Tuším, že to byl Heinrich Heine, který přišel v nějakých úvahách s trochu jiným zněním: "Ano, odpouštějme svým nepřátelům! Ale až teprve poté, co naším přičiněním budou viset!" :) No jo, doba se změnila...
Ale máš pravdu, tahle záležitost už by měla být uzavřena.
Asi tezko, deset milionu byl “rozdudek”. Pokud se dosahli smiru, musi to byt mene. Take je treba mozne, ze jsme vzali mene, ale dohodli jsme si procenta z dalsiho prestupu... coz by ale znamenalo, ze Sadek ma problem s penezi...
právě naopak....10 mil byl rozsudek, my avizivali, že to poženem až před CAS, protože 10 bylo málo. Osobně si myslím, že toho se Plíseň bála, protože důkazy jsou tady zcela jasné pro nás a min. 30 by nám přiklepli. Takže to vidím na kompromis třeba 15 a 40% z dalšího prodeje.
Tohle je hodne optimistické... kdyby to bylo takto, tak se Tvrdík zjančí na twitteru... já osobně si myslím že jsme kývli na méně, ale s procenty... Bucha nemel smlouvu uz na moc dlouho, v dobe kdy podal vypoved, a tech deset milionu bude odpovidat nejakemu “vychovnemu”
Bucha měl stále smlouvu na necelé 2 roky a rozhodnutí CAS ukazují, že nepřihazuje jen to výchovné a nevychází čistě z "tržní ceny". Pokud jsme na to kývli, musí to být víc než 10 a budou tam i procenta. Pokud tam byla domluva, že to bude confi, tak Tvrdík mlčí, ono by to totiž skutečně mohlo naznačit mnohé o finanční situaci v Plzni.
Já si právě myslím, že kvůli tomu, že je Plzeň bez peněz, tak nám radši nabídli hodně vysoká % z dalšího prodeje, ale nižší fixní částku. Klidně bych věřil i tomu, že to může být třeba 5 mega + 40 %. Když dokáže letos i příští sezónu dát v lize přes 10 gólů, tak by ho pak do Turecka mohli za těch 100 klidně střelit a (relativně) spokojení budem my i oni. Ale skutečnost se asi nikdy nedozvíme, jestli se zase Jarda nerozpovídá na twitteru :)
Zapomínáte, že už u přestupu Provoda se řešili, že došlo k částečnému smíru. A jak tu psal i někdo níže, asi se také snížili procenta za Provoda. Já prostě nevěřím tomu, že by Tvrdik nešaškoval na twitteru, kdyby z Plzně dostal výrazně víc než podle rozsudku. Člověk, který nechá změnit smlouvu, aby měl “rekord”. Jeho egoismus by mu nedovolil se nevyjádřit. Upřímně, z pohledu obchodníka dává největši smysl vzít si méně než těch deset, snížit procenta u Provoda a dát si třeba 30-40 procent u Buchy... kdybychom si vymohli více, bude si Plzeň stejně žádat o splátky, a jelikož je to normální, arbitráž jí to uzná, my budeme dostávat 40 míčů 8 let... inflace, jako že teď bude větší ti to naprosto zničí...
Tehdá jsme ještě věřili, že podpíše u nás a bude náš, jakmile podepsal u nich, Plzeň nabídku stáhla... výstupku jsme nechtěli z principu... a při vyjednávání o Provodovi se mělo dosáhnout určité úrovně smíru. Win win deal, ktery je aktualne akceptovatelny je mala platba plzne, a procenta pro Slavii, na ktere slavia nemela aktualne narok.
Předesílám, že o tom nic nevím, ale čtu to takto:
Slavii by asi nic horšího, než těch cca 10 mega "nehrozilo", takže přistupovat na cokoli horšího mi nějak nedává smysl. Navíc pro nás je 10 mega přeci jen něco, co asi risknout můžeme a na co si počkat taky můžeme.
Plzeň byla v riziku, že u vyšší instance vysoudíme daleko víc a hlavně to, že vzhledem k obratem podepsané smlouvě ta částka půjde za nimi (nebo nějaká její podstatná část). A zřejmě měla dobrý důvod se domnívat, že se to stane. Ať už z jiných případů v zahraničí, nebo z částky přiklepnuté Spartě za Haška.
