasem, zastavme se tedy na chvíli u Slavie. Trenér Trpišovský na včerejší tiskové konference zmínil, že zdravotní stav kádru je v současnosti asi nejhorší za dobu jeho působení ve Slavii. Posuďte sami: zranění nepustí do zápasu Hovorku, Bořila, Schranze, Holeše, Ševčíka, Provoda a Mandouse. Jisté zdravotní limity pak omezují Masopusta, Lingra, Olayinku a nově také Douděru. K dispozici nebudou ani Jurečka a Hromada, kteří nefigurují na evropské soupisce. Dohromady by to dalo docela pěknou jedenáctku, před trenéry ale stojí složitý úkol - poskládat základní sestavu z alespoň trochu zdravých hráčů. Otazníků je tentokrát vzhledem k personální nouzi jen málo – ten největší asi vyvstává na hrotu útoku, kde mohou nastoupit buď Yira Sor nebo Stanislav Tecl. Slavii dnes čeká zápas, který ji může pomoct znovu nalézt ztracenou pohodu a do jisté míry určit ráz zbytku sezóny. Začne už za pár hodin, v 18:45, přímým přenosem ho odvysílá stanice ČT Sport.

Tip na sestavu: Kolář – Masopust, Ousou, Kačaraba, Jurásek – Tiéhi, Traoré – Usor, Lingr, Olayinka – Sor

Kurzy: 3,9 – 3,55 - 2

4. - Čtvrtek 13. 10. 2022 18:45

Evropská konferenční liga, 2022/2023
2 - 0
1 - 0
CFR Kluž
CFR Kluž

11. Deac (pen.)
84. Matias

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (85)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    Kulajs     před 2 lety 13.10.2022 10:28 |  
    10 1

    Nechci být pesimista, ale s tímhle lazaretem to nebude legrace. Rád se ale nechám překvapit.

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      SirCohen     před 2 lety 13.10.2022 11:07 |  
      13 1

      To jsme to dopracovali - z favorita skupiny na tým, který jede ven překvapit :)

      • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

        Arya     před 2 lety 13.10.2022 14:20 |  
        2 1

        Nj, jenže s naším lazaretem a neformou lze sotva očekávat nějaké zázraky

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 13.10.2022 12:30 |  
      4 0

      Tak jako alibi se to hodí. Teď už stačí jen kouknout do trenek, jestli je tam pořád máme..., přestat brečet a bát se a nekompromisně máknout bez ohledu na to kdo nastoupí... :-)

  2. Tak snad se mužstvo pochlapí a

    Slávista 51     před 2 lety 13.10.2022 10:47 |  
    1 2

    vyhraje ! I když to nebude procházka růžovým sadem.
    I když to s podivem vysílá ČT Sport, zatím nejlepší kde je možné sledovat fotbal na internetu zadarmo je - score808.com.

  3. Absence

    Mike     před 2 lety 13.10.2022 11:00 |  
    17 1

    Myslím, že musí být chyba v tréninkovém procesu- přetěžování hráčů, posilovna, špatná regenerace. Většina absencí je díky nějakým pohybovým věcem, až na výjimky /Ewerton- Cedidla/, kdy to je způsobeno zraněním od soupeře. Včera hrála Plzeň, 2 absence- Řezník dlouhodobě, zde příčinu neznám a Sýkora po faulu Olayinky. Dnes čtu sestavu Slovácka proti Nice- absence nikdo. A u nás- Holeš, Mandous, Santos, Schranz, Ševčík, Provod, nejistý start Masopust, Lingr, Olayinka, Douděra. Jediným hráčem podle mě z tohoto výčtu, který se zranil v souboji s protihráčem, je Schranz. Zbytek má svalová a jiná pohybová zranění. Svědík je určitě stejně náročný jako Trpiš, v kádru má mnoho veteránů nad 35 let, počet zápasů na podzim je skoro stejný jako u nás, kádr užší a zranění žádná. Měla by se hlavně udělat velmi podrobná analýza těch zranění, aby se jim v maximální míře předcházelo, to je z hlediska budoucnosti, pokud nás bude trénovat stejný realizační tým důležitější, než analýza, proč Kacaraba blbě hlavičkuje, nebo proč Santos dělá na půlce frajeřinky.

