tak a mame od tema baluta pokoj... preji mu at se mu dari a treba si proti nemu nekdy zahrajeme. jeho poklona po brance do hlediste mi bude chybet, ale moc jich nebylo...
To je, myslím, velmi přesné zhodnocení. Podobně jako kdysi třeba Kenia byl velkým oblíbencem jisté části fanoušků, pro něž Alex zůstane hvězdou evropského formátu. Ale stejně jako v případě Levana po něm žádný top klub z bundesligy nebo Premier League nesáhl a přesouvá se do horší soutěže, než je česká liga.
Já bych je nesrovnával Kenia byl permanentně zraněný, kvůli čemuž u něj nebyl progres a na postupně se lepšící soupisce neměl místo navíc ani po odchodu ze Slavie se z toho bludného kruhu nedostal. Baluta je jiný případ, za nejvíce výpovědní moment bych zmínil jak ho Souček zkritizoval o poločase derby - bylo to všeříkající a ačkoliv jeho gól v tom utkání byl krásný, Součkova slova o tom, že se nechová jako hráč Slavie byla trefná. Ale Kenia ten měl a má smůlu.
Přeju mu at se daří, ale nebudeme si moc namlouvat, s trenerem si prostě nepadli a u nás už by vytížení moc velké neměl. Fotbalista to je dobrý, ale tohle řešení je asi nejlepší pro obě strany ...
Jestli Trpišovi řekl, že makat mají ostatní hráči a on bude dávat góly a nahrávat, tak se nikdo nemůže divit, že už tu není. Tady se skautům nezadařilo vytipovat charakterově správného hráče.
Charakterově nevím, ale způsobem hry určitě. Jak už řekl JN, nechceme přivádět nejlepší hráče, ale hráče vhodné pro náš zůsob hry.. To se u Alexe evidentně nepovedlo a on se nejspíše příliš nesnažil to zvrátit. Každý den není prostě posvícení...
To máš pravdu, ale v kolonce "Fee" je stále otazník. Přišel za necelých 70 a aktuální "tržní cena" je cca 50, ergo tuším drobný prodělek, ale neznám "plat a další věci", takže za mne jenom dobře, že se posunul dál a SKS ho už nemusí platit a hledat mu hostovačky.. ;-)
Podle mého počítání přes palec jsme "prodělali" cca 15. Něco u nás ale taky (pochopitelně) odehrál, takže v poho. Nemusí vždycky všechno klapnout.. ;-)
2M € je dost nereálné. Nejdražší přestup směrem do klubu byl 1M € v sezóně 17/18, což bylo nejspíše zapříčiněno také tím, že se jim povedl historicky největší přestup pryč z klubu ve výši 2M €. V další sezóně je vyšla nejdražší posila na 600K € a loni koupili Plška za 500K €. Tyto přestupy jsou také těmi třemi nejnákladnějšími v historii klubu.
Teď je situace díky koroně ještě těžší, více jak 700K € za Balutu z Puskás neočekávám. Pravděpodobně bude ta částka ještě nižší.
Před Balutou měl tým Puskás hodnotu 5,65M €, což je v porovnání s naší ligou tým jako Karviná(5,95M €), Zlín(5,85M €), Budějovice(5,18M €) či Příbram(5,01M €).
tvl, když uděláš z 10 hráčů 7 stars, a u 3 to nevyjde, to je realita. jak jsem už někde psal - je to jako s akciema. myslet si že vděláš balík na všem co koupíš je naivní iluze.
To je mi jasný že ne všechno se povede. Ale proč to tajíme jak malí kluci?
Ale celkově je to škoda, je to vynikající fotbalista ale bohužel Trpišovský s ním odmítal pracovat. No holt špatná kombinace skautingu a trenérů, nedokázali odhalit, že to nebude klapat.
Snad to Slavii neodradí od přivádění zahraničních hráčů, který tomu českýmu jádru jsou schopný přidat "něco navíc".
Jen je vzdy skoda videt jak kvalitni hraci odchazeji z nasi ligy at uz jsou v nasem drezu nebo ne - Soucek, Komlicenko, Kanga, Baluta, Husbauer atd. Snad se ukazi jini no aby liga neutrpela.
Byl to můj oblíbenec, no evidentně nebyl schopen plnit dost dobře to co po něm Trpiš chtěl, ale věřím že jinde může být za hvězdu a byl jí i u nás v lize jen ne hold ve Slavii. Každopádně ať se mu daří fakt mu to hodně přeji.
Přesně tak, takovou smlouvu jim už nikdo nikdy nedá. Po skončení smlouvy u nás si budou moci vybírat zájemce, ale ne za takových podmínek jako u nás. Tak kam by se honili?
Maďarštinu prakticky neovládám, je to volný překlad z google, takže jak jsem psal, myslím si, že ty dva miliony Eur jsme snad zinkasovali. Protože snad zase neopakujeme chyby z minulosti a neprodáváme hráče pod cenou, což jsme nejednou předvedli.
z mého osobního pohledu je to škoda. protože jsem věřil ve spolupráci a nějakou chemii mezi ním a Nicem. asi tam něco nefungovalo vůči požadavkům trenérskému týmu. Hoftych jistě JiT řekl své. Ale pro mne, opakuji škoda a malé drobné plus že nejde do česka.
Za mne je to správné řešení. Tahat takového hráče po hostováčkách nebylo důstojné pro obě strany. Investice sice jednoznačně ztrátová, ale i ušetřený plat se počítá. V mých očích bude Alex jen jeden z mnoha co se ve Slavii jen tzv. mihli.
Pravdepodobne za smesny peniz, ale nasel se nekdo, kdo splnil hracovi pozadavky a tahat ho po hostovackach do konce smlouvy nemelo cenu. Hrac se skvelou technikou, ale tak s plno nedostatky, v soucasnem kadru by asi sedel na lavce, tezko by posadil Nica nebo Sevu a to jeste mladi cekaji na svou sanci. Je to financni ztrata, ale kazdy prestup se nepovede, jemu bude sedet jiny tym a i jina liga.
se říká 700 mil forintů, to je cca 53 míčů. to jsme protekli tak dvacku plus plat. ne vše se povede. i když za mne to byl hráč pro sks, tak věřím že JiTVCD
hrac pro SKS je treba Nico, lepsi fotbalista nez Baluta a ukazal hned, ze je schopny hrat tak, jak chce trener. Treba Miro take plnil to, co chtel trener. Baluta je hrac se skvelou technikou, ale rozhodne to neni hrac pro soucasnou Slavii.
jenze on neni schopen nahradit Nica, to tam JiT da Sevu a nejakeho mladocha, ktery maka, posloucha co mu trener rika a snazi se plnit ukoly, aby tym slapal. druha vec je, jestli ma takto drahy hrac sedet na lavce, cekat az se Nico zrani a hlavne jestli on sam na to pristoupi.
Přestupová částka nikde uvedena není, to je pravda, ale Rumuni uvádějí v červenci (prosport.ro), že jeho tržní hodnota je 2 mil. euro a níže je rozhovor s Alexem z dubna, tam píší, tržní hodnota je 1,8 mil. euro. Navíc naše požadavky nebyla ochotná akceptovat Legia Varšava a ta peníze má, takže jsme si o žádnou "čudlu" neřekli. A důvod, proč Puskas Akademia splnila naše požadavky je taky celkem jasný, hodně ho chtěl jejich trenér, který ho dobře znal z české ligy, kde trénoval Slovan Liberec. A mimochodem, v dubnu se manželům Balutovým narodila dcera Anastasia. https://www.digisport.ro/fotbal/alex-baluta-fotbalul-fara-spectatori-e-zero-mesaj-pentru-craiova-sa-ia-titlul-sa-reintre-cu-tupeu-si-spirit-de-olteni-829439
Pokud se nepletu, tak Olomouc trvala na tom, že kvůli nějakému zdanění u nás bude Zima na jaře pouze hostovat a prestup se uskuteční až v létě....
