UEFA zúžila den před losem všem zúčastněným okruh možných soupeřů a Slavia tak věděla, že se v případě postupu přes Panathinaikos vyhne těm nejsilnějším nenasazeným v play-off, francouzskému Nice, Antverpám nebo Anderlechtu. Mohla narazil na vítěze zápasu mezi švýcarským Luganem a izraelskou Beer Ševou, vítěze zápasu mezi maďarským Féhervárem a moldavským Petrocubem, vítěze zápasu mezi Spartakem Trnavou a Rakówem Czestochowa a vítěze zápasu mezi Levski Sofia a maltským Hamrunem Spartans. Los nakonec přiradil vítězi zápasu mezi Slavií a Panathinaikosem za soupeře vítěze zápasu mezi Trnavou a Rakówem.
Favoritem v tomto zápase je polský Raków Czestochowa, vicemistr polské Ekstraklasy, který také vyhrál oba ligové zápasy v aktuálním ročníku ligy. V druhém předkole EKL Raków zničil kazašskou Astanu výhrou 5:0 doma, na kterou navázal také výhrou venku 1:0. Pro české fotbalové fanoušky je nejznámějším hráčem kádru Rakówa český reprezentační stoper Tomáš Petrášek, Raków má podobně jako Slavia hodně mezinárodní kádr s mnoha cizinci.
Spartak Trnava skončil v minulém ročníku slovenské ligy na třetím místě a v druhém předkole EKL si poradil s waleským Newtownem po výhrách 4:1 doma a 2:1 venku. Ligu rozjela Trnava výhrou, prohrou a remízou. V Trnavě působí hned několik známých hráčů, bývalý brankář Slavie Martin Vantruba, bývalý stoper Sparty Lukáš Štetina nebo bývalý záložník Baníku Dyjan de Azevedo.
Komentáře (69)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
torn před 2 lety 02.08.2022 14:19 |Dobrý los, snad tam tedy postoupíme. Ačkoliv nám jejich styl nemusí sedět, kvalitu na to je porazit máme.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Dennis před 2 lety 02.08.2022 14:19 |Hm, tak tuhle dvojici jsem chtěl nejméně... :-( Rakow Czestochowa má ze všech 8 týmů, které jsme mohli dostat, s náskokem nejvyšší hodnotu kádru na TM. Druhý tým loňské polské ligy, Astaně dali doma 5:0, v Kazachstánu vyhráli 1:0, podle mě nejtěžší možný soupeř z losu. Opět.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Mates204 před 2 lety 02.08.2022 14:21 |A plíseň to nejlehčí.. já už nevěřim, že to je náhoda :D
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
japoko před 2 lety 02.08.2022 16:23 |Určitě né, to Berbr!
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
slamacek (přítel SN) před 2 lety 02.08.2022 14:21 |vidim to uplne stejne. Jako bychom meli magnet na ty nejtezsi soupere :) proste kdyz se dari tak se dari.. no. Stejne nejdriv musime vyradit reka
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Ladislav (přítel SN) před 2 lety 02.08.2022 14:23 |Aby jste se nedivili až Trnava ty Poláky vyřadí ...
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Hesmir (přítel SN) před 2 lety 03.08.2022 10:57 |Moc bych jim to přál!
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Dru Zeree před 2 lety 02.08.2022 14:22 |Já jsem právě Poláky coby nejtěžšího možného soupeře očekával, takže už mě ty naše losy nechávají klidným.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
slavistajiri před 2 lety 02.08.2022 14:23 |já nechtěl jedině rakow a mámeho, stejně jako naposledy jsem nechtěl jenom panathinaikos. No každopádně, když přejdeme přes řeky tak poláci by už neměli být problém.
