Evropská konferenční liga

Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

Slavia se dnes dozvěděla případného soupeře ve třetím předkole Evropské konferenční ligy. Pokud postoupí z druhého předkola přes tým St. Joseph's z Gibraltaru, čeká jí souboj s řeckým gigantem Panathinaikosem Athény. Oficiální hrací termíny tohoto předkola jsou 4.8 první zápas a 11.8. odveta. Červenobílí by začínali doma.

Představovat případného soupeře je jako nosit sovy do Athén. Panathinaikos je dvacetinásobným mistrem Řecka a jeho sílu v tomto tisíciletí pocítila nejenom obě pražská "S". Pamětníci v řadách červenobílých fanoušků jistě mají v hlavě souboje z léta 2001. Slávisté tehdy marně toužili po premiérové účasti v Lize mistrů a v tomto dvojutkání tahali za kratší konec od samého začátku. Svěřenci trenéra Pešiceho prohráli už domácí zápas na Strahově. Vedle dvou branek v síti Radka Černého a snížení Pavla Kuky stojí za připomenutí, že právě tehdejší gólmana a současný trenér brankářů byl v samotném závěru vyloučen a protože už červenobílí měli vystřídáno, penaltě musel čelit záložník Richard Dostálek. A byl úspěšný - střelec hostí Basinas poslal balón vedle. V odvetě už ten samý hráč penaltu proměnil a Slavia se tak po dvou prohrách přesunula do poháru UEFA. O rok později zavítal Panathinaikos do Čech podruhé, tentokrát do Liberce. V rámci třetího pola poháru UEFA si odvezl remízu 2:2, když Slovan dokázal dvakrát srovnat, podruhé pět minut před koncem z penalty za faul na Jana Nezmara. V odvetě stačila k postupu domácím jedne branka, která padla hned ve druhé minutě. V létě 2009 přijeli zelenobílí potřetí a z Letné si odváželi porážku 1:3, leč doma jistě zvítězili 3:0 a i do třetice tedy dokázali český tým vyřadit.

Ovšem to jsou vzpomínky relativně vzdálené. Panathinaikos naposledy získal mistrovský titul v roce 2010, v souvislosti s hospodářskou krizí v Řecku se klub dostal do potíží, od roku 2012 vlastní 54,75 % akcií klubu sdružení fanoušků. Klub se do Evropských pohárů podíval naposledy v létě 2017, kdy v předkole EL nestačil na Athletic Bilbao. V loňské sezóně klub s trojlístkem ve znaku skončil na čtvrtém místě, přímo do třetího předkola EKL jej katapultovalo až vítězství v domácím poháru.

Slavia se od vyřazení Panathinaikosem z Ligy mistrů utkala z někým z Řecka pouze v sezóne 2002/03, když na podzim v poháru UEFA vyřadila PAOK Soluň po výsledcích 0:1 v Soluni a 4:0 v odvetě na Strahově (branky Kuka 2, Skácel, Vachoušek). V živé paměti máme letošní přípravné utkání z Aigenu s mistrem řecké ligy Olympiakosem Pireus, které skončilo smírně 1:1, když za Slavii vyrovnával Ousou. Připomeňme, že Panathinakos zaostal za mistrem o 22 bodů. 

Panathinaikos od roku 2007 hraje své zápasy na Olympijském stadionu v Athénách, domácím stánku konkurenčního AEK. Byť šlo původně o dočasné stěhování, klub na stadionu zůstává i nadále.

Komentáře (228)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Los 3. předkola EKL

    Ragnarok     před 2 lety 18.07.2022 14:18 |  
    4 6

    Sparta megaeasy los.

    • Re: Los 3. předkola EKL

      VanDel     před 2 lety 18.07.2022 14:20 |  
      3 3

      Dostanou naloženo už teď od vikingů......

      • Re: Los 3. předkola EKL

        Ragnarok     před 2 lety 18.07.2022 14:21 |  
        3 2

        To by nebylo dobrý, přímý souboj o 15. pozici. Její dvě výhry nám mohou stejně pomoci. Koukejte na losy i tak, že je dobré, když naši soupeři o 15. dostanou někoho, kdo je vyřachne.

        • Re: Los 3. předkola EKL

          VanDel     před 2 lety 18.07.2022 14:23 |  
          4 4

          Správně. A proto přeju Slovácku a Plzni.....rumuni ať táhnou do řiti.

        • Re: Los 3. předkola EKL

          Do_it     před 2 lety 18.07.2022 15:15 |  
          8 0

          fandil bych snad radeji talibanu nez sparte

    • Re: Los 3. předkola EKL

      Zafod     před 2 lety 18.07.2022 16:16 |  
      4 1

      Proč to sem vůbec psát ?? Tohle jsou Slávistické noviny...o to koho mají vylosováno ať se starají ti ubožáci z druhého břehu....

  2. Re: Los 3. předkola EKL

    PetCC     před 2 lety 18.07.2022 14:23 |  
    0 0

    To se protáhneme ...

  3. Re: Los 3. předkola EKL

    Ragnarok     před 2 lety 18.07.2022 14:24 |  
    13 0

    Tak to je nic moc. Musíme se vyvarovat zbytečných chyb typu červená a kiksy vzadu. Pokud je vyřadíme, Řecku uškodíme v boji o 15. pozici. V tomhle to může být velmi pozitivní.

  4. Re: Los 3. předkola EKL

    knl66 (přítel SN)     před 2 lety 18.07.2022 14:25 |  
    4 1

    No servus kaiser! Něco jiného by tam nebylo?

  5. Re: Los 3. předkola EKL

    Fačín     před 2 lety 18.07.2022 14:25 |  
    11 10

    Panathinaikos, tak to není snadný soupeř na to, že je to teprve třetí předkolo EKL ligy....Možná vyhučíme dřív, než se nám bude líbit.

  6. Re: Los 3. předkola EKL

    henrypacket     před 2 lety 18.07.2022 14:25 |  
    12 1

    no tak to je asi to nejhorší co tam bylo, ještě začínat doma ......

  7. Re: Los 3. předkola EKL

    cheechoo1     před 2 lety 18.07.2022 14:25 |  
    3 0

    Ok:-).
    HRRR na ně.

  8. Re: Los 3. předkola EKL

    kjandourek (admin)     před 2 lety 18.07.2022 14:26 |  
    9 4

    A do háje.. a ještě první zápas doma... :(

    • Re: Los 3. předkola EKL

      Fabio     před 2 lety 18.07.2022 14:36 |  
      0 5

      Prvni zapas dom = termin vyhovuje ;-)
      Vzdyt zajimavy souper, ikdyz predkolo, tak radeji tohle nez Birkirkara a kdejaky armenci.

      • Re: Los 3. předkola EKL

        kjandourek (admin)     před 2 lety 18.07.2022 15:30 |  
        4 1

        Já ti nevím - v osudí byl vítěz Rumunského poháru/Slovinci; další Slovinci/Lichtenštejnsko; Modlavci/Albánci... a vyleze nám z toho tohle... :(

        • Re: Los 3. předkola EKL

          Fabio     před 2 lety 18.07.2022 15:41 |  
          3 2

          v zivote jsou veci, ktere neovlivnis a je zbytecne to resit...ja vim, idealni mit v predkolech LOW COST ligy a pak i ve skupine, aby byl snadny postup, ale tak to nefunguje

          verime v postup ted a pak jdeme na Reky ;-)

          • Re: Los 3. předkola EKL

            kjandourek (admin)     před 2 lety 18.07.2022 15:42 |  
            3 0

            Ale zanadávat si můžeme ne? Ať se nám uleví... :-)

            • Re: Los 3. předkola EKL

              wimpy     před 2 lety 18.07.2022 15:45 |  
              2 1

              A ulevilo se ti? :-)

              • Re: Los 3. předkola EKL

                kjandourek (admin)     před 2 lety 18.07.2022 16:02 |  
                0 0

                Zatím ne.... asi jsem nadával málo :-)

  9. Re: Los 3. předkola EKL

    Lord     před 2 lety 18.07.2022 14:26 |  
    11 1

    Panathinaikos musíme vyřadit povinně. Super šance vyřadit Řecký tým jako konkurenci o 15. místo. Atraktivní soupeř, atraktivní město. Spokojenost

    • Re: Los 3. předkola EKL

      henrypacket     před 2 lety 18.07.2022 14:29 |  
      10 15

      tak letos asi budeme mít od 11. srpna volné čtvrtky a soustředíme se na titul jako vloni Šádkovci .....

      • Re: Los 3. předkola EKL

        rak (přítel SN)     před 2 lety 18.07.2022 15:38 |  
        5 0

        Tato představa se mně nelíbí ani trochu.

