Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 25. kolo

Útrpná a zbytečná porážka v Liberci, který hrál většinu zápasu v oslabení a ani jednou nevystřelil na branku, znamená, že Slavia přepustila vedení v lize Plzni.

Zápas v Liberci nám vůbec nevyšel a je až absurdní, že nás dokázal porazit 75 minut oslabený soupeř, který nevystřelil na branku. Olayinka, který na jaře patří k hráčům, kterým je svěřena kapitánská páska, se bohužel projevuje jako klíčový element, který přesune ručičky vah k naší ztrátě. Proti Karviné zahodil klíčovou penaltu za stavu 0:0, teď si zase velice nešikovně vstřelil vlastní branku v situaci, kdy nebyl pod nijak velkým tlakem a mohl míč zakopnout kamkoliv jinam. Nelze než věřit, že do konce sezony dokáže Peter rozhodnout klíčový moment i v náš prospěch. Zatím je to z jeho strany na jaře obrovský pech.

Ačkoliv v konečném účtování rozhodl tento smolný moment, tak samozřejmě nelze házet vinu jen na Olayinku. Slavia i tak měla spoustu času zápas otočit. Zvlášť když Liberci vypadli stopeři číslo jedna a dva. Štetina byl po zásluze vyloučen po nehezkém zákroku na Masopusta, Plechatý záhy střídal pro zranění. O to smutnější je, že proti takto oslabenému soupeři si za 75 minut vytvoříme jedinou skutečně gólovou šanci (hlavička Sora do tyče).

Významnou roli hrál lize nedůstojný terén. Oraniště navíc nemají jenom v Liberci, ale i na několika dalších stadionech. Podstatná část zápasu je tak degradována na řeckořímské zápasy v bahně či písku. Pokud by vedení ligy bylo kompetentní, tak by tuto situaci mělo řešit s nejvyšší prioritou do dalších ročníků. Ale těžko čekat racionální postoj od "tydýta" Svobody.

Každopádně terén pro mě nebyl tím nejzásadnějším faktorem a považoval bych za alibistické vymlouvat se jen na něj. Ostatně s Karvinou jsme hráli podobný zápas na domácím pažitu a nevedli jsme si v něm o nic lépe. Opět jsme tak dojeli na "zaparkovaný autobus", což je problém, který nás letos stál Ligu mistrů s Ferencvárosem i nejeden ligový zápas v posledních letech. Přesto ho realizační tým vůbec takticky neřeší a jen si znovu a znovu nabíhá stejně naivním způsobem na vidle. O špatném terénu v Liberci věděl dopředu každý a bylo jasné, že v takových zápasech je mnohem snazší udeřit ze vzduchu. Chápu, že trenér Trpišovský buduje "herní" mužstvo, ale přesto si myslím, že výšková typologie není v tomto směru dobrá. Je dlouhodobějším jevem, že naše útočné standardky byly v podstatě "vykastrovány". Rohů máme sice spoustu, ale k ohrožení branky téměř nevedou.

Při tomto status quo je zarážející, že se útočník Krmenčík, který v soubojích a ve vzduchu do angažmá ve Slavii patřil k nejlepším českým hráčům v tomto směru, nedostal ani na lavičku. Absurdita v jeho angažmá v Edenu nabývá další rozměr, kdy jsou přednější spory mezi trenéry a hráčem než úspěch Slavie. Jak jsem psal po Linci, že takto vypadá zápas, kde vám udělá rozdíl top útočník, tak po Liberci můžu napsat, že přesně takto vypadá zápas, kdy hrajete v podstatě bez hrotu. Výkon Tecla byl mizerný, nikoliv však překvapivý. Názor na to, že odehrál celý zápas a Krmenčík nebyl ani na lavičce, nechť si udělá každý sám. Pro mě si Slavia v tomto případě podřezává větev sama pod sebou, navíc za nemalou Krmenčíkovu gáži.

Nemohu se nevyjádřit ani k množství faulů, které Slavia spáchala. Dvojnásobné počty oproti soupeři jsou problém a není to tak poprvé (viz poslední derby). Opět si jimi Slavia zabodávala dýku sama sobě do zad, když jimi umožnila soupeři se zdlouhavě válet. V takovém typu zápasu je třeba být trpělivý a fauly na útočné polovině přinesou jen oddych soupeři. Naši hráči se v tomto směru chovali vyloženě netakticky, zřejmě kvůli nervům a frustraci z nefunkční herní strategie. Je ale třeba si přiznat, že když kritizujeme naši ligu jako plnou faulů a "prasení", tak v tomto směru nejsme žádnou světlou výjimkou. Měli bychom začít sami od sebe a počet faulů pravidelně dostat pod 10 za zápas, ne jich mít 20 a více.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Inkasovanou branku mu lze těžko vyčítat, jinak byl v podstatě úplně bez práce.

