Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

Slavii se domácí odveta proti Arsenalu nevydařilo a v Evropě končí. I tak to byla letos skvělá jízda!

Naděje na postup po šťastné remíze 1:1 z Anglie vzaly brzy za své. Slavia sice nezačala vyloženě špatně, ale pak přišla smrtící desetiminutovka, během které jsme dostali čtyři góly. Ten první sice ještě pro ofsajd neplatil, ale tým se z něj nijak nepoučil, s čímž na této úrovni nelze uspět. V zásadě to hezky shrnul host zápasového studia v ČT Bittengel, který řekl, že Slavia umožnila hrát Arsenalu to, co mu nejvíc vyhovuje. Tedy smrtící brejky do otevřené obrany. Zápas se pak už spíše dohrával.

Byl to pro nás hořký večer a jistě jsme si všichni představovali vypjatější bitvu o postup, ale holt se nedá nic dělat a nezbývá než pogratulovat soupeři, který byl ve dvojzápase jasně lepší. Arsenal je velkoklub a hlavně jeho mladí ofenzivní hráči na mě udělali velký dojem. Abychom mohli takto silný tým vyřadit v dvojzápase, ve kterém mu jde o všechno, tak by se vše muselo sejít a sešívaní by alespoň jednou (když už první zápas šťastně zvládli) museli podat top výkon na hranici svých možností. Toho jsme bohužel za současné situace nebyli schopni. Chyběl Kúdela i jeho záskok Deli a poprvé a podruhé tak hrál stopera Holeš, který zase chyběl v záloze. Ještě větším problémem byla fyzická vyčerpanost podstatné části našich hráčů, což je nemalou částí zapříčiněno nedávnou reprezentační pauzou. A pokud Slavia nebyla lepší fyzicky než soupeř, tak bylo jasné, že v technických aspektech se mu nemůže vyrovnat.

Ani jednoznačná porážka na závěr by ale neměla a ani nemůže překrýt skvělý ročník, který Slavia v Evropě prožila. Jedná se o jednu z nejlepších sezón poválečné historie, zvlášť když červenobílí zároveň zvládli potvrdit dominanci v české lize. Že jsme si vybrali druhý vyloženě špatný zápas v sezóně po Leverkusenu, se prostě stát může. Zvlášť vzhledem k okolnostem i síle soupeře. Takže můj vzkaz na závěr zní: Slávisté, dlouho netruchlete a radši si pořádně užijte závěr báječného ročníku! Ať žije Slavia!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 4 - Z pěti střel dostat čtyři góly, to není úplně brankářův sen, ale spíš noční můra. Každopádně Kolář to měl extrémně těžké a je otázkou, jestli něco mohl udělat lépe. Možná mohl jít později k zemi při gólu Pepého, možná mohl zareagovat na střelu Saky. Ale stačilo by to vůbec k zákroku? Pokud vůbec ano, tak by to byly naprosto špičkové zákroky, takže mu inkasované branky nevyčítám. Nohama pak hrál Ondra dobře.

Alexander Bah - 3 - Dozadu měl problémy jako celá obrana a při svém ofenzivním pojetí hosty nestíhal. Dopředu se sice snažil, ale opět to bylo s nepřesným finále.

Tomáš Holeš - 4 - I od Holeše byly vzadu chyby, ale přišlo mi, že z obrany hořel ještě nejméně a k dobru mu samozřejmě přispívá i to, že na tomto postu zaskakoval vyloženě z nouze. Slavii pak chyběla i kvalitnější rozehrávka od stoperské dvojice, která si spíše jen vyměňovala míče vzadu či s brankářem.

David Zima - 3 - Bránit rozeběhnutého Saku jeden na jednoho na mokrém trávníku fakt nechcete a mladý hráč Arsenalu v tom Davida taky pěkně vykoupal. A jestli chce Zima pomýšlet na velký přestup do top klubu, tak musí zlepšit rozehrávku. Ta je sice ucházející, ale na špičku určitě nestačí. Bez Kúdely sice byli naši stopeři schopni kombinovat, aby neztratili balón, zároveň se ale nedokázali dostat dále od svého vápna a kloudněji založit akci.

Jan Bořil - 3 - Ani našemu kapitánovi zápas nevyšel, když vyloženě propadl hlavně u třetího gólu, kdy situaci neodhadl a špatně vystoupil. Ale při rychlosti a kvalitě hráčů Arsenalu a při takto nebezpečném způsobu hry to je strašně těžké se během půl sekundy správně rozhodnout. Jeho brzké střídání bylo stejně jako u ostatních správné, protože za rozhodnutého stavu mohl Bořil alespoň pošetřit síly.

Petr Ševčík - 5 - Nebylo to bez chyb, ale Ševčík byl jedním z mála hráčů Slavie, kteří obstáli i v takto nepovedeném utkání. Jako jeden z mála byl schopný s míčem udělat něco konstruktivního dopředu. Jsem rád, že je zpět a zvládl odehrát celý zápas.

Jakub Hromada - 2 - Hromadu jsem po povedeném začátku jara bral jako rovnocennou alternativu k Holešovi. Zápasy s Arsenalem ale ukázaly, že Jakub na tuto úroveň minimálně zatím nemá. Včera se nezvládal včas vracet a byl slabý i v kombinaci. Samostatnou kapitolou jsou pak jeho skluzy ve vápně. V Leicesteru to se štěstím vyšlo, tady už ne.

Lukáš Provod - 5 - Se Ševčíkem náš druhý hráč, který byl schopen něco víc předvést i dopředu. Ani on už ale nebyl v takové fyzické pohodě, aby se zvládal vracet a zastavovat rychlé přechody Arsenalu.

Nicolae Stanciu - 3 - Vypadá to, že reprezentační pauza mu vzala vítr z plachet. Nebyl vidět, přitom v takovém zápase bych čekal, že se mnohem víc zapojí do rozehrávky. Předvedl také zbytečnou ztrátu, po které hosté trefili tyč a následná dorážka nebyla uznána kvůli ofsajdu.

Peter Olayinka - 4 - Zápas odmakal, více se ale prosadit nedokázal. Chtělo by to, aby se dal dohromady zdravotně a nemusel hrát se sebezapřením. Na jeho výkonech byla zdravotní nepohoda v posledních týdnech znát.

Jan Kuchta - 4 - Zápas tradičně odjezdil a když už nějaký kloudnější míč dostal, tak se o něj minimálně popral. Ale to srovnání se soupeřem bylo neúprosné. Zatímco Saka či Pepé byli schopni vést míč přímo u nohy v ohromné rychlosti, tak Kuchtovi při zpracování každý balón uskočí na metr. To se pak proti tak kvalitnímu soupeři hraje těžko.

Lukáš Masopust - 4 - Potvrdilo se, že na tuto úroveň není při bránění dostatečně dobrý, aby mohl úspěšně hrát krajního beka. Měl značné problémy a jeho jediným štěstím bylo, že se Arsenal ve druhé půli až tolik nehnal dopředu.

Oscar Dorley - 5 - Druhá půle se už spíše dohrávala a Oscar ji víceméně zvládl se ctí.

Ondřej Lingr - 5 - Hru oživil a hodně toho oběhal. Ale samozřejmě nám pomohlo i určité uspokojení hostů.

Denis Višinský - 5 - Myslím si, že jeho nasazení za daného stavu bylo jen správné. Zápas byl ztracen, opory mohly pošetřit síly a mladý Višinský mohl získat neocenitelné zkušenosti s top fotbalem. Denis to podle mě zvládl v pohodě, nepropadal a i se několikrát zapojil do kombinace.

Stanislav Tecl není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

čtvrtfinále - Čtvrtek 15. 04. 2021 21:00

Evropská liga, 2020/2021
0 - 4
0 - 3
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Arsenal FC
Arsenal FC

18. Pépé; 21.Lacazette; 24. Saka; 77. Lacazette

Komentáře (102)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Děkuji za krásnou sezónu

    Pert     před 3 lety 16.04.2021 16:01 |  
    2 22

    Všem hráčům i trenérskému týmu chci poslat velké díky za tu spoustu pozitivních momentů, které tato pohárová sezóna přinesla. K fotbalu patří výhry i prohry. Ještě jednou moc děkuji!

    Bohužel se stále nemohu zbavit dojmu, že včerejší výkon by byl o poznání kvalitnější, nebýt Tvrdíkova zbabělého prohlášení. Měli jsme na výběr mezi zářezem a hanbou. Zvolili jsme hanbu a dostali jsme nářez.

    • Re: Děkuji za krásnou sezónu

      Alanor (admin)     před 3 lety 16.04.2021 16:03 |  
      16 1

      V tom bych souvislost nehledal. Myslím si, že to tým normálně interně věděl dopředu, jaké prohlášení se vydá a proč.

      • Re: Děkuji za krásnou sezónu

        Steevee     před 3 lety 16.04.2021 16:52 |  
        7 2

        Že obecně situaci znali, to souhlas. Ale hláška o pozvání protirasistické organizace...to nejsem schopný verit, ze si po jejím přečtení hráči mezi sebou neřekli, že je Tvrdík idiot. Jakkoliv si nemyslím, že to výsledkově ovlivnilo zápas.

    • Re: Děkuji za krásnou sezónu

      butters     před 3 lety 16.04.2021 16:09 |  
      10 1

      Já myslím, že v tom problém nebyl. Spíš je to kumulací fyzické únavy, prakticky jedeme na výpary. Nechytli jsme začátek stejně jako v derby, jenže tady měl soupeř úplně jinou kvalitu a potrestal to. Než jsme se dostali do zápasu, bylo hotovo.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 16.04.2021 16:08 |  
    16 0

    Celym vcerejsim problemem je rozklad nasi obrany a asi i naivni predstava, ze muzeme konkurovat i tem nejlepsim. Muzeme, ale musime mit velke stesti a souper velkou smulu a nestalo se ani jedno.

    Moc dekuji klukum za uzasne zazitky, po prvnim kole EL bych si na to nevsadil ani petnik.

    A jak zde napsal nekdo moudry, byla by skoda vyhrat EL v sezone, kdy je to bez divaku.

    Hlavne ze jsme na chvili pryc z toho medialniho lince poklekavacu, coz jsou v naproste vetsine typy lidi, co by pred zapasy behem druhe svetove valky hajlovali.

    Chtelo by to vymyslet nejakou hromadnou podporu pro Ondru.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    ervin     před 3 lety 16.04.2021 16:16 |  
    12 0

    Nehodnotil jsem nemám na to odvahu a nechci někomu ublížit. Vzhledem únavě , všemu tomu co se děje okolo Slávie se včerejšek dá pochopit určitě nešli na hřiště prohrát. Za sebe bych chtěl všem poděkovat za fantastickou jízdu ať už v lize nebo v pohárech , Věřím že vše přebolí a dál budeme hrát fotbal který bude těšit nás všechny. P.S Už bych to chtěl vidět taky naživo!

