Prvním tématem podcastu nemohlo být nic jiného než vysoká porážka Slavie v Plzni. Byla to penalta? Byla by to penalta na druhé straně? Proč byl Santos v základní sestavě a co s ním bude dál ve zbytku podzimu? Jsou tři stopeři málo? Proč se hodnocení trenéra Trpišovského tentokrát nepotkává s většinovým názorem fanoušků? Neměla Slavia odehrát lepší zápas než odehrála i v deseti lidech? Věříme ještě v titul? Samé otázky. V druhé části podcastu jsme se vrátili k pohárovému zápasu s Ballkani a vyjádřili nespokojenost s průběhem zápasu a přístupu hráčů. Uvědomili jsme si, že i zde se naše vidění s tím trenérovým nepotkává. Zkritizovali jsme některé individuální výkony v tomto utkání, nicméně konstatovali, že stále zůstáváme největším favoritem na postup z prvního místa a cesta k němu je poměrně přirozená, vede přes minimálně čtyři body proti Kluži. V závěru podcastu jsme se ještě obecněji vrátili k rozhodčím v české lize trošku šířeji než jen v kontextu zápasu Plzeň - Slavia. Povídali jsme si i o tom, jak jsou sudí hodnocení novináři a proč nesouhlasíme s přesvědčením některých z nich, že se v lize píská absolutní rovina. Došlo také na to, jak vnímáme fakt, že Etická komise FAČR zahájila řízení s klubem a s Jiřím Bílkem. Krátce jsme připomněli, že na podzim budeme hrát také jeden zápas domácího poháru a proč i tato soutěž může být pro Slavii důležitá.
Obsah:
(00:00) Plzeň - Slavia 3:0.
(49:10) Slavia - Ballkani 3:2
(1:12:05) Rozhodčí v lize a jejich hodnocení v médiích. Řízení s Jiřím Bílkem. Druhá půlka podzimu.
Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave
Komentáře (68)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Razor-Ramon před 2 lety 20.09.2022 23:29 |Konečně! Díky
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Droosy před 2 lety 21.09.2022 06:40 |Pobavila mě hláška, že se Slavia při přestupech chová jako tlusté dítě v cukrárně :) že skoupí všechno co vidí a je dostupné, místo toho aby si pečlivě vybrala a klidně i priplatila za kvalitu tam, kde nás tlačí bota (stoperi, pravý bek)
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Dennis před 2 lety 21.09.2022 07:07 |Přemýšlel jsem nad tím, co by následovalo, kdyby se to stalo na druhé straně a v pozici Mosquery byl Olayinka (jak zaznělo v podcastu) a v pozici Santose třeba Hejda. Překvapivě jsem došel k závěru, že penalta by se nepískala a rozhodčí by jen Peterovi dával pokyn vstávej, na penaltu to nebylo. Po zápase by vyprávěl o tom, že tam rozhodně nebyla dostatečná intenzita na to, aby to pískal jako penaltu nebo za to dokonce vylučoval a zkazil tím celý zápas. Bohužel si fakt myslím, že by to takhle bylo. :-(
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
rak (přítel SN) před 2 lety 21.09.2022 10:51 |No, já si také myslím, že by to tak bylo. Skoro určitě. Jinak jsem včera očekával hodnocení hráčů v Plzni a Mezi námi fanoušky a obojího jsem se dočkal. Z té diskuse bych se spíše přiklonil k trenérovi ohledně hodnocení zápasu s Ballkani. Vím, všichni jsme očekávali nějaký druhý Gibraltar, ale to ani náhodou. Mají díry v obraně, ale jinak jsou dobří a rychlí dopředu a výrazně podprůměrný tým to není. Nepřekvapilo by mě, kdybychom se právě s nimi přetahovali o první místo. Nebyl jsem z toho zápasu nijak otrávený, kromě laxnosti do defenzívy. Určitě méně než ze Sivassporu. Jsem teď zvědav na jejich vzájemné utkání. Teď to vypadá, že nejslabší je momentálně Kluž. No, uvidíme další čtvrtek.