Alexander Bah - 5 - Snažil se o průniky a byl aktivní, často bohužel selhával při centrování. Což bylo pochopitelně dáno i terénem.

Aiham Ousou - 5 - Těžko něco víc vyčítat stoperům. Bránění při brankové situaci vyplynulo ze hry a náběh Gebreho nezachytil Hromada.

Tomáš Holeš - 5 - Možná náš nejlepší hráč, i když ani on výrazněji nevynikal. Ale jako stoper patřil i k našim nebezpečnějším hráčům směrem dopředu, což je pro ofenzivní hráče smutná vizitka. V závěru pálil do břevna, ale kdyby šla střela pod něj, tak by ji asi Knobloch měl.

Srdjan Plavšič - 5 - Bah byl vidět o trochu více, ale i Plavšič poskytl útoku slušnou podporu. V soubojovém zápase to měl těžké, ale i v něm v několika momentech ukázal nadstandardní techniku.

Lukáš Masopust - 4 - Vykartoval se na něm Štetina. Masopust střídal o půli, zřejmě kvůli zdravotním následkům. Do té doby ale vidět nebyl.

Jakub Hromada - 4 - Nezachytil náběh Gebreho, který předznamenal vlastní branku Olayinky. Do zatažené obrany je to pak nepoužitelný hráč. Není silný kombinačně, technicky ani střelbou. Jeho stažení bylo logické a mohlo přijít i dříve.

Maksym Talovjerov - 4 - Platí pro něj to, co v závěru u Hromady. Jako nedávný stoper je v záloze herně slabší. Nicméně to byl také náš jediný vysoký hráč v sestavě. Po jeho střídání jsme tak neměli ze standardek jak udeřit.

Ivan Schranz - 3 - Tohle není zápas pro něj, ledaže by se k němu ve vápně odrazil míč a on dokázal upotřebit svou dobrou koncovku. Herně ale vidět nebyl, navíc třikrát tvrději fauloval a mohl být rád, že nebyl vyloučen.

Peter Olayinka - 2 - Bohužel udělal na jaře už druhou zásadní chybu, která nás stála body. U vlastní branky si počínal velmi neohrabaně a dojem nijak nezvládl napravit ani vepředu, kde se neprosazoval.

Stanislav Tecl - 3 - Trojka je pro něj ještě milosrdná a dávám ji s minusem, protože Olayinka se na výsledku podepsal ještě negativněji. Tecl byl vidět minimálně a nejednou u něj celá naše akce skončila. Vypovídající byla akce z první půle, kdy byl v ofsajdu, přesto náskok ztratil, míč si ukopl do autu a ještě se teatrálně svalil. Přesto odehrál celý zápas, což je v kontrastu s (ne)důvěrou trenérů v Krmenčíka nejen v zápase s Karvinou ale i obecně.

Daniel Samek - 3 - Po velkém vstupu do áčka přichází jarní vystřízlivění a Samek je nyní přinejlepším průměrný. V Liberci pak nedokázal ani to. Jeho střídání se vůbec nepovedlo, místo herního přínosu jen zbytečně fauloval a ještě se tomu divil. Příště by to chtělo od něj více fotbalu a méně faulů a teatrálních hádek. S takovou nemá na hřišti co dělat.

Ondřej Lingr - 4 - Jeho nasazení bylo logické, bohužel se k lepšímu zakončení nedostal. Ve výstavbě hry pak dle očekávání větší přínos neměl. 

Yira Sor - 5 - Ačkoliv je chatrnější tělesné konstituace než Tecl, tak za půl hodiny předvedl Sor mnohem víc průbojnosti než on za celý zápas. Byl u jediné skutečné gólovky, kdy se prosadil k hlavičce po centru ze strany. Bohužel trefil jen tyč. Lepší pětka.

Daniel Fila - 4 - Zklamání. Za takového průběhu musí být útočník jeho tělesných parametrů na hřišti mnohem víc cítit. Tecl i Fila výrazně zaostali za Rondičem, ačkoliv mladý Bosňan není žádnou ligovou extratřídou a ani neměl takovou podporu zbytku týmu. Horší čtyřka pro Filu.