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    chrobak     před 3 lety 16.04.2021 16:32 |  
    1 0

    Asi není náhoda, že nejlépe vypadali ti, co toho v posledních týdnech tolik neodehráli.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    Steevee     před 3 lety 16.04.2021 16:50 |  
    33 1

    Před měsícem nebo dvěma by mě tady slavisticka obec sežrala zaživa, teď už to můžu napsat. Našim hráčům za včerejšek vůbec nic nevycitam. Arsenal byl objektivně proste nad naše sily. Konec příběhu. Není nutný věšet hlavu. ALE.

    Ja v tom vidím jedno velké pozitivum. Možná i samotní hráči, ale HLAVNĚ fanoušci mají ideální moznost spadnout zpátky na zem.

    Myslim, ze pod tíhou té jizdy, pod tíhou skvělých výsledků, si spousta lidí začala myslet, že Slavia nemá limity. Ze na naše hráče MUSI stát řadu celý svět. Takové ty komentare "sekli jsme Leicester, tak Arsenal je vlastně v pohodě", "Zima vymazal Vardyho", "Holeš vymazal De Bruyneho", spousta lidí se na sockách (i tady) pohorsovala nad tím, když Jiří Hošek ze SeznamZpráv po Leicesteru řekl, že špičku anglické ligy by Slavia fakt nehrála a to zdaleka. Teď se ukázalo proč.

    Ano. My jsme schopni konkurovat gigantům. Má to ale spoustu podmínek. Ideálně kompletní kádr, fyzická pohoda, trefeni se do sestavy, perfektní taktika a taky to je PÁR ZÁPASŮ ZA ROK. A na ty jsme schopni se geniálně připravit.

    On ten Vardy proti nám, ani De Bruyne za Belgii proti nám proste objektivně nehráli zrovna životní zápasy. Ani výkonnostně, ale hlavně motivacne.

    Obecně vzato jsou naši hráči (dejme tomu transfermaktově) podhodnocení. Ale ne tak brutalne, jako si to všichni vcetne mě namlouváme. Tady je to přání otcem myšlenky:-)

    Určitě nám letošek naplno ukázal nové komety. Zimu, Simu, Provoda...ale pokud se vrátím ještě k té anglické lize, ony by přišly i zranění, karty, únava, ztráta formy. A potom bychom museli v anglické lize sbírat body s Kačarabou, Hromadou, Yusufem.......

    Takze jak říkám. Zpátky na zem, i tak to byla sezóna snů a myslím si, že titulem, ČF v Evropské lize a možným domácím pohárem nebo ligovou sezonou bez, prohry, se už hodně hodně dotýkáme stropu možností. To není výtka, spíš naopak. Klobouk dolů před naší cestou z posledních pěti let. Opravdu, klobouk dolů.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      jose01     před 3 lety 16.04.2021 18:00 |  
      1 0

      tak jako se mohlo stát, že postoupíme, tak se i sem tam stane, že dostaneme tři branky v Příbrami ze dvou střel na bránu atd...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 17.04.2021 09:25 |  
      1 1

      Díky za disputaci a napsal jsi to dobře, tak proč obavy ze sežrání........ :-)).
      Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

        Steevee     před 3 lety 17.04.2021 10:28 |  
        0 0

        Děkuju:-) Ale možná až ve světle dvojzápasu s Arsenalem. Ještě asi 14 dnů zpátky jsem se tady dohadoval s někým, kdo psal, že Provod může z fleku nahradit De Bruyneho a hrát základ City...

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    slavanda     před 3 lety 16.04.2021 16:50 |  
    3 0

    Tak první můj komentář ke včerejšku. Asi by se dalo odehrát víc, kdyby JT střízlivě vyhodnotil náš stav, naší únavu, absence a předchozí šťastný výsledek a zaparkoval před vápno autobus a hrál to na 0:0. Myslím, že se toho i Arteta obával. Ale... jsem rád, že to neudělal, že jsme hráli odvážně i ve chvíli, kdy jsme na to neměli. Se sebedůvěrou, byť v tu chvíli asi neoprávněnou. Ovšem, kdybychom hráli jak Řekové na Euru 04 a postoupili, taky bych jim to taky nevyčítal;). Jenže naše nastavení je teď jiné a vidíme, kam jsme to takhle už opakovaně dotáhli. Tak se toho držme. Holt občas slízneme lepanec a výchovný pohlavek, ale klidně ho budu ve 1/4 finále evropských pohárů dostávat pravidelně, protože to jednou vyjde. Ano, pokud by se derby odložilo, pomohlo by to. Ale Arsenal taky hrál, taky má hráče v repre... Takže co zlepšit? Rehabilitaci, zázemí? Asi tímhle směrem bych vyrazil, protože trénovaní jsme už si dobře. Já si to letos užíval a sezona ještě neskončila, takže díky. A snad někdy v zaplněném Edenu...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      zeleznik2     před 3 lety 16.04.2021 17:04 |  
      0 0

      Zlepšit se dá vždy, mít širší kádr, nepouštět 15 hráčů na reprezentaci. Jinak nevěřím, že by JT se někdy snížil ke hře Karviná či Příbram, se zaparkovaným autobusem před naším vápnem. Ta únava tam prostě, s tím se nedá nic dělat. K tomu zranění, kovid. Opravdu, kdo letos vydržel do teď nemarodit?do nedavna Kolář a celkově asi jen Provod a Stanciu, ale i s reprezentací odehráli do teď kolik 40 zápasů?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

        zeleznik2     před 3 lety 16.04.2021 17:06 |  
        1 0

        Lukáš Provod dokonce hrál už 42 zápasů. Bořil 40, Ondra Kolář 38 a Nico 38. Kudy 34 zápasů.


        Komentář byl uživatelem upraven (16.04.2021 17:12) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

        mig52     před 3 lety 16.04.2021 17:23 |  
        9 1

        Zastávám názor, že právě repre pauza a zápasy v ní měly zásadní vliv na naše vyšťavení s tím, že cizinci to měli ještě těžší. Je zázrak, jak jsme s rudochy vybehli v derby! Teď nějak zvládnout Libe, pak bude trochu času dát se dokupy. Když si uvědomím, jak rudí chudáci s brekem zdůvodňovali, že Hložek nemůže jet reprezentovat neboť je ve špatném fyzickém stavu a on odehrál vše, i ňáký pouťák se Žižkovem, blil bych, vašnosto. Ale boží mlýny už zamlely a třeba neotočily poslední kolo.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      sTizz (přítel SN)     před 3 lety 16.04.2021 20:49 |  
      0 0

      Arteta se pry obaval i za stavu 0:3,abychom to neotocili,burcoval pry v kabine hrace. Jestli nekdy odejde Jindra,tak Arteta by byl ok ;)

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    zeleznik2     před 3 lety 16.04.2021 16:59 |  
    5 0

    Díky Alanore za hodnocení, které téměř souhlasí a mým. Je to smutné, že poslední zápas v EL skončil naším debaklem. Kluci si to nezasloužili, celá sezóna skvělá a pak 0:4 navíc doma, bohužel fotbal je krásný i krutý zároveň, Arsenal v obou zápasech byl jasně lepší, jen v Londýně jim to spadlo do brány jen jednou, zde prakticky, co kopli do brány, tak to tam skončilo. Můžeme jen přemýšlet a spekulovat, kdyby hrál Kudy, zda by to skončilo třeba jen 0:2 nebo bychom i postoupili, bohužel na 0:0 se s takovým soupeřem hrát nedá. To že je desátý v PL neznamená, že je horší než třeba Leicester, což se bohužel včera potvrdilo. Jinak já jsem spokojený druhé čtvrtfinále během tří let, k tomu Liga mistrů, stamilióny do pokladny. V lize blízko třetího titulu, k tomu šance na double, není proč zoufat. Zkusíme to zase za rok. Pro mě výhra v derby je nad debaklem s Arsenal.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    bramburek (přítel SN)     před 3 lety 16.04.2021 17:27 |  
    7 0

    snad jediný pozitivum včerejšího zápasu je Peťa Ševčík, ten hrál opravdu moc dobře, a stačil jak běžecky, tak fotbalově, jsem moc rád, že je zpátky... dal bych mu i vyšší známku než pětku... ostatní borci už toho měli opravdu plný zuby a já se jim po tom náročným programu vůbec nedivím...

    Arsenal byl včera jasně lepší, a k tomu, abysme uspěli s takovým špičkovým týmem se nám musí sejít několik věcí - když nám pro takovýhle dvojzápas vypadne z 5 stoperů 4 (Kúdela, Deli, Hovorka, Kačaraba) tak je to fakt těžký... Kúdela, Deli, Sima v sestavě... hráči musí být zdravý, a ne hrát v bolestech a se sebezapřením... hráči musí být odpočatý a zregenerovaný, jinak takovýmhle playerům nemůžou fyzicky a běžecky stačit, jsou všude o metr pozdě, a logicky si nás pak mažou na chleba jako včera... to jsou všechno rozhodující aspekty, který se včera nesešly + to šílený rozhodnutí UEFA 24 hodin před zápasem, psychice taky nepřidalo...

    teď se aspoň nějaký kluci budou mít trochu čas dát zdravotně do pořádku, a motivaci a o co hrát pořád máme - teď by mělo mužstvo vyhlásit útok na Double... je to krásná sezona, tak by bylo skvělý to k těm dvěma trofejím dotáhnout... a odpočinutý vypráskat ty rudý ubožáky v semifinále ještě jednou...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      Jožin     před 3 lety 17.04.2021 09:55 |  
      0 0

      Byl sice po dlouhé pauze ,ale to jen podtrhuje nějaké názory že jsme /hráči/ utavení a Seva byl odpočatý souhlasím s tebou

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    roygrey     před 3 lety 16.04.2021 18:08 |  
    4 0

    Zdálo se mi, že jsme zvolili špatnou taktiku. Vědomí, že Arsenal bude muset být aktivnější jakoby velelo čekat na jejich chybu a spoléhat na brejky. Od začátku jsem byl jak na trní, když jsem viděl, jak si to hoši dávají ve vápně a soupeř natlačený pár metrů od nich. Jenže Arsenal není Sparta. A trošku mám pocit, že vynesení trestů zamávalo den před zápasem nejen s naším veřejným míněním, ale i s hráči.

    No nic, je to pryč. Děkuju hochům za parádní sezonu. Užil jsem si to a udělali mi radost.

