Hráči Slavie

Komentáře (64)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

    kostelnivlajka     před 3 lety 25.08.2021 17:16 |  
    3 3

    To je velmi slavný klub!

  2. Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

    pehacko     před 3 lety 25.08.2021 17:19 |  
    10 2

    Tak at se mu tam dari… u nas se proste nehodil do stylu… i tak pomohl k titulu a ten gol bolsevikum byl uzasny. Jeste ted mam husinu z te energie co to vyvolalo

  3. Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

    Akuls     před 3 lety 25.08.2021 19:31 |  
    5 3

    Přesto, že JiT o Musovi tvrdil, že lepšího zakončovatele nikdy netrénoval, tak Petar evidentně nebyl jeho oblíbenec. Přitom v Liberci pod Hoftychem byl jasně lepší než Kuchta, který ho tam většinou jen střídal. Neztratil se na jaře ani v Bundeslize na hostování v Unionu Berlín a svoji stopu zanechal i v Chorvatské U-21 na ME. Uvidíme jestli v Portugalsku nastartuje znovu svoji kariéru, v každém případě počítám, že si tam bude muset zlepšit fotbalovou techniku. V Portugalsku musí všichni fotbalisté balón perfektně ovládat. O běhání a bránění to tam u ofenzivních hráčů už tak není a to by mu mohlo vyhovovat.

    • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 25.08.2021 20:06 |  
      7 7

      Jj, je to takové podivné a rozpačité. Na straně jedné je podle JiT Musa úžasný zakončovatel, na stranu druhou mu nikdy nějakou větší šanci souvislejším pravidelnějším nasazováním nedal. Reprezentant CROATIA U21... Myslím, že kdyby ho prodával Hajduk Split nebo Dynamo Zagreb, dostanou víc. A místo Musy koupíme ofsajda Krmenčíka. Neříkám, že je to úplně špatně, ale divné ano.

    • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

      zeleznik2     před 3 lety 25.08.2021 22:04 |  
      4 4

      A Standa stále nepostradatelný..

    • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

      Ivan     před 3 lety 25.08.2021 23:54 |  
      2 2

      na podzim byl Kuchta v Libe špatnej, to viděli všichni a Hoftych o tom mluvil u Bosáka. Musova stopa v Chorvatské U-21 je podobná, jako ta Jusufova u nás.

  4. Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

    Cross     před 3 lety 25.08.2021 19:48 |  
    6 30

    Musa bude druhý Džeko. A my z toho nebudeme mít nic. To bude nový Příběh milionovèho trenéra.

    Jak je ten starý vtip o kolektivizaci? “Krávu (Musu) dáme do kolchozu, budeme mít starou kozu (Tecla). Koza dělá mé mé mé, půjdeme do JéZeDé…( dosaď si sám…).

    • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

      warhammer (přítel SN)     před 3 lety 25.08.2021 19:53 |  
      7 2

      To je opravdu vydařený vtip.

      • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 25.08.2021 20:21 |  
        5 3

        Mně se teda moc nelíbí.

      • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

        Cross     před 3 lety 25.08.2021 21:16 |  
        6 19

        Vtip je, že Musa odchází a Tecl zůstává. Ten kdo si mohl myslet, že jsme se pořád nedotkli stropu a budou i ještě lepší sezóny (já), byl bláhový. Prostě s oblíbeným Teclem nikdy nepŕekročíš, svůj stín, protože až ten gól fakt budeš potřebovat, tak on ho nedá. A vypadneš ze hry dřív, než bys (letos) čekal.

        • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 25.08.2021 21:41 |  
          7 3

          Nejde o to, kdo je lepším fotbalistou (útočníkem), ale kdo lépe zapadá do stylu hry. Musa prostě do současného pojetí nebude sedět nikdy, proto odchází Musa a Tecl zůstává.
          Doufám, že se v Boavistě prosadí a koupí ho, protože jinak budeme za rok řešit tu samou situaci. Kam prodat Musu.
          Což je i důvod, proč jsme se s klidným srdcem zbavili Škody a přivedli Kuchtu, který za poslední dvě sezóny v lize dal 9 branek.

          • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

            Cross     před 3 lety 25.08.2021 22:00 |  
            4 11

            Tady už nikdo nedokáže myslet vlastní hlavou?

            “Soudruhu Gottwalde, když se teď ukázalo, že soudruh Slánský je zrádce, komu máme věřit?
            Straně věřte, soudruzi. “

        • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

          pcitron     před 3 lety 25.08.2021 22:07 |  
          16 8

          Víš co, běž s urážením Standy do prdele.

          • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

            Cross     před 3 lety 25.08.2021 22:15 |  
            6 16

            Urazil jsem evidentně Tebe. Standa dobře ví kde má strop.
            Mi jde o Slàvii, Standa je na druhem místě. Hrát za Slavii je privilegium, které by se nemělo rozdávat jen tak.

        • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

          damade     před 3 lety 25.08.2021 22:44 |  
          15 4

          Co takhle se před psaním příspěvků aspoň trošku zamyslet?

          - Musa neni žádnej kanonýr. Kromě pár povedenejch zápasů po koronapauze pálil šance stejně jak Standa, moc nemakal a když nastoupil v základu, tak nebyl skoro vidět.
          - Standa hraje letos ve výborný formě, šance sice pálí, ale jeho a Musův přínos pro naší hru se nedá ani srovnávat
          - O Musu je na trhu větší zájem, než o Standu, a kluby nám za něj víc zaplatěj
          - Standovi role třetího útočníka, kterej nastoupí jednou za 2 měsíce nevadí, Petarovi logicky jo
          - Standa je důležitá persona v naší kabině a na trénincích


          Komentář byl uživatelem upraven (25.08.2021 22:45) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

            Cross     před 3 lety 26.08.2021 00:42 |  
            7 11

            1. Damade - Co víme jistě: Tecl není kanonýr. Nikde se pořádně nechytil, možná v Jihlavě. U nás je oblíbený, ikdyz nedělá to co má. Nedává góly a nemá ani asistence. A není to ani náš odchovanec. Musa byl nejlepším střelcem české ligy a je to typ “Džeko”. Je to náš odchovanec. Je mnohem mladší s perspektivnější, než Tecl. Zametli jsme s ním pěkně. Asi jsme mu nedokázali vysvětlit co má hrát, anebo spíš po něm chtěli něco v čem nikdy nebude dobrý. Boavista si brzy přijde na dobré peníze.
            2. Standa letos “hraje ve výborné formě?” Když před rokem dal tři góly v prvním zápase v Budějovicích, byly tady z toho orgie. Napsal jsem že za celou sezónu stejně nedá ani deset gólů, což vyvolalo posměch. Dal jich vůbec aspoň pět? Ale hlavně, že “trhal obrany”…
            3. Souhlasím. V Musovi vidí jiné kluby větší potenciál a víc za nej zaplatí. My z toho ale moc mít nebudeme. Vydělá Boavista Porto.
            4. Standovi “role třetího útočníka, který nastupuje jednou za dva měsíce” skutečně asi nevadí. A není právě tohle divné? Jak by ses díval na chlapa v Národním divadle, kterému nevadí, že vedle skutečných herců hraje čudly?
            5. Jestli je Standa tak důležitá persona na trénincích, proč ho neangažujeme jako začínajícího pomocného trenéra?

            Suma sumàrum: kritizuje se tu kde kdo, ale na Standu nejsou žádné nároky. Že je útočník? Nemusí ani dávat góly, nemusí ani hrát, hlavně, že to tmelí na trénincích. No, má to u nás dobré, ten Standa. A Liga mistrů, a stovky miliónů, zase v loji. Tam totiž rozhodují branky, ne kecy a sranda na trénincích. Sorry jako.

            • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

              Alky (přítel SN)     před 3 lety 26.08.2021 04:00 |  
              4 3

              A kolik že dal Musa gólů v předkolech evropský pohárů, nebo ve skupinách? Já si dělám čárky...

            • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

              knl66 (přítel SN)     před 3 lety 26.08.2021 04:38 |  
              3 4

              Zdaleke ne ve všem s tebou souhlasím, ale jen ad 4) To samé MvB. Nedávno prodloužená smlouva, jejíž smysl mi uniká. Oba podle všeho pohodoví chlápci, do kabiny, do party, fajn. Ale od toho tam máme i jiné. Tihle by měli být vidět především na hřišti.
              ad 3) Kdyby měl v sobě Petar větší potenciál, mělo by se to projevit a zájem o něj být větší. Na hostování v Unionu jsem ho nesledoval, ale u nás mi přijde, že těch příležitostí fakt tolik nedostal. Co si budeme povídat, Boavisto zase taková haupttrefa není.

            • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

              kjandourek (admin)     před 3 lety 26.08.2021 07:32 |  
              9 3

              Ujasníme si jednu věc:

              Status odchovanec má hráč, který v klubu strávil alespoň tři roky mezi patnáctým a jedenadvacátým rokem...

              Petra Musa se narodil 4.3.1998 a do Slavie přišel v létě 2017... ať počítám, jak počítám, bylo mu devatenáct let... tudíž by podminky pro to, aby byl brán jako náš odchovanec, nesplnil, ani kdyby u nás strávil zbytek kariéry ....

              Ani takhle jednoduchou a snadno ověřitelnou věc si nedokážeš zjistit, než jí hodíš písemně do diskuze..... tak jak bys mohl chtít, abychom Tvé ostatní nnázory brali vážně?

              • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

                Cross     před 3 lety 27.08.2021 13:13 |  
                1 6

                Milý Karle, až nabereš více rozhledu a zkušeností, budeš i víc Slávista a my si Tě budeme víc vážit.

                • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

                  Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 27.08.2021 13:32 |  
                  5 4

                  Vrchol arogance. Napises blbost a misto aby ses omluvil, tak rozdavas rozumy o rozhledu a zkusenostech. Skoda vice slov na takoveho ubozaka jako jsi ty..

            • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

              sasky     před 3 lety 26.08.2021 10:59 |  
              6 3

              Chjo, to je furt dokola a já jak blbec se to vždycky snažím vysvětlit znovu a znovu.
              1) Musa naším odchovancem není, viz Karel níže. Nicméně o žádném zametení nemůže být řeč. Petar podává podobně nevyrované výkony, byť o něco méně než Standa. Povedl se mu jeden rok v Liberci. To je málo. Určitě nebudeme přizpůsobovat hru jednomu hráči. Buď hráč pochopí systém a přizpůsobí se mu, nebo odejde. Jednoduché.
              2) Na to, hodnotit, kdo hraje v jaké formě, je ještě celkem brzy. Že Standa trhá obrany je fakt a z toho plynou šance pro ostatní hráče (zálohu, případně střídající útočníky). Tohle je styl, který hrajeme od příchodu JiT a za ty skoro 4 roky to spousta místních přispěvatelů nebyla schopná to pochopit.
              3) Můžeme vydělat i my ... záleží na podílu z dalšího přestupu. Rozhodně to nebude prodělečný obchod.
              4) Bylo by naprd mít tým plný hráčů, kterým pozice na lavičce vyhovuje. Ale stejně tak nemůžeš mít tým plný hráčů, kteří se nesmíří s tím, že nejsou pokaždé v základu. Potřebuješ oba typy hráčů. A nemůžeš mít v pozici "čekatelů" jenom mladíky.
              5) Protože je to stále hráč
              Na Standu samozřejmě nároky jsou, taky bych ho občas nakopal, za to co nedá. Ale beru ho jako že není prostě útočník č.1 a svoji práci si odvede. Nakonec žádný útočník (dostupný pro Slavii) není schopen proměňovat všechny svoje šance. Standa má aspoň tu výhodu, že se do těch šancí pravidelně dostává. A s tou LM jsi chtěl říct co? Že to je Standova chyba? Jestli sis nevšiml, tak hlavní problém v kvaldě byly branky obdržené a následně tedy neproduktivita celého týmu. Jinak ještě přidávám minutáž našich útočníků proti Fradi - Kuchta - 88 minut, Tecl - 65 minut a Musa - 52 minut. Takže Musa opravdu není nějaký otloukánek, který by to sbíral po minutách. Zahráli si solidní porci minut všichni a všichni tam byli k prdu.

            • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

              sasky     před 3 lety 26.08.2021 11:11 |  
              6 2

              Ještě jsem si prošel statistiky na TM za celé působení jednotlivých útočníků u nás (zápas beru jako 90 minut tzn. celková minutáž / 90 = počet zápasů)
              Kuchta - 22+9 = 0,97 b / z
              Musa - 11+0 = 0,66 b / z
              Tecl - 23+15 = 0,73 b / z

            • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

              mig52     před 3 lety 27.08.2021 12:10 |  
              1 4

              Crossi, líp to napsat nešlo, za odměnu tu dostaneš slušnou nálož, co sis to dovolil, kritiku do vlastních řad a zvláště "kanonýra". Pojedu v tom s tebou, kašli na to, tady se pravda nenosí, zde se serviluje.

      • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

        novimex     před 3 lety 26.08.2021 08:38 |  
        2 11

        Bohužel to není vtip , ale pravda

    • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

      wimpy     před 3 lety 26.08.2021 01:19 |  
      4 2

      Džeko byl v jeho letech persona v Bundeslize a pomalu se začínal rýsovat jeho přestup do Citizens. Takže Musa druhý Džeko již zaručeně nebude.

  5. Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

    Kontrapunkt     před 3 lety 25.08.2021 21:20 |  
    9 0

    V Boavistě bude za hvězdu. Ať se mu tam daří.

  6. Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

    zeleznik2     před 3 lety 25.08.2021 22:06 |  
    6 11

    V situaci kdy momentálně nemáme klasického hrota, pokud tam nezaskočí Schranz - Masopust, Standu nepočítám, (ikdyž proti Baníku na něj životní výkon). Docela luxus. Petar své kvality potvrdil, přesto opět odchází.

    • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

      Lunaris     před 3 lety 26.08.2021 01:24 |  
      12 4

      O jakých kvalitách to mluvíš? Musa se do Trpišovy Slavie absolutně nehodí, chybí mu komplexnost, uplatní se pouze ve vápně. Doufám, že Boavista opci uplatní. Klasický útočník je Krmelec, který naskočil do tréninku. Odchod Petara byla nutnost.

  7. System

    kapitan.pisoar     před 3 lety 26.08.2021 02:17 |  
    7 19

    Ja doted nemuzu pochopit, jak je mozne ze Musa se nam do systemu nehodi, ale Krmencik ano…

    • Re: System

      kjandourek (admin)     před 3 lety 26.08.2021 07:34 |  
      14 4

      Ale to, že něco nedokážeš pochopit Ty, ještě neznamená, že to neexistuje a že to nechápou ostatní... ;-)

      • Re: System

        kapitan.pisoar     před 3 lety 26.08.2021 17:51 |  
        1 9

        Kadourku, ty jestli na me chces reagovat tak si me prvi odblokuj abych to mohl videt.
        Jinak porad nechapu v cem je stary liny utocnik, lepsi nez mlady liny.
        Navic jsem si nevsiml, ze by si Musa stezoval na tezke treninky, tak jako Krmencik v Brugach.
        A o tom pokrytectvi tady, kde vsichni na krmencika plivali jeste pred pul rokem a ted ho vsichni miluji, radsi ani nemluvim…

        • Re: System

          kjandourek (admin)     před 3 lety 26.08.2021 18:11 |  
          7 1

          ????? Pokud nevidíš můj příspěvek, znamená to, že sis mě zablokoval Ty.... Tohle není Twitter, aby člověk mohl určovat, kdo jeho zprávu uvidí a kdo ne...