Takže hostování skoncilo včera a zřejmě ještě v informačním systému FAČR nedošlo k přestupu.... a ten, co do toho nevidí a jenom koukne do is.fotbal.cz.... to může vidět takhle... :-)
Uprimne, pro me by byl Alex tema, pokud by smerem dopredu predvadel neco mimoradnyho. Ale neprijde mi, ze by byl dopredu lepsi nez kdokoli z nasich ofenzivnich zalozniku. Ma skvelou. techniku, ale to neni vsechno, 1 na 1, rozhodovani, nabehy, v tehle vecech mi neprislo, ze by vycnival, nekdy mi prisla jeho hra takova futsalova, casto si nerozumel se spoluhraci. Samozrejme i nasi zaloznici maji nedostatky, jenomze plni pokyny trenera a to se nam vyplaci. Alex z meho pohledu nehral tak vyjimecne, ze by stalo za to uvazovat o tom, ze pres jeho slabou defenzivu se tymu vyplati
Pořád jsem doufal, že tě trenéři ještě zkusí, ale když usoudili, že ne, tak to respektuji. Rozumí tomu torchu líp než já :-) Taky jsem doufal, že když už odchod, tak to bude trochu lepší adresa, ale v Maďarsku to zase třeba půjde líp a budeš za hvězdu.
Tak ahoj a díky ! Hlavně gól proti Spartě mi zůstane v paměti. Sice se už nerozhodovalo o titulu, ale výhra v derby vždycky potěší a obzvlášť když je to před oslavou.
Puskas Akademia je zvlastni klub, vznikl neco jako akademie pro Ferehvar FC az v roce 2005, nemaji zadne fanousky a hraji na tomto hodne zvlastnim stadionu pro 3800 divaku. Jako architektonicke dilo zajimave, ale takovy fotbalovy stadion bych nechtel, kde by byla tribuna sever? ;) https://www.youtube.com/watch?v=ZLfkNzsBpgc
Orbán prý fandí fotbalu a tohle tam prosadil on. EU měla tendenci chtít některé peníze zpátky, protože to šlo ¨z velké části zprostředků právě EU a takhle si to asi nepředstavovali. Nevím proč nepodpořil radši nějáké existující kluby ... ale asi chtěl mít pomník a možná to ani dotačně jinak nešlo. každopádně je to opravdu zvláštní klub se zvláštním stadionem.
Tak ten projekt má ještě jiný rozměr, správně se klub jmenuje - Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia (Fotbalová akademie Ferenc Puskás) a to byl suverénně nejlepší maďarský fotbalista, který patřil ve své době i k nejlepším na světě. Byl to takový maďarský Pepi Bican, v repre dal v 85 zápasech 84 gólů a za kluby dal v 520 zápasech 506 gólů. Skvělý pak byl v Realu Madrid, kde se zrodil nejlepší útok světa - Ferenc Puskás (1958), Raymond Kopa (1956) a Francisco Gento (1953) a podle těchto tří pánů se začalo Realu říkat „Bílý balet“. V roce 1960 Real vyhrál popáté v řadě Pohár mistrů, když si dokázal poradit s Frankfurtem v poměru 7:3. Tohle finále je dodnes považováno za jedno z nejlepších v historii. Za Real se čtyřikrát trefil právě Ferenc Puskás a třikrát Alfredo di Stéfano. Takže když to shrnu, Paskas Akademia je něco podobného, jako kdyby si Slavia založila Akademii Josefa Bicana.
Díky za exkurs - já vím kdo je Puskas, v Maďarsku je hodně uctívaný a jmenuje se po něm ve fotbale více stadionů, cen a podobně. Asi největší jejich fotbalové osobnost všech dob. Za jeho působení bylo období kdy Maďaři málem vyhráli i titul na MS, víceméně souhrou nešťastných náhod se jim to nepodařilo a skončili "jen" druzí (1954). Asi nejlepší období Maďarského fotbalu, kdy byli asi nejlepším týmem na světě. I před tím ale patřili k evropské špičce. Druzí na MS byli i v roce 1938.
O to víc mě udivuje, že dnes jsou Maďaři v takovém srabu a rozhodně nepatří mezi silná evropská mužstva. Ale třeba jim právě tohle pomůže nastartovat opětovný vzestup na lepší úroveň.
No a v 1962 na MS v Chile hrál bájný Gento z Realu proti našemu Honzovi Lálovi a ani si na něj nekopl. Což také svědčí o fotbalové genialitě našeho obránce.
donforde, máš samozřejmě pravdu, ale pikantní je tam "předehra", Lála se před zápasem klepal jak osika a na slavného Genta si vůbec nevěřil a trenér Vytlačil musel být skvělý psycholog, vzal si ho stranou, promluvil si s ním a on pak na hřišti exceloval. Mimochodem Rudolf Vytlačil patřil k těm málo jedincům, co byli výbornými fotbalisty (levé křídlo Slavie, 6 titulů, Středoevropský pohár) i skvělým trenérem (ME 1960 – bronz, MS 1962 – stříbro, OH 1964 – stříbro).
Ano, je to pravda, Lála byl před zápasem hodně nervózní měl z Genta obavy. Spoluhráči Lálovi z legrace říkali, aby si na něj vzal laso. A Vytlačil mu snad tenkrát řekl: Gento? Kdo to je? Neznám. Ale tak jako tak, Honza Lála to tenkrát Gentovi jak se patří znechutil.
Něco vám tu doplním. Sídlo a stadion klubu PA se nachází ve Felcsútu, vesnici, kde vyrůstal Viktor Orbán. Orbán (původ jména zřejmě ze slovanského Urban) hrál fotbal celé mládí, ve Felcsútu kopal třetí ligu ještě v době, kdy už vedl svou první vládu na konci 90. let.
Architektonicky vyšperkovaná Pancho Arena pro 3 500 lidí stojí uprostřed vsi vedle premiérova domu, parkovací místo s Orbánovým jménem hned naproti VIP lóži. Průměrná návštěvnost nedosahuje ani poloviny kapacity, často bývá i pod tisícovkou. Samotný Felcsút má asi 1 800 obyvatel.
Původní komentář: Přesně. Nebo Drnovice, ale horší s tím propojením na politiku. Není to jen pomníček nějakého podnikatele.
PA vlastní člověk, který se za vlády Orbána stal nejbohatším v zemi, tj evidentně úlitba vládní straně a premiérovi osobně, jinak by byl ohrožen penězovod z veřejných zdrojů.
PA proto normální fandové nepřijímají, zvlášť Budapešť je vůči Fideszu dost opozičně vymezená.
Č. 1 je dnes Ferencváros.. Skrýt původní komentář
I mistr tesař se někdy utne, nemůže všechno vyjít. A Matoušek se třeba ještě vzpamatuje. Ovšem, to že koupili Balutu u kterého přitom viděli že v 25 letech vůbec nebrání, to je velké poučení pro náš sportovní úsek a varování,že takhle ne - aneb starýho psa novejm kouskům nenaučíš se znovu potvrdilo. V 25 letech těžko hráče zásadně předěláte.
Já bych řekl, že je to o obojím. Jestliže někdo ve 25 letech není vůbec zvyklej bránit, tak je poměrně značná pravděpodobnost, že se to už nenaučí. Nico nebyl tak extrémní případ jako Balu v tomhle směru. Ale i tak klobouk dolů, že se dokázal hodně změnit. V jeho věku už to dokáže poměrně malé procento hráčů.