Komentář byl uživatelem upraven (21.09.2022 10:52) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
No, já si také myslím, že by to tak bylo. Skoro určitě. Jinak jsem včera očekával hodnocení hráčů v Plzni a Mezi námi fanoušky a obojího jsem se dočkal. Z té diskuse bych se spíše přiklonil k trenérovi ohledně hodnocení zápasu z Ballkani. Vím, všichni jsme očekávali nějaký druhý Gibraltar, ale to ani náhodou. Mají díry v obraně, ale jinak jsou dobří a rychlí dopředu a výrazně podprůměrný tým to není. SNepřekvapilo by mě, kdybychom se právě s nimi přetahovali o první místo. Nebyl jsem z toho zápasu nijak otrávený, kromě laxnosti do defenzívy. Určitě méně než ze Sivassporu. Jsem teď zvědav na jejich vzájemné utkání. Teď to vypadá, že nejslabší je momentálně Kluž. No, uvidíme..
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
bbslavia před 2 lety 21.09.2022 13:41 |Přestaňme pořád házet vinu na druhé.Zápas bychom prohráli i v 11 lidech, náš výkon byl tristní.Přestaňme vytvářet teorie, to nás nikam neposune.Hledejme objektivní příčiny, ne alibistické výmluvy.Partizan hrál na Slovácku v 10 a dal za poločas 3 góly.My hráli v 11 a dali sjme 1 gól z penalty.Těch špatných zápasů a výkonů je hodně, to není o jednom náhodně nepovedeném výkonu.Věřím, že trenér i vedení vidí realitu a budou na to adekvátně reagovat.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Tillendorf před 2 lety 21.09.2022 14:26 |Souhlasím s oběma - vidím to jako Dennis , ale nemá smysl se tím chlácholit jak píše bbslavia.
Je super, že je pauza.
Reprepauzy jsem nesnášel ... jen jsme počítali zraněné a 1. zápas po repre byla loterie. Za tuto reprepauzu jsem rád, je čas se zklidnit a začít s relativně čistou hlavou pracovat na posunu po výkonnostní sinusoidě.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
padre před 2 lety 21.09.2022 14:23 |Útočící hráč fauloval jako první (zatažení stopera rukou), takže za mne volný přímý kop pro bránící tým zhruba na hranici pokutového území. A bez karty.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Malvin před 2 lety 21.09.2022 08:39 |Souhlas s Quelharem ohledně rozhodčích.
Mám z toho stejný pocit.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Juventus turin před 2 lety 21.09.2022 12:36 |Sinyan měl přijít i za velké prachy. Dům se staví od základů. My máme zájem on má zájem. Není o čem
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
kjandourek (admin) před 2 lety 21.09.2022 13:06 |Jenom abychom si to ujasnili: Je řeč o tom člověku, co kopl do míče naposledy 28.11.2021?
https://www.livesport.cz/hrac/sinyan-sheriff/WMlNmFRM/
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Ivan před 2 lety 21.09.2022 13:26 |a kterému končí smlouva...
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Juventus turin před 2 lety 23.09.2022 15:33 |Tím lépe pro Slavii. Oni ví, letos to opravdu nevychytali
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Juventus turin před 2 lety 23.09.2022 15:31 |Ano. Vyskautovaný a náš realiťák ho chce. Oni ví, snad se trefí. Já jim plně důvěřuji
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Juventus turin před 2 lety 21.09.2022 12:39 |71. a 73. mohlo být 2:2
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Juventus turin před 2 lety 21.09.2022 12:40 |Hra byla dobrá
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Juventus turin před 2 lety 21.09.2022 12:47 |My vyhrajeme všechny zápasy a Plzeň se v pohárech unavý a bude prohrávat i v lize, zatím dostává za uši
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Wulfstan (přítel SN) před 2 lety 21.09.2022 13:41 |Unavý, unavá, unavé - podle vzoru mladý, mladá, mladé. Je to tak správně, to kdyby náhodou chtěl nějakej rejpal šťourat. Nebo šťoural rejpat. :-)
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Juventus turin před 2 lety 21.09.2022 14:11 |Sorry, znáš to PC píše za nás
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
obiwan před 2 lety 23.09.2022 12:16 |Unavý neexistuje...takže PC je z toho venku
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
bongor před 2 lety 21.09.2022 21:11 |plíseň se v pohárech nemůže unavit,protože tam hrajou jako slimáci proti gepardům.A slimák se nikdy neunaví,
má už vyděláno za startovný,tak co by se ještě měl honit?
