Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 22. kolo

Slavia porazila doma Bohemians 1:0, což se po těžkém čtvrtečním zápase v Istanbulu počítá. Útočná snaha ale pořád drhne.

Z pohledu programu je čtvrteční pohárový zápas venku směrem k lize nejproblematičtější, zvlášť když se jedná o náročný zápas, jaký Slavia sehrála v Istanbulu s Fenerbahce. Z tohoto pohledu nelze proti výhře 1:0 nad Bohemians nic namítat a to nejdůležitější, tedy vyhrát, slávisté splnili. Jarní domácí útočná nemohoucnost ale nadále alespoň částečně trvá, i když jsme se do třetice už gólově prosadili.

Slavia byla v zápase lepší a vyhrála zaslouženě. Na druhou stranu bych řekl, že soupeř jí utkání příliš neusnadnil. Klokani odehráli na své poměry dobrý zápas a paradoxně předvedli odvážnější výkon než Karviná, která tu před dvěma týdny vyhrála. Dlouho se neuchylovali ani k tvrdší hře a faulům, i když se to ve druhé půli poněkud zvrhlo zbytečnými zákroky na Ševčíka a Koláře (plus v první půli ještě přišlápnutí Ousoua). Každopádně soupeř úplný autobus nehrál, což nám svědčilo zvláště v kombinace s jejich rozestavením 3-5-2, kdy jsme v křídelních prostorech dominovali.

Kvalitní a pohledný fotbal jsme ale opět předváděli jen po soupeřovo vápno. Poměr nadějných pozic či průniků ze stran byl vzhledem k reálným ohrožením Valešovy branky opět velmi nepříznivý. Mnohokrát jsme si doslova předávali míč tak dlouho, až z toho nebylo nic. O útočných standardních situacích ani nemluvě. Tah na branku, hladovost a kvalita v pokutovém území nám stále k ideálu výrazně schází. Nemalý vliv na to má i pozice hrotového útočníka, kde máme po odchodu Kuchty problém. Těžko může na Kuchtův přínos pro tým navazovat neproduktivní Tecl, který tu dal maximálně 4 branky za sezonu (a to se tehdy ještě prosadil hattrickem v 1. kole proti Budějovicím) a při čekání na gól v pohárech se začíná blížit dekádě. Pro mě je až nepochopitelné, že klub s tímto rozpočtem není schopný alespoň uspokojivě obsadit tohle klíčové místo v sestavě.

Včera nám naštěstí jediný vstřelený gól proti nejhorší obraně v soutěži stačil. I díky kvalitní práci v obraně vedené Kačarabou, který viditelně pookřál. Není u nás úplně běžné, abychom zvládli tolik nakopávaných balónů do vápna bez větších problémů. A když už se do gólovky dostal Puškáč, tak výborně zasáhl do branky navrátivší se Kolář. Skvělá byla i kulisa poloviční kapacity stadionu po alespoň částečném rozvolnění covidových opatření. Člověk by už skoro zapomněl, jaký má fotbal před diváky grády.

A nadcházející odveta s Fenerbahce? Těším se a jsem optimistický. Čekám výbornou kulisu a klukům věřím, že postup nepustí. Také by to mohl být "opačný" zápas než v lize, což už se ukázalo v Turecku. Fenerbahce musí hrát dopředu a naši obranu prověří výrazně více než Karviná či Bohemians. V obraně ale tak urputní nejsou a gólů by mohlo být vidět v Edenu konečně víc. Důležitý bude i zdravotní stav našeho kádru. Celý rok se potýkáme s širokou marodkou a před vršovickým derby vypadlo dalších pár důležitých hráčů (Lingr a Holeš), tak nezbývá než doufat, že se jednalo pouze o preventivní pošetření kvůli menšímu diskomfortu než o vážnější problém.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - Po delší pauze, kdy přepustil místo jedničky Mandousovi, dostal šanci a chopil se jí velmi dobře. Během zápasu jistě rozehrával a v důležitý okamžik nás proti ojedinělé šanci soupeře podržel, když v 50. minutě chytil Puškáčovu hlavičku z blízkosti.

Alexander Bah - 5 - Povedeným centrem si připsal asistenci na vítězný gól, což je v situaci, kdy se nám ani centry příliš nedaří, výrazný plusový bod. Jinak se ale nedá říct, že by obranu hostí vyloženě větral. Dozadu si navíc připsal velké zaváhání, kdy neodhadl centr a do gólovky lacině pustil Puškáče. Nebyla to první chyba Baha na jaře a obecně mi přijde dozadu víc nekoncentrovaný než během svého skvělého podzimu.

Aiham Ousou - 6 - Zápas zvládl, i když si nějaké menší zaváhání neodpustil. Na začátku jara je v mírném výkonnostním útlumu, ale v jeho věku jsou výkyvy normální. Kačaraba ale teď oplývá rozhodně větší formou.

Taras Kačaraba - 7 - Výborný jistý výkon. Z takových zápasů je vidět, že výkonnostní strop nemá vůbec nízko. Kačaraba je výborný hlavou, navíc je i rychlý a když dobře čte hru a nedělá taktické chyby, tak působí až dominantně. Teď jde jen o to, aby takové výkony ustálil a udržel si standard, i když zrovna nemá den. Aktuálně je ale naším prvním stoperem.

