Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 18. kolo

Remízová ztráta Slavie na hřišti předposlední Příbrami se urodila až tragikomicky. Terén připomínající oraniště, absurdní vlastenec i netrefená prázdná branka, aby následně přišlo vyrovnání v poslední sekundě - to vše bylo v neděli k vidění.

Nejdřív se krátce vyjádřím k terénům. Chápu, že klimatická situace fotbalu nenahrává a že kvůli covidu se musela termínová listina nahustit tak, že se hraje i v lednu a únoru. Ale mnohá hřiště jsou až nedůstojná ligovému fotbalu. V Jablonci, v Ďolíčku (a tedy při domácích zápasech Bohemians a Pardubic), v Teplicích i v Příbrami se hraje doslova na hnojišti a je to spíše kopaná v bahně než fotbal. Ten výsledný "produkt", kterým se Svoboda a spol. tak rádi zaklínají, pak působí dost odpudivě. A to lze samozřejmě zmínit i kvalitu samotných zápasů či pochybné rozhodčí.

Každopádně v Příbrami se v neděli hrálo a bahnito-ledový povrch samozřejmě více vyhovoval domácímu outsiderovi. Zvlášť když Kúdela a Kolář nepochopili, že na takovém podkladu nelze vzadu rutinérsky provádět oku lahodící kombinace. Ke cti Slavie slouží, že se nenechala odradit podmínkami ani průběžným výsledkem a šla si za vyrovnáním a následným otočením zápasu. Myslím si, že v rámci těch hodně omezených možností byla naše hra dobrá, jen vzadu je vzhledem k podmínkám pro příště samozřejmě nutné upravit taktiku směrem k jednoduchosti. Sima krásně vyrovnal, pak přišla penalta. Laňka nepříliš nápadně kopl Simu do stehna, pak na něj ještě nechtěně došlápl. Vzhledem k tomu, že komise odsouhlasila absurdní penaltu pro Spartu v zápase s Libercem za nechtěné přišlápnutí uklouznuvšího hráče, nepochybuji, že by dle vedení rozhodčích tato situace měla být posouzena jinak. Tak je nastavený metr, i když se můžeme dohadovat, jestli je pro fotbal správně, že ho často rozhodují nezjevné penalty. Za mě bylo rozhodnutí přísné a fanouškem tohoto trendu nejsem. Na druhou stranu je třeba říct, že Příbram se těžko může cítit poškozená, když rozhodčí ani VAR neřešili opětovnou snahu Laňky o udeření loktem do obličeje Stancia. Jednou ho sice trefil lehce a podruhé vůbec, ale bylo to jednoznačně úmyslné a nesportovní.

Slavia šla každopádně do vedení, o které ale přišla. A znovu absurdně. Vlastenec po nastaveném čase v první půli nám očividně nestačil. Sima tak v nastavení nejdříve netrefil snadnou ránu do odkryté branky, aby sešívaní opět inkasovali v poslední sekundě po další chybě Koláře. Kalich hořkosti jsme si tak vypili skutečně do dna. Každopádně udržení těsného výsledku v závěru nám dlouhodobě nejde a trenéři by na tom měli zapracovat. O body jsme tak přišli v Brně, loni v Ostravě a Opavě. A jen díky velkému štěstí jsme přestáli penalty Olomouce a Boleslavi v nastavení. Neblahou roli stejně jako v Ostravě sehrál střídající Tecl. Ihned ztratil hratelný míč vepředu a následně faulem (byť tedy zvláštně odpískaným) zapříčinil poslední standardku. Takže Standu na závěrečné minuty už fakt raději ne.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 2 - Jednou za čas má zápas blbec, který vyloženě pokazí. Tohle byl bohužel ten případ. Měl by mít dost zkušeností na to, aby si vyhodnotil, že na takovém terénu nemůže dělat své obvyklé parádičky vzadu. Jeden kiks v rozehrávce ještě Příbram nepotrestala, v nastavení první půle už jsme si ale dali vyloženě silvestrovský vlastňák. Jasně, primárně dal nepříliš dobrou přihrávku Kúdela, ale proč Kolář v tom čase pobíhal tak vysoko, když bylo jasné, že máme míč my? Méně je někdy více a kdyby zbytečně nepobíhal venku, tak nemusel rychle měnit směr a podklouznout. Hrubku udělal i u vyrovnávací trefy ze samotného konce utkání. Brankář má buď na centr vyběhnout, nebo zůstat na čáře. Když zůstane stát na půli cesty, tak se mu může stát to, co v neděli Kolářovi. Tedy že ho přehodí lehkým obloučkem a brankář vypadá jako hlupák. Inkasovat takový gól po posledním nákopu z půlky hřiště je tragédie.

Alexander Bah - 5 - Strašný terén mu nesvědčil a klouzal více než ostatní hráči. I tak ale paradoxně nakonec nezahrál až tak špatně a směrem dozadu udělali mnozí větší chyby. Dopředu se pak Bah blýskl přihrávkou na Simu ze začátku první půle.

Ondřej Kúdela - 4 - Pro něj to byl zápas blbec. Nejdříve smolně zblokoval Simovu ránu, která by možná skončila gólem. Pak si dal hloupou malou domů vlastňáka. V tom čase měl míč odpálit nebo ho dávat mimo branku, svůj podíl na ní ale měl svým nesmyslným postavením (vzhledem k terénu i času) i Kolář. Nevydařený zápas mohl napravit vítěznou branku z penalty, kterou zahrál zkušeně. Nakonec šlo o nápravu částečnou, protože jsme vítězství ztratili v samotném závěru.

David Zima - 4 - Zápas mu moc nevyšel. Brzy dostal žlutou kartu a dal si vlastní gól. Za ten bych ho ale až tak nevinil, chyba byla na otevřené levé straně a Zima se jen snažil neúspěšně hasit problém na poslední chvíli, byť si samozřejmě mohl počínat šikovněji. Kvůli kartě i menším zdravotním problémům střídal.

Jan Bořil - 4 - Nebyl přesvědčivý. Jeho strana propadla při první brance a směrem dopředu toho předvedl málo.

Abdallah Sima - 6 - Také rozporuplný příběh, byť oproti Kúdelovi byl poměr dobrých a špatných momentů více v Simův prospěch. Dobře pálil z voleje v první půli, střela byla ale zablokovaná. Na začátku druhé neproměnil velkou šanci, o pár minut později ale skvěle zavěsil. Pak byl faulován a Slavia kopala penaltu. V nastaveném čase bohužel minul jasnou střelu do prázdné branky. Tam měl jasně dát gól a vůbec jsme nemuseli řešit poslední standardku.

Tomáš Holeš - 5 - Průměrný výkon. Střed zálohy hrál vzhledem k podmínkám relativně dobře, ale Holeš byl méně viditelný než Provod a Stanciu.

Lukáš Provod - 6 - Patřil k hráčům, kteří se s terénem vyrovnali celkem dobře. Provod je poctivý jak v běhání, tak v soubojích a občas k tomu přidal i nadstandardní fotbalovost, viz přihrávka na gól Simy.

Nicolae Stanciu - 6 - Patřil k lepším hráčům a ani terén nevymazal jeho fotbalovost. Skvěle kopnutým rohem má velký podíl na naší první brance.