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Ragnarok před 2 lety 21.09.2022 13:10 |V podcastech Quelhara se mi líbí ta uměřenost jeho i hostů a velká snaha o objektivitu. Děkuju za dobré hodnocení posledních událostí, na které mám podobný pohled. Jen k Jahodovi bych měl příkřejší komentář. On nechce nikoho naštvat a tak radši neříká nic, co by mohlo vzdubit kontroverzi fanoušků nějakého klubu. A nehodnotí tak očividné věci. Což by jako člověk placený Českou televizí měl.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
martyni (přítel SN) před 2 lety 21.09.2022 15:19 |Ocenuji to rovnez! :). Jahoda je zvanil, da se snadno odhadnout predem, kterou frazi kdy pouzije a co rekne.. prestal jsem ct sport podcast poslouchat kvuli nemu, protoze clovek vzdycky prestane vnimat, kdyz mluvi, a pak uz je dost tezky zacit zas poslouchat... :)
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Juventus turin před 2 lety 21.09.2022 13:12 |Už neprohrajeme, to byla poslední facka
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Ivan před 2 lety 21.09.2022 13:28 |U toho Bílka je mi upřímně jedno co řekne etická komise. Slavia bude mít k dispozici podklady k případu a věřím že se rozhodne sama. Přece když Bílka na základě toho co je v médiích nějak fiknou, tak to snad neznamená že to je najednou zloduch.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
torn před 2 lety 21.09.2022 13:36 |Jestli mu zakážou činost ve fotbale, tak je nějaké rozhodnutí Slavie k ničemu. Bude to pro nás velký problém, ale s tím nic nezmůžeme. Nejradši bych, aby nás z toho dostala PČR, ale to už si Šádek asi ohlídá.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Ivan před 2 lety 21.09.2022 13:45 |No jasně, ale věřím že kdyby mu zakázali činnost, tak by na něj opravdu měli závažné věci.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
butters před 2 lety 21.09.2022 14:36 |Když se o tom vyšetřování začalo psát, tak nějaký člověk z té etické komise tvrdil, že nemusí čekat na závěry vyšetřovatelů, protože oni jako komise neposuzují právní, ale jen etickou stránku věci, takže můžou potrestat i toho, koho policie/soud osvobodí. Jinými slovy si ponechávají právo pohybovat se i v téhle záležitosti v šedé zóně a v horším případě se i "rozhodovat" podle zadání, jaké dostanou např. od A.Š. (pokud pod něj spadají vedle KR a LFA i oni). Samozřejmě pokud by byl někdo soudně uznán vinným, tak si oni nemůžou dovolit ho nepotrestat, ale v opačném případě (potrestat soudem osvobozeného) ano.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
kondorr před 2 lety 21.09.2022 15:21 |Bílek potrestanej nebude ale bude Slávii naznačeno aby držela hubu a krok Slávia jako jediná do nich rejpe a ted má přijít Svoboda a spol o pěknej balík kvůli Tv právum. Neni náhoda že se řeší jenom Slávia a neřeší se Plzen nebo sparta s ovlivněnim poháru Krulou.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
japhy před 2 lety 21.09.2022 15:31 |Jakej Krula porád? Podroužek se jasně vyjádřil, že to není téma, poněvadž ho Popeláři hned uklidili někam na Strahov :) Takhle rychle s tím byl hotovej, pan Spravedlivej. Ale Bílek stále funguje, tak ho musíme seknout, protože volal nějakýmu Járovi.
