Hráči Slavie

Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

Denis Višinský přestupuje do Liberce, Slavia má možnost jeho zpětného odkupu za předem daných podmínek. Denis Alijagič odchází do Liberce na půlroční hostování. V druholigovém Vyškově budou působit Antonín Kinský a František Matys. Několik mladých slávistů odchází do Vlašimi.

Komentáře (110)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

    Fačín     před 3 lety 01.02.2022 13:22 |  
    9 22

    S odsunem Alijagiče opravdu nesouhlasím, po odchodu Kuchty v útoku nemáme žádný přetlak a místo útočné dvojky za Krmenčíkem bylo volné. Takže místo nadějného mladíka bude raději hrát zoufalý Tecl.

    A ani prodej Višinského se mi nelíbí, ztrácíme nad ním kontrolu. Navíc potřebujeme zaplnit místa na "b" soupisce pro EKL ligu, z tohoto principiálního hlediska mi odchody talentovaných odchovanců přijdou nesmyslné. Pochopím to u hráčů, kteří na Slavii nemají a nejspíš nikdy mít nebudou, jako byl třeba Kosek nebo Matys, ty nemá cenu v kádru držet.

    • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

      Dennis     před 3 lety 01.02.2022 13:42 |  
      17 1

      Dvojka do útoku je Schranz. Na lajně teď hrál "z nouze", asi tam ještě odehraje začátek jara, ale pak se dá předpokládat, že beky budou hrát primárně Bah a Oscar, před nimi křídla Masopust, Olayinka, Plavšič nebo Sor a tím pádem Schranz bude druhá volba do útoku. A to ještě máme Lingra, kterému se návratem Provoda a dost možná i tím, co v neděli ukázal Madsen, paradoxně možná zvýší konkurence uprostřed. Může hrát také na kraji, případně v útoku. Alijagič i Višinský musí teď hlavně hrát, u nás by tu jistotu neměli.

      • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

        Fačín     před 3 lety 01.02.2022 13:51 |  
        9 17

        Doufám, že máš s tím Schranzem pravdu. Opravdu nerad bych viděl na nějaký důležitý zápas na konci sezony v útoku pana Tecla.

    • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

      Lunaris     před 3 lety 01.02.2022 13:52 |  
      17 8

      Kolikrát jsi viděl Alijagiče hrát? Kolik let jsi odtrénoval v lize? Chápeš to jednoduché sdělení za těmi odchody, že ani Alijagič a ani Vyšinský na současnou Slavii a na požadavky trenéra nyní nemají, ale je potřeba, aby hráli, aby měli větší šanci se na požadovanou úroveň dostat? Ve Slavii by se ti kluci nikam neposouvali, protože by seděli na tribuně. Co je na tom k nepochopení? Zase se otíráš o Tecla jako spousta dalších rozumbradů tady, ale Standa evidentně má vlastnosti, které trenér u útočníka chce vidět, a má je momentálně na vyšší úrovni než Alijagič.

      • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

        Fačín     před 3 lety 01.02.2022 14:03 |  
        8 27

        Standa hlavně nemá kvalitu na Slavii, proto se o něj "otírám". Alijagič ho už teď strčí do kapsy, ale holt Trpišovský se s mladýma moc "pachtit" nechce, radši přijde k hotovýmu. No a Staník je přeci super kamarád do kabiny.

        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

          MarkMobius1983     před 3 lety 01.02.2022 14:08 |  
          10 9

          Ježiš, ty fakt buď máš duševní poruchu nebo jsi jenom debil :-)

          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

            Fačín     před 3 lety 01.02.2022 14:14 |  
            7 12

            A nebo mám jen svůj názor a na rozdíl například od tebe tu ostatní neurážím, což je zatím to jediný, na co ses tu zmohl ty.

            • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

              kalex     před 3 lety 01.02.2022 15:19 |  
              7 5

              No ale argument zatím žádný. Imho v tom výčtu útočníků jsi tak nějak zapomněl na Schranze.
              Tvl, ty a ještě jeden dobrodruh se tady budete pořád dohadovat, ale sehnat si fakta, což by dokázal i můj 14ti letý syn, je pro vás nadlidský úkol.

              • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 02.02.2022 16:32 |  
                1 1

                Byl tvůj syn před 13 lety 1no letý, před 12 lety 2ou letý, před 11 lety 3ří letý, před 10 lety 4yř letý? ;-)

          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

            Harvey     před 3 lety 01.02.2022 15:19 |  
            2 3

            Tak bacha, neházej Fačína k nám co máme duševní poruchu. Ty ovlivňují především emoce, případně mohou mít psychotické efekty. Na racionalitu názorů mají vliv zřídka. Je rozdíl mezi tím mít duševní poruchu a být hloupý. Naopak pro lidi s některými poruchami je specifická vyšší inteligence i sociální inteligence.

            • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

              kjandourek (admin)     před 3 lety 01.02.2022 15:48 |  
              1 4

              Ale ten předchozí příspěvek tohle nevylučuje.. spíše naopak...

              píše tam: buď duševní porucha nebo ......

              takže i on vnímá, že tam není rovnítko... že je rozdíl mezi člověkem s duševní poruchou a člověkem omezeným až hloupým :-)

              To jenom na okraj bez větších závěrů ;-)

              • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                Harvey     před 3 lety 01.02.2022 16:05 |  
                4 1

                No právě kvůli tomu nebo! Prakticky říká, že lidé s duševní poruchou a debilové působí na lidi stejným dojmem. Ale tak tomu není. Ale je to skutečně jenom tak na okraj bez větších závěrů :)

        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

          soudek82 (přítel SN)     před 3 lety 01.02.2022 14:11 |  
          13 2

          a kolikrát jsi tedy Fačíne viděl Aligajiče hrát?

          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

            Fačín     před 3 lety 01.02.2022 14:14 |  
            4 15

            Co to je za argument? Ale pokud tě to doslovně zajímá, tak na podzim byla Vlašim minimálně třikrát v televizi na ČT (jestli se nemýlím tak ve všech těch zápasech skóroval) a sestřihy v Dohránu byly každý kolo.

            • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

              soudek82 (přítel SN)     před 3 lety 01.02.2022 14:26 |  
              9 3

              no píšeš, že Aligajič už dávno strčil Tecla do kapsy...pokud jsi to usoudil z toho, žes viděl několik zápasů Vlašimi živě, nebo aspoň v TV, je to tvrzení s kterým můžu polemizovat, ale je podložené nějakými fakty.

              Pokud to tvrdíš na základě sestřihů z dohrána, tak je to jen další ničím nepodloženej blábol, protože z toho poznáš leda prd...

              Ergo si myslím, že je to naprosto validní dotaz....

              • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                Fačín     před 3 lety 01.02.2022 14:53 |  
                5 12

                Já to usoudil hlavně z kvality hry Standy Tecla, protože toho strčí do kapsy třeba i takový Jiří Klíma z Ostravy nebo Řezníček z Brna.

                • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                  lubi34     před 3 lety 01.02.2022 15:01 |  
                  8 7

                  Takže jsi Denise NEVIDĚL a přesto tvrdíš že má na SKS supr!!!!

                  • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                    Fačín     před 3 lety 01.02.2022 15:03 |  
                    4 4

                    Na to jsi zase přišel jak?

