Co na papíře při rozpisu vypadalo jako snadný zápas nakonec vzhledem k okolnostem až tak snadné nebylo. O to více si ale cením přesvědčivé výhry, ke které Slavia zápas dovedla navzdory mediální smršti po nechutném zápase v Glasgow a brzkému vyloučení Simy. U jeho červené karty se zastavím. Kdyby se za takové zákroky u nás běžně vylučovalo, tak bych s tím problém neměl. Bylo to zbytečné dohrání gólmana a fotbal by se bez podobných zákroků jistě obešel. Potíž je však v tom, že verdikty našich sudích jsou zmatené a náhodné jako losování míčků při sportce a ani hráči, ani fanoušci neví, co od nich čekat a za co je jaký postih. Ještě na začátku jara totiž sudí bez tasení červené pouštěli nesrovnatelně tvrdší zákroky. Druhá věc je, že mladý sudí Cieslar hned na začátku nedal kartu Helešicovi, za jasně žlutý faul. Při takto nastaveném metru pak není Simův zákrok na červenou ani náhodou. A do třetice, červená padla až po zásahu VAR, což je ale v rozporu s jeho protokolem, který má upozorňovat jen na jasné přehmaty, což se o této situaci rozhodně říci nedá. Ale holt v českém fotbale video funguje po svém a místo férovějšího průběhu utkání z něj mnohdy dělá spíše bramboračku. Takže mé resumé je, že proti vylučování za podobné zákroky, jako předvedl Sima, nic nemám, ale způsob, jakým se tak stalo, opět spíše naboural důvěryhodnost rozhodčích.
Ale zpátky k zápasu. Hře Slavie vyloučení spíše paradoxně pomohlo, protože začátek zápasu byl z naší strany hodně ospalý. V deseti ale jako kdyby každému došlo, že je třeba zapnout sám o sobě a nespoléhat se na ostatní, protože jinak to nepůjde. Hra se zvedla a sešívaní zvládali oslabení velmi dobře. Převahu na hřišti se naštěstí podařilo i využít v samém závěru první části gólem do šatny. To byl první klíčový moment. Po přestávce se sice na nás Opava snažila nastoupit a držet míč, ale brzy přišla druhá klíčová chvíle, kdy Kuchta obral o míč chybujícího Kulhánka a získal penaltu i srovnání sil na trávníku. Desítku proměnil Stanciu a bylo po zápase. Červenobílí pak utkání dohráli s přehledem a přidali navrch ještě dvě branky. Takže za mě opět výborně zvládnutá neděle, jíž kalí jen vyloučení Simy, u něhož je otázkou, jak dlouhý trest dostane.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Matyáš Vágner - 5 - Pro brankáře spíše lehký zápas, kde toho nemusel tolik řešit. Vágner pomohl s pár centry, nohama mi nepřišel špatný. Také ale "z ničeho" vyrobil dvě nikoliv nevýznamné chyby. Nejdříve mu vypadl nepříjemný centr, který naštěstí odklidil Zima. Ve druhé půli pak přihrál jen na nohu Rataje, ale dlužno říci, že pak celou situaci zpacifikoval natolik, že z toho byla jenom "standardka" ze strany. Horší pětka, ale je to pro něj těžká situace, kdy byl nečekaně vhozen do vody. A zatím to zvládá a plave, byť s občasným douškem.
Lukáš Masopust - 6 - Zahrál nadprůměrně a je dobře, že teď díky nahuštěnému programu má dostatečné vytížení. Přeci jen je to na ligu pořád výrazně nadprůměrný hráč. Škoda, že se mu v 67. minutě nepovedl lépe lob, to byla šance, ze které se dalo skórovat.
Ondřej Kúdela - 7 - Po psychické stránce to teď pro Ondru jistě nejsou nejlehčí dny, nicméně proti Opavě to na hřišti zvládl zkušeně a jako profík. Zkrátka mediální humbuk na něm nezanechal žádné stopy. Kúdela hrál jistě a bez Koláře byla důležitá i jeho rozehrávka. V 67. minutě třeba skvělým dlouhým míčem vyslal do šance Masopusta.
David Zima - 7 - Defenziva byla velmi spolehlivá a Opavu v podstatě nepustila do žádné větší šance. Zima si počínal jistě, pohotově například odklidil míč, který vypadl Vágnerovi.
Jan Bořil - 7 - Hrál opět dobře. Po osobní stránce má teď asi nejlepší formu za celou dosavadní sezónu.