    • Re: Absence

      pehacko     před 2 lety 13.10.2022 11:08 |  
      2 4

      Zase ale Slovacko uplne propadlo v lize… kazdopadne u nas je to jednak regenerace a hlavne ta posrana reprezentace. To je ten jazýček na vahách. Vsechno jsou to reprezentanti a tam ja vidim problem a moznost reseni. Jenze my jsme strasne priposrany, myslim tim vedeni, udelat nejaky nepopulární krok… v zakulisi jsme slabounky jako nase současná obrana a tak se vsechny ty drobne prohry nascitaji do jednoho velikeho pruseru

      • Re: Absence

        lassiter     před 2 lety 13.10.2022 11:45 |  
        0 0

        Ten nepopulární krok má být co?

        • Re: Absence

          pehacko     před 2 lety 13.10.2022 12:14 |  
          3 4

          Neuvolnit hrace do repre co laboruji se zraněním i za cenu toho, ze se vzdaji reprezentace a je jasne, ze do nas bude spart a spol nehezky mediálně strilet.

          • Re: Absence

            SirCohen     před 2 lety 13.10.2022 13:37 |  
            2 0

            Sám nevěříš tomu, že se chlapci v nejlepším věku vzdají reprezentace. To je utopie.

            • Re: Absence

              Dennis     před 2 lety 13.10.2022 15:39 |  
              2 0

              Podle mě to není o tom vzdát se reprezentace. Nemusíme zacházet tak daleko. Je to o tom vynechat sraz, pokud dlouhodobě nejsem ok. Vypůjčím si hokej. Účast na MS pravidelně odmítne půlka adeptů, zejména za zámoří. Znamená to snad, že se vzdali reprezentace? Ne, na další MS nebo olympiádu jedou. Nikdo je z nároďáku nevyhazuje. Nejsou v žádné nemilosti. MS odmítnou kvůli únavě po náročné sezoně, osobním důvodům, apod. Někdy je neuvolní ani klub. Proč tohle nejde ve fotbale? Necítím se 100% fit, potřebuju se dát zdravotně dohromady, nemám momentálně optimální kondici, tak prostě tenhle sraz vynechávám. Proč to takhle nejde?

          • Re: Absence

            Arya     před 2 lety 13.10.2022 14:19 |  
            1 0

            Tím je akorát nasereš a oni budou trucovat.

    • Re: Absence

      marcocruz (přítel SN)     před 2 lety 13.10.2022 11:15 |  
      8 1

      Já tohle taky nechápu, přece si v klubu museli udělat nějakou důkladnější analýzu, proč tomu tak je, nebo co je nejpravděpodobnější příčínou, když se to neustále opakuje a má to vliv i na výsledky. Nakupují se nejnovější vymoženosti, vesty, rozšiřují se realizační týmy napříč celou Slavii, ale v áčku máme stejně pořád zraněnou prakticky jedenáctku hráčů. Navíc to jsou často ta stejná jména. Na pováženou je taky to, že když někoho koupíme (kdo odehraje v předešlém klubu sezonu většinou bez zranění) po příchodu k nám bum a rekonvalescence. A ty co koupíme a pošleme na hostování pak hrají většinou bez problémů v jiných týmech.

    • Re: Absence

      Karel13     před 2 lety 13.10.2022 11:48 |  
      7 0

      Pamatujete si taky jak asi před 5 - 4 roky jsme se smálo Spartě, že mají polovinu mančaftu zraněnou či nemocnou a snaží se tak přizpůsobit Rosickému? Tak teď to dopadlo na nás i bez Rosického ...

  4. problémy

    rak (přítel SN)     před 2 lety 13.10.2022 11:10 |  
    6 0

    Ani porážka by neznamenala konec nadějí na postup, ale v této situaci beru i remízu. Jsem spíše pesimista (korunu tomu nasadil kjandourek svým výjezdem, který, jak píše pod Mezi námi fanoušky, vedl pravidelně k porážce).
    Zdá se že náš široký kádr není zase tak široký. Myslím, že někteří hráči, které máme na hostování, jak už jsem psal, mají na první ligu - Talovierov, Prebsl, Vlček, Valenta, asi i Icha a to hostování jim prospěje. Na druhou stranu, v této situaci by nám mohli pomoci a myslím, že by pro ně a nás nebylo ani špatné, kdybychom jich tolik ven neposílali a některé si nechali, že by pendlovali mezi béčkem a áčkem. Dostávali by občas šanci v áčku a občas pomáhali béčku, které zase tak slabé soupeře nemá, aby jim to nic nedalo.
    Máme pár hráčů, kteří mají notoricky zdravotní problémy a nedá se čekat, že se to zlepší. Čili počítat s nimi jako základními kameny sestavy byla chyba (např. Hovorka, Ševčík, často Masopust, bohužel možná i Holeš?)