Oscar Dorley - 6 - Dobrý a nadprůměrný výkon. I u něj ale přímočarost u vápna pokulhává a když se takových hráčů sejde víc, tak je to problém. Celkově ho ale vidím jako první volbu na levý kraj s tím, že Juráska budeme postupně zapojovat a připravíme si ho do základu po možném prodeji Oscara či jako alternativu při poklesu formy.

Ivan Schranz - 4 - Marná snaha, na křídle mu to dlouhodobě nesvědčí a po prvotním brankovém přídělu už mu tam nepadají ani góly. Já bych ho radši viděl na hrotu útoku, kde mi přijde jako lepší alternativa než Tecl, když chceme hrát na pohyblivého útočníka.

Daniel Samek - 5 - Skvělý vstup do ligy a výtečná forma z první půlky podzimu jsou bohužel pryč. Teď se Samek musí popasovat s realitou, že ho soupeři už znají a připraví se na něj a že je začátečnické nadšení a elán pryč. Teď je to z jeho strany jen ligový průměr. Fotbalově a technicky je na tom dobře, ale výrazný přínos v podobě branek či asistencí to teď nemá. Minusem jsou pak zbytečné ztráty.

Petr Ševčík - 5 - Špatně nehrál, pro mě to bylo tak na hranici pět a šest. Nepotvrzuje ale to, že by měl být tahounem mužstva po odchodu Stancia. Možná na něj ani nelze mít takové nároky, zvlášť při problémech mužstva s produktivitou.

Srdjan Plavšič - 6 - Spíš než pozici rozehrávače hrál podhrot ve stylu Lingra, což mu sedělo. Byl aktivní a herně asi i lepší, než je většinou Ondra. Ovšem ten zase patří k nejproduktivnějším hráčům v týmu, což je dlouhodobá slabina Plavšiče. V tomto směru nic nezměnilo ani utkání s Bohemians, kdy měl Srdjan dost dobrých pozic na připsání si nějakého bodu. Ale jeden zápas na tomto postu je samozřejmě příliš malým měřítkem. Po dobrém výkonu si Plavšič řekl o další šance na tomto postu a nelze než doufat, že s nimi přijdou i body.

Peter Olayinka - 7 - Po slabém vstupu do jara se snad konečně chytil. Tentokrát byl vidět herně i se z týmu dostával nejvíc do šancí. Při první gólovce akrobaticky páli nad, u druhé se perfektně trefil. Jen tak dál!

Stanislav Tecl - 4 - Jeho pozici jsem probíral už v úvodu. Od Tecla to byl celkově podprůměrný výkon. V první půli jednou dobře rozdal míč do strany při náběhu do vápna, jinak toho ale v zápase předvedl hodně málo, maximálně získal jeden dva fauly. Mnoho míčů neudržel, několikrát pokazil narážečku a sám také zbytečně fauloval brankáře v úvodu zápasu. Největším problémem je ale jeho nemohoucnost v zakončení. Když už se po kiksu obránců dostal do úniku, tak Valeše neprostřelil. Při dalším nadějném náběhu se ubránil sám vlastními zády...

Ibrahim Traoré - 6 - Pro mě trochu rozporuplný výkon. Dopředu hrál slušně a nebýt ofsajdu Fily, tak si i připsal gól, když docela dobře vystřelil a pak správně dohrával situaci. Směrem dozadu mi ale vadily asi dva zcela zbytečné fauly, které v závěru při nákopech Bohemians znamenaly zbytečné ohrožení. Na šestku s minusem to ale nakonec stačilo.

Mads Emil Madsen - 6 - Chvilku mu trvalo než zachytil tempo zápasu, pak ale byl vidět, zvláště při velmi dobré práci s míčem. Několikrát dobře dostal míč do vápna, v něm byl ale až moc málo přímočarý a průrazný. Zkrátka moc doteků, moc přihrávek a žádná střela na branku. Ale celkově mi přijde jako nadějný hráč a měl by dostávat prostor.

Daniel Fila - 6 - Dostal první šanci po přestupu a nezklamal. Udržel víc míčů i byl nebezpečnější než Tecl, i když měl výhodu, že hrál proti unavenější obraně. Jednou dobře přihrával do šance, ale Valeš míč s obtížemi pokryl. V závěru pak procedil míč před prázdnou branku pro Traorého, bohužel byl sám v ofsajdu a gól tak neplatil.

Maksym Talovjerov není hodnocen, protože hrál příliš krátce. Svou práci si ale v závěru odvedl dobře.