Plzeň je v dosti mizerné finanční situaci. Takže topit právníky a pak muset v relativně krátkém horizontu vyplatit částku 10, 20, 30 mega, to pro ně musí být představa jako z hororu.
Osobně si tedy myslím, že jsou v zásadě dvě možnosti - Plzeň nabídla nějakou výrazně vyšší sumu s relativně dlouhou splatností a my jim to "na dobré vztahy" velkoryse odkývali. Nebo spíš v létě koupíme někoho z plzeňských mladých hráčů za poměrně velkorysé odstupné a tím se to celé smázne.
Že bychom jim odkývali těch 10, to mi nedává žádný smysl a že bychom jim odkývali cokoli nižšího už vůbec ne.
Na idnes někreři spekuluji, že sme spiš snižili procenta dalšiho přestupu u Provoda, aby plzen nedostala za něj moc.. to by taky davalo smysl, ted hraje v top formě narozdil od Buchy...
Nejdůležitější je, že se celá věc vyřešila onou smírnou cestou, ať už ta dohoda dopadla jakkoliv. Win-win. Takhle se to táhlo jak smrad, dva roky šetřili a prošetřovali a vyšetřovali... A teď ta představa, že se to potáhne zase dva tři roky... Ani se nedivím, že se do toho už ani jedné straně nechtělo. A vajgl Bucha ať si zmizí třeba do Kazachstánu, když se zase nepředvede v Evropě.
já bych ho spíše politoval, že sedl na lep manažerovi. taky pro něj nemám moc hezkých slov, ale jsme lidé, se životem krátkým. let him to enjoy his time of glory.
myslím že SKS se projevila znova jako noblesní klub. Nemá cenu házet klacky pod nohy, proč taky. To se děje jen v privátních vztazích mezi zakomplexovanou a moneychtivou ženou, která si bere dítě jako rukojmí.
Původní komentář: myslím že SKS se projevil znova jako noblesní klub. Nemá cenu házet klacky pod nohy, proč taky. To se děje jen v privátních vztazích mezi zakomplexovanou a moneychtivou ženou, která si bere dítě jako rukojmí. . Skrýt původní komentář
jo, ale je to sakra tězký. 5letý slávista. má všechno, dresy, šály a já se tak těšil, že spolu budem do Edenu chodit. ... už dost, jsou to jen moje soukromé věci a nemám je komu říct, než tady. protože cítím podporu od karla, pehyho, od tebe. normálně brečím. ve svých 52 letech. nevím co s tím, je to šílené. A DOST
Komentáře (28)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
Fačín před 4 lety 22.02.2021 20:05 |Škoda. Radši bych je pořádně sedřel z kůže, jak Plzeň, tak Buchu samotnýho.
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
witty13 před 4 lety 22.02.2021 21:41 |Bible praví odpouštěj a bude ti odpuštěno. A nezapominej, že velkorysost je výsadou králů !
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
knl66 (přítel SN) před 4 lety 23.02.2021 00:21 |Tuším, že to byl Heinrich Heine, který přišel v nějakých úvahách s trochu jiným zněním: "Ano, odpouštějme svým nepřátelům! Ale až teprve poté, co naším přičiněním budou viset!" :) No jo, doba se změnila...
Ale máš pravdu, tahle záležitost už by měla být uzavřena.
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
Fačín před 4 lety 23.02.2021 10:21 |Tak to je asi blbý, nejsem ani věřící, ani král...
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
SvatyBojovnik (přítel SN) před 4 lety 22.02.2021 21:19 |Myslím, že podvodníkům došlo že bez berbra nemají šanci, tak se připlazili.
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
zeleznik2 před 4 lety 22.02.2021 21:33 |A jak? aspoň těch 10 milionů máme?
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
witty13 před 4 lety 22.02.2021 21:39 |Asi tezko, deset milionu byl “rozdudek”. Pokud se dosahli smiru, musi to byt mene. Take je treba mozne, ze jsme vzali mene, ale dohodli jsme si procenta z dalsiho prestupu... coz by ale znamenalo, ze Sadek ma problem s penezi...
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
SKSKali před 4 lety 22.02.2021 21:43 |Tak třeba Plzeň nechtěla riskovat případnou arbitráž, tak mohla přijít s nějakým novým návrhem, které naše vedení akceptovalo.
