Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 25. kolo

Slavia hrála po dalším brzkém vyloučení druhý zápas za sebou bez jednoho muže v poli. V Brně to stačilo na remízu 0:0.

Brzkými červenými kartami se to v posledních zápasech Slavie jen hemží. Nejdříve byl vyloučen ostravský Fillo a Slavia měla dlouhou přesilovku, proti Opavě a naposledy s Brnem si sešívaní naopak nuceně vyzkoušeli hru v oslabení po většinu zápasu. Jak byla minulá červená karta pro Simu hodně diskutabilní a z hlediska protokolu VAR podle mě chybná, tak tentokrát dle mého názoru rozhodli rozhodčí správně. Hladík, kterého podrazil náš brankář, si sice píchl míč směrem k rohovému praporku, i tak by se Zima nejspíš vrátit nestihl a bylo by to o tom, jestli by útočník Brna z mírného úhlu trefil odkrytou branku. Což prostě vyložená šance je a video tentokrát zareagovalo správně. Co se týče hlavního rozhodčího Orla (kterého obecně považuji za protekčního a jednoho z horších v lize), tak jeho výkon považuji za rozporuplný. Červenou kartu měl udělit sám, navíc k situaci nemuselo dojít, kdyby odpískal faul na Hromadu. Úplně absurdní pak bylo z jeho strany minutové nastavení v první půli, když jen video zkoumal tři až čtyři minuty. A ve druhé půli to bylo podobné. Na druhou stranu je třeba říct, že podle mě přesně vyhodnotil nelehké situace v pokutovém území. Slavia mohla mít penaltu po úderu do obličeje Zimy, ale Orel správně viděl, že se tak stalo těsně předtím, než byl míč uveden do hry. Karta pro brněnského hráče pak nepřišla, protože po zásahu videa by se dala dát jen červená, která by byla při tomto zákroku hodně přísná. Na druhé straně pak rozhodčí správně vyhodnotil riskantní skluz Kačaraby, kterým trefil míč. Domácí hráč pak přepadl přes našeho obránce a Kováře. V první půli pak vypadal ještě pochybně souboj Holeše s Pachlopníkem v našem vápně, ale tam video odhalilo ofsajd, takže nebyl důvod zákrok dál zkoumat.

Zpět ale k fotbalu. Slavia měla skvělý nástup do zápasu, po červené kartě ale bylo brzy jasné, že to nebude jen malý zádrhel v cestě za vítězstvím jako minule s Opavou. Po reprezentační pauze promíchaná sestava totiž neměla zdaleka takovou sílu a fotbalu příliš nenahrával ani hrbolatý terén. Ten je na nemálo stadionech ostudou ligy, ale chápu, že je výjimečná situace, když se kvůli covidu muselo hrát už v lednu a v únoru. Každopádně po úvodním tlaku se po vyloučení hrál vyrovnaný fotbal, přičemž šancí mělo přeci jen o něco víc Brno, zvlášť když mu tutovku naservíroval nepovedenou malou domů Van Buren. Potvrdilo se však, že domácí mají problém se zakončením a řešení situací ve vápně bylo z jejich strany tristní. Za nás Berkovce pořádně prověřil jen v první půli Provod povedenou ránou z přímého kopu. Náš odchovanec ale dokázal zasáhnout, a tak zápas skončil bezgólovou remízou. Před zápasem by to pro každého slávistu byla ztráta, po něm je ale třeba ji brát, protože na víc to za dané konstelace nebylo.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Matyáš Vágner - 3 - Červená karta se nedá hodnotit pozitivně. Chyba byla i u stoperů (hlavně Kačaraby), Vágner ale také vyběhl špatně. Kdyby zůstal ve vápně, tak by sice šlo o gólovou šanci, ale Hladík by šel mírně z úhlu a ještě by na něj dotíral Zima, takže by neměl úplně komfortní pozici. Každopádně je vidět, že nemá zkušenosti, které jsou na pozici aktivního brankáře ve stylu libera klíčové. Za nějaké tři poločasy, které zhruba v brance strávil předvedl druhý kiks, což prostě nejde. Jeho postavení na Arsenalu bych považoval za nepřiměřený risk. Kovář sice není postaven tak vysoko jako Neuer či Kolář, ale v tomto případě bych skoro řekl, že je lepší přístup "kdo nic nedělá, (snad) nic nezkazí".

Alexander Bah - 5 - Zatím potvrzuje můj názor z předchozích hodnocení. V poli je velmi dobrý a je to prototyp moderního útočného krajního beka. Jasnou slabinou je ale jeho finále, protože Bah ve většině případů není schopen dát do vápna přesnou přihrávku či nebezpečný centr. Čímž velkou část své snahy anuluje. Typický příklad byla nepřesná přihrávka před prázdnou branku Kuchtovi v úvodní a jediné tutovce Slavie v zápase.

Taras Kačaraba - 4 - Trenér sice diplomaticky mluvil o tom, že se Kačaraba zlepšuje, já ale nic takového nevidím. A na rovinu tady řeknu, že si moc nedovedu představit, že bychom na něj v létě měli uplatnit celkem vysokou opci. Možná je to o hlavě a možná se Taras rozehraje, ale kromě nízkého sebevědomí u něj vidím i několik dalších problémů. Očividně má potíže s bráněním náběhového prostoru za sebou, což je ale pro stopera ve Slavii denní chleba. Dvakrát přes něj soupeř snadno přešel do šance a on vše řešil na poslední chvíli přesným, ale riskantním skluzem. S takovou by bylo jen otázkou času, kdy z toho bude penalta. Souboje sice vyhrával, ale až mě udivilo, s jakou přesností míče odvracel přímo k soupeřům, takže se na nás hnala hned další útočná vlna a vyhraný souboj byl vlastně k ničemu. Jeho taktické nedostatky pak do naha odhalila situace před červenou kartou. Chybovali i Vágner se Zimou, nejvíc nepochopitelně si ale počínal Kačaraba, kterému jen stačilo zajistit soupeře. On šel místo toho pozdě do souboje a úplně se vyřadil ze hry.

David Zima - 6 - Trochu zaváhal u červené karty, kdy nebyl v dobré postavení na souboj s Hladíkem, hlavně ale propadl Kačaraba, který si počínal naprosto netakticky. Zima pak odehrál spíše průměrný zápas, kdy byl o něco lepší než nejistý Kačaraba. Známku si ale zlepšil výborným zblokováním Hladíkovy střely do odkryté branky. Šestka s minusem.

Lukáš Masopust - 5 - Na nezvyklém postu nalevo odvedl standardní výkon s malým plusem. Ze začátku byl aktivní, po červené kartě ale zapadl do průměru podobně jako zbytek týmu. A je pravda, že mu příliš nepomohl ani Olayinka.

Mick van Buren - 4 - Zrovna od něj bych jako od odpočatého hráče, který bojuje o místo, čekal mnohem více. Van Buren jen potvrdil, že pokud má mít místo ve Slavii, tak maximálně jako střídající hráč na dvacet, třicet minut. Oproti hráčům Brna, kteří jsou na spodku tabulky, u něj nebyl vidět žádný kvalitatiní rozdíl. Vše navíc "vyšperkoval" nesmyslnou malou domů, po které měla Brno svou největší šanci.