Věřím v NAŠI SÍLU, V NAŠE SCHOPNOSTI
Bicanovský7 před 2 lety 02.08.2022 14:31 |Věřím v naši sílu- v odhodlání kluků i trenér. štábu!!! Musíme se MAXIMÁLNĚ SOUSTŘEDIT na řeckého soupeře- nic víc- A URVAT POSTUP!!! Zatím "neřešit" play-off EKL.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
pf před 2 lety 02.08.2022 14:33 |Je předčasné to nějak hodnotit, musíme si nejdřív poradit s Panathinaikosem. Každopádně kdyby se nám nakonec podařilo proniknout až do základní skupiny, tak bychom si toho postupu měli nesmírně považovat. Los nám tedy zrovna nepřál.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Petr9608 před 2 lety 02.08.2022 14:38 |První slovo textu/prelexu článku je to nejdůležitější a tím bych spekulace o těchto dvou týmech na dalších 10 dní ukončil.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
asanin před 2 lety 02.08.2022 14:44 |Když vidím tohle uskupení Shamrock/Shkupi - Ballkani/Klaksvík přičemž je jisté, že jeden tým se tam dostane - tak se musím smát... Ta naše cesta je oproti tomu opravdu hodně trnitá... A když k tomu vidím ten los Plzně... Za tu zpackanou nadstavbu si to holt vylížeme až do dna... Bohužel jsme voslové...
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Fačín před 2 lety 02.08.2022 14:52 |Jo, tahle čtverka mě taky zaujala, aspoň jeden trpaslík je ve skupině jistej... Přál bych to asi tomu Klaksvíku, jako největší exotice, případně Shamrocku, jako zástupci ostrovní školy.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
nedbal před 2 lety 02.08.2022 16:50 |Klaksvíku se dá přát akorát to, aby ho taky někdo vyřadil skrze účelové coviďácké obstrukce.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
eye před 2 lety 02.08.2022 18:25 |To je v té mistrovské části. Tam někdo podobný bude proklouzávat pravidelně. Já jim to přeju.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Borgetti před 2 lety 03.08.2022 07:15 |Přesně tak! Je moc dobře, že to UEFA rozdělila na (ne)mistrovskou část. Jen ať tam jsou tyto kluby, pro které to bude svátek. Stejně jako Česku přišlo vhod rozdělení LM na mistrovskou část.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Cross před 2 lety 02.08.2022 15:03 |Rakovina Čenstochová? Tak to nám ještě scházelo…
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
demokrat před 2 lety 02.08.2022 15:11 |To je zase nářků, jak je nějaký Raków pomalu neprůchozí. Já mám osobně větší obavy ze Zlína a Jablonce ...
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
nedbal před 2 lety 02.08.2022 15:28 |Přesně. Kdejaký Petrášek, Ondrášek, Hanousek jsou v té lize největší superhvězdy, Pekhart král střelců, Látal tam skoro udělá titul se záškodníky z Gleiwitz a tady se asi čekaly tři týmy z Gibraltaru. A Plzeň má zase naopak megakliku, že asi narazí na Tiraspol a slaboučkej Ferencváros, přes které defacto nejde nepostoupit.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Nosorozec před 2 lety 02.08.2022 16:11 |My už jsme dokázali nepostoupit přes oba ;)
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
nedbal před 2 lety 02.08.2022 16:41 |No však o to mi šlo. My vypadneme s Ferencvárosem a rok na to tvrdíme, jaké má Plzeň štěstí na los, že má Ferencváros. I kdyby byli Maďaři nejslabší soupeř, tak ty rozdíly jsou naprosto minimální. Stejně jako v našem losu, kdo přišel na to, že Rakow je určitě jednoznačně lepší než Videoton... nesmysl. Jen takové předčasné alibistické nářky.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Dennis před 2 lety 02.08.2022 16:56 |My jsme ale měli Ferencváros ve třetím předkole, Plzeň je dostala na čtvrté předkolo. Kdybychom je loni vyřadili, šli bychom ještě na YB Bern. Oni je mají jako poslední překážku. Nehledě na to, že vypadli jsme vlastní vinou a neschopností, byl to soupeř přes kterého jsme jednoznačně měli jít dál. Pro Plzeň je to na čtvrté předkolo dobrý los.
