V Evropě to zatím letos není ono (a i v lize přišly výpadky s Pardubicemi a výkonem mizérie s Baníkem). Jestliže o vypadnutí s Midtjyllandem se psalo, že šlo o zklamání a že výkon byl hodně ovlivněn taktikou, tak pro prohru v Beer Ševě těžko hledat polehčující okolnosti. Soupeř byl totiž na úroveň základní skupiny EL velice slabý, dokonce bych si troufl tvrdit, že slabšího soupeře Slavia od své "resuscitace" po příchodu nových majitelů nezažila. Samozřejmě s výjimkou první rozkoukávací sezony, kdy přišel krkolomný postup přes trpaslíka z Tallinnu.
Izraelci na nás vyrukovali s očekávanou taktikou zaparkovaného autobusu s rychlými brejky. Mezihra v jejich podání v podstatě neexistovala. I s tak jednoduchou taktikou a s méně hodnotnými hráči, ale dokázali proti Slavii uspět. Zápas jsme totiž prohráli takřka tragikomicky. Ač jsme snad 90 % času trávili na soupeřově polovině, tak domácím stačilo zalézt do vápna a Slavia byla bezradná, což je bohužel celkem častý obrázek proti slabším soupeřům, kteří ale mají srovnanou obranu a nedělají v ní chyby. Už jen šancí jsme si vytvořili málo a když už jsme si z té velké převahy nějakou zákonitě vypracovali, tak jsme zase byli v zakončení tradičně zoufalí. Ale koho to zrovna u Traorého a Tecla překvapuje, že? Korunu tomu pak nasadila zoufalá obrana, která dala razítko na naši porážku. Beer Ševa měla nebezpečných snad 5 brejků a dala z nich 3 góly. Plus jednou pochybně zasáhl příšerně hrající Hovorka ve vápně a jednou domácí hráč přehodil vyběhlého Koláře těsně vedle.
Jasně, jde o jeden zápas, co se vyloženě nepovedl, ale je třeba si přiznat, že ve čtvrtek to prostě byla tragédie. Skupina není snadná a ve snaze o postup je ztráta s nejslabší soupeřem samozřejmě trhlinou v plánech. Navíc trenér Trpišovský výkon týmu hodnotil až příliš eufemicky. Ano, souhlasím, že v poli nehrála Slavia vůbec špatně a že si vytvořila velký tlak. Ale co hra ve vápnech? Směrem dopředu je to slabé delší dobu a nelze nad tím přivírat oči, že to byl jen zápas blbec. Směrem dozadu je pak hodně na pováženou opětovné postavení Hovorky, který pokazil už zápas s Pardubicemi. Já chápu, že je po těžkém zranění a že se potřebuje rozehrát. A že byl minulý podzim naší oporou. Ale předtím byl podobnými kiksy v kariéře proslulý a nyní je prostě příliš velké riziko ho dávat do zápasů evropské úrovně. Zvlášť když kvůli tomu sedí skvělý talent Zima, který neudělal jedinou závažnou chybu za celý půlrok. Jediné vysvětlení by byly nějaké zdravotní problémy, ale do toho já nevidím.
Každopádně situace ve Slavii (a ve fotbalu či společnosti obecně) teď komfortní není. Tým působí mnohem více křehkým dojmem než loni či předloni. Odchody starších opor se úplně nepovedlo nahradit, a to i zejména po stránce osobnostní. Stále si kladu otázku, zda jsme byli v pozici, kdy jsme si mohli dovolit pustit s lehkým srdcem bývalé tahouny Škodu, Hušbauera či Stocha. Spolu s odchody Součka a Coufala, které byly logické, jsme tak přišli hned o pět lídrů. A snažit se je nahradit jen lehce nadprůměrnými hráči v lize Malínským, Karafiátem či Kuchtou? No nevím... Na druhou stranu tým je pořád silný a v lize by měl bojovat o titul. Je ale možné, že Evropa nám nasadí nekompromisní zrcadlo. Ale uvidíme, zápasy proti silnému Leverkusenu a Nice nám typologicky budou vyhovovat více a třeba tu budeme brzy plesat. Každopádně úbytek kvality (lídrovství, centimetrů) v našem kádru vidím. Kvituji však, že máme pojištěné top talenty jako Berana či Hellebranda a pořád máme v budoucnu kam sáhnout, i kdyby teď po dvou letech naprosté hojnosti přišlo přechodně slabší období.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Ondřej Kolář - 3 - Teď si vybírá slabší období. Chyboval v Dánsku a nepovedl se mu ani zápas v Izraeli. Zaváhal u první branky, byť větší chybu jsem osobně viděl u Hovorky. Spekulovat se dá i o tom, jestli u druhé inkasované branky neměl jít na centr. Ale Kolář je v tomto slabší a po nepovedeném výběhu proti Midtjyllandu si to asi při nejisté situaci netroufl. U třetí branky pak doplatil na své vysoké postavení v hřišti, chyba byla ale samozřejmě u Hovorky.
Ondřej Kúdela - 5 - Jediný hráč obrany, který zápas zvládl alespoň uspokojivě. Kiksů se nedopustil a krásnou rozehrávkou vyslal do velké šance Tecla.
David Hovorka - 1 - Jeho výkon byl natolik tragický, že jsem ho zmínil už v úvodním hodnocení. Hrubě chyboval u první (Kolář si podle všeho nekřikl a když vám na poslední chvíli cukne spoluhráč, tak se míč chytá hůř, tudíž ho měl odehrát jako první právě David) i třetí branky. Špatně vystoupil i u té druhé. Pochybným zákrokem pak na hranici vápna skolil protihráče po podskočeném centru (byť to asi penalta při nastaveném benevolentním metru sudího nebyla). V Evropě v současné (ne)formě nemá co dělat.
Jan Bořil - 4 - Kde ty loňské sněhy jsou... Zatímco minulý podzim měl Bořil životní formu a jeho spolehlivé výkony vygradovaly ve výborné, tak tentokrát je od začátku ročníku v útlumu. Na nadprůměr v lize to stačí, v Evropě ne. Ani dozadu není úplnou jistotou, dopředu se pak prosadit nezvládá.
Tomáš Malínský - 4 - Snažil se, ale prostě neměl kvalitu. Kolik centrů poslal do prvního protihráče nebo nepřesně mimo? Trojce se vyhnul jen povedenou poslední akcí před střídáním, kdy se uvolnil a střílený centr minul spoluhráče před prázdnou brankou jen kvůli teči. Jinak to ale byla bída a je otázkou, jestli ve svém věku a při své minulosti na evropský level vůbec stačit bude. Za mě měl povedený půlrok, ale i při něm to dotáhl "jen" na ligový nadprůměr, ale ne top. Nyní navíc dostal nečekaně prostor v základu, i když mu to od začátku sezony nejde a skoro nebyl vytížen. Není se co divit, že to na Evropu nestačilo. Bude to vůbec stačit na Slavii?