Peter Olayinka - 6 - Dal naši první branku, když dobře zavřel zadní tyč, byl důrazný a pohotový. Jinak to byl od Olayinky lehký nadprůměr a patřil k lepším hráčům zápasu.

Jan Kuchta - 4 - Nedařilo se mu a i když se snažil pracovat pro tým, tak tentokrát neměl na dění na hřišti velký efekt. Málo viditelný výkon.

Lukáš Masopust - 4 - Sice se snažil hrát, ale vložené úsilí pravidelně devalvovaly mizerně kopnuté centry z jeho strany.

Simon Deli - 5 - Svých cca 35 minut odehrál v pohodě a uvažoval jsem i o šestce. Ale přeci jen to byla pasáž, kdy měla Slavia navrch a naše obrana toho tak řešila hodně málo. Navíc jsme inkasovali po dlouhém nákopu ze standardky, kdy by naši vysocí hráči měli hrát prim.

Ibrahim Traoré, Ondřej Lingr a Stanislav Tecl nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

18. - Neděle 07. 02. 2021 16:00

Fortuna liga, 2020/2021
3 - 3
2 - 1
FK Viagem Příbram
FK Viagem Příbram

21. Nový
45.+2. Kúdela (vl.)
90.+5. Voltr

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

24. Peter Olayinka
55. Abdallah Sima
81. Ondřej Kúdela (pen)

Komentáře (83)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    rakusan     před 4 lety 09.02.2021 15:10 |  
    5 0

    Velmi přesné hodnocení, řekl bych, zápasu, který je fakt těžko hodnotit. V tu šílenou neděli se snad vše spiklo proti nám, i ta Olomouc to podělala podobně. Tak doufejme, že bude Leicester a pak docela důležitá by byla výhra v Teplicích - podobné hřiště, tak se snad poučíme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      SirCohen     před 4 lety 09.02.2021 15:15 |  
      6 6

      Proti Teplicím bych volil nákopy na Škodu a Hušby a Stoch to tam budou pálit z dálky:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        rakusan     před 4 lety 09.02.2021 15:20 |  
        0 0

        Ano, to by bylo účinné. Takže holt centry na Simu a zdálky Lingr, Holeš s Nico.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Alanor (admin)     před 4 lety 09.02.2021 15:19 |  
      20 0

      Strašná neděle, ještě teď jsem nasranej. Ale za ztrátu si můžeme úplně sami vlastní hloupostí. Proti nám byl jen terén, ale to bylo jasné, že nějaké takové hnojiště zákonitě přijde.

      Nejdřív šílený vlastňák po nastavení prvního poločasu. Stačilo, aby Kúdela míč odkopl do autu, nebo aby Kolář nedělal kraviny. Pak netrefená prázdná branka v nastavení, následná teclovina a další kiks Koláře v poslední sekundě. Neskutečný, ještě teď se mi tomu nechce věřit, jak jsme si to všechno dokázali podělat.

      Ale snad by to měl být jen dílčí a značně kuriózní neúspěch na jinak výborné sezóně. I na tom oraništi hráli kluci dobře a zcela jim věřím. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Alanor (admin)     před 4 lety 09.02.2021 15:23 |  
        9 0

        Jinak v neděli hokejisti doma prohráli se slabým Frýdkem-Místkem a futsalisti ztratili vedení 8:4 na půdě posledního týmu tabulky. Fakt den blbec pro Slavii.


        Komentář byl uživatelem upraven (09.02.2021 15:24) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          rakusan     před 4 lety 09.02.2021 15:29 |  
          2 1

          Tak snad akvabely nebo vyhrál vůbec někdo ze Slavie ?

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            jose01     před 4 lety 09.02.2021 16:30 |  
            3 3

            šachisti a čtenářskej klub přečetl za neděli nejvíc knížek v republice, tak aspoň to

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        rakusan     před 4 lety 09.02.2021 15:24 |  
        8 0

        No přesně, přesto všechno jsme si to podělali sami. Sima musí trefit prázdnou bránu a pokud ne, tak jsme měli držet v klidu míč. A že dá hlavou 150cm Voltr mezi Kudym a Simou a Koli se nehne, to byl zlý sen. Ale stalo se, něco podobného se nám snad letos více nestane a v součtu s podobnou šíleností v Olomouci nás to stálo vlastně "jen" dva body. Snad se tomu po sezóně zasmějeme.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Srdcar114     před 4 lety 09.02.2021 15:26 |  
    9 1

    Delimu bych dal šestku,vyrovnávací gol nezavinil.Na centrovaný balon skákali jiní dva našici hráči.Souhlasím s tím,že to byla chyba Koláře.Je to vynikající golman,mnohokrát nás podržel.Jediným problémem je vybíhání na centrované balony.Mo často se to ale ještě nestalo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      mig52     před 4 lety 09.02.2021 17:34 |  
      2 3

      Srdcare, ale to je pro špičkového brankáře sakra problém. I když, pokud by uměl i vybíhat, tak ve Slavii už není.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Gino     před 4 lety 09.02.2021 15:33 |  
    19 4

    Nesouhlasím s tou neustálou kritikou Simi za to, že netrefil branku. Vy děláte, jako kdyby to kopal z hranice velkýho vápna a v klídečku ze stoje.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      žbl68     před 4 lety 10.02.2021 09:15 |  
      2 1

      a na takovým terenu ....

  4. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Cross     před 4 lety 09.02.2021 15:39 |  
    15 3

    Trpiš vždycky říká, že fotbalisti by měli na hřišti bavit. Pomijím nyní Koláře, který také svým způsobem pobavil, ovšem všechny naše protivníky. Kdo ale bavil mě, a to zdaleka nejvíc, byl Abdallah Sima. Dostal se nejméně do pěti velkých šancí, což je možná víc jako zbytek týmu. Ano, většinu nedal, proměnil perfektně jen zrovna tu nejtěžší...ale na tomhle sajrajtu hrál určitě poprvé v životě!!! Nenechal se otrávit. Viděl kdy předtím vůbec sníh? Byl trvalým ohrožením příbramské branky, Dal bych mu prostě sedmičku, osmičku. Je to bourák. Jednou na něj budeme jezdit do Londýna, nebo do Madridu. Myslím Trpiš by mu za tu nezdolnost (a zábavu) taky přidal.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    japhy     před 4 lety 09.02.2021 15:53 |  
    16 1

    Hele, já vím, že to Kúdela s Kolářem zahráli na lajdáka. Ale musím se přiznat, že mě prostě roztahovalo hubu od ucha k uchu to, že voni s tím prakticky nepřestali ani potom. Na jednu stranu nezodpovědnost, na druhou ale dáváš najevo, že máš koule až někde u kolen :)
    Něco jako kdysi Deli doma, jak si dal vlastňák, pak možná ještě byl nějakej problém, ale hrál dál, jakoby se nechumelilo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      mig52     před 4 lety 09.02.2021 17:36 |  
      2 6

      Jo, koule u kolen a 2 body u prdele, čili v řiti. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 10.02.2021 09:01 |  
        3 0

        Na body hráli naši skromní kamarádi pod Jožkou Chovancem. Jo, titul to udělalo. Ale mne bavila víc rodící se Plzeň a Scasného Tepláky s Litsingim... Když nejde o život, jde o hovno. A jestli tohle kluky nakopne, aby nezaspali s liškama, jen dobře.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    w8888     před 4 lety 09.02.2021 16:04 |  
    14 6