K tomu druhému losu. Když někdo napíše komentář (ve formě názoru, protože komentáře jsou vesměs jen názory), že Rakow je silnější soupeř než Fehervár, tak je to alibistický nářek? V čem? Můj názor např. je právě ten, že Rakow je o dost silnější soupeř než Fehervár a to na základě hned několika důvodů. Vypisovat ti je tady nebudu, když to považuješ za alibistický nářek. Zjisti si je sám. V osudí byla celá řada hratelnějších soupeřů (ano, přál jsem si Fehervár), dostali jsme podle mě ve třetím i ve čtvrtém předkole nejtěžší soupeře, kteří tam byli po zúžení těch skupin. Jen připomínám, že o víkendu jsme neporazili ani Hradec na neutrálním hřišti v Boleslavi, takže bych tady nedělal nazdárky z Panathinaikosu ani z Rakowa. Oba týmy budou o parník lepší než Hradec...
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
nedbal před 2 lety 02.08.2022 16:59 |Když někdo napíše, toho a toho jsem si nepřál, je to názor(pohled). Když někdo napíše při zhruba stejných soupeřích, máme hroznou smůlu na los a Plzeň hrozné štěstí, je to alibistický nářek.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
nedbal před 2 lety 02.08.2022 17:17 |Co se Ferencvárosu týče, rok před tím do skupiny postoupil, když postupně sejmul švédského, skotského, chorvatského(Záhřeb) a norského(Molde) mistra. Pro Plzeň není takový rozdíl, jestli dostane Ferencváros, nebo vítěze zápasu Razgrad/Záhřeb.
Jinak, když už zmiňuješ Young Boys, tak ti mají ve 4. předkole konferenční ligy Anderlecht. Co mají říkat oni, to je dvojice, na rozdíl od dvojic obsahující nějaký Rakow.
Možná máš Rakow nastudovaný a je to velice silný tým. Ale podle mě je z mého laického, povrchního pohledu silnější Videoton. Je to prostě relativně pravidelný pohárový tým, který několikrát někoho překvapil a zaskočil, má z pohárů zkušenosti. Oproti tomu Rakow je v pohárech defacto nováček. To podle mě v předkolech hraje roli. Navíc polské týmy jsou prostě obecně neschopnější než maďarské. Videoton je pro mě v MALÉM měřítku vlastně trochu takový Panathinaikos, relativně renomovaný tým, s mírným ústupem ze slávy. Zatímco Rakow je další polský random tým, co zrovna zkouší poháry, jelikož se tam ta špička furt obměňuje, tak teď zrovna vyskočili v Polsku oni, jednou to je Zabrze, Gliwice. Ano výhra nad Astanou 5:0 je odstrašující, buď jsou fakt brutální a nebo to jsou prostě okolnosti jako Plzeň-HJK 5:0. Tak jako tak, těžce pochybuji, že Rakow je o dost silnější tým, než Videoton. Stejně jako Razgrad/Dinamo než Ferencváros. A znovu připomínám, Bern - Anderlecht, takže bych si nestěžoval, zlatej Rakow. Jo, Panathinaikos na 3. předkolo je hardcore, to je jasný, to je smůla.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Dennis před 2 lety 02.08.2022 18:04 |Teď jsem s dětmi venku, tak nestihnu zareagovat, kdyžtak později večer nebo zítra, až budu v práci.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Dennis před 2 lety 02.08.2022 23:41 |Já mám Záhřeb pořád výš než Ferencvároš, ale chápu, že tenhle názor nemusíš přijmout, tím spíš, když relativně nedávno Fradi právě Záhřeb vyřadili v kvalifikaci LM... Ale nás např. vyřadili také a nemyslím si, že by byli lepší tým než jsme my... Můj názor je, že Plzeň má skvělý los v obou zbývajících předkolech s ohledem na to, co tam bylo k mání. Nevyfasovali v ani jednom předkole papírově nejsilnějšího protivníka.
