Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 27. kolo

Slavia v urputném zápase remizovala v Plzni a za svým soupeřem nadále zaostává o jeden bod.

Vypjatý a nakonec remízový zápas ukázal v plné nahotě celosezonní přednosti i slabiny obou celků. Výkon Plzně by se dal charakterizovat jako maximálně účelný. A trenéru Bílkovi takovou taktiku těžko vyčítat, protože co se týče bodové úspěšnosti vzhledem k síle kádru, tak hraje Viktoria jednoznačně nad plán. Na druhou stranu je jednoznačné, že podobná "mourinhovská" taktika mohla v Evropě uspět tak před patnácti či dvaceti lety, nyní s ní udělá díru do Evropy těžko. O nepohlednosti takového fotbalu nemluvě. A nemít za poločas doma v souboji prvního s druhým ani dvacetiprocentní držení míče je až ostudou.

Nás ale zajímá zejména Slavia. I té včerejší zápas nastavil zrcadlo. Herně je z ligy jednoznačně nejdál, což bylo vidět i včera. Ovšem produktivita proti zatažené obraně je její dlouhodobou slabinou, což se opět potvrdilo. Jestliže jsem u Plzně psal, že nemít za poločas ani dvacetiprocentní držení míče je až ostudou, tak stejnou ostudou je, že Slavia s takovou převahou v poli nebyla schopna ani jednou vystřelit na branku. V první půli to od nás byla platonická převaha v tom nejryzejším slova smyslu a branku domácích jsme skoro neohrozili. A za krásu či držení míče se body ve fotbale nerozdávají.

Proč jsme tedy byli navzdory drtivé územní převaze tak bezzubí? Odpověď je za mě jednoduchá a zde několikrát opakovaná - do takového zápasu se vyloženě nabízí nasadit vysokého a silného útočníka, kterého bude umět mužstvo využít. Ideálně se nabízel Musa, po jeho odejití pak Krmenčík. Ani jeden ale od trenérů nedostal pořádnou důvěru a přizpůsobený herní plán, a tak nezbývá, než aby hrál Sor, který to má v takových zápasech prostě těžké. S vysokým útočníkem pak souvisí i nebezpečnost standardních situací. My máme v tomto ohledu "dobrovolný" handicap, když máme nízký výškový průměr bez jediného špičkového hlavičkáře. Plzeň měla naopak v tomto ohledu velmi silnou sestavu v podobě Chorého, Beauguela či Hejdy.

A nakonec to i rozhodlo o naší ztrátě bodů. My jsme měli standardek více, ale byly nám úplně k ničemu. Naopak Plzeň z rohu dokázala vyrovnat. V tomto směru si neodpustím ani kritiku trenérů. Když už má soupeř výškovou převahu, tak bych očekával secvičení nějakých signálů (třeba prodloužení na přední tyči, překvapivý náběh na rozehrávku po zemi...) při našich útočných standardkách. V tomto směru jsme ale nepředvedli vůbec nic. Stejně tak bych očekával reakci na nástup Chorého. To byl naprosto očekávaný tah a myslím si, že jsme na to měli reagovat příchodem Kačaraby a hrou na tři stopery. Času na nacvičení bylo dost a opakuji, že šlo o jednoduchou a očekávanou taktiku, kterou Plzeň používá vždy, když potřebuje vstřelit gól.

V souhrnu tak nakonec musíme brát dělbu bodů jako zaslouženou, i když je to škoda. Slavia byla lepší a šla si za vstřeleným gólem. Když ho ale Lingr po pěkné akci vstřelil, tak jsme nesmyslně zalezli dozadu a přenechali iniciativu Plzni. Což byla při jejich výškové převaze a nereagování našich trenérů takřka sebevražda. V závěru jsme po vyloučení přemotivovaného Buchy sice měli ještě jednu šanci, ale tu vychytal Staněk. A obecně nemůžeme spoléhat, že ze dvou šancí dáme dva góly. Dali jsme jeden a kromě toho závěru jsme jinak v podstatě nic neměli. Plzeň svou šanci taky využila, plus měla pár závarů, takže se dá říct, že na šance to byl vyrovnaný zápas a logická dělba bodů. Což je pro nás při té územní převaze prostě málo.

Ale nechci, aby se remíza z Plzně brala jako nějaká tragédie, která by se měla výrazněji kritizovat. Mě jen mrzí, že Slavia nedokáže přetavit svou kvalitní hru v poli v šance a branky. A hlavně že si výškovým profilem týmu a situací v útoku v tomto ohledu trochu podřezává větev sama. Bod z půdy Plzně je ale obecně přijatelný výsledek. Zvlášť když se podíváme na vzájemné zápasy tří týmů, které chtějí získat titul. Slavia z nich má sedm bodů, Viktoria pět a Sparta čtyři. V tomto ohledu jsme pořád vpředu a není třeba bít na poplach, že by nám ve vzájemných zápasech ujížděl vlak. Více mrzí bod ze dvou zápasů s poslední Karvinou. To je z hlediska titulových ambicí průšvih, ne plichta v Plzni.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Práce měl minimum, Chorého gól se chytat nedal. Jednou pomohl obraně stažením centru, nohama hrál ok. Lepší pětka.

Alexander Bah - 5 - Byl u klíčových momentů na obou stranách. Dobrým centrem nahrál na gól Lingrovi, na druhé straně byl při standardce při bránění Chorého nesmírně laxní.

Aiham Ousou - 6 - Patřil k lepším hráčům na hřišti a byl jsem s jeho výkonem spokojen, Zvládal těžké souboje a též se snažil o nadstavbu.

David Hovorka - 5 - Jsou to pro něj těžké zápasy po dlouhé pauze. Proti Spartě zahrál velmi dobře, obstál i v zápase v Plzni. Menší problémy ale měl a Ousou mi přišel lepší.

Oscar Dorley - 5 - Průměrný zápas. Dozadu celkem obstál, dopředu se snažil, ale bez většího efektu. Škoda zbytečného zranění po střetu s Ousouem.

Ondřej Lingr - 7 - V těchto bojovných zápasech, kdy nikdo vyloženě nezáří, bývá jeho produktivita rozhodujícím jazýčkem na miskách vah. Platilo to i včera, ale vedení jsme bohužel neudrželi.

Tomáš Holeš - 5 - Spíše méně výrazný, ale poctivý výkon. Mnoho nadstavby ale ve finální fázi neukázal. V nastaveném čase vyslal povedenou střelu, ta ale byla z velké dálky.

Ibrahim Traoré - 5 - Podobné jako u Holeše. Zápas odbojoval, standard odvedl, výrazněji se ale neprosadil.

