O Slavii

Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

Podle tweetů Jaroslava Tvrdíka byli původně pozitivně testovaní slávisté přetestovaní jinými laboratořemi a nové výsledky všech z nich jsou negativní, na základě toho pražská hygienická stanice zrušila karanténní opatření a Slavia v neděli nastoupí k zápasu proti Bohemians.

Komentáře (130)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    Sherudan     před 4 lety 18.12.2020 19:26 |  
    3 1

    To si někdo dělá prdel?

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      mudrc     před 4 lety 18.12.2020 19:32 |  
      3 8

      Ano, Slavia z lidi a ja si to naramne uzivam, pripadne narky sousedu (Plzensko) s chuti vyslechnu, abych se jim nasledne vysmal do oci :-) Smekam pred panem Tvrdikem, toto byl majstrstyk!

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        kalex     před 4 lety 18.12.2020 20:36 |  
        9 0

        Asi bych se na takový majstrštyk vysral, protože stát se přesně toto rudým, tak se můžeme posrat. Zase buďme soudní. Ale jak hore někdo psal, pokud se prokáže jasná chyba laboratoře, podal bych trestní oznámení za poškozování dobrého jména Slavie.
        Na druhou stranu na tomto příkladě jde krásně vidět, jak se ty čísla berou. Jestliže je toto možné u profesionálního klubu, kde se do těch testů valí ohromné prostředky, pak nevidím jediný důvod nevěřit tomu, že takto se to praktikuje u obyčejných lidí.

        • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

          chrobak     před 4 lety 18.12.2020 20:48 |  
          2 3

          Jde snad o dobrém jméno té laboratoře ne Slavie.

          • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

            kalex     před 4 lety 18.12.2020 21:19 |  
            4 0

            A Slavie snad ne?

            • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

              chrobak     před 4 lety 19.12.2020 13:02 |  
              0 0

              Slavie není laboratoř ani hygiena. Nedovedu si představit jak si snad zařizuje pozitivní výsledek testů. To by museli být všichni zúčastnění totální kreténi. A úvahy o odpočinku? Poslat tam béčko by bylo pořád lepší řešení. To, že to vytahují na druhém břehu mě nepřekvapuje, ale to že se to řeší tady nechápu.

              • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

                kalex     před 4 lety 19.12.2020 15:53 |  
                0 0

                Taky bych to odehrál třeba i s béčkem, ale vina nebyla na straně Slavie, kterou to v očích širší veřejnosti prostě poškozuje. Chyba je na straně laboratoře, takže jestli to poškozuje ji, tak je to pouze její problém a měla by přijít s vysvětlením, kde se stala chyba.

        • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

          mudrc     před 4 lety 18.12.2020 20:52 |  
          1 2

          Ja bych urcite nerval, ostatne tak jako nikdy ostatni nesleduji a nekomentuji. Toto me ale strasne bavi :-)

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      Leksel     před 4 lety 18.12.2020 19:35 |  
      3 0

      Nechali se před tím testovat v soukromý laboratoři, která potvrdila 9 nakažených, teďka je všechno jinak, prý to bylo chybné vyhodnoceno. Ve středu jsme to tak mohli mít už odehraný, to je k vzteku. https://www.sport.cz/fotbal/ceska-1-liga/clanek/1939352-koronavirus-ve-slavii-vsechno-je-jinak-hygiena-rusi-karantenu-i-izolaci-fotbalistu.html?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz#hp-sez

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        kondorr     před 4 lety 18.12.2020 19:39 |  
        3 0

        Nakrásno to může bejt pravda , ale tomuhle asi nikdo neuvěří , ale osobně nevěřim že by to Slavia nák zmanipulovala co by tim získaly.

        • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

          Leksel     před 4 lety 18.12.2020 19:48 |  
          5 0

          O manipulaci z naší strany vůbec neuvažuju, to je věc té soukromé laboratoře, taky jim tam už posílají kontrolu, ptz vyhodnotit chybně všech 9 vzorku je naprostý diletantismus. Samozřejmě pod článkem už jsou komentáře o sprostým podvodu, že i Trpiš říkal, že jsou hráči už unavený, takže tohle nebyla náhoda. Kdo chce psa bít, ten...

          • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

            witty13     před 4 lety 18.12.2020 21:27 |  
            1 6

            Hele, taky bych chtel verit ze je Slavia kristalove cista, ale reknu ti to takhle. Pro Slavii dela testy jedna laborator. Vim to, protoze je to ta sama co testovala pred Beer Sevou pro vstup do VIP, a bude testovat i ted na Bohemku. Pred Beer Sevou nikoho domu neposlali, az jsem se divil ze neni ani jeden falesne pozitivni antigeni test. A zaroven jsem videl chlapka z rad sponzoru, ktery se testu odmitl podrobit, na chlapy u vstupu byl neprijemne a drzej, nechal si zavolat clena vedeni a byl vpusten... takze jsem mel pochybnosti ohledne toho jak probihal vstup na Beer Sevu... a muzu ti rict ze mi tohle na klidu nepridalo

            • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

              Leksel     před 4 lety 18.12.2020 21:37 |  
              1 0

              Nedělám si iluze, že neexistujou prominenti, který maj "jiný zacházení" notabene zástupce sponzora, ale nevěřím, že by se tak dělo organizovaně u hráčů, z toho by koukal velkej průser. To je ta laboratoř, která teď pochybila?


              Komentář byl uživatelem upraven (18.12.2020 21:38) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

                witty13     před 4 lety 18.12.2020 21:42 |  
                2 5

                Tipnul bych si ze laborator, ktera me testovaci misto na stadionu vedle hotelu, a testovala pred beer sevou a bude testovat predd bohemkou je ta co testuje slavii standardne. Protoze Slavia to testovani do VIP plati. Kazdy kdo vi jak funguji takovehle obchodni vztahy asi tusi, ze ta laborka bude standardne testovaz i klub. Nerikam, ze to musel byt podvod, samozrejme to mohla byt nejaka velka kontaminace, ale rikam, ja tam byl taky jako zastupce sponzora, snazili jsme se dodrzet vse, a pak jsem tam byli pro smih, protoze casy objednani na test byly fuk, a meli jsme vstupovat po skupinkach - to take nikdo neresil. Takze hodne podminek na papire, realne zadne... a s lidmi na nasem patre co jsem se bavil, ta prosli testem vsichni, coz je na hrane statisticke chyby a presnosti testu. Nechci na nikoho ukazovat, jen proste na zaklade zkusenosti mam trochu pochybnosti. Ale asi lepsi neresit

                • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

                  Max1     před 4 lety 18.12.2020 22:37 |  
                  2 3

                  kolik lidí bylo tam zápase? 600? to nemůžeš ani smykem brát za věrohodný a kontrolní vzorek....na cca 20.000 testů máš 7000 pozitivních, takže čistě matematicky by v těh 600 mohlo být 18 pozitivních, když tam dáme nějakou odchylku jsme na 10 maximálně a pochybuji, že si obcházel celou VIP. Každopádně, jako větší pravděpodobnost je, že tam byli všichni negativní.