                    • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                      lubi34     před 3 lety 01.02.2022 15:13 |  
                      2 4

                      Tak viděl nebo ne? Na tu otázku jsi NEODPOVĚDĚL.

                      • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                        Fačín     před 3 lety 01.02.2022 15:19 |  
                        6 4

                        Asi nechápeš psaný text. Ano, viděl, páteční přenosy druhý ligy na Čt sleduju pravidelně, rád koukám třeba na Duklu, akorát spartě "b" jsem se trochu vyhýbal.

                        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                          lubi34     před 3 lety 01.02.2022 15:40 |  
                          4 2

                          OK já taky koukal a můj názor je ten že talent má a je třeba aby hrál 1.ligu no a JT a jeho tým usoudil že bude lepší jít na hostování. Uvidíme kdo bude mít pravdu zda ty nebo JT.

                          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                            Fačín     před 3 lety 01.02.2022 15:45 |  
                            5 5

                            No a proč tu šanci nedostane radši u nás? Aby si zvykal na náš styl hry, naše nároky a podobně? Chápu to u hráčů, na jejichž místě je přetlak, ale to tedy zatím u nás v útoku úplně nevidím.

                            Jde mi navíc trochu taky o princip, co asi uvidí veškerý naši mladý odchovanci do budoucna? Že u nás šanci nedostanou a budeme je vláčet po všech možnejch vesnicích, aby se "ukázali". A pokud se ukážou, tak si u nás zahrajou tak možná sezonu a půjdou zase o dům dál, abysme na nich vydělali prachy (viz případ Kuchta). Jakou pak asi budou mít motivaci se rvát za Slavii jako takovou?

                            • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                              pehacko     před 3 lety 01.02.2022 15:49 |  
                              4 1

                              Priklad kuchta je pro kazdeho mladeho hezka motivace… vykopal se v oporu hvezdu tymu a na JEHO prani sel ven za velkejma penezma a Slavia ho pustila. Kdyby misto hostovani sedel na lavicce nebo tribune na na Slavii, tak by ted byl zralý na konec kariery a nebo restart tak maximalne na bohemce.

                            • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                              kjandourek (admin)     před 3 lety 01.02.2022 15:55 |  
                              8 2

                              Tak se - tedy z principu - mohou tihle hráči podívat na Samka.... na něm uvidí, že když budou mít výkonnost, tak tu příležitost dostanou... Alijagič zazářil ve druhé lize, ale to neznamená, že hned bude mít na to, aby hrál v TOP klubu ligy vyšší...
                              Stejně tak - ze stejného principu - mohou ti samí hráči vidět, že nestačí být dobrý v druhé lize, že na sobě musí pracovat i hráč, který ve druhé lize vypadal jako velká hvězda...

                              • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                                Fačín     před 3 lety 01.02.2022 16:10 |  
                                3 4

                                Úplně jsem čekal, že na mě vytáhneš Samka:)) Uvědomuješ si, že je to jediný případ z cca třeba třiceti za dobu působení Trpišovského party ve Slavii? Výjimka potvrzuje pravidlo... Na mě to prostě působí, že se s mladejma Trpišovský nechce "srát", radši počká, až mu je někdo jinej vypiplá.

                                • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                                  kjandourek (admin)     před 3 lety 01.02.2022 16:18 |  
                                  10 0

                                  jestli to nebude tím, že Trpiš trénuje klub, který má ambice vyhrávat....

                                  Samek je právě ukázkou toho, že vůbec nekouká na to, odkud člověk je a kolik mu je... mladého hráče postaví, když má výkonnost... když jí nemá, musí jí získat...
                                  Když se podíváš na náš kádr, tak zjistíš, že Trpiš se "sere" s Lingrem, Ousouem, Oscarem, Madsenem, ... předtím se sral s Provodem, Zimou, Simou...
                                  Ano Trpiš už netrénuje juniorku, tak se nemůže piplat s každým sedmnáctiletým klukem, od toho jsou trenéři U19 a béčka, aby připravili hráče na dospělý fotbal a předali ho buď do áčka, nebo jinam..

  2. Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

    Ados     před 3 lety 01.02.2022 14:20 |  
    13 10

    Můj názor na Alijagiče je takový, že měl na jaro zůstat v týmu. Všichni o něm mluví o jako velkým talentu, gólů dal nespočet a věřím, že by i v A týmu dostal dostatečný počet minut. Navíc by trénoval s těmi nejlepšími a to by ho mohlo také posunout.

    Když ho porovnám s Hložkem, tak ten začal nastupovat ještě dříve a netahali ho po hostováních. Jestli je Denis takový talent, tak by se tu chytil. Trochu mi přijde, že se s ním nechtějí trenéři piplat a odsouvají to o půl roku.

    Navíc personální obsazení v útoku je špatný. Počítám tam pouze s Krmelcem a Schranzem. Standu mám rád, ale na Slavii už nemá výkonnost.

    Na druhou stranu hostování v Liberci vidím z ligy jako nejlepší.

    • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

      lukas6novak     před 3 lety 01.02.2022 14:30 |  
      18 0

      Hložek ve spartě, Samek u nás jsou docela vyjímky. Ale když si nakousl Spartu tak co třeba Karabec. Naskočil do áčka taky brzo, říkalo se o něm že je větší talent než Hložek a kam se za letošní sezónu posunul? Aby hráč zůstal v ačku tak musí mít takovou kvalitu aby si vybojoval dostatek minut a ne že naskočí do 15 zápasů ale odehraje průměrně 15 minut. Naopak Kuchtovi nebo Součkovi to hostování pomohlo, teoreticky by měl mít na hostování o dost víc minut než u nás a to mu může dát víc než paběrkování u nás. Samozřejmě bych byl radši kdyby zůstal tady a střílel góly za nás už teď ale pokud je výhled že by těch minut tady měl málo tak hostování je lepší cesta pro jeho rozvoj

      • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

        kjandourek (admin)     před 3 lety 01.02.2022 14:39 |  
        8 0

        Podobné to bylo s Tomášem Necidem, když na jaře 2008 hostoval v Jablonci... Na podzim si zahrál i ligu mistrů... v zimě sice odešel Standa Vlček, ale do klubu přišli Toleski a Střihavka, už tam byli Šenkeřík (nejlepší střelec Slavie v LM :-) ) a Ivana a Tomáš by neměl vytížení .... vracel se o pět ligových branek bohatší a na podzim už patřil k hvězdám ligy...

        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

          Ados     před 3 lety 01.02.2022 15:02 |  
          4 2

          Hele jestli si střihne polovinu možných zápasů v Liberci, tak asi ok. Tohle vytížení by u nás neměl.

          Jde mi jen o to, jestli není lepší si tyhle fakt velký talenty nepiplat sám a hustit do nich přesně to, co od něj trenéři chtějí. Teď bude pod Kozlem, který má zase jiné nároky.

          Byl bych nerad, aby Alijagič nebyl Musa 2, protože se trenérům zatím nelíbí.

          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

            kjandourek (admin)     před 3 lety 01.02.2022 15:22 |  
            11 2

            Mně tady zatím přijde, že si lidé na základě jeho čísel z Vlašimi vytvořili nějaká očekávání a teď jsou zklamáni, že se jejich očekávání neplní...

            Denis byl na soustředění a jdou zprávy, že tam zase příliš nezářil - nemám důvod tomu nevěřit... je mu osmnáct, ještě bude spousta času, aby se zlepšil... zase nemá smysl cpát na sílu do sestavy hráče, který ještě potřebuje zesílit a zlepšit se jenom proto, že je mladý a všichni říkají, že je to talent...