      • Re: Los 3. předkola EKL

        bongor     před 2 lety 20.07.2022 19:19 |  
        1 0

        To jako myslíš,že by ten volný čas měli Jarda Jarda s Jindrou využít k přátelským návštěvám po klubech českých,
        jako to udělal soudruh Áda?

  10. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    rak (přítel SN)     před 2 lety 18.07.2022 14:28 |  
    9 0

    Tak štěstí při losu jsme si asi zase vybrali na jaře (Fenerbahce, LASK). Absolutně nejhorší z možností. Měli bychom jim ale vrátit staré vyřazení, ani už si nepamatuji rok.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Ragnarok     před 2 lety 18.07.2022 14:29 |  
      7 1

      Fenerbachce vzhledem ke kvalitě kádru bych za štěstí nepovažoval. Tam jsme my zahráli extrémně dobře.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Lunaris     před 2 lety 18.07.2022 14:49 |  
        2 1


        To bylo extrémní štěstí, všichni ostatní soupeři kvalitnější, běhavější, hrající modernější fotbal.
        edit: Možná kromě Rapidu Vídeň. Možní soupeři kromě Fenerbahce a Rapidu byli Marseille, PSV, Leicester, Celtic a Midtjylland. Fener byl jeden ze dvou nejlehčích soupeřů.


        Komentář byl uživatelem upraven (18.07.2022 15:03) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          rak (přítel SN)     před 2 lety 18.07.2022 15:03 |  
          1 0

          Ano. Nám hra Fenerbahce maximálně vyhovovala, i když mají dobré fotbalisty.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      PetCC     před 2 lety 18.07.2022 14:42 |  
      5 0

      20 let.
      Tenkrát byl Panathinakos kat českých týmů, nedokázali jsme proti němu nic.

  11. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    Monarchie     před 2 lety 18.07.2022 14:29 |  
    14 4

    Nás se bála půlka Evropy a budeme stahovat kalhoty? Viděl jsem je s Bayernem L., určitě je to lepší než umělka a navíc, Slávinka ať hraje pořádné zápasy a nee žádné pouťaky skoro na letišti.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Lord     před 2 lety 18.07.2022 14:30 |  
      15 1

      Přesně. Myslim si, že oni jsou z losu mnohem nešťastnější.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        PetCC     před 2 lety 18.07.2022 14:43 |  
        3 0

        Aby nebyli. Drtivá většina soupeřů byla o třídu slabší, než my.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Ondráš     před 2 lety 18.07.2022 16:58 |  
      8 4

      Nás se bála půlka Evropy jo?:D Tak možná za husitů.


      Komentář byl uživatelem upraven (18.07.2022 17:12) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        bongor     před 2 lety 20.07.2022 19:15 |  
        0 0

        Pravdou je,že třeba Mussolini považoval Čechy za nejlepší bojovníky v Evropě.Málokdo to ví,asi to taky posuzoval podle husitů.

  12. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    damade     před 2 lety 18.07.2022 14:30 |  
    15 8

    Pokud nedokážeme přejít přes Panathinaikos, tak nemáme v Evropě co dělat.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      wimpy     před 2 lety 18.07.2022 14:36 |  
      11 0

      Pro nás je bohužel rozdíl dostat je v srpnu, říjnu nebo na jaře. Ale teď snad proběhla příprava v klidu a ten začátek neprospíme.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      PetCC     před 2 lety 18.07.2022 14:44 |  
      5 0

      To máš pravdu a překvapivě, když s nimi vypadneme, tak už v Evropě nebudeme :-)

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Markus     před 2 lety 18.07.2022 14:57 |  
      3 1

      Beru to stejně. Také jsem byl loni nešťastný z těch zápasů nejprve proti Ferencvárosi a pak Legii, ale čas pak ukázal, jak mizernou formu a slabý tým jsme v tu dobu měli, není na co si stěžovat. Jsou to 2 měsíce, co jsme nedokázali porazit Baník a mizérii dokonali doma ostudný výkonem se Spartou. Současný Panathinaikos si představuju obtížností někde mezi těmito dvěma soupeři, tak věřím, že jsme za ty 2 měsíce dokázali náš tým něco naučit a vytáhneme na ně s tím, co nás poslední roky zdobilo nejvíce tj. aktivitu a bojovnost. A samozřejmě potvrdit předtím roli favorita a k tomu zápasu se vůbec dopracovat.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        bongor     před 2 lety 20.07.2022 19:12 |  
        0 0

        No tak s odpadkama se dá prohrát jedině mizerným výkonem.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      necich     před 2 lety 18.07.2022 18:27 |  
      4 2

      To je jen taková hloupá mantra... Jak říkal Tomáš Pospíchal, fotbal nemá logiku. Může se stát cokoliv a utřeme.. Nějaký Ajax by o tom mohl vyprávět, Slavii mačkal jako citron, měl snad 10 tutovek,neproměnil penaltu, aby z penalt prohrál.. I nějaká Slavia Praha by o tom mohla vyprávět viz. Šachtar, Tiraspol, Midtyj... atd..

  13. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    Bicanovský7     před 2 lety 18.07.2022 14:33 |  
    6 0

    Drsný los, kt asi nikoho nepotěšil atd. Nejprve musíme postoupit přes neznámý Gibraltar... A pak uvidíme, jak se nám povedla příprava- jak Trpiš a spol. vyladili formu. AŤ ŽIJE SKS!!!

  14. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    Pedro50     před 2 lety 18.07.2022 14:35 |  
    4 2

    No já teda nevím, ale ten Panatinaikos už není co býval.....

  15. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    WarszawskiMuranow     před 2 lety 18.07.2022 14:36 |  
    3 1

    Ti lemplové nás podcení

  16. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    PrahaSlavia     před 2 lety 18.07.2022 14:37 |  
    3 4

    Tak holt tu jizdu do finale a vyrazovani zvucnych jmech zacneme jiz ve 3. predkole, no a?! Verim ze si je namazeme na chleba a treba nam bude jejich styl vyhovovat (nemam je vubec nasledovane). Mozna lepsi, nez brejkovy muzstvo s notnou davkou betonu ala Plzen proti nam.

  17. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    DF007     před 2 lety 18.07.2022 14:37 |  
    7 3

    Panatinaikos už není, co býval. Nicméně pořád je to velká značka. Já bych jen poukázal na naší úspěšnost v předkolech, která je velmi bídná. Mám trochu stažené půlky, že bychom mohli být na podzim bez pohárů.

  18. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    bububu (přítel SN)     před 2 lety 18.07.2022 14:41 |  
    8 0

    Ach jo, to jediný, co jsem nechtěl... příště se raději zdržím tipování :/

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      PetCC     před 2 lety 18.07.2022 14:49 |  
      1 0

      No já měl v nabídce na YouTube jak hrál Hložek proti Panathinakosu a říkal si "Doufám, že se na to nebudu muset kouknout" :-)
      Navíc nebudeme mít zas tolik informací, když je to pro ně první zápas v poháru.

  19. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    pehacko     před 2 lety 18.07.2022 14:53 |  
    4 1

    Jako ten los nemame uplne nacvicenej… to bolsevik a pradelna maji kliku. Ale nas nic nezastavi a aspon bude trosku zvucnejsi souper

  20. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    pehacko     před 2 lety 18.07.2022 14:53 |  
    6 1

    Jako ten los nemame uplne nacvicenej… to bolsevik a pradelna maji kliku. Ale nas nic nezastavi a aspon bude trosku zvucnejsi souper

  21. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 18.07.2022 14:54 |  
    9 1

    Bude to náročné, ale malá výhoda je, že řecká liga začíná až 20. srpna, tzn. až po zápasech s Panathinaikosem (doma 4.8. a venku 11.8.). Jinak mají v kádru: 4 Španěly, 2 Argentince, plus Ital, Chorvat, Islanďan, Slovinec, Rus, Rumun, Holanďan ...
    https://en.wikipedia.org/wiki/Panathinaikos_F.C.


    Komentář byl uživatelem upraven (18.07.2022 14:59) . Zobrazit původní komentář

  22. POZITIVUM

    Bicanovský7     před 2 lety 18.07.2022 14:55 |  
    5 0

    POZITIVUM= Pravděpodobně odehrajeme oba zápasy v domácím dresu= i v Řecku se představíme v NEJKRÁSNĚJŠÍCH DRESECH NA SVĚTĚ!!!