                  • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

                    witty13     před 4 lety 19.12.2020 13:30 |  
                    0 1

                    Tak z logiky veci bych predpikladal, ze ten kdo se neciti dobre tam ani nepujde, ale spise mi jde o tu chybovost antigenich testu, ktera podle testu muze byt klidne 10%, a muzu ti rict, ze jsem z falesne pozitivity u toho nestovani mel docela vitr, ptz skoncit v izolaci, poslat firmu do karanteny... proto taky nejdu na bohemku, je tam debilni kdyby, ale za ty problemy na Vanoce mi to nestoji

                  • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

                    witty13     před 4 lety 19.12.2020 13:32 |  
                    0 1

                    Mimo to, ciste matematicky, nevim jak pocitas, ale vychazelo by to pres 200 pozitivnich testu. Ale jak rikam, predpokladam ze kdo mel pochybnosti tak tam nesel, porad je to riziko...

            • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

              MKCZ83     před 4 lety 19.12.2020 09:29 |  
              0 0

              Z mýho pohledu jsou všechny různé teorie o spiknutí, pořešení a nevím o čem ještě v 99,9 % jen výplod fantasmagorů. Protože v těchto věcech by muselo jet tolik lidí, že to vždycky někdo práskne. Ať už za prachy bulváru, nebo proto, že s tím nesouhlasí. Navíc, proč by někdo dělal toto při vědomí, že se toho na 100 % chytnou média, když měl trenér prohlášení o únavě apod. Kromě toho nám to tu situaci komplikuje ještě víc. Buď šlo o kontaminaci prvního vzorku, nebo vadné testy a u druhého mohla dostat ta laborka/pracovník strach, tak z toho ve stresu a zkratu udělal znovu pozitivní vzorky. To je z mého pohledu mnohem pravděpodobnější zdůvodnění, než když Tvrdík melduje do laborky, aby mu udělala tohle, nikomu z dotčených to neřekne a oni se pak otestují a celé to praskne? Podle mě je tahle teorie dost přitažená za vlasy.

              • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

                witty13     před 4 lety 19.12.2020 12:58 |  
                0 1

                Ja jsem ale nechtel rozvijet zadnou teorii, jen jsem reagoval na Leksela, ze Slavii nepodezriva... ja jen rikam, ze si nemyslim, ze je kristalove cista, a uvadim duvody proc... konspiracni teorie take nemam rad a proto jsem zadnou nevytvarel

  2. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    Eluin (přítel SN)     před 4 lety 18.12.2020 19:38 |  
    2 0

    To je divný. Zajímalo by mě, o jakou šlo laboratoř.

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      Leksel     před 4 lety 18.12.2020 19:50 |  
      6 0

      To je na tučnou pokutu, ale spíš odebrání licence, pochybení v 9 případech je nepřijatelný.

  3. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    PetCC     před 4 lety 18.12.2020 19:40 |  
    4 0

    Tak já bych zápas ve Zlíně odehrál příští neděli, ať je to za námi :-)

  4. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    carevitchando     před 4 lety 18.12.2020 19:49 |  
    7 1

    Tady bych zvažoval podání trestního oznámení. Slavii jako značku tato kauza poškozuje a je potřeba najít toho, kdo to zavinil.

  5. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    zeleznik2     před 4 lety 18.12.2020 19:54 |  
    1 2

    Ano v úterý, v pátek ne?opravdu nevím, co si máme o tom myslet.

  6. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    Dennis     před 4 lety 18.12.2020 19:59 |  
    6 7

    Je to majstrštyk... Hráči si orazili, doléčili drobné šrámy a hurá na Bohemku. Zlín na podzim hraje tradičně solidně, zatímco na jaře je poloviční... :-))

  7. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    Nosorozec     před 4 lety 18.12.2020 20:01 |  
    4 0

    To zas budou mít média žně

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      zeleznik2     před 4 lety 18.12.2020 20:05 |  
      2 5

      Tak tak čekám na reakci od LFA, každopádně tohle není dobré řešení.

  8. Asi takto to mohlo probihat

    Mike     před 4 lety 18.12.2020 20:07 |  
    12 1

    Jarda- trenere, pry je hodne zranenych, tak ja se domluvim a laboratori a pak s hygienou, abychom nemuseli do Zlina. Trpis- tak dobre, ale ta 2 zbyla utkani musime odehrat. Jarda- to neni problem, do ctvrtka si oddychnete a pak uz muzete trenovat. Vzorky budou falesne pozitivni, to se da zkontaminovat a pak se domluvim s laboratori, ze to byla chyba a jedeme dal. Tak dost konspiraci, nejlepsi na tom je, ze spousta volu tomu opravdu veri, ze to tak bylo.

    • Re: Asi takto to mohlo probihat

      donford     před 4 lety 18.12.2020 20:15 |  
      5 1

      Tak nejvíce tomu věří tradičně ti voli za pražskou řekou, a pak ti voli za soutokem dokonce čtyř řek, Radbuzou, Mží, Úhlavou a Úslavou.

    • Re: Asi takto to mohlo probihat

      Harry R     před 4 lety 18.12.2020 21:10 |  
      6 0

      Přesně. Ale ať si to ti,co tomu věří užijou. Křivému vše rovné zdá se křivým.

  9. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    zeleznik2     před 4 lety 18.12.2020 20:09 |  
    2 9

    Bohužel pan Býček teď ve zprávách pěkně povídal, takže vlastně jsme byli zdraví, krom rodiny dvou hráčích, takže jsme si udělali z pána Svobody dobrý den, aby se nám to nevymstilo, ta Bohemka se měla taky odložit a byl klid.

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      wimpy     před 4 lety 18.12.2020 20:12 |  
      4 0

      Vždyť to říkali rovnou, že nikdo nemá žádný příznaky a že není možný mít tak rychle tolik nakažených.

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 18.12.2020 20:28 |  
      5 0

      Co to povídáš ? Býček jen vysvětlil, jak se na to přišlo, že se to dvěma rodinným příslušníkům hráče nezdálo a proto se celá rodina nechali ve středu přetestovat u dvou jiných laboratoří jak na covid, tak i na protilátky a všechno vyšlo negativní a to bylo překvapivé a proto pak šli ve čtvrtek všichni ve Slavii na další testy u jiné laboratoře a všichni testy negativní. Všude je bordel.


      Komentář byl uživatelem upraven (18.12.2020 20:29) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      Leksel     před 4 lety 18.12.2020 21:19 |  
      5 0

      Ano, to je pravda, my jsme vlastně byli zdraví, jenže v ruce jsme měli pozitivní výsledek testů u 9 hráčů, takže nastoupit nebylo možný. Že se v pátek prokázalo jejich chybné vyhodnocení není naší vinou.

  10. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    Ondráš     před 4 lety 18.12.2020 20:12 |  
    4 0

    To je bordel.

  11. .

    japhy     před 4 lety 18.12.2020 20:16 |  
    8 0

    Na jednu stranu chachá, ale stát se to erbéčkům nebo prádelníkům, asi bych se vzteknul :)

  12. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    cheero     před 4 lety 18.12.2020 20:19 |  
    6 0

    Až vzplane toaletna, tak za to může Slávka. Máme osefovany vše co jde. To zas bude keců.