    Kalí to jen ty špinavosti od jednoho nejmenovaného klubu z Ibroxu a jak se znám, tak to těm šmejdům nikdy nezapomenu.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    mis3     před 3 lety 16.04.2021 18:20 |  
    15 1

    S trochu odstátou a vychladlou hlavou krátké zhodnocení: Byl spíše malý zázrak ten výsledek 1:1 v Londýně. Ukázalo se, že bez pořádné přípravy (nebyla ani v létě ani v zime) už teď v dubnu nemáme kde brát. Do toho bezprecendentní ztráta 3 stoperů (Hovorka, Kudela a Deli) a ani naše týmové pojetí pak nestačí. Dorazila nás repre přestávka - pro mě nepochopitelné, že si Deli přiveze z repre koronu. Zároveň je úplně fascinující jak totálně přišel o formu během repre Stanciu. Nakonec můžem být rádi, že Zima nehrál.

    A teď si ještě dovolím malé zamyšlení, za které asi dostanu mínusy. Já jsem vlastně celkem rád, že jsme vypadli. Ano, chci aby byl klub úsěšný, jenže:
    1. Konečně si psychicky odpočineme od hlasatelů rasové nenávisti
    2. Můžeme cílit na Double
    3. Kdybychom se dostali do finále, tak bychom už neudrželi Trpiše.
    4. Všichni jenom mluví o koeficientu, jediný kdo s ním něco dělal byla Slavia a Liberec. A všichni ostatní ukázali, že umí házet jen klacky pod nohy, jak nám tak Liberci. Proto mě konstelace, kdy příští sezónu půjdou všichni krom mistra do KL naplňuje nadějí, že si konečně i ostatní uvědomí, jak je pro český fotbal pohárová Evropa důležitá a třeba i dojde na diskuzi jak pomoci klubům, který ten koeficient dělají

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      rakusan     před 3 lety 16.04.2021 18:56 |  
      4 0

      Naprostý souhlas. Už má taky tý eufy na nějakou dobu dost.


      Komentář byl uživatelem upraven (16.04.2021 18:56) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      Dennis     před 3 lety 16.04.2021 21:59 |  
      1 0

      Na ten bod čtyři se dívám s určitým despektem. Všem je to jaksi u prdele. A nevěřím, že se něco změní. V Plzni si ještě neuvědomili, že už nebudou sbírat tituly a na druhém břehu si naopak myslí, že je budou sbírat oni, takže si vůbec nepřipouští, že by to pro ně mohl být nějaký problém. Ostatní kluby klasicky mlčí. Nevěřím tomu, že bude nějaká snaha pomoct klubům, které "dělají" koeficient. Vždycky bohužel převáží tendence naházet jim co nejvíc klacků pod nohy ve snaze dostat se další rok do pohárů místo nich... To je jak s tou nadstavbou loni. Všichni věděli, že to akorát zkrátí letní přípravu a sníží šance na to, aby kluby prošly přes předkola do základních skupin. Plus v důsledku kratší přípravy sníží i šance na bodové zisky ve skupinách. A udělal s tím někdo něco? Ne.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    hiker42     před 3 lety 16.04.2021 18:23 |  
    1 0

    Nico nebyl na 3, pokud byl Višinský na 5.. Ševčík z našich nejlepší (spolu s Oscarem ve 2. půli). Ale nebylo kde brát, chyběl Kudy / Simon, Sima.. Holt nás přejeli. Lepší, když to přišlo proti Arsenalu, než s Leicesterem.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      benny231     před 3 lety 16.04.2021 19:38 |  
      1 0

      Nebo nedej boze se Spartou

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    Stig     před 3 lety 16.04.2021 18:34 |  
    3 4

    Mě to přišlo, že včera byl Arsenal na pervitinu. Takhle dobrý prostě nejsou. To by teď vedli Premier League o 5 bodů a nebyll desátý. Jako jo, padlo jim tam do čeho kopli, ale jak předbíhali naše ne zrovna pomalý hráče nebylo normální. Taky hráli čtvrtek-neděle-čtvrtek a k tomu měli cestování do Prahy. Byl to pro ně existenční zápas a vůbec nepochybuju, že by je UEFA po tom co předvedla s Kúdelou při dopingový kontrole nepřikryla.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      rak (přítel SN)     před 3 lety 16.04.2021 19:01 |  
      1 0

      To už se mně zase nezdá. Viděl jsem je např. proti West Hamu. Po špatné půlhodině prohrávali 3:0. Pak to ale obrátili, West Ham zavřeli, vodili si je jako málokdo, a skončilo to 3:3. V té chvíli jsem si říkal, že jsou individuálně určitě lepší než Leicester. Akorát některé zápasy v PL totálně zkazí. Jiné zase dominují. Včera to bohužel byl právě ten druhý případ. Vyhořeli jsme zejména v té části, kdy jsme dostali slepené góly. To je šok, ze kterého se skoro nikdo nedostane. Během pár minut vše ztraceno. Pak už to nemá moc smysl hodnotit. Podle mně rozhodly jasně dva faktory - chybějící stopeři a únava.
      Stanciu se vždy z repre vrátí ve špatném psychickém stavu. Rumunům se nedaří a jemu v repre už vůbec ne. Nejlépe, kdyby ho z ní vyřadili. Teď ale po lize bude mít snad dlouhou pauzu, když se nedostali na EURO.
      V Liberci by to chtělo vyhrát. Viděl jsem jejich pár posledních zápasů a vůbec se mně teď nelíbili. Kúdela by snad už měl být v pořádku.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      Boo_SKS     před 3 lety 16.04.2021 19:20 |  
      0 0

      Arsenal na pervitinu nebyl, proste mu vysel zapas a zaroven my jsme mu to VYRAZNE usnadnili (unavou, zranenimi, spatnym pohybem apod), takze zahral tak, jak hraje, kdyz ma den. A v takovem pripade dokaze porazit kohokoliv. To, ze taky dokaze s kymkoliv prohrat je druha vec, vzdyt s prece s nama doma remizoval. Holt ma obrovske vykyvy a my vcera bohuzel z X duvodu meli tu smulu, ze se jim to zrovna vsechno seslo. Nic vic bych v tom nevidel, vzdyt jenom je hrac, ktery stal 2 miliardy, takze je logicky, ze tam ten kvalitativni rozdil musi byt videt. A kdyz jsme uplne dobiti, ze to nedokazeme kompenzovat atleticnosti, tak se ukaze v plne krase no.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    Boo_SKS     před 3 lety 16.04.2021 19:37 |  
    11 1

    Mis3 spravne poznamenal, ze postoupit do finale, tak uz neudrzime Trpise a u toho bych se zastavil. Ja si totiz myslim, ze posledni tydny Trpise jeste vic utvrdili v tom, ze tady mu je nejlip nema duvod odchazet. Nepochybuju totiz, ze je, ostatne stejne jako my vsichni, naprosto znechuceny tim, jak to ted na ostrovech chodi a ztratil vetsinu iluzi, ktere o tamnim fotbale mel. A musi byt hrozne nastvany, ale zaroven odhodlany jim to co nejdriv vratit.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      Marek3     před 3 lety 16.04.2021 20:54 |  
      1 6

      Boo, to skutecne po jedne afere dokazes posoudit ' jak to ted na ostrovech chodi' a navic z CR? Zachovej si prosim trochu objektivity. Ja sem na ostrovech prez 10 let a muzu rici ze mi tady urcity veci hrozne serou ale je to zeme jako kazda jina, s lepsima i horsima strankama.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

        mis3     před 3 lety 17.04.2021 07:47 |  
        3 0

        Jenže to není o tom že budeš něco hodnotit. To jsou čisté emoce. Jedna věc je nespravedlnost k Ondrovi a věc druhá je ten mediální cirkus. A věř že Jindra má seznam pro a proti. A teď na něj přibylo několik velkých PROTI.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      sheridan     před 3 lety 16.04.2021 20:39 |  
      12 0

      Žérárd je duševní mrzák a ubožák,nedivil bych se,kdyby to byl on, kdo osobně zakrýval kamery v tunelu ,by mohl jeho finský milec fyzicky napadnout našeho Ondru K.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      Nosorozec     před 3 lety 16.04.2021 21:22 |  
      13 0

      Trenér, který je hrdý na výkon jiného týmu a cítí to jako satisfakci za vlastní vyřazení, je trenér na hovno. Sorry Gerrarde, ale jsi pro mě nula. No Respect!

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    Nosorozec     před 3 lety 16.04.2021 21:20 |  
    2 0

    Nebyl to dobrý zápas, ale hráče tentokrát hodnotit nebudu. Za fantastickou jízdu poháry všem moc děkuji a za rok si to snad opět užijeme.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    Cross     před 3 lety 16.04.2021 21:32 |  
    3 1

    Hodnocení nasvědčuje, ze Arsenal nehrál zase tak dobře. My jsme prostě tentokrát hráli fakt blbě. V tom s Alanorem souhlasím.
    Vidím zde v diskusi zase tu a tam padání na kolena. Proč? V řadě předchozích zápasů jsme ukázali, že i Arsenal můžeme vyřadit. A jsme taky velkoklub. Ne že ne. Nemusíme se bát nikoho. Natož se sami shazovat po jednom blbém zápase...Dělal to v minulÿch sezonách po těžkých porážkách někdo jiný z širší evropské špičky? Dělá to zdemolovaný Tottenham? předlužený Arsenal? zkroucený Liverpool? anebo o kolo dříve vyřazenà Barcelona, či Juventus ?!?
    Pojďme nebrečet a neponižovat se... měli jsme včera hrát jako jsme zvyklí za Trpiše a nikoli jako za DUMLa...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      Ragnarok     před 3 lety 17.04.2021 07:22 |  
      1 0

      Přečti si fans Spurs, dělají ještě horší brajgl. Všichni fans kritizují ještě daleko více než Slávisti. To je jen takový pohled, že jen v Česku se kritizuje, jen v Česku furt všem všechno vadí. Není to pravda, lidé jsou všude úplně steejní, to to jen dostatečně nevidíme.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    mogul     před 3 lety 16.04.2021 21:39 |  
    7 0

    Chtěl bych klukům poděkovat za ty zážitky, je to super vidět takovou Slavii. Když jsem chodil do školy tak sparta vyhrávala jeden titul za druhým a někdy to ve třídě bylo fakt těžký. Teď si to užívám a doufám, že to ještě dlouho bude pokračovat.

    Zůstává ve mě ale ohromná hořkost a naštvání vzhledem k obrovské nespravedlnosti vůči Ondrovi Kúdelovi. To, že nás národ, který má očividně několikanásobně větší problémy s rasismem než my nazývá rasisty, navíc absolutně neopodstatněně, vlivem své nevzdělanosti, tak nějak přežiju, ale strašně mě mrzí, že kluk který se po třicítce vypracoval na jednoho z nejlepších stoperů, co jsem měl možnost ve Slavii vidět, přijde o možnost reprezentovat Českou Republiku na Mistrovství Evropy.