A já se musím stále ptát: Kdopak si asi vytelefonoval nějakou výhodu? My?
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
bongor před 2 lety 21.09.2022 21:02 |Já to tak nesleduju,ale údajně někdo,snad Bílek,někomu,snad rozhodčímu co pískal naše béčko,měl volat,aby zastavil okopávání našich kluků a pískal rovinu.To je teda od nás vrchol drzosti,chtít tady v tom mordoru,pískat rovinu.A sudí si vydělají jak ,budou chudáci pískat jenom za základ,dneska,při tý drahotě a inflaci?
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
japhy před 2 lety 22.09.2022 11:22 |Jak to bylo samozřejmě nevím, ale tuhle verzi si od novinářů taky pamatuju.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Ladislav (přítel SN) před 2 lety 21.09.2022 21:12 |Je to absolutní výsměch, protože FAČR je obviněn a stíhán policií a jeho lidé si hrají na etiku ...
Komise rozhodčích
jschr před 2 lety 21.09.2022 19:11 |Komise rozhodčích: Ve 2. minutě utkání rozhodčí správně nařídil pokutový kop pro domácí družstvo za držení soupeře za rameno a udělil hostujícímu hráči červenou kartu za zmaření zjevné brankové možnosti.
Re: Komise rozhodčích
pehacko před 2 lety 21.09.2022 19:50 |Na celou komisi čínskou mafii… a poradne si to s nima po bolševicku vyrikat. Ono bohuzel v te nasi zumpe to jinak nepujde
Re: Komise rozhodčích
Slávista 51 před 2 lety 21.09.2022 19:55 |Voda se už taky vaří.
Re: Komise rozhodčích
koudys2 (přítel SN) před 2 lety 21.09.2022 22:08 |Slávisti sorry, ale trochu si tady taky vyleju srdíčko. Nestačím se divit, jak se to tu od samotnýho zápasu zvrtlo a opravdu někteří jsou nebetyčně přesvědčení, že to nebyla penalta v žádném případě a natož červená. Od prvního momentu jsem si byl jist, že to Santos zvoral, a po opakování několika záběrů mě nenapadlo pochybovat o něčem jinym. To, co se strhlo na sociálních sítích, bylo až zarážející. Nedivím se, že si z nás většina dělá srandu, jaká jsme v poslední době ubrečená letka. Takhle, kdyby to bylo opačně, každý z nás by chtěl penaltu. A spekulovat ironicky o tom, jestli by to potenciálně rozhodčí pískl, mi připadá taky úsměvný. Ten zápas jsme si prohráli čistě sami. Tím bychom měli začít a nehledat vinu jinde. Poslední dobou nám to totiž na hřišti moc nejde ..
Re: Komise rozhodčích
torn před 2 lety 21.09.2022 22:30 |Tak zas až tak moc spekulovat nemusíme, ne? Vždyť to není jediný faul v této sezoně. Na komisi je, aby udržela jednotné posuzování. To nedělá. Jsem s ní tedy nespokojen. Pokud to někdo považuje za pláč, jeho chyba.
Stížnosti jsou buď opodstatněné, nebo ne. To s tou letkou je jen hloupá dehonestace sparťanů, něco jako naše narážky na sprchu. Přitom jejich komunikační kultura není celkově zrovna vysoká.
Jinak zaměřit se na to, co jsme schopni změnit, tedy na hru, je dobrá rada.
Re: Komise rozhodčích
Boss82 před 2 lety 21.09.2022 22:30 |Absolutní souhlas. Ta ubrečenost nás slávistů je tady na SN i na sociálních sítích naprosto šílená. Zase hledáme chyby všude možně (samozřejmě hlavně u údajně ovlivněných rozhodčích) než sami u sebe.
Tady je celá situace Santos vs. Mosquera vidět i na záběru z druhé strany:
https://rozhodci.fotbal.cz/komunike-komise-rozhodcich-po-9-kole-f-l/a16999
Je ZCELA EVIDENTNÍ, že ve chvíli, kdy se Mosquera dostal půl metru před Santose, tak po něm začal Santos sahat oběma rukama, přičemž pravou rukou ho jednoznačně přidržel a zatáhnul za pravé rameno, čímž způsobil jeho pád. Jasný faul!