Ono "bránění" v případě ofenzivního záložníka je spíš o tom, aby se stahoval pod balón. Takže spíš o běhu a trošku citu pro poziční hru. Nico taky nebránil a najednou to jde. Je to o tom, jestli chceš nebo ne. Ale chápu, Alex nechtěl a tak je pryč, nemůžeme mu to zazlívat.
Tak zazpívat mu to klidně můžeme, hráč za 80mio a nechce plnit trenérovy pokyny?? Takovy hráč se nemá šanci v lepší lize prosadit a bohužel ani ve Slavii.
Není to jen o tom se vracet, musíš mít určitou ochotu chodit do soubojů, načasování, kdy do nich jít a úspěšnost. Pokud se stáhneš a necháš se lehce obejít, bráníš jen stínově, týmu uškodíš víc, než když zůstaneš vepředu.
Tahle debata o Balutovi mě dovedla k tomu, abych si sám pro sebe vyhodnotil posily, které přivedl současný trenérský tým. Je to samozřejmě subjektivní, ale viděl bych to následovně:
Extratřída, zásadně překračující kaprligu: Kolář, Coufal, Stanciu, nebýt zranění asi i Hovorka
Jasné plus: Kúdela, Zima, Ševčík, Provod, Masopust,, Olayinka, Musa (pokud ho započteme JiT)
Spolehlivý náhradník: Holeš, Takács, Traoré
Za očekáváním: Zelený, Baluta, Matoušek
Jasný omyl: Pokorný, Hilál
Zatím nelze hodnotit: Tijany, Hellebrand, Oscar + samozřejmě letní akvizice
Snad jsem na nikoho nezapomněl.
Nevím jak vám, ale mě to připadá jako fantastická úspěšnost.
Měl bych hráče sice maličko jinak v kategoriích, nicméně celkově se rozhodně shodneme na tom, že přestupová politika Slavie funguje na cca 1- Věřím tomu, že jenom prodej Krále zaplatil všechny výše zmíněné příchody. A stále nám zůstává kádr za cca 40 mil EUR (v cenách TM. V reálných požadavcích možná 2x tolik).
Určitě bych nehodnotil Hilála jako "jasný omyl", na to dostal zatím moc málo prostoru. Naopak bych řekl, že naznačil potenciál a pokud se s ním bude dostatečně kvaltině pracovat, tak může rozkvést. Otázka je, jestli se do toho Trpišovi bude chtít, na některý hráče je zasedlej.
Prostoru dostal kolik? Rok? Za tu dobu už měl moře času o svých kvalitách přesvědčit nebo "přesvědčit." Za mě jednoznačně s Pokorným největší flop současného realizáku. Potenciál mají ukazovat hráči v 18 - 19 letech, ne v 27. Neříkám, že to je nějaký extra kopyto, ale nemá v sobě nic výrazného. Tecl má aspoň pohyb (když nic jiného), Musa se zdá být zakončovatel, Škoda dokázal míč podržet i zakončit a to jak nohama, tak hlavou. Jusúf je pro mě takový průměrný, nemastný, neslaný hráč. Není špatný technik, ale to je na útočníka podle mě málo.
Původní komentář: A nejsi naopak ty zasedlej na Trpišovskýho ? V závěru sezony naopak Trpiš Yusufa několikrát chválil ,včetně jeho treninkové morálky a působení v kabině..... Skrýt původní komentář
A ja bych zase posunul o uroven vys Traoreho. Jasne, nehraje uplne kazdy zapas a ve sve podstate je spolehlivym nahradnikem, ale davat ho do stejne skupiny jako Holese s Takacsem, kteri oba za nas odehrali jen "par" zapasu v lize a Laco sice LM v Dortmundu, kde ale horel jako papir a kvuli jeho jasnym chybam sel Dortmund dvakrat sam na branu?
Ani nahodou, Ibra patri to kategorie "Jasne plus", nejen kvuli rozhodujicimu golu proti Seville, ale vzdyt on odehral skoro vsechny nejtezsi zapasy v Evrope. A vsechny, az s vyjimkou Bordeaux, naprosto spolehlive, takze i Ibra je jednoznacne prestupova trefa nejen z fotbaloveho, ale i osobnostniho duvodu, protoze ocividne to je hrac, kteremu nevadi, kdyz nehraje kazdy zapas, navic byl pry hlavnim tmelem "cerne" party za ery Simona s Misou a ocividne s nim v klubu panuje spokojenost, kdyz Podrouzek uz loni psal, ze s nim po konci kariery planujeme spolupracovat, aby byl jakymsi mentorem a pomocnikem pro cizince.
Pokorný to byl asi jediný přehmat, Hilála bych rozhodně jako omyl neoznačil, nevíme, jak to bylo z jeho přestupem, zda to nefinancovali Emirates a v Liberci zahrál fakt dobře. Kúdela, Ševčík a Musa už extratřída, jasné plus už za mě Oscar.
Hora byl brán od začátku pouze jako náhradník do ligy ,kdyby se náhodou někdo zranil . A vzhledem k tomu ,že šlo o hostování s opcí a nám se loni zranění vyhýbala ,tak se opce neuplatnila.
Ten přece přišel už za Šilhavého. Nebo dokonce za Uhrina? teď si nejsem jistý.
Ale zapomněl jsem na Krále (viz níže) a Hromadu - už toho ale vlastně není co hodnotit vzhledem k dlouhodobé marodce.
Tak podle Spartu jsme s hráčem domluveni, zbývá doladit přestup s Karvinou. Částka 12.mil. Ve hře je ještě Baník, ten nabízí 8 mil. + hráčskou kompenzaci.
Komentáře (134)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
sasky před 4 lety 31.07.2020 15:18 |Alexi ať se daří :)
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
pehacko před 4 lety 31.07.2020 15:19 |tak a mame od tema baluta pokoj... preji mu at se mu dari a treba si proti nemu nekdy zahrajeme. jeho poklona po brance do hlediste mi bude chybet, ale moc jich nebylo...
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Jachym před 4 lety 31.07.2020 16:05 |To je, myslím, velmi přesné zhodnocení. Podobně jako kdysi třeba Kenia byl velkým oblíbencem jisté části fanoušků, pro něž Alex zůstane hvězdou evropského formátu. Ale stejně jako v případě Levana po něm žádný top klub z bundesligy nebo Premier League nesáhl a přesouvá se do horší soutěže, než je česká liga.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
necich před 4 lety 31.07.2020 17:09 |Tak je blíže k domovu...
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
pehacko před 4 lety 31.07.2020 17:53 |co levan, ale bodjema nebo jak se to psalo, to byla velika nadeje...
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Nightwing před 4 lety 31.07.2020 22:24 |Já bych je nesrovnával Kenia byl permanentně zraněný, kvůli čemuž u něj nebyl progres a na postupně se lepšící soupisce neměl místo navíc ani po odchodu ze Slavie se z toho bludného kruhu nedostal. Baluta je jiný případ, za nejvíce výpovědní moment bych zmínil jak ho Souček zkritizoval o poločase derby - bylo to všeříkající a ačkoliv jeho gól v tom utkání byl krásný, Součkova slova o tom, že se nechová jako hráč Slavie byla trefná. Ale Kenia ten měl a má smůlu.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Qope před 4 lety 31.07.2020 15:48 |Přeju mu at se daří, ale nebudeme si moc namlouvat, s trenerem si prostě nepadli a u nás už by vytížení moc velké neměl. Fotbalista to je dobrý, ale tohle řešení je asi nejlepší pro obě strany ...