Lukáš Provod - 6 - Z naší středové trojice mi přišel asi nejvýraznější, i když ani u něj se nedá říct, že by zářil. Přesto to byl po zranění slušný nadprůměrný výkon.

Peter Olayinka - 4 - Už v předchozích kolech se mluvilo o jeho náročném programu. Ani po pauze ale nevypadal svěžeji a výrazněji se neprosadil. U vyrovnávací trefy navíc zaspal a pozdě dostoupil centrujícího hráče.

Yira Sor - 4 - Proti takto zavřené obraně to má těžké, i tak by ale měl předvést víc. Ať už náběhově nebo ve dvojici zakončení, do kterých se dostal. V lize je zatím sotva poloviční oproti Evropě, ale to je vzhledem k herním stylům soupeřům celkem očekávané.

Srdjan Plavšič - 5 - Vystřídáním Oscara jsme ještě přišli o další centimetry při hlavičkování. Dozadu to bylo od Plavšiče za ten krátký úsek jakž takž, dopředu se v závěru snažil, ani on ale vítězství na naši stranu nestrhl.

Ivan Schranz, David Jurásek, Jakub Hromada a Daniel Fila nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

27. kolo - Neděle 03. 04. 2022 19:00

Fortuna liga, 2021/2022
1 - 1
0 - 0
FC Viktoria Plzeň
FC Viktoria Plzeň

75. Chorý

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

48. Ondřej Lingr

Komentáře (82)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    cvočkař Danda     před 3 lety 04.04.2022 14:12 |  
    6 0

    Plně souhlasím s komentářem,taky jsem čekal nasazení Tarase,aby pokryl toho nemocné,který nám dal branku.
    Vylosování máme lehčí a doufám že plíseň někde ztratí,třeba hned v Olmíku.Zdravím všechny Slavisty Cvockar Danda

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      visitor23 (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2022 14:40 |  
      4 1

      Taky jsem si rikal, ze je fajn, ze mame lehci los, do te doby, nez jsem si uvedomil, ze ma hrajeme s tymy, ktere hraji o sestup a potrebuji bodovat, tak plzen hraje s tymy, ktere bojuji o to, zda budou bez sanci v nadstavbove casti o titul, nebo v prostredni skupine, kde budou moci bojovat aspon o financni bonus.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    rybarmirek     před 3 lety 04.04.2022 14:16 |  
    11 0

    Naprosto perfektní zhodnocení zápasu.Velmi oceňuji i oprávněnou kritiku a reakci trenérského týmu na vývoj utkání.Plzen se vůbec nesnažila o to hrát fotbal, nicméně byla velmi efektivní.Bohuzel dobývání takto hrajících můžstev nám dělá problém už dlouho.Nedokazeme reagovat dostatečně a hlavně účinně.Take pískání polského sudího nebylo bezchybné,ale priznejme si,kdyby pískal náš rozhodčí,v Plzni bychom byli bez šance.Plzen je na čele naši ligy z 50% díky sudím.V sobotu jsem se koukal na poločas Sparty,potom jsem si šel raději číst,byl to hnus.Nechci brečet,jen se na fotbal koukám nezaujatý na očima a něco jsem zažil, Sparťanské branky z 5m ofsajdu a o Plzni raději mlčet.A na závěr,stačí malinká chyba sudích v náš prospěch a Vacek a spol se můžou po......

  3. P. Olaiynka vypadá unaveně i po reprezentační pauze (?)

    Marbulinek     před 3 lety 04.04.2022 14:32 |  
    13 8

    Dobrý den, při hodnocení PO po předešlém ligovém utkání jsem zmínil jeho "podpisy" na ztrátách bodů s Karvinou (zahozená penalta) a v Liberci (vlastní branka). Bohužel, i na včerejší vyrovnávací brance Plzně má svůj díl viny, neboť včas nedostoupil hráče soupeře před jeho centrem na vyrovnávací branku Chorého. Technická (ne)vyspělost PO je zřejmá i laikovi (špatné zpracování přihrávek, kdy mu míč neustále odskakuje a opakované neefektivní přešlapovačky při marné snaze přejit soupeře) . Navíc v každém utkání vidíme jeho podrážděná gesta smerem ke spoluhráčům, což nesvědčí o jeho herní pohodě a vůdčích schopnostech. Není zcela jasné, proč hráč s jeho herní a psychickou kvalitou nosí kapitínskou pásku (?). JT ho na hřiště zřejmě pouští ve snaze ho dobře následně zpeněžit, obávám se ale, že tento záměr je spíše kontraproduktivní a přestupovou cenu PO tlačí logicky dolů.


    Komentář byl uživatelem upraven (04.04.2022 14:47) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    w8888     před 3 lety 04.04.2022 14:39 |  
    10 4

    Už dlouho jsem s hodnocením zápasu nesouhlasil tolik, jako teď. Úplně mě jímala hrůza, když jsme na příchod obra Chorého zareagovali nasazením Plavšiče. Nechápal jsem, proč na lavičce zůstal sedět Kačaraba. Plzeň byla čitelná, hrála na bod. My jsme dokázali, že z posledních čtyř let je tento kádr nejslabší. Se soustředěnou obranou není schopen si poradit. Přesto ligu vyhrajeme, o tom jsem přesvědčen.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 04.04.2022 15:00 |  
      1 14

      tvl, běž si dát pivko a trochu spánku. ano máme nejslabší kádr když remizujeme. chealsea dostane kotel od nováčka doma a taky má tedy nejslabší kádr ??? chtěl bych něco poznamenat, ale neudělám to. ... snad jen že je to otřes tyhle příspěvky


      Komentář byl uživatelem upraven (04.04.2022 15:01) . Zobrazit původní komentář

  5. Standardky

    Corfe     před 3 lety 04.04.2022 14:49 |  
    14 0

    Standardky jsou bohužel momentálně naše velká slabina. Z obranných inkasujeme a z útočných jsme chronicky jaloví. Jako bychom předem úplně rezignovali na možnost, že bychom mohli třeba z rohu dát gól. Nechápu, že tak kvalitní trenéři jako jsou ti naši, nedokážou s naším týmem kvalitně secvičit standardky. Za prvé Chorého neměl bránit Traoré, ale jeden ze stoperů, za druhé ne takhle laxně.

    • Re: Standardky

      ColinSKS     před 3 lety 04.04.2022 15:03 |  
      5 6

      mě vadí, že z rohu jsme dali gol naposledy když byl šemík hříbě. já prostě nepochopím ty přetažený svíce, kdy to letí rok a obránci se nachystají, anebo na krátko, kdy balon nakonec skončí příhrou na golmana. mělo by se hrát 3 rohy = pentle.