Kdyby se identický souboj odehrál na druhé straně, přičemž v roli faulovaného by byl třeba Olayinka a v roli faulujícího Hejda, tak bychom se tu všichni shodli na tom, že se jedná o jasný faul a tedy penaltu a ČK.
Občas by neuškodilo sundat si z očí ty červenobílé brýle.
Re: Komise rozhodčích
utrzeny_ze_retezu před 2 lety 22.09.2022 08:04 |Mně by z takových penalt pro Slavii bylo trapně.
Re: Komise rozhodčích
Boss82 před 2 lety 23.09.2022 20:48 |Zvláštní postoj. To já bych tedy chtěl, aby se zjevné fauly, kterých se proti nám hráči soupeře dopustí, pískaly.
Re: Komise rozhodčích
krumicek před 2 lety 22.09.2022 08:45 |Tak ono především je to video velmi šikovně zpomaleno ve chvíli, kdy se Santosova ruka dostává do kontaktu s Mosquerovým ramenem, a následně opět zrychleno v momentě, kdy Mosquera začíná padat. Tím pádem to působí jako kdyby to držení trvalo bůhvíjak dlouho a bylo rozhodujícím faktorem pro Mosquerův pád. Ve skutečnosti ten kontakt ruky s ramenem trval zlomek vteřiny (Mosquera za tu dobu stihne uběhnout cca jeden krok) a nevím, jestli je Santos tak šikovný, aby za tu chvilku stihl soupeře chytit a ještě zatáhnout. Ani pohyb Mosquery nebudí dojem, že ho ovlivnilo držení za rameno, protože padá dopředu a to díky tomu, že zapíchne špičku kopačky do země a rezignuje na jakoukoli snahu běžet dál. Podle mě prostě Mosquera ucítil ruku na rameni, a tak spadnul. Jestli je tohle penalta, budiž, Santos asi nemá sahat po unikajícím soupeří, ale v tom případě je naprostý bizár, když nám Příhoda tvrdí, že vražení zezadu do Tecla je stále ještě dovolený způsob hry.
Re: Komise rozhodčích
Boss82 před 2 lety 23.09.2022 21:53 |Smiř se s tím, že když obránce zezadu přidrží útočníka, který je metr před ním a zjevně mu utíká, tak je to prostě faul. Jestli to držení trvá dvě vteřiny nebo pět vteřin už je jedno. Jestli to Mosquera přihrál a ve skutečnosti padat nemusel, to už se nedozvíme, protože to nám záběr samozřejmě neprozradí. Ale jeho pohyb to držení ovlivnilo, to je zjevné. Santos po něm neměl sahat a nebylo by o čem.
Jak je možné, že vražení do Tecla je považováno za dovolený způsob hry, nechápu taky. On bohužel fotbal má s posuzováním těchto vražení (co je faul a co není) problém odjakživa, někdy rozhodčí posoudí jako faul malé drcnutí, jindy projde šílené vražení, jako bylo to do Tecla. Nechápu to a strašně mě to irituje, protože nekonzistentnost posuzování zákroků tohoto typu je podle mě OBROVSKÝ problém, který se dlouhodobě neřeší, přitom často má nekonzistentní posuzování těchto faulů naprosto zásadní dopad na průběh hry a výsledek utkání.
Re: Komise rozhodčích
padre před 2 lety 22.09.2022 09:54 |Btw, předchozí faul na Santose tam nevidíš? Pokud se nepískal "pro nízkou intenzitu zákroku", tak jak vyzní porovnání intenzity s tím penaltovým zákrokem? Stejná, vyšší?!?
Re: Komise rozhodčích
Boss82 před 2 lety 23.09.2022 21:54 |Podívej se na to video ještě jednou a bez červenobílých brýlí. Porovnáváš neporovnatelné.