          Klikni si na přeškrtnuté očičko u mého jména...

    • Re: System

      MKCZ83     před 3 lety 26.08.2021 08:33 |  
      7 5

      Protože Krmencik ba hřištidřea bojuje, má na útočníka správně nastavenou hlavu, je rychlejší a dynamičtější a hlavně je produktivnejsi. Musa trochu pohyb bez míče zlepšil, ale pohybově to prostě není ono a nikdy už nebude. Věk má už celkem vysoký a už se moc ve fyzicce nezlepší. Navíc má problémy s produktivitou.

    • Re: System

      novimex     před 3 lety 26.08.2021 08:40 |  
      9 16

      Protože to nebyl trenérův oblíbenec. Podívej na maratónce Staníka, ten tam bude do důchodu

    • Re: System

      Fačín     před 3 lety 26.08.2021 09:00 |  
      6 17

      Správná poznámka. Stejně tak s Milanem Škodou. Krmenčík je horší verze Milana, navíc divnej pavouk, na rozdíl od legendy.

    • Re: System

      JS (přítel SN)     před 3 lety 26.08.2021 09:32 |  
      5 22

      Krmenčík chlastá se správnejma lidma.

      • Re: System

        swoff     před 3 lety 26.08.2021 09:58 |  
        1 1

        Jo? V Soluni nebo v Bruggách?

      • Re: System

        Alanor (admin)     před 3 lety 26.08.2021 10:40 |  
        13 1

        To jsou kecy. Krmenčík tu je proto, že se Trpišovskému jeho hra líbí dlouhé roky. Mluvil o tom při setkání s fanoušky x let dozadu.

        • Re: System

          JS (přítel SN)     před 3 lety 26.08.2021 10:43 |  
          3 21

          Kdopak byl z našeho realizáku na „povedené“ Krmenčíkově oslavě, po níž následovalo bourání do popelnic s těhotnou řidičkou?

          • Re: System

            Alanor (admin)     před 3 lety 26.08.2021 10:45 |  
            13 4

            To já nevím a i kdyby, tak co? Krmenčík tu je proto, že je dlouhodobě jeden z nejlepších českých útočníků a že si trenéři myslí, že sem bude s jeho hrou pasovat.

            • Re: System

              JS (přítel SN)     před 3 lety 26.08.2021 10:50 |  
              2 16

              V pohodě. A jako bonus s ním choděj chlastat. :) Což s jinými útočníky ne. Logicky to pak vyvolává… minimálně zvedlá obočí. A chápu, že se někdo může cítit na odstavné koleji.

              • Re: System

                kjandourek (admin)     před 3 lety 26.08.2021 11:11 |  
                12 3

                A ty jim k tomu nosíš panáky, že máš takový přehled kdo s kým chlastá?

                • Re: System

                  pehacko     před 3 lety 26.08.2021 12:24 |  
                  4 1

                  Ty mas zase chut na madlovicku… priznej se!!!

              • Re: System

                Alanor (admin)     před 3 lety 26.08.2021 11:15 |  
                7 1

                A jak dosud zraněný Krmenčík Kuchtu odstavoval, prosím tě? Nehledě na to, že dva kvalitní útočníky nutně potřebuješ při naší zátěži. Zvlášť když Kuchta má občas zdravotní problémy. Jestli si myslel, že tu bude se Standou, který jen bude paběrkovat po něm, tak spíš myslel na sebe než na klub. Ale nevím, jak to s tou hádkou bylo a ani si nemyslím, že šlo o něco zásadního. Jen reaguji na tvé jinotaje.