    • Re: Standardky

      Tomastu     před 3 lety 04.04.2022 17:28 |  
      4 0

      Podle mě ho nebránil Traore nýbrž Bah, kterému se Chorý utrhl na dvou krocích .

      • Re: Standardky

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2022 21:22 |  
        1 0

        Původně to byl Traorého hráč ( https://prnt.sc/i7a5pON0lah7 ), následně ho předal Bahovi, ale i tak jsme tu zadní tyč absolutně nezvládli, protože jsme si ty hráče špatně přebrali a jeden tam byl absolutně volný (myslím, že to byl Hejda, což je další kvalitní hlavičkář).
        A nakonec laxnost i Traorého, který místo toho, aby šel do balónu a zkusil míč odhlavičkovat anebo aspoň trošku ztížit pozici Chorému, tak jen jemně zvedne nohu. Stejně laxní byl u toho také Bah, kterého se Chorý zbavil strašně snadno.

    • Re: Standardky

      Chooze     před 3 lety 05.04.2022 16:11 |  
      5 2

      Zlobze se na mě nebo ne ale ty naše standartky jdou na vrub našemu trenerskemu týmu. Troufnu si říct že jsou nejhorší v lize! To by chtělo tago do Olmiku pro Karla Brucknera. To byla pastva pro oči co dokázal vymyslet.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    ColinSKS     před 3 lety 04.04.2022 14:57 |  
    3 10

    jako Yira Sor za 4???? jak to Lingrovi pustil? jak se dostal do šancí? nebýt trávníku, Pernicu by o balon obral. Za mne za 6. a Alex za 5? nebýt jeho, gol nedáme. za mne taky 6. jinak zbytek plus minus autobus, mě se tedy Aiham nelíbil a dal jsem mu bura.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    wymaz     před 3 lety 04.04.2022 15:11 |  
    3 1

    Totálně souhlasím s úvodem, individuálně nechci hodnotit.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Gordo     před 3 lety 04.04.2022 15:36 |  
    6 3

    Už to tady bylo řečeno,ale ono to 2 místo není až tak hrozný. V nastavbě hrát doma se Slováckem a Baníkem lepší než při prvním místě hrát venku. A tu Plzeň u nich přístě vyřídime.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2022 15:54 |  
      6 1

      Příště... A proč jsme ji nevyřídili teď? Mohli jsme být psychicky na koni.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Slávista 51     před 3 lety 04.04.2022 16:33 |  
      2 2

      Není až tak hrozný.
      Právě proto je potřeba opět titul, NATRUC všem, co nám ho nepřejí.
      A ŽE JICH JE !

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Gordo     před 3 lety 04.04.2022 17:42 |  
        0 0

        Myslím po zákl.části.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Marbulinek     před 3 lety 04.04.2022 23:40 |  
        1 3

        Asi není tak hrozný, jak říkáš. On je totiž zoufalý, ale s tím nic neudělám , pokud ho má Jindra v srdci. Uvidíš ve čtvrtek v Rotterdamu, jak bude PO zaslouženě v základu :

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Marbulinek     před 3 lety 04.04.2022 22:59 |  
      1 8

      Hlavně nechat na lavičce nekopu Olaiynku, abychom konečně nehráli v 10-ti, když je on na place !!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      skalní     před 3 lety 05.04.2022 01:02 |  
      1 0

      Výhoda hrát s Baníkem doma to určitě je. Ale blbý je, že 1. se 3. hrají až poslední kolo...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 05.04.2022 07:31 |  
        1 0

        Proč? My bychom hráli s plzní i spartou předtím. Můžeme tak před posledním zápasem mít vše pod kontrolou bez ohledu na výsledek plzně se spartou v posledním kole.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2022 16:10 |  
    16 2

    Dobré odpoledne ze Šumavy (kávu už jsem měl ráno....) přeji Vám všem:-)).
    Popsáno od Alanora i včetně jeho kritiky na možné chybné střídání vcelku objektivně.
    Známky nechám tak, jak to dal Alanor až na jednu výjimku.
    Tomáš Holeš byl daleko lepší než za 5. Díky jemu a tím jak vyplňoval prostor si Beauguel moc neškrtl.
    Je pravda, že po zápase se to vidí zase také jinak, než přímo v zápase.
    Tam Vám hlava a to i včetně trenérů možná pracuje i trochu jinak. To ale není na omluvu.
    Taktika Plzně byla bohužel jasná. V první půli totální "zanďour" s cílem nás nechat lítat a abychom se prostě fyzicky "vycintali". Zkoušeli jsme to ze stran, kombinací i ze středu, nějaké závary tam byly, ale prostě se Plzni povedlo i za cenu některých unfair zákroků to "umudlat" na remízu v poločase.
    Je škoda, že jsme nevyužili naší vstřelené branky hned na začátku druhé půle. To byla škoda.
    Nějak jsme se blbě zatáhli a přestali hrát svou hru.
    Nechali jsme Plzeň hrát to, co měla na nás připravené a přitom jsme takový způsob museli po jejich obdržené brance čekat.
    Přehazovali střed hřiště dlouhými pasy na ty dva jejich habány a tím dostali ze hry náš střed hřiště.
    Navíc se asi trochu přepnul Lingr a musel dolů. Bohužel pak docházela síla i Lukášovi Provodovi.
    Tím se nám to celé začalo propadat a trošku jsme ztratili jak střed hřiště, tak i odražené balony.
    Plzeň se dostala ke své hře a bohužel jí jedna akce vyšla včetně potřebného štěstíčka. A je fakt, že Chorý to trefil neuvěřitelně.
    O střídáních už Alanor hovořil a i po zápase si to trenér uvědomil.
    Po bitvě je spousta generálů a tak si určitě spoustu názorů ještě přečteme.
    Ano chybí nám body z některých zápasů. kde jsme měli bodovat.
    Ale je to prostě fotbal a tak to prostě je.
    Neodpustím si jednu poznámku.
    Faul Buchy.
    Podle pana Bílka to byla nepozornost.
    Bucha měl celou situaci dobře viděnou a o žádnou nepozornost nešlo. Červená jednoznačně.
    Teď nás čeká pohárové utkání v Rotterdamu a boj o body do koeficientu, zatímco ostatní hráči jiných celků se budou v klídku připravovat celý týden na vysilující zápas v lize.
    S trpkým úsměvem jsem si vyslechl dnešní sportovní zprávy, kde hned na úvod zaznělo, že Plzeň doma zvládla úspěšně zápas se Slávií. Ach jo :-(((
    No nic.
    Věřím klukům, že se s tím vším popasují dobře.
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      mig52     před 3 lety 04.04.2022 21:40 |  
      4 2