Mick van Buren - 7 - Ne že by zářil, ale ve hře byl vidět více než v Boleslavi. Navíc k tomu přidal i dvě výborné přihrávky. Před první brankou skvěle narazil Stanciovi, u třetí si pak připsal přesnou asistenci Holešovi. Ve 45. minutě pak pohotově pálil do odkryté branky, Digaňa se ale stihl vrátit. Na druhou stranu pak v 50. minutě ve vyložené pozici hlavičkoval jen slabě doprostřed.
Tomáš Holeš - 6 - Hlavně v úvodu zápasu mi náš střed hřiště přišel hodně průchozí, což by měla být práce primárně Holeše, aby tomu tak nebylo. Do zápasu se ale postupně dostal a nakonec i vstřelil branku, když využil vyloženou pozici přesnou střelou k tyči.
Lukáš Provod - 6 - Poslední měsíce měl skvělou formu, teď od něj byly poslední dva zápasy mírně slabší, i tak je ale pořád platný a nadstandardní. Před třetí brankou vyslal přesnou přihrávkou do brejku Van Burena, i když se to nabízelo a nebylo to nijak zvlášť náročné řešení.
Nicolae Stanciu - 8 - Zůstává ve špičkové fazóně a nezbývá než doufat, že mu ji nenaruší reprezentační přestávka, během které ho čeká hodně cestování. Proti Opavě měl výrazný podíl na úvodní brance a druhou pak sám vstřelil jistě proměněnou penaltou.
Abdallah Sima - 3 - Za úplně zbytečné vyloučení na začátku zápasu ho samozřejmě nepochválím. Jsou ale dvě polehčující okolnosti - Slavia zápas zvládla a červená karta byla přísná.
Jan Kuchta - 8 - Po nějaké době konečně zápas, kdy týmu pomohl nejenom svou prací, ale i bodovým příspěvkem. První branku vstřelil pro něj typickým způsobem - dobrým výběrem místem a doslova donesením míče v zubech za brankovou čáru. Před druhou brankou pak vybojoval penaltu i červenou kartu pro soupeře. Po hodině hry tak měl odpracováno a mohl střídat. Pro mě hráč zápasu.
Oscar Dorley - 7 - Vstřelil svou druhou branku za Slavii a když jsem ji viděl, tak jsem si říkal, že by ho trenéři měli mnohem více tlačit do zakončení. Oscar totiž před a ve vápně bývá totiž obecně málo přímočarý a zároveň taky ukázal, že má techniku na to, aby si v obvykle přehuštěném vápně, kde není prostor na špatné zpracování, dokázal přesně dát míč a zakončit. Žlutou kartu dostal po dobrém taktickém faulu.
Ondřej Lingr - 6 - Přispěl k povedenému závěru utkání ze strany Slavie.
Stanislav Tecl - 6 - Nahrál na závěrečnou Oscarovu trefu a sám se ocitl v jedné šanci, kdy střelou do protipohybu nepřekonal Digaňu. Centr byl ale hodně těžký a podle mě to Tecl zakončoval dobře.
Simon Deli a Júsuf Hilál nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (45)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Lunaris před 4 lety 24.03.2021 17:19 |Asi bych se zastavil u brankráře Vágnera. Je to pro něj samozřejmě těžká situace, je to mladý kluk, který sbírá zkušenosti, takže chápu určitou benevolenci v hodnocení. Nicméně obě uvedené chyby mohly při trochu větší šikovnosti soupeře skončit brankou. Naštěstí proti nám hrála "jen" Opava, která tohle nepotrestá. Pokud ale trenéři seriózně uvažovali o tom, že by Vágner měl chytat na Arsenalu, tak tady se ukázalo, že na tohle ten kluk není teď připravený. Kdyby tam jeho vinou Slavia inkasovala nějaký ranec, tak by to jeho sebevědomí mohlo na dlouhou dobu pošramotit. Za mě ať raději hraje Kovář, pokud se nedá dohromady Stejskal. Kovář sice mindu vyrobí nejspíš taky, ale jemu už to do další kariéry vadit nemusí.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Ivan před 4 lety 24.03.2021 18:04 |A co Stejskal? Já doufal, že uvidíme jeho. Nevím na jak dlouho je zraněný.
Vágner je podle mě naše čtyřka, ale Kovář byl taky zraněný. Nic proti Vágnerovi, ale taky bych radši Kováře.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
pinochet před 4 lety 24.03.2021 20:39 |Kovář v žádném případě, mám v živé paměti, jak nám pohnojil předminulý zápas v Opavě. Vágner sice není adekvátní náhrada za Koláře, ale Kovář určitě také ne a JT to dobře ví. Doufám, že do té doby bude schopen některý z dvojice Kolář/Stejskal.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
nedbal před 4 lety 24.03.2021 17:29 |Abdallah Sima není hodnocen, protože hrál příliš krátce.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
žbl68 před 4 lety 24.03.2021 17:34 |Vagner - 6, Kudela, Zima - 8, Stanciu, Oscar, Kuchta - 9
globálně vzato 1*
:-)
Brnu bůra a žhavit se na další důležité zápasy ...