25. kolo - Neděle 13. 03. 2022 15:00

Fortuna liga, 2021/2022
1 - 0
1 - 0
FC Slovan Liberec
FC Slovan Liberec

13. Olayinka vl.

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (56)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    necich     před 3 lety 15.03.2022 14:14 |  
    3 1

    To je přímo skandální...:)

  2. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    japhy     před 3 lety 15.03.2022 14:30 |  
    13 1

    Neg.
    - střely pánubohu do oken. Vím, že byl problém kvůli terénu kopnout i roh, taky ale vím, že takhle střílíme i na regulérním povrchu. Jak už tvrdil Lampard, střílejte po zemi, střílejte po zemi, střílejte po zemi. Stejně se polovina míčů zvedne :)
    - nereakce po redce. Střed byl vlastně ještě "horší", než s LASK, ale jasně, na Libe to mohlo mít logiku. Ale nechat tam půl hodiny se trápit dva DZ, když navíc Talovierov má zatím problémy s míčem i na greenu???

    Poz.
    - opět Sor. Když máš formu, zahraješ kdekoliv. Přišel, vletěl hned do centru mezi stopery, za chvíli zas, z toho byla tyč, pak sólíčko přes "půl hřiště", kombinace, všechno.

    Teclík svoji úlohu mít může, nedávno to i 2x prokázal, ale rozhodně by neměl být asi ani druhým útočníkem. Točit tam Sora, Schranze, Filu, případně Lingra.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    japhy     před 3 lety 15.03.2022 14:32 |  
    3 2

    Jo, a mít v naší lize pod 10 faulů je utopie, to zase zpátky na zem :)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Cross     před 3 lety 15.03.2022 14:50 |  
    8 3

    Alanor mi mluví z duše. Ještě bych připodotkl, že kromě hry hlavou v takovém zápase rozhoduje i střelba ze střední vzdálenosti a případné dorážky. Ani to jsme neměli. Prokaučovaný zápas. Teď očekávám mnohem větší soustředění na všechna (!) utkání až do konce sezóny.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 15.03.2022 15:47 |  
      6 2

      Z čeho chceš dorážet, když každý náš pokusit letěl na Ještěd a ne na bránu… :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Slávista 51     před 3 lety 15.03.2022 16:36 |  
      4 2

      Spíše alibistické přihrávky i dozadu.
      Místo střelby na bránu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      houston (přítel SN)     před 3 lety 15.03.2022 18:14 |  
      3 1

      Psýcha. Krátce řečeno, neumíme otáčet...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 15.03.2022 18:23 |  
        3 1

        A jen v zápasech proti Feyenoordu a pohárový zápas se spartou jsme tahali po celý zápas za kratší konec. U zbylých zápasů jsme měli kvalitu na to, zápas alespoň srovnat, ale nepodařilo se.
        Na špatný trávník si můžeme stěžovat jen proti Liberci...

  5. hodnocení slávistů

    Myšák     před 3 lety 15.03.2022 15:59 |  
    5 3

    Za mne Alanorovo hodnocení bezchybné.Byla to úplně zbytečná porážka,všichni víme,že máme daleko na víc.Žádné mužstvo nemůže pořád jenom vyhrávat.Hlavně se z toho nehroutit ! A Plíseň ? Žádné strachy na ní co nejdřív dojde ! Už dlouho prolejzá ligu s "vodřenou prdelí".

    • Re: hodnocení slávistů

      Slávista 51     před 3 lety 15.03.2022 16:32 |  
      3 3

      Asi takhle - vychvalované opory, v tom zápase zklamaly.

    • Re: hodnocení slávistů

      Martin 58     před 3 lety 15.03.2022 17:25 |  
      4 0

      Srovnání se nám naskytne shodou okolností hned v sobotu v 18 hodin, kdy Plzeň hraje na podobném terénu v Jablonci....

      • Re: hodnocení slávistů

        Ados     před 3 lety 15.03.2022 17:36 |  
        7 0

        Plzeň přizpůsobí hru stavu hřiště a bude hrát nakopaváné míče na ty dvě jejich věže.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    SKEP     před 3 lety 15.03.2022 16:16 |  
    9 3

    Dovolit soupeři takto skórovat ve 12. minutě po autovém vhazování je velká taktická chyba a s těžkým terénem má pramálo společného. Rozumím Trpišákovu lamentování nad nerekulérním hřištěm, nicméně zde by si měl nejprve zamést před vlastním prahem, resp. brankou. Inkasovaný gól byl ukázkovou kombinací špatného postavení hráčů a dvojnásobného hrubého individuálního selhání.
    Mikula hází aut cca. na 4. metry zcela volnému Pourzitidisovi. Ten, absolutně mimo zájem našich hráčů, si v chůzi šteluje balon k centru. Náš fotbalista na postu pravého beka se soustředí na Mikulu a nebezpečný prostor odkud Řek centruje zůstává nehlídaný. Náš obránce, který vše dobře vidí, musí komunikovat se svým "záložníkem" a donutit ho k okamžitému obsazení Pourzitidise. To se nestalo - taktická chyba.
    První individuální hrubou chybu vyrobil Hromada, který polovysoký centr nechal propadnout, místo aby ho z první pravou placírkou odklidil mimo pokutové území. Druhou Oliho parádu netřeba popisovat. Stačilo jednoduše míč ťuknout "na roh..." Vzpoměl jsem si na Tarase, který někdy před rokem míč směřující do naší sítě na jistotu a s citem poslal po zemi na roh a zbytečně neriskoval v rozbitém brankovišti mocný nákop, jenž mohl přistát kdekoliv.
    A Trpišák by se měl konečně vyjádřit ke Krmenčíkovi. Za linecký "majstrštyk" s bratry Pudilovými mu jistě slávistická veřejnost tleská, otázkou je, co podobné experimenty udělají s kabinou. Aby se v sestavě protočili 16. letí kluci, kteří nic neodehráli v béčku, natož v lize a staří psi nedostali čuchnout?