      Sokrate, díky za dobrý koment. Dovolil bych si jen nesouhlasit s jednou věcí. Obecně platí, že tým, který drží výrazně víc míč na svých kopačkách, se vycintává fyzicky méně než ten, který ho musí nahánět + posouvat se atd., takže unavenější bychom po prvním poločase neměli být.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Marbulinek     před 3 lety 04.04.2022 22:56 |  
      3 1

      Jak to JT postavi ve čtvrtek, asi opět něco zkusí vymyslet, co doposud fungovalo. Spíš mi vadí, že "ruďoši z Letné a provinční Plzeň" nemají jinou zátěž mimo FL. Slavie samozřejmě hraje o dobré jméno v Evropě, ale pro ty lemply z Letné a Plzně honit český koeficient je naše dost velká oběť. Něco ve smyslu - "házení perel sviním". Ti si toho stejně nebudou vážit a v Evropě opět příští rok skončí s moldavským, nebo kyperským týmem.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Mikey     před 3 lety 04.04.2022 16:52 |  
    0 0

    Jsem zvědavý, jak to trenér postaví ve čtvrtek moc hráčů nemáme.
    Zranění: Tecl, Krmenčík, Masopust, Oscar, Bořil, Samek
    Trest: Plavšič, Ousou
    Chybí na soupisce: Jurásek, Fila, Provod, Hovorka
    Nejistý start: Ševčík (u něj bych raději vubec neriskoval, ať se dá pořádně dohromady) a Olayinka.
    Pravděpodobná sestava: Vzhledem k tomu že nám chybí většina kádru, křídla skoro nemáme, tak bych dal 3-5-2.
    Kolář-Kačaraba, Kúdela, Talovjerov - Bah, Traoré, Holeš, Madsen, Lingr - Sor, Schranz.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      kjandourek (admin)     před 3 lety 05.04.2022 11:13 |  
      0 0

      Představ si, že tu sestavu napíšeš trochu jinak: Kolář - Bah, Kačaraba, Kúdela, Schranz - Talovjerov, Holeš - Madsen, Traoré, Lingr - Sor ... ta samá jména a přitom je to klasika 4-2-3-1... Já vím, Schranz na beku, nota bene levém asi nebude... spíše si myslím, že tam zkusíme uschopnit Olayinku a Schranz půjde místo Madsena... v Evropě paradoxně dojíždíme na úzkou soupisku - je dost pravděpodobné, že nás čeká zase překvapení s Pudily

  11. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    PrahaSlavia     před 3 lety 04.04.2022 17:37 |  
    12 3

    Me by zajimala statistika casu, kolik stravime prihravkami mezi stopery, stopery/brankarem. Jako kolikrat to clovek nechape, misto abychom je mackali jak citron, davame tyhle alibisticke prihravky, ktere v 95% nic konstruktivniho neresi...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Slávista 51     před 3 lety 04.04.2022 18:14 |  
      6 7

      KDYŽ NAPÍŠU -
      zase útočej na vlastní bránu, tak dostanu hned pucunk.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Slávista 51     před 3 lety 04.04.2022 18:37 |  
        3 6

        A už začíná !

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      mig52     před 3 lety 04.04.2022 20:57 |  
      6 5

      Přesně!!! My si stěžujeme,, kolik času se proválí soupeři na trávníku a nehraje se, a že naše mariášová trojka brankář a stopeři, občas rozšířena na pětku díky přidání se krajních beků prodrbe 20-25 minut neustálým kolotočem nic neřešících přihrávek, s tím už se moc
      nechválíme a nezmiňujeme to!

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Carlos1     před 3 lety 04.04.2022 21:43 |  
      5 0

      To je pravda, v tomhle se máme od těch nejlepších týmů co učit. Včera jsem se přistihnul, že jsem je naštvaně popoháněl, ať konečně obrátí pozornost proti bráně plísně

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Myšák     před 3 lety 05.04.2022 09:26 |  
      3 1

      Stoprocentně s tebou souhlasím! Je to alibismus a hrozně mi to vadí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        novimex     před 3 lety 05.04.2022 20:34 |  
        0 1

        Na to byl specialista Zima. Ten měl až panickou hrůzu dát balón dopředu

  12. Copak bod s Karvinou,

    rakusan     před 3 lety 04.04.2022 17:56 |  
    9 0

    ta aspoň nějaký gól vstřelila sama, ale prohrát v Liberci, když ten nevystřelil na branku, to je umění (:-

  13. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    lassiter     před 3 lety 04.04.2022 18:28 |  
    6 0

    Standardky jsou skutečně zvláštní, zaujala mě zejména ta naše nejnadějnější, z prvního poločasu po faulu, který jsme získali relativně blízko vápna na pravé straně. Ideální pro leváka na centr, který může v náběhu tečovat útočící i bránící hráč, nemusí ho tečovat ani nikdo a stejně to může zapadnout do brány, pro brankáře strašně nečitelné a nebezpečné. Koneckonců jsme takhle dali gól Hradci. No a místo toho to Provod rozehraje doprostřed Ousouvi, který s tím má ale uprostřed dělat asi co, kouká na řadu stojících hráčů bez náběhu, kteří čekali asi centr a teď koukají na něj. Tak to šoupne někam do kraje doleva, kde je už hráč dostoupenej bez šance na kvalitní centr. Zvláštní je i to, že Ousou, byť to tedy žádný skvělý hlavičkář není (což ovšem není skoro nikdo), nechodí na útočné standardky. Možná by aspoň silou a důrazem platnější byl než někteří jiní. Tohle mám pocit tam v tom vápně taky chybí, snaha se dostat k tomu míči "přes mrtvoly". To radši Ibra při té obranné kouká na letící míč a místo aby šel proti němu a Chorýmu to když už nic jinýho aspoň trochu ztížil, tak stojí, čeká a připravuje si kolínko, že to asi dá pryč... Je to škoda.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2022 18:38 |  
    3 4

    V hodnocení mám skoro u všech o bod víc, přece jenom hrálo se u estébáků a kolikrát v minulosti by byl bod zlatý. Jen my už jsme moc zhyckaní, se tomu vlastně ani nedivím, no ja jsem radši pokorný. Rady pana hodnotitele a dalších co se mělo a nemělo udělat, či jak střídat jsou sice hezké, ale realizák nás léta přesvědčuje, že jsou odborníci na svém místě, oni nejlépe vědí koho a proč postavit, jistě nikdo není neomylný. Osobně daleko větší problém než včerejší výkon, vidím v prohrách doma s kurvinou a venku s LB. Další problém vidim v tom, že ještě hrajeme evropské poháry, zatímco ostatní mají doma kuleváloš. S tím se ale musí vyrovnat i jiné evropské týmy.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    mig52     před 3 lety 04.04.2022 18:50 |  
    2 3