Tomáš Holeš - 6 - Střed zálohy hrál po červené kartě jen ve dvou lidech a podle mě obstál z celého týmu nejlépe. I navzdory početnímu deficitu jsme ve středu dokázali udržet míče a hrál se vyrovnaný fotbal. Pro nebezpečnost směrem dopředu by ale bylo třeba lepší zapojení krajních hráčů.

Jakub Hromada - není hodnocen - Doplatil na vyloučení brankáře a musel brzy střídat. Před zmíněnou situací se měl pískat faul na jeho osobu.

Lukáš Provod - 7 - Na jednu stranu je skvělou vizitkou pro Provoda, že byl i po náročném reprezentačním programu naším nejlepším hráčem. Na druhou stranu je to trochu ostuda pro odpočaté hráče. Provod byl výborný a střed zálohy - a tím i hru celého mužstva - držel ještě více než Holeš. Navíc i nebezpečně a dobře střílel ze standardní situace. Poctivý a kvalitní výkon směrem dopředu i dozadu, i když ke konci zápasu na něj možná těžký program přeci jen trochu dolehl a on se trochu vytratil.

Peter Olayinka - 5 - Nedá se říct, že by propadl a byl lepší než na druhé straně špatný Van Buren, každopádně je pro mě i Olayinkův výkon zklamáním. V situaci, kdy je sestava více promíchaná, by měl patřit k tahounům a oporám, ale Peter jen potvrdil, že je rozdílovým hráčem v Evropě, ale jen málokdy v lize. Od hráče, kterého lákaly kluby z Bundesligy, bych čekal, že předvede více než stejný průměrný výkon jako křídelní hráči Brna, které je na sestup.

Jan Kuchta - 5 - Zápas odmakal, výrazněji ale nezaujal. Přeci jen bych u něj byl ale slovně o něco smířlivější než u Olayinky, protože Kuchta je více závislý na servisu celého týmu a ten tentokrát vzhledem k okolnostem moc neměl.

Přemysl Kovář - 6 - Na hřiště se s ním už moc nepočítalo, minimálně v Brně ale Kovář ukázal, že na ligu by to ještě mohlo stačit. Vyrazil nepříjemnou střelu směřující k šibenici a i když by nejspíš nakonec šla od tyče ven, tak je jasné, že v takový moment je lepší zakročit. Dobře si počínal i dvakrát proti Pachlopníkovi, když ho jednou alespoň vytlačil a podruhé mu zvládl skočit pod nohy a vykrýt nedůraznou střelu. Možná nehraje tak moderně jako Vágner, na mě ale působil mnohem jistěji, takže by byl pro mě první variantou pro Arsenal, kdyby nemohl chytat Kolář.

Ondřej Lingr - 5 - Snažil se, ale měl to vepředu podobně těžké jako Kuchta.

Petr Ševčík - 5 - Kromě udržení série neporazitelnosti byl Ševčíkův návrat na hřiště druhou dobrou zprávou nedělního večera. I když se v zápase více neprosadil, tak oproti Van Burenovi naši hru zvedl alespoň v tom, že lépe kombinoval a podržel míč v našem držení. Lepší pětka.

25. - Neděle 04. 04. 2021 18:30

Fortuna liga, 2020/2021
0 - 0
0 - 0
FC Zbrojovka Brno
FC Zbrojovka Brno

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (78)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    jose01     před 4 lety 06.04.2021 11:53 |  
    3 5

    Doteď nechápu jak se Hladík tak snadno dostal z obklopeni dvou hráčů. Stačilo si stoupnout před něj a piskal by se mu utocnej faul.fakt nepochopitelný

  2. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    JS (přítel SN)     před 4 lety 06.04.2021 12:12 |  
    7 6

    Za mě největší zklamání Kačaraba a hlavně Mick. Ten mohl zůstat v Budějovicích a nic by se pro nás nezměnilo. Jinak se mi extrémně líbil Pachlopník a už chápu, proč o něj loni v létě Trpiš stál.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Votypkaj     před 4 lety 06.04.2021 13:41 |  
      7 0

      Pachlopník je fotbalista od pána boha, takový Pacanda 2
      U něj je prý problém, že ne vždy tomu dává 100%, ale v tomhle věřím Trpišovi, že by si ho srovnal

      Mickovi bych poděkoval za vše, zůstanou na něj krásné vzpomínky, ale na další smlouvu to fakt nevidím. Bude mu 29, za 5 let ve Slavii se jeho pozice prakticky nemění... jsem zvědav jak s to s ním dopadne

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        butters     před 4 lety 06.04.2021 13:46 |  
        3 0

        Micka mám rád, ale moc si neumím představit, že by dostal novou smlouvu. Slavia jde krok za krokem pořád nahoru a on už na tuhle úroveň nestačí. Na soupisku pro poháry by se nedostal a v lize by byl přinejlepším 3. volba na svůj post a nastoupil by za sezónu třeba 3x v základu a 10x z lavičky. Ale jsem zvědavý, kam půjde, podle mě by mohl mít nabídky jak z Holandska, tak i z Dánska, kde už hrál. U nás myslím, že by po něm klidně mohla sáhnout Boleslav, která má dost peněz a on by tam patřil k nejlepším hráčům.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Votypkaj     před 4 lety 06.04.2021 13:51 |  
          0 1

          není to tak dávno, co někdy proběhly spekulace, že by ho chtěla zadarmo Plzeň, tak uvidíme

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            JS (přítel SN)     před 4 lety 06.04.2021 13:56 |  
            0 1

            Já zase slyšel, že by ho bral zadarmo Vrba na druhou stranu Vltavy.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              butters     před 4 lety 06.04.2021 13:57 |  
              3 0

              To jsou jediné 2 kluby, kde bych ho viděl nerad.

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                JS (přítel SN)     před 4 lety 06.04.2021 15:01 |  
                6 2

                A mně by to zrovna vůbec nevadilo. Mick od Sevilly nepředvedl vůbec nic. A na současnou Slavii podle mě vůbec nemá.

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  butters     před 4 lety 06.04.2021 15:07 |  
                  1 0

                  Nejde mi o jeho výkonnost, ale o to, že bych nechtěl, aby hráč, který by se terminologií Football Manageru dal zařadit mezi ikony Slavie, hrál za některý ze 3 nejodpornějších klubů, které znám.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    damade     před 4 lety 06.04.2021 12:14 |  
    2 5

    "Kovář sice není postaven tak vysoko jako Neuer či Kolář, ale v tomto případě bych skoro řekl, že je lepší přístup "kdo nic nedělá, (snad) nic nezkazí"."