            Stejně tak na podzim upozorňoval třeba JT na to, že chceme hráče posílat na hostování i proto, aby dospěli lidsky.... aby vypadli z té relativně komfortní zóny, kterou mají v SKS, kde jsou hýčkáni jako talenti... aby se dokázali prosadit v konkurenci kluků, kteří mají jako kmenoví hráči svých klubů proti nim výhodu a v jiných podmínkách, než jenom v Edenu, kde mají k dispozici všechno až pod nosem...

            Prostě jako Suk, který na Viktorce trénoval v parku mezi hovnama a pak si setsakra vážil toho, že se dostal zpátky do Edenu

            • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

              Fačín     před 3 lety 01.02.2022 15:59 |  
              10 4

              Lidi jsou zklamáni ne proto, že se jejich očekávání neplní, ale proto, že nedostal šanci očekávání naplnit, v tom vidím dost podstatný rozdíl.

              • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                kjandourek (admin)     před 3 lety 01.02.2022 16:07 |  
                6 4

                Odejel na soustředění, kde měl stejnou příležitost jako kdokoliv jiný přesvědčit trenéra, že už teď má výkonnost, aby do kádru mohl patřit.... trenéry nepřesvědčil... mě to stačí...

                Šanci by nedostal, kdyby vůbec do přípravy nešel a šel hostovat rovnou... to se stalo třeba Beranovi, nebo Juráskovi

                • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                  Fačín     před 3 lety 01.02.2022 16:16 |  
                  9 5

                  S tou stejnou šancí úplně nevím - jestli jsem viděl správně, tak v ani jednom modelovém utkání nehrál v základu a v generálce s Baníkem nebyl ani na lavičce... Naopak zbytečný Tecl hrál v modelovém utkání v základu a v generálce střídal... A to je přesně ten prostor, který si myslím že nedostal a dostat mohl, právě místo Tecla, který nám tu dlouhodobě jen zaclání.

                  • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 01.02.2022 16:22 |  
                    8 7

                    právě naopak.... Tecl - o kterém mimochodem Alijagič moc hezky mluvil a který mu vůbec místo nezabírá - si svými výkony v trénincích a během intervalových her vybojoval možnost nastoupit v modelových zápasech, zatímco Alijagič ne...

                    Já sice chápu, že nikdo z nás tréninky neviděl, takže to nemůže posoudit, ale stačí mi to - tenhle trenérský štáb mě u dávno přesvědčil, že na hráče má dobré oko ....

                    Je mi líto, ale současný fotbal není o tom, že "šanci" dostal jenom ten, kdo se dostal na hřiště... tam už jdou jenom ti, kteří svou šanci proměnili...

                    • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                      Fačín     před 3 lety 01.02.2022 16:44 |  
                      12 4

                      Dobře, akorát je ještě trochu rozdíl mezi tréninkem a zápasem... Možná že Tecl v tréninku vypadá jako bůh, ale v zápasech je pravidelně nejhorší na hřišti. Zato Alijagič ani nedostal šanci se v zápase ukázat, to mi trochu vadí, přestože ve Vlašimi dokazoval, že mu na gól stačí opravdu málo.

                      No a mám už nějakou dobu dojem, že těch hráčů pod smlouvou máme extrémně moc. To máme áčko (cca 25 lidí), béčko (asi taky tak 20), Vlašim (skoro 10), dalších tak 10 borců různě rozstrkaných po dalších týmech... A přitom nejsme schopní naplnit soupisku pro Evropu. Tady bych nechal udělat určitou inventuru...

                      • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                        kjandourek (admin)     před 3 lety 01.02.2022 17:07 |  
                        7 6

                        Tak inventuru děláme každý rok... za poslední tři sezóny to byly v součtu tři tituly... dva MOL cupy, jedna liga mistrů a dvě čtvrtfinále EL.... teď tu máme první místo po podzimu a postup v KL... Zjevně inventura dopadla se závěrem, že to děláme dobře... a já s tímhle závěrem souhlasím :-)

                        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                          1zippo1     před 3 lety 01.02.2022 17:42 |  
                          2 3

                          Ale z minulosti se žít nedá. A uvědom si, že tehdy jsme mohli koupit téměř vše, na co si trenér ukázal. A situace je dnes jiná, bohužel prodáváme hráče s vyššími smlouvami. Proto si myslím, že je škoda pouštět mlaďocha pryč. Mohl se ukázat a pokud by to nešlo, jít získávat morální kvality na hostování. To s lidkými a morálními kvalitami je nadsázka, ale zaznělo to tu...-))

                        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                          1zippo1     před 3 lety 01.02.2022 17:57 |  
                          0 0

                          A nikdy bych si nedovolil polemizovat o práci našeho realizačního týmu

                        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                          MKCZ83     před 3 lety 01.02.2022 18:12 |  
                          8 7

                          Tyhle argumenty tautologií, že když máme tolik a tolik titulů, tak to znamená, že se všechno dělá dobře a nejsi schopný připustit, že trenérský tým není neomylný, jsou už směšný.

                          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                            kjandourek (admin)     před 3 lety 02.02.2022 09:00 |  
                            2 0

                            Já pouze nejsem ochotný připustit, že tahle kritika za každou cenu má nějakou váhu....

                            Jsou tu lidé, kteří jsou zodpovědní za výsledek... ten se dostavuje... na tom se snad shodneme...

                            a já nevěřím tomu, že při přípravě kádru do další části všechny možné varianty neprobrali horem dolem... a nedošli k závěru díky zkušenostem, svému úsudku (který už několikrát prokázali, že mají dobrý)... a znalostem detailů, o nichž řadový fanoušek nemá šanci se dozvědět.... Vůbec netušíme, jak se projevuje ten který hráč - nejenom herně, ale po stránce sebevědomí v kolektivu... Já prostě respektuji, že lidé, kteří něco dokázali, nějak rozhodli...

                            V té chvíli mi přijde mi přijde opravdu nefér tady od internetu začít vykřikovat razantní odsudky.... Kdyby šlo o trenéry typu Straky, či Csaplára - tj. takové, co za sebou nemají žádný větší úspěch a prosluli pouze žvaněním do médií, tak budiž....

                            Ale v tomhle případě mi přijde, že si naši trenéři zaslouží alespoň špetku respektu... který tedy specielně pár diskutujících vůbec není schopno ukázat...

                        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                          Fačín     před 3 lety 02.02.2022 08:43 |  
                          2 1

                          To jsi ale úplně odbočil, dokonce bych řekl, že ses spíš vyhnul odpovědi. Hráčů pod smlouvou máme zbytečně moc a tím trpí úroveň našich odchovanců, protože u nás si nekopnou a hrají v cizích mužstvech pod jinými trenéry.

                          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                            kjandourek (admin)     před 3 lety 02.02.2022 09:17 |  
                            2 0

                            současní majitelé jsou tady šest let.... do jejich příchodu byla mládež v troskách... šest let se tedy buduje nějaký způsob výchovy mládeže - doplnil se stav trenérů, pořídili se areály na Xaverově a v Měcholupech, investuje se do nich, aby nadějné děti měly vůbec motivaci jít k nám a ne na Strahov.....