    Komentář byl uživatelem upraven (13.10.2022 12:14) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    japhy     před 2 lety 13.10.2022 11:12 |  
    9 1

    Už je to tááááááááák únavný pořád nastupovat v sestavách, kde hraje to, co dejchá. Poslední dobou jsme komplet jen v přípravách.
    V sestavě my chybí Oscar.
    Proti Karlově statistice ohledně jeho výjezdů nasazuju svoji, kdy to budu po nějaké době opět sledovat v hospě, kde ani nepamatuju, kdy naposledy to byl neúspěch.

  6. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    Fido22     před 2 lety 13.10.2022 11:54 |  
    6 0

    Jsem pověrčivá a proto nemám radost z toho, že dnešní zápas vysílá ČT. V letošních pohárech odvysílala zatím pouze dva naše zápasy, obě prohry, ... z Rakówa a před týdnem smolný zápas s Kluží.
    Neskutečný, kolik hráčů máme na marodce, navíc snad všichni by hráli v základu. Doufám, že na další sraz repre nepustí Slavia chronické marody, kteří budou mít za sebou sotva jeden poločas v lize. Opakovaně to Slavii škodí.
    Kdo dnes bude tvořit hru? Snad Tiéhi a Ewerton, ... jen neopakovat 12 krátkých přihrávek před vápnem před každým pokusem o střelu. A Davidové Jurásek + Douděra musí posílat zakroucené rohlíky na Sora a Usora, Olího.
    Kluci, bojujte a Slavia oleee!

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      rak (přítel SN)     před 2 lety 13.10.2022 12:06 |  
      2 0

      Na druhou stranu, dlouhodobě ty nejlepší zápasy byly právě na ČT s Bosákem (Ajax, Sevilla, další důležité výhry).
      Aspoň snažit se tvořit hru může asi jen Ewerton, nikdo další k tomu nemá dispozice. Traore to nebude. Ale budeme ho asi potřebovat také kvůli výšce. Čekám možná ve středu Oscara před Juráskem. Douděra byl s otazníkem. Jestli bude schopen Masopust, trenéři ho nasadí. Zkušenosti má. Od Sora, Tecla, asi i Usora nečekám nic. To není moc zápas pro ně. Pokud to tedy Kluž více neotevře a to nečekám.

      • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

        japoko     před 2 lety 13.10.2022 13:57 |  
        6 1

        Tak na co toho Sora máme? Liga prý není pro něho, domácí pohárové taky ne a teď tedy už né ani pohár venku? Zoufalá demagogie!

        • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

          rak (přítel SN)     před 2 lety 13.10.2022 15:09 |  
          1 0

          Žádná demagogie. Pohár venku ano, ale ne proti silně defenzivnímu mužstvu. Teď dvakrát nastoupil na chvíli a skoro jsem si ho nevšiml. Buď jsme ho měli pustit za balík peněz a nebo to vyžaduje čas z něj udělat univerzálnějšího fotbalistu, jak tvrdí Jindra. Teď má velmi rychlý start na míč a tu počáteční rychlost, ale když k tomu není prostor, tak se neprosadí.

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 13.10.2022 12:22 |  
      2 1

      A to je ještě třináctého... Ještě, že ne pátek... :-))

      • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

        Arya     před 2 lety 13.10.2022 14:16 |  
        0 1

        Dnes mi přešla přes cestu černá kočka...

        • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

          Myšák     před 2 lety 13.10.2022 14:59 |  
          1 0

          Vyšlo mi v kartách, že Slavia vyhraje a Slovácko udělá remizu. (Ale taky mi vyšlo, že Plzeň porazí Bayern!)

        • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

          Ondráš     před 2 lety 13.10.2022 15:57 |  
          0 0

          Záleží na tom, v jakým směru šla:) Akorát teď nevím, jakej směr je ok.

          • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

            Myšák     před 2 lety 13.10.2022 16:02 |  
            0 1

            Zprava do leva, dobrý, opačně průser!

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      kostelnivlajka     před 2 lety 13.10.2022 12:36 |  
      1 2

      Já mám radost, když ji nebudu mít tak to vypnu.

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      Myšák     před 2 lety 13.10.2022 15:15 |  
      2 1

      Ta házená mne děsí šíleně, ale jsem nepříčetný, když vidím rozehrávku typu : Brankář, obránce, obránce, obránce, obránce, obránce, obránce, záložník, záložník, brankář.
      Dobrou noc děti, dobrou noc strýčku (teto) Fido!

      • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

        Leksel     před 2 lety 13.10.2022 15:33 |  
        2 0

        To jo, ta přihrávaná při vyvážení míče je uspávací a to ještě trnu, kdy ten míč zachytí presujici protihráč.

        • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

          Myšák     před 2 lety 13.10.2022 16:09 |  
          1 1

          Všimni si, když je dluhý výkop za půlku je z toho nadějná akce! Kdy jsi naposled viděl našeho brankáře vykopnout?

  7. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    martyni (přítel SN)     před 2 lety 13.10.2022 12:00 |  
    12 0

    Podle mě tedy absence vysokýho útočníka, který by nás akorát nutil popírat náš herní plán, je daleko, ale daleko menší problém než to, že nejlepší hráči naší zálohy - Ševčík, Holeš a Provod, nevydrží ani 3 zápasy bez zranění a na hřišti se téměř nesejdou. Tiehi je fajn, ale je tu pár týdnů, Traoré taky, ale nikdy nebyl jistým členem základu. Na klíčových postech v záloze pořád improvizujeme, přitom tihle 3 jsou i mentálně tahouni týmu a umí něco vymyslet, když se nedaří. Pak se dostávají i stopeři pod neúměrnej tlak, protože každá jejich chyba je obrovskej problém, když neumíme otáčet zápasy.


    Komentář byl uživatelem upraven (13.10.2022 12:00) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      japoko     před 2 lety 13.10.2022 13:54 |  
      3 1

      Ale že Ševčík nevydrži víc jak 3-4 zápasy v řadě, se ví tak 3 roky! Ten už tu být neměl!

      • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

        Greaves     před 2 lety 13.10.2022 14:45 |  
        2 0

        Ševčík je hráč, kterého většina soupeřů cíleně prasí hned od 1. minuty. Je mi ho moc líto.

        • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

          japoko     před 2 lety 13.10.2022 15:07 |  
          1 1

          To je pravda, ale problém to neřeší! Na něm trenér drobet delší koncepci nemůže postavit!

  8. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    Ondráš     před 2 lety 13.10.2022 12:27 |  
    14 2

    Věřím minimálně v nastřelenou tyč, možná i dvě.

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      Leksel     před 2 lety 13.10.2022 13:13 |  
      2 2

      Já bych se nebál i jednoho břevna.

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      SirCohen     před 2 lety 13.10.2022 13:35 |  
      2 1

      Já to odhaduji na dvě šouravé střely po zemi doprostřed do brankáře a zbytek mimo ;)

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      carevitchando     před 2 lety 13.10.2022 16:40 |  
      2 0

      Čekám klasiku, doběhnout k vápnu soupeře, tam si vyměnit asi 8-10 přihrávek do strany a pak dvě možnosti: z centru trefíme prvního protihráče, nebo přijde konstruktivní dloooooouhá přihrávka na brankáře :-)

      • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

        Leksel     před 2 lety 13.10.2022 17:49 |  
        1 0

        Anebo střela z dálky k bráně sv. Petra.