Re: Komise rozhodčích
Ivan před 2 lety 22.09.2022 09:58 |tvůj výrok "čímž způsobil pád" je trochu zavádějící. Pád způsobilo, že Moskera přestal dělat kroky, zejména se podívej na jeho pravou nohu.
Pak je dobré se podívat proč (a jak) se moskera dostal půl metru před Santose. Napovím, ruce tam taky hrály výraznou roli. Všimni se že na hranici vápna byli tělo na tělo, ale pak najednou Santos výrazně zpomalíl, možná dokonce couvnul, a Moskera výrazně zrychlil a podívej co dělala Moskerova ruka.
Re: Komise rozhodčích
Boss82 před 2 lety 23.09.2022 21:59 |Mosquera to mohl přihrát, to je pravda, ale to nic nemění na tom, že ho Santos fauloval.
Co se týče začátku souboje, tak tam žádný faul ze strany Mosquery není. Prostě se před Santose natlačil tělem a ramenem. Ruka tam taky hrála určitou roli, ale tohle je prostě běžný souboj, a kdybys chtěl tyhle věci pískat jako fauly, tak bys měl v každém zápase 100 faulů za zápas.
Re: Komise rozhodčích
Martin 58 před 2 lety 22.09.2022 13:02 |Ze záběru je jasně vidět, že Mosquera nejdříve stisknul vlastní rukou Santosovu paži a a tímhle způsobem ho dostal za sebe a pak teprve následovalo to, co je komentováno. To jsem si všimnul už při samotném přenosu, aniž by to pozastavili a natož komentovali hosté ve studiu.
Za mě typická přetahovaná s drobnými nepovolenými, ale běžně tolerovanými zákroky z obou stran. Rozpažit, nepískat a ukázat dobrovolně padajícímu hráči vstávej.
Re: Komise rozhodčích
Boss82 před 2 lety 23.09.2022 22:02 |Promiň, ale běžný a tolerovaný zákrok v souboji o míč je právě to, co předvedl Mosquera. To, co pak předvedl Santos, tedy držení hráče oběma rukama, který už je metr před ním, tolerováno není a ani být nemůže. To by přestal být fotbal fotbalem.
Re: Komise rozhodčích
Mandan před 2 lety 22.09.2022 06:52 |https://twitter.com/carramba66/status/1572659885334040578?s=20&t=OPgsM0TDnmWX1CtV9TCccg
Re: Komise rozhodčích
Edenjejenjeden před 2 lety 22.09.2022 08:56 |Budiž , možná si to rozhodčí vážně obhájil , komise to posvětila , dejme tomu . Ale co říkáš třeba na zákrok Hejdy na Chytila při zápase v Olomouci . Proč se podobné , řekněme spornější penalty , zásadně proti Plzni nepískají ? Co říkáš ,na zvláštní rozhodování čárového rozhodčího . A bylo i několik dalších maličkostí , zahrávání rohového kopu (podle pravidel ?) , vzápětí faul na Lingra (?) před druhým golem . To jsou situace tzv, pade na pade , jak s oblibou opakuje Příhoda . Ale potom se ptám , proč se nikdy , ale opravdu nikdy podobné situace neposoudí proti Plzni ? A mimochodem , podobný názor o připískávání pro Plzen nadhodili i trenéři Kozel s Bílkem ....
Re: Komise rozhodčích
Divizni (přítel SN) před 2 lety 22.09.2022 09:15 |S předposlední větou naprostý souhlas a k té poslední ještě přidám Rajnocha. Hezký den všem
Re: Komise rozhodčích
padre před 2 lety 22.09.2022 09:53 |Btw, předchozí faul na Santose tam nevidíš? Pokud se nepískal "pro nízkou intenzitu zákroku", tak jak vyzní porovnání intenzity s tím penaltovým zákrokem? Stejná, vyšší?!?
Komentář byl uživatelem upraven (22.09.2022 09:58) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Btw, předchozí faul na Santose tam nevidíš? Pokud se nepískal "pro nízkou intenzitu zákroku", tak vyzní porovnání intenzity s tím penaltový zákrokem? Stejná, vyšší?!?.