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      lantsmit     před 3 lety 15.03.2022 16:27 |  
      4 15

      Pořád nerozumím, co konkrétně byste chtěli ke Krmenčíkovi vědět. Jednak všichni vlastním okem vidíme, že za tři čtvrtě roku nic nepředvedl, neprokázal připravenost být v našem systému prospěšný, ani schopnost s tím něco udělat. Mimoto v médiích opakovaně proběhla velmi kritická prohlášení Jít na jeho adresu, což normálně nedělá, ale už i on sám zřejmě uznal, že ze sebe blbce v kauze Krmelec dál dělat nebude. Tady mám na mysli PR, které mu dlouho dělal ve snaze mu cestu na hřiště maximálně ulehčit. Za mě je v pořádku, že už to h***o dál nikdo rozmazavat nechce...


      Komentář byl uživatelem upraven (15.03.2022 16:27) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        SKEP     před 3 lety 15.03.2022 16:33 |  
        8 1

        Stále věřím, že Krmenčík je silovej typ forvarda, kterej na těžkým terénu a s minimální podporou spoluhráčů dotlačí balón do brány i s Plechatým a Štětinou na zádech.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        houston (přítel SN)     před 3 lety 15.03.2022 18:12 |  
        8 1

        Promiň, ale slyšet po přípravě, že lepšího forwarda nemáme a pak ho nechat vytratit se v béčku, to by chtělo od JiT vysvětlení. Buď že se v úsudku o něm spletl a nebo ať nám řekne jiný důvod. Krmenčík to po tom, co už zažil u nás snese a my si snad vysvětlení zasloužíme.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          lantsmit     před 3 lety 15.03.2022 19:06 |  
          2 9

          JiT : "„Vypadá nejlíp za celou dobu působení ve Slavii, začne jaro a pak se uvidí. " Čtu tak, že z něho žádný velký nadšení nepanovalo ani tehdy, jen jsme po odchodu Kuchtaka žádného útočníka c. 1 neměli a tak v konkurenci se Standou a na hrotu mizerným Ivanem dostal šanci on, ovšem už tehdy s výhradou, že pak se uvidí. Sor i Linža byli v tu dobu na hrotu neprověřeni, Fila ještě v Bouli. Plus ani to, že vypadal po přípravě za dobu ve Slavii nejlíp, o ničem nevypovídalo, protože to jeho možný zlepšení nastalo ze šíleně nízkýho základu. Pokud pak předvedl výkon s Karvinou, po kterým se nechal realizak slyšet, že pořád nechápe, co se po něm na hřišti chce, plus se chytili Sor s Linzou a do toho všeho se svojí divnou hlavou zřejmě něco dost špatnýho provedl nebo řekl, pak se není na jeho aktuálním postavení čemu divit, resp. já osobně nepotřebuju slyšet, co přesně bylo tím posledním hřebíkem do jeho slávistické rakve. Ostatně špinavé prádlo by mělo zůstat v kabině.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            houston (přítel SN)     před 3 lety 15.03.2022 20:12 |  
            1 2

            Proč to nesmí ven ? Proč to má bublat jenom v kabině jako v papiňáku ? Není lepší vyjevit pravdu, než nechat propírat řadu nesmyslů ?

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              lantsmit     před 3 lety 15.03.2022 20:29 |  
              1 4

              Ty prostě chceš slyšet přímo od JiT: "už mu nevěříme, za tři měsíce odchází, nepřesvědčil nás ani má hřišti, ani v kabině a ani ve své hlavě, přestože jsme se s ním po celou dobu snažili trpělivě pracovat, pomoct mu v restartu kariéry, i když přišel strašně zanedbanej." já ale nevím, k čemu by to bylo, komu by to pomohlo? Krmelcovi? Slavii? Fanouškům, kteří do jeho obhajoby opakovaně vkládáli příliš mnoho energie? Nemyslím si. Kdo měl otevřené oči při jeho výkonech, chování i vyjádřeních JiT, tak tohle všechno ví, a kdo ne, tak bude dál věřit, že to je mimořádnej fotbalista, kterého jenom JiT neuměl využít.