22. kolo - Neděle 20. 02. 2022 18:00

Fortuna liga, 2021/2022
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

43. Peter Olayinka

Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

Komentáře (53)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Srdcar114     před 3 lety 21.02.2022 18:19 |  
    6 1

    S hodnocením souhlasím.Našimi nejlepšími hráči byli Kolář a Kačaraba. Hrotový útočník nám chybí,máme s tím problém.Začínáme vyhrávat stejně jako Plzeň 1 0. Velkým problémem našeho týmu jsou zranění. Není to tak dávno,kdy v záloze hrála trojice Masopust,Ševčík,Holeš. Doufejme,že alespoń jeden z nich ve čtvrtek nastoupí.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    mig52     před 3 lety 21.02.2022 18:37 |  
    7 16

    Alanore, hodnocení se mně líbí. Víc než na známky se soustředím na slovní hodnocení a dnes dle mne je parádní a výstižné. Velmi si cením toho, že umíš nejen pochválit, ale ukázat i na rezervy či případná pochybení. A ono to protekční nasazování Teclíka, nesmyslný post pro Schranze a netahounstvi Ševčíka jsou přesně ty věci, které nás brzdí před větší kvalitou.


    Komentář byl uživatelem upraven (21.02.2022 18:55) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      rak (přítel SN)     před 3 lety 21.02.2022 18:45 |  
      5 6

      Standa tedy nezářil, ale věřím trenérům, že mají důvody pro jeho nasazení. Jestli jsou správné, to je otázka, ale označovat to za protekční se mně nezdá. Nějak nevím, proč by měl mít protekci. O tom by se možná dalo mluvit, kdybychom ho chtěli dobře prodat a potřebovali ho ukazovat, ale to určitě nehrozí. Výrazný útočník nám ale evidentně chybí. Krmenčík to zatím není, u Schranze mně přijde, že by nebyl špatný do otevřenější obrany, ale jinak také úplně ne. Možná to bude plnit Fila. Předpoklady pro to, zdá se, má.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      pinochet     před 3 lety 21.02.2022 19:13 |  
      12 0

      Já bych právě k „netahounství Ševčíka" měl jedinou drobnou výhradu, mně totiž stejná známka pro něj a pro Samka nepřijde fér. Mělo by se měřit všem stejným metrem a nebrat ohled na to, kdo je začínající a na koho spoléháme, hodnotit prostě jenom výkon na place a podle mě byl Šéva minimálně o stupeň lepší než Samek, např. jeho střela z dáýlky byla výstavní, čkoda, že nestřílí častěji.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 3 lety 21.02.2022 20:20 |  
      10 7

      Netahounství Ševčíka? Myslíš toho hráče, kterej jezdí každej zápas od vápna k vápnu jak motorová myš?

      Nevim na jaký zápasy koukáš, ale napsat tohle to je docela síla… teď se mu tolik nedaří herně, ale netahounství? Dyť ten frajer patří každej zápas v lize i evropských pohárech mezi tři nejběhavější playery na place… to je box to box dříč jak málokdo, ten se nezastaví, včera měl za poločas naběhaných přes 7 kilometrů, nejvíc ze všech 22 hráčů na hřišti, než ho vylízanej Jindříšek zranil…

      Vyčítej mu klidně že něco zkazí herně, ale netahounství je to poslední…

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        mig52     před 3 lety 21.02.2022 20:40 |  
        3 10

        Napsals to sám. Netáhne tým herně!!! Já tím netahounstvím opravdu nemyslel nějaké ježdění motorové myši či rekordy v běhavosti. Možná jsem se mohl vyjádřit přesněji, tedy ještě jednou, dle mého názoru, a jak pozoruji, i jiných diskutérů, nás netáhne herně. A s tím se tak nějak počítalo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2022 12:14 |  
          4 1

          Migu Migu :-((.
          Nepiješ náhodou poslední dobou slivovici nějakou divnou?
          Jseš to fakt Ty?
          Ševčík je hráčem ( a dal jsem si tu práci), který schytal v zápase na Slovácku, s Fenerbahce a Klokanama nejvíc faulů. A proč?? Protože má míč a chce hrát!!!
          A jak já pozoruji, tak poslední dobou od ostatních diskutérů dostáváš spíše čočku Ty.
          Ale protože Tě mám rád, tak Tě jen chci maličko napovědět.......
          Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            mig52     před 3 lety 23.02.2022 13:28 |  
            2 1

            Sokrate, Ševa byl tady mnohými pasován za nástupce Nika. (Mnou ne!). Jistě, jako zkušený mazák by to měl brát na sebe, já však vidím, že výkonnostně prostě netáhne, nedaří se mu tak, jak by lídr měl hrát. Už kolegu brambůrka jsem upozorňoval, že jsem tím neměl na mysli jeho nasazení, to je ok. Proto i teď zdůrazňuji, že mám na mysli jen herní stránku, nic víc či míň. Nasazení a bojovnost by dle mne měla být samozřejmostí. Zase z toho nechci dělat vědu, každý sportovec má právo na slabší formu a Ševčík zatím herně není na topu. V této době, po odchodu Nika a Kuchty, je to tuplovane nepříjemné, i proto má trochu rozladěná reakce. A jistě sis všiml, že jsem nebyl sám, kdo to konstatoval, byť jsme asi byli v menšině. Ale nejsem si vědom, že bych Ševčíka urážel či hejtoval. Tož tak. Slivovici teď, žel nemám žádnou, ani tu divnou. :((((. Jinak děkuji za upozornění na mou osobu. Jsem už takový, že nesnáším prvky protekce a když ji tady cítím, či naopak nespravedlnost vůči někomu, servítky ode mne jdou stranou. Uvědomuji si, že nemusím mít pravdu, či narážím, ale jde to od srdce. To moje je často prudké, mělo by mně vyslat občas silnější signál, ať počkám s příspěvkem do druhého dne.... . Tož tak nějak.