                            Opakuji - šest let.... sedmnáctiletému klukovi bylo v době, kdy se tady začala mládež zlepšovat už jedenáct.... a to nemluvím o tom, že se všechno nemohlo změnit jedním podpisem smlouvy... tím to jenom začalo, na úrovni na jaké je náš systém výchovy mládeže jsme rok, maximálně dva....

                            A ty se divíš, že za tu dobu vylezl z mládeže jenom jeden Samek? Úroveň našich současných odchovanců netrpí počtem hráčů, ale tím, že se tu mládež dělala na koleně a tihle kluci buď k nám přišli z jiných oddílů během tét doby, nebo se ještě v začátcích potkali s tím, že je po večerech trénoval dobrovolník z řad rodičů bez licence (samozřejmě jsem si trochu zapřeháněl)....

                            Jsem přesvědčen o tom, že z mládeže každý rok budou lézt stále kvalitnější hráči a až dosáhnou takové kvality, že se budou moct zařadit do kádru áčka, tak nebudou chodit po hostováních...

                            Napsal jsi tady spoustu věcí - z mého pohledu až urážlivých... minimálně postrádající respekt... přitom ti mohu ukázat pár příkladů, na nichž budu demonstrovat, že to cos napsal není pravda:

                            1. David Zima - vzali jsme ho s tím, že má dva ligové starty... a za rok ubránil Vardy z Leicesteru, obevil se v repre a vysloužil si přestup do Itálie... ano, nebyl to odchovanec, ale s tím počtem startů v lize to naprosto odporuje Tvé tezi, že Trpiš se nechce piplat s mladými.... jenom to bylo o tom, že hráč s takovouhle výkonností v naší mládeži nebyl - kdyby byl, nemuseli jsme dávat Olomouci 30 mega a mohli jsme na něm vydělat víc.
                            2. Abdallah Sima - to už byl hráč z béčka... nebyl na soustředění před sezónou, neodehrál jediný přátelák, nenastoupil ani na pár minut v lize... a přesto byl zařazen na soupisku Evropské ligy... Zase: objevil by se tam, kdyby trenérský štáb odmítal pracovat s neznámými hráči z béčka? Kdyby nedokázal na tréninku rozpoznat kvalitu hráče?
                            Znovu se vrátím k tomu, že jsem přesvědčen, že kdyby měl Alijagič teď výkonnost Simy z loňska, či Zimy z předloňska, tak v kádru zůstává...

                    • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                      1zippo1     před 3 lety 01.02.2022 16:45 |  
                      9 3

                      Karle promiň, ale tohle už zavání velkým sentimentem. Já vůbec, ale opravdu vůbec nic nemám proti Standovi jako mentorovi, člověku, posile kabiny, ale na hřiště to prostě není. Pokud se v přípravě jevil velmi dobře a při generálce spálil co spálil, tak máme prostě dva útočníky. Já netvrdím, že je Alijagič připraven, protože jsem ho neviděl. Nedostal možnost se ukázat. Standa ji dostal a výsledek jsme viděli.

                      • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                        kjandourek (admin)     před 3 lety 01.02.2022 17:05 |  
                        7 6

                        Alijagič nedostal možnost ukázat se divákům... ale to neznamená,že neměl možnost ukázat se trenérům, kteří jaksi za výsledky mají zodpovědnost...

                        A otázka nikdy nestála, jestli Alijagič, nebo Tecl... Tecl zůstane za všech okolností (smiřte se s tím, bude Vám líp), Alijagič (zatím) svou šanci na místo, které v kádru uvolnil Kuchta (před Teclem), nevyužil, a tak se na jaro hledá někdo jiný, kdo by tohle místo zaplnil... To je celé...
                        Nikdy to nebyl souboj mezi Teclem a Alijagičem... Tenhle souboj se odehrává jenom ve vašich hlavách...

                        Tecl zabírá místo nejstaršího útočníka - mentora, Alijagič se hlásil na místo mladíka do útoku a zatím neuspěl.. .

                        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                          1zippo1     před 3 lety 01.02.2022 17:29 |  
                          4 4

                          Já to všechno beru, jen mě třeba někdy napadá, jestli těch mentorů už nebudeme mít moc. Když potom slyšíš, že na vylepšení smlouvy Nicovi nejsou peníze. A prostě jednu zimu pustíme pryč góly, tedy hráče, kteří se na nich z větší míry podíleli a platíme si mentory. A pro mě nepochopitelnou částku u Nica. O Kuchtičovi nepolemizuji, asi to není člověk do nepohody.

                        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                          MKCZ83     před 3 lety 01.02.2022 18:10 |  
                          7 7

                          Tecl v současném týmu nemá koho mentorovat. Nebo myslíš, že Krmelcovi i Schranzovi něco předá? Jak se mají chovat v šancích? V týmu je lídrů a tmeličů kabiny dost. Tecl tam momentálně zabírá místo a je použitelný maximálně jako hráč pro tréninky, aby jich bylo dost. Buď tam bude mladý útočník, tak Tecl smysl v týmu má, nebo když tam nikdo takový není, tak výkonnostně na kádr ani do rotace nemá. Na co je nám v kádru útočník, kterej má v 68. minutě přijít na hřiště, když skoro jistě víme, že góla prostě nedá, i když na tu bránu půjde sám třikrát?

                        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                          Fačín     před 3 lety 02.02.2022 08:46 |  
                          0 1

                          Otázka naopak zní přesně - jestli Tecl, nebo Alijagič. Protože až budeme střídat Krmenčíka (nebo bude zraněn), kdo nastoupí místo něj? Tecl. Neproduktivní a neperspektivní hráč. Místo něj by klidně mohl z pozice druhého útočníka nastupovat právě Alijagič, zápasů bude dost, času a prostoru by se pro něj našel dostatek. Jen by to ale chtělo trochu vůle, která k tomu ale evidentně není.

                          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                            kjandourek (admin)     před 3 lety 02.02.2022 09:24 |  
                            1 0

                            Vždyť se snažíme sehnat ještě jednoho útočníka - právě proto, že Alijagič nevyšel a neukázal se tak, aby rovnou naskočil do pozice útočníka č.2, tak to řešíme jinak - na Teclově pozici útočníka č.3 se nic nemění... buď seženeme jiného útočníka, který bude mít kvality - tj. dotáhneme Filu... nebo tedy pozici druhého útočníka převezme Schranz a ten nebude tolik nastupovat na kraji, kde buď seženeme krajního hráče (Jurásek), nebo to zalepíme z vlastních zdrojů (krajních hráčů máme dost - z těch co nenastoupili v základu proti Baníku v generálce: Olayinka, Sor, Masopust)...

                    • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                      mig52     před 3 lety 01.02.2022 16:58 |  
                      7 3

                      Karle, byl bys tak hodný a hodil by jsi mně sem odkaz na to, kde JiT konkrétně říká, že ho Alijagič nepřesvědčil? Já ti dám odkaz na hodnocení trenéra viz. hodnocení soustředění v Portugalsku, kde tvrdí, že Alijagič byl skvělý. Ne sice naplno jmenovitě, ale celkově, že všichni byli skvělí, z čehož vyplývá, že tedy i Ali. Ápropos, není Teclík tvůj švagr, bratranec či synovec ? :))))


                      Komentář byl uživatelem upraven (01.02.2022 16:59) . Zobrazit původní komentář

                      • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                        kjandourek (admin)     před 3 lety 01.02.2022 16:59 |  
                        5 5

                        Odkaz máš právě v těch nominacích na zápasy....