    Abych byl alespoň na závěr pozitivní, tak přeci nemůžeme vyhrát Evropskou ligu bez fanoušků na stadionu a jsem rád, že si to Trpiš a spol. nechali pro nás na nějakou další sezónu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      rak (přítel SN)     před 3 lety 17.04.2021 01:20 |  
      4 0

      Teď litujeme Ondru, že nemůže hrát za reprezentaci. Často se tady ale na druhou stranu objevují příspěvky typu reprezentace mě nezajímá a navíc ještě nevlídné komentáře na Šilhavého. Mně tedy reprezentace v poslední době zajímá, fandím jí dost a teď jim tedy vůbec nezávidím, že budou muset hrát celou skupinu v Británii a hlavně první zápas se Skotskem u nich a pravděpodobně s nějakými diváky. Jestli jim vydrží ta psychóza, tak se máme na co těšit.

  17. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    Staršina     před 3 lety 17.04.2021 02:41 |  
    9 0

    Dost dlouho mi trvalo, než jsem se rozhodnul připojit. Snažil jsem se vše pročíst, včetně různých sociálních sítí. Je mi jasné, že budu připomínat již mnoho vyřčeného. Přitom zkusím navázat i na mé starší příspěvky.
    Hodnocení. Asi bych zvolil neutrální variantu, všem za 5, s vysvětlením. Dle mého hlediska není hodnocení schopno vyjádřit veškeré okolnosti, které sice byly mimo zápas, ale dle mého názoru ho naprosto ovlivnily. Všichni víme o přípravě, která vlastně nebyla. V podstatě se divím, že kluci vydrželi až dodnes. Soutěžní vytížení posledních měsíců, včetně reprezentace je pro naše hráče hektické. První zastavení. Zlom po poslední reprezentační přestávce. Zranění, herní vytížení + styly různých reprezentací. Někteří hrají přes bolest pod injekcemi. Začíná se to nabalovat. V derby jsme prvních třicet minut přežili a pak dominovali, s Arsenalem ne. Arsenal měl nějaké hráče mimo, tak jsem věřil. Jenže ti mladí odpočatí náhradníci je více než jen nahradili. Za nás mi přišel konkurenční jen odpočatý Ševčík a Provod, který svou výdrží je už mimo mého chápání. Ostatní neshazuji, protože všichni dřeli a snažili se. Ale jak po zápase říkal Jit, nádrž je prázdná. Kolikrát i tak kluci dokázali vyhrát. Jenže. Před zápasem. UEFA a rozsudek. Inspektor vyšetřil pouze tvrzení proti tvrzení. Etická komise bez důkazu vydá rozhodnutí. Bez odůvodnění !!! Kamara po odvolání dostává místo pěti zápasů tři. Další zápasový a finanční trest pro klub nemá ani cenu komentovat. Právník Kamary dal trestní oznámení skotské policii, která konstatuje, že se Kúdela po předvolání nedostavil k podání vysvětlení. Situaci se snaží svým vyjádřením uklidnit JT. Mně tedy taky původně nadzvedl, ale pak jsem se to snažil pochopit v širší souvislosti. Kdyby si odpustil to školení, tak snad nenaštval tolik fanoušků. Bohužel to je politika. Nevíme, co mu případně radili právníci. UEFU neporazíme vlajkou na barikádě, ale chytrostí a uměním hrát fotbal. A abychom ho uměli hrát, tak ty peníze z pohárů halt potřebujeme. Dle vyjádření novináře Seznamu, ve videokonferenci po zápase, se prohlášením JT situace v Anglii uklidnila. I proto jsem se dříve JT zastal. Následně přilétá z Pražského hradu mezikontinentální střela a všechno zase rozesere. Když jsem po zápase viděl, jak JiT vypadal při hodnocení rozsudku, tak mi dobře nebylo. Ano i to jsem tu psal. V mém mládí obdivovaný západ je v HAJZLU. Na JiT bylo vidět zdrcení a deziluzi. Je jasné, že se to prostě do hlav kluků musí dostat. S únavou můžete bojovat, s tím co odehrálo před zápasem ne. Proto bych hodnocení pojal nekonvenčně. Doufám, že tyto události nenakazily naši kabinu. To by totiž byl ten největší problém. Já se za sebe přiznám, že před odvetou jsem byl odevzdaný. Sice jsem věřil, ale nějak jsem ztratil radost z poslední doby. Dle mnoha příspěvků, je nás docela hodně a jsme vlastně rádi, že vypadnutím se snad otupí ostří. I po tom hloupém vyjádření hloupého trenéra Skotů. Přeji Ondrovi mnoho úspěchů v odvolání k CAS. Uvidíme.
    Závěrem. Po vypadnutí, jsem se trochu uklidnil. Doufám, že naši kluci taky. Nebudeme muset řešit mezinárodní mediální sračky. Já bych se teď nebál už ničeho. Jel bych na neporazitelnost v ročníku, stovku vstřelených gólů a hlavně MOL. Odříznout ty z druhého břehu a zavřít prádelnu. Bylo by to hezké.
    P.S. Když se něco z toho nepovede, tak se taky nezblázním. Hlavně pohoda JAZZ.


    Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2021 02:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      mig52     před 3 lety 17.04.2021 06:34 |  
      2 1

      Dobře jsi to sepsa. Já za Ondrou stojím, všemi deseti. Ale stejně si v duchu říkám, jak to pravili nám moudří dědové, když jsme něco "rozlili". "Synečku, hovno tě tam bylo třeba ". A my věděli, že má pravdu. A Ondra to ví též , dnes by se mu vysmál do držky!

  18. Arsenal

    Rozumbrada     před 3 lety 17.04.2021 03:36 |  
    6 0


    Hráče tradičně neznámkuji, protože nemám pocit, že to dokáži dostatečně objektivně. Dovolím si ale dvě poznámky.

    Nepovažuji Arsenal za 'průměrný' tým PL. Ten klub má kádr v top 15 nejdražších na světě a v posledních 6 zápasech je na 4. místě v lize, bod za MC. Prostě jsou bohaté kluby, kde si kádr dlouho nesedne, ale když konečně již ano, pak jsou mnohem nebezpečnější, než napovídá celková tabulka.

    Dále si myslím, že s ohledem na únavu nebylo střídání čtyř o vzdávání se, ale o tom, že proti silnějším je zázrak (4 góly) bez běhání prostě nemožný. V takové situaci jsou síla a vůle důležitější, než zkušenosti a um. Takže za mne žádná stížnost ohledně střídání.

    A nakonec: po výhře, po prohře. Tečka.

  19. Za přečtení stojí článek na Reflex.cz

    Slávista 51     před 3 lety 17.04.2021 04:55 |  
    3 1

    Vondra: Trest pro Kúdelu ukázal pokrytectví západní Evropy. Z boje proti rasismu je rasismus naruby

    • Re: Za přečtení stojí článek na Reflex.cz

      Slávista 51     před 3 lety 17.04.2021 05:17 |  
      0 1

      Neviditelný pes.cz
      Sport: O Slavii, Kúdelovi a UEFA

    • Re: Za přečtení stojí článek na Reflex.cz

      mig52     před 3 lety 17.04.2021 06:23 |  
      2 3

      Víš, co je zajímavé? Ke kauze se po vynesení trestu vyjadřuje kde kdo. Sportovci, bafuňáři, politici i státníci, jen šmicr mlčí, teda aspoň já do včerejšího večera na jeho žádná prohlášení nenarazil. Asi někde vyspává aby měl bodrou náladu na jednání se členy okreního svazu fotbalového. No, pouťák s liverpoolskými dědky to pravda nebude, ale vesnická tlačenka taky dobrá.

      • Re: Za přečtení stojí článek na Reflex.cz

        Ragnarok     před 3 lety 17.04.2021 07:18 |  
        2 1

        Divím se, že nezavolá svému kamarádovi SG. Ten se,zdá se, úopně zbláznil .

        • Re: Za přečtení stojí článek na Reflex.cz

          obiwan     před 3 lety 17.04.2021 08:40 |  
          7 0

          On se nezbláznil, on jen ukázal svou pravou tvář a padl na samé dno...jeho vyjádření k zápasu s Arsenalem je dno nejodpornější žumpy...

      • Re: Za přečtení stojí článek na Reflex.cz

        mis3     před 3 lety 17.04.2021 07:53 |  
        4 2

        Tak se na to podívej jeho očima. Jeho to drásá ještě více než nás, ale zároveň ví že tyhle mediální přestřelky jsou k ničemu. A přesně jak psal Tvrdík: my jsme z UEFA živi. A podívejte se jak nás Arsenal přejel jen proto že má peníze na to mít lepší hráče i na lavičce. A bez peněz se český fotbal dostane na úroveň Slovenska. Naše odpověď musí být hlavně na hřišti!

        • Re: Za přečtení stojí článek na Reflex.cz

          mig52     před 3 lety 17.04.2021 09:32 |  
          5 3

          Hodně budu polemizovat. Arsenal má jistě rozpočet jiný, a skvělý kádr, ale to má Leicester, Nice a další taky a vybehli jsme s nimi. Nás pohřbila absence sil, už jich nebylo. A dorazil nás repre blok. Uvedom si, že v minulosti se hrávaly 2 zápasy, teď byly tři! A 15 našich hráčů byla rozesrána po celém světě, aby si absurdně mohl jistý rudý sparťánek v pohodičce hrát pouťák třeba se Žižkovem. Tož asi tak. Netvrdím, že bychom Arsenal po remíze u nich vyřadili, takovým týmům je jedno, hrají- li doma či venku, ale v případě plného rezervoáru bychom jim dali jinak pohulit, podobně jako Chelsea. Jistě, ta atmoška také nepomohla. Závěrem dovol otázku, o co by ten servilek přišel, kdyby podpořil Kudyho a vymezil se proti jednání soupeře. Zablokoval by mu gerrard konto, podpálil dům, znásilnil ženu? Houby s octem. Ješitnost je důvodem, si potřebuje poplácat s tím anlickým blbem, co neumí prohrát, po zádech a poslechnout si od něj, jak byl úžasný.

          • Re: Za přečtení stojí článek na Reflex.cz

            mig52     před 3 lety 17.04.2021 09:42 |  
            5 1

            A ještĕ maličkost. Tobě nevadí, jak do Ondry a potažmo do nás šije Lineker a další. To se máme skrčit a pak zahodit jen proto, že on je anglán a my jen Češi? Jak to více nejitřit? Zlu, příteli nesmíš moc ustupovat a tady to překonalo všechny meze. Navíc, s takovým postojem, nic si u oponenta, soupeře nic nerozlít chce dělat Šmicr šéfa fotb.svazu? Tak to si z nás dělá už úplnou zádel.