Hodnoceni
Steevee před 4 lety 24.03.2021 17:50 |Víceméně souhlas, jenom ten Mick. Já vám nevím. Pro mě velkej sympaťák, poctivej a slušnej hráč a asi i člověk. Za mě ale hráč kvalitativně někam do Liberce, Jablonce. Na nás je to podle mě málo.
P.S. Sedmička je moc. Podíl na dvou gólech ano, ok. Ale jinak v mezihře, na to, že to byla Opava, nic o čem bych psal domů.
Re: Hodnoceni
Ivan před 4 lety 24.03.2021 17:56 |V Budějovicích byl dobrej, teď měl dlouho covid. Mick je hráč, kterého rád uvidím oživit hru v 70. minutě, případně do takovýchto zápasů, kde chceme točit sestavu a nebo pro případ zranění. Pro mě je to takový ofenzivní Frýďa.
ještě se doplním, takoví hráči jsou potřeba a ne každý skousne takovou pozici.
Komentář byl uživatelem upraven (24.03.2021 18:00) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
V Budějovicích byl dobrej, teď měl dlouho covid. Mick je hráč, kterého rád uvidím oživit hru v 70. minutě, případně do takovýchto zápasů, kde chceme točit sestavu a nebo pro případ zranění. Pro mě je to takový ofenzivní Frydrych..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnoceni
Hesmir (přítel SN) před 4 lety 25.03.2021 08:45 |Mluvíš mi z duše. Dokud bude Mick nadstandard na naši ligu, a bude kousat roli - dělej body v lize a možná si občas zahraješ jako náhradník v pohárech, tak pro tu roli je za mne supr. Herně není nepodobný Kuchtičovi, takže jejich využívání nám nerozhodí styl hry... Přeci jen u Frýdi to bylo horší v tom, že 1) obrana 2) syndrom Hušby-Škoda.
Re: Hodnoceni
Ivan před 4 lety 25.03.2021 10:13 |Souhlasím s tím, že obránce to má trochu horší, ale on byl tak trochu i útočník :-) Co si mám představit pod "syndrom Hušby-Škoda"?
Na Frýďu nedám dopustit, byl náhradník a vždy připravený zaskočit. To že chce "na stará kolena" vyzkoušet zahraničí mu jenom přeju.
Re: Hodnoceni
Hesmir (přítel SN) před 4 lety 25.03.2021 15:01 |To, pro co oba byli odejiti. Nevyhovovali dynamickým nárokům. Frýďa byl ideální náhradník - stoper/ bek/ věž na centry. Ale dynamický nebyl, že. V příápadě Michala tam byla podobnost v tomto.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
vlk30 (přítel SN) před 4 lety 24.03.2021 18:14 |Jako za co Sima trojku tentokrát snad není hodnotitel při smyslech :-)) no vážně ta redka byla sporná, nikdo neví jak by Sima hrál dál,navíc bojuje a nebojí se jít souboje a bylo to mimo pokutové území kde je brankář obyčejný hráč, zřejmě bych od hodnocení ustoupil, jako se to dělá u těch co hrají krátce. I když zřejmě minutaž byla splněna. Jinak hodnocení v pohodě plus mínus.
Komentář byl uživatelem upraven (24.03.2021 18:20) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jako za co Sima trojku tentokrát snad není hodnotitel při smyslech :-)) no vážně ta redka byla sporná, nikdo neví jak by Sima hrál dál, zřejmě bych od hodnocení ustoupil, jako se to dělá u těch co hrají krátce. I když zřejmě minutaž byla splněna. Jinak hodnocení v pohodě plus mínus. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
DF007 před 4 lety 25.03.2021 16:01 |Já se pokusím oponovat. Simův zákrok byl hloupý a zbytečný. Jak už se mockrát psalo, tak si to rozhodčí bez problémů obhájí. Sima tam šel na nataženou nohu a trefil soupeře podrážkou. Jiná věc je, že se v lize příliš podobných zákroků červenou netrestá. Ale, i za, je červená v pořádku, za předpokladu, že to bude stálý trend. Druhá věc je, že červenou dostal za faul v prostoru, kde nehrozilo žádné nebezpečí. Pochopil bych, pokud by podobný faul udělal při některém obranném zákroku u situace, kdy opravdu hrozí nebezpečí pro naši branku. Celkově bych Abdallaha úplně nehanil, je mladý a pro něj se jedná o další poučení do další kariéry. Derby dáme i bez něj.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Fačín před 4 lety 25.03.2021 17:20 |Teď se teprve začne ukazovat, jaká hvězda Sima opravdu je. Právě pro něj přišlo první krizový období, které jsem predikoval - pár zápasů bez gólu, soupeři jsou na něj již připravení, do toho debilní rasistická kauza a teď červená karta. Hodně doufám, že to rychle překlene a začne zase sypat góly.