Young Boys to chytli nejhůře, to je pravda, tahle dvojice nezůstala bez povšimnutí ani při samotném losování, když kamery si hned našly představitele klubu, což jindy nikdy nedělaly.
Rakow není jen kometa loňského roku. Loni byli druzí o 5 bodů za Lechem. Rok předtím byli druzí o 5 bodů za Legií. Fehervár skončil loni čtvrtý s odstupem 23 bodů na Fradi, předloni třetí s odstupem 22 bodů na Fradi. Polská liga je rozhodně těžší a kvalitnější než maďarská. TM to hodnotí na 138 mil. pro maďarskou a 256 pro polskou. Fehervár 19,53 (druhý v Maďarsku), Rakow 32,28 (druhý v Polsku). Není to ale jen o těchto číslech, v Polsku se nepochybně hraje lepší a kvalitnější fotbal než v Maďarsku.
Co se týče evropských pohárů, Rakow loni vyřadil Suduvu z Litvy, pak dokázal vyřadit ruskou Rubin Kazaň, následně vypadli s Gentem, když doma vyhráli 1:0, v odvetě v Belgii prohráli 3:0. Fehervár vypadl v prvním předkole, když doma remizoval s Araratem Jerevan a v Arménii pak prohrál 2:0. Letos Rakow zatím vypráskal Astanu 5:0 doma a 1:0 venku, Fehervár vyřadil Qabalu z Azerbajdžánu po výhře 4:1 doma a prohře 1:2 venku.
Jasně, v předchozích letech byl Fehervár/Videoton častým účastníkem předkol, nedávno byl i ve skupině EL, je to v Maďarsku konsolidovaný klub, který dlouhodobě patří k tamní špičce, ale momentálně mají spíše období útlumu, kdy končívají třetí či čtvrtí v lize s pořádnou ztrátou na čelo. Zatímco Rakow není tradičním předním polským klubem, to máš samozřejmě pravdu, ale poslední dvě sezony se jim velmi vydařily a jsou momentálně na dobré vlně a hladoví po úspěchu. Vnímám je jako nebezpečnějšího soupeře, než je aktuálně poněkud vyčpělý Fehervár. Ale co my víme, třeba si je podá Trnava už ve třetím předkole. Moc tomu ale nevěřím.
Na Panathinaikosu se asi shodneme, tam není o čem debatovat. :-)
Celkově mi jde o to, že Evropa je pro nás extrémně důležitá z hlediska příjmů (nejen odměny za účast, ale i zhodnocení hráčů s ohledem na jejich prodej) a předkola nám nejdou. To je prostě fakt, nikoliv názor. Předkola poslední roky nedáváme. Někdo tu dneska psal 2 ze 7, což je fakt špatná bilance. Nemíváme na začátku sezony úplně top formu, hráváme důležité zápasy dost křečovitě, nejde nám to proti zataženým týmům. Tohle všechno hraje proti nám. Do Evropy chtějí všichni. A ten los třetího i čtvrtého předkola nám nebyl nakloněný, naopak nám na cestu do skupiny přihodil další překážky. Mohli jsme teď jet do Moldávie a v dalším kole se poměřit s maďarským Fehervárem. Místo toho jedeme do Atén a když to zvládneme, čeká na nás ambiciózní polský tým. Loni jsme s podobně kvalitním polským týmem ve stejném předkole jiné soutěže pohořeli.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