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Lunaris před 4 lety 31.07.2020 15:56 |Jestli Trpišovi řekl, že makat mají ostatní hráči a on bude dávat góly a nahrávat, tak se nikdo nemůže divit, že už tu není. Tady se skautům nezadařilo vytipovat charakterově správného hráče.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Qope před 4 lety 31.07.2020 15:59 |Minimálně ne pro současného trenéra ... ale souhlasim. Kvalitu hráče bych rozhodně nezpochybnoval, jen prostě tým je více než hráč a proto asi jde ...
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
pethead (přítel SN) před 4 lety 31.07.2020 16:18 |A tohle skutečně někdy řekl?
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
necich před 4 lety 31.07.2020 17:08 |Charakterově nevím, ale způsobem hry určitě. Jak už řekl JN, nechceme přivádět nejlepší hráče, ale hráče vhodné pro náš zůsob hry.. To se u Alexe evidentně nepovedlo a on se nejspíše příliš nesnažil to zvrátit. Každý den není prostě posvícení...
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
ColinSKS před 4 lety 31.07.2020 15:54 |škoda, ale JiTVCD. nedá se svítit.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
zeleznik2 před 4 lety 31.07.2020 17:18 |Proč? máme tu dost kvalitnějších hráčů..
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
ColinSKS před 4 lety 31.07.2020 17:37 |stejně kvalitních, řekněme
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
tobro před 4 lety 31.07.2020 15:58 |Nezná někdo podmínky transferu? Děkuji.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
zeleznik2 před 4 lety 31.07.2020 17:05 |Tři roky smlouva, info transfermarkt.hu
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
tobro před 4 lety 31.07.2020 17:19 |To máš pravdu, ale v kolonce "Fee" je stále otazník. Přišel za necelých 70 a aktuální "tržní cena" je cca 50, ergo tuším drobný prodělek, ale neznám "plat a další věci", takže za mne jenom dobře, že se posunul dál a SKS ho už nemusí platit a hledat mu hostovačky.. ;-)
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
zeleznik2 před 4 lety 31.07.2020 17:29 |Jo myslím, že ty dva miliony eur by mohly souhlasit. Ale i tak slušný peníz.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
tobro před 4 lety 31.07.2020 17:34 |Podle mého počítání přes palec jsme "prodělali" cca 15. Něco u nás ale taky (pochopitelně) odehrál, takže v poho. Nemusí vždycky všechno klapnout.. ;-)
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
necich před 4 lety 31.07.2020 19:00 |Souhlasím jen s poslední větou... U nás odehrál leda howno...:)
A pro pana mudrce: použitím slova howno, neznamená, že jsem hulvát... :)
Komentář byl uživatelem upraven (31.07.2020 19:01) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Souhlasím jen s poslední větou... U nás odehrál leda howno...:).
Skrýt původní komentář
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 31.07.2020 19:36 |Orel mudrců nelapá, vážený pane starosto. ;-)
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
necich před 4 lety 31.07.2020 20:07 |Ani vrabce neučí létat...:) jen aby mne zase nejebal jako malého kluka...:) Dvě noci jsem nespal...
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
mudrc před 4 lety 01.08.2020 18:25 |Ale no tak, priteli necichu. Na zaklade jakych slov se citis “byt zjeban jak maly kluk”? S uctou, pokorou a respektem se ti omlouvam.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 31.07.2020 18:32 |2M € je dost nereálné. Nejdražší přestup směrem do klubu byl 1M € v sezóně 17/18, což bylo nejspíše zapříčiněno také tím, že se jim povedl historicky největší přestup pryč z klubu ve výši 2M €. V další sezóně je vyšla nejdražší posila na 600K € a loni koupili Plška za 500K €. Tyto přestupy jsou také těmi třemi nejnákladnějšími v historii klubu.
Teď je situace díky koroně ještě těžší, více jak 700K € za Balutu z Puskás neočekávám. Pravděpodobně bude ta částka ještě nižší.
Před Balutou měl tým Puskás hodnotu 5,65M €, což je v porovnání s naší ligou tým jako Karviná(5,95M €), Zlín(5,85M €), Budějovice(5,18M €) či Příbram(5,01M €).
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Fačín před 4 lety 31.07.2020 16:04 |A opět jsme zatajili, za kolik jsme ho prodali...
Za Krále a Součka jsme dostaly rakety, o kterých se píše každý den. Tohle je evidentně provar, tak to radši moc do světa nevytrubujeme...
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
zeleznik2 před 4 lety 31.07.2020 17:18 |700mil. forintů.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
ColinSKS před 4 lety 31.07.2020 17:40 |tvl, když uděláš z 10 hráčů 7 stars, a u 3 to nevyjde, to je realita. jak jsem už někde psal - je to jako s akciema. myslet si že vděláš balík na všem co koupíš je naivní iluze.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Fačín před 4 lety 01.08.2020 10:31 |To je mi jasný že ne všechno se povede. Ale proč to tajíme jak malí kluci?
Ale celkově je to škoda, je to vynikající fotbalista ale bohužel Trpišovský s ním odmítal pracovat. No holt špatná kombinace skautingu a trenérů, nedokázali odhalit, že to nebude klapat.
Snad to Slavii neodradí od přivádění zahraničních hráčů, který tomu českýmu jádru jsou schopný přidat "něco navíc".
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Marek3 před 4 lety 31.07.2020 16:05 |Jen je vzdy skoda videt jak kvalitni hraci odchazeji z nasi ligy at uz jsou v nasem drezu nebo ne - Soucek, Komlicenko, Kanga, Baluta, Husbauer atd. Snad se ukazi jini no aby liga neutrpela.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
necich před 4 lety 31.07.2020 17:03 |A co vůbec ten Komličenko? Hraje někde?
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Tadeáš_Janků před 4 lety 01.08.2020 16:17 |Je v Dynamu Moskva. Na jaře jedenáct zápasů a tři góly v ruské lize.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
necich před 4 lety 01.08.2020 18:52 |Díky, vím že je v Dynamu. Ale bylo tak nějak ticho po pěšině. Takže žádný válec to už není...
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Leksel před 4 lety 31.07.2020 16:35 |Škoda, líbily se mi ty jeho šajtle, tak je, Alexi, uplatníš holt jinde. :-) Ať se daří, kámo!
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
necich před 4 lety 31.07.2020 17:02 |Koliks jich viděl? Chodils na tréninky? :)
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Leksel před 4 lety 31.07.2020 17:32 |Pár určitě a možná i tři. :-)
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
vlk30 (přítel SN) před 4 lety 31.07.2020 16:40 |Byl to můj oblíbenec, no evidentně nebyl schopen plnit dost dobře to co po něm Trpiš chtěl, ale věřím že jinde může být za hvězdu a byl jí i u nás v lize jen ne hold ve Slavii. Každopádně ať se mu daří fakt mu to hodně přeji.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
tobro před 4 lety 31.07.2020 16:51 |Holt se s Tebou nedá než souhlasit.. ;-)
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
obiwan před 4 lety 31.07.2020 17:08 |Vzdal bych mu holt:-))
RE:
tobro před 4 lety 31.07.2020 17:11 |Pochopitelně, jak jinak, že.. ;-) .. http://pismespravne.cz/hold-holt/
Re: RE:
kostelnivlajka před 4 lety 31.07.2020 17:17 |nezlob
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
zeleznik2 před 4 lety 31.07.2020 17:11 |Za mě asi nejlepší řešení, hráč se u nás nechytil, za rok mu končí smlouva a nechat jej hostovat a pak odejít zadarmo?takhle aspoň klub něco inkasuje.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 31.07.2020 18:35 |Proč to takhle nejde i u jiných hráčů, jako byl Pokorný nebo teď hostující Jugas v Liberci...
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
pehacko před 4 lety 31.07.2020 18:43 |protoze je nikdo koupit nechce? nebo oni vedi, ze takhle dobrou smlouvu nikde jinde uz nedostanou?