            Komentář byl uživatelem upraven (23.02.2022 13:46) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Alanor (admin)     před 3 lety 21.02.2022 20:41 |  
        6 1

        To si asi nerozumíme. Já to nemyslel ve smyslu "netahá" = neběhá. V pracovitosti je Ševčík top. Já to myslel tak, že to není lídr. A že čím víc se na něj budou fanoušci a spoluhráči spoléhat ve smyslu rozhodování zápasů atd., tím spíš ho ta tíha očekávání bude dusit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Edof     před 3 lety 21.02.2022 23:30 |  
        0 1

        Tahounem je podle trenéra Tecl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      kalex     před 3 lety 22.02.2022 09:46 |  
      1 0

      Hele s tím Ševou jsi docela přestřelil. Ten jezdí fakt jako motorová myš. Akorát ty zranění. Imho tak zkušený hráč jako Jindřišek si ten zákrok taky mohl odpustit. Jestliže nějaké kopyto jde po technických hráčích pro hrst zlaťáků, tak se ta naše liga nikdy neposune.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    mirda     před 3 lety 21.02.2022 18:58 |  
    8 8

    Po nejskvělejší zimní přípravě náš útočník ,,číslo 1'', který prý vypadá velice dobře, jde den před zápasem s Bohemkou na vlastní žádost hrát s teplotou přátelák za béčko. Není toto nějaké divné vysvětlení?

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      necich     před 3 lety 21.02.2022 19:30 |  
      10 8

      Není...

  4. Útok

    Xerxes     před 3 lety 21.02.2022 19:19 |  
    23 2

    Nic proti Standovi nemám a je třeba uznat, že umí být týmový hráč, napadá a umí na hřišti povzbudit tým. To jsou všechno klady. Ale on NEMŮŽE být útočník č. 1, pokud chceme vyhrát titul...To je naprosto do očí bijící.
    Přeju mu, aby zůstal v kádru, v roli mu odpovídající. A byl nadále jeden z vůdců kabiny a mentor mladších kluků, ale nemůže mít takovou minutáž i v dalších zápasech....
    Koho tedy na jeho místo?
    Osobně myslím, že jsou tři reálné varianty. 1) Schranz (na křídle je podprůměrný) 2) Krmenčík (stále věřím, že může pomoct 3) Fila (pokud by se zázračně chytnul). Olayinka je asi jednička na své křídelní pozici. Doufám tedy, že Trpiš opustí toto "teclovské" období, kdy Standa hraje prvního strikera. To by dopadlo asi titulem Plzně...


    Komentář byl uživatelem upraven (21.02.2022 19:20) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Útok

      rak (přítel SN)     před 3 lety 21.02.2022 21:15 |  
      4 4

      To může dopadnout, i když bude v útoku kdokoli. Plzeň má jednoznačně nejlehčí los. Potřebujeme u nich vyhrát a to nebude legrace.

      • Re: Útok

        Dennis     před 3 lety 21.02.2022 21:32 |  
        6 0

        V čem má Plzeň jednoznačně nejlehčí los? Ty zápasy venku mi přijdou docela porovnatelný (ze Zlína, Jablonce, Olomouce a Boleslavi se nevozí body nikdy lehce), doma mají nás a Baník. Dva těžký zápasy. My máme doma derby, ale pak lehčí tři soupeře. Vidím to dost podobně. Hodně asi napoví derby a zápas v Plzni.
        My máme:
        doma - Sparta, Budějovice, Pardubice, Zlín
        venku - Hradec, Liberec, Plzeň, Jablonec
        Plzeň má:
        doma - Pardubice, Teplice, nás, Baník
        venku - Zlín, Jablonec, Olomouc, Boleslav.

        • Re: Útok

          rak (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2022 00:56 |  
          2 0

          Beru zpět. Když jsem se před pár dny na to díval, přišlo mně to relativně snadné. Není to úplně tak. Ale vyhrávají jako teď v Budějkách, kde byli lepší tak možná dvacet minut ve druhé půli, kdy domácí sevřeli, jinak ne. Bílek to staví na pevné defenzívě a vpředu má na výběr vysoké hráče, i když teď dal zrovna gól Bucha.
          No, je to tak. Ty vzájemné zápasy napoví. Nedivil bych se ovšem, kdyby skončily remízami, i když doufám, že už derby dáme. Letos se asi poprvé bude rozhodovat dominantně v nadstavbě, ale bude i důležité z jakých míst tam kdo půjde.