nedbal před 2 lety 03.08.2022 08:13 |Co píšeš má hlavu a patu, zejména to, že Videoton měl v Maďarsku docela ostudnou sezónu, když vidím téměř vyrovnané skóre a to, kým se nechal přeskočit. Měl by být druhý za Ferencvárosem. Já to vidím jinak, pže asi víc věřím na kouzlo nějakých zkušeností z pohárů, byť se kádry obměňují. V Polsku mi také přijde, že je hodně peněz, ale nějak se to neodráží na kvalitě, v Evropě jsou celkem špatní. Navíc 5 bodů za Lechem, my zní jako ideální sezóna něco uhrát, když je Legie out. Loňská 5 bodů za Legií mi už zní jinak. Ale tak nějak ve výsledku z těch zúžených potenciálních soupeřů mi ty rozdíly přišly minimální, na nějaké lamentování nad špatným losem. Možná by mi i nejhorší připadal Izrael, ta cesta, odlišné prostředí, tam prostě lehce zvládáme uhrát špatný výsledek a otáčení v předkolech nám moc nejde, to mi přijde lepší jet tady kousek za hranice. Záhřeb také řadím výš než Ferencváros, ale zase mi to připadá jako zanedbatelný rozdíl. No uvidíme, vzpomenu si na tebe, když Videoton, nebo Rakow vyfičí už teď.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Dennis před 2 lety 03.08.2022 10:31 |V pohodě, já respektuju názor, že někdo ty rozdíly mezi týmy vnímá jako minimální. Abych teď nevypadal jako alibista, který teď nadává na Rakow a kdyby nám nalosovali Fehervár, tak bych nadával jako na špatný los na ně... Já jsem si ty týmy/dvojice před losem třetího i čtvrtého předkola seřadil tak, jak bych je chtěl a nechtěl dostat. Na pozici týmu/dvojice, kterou bych si přál ze všeho nejméně, jsem měl Panathinaikos a Rakow/Trnava. U losu třetího předkola na nás Panathinaikos jaksi zbyl, takže ještě než to oficiálně vytáhli, už bylo jasné, že to budou oni a nadával jsem na dovolené nahlas, což pobouřilo manželku. :-) Při losu třetího předkola nás vytáhli v té naší části hned jako první dvojici, tam mi ztuhnul úsměv také. :-) Pokaždé soupeř, kterého jsem chtěl nejméně. Ale máš pravdu v tom, že na Izralece nám to u nich poslední dobou moc nejde a dohánět doma ztrátu proti nim by nebylo nic moc, takže třeba je to takhle lepší. Teď se stejně musíme soustředit na Řeky, pak se uvidí. Fajn den.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Chooze před 2 lety 02.08.2022 15:12 |Tvl...ten Adolf osefoval míčky v osudi, ten má tak dlouhé prsty vyhazovac že Sokolovské diskotéky... tipoval jsem že dostanou ve 4 prrdkole Karabach a projdou do LM... a tady bude hromadný infarkt myokardu... To nevymyslis a pokud my nedáme řeky tak to bude opravdu zatím nejhorší krize za Trpise. A to snad ne!!!!!!!!!!!!!!
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
SKSKali před 2 lety 02.08.2022 15:29 |Tady se pořád řeší, jak má Plzeň docela kliku na los, ano má. Ale my jsme taky neměli zrovna hrůzostrašný losy, APOEL ještě za Šilhavýho, Midtjylland, Ferencvaros, Legie....., a stejně jsme vždy selhali. A to jsme i šli rovnou do posledního předkola. Vlastně pod Trpišem a spol., máme úspěšnost v předkolech celkem tragickou. Postoupit jsme dokázali pořádně snad jen do té LM s tou Kluží. A to oba zápasy byly taky spíše ubojovan, než že bychom je jasně přehrávali. Ještě byla klika, že tam tenkrát Kolář chytil tu penaltu, jinak kdo ví, jak by to pak vypadalo. Takže si myslim, že se měla z těch minulých předkol minimálně jedna LM vydolovat.