Ibrahim Traoré - 4 - Myslím si, že nezahrál úplně strašně a měl i světlé momenty, když několikrát udržel těžký míč. Ale nijak suverénně si ve středu hřiště nevedl a navíc potvrdil své zoufalé zakončení, když zahodil jasnou šanci špatnou střelou úplně doprostřed. A když proti zalezlému soupeři potřebujete kreativitu, tak Traoré na hřišti najde uplatnění těžko.
Oscar Dorley - 5 - Individuální technikou dobrý výkon, snad až na jednu bohorovnou ztrátu na vlastní půlce. Ale budu se u něj opakovat, že pro něj těžko hledám uplatnění. Dozadu není jistotou a dostává hodně karet, dopředu je pak spíš posunovač jako Traoré a u vápna soupeře je bezzubý. Je však třeba uznat, že vybojovanou šanci Tecla posunul na Traorého do gólovky velmi dobře.
Petr Ševčík - 4 - Nebyl to od něj úplně špatný výkon a ze středu hřiště byl nejkreativnější po většinu zápasu (i když Oscar a Traoré je v tomhle směru slabí konkurence), zahrát umí ale mnohem líp. Finální přihrávku či zakončení vyprodukovat nezvládl a nepřesností a ztrát neměl málo. Čtyři plus.
Lukáš Provod - 5 - Chyboval u první branky, když nezachytil náběh, i tak ale měli centr zpacifikovat Kolář nebo hlavně Hovorka. Ve druhé půli se vykoupil, když dokázal vyrovnat. Šlo o pozici, ze které by se mělo skórovat, ale u nás to není pravidlem a Provod alespoň ukázal Teclovi s Traorém, jak se to dělá. I on ale v nedávné době zahrál několikrát o dost lépe, toto byl čistě průměrný výkon.
Petar Musa - 4 - Zápas mu nesedl. Z hlediska nasazení to bylo ok, ale je otázkou, jestli to nakonec nebylo kontraproduktivní. Musa se totiž často nacházel mimo pokutové území, kde je přitom nejplatnější.
Stanislav Tecl - 5 - Po jeho hattricku proti Budějovicím jsem v nadsázce psal, že "slepý holub našel zrno", za což jsem to od Standových fanoušků trochu slízl. Bohužel se ukázalo, že jsem měl pravdu a Tecl je od té doby tradičně zoufale neproduktivní. V Izraeli to potvrdil zahozenou gólovkou za stavu 0:0. Tentokrát ale asi půjdu trochu proti proudu a za výkon ho plísnit nebudu, protože podle mě patřil mezi naše lepší hráče a líbil se mi víc než Musa. Skvěle se ve vápně vymotal z obležení protihráčů a s asistencí Oscara tak vytvořil tutovku Traorému. Při vlastní šanci si pak míč ukázkově zpracoval do úniku. Jen zase to zakončení...
Nicolae Stanciu - 6 - Překvapivě zůstal na lavici a když přišel na hřiště, tak byl hodně zakřiknutý a nevýrazný. Povedenou asistencí se ale dostal do zápasu a pak již hrál dobře. Je ale chyba, že neproměnil přímák z ideální vzdálenosti za stavu 1:1. Od toho jsme ho kupovali a Stanciu se od svého příchodu takto prostřelil jen chybujícího Laštůvku, což je velmi málo.
Lukáš Masopust - 5 - Výrazněji nezaujal, ale neměl na to tolik času a by přeci jen lepší než nepřesný Malínský, tak dávám průměrnou známku.
Jan Kuchta - 5 - Na první pohled se více neprosadil, ale neřekl bych, že za necelých 40 minut nějak více zklamal. Minimálně velmi dobře zrychlil hru před naší vyrovnávací trefou. Ale obecně si jeho přestupem nejsem vůbec jistý. Beru, že se hodí do našeho systému, ale podobně jako u Malínského se ptám, zda někdy bude mít na Evropu či na to být top útočníkem v lize. Tolik potenciálu v něm bohužel nevidím...
Abdallah Sima není hodnocen, protože hrál příliš krátce.
Komentáře (92)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Alanor (admin) před 4 lety 24.10.2020 13:00 |Jinak v článku chybí, že je legitimní si říct, že třeba ono oslabení mužstva přišlo záměrně s ohledem na finanční stránku klubu. Rozpočet se výrazně snížil a pokud to bylo třeba, tak je samozřejmě lepší trochu snížit kvalitu a mít jistou budoucnost, než riskovat a pak třeba padnout na úplné dno. Ale jistý ústup ambicí (v lize být vždy první a touha udělat díru do Evropy) zaznamenávám a trochu mě mrzí. Přeci jen jsme si žili svůj sen a člověk se toho těžko vzdává. Ale dlouhodobá stabilita je přednější a myslím, že ty mladé máme opravdu zajímavé, takže i kdyby menší ústup nastal, tak za pár let zase může být hojnost. :)
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Droosy před 4 lety 24.10.2020 13:35 |jj, taky jsem chvíli myslel, že by Slavia mohla lize třeba 5 let dominovat s 5 tituly v řadě (něco jako Razgrad v Bulharsku, Salcburk v Rakousku, Juventus v Itálii, nebo PSG ve Francii) a trochu historicky stáhnout Spartu a hrát třeba podzimy v LM a na jaře pokračovat v Evropské lize.......ale bohužel, realita je taková, že česká liga je přestupní, takže kvalitní tým spolu dlouho nevydrží a musí se rozprodat, takže nejlepší tým ligy defacto začíná skládat každý rok od začátku a kvalita jde postupně domů. Pak třeba zase vylítne tým, u kterého hráči hrají dlouho spolu, ale nedařilo se jim, takže o hrače nebyl zájem (třeba teď Sparta), té taky brzy rozprodají mladíky Hložka, Karabce atd. a spadne na naši úroveň - to je koloběh českého fotbalu
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 24.10.2020 14:03 |Rakouská nebo bulharská liga není přestupní stanicí?
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
vojtanic26 před 4 lety 24.10.2020 17:27 |Přestupní samozřejmě jsou, rozdíl je v tom, že Salzburg má partnera, kterému žádný jiný rakouský klub konkurovat nemůže. V Bulharsku (teď mě prosím nekamenujte) kromě Razgradu není klub, který by se v posledních letech prosadil v Evropě. A bohužel si musíme přiznat, že do zatčení Berbra jsme měli v naší lize silnou konkurenci ze strany Plzně výsledkově (uvidíme co teď) a díky Křetínskýmu Spartu finančně, tedy budovat si pozici hegemona, který za pět let udělá pět titulů je pro nás mnohem těžší než pro Salzburg nebo Razgrad.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
wimpy před 4 lety 24.10.2020 17:30 |V ideálním případě máš posty zdvojené téměř srovnatelnou kvalitou, prodáš jednoho, naskakuje ten, který čekal na příležitost a kupuje se mu perspektivní konkurence.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
SirCohen před 4 lety 25.10.2020 08:22 |Tak to teď skoro máme, srovnatelná kvalita a konkurence, třeba Tecl-Kuchta :)
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
wimpy před 4 lety 25.10.2020 09:23 |O tom mluvím, až si Tecla stáhne WHU, bude hrát Kućhta a naskakovat Sima. :-)
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
SirCohen před 4 lety 26.10.2020 08:48 |A co ten Sima, nebude lepší Kuchtu rovnou přeskočit a možná ani nečekat, až si Tecla ten WHU stáhne? Nebo udělat deal Tecl za Antonia a ani nám nic nebudou muset doplácet?