  9. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    butters     před 2 lety 13.10.2022 12:46 |  
    6 0

    Co nějak takhle?
    Kolář – Masopust, Ousou, Kačaraba, D. Jurásek – Tiéhi, Traoré – Sor/Usor, Ewerton, Oscar - Olayinka.
    Pokud jsou teda všichni k dispozici, už je těžký se v tom orientovat, když je většina kádru víc u doktora než na tréninku. Rád bych viděl v sestavě jak Juráska, tak Oscara, protože jako jedni z mála hráčů mají v současnosti slušnou formu. Protože budeme zřejmě hrát zase do plných, tak moc nedává smysl mít na hrotu Tecla (čekám ale, že hrát bude) ani Sora, ten může být ale aspoň platný ze strany. A dal bych mu tam asi přednost před Usorem, který je poslední zápasy dost mimo, nevím, jestli je to třeba nerozehraností (možná by mu bodlo dát si o víkendu celých 90 minut za béčko). Ewertonovi bych dal přednost před Lingrem kvůli jeho kreativitě, je to momentálně v našem kádru při absenci Ševčíka s Provodem jediný hráč, který má blízko k pozici 10. Pokud by bylo třeba posílit ofenzivu, tak v poločase poslat do hry Lingra místo jednoho z DZ.

    Je to blbý, po losu to vypadalo, že se dá celkem v pohodě uhrát 14 bodů, když se zadaří, tak i víc. Vylepšit koeficient pro další sezóny, no zatím si ten koeficient spíš kazíme. A i když potřebujeme 3 body, vzhledem k naší situaci bych se asi pokojil i s bodem. Fakt ale je, že k postupu bude nejspíš potřeba vyhrát 2 ze 3 zbylých zápasů.

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      lantsmit     před 2 lety 13.10.2022 13:19 |  
      1 1

      Oscar spíš na toho druhýho pivota (DM) vedle Tiéhiho, nahoru před ně na box-to-box Ibru (ale jenom proto, že nikoho jinýho teď nemáme). Maso snad na tom pravym beku 60 min. vydrží, před něj Usora a na hrot k Olayinkovi Linžu. Ewe za mě zprostředka hrát nemůže, takže klasicky na levý křídlo.

  10. Slavii čeká venkovní zápas s Kluží.

    Myšák     před 2 lety 13.10.2022 13:27 |  
    1 6

    Jsem optimista, když ne bezbřehý. Když všichni i v této okleštěné sestavě zaberou, máme naději na úspěch. Výsledek bude mít po psychické stránce přímo obrovský vliv na konec sezony.
    Povolal bych místo Kačaraby Talověrova, tím se nedá nic zkazit. ( Spíš naopak! )

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží.

      japoko     před 2 lety 13.10.2022 13:51 |  
      1 1

      To těžko, až v zimě!

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží.

      puchy     před 2 lety 13.10.2022 14:17 |  
      0 4

      Jenom to ne...eden za 18 a druhej bez dvou za dvacet!

  11. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    Lord_Edmund     před 2 lety 13.10.2022 13:28 |  
    4 2

    ani se vlastně na zápas netěším, čekám zas velké trápení v koncovce :-(( Nevím, jak jsme na tom zdravotně, ale Standu Tecla bych dnes ze sestavy vynechal. Dal bych tam Olího, což nám dost na soupeřových hřištích fungovalo. A na rozdíl od našich trenérů myslím, že Kluž bude hodně aktivní a mohli bychom podnikat rychlé výpady do jejich obrany. Tas záloha vzhledem k absencím bude naprosto nesehraná :-(

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      Ondráš     před 2 lety 13.10.2022 13:32 |  
      6 1

      Standa jedinej drží pohromadě, je to chlapík!

      • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

        jfunion     před 2 lety 13.10.2022 16:38 |  
        1 3

        Ten nastoupí 100pro i s kapitánskou páskou,a zase budem v deseti,naschvál kolikrát za poločas se bude v souboji válet s roztaženejma rukama ???

        • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

          jfunion     před 2 lety 13.10.2022 17:39 |  
          0 1

          Ty vole a je tam,to by mě zajímalo komu líže koule???

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      Myšák     před 2 lety 13.10.2022 15:20 |  
      0 1

      Už se to asi stalo!