  23. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    Kapitán     před 2 lety 18.07.2022 14:58 |  
    3 2

    to neni normalni

  24. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    Dru Zeree     před 2 lety 18.07.2022 14:59 |  
    11 3

    Hodně z vás tady píše, že Panathinaikos už není co býval. Ale má kádr na úrovni loňského Ferencvarose. Navíc jsou dobří v obraně. Stačím aby dali nějakou haluz (jak loni Maďaři) a pak si zalezou. A spojení nekvalitních sudích v konferenční lize spolu se simulanty z Řecka mi nedělá moc dobře.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Lunaris     před 2 lety 18.07.2022 15:06 |  
      5 1

      Ferencvaros hrál docela slušně i v Bernu na Young Boys, nedělal bych z nich zase totální nekopy.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Virgil1956     před 2 lety 18.07.2022 15:18 |  
        2 1

        Teď jim dokonce nedal gól ani megatalent, s Leverkusenem hráli proti Pan. v přípravě 0:0 :)

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          bongor     před 2 lety 20.07.2022 19:08 |  
          2 0

          Tak tomu nevěřím.Že by ani megáč neskoroval,to je mimo moje chápání.To sis vymyslel,nebo božský vůbec nenastoupil.

          • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

            Virgil1956     před 2 lety 21.07.2022 09:27 |  
            0 0

            Máš pravdu, omlouvám se, zřejmě jsem tuto dezinformaci špatně vyhodnotil :)

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Dru Zeree     před 2 lety 18.07.2022 15:58 |  
        0 0

        Však já právě nedělám, jestli jsi to četl dobře. Je to 50-50

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      VanDel     před 2 lety 18.07.2022 16:31 |  
      1 5

      Jinými slovy, pokud si to neposereme sami, tak bychom měli postoupit. Jsme jasný favorit.

  25. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    carevitchando     před 2 lety 18.07.2022 15:00 |  
    11 17

    Černý scénář se naplňuje, ale zase na druhou stranu, nebudeme od srpna, září tříštit síly.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Lunaris     před 2 lety 18.07.2022 15:05 |  
      4 1

      Problém je akorát v tom, že potřebujeme prodávat hráče, tedy je i ukazovat v europohárech. Nemyslím si ale, že bychom se měli podělat z klubu, jehož největší sláva byla 25 let zpátky.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      kalex     před 2 lety 18.07.2022 15:14 |  
      12 4

      To je ten nejdebilnější příspěvek, jaký může být. No tak se na ty poháry vyserme úplně, hlavně ať je titul. A až bude titul, tak se na to vyserme znova. Boha jeho, proč?

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Ragnarok     před 2 lety 18.07.2022 15:24 |  
        13 0

        Tohle byla klasická cesta Jablonce a Boleslavi. Cíle? Dostat se do pohárů. V létě při předkolech? Prioritu má aktuální ligový zápas ve Znojmě. Ale příští rok chceme zase do pohárů.

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          kalex     před 2 lety 18.07.2022 15:29 |  
          1 0

          Asi tak.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        necich     před 2 lety 18.07.2022 18:20 |  
        2 2

        Sarkasmus, ironie. Nic ti to neříká? :)

  26. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    Ragnarok     před 2 lety 18.07.2022 15:07 |  
    15 1

    Ve srovnání s pravděpodobnou dvojicí Viborh-Thorshavn, Mura-Sofia, Laci-Fehervar je to až brutální. Svědčí to o tom, že s klubovým koeficientem se je možné často leda tak vyfotit, viz loňská skupina. Musí všichni vybudovat ten národní.
    Na druhou stranu, máme podle mne lepší kádr a sílu, která Panathinaikos zlomí. Jen neprohrávat, v tu chvíli proleží zbytek dvojzápasu na zemi.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Edenjejenjeden     před 2 lety 18.07.2022 15:15 |  
      5 0

      To je přesně ono , jsem přesvědčen o tom , že jsme lepší .Ale bohužel podobnej soupeř (simulanti , provokatéři , betonáři) nám vůbec nevyhovuje . Nicméně i tak jsme přesvědčen ,že postoupíme , navíc budou nerozehraní , to může být naše velká výhoda ...

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Ragnarok     před 2 lety 18.07.2022 15:20 |  
        5 0

        Klíčem bude zápas doma. Osobně jsem doufal, že budeme hrát pro týmu z Gibraltaru první zápas doma, takže jsem si dal dvoutýdenní dovolenou do Alicante a přijdu o oba mače. Píšu na UEFA, ať ten Panathinaikos ještě přehodí :) Zrovna proti nim by ale mohl být první zápas doma výhoda, pokud vyhrajeme o 2 góly, venku můžeme nechat úřadovat Sora, ten má útočící soupeře moc rád.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        žbl68     před 2 lety 19.07.2022 00:38 |  
        0 0

        slušný náskok z Phy (min.2:0) a půjde to ...

  27. Los

    Ondráš     před 2 lety 18.07.2022 15:11 |  
    18 2

    Tvl Plzeň v kvaldě LM možná lehčí soupeř, než my v Intertotu..si tu loňskou sezonu protrpíme až do konce.

    • Re: Los

      Akuls     před 2 lety 18.07.2022 15:34 |  
      16 0

      Fotbalový PánBůh nás za tu podělanou nadstavbu tedy pěkně trestá.

      • Re: Los

        Chooze     před 2 lety 18.07.2022 16:01 |  
        8 20

        Za tu nadstavbu si to zasloužíme a vyzereme až do konce. Hráli jsme tak hnusný fotbal jaký snad ve Slavii nepamatuji. A Trpis s tou šílenou sestavou tomu taky hodně pomohl. To už nechci zažít. Obávám se že s neustálým oslabování kádru a hlavně bez klasického spilmachra což každý mancaft kromě nás má musíme mít velké štěstí abychom řeky vyřadil. Teď už mě netrápí nákup stopera a desítky poněvadž se obávám že brzy budeme kádr podstatně zuzovat. Někdo nás prostá nemá rád. Že by Karma? Za co?

        • Re: Los

          Lukavo     před 2 lety 18.07.2022 16:14 |  
          11 1

          Asi za ty tvoje depresivní pindy...

          • Re: Los

            žbl68     před 2 lety 19.07.2022 00:37 |  
            2 1

            gotic metal do něj 23 hodin denně :-)

        • Re: Los

          Edenjejenjeden     před 2 lety 18.07.2022 16:58 |  
          7 3

          Tak ty musíš mít v soukromým životě hodně velkej mindrák Chooze , že si ho chodíš ventilovat sem . Ale všeho do času trolle ...


          Komentář byl uživatelem upraven (18.07.2022 17:48) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Los

            Chooze     před 2 lety 18.07.2022 18:55 |  
            3 5

            Přestaň se do mě navážet Ty platezniku....pisu sem pro lidi kteří sdílí podobny náhled na věc jako já... A nějaké palečky na horu tam jsou... Tak mě necti a hotovo to je tak těžké pochopit... Aby ses mě po dvojutkani s gregsonama ještě nemusel omlouvat... A věř že to bych opravdu nechtěl chlapce!!!

            • Re: Los

              Chooze     před 2 lety 18.07.2022 18:56 |  
              2 3

              Omlouvám se... Plantazniku.

            • Re: Los

              Edenjejenjeden     před 2 lety 18.07.2022 19:03 |  
              2 3

              Ale že těch lidí moc není co :-D . A budu si reagovat na koho chci a jak chci . A vzhledem k tomu , že reakce ostatních na tebe jsou vzácně shodné , chyba asi nebude ve mně . Nazdar !!!


              Komentář byl uživatelem upraven (18.07.2022 19:19) . Zobrazit původní komentář

  28. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    p!erreCORE     před 2 lety 18.07.2022 15:13 |  
    8 4

    Já, protože věřím ve finále v Edenu, v tom vidím samé výhody:

    1) Jak psal vedle Harvey, jde o přímý boj o koeficient, takže je super, že Řeky obereme o body hned dvakrát.
    2) Radši se budu dívat na zápas s kvalitním soupeřem než na nějaký nazdárky, s čímž souvisí
    3) Aspon si kluci nebudou myslet, že to půjde samo a pořádně se rozehrajou na letošní jízdu v Evropě hned od začátku..
    4) Athény jsou krásné, a kromě Berlína Prahy a Loun jediné slavné město, kde jsem byl osobně.

    Prostě samá pozitiva a žádná negativa! :)


    Komentář byl uživatelem upraven (18.07.2022 15:17) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      PetCC     před 2 lety 18.07.2022 15:47 |  
      2 2

      Lehčí soupeř = více bodů do národního koeficientu.
      My to pak musíme honit v pohárech na jaře.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        p!erreCORE     před 2 lety 18.07.2022 16:18 |  
        4 0

        Nerozumím. Nemyslím, že když porazíme slabšího soupeře, dostaneme víc bodů než když porazíme silnějšího.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      mig52     před 2 lety 18.07.2022 16:26 |  
      2 2

      Souhlas. Hrajeme proti autobusu, máme z toho husinu, dostaneme asi nejsilnějšího soka, zase špatně. Aspoň se vyhname třeba tomu busu a bude nám to víc vyhovovat.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Seveřan     před 2 lety 18.07.2022 16:40 |  
      5 0

      Také jsem byl v Lounech osobně. Kdo nebyl v Lounech, je něco jako panic.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Lukavo     před 2 lety 18.07.2022 16:50 |  
        2 0

        A já jsem byl i v Žatci. Tak to budu pravděpodobně velmi zkušený...