    No já bych spíš řekl, že kdo "chytá" ve Slavii nízko, ten toho zkazí hodně. Už v Brně bylo vidět, jak za obranou hrozně chybí ten jedenáctej hráč, kterej by sbíral míče, chodil pro průnikovky. Zima s Kačarabou se museli několikrát dost nebezpečně vracet pod tlakem pro balón, protože stál Kovář někde na malym vápně. A teď si představme, že nám tam místo Růska s Hladíkem bude nabíhat Pepe s Aubameyangem - to bychom museli hrát hodně nízkou obrannou linii, což by ale zase otevřelo prostory ve středu hřiště, kterých by hráč jako Odegaard využil na maximum. Plus ještě musíme vzít k úvahu, že jeden z našich stoperů bude pravděpodobně Holeš, kterej asi vzdušných soubojů moc nevyhraje, takže se bude Arsenal dost možná snažit o prodlužování míčů za obranu. A vůbec nevim, jak bychom to udělali s rozehrávkou, pokud bude před Kovářem stát Holeš se Zimou. Pokud nebude hrát Kolář, tak pro mě bude nejlepší varianta Stejskal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      MKCZ83     před 4 lety 06.04.2021 21:12 |  
      0 0

      Ten postřeh s prostorem za stoperama je dobrej. A my jako fanoušci nevidíme dalších 7 podobných věcí a pak se tu snažíme hráče hodnotit. Naše dominance v tlaku na balón je právě možná díky tomu, že jsme schopný díky vytaženým stoperům víc zkrátit hřiště a tím nutíme soupeře k nákopům, který buď jdou na stopery, nebo se to snaží sbírat právě golman. Tím, že budeme mít golmana po malý vápno, riskujeme náběhy za obranu, anebo zase menší efektivitu presování.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    MCD_Slavia     před 4 lety 06.04.2021 12:27 |  
    1 1

    Ještě k té červené pro Vágnera vzpomeňte si na podzim když jsme hráli s Ostravou Laštůvka srazil Tecla, který mohl zakončovat do prázdný a byla z toho penalta a žlutá jaký je teda rozdíl mezi těmito fauly? červenou beru ale tak jak experti tvrdí že byla jasná mi to zase nepřijde.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      jose01     před 4 lety 06.04.2021 12:37 |  
      1 1

      Myslím když je penalta tak se červená nedává-dvojitej trest. Když byl vyloučené Masopust v Ol, tak to bylo před vápnem tak dostal červenou , pokud by to bylo ve vápně, tak penalta a žlutá myslím

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Alanor (admin)     před 4 lety 06.04.2021 13:07 |  
        0 0

        Je to přesně tak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Harvey     před 4 lety 06.04.2021 13:50 |  
        1 0

        Červená se dává i při penaltě, ale jen pokud se jedná o úmysl zastavit útočnou akci bez snahy hrát čistě balón.
        Takže např. úmyslná ruka nebo faul bez šance zasáhnout míč.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          jose01     před 4 lety 06.04.2021 14:04 |  
          0 0

          Zrovna nad tou rukou jsem uvažoval.kdyby hráč byl na lajně. Dík za upřesnění

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      pinochet     před 4 lety 06.04.2021 15:51 |  
      3 3

      Vřele doporučuji podívat se na faul Nity v Budějovicích - před vápnem, poslední, a jenom žlutá. Sparta s vedoucím mužstva Krulou je už zase v lize evidentně rovnější než ostatní. Je stejně zajímavé, že skoro u všech sviňáren jsou současní nebo bývalí rozhodčí, kteří by z logiky věci měli mít největší smysl pro fair play a alespoň se očividně snažit o nestrannost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      dubas     před 4 lety 06.04.2021 18:24 |  
      1 0

      Dřív byly pravidla jednoduchý a teď rozhodčí posuzuje nejen faul, ale i další strašně důležité věci, třeba jak je slunce vysoko nad obzorem, postavení hvězd a podobně. Mohl mu dát žlutou, protože si to ten hráč házel k rohovému praporku a už tam byl i Zima, takže to nebylo zmaření gólové šance, ale slibně se rozvíjející příležitosti, nebo asi tak nějak to nazývají a nebo to mohl posoudit jako surovou hru, což se nakonec stalo a pak mu musel dát červenou.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Marcelo10     před 4 lety 06.04.2021 12:56 |  
    4 9

    Známka pro Kačarabu je nízká. Ano, byl u červené. Nezahrál to tak, jak by to zahrál Kúdela. Ale největší chybu stejně udělal Vágner. To, že stoperům propadne míč a uteče hráč se stát může. Ale Vágner to vyhodnotil přímo příšerně. Pak už šel do branky Kovář a ten zase nepomohl výběhem, takže se stopeři několikrát museli vracet a bylo to 1na1. Hrát stopera v novým klubu, který hraje úplně jiným stylem a navíc vedle Davida Zimy(ještě to není zkušený hráč) je hodně těžký. Navíc když svůj nejhorší zápas ve Slavii zahraje Alex Bah a jako pravému stoperovi mu vůbec nepomohl. K tomu vypadl i Hromada. Taras byl naopak vynikajíci v osobních soubojích a v rozehrávce. Ano, měl tam i další zaváhání, kdy přes něj přešel hráč, ale vždy to zvládl sám uhasit. Navíc několikrát předvedl fakt zákrok na psolední chvíli, kdy zabránil golovce. Podle mě byl lepší a výraznější než Zima.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      urs (přítel SN)     před 4 lety 06.04.2021 13:15 |  
      2 0

      Dle mě to byla chyba stoperů, přinejmenším jednoho z těch dvou, který to měl vyhodnotit zkušeně a nehnat se do toho souboje s brněnským útočníkem, když už bylo jasný, že to bere na sebe kolega. Tato chyba byla dle mého klíčová, mladý Vágner by pak nic řešit nemusel, protože by se útočník pral s druhým stoperem někde kolem praporku, anebo by se nepral vůbec, protože by to nebylo vůbec zapotřebí a míč by byl už úplně jinde. Ale je to jen moje domněnka, v žádném případě nechci nijak napadat tu tvou/vaši. Hlavně ve ČT udělat Arsenal, to je teď to, oč nám všem jde! :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Alanor (admin)     před 4 lety 06.04.2021 13:18 |  
      5 1

      Za mě byla ta situace o dost těžší pro Vágnera než pro Kačarabu, který se tam takticky zachoval naprosto nesmyslně. Souboje sice vyhrával, ale ty míče vesměs odevzdával soupeři do druhé vlny, kdy to bylo skoro nebezpečnější. Chápu, že hrajeme vzadu výrazně jinak než Liberec, ale já u něj žádný pokrok nevidím a taky mi nepřijde, že by na naší hru měl úplně předpoklady (viz srovnání se Zimou, který tam minulé jaro jako zelenáč naskočil a hrubky nedělal). A že je Kačaraba vynikající v rozehrávce jsem taky nepostřehl. Mně přijde jako druhý Pokorný. Nejistý, neohrabaný a nervózní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Marcelo10     před 4 lety 06.04.2021 13:42 |  
        2 1