          • Re: Útok

            Dennis     před 3 lety 22.02.2022 09:14 |  
            1 0

            Oni mají nesporně výhodu v tom, že nás mají doma a mají za sebou už zápas s rudochy. Pro nás z toho plynou dvě věci. Musíme konečně zase vyhrát derby a musíme se pokusit vyhrát v Plzni. Minimálně tam neprohrát. Bohužel jsme tam v poslední době hráli i dost nepovedené zápasy, když ne výsledkově, tak herně. Měli bychom k tomuto zápasu přistoupit jako k zápasu v Istanbulu nebo Berlíně. Hrát koncentrovaně a ve vysoké intenzitě (pohyb bez míče, presování). Pak bych se výsledku v Plzni nebál.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    tolsimir     před 3 lety 21.02.2022 19:42 |  
    15 4

    Zatímco u Tecla dokážu nalézt alespoň nějaké důvody, které i zmínil realizák, tak přiznám se, že neustálé stavění Schranze je pro mě větší záhadou. Krom gólů - za to všechna čest - byl na hřišti prakticky vždy jeden z nejslabších. A je jedno, jestli to bylo na křídle či hrotu (tam to bylo sice o malinko lepší, ale furt slabé)

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Edof     před 3 lety 21.02.2022 23:35 |  
      2 4

      Slabší než Standa být už snad nemůže. A to je Standa můj oblíbenější.

  6. Hodnocení hráčů.

    rybarmirek     před 3 lety 21.02.2022 19:57 |  
    9 2

    Hodnocení perfektní,jako skoro vždy.Kdyz bude Kacaraba dál pokračovat v současných výkonech,tak ho neudržime.Standu mám rád,ale jako útočník č.1 to nejde.Krmencika ještě neodstavujte, já si pořád myslím, že přece nemohl zapomenout hrát fotbal.Filla bude dobrej,snad.Figuru má na fotbal perfektní!

    • Re: Hodnocení hráčů.

      Alanor (admin)     před 3 lety 21.02.2022 20:46 |  
      6 0

      Kačaraba potřebuje ještě ustálit výkony, aby mohl být oporou. Protože on je pořád schopný mít rozptyl, kdy jednou zahraje jako Deli ve výborné formě a podruhé zmatkuje a nedá přihrávku. Oboje už na jaře ukázal. Ale obecně těch lepších výkonů je tuto sezonu o dost víc než slabých a celkově je na něm patrné zlepšení. Jak jsem byl na začátku jeho angažmá skeptický, tak si mě získal a v základu je právem (i kdyby nebyla personální nouze na stoperech). A brzy třeba bude i jistotou, co je připravena na přestup třeba do Bundesligy.


      Komentář byl uživatelem upraven (21.02.2022 20:46) . Zobrazit původní komentář

  7. Zápasy venku

    Borgetti     před 3 lety 21.02.2022 20:43 |  
    6 0

    Víte kde se nám na venkovních hřištích (ne)daří nejvíc?
    Za 5 posledních zápasu u každého venku: 1. V Mladé Boleslavi 0-0-5
    (0:2,0:3,0:1,0:1,0:3) U tak ofenzivního klubu, tam neinkasovat za 450 minut je famózní.
    2.-4. 0-1-4: Liberec, Teplice, Olomouc - též 0 inkasovaných za 5z.
    5. Slovácko 1-0-4
    6. Karviná 0-2-3
    7.-8. Ve Zlíně nebo na Spartě? Je to jedno 1-1-3

    Nejhůře se nám hraje v Ďolíčku. Bilance 1-2-2. Vyhráli jsme tam sice 2x o 3 a více branek, ale zas 3x z 5 z. ani neskórovali.
    Pak to jde ještě hůře v Jablonci a Ostravě, kde je pravděpodobnější remíza 0-3-2 a v Plzni 2-0-3.
    Pardubice, Hradec a ČB jen vzorek 2-3 zápasu. Počítám novější dekádu od záchrany Slavie.

    • Re: Zápasy venku

      kalex     před 3 lety 22.02.2022 09:33 |  
      1 0

      Co se týče souboje s klokanem u nich, tak mám pocit, že se tam hrálo poslední roky vždycky ve startu jara a hřiště tam pro technické mužstvo nebylo. To pak bylo taky dát rychle gól a pak si na ně počkat. Ale mohu se mýlit.
      No nehrajeme jako z partesu, ale čeho si cením je bojovnost. Čtvrtek bude hodně důležitý a pokud ho zvládneme, měli bychom jít dost nahoru. Psychika je mocná čarodějka.
      A co se týče Krmelce: já pořád věřím, že to vybalí až teď. Pořád tomu věřím a vůbec neřeším, jestli ho mám nebo nemám rád a jakou má minulost. Tu má každý nějakou.