            • Re: Za přečtení stojí článek na Reflex.cz

              mis3     před 3 lety 17.04.2021 11:30 |  
              1 1

              Vadí mi to. Ale co by se stalo, kdyby Smica vystoupil?! Co by to změnilo? Pro nás je legenda. Pro svět jeden z mnoha.

          • Re: Za přečtení stojí článek na Reflex.cz

            mis3     před 3 lety 17.04.2021 11:37 |  
            0 1

            Ztratil by reputaci ve světě. Bohužel je to tak. Uvědomte si konečně že jsme fotbalová prdel, která má objektivně problémy s rasismem (menší než třeba VB, ale nehrajme si že ne). A pokud nechceš aby jsme prdelí zůstali, tak je potřeba občas tu pýchu spolknout. Pýcha jen bolí. Není to správné, ale je to realita a ani my ani Smica není v pozici aby něco mohl změnit. A on i Tvrdík to pochopili. Možná že je to pokrytecké, ale pokud chceme mít šanci na další úspěchy v Evropě, pak bohužel musíme být pokrytci.

      • Re: Za přečtení stojí článek na Reflex.cz

        lubi34     před 3 lety 17.04.2021 11:55 |  
        1 2

        Taky jsem nasranej a svůj názor jsem zde napsal a čekám taky na důkazy proti Ondrovi. Myslím že právě na ty DŮKAZY Šmíca čeká a poté se vyjádří

  20. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    Ragnarok     před 3 lety 17.04.2021 07:16 |  
    3 5

    Tohle se stane, není důvod to řešit. Hlavní příčina neúspěchu je to, že se na nás Arsenal jako první tým opravdu připravil. K tomu se přidal náš špatný výkon, kdy jsme v defenzivě absolutně nebyli schopni vyplňovat prostory, jasným důkazem toho byla jak penalta, tak 3. gól. Projevila se absence stopera i kvalitního defenzivního záložníka.
    Pasivní hra s míčem je daleko horší, než pasivní hra bez něj. Měli jsme zkrátka hrát to, co Leeds na Man City a zalézt a nechat je hrát, to jim jde podstatně hůře než brejky.
    Další příčinou byl nedůraz a jistá psychická odevzdanost, za kterou lze opravdu spatřovat tlak na tým, za který může pouze a jen Ondřej Kúdela, Tvrdík se to snaží již jen hasit.
    Otázka stoperů pro další pohárovou sexonu je palčivá. Je vůbec otáxka, zda nechávat v kádru stopera, který je pro Evropu nepoužitelný na téměř celou sezónu a už má svůj věk. Samozřejmě, že pomůže při rotaci v lize, ale zase zabírá místo hráčům, kteří mohou hrát obě soutěže. Jisté je, že nějaký stoper musí přijít a náš skauting to bude mít těžké, najít někoho dynamického, kdo má dobrou rozehrávku a je silný bude těžké, lidí jako Marquihnos, Varane není moc.
    Doufejme, že dobře vstoupíme do další pohárové sezóny a znovu se potkáme s vysněným ostrovním fotbalem a zahrajeme si předkolo se skotskými gentlemany s legendou a váženou osobností na lavičce.


    Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2021 07:16) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      mig52     před 3 lety 17.04.2021 07:54 |  
      2 1

      Ragnaroku, já myslím, že nebylo léku a rozhodnuto bylo už před mačem. Ty síly prostě nebyly. Když sice vidím ty góly dnes, kroutím hlavou, co jsme jim dovolili, ale nebýt tyto, zřejmě by přišly jiné. Vzpomeň, v několika zápasech s výbornými týmy cestou Evropou jsme jim téměř nedovolili vystřelit na branku, specialista na statistiku Karel by to jistě doložil, trenéři soupeřů nevěřícně kroutili hlavami a my najednou doma Arsenalu dovolíme za 22 minut vystřelit snad 5x. To snad mluví za vše, to nebylo opatrností , obavou či taktikou, rezervoár byl prázdný byť to byl teprve začátek zápasu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

        mig52     před 3 lety 17.04.2021 08:01 |  
        2 1

        Jinak na ty stopery pro příští sezónu jsem rovněž zvědavý. Na úspěšný perspektivní kádr se divám evropskyma, nikoliv ligovýma očima. Proto mne, při vší úctě, seznam našich stoperů na hostováních, jak jej někteří zde uváděli, neuspokojuje. A že se jedná o klíčové posty netřeba zduraznovat.

  21. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    DKNL     před 3 lety 17.04.2021 07:28 |  
    8 0

    Pánové a dámy, jak vám je? Ač je to článek o hodnocení, musím vám napsat, že mě stále neopouští svíravý pocit kolem žaludku. Je to v hajzlu. Přijel jsem z cest, kouknu, stačí jen nadpisy, na všelijaké články na netu, a mám to zas. to bolení. Ta škodolibá radost z V.Británie, různá vyjádření, viz Gerrard apod. Jinak se v našem týmu vše dohromady naakumulovalo, únava- ta byla ohromně vidět, psychika- prostě at chceme nebo ne byli jsme rozhozeni tím vším, co se stalo, a ať hráči moc chtěli, prostě to nemohli dát. Ani se na ně nezlobím, jen jim moc děkuji za ty zápasy co odehráli. Oni z nás ty rasisty asi i udělají. Tohle vše je prostě neuvěřitelný, pořád si myslím, že sním. Moc bych přál Ondrovi, aby se očistil, ale zřejmě to je taky jen sen. Podle mě to opravdu chce civilní soud, jinak to nejde. A ještě něco. Asi bychom stejně nepostoupili, ale v týhle šanci jít dál Evropou a sbírat body do koeficentu si myslím, že ten zápas se Spartou měl být odložen termíny netermíny. Mají co chtěli, budeme mít méně míst v pohárech. Můj názor na Šmicra. Jestliže má nějakou hrdost, měl se vyjádřit asi v tom smyslu, že ho Gerrard zklamal atd. i kdyby už do Liverpoolu třeba nemohl jezdit. Já si tedy osobně nemohu představit, že být Šmicrem, tak tam jedu a v pohodě se s nima bavím, kamarádím. To snad ani není možný.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      mig52     před 3 lety 17.04.2021 07:42 |  
      4 7

      Kamaráde, zbabělci dokážou věci!!! S šmicr u mnohých z nás není chlap a tudíž ani ikona klubu. Dnes už ho nebudu posílat do hajzlu, i když.....

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

        rak (přítel SN)     před 3 lety 17.04.2021 09:48 |  
        13 0

        Myslím, že si tedy zase Šmicr toto nezaslouží. Několikrát se vyjádřil v souladu s většinou z nás. I o tom likvidačním zákroku na Koláře. Nevšiml jsem si, že by cokoli z toho nějak omlouval. Říkal, že byla blbost, že za Kamarou Kúdela šel a to víme snad všichni. Mně u něj zásadně chybí jediná věc a to je odsouzení Gerrarda, který se ukázal jako naprostý zmrd a nese za to největší odpovědnost. Být to můj kamarád, tak tím spíše bych nad tím vyjádřil naprosté zklamání a tvrdě bych ho odsoudil. A ještě druhá věc, kdy mluvil o tom, jaká tam je atmosféra ohledně rasismu apod. To je pravda, ale i k tomu se mohl nějak vymezit. Nedělejme z něj ale zase zrádce. To je nesmysl.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

          mig52     před 3 lety 17.04.2021 17:58 |  
          1 1

          Jo, že za kamarou šel a asi mu řekl něco rasistického..... a to je sakra rozdíl, alespoň pro mne. Jinak v to tvé zásadní je i tím mým a zatímco ty (vy) tomu nepřikládáte váhu, já ano. Ale jsme tu od toho, abychom se názorově i lišili, jinak by diskuse nebyla o čem. Já nic neměním na tom, že šmicr pro mne jako ikona skončil, u drtivé většiny zůstává. Jdu proti proudu, jen jednu prosbu. Uctívejte ho, jen před ním neklekejte. P. S. Proč asi tak natřel šmicra v tisku Vízek, když si to dle tebe nezasloužil? Vím, že ta slova patřila mně, ale Vizourova kritika byla podobná vyjma té myšlenky o legendě. Myslím, že zná svého zeťáka nejlíp a když ho natřel, tak sakra dobře ví proč!

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

            mig52     před 3 lety 17.04.2021 18:02 |  
            1 1

            A ještě poznámku. Tak pokud by šmicr nebyl v souladu s námi ohledně zákroku na Koliho, pak by nebyl svéprávný. To pro mne fakt nemůže být polehčující okolnost pro něj.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      lubi34     před 3 lety 17.04.2021 11:49 |  
      0 0

      Zdravím jen malá poznámka, psal jsem ji i jinde, bohužel podle UEFA MAFIA se Ondra i po připadné prohře u poslední instance což je CAS NEMŮŽE čti NESMÍ obrátit na civilní soud jinak by ze strany té mafianské sebranky hrozily sankce.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

        mis3     před 3 lety 17.04.2021 14:42 |  
        0 0

        To je nesmysl. Ondrovi bude za rok 35. Oni mu zničili mezinárodní kariéru. Pokud se odvolá k CAS a ten mu dá za pravdu, pak může k civilnímu soudu, který stejně bude rozhodovat rok. Pokud mu dají další sankce tak zase CAS a soud, to už mu bude 36 a bude hrát maximálně kapr ligu.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

          lubi34     před 3 lety 17.04.2021 15:24 |  
          0 0

          Jak jsem koupil tak prodávám a hlavně já měl na mysli kdyby Ondra u CAS PROHRÁL. V případě výhry se přiznám že nevím co a jak by mohl Ondra žádat po těch ...... odškodnění omluvu .... fakt nevím.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

            mis3     před 3 lety 17.04.2021 21:01 |  
            0 0

            Pravda

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

          lubi34     před 3 lety 17.04.2021 15:27 |  
          0 0

          Jo a Zlatanovi bude 40 let Maldini končil tuším taky po 40.

  22. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    SKEP     před 3 lety 17.04.2021 08:22 |  
    8 2

    Středoškolský profesor Málek pronesl v jisté kritické situaci dnes již legendární větu: "z hlediska vyššího principu mravního vražda na tyranu není zločinem!"
    Viděno touto optikou Kúdelově reakci lze rozumět, ať řekl cokoli.
    Naopak, detailní rozbor inkriminovaného záběru napovídá, že gestikulace pana Kamary, finského státního příslušníka, nese zřetelné prvky předpisového árijského pozdravu. Pravice ve výši oka, hlasité hulákání...
    Geny se nezapřou a nelze tudíž vyloučit že Kamarovi předci pod vedením maršála Mannerheima a po boku Wehrmachtu statečně obléhali bolševický Leningrad. A jak známo, v německé armádě kvetla pšenka nejen antibolševismu či antisemitismu, ale v neposlední řadě i antislavismu.
    Je tedy otázkou, zda pan Kamara svým jednáním nenaplnil skutkovou podstatu paragrafu o propagaci fašismu, případně hanobení rasy.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      sheridan     před 3 lety 17.04.2021 09:58 |  
      1 0

      Technická poznámka,pan Kamara nemá finské předky,pouze africké/sierra leone,new guinea ??/.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

        SKEP     před 3 lety 17.04.2021 10:45 |  
        1 0

        To pana Kamaru nijak neomlouvá... Ostatně prozíravý Mannerheim se k Vůdci v pravý čas postavil zády a se Sověty uzavřel smír.