Červená byla zbytečná, ale osobně s ní souhlasím, udělat tohle někdo našemu golmanovi, tak ho tu oběsíme. Je mladej, tak se snad poučí.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Ivan před 4 lety 24.03.2021 18:17 |S hodnocením souhlasím, jen u Simy bych ho neomlouval přísností červené. Podstatné je, že to byl zbytečný a nebezpečný zákrok. Že se za takové (zbytečné) nebezpečné zákroky někdy dává žlutá není omluva.
Oscar má výbornou techniku, ale zase snad nejhorší střelu z týmu, ještě jsem ho neviděl pořádně vystřelit, ale několikrát jsem ho viděl dát malou domů soupeřovu brankáři. Ale ano, do takovýchto situací by se mohl snažit dostávat více, jako Bořil, který je v soupeřově vápně pořád.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Alky (přítel SN) před 4 lety 25.03.2021 08:39 |A já bych ho klidně omlouval. Za takový zákrok letos rozhodčí žádnou jinou ČK neudělil. Ale najednou je potřeba "vychovávat". Trapné gesto. V příštích zápasech se za takový zákrok rozhodně vylučovat nebude.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Pepino44 před 4 lety 25.03.2021 10:55 |Neřekl bych vychovávat, spíš Simu odklidit RB z cesty.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Alky (přítel SN) před 4 lety 25.03.2021 12:35 |Už se nám to připravuje. Aspoň bude více vidět největší talent v jakékoliv známé i neznámé galaxii. Dejte jim bůra!
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Eskaes před 4 lety 24.03.2021 18:33 |A co že se ten Nico konečně rozehrál do fazóny, jakou jsme od něj vždy chtěli? To se pak zvedá celý tým k takovým výkonům... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
kalex před 4 lety 24.03.2021 21:33 |Ano, většinou ano.
Ale nemyslím si, že konečně je správný výraz. Ať už odzadu nebo dopředu.
On půjde ještě víc na horu. Nezapomeňme, že měl tragickou rodinou událost. Teď se zdá, že už se z toho oklepali(blbý výraz) a svět se jim v tomto vrátil do normálu. Byť ztráta i nenarozeného dítěte na které se člověk těší ztrátou je.
Sima - červená karta a nízké hodnocení
vršek před 4 lety 24.03.2021 18:46 |Moc nerozumím tomu proč vyhodnocení červené karty v popisu zápasu - dle mého naprosto přesné a červená, ani náhodou (pan Zelinka začíná rudnout) neodpovídá popisu výkonu Simy - za nesprávně udělenou červenou kartu nelze hráče přece hodnotit takovým způsobem ani známkou.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 24.03.2021 19:35 |Nelíbila se mi reakce van Burena u prvního a jediného rohu soupeře. Udělal dva rychlé kroky a následně se zastavil. Přestal si svého Řezníčka hlídat. Řezníček se nakonec ke střele dostal a minul. Sice tomu ještě předcházel útočný faul Čvančary, takže by gól neplatil, ale bránění van Burena nebylo ideální.
hodnocení
ColinSKS před 4 lety 25.03.2021 10:03 |je myslím OK, jen u Simy je ta 3 přísná. stejně jako ta redka. hral balon, branař mimo vápno, snažil se tu nohu zklopit.... souhlasím s Příhodou, tohle je na rozhočím, ať VAR zkoumá jiné situace. takových zákroků je v zápase hafo. Co třeba nechutný ataky na Kuchtiče v Glasgow ..... tohle by měl VAR řešit a ne šlapák. Žlutka ano, ale redka ne.
Re: hodnocení
zeleznik2 před 4 lety 25.03.2021 16:01 |Potvrzeno disciplinárkou, takže rozhodčí je z obliga.
Re: hodnocení
zeleznik2 před 4 lety 25.03.2021 13:12 |Vágner 5 - a Sima 3?Nevím, Vágner tam měl sice dvě situace, ale bože, první ligový zápas pro osmnáctiletého kluka, gól z toho nakonec nebyl, tak proč to rozebírat. Já mu dal 6. Sima neodehrál ani dvacet minut, takže správně jej nehodnotit, jinak ikdyby, před tím dal gól, tak tento zákrok, by ho smazal, nemůže, jít šlapákem do balónu, rudý Kalous ho nazval podobným zákrokem jako na Koláře!! byť to bylo jen do stehna. Mám kluka nebílého rád, stejně jako Oscara či Simona, ale tohle prostě nejde. Takhle hloupě oslabit mužstvo, byť v tom určitě nebyl úmysl, je klukovina, stejně bych postupoval kdyby to byl Kuchtič nebo Maso, samozřejmě ta červená byla přísná, ale rozhodčí si jí obhájí. Standa lepší nahrávač než zakončovatel. Ale jo ta šestka v pohodě, ostatní ok.