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Fačín před 4 lety 26.10.2020 08:54 |Mohli by přihodit Bowena a Rice a my jim na oplátku necháme Masopusta s Traorém?
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
jiras_ před 4 lety 25.10.2020 12:02 |OK, šetříme, ale na to se nemůžeme vymlouvat, páč pořád je to finančně úplně někde jinde, než zbytek ligy s výjimkou sralty. A hráče za 100 mega jsme nikdy nekupovali pravidelně ani to nebylo v plánu. Nakonec ani Stanciu není to, co bych si od někoho s jeho cenovkou představoval. Problém je, že za poslední 3 přestupová období jsme přivedli spoustu plonkových hráčů, pak nám kvůli pár milionům nevyjde posila na pravého beka. Už jsem to tu jednou psal, nebudu zase, to si každý dohledá a srovná příchody vs. posily vs. hvězdy. Do toho i řekněme ne úplně pochopitelné tahy trenéra a špatná forma až moc hráčů a jsme kde jsme.
Zase na druhou stranu když přijdeme o nejlepší stopery ligy, nej DM (a náhrada za něj odešla vlastně ještě před ním), nej pravého beka, zbavíme se dvou lídrů kabiny, to prostě jde tým dolů ať se trenér třeba přetrhne.
A ti mladí - no koupili jsme jich spoustu, pak nám půl roku seděli na lavičce, ztratili formu a teď jsou na hostování. Vrátí se a co, budou se sehrávat, zvykat si na systém? To je nám tak nějak k prdu, když to řeknu upřímně. Nějaké pokusy na jaře byly, ok, nebyl to ideál i od zkušených, ale jestli jsme chtěli zapojit mladé, tak se to nemělo opustit po půl roce, Zima neudělal nic špatně a sedí, Hellebrand na lavičce Slovácka je nám k ničemu, Tijany taky mohl naskakovat, ale tam to chápu, takovej pokles Hovorky asi nikdo nečekal. Obranu drží Kúdela, který nebyl a není rychlík, občas si pak musí pomoct faulem a na jaře mu je 34, s ním nejde moc do budoucna počítat a když přestane stačit, tak se nelze zlobit, věk nezastavíš.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Karel13 před 4 lety 24.10.2020 13:20 |Poprvé jsem dal všem stejnou známku 3, kro,mě Koláře - 2 a Hovorky - 1. Jinak jsem s lítostí vzpomínal na komentátory O2, protože tohle bylo tedy úplné dno, kdy si tam dobu plácal nesmysly a co se dělo na hřišti jej vůbec nezajímalo ...
Komentář byl uživatelem upraven (24.10.2020 13:21) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Karel13 | NOVÝ před 14 minutami 24.10.2020 13:04 | 0 0 upravit reagovat
Poprvé jsem dal všem stejnou známku 3, kro,mě Koláře - 2 a Hovorky - 1. Jinak jsem s lítostí vzpomínal na komentátory O2, protože tohle bylo tedy úplné dno, kdy si tam dobu plácal nesmysly a co se dělo na hřišti jej vůbec nezajímalo ....
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
fps před 4 lety 24.10.2020 15:22 |já to tedy nejenom s komentátory zápasu vidím úplně opačně, nic horšího než O2TV není, celí zápas tam žvatlají o tom kam naší hráči přestoupí, nebo z nich padají bulvární nesmysli, také ten blb ze CNN Prima NEWS co je ve studiu při LM, něco strašného, také kvalita obrazu na O2TV je velká hrůza, nebo při větším zájmu se nedá na O2TV ani přihlásit, od té doby co O2TV skoupila skoro všechna vysílací práva na fotbal a hokej pro ČR je to v háji, nedostatečná dostupnost, nedostatečná kapacita, jen v IPTV
Komentář byl uživatelem upraven (24.10.2020 15:23) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
já to tedy nejenom s komentátory zápasu vidím úplně opačně, nic horšího než O2TV není, celí zápas tam žvatlají o tom kam naší hráči přestoupí, nebo z nich padají bulvární nesmysli, také ten blb ze CNN Prima NEWS co je ve studiu při LM, něco strašného, také kvalita obrazu na O2TV je velká hrůza, nebo při větším zájmu se nedá na O2TV ani přihlásit, od té doby co O2TV skoupily skoro všechna vysílací práva na fotbal a hokej pro ČR je to v háji, nedostatečná dostupnost, nedostatečná kapacita, jen v IPTV.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
wotlemburg před 4 lety 24.10.2020 13:34 |Kdo má O2TV tak dávají West Ham - Man. City.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Slávista 51 před 4 lety 24.10.2020 17:17 |To mě nesmí do baráku, koukám na - hesgoal.com, mygoaltv.com, zadarmo.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
tobro před 4 lety 24.10.2020 23:21 |- to mi/mně nesmí -
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
damade před 4 lety 24.10.2020 13:49 |Víceméně souhlasim, Hovorka si ale 1 nezaslouží, stejně jako někdo psal po Frýďově výkonu s Interem - já si výkon za 1 představuju o hodně jinak. A nechápu proč dostal Standa v hlasování trojku, pro mě to byl jeden z našich nejlepších hráčů, určitě v top 5.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
gazza před 4 lety 24.10.2020 14:35 |Coufal,Souček,Antonio gól a WHU vede nad City. To se to hraje když v šestnátce nečíhá Trpišovského kůň ,zabijácký Staník Teclů .Jinak hodnocení Kolář měl mět také za1 Traore ,Malina a Tecl max za 3
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Slávista 51 před 4 lety 24.10.2020 17:18 |I ta remíza, je pro ně velmi cenná.
RE:
tobro před 4 lety 24.10.2020 19:17 |Je to tak https://www.whufc.com/news/articles/2020/october/24-october/goals-west-ham-united-1-1-manchester-city
U obou gólů klíčoví aktéři +/-. Je třeba v klidu si rozfázovat. Zbytek mančaftu je takovej, no, však víte.. ;-)
P.S.
Už vidím, co by teclík "udělal" při té šanci. Pád na záda na obránce, následné rozhazování rukama, dožadování se penalty poté, co hra by už byla někde za půlkou a ... ;-))
https://sport.aktualne.cz/fotbal/zahranici/soucek-s-coufalem-zaskocili-i-guardiolu-west-ham-se-citizans/r~fddfd37215fc11eb842f0cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=sportbox&utm_content=default&utm_term=position-0&utm_campaign=Sport
Komentář byl uživatelem upraven (24.10.2020 19:28) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Je to tak https://www.whufc.com/news/articles/2020/october/24-october/goals-west-ham-united-1-1-manchester-city
U obou gólů klíčoví aktéři +/-. Je třeba v klidu si rozfázovat. Zbytek mančaftu je takovej, no, však víte.. ;-)
P.S.