  12. SK Lazaret

    Taky     před 2 lety 13.10.2022 13:37 |  
    2 1

    Souhlasím, marodi + nakřáplí + ti mimo soupisku, by dali dohromady pěknou sestavu, např.:

    Mandous
    Douděra, Holeš, Hovorka, Bořil
    Hromada, Ševčík
    Masopust, Provod (Lingr), Olayinka
    Jurásek )(Schranz)

    Tip na sestavu "velkého Lojzy" se mi líbí, jen bych místo Juráska dal Oscara, ať se těm zoufalcům z ČT ti naši Afričani ještě víc pletou.
    A v 70. minutě bych jim tam šoupnul oba Jurásky a oba Pudily... :-)

  13. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    Vhoo (přítel SN)     před 2 lety 13.10.2022 13:50 |  
    6 0

    Bránit remízu a doufat že třeba Sor utece a příjemné překvapime.

  14. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    dm52     před 2 lety 13.10.2022 13:56 |  
    6 0

    Já jsem nenapravitelnej optimista. Z toho důvodu raději nikdy nesázím, prodělal bych boty. Takže dnes večer věřím .....

  15. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    Fido22     před 2 lety 13.10.2022 14:05 |  
    4 0

    Nevíte někdo, zda odletěl s týmem Eduardo Santos?? Vím, že údajně byl zraněný a nenastoupil ani za B-tým, jak mu bylo slibováno. Ale při plné marodce a formě Kačaraby by snad bylo vhodné mu již odpustit a mít ho na lavičce připraveného zasáhnout do zápasu. Pokud tedy alespoň pár dní trénoval. Zraní-li se jediný stoper, kdo tam půjde? Zasune se Tiéhy a místo něj do zálohy koho? Eduardo si v hlavě všechny taktické pokyny - "co dělat" a především "co nedělat" v našem stylu hry - už určitě poskládal a nebude lehkovážný. Jeho výška nám chybí. Kdy jindy by měl dostat šanci než dnes? Nenašla jsem žádné fotky z odletu či z tréninku. Ve videu "před zápasem" jsem ho nepostřehla. Odletěl Santos do Rumunska nebo je pořád na hanbě??

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      Arya     před 2 lety 13.10.2022 14:14 |  
      0 9

      Kdy jindy? Už nikdy, děkuji pěkně.

      • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

        kondorr     před 2 lety 13.10.2022 14:40 |  
        10 1

        Já doufám že se zase vrátí a nakonec bude oporou udělal chyby ale takovej Kačaraba dělá stejný chyby už pár let a hraje pořád. Bohužel se trochu bojim že ho Slávia odstřelí už jenom proto jak se o něm zminoval Tvrdík a to dost amatérsky to že bude za trest přeřazen do B týmu mělo zůstat uvnitř klubu.

      • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

        Fido22     před 2 lety 13.10.2022 15:05 |  
        6 1

        Myslím aspoň na lavičku pro případ nuceného střídání stoperů. Jiné už nemáme.
        Výkřiky "už nikdy" mi přijdou dost odvážné. Nevidíme ho na tréninku, nevidíme mu do hlavy, do duše.
        JiT ho měl jako prioritu letního přestupáku, tak asi věděl proč. Za postrčení ve vápně toho křiváka Mosquery, který si ho na sebe nejdřív přitáhl a pak schválně zpomalil, mu už nedat šanci?? To je unáhlený závěr. Neměl následovat dvojí trest: červená + penalta. A nebýt to zápas Šádkovic týmu, tak by rozhodčí takto nerozhodl. Snad všichni tušíme, že rozkaz zněl jasně "Až bude ve vápně muž s hvězdou na hrudi, nesmí projít bez trestu!" A chyby v přechozích zápasech? Ty děla Kačaraba, Ousou, dělal je i Kúdy, Deli, všichni, samozřejmě i hráči špičkových týmů.
        Právě o tom fotbal je. O chybách a o dovednosti soupeře je využít.
        Pokud je Eduardo Santos zdravý a potrénoval, tak bych mu dnes dala šanci. Je na soupisce pro EKL a každá duše dnes dobrá.

      • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

        pf     před 2 lety 13.10.2022 15:17 |  
        4 1

        Já nejsem příznivec takových fatálních řešení. Přicházel s nějakými předpoklady, většina z nás byla z jeho příchodu nadšená. Udělal několik bohorovných chyb, tu fatální zejména ve šlágru s Plzní. Koneckonců Aiham Ousou si loni po příchodu vedl dost podobně, také vytane na mysl jeho hloupé vyloučení v derby. Potrestat zaslouží, nikoliv zatracovat. Své si ještě odvede.

      • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

        mig52     před 2 lety 13.10.2022 16:47 |  
        1 1

        Vidím, že tvůj příspěvek má nádech některých mých z minulosti, ale tentokrát bych tak ostrý nebyl, mám umírněnější a jiný názor.

        • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

          Arya     před 2 lety 13.10.2022 17:17 |  
          0 1

          Zatím mi Santos se svým přístupem ke hře sympatický není. Uvidíme, zda se to změní.

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      japoko     před 2 lety 13.10.2022 14:45 |  
      3 3

      Když se díváme na Kacharabu tak by Eda měl dostat šanci co nejdřív!

  16. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    Pepibican     před 2 lety 13.10.2022 14:11 |  
    3 0

    Nevíte jestli si rumun už sehnal v Kiku nebo Pepcu nějaká jiná trička ať můžeme dnes nastoupit v nejkrásnějším dresu když doma nám to nesmyslně nebylo dopřáno ?

  17. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    Radovan62 (přítel SN)     před 2 lety 13.10.2022 14:38 |  
    3 7

    Ta marodka je hrůzostrašná,nechápu a nikdy nepochopím co za tím je,dneska očekávám holomajznu a prohru,kdo nevidí nepohodu a špatné klima je.slepý.
    Chybí vůle.se.rvát a něco opět dokázat,bez českého jádra to nepůjde

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      kondorr     před 2 lety 13.10.2022 14:42 |  
      4 2

      Na hráče Slávie se stačí špatně podívat a hned se zraní.

      • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

        Radovan62 (přítel SN)     před 2 lety 13.10.2022 14:47 |  
        2 0

        Ale klub.by to měl vysvětlit,to není normálni

        • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

          kondorr     před 2 lety 13.10.2022 14:59 |  
          2 0

          Normální to neni ale asi neví proč je tolik zraněnejch jinak už by se něco dělalo i na spartě když měli tolik marodů tak nikdo nechápal proč a řešilo se i podloží hřiště.

          • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

            cunak     před 2 lety 13.10.2022 18:03 |  
            0 1

            Tak to je snad jasné proč máme tolik zraněných.

  18. Stanciu

    rak (přítel SN)     před 2 lety 13.10.2022 15:12 |  
    19 0

    Jo, Nico. To potěší. Škoda, že u nás není

    "Jsem Rumun a můj domov je hodinu od Kluže. Takže je pro mě těžké, abych nepřál Kluži úspěchy v Evropě. Ale nikdy jsem za ni nehrál. Upřímně – nejlepší část kariéry jsem strávil ve Slavii. Výhru a postup dál víc přeju jí. Zažil jsem tam roky naplněné tituly i evropským fotbalem. Výjimečné a nezapomenutelné chvíle se spoluhráči, trenéry i fanoušky,“ řekl Stanciu pro iDNES Premium.


    Komentář byl uživatelem upraven (13.10.2022 15:18) . Zobrazit původní komentář

  19. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    záplata     před 2 lety 13.10.2022 15:53 |  
    4 0

    Rozum mně říká, že to nedáme, srdce zase abych věřil, jsem optimista nebo pesimista, nebo Džekyl a Hajd?

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      Myšák     před 2 lety 13.10.2022 16:26 |  
      2 0

      Rozum mi říká, že to dáme!

  20. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    Chooze     před 2 lety 13.10.2022 16:24 |  
    2 26

    Dival jsem se včera na Plíseň. První půle byla na ručník, ale ve druhé půli nezahrali vůbec špatně. To na nás v momentální formě bude stačit a když náhodou ne pomůžou sudí. Adolf je prostě lepší a silnější ať už ve výběru hráčů, realizačního týmu i zákulisí. Prostě silnější pes m*dá. Copak sakra nešlo přivést Klimenta, Vlkanovu nebo Jemelku za malý peníz nebo zadarmo. Vždyť i ten Tijany nebo Holík tam hrají lépe než u nás. O titulu už je bohužel rozhodnuto a ne úplnou kvalitou Plísně ale neschopnosti našeho trenéra. Hosteckeho a Kostla vůbec nepočítám mezi fundovane lidi na svém místě. A to ani pana Bílka který si jako učitele vybral sibra Rogoze. V zimě musí přijít radikální řez a Trpis musí podat demisi pokud v sobě má aspoň trochu soudnosti a charakteru. Jinak Budem čím dál víc k smíchu. Bojím se na ten zápas vůbec dívat. Jasná výhra Kluze bohužel!!!