                        Každý trenér, který by nasazoval hráče podle Tvého vnímání hierarchie, by nemohl být úspěšný....

                        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                          mig52     před 3 lety 01.02.2022 17:08 |  
                          9 8

                          Vidím, že kromě skvělého statistika jsi i solidní manipulátor. Ten první odstavec, to je perla perel. Právě ta nominace ukazuje na tu hierarchii, hošánku jsi mladý, ještě si počkáš. A jak píše kolega výše, hrát jde Tecl a co dělá se šancemi, které mu připraví spoluhráči, jsme všichni viděli, věřím, že i včetně tebe. Tobě to nevadí, mně ano. Pozor, důrazňuji, že proti Standovi nic nemám, naopak, velký sympaťák a mám ho, jako každého slávistu rád, ale ....


                          Komentář byl uživatelem upraven (01.02.2022 17:18) . Zobrazit původní komentář

                        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                          knl66 (přítel SN)     před 3 lety 01.02.2022 22:05 |  
                          0 0

                          Tak ty jako občasný fotbalista víš, že někdy máš formu, že ať kopneš do mičudy jakkoliv, je z toho gól. A jindy se snažíš sebevíc... a hledáš mičudu všude možně. Možná se tedy na soustředění jen Alijagič nepotkal s formou a není třeba za tím hledat něco dlouhodobého.
                          Snad přesvědčí... Přece jen odchovanci jsou člověku bližší.

                          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                            kjandourek (admin)     před 3 lety 02.02.2022 10:04 |  
                            1 0

                            Sledují ho celý podzim, mají k dispozici datové analýzy jeho hry, naběhané kilometry, prostory, kde se pohybuje, maximální rychlost, čas strávený ve sprintu.... Opravdu si nemyslím, že se celé vyhodnocovalo jenom na základě soustředění, kde by se třeba jenom nepotkal s formou

                            Ano, chápu, odchovanec je člověku bližší, chápu, že když se bez hlubší analýzy člověk podívá na čísla ve Vlašimi, tak si udělá ta největší očekávání ....

                            Vždyť taky není konec světa - za půl roku se to zkusí znovu a kluk bude zkušenější a sebevědomější o pár zápasů v nejvyšší soutěži .... prostě po tom, co se tu poslední tři roky děje, věřím tomu, že když trenérský štáb rozhodne, že to na Slavii ještě není, tak to na Slavii holt ještě není

                • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                  mig52     před 3 lety 01.02.2022 16:49 |  
                  5 10

                  Tys na tom soustředění byl, že to tu pořád meleš dokola? Dej s tím suchým argumentem už pokoj. Máme prostě přebujelý kádr a jede se i podle hráčské hierarchie a proto Alijagič musí pryč a Tecl zůstává, aby pomáhal Kovářovi a Houšťovi zpevňovat kabinu.


                  Komentář byl uživatelem upraven (01.02.2022 16:50) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

              mig52     před 3 lety 01.02.2022 16:24 |  
              5 9

              Tak sakra, komu máme věřit? JiT říkal, že na soustředění byli všichni skvělí, tedy i Alijagič. A ty tvrdíš, že jdou zprávy, že moc nezářil? Od koho to máš se asi nedozvíme. Nerozšiřuje to někdo, komu vadí Aliho posun a přeje mu po česku opak? Anebo je to jen tvůj dojem? Mně se takové řeči jpp na naše hráče nelíbí!

              • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                mig52     před 3 lety 01.02.2022 16:39 |  
                7 11

                Jinak k tvému předposlednímu odstavci. Já si teda práci s talenty představuji jinak. Jednak by si měl trenérský tým vyhodnotit u všech mladých hráčů jejich silné a slabé stránky. A druhak by měl pak systematicky s nimi pracovat, tzn. rozvíjet ty silné a odstraňovat ty slabé, hezky pod jejich dohledem. A co uděláme my dle tebe? Posíláme je lidsky dozrát na hostování, aby nebyli rozmazlování z luxusních podmínek? Kájo, to si z nás děláš prdel. A proč je tedy bereme na luxusní soustředění do Portugalska? Aby nasáli a následně měli frňáky navrch? To bych rád věděl, kdes to slyšel od JiT, já na to teda nenarazil. A pak ještě po Kozlovi, Jarolímovi či Horejšovi chtít, aby nám ty naše talenty rozvíjeli, věnovali jim spešl tréninky, regeneraci aj.? Ti mají dost starostí se svými kmenovými kopálisty. Teď jsi mne fakt dostal. Kua, naděje z Ave odpady hrají ligu od 16i, 17i a u nás 18i letý talent je mladý tak šup ho lidsky dozrát do zádele. :(((((


                Komentář byl uživatelem upraven (01.02.2022 16:43) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                  Dennis     před 3 lety 01.02.2022 17:45 |  
                  7 3

                  Hele, k tomu závěru tvého příspěvku. A všiml sis, že my na rozdíl od AVE vyhráváme tituly? Chtěl bys to obráceně? U nás v sestavě 16, 17 a 18leté mladíky a oni aby měli ty tituly?

                  • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                    Lunaris     před 3 lety 01.02.2022 21:46 |  
                    3 1

                    Nemá smysl reagovat, mig píše úplné nesmysly. Dej palec dolů a roluj dál.

                • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                  kjandourek (admin)     před 3 lety 02.02.2022 09:57 |  
                  1 0

                  nezlob se na mě, ale už opravdu píšeš nesmysly, respektive motáš dohromady několik věcí:

                  1. Trpišovský je trenérem áčka, má na starosti tým, po němž chceme obhájit titul.. to, co Ty by sis představoval, musí provádět trenéři mládežničtí...
                  2. Ano, od Trpišovského jsi to slyšet nemohl... já jsem použil zkratku JT - říkal to pan Tvrdík v jednom z rozhovorů s Davidem Ocetníkem... a nenajdeš to v žádném přepisu, to se novinářům nehodilo, musel by sis to pustit celé...

                  A za 3. k tomu, co píšeš níže.. to už mi připadá jako že ses zamiloval do jednoho svého odůvodnění... a teď sázíš na to, že když budeš něco opakovat dostatečně dlouho, tak se to stane pravdou - i kdyby to byl sebevětší nesmysl...

                  Dokážu ti to vyvrátit několika příklady:

                  David Zima k nám přišel jako mlaďoch se dvěma ligovými starty... dle Tvé hierarchistické teorie by si měl místo vysedět za zasloužilejšími ... například Frydrych byl všemi respektovaný zástupce kapitána, hráč, který měl za sebou zápasy v LM a třeba na Barceloně celkem obstál... a přesto po první chybě šel na lávku a z té se nezvedl...
                  Pak tu máme Abdallaha Simu - hráč který se najednou nečekaně objevil na soupisce EL... z ní díky tomu vypadl Takács - hráč, který měl za sebou třeba zápas v LM na Dortmundu.... bylo tedy evidentní, že Sima na trénincích předvedl takovou výkonnost, že byl zařazen na soupisku EL bez absolvování soustředění, bez jediného přípravného zápasu i bez jediné minuty v lize... Posléze i díky tomu odešel od nás Malínský - hráč, kterého trenér znal už z Liberce - čili další, který by měl dle Tvé teorie být v hierarchii před Simou... Kdyby všechno bylo tak, jak tvrdíš, tak by se Sima nikdy nedostal na soupisku EL, šel by hostovat do Vlašimi a posléze do Budějovic, nebo Liberce a teď by poprvé jel na soustředění s áčkem... Ovšem on místo toho dokázal právě to, co se nepovedlo Alijagičovi...