Už vidím, co by teclík "udělal" při té šanci. Pád na záda na obránce, následné rozhazování rukama, dožadování se penalty poté, co hra by už byla někde za půlkou a ... ;-))
.
Skrýt původní komentář
Re: RE:
obiwan před 4 lety 25.10.2020 20:11 |Když už se tak úspěšně trefuješ do Tecla (a bohužel si to tak nějak zaslouží), viděl jsi dvě tutový šance Sterlinga? Taky neproměnil...
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
vojtanic26 před 4 lety 24.10.2020 17:38 |Myslím, že hodnocení je trefné. Jak už tu někdo odkazoval na Frydrychův výkon s Interem, myslím, že Hovorka jej dokázal bohužel překonat, už jen pro to, že přeci jen Frydrychovi k chybám pomohl Lukaku, zatímco Hovorka je vytvořil vyloženě sám. Přijde mi, že má obrovský problém s motivací do zápasů, ve kterých bychom měli být favorité vždyť to nebyla první ležérní ztráta míče, kterou předvedl. U Koláře jsem byl z výkonu poněkud roztrpčený a nějak jsem nevěděl co si myslet, ale potom, jsem viděl Liberec a Nguyena který nechyboval u žádného centru a sbíral je mezi hráči, sbíral je na hranici velkého vápna. Shrnuto vybíhání pro balon na půlku do kombinace Kolářovi jde, teď ještě zamakat na vybíhání, které by mělo být pro brankáře samozřejmostí.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Akuls před 4 lety 24.10.2020 17:56 |Hodnocení zápasu v pořádku. Také mne překvapilo kolikrát JiT použil v pozápasovém hodnocení slovo skvělý, skvělá, skvělé. Podle mne ho neměl použít ani jednou. Také mne štvou bídné trestňáky Stancia atd. Trochu bych se jen zastal Bořila, hráli jsme v rozestavení 3-5-2 a pro ofenzivního levého beka, či jak se dnes říká halfbeka, je přece jen hrát jednoho ze tří stoperů trochu nezvyk. Podle mne patřil v našem týmu k těm lepším a podprůměrnou známku si nezaslouží.
Přitom Beer-Sheva podala o třídu horší výkon než proti Plzni, tam to bylo na stŕely na branku 12:11. Bylo vidět, že polovina týmu je po Covidu-19, pokud ho dokonce stále ještě v sobě nemá, a přesto to na nás stačilo. Hrajeme pomalu, stereotypně, bez momentu překvapeni, bez nápadu. Jen obehrávat obranný blok soupeře nemůže vést k úspěchu. Rychlý přechod do útoku, náběhy za obranu, průnikové přihrávky, rychlá kombinace v pohybu na jeden dotek, přesné narážečky na třetího, přesné centry z křídla, nebezpečné zahrávání útočných standardek atd., jsou pro nás nyní španělskou vesnicí. No a bídná produktivita při proměňování šancí, to už je náš evergreen. Nyní si už ale nejsme schopni, ani proti průměrným týmům, vypracovat dost opravdu vyložených šancí. No a při množství nevynucených ztrát i v přechodové fázi, žákovských chybách obránců a brankáře, riskakntí hře obrany bez zajištění se nelze divit, že to pak dopadne tak jak to dopadlo.
Holt odešla kvalita a přišla kvantita. Na lavičku, tribunu či hostování máme hráčů dost, na hřiště do základní sestavy už to ale tak slavné není. Pokud ale JT v podcastu říkal, že CITIC sice na úspěchy tolik netlačí jako loni Sinobo, ale Slavia ze svých ambicí ve fotbalové Evropě i v lize v žádném případě neslevuje, tak to bez příchodu hotových hráčů ze zahraničí nepůjde (pravý bek, DZ a střelec).
Každý zápas je sice jiný, ale když jsem viděl jak Bayer Leverkusen ve čtvrtek rozebral ve francouzské lize dost slušně hrající OGC Nice, tak se příštího týdne dost bojím.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
jose01 před 4 lety 24.10.2020 19:18 |Viděl jsem naštěstí jen druhej poločas, ale hodně mě teda vytáčel Dorley. Snad 90% jeho přihrávek bylo krátkejch, takže místo aby spoluhráči v klidu rozehráli, tak je zbytečně dostával pod tlak. Takže max 3. Fotbalu zdar a slavii zvlášť.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
wimpy před 4 lety 24.10.2020 19:36 |Když už to píšeš, chvílema jsem měl pocit, že jako předposledně v Liberci, byla tráva vysoká a míč se brzdil. Což neříkám jako nějakou výmluvu, jen jsem si na to vzpomněl, když si psal o Oscarovejch krátkejch přihrávkách.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
jose01 před 4 lety 24.10.2020 20:13 |teď mě neberte za slovo, ale tuším v Lensu (nebo nějaká Itálie) jsme si taky nepřihráli, prej byla tak hustá tráva, že jsme na to nebyli zvyklí, ale to je pravěk
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
pipe1980 před 4 lety 24.10.2020 21:20 |No, k tomu se dá říct jen
Dobrá práce soupeře
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
dalislavista před 4 lety 25.10.2020 09:15 |V Lensu jsem byl s vyhrálo se. Hráli jsme, pokud si pamatuju, dobře. Že bychom si tam nepřihráli kvůli trávníku si nevybavuju.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Leksel před 4 lety 24.10.2020 21:31 |Tak vidíš, já v tom zmaru, jsem právě u Oscara viděl sem tam nějakou pohlednější akci, ale celkově to bylo dost málo.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
obiwan před 4 lety 25.10.2020 20:08 |Já právě u Oskara viděl něco, co ostatní nemají, nečekané řešení, to nám proti autobusům chybí. Ale je jasný, že s Houšťou v zádech si nějaký velký kudrlinky dovolovat nebude. Každopádně do něj docela vkládám naděje, protože kreativita většině našim domácím klukům úplně vlastní není...
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
wimpy před 4 lety 25.10.2020 20:37 |Nečekaná řešení měl ale i Hovorka a ta Oscarova k ním maj občas blízko. :-)
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
obiwan před 4 lety 26.10.2020 12:37 |Bohužel musím říct, že Hovorkova řešení začínají být čekaný, aspoň teda pro soupeře, viz třetí gól v Izraeli:-)
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
wimpy před 4 lety 26.10.2020 12:53 |Ten třetí se dá pochopit, prostě si byl příliš jistej a nevěděl o chlapovi za sebou, ten první je mimo jakékoliv fotbalové myšlení.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Leksel před 4 lety 25.10.2020 22:40 |Právě se mi na na něm líbí, že situace neřeší tradičním "okoukaným" způsobem, ale často nějakou parádičku např. obhozením, krátkým přelobováním protihráče a postupuje dál. Trochu mi připomíná ty brazilský "hračičky". Vidím v něm perspektivu, i když samozřejmě někdy něco pohnojí, ale ta fotbalovost a hravost v něm je.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
kapitan.pisoar před 4 lety 25.10.2020 19:37 |Tak zrovna Oscar patril k nasim lepsim hracum a jeden z mala, ktery alepson neco zkousel vymyslet. Bohuzel na to, aby to vzal na sebe je jeste mlady a asi se i bal aby ho pak JT zas neposadil, protoze nejspis nepatri do skupiny vyvolenych u kterych je jedno jak hraji, ale zaklad maji jisty...
