O Slavii

Plán zimní přípravy A-týmu

Mužský první tým zahájí svou zimní přípravu 5. ledna. Na programu je soustředění v portugalském Algarve a minimálně tři přátelská utkání.

Slávisté se poprvé v novém roce sejdou ve středu 5. ledna, kdy je čeká odlet na soustředění v Algarve. Zde odehrají přátelská utkání se švýcarským celkem Servette a Hajdukem Split. Tréninkové dávky na jihu Portugalska budou sešívaní polykat až do 24. ledna. Po návratu do Prahy je naplánována i domácí generálka s Baníkem Ostrava.

Plán přípravy:

5. - 24. ledna soustředění, Algarve, Portugalsko
14. ledna přípravné utkání Slavia - Servette FC, Algarve (zrušeno)
22. ledna přípravné utkání Slavia - HNK Hajduk Split, Algarve (zrušeno)
30. ledna přípravné utkání Slavia - FC Baník Ostrava, Eden

Přesné časy a místa zápasů budou doplněny v průběhu zimní přípravy.

Komentáře (148)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    mig52     před 3 lety 02.01.2022 20:09 |  
    5 4

    Doufejme, že odletí. V Portugalsku covidová čísla hodně stoupají.

  2. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 02.01.2022 22:27 |  
    2 30

    Tahle přípravná utkání jsou o prdu.
    Vůbec nevím, proč je hrajeme během plné fyzické přípravy, notabene když sám JiT je ještě nedávno zavrhoval.

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      pehacko     před 3 lety 02.01.2022 22:34 |  
      7 0

      Treba proto aby to hrace vic bavilo a taky treba proto, ze uplne k prdu nebudou!!!

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      Joe-L     před 3 lety 02.01.2022 22:46 |  
      13 0

      Tak já si myslím, že to jsou dvě přípravy spojené do jedné. První týden - 10 dní bude fyzická příprava a pak herní. A je fajn si některý věci vyzkoušet přímo v zápase a případě nacvičit nějaké věci z přípravy a trošku se sehrát.

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 02.01.2022 22:56 |  
        0 19

        No, hezký, fakt hezký - sama píšeš, že první týden - 10 dnů...
        Určitě víš, že týden má 7 (SEDM!!!) kalendářních dnů :)

        • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

          Joe-L     před 3 lety 02.01.2022 23:41 |  
          11 1

          je tam mezi tím pomlčka, bylo to myšleno 7 až 10 dní.

          • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 03.01.2022 07:09 |  
            5 3

            Ok, máš recht, už jsem si přešlápl. Ale uznej, že ve tvaru "prvních 7 - 10 dnů" by to také vypadalo hned jinak :)


            Komentář byl uživatelem upraven (04.01.2022 00:51) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

              Joe-L     před 3 lety 04.01.2022 02:00 |  
              2 1

              Máš pravdu, moje chyba, nenapadlo mě, že to v tomto formátu nemusí být hned každýmu jasný.

              • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

                knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.01.2022 02:31 |  
                1 1

                Však v poho, vždyť o nic nejde - chyba nebyla na tvém vysílači, ale spíš na mém přijímači. :)
                My z ČSCH si snad rozumíme, ne :)

                • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

                  Joe-L     před 3 lety 04.01.2022 11:20 |  
                  0 0

                  Jojo, jsme rozumní lidé a tak se vždycky nakonec domluvíme. ;-)

                • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

                  Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 10.01.2022 17:01 |  
                  1 0

                  My chceš jako říct, že Joe-L patří taky k nám? :D No krása, to můžeme udělat setkání :D Ani nevíte, jakou radost sem měl ze sešívaných slepic a králíků vydaných při mezinárodním dni O:)

                  • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

                    Joe-L     před 3 lety 11.01.2022 00:44 |  
                    1 0

                    No chov králíků už jsme zrušili, ale slípky máme (i jsem tady o nich psala). Qope slíbil, že nějakej sraz zorganizuje, tak mu řeknu, ať to buď hodí do offtopicu a nebo vás dva zkusíme dohledat a písnu vám. ;-)

              • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

                žbl68     před 3 lety 04.01.2022 18:32 |  
                0 1

                každýmu ne, ale průměrný člověk pochopí :-)

        • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

          Sherudan     před 3 lety 03.01.2022 19:06 |  
          1 0

          Jak kdy, jak pro koho. V Sovětském Svazu upravili slepicím světelný režim tak, že měly den 21 hodin, a ony pak snášely 8 vajec za týden.

          • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.01.2022 00:44 |  
            0 3

            Fakt?!?!? I když v eSeSeSeSeR (jen se z toho neposeseseser) je možné fšelicos...
            Vím o nějakém experimentu, kdy se skupina lidí "zavřela" do nějaké podzemní jeskyně, nikdo z nich neměl hodinky, všichni plnili nějaké úkoly, střídali se po třech směnách a den se jim za určené období (necelý měsíc? nepamatuji si přesně) prodloužil na 26-27 hodin.


            Komentář byl uživatelem upraven (04.01.2022 00:47) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

          žbl68     před 3 lety 04.01.2022 18:31 |  
          0 1

          :-DDDDDDDDD

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 02.01.2022 23:30 |  
        0 2

        sorry, double


        Komentář byl uživatelem upraven (02.01.2022 23:32) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      wimpy     před 3 lety 02.01.2022 23:50 |  
      10 0

      Pro hráče je to zábava v tom drilu.