        K tomu odevzdávání míčů..to je samozřejmě problém zálohy. Celý tým zahrál hluboko pdo svoje možnosti. Kdyby hrál Taras s Ondrou Kúdelou, je to jiný. Rozehrávka byla výrazně lepší než u Davida(ten ji má slabou). Dával krásný i dlouhý balony. A že je nervozní chápu..hraje o budoucnost, kvůli covidu nebyla téměř příprava, nedostává moc šancí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Alanor (admin)     před 4 lety 06.04.2021 13:50 |  
          2 1

          S tím odvracení míčů je pravda, že je to také věc zálohy. Ale Kačarabu bych v tomto případě přirovnal k brankáři, který sice střelu chytí, ale vše vyrazí přímo před sebe, tedy do špatného prostoru. Včera to bilo do očí.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Tučňák     před 4 lety 06.04.2021 13:03 |  
    2 2

    Nechodil Buren Olayinkovi za manzelkou? Proti Dukle i proti Brnu mel několikrát Buren nadějnou pozici a on ho uplne ignoroval.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Steevee     před 4 lety 06.04.2021 14:14 |  
      0 1

      Maximálně za Pekovou:-)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    wymaz     před 4 lety 06.04.2021 13:05 |  
    8 7

    Než co předvádí Buren, raději ty minuty dát mladým z juniorky. Přéma dost nejistý, opravdu nevím koho do branky, pokud nebude Kolář. Zde si dovolím malou poznámku, Vágner by byl OK, ale dělá přece jen chyby se kterými se budeme muset smířit, pokud Kolář odejde a půjde tam jiný gólman. Vydržet s nimi jednu sezónu a pak bude oporou. Potřebuje zkušenosti a jak víme žádný soupeř nám nebude rozehrávat brankáře. Olayinka poslední dobou mimo formu, za mě stěží 4. Tarase vrátit na sever, zlatý Jugas a Zelený, než toto. Vše hodnoceno jen na základě co vidím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Harvey     před 4 lety 06.04.2021 13:47 |  
      9 2

      Čím byl Přéma nejistej? :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        wymaz     před 4 lety 07.04.2021 13:03 |  
        1 2

        Pohybem, postavením, herní projev na mě působil jako někdo, kdo už měsíce nechytal soutěžní zápas, což je pravda, ne? Netvrdím že zklamal, ale na mě na rozdíl od chybujícího Vágnera nechybující Přéma působil nejistě. Nezablokovat Zima tu střelu....

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Steevee     před 4 lety 06.04.2021 14:13 |  
      9 0

      Můžu se zeptat, z čeho prameni tvoje přesvědčení, že Vágner bude po jedné sezóně ok?

      Ano, je mladý, nezatracuju ho. Ale dostal naprosto unikátní šanci a zatím ji bohužel absolutně nechytil. Lépe řečeno nedal trenérům zatím jediný důvod si myslet, že postavit to po odchodu Koláře na něm, bude ta správná volba.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        butters     před 4 lety 06.04.2021 14:33 |  
        0 0

        Vágner nikdy nechytal za chlapy, jen dorosteneckou ligu. A pak ho hodí do vody na rangers. I Opava a Brno jsou úplně jinde než soupeři, proti kterým zatím chytal. Podle toho se asi nedá hodnotit, jestli dal nebo nedal trenérům důvod si myslet cokoli o jeho budoucnosti. Předpokládám, že příští rok bude chytat ČFL, ten další ideálně hostování v 2. lize (Vlašim?) a pak se teprve uvidí, co v něm je.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        wymaz     před 4 lety 07.04.2021 13:00 |  
        1 2

        Přesvědčil mě řešením herních situací, postojem pohybem atd. V čem jsem viděl problém je právě ta nezkušenost a proto si myslím, že pokud by sezónu chytal nasbírá ony potřebné zkušenosti. Dělal chyby právě z nezkušenosti, ne že by řešil herní situace špatně. Je to můj názor, tak ho prostě hodnotím. Netvrdím, že musím mít pravdu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Steevee     před 4 lety 07.04.2021 14:45 |  
          2 0

          To jsi teda vzal hodne zjednodušeně. Takže že mu vypadává balon z rukavic v jednoduchých situacích a vybíhá se špatným timingem, to je čistě nezkušenost, ano? Joo, tohle by se objevovalo u velkého procenta mladých golmanu. Mě ale zajímá, na základě čeho to je u něho nezkusenost, resp. mi zkus popsat, jak u mladého gólmana oddělím a spolehlivě poznam nezkusenost a nekvalitu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            wymaz     před 4 lety 07.04.2021 18:45 |  
            0 0

            Nejsem analytik, ani fotbalový trenér, můžu to vzít jednoduše, pohledem fanouška. Nemusím mít pravdu, jen jsem napsal svůj názor na toho hráče. Ty máš asi jiný ale místo aby jsi mi sdělil jak to vidíš, po mě chceš nějaký popis, který mi pak svými argumenty budeš vyvracet. Zkusím ti odpovědět tvým způsobem. Balón mu padá, protože není z mládeže zvyklý na ty parametry střely v dospělém fotbale, špatný výběh asi myslíš ten za červenou kartu, to jsou podle mě ty malé zkušenosti a odhad, který získá časem. Podle čeho poznám a spolehlivě oddělím nekvalitu od nezkušenosti: ,,To vědět, živím se tím :-) ''

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              Steevee     před 4 lety 07.04.2021 19:20 |  
              2 0

              Já jsem to nemyslel nijak ofenzivně. I když to tak asi zní, jak to teď po sobě čtu. Já mám jenom spíš jenom vnímání/dělení hráčů na dobré a špatné. Ne na staré a mladé. Kdyby u nás Vágner třeba 10, 12 zápasů už odchytal jakž takž a udělal tohle, řeknu ok, stane se. Ale takhle, když na Rangers na něho nešla střela, doma v lize byl hrozně nejistý a v dalším zápase redka, nemá se člověk v pozitivním směru moc čeho chytit.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Karel13     před 4 lety 06.04.2021 13:52 |  
    3 1

    Dost dobře nerozumím tomu, že hodnotíš Wagnera a Hromadu ne, ačkoliv byli ve hře naprosto stejnou dobu (jestli Hromada nehrál dokonce o 1-2 minuty déle -to střídání si už přesně nepamatuji) ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Alanor (admin)     před 4 lety 06.04.2021 13:56 |  
      4 2

      Pod 20 minut na hřišti hodnotím jen tehdy, když hráč utkání významně ovlivní.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Steevee     před 4 lety 06.04.2021 14:19 |  
    12 1

    Omlaťte mi to o hlavu, ale u Micka už bude pomalu čas poděkovat a rozloučit se. To je hráč, u něhož osobní sympatie nejmíň korespondují s reálným přínosem pro klub.

    Ano, byla doba, kdy to jako střídající hráč uměl nakopnout, rozproudit. Mezitím ale, a to opakovaně, ukázal, že jako tahoun v žádném případě a bohužel ani ten impact co by střídající hráč už de facto nemá. Na současnou nadupanou Slavii je to málo. Prostě málo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      mig52     před 4 lety 06.04.2021 14:30 |  
      10 1

      S lítostí při vzpomínce na Sevillu podepisuji. Jak jsem psal výše, (níže?), nabídl bych ho na přestup do budějovic, které chtěly opci uplatnit a částečně bych tím umořil přestup jejich stopera k nám.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        JS (přítel SN)     před 4 lety 06.04.2021 15:02 |  
        4 2

        Velký souhlas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 4 lety 06.04.2021 21:35 |  
        0 0

        Tam byla opice?? V jaké výši nevíš?