  23. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    Kočárek76     před 3 lety 17.04.2021 09:59 |  
    8 0

    Samotný zapas se mi taky nechce hodnotit Myslím si, že za výkony a práci v letošním ročníku EL si všichni že Slavie zaslouží absolutorium. Jako fanoušek nejlepšího týmu "východní Evropy" a dle novych zjištění i občan druhé kategorie, bych chtěl těm pseudorasistům z GB a celé neslavné UEFě vzkázat jediné: Nikdy si před vámi nekleknu, nikdy si z vás nesednu na prdel - natož abych jí nastavoval! Howg. Kluci užil jsem si to, ještě jednou díky.

  24. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    Slavistat     před 3 lety 17.04.2021 10:08 |  
    5 0

    Hodnotím a známkuji málokdy a dnes jsem se rozhodl neznámkovat hráče, ale poděkovat jim za to co v UEFĚ hráli. Přes různé potíže s Covidem, frustraci z vyřazení od Dánů z LM, neskutečnou křeč v BerŠevě k moc hezkým zápasům ve skupině i ve vyřazovací části. Kluci díky! A k zápasu - osobně jsem byl nasranej a znechucenej z rozhodnutí UEFY i z těch sraček, co jako psali v Anglii a tak. Ani jsem se na zápas netěšil. A ať to oficiálně nikdo nepřizná, hráči to museli mít v hlavě taky. Špatné rozpoložení, únava a opotřebovanost. Bál jsem se toho a taky se to naplnilo. To bylo v zápase vidět. Ale co, i tak nádherný úspěch.
    Ještě se vrátím ke Skotům - někdo vtipně nazval Skokotům. Má pravdu, v zápase se chovali jak hovada, idioti a kokoti. Debilní a slabý rozhodčí to nezvládl (naši zkorumpovanci by to zvládli jedna dvě a k tomuhle by vůbec nedošlo). Ti idioti hráli surově, zákeřně, frustrovaní naháněli hráče na hřišti, aby mohli někoho zranit, nakopnout, ublížit a pak se ohání že Kúdela něco řekl. Podle trestů ho měl kopnout do koulí a byl by "klid". Idioti vůbec nemají sebereflexi. Já bych se za to nahánění a brutalitu jako fotbalista styděl hned druhý den, co by emoce vychladly. Ne oni přiznají i do tisku, že běhal po hřišti a chtěl někoho zranit. Fakt ubožáci bez sebereflexe a ten Gerard je normální voslík, co si fotbalem vyděl prachy a myslí si, že je někdo.
    A závěr, rangers jsou kokoti a na kokoty se musí po kokotsku, vymrdat s nima a nechat je zvadnut. A UEFA totéž, švejkovsky s nima začít vymrdávat. Vodkejvat jim a zůstat svůj. To do budoucna (teď ještě musíme očistit své jméno). Kúdelovi přeji, ať se u soudu taky obhájí (násilí nelze tolerovat).

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      butters     před 3 lety 17.04.2021 12:46 |  
      5 0

      Souhlas - až na to s tím kopnutím do koulí, to je technicky neproveditelné vzhledem k tomu, že Kamara koule nemá.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

        Dobi     před 3 lety 17.04.2021 21:08 |  
        1 0

        A myslím, že toho nemá víc.....

  25. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    Eskaes     před 3 lety 17.04.2021 10:14 |  
    3 0

    Někdo tu psal o pervitinu v hráčích Sparta Londýn. No... :) ale ten mentální tam byl, naboostovaný jejich médii i tím, že je určitě v jejich povýšenosti sralo, že jsme je u nich doma obrali o body.
    Aspoň k tomu přistoupili fotbalově, i když kdo ví, co by tam předváděli za nepříznivého stavu.

    Doufám v jedno. Že Jindra spálil deníček svých anglických pohádek a nadepsal si nový. "Milý deníčku, ode dneška pracuji na tom, abychom jako česká Slavia jednou porazili a fotbalově zostudili tým jako Arsenal. Ostatně, máme jim co vracet."

  26. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 17.04.2021 10:19 |  
    12 4

    Dobré ráno Vám všem přeji ze "zašmourané" Šumavy, ale s dobrou kávou a také koblihou..... :-))
    Hodnocení našeho Alanora je asi odpovídající, ale já bych se dnes asi přidal k těm, co naše kluky pochválí za vystoupení v pohárové Evropě kompletně.
    Ten zápas proti Arsenalu zhodnotil nejlépe Lukáš Provod a i trenér Jindřich Trpišovský. A věřte mi, jsem moc a moc rád, že oba dva jsou ve Slávii.
    Už jsem to psal v jiných disputacích a po všech těch analýzách a názorech se to jen potvrzuje.
    Arsenal na nás vyrukoval naší vlastní zbraní a presoval nás od našeho vápna. Tím nám zavřel jak křídelní prostory a i vnitřek hřiště. A my jsme najednou nevěděli, co hrát.
    Pokud k tomu přidáme, že už jsme opravdu jeli na prázdnou nádrž, tak to prostě takhle dopadlo.
    Z tohoto pohledu je o to cennější vítězství nad týmem "spartaKDYBYPraha", a protože karma je zdarma, tak tento klub rupnul ještě i Jablonci.
    Máme tu další motivaci v tom, že hrajeme o titul i o pohár.
    Víme všichni, že kluci jsou utahaní a potřebovali by odpočinout.
    Přesto věřím, že si teď pomohou a zastoupí jeden druhého a budou v červenobílém dresu bojovat.
    Jsem zvědav na zítřejší sestavu a nesnadné utkání.
    Protože má trenér mou plnou důvěru, tak věřím, že dají dohromady sestavu, která se o výsledek popere a nedá kůži zadarmo.
    Budeme jim držet palce, aby věděli, že jsme s nimi.
    Na závěr si neodpustím pár poznámek.
    Proč ještě není stanoven termín utkání Plzeň - Sparta. Už měl dávno být.
    V důsledku pandemie a koronaviru se ukázalo velkou chybou, že se hrála minulý rok nadstavba. Ničemu to nepomohlo, stejně se stala mistrem Slavia. Jen se vyhovělo tomu, že se Příbram udržela a Opava taky. No a nakonec se tam prostrčilo i to Brno.
    Sparta si to pojistila "suchým záchodem", aby hrála pohár bez kvalifikace.
    Letošní ročník hrajeme rozšířenou ligu o týmy, kde jsme museli hrát buď na zmrzlé ledovce (Příbram -jednoznačně nezpůsobilý terén) a nebo na těžké oranici (Teplice, Brno).
    A kdo asi tak bude sestupovat - sestupují 3 týmy???
    Slavia odehrála zdaleka nejvíce utkání, protože reprezentovala nejen sebe v lize, prezentovala sebe i ČR v EL a ještě dodala 14 reprezentantů do "A" týmů a také 1 do "21".
    Zatímco jiní, si "váleli šunky" a měli třeba i 14 dní na klidnou přípravu včetně rehabilitace a nabírání kondice.
    A stejně jim to není nic platné.........
    I proto bych si přál, aby naši kluci nejen obhájili titul, ale navrch si dali ten MOL cup. Třeba se jim to povede....
    Zasloužili by si to.
    Moc mě mrzí, že s nimi nemůžeme být na stadionu a podporovat je bojovými pokřiky.
    Jsem přesvědčen, že by skoro všechny zápasy byly vyprodány. Jsem rád, že bylo prodáno přes 10 000 permanentek a to jsme ještě mnozí poslali "nějakou tu korunu jen tak". I tak asi byly ztráty ze vstupného veliké.
    Kluci si však na sebe určitě vydělali a teď záleží na vedení, jak se s tím popasujeme a připravíme se na příští sezonu. Budu jim všem držet palce....... všem!!!!!
    Ta doba totiž vůbec není jednoduchá a zajistit potřebné finance, to chce opravdu velkou zdatnost.
    Proto chci podpořit i pana Tvrdíka a všem, co ho tady napadají posílám vzkaz...... jděte a dělejte to vy!!!!
    Ani jeden z vás kritiků a "všeználků" se tam ani neuprdnete..... !!!!
    V takové pozici je třeba vidět hodně daleko "za kopec" a i proto se zdají některá rozhodnutí na začátku třeba těžko k pochopení, ale po čase zatím bylo vždy vidět, že to bylo správné.
    Tak asi tak.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      SKEP     před 3 lety 17.04.2021 10:55 |  
      2 0

      Jiní si sice váleli šunky (zejména na Strahově či v sousedství známého pivovaru), ale zase tolik nerozšířili svá bankovní konta a nenavýšili osobní tržní hodnotu. Něco za něco...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      Dobi     před 3 lety 17.04.2021 11:39 |  
      8 0

      Sokrate,
      Ty aspoň na té zachmuřené Šumavě jsi. Já mám rád řadu našich hor a nejen hor a Šumava má velečestné místo, ale můj úchyl jsou Krušné hory, kde jsem prožil spoustu nádherných chvil... No nic. Máme pořád Slavii, máme možnost aspoň kritizovat, co kdo (ne)řekl. Souhlasím s mnoha lidmi, kteří vytýkají Tvrdíkovi, že se nedržel zlatého českého úsloví MLČETI ZLATO!!! Ale to je každého věc , jak zpívával můj drahý Jindra Šťáhlavský v Ústí: Ať jsi král nebo chudák jen.... Možná, že je celá tato smutná věc k něčemu dobrá. Že si uvědomujeme, čím jsme a kam patříme. Hluboce smekám i před řadou sparťanů, kteří se postavili za Slavii, protože tím i za náš národ, za Slovanstvo!!! Pár neřádů se také vyjádřilo, ale u nich to chápu jako chorobu. Zase se rozvinula diskuse kolem dalších výroků "trenéra" těch Skotů. Já jsem jej pozoroval už při našem zápase. To byl pohled Hitlera z Bad Godesbergu, K.H.Franka, Úsamy Ládina atd... Snad mnozí pochopili, kam dnešní svět, zvláště ten západní, kráčí!!!! Já jsem léta ve volném čase průvodcoval a snažil se pravdivě podávat naše dějiny. A je zajímavé, že často hosté kritizovali husitství... Vždy vznikla diskuse a snad jsme si vše vysvětlili. Oni poukazovali na tzv. Spanilé jízdy. Uznal jsem, že to byly loupeživé výpady. Ale mohl jsem argumentovat počáteční obranou. Třeba když zachránili na Vítkově Prahu nebo Na běhání naše Ústí! A uznali, že upálení Jana Husa byla VRAŽDA... To vše byli lidi, s nimiž se dalo diskutovat. Pákistánský "právník", "Fin", UEFA? To je podle mne jednostranná nenávist! Připravme se na vše... Na podzim jsou volby. Nechci a ani nemohu agitovat, protože stále nevím KOHO. Je mi jasné, že JEN NEJMENŠÍ ZLO!!! Omlouvám se za agitaci, ale slávisté byli vždy vlastenci, ochránci zájmů, Slované, kteří vždy uznávali každého, kdo přichází k nataženou rukou k přátelství!!! Věříte mi to???