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 02.01.2022 23:55 |  
        1 10

        To neznamená,že to není o prdu a že to JiT nepovažuje za zbytečná utkání. :)


        Komentář byl uživatelem upraven (03.01.2022 00:05) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

          wimpy     před 3 lety 03.01.2022 00:26 |  
          6 0

          Zvedá to morálku. i když samozřejmě při té krátké zimní přípravě by to šlo i bez toho, ale když byla skoro tříměsíční, začutat sis někdy musel. :-)

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      amon     před 3 lety 03.01.2022 14:18 |  
      17 0

      K prdu jsou leda tak nesmyslný komentáře tady. JiT hovořil o tom, že přípavné zápasy v přípravě jsou hlavně o morálu. Chce vidět, jak hráči reagují, když "šlapou vodu/tvrdnou jim nohy". Myslím, že Trpiš na to hodně dbá a naopak ho vůbec netrápí výsledky v téhle fázi.

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.01.2022 00:56 |  
        0 11

        Teda nic ve zlém - ale dodneška jsem si myslel, že výraz "morál" užívá jen ,Franz´ Straka. Ale že by výraz ,morál´ někdy použil JiT?!?
        (výraz "přípravné zápasy v přípravě" nechávám být :) )

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      kjandourek (admin)     před 3 lety 03.01.2022 19:53 |  
      10 1

      Jenže my letos máme jenom jedno soustředění - v jeho první fázi bude fyzická příprava a během ní přípravné zápasy hrát nebudeme... ty přijdou na řadu až ve druhém týdnu, kdy se to překlopí do přípravy herní... a to jsme vždycky přípravné zápasy hráli - jenom jich není tolik: dva zápasy na soustředění a jeden doma jako generálku na ligu...

      jenom tak mimochodem v zimě 2019 jsme hráli s Aarhusem, Valerengou Oslo, Hammarby a Brondby Kodaň...

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.01.2022 00:46 |  
      4 10

      Aspoň jsem dneska vyhrál soutěž v minusech :))
      Devatenáct minusů - kdo z vás to má? :)

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        pehacko     před 3 lety 04.01.2022 08:40 |  
        4 2

        Machrujes jen proto, ze ma Gaza cervenou kartu! Teda ale neschazi mi…

        • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

          kostelnivlajka     před 3 lety 04.01.2022 10:22 |  
          0 3

          Proč dostal červenou? Zase nějaká nenávist...

          • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

            pehacko     před 3 lety 04.01.2022 10:29 |  
            2 2

            Nazval Oskara negrem a primator patokem!

            • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

              kostelnivlajka     před 3 lety 04.01.2022 10:56 |  
              1 5

              Je to tedy hezkej hereckej výkon a oskara dostal oprávněně

            • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

              žbl68     před 3 lety 04.01.2022 18:24 |  
              1 4

              s tím primátorem :-DDDDDDDD
              s tím oscarem - můžu si o něm myslet, jako o hráči, cokoliv, ale ... sám se vytrestal a jaro ukáže co ajak ...

          • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

            japhy     před 3 lety 04.01.2022 11:38 |  
            3 0

            Jj, přesně za ni ji má.

            • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

              žbl68     před 3 lety 04.01.2022 18:24 |  
              0 5

              kdy to bylo ? docela bych si ty diskuze rád pročetl ...

              • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

                japhy     před 3 lety 04.01.2022 21:23 |  
                2 0

                Během Ostravy. Není ale o co stát a navíc to už asi bude i promazaný.

                • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

                  žbl68     před 3 lety 05.01.2022 13:01 |  
                  0 1

                  ok, ono leckdo si nevidí do huby a myslí si že posnidal šalamounovo ...___... :-)

              • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

                knl66 (přítel SN)     před 3 lety 05.01.2022 00:50 |  
                4 1

                Nechtěj si je pročíst. Byly to fakt sračky. Našim hráčům nadával úplně hrozně a fakt hodně za hranicí. Naštěstí to admin smazal.

                • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

                  žbl68     před 3 lety 05.01.2022 13:00 |  
                  0 1

                  nevěřím nikomu a ničemu a už vůbec ne na netu ... věřím zásadě tomu co sám vidím, čtu ... :-) obecně - keců je zde - ale i ve společnosti že to člověk musí probírat vidlema a přesejvat velice jemným sítem ... takže budu předpokládat, že tam něco bylo - ono i mezi zdejšími adminy je rozdíl, že ... a že to "něco" bylo tak zásadní, že admin udělal co musel ... (s ohledem na historii jeho příspěvků)

                  • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

                    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 05.01.2022 13:13 |  
                    1 0

                    Byl tam od něho i jasný rasismus, když nadával našim Afričanům ...

                    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

                      žbl68     před 3 lety 05.01.2022 13:48 |  
                      1 1

                      tak to je hloupý člověk ... barva a přesudky to je kombinace dobrá tak do sudu a hodit do libovolné přehrady (od Seče po Orlík) ...

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        Slávista 51     před 3 lety 04.01.2022 18:56 |  
        3 3

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      žbl68     před 3 lety 04.01.2022 18:28 |  
      2 1

      ale nejsou ... zkus po přestávce naskočit hned do ligy (a především pohárů... - tam jsou 2 kola před EKL málo...) - bez zápasové přípravy, která je krom fyzického základu, také velmi důležitá (nejde o výsledky ale o souhru týmu... :-) )

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.01.2022 19:58 |  
        1 4

        Ale vždyť píšu "během plné fyzické přípravy"! Zítra se odlétá, jen transfery a doprava. Kluci jsou po očkování, občas bývají reakce organismu všelijaké (kolegyni nebolel ani vpich, soused lehl na čtyři dny s devětatřicítkami), začne se plně fyzicky trénovat možná pozítří ve čtvrtek, spíše v pátek 7.1. A první přípravný zápas hrajeme už o týden později, v pátek 14.1.
        Liga začíná 5.2., KL pak 17.února. Samozřejmě, že přípravné zápasy před ligou jsou potřeba, ale ne při úvodním nabírání kondičky. Až v druhé fázi soustředění, kdy už se přechází na herní součinnost. S někým prohrajeme a zase si tady budeme psát, jak hráči měli těžké nohy, jak šli do zápasu rovnou z posilovny apod.

        • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

          žbl68     před 3 lety 05.01.2022 13:05 |  
          2 4

          nebudu se přít o slovička, psát tu romány, na to je můj čas příliš drahý a společného resumé se nedobereme
          poslední větu o těžkých nohách po prohře může psát jen absolutní neználek gaučový ... ale věřím že se tyhle glosy zde opět objeví ... příprava je od slova připravit se - a ne mermomocí všechno vyhrát hlava nehlava jít na krev atd .... kdo někdy dělal sport a sebeposlednější soutěž v čemkoliv - tohle chápe ... x výher v přípravě Slavii titul a postup v EKL mezi poslední 4 (a věřím že na TOP 4 má) nezajistí ...

  3. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    Trinkle     před 3 lety 04.01.2022 14:43 |  
    8 0

    Tak Bah mimo výpravu, COVID :( Ale s nikým se nepotkal, jen se mu komplikuje příprava.

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      Dennis     před 3 lety 04.01.2022 15:00 |  
      5 1

      Ach jo, už to začíná... :-( Fakt jsem letos doufal v ničím nenarušenou pořádnou přípravu. Už jí potřebujeme.

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        žbl68     před 3 lety 04.01.2022 18:36 |  
        6 1

        Bah to dá v klidu a ostatní také, pokud nebude na cov. půl základní sestavy, není to zásadní problem ...

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      žbl68     před 3 lety 04.01.2022 18:29 |  
      3 1

      to přejde ...

  4. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    polpik     před 3 lety 05.01.2022 10:45 |  
    2 0

    Víme v kolik hodin je odlet, respektive kdy by mohl být znám seznam hráčů, kteří odletěli na soustředění?

  5. Dotaz...

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 05.01.2022 17:49 |  
    0 0

    Mám dotaz na někoho znalého a vědoucího: jako nejbližší zápas A-týmu se na hlavní straně SN objevuje až Hajduk Split, 22.01.
    Znamená to, že nám odpadlo 14. ledna přípravné utkání Slavia - Servette FC? Na ofiko stránkách jsem nic nenašel.

    • Re: Dotaz...

      kjandourek (admin)     před 3 lety 05.01.2022 17:58 |  
      4 1

      Na ofiko stránkách je uvedeno, že v týmu Servette Ženeva je více hráčů pozitivních na Covid, takže přípravné utkání odpadá a hledá se něco jiného...

      • Re: Dotaz...

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 05.01.2022 18:12 |  
        1 2

        Hledal jsem to jako samostatnou zprávu, ne jako třířádkovou informaci v relativně dlouhém příspěvku. Takže díky. A taky pochvala za rychlou reakci některého admina, kterému to neuniklo jako mně. :)

        • Re: Dotaz...

          kjandourek (admin)     před 3 lety 05.01.2022 18:27 |  
          6 1

          Tak on to říkal i asistent Köstl v rámci Youtuberského okénka "před odletem"
          .. když je člověk "blázen", sleduje všechno.. :-)

            • Re: Dotaz...

              Taky     před 3 lety 06.01.2022 16:20 |  
              0 0

              Taky tak! :-)

            • Re: Dotaz...

              žbl68     před 3 lety 07.01.2022 10:43 |  
              0 2

              i TY Brute ... ? :-)

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      ColinSKS     před 3 lety 07.01.2022 14:16 |  
      0 5

      nerozumím tomu hajduku, dneska je 7.1......

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        kalex     před 3 lety 07.01.2022 14:23 |  
        0 0

        Já to prvně viděl na ispartu, přípravy na ligu online, ale jak psal kolega výš, bylo to i na ofiko úplně dole. :)

        • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

          ColinSKS     před 3 lety 07.01.2022 15:50 |  
          0 4

          já vím, ale do 22.1. je 14 dní. tak jestli mají covid, tak se snad do týdne z toho dostanou ne?

          • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

            kalex     před 3 lety 07.01.2022 18:48 |  
            1 0

            To si tak možná zahraje A proti B Hajduku, protože počítám s tím, že Slavia si domluví jiné soupeře a Hajduk si tím pádem bude taky muset hledat jiného soupeře. V těch karanténách se ztrácím, takže je docela možné,že se nemusí každému chtít podstupovat riziko. Kór Slavii.

          • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

            kjandourek (admin)     před 3 lety 07.01.2022 20:20 |  
            2 2

            Měli jsme se s nimi utkat na soustředění v Algarve a oni tam díky tomu vůbec nejedou... pobyt v Portugalsku úplně odpískali podobně jako my loni...

            • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

              Markus     před 3 lety 08.01.2022 06:38 |  
              7 1

              Přátelské popíchnutí, opravdu děkují covidu, že tam nejedou? Kvůli covidu, z důvodu covidu, ale asi neděkují :)

  6. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 07.01.2022 21:48 |  
    1 1

    Běžecká Itálie (Nico na konci vypadá dost unaveně a to je teprve začátek ...)
    https://www.youtube.com/watch?v=ljzVtQa39ZA


    Komentář byl uživatelem upraven (07.01.2022 22:51) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      spravnej_jezedak     před 3 lety 10.01.2022 17:41 |  
      4 0

      Podle videa super, stejně tak spousta pěkných průnikovek od Blechy..

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      žbl68     před 3 lety 14.01.2022 11:41 |  
      0 0

      TNT a dynamit dohromady v noze - už se těším na jaře , že bude zamotávat nohy do dračí smyčky všem obráncům soupeřů :-)

  7. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    JaraMat     před 3 lety 10.01.2022 09:42 |  
    2 0

    Čekám na zprávu,zda Slavia sežene soupeře na přípravné utkání a z něj bude stream?