              Komentář byl uživatelem upraven (15.03.2022 20:30) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Slávista 51     před 3 lety 15.03.2022 16:30 |  
      6 4

      Olí je občas z přemíry snahy - zmatkař, nestihl to napravit, jako se mu to povedlo v předchozím zápase.
      V malém vápně musí " kralovat " brankář !

  7. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Fačín     před 3 lety 15.03.2022 16:59 |  
    10 3

    Slovně s Alanorem opět beze zbytku souhlasím. Jen mi s tím nesedí ty známky, měly by být skoro u všech minimálně o stupeň nižší. Vždyť jsme prohráli proti soupeři, co hrál většinu zápasu v deseti a nevystřelil na bránu...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    rybarmirek     před 3 lety 15.03.2022 17:05 |  
    7 2

    Alanore, opět musím chválit hlavně tvůj článek hodnotící utkání v Liberci.Hodnoceni jednotlivců je také dobré.Jsem rád,že jsi se zmínil i Krmencikovi,naprostý souhlas.Spor hráč -realizacni tým,by měla jednoznačně vyhrát Slavia a její případný užitek.Jako bývalý trenér vím o čem mluvím také jsem dělal chyby,je jen potřeba se z nich poučit!!!!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Ivan     před 3 lety 15.03.2022 22:33 |  
      2 0

      Jestli se nepletu, tak s Krmenčíkem je největší chyba u novinářů, protože jsem na něj neslyšel dotaz, který by se rozhodně nabízel.

  9. Hodnocení slávistů - 25. kolo

    choze67     před 3 lety 15.03.2022 17:20 |  
    6 3

    Hezký den .Chtěl bych poděkovat Alanorovi za výstižný komentář k zápasu v Liberci.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 15.03.2022 17:58 |  
    7 3

    Dobrý večer přeji Vám všem.
    Po zvážení svých pocitů, dojmů a také trýznění z opakovaného shlédnutí zápasu jsem dospěl k závěru, že Alanorovi vysekávám poklonu a byť je to kritika silná, tak oprávněná.
    Že se Alanor trefil vnímám s tím, že i "Houšťa" udělal tu samou kritiku a viděl to podobně.
    Hráči kritiku přijali bezezbytku a s pokorou.
    Bojovnost a touha ten zápas zvrátit na naší stranu byla tentokrát nedostatečná.
    Radši se tentokrát rozepisovat nebudu.
    Opakoval bych tu Vaše postřehy a to by ode mne nebylo košér.
    S úctou
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (15.03.2022 20:19) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      mig52     před 3 lety 16.03.2022 07:15 |  
      3 1

      Škoda jen, že Houšťa s ostatními trenéry není schopen do hráčů dostat, aby při presinku a vůbec ve hře výrazně méně faulovali. My bychom měli mít snahu vytvářet závěrečný tlak a všecko hatíme jednak fauly a druhak vybízíme hráče soupeře, ať si pohajají. Prostě jdeme proti zdravému rozumu. Jsme fotbalově jinde, než zbytek ligy, slzíme nad její soubojovostí, přerušováním hry a počtem faulů a sami k tomu přispívame mírou vrchovatou. To člověku hlava nebere. Tak omezme fauly my, hra bude mít větší spád a pak budeme moci ukazovat prstem na druhé. Teď určitě ne ani náhodou. Prostě si zamést před vlastním prahem.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Kapitán     před 3 lety 15.03.2022 18:06 |  
    13 7

    3 pro Tecla je ulet. Neudelal nic. NIC. Maximalne 2, spise 1.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Edof     před 3 lety 15.03.2022 18:11 |  
    15 5

    Nechápu, jak mohl dostat Tecl stejnou známku jako Schranz. Podle mne měl spolu s Olayinkou dostat za jedna.
    Jinak vcelku souhlas.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    pes (přítel SN)     před 3 lety 15.03.2022 18:50 |  
    13 3