      • Re: Zápasy venku

        kjandourek (admin)     před 3 lety 22.02.2022 10:32 |  
        1 0

        Trochu jsem se na ty zápasy na Bohemce podíval:

        1.5.2016 - 0:0... Uhrinova Slavia byla pátá a tohle byla čtvrtá remíza v řadě
        6.5.2017 - 1:3... Šilhavý šturmoval za titulem, na hlavičku Mingazova odpověděli domácí z penalty za faul Frydrycha, ve druhé půli nejprve Zmrhal využil pas Hušbauera a potom se trefil zpoza vápna (pravou!) Sýkora
        19.8.2017 - 0:0... mistrovská kocovina, čtvrté kolo a druhá bezgólová plichta z venku. Zápas vyvrcholil dresem, který Altintop hodil fanouškům a oni mu jej vrátili zpět.
        3.3.2019 - 0:3... zápas rozhodla 20 minuta, kdy domácí Puškáč dal gól, ale VAr doporučil přezkoumání předchozího faulu na Masopusta. Výsledkem bylo odvolání branky a Součkova penalta, ještě do půle skóroval Škoda a výsledek pečetil Hušbauer.
        16.2.2020 - 1:0... První kolo po odchodu Součka, Škody a Hušbauera rozhodla špatná rozehrávka Frydrycha deset minut před koncem
        25.4.2021 - 0:0... teoreticky mohla Slavia vítězstvím už získat titul, ale i tak byl její náskok takový, že o titulu nikdo nepochyboval... teoreticky bylo hotovo ještě před následujícím zápasem s Plzní.
        19.9.2021 - 1:5... živě v paměti - poločasové vedení domácích 1:0, po přestávce smršť...

        Suma sumárum - vysloveně zimní zápasy byly dva - výhra 3:0 a prohra 0:1 z pohledu SKS, Dva jarní zápasy květnové, jeden dubnový a dva podzimní - jeden v srpnu a jeden v září... a v nich dvě výhry a tři plichty 0:0.... Dá se tedy říci, že ty bezgólové plichty by nemusely jít úplně za špatným stavem hrací plochy - i když zvláště v poslední sezóně tam byl děsivý terén celé jaro...


        Komentář byl uživatelem upraven (22.02.2022 10:34) . Zobrazit původní komentář

  8. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    buran     před 3 lety 21.02.2022 21:40 |  
    6 0

    Často čtu že náš problém jsou rohy a že jich s klokanem bylo , gól prakticky žádný! No a vidíte MU v PL dal první gól z rohu poprvé od dubna tj. asi 140 rohů!! Jinak Koli je vidět že získává zase svou jistotu a Kačaraba fakt hodně slušně!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Leksel     před 3 lety 21.02.2022 22:09 |  
      4 1

      Těch rohů máme fakt požehnaně, ale nic z nich, občas to zkoušíme nakrátko nejspíš nacvičeným signálem, ovšem často se míč ani nedostane do vápna a namísto toho jsme zatlačený až k půlce. To mě vždycky nadzvedne, že to je zbytečně zahozenej roh. Ale jak uvádíš, i v "lepších společnostech" se ty rohy nedaří.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        p!erreCORE     před 3 lety 23.02.2022 14:00 |  
        1 1

        Tak statisticky ověřeno je na gól z rohu potřeba 50 pokusů.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    o-cab     před 3 lety 21.02.2022 21:46 |  
    6 6

    krome detailu souhlas:
    - Peter je posledni dobou na balonu spatny, dela silene ztraty a neni schopen prejit hrace. 7 za gol mozna, ale herne i pres snahu na 5.
    - Kolar klidne za 8, mel jsem z nej fakt radost, snad predvede jeste par takovych vykonu a docka se zahranicniho angazma. jeho rozehravka byla na jeste lepsi urovni nez Mandousova, zvlaste co se delsich balonu tyce, a zachranil nam body.
    - Plavsic je podle me jedina logicka volba na 10 a bodum je cim dal tim bliz. snad si neco pripise ve ctvrtek.
    - u Schranze vlastne do ted nechapu, co je jeho prirozeny post. podle me snad zadny nema a je to hrac spis pro situacni/takticke zamery. Fila mi prisel zajimavy a na te 9 jak ve vode, na hrot bych zkousel jeho, snad bude golovy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      lantsmit     před 3 lety 22.02.2022 10:00 |  
      2 5

      K Schranzovi za mě tolik, že pro náš způsob hry nemá potřebné parametry. Je to hlavně hráč do brejku, což v lize prakticky nevyužijeme. Při zápasech v Evropě, kdy se šance k brejku naskytne mnohem častěji, zase nemá ani TOP rychlost, ani TOP techniku, takže se k tomu svému TOP zakončení dostane málokdy. Charakter má podle mě v pořádku, bojuje, maká, snaží se plnit pokyny realizáku, ale má svoje limity, které bude těžko někam posouvat.

      K Plavšičovi souhlasím s tím, jak ho zhodnotil Martin Hašek, má světový parametry, co se týká rychlosti, mrštnosti, techniky i kondice jako takové (viz jeho pravidelně naběhané kilometry), ale špatně vnímá prostor, a proto mu dělá potíže dát balon včas a správným způsobem tam, kde je to pro tým nejlepší. O nějakých automatismech v rámci určitých herních schémat pak u něj (zatím) nelze uvažovat vůbec. Neustále improvizuje, protože si může dovolit počkat, jak se situace vyvine... Protože ji ale nakonec špatně vyhodnotí a k automatismům (tzn. kam má dát v dané situaci bez rozmyslu přesný balon) nedorostl, často to řešení není optimální a ani dostatečně rychlé.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        o-cab     před 3 lety 22.02.2022 10:47 |  
        0 1

        S tim Plavsicem je to zajimavy. Haska moc nemusim, takze jsem to ignoroval, ale pustim si to. Vsechna pozitiva, co pises, jsou pravda, ale traba na tom kraji, kdyz hraje niz, me neskutecne sere, jak on se v polovine pripadu po obdrzeni mice otoci zpatky k nasi brane, i kdyz jsou pred nim jasny situace. Ted mluvim o dobe, kdy hral v zaloze, v te obrane to paradoxne nedela, asi taky kvuli tomu, ze spoustu balonu dostava az po nabehu na hranici soupere vapna kde instinktivne hleda reseni centrem, ktery ma vyborny. Podle me kdyz je vys, tak tam jde vic instinktivne k brane a nema tolik casu premyslet. Uvidime, co ho nauci.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2022 15:44 |  
          1 2

          On není tahový hráč.