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      Tomas007     před 3 lety 10.01.2022 10:29 |  
      0 0

      Tak to jsme dva.

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      kjandourek (admin)     před 3 lety 10.01.2022 10:56 |  
      3 3

      Obávám se, že to není úplně reálné - v plánu bylo sehrát přípravné zápasy s týmy, které také jeli na soustředění do Portugalska.... Zase tak známí nejsme, aby za námi někdo přiletěl čistě kvůli přípravnému zápasu, stejně tak pro nás nemá smysl ztratit celý den cestováním někam jinam.... Navíc v Portugalsku soutěž normálně běží, takže nějaký místní klub těžko seženeme... a když už tak jenom nějaký místní z nižší soutěže a to už bude přínosnější, když si střihneme modelový zápas proti sobě... obávám se, že jediným přípravným zápasem bude utkání s Baníkem...

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        hamlo1 (přítel SN)     před 3 lety 10.01.2022 11:59 |  
        2 0

        No, nepotěšil jste mě.....

        • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

          kjandourek (admin)     před 3 lety 10.01.2022 12:15 |  
          2 4

          Musíme se na to koukat realisticky... málokdy je to o tom, že si soupeře můžeme snadno vybrat... že prostě sáhneme do klobouku a budeme mít jiného... většinou se snažíme jet na soustředění někam, kam jezdí i jiné kluby a s nimi se dohodnout, že když už tam jsme oba, tak si spolu můžeme zahrát... hloupé je, že když už tam ten soupeř nemůže přijet, tak ten areál kam měli jet zůstane prázdný - nečeká za rohem deset dalších :-)

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        mig52     před 3 lety 10.01.2022 13:44 |  
        0 3

        Jen mám obavu, zda těch střihnutých modelových zápasů proti sobě nebudou mít plné zuby.:)))). Žel, nejde to jinak, ono kdoví, jak by případný soupeř na poslední chvíli dodržoval anticovidová pravidla. Ještě nám tak nakazit půl mančaftu i s realizákem.

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      Fido22     před 3 lety 10.01.2022 17:12 |  
      2 0

      Tak ať Standa Vlček zavolá Petarovi Musovi a domluví přátelák s Boavistou

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        kostelnivlajka     před 3 lety 10.01.2022 17:45 |  
        1 3

        Což je dobrej nápad.

  8. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    pehacko     před 3 lety 10.01.2022 19:48 |  
    3 1

    Dnesni kratke běžecké video me pobavilo… srdjan je vedle maxe vazne prtavej… o dve hlavy mensi az to vypada neuveritelne. A kdyz je nekde na zaberu Krmencik, tak je vzdycky o hektar za ostatnima, asi nebude nejlepsi běžec, ten musis dostavat strasnou cocku.

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      Harvey     před 3 lety 10.01.2022 23:50 |  
      4 2

      Co to plácáš? Krmelec se zrovna chystal předběhnout ostatní o kolo! :)
      Jinak kromě Krmelce bylo na videu ještě vidět, že skupiny na tréninku vedli Teclík, Maso a Hromadič. Předpokládám kvůli tomu, že jsou na tom všichni tři skvěle fyzicky, poctivý přístupem k tréninku a jsou v kabině seniorními hráči.

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        SKEP     před 3 lety 11.01.2022 08:57 |  
        0 8

        Je to spíš o tom, že mladí zobáci si nemohou dovolit klusat v čele pelotonu, zejména, když se to oficiálně fotografuje a natáčí. Kdo vykonával ZVS ve VTJ či RH dobře ví, že na tréninku neexistovalo udělat kličku starý máze. Maximálně se před mazákem mohlo přihrát. Případné nedovolené míčové kouzelnictví bylo po tréninku na rotě adekvátně postihováno.

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        mig52     před 3 lety 11.01.2022 10:05 |  
        1 3

        Hlavně ten Kuba ti dělá radost, že jo? Mně také.

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      lukas8 (admin)     před 3 lety 11.01.2022 11:10 |  
      3 0

      Přeci nebude vpředu rozrážet vzduch.

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        pehacko     před 3 lety 11.01.2022 11:18 |  
        5 0

        Chudak ma takovy odstup, ze ho rozrazi kilometr za nejpomalejsi skupinkou. To byl i Adauto na boude Mama na běžkách vic v kontaktu!

        • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

          hamlo1 (přítel SN)     před 3 lety 11.01.2022 19:14 |  
          2 0

          Fakt dobrý :)

  9. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    Mikey     před 3 lety 11.01.2022 22:36 |  
    2 5

    Viděli jste včerejší video z běhání? Krmenčík tam moc nestíhal ve své skupince :D

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 13.01.2022 13:58 |  
      4 0

      Vytrvalostní běh v přípravě není na rychlost, tam jde jen o to, všechno odběhat a vejít se do daného limitu ... Ale jinak samozřejmě, že tohle nebude Krmiho silná stránka a určitě za to bude terčem řady vtípků od ostatních ...


      Komentář byl uživatelem upraven (13.01.2022 14:21) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      MKCZ83     před 3 lety 14.01.2022 12:45 |  
      3 3

      Na fyzickém soustředění nemá stíhat nikdo... to video, jak byl Krmelec polobezvládně na zemi, má být normální u všech, jinak šidí tréninkový motiv, protože počítám, že běhali nějaké anaerobní intervaly, nebo trénovali laktátovou odolnost. Akorát je rozdíl v tom, že Krmelec běží úsek třeba tempem 3:10 na kilák a ostatní 3:00 na kilák. Ale zničený mají bejt všichni stejně, jinak je to špatně udělanej trénink.