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
necich před 4 lety 31.07.2020 18:56 |Přesně tak, takovou smlouvu jim už nikdo nikdy nedá. Po skončení smlouvy u nás si budou moci vybírat zájemce, ale ne za takových podmínek jako u nás. Tak kam by se honili?
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
zeleznik2 před 4 lety 31.07.2020 17:17 |Tak jsem dohledal, že přestupová částka by měla, činit 700mil. Forintů. Tedy asi 53 mil. Kč, podle současného kurzu.
https://foci.444.hu/2020/07/31/700-milliosra-becsult-roman-valogatott-csatart-vett-a-felcsut
Komentář byl uživatelem upraven (31.07.2020 17:17) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak jsem dohledat, že přestupová částka by měla, činit 700mil. Forintů. Tedy asi 53 mil. Kč, podle současného kurzu.
https://foci.444.hu/2020/07/31/700-milliosra-becsult-roman-valogatott-csatart-vett-a-felcsut .
Skrýt původní komentář
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Kábě před 4 lety 31.07.2020 17:36 |Tam se píše, že je jeho cena podle Transfermarktu 700 Mil. Forintů. O přestupní částce tam nic není.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
zeleznik2 před 4 lety 01.08.2020 09:33 |Maďarštinu prakticky neovládám, je to volný překlad z google, takže jak jsem psal, myslím si, že ty dva miliony Eur jsme snad zinkasovali. Protože snad zase neopakujeme chyby z minulosti a neprodáváme hráče pod cenou, což jsme nejednou předvedli.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
kostelnivlajka před 4 lety 31.07.2020 17:18 |Škoda ho
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
ColinSKS před 4 lety 31.07.2020 17:33 |z mého osobního pohledu je to škoda. protože jsem věřil ve spolupráci a nějakou chemii mezi ním a Nicem. asi tam něco nefungovalo vůči požadavkům trenérskému týmu. Hoftych jistě JiT řekl své. Ale pro mne, opakuji škoda a malé drobné plus že nejde do česka.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Cross před 4 lety 31.07.2020 17:56 |Otevřel si hospodu. Ale chodili mu tam
lidi. Tak ji zase zavřel.
Messi by se u nas s tím Jeho popocházením taky nechytl.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Qope před 4 lety 31.07.2020 18:19 |Messi by nedal ani predsezoní prípravu pod Jindrou a spol. :-)
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
pehacko před 4 lety 31.07.2020 19:09 |by si ho bora na treninku srovnal! a rehak by mu dal na hlavu kuzel a musel by makat! jindra by z nej udelal nejlepe braniciho frajera na place!
Alex
necich před 4 lety 31.07.2020 19:09 |Za mne je to správné řešení. Tahat takového hráče po hostováčkách nebylo důstojné pro obě strany. Investice sice jednoznačně ztrátová, ale i ušetřený plat se počítá. V mých očích bude Alex jen jeden z mnoha co se ve Slavii jen tzv. mihli.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Snivec před 4 lety 31.07.2020 21:05 |Pravdepodobne za smesny peniz, ale nasel se nekdo, kdo splnil hracovi pozadavky a tahat ho po hostovackach do konce smlouvy nemelo cenu. Hrac se skvelou technikou, ale tak s plno nedostatky, v soucasnem kadru by asi sedel na lavce, tezko by posadil Nica nebo Sevu a to jeste mladi cekaji na svou sanci. Je to financni ztrata, ale kazdy prestup se nepovede, jemu bude sedet jiny tym a i jina liga.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Travinho před 4 lety 03.08.2020 21:45 |Ona i ta lávka...
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Jardiiis před 4 lety 31.07.2020 21:10 |Na Twitteru jsem četl že to byl nejdražší přestup do jejich ligy, tak zase (zadarmo) neodešel :)
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
ColinSKS před 4 lety 31.07.2020 21:20 |se říká 700 mil forintů, to je cca 53 míčů. to jsme protekli tak dvacku plus plat. ne vše se povede. i když za mne to byl hráč pro sks, tak věřím že JiTVCD
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Snivec před 4 lety 31.07.2020 21:29 |hrac pro SKS je treba Nico, lepsi fotbalista nez Baluta a ukazal hned, ze je schopny hrat tak, jak chce trener. Treba Miro take plnil to, co chtel trener. Baluta je hrac se skvelou technikou, ale rozhodne to neni hrac pro soucasnou Slavii.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
kostelnivlajka před 4 lety 31.07.2020 21:33 |rozhodně to není hráč pro současnou slavii?? ty wole a co až se nějakej založník zraní, nico van bastenoj se zanítí tetování?? Měl zůstat...!
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Snivec před 4 lety 31.07.2020 21:44 |jenze on neni schopen nahradit Nica, to tam JiT da Sevu a nejakeho mladocha, ktery maka, posloucha co mu trener rika a snazi se plnit ukoly, aby tym slapal. druha vec je, jestli ma takto drahy hrac sedet na lavce, cekat az se Nico zrani a hlavne jestli on sam na to pristoupi.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
kostelnivlajka před 4 lety 31.07.2020 21:47 |mně se libí, že jste každej byl na poradě i tý tabule
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
kostelnivlajka před 4 lety 31.07.2020 21:30 |Byls v pesti na tržnici? víš co za to je klobás?
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Jardiiis před 4 lety 31.07.2020 21:32 |Alex byl pro mě jeden z nejkreativnejsich hráčů Ligy, ale dozadu už to tak veselý nebylo. Proto pro náš systém hry asi nepoužitelnej
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
gazza před 4 lety 01.08.2020 05:58 |A proto Stanik Tecl .Nejuzitecnejsi hrac.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Fačín před 4 lety 01.08.2020 10:35 |Chci nějaký důkaz, nějaké oficiální vyjádření o částce, jinak jí neuvěřím. Tím, že jí stále tajíme, naznačujeme, že nijak závratná nebude.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
martyni (přítel SN) před 4 lety 01.08.2020 14:39 |Tvl zavolej si Jardovi o vypis z uctu...
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
japoko před 4 lety 01.08.2020 17:21 |Ale čemu Ty věříš nebo ne, je skutečně jedno!
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Travinho před 4 lety 03.08.2020 21:44 |Tak ony souhlasit musí obě strany...
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
kostelnivlajka před 4 lety 31.07.2020 21:37 |Je to chyba ho pouštět, ovšem já ty prachy za něj neinkasuju ani je neplatím!
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Martin Platil před 4 lety 31.07.2020 22:21 |Tak kdo bude dalším, z hlediska místních trenérů, zneuznaným hráčem?
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
carevitchando před 4 lety 01.08.2020 18:13 |Matoušek.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
cunak před 4 lety 02.08.2020 06:43 |Matoušek, Jugas, Frydrych, Sýkora,...
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 01.08.2020 05:11 |Podle Rumunů o Balutu usilovali dva vážní zájemci, Legia Varšava nebyla ochotná splnit požadavky Slavie o odstupném a naopak s Puskas Academií se Slavia dohodla rychle, ale Alex si zase řekl o moc peněz a vázlo to na platu hráče. Je to článek ze 14.7., takže víc jak dva týdny trvalo, než jeho agent došel k nějakému kompromisu o penězích a přestup se mohl realizovat.
https://www.digisport.ro/fotbal/alex-baluta-e-pe-picior-de-plecare-de-la-slavia-praga-cele-doua-echipe-cu-care-se-afla-in-discutii-870929
Tady zase mají info od blízkého příbuzného hráče a prý měl Baluta další nabídku ze Serie A a to konkrétně Verony a zajímal se o něho i AEK Atény a jeden klub ze Spojených arabských emirátů.
https://www.prosport.ro/fotbal-extern/campionate-externe/alex-baluta-transfer-de-ultima-ora-a-semnat-cu-o-echipa-din-ungaria-e-foarte-fericit-si-a-dorit-mult-19069683
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Dr. Fe1 před 4 lety 02.08.2020 01:59 |Velký dík za zajímavý informace.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 02.08.2020 15:34 |V pohodě, není zač.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
cunak před 4 lety 01.08.2020 07:51 |Vysvobození pro obě strany.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
tobro před 4 lety 01.08.2020 18:01 |Asi tak.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
fps před 4 lety 01.08.2020 09:15 |nepodařený přestup, hold to pokaždé nevyjde, ale snad na něm zase tolik neproděláme? Jestli jsme tedy za něj dostali aspoň to co je na transfermarktu?