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      Slávista 51     před 2 lety 13.10.2022 16:56 |  
      2 2

      Dej studenou sprchu, nebo vomejvej přirození vlažnou vodou.

      • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

        dm52     před 2 lety 13.10.2022 17:00 |  
        4 1

        A ať si ho ještě nezapomene třít froté ručníkem.

        • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

          Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 13.10.2022 17:11 |  
          4 1

          Má-li vůbec nějaké.

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      Deda10     před 2 lety 13.10.2022 17:00 |  
      8 1

      Nesouhlasím se všemi kroky JiT, ale co pises, snad nemyslíš vážně. Trochu úcty. Jsem rad, ze ani jeden z tebou zmíněných “posil” tady není! Já se dnes podívám rad. Sice se asi budu nervovat, ale věřím v 3b! SKS do toho!❤️

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      rak (přítel SN)     před 2 lety 13.10.2022 17:01 |  
      8 0

      Strašlivý příspěvek.
      Včera Bayern druhou půli docela vypustil. To se vůbec nedá brát vážně, i když Plzeňáci z toho onanují. Vlkanova špatný není, ale objevuje se kritika "trpaslizace" kádru a do toho by zapadl. Uvidíme, jak dlouho vydrží. Ewertonovi bych ještě dal čas.

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      Edenjejenjeden     před 2 lety 13.10.2022 17:39 |  
      3 0

      Tak ty jsi k smíchu už dávno Chooze . A o tvé soudnosti lze taky pochybovat ....


      Komentář byl uživatelem upraven (13.10.2022 17:41) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

        Chooze     před 2 lety 13.10.2022 18:27 |  
        1 3

        Co já to je nepodstatné Edene. Ale co ten váš klan nebo letka která okamžitě nastoupí na někoho kdo se to snaží vidět reálné a napíše pravdu ikdyz to není populární. Myslím že už vám pomalu docházejí patrony a nebudete mít co chválit a abhajovat. A to je smutné i pro mě! A to mi věř chlapce zlaté.

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      pf     před 2 lety 13.10.2022 19:19 |  
      1 1

      Já jsem úplně alergický na tyhle soudy o titulu po deseti kolech. Selektivní paměť je sviňa, ale zrovna my bychom si mohli pamatovat, jak zrádný může být relativně pohodlný náskok po podzimní části. Stačí tři nepovedená kola a náskok je pryč. Já jsem zvědavý, jak áda bude nahrazovat staňka s kalvachem, které s jistotou bude chtít zpeněžit. A frajerům jako ty bych dnes moc přál, aby se podařilo zápas zvrátit a otoči.

  21. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    cheero     před 2 lety 13.10.2022 17:18 |  
    3 1

    Hodně by se mi ulevilo, kdyz dnes uvidím týmovou hru a chuť po úspěchu. Bez ty házeny a kluci vyhrajou.

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      Slávista 51     před 2 lety 13.10.2022 17:27 |  
      2 1

      Ta házená by nakonec ani nevadila, kdyby byla pravidelně zakončována góly.
      Což se zatím bohužel neděje.

      • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

        cheero     před 2 lety 13.10.2022 17:34 |  
        1 0

        Tak to snad je k pochopení. Se blbe vyjadřuju, no.

  22. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    Ondráš     před 2 lety 13.10.2022 17:27 |  
    3 1

    Dnes vyhrajeme, buďte ledově klidní.

    • Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

      Arya     před 2 lety 13.10.2022 17:35 |  
      2 0

      Když zrovna ty jsi optimista, tak to nutně musí dopadnout blbě.

  23. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    Eluin (přítel SN)     před 2 lety 13.10.2022 18:07 |  
    2 0

    To zvládneme. Bude to boj, ale ono to půjde... (Sibyla promluvila).

  24. Re: Slavii čeká venkovní zápas s Kluží

    pf     před 2 lety 13.10.2022 19:15 |  
    2 1

    Nejvyšší čas konečně zvrátit nepříznivý vývoj zápasu, nemůže to trvat věčně:))