Proto, ikdyž řekové zdaleka nejsou co bývali, tak mě silně krotí optismus to, jak nám celkově předkola nejdou. A neděle tomu moc nepomohla.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
axxoSKS (přítel SN) před 2 lety 02.08.2022 16:06 |Naprostý souhlas, ještě doplním, že před APOELem jsme přešli přes BATE Borisov.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
JohnyBeGOOD před 2 lety 02.08.2022 16:23 |Paradoxně máme teď však los na úrovni těch minulých předkol v Lize Mistrů.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
žbl68 před 2 lety 02.08.2022 16:26 |způsobeno - nizky koef. řeků za poslední roky ... i mezi nenasazenými týmy jsou nepříjemné
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
žbl68 před 2 lety 02.08.2022 16:25 |máš pravdu ...
furt se hledá jen alibi proč ne a chyby jinde ... soustředit se výhradně na sebe , nikdo jiný ty zápasy neodehraje, vše je v rukou Slavie ... když to nejde, tak je kam sahnout, ale podle momentální situace na hřišti (sice skončím v krematoriu - ale ST dávat na hřiště jen v lize za stavu 3:0 a více ... )
ne jedna LM ale minimálně DVĚ ... není celá Evropa jen Gibraltar ...
P.S. řecko bude těžké, ale LZE přes něj postoupit ...
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
nedbal před 2 lety 02.08.2022 16:35 |Mimochodem, Kluž letos vypadla s mistrem Arménie. A v odvetě předkola Konferenční ligy nebyla schopna porazit nějakou Andorru hrající v oslabení.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
marcocruz (přítel SN) před 2 lety 02.08.2022 16:09 |Ten systém je celej nějakej divnej mi přijde, my musíme porazit takový týmy, abychom se vůbec dostali do třetí nejslabší evropský soutěže, zachvíli budou skupiny hrát maltský a estonský týmy, který tam projdou snáz a pak tam sbíraj debakly. Mam z toho takový rozporuplný pocity
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
nedbal před 2 lety 02.08.2022 16:32 |Ten systém je v pohodě. Nasazení, nenasazení, jen je prostě smůla, že Panathinaikos nemá žádný koeficient a tak vyfasuješ takový nenasazený tým, ale to k tomu prostě patří, smůla/štěstí na los. Ale tvrdit, že Trnava nebo Czestochowa je silný tým na 4. předkolo, to je hrozná blbost. Do skupin jde z Evropy 96 týmů, jestli někdo nezvládne Czestochowou, která poháry nikdy nehrála, co by chtěl pohledávat ve skupině.
To, že se tam dostanou maltské a estonské týmy, je tou větví šampionů, aby do nějaké skupiny propadaly i mistrovské týmy těch malých zemí. Je to naprosto stejný princip, jaký je nastaven proti "superlize", že je Liga mistrů nastavena tak, aby tam prošly asi 4 mistrovské týmy ze středních zemí, místo toho aby ve skupinách Ligy mistrů bylo 9 týmů ze Španělska, 9 z Itálie apod. Tam ti tento princip určitě nevadí.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
slamacek (přítel SN) před 2 lety 02.08.2022 20:34 |hele zehrame na stesti pri losu, protoze po rozdeleni se definuji papirove lehci a tezsi souperi. V mych ocich jsou jak rekove, tak pripadne polaci tim nejtezsim co jsme mohli dostat.
Plzen ani v jednom pripade papirove nejtezsiho soupere nedostala. Vsichni vime jak hrali madari a vime ze jsme byli lepsi, tedy relativne schudne. Tiraspol po tom co se mu rozpadl tym, sklada novy tedy idealni doba na to je potkat.. proste maji kliku a mi uplne ne. ale porad jsou to jen papirove predpoklady. Pravda lezi na hristi a pro nas muze byt lepsi ze hrajeme proti lepsim tymum.. to se uz brzy uvidi.