    Jen poznámka ke střídajícímu Teclovi. Myslím, že není pravda, že by neměl být nasazován na poslední minuty. On by totiž už neměl být nasazován vůbec. Je to ztráta času, bodů i peněz. Už dávno ve Slavii neměl být! Ale to by ho někdo musel chtít.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Nemo     před 4 lety 09.02.2021 16:20 |  
    6 0

    Asi bych souhlasil s hodnocením téměř všech hráčů. Jen v kontextu celkového hodnocení bych přidal Olýkovi a ubral Béřovi, ten zahrál na svoje možnosti darebně.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 09.02.2021 16:29 |  
    14 5

    Dobré odpoledne přeji Vám všem.
    Dali jsme 5 gólů a výsledek tak odpovídá tomu, co se všechno na "hnojišti" může přihodit.
    My jsme to vzali pěkně z gruntu. Teď jsem teprve pochopil, co to znamená, když někdo řekne: "že jsme si vlastně góly dali sami".
    To říkám proto, že když jsme vyhráli ve Zlíně, v Karviné a s Jabloncem, tak trenéři soupeře říkali, že nám nabídli svými chybami góly. Tak my jsme to svedli ještě o "štok vejš" a rovnou jsme si je dali sami :-)).
    Měl jsem taky takovou "divnou neděli" a moc mi nechutnala ani káva a to je co říci.
    A nechutnala mi proto, že jsem viděl chyby hlavně u nás.
    Prostě to cítím tak, že i přes všechny ty "nepřirozenosti" jsme si s Příbramí měli poradit a ten zápas dotáhnout ke třem bodům. To je to, co mě štve, že se to nepovedlo.
    U hodnocení snad jen, že bych Delimu skutečně 6 dal. Velmi dobře nastoupil a určitě bude posilou.
    Holeš naopak za 4 a tentokrát nezabral ani kapitán. Škoda.
    Na druhé straně zase myslím, že ten bod je nakonec dobrý už proto, že nám alespoň tento zápas ukázal, co všechno musí být příště jinak.
    A to si určitě uvědomí i Ondra Kolář. V zápase s "Jabkama" výborný výkon a v Příbrami bych se tedy dost styděl.
    Hrajeme další zápas s Pardubicemi a určitě si kluci budou chtít napravit reputaci. Věřím, že jim zápas s Příbramí leží v žaludku a chtějí si to sami napravit dobrým výkonem.
    V pokoře vydržím i tu masáž v tisku a v televizích. I když je to docela síla..............
    Jen jsem nepochopil pana Trojana. Je zvláštní, že zrovna "Klokan" lezl před začátkem letošní ligy (Berbr ještě tvrdě u vesla) právě k tomuto pánovi po kolenou, aby dostal na to své oraniště výjimku a povolení, že tam mohou hrát i perníkáři a ejhle, dostali to. Jak teď to hřiště vypadá, vidíme všichni. Nu je lepší plivat na ostatní, než si zametat před vlastním prahem. Hlavně , že se navezl jen do Slávie. Do Sparty ne, protože na LFA je sparťan, takže pane Trojan - trochu "chucpe".
    A víc asi radši ani ne.
    Věřím, že v sobotu večer naši kluci předvedou jinou "ligu" a vyhrajeme po dobrém výkonu.
    A pevně věřím, že se mi i tím vrátí chuť k dobré kávě.
    A děkuji Alanorovi, dobrá práce.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

  9. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    jose01     před 4 lety 09.02.2021 16:37 |  
    3 3

    hodnocení asi ok, Kuchtu bych ze hřiště stáhnul dřív, ten tam snad ani nebyl. Jak psal Alanor výše, tak musím říct, že jsem taky stále naštvanej. Remíza s Pardubicema no ok, do vánoc s nima málokdo v Ďolíčku něco uhrál. Brno to byla katastrofa, ti snad jedinej bod venku uhráli u nás. A ta nešťastná neděle-kdyby Příbram doma všechny mlela 5:0, tak si člověk řekne ok, remíza super. Ale ti snad ani nepamatujou, kdy dali v zápase 3 branky. Tady v tom maj výhodu hokejový fanoušci, že se hrálo hned za tři dny a nasranost přebila třeba výhra.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Andreas     před 4 lety 09.02.2021 18:07 |  
      1 0

      Brno venku uhrálo 8 ze svých 13 bodů. Naopak je to tým s nejhorší domácí bilancí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        jose01     před 4 lety 09.02.2021 18:45 |  
        1 4

        neber mě prosím za slovo, ale 8bodů je k tomu aby bodovali u prvního málo

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Andreas     před 4 lety 09.02.2021 18:47 |  
          2 0

          Jen jsem chtěl upozornit na to, že Brno hraje venku líp než doma. I tak jsme s nima ale samozřejmě měli uhrát tři body.

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            jose01     před 4 lety 09.02.2021 19:05 |  
            1 2

            jj v poho, já to tak pochopil

  10. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    mig52     před 4 lety 09.02.2021 17:30 |  
    7 6

    Alanore, skvělé hodnocení, snad jen Masovi z důvodů, které jsi trefně popsal, bych dal za 3. Za jeho centry by ho poslal náš trenér okresního přeboru po 10 minutách do sprch. Přiznám, že tentokrát jsem byl na hodnocení zvědav ještě víc, než jindy, hlavně Koliho. Jsem velmi rád, žes nepropadl protekcionalismu a hodnotil ho dle mého názoru objektivně. Víc jeho výkon rozebírat nebudu, udělal jsem to v jiném vláknu a dostal palcovou čočku, kvůli níž názor určitě nezměním. Jen ještě jednu věc. Koli je výborný na čáře, obstojně hraje nohama, ale je (pod)průměrný v ovládání šestnáctky. Až kdysi přijde za něj náhrada, přál bych si, aby raději hrála hůř nohama, ale skvěle ovládala pokutové území a vybíhání na centry. Ne jakési mezistanice mezi hlavičkujícím hráčem a brankovou čarou. Což se děje opakovaně. Jenže si myslím, že jeho odchod se odkládá, těch minel, byť třeba neskončily gólem, bylo v poslední době víc a ti, kteří o něj mají zájem to určitě vidí také. Jistě, velmi dobře si uvědomuji, cos popsal i ty, že zápas vždycky nevyjde, nemohu se ale zbavit pocitu, že tentokrát to bylo i o podcenění a lajdáckosti.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    popin     před 4 lety 09.02.2021 17:38 |  
    6 3

    S těmi vyššími známkami souhlas, nejlepší Oli, Sima a za mě Provod.
    Deli naprosto suverénně.
    Nejslabší Bořil a Kuchta, určitě ne 4. A Masopust se mi ani do číselné řady nevešel - tragický.
    Jen postřeh - na tom ledobahnu se nejlépe pohybovali hoši z Afriky, čím to.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    JS (přítel SN)     před 4 lety 09.02.2021 17:45 |  
    13 4

    Řekl bych, že Masopustova 4 a Bahova 5 neodpovídá rozdílu výkonu, kteří oba hráči předvedli.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    damade     před 4 lety 09.02.2021 19:10 |  
    7 8