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      žbl68     před 3 lety 14.01.2022 11:35 |  
      1 0

      pozitivní zpráva :-)

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        Karel13     před 3 lety 14.01.2022 16:38 |  
        4 0

        Je to pozitivní, že je negativní ...

        • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

          žbl68     před 3 lety 16.01.2022 16:30 |  
          1 1

          jasně klasická matematika minus a mínus je plus :-)

  10. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    ColinSKS     před 3 lety 13.01.2022 14:28 |  
    1 3

    co má max stál s těma vyhrnutejma trenkama. naposledy si takto pamatuji kisela tušim.

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 13.01.2022 15:04 |  
      1 0

      Copak vyhrnuté, on je má hlavně asi o číslo menší, než by měl mít, asi při fasování zrovna došla tahle velikost nebo je na to takhle zvyklý, těžko odhadovat ...

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      deny91     před 3 lety 13.01.2022 16:21 |  
      1 0

      Míval to tak i Stoch. Asi chtějí mít opálený nohy, nic jiného mě nenapadá.

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        houston (přítel SN)     před 3 lety 13.01.2022 18:14 |  
        0 3

        Leden je na opalování ideální...

        • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

          deny91     před 3 lety 13.01.2022 21:48 |  
          4 0

          V Portugalsku určitě, není takové horko, ale sluníčko pěkně svítí.

  11. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    houston (přítel SN)     před 3 lety 13.01.2022 15:10 |  
    3 0

    Takže podle zprávy níže |Tvrdík |, by měl Bah doplnit tým na soustředění. A podařilo se sehnat nějakého soupeře ?

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      první rytíř     před 3 lety 13.01.2022 17:50 |  
      1 4

      Já vím, že sehnat soupeře není vůbec jednoduché, jenže jít do soutěže bez přípravných zápasů není také jednoduché. Uvítal bych v této souvislosti informace přímo z Algarve.

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        deny91     před 3 lety 13.01.2022 21:47 |  
        5 0

        Minimálně s Baníkem generálka bude, navíc i v televizi.

        • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

          Taky     před 3 lety 14.01.2022 10:20 |  
          0 0

          Super, kdo to bude vysílat?

          • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

            deny91     před 3 lety 14.01.2022 10:45 |  
            1 1

            O2 TV Sport

            • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

              Taky     před 3 lety 14.01.2022 14:17 |  
              0 0

              Díky za info. Tentokrát jsme domácí my, tak to budou komentátoři určitě fandit nám... :-)

        • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

          první rytíř     před 3 lety 15.01.2022 13:26 |  
          1 6

          Pokud si někdo myslí, že jeden, jediný přípravný zápas v dlouhé zimní přípravě stačí, je zcela mimo realitu. Nic na tom nemění ani plánovaná utkání mezi sebou. Jen můj názor, nikomu jej nevnucuji.
          P.S. Už do Portugalska dorazil Bah?

          • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

            kjandourek (admin)     před 3 lety 15.01.2022 22:35 |  
            6 1

            Já si taky myslím, že bez zápasů s Vltavínem, Viktorkou Žižkov a Ústím to není žádná příprava - vůbec nechápu, jak bez takových konfrontací můžeme žít :-)

  12. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    žbl68     před 3 lety 14.01.2022 11:34 |  
    1 0

    tak ted v neděli Živanicům minimálně bůra - v každém poločase :-) ... at se Slavia pěkně rozstřílí ...

  13. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    Kulajs     před 3 lety 15.01.2022 19:04 |  
    18 0

    Kouknul jsme na sestřih zápasu a ten Krmenčíkův sprint po pravé straně možná znamená, že jeho fyzička se hodně zlepšila.

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 16.01.2022 00:27 |  
      6 0

      Určitě, ale hlavně ve vápně je Krmi strašně nebezpečnej, navíc Jindra si pochvaloval, že po dvou letech konečně kvalitní kemp (a i bez toho jsme dělali tituly), to bude zase na jaře jízda ...

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      mig52     před 3 lety 16.01.2022 06:19 |  
      13 3

      Tak on to Krmenčík po příchodu neměl jednoduché. Hodně lidí ho tu nechtělo, další skupina jej nějak bez nadšení tolerovala s tím, ať ukáže, co v něm je a pak se uvidí. Jen výrazná menšina byla přesvědčena o jeho budoucím přínosu. Nepřišel v optimální kondici, pozici jedničky měl Kuchta (zaslouženě), ten navíc, nešel-li na hřiště v základu, dával najevo rozladěnost, což Krmenčíkovi nepřidalo a nebylo od Kuchtiče týmové. Trochu druhý Cuf, no. Mnozí asi čekali gólostroj a byli zklamáni, ale on na počet minut, která odehrál, ta čísla neměl vůbec špatná. Navíc jej srážely zdravotní problémy. V Plzni byl klíčovým hráčem, dával mraky gólů, často rozhodujících, nad nimiž jsme skřípali zuby. :))). Přece v nejlepších letech nezapomněl hrát fotbal. Pokud odtrénuje všecko ve zdraví, nepochybuju, že bude velmi platným hráčem. Pokud si vybojuje výraznou minutáž na place.

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        MKCZ83     před 3 lety 16.01.2022 11:24 |  
        1 5

        Proč do příspěvku taháš Cufa? Jak je to, co si Cuf myslel a kromě Tvrdíka a JiT to nikomu neřekl srovnatelný s tím, že Kuchta každou chvíli kvůli něčemu otevřeně držkoval?

        • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

          mig52     před 3 lety 16.01.2022 18:54 |  
          1 2

          Jsi mimo mísu. Měl jsem na mysli Cufovo vyžadování si být pořád na hřišti a ne, co kdesi říkal o Slavii.

          • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

            MKCZ83     před 3 lety 16.01.2022 19:52 |  
            1 3

            A kde máš nějaké zdroje, které dokazují to, že se Cuf na sílu cpal do základu a špatně kousal, když tam nebyl a dělal problémy? Pokud by sis vybral Koláře, kterej jde chytat i zraněnej, protože chce chytat, tak ok...

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      první rytíř     před 3 lety 16.01.2022 13:58 |  
      1 2

      K tomu sestřihu jen tolik, že střed obrany červenobílých jakoby nebyl :-)), vlastně ona celá ta prapodivně sestavená obrana :-))

  14. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    deny91     před 3 lety 15.01.2022 23:00 |  
    8 1

    Hodně se mi líbí, že šel do vody i JiT a smál se, byl v dobré náladě, nenechal v tom své svěřence samotné. Přesně tohle dělá naši kabinu tak skvělou. Jaký rozdíl oproti věčně zapšklému a arogantnímu Vrbovi.

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      Joe-L     před 3 lety 16.01.2022 00:09 |  
      5 0

      To video je naprosto boží! Pouštěla jsem si ho několikrát! A Jindra na konci - king!

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        mig52     před 3 lety 16.01.2022 05:54 |  
        5 1

        Sálá z nich pohoda. Hrozně si přeju, aby vše odtrénovali bez zranění a covidu. Pak budeme parádně nabušeni. Je dobře, že do zápasu ještě nepustili dlouhodobé marody. Sestřih zápasu fajn, jen zase ty zahozené loženky. :)))

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      Kulajs     před 3 lety 16.01.2022 09:18 |  
      1 0

      Ve kterém videu to je? Nějak to nemohu najít.
      Už jsem to našel! Skvělé.


      Komentář byl uživatelem upraven (16.01.2022 10:30) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        obiwan     před 3 lety 16.01.2022 11:36 |  
        1 0

        Kde to prosím najdu???

          • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

            obiwan     před 3 lety 16.01.2022 20:13 |  
            1 0

            Ahoj, moc děkuju, už jsem ho taky našel:-) Jo, sálá z nich všech pohoda...

            • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

              Joe-L     před 3 lety 16.01.2022 21:36 |  
              2 0

              Jojo, to je pravda. Tak snad si tu pohodu přenesou i do zápasů.

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      MKCZ83     před 3 lety 16.01.2022 11:23 |  
      5 8

      Asi neznáš historky z Plzně mezi Vrbou a kádrem... to, že někdo nemá rád média a taky jim to dává najevo vůbec nic neříká o tom, jakej je v kabině. Vrba česko-slovenskou kabinu umí moc dobře. Ale chápu, že nenávistné klapky na očích a uších se sundávají těžko. Všude kde Vrba byl, měl kabinu i problémové hráče na svojí straně.

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 16.01.2022 15:01 |  
        3 4

        Dobré odpoledne přeji.
        Myslím, že se mýlíte. V Bulharsku určitě na své straně kabinu neměl.
        Nenávistné klapky nemám ani na očích a ani nikde jinde :-)).
        A v Plzni z něj rozhodně Beauguel nadšený nebyl.
        A historky ze z Plzně znám...... :-)).
        Sokrates55


        Komentář byl uživatelem upraven (16.01.2022 15:02) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

          MKCZ83     před 3 lety 16.01.2022 15:23 |  
          0 6

          Bulharsko nepočítám... navíc jsem psal česko-slovenskou kabinu.

          • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

            Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 16.01.2022 16:36 |  
            3 2

            Zdravím:-)).
            A také jste napsal: "Všude kde byl..........".
            Ale ono to je vlastně jedno.
            V Machačkale to s ním bylo ještě horší:-((
            Sokrates55

            • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

              MKCZ83     před 3 lety 16.01.2022 19:49 |  
              2 7

              Dobře, všude kde v ČR byl... pokud to chceš jmenovitě, abys mě tu nechytal za každou drobnost, tak v Baníku, Plzni a Spartě. A případně na Slovensku.

              Pokud by netrénoval Spartu, nikdo by tu netvrdil, jak kvůli tomu, že je morous, dělá v kabině mnohem horší atmosféru. Pro všechny by to byl velmi kvalitní trenér. A o tom můj příspěvek byl... jenom proto, že je to trenér sparty, tu někdo mudruje, jak pracuje mnohem hůř s kabinou a hráčským týmem, než naši trenéři. A to já považuju za zaslepené vymýšlení si.


              Komentář byl uživatelem upraven (16.01.2022 19:50) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

                pehacko     před 3 lety 19.01.2022 18:07 |  
                1 0

                Takze Banik (kde byl ucho), pradelna a toaletna… tak toho moc neni. U repre byl nerudny dedek, ktery utekl za lepsima prachama… coz ostatne dela porad.

                • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

                  MKCZ83     před 3 lety 19.01.2022 18:16 |  
                  3 5

                  Ještě Slovensko... tam jsem ho ale nesledoval, ale úspěchy tam měl. Potíž s Tvým hodnocením je to, že na Baníku, Plzni, Spartě a Slovensku strávil nadpoloviční část své trenérské profi kariéry.

                  U naší repre nechce být nikdo, je to kromě určité prestiže (kterou to ale v ČR moc nemá) nevděčná práce, která není o trenéřině, ale neustálém volání a sledování zápasů jiných klubů a skoro nulové trenérské práci. I velmi výrazná slávistická osobnost, která je u repre, dostává i od fanoušků vlastního klubu sadu, nemluvě o nesmyslné sadě od veřejnosti. Nerudný tam byl skoro každej, včetně Brucknera.