    Za mne precizní komentář se vším všudy.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Akuls     před 3 lety 04.04.2022 19:11 |  
    18 0

    Hodnocení zápasu více méně O.K., známkování za téměř vítězství v těžkém zápase na půdě vedoucího týmu ligy tradičně trochu nízké, a tak jen několik málo postřehů:
    - Chorého při rohu měl na starosti Traoré, potvrdil to v pozápasovém rozhovoru i JiT. Sražený centr se ale brání těžko, Chorému to navíc šťastně spadlo přesně na hlavu, balón z dost velké vzdálenosti spíš jen odhlavičkoval jako obránce, žádná vyložená šance to tedy nebyla, proto na branku neletělo z jeho hlavy ani žádné kladivo, ale spíš jen "oblouček", bohužel šel skoro do šibenice. Filla bohužel takové štěstí v mnohem větší šanci neměl,
    - Důležité zápasy se všude na světě čím dál víc rozhodují ze standardek. Naše miniaturizace kádru je tím pádem naší velkou nevýhodou. Také se divím, že na to JiT nereaguje alespoň nacvičením nějakých signálů a to nejen při rohových kopech, ale i při trestňácích,
    - Bah byl jedním z našich nejaktivnějších hráčů, přihrál na gól, spolu se Schranzem připravil i naši druhou vyloženou šanci Fillovi. V referátu ani ve známkování Baha o tom ale není ani slovo,
    - Sor potřebuje servis. Jedinou kolmou přihrávku mu za celý zápas dal do běhu Traoré a hned z toho byla pěkná střela, bohužel jen do boční sítě. Když jsem ale včera viděl Inter, Juventus, Barcelonu či Sevillu, tak si útočníci počínali podobně. V tvrdých, důležitých a opatrných zápasech to mají útočníci hodně těžké všude,
    - tak špatně obuté mužstvo na zápas jako SKS jsem dlouho neviděl, přitom jediný, kdo se během hry už v prvním poločase přezul byl Bah a bylo to hned znát. To si hráči nechodí před zápasem prohlédnout hrací plochu? Kdo hrál v lisovkách či krátkých špuntech, je zralý na pokutu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Ados     před 3 lety 04.04.2022 20:26 |  
      14 0

      Suprově shrnuto. Pozastavil bych se hlavně u těch standardních situacích, ať útočných nebo obraných. Víceméně náš roh neznamená pro soupeře žádný problém, přitom to je situace, která se dá nacvičit. Neuvěřitelně mě vytáčí ty bochánky, které letí týden nebo rozehra na přední tyč. Nefunguje to, ale neustále to tam cpeme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        _karlik_     před 3 lety 05.04.2022 16:50 |  
        4 1

        pokud si vzpomínám, poslední dobré rohy kopal samek na podzim, nyní na jaře už nikdo...

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 05.04.2022 17:43 |  
          5 0

          Samkovy rohy se mi taky líbily, přesné, žádné bochánky, co by letěly týden a hlavně co roh, to příležitost skórovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      w8888     před 3 lety 05.04.2022 12:19 |  
      2 1

      Výborná poznámka o obutí. Slávisti na hřišti klouzali. Pořád jsem čekal, kdo se přezuje a pořád nic. Neuvěřitelná anarchie.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    lantsmit     před 3 lety 04.04.2022 20:12 |  
    14 3

    Nerozumím hodnocení Hovorky, zápas odehrál dozadu bez chyby, dopředu velmi aktivně, s jednou menší, nikoli však důležitou chybou. Jednoznačně šéfoval obraně, která prakticky nepustila soupeře do šance. V počtu zisku byl lepší než Ousou. Zároveň neprerazil spoluhráče (u Ousoua to navíc není poprvé, kdy při svém stylu vletět do všeho, bez ohledu na následek, zrakvil parťáka, s Berlinem to byl Taras). Ousou navíc pár minut před gólem neuhlidal při hlavě Chorýho a u inkasovanyho gólu měl k němu taky nejblíž a navíc i před sebou, nikoli za zády, bez ohledu na to, že ho měl mít na starosti Traoré. Byl tam odraz, tím pádem mimořádná situace, vyžadující mimořádnou reakci. Za mě Hovorka 7, Ousou 5

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      SKEP     před 3 lety 04.04.2022 22:14 |  
      4 0

      Za následky souboje Oscar vs. Ousou bych připsal vinu Oscarovi. Zásadní byla samozřejmě špatná komunikace, nicméně protože Ousou šel proti
      míči, hrát měl on a Oscar uhnout.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        lantsmit     před 3 lety 05.04.2022 13:24 |  
        0 2

        S tím nemůžu souhlasit, balon letěl z vejšky, do prostoru levýho beka (Oscara), který sledoval jeho dráhu a proto nemohl kontrolovat, že se na něj ze středu řítí Ousou, kterej měl naopak Oscara přímo před sebou, v zorném poli. Je to nějaká 66. min, dá se to dohledat zpětně na O2. Navíc není náhoda, že je to druhý podobný případ za půl roku, s Tarasem proti Unionu to šlo taky čistě za Ousouem. Což je za mě problém. Kdyby to byla jedna nahodilá situace, tak si můžeme říct, že je to smůla a opakovat se to asi nebude. Ale tady je příčina ve stylu hry Ousoua. Do všeho vletí, což je na jednu stranu určitě pozitivní a přináší nám to spoustu získaných míčů. Na druhou stranu to ale v sobě nese právě tohle nebezpečí. Kromě zranění vlastních spoluhráčů třeba i ty jeho nesmyslné červené, které jsou přesně v tomhle ranku, co se týká jejich příčiny.


        Komentář byl uživatelem upraven (05.04.2022 14:01) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 3 lety 05.04.2022 09:14 |  
      7 1

      Naprosto souhlasím. V mém vidění světa byl z dvojice Hovorka - Ousou také ten lepší právě Gadži.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2022 22:02 |  
    11 0