    Jak jsem velkym obdivovatele JiT, tak tentokrat bych opravdu si rad nechal vysvetlit jeho trenerske pochody behem zapasu. Ze od zacatku hrajeme na 2 DZ bych snad i pochopil. Ze po vylouceni jednoho nestahl a nehrali jsme vzadu na 3 obrance s tim, ze technickeho Plavsice bych vytahl na pozici 10. Jelikoz byl jediny, komu neprekazel na tom terenu mic a jineho, tak technickeho hrace po odchodu Stancia nemame. Rozhodne se to ale melo udelat po obdrzene brance. Dalsi pro me nepochopitelnou veci bylo, ze dohral Tecl cely zapas. Jak muzeme hrat natlakove se 3 utocniky (Tecl, Filla, Sor), kdyz nemame podporu ze zalohy? A to Lingr a Schranz jsou taky spis utocnici. A dalsi dotaz bych mel na trenera, jak muze dat do zakladu Olayinku, ktery hraje priserne posledni rok a jeste hur posledni mesice. 9 z 10 kontaktu vyusti ve ztratu mice. Dle meho jsme meli hrat 3 - 5 - 2 se stredem zalohy Madsen - Holes - Plavsic. Za nimi Bah, Talovierov, Ousou. Na krajich treba Maso a Lingr a vepredu Sor a Filla nebo Schranz s tim, ze tato petice by se prolinala. Ale s Teclem a Olayinkou jsme hrali o 9.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    ervin     před 3 lety 15.03.2022 19:55 |  
    3 2

    Pro Oliho za dvě je ještě milosrdné ale dal jsem to stejně. Byl jsem tam ale jak odflákl těch 60 min. se nevidí!

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      houston (přítel SN)     před 3 lety 15.03.2022 20:07 |  
      2 3

      U něj je problémem každý pobyt před naší brankou. Při jeho přítomnosti ve vlastním vápně by měla houkat siréna...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        novimex     před 3 lety 15.03.2022 20:37 |  
        2 6

        Nejen před naší brankou

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      IJS     před 3 lety 15.03.2022 21:41 |  
      2 2

      Viděl jsem to hodně podobně. Plavšič měl z "10" řídit hru a vsadit jednoznačně na centry a hlavičkové souboje. Např. takový Maksym neumí zpracovat míč, když ho dostane, tak se s ním neotočí a přihrává zpět stoperům atd. ale má hlavu. Sice jen obranné hlavičky, ale ve vápně by na něho liberečtí hráči ve vzduch neměli! Další problém vidím, že nemám střelce, které umí vystřelit ze střední vzdálenosti. Jen vzpomínat můžeme na Hušbyho, Stocha a hlavně a Stancia. Já si snad nevzpomenu, že by nějaký slávista v jarní části převzal míč a z dálky alespoň trefil zařízení... Ale můžu se mýlit! Prostě typický střelec nám chybí. Snad to může napravit Provod, ale to také není žádný šuter! A z hráčů, které máme na hostování to také nikdo není...

  15. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    mig52     před 3 lety 15.03.2022 19:55 |  
    8 8

    Slovní hodnocení velmi výstižné, perfektní. Ale Teclovi za 3 je pro něj velkou odměnou. Za co?

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 15.03.2022 21:03 |  
      2 0

      Možná si vzpomeneš, že kdysi při domácím utkání s klokanem byl SImon Deli snad pod drogami... Mám dojem, že jsme prohráli 0:2, Simon Deli si dal jeden vlastňák a na druhý gól Bohemky úžasně nahrál. A stejně dostal v hodnocení dvojku.
      Takže: Standa takhle hluboko neklesl! :) - Alanor je v hodnocení konzistentní.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    IJS     před 3 lety 15.03.2022 21:10 |  
    16 1

    Hodnocení je asi objektivní, ale z mého pohledu to byl prokoučovaný zápas za strany trenérů! V momentě, když dostal Štětina ČK a střídal druhý stoper, tak obranu držel jen nevysoký Honza Mikula. Bylo už jasné, že kombinací to nepůjde a tak bych vsadil na taktiku "Koller". Na úplný hrot poslat Maksyma a podpořit ho Fillou. Jak už někdo napsal, hned dát Plavšiče na "10" a valit centry ze stran a pokud možno od brankové čáry. Vím, že je "po bitvě každý generál" a že by to úplně degradovanou Jindrův styl a jeho vidění fotbalu, ale věřte, že v sobotu bude hrát Plzeň přesně takto a na míče do vápna bude chodit "bezohledně" Chorý a za ním Boguael. Buď gól do branky do nesou nebo je někdo ve výskoku narempluje a budou kopat penaltu. A věřte, že se to brání hodně špatně! Možná by si trenérský tým z tohoto zápasu měl vzít poučení!

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Dennis     před 3 lety 15.03.2022 21:21 |  
      4 1

      V kontextu s naším zápasem a těmito komentáři bude zajímavé to o víkendu v Jablonci sledovat. Plzeň to takto nepochybně bude hrát - očekávám množství centrů hlavně ze stran hřiště do vápna s pokusy o zakončení především ze vzduchu. Penalta je dost pravděpodobná. Ještě víc podle mě to, že dají nějaký gól ze standardky. Škoda, že my si takto pomoci nedokážeme.