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
Max1 před 4 lety 22.02.2021 22:31 |právě naopak....10 mil byl rozsudek, my avizivali, že to poženem až před CAS, protože 10 bylo málo. Osobně si myslím, že toho se Plíseň bála, protože důkazy jsou tady zcela jasné pro nás a min. 30 by nám přiklepli. Takže to vidím na kompromis třeba 15 a 40% z dalšího prodeje.
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
witty13 před 4 lety 22.02.2021 22:49 |Tohle je hodne optimistické... kdyby to bylo takto, tak se Tvrdík zjančí na twitteru... já osobně si myslím že jsme kývli na méně, ale s procenty... Bucha nemel smlouvu uz na moc dlouho, v dobe kdy podal vypoved, a tech deset milionu bude odpovidat nejakemu “vychovnemu”
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
Max1 před 4 lety 22.02.2021 23:12 |Bucha měl stále smlouvu na necelé 2 roky a rozhodnutí CAS ukazují, že nepřihazuje jen to výchovné a nevychází čistě z "tržní ceny". Pokud jsme na to kývli, musí to být víc než 10 a budou tam i procenta. Pokud tam byla domluva, že to bude confi, tak Tvrdík mlčí, ono by to totiž skutečně mohlo naznačit mnohé o finanční situaci v Plzni.
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
butters před 4 lety 23.02.2021 00:03 |Já si právě myslím, že kvůli tomu, že je Plzeň bez peněz, tak nám radši nabídli hodně vysoká % z dalšího prodeje, ale nižší fixní částku. Klidně bych věřil i tomu, že to může být třeba 5 mega + 40 %. Když dokáže letos i příští sezónu dát v lize přes 10 gólů, tak by ho pak do Turecka mohli za těch 100 klidně střelit a (relativně) spokojení budem my i oni. Ale skutečnost se asi nikdy nedozvíme, jestli se zase Jarda nerozpovídá na twitteru :)
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
witty13 před 4 lety 23.02.2021 08:49 |Zapomínáte, že už u přestupu Provoda se řešili, že došlo k částečnému smíru. A jak tu psal i někdo níže, asi se také snížili procenta za Provoda. Já prostě nevěřím tomu, že by Tvrdik nešaškoval na twitteru, kdyby z Plzně dostal výrazně víc než podle rozsudku. Člověk, který nechá změnit smlouvu, aby měl “rekord”. Jeho egoismus by mu nedovolil se nevyjádřit. Upřímně, z pohledu obchodníka dává největši smysl vzít si méně než těch deset, snížit procenta u Provoda a dát si třeba 30-40 procent u Buchy... kdybychom si vymohli více, bude si Plzeň stejně žádat o splátky, a jelikož je to normální, arbitráž jí to uzná, my budeme dostávat 40 míčů 8 let... inflace, jako že teď bude větší ti to naprosto zničí...
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
knl66 (přítel SN) před 4 lety 23.02.2021 00:24 |Tenkrát nám Plzeň za Buchu nabízela nějakých 24, což jsme samozřejmě odmítli. Výstupka měla být 40. To jen tak na okraj.
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
witty13 před 4 lety 23.02.2021 08:53 |Tehdá jsme ještě věřili, že podpíše u nás a bude náš, jakmile podepsal u nich, Plzeň nabídku stáhla... výstupku jsme nechtěli z principu... a při vyjednávání o Provodovi se mělo dosáhnout určité úrovně smíru. Win win deal, ktery je aktualne akceptovatelny je mala platba plzne, a procenta pro Slavii, na ktere slavia nemela aktualne narok.
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
zdenek_prachar před 4 lety 22.02.2021 23:28 |Předesílám, že o tom nic nevím, ale čtu to takto:
Slavii by asi nic horšího, než těch cca 10 mega "nehrozilo", takže přistupovat na cokoli horšího mi nějak nedává smysl. Navíc pro nás je 10 mega přeci jen něco, co asi risknout můžeme a na co si počkat taky můžeme.
Plzeň byla v riziku, že u vyšší instance vysoudíme daleko víc a hlavně to, že vzhledem k obratem podepsané smlouvě ta částka půjde za nimi (nebo nějaká její podstatná část). A zřejmě měla dobrý důvod se domnívat, že se to stane. Ať už z jiných případů v zahraničí, nebo z částky přiklepnuté Spartě za Haška.