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      žbl68     před 2 lety 19.07.2022 00:36 |  
      1 0

      pán je zloun ? :-)

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      kalex     před 2 lety 18.07.2022 15:27 |  
      4 2

      Tady prostě není o čem. A Řekové taky nejsou tak silní. Dva roky blbých předkol už stačilo.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      kjandourek (admin)     před 2 lety 18.07.2022 15:36 |  
      7 1

      To budou mít někteří přispěvovatelé radost ... myslím tedy ze složení útoku ;-)

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        mig52     před 2 lety 18.07.2022 16:23 |  
        2 6

        Hlavně Harvey :))))

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        VanDel     před 2 lety 18.07.2022 16:28 |  
        1 9

        Z toho musí mít radost každý soudný slávista.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        žbl68     před 2 lety 19.07.2022 00:35 |  
        0 0

        copa útok, ale ta záloha

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      PetCC     před 2 lety 18.07.2022 15:41 |  
      1 0

      Tak soupeř je samej třicátník.
      Věřme, že je uhoníme a lehce překonáme.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        bongor     před 2 lety 20.07.2022 18:58 |  
        1 0

        To oni uměj řešit profesionálně.Když si půl mače dáváš šlofíka,tak Ti síly hned tak neodejdou.


        Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2022 18:59) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      p!erreCORE     před 2 lety 18.07.2022 15:42 |  
      0 0

      No Tiéhi jako obránce.. že by se nám jednoduše vyřešil problém na stoperovi? Za mně proč ne :)

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Kábě     před 2 lety 18.07.2022 15:46 |  
        0 0

        Zřejmě se tam s ním skutečně počítá, v obraně je napsán i na soupisce ne webu Slavie.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      bububu (přítel SN)     před 2 lety 18.07.2022 15:46 |  
      5 2

      Jsem rád, že je tam Kuba Hromada, kterému se tak odmažou 2/3 trestu :)

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        ehad     před 2 lety 18.07.2022 16:54 |  
        2 1

        Presne tak. Kdy jindy, nez s timhle souperem ...

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Kábě     před 2 lety 18.07.2022 15:48 |  
      3 4

      Jinak musím říct, že je pro mě celkem zklamání, že tu nominaci dosud Slavia nezveřejnila na svém webu a sociálních sítích a že to tedy musím lovit z hlubin webu Uefy, abych tady o tom mohl informovat…

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      eye     před 2 lety 18.07.2022 16:24 |  
      6 6

      Kde je Standa Tecl?! Reprezentant se nedostane ani do nominace? Ale možná tam není proto, aby se odepsaly tresty Kubovi Hromadovi a Tarasovi. Nedovedu si bez Standy představit nominaci na Panathinaikos.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        VanDel     před 2 lety 18.07.2022 16:28 |  
        3 6

        Té poslední větě dávám 10/10 bodů za ukázkovou ironii.

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          eye     před 2 lety 18.07.2022 18:14 |  
          2 2

          Já ironický nebyl. Standu potřebujeme.

          • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

            VanDel     před 2 lety 18.07.2022 18:15 |  
            5 2

            Ideální Teclova role je momenálně pozice zkušeného mentora pro mladé v béčku ve druhé lize.
            A áčku už je k ničemu.

          • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

            Pepino44     před 2 lety 19.07.2022 09:00 |  
            0 4

            Prodat

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Do_it     před 2 lety 18.07.2022 16:26 |  
      1 0

      super, je tam fila! trochu jsem se bal ze opravdu pujde na hostovani.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        damade     před 2 lety 18.07.2022 16:32 |  
        2 0

        To furt možná pujde

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      damade     před 2 lety 18.07.2022 16:36 |  
      1 0

      Ševčík už je zase mimo?

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        ehad     před 2 lety 18.07.2022 16:59 |  
        1 0

        me v priprave prisel, ze nehral nic moc ... cekal jsem od nej vic, takze se nedivim ...

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        hajnej     před 2 lety 18.07.2022 17:33 |  
        3 0

        Možná ho nechtěj tahat na umělku, na dalšího soupeře se nominace bude dělat nová. ( Při postupu, samozřejmě )

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          Kábě     před 2 lety 19.07.2022 16:12 |  
          0 0

          V případě postupu může Slavia udělat v nominaci pouze dvě změny...

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      žbl68     před 2 lety 18.07.2022 17:40 |  
      0 0

      až na 1 jméno naprostý souhlas ... :-)

  29. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    Xerxes     před 2 lety 18.07.2022 15:27 |  
    3 0

    Tak snad se nebude opakovat rok 2001, kde nás típli v kvalifikaci o LM. Věřím, že jsme teď jinde a postoupíme. Jinak na ten domácí zápas mám skvělý vzpomínky, i když jsem prohráli. Plný Strahov, super atmosféra, bengálský ohně, hodně se fandilo...a přijelo hodně Řeků a byli dost hlasitý.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      žbl68     před 2 lety 18.07.2022 17:39 |  
      0 0

      to už tady nikdo nepamatuje :-) a vše je jinak ... :-)))

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        PetCC     před 2 lety 18.07.2022 18:37 |  
        5 0

        Já si dobře pamatuju, že jsme proti nim neměli šanci.

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          knl66 (přítel SN)     před 2 lety 18.07.2022 21:22 |  
          1 0

          To byl ten zápas, kdy si nás tam vodil černý polský reprezentant, původem z Nigérie jménem Olisadebe, ne? A tuším, že v roli brankáře se na posledních pár minut objevil i současný trenér Zbrojovky... Jj, šanci postoupit jsme tenkrát fakt neměli.

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          žbl68     před 2 lety 19.07.2022 00:33 |  
          0 0

          neměli, obrana hořela, Kuka sám navšechno nestačil a čk pro golmana ... aPAN ještě nedali pencli :-)

  30. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 18.07.2022 15:30 |  
    28 3

    Pište si tady co chcete, je to samozřejmě ten nejhorší soupeř, navíc druhý zápas venku,plus hrajou styl který nám vůbec nesvědčí. Prostě na hovno. No ještě se nepostoupilo, každopádně už zase čtu různé nabubrelé kecy jak Řeka vyřídíme, to jsem vloni četl před madarem a polákem taky. Musíme doufat že budeme mít maximální pokoru a tvrdě ten případný postup odpracujeme.Nejak nám ten fotbalový pan bůh nepřeje pokud vezmu i konec loňské sezóny. Přemýšlím jestli jsme ho něčím nenasrali :-)) Nicméně budeme na značkách hned příští týden.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      houston (přítel SN)     před 2 lety 18.07.2022 15:55 |  
      11 6

      Zrovna před chvílí byly na Twitru záběry,jak nás před rokem Standa utopil s Legií. Doufám, že po něm nebudou trenéři chtít, aby to napravil. Radši už ne, k postupu je potřeba gólů a hrát s útočníkem, který je nedává, to ne.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Edenjejenjeden     před 2 lety 18.07.2022 16:35 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu , že Standa Tecl vůbec není zapsán na pohárovou soupisku , tak asi těžko .....

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          ehad     před 2 lety 18.07.2022 17:00 |  
          2 0

          hele, nechci to privolavat, ale nedela se soupiska na kazde predkolo zvlast?

          • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

            Edenjejenjeden     před 2 lety 18.07.2022 17:15 |  
            0 0

            To nevím , já teda žil v domnění , že soupiska je na všechna předkola a může se změnit až na hlavní část . Ale mohu se mýlit . Rozhodně si ale myslím , že příchodem Jurečky éra Standy Tecla ve Slavii končí . A pokud bude nastupovat , tak jen v nejvyšší nouzi . Každopádně odchod Fily , pokud by samozřejmě nikdo ještě nepřišel , ted nedává žádný smysl . A Standa at je klidně útočník č. 4 ...

          • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

            Ragnarok     před 2 lety 18.07.2022 17:53 |  
            0 0

            Ano, dělá se to tak v předkolech.

            • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

              Edenjejenjeden     před 2 lety 18.07.2022 18:01 |  
              0 0

              Tak to se omlouvám , to jsem nevěděl ....