    Když se tak koukám na góly, co za poslední rok Kolář inkasoval, tak si řikám, že nějakej jeho případnej přestup asi nebude tak atraktivní, jak jsme si dlouho mysleli. Výběh proti Tettehovi v derby (nakonec ten gol nebyl uznanej), v Ostravě se otočil od balónu a dostal gól na přední tyči, špatnej výběh pro centr v Midtyjlandu, tři obrovský chyby proti Beer Shevě, doma proti Nice gól na přední tyči, venku v Nice gól po špatnym výběhu a teď v Příbrami to podklouznutí a ta kravina u jejich třetího gólu. Většinou je samozřejmě spolehlivej, rozehrávka super, občas předvede geniální zákrok a naprosto zaslouženě je naší jedničkou, ale přece jen dělá poměrně dost chyb a nedovedu si teď uplně představit, že by ho chtěl nějakej lepší klub než je Slavia jako jedničku. Klidně si i dokážu představit, že dohraje kariéru u nás.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      ColinSKS     před 4 lety 09.02.2021 20:24 |  
      1 2

      já mu vyčítám goly na přední tyč - viz Dortmund. Jinak v Příbrami to byl zápas blbec. Vytýkám mu menší, resp. žádnou koncentraci při vědomí, na jakým brambořišti hraju, u vlastňáku. Tohle si profík musí pohlídat, o tom žádná.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      mig52     před 4 lety 09.02.2021 21:27 |  
      1 5

      Vytesat

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        mig52     před 4 lety 09.02.2021 21:28 |  
        0 5

        Peo damade

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Gino     před 4 lety 10.02.2021 08:20 |  
      4 1

      Udělej si podobnou statistiku i u gólů nejlepších týmů a uvidíš, že Koli může klidně odejít kamkoliv.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Faňas     před 4 lety 11.02.2021 14:28 |  
        0 5

        Kamkoliv odejít může. Otázka je ovšem, kdo o něho bude stát ? Připadá mi v té jarní části až moc na mistrovaný.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Faňas     před 4 lety 09.02.2021 19:22 |  
    7 13

    Vidím to tak, že nyní nastala ta správná doba, aby si "Koli" sednul na lavičku. Odpočinul si a Honzík Stejskal, aby vyrukoval do základní sestavy. Nelze všechno odpouštět. Bob Páník řekl, že odpouštět je možné malým dětem !!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      luky21     před 4 lety 10.02.2021 12:26 |  
      1 0

      Souhlas. Možná by mu i pauza před Leicesterem pomohla.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    žbl68     před 4 lety 09.02.2021 19:25 |  
    3 2

    Masopust - 3, Stanciu - 7, Olayinka - 7 .........

  16. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Honza_K1 (přítel SN)     před 4 lety 09.02.2021 19:25 |  
    17 4

    Vse bylo receno, jen bych zduraznil. Stando dekujeme, ale stacilo. Ma par dni na to jit nekam hostovat. Nevybavuji si zapas, kdy by pobstridani v necem pomohl, naopak si vybavuji uz vice zapasu, kdy nas jeho nesikovmost stala body. Ten samy pocit mam bohuzel poslední zapasy i z Traoreho.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      žbl68     před 4 lety 09.02.2021 19:26 |  
      7 2

      souhlas, špatný a špatný .....

  17. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    VitK     před 4 lety 09.02.2021 19:26 |  
    4 8

    Vážení přátelé. Vím, že my jsme Slavia a na těchto stránkách si povídáme o mužstvu v nejkrásnějších dresech a neřešíme rudochy. Nezlobte se na mě tedy, že zde toto průměrné české mužstvo zmíním.

    V neděli mě totiž opravdu odrovnaly komentáře po obou zápasech. „Odborníci“ ve studiu rozebírali po každém zápase penalty. „Nechápali“ penaltu proti Příbrami. Naprosto souhlasím s Alanorem. Ačkoliv Laňka jako obvykle šel do souboje jako zběsilý, Simu zasáhnul, když nemohl branku soupeře ohrozit. Faul to sice byl, na půli by to nikdo neřešil. Ale penalta má být něčím víc. Nejvyšší trest, když za cenu přestupku zabrání vstřelení gólu. I když dnes se to tak nebere a penalty se pískají za každou ruku trochu od těla. Bohužel. Ale aspoň to byl faul bránícího hráče.

    Po zápase v Olomouci vystoupil VAR, aby vysvětlil první penaltu pro Spartu. Tam asi každý, kromě něj, pana Fraňka a fanoušků Sparty viděl, že ke kontaktu nejen došlo, když Sparta vůbec neohrožovala branku Olomouce, ale že pokud šlo vůbec o faul, tak o útočný faul Kozáka. VAR plácal naprosté nesmysly, a „odborníci“ ve studiu si libovali, jak to udělal výborně, jak vysvětlil, proč se tak rozhodnul. Místo aby logicky řekli, že když se pan rozhodčí rozhodnul takto, nerozumí fotbalu a má se jít věnovat něčemu úplně jinému.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Karel13     před 4 lety 09.02.2021 21:21 |  
      9 0

      Jen tak mimochodem, ty jsi rozhodčí na jaké úrovni? Jinak k hodnocení penalt je třeba si uvědomit jedno: pokud se jedná o zákrok, za který se píská faul, tak v trestném území je to penalta. Řeči o zmařených příležitostech, zákroku někde v rohu vápna atd. jsou bláboly. Faul ve vápně = penalta (nemluvím o rukách, tam je to neskutečně složité) ...

  18. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Marek3     před 4 lety 09.02.2021 20:15 |  
    5 10

    Jsem jediny kdo zacina mit obavy z nasi obrany? Kudela stale solidni ale urcite ne vynikajici. Zima bude potrebovat cas aby se rozehral po nemoci. Bora zatim spise prumer, stejne tak jako Holes. Bah vynikajici do utoku ale do obrany tam jsou zatim mezery (potrebuje vice casu na sehrani). Neni pochyb ze v soucasne dobe nas tahne ta neskutecna ofenzivni sila - Sima, Olayinka, Kuchta, Stanciu a castecne i Provod - a nas projev je lahudkou pro oko divaka. Jsem presvedcen ze nase soucasna forma i s urcitejma obranejma mezerama bude na titul stacit ale na Evropu bude potreba vice. Troufnu si rici ze nase zminena ofenziva (a sportovni forma ofenzivnich hracu) je na nase pomery naprosto unikatni a predurcuje nas k uspechu ve fotbalove Evrope. Bohuzel obrana hra tomu zatim neodpovida a bude se muset rychle vyresit pokud chceme uspet s Leicesterem (pouzitim Simona?). Je naprosto neuveritelne jak se nase situace zmenila od minuleho roku kde nase obrana byla takrka perfektni ale produktivita byla mizerna. Tak nebo tak nas ceka zajimava konfrontace se spickovym Evropskym klubem a uvidime jak se stim vyporadame.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      ColinSKS     před 4 lety 09.02.2021 20:20 |  
      2 10

      co to meleš? všechny goly byly dílem neskutečných náhod, tohle byl Murphy's law, když se to má posrat, tak pořádně. normálně bychom 3:0 vyhráli.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        stefi     před 4 lety 09.02.2021 20:40 |  
        11 2

        To, že Koli stál špatně při třetí brance nebyla náhoda, ale chyba. To, že Kúdela přihrával nesmyslně malou domů při druhé nebyla náhoda, ale chyba atd. Ztratili jsme dva body, protože jsme udělali chyby, přiznejme si to a poučme se z nich.