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        MKCZ83     před 4 lety 06.04.2021 22:34 |  
        0 2

        Prosím ne dalšího neprověřeného stopera na lavičku :-) Máme Zeleného, z kterého udělal plukovník celkem slušného stopera... Máme Tijaniho, kterej je sice v rekonvalescenci, ale v létě snad bude ok. Máme Jugase, který s náma možná nepočítá, ale jak by se teďka hodil (ale možná nechce hrát druhé housle tak, jak to měl Frydrych). Taras tu dostává čočku, ale Talovierov má bejt najednou spása, protože hraje dobře v Budějkách... no Taras hrál super v Liberci (včetně EL) a má dobrý čísla ohledně soubojů (tuším nejlepší stoper ligy).

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Ivan     před 4 lety 06.04.2021 14:37 |  
      2 3

      Jak to, že nemá impact jako střídající hráč? Kdy střídal do hry? V lednu za rozhodnutého stavu proti Olomouci na 10 minut? Mimo to hrál v lize 3 zápasy. Tento a další 2 v základu, které jsme vyhráli v suchém triku. Nezářil, ale některé momenty měl dobré. Navíc nedávno prodělal delší covid.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Steevee     před 4 lety 06.04.2021 14:50 |  
        2 1

        A co treba odůvodnění, že ho Trpiš denně vidí a máme proste jak do základu, tak na střídání lepší varianty?

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Ivan     před 4 lety 06.04.2021 15:03 |  
          1 0

          Ano, to by samozřejmě bylo relevantní, jenže to jsem nikde nezaregistrova.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Steevee     před 4 lety 06.04.2021 15:07 |  
            1 0

            Takové prohlášení (oficiální) nikdy ani nezaregiatrujes. JT si to může tisíckrát myslet, ale nikdy svojeho hráče veřejně neshodí.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              Ivan     před 4 lety 06.04.2021 15:13 |  
              0 2

              No jasně, proto nemám důvod si myslet, že tato situace nastala, když si ho Trpiš stáhl z hostovačky a dostává prostor.

              Kdyby mu nevěřil, tak podle mě zkusí Tecla na křídle. Standa byl dobré křídlo v Jablonci a překvapuje mě, že tady na křídle snad nehrál nikdy.


              Komentář byl uživatelem upraven (06.04.2021 15:16) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                Steevee     před 4 lety 06.04.2021 15:19 |  
                2 0

                Tecl tady za sebou "kridelni zkoušku" má a dopadla, jak to říct...nedostatecne? A to jsem kulantní:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Marek3     před 4 lety 06.04.2021 16:10 |  
          1 4

          Hele to ze ted MVB hral v zakladu par zapasu naznacuje ze trener je s jeho pristupem v priprave spokojen a nic nenasvedcuje tomu ze by se ho chtel zbavit - takze pouze spekulace. V minulych zapasech nehral spatne ikdyz ani nezaril.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Steevee     před 4 lety 06.04.2021 16:24 |  
            1 0

            No jediný štěstí, že moje tvrzení je spekulace, ale to tvoje, že "trenér je s jeho přístupem spokojeny", není spekulace, ale fakt:-)

            Když budeš chtít příště slovickarit, tak si aspoň přečti, co píšu a nepřekrucuj to. Nikde nepíšu nic o přístupu. A ještě se prosim te podívej na naší nedělní lavičku. Zjistil bys, že žádné jiné křídlo jsme k dispozici už neměli....

  10. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    mig52     před 4 lety 06.04.2021 14:22 |  
    8 3

    Jsem rád , Alanore, že se nebojíš reálně popsat situaci stran Kačaraby. Vše podepisuji. Mohl by s námi někdo polemizovat, kolik že času dostal na hřišti, ale já tvrdím, že dost na to, aby přesvědčil, že potvrdit opci se vyplatí. Dle mne, ani náhodou. Kača není do budoucnosti řešení, zvláště, když nevíme, (či možná víme), jak to dopadne s Delim a byť Kudy to při svém věku 2 roky zvládne, chce to tento post řešit perspektivně, zvláště když nevíme, zda nějací zoufalci nenabídnou za Zimu neodmítnutelnou raketu. A také souhlas (s obrovskou lítostí za to, že měl absolutně klíčový vliv v zápase se Sevillou, do smrti nezapomenu), na van Burena. V Budějovicích star, ale u nás fakt už ne v základu!!! Jako skokan byl dobrý, ale poté, jak se Slavia posunula, už výkonnostně nestíhá. Budějky o něj dál hodně stály, já bych ho dal do byznysu za jejich stopera, kterého bych u nás rád viděl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Ivan     před 4 lety 06.04.2021 14:29 |  
      2 4

      Neodsuzoval bych náhradníky, co měli špatnou půlku jara, což jsou třeba 4 zápasy. Pokud si je necháme, věřím Jindrovi, že ví proč.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      fleder     před 4 lety 06.04.2021 16:15 |  
      5 1

      Já s Tebou souhlasím, jen bych lehce upozornil na jednu věc, resp. porovnání. Ngadeu i Deli ze začátku taky dělali boty /stačí si vzpomenout/ a všichni tvrdili, že spolu nikdy nebudou moc hrát a byly názory, že vzít je byla chyba. No a v jaké opory se oba vypracovali. Nevěřilo se ani Hovorkovi, a jak hrál...
      Takže i Taras se třeba srovná, pokud se s ním bude pracovat a dostane prostor. Ty chyby zatím dělá /ono na stoperu jsou prostě i víc vidět, než když ztratí míč záložník někde vepředu a ostatní situaci uhasí/, nicméně zas vidím, že se snaží o konstruktivní pasy dopředu, jak je dělá i Ondra.
      Byť osobně mě taky nepřesvědčil a za tu vysokou opci bych ho nebral..nicméně věřím JT a jeho úsudku, že ho z Liberce nevytáhl jen tak náhodou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        mig52     před 4 lety 06.04.2021 17:47 |  
        0 2

        Fledere, tvůj názor respektuji, oba se pohybujeme v oblasti spekulací a může vyjít ta tvá alternativa. Jen já mám zase obavu, že teprve teď začíná ten zápasový frmol, kde na další testy nebude prostor. Jedině, že by byl nutný záskok za karty či zranění a to bych si teď nepřál.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          MKCZ83     před 4 lety 06.04.2021 22:39 |  
          2 2