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            o-cab     před 3 lety 22.02.2022 16:38 |  
            0 0

            to bude presne ten problem kdyz ma hrat niz, pod tim hrotem by mu to tedy mohlo sedet

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2022 17:15 |  
              1 2

              Spíše by mě zajímalo, proč to trenérský tým za celou tu dobu, co je u nás... anebo vlastně ještě déle, když o něj měli zájem ještě dlouho předtím, neviděli. Povedlo se ho získat a přišlo mi stejně jako u několika dalších hráčů, jako by Trpišovský a spol. řekli, ''a co teď s ním?''. Zkouší ho na kraji obrany, ale pokud z něho chceme vytáhnout maximum, tak se musí zkusit pod hrotem. Jinde se nedokáže tak prodat.
              166 cm je za mě strašně málo pro krajního beka, i když Oscar není taky žádný dlouhán, furt má 174 cm, což je sakra znát.

              • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                iwanowicz     před 3 lety 22.02.2022 21:26 |  
                0 0

                Prisel jako nahrada za Olayinku, ktery mel odejit do Nemecka, ale neprosel zdravotni prohlidkou.

                • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                  Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2022 21:53 |  
                  1 5

                  Ale typologicky jsou od sebe docela daleko. Neumím si za sebe moc představit, abychom jako jedničku na levé straně zálohy měli Plavšiće.
                  Velká škoda, že jsme v létě upřeli pozornost na Plavšiće a nezkusili přivést Ewertona, dobře se na něj dívalo a i by lépe zapadl do našeho systému (na pozici LZ). Letos už ty výkony potvrdil i čísly, takže se nedivím tomu nesmyslu (píše se okolo 50M Kč), který za něj MB žádá, ale jelikož nemají náhradu, tak je ten jejich požadavek logický. V létě to mohla být ale jen třetinová částka...

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        japhy     před 3 lety 22.02.2022 11:04 |  
        1 1

        Schranz a brejkový hráč? Se mi nějak nezdá.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          o-cab     před 3 lety 22.02.2022 11:16 |  
          1 0

          proc by ne?

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          lantsmit     před 3 lety 22.02.2022 11:57 |  
          2 2

          Hlavně z Budějovic a slovenské repre si ho takhle pamatuju... A u nás taky odehrál nejlepší zápasy, resp. jejich pasáže do relativně otevřené obrany soupeře

  10. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    starec     před 3 lety 21.02.2022 22:52 |  
    8 11

    Hodnocení je výstižné, Alanore, dík. Výjimkou je podle mne chvála a 7 pro Olayinku. Akrobatický gól OK, ale jinak, až na sympatickou běžeckou vitalitu, bída. Místo opěvovaných nůžek mohl balon účelněji trknout hlavou. Jinak - přál bych si větší využití Madsena, ten kluk je výtečný. A naopak zapomenout na Krmenčíka. Není to o tom, že se mu nedaří. On to prostě neumí. Od zpracování balonu po jeho hru/nehru hlavou. V podstatě nevyskočí, jeho výška je k ničemu. Ševčík - doufám, že do čtvrtečního zápasu bude fit, V tom může být jeho držení míče velmi užitečné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      rak (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2022 01:03 |  
      6 1

      Souhlas skoro se vším. Peterovi se úplně nedaří technicky, třeba i obcházet hráče. Ale vyzdvihl bych ještě jednu věc a to je presink, napadání soupeře, vcelku často úspěšné.
      Také doufám, že ve čtvrtek bude i Holeš. Pro nás dost zásadní hráč.

  11. Kolář zase tak dobrej nebyl,

    Slávista 51     před 3 lety 22.02.2022 05:47 |  
    2 7

    aby se stal hráčem utkání.

    • Re: Kolář zase tak dobrej nebyl,

      ColinSKS     před 3 lety 22.02.2022 09:31 |  
      3 6

      mne zas překvapil dostál, který řekl, že Oli je podle něj nejlepší hráč ligy. já mám Oliho rád, ale to je drbání balonu mne často vytáčí.