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      cheero     před 4 lety 18.12.2020 20:30 |  
      4 0

      Za všechno na světě může Slavie. To bude všude v tisku a jinde. :)

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        Mrakomor     před 4 lety 18.12.2020 21:24 |  
        6 0

        To se mi docela ulevilo. Doma pořád posloucám, že za všechno můžu já!!

  13. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    hiker42     před 4 lety 18.12.2020 20:20 |  
    3 1

    Těším se na neděli, doufám že Bohemku dáme 4:0, těším se, že žebráci nám k Ježíšku budou koukat na záda. Dobře to dopadlo :)

  14. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    gazza     před 4 lety 18.12.2020 20:28 |  
    7 6

    Je to tam jasně napsané,že ślo o chybu laboratoře a výsledky byly chybné .To bylo stejně divné ,že před tím tři dny byli všichni v pořádku .Testování a vše celé co se děje kolem Covidu je jeden velký podvod ,kde jde jen o velké peníze .Jak se všichni povinně naoučkují vše skončí, pokud se ovšem zase neobjeví něco nového.

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      Leksel     před 4 lety 18.12.2020 22:01 |  
      4 3

      Ty nakažený a mrtvý moc jako podvod nevypadaj, očkování je dobrovolný a kdo chce, tak se nejdřív zeptá svýho praktika nebo ošetřujícího, zda je to v jeho případě vhodný.

  15. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 18.12.2020 20:51 |  
    3 0

    Je to tak absurdní situace, že to asi bude pravda (pochybení soukromé laboratoře), protože kdyby to byla čistě teoreticky levá, tak by to musel dělat nějaký diletant, protože nebylo nic jednoduššího, než počkat do zítřka a v klidu by se to celé uzavřelo standardní cestou … Takhle to bude každý zpochybňovat, ale pozor, ještě nemáme vyhráno, zítra jdeme na další testy a pak se teprve uvidí …


    Komentář byl uživatelem upraven (18.12.2020 21:32) . Zobrazit původní komentář

  16. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    pehacko     před 4 lety 18.12.2020 20:57 |  
    6 0

    Jen at vsichni jeci... zejmena rudy, aspon budou nervózní a zvedne jim to tep a nebudou se soustredit na sebe. Ted jen ty dva zápasy vyhrat a nazdaaaar!

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      Ondráš     před 4 lety 18.12.2020 21:45 |  
      1 6

      Zato nám tahle kauza strašně přidá na klidu a koncentraci.

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        mudrc     před 4 lety 18.12.2020 22:03 |  
        6 2

        Boze ty abys jednou videl neco pozitivne... to je zivot.

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        pehacko     před 4 lety 18.12.2020 22:06 |  
        6 0

        Kdyz si to dobre postavíme v hlave a nebudeme se debilne sebemrskat, tak nam to jen a jen muze pomoct!

  17. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    damade     před 4 lety 18.12.2020 21:33 |  
    3 1

    Doufám, že se nad touhle kauzou rudí a Mádl už pořádně vystříkali! Vidim to tak, že ta laboratoř měla nějakou vadnou/nefunkční sadu testů a my to odnesli. Vypadá to sice divně, ale nevidim jak by nám to mohlo pomoci, ta naše zranění jsou dlouhodobá, takže by nám jeden odloženej zápas byl uplně k ničemu, navíc riskovat takhle moc v době odposlechů kvůli zápase se Zlínem .... no nevim nevim, to moc realisticky nezní. Tak teda v neděli ve (skoro) plný síle pošlem klokany zpátky do Austrálie!

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 18.12.2020 22:02 |  
      1 0

      Asi opravdu chyba laboratoře, navíc, každá mince má dvě strany, pozitivní je, že si hráči trochu orazili a snad se i někdo doléčil, negativní je, že pět dní nemohli trénovat a připravovat se na zápas, navíc byli zavření na pokojích, takže skoro žádný pohyb, to moc dobré není.

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        kalex     před 4 lety 19.12.2020 01:35 |  
        3 0

        ...pozitivní je... :()
        Rozsekalo

        • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

          Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 19.12.2020 02:08 |  
          1 0

          Chvilku mi trvalo, než jsem tě pochopil, no jo, když jsem to psal, tak tahle možnost mi nedošla ...

          • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

            kalex     před 4 lety 19.12.2020 11:24 |  
            1 0

            Neber to zle. Takové malé popíchnutí. :()

            • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

              Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 19.12.2020 14:12 |  
              1 0

              Ježíš vůbec, jen mi tahle možná souvislost hned nedocvakla no ...

  18. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    1zippo1     před 4 lety 18.12.2020 21:36 |  
    5 1

    No minimálně je to velice nešťastná situace... I pro mě je těžce uchopitelné , že u stejných 9 lidí se pozitivní test potvrdil i při kontrolních testech v úterý a při přetestování v jiné laboratoři všichni negativní. A jak již tady bylo řečeno, stát se to sraltě, tak se tady čílíme všichni. A asi oprávněně.

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      pehacko     před 4 lety 18.12.2020 22:02 |  
      2 1

      Pises “lidi” tak to by se srarte stat nemohlo...

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        1zippo1     před 4 lety 18.12.2020 22:08 |  
        1 0

        Přece jim nebudeš podkuřovat. "Nadlidi" opravdu nejsou...-)

        • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

          wimpy     před 4 lety 18.12.2020 22:25 |  
          1 1

          povidloví čerti.

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      wimpy     před 4 lety 18.12.2020 22:25 |  
      1 1

      nebo překalibrovali vadnej přístroj, kterej předtím data vyhodnotil dvakrát stejně, bohužel blbě. Nějak si neumím představit laboratoř, která by na sebe tohle vzala.


      Komentář byl uživatelem upraven (18.12.2020 22:26) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        1zippo1     před 4 lety 18.12.2020 22:47 |  
        1 1

        Nevím, nerozumím tomu, určitě nechci vytvářet nějaké konspirační teorie. Jen to prostě nevypadá dobře.

  19. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    Borgetti     před 4 lety 18.12.2020 22:21 |  
    5 5

    Tak jako jsem hrozně rád, že bude Slávinka opět hrát, ale ta pachuť po tomhle je prostě znát.

  20. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    Max1     před 4 lety 18.12.2020 22:27 |  
    7 4

    že si blbečkové co fandí spartě, fetkám od botiče nebo plísni myslí, že je to náš komplot ještě vezmu, od nich inteligenci nečekám, ale že o tom takto uvažují i někteř z našich řad je silný kafe.

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      Ondráš     před 4 lety 18.12.2020 22:54 |  
      2 5

      Tak hlavně, že tady nikdy nejely spiklenecké teorie ve vztahu k rumunům, nebo Plzni:) A ne, opravdu si nemyslím, že je to komplot. Ale prostě musíš mít pro ně pochopení:) U veřejnosti nám to prostě plusové body úplně nezíská.

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        Max1     před 4 lety 18.12.2020 22:59 |  
        1 0

        jasný, ale to jsou jiný situace.....tohle je stejně ujetý, jako bych začal tvrdit, že sparta si vydupala karanténu u Opavy aby byli fit na Liberec.

        • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

          1zippo1     před 4 lety 18.12.2020 23:22 |  
          1 0

          Super přirovnání. To by ani děti z mateřské nevymyslely.