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Kontrapunkt před 4 lety 01.08.2020 09:22 |Přestupní částka tam uvedena není.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 01.08.2020 14:56 |Přestupová částka nikde uvedena není, to je pravda, ale Rumuni uvádějí v červenci (prosport.ro), že jeho tržní hodnota je 2 mil. euro a níže je rozhovor s Alexem z dubna, tam píší, tržní hodnota je 1,8 mil. euro. Navíc naše požadavky nebyla ochotná akceptovat Legia Varšava a ta peníze má, takže jsme si o žádnou "čudlu" neřekli. A důvod, proč Puskas Akademia splnila naše požadavky je taky celkem jasný, hodně ho chtěl jejich trenér, který ho dobře znal z české ligy, kde trénoval Slovan Liberec. A mimochodem, v dubnu se manželům Balutovým narodila dcera Anastasia.
https://www.digisport.ro/fotbal/alex-baluta-fotbalul-fara-spectatori-e-zero-mesaj-pentru-craiova-sa-ia-titlul-sa-reintre-cu-tupeu-si-spirit-de-olteni-829439
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
JS (přítel SN) před 4 lety 02.08.2020 08:55 |*holt
Re: Co je to za blbost o tom Zímovi?!
coogee před 4 lety 01.08.2020 13:49 |https://www.ruik.cz/pretlak-ve-slavii-kdo-bude-muset-klub-opustit/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=368741&dop_req_id=9QcKIU133Rp-202008011058&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
Re: Co je to za blbost o tom Zímovi?!
kjandourek (admin) před 4 lety 01.08.2020 13:56 |Pokud se nepletu, tak Olomouc trvala na tom, že kvůli nějakému zdanění u nás bude Zima na jaře pouze hostovat a prestup se uskuteční až v létě....
Takže hostování skoncilo včera a zřejmě ještě v informačním systému FAČR nedošlo k přestupu.... a ten, co do toho nevidí a jenom koukne do is.fotbal.cz.... to může vidět takhle... :-)
Re: Co je to za blbost o tom Zímovi?!
coogee před 4 lety 01.08.2020 21:38 |Aha, tak to jsem nezaznamenal, díky za info! Trubka jsem tedy já! :-)
A i to jméno jsem mu napsal špatně. :-(
Komentář byl uživatelem upraven (01.08.2020 21:42) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Aha, tak to jsem nezaznamenal, díky za info! Trubka jsem tedy já! :-).
Skrýt původní komentář
Re: Co je to za blbost o tom Zímovi?!
kjandourek (admin) před 4 lety 02.08.2020 09:43 |V pohodě - já bych řekl, že trubka je pořád ten, kdo tohle považuje za pohyb v našem kádru....
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
martyni (přítel SN) před 4 lety 01.08.2020 14:51 |Uprimne, pro me by byl Alex tema, pokud by smerem dopredu predvadel neco mimoradnyho. Ale neprijde mi, ze by byl dopredu lepsi nez kdokoli z nasich ofenzivnich zalozniku. Ma skvelou. techniku, ale to neni vsechno, 1 na 1, rozhodovani, nabehy, v tehle vecech mi neprislo, ze by vycnival, nekdy mi prisla jeho hra takova futsalova, casto si nerozumel se spoluhraci. Samozrejme i nasi zaloznici maji nedostatky, jenomze plni pokyny trenera a to se nam vyplaci. Alex z meho pohledu nehral tak vyjimecne, ze by stalo za to uvazovat o tom, ze pres jeho slabou defenzivu se tymu vyplati
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Dr. Fe1 před 4 lety 02.08.2020 01:57 |Hodně štěstí Balú, ať se ti daří !
Pořád jsem doufal, že tě trenéři ještě zkusí, ale když usoudili, že ne, tak to respektuji. Rozumí tomu torchu líp než já :-) Taky jsem doufal, že když už odchod, tak to bude trochu lepší adresa, ale v Maďarsku to zase třeba půjde líp a budeš za hvězdu.
Tak ahoj a díky ! Hlavně gól proti Spartě mi zůstane v paměti. Sice se už nerozhodovalo o titulu, ale výhra v derby vždycky potěší a obzvlášť když je to před oslavou.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Snivec před 4 lety 02.08.2020 09:11 |Puskas Akademia je zvlastni klub, vznikl neco jako akademie pro Ferehvar FC az v roce 2005, nemaji zadne fanousky a hraji na tomto hodne zvlastnim stadionu pro 3800 divaku. Jako architektonicke dilo zajimave, ale takovy fotbalovy stadion bych nechtel, kde by byla tribuna sever? ;)
https://www.youtube.com/watch?v=ZLfkNzsBpgc
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Dr. Fe1 před 4 lety 02.08.2020 15:32 |Orbán prý fandí fotbalu a tohle tam prosadil on. EU měla tendenci chtít některé peníze zpátky, protože to šlo ¨z velké části zprostředků právě EU a takhle si to asi nepředstavovali. Nevím proč nepodpořil radši nějáké existující kluby ... ale asi chtěl mít pomník a možná to ani dotačně jinak nešlo. každopádně je to opravdu zvláštní klub se zvláštním stadionem.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 02.08.2020 16:00 |Tak ten projekt má ještě jiný rozměr, správně se klub jmenuje - Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia (Fotbalová akademie Ferenc Puskás) a to byl suverénně nejlepší maďarský fotbalista, který patřil ve své době i k nejlepším na světě. Byl to takový maďarský Pepi Bican, v repre dal v 85 zápasech 84 gólů a za kluby dal v 520 zápasech 506 gólů. Skvělý pak byl v Realu Madrid, kde se zrodil nejlepší útok světa - Ferenc Puskás (1958), Raymond Kopa (1956) a Francisco Gento (1953) a podle těchto tří pánů se začalo Realu říkat „Bílý balet“. V roce 1960 Real vyhrál popáté v řadě Pohár mistrů, když si dokázal poradit s Frankfurtem v poměru 7:3. Tohle finále je dodnes považováno za jedno z nejlepších v historii. Za Real se čtyřikrát trefil právě Ferenc Puskás a třikrát Alfredo di Stéfano. Takže když to shrnu, Paskas Akademia je něco podobného, jako kdyby si Slavia založila Akademii Josefa Bicana.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Dr. Fe1 před 4 lety 02.08.2020 17:04 |Díky za exkurs - já vím kdo je Puskas, v Maďarsku je hodně uctívaný a jmenuje se po něm ve fotbale více stadionů, cen a podobně. Asi největší jejich fotbalové osobnost všech dob. Za jeho působení bylo období kdy Maďaři málem vyhráli i titul na MS, víceméně souhrou nešťastných náhod se jim to nepodařilo a skončili "jen" druzí (1954). Asi nejlepší období Maďarského fotbalu, kdy byli asi nejlepším týmem na světě. I před tím ale patřili k evropské špičce. Druzí na MS byli i v roce 1938.