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      hiker42     před 2 lety 18.07.2022 15:56 |  
      14 1

      Souhlas, cesta je pouze pokora a absolutní soustředěnost.

  31. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    A.Lima     před 2 lety 18.07.2022 16:27 |  
    3 1

    Zdravím všechny,
    neříkám, že je to přijatelný los, je to jeden z těch těžších. Ale měli by jsme mít ambice postoupit do základní skupiny minimálně a vzpomeňme si na předešlé ročníky. Jaké proti nám stály týmy a jak jsme s nima hráli, potažmo kolik jsme jich porazili a vyřadili :)
    Brod je daleko a našim klukům věřím, že to zvládneme, konečně i příprava vyšla tak, že jsme jí měli pohromadě, žádný covid nebo půlka týmu v repre!!

    Pokora a obezřetnost je nutnost, ale doufám a držím palce v náš postup!

    SKS 4ever

  32. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    postovni (přítel SN)     před 2 lety 18.07.2022 16:29 |  
    0 0

    Tak to neni dobrej los, ale hraje pro nas, ze reci jeste nebudou mit ligu a my uz budem mit za sebou rozcvicku s gibraltarem. Mame jim co vracet a lousknem je.

  33. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    Leksel     před 2 lety 18.07.2022 16:47 |  
    1 0

    No potěš koště, ta kvalda letos lehká nebude, ale věřím v sílu posílenýho týmu.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      witty13     před 2 lety 19.07.2022 09:54 |  
      1 0

      Jako pozitivni vidim to, ze tohle, spolecne s nasi skupinou z lonskeho roku, ukazuje ze i EKL je kvalitni soutez. Ne pro nejake tymy pouze z vychodu. To zlepsuje marketingovy potencial, a i uefa na tom do budoucna vydela vice penez, a tim se zvysi odmeny. Je totiz dost dobre mozne, ze EKL bude do budoucna nase hlvni soutez, kvuli aktualnimu formatu EL

  34. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    martin_pechy     před 2 lety 18.07.2022 16:48 |  
    2 0

    Pred losovanim zaznelo, ze terminy zapasu se jeste muzou zmenit a zmeny maji byt nahlaseny do zitrka 18:00 CET. Tim, ze my i Sparta bychom v pripade postupu zacinali doma, tak dochazi ke kolizi, ze v jeden den by se hrali dva zapasy ve stejnem meste. Myslite, ze stale existuje moznost, ze bychom si jakozto tym s vyssim koeficientem nez Sparta mohli vybrat prvni zapas venku?

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      rakusan     před 2 lety 18.07.2022 16:51 |  
      3 0

      To zní rozumně, napiš to na naše vedení.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Sedrousek     před 2 lety 19.07.2022 10:58 |  
      1 2

      Sparta ale nepostoupi

  35. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    Lunaris     před 2 lety 18.07.2022 16:50 |  
    2 3

    Peršani to měli svého času zhubit a ten los by určitě dopadl jinak. :)

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Lukavo     před 2 lety 18.07.2022 16:54 |  
      15 0

      Přesně, zase to tam posrala tenkrát nějaká sparta

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Lunaris     před 2 lety 18.07.2022 16:55 |  
        3 0

        Přispívá sem dokonce i nick Xerxes, to je jeho lajdáctví.

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          Xerxes     před 2 lety 18.07.2022 17:03 |  
          8 2

          Invaze se nezdařila no.
          Co mi to jen v dnešní době připomíná?

          • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

            Ragnarok     před 2 lety 18.07.2022 17:51 |  
            0 1

            Osobně preferuji Dareia? Jaký byl?

          • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

            obiwan     před 2 lety 18.07.2022 20:09 |  
            1 0

            Jestlipak si Peršané říkali , že jde všechno podle plánu?

  36. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    pehacko     před 2 lety 18.07.2022 16:50 |  
    4 0

    Kazdopadne uz se jdu podivat na letenku do Atén… kolik by to mohlo kostovat. Autem tam nejedu!

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      bongor     před 2 lety 20.07.2022 18:51 |  
      0 0

      co na koloběžce?

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        pehacko     před 2 lety 20.07.2022 19:04 |  
        0 0

        A vejdu se na ni k tobe?

  37. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    ehad     před 2 lety 18.07.2022 17:07 |  
    11 0

    No, na 3. predkolo fakt slusnej souper, podobny kalibr jsem cekal az tak v dalsim predkole ... No, vypada to na hodne ostry start sezony.

  38. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    Cross     před 2 lety 18.07.2022 17:19 |  
    3 0

    Mají slušnou obranu. Z týmů co známe: Nehrají jako Fenerbahce, spíš jako rumunský Cluj. Na jaře jako jediní v lize porazili Olympiakos Pireus. Problém může být počasí při odvetě. Nějakých večerních 28c...a taky naši brankáři. Věřím ale, tentokrát nás podrží. Jsme papírově lepší, ale budou to nervy.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Ragnarok     před 2 lety 18.07.2022 17:50 |  
      9 2

      Jak říkal Jarda Šilhavý při startu zápasu na APOEL při startu ve 21našeho času. Bude ostré slunce, šílené vedro, musíme hlavně začít opatrně, ze zajištěné obrany. Než jsem se v restauraci vrátil z toalety, bylo to hraní ze zajištěné obrany a opatrnost odměněna dvěka brankami a prakticky koncem dvojzápasu. Aloneftis už si jen hladil ten svůj culík a válel se po zemi.

  39. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    Droosy     před 2 lety 18.07.2022 17:20 |  
    6 4

    Los se může zdát těžký, ale Pana byl posledních 5 let v pohárech darebny, respektive tam vůbec nebyl, vždyť mají nižší koeficient než Dudelange nebo kosovské kluby. Papírově musíme být favorit a Jindra se jistě poučil z minulého roku a přípravu nasměroval tak, aby forma přišla ve správný čas, tedy v predkolech

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Dennis     před 2 lety 18.07.2022 18:09 |  
      14 3

      Jak souvisí to, jak hráli posledních 5 let s tím, jakou výkonnost mají aktuálně? Nikdo nežije z minulosti. To, že teď 5 let hráli tužku, vůbec nic neznamená.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        golfer     před 2 lety 18.07.2022 19:48 |  
        0 0

        Rozhodně bych zkušenosti z evropských pohárů nebral na lehkou váhu jako bezvýznamné - 5 let je dlouhá doba, kádr bude určitě nový.

  40. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    SuperAukro     před 2 lety 18.07.2022 17:32 |  
    5 5

    To není moc dobré. Snad nebudou naši spát ještě z přípravy. Radost moc nemám. Nevidím to vůbec lehké, klidně se může stát, že nám vystaví stopku.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      necich     před 2 lety 18.07.2022 18:01 |  
      8 0

      Když jsem to slyšel v autě tak jsem si zanadával.. Může se klidně stát, že budeme po letech bez pohárů. I tzv. blbá KEL je přeci jen výkladní skříň hráčů pro následný prodej. Věřím, že to dáme, ale procházka růžovým sadem to nebude už ve 3. předkole.

  41. nepodcenit !!!

    žbl68     před 2 lety 18.07.2022 17:37 |  
    4 0

    doma porazit min.2:0 - Slavia na to kvalitu má ... a u nich je dorazit - i když to bude peklo ... (hlavně se přichystat na tradiční balkánské zvyky a obyčeje bez chleba a soli ... - zdržování na entou , padání i při špatném pohledu , zákeřnosti v podobě likvidačních faulů , věčné diskuze s rozhodčím, ... atd - NIC nesmí Slavii překvapit, na druhou stranu Brazilské v perly v sestavě by ji měli m.j. přenést přes tuto překážku :-)

  42. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    navzdyslavia     před 2 lety 18.07.2022 17:53 |  
    24 0

    Je potřeba Panathinaikos vyřadit z KL A bude o jeden řecký team méně v honbě za lepším umístěním v koeficientu. I když to lehký nebude, tak musíme věřit. Doma vyhrát 2:0 a u nich klidně remíza. Team máme dobrý.

  43. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    Ragnarok     před 2 lety 18.07.2022 17:55 |  
    5 5

    Slavia podle všeho chce očistit Hromadu. Je na soupisce. Jakmile si odbude trest, bude i araktivnější pro případný odchod, třeba do Slovanu...

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Harvey     před 2 lety 18.07.2022 18:32 |  
      8 18

      podle všeho = v mé hlavě

      Edit: hele už nemám žlutou! Seš idiot Ragnaroku.


      Komentář byl uživatelem upraven (18.07.2022 18:33) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        hiker42     před 2 lety 18.07.2022 18:56 |  
        8 3

        Podle všeho máš problém :-).