Kazdopadne hrat s tiraspolem mi, tak uz trikrat stridame z duvodu zraneni! to jsou hrozny prasata
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
marcocruz (přítel SN) před 2 lety 03.08.2022 16:08 |Máš pravdu, můj příspěvek byl převážně emočního charakteru, když vidim nějaký dvojice o patro vejš v EL, který jsou lehčí než v KL, tak samozřejmě jde vždycky hlavně o to, jak se který týmy v tý sezoně umístěj. Na Panathinaikos jsme prostě jen měli holt pech no. Dostat nějakou Maltu, tak bych pravděpodobně ten výlev nenapsal. Já prostě jen chci, jako každej tady, abychom hráli poháry. Koukat jenom na zápasy se Zlínem, Hradcem apod. je fakt o nervy, z tý taktiky a fotbalu, co ty týmy předváděj. A je mi relativně jedno jestli to těm týmům to ovoce přináší, protože takovou hru dokážou zopakovat tak 4x za sezonu, to fakt neni žádnej kumšt.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Bicanovský7 před 2 lety 02.08.2022 17:49 |Ano, ale lépe zabojovat (nic podcenit, vytáhnout se) proti silnému týmu, než případně padnout s nějakým "trpaslíkem"... Z 90.let si vybavuji průšvih s OFI Kréta... Po roce 2000 propadák s Dinamem Tbilisi...
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
necich před 2 lety 02.08.2022 18:20 |OFI Kréta byl velkoklub v provnání s 1. FC Magdeburg či Akademik Sofia..
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Bicanovský7 před 2 lety 02.08.2022 18:59 |Ano, souhlas...
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Bicanovský7 před 2 lety 02.08.2022 18:58 |nic nepodcenit
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Arya před 2 lety 02.08.2022 16:55 |Vyhrát musíme tak jako tak ;)
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Myšák před 2 lety 02.08.2022 17:31 |Souhlasím, ale bohužel musíme akorát umřít.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Myšák před 2 lety 02.08.2022 17:34 |Doufám, že nám tam Řekové nezaparkujou autobus!
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
PahaAhma před 2 lety 02.08.2022 19:51 |Bejt Jindrou, reaguju ještě kompaktnějším autobusem. Půl hodiny se nebude hrát vůbec, budou lítat míče od vápna k vápnu. Pak to Řeky zmate, vylezou, a Jirka jim tam z brejku šoupne hattrick a bude vymalováno :-) Jojo, neni nad to bejt fotbalovej expert jako já!
SKS JE NAŠE VÍRA A SÍLA!!!
Bicanovský7 před 2 lety 02.08.2022 17:58 |Slavia je naše víra a síla!!! PROTO musíme věřit!!! MUSÍME BÝT POKORNÍ (opak Bídy...), STAVĚT NA ZDRAVÉM SEBEVĚDOMÍ ATD., nežehrat na los... AŤ ŽIJE SLAVIA!!!
Re: SKS JE NAŠE VÍRA A SÍLA!!!
Myšák před 2 lety 02.08.2022 18:39 |AŤ ŽIJE!!!
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
MKCZ83 před 2 lety 02.08.2022 18:44 |Quelhar asi nemá moc dobrou náladu :-D počítám, že se to v MNF brzy dozvíme :-)
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
o5aradecek před 2 lety 02.08.2022 20:33 |Pokud přejdeme přes Panathinaikos a já věřím, že ano, tak už to musíme dát. Jinak v EKL nemáme co dělat. Ale jsem optimista!
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Kratass97 před 2 lety 02.08.2022 21:12 |No co nepochopím je že není na soupisce Schranz a je tam Tecl… to snad už není ani možný… To jako je vážně Schranz horší než Standa? Fakt tohle je už úplně směšný
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
chosejn před 2 lety 02.08.2022 21:34 |Treba je zranenej,tezko rict
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
cunak před 2 lety 03.08.2022 07:35 |Ano, je.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Kratass97 před 2 lety 03.08.2022 08:05 |Tak to sem nevěděl.. Ale v tom případě proč tam není Fila tedy? Taky zranění? Já nechápu že koupíme mladého kluka a on pak u nás ani pořádně nehraje kolik toho odehrál od doby co u nás je? Není lepší pro nej hostování? Mě by zajímalo co vlastně Standa udělá lepšího než mladý Fila.. Standa který jenom vlastně běhá ale ze by si převzal balon vystřelil ? To vůbec ….