O to víc mě udivuje, že dnes jsou Maďaři v takovém srabu a rozhodně nepatří mezi silná evropská mužstva. Ale třeba jim právě tohle pomůže nastartovat opětovný vzestup na lepší úroveň.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Sherudan před 4 lety 02.08.2020 18:39 |A třeba to jednou přejmenují na "Baluta Academia" :-)
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Travinho před 4 lety 03.08.2020 21:40 |Po Balutovi se bude jmenovat maximálně chodecký závod v Poděbradech.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
donford před 4 lety 02.08.2020 18:47 |No a v 1962 na MS v Chile hrál bájný Gento z Realu proti našemu Honzovi Lálovi a ani si na něj nekopl. Což také svědčí o fotbalové genialitě našeho obránce.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 02.08.2020 23:57 |donforde, máš samozřejmě pravdu, ale pikantní je tam "předehra", Lála se před zápasem klepal jak osika a na slavného Genta si vůbec nevěřil a trenér Vytlačil musel být skvělý psycholog, vzal si ho stranou, promluvil si s ním a on pak na hřišti exceloval. Mimochodem Rudolf Vytlačil patřil k těm málo jedincům, co byli výbornými fotbalisty (levé křídlo Slavie, 6 titulů, Středoevropský pohár) i skvělým trenérem (ME 1960 – bronz, MS 1962 – stříbro, OH 1964 – stříbro).
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
donford před 4 lety 03.08.2020 21:23 |Ano, je to pravda, Lála byl před zápasem hodně nervózní měl z Genta obavy. Spoluhráči Lálovi z legrace říkali, aby si na něj vzal laso. A Vytlačil mu snad tenkrát řekl: Gento? Kdo to je? Neznám. Ale tak jako tak, Honza Lála to tenkrát Gentovi jak se patří znechutil.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
padre před 4 lety 02.08.2020 21:36 |Něco vám tu doplním. Sídlo a stadion klubu PA se nachází ve Felcsútu, vesnici, kde vyrůstal Viktor Orbán. Orbán (původ jména zřejmě ze slovanského Urban) hrál fotbal celé mládí, ve Felcsútu kopal třetí ligu ještě v době, kdy už vedl svou první vládu na konci 90. let.
Architektonicky vyšperkovaná Pancho Arena pro 3 500 lidí stojí uprostřed vsi vedle premiérova domu, parkovací místo s Orbánovým jménem hned naproti VIP lóži. Průměrná návštěvnost nedosahuje ani poloviny kapacity, často bývá i pod tisícovkou. Samotný Felcsút má asi 1 800 obyvatel.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Leksel před 4 lety 02.08.2020 21:47 |Jak na to koukám, kam se na info ze SN hrabe slavná Wikipedie. Díky :-)
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
hajnej před 4 lety 04.08.2020 11:25 |Takže tak trochu maďarský Blšany.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
padre před 4 lety 04.08.2020 12:19 |Přesně. Nebo Drnovice, ale horší s tím propojením na politiku. Není to jen pomníček nějakého podnikatele.
PA vlastní člověk, který se za vlády Orbána stal nejbohatším v zemi, tj evidentně úlitba vládní straně a premiérovi osobně, jinak by byl ohrožen penězovod z veřejných zdrojů.
PA proto normální fandové nepřijímají, zvlášť Budapešť je vůči Fideszu dost opozičně vymezená. https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-zahranici-ostatni-ligy/362358/jak-si-zije-madarsky-fotbal-navstivili-jsme-slagr-a-zkoumali-proc-se-zveda.html?fbclid=IwAR1paG3ppUfjTdbChwW5BDHt_G99_Dh5y_YBZ-FJZ_nf19oovTnObwO3c1I
Komentář byl uživatelem upraven (04.08.2020 12:34) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Přesně. Nebo Drnovice, ale horší s tím propojením na politiku. Není to jen pomníček nějakého podnikatele.
PA vlastní člověk, který se za vlády Orbána stal nejbohatším v zemi, tj evidentně úlitba vládní straně a premiérovi osobně, jinak by byl ohrožen penězovod z veřejných zdrojů.
PA proto normální fandové nepřijímají, zvlášť Budapešť je vůči Fideszu dost opozičně vymezená.
Č. 1 je dnes Ferencváros..
Skrýt původní komentář
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Hojik před 4 lety 02.08.2020 12:52 |Z cyklu "Jak jsem se mýlil ve fotbale":
Alex Baluta už pózuje s dresem Puskás Akadémia. Jan Matoušek hostuje v Liberci.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Dr. Fe1 před 4 lety 02.08.2020 15:34 |I mistr tesař se někdy utne, nemůže všechno vyjít. A Matoušek se třeba ještě vzpamatuje. Ovšem, to že koupili Balutu u kterého přitom viděli že v 25 letech vůbec nebrání, to je velké poučení pro náš sportovní úsek a varování,že takhle ne - aneb starýho psa novejm kouskům nenaučíš se znovu potvrdilo. V 25 letech těžko hráče zásadně předěláte.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Sherudan před 4 lety 02.08.2020 18:37 |Nicovi je 27. To není o věku, to je o charakteru.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Dr. Fe1 před 4 lety 02.08.2020 19:17 |Já bych řekl, že je to o obojím. Jestliže někdo ve 25 letech není vůbec zvyklej bránit, tak je poměrně značná pravděpodobnost, že se to už nenaučí. Nico nebyl tak extrémní případ jako Balu v tomhle směru. Ale i tak klobouk dolů, že se dokázal hodně změnit. V jeho věku už to dokáže poměrně malé procento hráčů.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
sasky před 4 lety 03.08.2020 08:27 |Ono "bránění" v případě ofenzivního záložníka je spíš o tom, aby se stahoval pod balón. Takže spíš o běhu a trošku citu pro poziční hru. Nico taky nebránil a najednou to jde. Je to o tom, jestli chceš nebo ne. Ale chápu, Alex nechtěl a tak je pryč, nemůžeme mu to zazlívat.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
iwanowicz před 4 lety 03.08.2020 11:39 |Tak zazpívat mu to klidně můžeme, hráč za 80mio a nechce plnit trenérovy pokyny?? Takovy hráč se nemá šanci v lepší lize prosadit a bohužel ani ve Slavii.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
wimpy před 4 lety 03.08.2020 11:43 |Není to jen o tom se vracet, musíš mít určitou ochotu chodit do soubojů, načasování, kdy do nich jít a úspěšnost. Pokud se stáhneš a necháš se lehce obejít, bráníš jen stínově, týmu uškodíš víc, než když zůstaneš vepředu.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Travinho před 4 lety 03.08.2020 21:37 |To teda můžeme a já mu to zazlívám. Znamená to pro nás 2 miliony euro vyhozené z okna jen proto, že hráčovi se nechce.
"Audit"
Sherudan před 4 lety 03.08.2020 08:37 |Tahle debata o Balutovi mě dovedla k tomu, abych si sám pro sebe vyhodnotil posily, které přivedl současný trenérský tým. Je to samozřejmě subjektivní, ale viděl bych to následovně:
Extratřída, zásadně překračující kaprligu: Kolář, Coufal, Stanciu, nebýt zranění asi i Hovorka
Jasné plus: Kúdela, Zima, Ševčík, Provod, Masopust,, Olayinka, Musa (pokud ho započteme JiT)
Spolehlivý náhradník: Holeš, Takács, Traoré
Za očekáváním: Zelený, Baluta, Matoušek
Jasný omyl: Pokorný, Hilál
Zatím nelze hodnotit: Tijany, Hellebrand, Oscar + samozřejmě letní akvizice
Snad jsem na nikoho nezapomněl.
Nevím jak vám, ale mě to připadá jako fantastická úspěšnost.