          No, ale v lize není stoper, kterýho bychom nemuseli testovat. Taras bude mít oproti komukoli jinému (včetně Jugase a asi i Zeleného a Laca a Karafiáta) půl roku v adaptaci náskok. Čím je Talovierov tak skvělej, že nám má vyřešit problém se stoperama, kdy po odchodu Deliho a dost nejasné rekonvalescenci Hovorky nám v létě zůstanou dva stopeři, kteří jsou schopní hrát náš systém? Budeme muset zase vychovávat dva nové stopery, kteří budou pod tlakem na okamžitou výkonnost, pokud se jeden ze stálých zraní nebo vykartuje. Pod smlouvou máme momentálně jestli počítám dobře asi 5 stálých nebo potenciálních stoperů (Zelený, Jugas, Laco, Tijani, Karafiát) a máme kupovat dalšího momentálně trochu vyčnívajícího hráče v lehce podprůměrném českém klubu. Zatímco máme stopery, kteří jsou v klubech top 6 v lize a někteří z nich jsou navíc ještě univerzální (Zelený, Laco, Karafiát) a můžou hrát více postů.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            mig52     před 4 lety 07.04.2021 11:26 |  
            0 2

            Probúh, proč jmenuješ Jugiho, když s ním JiT evidentně nepočítá, u dalších tebou jmenovaných hráčů je velký otazník. Je to na volbě trenéra a vizi, jakou má! Za mne, Karafiat mne na stoperu nepřesvědčil, Laco snad na ligu, ale ne na zahr.poháry, stejně to vidím u Zeleného, byť u něj bych snad nebyl úplný skeptik a u Tianiho přece nevíme, jak na tom je zdravotně, na něm také nemůžeme stavět. Ano, já to vidím tak, že budeme muset zabudovat aspoň 2 nové stopery, protože Hovorka na podzim nebude, žel, fit, ostatní , i když jak píšeš universální stopeři, nemají, při vší úctě k nim výkonnost na cíle Slavie a to se modleme, aby nepřišla neodmítnutelná nabídka na Zimu. Samozřejmě si uvědomuji, že mnozí budou mít jiný názor, rád o tom podiskutuji s vírou, že si s tím sportovní úsek poradí .

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              MKCZ83     před 4 lety 07.04.2021 12:22 |  
              0 0

              Kúdela byl taky ten jeden z univerzálních stoperů, kterej podle většiny neměl na evropský poháry vůbec mít a byl bez perspektivy a je to teď nejlepší český stoper. A současně tvrdím, než mít každý druhý rok nového mladého stopera, tak raději mít v kádru zkušenýho stopera kolem 28 let, který už nemá skoro ambice na kvalitní zahraničí a protože je ve Slavii, nemusí nutně chodit někam do průměrného evropského klubu, protože finance i sportovní stránku má u nás super.

              Náš realizák nejsou nadlidi a dělají omyly a některé věci, který vidí ostatní, nevidí. Podle mě, pokud by věděli, že Zelený bude schopný hrát slušně na stoperovi, nepouštěli by ho na hostovačku. O ostatních hráčích je hodně předčasné je odepisovat, možná s výjimkou Jugase, kde možná nebude ani tak problém v herní kvalitě, ale spíš v nějaké osobní rovině, nebo mentálním nastavení hráče.

              Spíš nechápu, že nás má spasit v podstatě neprověřený stoper z Budějovic, kterýmu se povede pár zápasů. Talovierov má letos úspěšnost osobních soubojů na 62 %, Taras je na cca 77 %. Není to všeříkající statistika, ale že by Talovierov v obraně ČB dominoval, se říct nedá. Ale já na ně nekoukám, čili možná hraje jinak naprosto excelentně. K té statistice a její vypovídající hodnotě je samozřejmě nutné namítnout, že Zima má úspěšnost soubojů letos 69 %, Kúdela 61 %. Nikde není statistika toho, jak vykrývají prostory a kolik dali konstruktivních nahrávek dopředu. Na druhou stranu pohrdat stoperem, kterej vyhraje drtivou většinu soubojů (a je v tom nejlepší v lize), mi přijde dost mimo.

              Když se podívám do statistik, tak třeba Jugas je před Talovierovem o parník v úspěšnosti soubojů i vzdušných soubojů a má v podstatě stejný číslo získaných míčů, ve kterých je Talovierov na ligu dobrý. Ale Jugas má výhodu, že je prověřený a má zkušenosti.

              Statistiky nejsou všechno, ale o mnohem vypovídají.

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                mig52     před 4 lety 07.04.2021 15:53 |  
                1 2

                Jugas je hráč, se kterým jsem v rozporu s JiT. Byl členem stopérského dua s Delim a do svého zranění to byla jednoznačně nejlepší dvojice v lize. JiT ho ale nevzal za svého údajně kvůli rozehrávce. Já bych jej bral, jenže Trpiš má jinou a dle výsledků správnou představu. Dík za soubojovou statistiku, dokazuje Jugiho kvalitu. Že je mimo nechtít takového stopera musíš reklamovat u JiT. A navíc, jak sám píšeš, chybí tam statistika poziční hry a konstruktívních schopností. Co se týká Talov., věci, které mu vyčítáš na číslech, může zlepšit. Na druhé straně, já na něm nelpím, ale na tom, že budeme potřebovat i na příští sezónu stopery evropského střihu, trvám. Tedy v případě, že budeme chtít zůstat konkurenceschopní a já věřím, že to chceme. A jal jsem psal, v těch stoperech, které máme na hostování, bych odvahu stavět neměl. Tedy kromě Jugase, který je, žel, neprůstřelný.

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  MKCZ83     před 4 lety 07.04.2021 17:31 |  
                  0 0

                  Za mě si nechat Tarase (pokud by Talovierov nepřišel za pár kaček, ale to asi dneska nehrozí, že Slavii prodá někdo hráče za pakatel) a buď Laca nebo Zeleného. Pokud nechceme utrácet, tak klidně Laca, Zeleného i Karafiáta. Všichni tři jsou univerzální co se týče postů a jak je letos vidět, pokud budeme mít ambice v EL, potřebujeme několik univerzálních hráčů, protože kvůli malému počtu odchovanců v kádru máme úzkou soupisku. Zejména Zelený i Karafiát by se hodili, protože na stoperu a krajích moc alternativ nemáme... Maso hraje beka jenom kvůli velké nouzi a Bah (zatím) není úplně dozadu top. Oscara bych raději viděl jako alternaci za Olayinku (navíc ten by klidně mohl odejít, jestli na něj budou stále platit nabídky, už se asi potřebuje posunout dál), než Bořila. A tomu by prospěla trochu konkurence na levé straně. V rozšiřování kádru o stále nové a nové hráče jsem dost konzervativní. A když už jsme se jednou ty hráče rozhodli koupit, tak by měli dostat pořádnou šanci, když mají smlouvu.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                    mig52     před 4 lety 08.04.2021 15:55 |  
                    0 1

                    No já viděl Karafiáta jako střídajícího hráče 3x a pokaždé tam dal takovou hrubici, že něco skončilo gólem, zbytek se hasil tak tak. Já se na naše hráče dívám očima "evropy", ne naší ligy, takže..... . Ono je fakt rozdíl hrát proti Leverkusenu, Leicestru či Gentu nebo mít za soupeře Teplice, Boleslav, Zlín.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                      MKCZ83     před 4 lety 08.04.2021 20:59 |  
                      0 0

                      Jenže dělat závěry po 3 zápasech, kdy byl Ondra zraněný, měl myslím i COVID atd.... A nemůžeme mít každý post zdvojený hráčema, kteří jsou schopní hrát s vysokou kvalitou v Evropě. To bychom nezaplatili.