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        wimpy     před 4 lety 18.12.2020 23:25 |  
        1 1

        Má pravdu, komplotit maj na svejch fórech, ne tady. Když je to navíc naprostá hovadina...

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      Borgetti     před 4 lety 19.12.2020 00:01 |  
      1 3

      Ok, ale prostě to načasování, že zrovna v tuto dobu, kdy to přišlo nejvíce vhod se to stalo. Jako náhoda je blbec, ale nikdy nevíme a ani se nedozvíme kde je úplná pravda, jak to vzniklo. Každopádně se snažím co nejvíc věřit té náhodě ... Jinak bych si fakt přál, aby se to prošetřilo, protože to je fakt pošpinění jména Slavie.

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      Fačín     před 4 lety 19.12.2020 11:29 |  
      0 2

      Taky moc nechápu, co bysme tím jako Slavia získali? Byli jsme rozjetý, měli náskok. Takhle jsme přišli o zápas, o tréninky, navíc k tomu mohla přibýt nervozita, že jsme nemocný.. Jestli to byl podvod, tak spíš než ze strany Slavie tak ze strany nepřátel Slavie, to by dávalo větší smysl.

  21. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 18.12.2020 23:00 |  
    2 2

    Jako po pravdě stát se to estébákům nebo bídám tak se budu chovat jako oni a budu mít jasno že je to levá.Na druhou stranu si v dnešní době nedovedu představit že by do toho nějaká ta stanice šla s tím že to za nějaký bakšiš úmyslně zfalšuje a to jsem velký přítel konspiračních teorii zvláště v našem fotbale.Budu fakt rád jestli se to uspokojivě vysvětlí.I když mě to nedá a podotknu že čínská rozvědka má zajisté netušené možnosti přesahující rámec naší ligy :-))))))

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      japoko     před 4 lety 18.12.2020 23:29 |  
      2 3

      A co korejská rozvědka? Ta má určitě ještě větši možnosti!

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        kostelnivlajka     před 4 lety 19.12.2020 08:17 |  
        2 1

        nebo japonci?

        • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

          Sherudan     před 4 lety 19.12.2020 11:00 |  
          2 0

          Já bych vsadil na Putina.

          • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

            kalex     před 4 lety 19.12.2020 11:45 |  
            4 0

            A to ještě Donald neslezl z toho lustru:()

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      damade     před 4 lety 19.12.2020 00:01 |  
      3 0

      Já bych jim to možná i věřil. Po tom, co měl asi dva měsíce zpátky Pekhart naprosto jasný příznaky Covidu, ale měl snad 3x za sebou negativní test a až po čtvrtý ho měl konečně pozitivní jsem schopnej věřit naprosto všemu kolem testování, i že to 9 negativních hráčů mělo 2x pozitivní.

  22. Occamova břitva

    Cross     před 4 lety 19.12.2020 00:00 |  
    12 18

    Tohle skandální testování je jenom špičkou ledovce. Jen jsme se do toho jako Slavia připletli. A souhrou okolností nepříjemně odkryli praxi. Lid je třeba držet ve tmě, v hlouposti a v bázni. Stupeň čtyři! Covid!!! Zalezte do boudy!!!

    A miliardy se hrnou. A v rámci světa biliony. A většina končí v jedné zemi a u firem z jednoho hnízda. Pŕístroje, testy, respirátory, remdesivir, vakcíny. A bázlivý lid všude po světě čumí. Sleduje televizi. Kupuje roušky. Zalézá do bytů. Plní příkazy. Platí. A znovu čumí. A státy se zadlužují. Peníze frčí. A lid se znovu bojí. A víc se bojí. Dnes už se bojí víc než kovidu právě těch kovidových kněží, Prymulů, Fauciů, a jejich biřiců. Věř na kovid, jinak uvidíš!

    • Re: Occamova břitva

      Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 19.12.2020 00:09 |  
      10 3

      Ještě že máme tu Slavii, která teď odkryla tu celosvětovou lež. Až se to všichni dozví, bude na světě klid a mír. :-)
      Lidem chybí kritické myšlení, ach jo.

      • Re: Occamova břitva

        gazza     před 4 lety 19.12.2020 00:51 |  
        1 14

        Nesir zde coronapaniku.Pekne pujdeme jak stado ovci na ockovani a vse zmizi, jak mavnuti kouzelnym proutkem.Shrabnou se biliony a ucel je splnen.

        • Re: Occamova břitva

          damade     před 4 lety 19.12.2020 01:02 |  
          10 1

          Co navrhuješ lepšího, než se nechat naočkovat jako stádo ovcí? Žít navěky s rouškama, rozestupama, zavřenejma hospodama, už nikdy nezažít vyprodanej Eden? Nebo všechno rozvolnit a nechat na to denně umírat stovky lidí? Nešiřme zde vakcínopaniku

          • Re: Occamova břitva

            Fačín     před 4 lety 19.12.2020 11:42 |  
            1 1

            Pravda že, že se taky radši nechám naočkovat, než chodit v roušce. Ovšem je otázka, jestli mezi těmahle dvěma věcma bude někdy nějaký rovnítko. Obávám se, že ne.

        • Re: Occamova břitva

          kostelnivlajka     před 4 lety 19.12.2020 08:16 |  
          0 2

          Co navrhuješ?

        • Re: Occamova břitva

          Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 19.12.2020 11:39 |  
          5 0

          Největší nedostatky na kterých by se mělo pracovat je kritické myšlení, finanční gramotnost a znalost o historii.

        • Re: Occamova břitva

          dalislavista     před 4 lety 19.12.2020 15:02 |  
          2 0

          Ty nejsi na nic očkovaný? Ono se totiž již nyní očkuje proti smrtelným nemocem.

          • Re: Occamova břitva

            obiwan     před 4 lety 20.12.2020 08:15 |  
            0 0

            prošvihl očkování proti blbosti:))

      • Re: Occamova břitva

        Cross     před 4 lety 19.12.2020 01:38 |  
        1 6

        Radku, pokud bys věděl co je to Occamova břitva, věděl bys zároveň co je to kritické myšlení.


        Komentář byl uživatelem upraven (19.12.2020 01:41) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Occamova břitva

          Pert     před 4 lety 19.12.2020 09:08 |  
          4 2

          Pokud vím, tak to zjednodušeně znamená že pravděpodobnější je ta míň složitá varianta.
          Ve tvém vidění světa je snadnější zorganizovat celosvětové spiknutí, než připustit existenci nové choroby :)

          • Re: Occamova břitva

            Cross     před 4 lety 19.12.2020 15:02 |  
            0 2

            V mém vidění je nejjednodušší ta varianta, že - nezávisle na sobě - ti kteří na to mají žaludek jedou tvrdý byznys (třeba Berbr s jeho dezinfekce) a novináři - jako vždy - vášnivé šíří chaos a strach. Dost lidí na to naskakuje a odevzdávají své peníze těmto kejklířům a vlàda je podělaná z čísel, která právě proto musí být, a tak se vyrábějí pozitivní testy, jako třeba teď ve Slavii. Poddaní musí bÿt vyděšení, teprve pak byznys jede na plno. Typický mikropříklad je ten Berbr a jeho dezinfekce čtyřiceti šaten za deset milionů.