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        knl66 (přítel SN)     před 2 lety 18.07.2022 21:03 |  
        3 1

        Kdežto ty jsi génius a myslitel!

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Ragnarok     před 2 lety 19.07.2022 12:41 |  
        1 0

        Tvůj komentář mne opravdu zaujal. Ale skutečně je to "podle všeho".
        Jiný důvod než hráče očistit pro vlastní použití v dalších a těžších fázích pohárů, nebo abych v budoucnu neprodával hráče s flastrem není. Alespoň v mé hlavě jiný důvod není a jsem za očištění Jakuba od trestu rád.
        Rád si s tebou pohovořím i osobně, třeba na stadionu.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      pehacko     před 2 lety 18.07.2022 19:54 |  
      1 2

      Ono asi zase nemuze v poharech hrat za dva tymy v jednu sezonu… takze by pro Slovan bylo lepsi si ho očistit a pak muze hrat

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        MVCVNYX     před 2 lety 18.07.2022 20:58 |  
        0 1

        Tuším,že předkola se nepočítají..ale ruku do ohně bych za to nedal.

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          pehacko     před 2 lety 18.07.2022 21:05 |  
          2 3

          Ale po zhavem uhli bys projit mohl!?

  44. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    demokrat     před 2 lety 18.07.2022 19:44 |  
    4 8

    Vzhledem k tomu, ze nam predkola nikdy nesla a spise jsme utrzili ostudu nez slavne postoupili, tak bych byl pripraveny na nejhorsi. A to i pres to, ze ten Panathinaikos bychom meli v klidu prejet. Vubec bych se nedivil, kdyby v evropskych poharech letos nebyl jediny cesky zastupce.

  45. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    Horacio11     před 2 lety 18.07.2022 19:44 |  
    15 6

    Kurzy Tipsportu na postup do skupiny:
    Plzeň 5
    Slovácko 8
    Slávie 2,9
    Sparta 3,8
    Vyhlídky nic moc. Pokud by ani jeden tým nepostoupil, tak to bude docela velký problém pro koeficient. Ať si kdo chce co chce říká, já prostě chci všechny týmy ve skupinách.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      PetCC     před 2 lety 18.07.2022 19:50 |  
      4 0

      Jako Plzeň nevidím extra silnou, ale určitě daleko silnější, než tu je.
      Takže skupinu v poháru bych u ní viděl, protože jim stačí postoupit jednou, vyšší než naše.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Petr9608     před 2 lety 18.07.2022 21:18 |  
        6 0

        Neni to postup do skupiny (jakéhokoliv) evropského poháru, ale do skupiny poháru, do kterého nastoupí. Kupříkladu Pils mají kurz na postup přes HJK 1,15, což už je jistota postupu do EKL. Reálně je ale samozřejmě kurz na jakékoliv poháry ještě mnohem menší. Je to opozitní kurz k součinu kurzů postupu a) HJK, b) Mariboru/Šeriffu ve 3. pk EL, c) nenasazeného soupeře ve 4. pk EKL. Troufám si říct, že kurz na postup Plzně do skupiny (jakéhokoliv) evropského poháru by byl 1,01....

        Ovšem ten náš kurz je opravdu mrazivě vysoký. Ale asi úplně se tomu nelze divit. Pokud nebudeme brát do úvahy 4. pk, tak je to součin kurzů 1,55 (který bychom u PAN mít mohli) a 1,87 (což by průměrný kurz na postup ve 4. pk být tedy mohl).

        Tady si vlastně až teď uvědomuju, jak vlastně ten náš neTitul není jen o ztrátě šancí na LM i EL a "nějaké otravné kvaldě na pouhou EKL", ale i tom, že vůbec nějaká naše šance na evropu na podzim ze smrskla z 98% skorojistoty na nějakou 33% šanci.

        A ano, postup do LM by pro nás byl lehčí než postup do EKL.

        A nebo ještě jinak - udržet tu TOP 15, tak máme jistotu pohárů (a to přímo EL) vyřazením Midtjyllandu nebo Fenerbahce (pokud bychom si vyměnili pozici s Kyprem) a když ne to, tak by stačilo ve 3. pk EL vyřadit vítěze srbského nebo kyperského poháru. A když ani to, tak pořád by tam to bylo to 4. pk EKL. Do toho samého předklola EKL, do kterého se dostaneme po dvou úspěších, bychom se musel nadvakrát propadnout.

        Kurz na jakoukoliv skupinu by byl rázem někde kolem 1,10 až 1,20 a šance by vzrostla cca z 30-35 na 80-85%....

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          bongor     před 2 lety 20.07.2022 18:39 |  
          2 0

          Promě nejsme vicemistři,ale vícemistři.To mluví za všechno.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      wimpy     před 2 lety 18.07.2022 20:07 |  
      11 0

      Plzeň ve skupině ano, ale ne ve skupině Lm. To by znamenalo hodně peněz pro ně a málo bodů do národního koeficientu.
      Mimochodem ten kurz 5 na Plzeň je do LM?

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Edenjejenjeden     před 2 lety 18.07.2022 20:13 |  
        10 0

        Přesně EKL at si klidně zahrajou , alespon budou tříštit síly ....

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Horacio11     před 2 lety 18.07.2022 21:08 |  
        11 0

        Ano je to LM, taky jsem se docela divil. Samozřejmě skupinu, ale konferenční max. Ono je pak taky složitější hrát proti týmu, které maji týden volno na přípravu. Tohle nás stálo titul, že jsme hráli poháry a plíseň lazo plážo, jeden zápas týdně.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Seamus     před 2 lety 18.07.2022 20:45 |  
      26 0

      Souhlasím, kvůli koeficientu určitě ano.

      Ovšem kdyby Plzeň vypadla s HJK a Sparta s Vikingem, v koutku mé duše by se asi stejně objevil....no, úsměv :) Nebudu se přetvařovat, emoce nelze uřídit, ale racionálně máš samozřejmě pravdu...

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Leksel     před 2 lety 19.07.2022 12:50 |  
        1 0

        Tak úsměv by se u mě objevil určitě, tady jde nějaká racionalita stranou.

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          necich     před 2 lety 19.07.2022 13:18 |  
          0 0

          Úsměv?

          • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

            Seamus     před 2 lety 19.07.2022 14:11 |  
            1 0

            Rozuměj "bujaré veselí" :)

            • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

              necich     před 2 lety 19.07.2022 15:19 |  
              1 0

              To už zní lépe..:) Ale také platí, kdo se směje poslední ten se směje nejlépe.. Z těch řeků mi drobet zmrzl úsměv na rtech..

          • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

            bongor     před 2 lety 20.07.2022 18:29 |  
            0 0

            Čau neci.Když jsem byl v březnu v Lounech,jel jsem tam přes Nečichy.Nemá s nimaTvůj nick něco společného?Dík za odpověď.

            • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

              necich     před 2 lety 20.07.2022 19:53 |  
              0 0

              Stojí tam můj rodný dům..:)

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      torn     před 2 lety 18.07.2022 20:47 |  
      9 4

      Já chci všechny týmy ve skupinách EKL.

  46. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    PetCC     před 2 lety 18.07.2022 20:04 |  
    7 1

    Tak jsem se kouknul na ELO hodnocení klubů a udělal si souhrn.
    .
    Clubelo.com
    Plzeň - 1590 / HJK - 1258 / Maribor -1374 / Sheriff - 1495
    Elofootball.com
    Plzeň - 1973 / HJK - 1640 / Maribor - 1672 / Sheriff - 1807
    Plzeň je tady jasnej favorit.
    .
    Slovácko - 1496 / Kyjev - 1636 / Fenerbahce - 1569
    Slovácko - 1897 / Kyjev - 1946 / Fenerbahce - 1873
    Slovácko je nejslabší, ale na Elofootbal je lepší než Fenerbahce, takže to není tak špatný.
    .
    Slavia - 1634 / St.J. - 937 / Panathinaikos - 1485
    Slavia - 1986 / St.J. - 1180 / Panathinaikos - 1873
    Papírově jsme na to o dost líp než Panathinaikos. Bodově je tak na úrovni Slovácka.
    .
    Sparta - 1544 / Viking - 1466 / Motherwell - 1314 / Sliega - 1163
    Sparta - 1919 / Viking - 1771 / Motherwell - 1591 / Sliega - 1387
    Sparta má nejsilnějšího protivníka teď, což na začátek není moc dobrý.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Seamus     před 2 lety 18.07.2022 20:49 |  
      6 0

      Z čísel Clubelo tedy plyne, že Panathinaikos je pro Slavii o něco lehčí soupeř než Viking pro Spartu, podle Elo přesně naopak...