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 17.04.2021 12:14 |  
        3 2

        Zdravím Vás a pozdravujte Hory Krušné:-)).
        Jsem z kraje mistra Jana z Husi a on byl v naší celé rodinné dynastii považován za velký symbol...... z mnoha důvodů. I třeba z těch, co jste sám popsal.
        Za ta dlouhá léta disputací na tomto SN fóru jsme oba dva určitě našli k sobě krásný vztah s úctou a pokorou jeden k druhému. A za to Vám patří ode mne velký dík :-)).
        Uznávám, že občas pan Tvrdík se na svém twitrovém účtu s myšlenkami předběhne, ale nikdy to není o tom, že by se nad někoho povyšoval nebo chtěl někoho urazit. Podle mého názoru to bylo vždy spojené s pocitem nějakého hezkého prožitku, který souvisel s úspěchy Slávie nebo jejich hráčů.
        On dal ve věci Ondry Kúdely na radu právníků a vydal prohlášení související s trestem pro Ondru.
        Ano, můžeme polemizovat, zda to bylo opatrnější, či spíše že měl pan Tvrdík "bouchnout pěstí" do stolu.
        A já se ptám...... Qui bono.
        Až sem můžeme polemizovat.
        Jenomže tady se na pana Tvrdíka snesla hnusná a nestoudně urážlivá slova.
        A to se mi vůbec nelíbí.
        Vždyť on je také tělem a duší slávista a myslíte že nepřišel do Slávie s nataženou rukou k přátelství k nám všem slávistům, co jsme si prožili spousty hrůz o tom, zda Slavia bude vůbec existovat???
        A po 5 letech je Slavia pod jeho vedením kde..... je na tom špatně????
        Vydané rozhodnutí UEFA není konečné a oni to dobře ví....... Chtěli rychle a účelově rozhodnout a to se jim vrátí jako bumerang. Chtěli to mít rychle ze stolu s tím, že vyhověli jednostranně řvoucímu britskému tisku a pokřiveným charakterům páně Gerrarda jim podobným. Dobrá......
        Už teď je z toho mezinárodní poprask a ani UEFA není jednotná.
        Seznam.cz nás krmí stále stejnou propagandou, jak Slavia je vlastně neoblíbená a zveřejňuje kdejaké uprdnutí z UK. Ale existuje i mnoho názorů z Německa, Rakouska, dokonce i z Francie o tom, že se odsunula do pozadí prvotní otázka a to ta, že skotský celek hrál naprosto agresivně, sprostě a zákroky byly zhodnoceny jako nepřípustné a brutální.
        Ondra se odvolá určitě a věřím, že to dopadne u odvolací instance nebo u CAS líp. Horší to být nemůže.
        A pan Tvrdík s Ondrou o této záležitosti debatovali a oba mají k sobě důvěru.
        Bylo to vidět i při rozloučení teď ve čtvrtek.
        O tom ale Seznam.cz vůbec ani slovíčko.......
        A vyjádření Šmicera i Čecha????? Ano tady cítím zápach............
        O to víc je mi sympatičtější názor např. Zuzany Hejnové, Petry Kvitové nebo Báry Špotákové.
        A Vám přeji moc a moc zdraví a držte se:-))
        S úctou k Vám
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

          Dobi     před 3 lety 17.04.2021 13:25 |  
          3 0

          Příteli Sokrate,
          opět děkuji moc, ač cítím jednu malinkou dispoporcičku. Já jsem tykal a TY jsi mi vykal. Chápu úctu k o (asi trochu) staršímu. Ale jsme slávisté a budu příště rád také za Ty.
          Padla tady mj. vzpomínka o Janu Husovi a jeho kraji a rodácích. Já jsem se do Husince dostal s rodiči někdy
          poprvé ve 14 letech a naši mě ocenili, že jsem svévolne poklekl!!!! On trpěl tehdy za náš národ a trpí i dnes!!! Netajím se, že jsem Slovan jen ze 7/8. Trošinka slavonské/chorvatské, ale slovanské krve. Ale z 1/8 po pradědkovi jsem Sas. A mám mezi Sasy hodně přátel. Jsou nám - řada z nich - blíže než ostatní zápaďáci! Ale to je každého věc!!! Z máminy strany jsem 100%-Severočech. Ona to neměla lehké a moji krajané také ne! I ten Sever se někdy hodil k politice. Máma vyprávěla o chalupníčcích ze svahů Krušných hor , které nějaký Henlein nezajímal a vítali všechny hosty - z Prahy, Plzně, Chomutova či Drážďan. Proč se v Evropě objevili lidé, kteří rozeštvávají pracovité národy v Evropě. Ti se dokázali vždy NĚJAK DOMLUVIT... Bohužel, jak jsem psal, strašně moc pokazil dement Franz Josef, Ferdinanda zákeřně zabili a Karel už to nezachránil... Mnoho lidí nemělo rádo Maďary, které Franz tak preferoval. Já tam jezdil jako průvodce (seznámil jsem se i s Markétou, bohužel to nedopadlo vinou nás obou...) a trochu jsem Maďary pochopil, trochu jsem se naučil jazyk. Byli a jsou mi bližší, než nám "dokazují" ti Zápaďáci... Věřil jsem 1989, že se nějak srovnáme, zrovnoprávníme, že nás budou brát. A ti Skotové a "Skotové" mě asi navždy vyléčili!!! Hledám přátele, kde jsem je zatím hledal a našel. Třeba jako jugofil, i když už mě asi zdravíčko na ten Jadran nepustí. Ale na Šumavu určitě zajedeme. Nezapomenu třeba stromkovou brigádu 1965 na Polce - mezi H.Vltavicí a B.Ladou. Spali jsme přímo na hranici a byli jsme a pracovali v malém, milém ráji!!!! Jo jo!

          Držme se, držme při sobě, hajme se, slovanství, Slavii, všechny dobré lidi, kteří snad jsou v každé zemi!!!

          Dobi

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

          mig52     před 3 lety 17.04.2021 14:43 |  
          3 1

          Pánové, ja myslím, že dost lidí si po Jardových slovech řeklo, tak jak je to s tím rčením "spolu jsme silnější ", když šel evidentně proti proudu. Čtu nějak mezi řádky, zda k tomu nebyl přinucen okolnostmi být diplomatický a s omluvou. Třeba, že uffa bude milosrdnĕjší, když tak učiní, či nás nemilosrdně zařízne, pokud to neudělá. Nemusí to být přesně takto, ale já za tím jakousi pachuť či smrádek cítím. Co smrádek, pořádný smrad!!!

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

            mig52     před 3 lety 17.04.2021 14:56 |  
            8 1

            Mně navíc vadí, ze Čech evidentně lhal. Jeho názor jsem četl, ale nemám náladu ho hledat, abych citoval přesně. Jednak řekl, že si myslí, že nešlo o úmysl. Dobře, v tom s ním nebudu polemizovat, on to ví stejně jenom ten vymaštĕnec z rangers. Druhak a tady jde o to lhaní tvrdil, že takových zákroků na brankáře je hafo a že golmani s tím musí počítat!!!! Taky dobrý. Sleduji fotbal o nepaměti, ale takových řezničin jsem viděl či slyšel o nich jen pár. Dalším z nich byl zrovna on. Jistě se v historii staly i podobné případy, ale hodně??!! To by musel nosit helmu každý třetí gólman. Čecha ta pecka do hlavy asi také hodně poznamenala.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

            bongor     před 3 lety 18.04.2021 10:10 |  
            3 0

            Na mě to dělá stejný dojem.Tam musel na JT být tvrdý útok,podložený výhrůžkami Slavii.Jarda si nezaslouží ,aby byl
            ze strany některých péesáků urážen.Pořád nezapomínejme,že se za Slavii postavil,když nám šlo o existenci.Nebyl jistě sám,ale hrál v tom maximálně důležitou roli.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

          Jachym     před 3 lety 17.04.2021 15:06 |  
          1 1

          Sokrate, když už jsme u Mistra Jana Husa, tak ten se mimochodem za svou věc nechal upálit a neodvolal...:-) Já si tedy nemyslím, že je moc šancí, aby UEFA své rozhodnutí sama nějak zrevidovala. Navíc jsem nějak nezaznamenal hlasy z UEFA, které by se proti rozhodnutí ve věci Kúdela stavěly. A i to vyjádření vedení je vlastně přiznáním viny a posypáním si popela na hlavu doplněné vlastním slibem o polepšení (viz spolupráce s protirasistickými ziskovkami), ať už se to kdokoli snaží popírat. Já jsem dalek toho, abych Jardovi Tvrdíkovi nějak sprostě nadával a zapomínal na to, co pro klub dosud vykonal. Ale ať už to vyjádření dělal obrazně řečeno s nožem na krku nebo mu to někdo poradil jako "geniální" strategii, já v tom nic prospěšného a užitečného nedokážu ani při nejlepší vůli vidět. A i kdyby nakrásně k takovému zázraku došlo, tak pachuť tady zůstane.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

            Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 17.04.2021 16:15 |  
            2 1

            Zdravím Tě Jáchyme.
            Vyjádření pana Tvrdíka každý z nás vnímá a já rozumím Tvému názoru, že se Ti nelíbil. Já jsem z něho taky nebyl nijak odvázaný, ale budiž.......
            Mě prostě naštvaly nadávky a sprosté výstupy na jeho adresu. A nikdo se ho nezastal..........
            To je špatně....... a analogicky mi to připomíná nějakou vzniklou situaci, kvůli které jsme tu všichni nasra...ní na skoťáky a jejich chování......a pak se tu sprostě nadává Tvrdíkovi. To mi připadá chucpe.... od nás, od slávistů.
            Mistr Jan je někde o "pět štoků vejš"....... než celá dnešní společnost.
            Pachuť může zůstat jak z vyjádření pana Tvrdíka, ale proč Ti nezůstává pachuť i z těch urážek na p. Tvrdíka???
            Ale to je na delší disputaci a já věřím, že si ji u kávy dovolíme viď :-))
            Sokrates55


            Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2021 16:15) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      první rytíř     před 3 lety 17.04.2021 13:13 |  
      4 4

      Sokrate, velice si vážím Vaší moudrosti i stylu a obsahu Vašich příspěvků. Tentokrát mi ale mé vlastní ego nedá, abych snad přátelsky poznamenal, že Váš předposlední odstavec je Vás nedůstojný a nebojím se říct i hloupý. Věřím, že jeho obsah míří na možná i sprosté autory kritických poznámek, leč většina kritiků jen ventilovala svůj nesouhlas se stylem oné omluvy. Mám zato, že i JT poté alespoň v duši přiznal, že to s tou jasnou devótností autor, jemuž své jméno propůjčil, zjevně přehnal. Šlo o to ponížení a to nejen klubu, jeho hráčů, trenérů, ale i široké obce fandů. Vyznělo to tak a ne že ne.
      Přesto jsem moc rád, že pan Tvrdík do našeho klubu přišel, stál, stojí a snad ještě dlouho bude stát za jeho hospodářskými i sportovními úspěchy. Důvod a pravého autora, či toho kdo mu obrazně řečeno vedl ruku při psaní oné supliky se možná nikdy nedozvíme. Dost možná jsou v běhu nějaká jednání o odchodu kohosi z našeho kádru opět do Anglie. Netuším, jen pořád v sobě nosím opětovné připomenutí, že hospodářská stabilizace klubu alespoň na naší současné úrovni je mimo jiné vykoupena podobnými výstupy.


      Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2021 13:14) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 17.04.2021 14:21 |  
        2 0

        Zdravím Tě rytíři a rozumím Tvé poznámce.
        Ano, měl jsem na mysli právě ty sprosté výpady.
        Nechtěl jsem aby to vyznělo, že názor na výstup pana Tvrdíka má být jen souhlasný...... To určitě ne.
        Ale sprostě mu tady nadávat.........?? Proč tomu nikdo neodporoval.....??
        Já bych si dovolil jinou terminologií odpovědět Vám takto........
        Ani J. S. Bach nenapsal Braniborské koncerty na první dobrou a bez oprav a korektur.
        Tím mám na mysli i svá pochybení a omyly.
        A jinak díky, že naše disputace je na úrovni tak, jak se na věrné slávisty sluší:-))
        S úctou k Vám
        Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      mig52     před 3 lety 17.04.2021 13:32 |  
      1 1

      V každém případě je móóóc dobře, že jsme rudochy smázli v zápase o 6bodů a pak následně se otrávili Jablky, ten bodový polštář je v současnosti k nezaplacení.

  27. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    Petr9608     před 3 lety 17.04.2021 11:39 |  
    2 8

    Nevíte - dokázal by alespoň jeden z českých hráčů SKS udělat rozhovor v AJ nebo jen cizinci?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      Slávista 51     před 3 lety 17.04.2021 12:45 |  
      2 3

      A to se musí, když hrají ligu v ČR ?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

        Petr9608     před 3 lety 17.04.2021 13:12 |  
        2 0

        Nemusí, když hraješ ligu, ale když jsi spičkově placený profesionál, reprezentant, hrající velké pohárové zápasy a pokukující po zahraničním angažmá, tak by jsi to ovládat uměl měl. Resp. skoro bych si tak nějak myslel, že se to očekává.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

          mig52     před 3 lety 17.04.2021 13:24 |  
          4 2

          Kdyby šprtali angličtinu tak nebudou tak dobře trénovat, následnĕ nebudou hrát ve Slavii a v repre a tak by jim ta řeč byla k ničemu. Tedy, pokud by nepřekládali gerrardovi do rangerského plátku :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

        Dobi     před 3 lety 18.04.2021 09:11 |  
        1 0

        Přátelé,
        možná, že se vše trošininku nějak zvrhává. Já o sobě mohu mluvit jinak, než že bych byl jazykový ignorant (4 slovanské jazyky, němčina, angličtina, v poslední době i trochu krásnější fránina...). Za mých rodičů se propagovalo trochu kostnaté, ale NEUTRÁLNÍ esperanto, Němci vše podělali 2 válkami, které vyprovokovali... Fránina je bohatší, ale těžší než angličtina. Budiž. Ale celá situace dává do rukou řadu trumfů RODILÝM mluvčím, tedy Britům a Američanům. Ti jsou tak ve výhodě. Něco jiného je, když se budu třeba se Švédem, Italem, Maďarem bavit - oba jsme PRAKTICKY na stejné startovní čáře. A to je v pořádku - cílem by mělo být DOROZUMĚT SE! Bohužel tady, a po Glasgowě dvojnásob, cítím tu NADŘAZENPOST a pohrdání... Proto jsem psal, co jsem psal...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      mig52     před 3 lety 17.04.2021 13:20 |  
      2 3

      Hele, Petře, oni zase umí anglicky třeba perfektně a stejně se s nimi naši kluci nedomluví. Vše je o relativitĕ :) :) :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      sicilianbrno     před 3 lety 17.04.2021 13:24 |  
      0 0

      Kolař, Provod si myslim že určitě, o jinych netušim, ale nepodcenuj naše hrače...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      Boo_SKS     před 3 lety 17.04.2021 13:58 |  
      4 0

      Hele to je individualni, Lukas Provod treba jako vysokoskolak anglicky umi vyborne, daval Ondrovi Zlamalovi pro UEFU rozhovor v anglictine a i v nejakem videu z kabiny bylo slyset, jak neco uplne v pohode rikal Nicovi anglicky, zatimco z jinych videi je jasne, ze Houstecky a Trpis s nim mluvi zasadne cesky. A takovy Vlada Coufal bych schopny takrka okamzite po prestupu, ktery prisel z niceho nic, delat interview pro klubovou televizi WHU, zatimco Suk se na to minimalne pul roku pripravil a trenoval konverzaci v anglictine

      Asi neni nahodou, ze zrovna tihle tri hraci jsou zrovna ti nejvetsi pracanti, kteri na sobe tvrde makali na hristi a ocividne i mimo nej, protoze maji velke ambice a delaji pro uspech opravdu vse. A pokud ma nekdo, jako treba Provod, za cil hrat Premier League, tak by mel vyuzivat pritomnosti anglicky mluvicich zahranicnich spoluhracu a trenovat, aby byl pripadne jazykove pripravil. Proto bych si tipnul, ze minimalne Zima (gymplak), Boril a Masopust by nejaky jednodussi rozhovor meli dat v klidu.

      Ale napriklad vim, ze Standa Tecl neumi anglicky ani kvaknout.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      Dobi     před 3 lety 17.04.2021 14:06 |  
      9 8

      Jděte už do řiti s celou anglinou!!! Mě odmaličkya honili v němčině, od 4,třídy povinná ruština a pak jsem přidal srbochorvatštinu. Na SVVŠ (gymplu) jsem i trochu proti mámě, která si spíš přála fráninu, volil anglinu. Nechci se chlubit, ale i díky předchozím znalostem jsem prý byl vždy jednička. ALE DEN ODE DNE VÍCE TEĎ TEN JAZYK NESNÁŠÍM!!
      I proto, že za ním cítím bohužel necítím Shakespeara, lorda Byrona , prince Filipa atd., ale Čembrlejna, mrtvé děti v bělehradských jesličkách, nesmyslně rozmlácené Drážďany a Vinohrady a hlavně ten nenávistný xicht toho jejich trenéra! Nezlobte se na mě!!! Ano, anglicky se rád domluvím s Dánem, Rumunem, Belgičanem apod., pokud nenajdeme jinou společnější řeč! Ale vytýkat ve sporu s Brity, že někdo nevládne anglicky???? Proč se on nesnaží o češtinu, slovenštinu nebo ruštinu???

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      mis3     před 3 lety 17.04.2021 14:45 |  
      1 0

      Proč?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      lubi34     před 3 lety 17.04.2021 14:49 |  
      1 0

      HOVORKA na you tube jsem viděl rozhovor po připravném utkání Lib nebo Jab a tam mluvil zcela plynule engliš

  28. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    Petr9608     před 3 lety 17.04.2021 11:47 |  
    5 1

    Ještě by mne zajímalo - jak moc těžký by bylo dostat SKS "B" do 2. ligy? Člověk by řekl, že by se hodilo, kdyby béčko hrálo v konkurenci 17. až 32. nejsilnějšího českého klubu namísto 33. až 82. klubu (řádově). Možná i kdyby se kvůli tomu muselo nakoupit pár druholigvých neperspektivních hráčů, pro které by ale by mohlo být v sešívaném dresu dosti lákavou věci než třeba angažmá někde v Blansku nebo Varnsdorfu?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

      wymaz     před 3 lety 17.04.2021 13:38 |  
      1 3

      ....V Blansku nebo Varnsdorfu...lákavou věcí....neperspektivních hráčů... hmmm super

  29. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Arsenal 0:4

    Dobi     před 3 lety 17.04.2021 21:30 |  
    3 0

    Přátelé!
    Někde dole, jak čtu, to padlo a já si vyhledal úsek básně SVATOPLUKA ČECHA:

    Jsme slabí, malí - Dosti těchto řečí!
    Jen, kdo tak zoufá, sláb a malý jest.
    Oč byla Hellas, byla Róma větší,
    než skrání nesmrtnou se dotkla hvězd?

    ANO, UBLÍŽILI NÁM. a UBLIŽUJÍ NÁM! ALE NEDEJME SE A ZATNĚME ZUBY... HEJ SLOVANÉ!!!

  30. Slavia - Arsenal 0:4, ... z pohledu semifiale FA cupu

    mart     před 3 lety 18.04.2021 12:06 |  
    3 0

    Dobre Rano z Liverpoolu.
    Vcera sem sledoval Man City v Chelsea (v TV) z Wembley.
    Guardiola hral jako JT s vysoko hrajicimy beky.
    Tuchel proti nemu pouzil neco podobneho (snad jenom jeste trochu vyse) jako Arteta proti nam.
    Samozrejme individualni kvality byly ponekud jinde, ale Guardiola nedokazal zareagovat . Naproti tomu, JT v takovych pripadech zareagovat umi!! Dokaze zatahnout jednoho krajniho obrance do rady ve trech (vetsinou to je Boril), a uzpusobit zalohu.
    Mozna se pletu, ale pro odborniky zrejme dost zajimavy zapas.
    ... pokud uz mluvim o zajimavych zapasech, tak oba zapasy Bayernu s PSG v minulem tydnu byly ( damy prominou) temer orgasmicke.
    Jasne, ze mam taky vztek, ale snad spis o fotbale nez o te proklate politice.....
    mart


    Komentář byl uživatelem upraven (18.04.2021 14:17) . Zobrazit původní komentář