                      Užij si zápas ;-)

  11. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 06.04.2021 16:27 |  
    3 6

    Dobré odpoledne ze Šumavy.
    Hodnocení přítele Alanora je objektivní. Zápas jsem si ještě znovu prošel a opravdu to hodnocení sedí.
    Takže Alanore palec nahoru!! :-)).
    Musím se pozastavit a vytknout nemastné výkony Kuchty, MvB, Olayinky a Kačaraby s Bahem. Škoda tím více, že měli herní pauzu a nebyli nijak moc unaveni......
    Naopak velice uznávám Lukáše Provoda, jemuž dobře sekundovali Holeš, Masopust, Zima.
    I střídající hráči ukázali větší chuť a zápal do hry a tak Ševčík, Lingr a střídající Kovář se chopili své úlohy tak, jak si představuji.
    Vágner si to už obrečel a to jsou zkušenosti, které mu mohou pomoci a pokud je dobře vyhodnotí, tak je to správná cesta k lepším výkonům.
    Teď jsme v situaci, kdy to prostě je "pokakaným navrch". Nebudeme nad tím fňukat a popereme se s tím tak, jak to kluci umí. Poprali jsme se i s tím, že už druhý zápas hrajeme v podstatě 75 minut v oslabení a tak se popereme i s tím, že nám chybí hráči, kteří jsou oporami.
    Já možná teď tady dostanu kartáč, ale zahrávám si s myšlenkou, jak to JiT postaví do dalších zápasů.
    Myslím tím pohár EL a derby.
    Věřím, že se Ondra dá do kupy a bude v brance....... a když ne, no tak bude ten, kdo bude moci. Máme Vágnera i Kováře a ten se má možnost ukázat nejen jako mentor a bavič.
    Teď napíšu tu sestavu:
    Kolář(Kovář)- Bah, Provod, Zima, Bořil - Holeš - Sima, Ševčík, Hromada, Stanciu - Kuchta a v průběhu zápasu doplnit o střídající hráče dle potřeby - Masopust, Lingr, Oscar a Olayinka.
    Jsem přesvědčen o tom, že Lukáš Provod toho stopera zvládne a ještě pomůže s tím, že Holeš nebo Hromada to budou jistit. Třeba to bude trochu jinak, ale takhle bych to viděl.......
    A na derby to můžeme zase prohodit, ale to už si myslím, že bude Kúdela už připraven.
    Je to pro nás velká zkouška, kdy se prostě všechno trochu po..se..re, ale i takový je fotbal a musíme si pomoci sami.
    Věřím, že kluci ví, co v nich je a pokud si to mezi sebou sami dobře nastaví, tak to dáme do kupy.
    Tak asi tak.....
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Alanor (admin)     před 4 lety 06.04.2021 16:55 |  
      0 4

      A víš, že mě ten Provod jako možná šokující varianta na stopera taky napadl, Sokrate? Ale přeci jen nejreálněji tam vidím Hromadu, poté Bořila.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 06.04.2021 17:51 |  
        0 4

        Díky za odpověď Alanore.
        Berme to jako možnou variantu, která se mi zdá v tuto chvíli jako ne nemožná.
        S ohledem na rychlé kraje Arsenalu si myslím, že by mohl Lacazette (nevím, jestli to píšu dobře)být dobře pokryt právě zesíleným středem obrany o Lukáše Provoda a Hromada nebo Holeš před ním by to čistili. Tak bychom měli vytvořený vcelku pohyblivý obranný val, no a Bah a Bořil by mohli hrát to, na co jsou zvyklí.
        Je to jen ale takové licitování.......:-))
        On to náš trenér nakonec nějak vymyslí a já mu věřím.
        S úctou k Tobě
        Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        bramburek (přítel SN)     před 4 lety 06.04.2021 18:06 |  
        9 0

        přijít o takového box to box hráče ze středu pole s obrovským akčním radiusem po celým hřišti, je podle mě nesmysl... navíc v takový formě co teď Provy má...

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 06.04.2021 18:57 |  
          0 4

          To je v pohodě příteli.
          Já jsem samozřejmě počítal i s kritikou a byl to jen návrh nějakého řešení, protože výjimečné situace někdy mají mít i výjimečná řešení....... Proto jsem také napsal, že to určitě náš trenér vymyslí dobře.
          Uvidíme :-))
          S úctou
          Sokrates55

  12. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Lunaris     před 4 lety 07.04.2021 10:48 |  
    5 7

    Ještě to bude s titulem zajímavé, obranu máme v troskách, Olayinka zřejmě pořád pod injekcemi, případné prohrané derby by bylo nevítanou záležitostí a nezískání titulu pak kolosálním neúspěchem. Stavění Vágnera, když na lavičce sedí zkušený gólman, je naprostý nesmysl Trpišovského i všech okolo. Jak mám všechny lidi z realizáku v oblibě, tak tohle je šílený přehmat.
    A Kačaraba skutečně ne, ten vůbec nechápe, co by u nás měl hrát. Jestli nastoupí v derby, tak potěš pánbůh.


    Komentář byl uživatelem upraven (07.04.2021 10:49) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      kjandourek (admin)     před 4 lety 07.04.2021 10:55 |  
      5 4

      Všimnul sis, že Vágner ještě za nás nedostal gól?

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Steevee     před 4 lety 07.04.2021 12:44 |  
        0 1

        Původní komentář sice úplně mimo, ale k té tvé reakci...jako nee, že by mu k tomu soupeři dali moc možností:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          kjandourek (admin)     před 4 lety 07.04.2021 13:09 |  
          1 1

          To je samozřejmě další věc.... Ovšem prohlásit za "šíleny přehmat" postavení brankáře, který ani jednou neinkasoval... to mi prostě přijde padlé na hlavu... i kdyby za tím měl být jenom ten psychologický efekt, že se obrana bála pustit k němu jedinou střelu :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Lunaris     před 4 lety 07.04.2021 13:23 |  
            4 3