                  A i když to bylo Rusko a Bulharsko, tak Vrba byl jeden z velmi mála českých trenérů, kteří neobcházejí jeden český klub za druhým, a nebál se jít ven. Moc mu to tam nešlo, ale aspoň nečekal v ČR na to, až někde někdo vyhodí trenéra a on se tam bude cpát, nebo neokopával kotníky všem ostatním v médiích.

                  Ale jakmile se tu napíše něco, co není čirá nenávist ke spartě a všem lidem v ní, tak se to považuje za prohřešek proti řádu světa. Já to považuju za trapný kokotský pohled na svět, ale už si na místní kolorit ubohosti některých, jejichž největší intelektuální výplod a "příspěvek" do diskuze je nenávist ke spartě, zvykám.

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        hamlo1 (přítel SN)     před 3 lety 16.01.2022 16:47 |  
        5 0

        I v Rusku, i na balkáně? Tam všude měl ty hráče na svojí straně? Já to nevím, u nich v šatně jsem nebyl.

        • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

          hamlo1 (přítel SN)     před 3 lety 16.01.2022 17:00 |  
          3 0

          A jinak, má tady být diskuze o Slávii, ale teď jsem se neudržel. Omlouvám se.

          • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

            Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 16.01.2022 17:03 |  
            1 3

            Omlouvám se také.
            O Slávii jsem napsal "pár řádků" kousek níž :-)).
            Sokrates55

      • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

        deny91     před 3 lety 17.01.2022 09:52 |  
        5 1

        Žádné klapky na očích nemám, to je pouze tvůj dojem. Od dob v Plzni, kdy jsem mu mimochodem hodně fandil, se hodně změnil, to zase nechápeš ty. Plzeň a celé to fungování byla jedna velká parta při jeho prvním angažmá a prvních titulech. Pamatuji si, jak jsem se díval na videa z jejich zimních soustředění a byla tam podobá pohoda. Jeho návrat a druhé působení už ale zdaleka tak idylické nebylo a první Plzeň se už nikdy opakovat nebude ani v Plzni, ani nikde jinde. A další věc k němu: jestli něco umí, tak jedině s kabinou Čechů a Slováků, jak sám říkáš, takže už chápu, že se zbavují všech možných cizinců (hlavně žádný "komplikovaný černoch"), se kterýma to neumí vůbec. To je jejich velká slabina a naše velká výhoda, že JiT umí pracovat i s cizinci a dělat skvělou kabinu i s nimi (máme jich v áčku kolik? 10?) a tím pádem máme mnohem větší možnosti v otázce posil a skautingu a samotná hra pak je zajímavější, protože cizinci přinášejí něco jiného, co my v Česku nemáme. A pak takový Sor chce raději k nám než k nim a vůbec se mu nedivím.
        Takže shrnu: Vrba zdaleka není to, co býval v první éře v Plzni, žádná hitparáda to teď s ním v kabině není a umí pouze s Čechy s Slováky. Nicméně i přes to všechno je to jeden z nejlepších trenérů v ČR, ale daleko za JiT (myslím aktuálně, ne historicky).

  15. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    deny91     před 3 lety 15.01.2022 23:21 |  
    10 0

    Jinak JDB se Plzni zranil, něco se stehenním svalem. Kdyby o něho měli přijít, tak jsou úplně marní. Přesně proto trénujeme ty obrovské objemy na jihu v teple, abychom se těmhle svalovým věcem v naší zimě vyhnuli. A nechci to zakřiknout, ale je naprosto fantastické, že jsou zatím úplně všichni v pořádku, to mám fakt radost.

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 17.01.2022 09:17 |  
      8 0

      Mne obrovsky potěšilo video "Den s Masem". Jak šel za "šarlatánama". Doba kdy naši kluci mohli jít za jedním maséro-fyzio a tím naše péče o kluky hasla, uf. A teď tam je několik borců, co jim udělají servis, masáž, aku, tejpy preventivně, prostě supr. Člověk to sice čte, že se v tomto udělalo hodně, ale tohle malé nahlédnutí aspon mne hodně potěšilo :)

  16. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 16.01.2022 10:03 |  
    24 3