Re: "Audit"
Dennis před 4 lety 03.08.2020 09:35 |Plus Alex Král, s ohledem na jeho věk a přestupní částku podle mě také první kategorie.
Re: "Audit"
sasky před 4 lety 03.08.2020 10:18 |Měl bych hráče sice maličko jinak v kategoriích, nicméně celkově se rozhodně shodneme na tom, že přestupová politika Slavie funguje na cca 1- Věřím tomu, že jenom prodej Krále zaplatil všechny výše zmíněné příchody. A stále nám zůstává kádr za cca 40 mil EUR (v cenách TM. V reálných požadavcích možná 2x tolik).
Re: "Audit"
JS (přítel SN) před 4 lety 03.08.2020 10:47 |Krále bych zařadil do Extratřídy. A Ševčík se tam minimálně tlačí.
Re: "Audit"
Sherudan před 4 lety 03.08.2020 11:06 |Ja kua, na Krále jsem úplně zapomněl. Ano, minimálně +, možná i ta extratřída.
Re: "Audit"
DF007 před 4 lety 05.08.2020 15:54 |tak hráč, kterého jsme prodali za více než 300 mio, je určitě extrakauf
Re: "Audit"
kjandourek (admin) před 4 lety 03.08.2020 12:10 |Za mě tedy Kúdela, Ševčík i Olayinka do extratřídy....
Re: "Audit"
Fačín před 4 lety 03.08.2020 12:19 |Určitě bych nehodnotil Hilála jako "jasný omyl", na to dostal zatím moc málo prostoru. Naopak bych řekl, že naznačil potenciál a pokud se s ním bude dostatečně kvaltině pracovat, tak může rozkvést. Otázka je, jestli se do toho Trpišovi bude chtít, na některý hráče je zasedlej.
Re: "Audit"
sasky před 4 lety 03.08.2020 13:49 |Prostoru dostal kolik? Rok? Za tu dobu už měl moře času o svých kvalitách přesvědčit nebo "přesvědčit." Za mě jednoznačně s Pokorným největší flop současného realizáku. Potenciál mají ukazovat hráči v 18 - 19 letech, ne v 27. Neříkám, že to je nějaký extra kopyto, ale nemá v sobě nic výrazného. Tecl má aspoň pohyb (když nic jiného), Musa se zdá být zakončovatel, Škoda dokázal míč podržet i zakončit a to jak nohama, tak hlavou. Jusúf je pro mě takový průměrný, nemastný, neslaný hráč. Není špatný technik, ale to je na útočníka podle mě málo.
Re: "Audit"
Edenjejenjeden před 4 lety 03.08.2020 14:18 |A nejsi naopak ty zasedlej na Trpišovskýho ? V závěru sezony Trpiš Yusufa několikrát chválil ,včetně jeho treninkové morálky a působení v kabině....
Komentář byl uživatelem upraven (03.08.2020 14:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A nejsi naopak ty zasedlej na Trpišovskýho ? V závěru sezony naopak Trpiš Yusufa několikrát chválil ,včetně jeho treninkové morálky a působení v kabině.....
Skrýt původní komentář
Re: "Audit"
Fačín před 4 lety 04.08.2020 06:41 |No vidíš, to je dobře. Já se jen snažím říct, že Jusuf zas takovej "flop" není.
Re: "Audit"
Boo_SKS před 4 lety 03.08.2020 13:40 |A ja bych zase posunul o uroven vys Traoreho. Jasne, nehraje uplne kazdy zapas a ve sve podstate je spolehlivym nahradnikem, ale davat ho do stejne skupiny jako Holese s Takacsem, kteri oba za nas odehrali jen "par" zapasu v lize a Laco sice LM v Dortmundu, kde ale horel jako papir a kvuli jeho jasnym chybam sel Dortmund dvakrat sam na branu?
Ani nahodou, Ibra patri to kategorie "Jasne plus", nejen kvuli rozhodujicimu golu proti Seville, ale vzdyt on odehral skoro vsechny nejtezsi zapasy v Evrope. A vsechny, az s vyjimkou Bordeaux, naprosto spolehlive, takze i Ibra je jednoznacne prestupova trefa nejen z fotbaloveho, ale i osobnostniho duvodu, protoze ocividne to je hrac, kteremu nevadi, kdyz nehraje kazdy zapas, navic byl pry hlavnim tmelem "cerne" party za ery Simona s Misou a ocividne s nim v klubu panuje spokojenost, kdyz Podrouzek uz loni psal, ze s nim po konci kariery planujeme spolupracovat, aby byl jakymsi mentorem a pomocnikem pro cizince.
Re: "Audit"
zeleznik2 před 4 lety 03.08.2020 13:55 |Pokorný to byl asi jediný přehmat, Hilála bych rozhodně jako omyl neoznačil, nevíme, jak to bylo z jeho přestupem, zda to nefinancovali Emirates a v Liberci zahrál fakt dobře. Kúdela, Ševčík a Musa už extratřída, jasné plus už za mě Oscar.
Re: "Audit"
cunak před 4 lety 03.08.2020 13:59 |Hora?
Re: "Audit"
Edenjejenjeden před 4 lety 03.08.2020 14:06 |Hora byl brán od začátku pouze jako náhradník do ligy ,kdyby se náhodou někdo zranil . A vzhledem k tomu ,že šlo o hostování s opcí a nám se loni zranění vyhýbala ,tak se opce neuplatnila.
Re: "Audit"
vlk30 (přítel SN) před 4 lety 03.08.2020 20:57 |Traoré určitě plus tam to maš špatně dle mého.
Re: "Audit"
Pinturichio před 4 lety 04.08.2020 20:46 |Kde mas kapitána Béřu?
Re: "Audit"
Sherudan před 4 lety 05.08.2020 08:17 |Ten přece přišel už za Šilhavého. Nebo dokonce za Uhrina? teď si nejsem jistý.
Ale zapomněl jsem na Krále (viz níže) a Hromadu - už toho ale vlastně není co hodnotit vzhledem k dlouhodobé marodce.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
zeleznik2 před 4 lety 03.08.2020 13:47 |Mnohem radostnější zpráva, Miro Stoch by se mohl vrátit. Bohužel má však covid-19. A také plat bude jistě nejméně 1,5 mil. Kč/ měsíc.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
Travinho před 4 lety 03.08.2020 21:33 |Píše to sport a tak to musí být pravda?
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
mudrc před 4 lety 04.08.2020 09:23 |Na SN ano, zde je to Bible.
Re: Ondřej Lingr
zeleznik2 před 4 lety 03.08.2020 16:18 |Tak podle Spartu jsme s hráčem domluveni, zbývá doladit přestup s Karvinou. Částka 12.mil. Ve hře je ještě Baník, ten nabízí 8 mil. + hráčskou kompenzaci.
Soustředění v Rakousku
zeleznik2 před 4 lety 04.08.2020 15:07 |Tak bez Yusufa, Hromady a Zeleného. A docela zajímavá zpráva náš někdejší hráč Daniel Pudil podepsal na Viktorce.
Re: Darida?
zeleznik2 před 4 lety 04.08.2020 15:10 |Podle Spartu sondujeme situaci okolo Darida..
Re: Darida?
vlk30 (přítel SN) před 4 lety 04.08.2020 15:53 |Předevcera Miňo, včera Darida dnes zatím nikdo to se divím v ispartu se asi flakají.
Re: Alex Baluta přestupuje do Maďarska
zeleznik2 před 4 lety 25.08.2020 16:39 |Takže jsem se až tak nesekl, potvrzeno podle rumunských médií zinkasujeme 1,8 mil.eur(necelých 50 mil. Kč) odhadoval jsem dva miliony eur.