        Komentář byl uživatelem upraven (09.02.2021 21:10) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          wimpy     před 4 lety 09.02.2021 20:42 |  
          9 1

          Koli stál špatně i při druhé brance. Ale přesně jak říkáš, přiznejme si to a poučme se.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Marek3     před 4 lety 09.02.2021 20:54 |  
        2 4

        Ty ses dival pouze na posledni zapas? V tom pripade se k tomu vubec nevyjadruj. Dekuji

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        DF007     před 4 lety 10.02.2021 07:31 |  
        6 1

        Shoda náhod? Tak to ani náhodou. První gól jsme totálně propadli na straně hřiště (Bořil) a nepohlídali hráče na penaltě (některý ze středových hráčů), který zakončoval. To nemá s náhodou nic společného. A třetí branka? Nejdříve hloupě ztratíme míč na útočné polovině, pak vyprodukujeme úplně zbytečný faul na půlce (oboje Standa Tecl) a poté nepohlídaná standardní situace. Vůbec jsme při ní nestáli konsolidovaně. To není shoda náhod ale souhrn chyb.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 10.02.2021 09:50 |  
          1 1

          Pokud bereš zbytečný faul na půlce, z které pak Příbram dala gól, tak to fauloval Provod a ne Tecl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            DF007     před 4 lety 10.02.2021 12:20 |  
            1 0

            Tak to se Standovi omlouvám, při zápase jsem se nezaměřil, kdo fauloval a vycházel jsem jen z Alanorova textu.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    ColinSKS     před 4 lety 09.02.2021 20:29 |  
    3 4

    tohle je velmi přísné hodnocení. a já s ním nesouhlasím, ač jindy jo. tak se nevyhrálo. no a co jako. jiný prohrají doma s Karvinou.
    Koli za 4, protože musí být koncentrovaný na brambořiště, Sajmon jasně za 7, Ondra kudela 5, Nico 7, Zima 5, alexbah 6 (jeho střídání jsem nepochopil)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Paul67     před 4 lety 10.02.2021 11:11 |  
      3 3

      Střídání Baha mělo jediný význam - aby se Maso necítil tolik odsunutý na druhou kolej.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Betynka58     před 4 lety 09.02.2021 23:53 |  
    13 1

    S Alanorovým hodnocením vcelku nemám problém, jen tak uvažuji, zda vůbec za takovýchto podmínek má smysl hráče hodnotit a už vůbec bych z těch výkonů a chyb nedělal žádné závěry. Jedinou chybou bylo, že hráči na tomhle terénu chtěli hrát tu svou hru, což logicky nebylo možné. Výsledkem byla ztráta dvou bodů, což je sice na jednu stranu mrzuté, ovšem porovná-li člověk jarní výkony Slavie a ostatních mužstev, musí i nezaujatý sparťan uznat, že Slavia je momentálně někde jinde a opravdu není třeba se bát ztráty titulu. A tím bych za tímhle silvestrovským mačem udělal tlustou čáru.
    K čemu se však musím vrátit, jsou diskuze (a to i na zdejším fóru) o té penaltě. Podle mne byla úplně jasná a byl jsem dnes moc rád, když ji v dnešním Sportu posvětil i bývalý uznávaný rozhodčí pan Grégr. Přece když soupeře nakopnu ve vlastním vápně, tak za to nic jiného čekat nemohu. Přeci nemůže být rozhodující, že Sima neměl šanci trefit bránu, to je absolutně irelevantní. Při té příležitosti musím bohužel konstatovat, že včera v Tiki taka Šmíca opět nezklamal a při své snaze o hyperobjektivitu tu desítku zpochybnil a ještě to doprovodil takovou perlou, že fotbal je přece kontaktní sport. Za swbe říkám, že mnohe raději uvidím pískat takovéhle penalty než pochybné ruce uvnitř šestnáctky, které nic neřeší.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      mig52     před 4 lety 10.02.2021 05:51 |  
      6 7

      Příteli Betynko, už jsem tu někde psal. Při řečo Šmíci je potřeba změnit kanál. Vizour aspoň pobaví, že občas roztáhneme ústa oh ucha k uchu, z Vladimíra stříká jemná páchnoucí servilita na všechny strany. Slavistický hráč, toť fantazie, fotbalový expert, či co on teď je, toť na zvedání žaludku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        mig52     před 4 lety 10.02.2021 05:54 |  
        1 4

        Navíc, fotbalista má být trochu drsňá, a ten Vládík je u toho mikrofonu tak slaďoučký. Brrr. A omluva za překlepy v minulém příspevku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 10.02.2021 07:48 |  
        7 4

        "Páchnoucí SERVILITA". Moc trefně popsáno, jak se chová aktuálně Šmicer. Měl by se naučit se taky ozvat a postavit agresivním útokům a nejen SERVILNĚ vždy všechno odkejvat.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Lunaris     před 4 lety 10.02.2021 01:57 |  
    7 6

    Koláře bych z druhého gólu vubec nevinil, resp bych mu vyčetl maximálně to, že podklouzl, ale na tomhle terénu se tomu nelze divit. Ale vyčítat mu postavení? Za mě šel do prostoru, vedle brány, aby Kudelovi usnadnil tu malou domů. Aby Kudela mohl ten míč poslat rovně a neriskovat teč nebo zblokování přihrávky dotírajícím hráčem, když by to dal šikmo směrem k bráně. Kolář se mu šel nabízet na přihrávku jako běžně dělají hráči v poli. Kudy bohužel zahrál tak, jak zahrál a ten gól je v mých očích pouze a jen jeho.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      mig52     před 4 lety 10.02.2021 05:43 |  
      6 4

      Souhlas, ale to ( ne) vybehnutí při třetím gólu je to, co by se takovému borci nemělo stávat. Vím, že je to nefér spekulace, ale kdyby Koli neselhal při vyrovnávácí brance v Dánsku, kde to bylo ještě více do očí bijící a bolestivejší, tak jsme tu LM dle mého názoru dali. Vybíhání je , žel, jeho slabina a v jeho věku už s tím těžko něco udělá. Ten odhad a cit jít v pravý okamžik pro míč a lapit ho, či zůstat v bráně musíš mít v sobě stejně jako hroťák zabijácký instinkt. Jenže, kdyby uměl i vybíhat, tak u nás už nějakou dobu není. Jen pro upřesnění, tyto řádky namají být kritikou Koliho, jen konstatováním. Uznávám ho jako základní kámen všeho, co Slavia dokázala
      Hold, nikdo nejsme dokonalý.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        jose01     před 4 lety 10.02.2021 07:58 |  
        2 3

        no hele u nás se to vybíhání asi nenaučí, když ho trénuje Černý, kterej poslední co by uměl je vyběhnout na centr-jinak skvělej brankář. Proto jsem taky nechápal , jak ve svý době mohl jít do Anglie, kde brankář musel umět hlavně vyběhnout na centr. Jinak si nemyslím že by špatně vyběhl, stál metr před lajnou a na brankové čáře taky úplně stát nemůže. Možná doufal že to skončí na břevně , ale pohnout se teda rozhodně měl. Bejt to na druhý straně, tak je to tady samej koment o sněhulákovi.