    Hezké dopoledne Vám přeji ze Šumavy a u dobré kávy.
    Je tu sice mlha a na Kašperk vidět není, ale ta videa o našich klucích ze soustředění a všechny ty zprávičky, to je moc dobré a pěkné, a tak jsem rád, že vidím alespoň na ty naše kluky slávistický:-)).
    Držím palce a modlím se za to, aby se tento kemp povedl až do konce i s tím, že se do konečné fáze s posledním přípravným zápasem už postupně dostanou i naši rekonvalescenti :-)).
    Přiznám se Vám, že bych se chtěl stát menším a ještě menším a třeba i nejmenším na světě, abych i jako "muška zlatá" mohl být na tom soustředění a potichu pozorovat naše kluky. Ale tak jako Vy všichni, musím být trpělivý a pokorný a držet klukům palce, aby se jim nic nestalo a vše dopadlo dobře.
    Vím, že by to mělo být v jiném OT, ale Honzovi Kuchtovi chci moc poděkovat a přeji mu, ať mu to v novém angažmá vyjde a posune ho to ještě o "štok vejš".
    Všechno ostatní má svůj vlastní děj.
    Podle údajných informací zainteresovaných, ač to pisálci zatím nechtějí pustit, z odposlechů vyplývá, že Pepa Krula vyřizoval spoustu věcí osobně s Berbrem a proto v odposleších toho tolik ani nemůže být. Ale věta: "Byl za mnou Pepa Krula....", tak ta je v odposleších hned několikrát. A jakákoliv poznámka vyšetřovatele u spisu není důkazním prostředkem, proto neměla být ani vynesena..... To se jen "někomu" hodilo, aby se mlžilo.
    Horší je to s p. Svobodou a Šádkem. Tam je důkaz o domluvě "jak na to".... prokázán.
    Další informace o Nezmarovi je ta, že ho měl "taťka" chyceného už z Liberce a protože náš Jaroslav Tvrdík moc zlobil a "stavěl se na zadní", tak měl Nezmar sehrát roli "Trojského koně". Tvrdík to zřejmě odhalil a konec už známe. Ale tato informace je také jako poznámka. Pevně věřím, že nikdo ze Slavie žádný úplatek nenabídl a ani neslíbil a ani nedal. Vzhledem k tomu, jaký hrajeme už 4 roky fotbal, jsme ani žádnou pomoc nepotřebovali!!!!! Tak asi tak.
    Největší mazec bude asi okolo Plzně. Ta podporovala "taťku" na plný pecky a to včetně Vrby!!!!
    A AVE RB odpady s.r..o. :-)) (snad jste poznali o koho jde) podporovala Berbra při volbách taky.
    Sparta ten hnůj podporovala a to i včetně volby předsedy FAČRu Poborského proti Fouskovi a Pelta hrál roli "mediátora", aby byl Fousek poražen. Pan Zlámal z Moravy by mohl vyprávět......
    Víc toho radši psát nebudu. Jen jsem chtěl říci, že soudit můžeme jen tehdy, když máme opravdu všechny důkazy pro i proti a slyšeli jsme všechny strany.
    Tak Vám všem přeji hezkou neděli a jak říkal důstojný pán farář v kostele:
    "Quam semel errare, melius bis terve rogare"
    Je lépe dvakrát či třikrát se zeptat, než jednou chybu udělat.
    Sokrates55



    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      mig52     před 3 lety 16.01.2022 10:27 |  
      2 1

      Jen si dovolím malý dodatek. Za přejmenování hnoje z druhé strany řeky nemusíme dávat úsměvné smajlíky, oni si ten název zaslouží se vším všudy. Prostě AVE RB Odpady !!!

  17. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    Horacio11     před 3 lety 16.01.2022 12:18 |  
    0 12

    Zajímavé, že zápas s Hajdukem byl zrušen, nicméně dnes hrají přátelský zápas...

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 16.01.2022 12:31 |  
      10 0

      Protože by museli cestovat z Chorvatska do Portugalska.

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      kjandourek (admin)     před 3 lety 16.01.2022 12:34 |  
      15 0

      S Hajdukem jsme měli hrát v Algarve na soustředění.... Hajduk kvůli Covidu zrušil celé soustředění, ale to neznamená, že si nemůže zahrát s někým doma...

  18. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    ColinSKS     před 3 lety 19.01.2022 07:57 |  
    2 5

    to video s masem .. to nemá chybu. sice to není profi herec, ale celkem se toho zhostil s gracií. nemají se kluci špatně, ale ta makačka to vyvažuje. a vlézt do ledu po treningu, tak to bych asi nedal ..... všude přítomný přéma je skvělej, proto tam je.

  19. Plán zimní přípravy

    donford     před 3 lety 19.01.2022 11:36 |  
    0 7

    Přiznám se, že ač se ve věci vůbec nevyznám, že bych byl raději, kdyby se kluci třeba vrátili o něco dřív (já vím, taky nebezpečí omikronu) a kromě s Ostravou sehráli tady ještě aspoň o jeden či dva přípravné zápasy víc. Přijde mi, že tento týden už bude v Algarve trochu hluchý a hrát přípravu mezi sebou, to stačí bohatě na jeden zápas. I když trenéři asi v dalším sestavy trochu prokombinují. Obávám se, že už nebudou hrát v takové intenzitě, sem tam nohama uhnou, aby se moc nepokopali. No nevím, jistě budou fyzicky nabušeni, ale herně? I když nepochybuji o tom, že do naší ligy vlétnou famózně a s přehledem. Ale pak už brzy budou na řadě Turci.

    • Re: Plán zimní přípravy

      první rytíř     před 3 lety 19.01.2022 12:46 |  
      9 2

      Už jsem psal, že zápas mezi sebou nemůže nahradit přípravný zápas s jakýmkoliv soupeřem. Ale když to nejde, tak to nejde. Vracet se dřív bych viděl jako chybu, už kvůli brzy vrcholící křivce omikronu bych byl naopak pro to, aby se vrátili ještě později!

    • Re: Plán zimní přípravy A-týmu

      Kulajs     před 3 lety 22.01.2022 10:20 |  
      1 1

      Podroužek si udělal výlet do Portugalska.

  20. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    p!erreCORE     před 3 lety 23.01.2022 21:49 |  
    4 0

    Uz dvakrat behem soustredeni jsem si ve videich vsiml,ze se moc chválil Srdko Plavsic,ze je výborný a hlavně pro nej na netypickem postu..ze sestřihu ze zapasu sem to nepoznal,ale napadlo mne,ze ho vazne zkousi na LB? Za mne proc ne,i kdyz je jak peříčko,ale Oscar taky neni zadna vazba a docela mu to jde..

  21. Re: Plán zimní přípravy A-týmu

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 30.01.2022 13:21 |  
    2 0

    Emil na podhrotu a Lindži na křídle, jinak dnes základ asi podle předpokladů ...

    Sestava: Mandous – Bah, Ousou, Kačaraba, Plavšić – Ševčík, Holeš – Lingr, Madsen, Schranz – Krmenčík

    Náhradníci: Kovář, Talovjerov, Tecl, Samek, Višinský, Oscar, Sor, Hromada, Traoré, Prebsl


    Komentář byl uživatelem upraven (30.01.2022 13:26) . Zobrazit původní komentář