            • Re: Occamova břitva

              wimpy     před 4 lety 19.12.2020 15:17 |  
              3 0

              Opravdu je to ta nejjednodušší varianta? Že se "kejklíři" všech zemí, nezávisle na svých politických ideologiích domluvili a systematicky rejžují na neexistujícím nebo minimálně nikoli nebezpečném viru? A zatáhli do toho lékaře a zdravotníky všech zemí, aby fabulovali o neexistujících nemocných a mrtvých? Protože přesně to vlastně říkáš.

              • Re: Occamova břitva

                Cross     před 4 lety 19.12.2020 15:37 |  
                0 1

                Těžké případy nezpochybňuji. Ale těch těžkých případů je svět plný i bez covidu. Denně umře v Česku “na něco” průměrně 302 osob. Z toho ale Berbr nic nemá. Z dezinfekce čtyřiceti šaten v rámci hysterie mohl mít se svým kámošem deset mega. Takových případů je Česko a svět jistě plný. Tedy říkám: vyrábí se strach, který s vehemencí a invencí šíří pitomí novináři. Ke strachu je potřeba vysokých čísel. Proto se i v Česku opakované testy stejných osob, týmiž či rozdílnými metodami, počítají do denních tabulek “nově nakažených”. Slavia v pondělí přispěla 18 kusy, ikdyz realita byla nula. Covid není koordinované spiknutí. Covid je příležitost, které Berbrové okamžitě rozumí, aniž se znají. A když takový Berbr je ve vedení farmaspolečnosti, nebo je to velkovezír Prymulovič, jede se opravdu ve velkém.

                • Re: Occamova břitva

                  wimpy     před 4 lety 19.12.2020 15:44 |  
                  3 0

                  Ale to snad nikdo nezpochybňuje. Na každé krizi někdo vydělá. Jeden proto, že je schopný, druhý proto, že je podvodník. Na hysterii okolo Covidu se přiživuje spousty různých existencí. To je jedna strana mince. A ta druhá je nemoc sama. Někdy do září jsme se bavili o tom, že průměrný počet mrtvých nestoupá a že je celkem dost důvodů, pro které lidé umírají a kvůli kterým se nedělá takový humbuk. Teď už ovšem data ukazují něco poněkud jiného. Zásadní otázka je, jak by ta čísla a svět vůbec vypadal, kdyby se neudělala žádná opatření? Popravdě musím přiznat, že si nemyslím, že jsou ta opatření zbytečná.

                  • Re: Occamova břitva

                    Cross     před 4 lety 19.12.2020 15:50 |  
                    0 1

                    Opatření nejsou zbytečná, pokud se týkají ochrany osob ohrožených stářím, komorbiditami, a velkou virovou náloží (zdravotníci). Zbytek je berbrovina, která nás v souhrnu stojí stovky miliard.

                    • Re: Occamova břitva

                      wimpy     před 4 lety 19.12.2020 15:57 |  
                      3 0

                      Otázka zní, jestli zachraňuje nebo nezachraňuje životy?
                      Tyhle věty jsou strašně líbivý, ale prostě někdo mladej se nakazí v hospodě, nebo v tramvaji cestou z ní a jakým opatřením přesně bys ochránil tebou pojmenované osoby? Když přijde domu nebo ke starejm rodičům či prarodičům, případně do práce ke kolegovi s cukrovkou? Kolik jich v té společnosti může být, dva miliony?

                      • Re: Occamova břitva

                        obiwan     před 4 lety 20.12.2020 08:14 |  
                        1 0

                        Obávám se, že se odpovědi na tento konkrétní dotaz nedočkáš, protože jsi zasáhl citlivé místo:-)

        • Re: Occamova břitva

          wimpy     před 4 lety 19.12.2020 10:57 |  
          3 2

          Promiň, ale i kdybys teoreticky s tou konspirací měl pravdu, použití toho termínu by ani tak nesedělo. :-)

        • Re: Occamova břitva

          Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 19.12.2020 11:20 |  
          1 2

          Pojem jsem neznal, ale zjišťoval jsem si ho ještě před mou první reakcí. I přesto mi to přirovnání moc nesedí.

    • Re: Occamova břitva

      wimpy     před 4 lety 19.12.2020 01:03 |  
      9 3

      Mně už na ten sajrajt tedy umřeli tři známí, 33-56 let. Asi strachy, že?

    • Re: Occamova břitva

      kostelnivlajka     před 4 lety 19.12.2020 08:15 |  
      2 3

      Počítej svoje peníze, ne cizí, ta závist tě jednou zabije, jako mnoho dalších blbů

    • Re: Occamova břitva

      Pepino44     před 4 lety 19.12.2020 09:28 |  
      4 4

      Já jsem nevěděl, že covid leze na mozek, nyní jsem se již přesvědčil. Jak to léčíš, když ještě můžeš psát. Nepřeji Ti nic špatného, ale když vylezeš ze tmy a nevezmeš si roušku, tak Tě třeba něco potká. Ale nic, jsi silný jedinec (alespoň řečma), tak to dopadne dobře.

      • Re: Occamova břitva

        rak (přítel SN)     před 4 lety 19.12.2020 09:51 |  
        2 4

        Myslím si, že jsem docela tolerantní, ale když čtu Crossovy pindy, tak uvažuji, že by přece jen některé úchylné komentáře měly být mazány.

        • Re: Occamova břitva

          Fačín     před 4 lety 19.12.2020 11:32 |  
          2 1

          Jistě, cenzura nepohodlných, kde jen jsem tohle už viděl a slyšel?

    • Re: Occamova břitva

      Sherudan     před 4 lety 19.12.2020 10:57 |  
      4 5

      Mudrlante, až ti umře na Covid dobrej kamarád (jako mě, bylo mu 57, a umřel opravdu NA Covid, ne S Covidem) nebo dokonce někdo z rodiny, pořád povedeš tyhle kecy?

      • Re: Occamova břitva

        Fačín     před 4 lety 19.12.2020 11:33 |  
        5 6

        A nezabil ti tvýho kamaráda náhodou sám Cross? Určitě za to může on, protože se odmítá krčit strachy v koutku.

      • Re: Occamova břitva

        Cross     před 4 lety 19.12.2020 12:08 |  
        4 3

        Tady se notoricky nečte, nerozumí se psanému slovu. Vyfabuluje se oponentova myšlenka a pak se s ní bojuje do poslední patrony. Něco zde vysvětlovat nad rámec vyhráli jsme - prohráli jsme, je pro vybrané jedince stejně zbytečné jako házet perly sviním.
        Nikdy jsem nenapsal, ze covid neexistuje nebo že se na něj nedá zaklepat bačkorama. Pravděpodobnost takového výsledku je ovšem do věku 20 let v podstatě nulová, do věku 40 let téměř nulová a do věku 60 let silně silně nepravděpodobná.
        Postižený jedinec musí mít významnè komorbidity, tedy vysoký věk, cukrovku, tloušťku, vysoký tlak, oslabenou imunitu chemoterapií, atp. , anebo musí dostat opravdu vysokou virovou nálož. O takové lidi se bojím taky. Ale co s tím má společného třeba fotbal?

        No: Bát a děsit se musí covidu všichni. A jak vidno, ono se to daří. A komu to celé šílenství je vhod? Společnosti, anebo vybraným jednotlivcům a jejich firmám?