        Komentář byl uživatelem upraven (10.02.2021 08:00) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Lunaris     před 4 lety 10.02.2021 09:45 |  
        0 1

        Nevím no, za mě taky poměrně těžká situace pro brankáře. Vybíhat se na to nedalo, k tomu míči by se Koli v životě nedostal, a bohužel ten míč zapadl obloučkem pod břevno, taky špatně chytatelné. Myslím, že v minulosti jsme dostali horší góly než tenhle. Osobně mě tam víc štve to, že jsme nezabránili tomu centru a že pak obránci nechali Voltra vůbec hlavičkovat.
        Když byl tady, byl Voltr úplně jalovej, a tady to takhle trefí. Pořád jsem to úplně nepřekousl.


        Komentář byl uživatelem upraven (10.02.2021 09:47) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Kulajs     před 4 lety 10.02.2021 09:02 |  
      6 4

      Tak hlavně aby se ten Koliho problém nejmenoval "Zamilovanost". Známe příklady, kdy ženská zamotá hlavu chlapovi (třeba Hanckovi) nebo naopak chlap nadějné tenistce (třeba Plíškové) :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Lunaris     před 4 lety 10.02.2021 14:57 |  
      2 3

      „Terén a okolní podmínky se nikdy hráčům nepřizpůsobí, to vždy musí hráči podmínkám. Slávisté tomu šli jistým způsobem naproti. Na to, jaký byl terén, mi přišlo, že Kúdela posílá zbytečně často malou domů na brankáře, v tomto směru na mě působil trochu laxně,“ rozebral situaci zkušený trenér Vlastimil Palička.
      Slávistický stoper navíc porušil nepsanou zásadu. „Malou domů byste měl dávat mimo branku, Kolář tam tedy šel správně. Kúdela situaci trochu podcenil, Kolář musel zareagovat, ale podklouznul,“ přidal Palička.

      https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2020-21/391263/3-goly-po-995-dnech-co-slavii-srazilo-v-pribrami-laxni-kudela-i-tezky-teren.html

      Takže tak. 5 lidí, co mi dali palec dolů, tomu prostě nerozumí. ;)


      Komentář byl uživatelem upraven (10.02.2021 14:58) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 4 lety 12.02.2021 12:56 |  
        0 1

        přesně tak. Kolář v tu chvíli udělal všechno dobře...

  22. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    MIKr.8     před 4 lety 10.02.2021 09:12 |  
    14 10

    Jako mě při hodnocení některých momentů přijde, že jsme každej koukali na jinej zápas... Vinit Koláře z třetího gólu a ještě napsat, že buď měl na centr vyběhnout, nebo zůstat stát, to mi přijde jako z jinýho světa. Pouštěl si někdo vůbec záznam toho gólu? Kolář by v životě neměl šanci ten centr stáhnout, vždyť to ten hráč hlavičkoval někde na velkým vápně. Kolář stál 1,5 - 2m před čárou, podle mně přesně tak, jak je v tu chvíli logický. Ten míč tam zapadl o břevno a i kdyby byl Kolář přikovanej na čáře, tak by na to v životě nedosáhl.

    Asi nejvíc mě baví komentář "Damade", kterej hodnotí všechny góly, co za poslední rok Kolář dostal. Co po něm vlastně chceme? Ano samozřejmě, na některých těch gólech má lví podíl, nebo jdou přímo za ním. Ale já to beru tak, že kdyby tyhle góly nedostal, tak vlastně nedostal žádnej... To jako někdo považuje za reálný?

    Stejně tak hodnocení Kúdely. Jediná chyba je, že hrál malou domů na branku, což by neměl dělat nikdy, ani na dobrým terénu. Zfouknout jeho penaltu hodnocením, že ji zahrál "zkušeně" mi přijde dost rychlý a nefér. Kopat na tomhle terénu, za nerozhodnutýho stavu a ještě to kopnout tak, že to brankář nechytí ani když vystihne stranu, to si podle mě zaslouží větší ocenění.

    U Simy bych vyzdvihl to, že se do tý promarněný gólovky dostal skvělým startem na balon a napadáním. Poslední co by měl tenhle kluk poslouchat je nějaký poučování, jak to měl zakončit. Rozhodně si nemyslim, že by to nějak odflákl. Na takovýmhle terénu je to prostě loterie. Na bránu šel trochu z úhlu, proměnit se to dalo a a mělo - a ano, v konečný fázi to rozhodlo zápas. Ale síla toho kluka je hlavně v tom, že situace řeší intuitivně a řeší je v 99% případů naprosto fenomenálně. Proto bych nenahlodával jeho sebevědomí rozpitváváním takovýhleho momentu. Pokud začne o zakončení přemýšlet, aby něco neudělal špatně, tak to pro něj bude cesta do pekla.

    Vždycky se snažim hledat pozitivum. Takovýhle momenty (klidně říkejme kiksy) občas přijdou a za sebe říkám, že je lepší, když se to stane v Příbrami, než aby nějakej podobnej gól rozhodl zápas s Leicesterem. Myslim, že Kudy i Koli si na ty malý domů dají víc bacha. Objektivně je samozřejmě potřeba dodat, že to, že se to stalo v Příbrami, žádným způsobem nevylučuje, že se to nestane i za týden...

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      japhy     před 4 lety 10.02.2021 09:35 |  
      12 1

      To teda sorry zase, ale jestli si brankář nechá dát gól hlavou skoro z hranice velkýho vápna, tak mi to nepřijde jako OK.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        MIKr.8     před 4 lety 12.02.2021 10:43 |  
        3 1

        Tak já neříkám, že je to OK. Ale i když si tu situaci pustim 30x, tak mi fakt nepřijde, že by to byla Kolářovo brutální minela a že kdyby stál na lajně, tak by to musel 100% chytat. Se tu zase netvařme, že takový góly nepadají. I když tu z toho někdo dělal hodinu padající list, tak od hlavičky po překročení čáry to bylo podle mých stopek 1,37 sekundy. Balon padal hodně z výšky a ještě se otřel břevno. Pokud by stál na čáře, musel by stát přímo pod balonem, aby ho chytil do teplejch, jinak by to maximálně vyrazil do břevna, nebo před dobíhajícího hráče Příbrami. Mě prostě vadí, když se píšou nesmysly. Ten centr Kolář prostě v žádným případě nemohl mít a na půli cesty taky nestál. Když vezmu, že malý výpno má 5,5 metru, tak podle počního pohledu stál nějakých 2- 2,5 metru před čárou. Ten hráč to prostě trefil ideálně a pro brankáře, to byla podle mě strašně těžká situace.

        Pro masochisty, kteří by si to chtěli opakovaně pouštět jako já:
        https://tv.isport.blesk.cz/video/6814411/pribram-slavia-voltr-v-poslednim-kopu-zapasu-preskocil-simu-a-srovnal-na-3-3.html

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          japhy     před 4 lety 12.02.2021 11:23 |  
          1 1

          Souhlasím, že na centr jít nemohl.
          Na zbytku se halt neshodnem, specielně ne v tomto :"Pokud by stál na čáře, musel by stát přímo pod balonem, aby ho chytil do teplejch." Podívej se na akční radius golmana třeba při penaltě a to je zlomek těch 1,37 sec.