    Strašně mě mrzí, že jsme absolutně rezignovali na rohy. Že nemáme výšku neznamená, že nemůžeme vstřelit gól ze vzduchu. Nevidím tam žádný moment překvapení. Buď dáváme centr na bližší tyč, kam nabíhá Lingr, aby prodloužil. Jenže jsme schopni vyhrát dva vzdušné souboje po sobě? A pokud ano, kdy jsme nakonec takhle dali gól z rohu, kdy to někdo na bližší tyči prodloužil dozadu? Na zadní tyč anebo dopředu čitelná rozehrávka dopředu. I v tom vápně před kopnutí rohu jsme absolutně bez pohybu, neměníme si pozice, soupeř tak má z velké části práci ulehčenou...
    Jaký rozdíl oproti gólovému momentu plzně, která jen tím pohybem ve vápně před kopnutým rohem vytvořila několik mezer v obraně Slavie. Ten gól plzně by dal klidně i Plavšić, kdyby reagoval stejně jako Chorý. To vůbec nebylo o výškové převaze, ale o uvolnění se od bránícího hráče.
    Poslední roh (92') kopal pravák Bah z pravého rohu, a tak měl míč poprvé v zápase rotaci od brány, jenže letěl na puntík, což je za mě moc krátké, protože spousta i těch bránicích hráčů má ten míč před sebou a snadno se to odhlavičkuje pryč. Což se taky stalo. ( https://prnt.sc/MNZz8ski5q99 )
    Přijde mi škoda, že opakovaně dáváme centry s rotací do brány. Chápu, že pak má brankář mnohem šanci na reakci, jelikož je hlavičkující o metr, dva blíž brankáři soupeře, ale při opačné rotaci nemá brankář možnost centr jakkoliv vyrazit. Přitom plzeň měla opakovaně prostor, od zadní brankové tyče ke vzdálenější čáře malého vápna. (zde jsem to doplnil i červeným čtvercem, kam by centry měly lítat https://prnt.sc/76a8CJY9V5RV anebo o 4 minuty předtím, obdobná situace, už bez červeného čtverce https://prnt.sc/FmoGN22ROQNX ). Bylo by mnohem efektivnější, kdybychom na zadní tyč (do červeného čtverce) kopali, s opačnou rotaci - od brány. Pro bránicí hráče je to mnohem horší ke zpracování a naopak nabíhající (Holeš) má ten balón stále před sebou. Pokud by Sor odclonil 4, potažmo 24 (viz ty předchozí dva odkazy), tak je to jen na exekutorovi rohového kopu a Holešovi jestli bude anebo nebude gól.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Pedro50     před 3 lety 04.04.2022 22:27 |  
    18 1

    Za mě opakující se dlouhodobá katastrofa = rohové kopy Slavie. Už si vůbec nevzpomenu kdy jsme po rohu skórovali...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Marbulinek     před 3 lety 04.04.2022 23:30 |  
      11 8

      Souhlasím s tebou, pokud kopeme roh, mohou se naši zbylí hráči před tím klidně přesunot na vlastní polovinu z důvodu naší jalové neschopnosti ohrozit branku soupeře !!! Na druhou stranu nutno ocenit, že poslední utkání hrajeme v podstatě pouze v 10-ti hráčích !!! Peter Olaiynka totiž absolutně sráží produktivitu našeho mužstva !
      V utkání s Karvinou se drze hnal do penalty po 3 minutách na hřišti, kterou neproměnil ( remíza s Karvinou = ztráta 2 bodů), dále porážka v Liberci (vlastní branka Olaiynky = ztráta 3 bodů). Nakonec včera - nepokryl Kalvacha, který nacentroval na vyrovnávací branku Chorému (remíza s Plzní = ztráta 2 bodů a vedení v tabulce). Tennto protěžovaný borec nas tak připravil celkem o 7 bodů, které by se nám asi sakra nyní náremně líbily. Nezvládá obejít soupeře, neumí zpracovat přihrávku, přesto ho trenéři miluji a dají mu kapitánskou pásku.


      Komentář byl uživatelem upraven (04.04.2022 23:31) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Karel13     před 3 lety 05.04.2022 10:15 |  
        6 1

        Myslím, že si pleteš dojmy s fakty. Po rohových kopech jsme dali druhý největší počet gólů v lize (za Plzní) a inkasovali také druhý nejmenší počet gólů (taky za Plzní) ...

  20. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Slawek     před 3 lety 04.04.2022 23:53 |  
    3 2

    Alanorův komentář výborný, ovšem hodnocení se mi nelíbí. Jako by ho převzal z Deníku Sport. Tak proto. Hovorka , Holeš, Oscar, podle mě o stupeň výš.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    skalní     před 3 lety 05.04.2022 02:09 |  
    0 0

    Nevíte, jak je to s termíny nadstavby? Jen jsem se dočetl, že se začíná 23.4. a končí 14.5. Přesné termíny jsem nikde nenašel. To se čeká, jestli vypadneme z KL? Budu spekulovat.
    Jde mně o to, že 4.5. se hraje Molfinále. No a 3.kolo nadstavby hraje druhý doma se třetím. Pokud by již byly stanoveny termíny nadstavby, muselo by se počítat, že můžeme hrát semifinále KL a 3.kolo nadstavby by se hrálo 8.5. - čili těsně po Molfinále. Ať už bude 2. Slavia nebo Plzeň, tak to nebude vyhovovat 3.týmu, který hraje Molfinále. Takže se asi čeká, až vypadneme a pak dají 2.kolo nadstavby na 27.4., 3.kolo na 30.4. (před Molfinále) a 4.kolo po Molfinále 8.5. již bude hrát 3. doma se 4., čili mnohem jednodušší zápas. Budu mít pravdu?

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      kjandourek (admin)     před 3 lety 05.04.2022 11:04 |  
      0 0

      Řekl bych, že to bude jako běžná ligová kola - tedy zatím jsou určeny čtyři víkendy plus jedno kolo bude vložené .... a přesné termíny, případně odsunutí zápasu na neděli, když budeme hrát semifinále EKL, se určí až operativně... stejné hrací časy budou až poslední dvě kola...

      Semifinále EKL by mělo být 28.4 a 5.5. ... ofiko termíny pro nadstavbu jsou : 23.4.; 30.4 (tady bychom asi v případě postup do semifinále EKL hráli až 1.5.) ; 7.5. (tady bychom asi měli hrát až 8.5.); 11.5 a 14.5. - případné finále EKL je na programu 25.5.

      https://www.betarena.cz/rubriky/sportovni-clanky/fortuna-liga-nadstavbova-cast-program-a-vysledky_3660.html

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        skalní     před 3 lety 05.04.2022 11:56 |  
        0 0

        Díky, tyto termíny jsou jediné možné, pokud postoupíme do semifinále KL. Jsou ale nějak oficiálně stanovené? Protože když vypadneme, je tam volný termín 27.4.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          kjandourek (admin)     před 3 lety 05.04.2022 12:09 |  
          0 1

          Tyhle termíny jsou ofiko stanovené jako hrací dny... posun bude maximálně o den kvůli tomu, aby každý tým měl mezi zápasy minimálně dva dny pauzu....

          27.4. je ofiko hrací den Ligy mistrů, tam se v oficiálním rozpisu nemůže šoupnout žádné celé kolo

  22. Hodnocení slávistů - 27.kolo

    Myšák     před 3 lety 05.04.2022 09:49 |  
    5 1

    Za mne to Alanor krásně popsal a zhodnotil. Fotbal, hrůza, byla to plitká čutaná!