      Komentář byl uživatelem upraven (16.03.2022 00:09) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        mig52     před 3 lety 16.03.2022 07:06 |  
        1 2

        Obávám se, že máš pravdu. Doufám, že stejné napíše Láďa Vízek do novin, on se skoro vždycky sekne.:))))

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      mig52     před 3 lety 16.03.2022 06:52 |  
      8 6

      Přesně tyto otázky jsem si kladl a pořád kladu Proč? Když Jindřich přišel do Slavie, ukázal pořádný tah na bránu. Nebál se vystřídat hráče v 55. minutě, nenechával to jako JŠ na 88. a dál, atd., atd., navíc mu překvapivé tahy začaly vycházet. Teď šokuje zařazením bratrů Pudilů, dobře.Snaží se udělat z Maxima DZ, pozoruhodné. Tomuto tahu sice nevěřím ani za mák a to přesto, že předělal dost hráčů na jiné posty. Bude limitován ve finální fázi a i kombinace z pozice stopera je výrazně jiná, než na DZ. Druhý Suk z něj dle mne nebude, ať Maxima dobrousí raději na výborného stopera, těch není nikdy dost, což známe z vlastní nedávné zkušenosti. Co ale nikdy nepochopím je skutečnost, proč, když prohráváme, soupeři je vyloučen hráč, navíc stoper, další jej za chvíli následuje pro zranění, Jindřich na tyto věci, které úplně změnily zápas, nereaguje !!!! Absolutně ničím! Prostě do konce poločasu odstřelí asi 25 minut. Proč jsme potřebovali na hřišti 2DZ ??? Toto při docela slušné krearivitĕ a představivosti našeho trenéra nikdy nepochopím. Vážení, to není pokus o laciný hejt, na to fakt nemám sílu. Jistě je tu dost z vás, kteří máte nějakou trenérskou třídu a trénujete, mohli byste mi na to odpovědět? Samozřejmě ti bez trenérského vzdělání též, protože se nemůžu zbavit dojmu, že ke zdůvodnění tázaného ten trenérský kurz ani nemusí být třeba. Prostě Jindřichova(y) pochybení. A třešnička na závěr. Standa nejen že neztrácí pozici, ale dokonce tvrdě posiluje. Dříve byl aspoň střídán, teď vydrží do konce. To opět není hejtovačka, ale skutečnost. Jo, a nemyslím tím Standu Vlčka. To pro odlehčení, protože ten zápas mne hodně trápí. Ne proto, že jsme prohráli, ne proto, že jsme hráli neúspěšně 76 minut přesilovku, je to sport a může se to stát. Mne neskutečně sere (omlouvám se), že celý realizák s JiT v čele, s tím nebyl schopen (ochoten) už do poločasu něco udělat. Prostě jen hleděli jak jednoroční dítě na narozeninový dortík. A těch promrhaných 25 minut mohlo všecko otočit. Vím, čirá spekulace, ale aspoň bychom viděli vizi s tím něco smysluplného udělat.


      Komentář byl uživatelem upraven (16.03.2022 07:01) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        lantsmit     před 3 lety 16.03.2022 07:18 |  
        1 4

        Kritizujeme JiT po zapase, ve kterém neměl pro zranění, virozu i nedávné odchody k dispozici skoro celou "základní" jedenactku. Z objektivních důvodů nám chybí bývalá fotbalová kvalita dopředu: Ševa, Provod, Oscar, Stanciu, Kuchtak. Ze zdravých hráčů se můžeme bavit pouze o zařazení Sora od začátku, jinak jsme nikoho, kdo by jistojistě mohl změnit ráz utkání, k dispozici neměli. Přitom důvod, proč zůstal na lávce chápu. Jednak toho teď má odehráno moc, zadruhé to byla sázka na jednoduchej, nakopávací, silovej fotbal (což nedávno vyšlo třeba na Slovácku, ve velmi podobný situaci, jen s podstatně lepším terénem). No a pak tedy ten šílenej terén, který byl skutečně největší příčinou naší prohry. Rozhodně to nebylo rozhodnutí, jestli půjde dolů dřív Standa nebo stejně mizerné Ivan.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Slávista 51     před 3 lety 16.03.2022 08:38 |  
        0 1

        Udělat s tím něco měli udělat ti hráči, co byli na hřišti.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          mig52     před 3 lety 16.03.2022 10:24 |  
          2 5

          To máš částečně pravdu, ale jak situace ukázala, museli by na to mít. A to jaksi.....