Re: hodnocení
wimpy před 4 lety 25.03.2021 16:08 |Vágner hlavně zatím nic nechytl. Což samozřejmě není jeho chyba, ale i kdyby tam stál Kolář bez chybičky a nic na něj nešlo, dostal by pětku. :-)
Re: hodnocení
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 25.03.2021 16:30 |Tak ono Juráskovi, Višinskému, Vágnerovi a řadě dalších mladých jsi schopen odpustit některé nedostatky, protože očekáváš u něj vzestupnou výkonnostní tendenci. Ale když ti někdo v průměru odehraje 45 zápasů za sezónu, má přes 100 ligových startů, přes 30 zápasů v evropských pohárech a start za reprezentaci, tak jsi logicky přísnější, protože máš na toho hráče vyšší nároky, ač pozice brankáře je v tomto hodnocení sporná.
Re: hodnocení
wimpy před 4 lety 25.03.2021 16:32 |Samozřejmě. Ale golmana hodnotíš podle zákroků, v zápase s nulou, kde na něj nic nejde, ho desítka prostě nečeká. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
zeleznik2 před 4 lety 25.03.2021 15:59 |Sima bez derby, ale po polovině trestu lze žádat o prominutí zbytku..
https://www.lfafotbal.cz/clanek/391-sima-ze-slavie-si-nezahraje-dve-ligova-utkani
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
butters před 4 lety 25.03.2021 16:15 |Tu žádost Baček pochopitelně zmuchlá a hodí do koše, ale už jen z principu bych jí podal.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
bongor před 4 lety 25.03.2021 19:54 |Teď koukám na ten výslech Kudyho,prej se přiznak k nesportovnímu chování a hrozí mu stopka až 10 zápasů.
To je neskutečný.Ta zvěř málem zrakví Koliho,ve dvou kopou do ležícího našeho hráče a další násilnosti a špatnej bude náš hráč,že ho to vytočilo.Co to jako má bejt?
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
DKNL před 4 lety 25.03.2021 22:37 |Jestliže by měl Kudy dostat 10 stopek, tak ten z Rangers v tomhle kontextu doživotí.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
travel (přítel SN) před 4 lety 25.03.2021 23:23 |Sice to sem nepatří,ale utkání s Belgií mají pískat rozhodčí ze Skotska!
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
sTizz (přítel SN) před 4 lety 26.03.2021 02:29 |Myslim,ze to neni nejaky neprimereny trest bohuzel,Abdy tam sel trosku nestastne..
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
cunak před 4 lety 26.03.2021 12:59 |Když už, tak Abdul ;) .
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Akuls před 4 lety 26.03.2021 18:40 |Takže všichni experti (reportéři zápasu, hosté v poločasovém studiu, hosté TikiTaka, hosté Dohráno Plus a dokonce i iSpart) říkají, že stačila žlutá a kritizují VAR (Zelinku), že “donutil” mladého rozhodčího změnit správné rozhodnutí. Dokonce sám předseda disciplinárky Baček konstatuje více méně s podivem, že Slavia proti červené kartě neprotestovala a Vám se zdá za takový souboj o míč, ve kterém nebyla žádná zakeřnost, ale jen přemíra snahy, trest ve výši defacto 3 zápasů opravdu za přiměřený?!
Komentář byl uživatelem upraven (27.03.2021 09:38) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Takže všichni experti (reportéři zápasu, hosté v poločasovém studiu, hosté TikiTaka, hosté Dohráno Plus a dokonce i iSpart) říkají, že stačila žlutá a kritizují VAR (Zelinku), že “donutil” mladého rozhodčího změnit správné rozhodnutí. Dokonce sám předseda disciplinárky Baček konstatuje více méně s podivem, že Slavia proti červené kartě neprotestovala a Vám se zdá za takový souboj o míč, ve kterém nebyla žádná zakeřnost, ale jen přemíra snahy, ve výši defacto 3 zápasů opravdu za přiměřený?!.