  12. Ohlasy po zápase

    clash     před 3 lety 22.02.2022 08:55 |  
    8 0

    Rozhovor s Olím:
    Viděl jsem upřímnou radost z toho, že se Koli úspěšně vrátil. A jak se Olí rozzářil, když se ho zeptali na přítomnost fanoušků ... To mě pohladilo po duši.
    Jindra na TK (přibližný citát):
    Kdyby se mě někdo zeptal, jestli může dát Osky góla z 25m pravou nohou z první, zakroužkoval bych NE. :-)

    • Re: Ohlasy po zápase

      ColinSKS     před 3 lety 22.02.2022 09:29 |  
      1 6

      ještě že ten volej oli nedal, myslím že byl v ofsajdu a takový krásný gol neuznat, to by mrzelo.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    dauby     před 3 lety 22.02.2022 10:12 |  
    24 14

    Nesouhlasím s hodnocením dvou hráčů. Podle mě nejlepší slávisté na hřišti byli Kačaraba a Plavšič. Takže minimálně Plavšič by si sedmičku zasloužil, Kačarabovi bych já osobně dal známku 8, je čím dál tím lepší. Naopak známka 4 pro Tecla je pro mě nepochopitelná. Dal bych mu dvojku. Nepředvedl vůbec nic, na hřišti je úplně k ničemu. Tohle jde za Trpišovským. Každá zápas hrajeme s jiným útočníkem, jen Standa nastoupil 2x. Ten kluk snad nikdy góla nedá, s ním hrajeme prakticky v deseti. To, že nemáme útočníka, je chyba celého sportovního vedení, a samozřejmě i Trpišovského. Nechali jsme odejít dva nejlepší útočníky, nejdříve Musu (toho jsme prakticky vyhnali) a pak Kuchtu, a teď budeme útok stavět na Teclovi? To je výsměch.

    Včera přísnější měřítko snesli Kačaraba a Plavšič, líbil se mi i Madsen. Olayinka hraje chvílemi perfektně, chvílemi nehraje vůbec, potřeboval byl zlepšit disciplínu. Slušně zahrál i Oscar, naopak Bah byl včera špatný. Celkově byl ale fotbal v našem podání téměř nekoukatelný, i s prachbídnou nefotbalovou Bohemkou jsme měli velké problémy a dát dvě přesné přihrávky po sobě je pro nás nadlidský úkol. Spokojenost může být nakonec s výsledkem, s předvedenou hrou rozhodně ne. V naší hře nelze vysledovat ani náznak nějakého systému, alespoň já ho tam nevidím. Poslední tři výsledky dobré, ale hra, snad s výjimkou zápasu na Fenerbahce, bídná. Tohle není Slavia, jak ji známe z posledních let.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Myšák     před 3 lety 22.02.2022 11:30 |  
    2 1

    Skoro stydím,vypadá to jako že nemám vlastní názor ale kdybych ho napsal,tak by to byla kopie Alanora.Vystihl to (podle mne) úplně přesně.Víte někdo,kdy nastoupí naši marodi (dlouhodobí) ? Mimo Bořila o tom mám informace.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2022 12:04 |  
      6 3

      Teda já nechci úplně vrtat, ale větu "Mimo Bořila o tom mám informace." si vykládám tak, že máš informace o všech kromě Bořila. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Myšák     před 3 lety 22.02.2022 14:51 |  
        6 0

        Hele,ty Wulfstane jeden....... Taky píšeš blbosti : Už podruhé mi píšeš,že v tom necheš vrtat ale vrtáš ! Ale jo,napsal jsem to blbě.A teď mi prosím vás někdo řekněte,kdy by mohli nastoupit Kúdela,Hovorka,Provod ??? Čeština je krásný jazyk.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 22.02.2022 15:19 |  
          2 5

          Občas samozřejmě taky napíšu nějakou blbost a jsem vždy rád, když mě na to někdo upozorní. :-) A co se těch marodů týká, nevím. Jen si tak tipnu. Kúdela nastoupí v posledním kole a pak ukončí kariéru, Hovorka půjde hostovat do Boleslavi, kde ho bude Jarolím nasazovat celkem pravidelně a Provod nastoupí již brzy.

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            Dennis     před 3 lety 22.02.2022 16:32 |  
            0 0

            Kúdela doufám takhle ne, pořád v něm vidím obrovský přínos, pokud bude zdravý.
            S tím Hovorkou do Boleslavi nevím. Jarolím je dost pedant na fyzičku a zátěž, navíc ze staré školy, úplně nevím, jestli je tohle ideální cesta pro kolena Hovorky. Spíš asi postupně rozehrávat u nás na kvalitní trávě v Edenu.
            S Provodem souhlas.

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              dArtagnan     před 3 lety 22.02.2022 21:34 |  
              2 0

              Asi všichni pamatují, kolik utržených vazů tu za KJ bylo... Takže to Gadži asi pojal jako zkoušku ohněm. Pokud jeho kolena přežijí Jarolíma, vydrží už navěky :-)

  15. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Lunaris     před 3 lety 22.02.2022 15:57 |  
    15 7

    Přesně s tím Teclem. Jakože v nejlepším klubu u nás hraje hrota hráč, který už by měl plnit hlavně roli v kabině, případně občas naskočit z lavičky, je provar sportovního úseku. Bohužel i v nábězích a napadání jde Teclův přínos strmě dolů a nemá to efekt. Schranz taky ofenzívě nijak nepřispívá, tak se nikdo nemůže divit, že hrajeme dopředu tak špatně. Dával bych víc šancí Sorovi.