                • Re: System

                  Lunaris     před 3 lety 26.08.2021 12:26 |  
                  5 1

                  Opět naprostý souhlas. Pokud JS tvrdí, že Kuchta měl utrousit něco ve smyslu toho, že Krmenčík chlastá s někým z realizačního týmu, tak moc nechápu souvislost, když Krmenčík dosud nebyl ani na lavičce. Jinak bych čekal, že JS jako věčný stěžovatel na kvalitu kádru a hejtr Tecla bude první, kdo uvítá vyšší konkurenci na hrotu.

              • Re: System

                Snivec     před 3 lety 26.08.2021 11:23 |  
                8 2

                A ty jim k tomu svitis :) kdyz teda mas tak dobre informace, ťak napis neco konkretniho, s kym chlasta a kolikrat si je spolu videl, me to prijde absurdni a neverim, ze mas nejake prime informace, zase budes delat tajemneho a nic nereknes :)


                Komentář byl uživatelem upraven (26.08.2021 11:37) . Zobrazit původní komentář

              • Re: System

                kalex     před 3 lety 26.08.2021 12:08 |  
                8 0

                Já si teda nepamatuji, že by tu byl takový hejt třeba na Fenina, který došel a odešel a ještě snad hnal Slavii k arbitráži.
                Já budu Krmelce hodnotit HLAVNĚ podle výkonů na hřišti. Samozřejmě bych mu netrpěl excesy typu limberský, ale tak to je fakt vyhráblo. Chybu může udělat každý.
                Věřím tomu, že kdyby byl fit, tak nám dost pomůže už v předkolech.

              • Re: System

                Karel13     před 3 lety 26.08.2021 14:19 |  
                4 2

                Zřejmě ti ojížděl ženu, tak jsi na něj nasadil soukromé očko, když máš tak perfektní informace ...

          • Re: System

            Maeden (přítel SN)     před 3 lety 26.08.2021 15:23 |  
            7 3

            Posledně jsem se tě tu celkem zastával, jako hysterickýho, ale vesměs neškodnýho chytrolína, kterýmu nikdy žádná předpověď nevyjde.
            Ale ty jsi fakt nemocnej.

            • Re: System

              necich     před 3 lety 26.08.2021 18:45 |  
              2 1

              Nemocnej tedy určitě není... Chtěl si být příliš korektní... :)

      • Re: System

        damade     před 3 lety 26.08.2021 16:07 |  
        4 1

        Jo, Trpišovský ho chtěl přivést v každym přestupáku na Žižkov, do Liberce a k nám, jen aby měl Bořil s kym chodit do hospody, to dává smysl

    • Re: System

      rakusan     před 3 lety 26.08.2021 17:50 |  
      4 0

      Tak to je snad jasné , ne. Musa je hráč do vápna, který nikdy nebude hrát stylem Kuchty, presovat /napadat stopery soupeře a tím je dostávat pod tlak. Musa je výborný, ale to technických lig, kde se tolik nelpí na důsledné obraně již od útočníků. Krmenčík je schopen hrát stylem Kuchty (aspoň tak na 70-80%) a navíc je i do vápna, je to rváč a bojovník, kterej nic nevypustí. Proto nás sral, když hrál za Plzeň. Teď to bude naopak, bude se rvát za nás.