        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

          Navyseals     před 3 lety 01.02.2022 15:14 |  
          16 1

          Jarolím Tomáše nesnášel a být to na něm, šanci mu nikdy nedal. Tehdy v létě ho chtěl dokonce do sparty Chovanec a Jarolímovi to bylo jedno, klidně by ho tam pustil. Nezajímalo ho ani ME devatenáctek. Stavět ho začal až pod nátlakem Rosena s Doležalem.

          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

            kjandourek (admin)     před 3 lety 01.02.2022 15:26 |  
            1 4

            Takhle pod pokličku jsem nikdy neviděl :-)

            každopádně se na hostování v Jablonci neztratil..

          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

            mig52     před 3 lety 01.02.2022 16:17 |  
            2 3

            Přesně!

          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

            amon     před 3 lety 01.02.2022 16:42 |  
            5 0

            Nikdy jsem to nechápal, proč ho nestavěl, přitom vždy nastoupil na chvíli a byl neuvěřitelně efektivní, což pak potvrdil i na hostovačce. To samé mi přišlo s Gebresselasim. KJ i přes tituly a CL jsem extra nemusel a ten konec, ten málem zlikvidovali Slávii na věky, ale jaký kdo měl podíl (KJ, Doležal & Rosen) to netuším.

          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 01.02.2022 22:11 |  
            0 1

            Přesně. Párkrát ho postavil a pak ho poslal do Jablonce. A Slavia prodala Necida, ještě když ten byl v Jablonci. Tomášovi to tam začalo neskutečně padat, Rusové ho koupili za 100 mega s tím, že ještě půl roku stráví tady. Takže když jsme Necku stáhli a hrál půl sezony za nás, už patřil CSKA.

            • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

              kjandourek (admin)     před 3 lety 02.02.2022 09:42 |  
              0 0

              S tím trošku nesouhlasím... CSKA Necku nekoupilo na základě jeho pěti Jabloneckých branek, ale na základě výkonů na MS-U20...
              Slavia posléze už s Neckou v sestavě vypadla z LM s Fiorentinou (Tomáš hrál ve Florencii posledních 30 minut, doma byl v základu)... a až potom došlo k prodeji i s dohodou, že podzim ještě stráví v Edenu - v podstatě jeho prodej byla záplata za nepostup do LM, se kterým vedení (dost nepochopitelně) v rozpočtu počítalo...

        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

          pehacko     před 3 lety 01.02.2022 15:39 |  
          1 1

          Senkerika potkávám obcas na obede, kdyz jedu do Libeznice. Dava si tam misto jidla tri ctyri pivka a vypada spokojene, asi tam nekde bydli. Vubec se prakticky nezměnil, vypada porad stejne.

          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

            mig52     před 3 lety 01.02.2022 16:16 |  
            1 1

            To víš, valašský pohodář.

  3. Višinský

    johnynz     před 3 lety 01.02.2022 15:07 |  
    14 1

    A mně se to ve finále líbí, já bych tam Karlovi klidně poslal každej rok 3, 4 dorostence na přestup, nebo klidně i víc (pokud by to nebylo hned na Slavii), ať se tam ty kluci vyhrávaj, ať je to takový naše tajný béčko, nejlíp aby měli kvalitu na to hrát i poháry.
    Mít to nastavený tak, že hráč se u vás vyhraje, my ho vykoupíme zpět s tím, že 25 % z dalšího přestupu jde k vám. Pokud ho nebudeme chtít vykoupit, tak si ho prodejte sami a pošlete nám z jeho prodeje 50 %.
    Přeci jen je to už nějakejch 6 let, co se začalo kvalitně dělat na mládeži, do toho budou chodit ti borci z Afriky a Jížní Ameriky, tak se dá čekat, že o talenty nebude nouze. Navíc Karl by pro podobnej projekt byl ideální parťák, ten nemá žádný ambice něco vyhrávat nebo si něco dokazovat, jako třeba ten mamlas z Olomouce, zkrátka hlavně aby z toho byly love, takže by s ním byla rozumná domluva.

    • Re: Višinský

      deny91     před 3 lety 01.02.2022 15:56 |  
      3 3

      Přesně tak, kdyby měli zájem, klidně bych jim tam od léta poslal hned z fleku Juráska a pak třeba ještě někoho. Akorát nesouhlasím s těmi procenty. Snažil bych se pod 20%, protože naši největší talenti, pokud se tam chytí, mají pak solidní prodejní potenciál a 1/4 Liberci mi už přijde hodně... Karl chce investovat do kádru naprosté minimum a při tom vydělávat, což právě tenhle typ spolupráce zajišťuje. A pokud se to osvědčí, pak nás o něco takového budou ještě další kluby "prosit", protože kdo by si nechtěl "levně" vydělat?

      • Re: Višinský

        PetCC     před 3 lety 01.02.2022 18:18 |  
        2 0

        Ovšem v Liberci si projdou nejtěžším obdobím, vstupem do ligového fotbalu, což je může zásadně zhodnotit, takže určitý podíl je rozumná odměna.

        • Re: Višinský

          deny91     před 3 lety 01.02.2022 19:42 |  
          0 0

          Však nejsme ve při, jen jsem pro střízlivou odměnu :)

    • Re: Višinský

      mig52     před 3 lety 01.02.2022 16:05 |  
      4 2

      No, to ale pak těch béček máme!!! Vlastní, ve Vlašimi, v Budějkách, dle tebe ještě v Libe...., to nás brzo tydýt vyhodí z ligy :))))

      • Re: Višinský

        johnynz     před 3 lety 01.02.2022 16:28 |  
        13 0

        Tak to já bych radši vyhodil Tydýta, na rozloučenou mu koupil krabičáka a poslal ho na hlavák si sednout na lavičku, tam mi pasuje víc jak na strahov.

        • Re: Višinský

          mig52     před 3 lety 01.02.2022 19:16 |  
          1 1

          Kamaráde, to kdybys dokázal, máš u mne hekťák slivovice! :))) Z toho bych měl radost jako z titulu.


          Komentář byl uživatelem upraven (01.02.2022 19:17) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Višinský

      jiras_     před 3 lety 01.02.2022 21:27 |  
      0 0

      Zní to dobře, ale pozor na Karla. On sleduje vlastní profit, ostatní je mu u řitě, Slavia obzvlášť. Takže jakmile by se mu to jeden rok nevyplatilo, okamžitě to ukončí, žádný servis nám nebo našim odchovancům dělat nebude, pokud z toho nebude něco mít. Tím ho nechci shazovat, jen je třeba to mít na paměti.

  4. Alijagič a další

    rak (přítel SN)     před 3 lety 01.02.2022 16:24 |  
    12 0

    Také jsem trochu doufal, že uvidíme Alijagiče v A-týmu, ale toto bych stoprocentně nechal na trenérech. Po třech týdnech soustředění určitě vědí, co dělají. Nemá moc smysl to komentovat. My tam nebyli.
    Zajímalo by mně teď, co je s Blechou. Údajně jasný lídr Vlašimi, nejlepší jejich hráč, máme ho v kádru a teď se k němu neobjevil žádný komentář. Ani spekulace, že by někam měl jít.