Skrýt původní komentář
Re: Fotbalista roku
Papol před 4 lety 25.03.2021 20:51 |Tak nějak mi chybí článek o úspěchu Slavie a jejich hráčů a trenéra. Fotbalista roku Souček, talent roku Zima, trenér roku Trpiš, fotbalistka roku Svitková. Skvělý rok po všech stránkách. V EL mezi posledními osmi a to ještě není "poslední" slovo. Tabulku ligy vedeme minimálně o 10 bodů. Našlápnuto máme na třetí titul za sebou. Prostě dosud krásná a úspěšná sezona. Ještě bychom k tomu mohli mít krále střelců a možná obsadit i první tři místa. Máme spousty hráčů nejen v české repre, ale po celém světě. Jsem prostě nadšen a nějaký sráči ze Skotska nemohou moji radost zkazit. Krásný rozhovor s velvyslancem ČR ve VB.
Naši hráči i realizační tým jsou silní. Amen. :-)
Re: Fotbalista roku
ColinSKS před 4 lety 26.03.2021 06:09 |´plus MOL cup
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
DKNL před 4 lety 26.03.2021 17:14 |Že by se situace začala otáčet ve prospěch Slavie? Hráči Rangers měli údajně rasisticky urážet Stanciua
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Akuls před 4 lety 26.03.2021 18:01 |Prý to měl slyšet delegát UEFA, který se pohyboval v prostoru mezi lavičkami v blízkosti 4. rozhodčího.
Docela by mne také zajímalo co řekl Morales Olayinkovi. Peter na něj startoval rychleji než na balón před prvním gólem. Kdyby ho Kúdela nechytil, tak by mu ji snad natáhl. Pokud tam nebyl rasismus, tak hodně peprná nadávka určitě. Morales neměl zakrytá ústa, takže nějaký nedoslýchavý agličtinář by dokázal tento verbální projev určitě zrekonstruovat.
Možná že Hagi Nikovi při tom tréninku přihrávek prozradil jaké pokyny dával Gerrard svým svěřencům a zda náhodou neposvačili před zápasem syrové maso.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
travel (přítel SN) před 4 lety 26.03.2021 18:05 |Nevím k čemu došlo,ale někdo tu psal,že na Olayinku flusnul.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Akuls před 4 lety 26.03.2021 18:11 |To snad taky, v T.V. Jsem to ale neviděl, tak jako když kdysi Straka plivnul v malém pražském derby na Radu, který až upadl, ale nejdřív mu něco říkal.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
DKNL před 4 lety 26.03.2021 17:14 |ale právě hráči Rangers během zápasu měli častovat Stanciua jako “rumunského cikána”.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 4 lety 27.03.2021 10:04 |Dobré ráno Vám přeji. Dívám se na šumavské kopce, svítí sluníčko a káva krásně voní.
Protože jsem měl teď trochu času si všechno porovnat v hlavě a to i včetně hodnocení a posledních událostí spojených se Slávií, tak se do toho teď pustím trochu obšírněji. Snad mi to prominete....:-)).
Ad1).
K hodnocení žádné velké výhrady nemám a snad jen bych asi Simu vůbec nehodnotil. On je si vědom, že to asi přehnal a bylo vidět, že ho to štve.
Vágner byl hozen do vody, párkrát si loknul, ale na utopení to nebylo:-)). Žádný učený z nebe nespadl a obecně má gólman jednu velkou nevýhodu. Za ním už je jen síť a nikdo mu nepomůže. On tu svou největší chybu napravil velmi dobře. Tak asi tak, prostě udržel nulu a to je dobře.
Jinak bych si dovolil říci, že je dobře, když se nám rozehrává během zápasu dalších 5 hráčů tak, aby bylo možno s nimi počítat.
Já mám radost z formy Oscara, vrací se forma i Lukášovi Masopustovi, Van Buren se také snad rozjede, Tecl ještě pomůže a "Pepa" Hilál bude také platnější. Navíc už začal trénovat Petr Ševčík i Traoré a tak jen moc a moc držím palce Davidovi Hovorkovi. Myslím na něho a jsem rád, že ho kluci povzbuzují.....
Ten kdo věří, tak ho ten nahoře podrží:-)).
Uvidíme, jak se bude hojit Ondra Kolář, maska prý už je na cestě a tak jen aby se to rozchodilo Ondro co nejdříve.
Také držím palce a věřím, že to půjde dobře dál......
Zápas s Opavou jsme poctivě odmakali a když vidím, jakou mají kluci na hřišti mezi sebou podporu, fandí si, povzbuzují se a jedou nadoraz, to je obdivuhodné a smekám.....
Ad2).