          Komentář byl uživatelem upraven (12.02.2021 11:39) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 10.02.2021 09:48 |  
      9 3

      Kdyby Kolář stál správně, tak by měl alespoň nějakou šanci zasáhnout, ne? Vždyť ten balón byl nad ním snad o 2 metry a letěl zhruba dvě vteřiny. Kdyby stál na čáře, tak by ten balón mohl vyboxovat. On stál na půl cesty mezi být na čáře anebo vyběhnout, a tím pádem byl k ničemu při dané standardce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Martin 58     před 4 lety 10.02.2021 10:52 |  
      11 0

      Souhlasím v tom smyslu, že by se jednotlivé herní sekvence nemuseli námi rozpitvávat do nejmenších detailů, na to máme experty v O2, těm už chybí jen bílé pláště a sterilní prostředí z nerezu.
      Mnozí tady často říkají, že nám Sima odejde natotata, zpětně vzato tu podle některých už vlastně ani neměl být. Vůbec nechápu proč. Až u nás uzraje, 2x vystřílí v lize po 30 gólech, bude znovu famózní v evropských pohárech, , uběhnou 2 sezóny a on ještě nebude mít ani 22 let, pak shrábnem třeba 1 miliardu nebo více (problémy s covidem budou snad pryč, diváci v hledišti a majitelé klubů budou chrastit měšci peněz).
      Do té doby má k dispozici skvělého trenéra, který z něj udělá komplexního hráče, ke kterému z našich kluků například pomaličku dorůstá Lukáš Provod, kterým sympatický Abdallah Sima ještě ani náhodou není.
      V našich poměrech je až fenomenální a o jeho přirozeném megatalentu se nedá pochybovat. Paradoxně mu česká, dotěrná a fyzicky náročná liga může pomoc, což se ukázalo na příkladech Suka a Cufa (toho se ve včerejším pohárovém utkání Rashford ani nepokoušel obcházet, jak mu "nevoněl").
      Ten nevstřelený gól po sólu na prázdnou branku si určitě do podvědomí vezme jako situaci, kdy může mužstvu ve většině případů pomoci k bodům, ale svým způsobem je i po takovém nezdaru o body i připravit. Ale vyčítat mu to, navíc s ohledem na pozemní situaci v Příbrami, je mimo.
      Ono koneckonců, kdyby se při jeho geniální střele z první nezastavil balón na Kudym (Smolíček utkání ?), tak tady po nádherném gólu později nad ním povedeme oslavné traktáty..

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 10.02.2021 16:10 |  
        2 4

        Když jsou určité chyby, proč je neřešit? Lepší než ze sebe dělat nadlidi. Upozornit na chyby, poučit se z nich a jdeme dál.
        Ono si myslet, že až odejde covid, tak všechno bude v pořádku, vrátí se do starých kolejí, je dost naivní. Náklady neklesly, příjmy na rok a půl (a to jsem velký optimista) klesly. Ten rozdíl musí někdo uhradit. Šetřit se logicky musí na přestupech, ač v létě jsme viděli výjimku třeba jako Chelsea. Každý tým dvakrát otočí korunu, jestli to není moc. Ekonomika teď není tam, kde byla před rokem a nebude tam ani za půlroku, rok nebo dva.
        Jsem zvědav, zda zástupci z PR oddělení Slavie, sparty, plzně, Jablonce či Teplic budou mít pravdu v tom, že bude chodit alespoň tolik lidí na stadión jako před covidem, až teda nebudou žádné kvóty.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      donford     před 4 lety 10.02.2021 17:29 |  
      2 1

      Upřímně, kolik takových vlastňáků Kolář za poslední roky dostal? Jinak moc souhlasím s pohledem na Simu. Je to přírodní kluk a své intuice k řešení a zakončování na hřišti opravdu dostal do vínku do své přírodní podstaty. Proti Jablonci a proti Příbrami zakončoval gólově na dva doteky. To je naprosto famózní - na první a zároveň jediný dotek zpracovat míč a na druhý skórovat. To má v sobě, to nelze asi naučit. Zejména někde v prachu senegalské vesnice. Časem z něho Trpiš (prý při velké pracovitosti Simy) vychová komplexního hráče s pohybem po celém hřišti. Ano, klidně tu může ještě 2 roky vytrvat a fotbalové růst. A to mu pak bude teprve 22 let! Po Sukovi, který se postupně cílevědomě vypracovával až do současného lídra ve vrcholovém fotbalu, jemuž fandí Anglie, tu máme další doslova supertalent. Je radost, toto vše shlédnout na vlastní oči, respektive se toho dožít.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      dubas     před 4 lety 11.02.2021 13:14 |  
      3 2

      Já se k hodnocení zásadně nevyjadřuji, ale hodit ten druhý gól na Koláře je fakt těžký úlet. Malá domů se zásadně nedává na branku, to se učí už žáci, tak pak nechápu, proč má stát Kolář v brance. Dávat malou domů na takovém terénu a ještě ze vzduchu je chyba a Kudela to měl kopnout do autu, navíc běžela poslední minuta poločasu. Ten gól jde na 100% za Kudelou.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Akuls     před 4 lety 10.02.2021 12:16 |  
    9 11

    Slavia mne v Příbrami pěkně otrávila. Terén určitě nahrával bránícímu se týmu, tedy Příbrami, ale hlevně mnohem víc vyhovoval hráčům, kterým nepřekáží míč, než běžcům a rychlonožkám, kterým balón často překáží i na dobrém terénu. Prototypem takového hráče byl včera Masopust, ten snad neměl jediné úspěšné setkání s míčem, a byl zralý v hodnocení na jedničku. Dále byl velmi bídný Holeš, bylo vidět, jak je na tom na kluzkém terénu slabě technicky i pohybově. Simovi je vyčítáno. že netrefil na kluzkém terénu, v plném běhu ze 40ti metrů prázdnou bránu, ale v týmu bylo plno hráčů, kteří si nedokázali více méně v klidu zpracovat míč, přihrát na pár metrů či při centru trefit alespoň velké vápno (Kuchta, Masopust, Olayinka, Provod ale i Stanciu). Sima je alespoň nebezpečný pro bránu, dostává se do šancí, dává góly a jsou na něj i fauly ve vápně. Konečně to i sudí viděl a pískl penaltu. Podle mne byla jasná a proto se sudí ani nešel podívat na obrazovku, jak si přál Svěcený s jeho hosty ve studiu, protože mu VAR evidentně jeho rozhodnutí nerozporoval. Kúdela s Kolářem obohatili sestřih silvestrovských kuriozit. Kolář měl navíc určitě chytat 3. gól a Kúdela zase připravil Simu o gól, když se nedokázal uhnout jeho gólové střele. Skoro bych si tipnul, že si Kolář v Příbrami obul lisovky, jako tehdy na Strahově gólman AS Roma když ho obloučkem z trestňáku vytrestal Karel Poborský. Podle mne to hodně podcenil i JiT, který nechal tým hrát stejně, jako kdyby byl normální terén, tedy složitě, riskantně a přitom si hráči nedokázali často vůbec přihrát a převzít přihrávku. Navíc nesmyslné střídal Baha, Stancia, Olayinku. Přesto to vypadalo na vítězství, ale po Ostravě, Brnu jsme si nechali dát gól v závěru i v Příbrami, navíc hlavou od mrňavého Voltra. Jediný klad vidím v tom, že Deli ukázal, že je v současnosti naším nejlepším stoperem a to mu jako hráči s vysokým těžištěm terén hodně nevyhovoval, jednou také v nebezpečné situaci upadl, ale kam se hrabal na šikulu Koláře. Podle mne musí hrát v základu a vedle něj se určitě zlepší i hra Bořila. Zímu bych občas zkoušel i na DZ. Líbil se mi ještě Olayinka, Provod a Bah. Terén mohl vyhovovat Lingrovi a možná i MvB, Oscarovi a Beranovi, ale ty JiT na rozdíl od Tecla nevyužil.