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
japhy před 2 lety 03.08.2022 08:49 |Nevím, jestli je zraněnej nebo není, ale podle mě cunak reagoval na tebe a ne na otázku ohledně zranění.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
fleder před 2 lety 03.08.2022 10:39 |Schranz by měl být donominovaný místo D. Juráska.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
ervin před 2 lety 03.08.2022 08:58 |Já bych se v tom nějak nepatlal musíme začít u sebe. Základní sestavu nemáme ,hrajeme fotbal na milion přihrávek okolo vápna však to nějak dopadne, chybí dravost někdy důraz i tvrdost. Není hráč typu Stancia který by dal hře nějaký řád. Střelba z dálky prakticky neexistuje. Nechápu neustálé nasazování Tecla který je možná přínos do kabiny ale na hřišti ne. Proto je jedno s kým budeme hrát, nejdřív se k němu musíme dostat a mám obavu že přes Řeky to bude velice těžké.
standa
Bicanovský7 před 2 lety 03.08.2022 12:15 |https://www.ruik.cz/tecl-ma-prednost-pred-filou-i-schranzem-soupiska-slavie-pro-evropu-prekvapila-jeste-je-cas-na-zmenu/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
PROČ? PROČ? PROČ PRÁVĚ STANDA?
S nadsázkou: Co hrozného ví/má Standa na Trpiše? :)
Navíc Schranz odehrál v EVROP.POHÁRECH dobré zápasy...
Re: standa
knl66 (přítel SN) před 2 lety 03.08.2022 15:28 |ruik... :/
NEJEN RUIK
Bicanovský7 před 2 lety 03.08.2022 17:34 |Ano- nic extra, slabota... ale celá CZ sport.novinařina (až na výjimky) stojí za... Článek beru jako obyčejnou info- nic víc.
Re: NEJEN RUIK
knl66 (přítel SN) před 2 lety 03.08.2022 18:37 |Promiň, ale ruik je tady s námi už asi tři čtyři roky a za celou tu dobu nepřinesl nic, co bychom dávno nevěděli. A píšou to lidé, kteří rozhodně insideři a odborníci nejsou, jen sběrači prokliků. Prostě to není Hattrick, Gól nebo Mádl či Procházka.
Re: NEJEN RUIK
Bicanovský7 před 2 lety 03.08.2022 20:05 |S tím SOUHLASÍM. Uznávám a rád čtu PROCHÁZKU.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Martin Platil před 2 lety 03.08.2022 17:44 |Asi je jedno, kdo by to měl být. Důležité je postoupit přes nadcházející kolo.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
cheero před 2 lety 03.08.2022 17:46 |Bez Jirky sem na to zvedavej. Tady musejí kluci dát 150% a ne jako s Hradcem 60.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Kratass97 před 2 lety 04.08.2022 10:24 |Jediného čeho se bojím že tam trenéři strčí Standu… Ja nechodím na tréninky nevím jak kdo trénuje ale myslím si ze dat na hrot Schranze tak to bude ideální útočník pro nás silnej rychlej gól umí dat hlavou nohou podle mě by se tam hodil
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
brťas74 před 2 lety 03.08.2022 23:38 |Jakýpak nářky....musíme zkrátka seřezat všechny co nám stojí v cestě.Doma nebo venku, je to jedno.
Re: Los play-off EKL: Trnava nebo Raków Czestochowa
Maty22 před 2 lety 04.08.2022 12:57 |Já tedy budu považovat za velký úspěch, když postoupíme přes řeky.