        Chránit se mají ohrožené skupiny, včetně nakonec i toho očkovàní. Zbytek společnosti se má nechat na pokoji. Možná to některým jedincům zde dojde za rok, možná za dva, ale možná to některým nedojde nikdy. Budou zavření ve sklepě, do konce života, budou se plížit ulicemi v masce, poslouchat ČT24 a půlku výplaty odevzdávat různým kejklířům. Může mi takových lidí být líto, ale co s tím nadělám? Kdo se bojí sere v síni.
        Všem těm, kteří se chovají přirozeně ohleduplně, pomáhají komorbidovaným, a sami se nestresují, a nedělají bílému farma byznysu hňupy, přeji pěkný den a klidnou mysl.

        • Re: Occamova břitva

          obiwan     před 4 lety 20.12.2020 08:11 |  
          0 1

          Tak pokud správně čtu mezi řádky, testování bylo příkladem praxe, kdy jsou uměle zvyšovány pozitivní výsledky, aby si boháči tohoto světa nahrabali? Je to jen o vidění světa, já ho mám jiné. Jen bych si Tě dovolil opravit, neumírají jen lidé nad 60 a mladší jen komorbiditami, v tom zkrátka nemáš pravdu, odcházejí i lidé z plného zdraví. Opravdový průšvih jsou ale nemocnice, kde personál padá na hubu (vím to z konkrétní nemocnice, žádné jedna paní povídala), únava se sčítá a nemocných neubývá. Další věc je, že spousta lidí se po nemoci vzpamatovává poměrně dlouho a někteří i s (nejspíše) trvalými následky. Jak budeme chránit ty rizikové skupiny, dokud nebude spolehlivé očkování? Lidé nad šedesát někde hermeticky uzavření spolu s těmi, kteří jsou v rizikových skupinách? Připadá mi to, že móda konspiračních teorií je velmi silná...

  23. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    tomblesk     před 4 lety 19.12.2020 02:34 |  
    5 3

    Tak tuhle příležitost si málokdo nechá ujít - cancy na toto téma by vydaly na několik povídek, z toho hodně konspiračních. Byť jsou informace skoupé a neúplné "zakopaného psa" lze poměrně přesně odtušit. Bordel a zase bordel.
    A může jít přitom jen o prosté a běžné potíže. Sám se mohu podělit. Před několika léty jsem absolvoval operaci srdce /náhrada aortální chlopně bioprotézou/. Po nezbytné době na JIPce a následné "hekárně" jsem doputoval na řádné lůžko na oddělení, kde jsem postupně prošel všechna následná pooperační vyšetření ….
    Až pak došlo na velkou vizitu … Kdo byl ve špitále ví co a jak. Službu konající lékař referoval z papírů, okolostojící moudře pokyvovali až najednou onen nebohý referující utrousil: "ale máme tady nějaký zádrhel v papírech". A ukázal velícímu velké vizity něco dle mně tajemného v dokumentaci - velitel se zakabonil, vytřeštil očka za brýlemi a jen mezi zuby procedil: "proboha, kde se to tady vzalo!", pak mi laskavě pohladil ruku a konejšil mi, abych byl v klidu, že mi nic není a jsem v pořádku - neb jsem něco žvatlal o tom, jak je mi báječně a dokonce, že mi u nich už i chutná! Tak hluboko jsem klesl! Pan doc. Tošovský tehdejší šéf kardiochirurgie ve VFN mi opět uklidňoval, že mně nic není a nemám se obávat. Jenže zvědavému a lačnému pacientovi po informacích to bylo málo a tak jsem časem odchytil lékaře s tím oč se jedná. Znova mi uklidňoval, ale nakonec jsem z něj dostal toto: laboratoř něco našla v mé moči /jakousi bakterii či co … načež jsem opáčil, že s žádnou lehkou děvou jsem nic neměl!/ Doktor se zachechtal se slovy: ještě tohle by tady chybělo - ale prostě dodal, že se chybička vloudila a jakási bakterie byla tam, kde neměla co dělat, ale není to, co jsem zmiňoval/ Načež z nařízení přednosty kliniky se děly věci, řekl bych manévry … Pak mi brali krev údajně na test ke zvolení správné skladby antibiotik a časem vše zhaslo … Jsem OK dodnes a děkuji za vše, co pro mně udělali, když mi sbírali hrobníkovi z lopaty. Konec dobrý .. no znáte, že.
    Až nakonec lapiduch, který vše zná a ví … mi řekl. No asi na špinavé zkumavce něco bylo, nebo jsi při chcaní pinďourem o něco drcnul a laboratoř hned udělala poplach / a dodal důrazně, to je tady furt a v každým špitále na denním pořádku/ a velitelé mají tudíž důvod dělat manévry. Ale laboratoř - ta je furt svatá … a to se dezinfikuje permanentně i potrubní pošta, co v nemocnici používají na předávání materiálu do laboratoře … No a nějak asi podobně to bude i v aféře "covid-19 ve Slavii těchto dnů" a vše bude jinak, což zasvěcenci a posvěcenci hojně zatím využívají.
    Už jen to, že hned v první zprávě pražské hygieny není zmínka o jakou laboratoř šlo, zní dost zlověstně.
    Inu hrůza z rejdů advokátů o poškození "dobrého jména" funguje spolehlivě! Toť Česko dnešních dnů. Pašalíky z byvších OVKSČ spolehlivě nahrazují a zastupují advokátní kanceláře. Dobrá bydla, ještě lepší palmáre a přírůstky na bankovních účtech. Komu není na blití, že? A kde jsou strážci práva na informace a podobné věci? Ti jsou zalezlí v krytu jako první a jen dál číhají na jiné blbce, inu "strážci" - to zní hrdě, že milí "bosáci a mádlíci"?
    Jen si můžeme povzdechnout při pomyšlení na reakce upřímného Chocholouška: "tento případ se stává výjimečně asi jen v jedné deseti tisícině událostí "… a zřejmě mi dáte za pravdu, že něčeho podobného se dočkáme i tady v "naší" kauze.
    Jestli něco Slavie zvládala dobře, hlavně díky vedení klubu a jeho profesionalitě , tak to byla právě korona krize i mediální výstupy z klubu. Rychlé, včasné a přesné oproti jiným - LFA atd. A tohle je najednou v prdeli, že? Někde asi létají špunty ze šampáňa - ať se z toho pos...ou - potřebují to! Takže sežrat si to musíte i s příchutí, co dodáme, holenkové! No něco známe o zákonech schválnosti a tak. Přežili jsme horší věci a o tomhle časem bude téma jen v hospodách, až bude váznout řeč!! Furt lepší, než občas zaslechnout třeba: Sralta - to je mančaft, že!
    Tady začínají nějak války o … důvěru: A tu si nenechme vzít, byť mnohým může jít na nervy. Ty ať si spolu s mindráky léčí něčím tekutým, udělají pro věc to nejlepší!
    Jen si přeji, aby tyhle události nezkazily kávu Sokratovi55 a jeho následným komentářům … Nechť mu lehká ruka na klávesách vydrží hodně dlouho!