    Komentář byl uživatelem upraven (10.02.2021 13:04) . Zobrazit původní komentář

  24. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    kalex     před 4 lety 10.02.2021 14:54 |  
    10 0

    Tak ta neděle teda nedopadla úplně podle představ a chyby tam prostě byly, ale řekl bych, že to byl jednou za čas v lize zápas blbec. Co mně sralo daleko víc byl ten dement Laňka.
    Nicméně za tři dny máme perníky na kterých si snad zpravíme náladu před Evropou a ještě jim máme co vracet.
    Takže zahoďme chmury přátelé a už se v tom moc nehrabejme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      donford     před 4 lety 10.02.2021 16:58 |  
      7 3

      Výstižná závěrečná věta, kalexi. Taky si myslím, vzhledem k neregulérnímu hřišti, kdy nikdo pořádně nevěděl, jak přihrávka dopadne, bych v tom víc nehledal. Jen mi přijde až podivné, jak se tu někteří předhánějí, zda má dostal Kolář hodnocení 3, nebo mu to dáme sežrat a dáme 2 a dokonce, budu frajer a dám jen 1? Panečku, teď jsem mu to dal! Kéž by každý z nás ve svém hodnocení byl takto kritický ke své práci, nebo ke svému koronavirovému počínání.
      Stále jsem v lize bez porážky a jen se třemi remízami. Za to mužstvu a Trpišovi moc děkuji.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        kalex     před 4 lety 10.02.2021 18:00 |  
        7 0

        Prostě stane se. Neomylný není nikdo a rýpat se v tom pořád dokola smysl nemá.

  25. Re: hodnocení

    zeleznik2     před 4 lety 10.02.2021 15:10 |  
    7 10

    Kolář snad i za 1, Bah opravdu nejlepší z obrany, Kúdela prudkou malou domů na tomhle terénu? Zkrátka dva body ztráta, remíza na stříbrném podnose darovaná Příbrami. Tým hrající o záchranu skóroval za 17 zápasů 12 branek! Teď hned třikrát a jejich nejlepší střelci začali jen na lavičce a sotva měli dvě šance za poločas. Kdyby to bylo poprvé ok, ale bohužel v našem podání pomalu klasika. Brno a teď Příbram, loni třeba Ostrava. Musíme hrát 90.minut proti každému soupeři!!co je platné, že mačkáme soupeře druhý poločas, otočíme skóre, když si necháme dát, v 96.minutě gól? není podstatné, jestli terén byl regulérní, rozhodčí nevyloučil dva hráče Příbrami, navíc Nový, měl být vyloučen v minulém utkání a vůbec tedy neměl, nastoupit. Ten zápas jsme ztratili samy. Kdybych na to opakovaně neupozorňoval, že se nám jednou ty minely v obraně vymstí. Za dva zápasy venku proti Zlínu a Příbrami inkasovaných 5 branek!tedy více než za 12 zápasů na podzim!!Simu bych z netrefení prázdné branky tolik nevinil, ale mohl přihrát, udělat roh, ale to je to kdyby.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 4 lety 12.02.2021 13:04 |  
    4 6

    Hodnocení Koláře je docela úlet...
    1. gol nemohl dělat vůbec nic.
    2. gol udělal přesně to co má golman udělat, šel mimo bránu tak aby obránce dával co nejlehčí přihrávku, že ji Kúdela nasměroval do brány neni Kolářova chyba. Ten jen dělal to co po něm chce trenér a dělal svým pohybem všechno proto aby se tohle nestalo. To, že jsme hráli o Koláře na tomhle terenu je z velké části i na trenérovi, kterej je měl ještě před zápasem a pak hned po první takové malé domů seřvat a vysvětlit jim, že dneska ne. Ale podle mě se nic takového zjevně nestalo a hráči plnili trenérovi pokyny.
    3 gol stál přesně tam kde má brankář být při takové standartce. Proč? Protože kdyby šel centr někam mezi puntík a malé vápno nebo do malého vápna tak aby to měl všude blízko. Navíc na tom terénu prostě při výběhu ztratíš tak si musíš popojít dopředu dál než za sucha. Pokud jde centr na velké vápno před puntík tak stojí tak aby snižoval úhel při případné střele. Jen vyjmečně jde od velkého vápna hlavička přesně pod břevno prakticky do šibenice. To je stejně nechytatelné i kdyby stál přímo na čáře uprostřed brány.
    naopak vy vydzvihnul to jak hrál nohama i na tom terénu.
    Kdo Kolře hejtuje za ten 2 a 3 gol tak nikdy asi v bráně nestál a pravděpodobně asi nikdy nehrál fotbal na zmrzlém oraništi, tam je dynamika pohybu opravdu poněkud jiná.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      wimpy     před 4 lety 12.02.2021 13:08 |  
      1 3

      Proč by měl při druhém gólu chodit mimo bránu, když široko daleko nebyl žádnej soupeř, kterej by mu mohl převzetí míče znesnadnit?

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          wimpy     před 4 lety 12.02.2021 15:04 |  
          0 3

          Golman nemůže jít mimo bránu, když si není jistej, že mu obránce nepřihrává naslepo.
          Myslím tím mimo osu mezi brankou a míčem, naproti mu jít může. :-)


          Komentář byl uživatelem upraven (12.02.2021 15:19) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 4 lety 12.02.2021 16:01 |  
        1 3

        malá domů ma jít vždycky mimo bránu. A když je mokro nebo takovéhle oraniště tak je to bez diskusí, proto brankář má jít mimo bránu, když se má nabízet. To se vtlouká golmanům do hlavy od malička.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          wimpy     před 4 lety 12.02.2021 16:05 |  
          1 2

          Ale musej vědět, že je obránce vidí. Obě tyto poučky fungují zejména na malé domu ze středu hřiště, kdy je obránce čelem ke golmanovi. Tady bylo vidět, že se Kůdela díval za sebe přes rameno, pak se kouknul na míč a naslepo přihrál. Jasně, v tom okamžiku zbytečnost, ale takhle se dává většina malých domů od lajny, když je obránce pod tlakem. Navíc Kolář se nemusel nabízet, nepotřeboval honit čas ani vytvářet prostor, kam se mu má nahrát.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      mig52     před 4 lety 12.02.2021 19:43 |  
      0 1

      No, fakt asi, ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        mig52     před 4 lety 12.02.2021 19:46 |  
        0 1

        Pro Steveho z 13.04h