Plzeň je v dosti mizerné finanční situaci. Takže topit právníky a pak muset v relativně krátkém horizontu vyplatit částku 10, 20, 30 mega, to pro ně musí být představa jako z hororu.
Osobně si tedy myslím, že jsou v zásadě dvě možnosti - Plzeň nabídla nějakou výrazně vyšší sumu s relativně dlouhou splatností a my jim to "na dobré vztahy" velkoryse odkývali. Nebo spíš v létě koupíme někoho z plzeňských mladých hráčů za poměrně velkorysé odstupné a tím se to celé smázne.
Že bychom jim odkývali těch 10, to mi nedává žádný smysl a že bychom jim odkývali cokoli nižšího už vůbec ne.
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
Gino před 4 lety 23.02.2021 06:56 |Já bych spíše věřil té možnosti, že až Bucha přestoupí někam do zahraničí, dostaneme z toho třeba 30%.
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
fps před 4 lety 23.02.2021 08:50 |zatím to tedy na přestup do zahraničí nevypadá
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
sicilianbrno před 4 lety 23.02.2021 07:09 |Na idnes někreři spekuluji, že sme spiš snižili procenta dalšiho přestupu u Provoda, aby plzen nedostala za něj moc.. to by taky davalo smysl, ted hraje v top formě narozdil od Buchy...
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
pehacko před 4 lety 23.02.2021 07:42 |Jedina dohoda co je mozna je hodinove bicovani buchy pred vyprodánym edenem!
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
knl66 (přítel SN) před 4 lety 23.02.2021 09:38 |Nejdůležitější je, že se celá věc vyřešila onou smírnou cestou, ať už ta dohoda dopadla jakkoliv. Win-win. Takhle se to táhlo jak smrad, dva roky šetřili a prošetřovali a vyšetřovali... A teď ta představa, že se to potáhne zase dva tři roky... Ani se nedivím, že se do toho už ani jedné straně nechtělo. A vajgl Bucha ať si zmizí třeba do Kazachstánu, když se zase nepředvede v Evropě.
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
ColinSKS před 4 lety 23.02.2021 11:03 |já bych ho spíše politoval, že sedl na lep manažerovi. taky pro něj nemám moc hezkých slov, ale jsme lidé, se životem krátkým. let him to enjoy his time of glory.
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
ColinSKS před 4 lety 23.02.2021 11:00 |myslím že SKS se projevila znova jako noblesní klub. Nemá cenu házet klacky pod nohy, proč taky. To se děje jen v privátních vztazích mezi zakomplexovanou a moneychtivou ženou, která si bere dítě jako rukojmí.
Komentář byl uživatelem upraven (23.02.2021 11:04) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
myslím že SKS se projevil znova jako noblesní klub. Nemá cenu házet klacky pod nohy, proč taky. To se děje jen v privátních vztazích mezi zakomplexovanou a moneychtivou ženou, která si bere dítě jako rukojmí. .
Skrýt původní komentář
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
Merlinus (přítel SN) před 4 lety 23.02.2021 17:46 |Drž se chlape...
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
ColinSKS před 4 lety 23.02.2021 18:39 |jo, ale je to sakra tězký. 5letý slávista. má všechno, dresy, šály a já se tak těšil, že spolu budem do Edenu chodit. ... už dost, jsou to jen moje soukromé věci a nemám je komu říct, než tady. protože cítím podporu od karla, pehyho, od tebe. normálně brečím. ve svých 52 letech. nevím co s tím, je to šílené. A DOST
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
Merlinus (přítel SN) před 4 lety 23.02.2021 21:39 |Na tohle je nejlepší lékař čas...
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
Crispo před 4 lety 24.02.2021 07:28 |Hodně sil, jak píše kolega, čas to vyléčí.
Re: V kauze Pavla Buchy strany dosáhly smíru
ColinSKS před 4 lety 23.02.2021 19:18 |https://www.idnes.cz/fotbal/pohary/leicester-city-slavia-evropska-liga-odlet-odveta.A210223_161204_fot_pohary_min
krásná fotka. Tak to má být.