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Leksel před 4 lety 24.10.2020 21:27 |Až na Masopusta a Stanciua, kterým jsem dal o bod méně, jsem se trefil.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 25.10.2020 09:47 |Smyslem hodnocení hráčů snad není trefit se. Nepleteš si to s tipovačkou? :-)
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Leksel před 4 lety 25.10.2020 11:18 |To je zajímavý, že ti dosud nevadilo, že se tady běžně píše, že třeba někdo dal tomu a tomu o bod míň nebo víc, ale jinak má hodnocení stejný. Stejně bys mohl tvou logikou namítat, proč se do hodnocení píše o ohlasech na výkony Součka a Coufala a vidíš, já s tím souhlasím a ani by mě nenapadlo se nad tím pozastavovat. Ale máš-li tu potřebu, tak máš na to samozřejmě právo.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
vlk30 (přítel SN) před 4 lety 24.10.2020 21:42 |Koukán u Hovorky s jedničkou nejsem sám.Jinak jsem daval vsem lepší hodnocení asi tak o bodík,protože dát ty šance vyhrálo by se celkem v pohodě hra zase až na ty debilní chyby nebyla tak tragická.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
eye před 4 lety 24.10.2020 23:17 |Já doufám, že v zimě přijde Bah nebo Condé, nebo oba nebo někdo jiný na tyhle pozice. Hráčů sice máme dost, ale ne na krajní obránce (jen Zelený a Kosek) a na střed jen Hromada (a Červ, ale ten asi až později). Kdoví jaká situace bude v zimě, ale pokles cen hráčů bych čekal, ty výpadky příjmů z práv, ze vstupného a navíc i z peněz od sponzorů (dost firem bude v potížích) bude třeba nějak nahradit. Pak bude milion eur zlatej, i když před pár měsíci by na to nepřistoupili. Souhlasím, že dopředu máme na hostování šikovné, talentované kluky (plus Tijani), fakt nemám obavu. Navíc Beran je namotivovaný plus se otrká v EL. A kdo má béčko v EL? Nikdo! Takový luxus máme jen my.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
bongor před 4 lety 24.10.2020 23:39 |Obrovská pochvala pro Součka s Coufalem. Exslávistům se klaní britská média i fanoušci
Ve West Hamu si musí gratulovat, jaké geniální tahy udělali, když ze Slavie podepsali nejprve záložníka Tomáše Součka a po něm obránce Coufala.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
eye před 4 lety 25.10.2020 00:06 |jj, s těmahle hochama to před rokem vypadalo jinak. Ale Olayinka taky hrál v LM dobře. Chtěl jsem to zmínit, ale jednak už jsem to měl dlouhý a jednak se to tak nějak rozumí samo sebou - i když ne všichni to podle mne berou tady v úvahu.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Leksel před 4 lety 25.10.2020 00:27 |V tak prestižní soutěži to je nádhernej pocit slyšet na sebe takový chvalozpěvy, je to povzbuzující a zároveň zavazující se ještě posouvat dál. Zatím se klukům ten vstup daří náramně a je vidět, že jim to tam sedí. A už mlčím, jsem pověrčivej.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
kapitan.pisoar před 4 lety 25.10.2020 19:39 |Tak Cuf na jeden gol nahral, ale vyrovnavaci gol zase zavinil, kdyz mu utekl jeho hrac, ktery pak centroval na gol..
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
gazza před 4 lety 25.10.2020 02:54 |Tak na tohle hodnocení se dobře kouká https://www.fotmob.com/livescores/3411407?status=finished
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
gazza před 4 lety 25.10.2020 02:55 |Coufal 7,7 nejlepší z WHU
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
kapitan.pisoar před 4 lety 25.10.2020 19:40 |Tak to je celkem zajimave, vzhledem k tomu, ze vyrovnavaci gol jde za nim...
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Betynka58 před 4 lety 25.10.2020 13:12 |Se známkami víceméně souhlasím, jen bych naopak u prvního gólu viděl primární chybu u Koláře. Myslím si, že v takovéto situaci by měl míč mít především brankář, už jen proto, že Hovorka byl čelem k bráně a dost vážně tedy hrozil vlastní gól. To, že si Kolář nekřikl, považuji za velkou chybu.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
obiwan před 4 lety 25.10.2020 20:04 |Pro mě byla Kolářova druhá branka, míč letěl dlouho, měl jednoznačně vyběhnout:-(
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Leksel před 4 lety 25.10.2020 23:25 |Bohužel to vybíhání na centry mu nejde, viz vyrovnávací gól Midtjyllandu, tady ho tlačí bota a trenéři brankářů by se na to měli zaměřit. Pro komplexního brankáře je to velký hendikep.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
iwanowicz před 4 lety 26.10.2020 09:25 |Fakt me baví, jak naprosto neuvěřitelný Hovorkovi chyby se tu snažíte hodit na Koláře. :) Hovorka byl především celem k mici a mohl ho úplně jednoduše odklidit, pustit to na malým vapne takhle za sebe, to se nevidí ani u nás v pralesní lize.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
puchy před 4 lety 27.10.2020 09:31 |Tak možná ani v pralesní lize by si gólman nekřikl.... čelem k míči byl, ale na vlastní bránu! Co je podle Tebe jednodušší, hlavičkovat riskantně mimo bránu na roh, nebo v pohodě lapit merunu do koše?!
A při druhým si to mohl v pohodě stáhnout ze vzduchu, kdyby ovšem pokračoval v pohybu!
¨Fakt mě nebaví, jak naprosto neuvěřitelný Kolářovi chyby snažíš hodit na Hovorku¨ i když hrál příšerně.....
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
jose01 před 4 lety 25.10.2020 14:02 |Nějak to vypadá že komunikace v obraně vázne, viz první gól. U třetího myslím že nikdo na Hovorku nekřikl "záda", takže možná ani nevěděl že je hráč tak blízko a Kudela mu neměl ani nahrávat. A to vracení nevracení Koláře do branky bylo taky na román.Ten už je tak málo ve vápně, že ani neví jak se tam pohybovat. Druhá věc je kdo z našich by v té situaci u třetího gólu tu branku trefil?
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
tobro před 4 lety 25.10.2020 15:55 |Máš recht. K hypotetické otázce na konci Tvého postu. Imho buď šéva, nebo provo.. ;-)
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Cross před 4 lety 25.10.2020 15:57 |Za dvěmi prohrami v Evropě samozřejmě jsou i individuální chyby...ale ty také vyplývají z dosud neznámé atmosféry a nebývalé míry bohorovnosti, která utkáním předcházela. Kdo viděl obě Preview, musel si všimnout nezdraveho sebevědomí Houšťky, a nakonec i i Trpiše, kteří nás opakovaně přesvědčovali jak máme soupeře přečtené a jak je dáme. Přečtené nás měli soupeři. My hráli víceméně na náhodu. A to i v Ostravě.