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Slávista 51     před 3 lety 16.03.2022 11:28 |  
            0 2

            Ale mají.
            Jen chtít a taky u toho " potit krev, jezdit po p r d e l i " a " hvězdy " to vzít na sebe.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Monarchie     před 3 lety 16.03.2022 07:57 |  
    2 5

    Jindra si velmi uvědomuje, že měl Holiho dát do zálohy na střelu, Maxe ohledně výšky dozadu, po vyloučení. Tolik žádaný Krmelec a neustále dehonestovaný Teclík, Jindra už tolikrát Vám ukázal, že tomu přeci jenom rozumí daleko více..Třeba Krmelce nabudí na Plzeň, že konečně bude běhat, zajíci se sčítají po honě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      lantsmit     před 3 lety 16.03.2022 08:57 |  
      3 2

      Myslím, že to v týdnu JiT nebo někdo z realizáku vysvětloval, že bude Holi na stoperu, aby si tam trochu odpočinul, oproti pozici šestky. Celkově mi právě ta únava způsobená náročným programem (v obou zápasech s Fenerbahce, se Spartou i s Laskem jsme podali enormní běžecký výkony, a právě to byl hlavní důvod úspěchu v nich) v kombinaci s tou virózou, přišla jako dost zásadní faktor. Pořád jsem čekal, kdy to v tom Liberci rozběháme, ale tentokrát se nám to prostě nepovedlo. Čekal jsem větší a větší tlak na balon, ale nebylo kde brát. Alespoň tak jsem to viděl já. Navíc ani z lavice žádné oživení ve smyslu znatelnýho vylepšení pohybu nepřicházelo. Linža byl nezvykle mdlý, což u něj speciálně přičítám té prodělané viróze...


      Komentář byl uživatelem upraven (16.03.2022 09:12) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Taky     před 3 lety 16.03.2022 09:05 |  
        1 1

        Je to tak. Do hodně náročného programu se vesrala ještě viróza. :-)
        Lingr to teď přiznal v rozhovoru před odjezdem do Rakouska...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        necich     před 3 lety 16.03.2022 12:14 |  
        0 1

        Navíc Liberec bude možná po nás fyzicky nejnabušenější mužstvo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Taky     před 3 lety 16.03.2022 09:02 |  
      12 1

      Zajíci se sice sčítají až po honu, ale už před ním je jasné, že během lovu jich je potřeba ulovit co nejvíc a je jedno jestli je to mrzák nebo krasavec...
      Když první ranou po dlouhé přípravě netrefíš zblízka nejkulhavější kus (Karviná) a pak po dlouhém míření netrefíš toho, co přišel o obě zadní nohy (Štetina a Plechatý), budeš mít honičku stát se králem honu... :-)
      Kolega (Plzeň), co nemá na novou pušku a šetří každej náboj střílí se štěstím, sotva lízne, ale skolí skoro vždycky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Monarchie     před 3 lety 16.03.2022 09:17 |  
        3 0

        To musíš zajícům sundat brusle. Já jsem velmi rád, že nám Jindra ještě neutekl do zahraničí a jsem přesvědčený, že titul obhájíme.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          necich     před 3 lety 16.03.2022 10:50 |  
          8 0

          A i kdybychom ho nedej bože neobhájili tak se svět nezboří. V kontextu dnešního světa jde o howno...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        lantsmit     před 3 lety 16.03.2022 09:23 |  
        1 2

        Krásně napsaná alegorie... Díky za ní.... Jen doplním, že každý hon má svá pravidla, včetně stanovení jeho konce - to má na starosti myslivecký hospodář. Zatím jsme maximálně ve dvou třetinách, když to vezmu podle toho, jaká lovná nás ještě čeká v jeho nadstavbě. Jsem optimista, na čekané jsme strávili zdaleka nejvíc času ze všech. A že to byl čas kvalitně využitý, pod vedením mistra - principála!!! Proto jsme na důležitý závěr připraveni nejlíp... Ale samozřejmě se může stát i něco nečekaného a i neporazitelného krále honu může sundat nějaký snaživý, rovněž dobře připravený aspirant, bude-li mít na mušce více toho pověstného štěstí...

  18. A co je tedy s tím Tvrdíkem ?

    Slávista 51     před 3 lety 16.03.2022 14:12 |  
    4 0

    Věřme, že to není nic vážného a přejme rychlé uzdravení.

    • Re: A co je tedy s tím Tvrdíkem ?

      rybarmirek     před 3 lety 16.03.2022 15:10 |  
      7 0

      Přeju panu Tvrdíkovi brzké uzdravení a držím mu palce,aby se znovu v plné síle zapojil do dění kolem našeho milovaného klubu. Vykonal toho už pro naši radost mnoho a věřím, že ještě vykoná.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    slavista23     před 3 lety 16.03.2022 19:24 |  
    1 0

    Teď se dívám v tv na 2. ligu a to mají v Jihlavě pěknou travičku!!!!????????