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 19.12.2020 08:10 |  
      6 2

      Dobré ráno příteli Tomblesku.
      Nic se neboj, kávu mám a krásně voní. Sedím si tady v mé "jeskyni", Šumava je zatažená a já si moc přeji, aby dnešní testování dopadlo dobře a zítra jsme ve Zlíně hráli.
      Jako slávistu mě pochopitelně ty zmatky okolo našich testů mrzí asi tak jako všechny ostatní slávisty.
      Vycházím však z toho, že to není chyba Slavie a nepodléhám žádným demagogiím o tom, že jsme si to nějak zařídili.
      Jsme mistři ligy, jediní pokračující v evropské, poháru a tedy i pod dohledem UEFY. Bylo by úplně nesmyslné, abychom na sebe, kvůli jednomu odloženému zápasu, upozorňovali takhle hloupě a amatérsky.
      Chlimty rudé chátry a jim podobných dalších, to prostě musíme vydržet a spláchnout to do kanálu.
      Myslím si, že následující zápasy snad už odehrajeme a pokud vyhrajeme, tak se opět dočteme všechno možné i nemožné.
      Přítel Navyseals už tady velmi trefně poznamenal, že úspěchy se neodpouští. Proto Ti, kdo nám zoufale nepřejí, budou konspirovat a pindat pořád. Orel much nelapá (Maximus Decimus).
      Tady souhlasím i s Radkem097.
      Pro nás z toho vyplývá, že bychom měli hledat asi novou laboratoř, i když to třeba bude dražší.
      To je i kvůli tomu, že Slavia jede rovinu a nepotřebuje žádné Kruly......
      S úctou k Tobě Tomblesku a i k ostatním.
      Sokrates55


      Komentář byl uživatelem upraven (19.12.2020 15:27) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        tomblesk     před 4 lety 24.12.2020 04:55 |  
        0 0

        Milý Sokrate - díky!
        Tvoji reakci čtu až po triumfu v Plísni … bohužel. Ale radostí z tvých slov a optimismu jsem si šel nejdřív na hajzlík spláchnout jen tak sifonem do kanálu - v bláhové naději, že tím splachuji svinstva nakydaná na naší milovanou Slavii. Přeji dnešní Radost všem slávistům - je zasloužená, už jen za to, co jsme museli se zatnutými zuby snášet od stoupenců neúspěšných … Nashle v dalších světlých dnech naší Slavie, žel až někdy v lednu. Hlavně ať ve zdraví dožijeme!!! Fuj covidu, hajzl jeden, ať už jde do riti!.

        • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

          Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 24.12.2020 08:48 |  
          0 0

          Vážený Tomblesku:-)).
          Já vím, že jsi jeden z těch, kteří se zde v disputacích objevují už mnoho let. Ty pamatuješ mé disputace s Tantalem a dalšími, kteří sem už ani nepřispívají a je to škoda.
          I proto si Tě chovám v úctě a rád čtu Tvé názory.
          Přeji Ti hodně zdraví.
          Slavia mi včera udělala obrovskou radost.
          K Tobě s úctou
          Sokrates55

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      Sherudan     před 4 lety 19.12.2020 10:53 |  
      1 0

      Připomnělo mi to jednu legenedární kriminální kauzu. V Německu před časem řádil sériový vrah, pak byly tuším i nějaké případy v dalších Evropských státech. Nepolapitelný fantom, zabíjel lidi, mezi kterými nebylo možné najít žádnou spojitost, ale pokaždé se na místě činu našla jeho DNA. No, a nakonec se ukázalo, že nějaká slépka z firmy, která vyráběla ty stírací kartáčky, nedodržela jakési předpisy a kontaminovala celou jednu sadu svou DNA...

  24. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 19.12.2020 05:08 |  
    9 0

    Tři malé postřehy:
    1. Ptal jsem se spolužačky z gymplu, která pracuje v laboratoři a ta mi vysvětlila, že když se to stalo u 9 lidí, tak to ještě neznamená, že se ta chyba stala 9x, ale velmi pravděpodobně se to stalo jen jednou, např. chybně zvoleným postupem a pak to ovlivnilo všech 9 výsledků a pokud druhý den dělala testy stejná laboratoř a stejný člověk, tak samozřejmě nevěděl, že testy z předchozího dne byly falešně pozitivní a také druhý den udělal všechno stejným způsobem a tak mu vyšly i stejné výsledky. Její závěr: klidně to tak mohlo být, maléry v laborce se stávají.
    2. Když si čistě teoreticky představím, že bych si nějak dohodl fiktivní pozitivní testy, tak bych určitě nepožadoval nové kontrolní testy druhý den, to je moc riskantní a druhá věc, určitě bych počkal na kontrolní testy v sobotu, aby se to v klidu uzavřelo a nešťoural bych do toho dříve, to by udělal jen diletant. Takže to zase vypadá na tu laboratoř.
    3. Fanoušek Zlína se velmi podivuje nad výběrem hřiště, které jsme už měli předjednané a připravené na trénink před naším vzájemným zápasem (určitě s ohledem na standardní situace a soubojovost), protože je to nejmenší hřiště v republice: Kudlov (IV. třída) 93,5x45 metrů (a šokovalo ho to daleko víc, než nějaké covid testy). Navíc to taky znamená, že už jsme měli na zápas ve Zlíně všechno domluvené.
    https://twitter.com/orjacko/status/1340012935750574080
    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-domaci-souteze-cesky-fotbal-clanky/216015/kde-je-nejuzsi-hriste-v-cesku-na-kudlove-je-vapno-skoro-vsude.html

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      dalislavista     před 4 lety 19.12.2020 14:55 |  
      3 0

      Přesně jak píšeš. Je to logické vysvětlení, jak se to mohlo stát. A logické je i to, že kdyby se nějakým záhadným způsobem i podařilo "ovlivnit" testy (což podle mě vůbec nejde), tak se nenechají přeci po pár dnech sami přetestovat jinde! To udělali právě proto, že se jim ty výsledky nezdály.
      Jenže blbcům tohle nevysvětlíš, nepochopí ani, že jít do zápasu bez tréninku není výhoda. Oni si prostěbudou stejně myslet, že jsme si prostě odpočinuli a basta. Přitom pro nás to žádně výhoda nebyla, ještě se před vánoci celé rodiny museli nechat v karanténě přetestovat a trasovaly se jejich kontakty.

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 19.12.2020 15:27 |  
        1 0

        To první přetestování bylo dokonce druhý den (úterý) a druhé pak ve čtvrtek (po soukromém testování dvou členů týmu s rodinami ve středu, což byl vlastně takový „spouštěč“). Přesně tak, být pět dní někde zavřený v izolaci a vlastně nemít skoro žádný pohyb, to před zápasem není vůbec dobré, no snad to zítra nějak dáme. Jinak zápas s klokanem bude řídit rozhodčí Pavel Franěk z Rakovníka.

        P.S.
        Liverpool se dnes rozjel, sedm kulí jako v Sarajevu …


        Komentář byl uživatelem upraven (19.12.2020 15:28) . Zobrazit původní komentář

  25. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    Eluin (přítel SN)     před 4 lety 19.12.2020 07:49 |  
    5 10

    Ruku na srdce, stát se to těm z druhého břehu, tak si myslím, že spousta z nás má jasno..