  23. .

    japhy     před 3 lety 05.04.2022 11:27 |  
    4 0

    Souhlasím s mizernými standardkami, ne už ale s tou miniaturizací kádru. Jsme tedy samozřejmě menší, než za časů našich věží, ale v porovnání s podzimem jsme neztratili. A ač se to nemusí zdát, tak na podzim jsme v průměru ze standardky skorovali téměř každý druhý zápas, a to samozřejmě nepočítám penalty. Letos jen jeden fík - Standa proti Hradci.
    Chybí nám Kuchtič, ten teda při nich moc neskoroval, ale zmatek udělat dokázal.
    A pak Stanciu, ale nejen on. Často je zahrával Ševčík, ten ale spíš nehraje, než hraje a pak ještě Samek, ale to už je taky nějaká doba.
    Buď je to tedy vážně takové umění poslat míč do vápna a momentálně na to nejsou lidi nebo jsme na ně úplně rezignovali, často mi připadají naše standardky jako naprostá improvizace.

    • Re: .

      Chooze     před 3 lety 05.04.2022 16:55 |  
      2 13

      Proboha už jednou pochopte že PO nemůže hrát a už vůbec ne dělat kapitána. Dejme ho někam zadarmo. On není ani mentálně zralý a herně už vůbec nemá kvalitu. Kapitán by měl být Čech který půjde příkladem herně i mentálně. Dric který ostatní povzbudí a je na něho spoleh a má přirozený respekt! A taky intelekt. Za mě Provod velice inteligentní kluk s přesahem a slušňák, Kudela taková klidná síla nebo bojovník a hecir Hovorka. Škoda a Suk už bohužel nejsou. Dřív to bylo jinaci to byl pan kapitán který to měl skoro na pořad a splňoval všechny atributy po herní mentální stránce. Mohl bych jmenovat Novák, Vojáček, Popluhar, Viktor, Ondrus, Fiala, Kadlec, Hašek, Kubík, bohužel i zdiskreditovany šmejd Chovanec, Kocián atak dále.... V tomto srovnání s PO mě to připadá tragikomicke a tristní bohužel. Ale to je zase Trpisovina a on tohle občas umí a tim opravdu štve ikdyz vám se to asi líbí. Ať žije SKS a hlavně nás šéf Jaroslav Tvrdík!

  24. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    JohnyBeGOOD     před 3 lety 05.04.2022 16:46 |  
    9 0

    On problém není jenom u rohových kopů, ale v lize obecně máme na jaře problém se střílením branek. Už jenom to, kolik gólů nasbíral Sor v lize vs v EKL je výmluvné. Na jaře jsme hráli 8 zápasů a pouze 2x jsme vstřelili alespoň dvě branky (v derby a s HK), 2x jsme nedali gól a 4x pouze jeden.
    Zatímco během prvních 19. kol, jsme dali 15krát(!) dva a více gólů, 3x jeden gól (vždy nám to stačilo k vítězství 1:0) a pouze v derby proti Spartě, kde jsme hráli většinu zápasu o 10 jsme vyšli gólově naprázdno.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 05.04.2022 17:51 |  
      13 1

      Co nedáváme... ale my si ani ty šance nevytváříme. To je za mě ještě větší varovný signál.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Lunaris     před 3 lety 06.04.2022 12:56 |  
        3 0

        Co se divíte? Stanciu měl snad druhý nejvyšší počet přihrávek do gólové šance ze všech ligových hráčů. Jeho odchod znát je, to je realita, se kterou se musíme popasovat.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Kikoriki     před 3 lety 05.04.2022 21:25 |  
    4 1

    Nevím jestli to tady už někdo psal, ale na překonání autobusu lze použít i střela ze střední vzdalenosti. Dobrý hlavičkář na útočné standardky. A je po problému.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      mig52     před 3 lety 06.04.2022 07:18 |  
      1 6

      Souhlas. A Miňo chybí a ne, že ne! Nebyl zase pešec, ve Slavii běhal solidně a i kdyby, pokud dalších 9 hráčů běhá jak o život, tak takový ranař se týmu vždycky vyplatí. Njn.,škoda jeho komplikací v osobním životě a odchodu k Turkovi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        kjandourek (admin)     před 3 lety 06.04.2022 09:18 |  
        11 2

        Ale no tak.... Míňo měl ve Slavii dobrý jeden kalendářní rok... na jaře 2018 pomohl k zisku MOL cupu a na podzim mu tam padalo všechno... z té doby jsou vzpomínky na "ranaře, který se vždycky vyplatí" ... jenomže když se podíváme dál, tak vidíme, že už na jaře 2019 dal jenom dva góly - ten na Seville ze začátku března byl důležitý... na Dukle bylo celkem buřt, jestli vyhrajeme 5:1, nebo 4:1...

        Po odchodu od nás se už nikde neprosadil... V PAOKu byl víc na lavičce a na tribuně než na hřišti, hostování v Lublinu to samé.... trénoval s námi, ale trenéři naprosto správně viděli, že jeho výkonnost nestačí na to, co potřebujeme.... a výsledkem je, že i v Liberci se na jaře nedostává ani na lavičku... A přitom je mu pouze 32 let, fyzicky by měl být na vrcholu a hrát nejlepší fotbal své kariéry... Je to fajn člověk, zanechal tu krásnou stopu, ale kdyby to byl "ranař, který se vždycky hodí", nekončil by všechny své štace po odchodu z Edenu na tribuně....

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          JohnyBeGOOD     před 3 lety 06.04.2022 10:37 |  
          6 3

          Já bych jeho kvality nesnižoval. Spíš si myslím, že jde o to, jak s ním trenéři dokáží pracovat a v české lize obvykle takto kreativním hráčům pšenka nekvete. Obzvlášť, když si to spojíš s trochu složitější povahou. Trpišovský z něj dokázal vymáčknout to nejlepší. Nicméně nějakou dobu to také trvalo a né každý má tu trpělivost jako náš realizák.
          Stoch měl možná dobrý pouze jeden rok, ale byl tu celkem dva roky a "dobrý" bych nahradil spíš slovem "vynikající". 12+10 v lize, to neměl ani například Stanciu a pro většinu ofenzivních záložníků by to byla životní sezóna. Miňo už ale předtím nastřílel více než 10 gólů za sezónu i v Holandské a Turecké lize, takže to asi nebyla úplně náhoda.

          Tím nechci říct, že by nás v současné situaci posílil. Souhlasím s tím, že to nejlepší už má ve svém věku za sebou. Pokud by se však dokázal najít o 10 let mladší Stoch, tak bych se nezlobil.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            kjandourek (admin)     před 3 lety 06.04.2022 11:50 |  
            1 1

            Tak on se po odchodu u nás neprosadil ani PAOK ani v Lubinu - to nebude jenom o české lize....