Vracím se k ČK pro Simu. Už jsem psal, že jsem tu červenou přijal. Jen je až příliš chucpe, že jí navrhuje Zelinka, ten Zelinka, který nechal Mazuchem sprasit Lingra v zápase s Teplicemi a za ten zákrok nedal ani žlutou........ Teď Sima dostal dokonce stop na dva zápasy. Dobrá, přijměme to a odvolejme se a popřípadě požádejme po Brnu o prominutí...Uvidí se, jak je na tom ta naše komise rozhodčích a DK. Vyrobili teď docela slušný precedent. Vzpomenuvše na zákroky na Lingra od Buchy v Plzni a od Mazucha v Teplicích (DK nic a přitom mohla z vlastního podnětu). Teď tedy budu věřit, že všechny zákroky, podobné uvedenému Simovu šlapáku, budou takto tvrdě a bez vytáček trestány po celou dobu dohrání ligy. Tady vsázím i na velkou odbornost a nestrannost deníku Sport, pana Mádla, pana Podroužka a dalších sportovních expertů, jako velké hlídače spravedlnosti a objektivity.
Ad3).
Reprezentace a povinnosti.
S podivem jsem si dnes přečetl článek, že Slavia obešla FAČR při návrhu, aby Ondra Kúdela necestoval na UK k zápasu Walesem. Pan Škvor se asi trochu "pokakal" do trenýrek a přeci jen musel okopat Slavii kotníky, asi jako ten škodlivý brouk. Slavia pochopitelně celou věc nejprve projednala s vedením "repre" a i s panem Malíkem. Dobrá, i tahle obvinění uneseme.
Jen dodám - Slavia má v reprezentaci "Áčka" 9 kluků, další kluky v jiných reprezentacích..... takže suma sumárum jí chybí 16 lidí. Nemůže se připravovat a hrát si přáteláčky jako jiný pražský klub. Správně to řekl Petr Rada, že ten kdo dává přednost vlastnímu klubu před reprezentací a vymlouvá se na nerozehranost, tak je normální srab. I v přáteláku může dojít ke zranění...... a Estonsko byl soupeř na rozehrání.......... Tečka.
Ad4).
Slavia hraje svůj fotbal a hraje ho dobře. Je to vidět i na umístění v anketách a chci popřát panu Trpišovskému, Tomáši Součkovi, Davidu Zimovi a i Kátě Svitkové další radost z fotbalu a nenechte si ho kazit lidmi, co jen hnusně závidí a nepřejí.
Já bych chtěl naopak poblahopřát panu Maškovi ze Sparty k zápisu mezi legendy českého fotbalu, hodně zdraví a osobní pohody. Pan Mašek byl a je férový chlap!!!!
Naše cesta k titulu bude ještě "kamenitá" a bude bolet. Cesta evropským pohárem už bolí. Ne naší vinou!!!!
Slavia zvedla fotbal v české kotlině o "štok vejš" a ten, kdo na to nemá, volí "různé cesty", jak jí to komplikovat a hledat všechna možná smítka, která na Slávii hodit.
Jenomže já dnes věřím ve vší pokoře a úctě ke všem soupeřům, že naše cesta je správná a kluci jsou už dnes tak silní v kolektivu, že právě svými výkony na hřišti všechny tyhle "okopávače kotníků" a to hlavně v zákulisí, třeba i s vypětím všech sil, porazí.
"Ad primum arbor non corruit ictum" - Vergillius
Ani strom se neskácí po první ráně
Tak hezký den Vám všem přeji a kluci ať to dnes se ctí vybojují!!! :-))
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (27.03.2021 10:53) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dobré ráno Vám přeji. Dívám se na šumavské kopce, svítí sluníčko a káva krásně voní.
Protože jsem měl teď trochu času si všechno porovnat v hlavě a to i včetně hodnocení a posledních událostí spojených se Slávií, tak se do toho teď pustím trochu obšírněji. Snad mi to prominete....:-)).
Ad1).
K hodnocení žádné velké výhrady nemám a snad jen bych asi Simu vůbec nehodnotil. On je si vědom, že to asi přehnal a bylo vidět, že ho to štve.
Vágner byl hozen do vody, párkrát si loknul, ale na utopení to nebylo:-)). Žádný učený z nebe nespadl a obecně má gólman jednu velkou nevýhodu. Za ním už je jen síť a nikdo mu nepomůže. On tu svou největší chybu napravil velmi dobře. Tak asi tak, prostě udržel nulu a to je dobře.
Jinak bych si dovolil říci, že je dobře, když se nám rozehrává během zápasu dalších 5 hráčů tak, aby bylo možno s nimi počítat.
Já mám radost z formy Oscara, vrací se forma i Lukášovi Masopustovi, Van Buren se také snad rozjede, Tecl ještě pomůže a "Pepa" Hilál bude také platnější. Navíc už začal trénovat Petr Ševčík i Traoré a tak jen moc a moc držím palce Davidovi Hovorkovi. Myslím na něho a jsem rád, že ho kluci povzbuzují.....