      Komentář byl uživatelem upraven (18.07.2022 21:00) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        PetCC     před 2 lety 19.07.2022 09:57 |  
        2 0

        Já to beru jako takové papírové porovnání současného stavu.
        Jestli je to lehčí nebo těžší, to hodně závisí na stylech hry jednotlivých týmů a jak si navzájem sedí.
        Když si vezmu, jak loni hrála Sparta s Bröndby a Viking by měl mít asi podobný styl, tak by to mělo Spartě sedět.
        Zato když si vezmu, jací simulanti a vychcánkové bývají na jihu a jak jsou tam zvyklí dost betonovat, tak se mi Panathinaikos vůbec nelíbí :-)

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      eye     před 2 lety 19.07.2022 01:03 |  
      1 0

      Není to Sliega, ale Sligo, město na pobřeží Atlantiku. Irský kamarád odtamtud pochází a je velkým fandou Sligo Rovers. A tím víc bych si přál, aby se utkalo Sligo ze Spartou a Sparta vypadla.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        PetCC     před 2 lety 19.07.2022 09:50 |  
        0 0

        No já už to psal z hlavy, když jsem si psal poznámky, tak jsem tam měl jen zkratku a už se mi to nechtělo hledat, hlavně když už šlo jen o Spartu:-)
        Ono i toho našeho soupeře jsem napsal radši jen zkratkou :-)

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          eye     před 2 lety 19.07.2022 10:36 |  
          0 0

          Já to jen připomínám, protože mám k tomu klubu takový pozitivní vztah. Nejsem hnidopich. :)

          • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

            PetCC     před 2 lety 19.07.2022 14:48 |  
            0 0

            Naprosto v pořádku.
            Já se neurazím, když mi někdo opraví mojí chybu.
            Zvlášť když vím, že jsem to ofláknul, protože jsem byl línej si ten název zkontrolovat :-)

  47. Tak snad se poučili z loňska,

    Slávista 51     před 2 lety 18.07.2022 22:16 |  
    1 1

    takže i postup přes Řeky - BUDE !

  48. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    kedul     před 2 lety 19.07.2022 01:14 |  
    0 5

    Panathinaikos? Historicky nejúspěšnější a nejslavnější řecký klub, poražený finalista Poháru mistrů evropských zemí (PMEZ) v sezoně 1970/71 (prohra 0:2 s Ajaxem Amsterodam), klub se silnou, v Řecku možná nejsilněšjší fanouškovskou základnou hraje na Olympijském stadionu v Aténách s kapacitou dvaasedmdesát tisíc diváků. Je sice o šestnáct let "mladší" než Slavia (založen v roce 1908), ale zato v novodobé (poválečné) historii mnohem bohatší a celkově úspěšnější. Ovšem podle Wikipedie se jeho poslední řecký ligový titul datuje v roce 2010.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.07.2022 01:19) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      SKSKali     před 2 lety 19.07.2022 05:53 |  
      5 0

      Nejslavnější klub Řecka je o parník Olympiakos Pireus a i tu fanouškovskou základnu má patrně větší.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        kedul     před 2 lety 19.07.2022 10:55 |  
        0 1

        Jo, řeckých ligových titulů má Olympiakos zhruba dvojnásobek co Panathinaikos (v domácích pohárech jsou zhruba nastejno), ale v Evropě se nikdy tak výrazně jako jeho asi chudší domácí rival číslo jedna nikdy neprosadil. A pravda je taky, že Panathinaikos málem položila hospodářská a finanční krize z přelomu první a druhé dekády tohoto století, která tvrdě dopadla na celé Řecko. Apropos historie Olympiakosu je o sedmnáct let kratší, založen byl v roce 1925.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Droosy     před 2 lety 19.07.2022 06:55 |  
      7 0

      V Řecku dominuje Olympiacos, posledních 10 let žije Pana ze své minulosti, něco jako u nás Sparta

  49. It´s payback time!!!!!!!!!!!

        před 2 lety 19.07.2022 10:40 |  
    2 1

    Je čas s nima srovnat účty! Já jsem spokojen!

  50. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    Marek3     před 2 lety 19.07.2022 11:26 |  
    4 1

    Abych se priznal tak se Sorem nemam vetsi obavy z predkol poharu. Tenhle kluk vyzvedava nas tym na uplne jiny level, minimalne proti prumernym/nadprumernym Evropskych tymum ktere nemaji vysoce propracovanou defenzivni cinnost. Zamne pokud Nam nevyhori golman tak bychom prez Reka meli prejit.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      pehacko     před 2 lety 19.07.2022 11:56 |  
      3 2

      Muze nas srazit jen to co nas srazilo loni… produktivita, golman a fatální cervena karta.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        necich     před 2 lety 19.07.2022 12:58 |  
        1 0

        Tak toho není zrovna málo. :)

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          carevitchando     před 2 lety 19.07.2022 19:23 |  
          1 0

          :-)

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Marek3     před 2 lety 19.07.2022 13:39 |  
        3 0

        Tak Loni byla produktivita bez Sora nahovno, ale na jare to bylo uplne jine kafe. Omlouvam se pokud se mylim ale snad I Holandanum jsme dali 4 fiky. To by normalne melo na postup pohodlne stacit.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      deny91     před 2 lety 20.07.2022 08:44 |  
      4 0

      Dobiáš psal na Twitteru, že Pana má právě obranu dobře propracovanou a mají problém i v řecké lize se dostávat do boxu. Takže je dost možné, že i proti Řekům budeme hrát do zatažené/zataženější obrany.

  51. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    LukySKS     před 2 lety 19.07.2022 11:56 |  
    14 0

    Pamatuji si, jak mi mamka před odvetou s Panathinaikosem v roce 2001 koupila můj první slávistický dres, hlavní sponzor Carrefour. Pak jsem s dresem zasedl k televizi a koukal na odvetu v Athenách. Pamatuji si, že jsme měli kopat penaltu, ale rozhodčí to nepískl a prohráli nakonec 1:0. Ale ten dres je dodnes můj nejoblíbenější. Mám na něm podpis Pavla Kuky! Jooo to byly časy... :))

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      JohnyBeGOOD     před 2 lety 19.07.2022 12:26 |  
      6 1

      Z toho období mám nejsilnější vzpomínky na zápas s Besiktasem (myslím 2002/2003) a zářez rozhodčího, poté co jsme z 4:0 nakonec dokázali vsítit "postupový" gól na 4:3.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        SKSKali     před 2 lety 19.07.2022 12:58 |  
        2 0

        2003/2004 myslim, že to bylo. Jako malej jsme s tátou v obýváku řvali gol a najednou záběry na rozhodčí, jak gol nauznávají.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        LukySKS     před 2 lety 20.07.2022 14:11 |  
        4 1

        Kámo u tohohle zápasu, když dal Piták téměř z půlky z přímáku na 4:3, tak jsem řval jak uragán a lítal radostí z obýváku do kuchyně a zpátky - lítal jsem takhle asi 10 minut a když se vrátil k TV, tak jsem dostal zástavu srdce a přestal dýchat a chytla mě neskutečná mrtvice z toho co jsem slyšel :D :D pamatuji si jen, jak Bosák říká něco ve smyslu: "Tak loučíme se s vámi z Istanbulu o tomhle zápase se bude ještě dlouho vášnivě diskutovat, nic to ale nemění na tom, že postupuje Besiktas!" V tu chvíli jsem vůbec nechápal, co se stalo... neměl jsem internet a hlava mi to nebrala... myslel jsem pořád, že jsem špatně chápal matematiku pohárových výsledků a něco mi uniká... vůbec by mě nenapadlo, že ten gol Pitáka nebyl uznaný... :D To byl strašlivý večer, pak jsem ani nespal :D a týden byl z toho uplně hotovej!

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      PetCC     před 2 lety 19.07.2022 14:39 |  
      2 1

      Skvělý bylo, jak jsme tenkrát doma smetli Steauu Bukurešť.
      Našel jsem video https://www.youtube.com/watch?v=0ckwo44aX-8 a jsou to samý krásný góly, teda až na ten ofsajd :-)
      Mimochodem, to už mě napadlo dřív, docela by se mi líbilo, kdyby se tu ke každému zápasu Slavie shromážďovali odkazy na videa z toho zápasu.

  52. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    JohnyBeGOOD     před 2 lety 19.07.2022 12:36 |  
    16 3

    Moc se o tom nemluví, ale naše nasazení do konferenční ligy je z velké části dáno neúspěchy Plzně v evropských pohárech. 3x za sebou jim unikl velmi těsně postup do skupiny a i kvůli tomu momentálně hrajeme předkolo konferenční ligy, místo 2. předkola nemistrovské části ligy mistrů. Stačilo, aby se jednou dostali do skupiny a byl náš národní koeficient nyní v TOP 15.