Když jsou bohorovní trenéři, je bohorovný i Hovorka, Kolář, tihle dva určitě. No a pak ta strategie...
Doporučuji trenérským mágům spadnout z hrušky dolů a začít zase reálně uvažovat. Skromnost, zodpovědnost, erudice, výkon. Dost už machrování.
Re:
tobro před 4 lety 25.10.2020 17:17 |Dal jsem Ti plus, nicméně propříště prosím - dvěma prohrami -
Jedná se o tzv. duál (dvojné číslo); tohle je velké fuj. Děkuji.. ;-)
https://cs.wikipedia.org/wiki/Dvojn%C3%A9_%C4%8D%C3%ADslo
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
kapitan.pisoar před 4 lety 25.10.2020 19:44 |Hodit nase prohry v Evrope na "individualni chyby" by bylo moc jednoduche a hlavne nebezpecne! Ve vsech trech zapasech jsme selhali jako tym a to hlavne vinnou spatne stanovene taktiky, ty individualni chyby byla spis takova tresnicka...
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Papol před 4 lety 26.10.2020 09:43 |Individuální chyby, to nebyly třešničky, ale přímo třešně
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
obiwan před 4 lety 25.10.2020 20:02 |Já se obávám, že jsme tak trošinku "zrudli"...do Izraele jsme jeli jednoznačně pro tři body, jako by snad soupeř ani nesměl klást odpor. Věřil jsem, že tenhle tým pod tímto trenérským štábem ani nepomyslí na velkohubá prohlášení a ono ejhle...Takže trocha namyšlenosti a k tomu bych dodal, že nám zřejmě chybí ta hladovost, která nás zdobila po letech temna:-(
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
zeleznik2 před 4 lety 25.10.2020 19:38 |No Tecl hodnocení 5?ikdyby nic tak zahodil 1000% šanci. Takže za mě souhlas se Spartem se známkou 3.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
kapitan.pisoar před 4 lety 25.10.2020 19:45 |Vzdyt hral "skvele" a plnil si pokyny :D
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Lukavo před 4 lety 26.10.2020 06:19 |Byl horší než Musa?
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Ragnarok před 4 lety 28.10.2020 19:28 |Tecl plnil pokyny. 8.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
sasky před 4 lety 26.10.2020 11:06 |Hlavní problémy vidím v naší hře dva. Jednak je hra děsně statická. Na to, že Trpišovského vzor je Klopp, tak hrajeme spíš takovou házenou okolo bránícího soupeře, strašně nám trvá přechod do útoku, který zazdíme nějakou přihrávkou do strany nebo dozadu. Otázka je, jestli na rychlý přechod do útoku vůbec máme hráče? Druhým problémem je zoufalá neforma klíčových hráčů - Hovorka, Ševčík, Kolář, hodně se hledá i Bořil, Stanciu. Útočníci bohužel nejsou tahoví, kdy by mohli dostat přihrávku do volného prostoru a jít tak do brejku, do přečíslení. A na nějaký ťukec bohužel nemáme herní kvalitu. Co se nám dařilo vloni - přenesení hry z jedné strany na druhou, to ve hře nyní také moc nevidím a obávám se, že po odchodu Coufala jen tak neuvidíme. Momentálně mi dělá radost akorát stoupající hvězda Provoda. Nezbývá než doufat, že Ševa, Béřa, Hovorka se rychle dají dokupy. Nevěřím tomu, že loňské výkony v lize i LM ze strany zejména Hovorky byly náhodné. Všichni musíme spadnout z hrušky dolů, začít poctivě dřít, hrát celoplošný fotbal a zkusit zrychlit přechod do útoku. Uvidíme, jestli nás zase jako na jaře pauza trochu nakopne. Ono to může klidně přijít už s Leverkusenem. Zápasu v Izraeli je škoda, nyní bude těžké hrát o postup do jara, nicméně bychom se měli soustředit hlavně na ligu, uhrát titul, zapracovat hráče, rotace je celkem velká. Sehnat v zimě nějakého kvalitního krajního beka, pokud tam Jindra nevrátí Holeše (a věřím, že by to zvládl). Traoré by měl podle mě spíš být střídající hráč. Takže post defenzivního záložníka máme bohužel neobsazený (Laco nevím, Traoré je momentálně mimo, Holeše bych viděl spíš na tom beku a Oscar to hrát nemůže, protože jeho bránění je buď špatné, nebo žluté). Jedině snad ten Laco, ale nahradit Suka je nadlidský úkol.
Jako zápas byl tragédie (Dánové i nyní Hapoel), ale zase bych to neviděl tak černě. Pokora, srovnat hlavy a bude zase dobře ;)
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 26.10.2020 12:04 |Nesleduje někdo Duklu? Jurij Dinaburskij měl rozhovor pro Baníkblog.cz, kde narážel i na možnou náhradu za Součka.
''O Kozmovi (25 let, 183 cm, 73 kg) se ví hrozně málo, je to šestka která hraje u nás na Dukle, ale je to hráč jediný v českém fotbale schopný nahradit Součka, to co dlouhodobě hledá Trpišovský. Je to defenzivní šestka, která pokryje obrovský objem hřiště a ještě k tomu umí hrát fotbal. Vloni absolutně nejlepší hráč druhé ligy. Nabídky, které přišly, nebyly úplně dostačující, protože opravdu se jedná o hráče, který ve všech statistikách, třeba datové analýze, vypadá jako nejlepší a stropový ve všech věcech jak na míči, tak bez míče.''