Skrýt původní komentář
Re: Komise rozhodčích
kondorr před 2 lety 22.09.2022 10:04 |Kdyby to bylo opačně tak sem si jistej že by to penalta nebyla ale jinak souhlasim že Santos prostě fauloval i když to plzenák dost přihrál.
Re: Komise rozhodčích
utrzeny_ze_retezu před 2 lety 22.09.2022 10:45 |Viz. třeba pár zápasů zpátky Sýkora ...
Re: Komise rozhodčích
butters před 2 lety 22.09.2022 10:52 |Souhlasím, Santos fauloval, i když to Mosquera přihrál. Problém je, že těsně předtím, než fauloval Santos Mosqueru, fauloval prakticky stejně Mosquera Santose a tím proti němu získal výhodu. Tohle komise rozhodčích ve svém vyjádření (záměrně?) ignorovala.
Re: Komise rozhodčích
utrzeny_ze_retezu před 2 lety 22.09.2022 10:58 |Já tak nějak pořád nechápu proč to byl faul a né simulace, oukej šáhnul na něj, možná ho i lehce plácnul, ale tak fotbal není bezkontaktní hra. Oukej na první dobrou pískám, ale po shlédnutí VARU mi přijde absurdní, že se jedná o penaltu a né o simulaci.
Re: Komise rozhodčích
wimpy před 2 lety 22.09.2022 11:01 |Představoval jsem si, že tu VAR bude od toho, aby rozlišil, kdy pád hráče způsobí faul obránce a kdy jeho divadelní umění. Tyhle penalty typu "rozhodčí si ji obhájí, neb kontakt tam byl" už mě pěkně štvou.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
George (přítel SN) před 2 lety 22.09.2022 11:15 |Lidi nehádejme se, jsme "jedna rodina" prostě já bych to shrnul, že tady si rozhodčí mohl vybrat, mohl ji písknout, nemusel...ale asi se všichni shodneme, že to byla chyba, která se opakuje...a nemuselo k ní dojít, ale došlo, prostě to tak mělo být...a nevzdávejme se, kurňa jsme přeci Slávia...pořád je ve hře hodně bodů, ano jsou proti nám rozhodčí, zákulisí, ale my se nedáme přeci, jsem to my Slávia, po výhře, po prohře...doma je rozsekáme, dáme jim búra a bude to...doma jsme silní...a nenecháme se sebou vorat, až přijedou k nám mají se na co těšit....SKS Forever
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
George (přítel SN) před 2 lety 22.09.2022 11:17 |A ještě bych dodal, nikdo nezaručuje, že Brno porazí, Zbrojovka se mi libí jak hraje, pošleme Řezníčkovi pár chlebíčků :-D a on je sestřelí....to samý Ševčíkovi, já bych Brno neodepisoval
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
butters před 2 lety 22.09.2022 11:30 |Řezníčkovi chlebíčky klidně pošli, ale bude to zbytečný vzhledem k tomu, že je Bartoněk Šádkův "tchán". Plzeň samozřejmě body někde ztratit může a já doufám, že i ztratí, ale s Brnem to rozhodně nebude.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
George (přítel SN) před 2 lety 22.09.2022 11:19 |A další plus bych dodal, Jarda první kolo vyhrál, buďme šťastni, že tu Jarda je...a buďme rádi, že on je náš prezident a nemáme takovou svini jako je Šádek...nebojte karma je zdarma, i na něj dojde
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Do_it před 2 lety 22.09.2022 14:03 |Teda ta pasaz s kritikou Trpisovskeho je prehnana.