    21/22 - vyřazení ve 4. předkole konferenční ligy (gólem v prodloužení ve 119. minutě - CSKA Sofia)
    20/21 - vyřazení v 2. předkole nemistrovské části LM (Alkmaar vyrovnal v 90+5 z penalty a obrat dokončil v prodloužení), výhra by jim zaručila min. skupinu EL
    19/20 - vyřazení v 3. předkole EL (Antverpy dali vítězný gól ve 112. minutě a postoupili díky již zrušenému pravidlu venkovních gólů)

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      krumicek     před 2 lety 19.07.2022 12:56 |  
      10 4

      Jo a k tomu ten paradox, že ač Plzeň ten koeficient zkurvila nejvíc, tak jim samotným to až tolik nevadí, protože udělali titul, takže hrajou o LM a mají téměř jistou KL. Zatímco my co jsme ten koeficient táhli (z čehož profituje mj. i ta Plzeň), tak po třech titulech jsme skončili druzí zrovna letos, kdy to (právě díky těm výpadkům Plzně) znamená velkej problém se dostat vůbec do pohárů. To mi přijde brutálně nefér a Šádek nám ještě ukazuje fakáče, zatímco Tvrdík mu servilně blahopřeje...

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        hiker42     před 2 lety 19.07.2022 13:04 |  
        12 0

        šmejdi, viz též jejich přímý postup do ChL před 4 lety..

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          Droosy     před 2 lety 19.07.2022 13:22 |  
          6 12

          Tam si to uhráli sami, předem se vědělo, že vítěz půjde do LM a že vyhrát titul bude ještě důležitější než v jiných sezónách. Plzeň se připravila perfektně a my to podcenili.

          • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

            coogee     před 2 lety 19.07.2022 19:14 |  
            1 1

            Naprosto správně. Rozhodli už na podzim.

            • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

              dalislavista     před 2 lety 20.07.2022 13:52 |  
              5 0

              Ne, už od 1.kola jim to rozhodčí jistili!

              • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

                Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 20.07.2022 14:01 |  
                3 0

                Kdyby jenom sudí, na podzim tehdy nebyla plíseň skoro v polovině zápasů v TV a to pořád vedli tabulku ... Mafián si to musel "zařídit" u odpovědných lidí v ČT i u 02, aby je vynechávali ... Prostě, aby na ně nebylo moc vidět a rozhodčí měli klid na práci ...

          • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

            iwanowicz     před 2 lety 19.07.2022 21:43 |  
            19 0

            Rozhodne si to neuhrali sami. Bez pomoci berbrovske mafie by meli o cca 15 bodu min.

          • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

            dalislavista     před 2 lety 20.07.2022 13:51 |  
            6 0

            To je veliký, veliký...omyl.
            Naopak, při přímém postupu do CHL si to pěkně pohlídali! Měli několikrát hezkou pomoc a ochranu od rozhodčích!
            Tenkrát jim12-15 bodů zajistili jenom rozhodčí.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        JohnyBeGOOD     před 2 lety 19.07.2022 14:00 |  
        7 0

        Zas tolik nevadí bych úplně netvrdil. Měli hodně velké štěstí, že se jim letos povedlo vyhrát titul, protože jinak by byli velmi pravděpodobně další sezónu bez pohárů a na pokraji bankrotu. Takhle mají slušnou šanci v pohárech vydělat a splatit dluhy. Každopádně oni jsou na příjmech z Evropy ještě mnohem víc závislejší než Slavia. Vzhledem k tomu, že nemají tak silné sponzory (Slavia 200 mil+) a neprodávají běžně hráče za 5 mil. Eur a víc. Pravidelný úspěch v pohárech je pro ně prakticky jediná šance, jak se můžou dlouhodobě držet na úrovni Sparty a Slavie.
        A upřímně, Plzeň ani Spartu rád nemám, ale liga je určitě zajímavější, když tam jsou 3 silné konkurenceschopné týmy.

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          torn     před 2 lety 19.07.2022 14:24 |  
          3 0

          Já si myslím, že liga by byla zajímavější, pokud se pozvednou i slabší týmy. Jak ekonomicky, tak i sportovně. A i ta silná trojice by podle mě potřebovala trochu okysličit.

          • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

            PetCC     před 2 lety 19.07.2022 14:28 |  
            4 0

            Pro ligu by bylo hlavně dobrý, aby týmy zespodu nebyli na hranici existence, tedy aby se zvýšili ceny tv práv a finance od hlavního sponzora ligy.
            Jinak když budou v lize 3 týmy ve špičce a další 3-4 pravidelně kvalitní, tak je to naprosto dostačující.

            • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

              torn     před 2 lety 19.07.2022 15:18 |  
              7 3

              Naprosto souhlasím. Podle mě ani ta špička není tak potřebná, stačí když se zvedne průměr, týmy budou mít peníze na lepší zázemí a budou schopné vychovávat i vlastní mládež.
              Myslím si, že sparta není nijak důležitá pro kvalitu ligy, ano jde o tým, který je na naší ligu nadprůměrný. Ale sparta je tým, jehož filozofie je pokud nemůžu na vrchol, musí vrchol jít za mnou. Jejich pohrdání ostatními se z ligy netýká pouze nás, vůči nám cítí nenávist. Svoboda, či jiní lidé, kterými sparta obohatila ligu ji aktivně poškozují. Nevím tedy, proč by sparta měla být týmem, který lize dodává kvalitu. Dokonale mi postačí, když bude dělat to, co dělala dosud. Bude mě bavit.

        • NA TEN POČET MUŽSTEV V 1. LIZE,

          Slávista 51     před 2 lety 19.07.2022 16:33 |  
          0 3

          ji bych mělo být 5, alespoň.
          3by stačily, kdyby liga měla 10/12mužstev.

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          bongor     před 2 lety 20.07.2022 18:18 |  
          0 0

          Ádovým tahům říkáš štěstí?To bylo na úvahu Johnyho.


          Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2022 18:19) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Lunaris     před 2 lety 19.07.2022 16:29 |  
        7 5

        Plzeň koeficient kurvila stejně jako sparta nebo třeba Boleslav. Tuhle sezónu ho zase možná budeme kurvit my.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      PetCC     před 2 lety 19.07.2022 14:23 |  
      16 1

      Ovšem předtím byla zásluha především Plzně, že jsme se tak dlouho drželi na 5 místech.
      V desetiletém žebříčku, kterým se určují další finanční odměny, jsme je předběhli až letos.
      Mimochodem, teď jsme v něm s Plzní a Spartou docela vyrovnaný https://kassiesa.net/uefa/data/method5/trank10-2023.html

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Lunaris     před 2 lety 20.07.2022 11:31 |  
      11 1

      Video hezké, nic co bych nevěděl, ale jak to souvisí s tím Pantahinaikosem?

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        PetCC     před 2 lety 20.07.2022 16:05 |  
        2 1

        Asi u něj maj nějakej vroubek a nechce, aby se na to zapomnělo.

        • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

          ehad     před 2 lety 21.07.2022 00:22 |  
          2 1

          Presne, nebo je to kokot .... nebo tak neco podobnyho ;-)

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 20.07.2022 17:32 |  
      4 1

      Dělám dlouho v tyhle branži, áčka esa a spol. Je samozřejmě levarna dost velká, nicméně dá se tam sehnat obstojné auto akorát předražené. Ovšem to nemá s případným utkáním nic společného.

      • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

        Markus     před 2 lety 20.07.2022 21:49 |  
        1 1

        Omlouvám se za offtopic, ale jako věčný kritik cítím potřebu taky jednou jít proti proudu, vlastní zkušeností. Koupil jsem auto z áček, na echo od známého. Zabavený leasing z Francie, ani ne rok staré, nájezd 15 tisíc km. Známý co má autoservis tam něco řešil a tohle tam viděl, následně prolustroval, ale o tom áčka nevěděly. Peněz to tehdy bylo hodně, ale pořád o pár set tisíc méně než za úplně nové, nervózní jsem z toho byl jak prase, ale bylo to nakonec úplně v cajku, s tím autem jsem odjezdil 15 úžasných let po celé Evropě a jezdí teď dál u nového majitele. Dost možná výjimka, ale já si nemám na co stěžovat.

    • Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

      Sherudan     před 2 lety 22.07.2022 19:07 |  
      1 0

      Nespletl sis stránku, nebo přinejmenším rubriku? Nějak mi ušla jakákoli zmínka o Panathinaikosu v tomto videu.

  53. Re: Los 3. předkola EKL: Panathinaikos Athény

    Balvan86     před 2 lety 03.08.2022 09:55 |  
    0 0

    Víte o nějakým streamu na zítřejší match?