            Šílený přehmat... berete se tu moc vážně a já si někdy rád zatrollím. Takže seriózně, už po zápasu s Opavou jsem Vágnerovi nevěřil. Měl tam ten centr, který mu vypadl, dále svou chybnou rozehrávku hasil skokem pod nohy protihráči, kdy míč jen tak tak vytěsnil na samé hranici vápna. Už tady mělo Trpišovskému docvaknout, že ten kluk na to není připravený. Navíc si všimni, že on prostě neumí pořádně přihrát, kopne do toho jako dorostenec, kterým je, míč jde hrozně pomalu. Pokud soupeř vyvine trochu presinku, tak tohle hravě ztrestá. Neumím si tohle představit na Arsenalu. Proto je můj názor ten, že Vágner chytat nemůže, je mladý, má ještě čas. Kovář je sázka na zkušenost, i když i on umí chybu udělat. Nicméně je to respektovaná osobnost v kabině, obránce si srovná. Kromě Kúdely je velkým dirigentem obrany Ondra Kolář, přičemž za tuhle roli nedostává od fanoušků dostatek kreditu. Ani v tomhle ho Vágner nemůže nahradit. Přéma Kovář má k tomuhle daleko lepší předpoklady, protože už něco odehrál. Proti Brnu měl od začátku nastoupit on, titul bohužel není jistý a podobné experimenty v bráně jsou imho přehnaným riskováním. Markovič tady nedostal čuchnout, horko těžko se mu hledalo hostování, ale Vágner by tu měl chytat, i když má minimální zkušenosti s dospělým fotbalem? Tady se hraje o trofeje, nejsme klub, kde hráč může nabírat první ligové zkušenosti. Jsou samozřejmě výjimky jako David Zima, ale to jsou opravu jen výjimky. Už zápas s Opavou měl trenéry varovat, že přes Vágnera cesta nevede. Kór když má před sebou nejistého Kačarabu, který je zatím hodně za očekáváním, když od prvního zápasu, co nastoupil, seká jednu chybu za druhou.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              kjandourek (admin)     před 4 lety 07.04.2021 13:31 |  
              0 1

              To už zní líp - s tím už se dá souhlasit.... jako takhle, já věřím tomu, že kdyby byli alespoň trochu fit Kovář se Stejskalem, tak Vágner v brance stát nebude... Ale všichni víme houby jako moc blbě je na tom Stejskal (asi na hovno) a nevíme ani jak moc je v (ne)pořádku Kovářův kotník...

              Klidně to může být tak, že oba starší gólmani jsou holt i po repre pauze nakřápnutý tak, že jejich nasazením do zápasu trenéři riskovali víc, než nasazením Vágnera ...

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                Lunaris     před 4 lety 07.04.2021 13:42 |  
                1 1

                Je to v prdeli, jsem nezažil, že by se nám nějaká řada takhle brutálně sypala. A teď najednou současně gólmani a obránci, zrovna před Arsenalem a derby. Fakt škoda téhle ztráty s Brnem, kdy pak může sparta po derby a dohrávkách skočit za nás na 5 bodů. Být to v případě prohry v derby o sedm, tak je to pořád v klidu, těch případných pět už je horších. Potřebujeme marodku vyprázdnit asap.

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 07.04.2021 14:10 |  
                  2 1

                  To se prostě stává... zvláště týmům, které zůstávají dlouho v pohárech... To je ta nutnost mít široký kádr, často i za hranou vytíženosti pro jednotlivé hráče, kterou občas fanoušci nechápou a kritizují...vždycky je potřeba to nějak vybalancovat...pak se zase stane, že si pořídíš široký kádr a žádná zdravotní "epidemie" nepřijde ... a zase se najde někdo, kdo bude kritizovat, že si pan XY vůbec nekopnul v soutěžním zápase do míče a na co jsme ho tedy kupovali...

                  I v tomhle se náš trenérský štáb vyvíjí - mám dojem, že během prvního tažení EL do čtvrtfinále jsme snad neměli žádného hráče, který by se nedostal na soupisku EL... a pak jsme po Chelsea prohráli ve Zlíně a v Totální sezóně zaznělo, že kdybychom postoupili do semifinále, tak bychom o titul přišli...

                  Teď už máme v kádru několik hráčů, kteří se na soupisku nedostali a i tak máme problém... teď si navíc koledujeme, že při postupu dál, nebudeme mít kdy odehrát pohár....

                  Uvědomme si, že i přes veškerou "zažranost do fotbalu" náš trenérský tým na této úrovni působí kolik? Šest let? tedy když bereme přechod JT z Viktorky Žižkov do Liberce, hrajícího poháry v roce 2015...

                  Stokrát si můžeme říkat, že "každý vidí" že potřebujeme ještě více hráčů a ještě více je protáčet, aby každý byl v nějaké formě, ale na to prostě musíš mít zkušenosti, aby ti zápasy jako byly ty v Brně, Příbrami, či Teplicích neutíkaly mezi prsty... to ani Fergusson neuměl hned...

                • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                  Dennis     před 4 lety 07.04.2021 14:24 |  
                  3 0

                  V prdeli nic není. Ano, teď se nám to trochu sype, ale musíme se teď na tři zápasy kousnout. Pak bude zase líp. Kolář se určitě brzy vrátí, dělá pro to maximum. Kúdela bude taky za pár dní v pořádku. A Deli, ten si dá 10 dní karanténu a snad bude také zpět. Dlouhodobý marod je zatím stále jen Hovorka. Neviděl bych to tedy tak černě. Navíc, jakkoliv mě pochopitelně finále EL nesmírně láká, faktem je, že už máme splněno a vyděláno, pokud Arsenal i vinou momentálních trablů v obraně nedáme, hroutit se z toho nebudu. A liga? Mrkni na rozlosování, na druhém břehu mají pekelný los, nevěřím tomu, že budou jen vyhrávat. Hrají se všemi týmy z horní poloviny tabulky - s námi, s Jabloncem, s Libercem, s Plzní, se Slováckem, s Baníkem, pak ještě v Boleslavi a dvakrát na Bohemce. Tohle bych na samá vítězství nevěřil žádnému týmu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Lunaris     před 4 lety 07.04.2021 13:07 |  
        0 3

        Počítám, že v příštích dvou zápasech gól taky nedostane.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        wimpy     před 4 lety 07.04.2021 13:14 |  
        7 0

        Ovšem taky ještě vůbec nic nechytil. Nešla na něj žádná střela, jen stáhnul nějaké centry. Já tedy vlastně vůbec nevím, jestli umí chytat. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          kjandourek (admin)     před 4 lety 07.04.2021 13:22 |  
          3 3

          To je jedno... mě prostě přijde úplně mimo prohlásit za "šílený přehmat" postavení brankáře, který neinkasuje... to i kdyby tam trenér postavil popelnici a obránci díky tomu tak bránili jako šílený, aby tam neletěl jediný balón, tak to splnilo účel, ne?

          Pořád je to lepší, než aby chytal jako pán Bůh a přitom dostával gól za gólem... To je jako s tím secím strojem.... Chodí to dobře, ale neseje to...

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 07.04.2021 18:56 |  
            4 4

            Jenže u nás nejsou obránci jenom na to, aby bránili. Když je omezíš směrem dopředu, pak možná udržíš vzadu nulu, ale taky nevstřelíš gól, protože jsou limitováni směrem dozadu.
            Účel by to splnilo, kdyby byl psychicky po zápasech na tom dobře, jenže to se nepovedlo. Účel to tedy naplnit nemohlo. Vágner na prvoligový fotbal prozatím nemá, ač s týmem už rok trénuje. Tady je názorná ukázka, kolik ti dá soutěžní zápas a co trénink... Snad příští sezónu stráví někde na hostování, kde bude dostávat prostor.