      Komentář byl uživatelem upraven (26.08.2021 17:51) . Zobrazit původní komentář

  8. Nesrovnavejta Standu s Petarem

    Snivec     před 3 lety 26.08.2021 09:51 |  
    17 1

    Porad tady nekdo srovnava Standu s Petarem a pta se proc neodejde Standa misto Petara. Tohle je uplne mimo misu z techto duvodu. Standa je uplne jiny typ hrace. Petar je v soucasne dobe na pozici 3.-4. utocnika (Kuchta, Schranz, Krmencik,....) Na tuto pozici je Petara vazne skoda a on take neni spokojen. Petar proste potrebuje pravidelne hrat, aby se dostal do pohody. Naopak Standa svou pozici u nas bere a je vzdy pripraven naskocit. Nechat vysedavat Petara, kdyz ho muzeme zhodnotit je fakt zbytecne. Standa ma urcitou pozici v kabine..... to by asi stacilo. Jinak Petar je dobry utocnik, ale nikdy to nebyl stroj na goly. Podle me je prestup nejlepsi pro nej i pro Slavii, snad se v portugalsku chyti a bude se mu darit.

    • Re: Nesrovnavejta Standu s Petarem

      kalex     před 3 lety 26.08.2021 11:54 |  
      7 0

      Je to dobře pro obě strany.
      Asi jsme si všichni přáli, aby to tu Petar rozbalil a sázel 20 za sezónu. No nestalo se. Ale i tak mu chci poděkovat a přeji mu jen to dobré.
      Nikde není psáno, že by se tam nemohl prosadit a jít výš.

      • Re: Nesrovnavejta Standu s Petarem

        ColinSKS     před 3 lety 28.08.2021 10:12 |  
        0 2

        souhlas. jinak včera jsem musel rozmrazit celou lednici protože nešel zavřít mrazák neb jsem to nechal na půl cesty otevřeno. resp. nezavřeno... blbej špunt od slívky ....

        • Re: Nesrovnavejta Standu s Petarem

          kalex     před 3 lety 29.08.2021 13:06 |  
          1 0

          Jenom idiot dává slivovici do mrazáku na delší dobu.
          A nebudu raději komentovat jevy jako otevřené dveře od mrazáku a následné rozmrazování.

    • Re: Nesrovnavejta Standu s Petarem

      iwanowicz     před 3 lety 26.08.2021 11:56 |  
      9 1

      Je fakt vtipny, kolik lidi nechape, ze "veteran" Tecl ma v kadru pozici nahradnika a Musa ma karieru pred sebou.

    • Re: Nesrovnavejta Standu s Petarem

      fps     před 3 lety 26.08.2021 12:55 |  
      1 0

      jojo, hlavně ať se mu daří aspoň tak, aby na něj po roce uplatnili, někde bylo 90 mil Kč? to by bylo moc pěkný

    • Re: Nesrovnavejta Standu s Petarem

      mig52     před 3 lety 27.08.2021 11:57 |  
      4 5

      Název Standovy určité pozice v týmu je palič alias hrobař. Ale nemám vůči němu zášt, ani mu nic nevyčítám. Sestavu určují jiní.

      • Re: Nesrovnavejta Standu s Petarem

        ColinSKS     před 3 lety 28.08.2021 04:12 |  
        2 1

        má to 2 roviny - sportovní - tam jsem nasratý že nedal co co měl dát a druhá je kabina. A tam StandaTeclík myslím že je celkem důležitým stmelovacím elementem díky své povaze. Kovi je zas hecíř, OndraKudela s Bořou zas lídři na place. je to dobře udělané, jen ty neproměněné příležitosti .....

  9. Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 26.08.2021 19:24 |  
    3 3

    Po pravdě jeho mně je obzvlášť líto, do teď tak trochu nechápu že se neprosadil, já vím namítne se že nezapadá do koncepce, ale stejně tomu nerozumím.

    • Re: Petar Musa odchází na hostování do Boavisty

      ColinSKS     před 3 lety 28.08.2021 04:07 |  
      2 3

      je to jiný hráč než vyhovuje našemu systému. líp vyhovuje HonzaKuchta nebo MajkKrmencik. Peter mi vždy přišel jako malinko odtržený od zbytku týmu. Ale jeho gol proti erbé, na ten vzpomínám, to byla velká euforie.