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 19.12.2020 08:46 |  
      6 0

      V čem by měl jasno?
      Aha... takže u Slavie za to může laboratoř a u sparty by si někdo ty pozitivní testy zaplatil?
      Co tak opustit konspirační teorie a začít u toho myslet.

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        Eluin (přítel SN)     před 4 lety 19.12.2020 09:03 |  
        4 5

        Konspirace? Píši, že se někdo proti někomu spiknul? Jen se domnívám, že v případně podobně situace na Letné by se jistě vynořilo hodně slavistu, kteří by onu situaci zpochybnovali. Tomu se asi nelze divit. Fotbal jsou primárně emoce, ale přijde mi fajn si to uvědomit.

        • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

          rak (přítel SN)     před 4 lety 19.12.2020 10:01 |  
          3 0

          Já se nedivím spekulacím, ale když se jen trochu nad tím člověk zamyslí, tak dojde k tomu, že je to nesmysl, aby se to takto dělalo. Jinak, že to laboratoři ujede u nějaké sady asi není překvapující, ale při opakování už by to být nemělo.

          • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

            kalex     před 4 lety 19.12.2020 11:33 |  
            4 1

            A je ti jasné, že díky takovým chybám nás ti zmrdi ve vládě budou dál dusit? Věřím tomu, že takových chyb bylo a bude daleko víc a ne jedna (dvakrát) ojedinělá.
            Oni to ale nepřiznají a už vůbec neopraví.

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        Papol     před 4 lety 19.12.2020 09:58 |  
        9 0

        Myslím, že by bylo dobré, aby se dosud nejmenovaná laboratoř osobně přes media omluvila a bylo by po konspiracích. Stejně časem vyleze, o jakou laborku se jedná.

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        necich     před 4 lety 19.12.2020 12:05 |  
        4 0

        V tom, že to je šméčko. Ono stačilo, když Plíseň měla svého času karanténu kvůli srajdě. :) Jasně, že to je blbost.. Kdyby to byla státní laboratoř tak při velké fantazii by šlo spekulovat o tom, že: hele tady máš půl mega, uděláš chybu, dostaneš vytýkací dopis, přijdeš o pár tisíc na prémiích, škodnej nebudeš. Ale ta soukromá laboratoř bude mít nejspíše krušné chvíle...

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      Max1     před 4 lety 19.12.2020 11:50 |  
      3 0

      asi jo, ale tohle dneska nejde ochcat, zároveň odložení se Zlínem? Být to Plíseň, ještě ok, ale tohle je prostě velký risk, poškotení reputace (která i tak je teď poškozena, protože blbci), ty termíny jsou na jaře hrozivý.....čistě teoreticky, pokud budeme hrát finále poháru a EL, tak tam už teď není volný termín a hrajeme 2x týdně. Tohle je hroznej buslhit a jak píšu, je smutný, že řada slavistů si to myslí taky.....

  26. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    Fačín     před 4 lety 19.12.2020 11:21 |  
    4 8

    Další potvrzení šaškárny a manipulace s čísly.

    Ale je dobře, že jsou všichni zdraví a můžeme hrát, doufám, že si to klokan odskáče!

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      fps     před 4 lety 19.12.2020 12:12 |  
      2 5

      jojo, číslům se nedá moc věřit, a to celosvětově

  27. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    kalex     před 4 lety 19.12.2020 11:57 |  
    4 0

    Hodím to sem, ať to nezapadne.
    Požádal bych redakci, aby už bylo další OT. Je tam už skoro 1900 příspěvků. Díky.

  28. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    fps     před 4 lety 19.12.2020 12:10 |  
    6 5

    je neuvěřitelné co vše se okolo SARS-CoV-2 děje, jestli se podobné případy dějí i na celostátní a nebo na celosvětové úrovni, o čemž vůbec nepochybuji, jde jen o to, v jak velkém je to měřítku, stačí se kouknou na čínu, kde nemají žádné nakažené, což je taky neuvěřitelné, je to jedna velká fraška, na které vydělávají zainteresované firmy obrovské peníze, dneska se nedá vůbec nikom věřit
    p.s.
    je jasné že s, nebo na SARS-CoV-2 umírají lidé, ale jak moc je to s, a nebo na, se jen tak nedovíme, ten kdo umřel, a měl SARS-CoV-2, tak se prý ve velké většině nedělá pitva? tím pádem se nedá zjisti na co přesně umřel, snad až budeme moci srovnávat úmrtnost lidí v jednotlivých letech budeme vědět jak to vlastně je?

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      wimpy     před 4 lety 19.12.2020 12:15 |  
      4 1

      No ta možnost už právě je, dat sice není tolik, ale z více zdrojů a nejen u nás se dá dohledat, že zatímco až do září byla celková úmrtnost v podstatě srovnatelná s minulými roky (nevím, jak v jarní Itálii či Španělsku), od října celkem hodně stoupá. Dnes například vyšel článek o tom, že v Polsku je za listopad už dvojnásobná, než průměr předchozích let.

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 19.12.2020 13:11 |  
        5 6

        No ale otázkou je, jestli to stouplo kvůli tomu, že ti lidé umřeli přímo na Covid nebo umřeli kvůli té hysterii kolem Covidu, ať už tím, že zanedbali ostatní nemoce, prevenci, apod. nebo z celkového stresu a depresím (musí působit silně hlavně na staré osamělé lidi). Osobně odhaduji, že té druhé skupiny bude bohužel víc.

        • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

          wimpy     před 4 lety 19.12.2020 13:14 |  
          4 1

          To je samozřejmě otázka. Ale spíše, než odhady, by to chtělo nějakou kvalifikovanou studii. Neb ti nemocní s Covidem v nemocnicích jsou a dá se říci, že v létě nebyli. To je právě to slabé místo většiny konspiračních teorií, že jim zdravotníci ve všech zemích, ze kterých máme nějaké relevantní zprávy, nikde nevěřej. :-)

        • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

          Leksel     před 4 lety 19.12.2020 14:28 |  
          6 0

          Covid způsobuje respirační obtíže a zápaly plic, často kritické a hlavně u lidí s nějakou diagnózou přispívá daleko intenzivněji ke zhoršení zdravotního stavu. Osobně nevím, k čemu by byla pitva, když jedinec už se s něčím chronickým léčil a Covid jen "přispěl" k celkovému zhoršení. Podle mě u těchto pacientů je příčina úmrtí souběh základního onemocnění potencovaného tím Covidem. A kdo byl zdravý jako řípa, dostal Covid, těžký zápal plic, skončil na plicní ventilaci a zemřel, tak je příčina zřejmá. Ale věřím, že v nějakých nejasných případech se pitva jistě provádí.

      • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

        pehacko     před 4 lety 19.12.2020 15:56 |  
        3 0

        Lidi je na svete jako sracek! Kefalin!

    • Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

      obiwan     před 4 lety 20.12.2020 10:14 |  
      2 0

      To čumím, objektivní článek...

  29. Re: Testy byly falešně pozitivní, karanténa Slavie zrušena

    gazza     před 4 lety 20.12.2020 17:10 |  
    0 2

    Tak ono je to jedno, když se řeší nový covid 20 a potom bude 21 a tak dál.