    • Re: Alijagič a další

      mis3     před 3 lety 01.02.2022 17:08 |  
      3 0

      Bílek říkal že se řeší hostování v 1. lize

  5. Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

    Nosorozec     před 3 lety 01.02.2022 16:26 |  
    22 0

    Lidi, klid! Pokud budou Višinský a Alijagič v Liberci pravidelně hrát, tak je to pro jejich vývoj a budoucí uplatnění ve Slavii mnohem lepší, než kdyby následující půlrok u nás sbírali maximálně minuty. A vzpomeňte si, jak hostování v Libe pomohlo nejen Kuchtovi, ale třeba i Součkovi.

    • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

      Slávista 51     před 3 lety 01.02.2022 16:39 |  
      1 2

      Pod " palcem " je Slavia bude mít, tak ať se " otrkávají "

    • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

      MKCZ83     před 3 lety 01.02.2022 18:14 |  
      3 9

      Tak snad nedopadnou jako Jurásek v Karviné, tomu se hostování vybralo totiž velmi citlivě.

      • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

        Harvey     před 3 lety 01.02.2022 18:45 |  
        10 1

        Ano, vybralo. Jurásek je totiž z Karviné, tudíž tam měl výborné zázemí od rodiny. Nicméně se ukázalo, že se na Karvinou v ohledu hostování nedá spolehnout a budeme pro příště poučení. Ale opravdu nikdo nečekal tento vývoj a těžko někomu ze Slavie něco vyčítat. To hostování dávalo smysl. Karviná projevila zájem, slíbila minutáž a Matěj šel do známého prostředí.

        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

          MKCZ83     před 3 lety 01.02.2022 18:54 |  
          4 5

          No a to je ono... každé hostování je velké riziko pro další vývoj hráče a třeba Juráska situace v Karviné na jednu sezónu dost zabrzdila. Místo toho, kdy nejspíš měl na to, aby hrál v první lize, teď půjde do druhé, aby vůbec získal nějakou herní praxi. Z toho pohledu by pro jeho vývoj bylo lepší, kdyby zůstal s týmem.

          Zpětně se to samozřejmě hodnotí jednoduše, ale mně vadí, že tady se v diskuzích často nekriticky mluví o tom, jak jsou hostování pro hráče přínosná atd., přičemž je vidět, že to taky často dopadá tak, že to je pro toho hráče (kromě zkušenosti, kdy ho realizák ignoruje) krok zpátky.

          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

            mig52     před 3 lety 01.02.2022 19:12 |  
            0 3

            Razítko a podpis.

          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

            deny91     před 3 lety 01.02.2022 19:40 |  
            5 0

            I kvůli poučeni s Juráskem šel přece Višinský na přestup. A s Libercem máme úplně jiné vztahy než s Karvinou, takže i domluva platí a to oboustranně.

          • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

            Harvey     před 3 lety 01.02.2022 19:48 |  
            8 0

            U Juráska byla nabídka na první ligu pouze z Karviné, jinak by hrál na podzim ve Vlašimi. O tom, že by zůstal s áčkem se ani neuvažovalo. Doslova každý krok je pro vývoj mladého hráče velké riziko. Hrát nemusí frajer u nás, ani ve Vlašimi, ani na hostovačce. U nás je výrazně větší konkurence, na hostování má nevýhodu vůči kmenovým hráčům, ve Vlašimi má srovnání pouze s druhou ligou. Nejlepší řešení neexistuje a já rozhodně nemám pocit, že by vedení hostovačky bralo na lehkou váhu. Za mě byla Karviná dobrá příležitost a logické řešení. Že to nevyšlo je věc druhá a musíme si na to zvyknout. Nejlepší týmy na výchovu hráčů Ajax či Athletic Bilbao jsou schopni zařadit do áčka jednoho odchovance za dva roky. A to jsou v tomto naprostá špička. Představa některých, že se prosadí třeba polovina velkých talentů Slavie je značně mimo realitu.

            • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

              MKCZ83     před 3 lety 01.02.2022 20:23 |  
              1 2

              To já vím, že je to riziko, a těžko čekat, že budeme chrlit do áčka jednoho odchovance za druhým. Velký úspěch bude, když ty hráče připravíme plnohodnotně na ligu, a třeba je za pár milionů do ligy prodáme.

              Takže když se na to podíváme s nadhledem, neděláme to špatně. Ale není jenom makro pohled, ale jde se pak dívat na jednotlivé případy a co a proč se na nich nepovedlo a to pak využít k tomu, že to jako celek budeme dělat líp. Je to práce s lidma, čili se nedá čekat, že budeme sekat podle vycizelovaného systému jednoho odchovance do ligy za druhým, ale nic nám nebrání o tom diskutovat :-) a třeba se během diskuze něco nového dozvědět.

              • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

                kjandourek (admin)     před 3 lety 02.02.2022 09:30 |  
                5 1

                Ovšem i diskuze by měla mít určité parametry a vykazovat alespoň určitou dávku pokory a respektu k lidem, kteří už něco dokázali, že?

            • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

              Lunaris     před 3 lety 01.02.2022 21:44 |  
              8 4

              To se pleteš, tady je představa místních rozumbradů taková, že všichni odchovanci jsou neskuteční talenti a měli by všichni být v áčku místo Tecla a Hromady a Trpišovský to dělá úplně blbě.

        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

          mig52     před 3 lety 01.02.2022 19:10 |  
          2 9

          A co před časem Helebrandovo hostování ve Slovácku. Píšeš jen, co se ti hodí, zaujatě, neobjektivně.

    • Re: Analýza hry Alijagiče

      Harvey     před 3 lety 01.02.2022 18:39 |  
      16 4

      Díky za odkaz. V datech potvrzuje to, co si myslela většina lidí, kteří Vlašim doopravdy sledovali (čili se neřídili pouze vstřelenými góly a věkem). Alijagić opravdu není na Slavii připravený. K brejkům se dostáváme většinou za rozhodnutého stavu nebo proti 2-3 silným soupeřům. Špatná, byť vzhledem k věku pochopitelná, schopnost ustát souboj ať už vždušný nebo při míči do nohy ho pak téměř diskvalifikuje z naší hry, která je zaměřená na ovládání vývoje zápasu. V poslední řadě tento rozbor Denisových silných a slabých stránek dokazuje, že pro něj bude po návratu z hostování mentoring od Standy Tecla ještě důležitější než byl pro Jana Kuchtu.

      • Re: Analýza hry Alijagiče

        MKCZ83     před 3 lety 01.02.2022 18:58 |  
        2 4

        To je otázka... tohle se dá vykládat různě. I tak, že za pro nás příznivého stavu (což se nám děje často) by byl právě na hřišti přínosem, protože by mohl chodit do brejků do otevřené obrany. Navíc by byl uplatnitelný i do systému s represingem.

        Takže by mohl mít herní praxi a současně se učit to, co se musí naučit na trénincích. Neříkej mi, že když by se s ním pracovalo individuálně, že by se za půlsezónu v těch věcech zásadně neposunul.