http://www.banikblog.cz/inpage/banikovsky-tyden-119-analytik-jurij-dinaburskij/
Jedná se o odchovance Mladé Boleslavi a také bývalého útočníka, v Juniorské lize v sezóně 15/16 dal 17 gólů, až ve Vardnsdorfu ho předělali na obránce. V Dukle nastupuje v tříčlenné obraně anebo o pozici výš jako defenzivní záložník.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
o5aradecek před 4 lety 26.10.2020 19:03 |Bohužel, je to tak. Na podzim zatím hrajeme strašně pomalu, staticky. Hře chybí nějaké překvapivé či originální řešení, všechno hrajeme na hodně dotyků. Chybí mi od zálohy nějaká myšlenka. Když jsem se díval na hadráře proti Lille, tak oni se na tři přihrávky dostanou do šance a zakončí. My si dáme na půlce 70 krátkých přihrávek, pak asi 30 před vápnem a následuje centr do prvního bránícího hráče. Kde je ten běhavý, totální fotbal? Bohužel, je na čem pracovat a je toho dost. Nesmíme si nechat rudou bídu v lize moc utéct (pokud se ještě začne hrát), jinak bude zle.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
vojtanic26 před 4 lety 27.10.2020 10:38 |Krásně napsané, s jednou myšlenkou úplně nesouhlasím. Myslím, že máme docela tahové útočníky, problém je, že tahoví útočníci potřebují balón do prostoru, což jim naše záloha v posledních zápasech komplikuje právě pomalou hrou, věčným obehráváním kolem vápna. Je jasný, že když hráči natlačí svého útočníka na 20 metrů od soupeřovy branky, tak tah nebude. No a právě tady se ukazuje ten rozdíl ve hře zálohy za Součka a teď. Který je v textu zmíněn. Souček se nebál poslat křižný pas na jednoho z beků, přičemž útočníci mohli jít do rychlosti a vytvořit tlak na obranu případně kapsu pro zálohu z druhé vlny. Teď si to ťukají na krátko, hlavně aby neudělali chybu. Ve chvíli, kdy někdo v záloze najde odvahu více riskovat a přenášet míče z prvního/druhého dotyku do lajny půjdeme zase nahoru. Holeš v nábězích a centrech Cufa nahradí spolehlivě. Nebo budou stačit kolmice mezi obránce, ale to už ve chvíli, kdy jsou obránci minimálně 30 metrů od branky. V posledním zápase to ukázal pouze Kúdela a šance z toho byla.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
novimex před 4 lety 27.10.2020 14:15 |Tahové útočníky ? My máme pouze jednoho útočníka a tím je Musa. To je ten celý problém
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Slawek před 4 lety 26.10.2020 18:11 |Alanore možná by nebylo od věci, kdyby jste si to hodnocení po sobě ještě jednou přečetl. Je tam řada protichůdných až nesmyslných hodnocení. Viz. Kudela v. Tecl a další.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
tobro před 4 lety 26.10.2020 20:40 |- kdybyste si to ... - a interpunkce (oslovení) pochopitelně
"Alanore, možná by nebylo od věci, kdybyste si to hodnocení po sobě ještě jednou přečetl."
Při kritice (druhých) nesmíme my sami dělat chyby! A to je velmi těžké, že...
https://czechtongue.cz/kdybyste-x-kdyby-jste-kdybychom-x-kdyby-jsme/
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Slawek před 4 lety 26.10.2020 22:07 |Tobro, možná by neškodilo, kdyby jste se raději věnoval tématu, než si hrál na učitele češtiny.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
tobro před 4 lety 26.10.2020 22:14 |Já si na něj hrát nemusím; tu hrubici tam máš znova. No nic, je to Tvůj boj, jak se teď moderně říká.. ;-)
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Slawek před 4 lety 27.10.2020 12:12 |Chyba tam není. Chybou může být, že s Tebou vůbec ztrácím čas. Zvláště, jsi-li učitel. Brrrrrr!
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
fredydj (přítel SN) před 4 lety 27.10.2020 13:12 |Je mi to úplně fuk, ale chyba tam je.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Leksel před 4 lety 27.10.2020 15:10 |Hele, když mě někdo slušně upozorní na chybu, tak to spíš vítám než abych byl podrážděnej. Samozřejmě, že tady je primárně debata o fotbalu a určitě nikdo nechce, aby se tady psalo akademickou češtinou z Ústavu pro jazyk český, ale nějakou úroveň by to zase mít mělo. Jsme na diskusi fanoušků, takže hovorová čeština s příslušným žargonem se očekává, ale určitá nepřekročitelná kostra jazyka by se držet měla. Čeština je těžký, leč krásný barvitý jazyk, který má oproti jiným jazykům nepřeberné možnosti ve vyjadřování a jelikož je to i úřední jazyk a pro většinu lidí i rodný, měli bychom se snažit ho umět co nejlépe. Jinak samozřejmě člověk dělá chyby, není stroj, taky se mi někdy "podaří" udělat "skvělou" hrubku", ale většinou je to naštěstí jen nedopatření plynoucí třeba z rychlosti a nesoustředění se. Kolega si tady určitě nechce hrát na "chytrýho" učitele, jen se snaží nenásilnou formou upozornit na chyby, takže tvoje popuzení není na místě, věř mi.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
wimpy před 4 lety 27.10.2020 15:14 |Twl Lekso, ty bys byl dokonalej svazák! :-)
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Leksel před 4 lety 27.10.2020 15:39 |Vždy připraven, soudruhu! :-)
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
wimpy před 4 lety 27.10.2020 15:48 |Někomu nejde čeština, někomu zase třeba fotbal. Já bych to s tím korektorstvím raději tolik nepřeháněl. ;-)
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 27.10.2020 15:56 |Ale tentokrát to napsal pěkně!
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
wimpy před 4 lety 27.10.2020 16:01 |Vždyť jo, jak na nástěnku.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 27.10.2020 16:02 |Hned vedle Lenina! :-)
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
tobro před 4 lety 27.10.2020 17:19 |Konvičko, nežárli.. ;-))
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
wimpy před 4 lety 27.10.2020 17:58 |Jak by ti řekl kolega Wulfstan, můžeš dát jednu tečku, případně tři. Dvě jsou chybou, učitelskej.;-)
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
tobro před 4 lety 28.10.2020 22:29 |Zase jsi se posral. Ach jo.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 27.10.2020 15:55 |Jedna věc je, jestli je nutné upozorňovat na chyby, druhá věc je udělat tu stejnou chybu i po upozornění.
"Kdyby jste" je hyperkorektní patvar. Hyperkorektnost je to, když se někdo snaží být spisovnější než spisovná čeština.
(Možná mě teď tobro upozorní na špatnou interpunkci a já se neurazím, jen ho slušně pošlu...) :-)
Re: Kapitáne - teď je to na Tobě!!!!
Sokrates55 (přítel SN) před 4 lety 27.10.2020 08:37 |Dobré ráno ze zasmušilé Šumavy jako od Karla Klostermanna.
Mám dobrou kávu a chtěl bych napsat několik vět :-)).
Nejprve k hodnocení hráčů:
Zápas v Izraeli se nám prostě nepovedl a selhali jsme. Je mi jedno jestli jsme měli skvělý vstup do utkání, nebo že jsme měli tlak. Hráli jsme pomalu, staticky, bez odvahy a dělali jsme hrozné chyby.
Známkování hráčů už tu bylo popsáno a opakovat je, to nemá cenu a jen bych tím zdržoval.
Já mám pocit, že máme "rozmontované hlavy" a jsme taky asi trochu herně bezradní.
Proto tímto příspěvkem oslovuji našeho kapitána Honzu Bořila.
Kapitáne, teď ukaž, proč jsi kapitánem. Ten se pozná právě v těchto chvílích, kdy to mančaftu nelepí a nedaří se.
Je to Tvoje úloha, aby se celý mančaft dal dohromady a začal hrát to, co jste hráli.
Na jaře to taky nezačalo nejlépe, ale taky jste se sebrali a dali jste to až do titulu.
A vykašleme se na to, proč stále řešit jestli je Suk a Cuf. Prostě nejsou..... tak jsou tam jiní.
Můžeme si říkat o způsobech naší hry a možných systémech co chceme.
Bojovnost, rychlý pohyb, pressing a tlak na soupeře po celém hřišti jsou atributy, které jsme přeci nezapomněli a umíme je. Tak to hrajme zase. Nám se stahují oba střední záložníci dozadu a najednou nemáme tlak od zálohy do útočných variant. Náběhy ze stran jsou potom čitelné a soupeř, který hraje na 3 stopery a ještě to posílí krajními halvbeky, tak nás zavře. Tak zesilme ten tlak ze stran do vápna soupeře ještě víc. Pak budou soupeři dělat chyby a dostaneme se tam.