            Ta vynikající bilance je z podzimu - tam nastřílel 11 gólů... na jaře už pouze jeden ligový...

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              JohnyBeGOOD     před 3 lety 06.04.2022 12:18 |  
              0 0

              Máš pravdu, že v jeho případě nejde pouze o českou ligu. To nic nemění na tom, že s takovým hráčem je potřeba trpělivě pracovat a ne všichni to zvládnou.

              1 gól + 5 asistencí za 9 zápasů, které na jaře v základní části odehrál, jsou stále velmi dobrá čísla. V nadstavbě už si připsal pouze jednu asistenci, ale také tam pouze jednou nastoupil v základní sestavě.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                kjandourek (admin)     před 3 lety 06.04.2022 12:44 |  
                1 0

                Já vím, že Traorého gól do sítě Plzně šel z velké části za ním.... Když odcházel, nikdo z toho šťastný nebyl ... ovšem odmítám ty stesky, že jsme ho měli na podzim bez debat podepsat... Prohlédli jsme si ho na společných trénincích a s díky odmítli.... a že jsme měli dobré oko, se ukazuje i během jeho angažmá v Liberci...

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              mig52     před 3 lety 06.04.2022 13:12 |  
              2 5

              Přiznej si, že tu zdůrazňuješ to, co ti sedí. Nejsi objektivní. Prostě neměl jsi Miňa rád, tak ho lískáš zleva zpráva. A nezapomeň zdůraznit skvělou práci Koláře nohama, též ji mám rád .

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                kjandourek (admin)     před 3 lety 06.04.2022 15:28 |  
                5 0

                Co je to za nesmysl - každého hráče SKS bezmezně miluji a to platilo i o Míňovi.... Ale už je pryč, po odchodu ze Slavie už nikde nezářil, tak nevidím důvod, proč tvrdit, že nám chybí.... teď už je jeho výkonnost taková, že by nám nepomohl - to se dalo vytušit i podle toho, jak rychle končil v PAOKu a Lubinu a úplně jasně je to vidět i podle působení v Liberci... Věřím tomu, že kdyby výkonnost měl, tak jsme o něj měli zájem během té doby, kdy u nás trénoval...

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              mig52     před 3 lety 06.04.2022 13:18 |  
              2 1

              Kdy to nastřílel Tecl jako hroťák, odborníče? Myslím v jeho poslední štaci u nás. A s ním jsi spokojen, nicht war, jak praví Sasové?

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                kjandourek (admin)     před 3 lety 06.04.2022 15:23 |  
                5 0

                Já jsem si hned říkal, že debata nemůže skončit, dokud nedojde na Standu :-)

                Ano, se Standou jsem spokojený.... na české poměry je to velice dobrý náhradník, který bere svou roli, naskakuje, když ho trenér potřebuje a stále je připravený... Je to srdcař, kabina za ním jde, a vedle toho nebere největší plat z klubu, tudíž nezatěžuje rozpočet....

                A to nemluvím o tom, že ideálně funguje jako hromosvod - takový červenobílý Kalousek.... když už dojdou argumenty, vždycky se dá vytáhnout Standa... ;-)

                A jenom tak mimochodem - Standova bilance od návratu z hostování v Jablonci je: 3-3-4-4... to je 14 gólů.... na otloukánka celkem slušný - i na to, že rok stál s přetrženými křížovými vazy...

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            mig52     před 3 lety 06.04.2022 13:08 |  
            0 3

            Jo jo Johny, Karel tu zdůrazňuje jen to, co mu pasuje. Kdybych si opravdu nevážil jeho práce admina, zvláště statistika, řekl bych, že má občas cenzuritivni přístup ke skutečnostem, která nejdou vyvrátit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Alanor (admin)     před 3 lety 06.04.2022 11:06 |  
          7 1

          Souhlas. Stoch tu odvedl hodně dobrou práci a mám ho rád, ale odchod přišel přesně ve správný čas. Od té doby je úplně nulový, až tedy na ten gól do naší sítě. Ale ani v Liberci se vůbec neprosazuje, nejspíš kvůli zdraví a kondičce.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          mig52     před 3 lety 06.04.2022 13:03 |  
          2 6

          Karle, nevím, proč jsi mi tu poslal nekrolog toho, co Miňu potkalo v Řecku a dále. Pokud byl u nás , šlapalo mu to, i proto, že ty ligové soubojové sračky dokázal uzemnit parádními střelami z poza vápna. Jistě, je žalostné, že místo aby jsi zdůraznil jeho skvělé období ve Slavii, upozornil jsi na to horší, zdá se mi s radostí a podtrhneš to neúspěchem v Libe. Já tu přece zdůraznil, že bylo škoda, že z rodinných důvodů šel pryč, že je škoda, že tu nezůstal. Po návratu jsem ho tu už také nechtěl, protože těch mizerných návratu tu bylo hafo, viz Suchý. Hlavně, že si tu hrejes polívčičku na svých oblíbených. Z kladných servilních palců si postav pomník :)))

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            kjandourek (admin)     před 3 lety 06.04.2022 15:38 |  
            5 1

            Nechápu, proč na mě pořád útočíš.... v pohledu na fotbal se neshodneme, to víme... jeden druhého nepřesvědčíme, to taky víme... Já si myslím, že se snažím vnímat fotbal v kontextu, snažím se sledovat moderní trendy a tady prezentuju svoje názory - nikde netvrdím, že jsem spořádal Šalamounův trus a že vše, co napíšu, musí být bráno jako bible - rád se nechám argumenty přesvědčit, že se mýlím....

            Ale na to je potřeba použít opravdu argumenty...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        mig52     před 3 lety 06.04.2022 13:21 |  
        3 3

        Hlavně, že když to sázel z dálky do sítí, jste si uchcávali do trenek!

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Edenjejenjeden     před 3 lety 06.04.2022 13:34 |  
          1 0

          A všimnul sis , že se nedokáže pořádně prosadit ani v Liberci ?

  26. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 06.04.2022 09:18 |  
    9 1

    Dobré dopoledne přeji ze Šumavy a u dobré kávy a to z nového krásného hrníčku:-)).
    Jen chci Vám všem připomenout včerejší zápas Manchesteru City a Atlétika Madrid.
    Podobnost se zápasem v Plzni čistě náhodná???
    To bylo lopoty od MC než to alespoň jednou dal.
    Těch obehrávání a zpětných přihrávek, žádná střela, od Atlétika posouvání v blocích, spousta nepřesností a soubojů........
    Jen to chci připomenout.......
    Sokrates55