        Já tím neříkám, že jeho hostování v Liberci je úplně špatnej krok, může mu to dodat sebevědomí a posunout ho, otrká se ještě víc, ale zase nepřijímám argument, že to je jediné řešení a že by v kádru zůstat nemohl. Když se chce, prostor a uplatnění se pro hráče najde.

        • Re: Analýza hry Alijagiče

          Harvey     před 3 lety 01.02.2022 19:32 |  
          7 2

          I za příznivého stavu chceš mít na hřišti vepředu hráče, co míč podrží. To nejhorší co se ti vlastně může za příznivého stavu stát je udělat ze zápasu divočinu, zápas nahoru dolů. Za mě je hostování nejlepší varianta. Trenéři uvidí, jak Denis vypadá v různých situacích (tedy nejenom za příznivého stavu, jak by tomu bylo nejspíše u nás) proti prvoligovým soupeřům a podle toho s ním budou pracovat za půl roku v přípravě. U nás by od začátku nastoupil těžko vzhledem k jeho nedostatkům.

      • Re: Analýza hry Alijagiče

        deny91     před 3 lety 01.02.2022 19:35 |  
        7 5

        Už v minulé diskuzi jsem ocenil přínos Tecla a tvůj vhled, nicméně pokud v něčem bude těžko Alijagiče mentorovat, tak to jsou osobní souboje. Na to by on sám potřeboval nějakého mentora. Tecl je vyloženě brejkový typ útočníka, akorát na rozdíl od Alijagiče neumí ty brejky proměňovat.

          • Re: Analýza hry Alijagiče

            deny91     před 3 lety 01.02.2022 20:09 |  
            5 5

            V osobních soubojích zády k brance pravidelně ztrácí míče nebo fauluje, netvrď mi, že to není pravda. Jeho přínos je trhání obrany, výborný pohyb a náběhy za obranu, poctivý presing soupeře, pohyblivost, ale fakt ne osobní souboje. Už z Jihlavy šel jako brejkový hráč do Plzně. Zas trochu objektivity :-)

            • Re: Analýza hry Alijagiče

              Harvey     před 3 lety 01.02.2022 20:34 |  
              5 5

              Já s Tebou o tomhle nebudu diskutovat, protože je to tvrzení proti tvrzení, tudíž to nemá smysl. Můj názor je, že Tecl je zády k bráně skvělej. Jeho slabina je, že zapřenej s obráncem na zádech dává horší přihrávky, ale míče neztrácí a zásadně nefauluje, když už něco tak, jsou fauly na něj. Ale nebudu tě o tom přesvědčovat.

              • Re: Analýza hry Alijagiče

                deny91     před 3 lety 01.02.2022 22:40 |  
                3 1

                Ok, tady se fakt neshodneme :)

  6. Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

    zeleznik2     před 3 lety 01.02.2022 19:43 |  
    0 5

    Nevím zda s tím Višinským nestačilo pouze hostování..

    • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 01.02.2022 21:07 |  
      7 0

      Jak řekl Trpiš, Slavia potřebuje, aby naši mladíci šli tam, kde nám zaručí určitou minutáž na hřišti, samozřejmě za předpokladu, že budou makat na doraz a potom je už všechno jen otázka, kdo nám to nabídne ... A jak je vidět, Karl je v tomto ohledu vstřícný (na rozdíl třeba od MB), ale zase si za to řekne svoje požadavky, aby vydělal (např. i hráče na přestup a nebo procenta z dalšího prodeje hráče) ... Já si myslím, že jsme se rozhodli správně, ale zase včechno má svou cenu a bude nás to něco stát ...


      Komentář byl uživatelem upraven (01.02.2022 21:09) . Zobrazit původní komentář

  7. Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 01.02.2022 20:41 |  
    35 2

    Naši mladíci se prosadili ve druhé lize (Alijagič, Višinský a Prebsl) a řada lidí si už myslí, že mají na Slavii, ale na to je ještě příliš brzy … Druhá liga má nějakou úroveň, o level výš je první liga a Slavia je ještě o level nad tím, jak v neděli řekl trenér Baníku Smetana, Slavia je mužstvo evropského formátu a to je moc velký skok pro naše juniory … Naši mladíci jsou výborní herně, mají skvělou techniku a často i fotbalové myšlení, ale naopak zase jsou ještě většinou fyzicky slabí na vrcholový fotbal, takže mají problémy v osobních soubojích, mají problémy s agresivní hrou a navíc nemají žádné zkušenosti s ligou (aspoň rok někde v základu), ale jsou opravdu talentovaní, o tom žádná a potřebují čas a hlavně pravidelně hrát někde v lize, u nás ve Slavii na to bohužel není prostor. Alijagič jde hostovat jen na půl roku, tady si myslím, že mu náš sportovní úsek hodně věří a počítá se s ním do Slavie už od léta, samozřejmě za předpokladu, že se v Lb prosadí …

    • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

      Cygnus     před 3 lety 01.02.2022 20:58 |  
      9 7

      Děkuji za tento logický a rozumný příspěvek. Jaká úleva od zdejších brouků pytlíků kteří jen kritizují a snaží se poučovat naše sportovní vedení.

      • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

        záplata     před 3 lety 01.02.2022 21:34 |  
        11 7

        Ano, i já děkuji. Ještě mě zaráží to hejtování Tecla, ten kluk promarodil půlku podzimu, už se (ne)těšim co se tady dočtu až se budou vracet Kúdela, Provod a Hovorka a třeba jim to ze začátku taky moc nepůjde.

        • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

          mig52     před 3 lety 02.02.2022 06:40 |  
          4 6

          Tak jestli tu někdo pravdivě napíše, že Standa pokračuje ve svém trendu zahazování šancí je žel pravda a reálné konstatování a ne hejtování. Určitě bychom raději chválili Teclíka za to, jak si vychutnal gólmana a napral mu to do sítě.

  8. Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

    Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 02.02.2022 11:42 |  
    9 5

    Vazeny Kjandourku,
    chtel jsem ti jenom rict, ze smekam klobouk pred tvoji diskuzni (nejen) urovni. Je zajimave pozorovat ten stret faktu a chladne hlavy z tvoji strany, s pocity a emocemi z druhe strany. Pripomina mi to pribehy moji pribuzne, ktera uci ve zvlastni skole. A to myslim vazne, nerikam to jen jako vtipek proto, abych nekoho urazil. Ta podobnost tam je evidentni, bohuzel. Kdo zna, vi.

    • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

      kjandourek (admin)     před 3 lety 02.02.2022 13:25 |  
      3 0

      Jejej - děkuji.... já - když jsem viděl to oslovení s přídomkem "vážený" - tak jsem se bál, že dostanu pořádný céres :-)

      • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

        žbl68     před 3 lety 03.02.2022 08:15 |  
        0 2

        on je důvod Tě smažit na ceres oleji ? :-)

    • Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

      žbl68     před 3 lety 03.02.2022 08:16 |  
      0 0

      já bych zase vyzdvihl váženého admina Alanora :-)

  9. Re: Alijagič a Višinský do Liberce, Kinský a Matys do Vyškova

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 02.02.2022 12:27 |  
    4 0

    Denis Višinský: Při prvním tréninku pod Ještědem už poznal i největší rozdíl oproti pražským Vršovicím: “Rychlostně i co do fotbalovosti je to srovnatelné se Slavií. Je tu ale určitě větší zima než v Praze“ a dal si pochopitelný cíl: „Rád bych se postupem času začal prosazovat do základní sestavy.“