Ten kdo věří, tak ho ten nahoře podrží:-)).
Uvidíme, jak se bude hojit Ondra Kolář, maska prý už je na cestě a tak jen aby se to rozchodilo Ondro co nejdříve.
Také držím palce a věřím, že to půjde dobře dál......
Zápas s Opavou jsme poctivě odmakali a když vidím, jakou mají kluci na hřišti mezi sebou podporu, fandí si, povzbuzují se a jedou nadoraz, to je obdivuhodné a smekám.....
Ad2).
Vracím se k ČK pro Simu. Už jsem psal, že jsem tu červenou přijal. Jen je až příliš chucpe, že jí navrhuje Zelinka, ten Zelinka, který nechal Matuchem sprasit Lingra v zápase s Teplicemi a za ten zákrok nedal ani žlutou........ Teď Sima dostal dokonce stop na dva zápasy. Dobrá, přijměme to a odvolejme se a popřípadě požádejme po Brnu o prominutí...Uvidí se, jak je na tom ta naše komise rozhodčích a DK. Vyrobili teď docela slušný precedent. Vzpomenuvše na zákroky na Lingra od Buchy v Plzni a od Mazucha v Teplicích (DK nic a přitom mohla z vlastního podnětu). Teď tedy budu věřit, že všechny zákroky, podobné uvedenému Simovu šlapáku, budou takto tvrdě a bez vytáček trestány po celou dobu dohrání ligy. Tady vsázím i na velkou odbornost a nestrannost deníku Sport, pana Mádla, pana Podroužka a dalších sportovních expertů, jako velké hlídače spravedlnosti a objektivity.
Ad3).
Reprezentace a povinnosti.
S podivem jsem si dnes přečetl článek, že Slavia obešla FAČR při návrhu, aby Ondra Kúdela necestoval na UK k zápasu Walesem. Pan Škvor se asi trochu "pokakal" do trenýrek a přeci jen musel okopat Slavii kotníky, asi jako ten škodlivý brouk. Slavia pochopitelně celou věc nejprve projednala s vedením "repre" a i s panem Malíkem. Dobrá, i tahle obvinění uneseme.
Jen dodám - Slavia má v reprezentaci "Áčka" 9 kluků, další kluky v jiných reprezentacích..... takže suma sumárum jí chybí 16 lidí. Nemůže se připravovat a hrát si přáteláčky jako jiný pražský klub. Správně to řekl Petr Rada, že ten kdo dává přednost vlastnímu klubu před reprezentací a vymlouvá se na nerozehranost, tak je normální srab. I v přáteláku může dojít ke zranění...... a Estonsko byl soupeř na rozehrání.......... Tečka.
Ad4).
Slavia hraje svůj fotbal a hraje ho dobře. Je to vidět i na umístění v anketách a chci popřát panu Trpišovskému, Tomáši Součkovi, Davidu Zimovi a i Kátě Svitkové další radost z fotbalu a nenechte si ho kazit lidmi, co jen hnusně závidí a nepřejí.
Já bych chtěl naopak poblahopřát panu Maškovi ze Sparty k zápisu mezi legendy českého fotbalu, hodně zdraví a osobní pohody. Pan Mašek byl a je férový chlap!!!!
Naše cesta k titulu bude ještě "kamenitá" a bude bolet. Cesta evropským pohárem už bolí. Ne naší vinou!!!!
Slavia zvedla fotbal v české kotlině o "štok vejš" a ten, kdo na to nemá, volí "různé cesty", jak jí to komplikovat a hledat všechna možná smítka, která na Slávii hodit.
Jenomže já dnes věřím ve vší pokoře a úctě ke všem soupeřům, že naše cesta je správná a kluci jsou už dnes tak silní v kolektivu, že právě svými výkony na hřišti všechny tyhle "okopávače kotníků" a to hlavně v zákulisí, třeba i s vypětím všech sil, porazí.
"Ad primum arbor non corruit ictum" - Vergillius
Ani strom se neskácí po první ráně
Tak hezký den Vám všem přeji a kluci ať to dnes se ctí vybojují!!! :-))
Sokrates55
.
Skrýt původní komentář
Včerejší zápas reprezentace ukázal,
Slávista 51 před 4 lety 28.03.2021 09:02 |že by si stadion Slavie zasloužil zastřešení po předchozím rozšíření na 30 000diváků.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
DKNL před 4 lety 28.03.2021 16:46 |Trochu k repre. Nebýt Trpiše, není ani tahle se pořád zlepšující se reprezentace, min. z poloviny slávistická.