Jako kritizovat trenera ze haji Santose a naznacovat ze si tim haji svoji volbu stoperu? Nezda se mi to byti uplne košer.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Snivec před 2 lety 22.09.2022 17:27 |JiT ani nehajil Santose, on kritizoval celkove braneni muzstva. Nejsem v kabine, ale predstavuji si, ze si na zacatku zapasu reknou a hecuji se, ze budou makat od prvni minuty, ze budou dodrzovat to, co si rekli, ze si budou davat pozor na moskeru..... ze si budou pomahat atd. Zacatek zapasu, prvni nakop a vse je jinak, Maso ma hlidat, ale moskera ho nezajima, Kacaraba doklusava, pohoda a rika si, Santos to odehraje. Pak to je na jednom hraci a dopadlo to tak, jak to dopadlo.
Jinak me docela prekvapila ta skepse ve studiu, ze uz nemame sanci a o titulu uz je rozhodnuto. Vim, ze to nyni nevypada dobre, piska se tak, jak se piska, ale sezona je jeste na zacatku a plno zapasu pred nama.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
mig52 před 2 lety 25.09.2022 07:58 |Jistě sis všiml, jak "hájil" před časem Oscara, no. Mnozí fans si to pamatují a dávají do kontextu, nic víc, nic míň. A tehdy se o tak důležitý zápas nejednalo. Ale ano, i JiT se myšlenkově vyvíjí.
MOL Cup
Petr9608 před 2 lety 23.09.2022 00:41 |Jsem rád, že to hoši nakousli. Nevýhra titulu je bohužel reálná varianta, počítejme tak 55-75%. Pokud bychom nechtěli hrát pak potřetí v řadě pouze EKL, je třeba se dívat na výhru v národním poháru. Nejen z pohledu EL, ale i z pohledu možnosti jednoho škobrnutí a následné opravy.
Pak je tu samozřejmě ještě jedna varianta postupu do EL... :o)
Ousou
mig52 před 2 lety 23.09.2022 06:18 |U mne dobrý. Nejvíc jsem se pobavil u toho, jak se Quelhar téměř čílil nad tím, že JiT neudělal doteď lídra mezi stopery z Ousoa. To jsem se zasmál. Za mne to nejde proto, že je na něj zatím stejný nespoleh, jako na zbylé dva. Prostě jeden za osmnáct, ostatní dva za dvacet bez dvou. Kiksuje nesmyslně u rohových praporků, občas vyšle nepřesnou rozehrávkou do brejku soupeře atd. Na šéfa obrany musí být spoleh, jako na Kudyho, a to v současnosti u něj ani náhodou není. Souhlas s tím, že vlohy na šéfování v sobě má, ale zatím je v pozici a fázi, kdy sám musí být veden. Samozřejmě je malér, že momentálně nemá kým. Kačaraba ani Santos to nejsou, Holeš tam moc nehrál, třeba v budoucnu. Byť já stopery s výškou cca 180 moc rád nemám, (přesvědčil mne jen Kudy) a mnoho Puyolů nevidíme ani ve světovém fotbale.
Re: Ousou
lantsmit před 2 lety 23.09.2022 21:28 |Ostatně to nahlas a zcela bez Jindrovo obvyklejch PR servítek řekl včera Tvrdik, že je na tom Ousou (zatím) stejně nespolehlivě, jako ostatní stopeři. A proto se to bude muset postavit minimálně do konce sezóny na Holešovi. Doslova Tvrdík řekl, co všichni vidíme, že Ousou po první chybě v hlavě “hoří” po celej zbytek zápasu..
Komentář byl uživatelem upraven (23.09.2022 21:29) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ostatně to nahlas a zcela bez Jindrovo obvyklejch PR servítek řekl včera Tvrdik, že je na tom Ousou (zatím) stejně nespolehlivě, jako ostatní stopeři. A proto se to bude muset postavit minimálně do konce sestavy na Holešovi. Doslova Tvrdík řekl, co všichni vidíme, že Ousou po první chybě v hlavě “hoří” po celej zbytek zápasu...
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #06
Kornovo před 2 lety 25.09.2022 17:12 |tenhle dil dost o nicem. hlavne ta hodina o rozhodcich. souhlasim s Bossem82 co psal vyse. nechapu, ze jste neco nerekli k tem botam pred zapasem a taky hazeni kelimku s moci.