Taky si říkám slova o trpělivosti a pokoře. Ale my musíme hlavně na tom hřišti prostě makat naplno.
Ano, nehrajeme zápasy, chybí herní vyhranost a zápasové vytížení je i pro fyzickou kondici dobrá věc.
To pořád ale není důvod hrát pomalu, bez náběhů a navíc s tolika nepřesnými přihrávkami a ztrátami míče.
To jsem Ti chtěl kapitáne povědět. Začít makat naplno a pořád. Povzbudit kluky a jít příkladem do každého souboje a ukázat vůli. A Ty ji kapitáne mít musíš, protože jsi kapitán. Držím Ti palec Honzo a věřím Ti.
Tak to rozbal. !!!!!!
S úctou k Vám všem
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
o-cab před 4 lety 28.10.2020 15:17 |vezeme se na vlne absolutniho mismanagementu, ktery zacal lednem 2020. Nezmar Slavii privedl na vrchol ale na nem bohuzel okamzite rozputal jeji pad. prodeji Soucka samozrejme neslo zabranit, stejne jako bylo jasne, ze odejde Coufal. Husbauer stejne jako Stoch odejit meli. ale kazdy normalni clovek by si pri tom rozpraseni kostry tymu nechal Skodu, jehoz chybejici kapitanstvi a goly nas staly jak postup do LM tak 3b v Izraeli. o tom budu presvedceny do smrti.
gratuluji vedeni k usetreni par milionu na jeho nucenem odchodu. jak proti Danum tak na Beer Sheve nam chybelo hrozne malo aby byl vysledek opacny. chybel nam presne ten duch, ktery se neda koupit, ale ktery maji a na tym prenaseji jenom vudci typu Skoda.
zaroven gratuluji k nakupu/podpisu te cele rady zbytecnych hracu abychom pak neprivedli skutecne posily kvuli neshodam o par milionu. v tuto chvili je podle me realisitcke, ze titul vyhraje Sparta. my misto ucasti v LM mozna skoncime posledni ve skupine EL.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
JS (přítel SN) před 4 lety 28.10.2020 15:26 |Souhlasím, že to hraje roli, ačkoliv bych ho úplně neviděl jen ve Škodovi, nynější sportovní mizérii má na svědomí mj. i Trpišův přístup k univerzálnosti hráčů a celkově nosy příliš nahoru po loňské LM.
Ten manažerský problém ale není třeba házet jen na Nezmara, ale především na zmatky ve vedení klubu, které jednu chvíli podléhalo rozkazům ze Sinobo, aby se poté zase vrátil ke kormidlu státní CITIC. Viz můj komentář pod článkem s podcastem.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
o-cab před 4 lety 28.10.2020 20:09 |smula, ze se ti smazala ta esej. ty veci kolem majitelu urcite nejakou roli hrat budou, kazdopadne prave vedeni v cele s Nezmarem tam bylo od toho, aby to pred kabinou filtrovalo. do ted se v tomto vlastne nic nestalo. co se ale stalo urcite bylo to ze Nezmar vyhodil kapitana tymu (neodolatelne prodeje mu samozrejme nevycitam, naopak) a odesel jak zbabelec tesne pred play off, cimz rozhodne hrace a trenery rozhodil vic nez spekulace o zmenach majitele.
samozrejme s Trpisovou sazkou na univerzalni hrace a dalsimi vecmi z te diskuze vedle souhlasim, hodne z nich jsem sam psal po vyrazeni v Dansku.
dnes me dorazilo, ze sam na TK pred Leverkusenem rika, ze tym ma problemy na DM a RB. to jsem si rikal, ze uz si musi delat prdel. problem, evidentni od ledna, zacne resit dva dny pred koncem prestupniho obdobi a ted po mesicich popirani reality, kdyz uz je pozde, tim vysvetluje slaby vykony. to je na me moc.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 28.10.2020 17:41 |Škodovi končila smlouva 06/2020. Dostal nabídku na novou smlouvu, která už nebyla tak štědrá jako ta původní, kde byly bonusy za vstřelený gól v rámci stovek tisíc... novou smlouvu ve Slavii nepodepsal a zkrátka se obě strany nedohodly. Než ho tady držet půlroku, a aby odešel jako volný hráč, tak Slavia couvla a nechala ho odejít už v zimě.
Co měla Slavia tedy dělat? Vědomě přeplatit Škodu jen proto, aby zůstal, i když výkonnostní křivka šla dolů a ani na hřišti už nedostával tolik prostoru než jsme byli zvyklí?
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
o-cab před 4 lety 28.10.2020 20:00 |vykonnostni krivka dolu rozhodne nesla. posledni mesice hral jako pred nim a po nem zadny utocnik, co v moderni Slavii pamatujeme, v Turecku pak mel temer gol na zapas. a i kdyz jsem presvedceny, ze s nim bychom Dany i Izraelce porazili, tak mne jde vic nez o herni stranku o tu jeho osobnost, kterou ted tym naprosto zoufale postrada.
jak rikal v tom smutnem rozhovoru pro Rozhlas pri vstupu do klubu kanonyru - jeho prioritou bylo zustat ve Slavii a ja proste od ledna trvam na tom, ze pustit takto historicky vyznamnou osobnost s vedomim toho, ze odejde kostra tymu, byl zlocin. misto "preplaceni" Skody o dalsi sezonu ted tratime desitky milionu. uvozovky proto, ze se vsadim, ze ted by mu zpetne ty podminky dali, kdyz vidi, jak krehky psychicky ten tym bez nej je.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 29.10.2020 14:55 |Škoda na novou roli v týmu zkrátka nepřistoupil. Bílek před lety novou roli přijal... Přeplácet hráče jen z principu, aby u nás zůstali, vnímám jako blbost. Musíme umět hospodařit a nebrat si za vzor Barcelonu. Nemyslím si, že by trenérský tým zpětně litoval.
Každý hráč někam patří, někdo je klíčový hráč a tak bere logicky nejvíc z celého týmu, někdo je na hraně základní jedenáctky, pak tady máš mladíky čekající na šanci... Všechny tyto kategorie na sebe logicky navazují a měly by být i sestupně seřazeny, co se mezd týče, ale aby hráč na hranici základní jedenáctky anebo třeba vůbec nominace bral stejně nebo se velmi blížil klíčovým hráčům. To by přece správné nebylo.
Re: Hodnocení slávistů - Beer Ševa - Slavia 3:1
o-cab před 4 lety 29.10.2020 15:35 |i kdybych pristoupil na to ze by jako jasne nejlepsi utocnik v kadru nehral tak to vsechno co pises opet zcela ignoruje jeho vliv na psychiku tymu v dobe agresivniho prerodu kdy prisel o svoje pilire. a jeste jedno opet - do LM jsme nepostoupili ciste kvuli te psychice. nejakych par milionu na usetrenym platu je proti tomu co?