Hráči Slavie

Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus, oznámil na Twitteru Jaroslav Tvrdík. Dnešní přípravný zápas s Jihlavou je zrušen a klub čeká na pokyny pražské hygienické stanice.

Komentáře (190)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

    LukySKS     před 5 lety 19.05.2020 10:39 |  
    2 0

    No tak to jsem zvědav, jak tohle půjde dál 8)

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      Dobi     před 5 lety 19.05.2020 11:18 |  
      12 0

      Kdyby bylo vedení fotbalu aspoň trochu objektivní, slušné a kompetentní, tak věřím, že by se řešení hledalo a našlo, samozřejmě i s kompromisy. Tím hlavním by muselo být zrušení nesmyslné nadstavby....Ale když slyším jméno Dušan Svoboda, otevřel se mi prý i kapesní nožík, který jsem v zimě zapomněl na chatě v Krušných horách....

  2. Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

    Fačín     před 5 lety 19.05.2020 10:41 |  
    2 11

    Tak holt nastoupí někdo jinej, místo Olayinky a Hovorky taky musí nastoupit náhradník.

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      karpet     před 5 lety 19.05.2020 11:02 |  
      4 0

      jasně, všichni ostatní až na toho jednoho jsou totiž imunní a případnou nemoc nemohou šířit

      • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

        sasky     před 5 lety 19.05.2020 11:24 |  
        7 11

        Kvůli chřipce taky nejde do karantény celý tým. A tohle je chřipka.

        • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

          Arya     před 5 lety 19.05.2020 11:43 |  
          11 1

          Přestaňte konečně bagatelizovat chřipku. Chřipka sama o sobě není zrovna lehké onemocnění, pokud ji člověk podcení, hrozí i trvalé poškození srdce.
          Koronavirus zase poškozuje plíce, což zrovna pro sportovce je docela průser. Takže přejme nejmenovanému hráči lehký průběh bez vážnějších následků.

          • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

            sasky     před 5 lety 19.05.2020 11:48 |  
            8 14

            Chřipka je naprosto normální běžné onemocnění, kvůli kterému se neděje vůbec nic. Při každé, i té nejbanálnější nemoci hrozí určitým skupinám nebo jednotlivcům komplikace anebo dokonce smrt. Nicméně to není důvod držet jako rukojmí celou společnost. Přestaňte být hysteričtí.

            • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

              kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 11:55 |  
              11 0

              Ano, chřipka je onemocnění, o kterém víme jak ho léčit i jak mu předcházet... o tomhle pořád víme houby.. to je ten zásadní rozdíl...

              • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                sasky     před 5 lety 19.05.2020 11:59 |  
                5 7

                Jak se prosím léčí chřipka? Myslím léčbu onemocnění, ne symptomů? Chřipka i covid jsou kapénkové virové infekce. Dokonce způsobované stejnými kmeny virů. Předcházení je naprosto stejné jako u chřipky - mít dobrou imunitu, nenechat se poprskat nakaženým. Žádnou vědu v tom není potřeba hledat.

                • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 12:05 |  
                  10 3

                  Tak na chřipku se dá nechat očkovat, že?

                  V Americe mají 1,54 milionů nakažených, 90 tisíc mrtvých.... a ono je to přitom takhle jednoduchý... a oni blbci vyvíjejí vakcínu, kterou testují na myších, místo toho, aby se zeptali Tebe..

                  • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                    sasky     před 5 lety 19.05.2020 12:46 |  
                    2 5

                    A statistiky chřipky v USA máme někde taky? Nakažení, mrtví?

                  • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                    DF007     před 5 lety 19.05.2020 12:57 |  
                    4 5

                    A ti mrtví zemřeli na COVID nebo s COVIDEM. To jsou dvě naprosto rozdílné situace.

                    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 13:08 |  
                      3 2

                      Já to sice chápu, že to tak je.... že lidé, kteří umírají s Covidem většinou jsou nemocní (rakovina, leukémie a co já vím co ještě) .... umřeli by i kdyby místo něj dostali obyčejnou rýmu, chřipku, nebo angínu, možná by ani nic dostat nemuseli.... Tím se uklidňuji pokud jde o mě a lidi okolo mě... sám jsme zdravej a nemám v okolí nikoho se smrtelnými nemocemi, tudíž bych se sám nemusel bát....

                      Ovšem pořád mě straší fakt, jak snadno se ten virus šíří... a že se šíří i od lidí, kteří nemají žádné příznaky....

                      jako u normální chřipky mám pořád dojem, že když potkám člověka, který kejchá, kašle a teče mu z nosu, tak jdu od něj a je to.... Ale u téhle varianty si nemůžeš být jistý, jestli to nechytíš od frajera, který ti před chvílí s úsměvem a kypící zdravím podal balón.... a Ty, který to v pohodě přežiješ a ani si nevšimneš, že s Tebou něco je to přineseš jako dárek rodičům...

                      • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                        Fačín     před 5 lety 19.05.2020 13:50 |  
                        2 3

                        Sorry, ale tohle je ta předposranost, která nemá s realitou nic společnýho.

                        • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 14:00 |  
                          4 1

                          No to se nediv z historického hlediska je předposranost dominantní vlastností těch, co těžké časy přežijí a tím pádem mohou své geny šířit dál..... hrdinů, co se ničeho nebáli, jsou plný hřbitovy.... ;-)

                          • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                            tomblesk     před 5 lety 20.05.2020 03:46 |  
                            0 0

                            Máš Karle v tomto punktu pravdu, jenže vůl /v lidské formě/ tohle nikdy nepochopí. Až bude na tom hřbitově, pak už to bude úplně jedno. Vstanou noví volové. Je to něco jako o nekonečnu …. znalí matematiky vědí - jak to s tím je. Prostě se s tím i počítá, i když se neví, co to je /nikdo nespatřil, neviděl/. Vše je o lidské představivosti, schopnosti předvídat, definovat a podle toho se chovat, pak lze spoléhat na efekt evoluce či vývoje života. Opak je cesta na ty hřbitovy - a to cesta dlážděná /skleněnými střepy, nikoliv drahým kovem - to pro přesnost, jestli nějakýho vola naučili aspoň počítat/. Jinak si může každý vybrat: zodpovědnost nebo cestu na hřbitov, i to je efekt svobody - pardon. A ještě k tomu nekonečnu: není od věci ukazovat na souvislost nekonečna s blbostí - obojí je stejné, jen ta blbost je stále zde přítomna /mezi lidmi a jedině v nich/. Tahle debata to dokládá - každý si může vybrat a někam se zařadit …. jedni do nekonečna, jiní k blbosti , obojí vyjde tak i tak!!


                            Komentář byl uživatelem upraven (20.05.2020 03:48) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

              Arya     před 5 lety 19.05.2020 12:05 |  
              7 0

              To není hysterie, to je fakt.
              Znám případ, kdy na následky chřipky zemřel člověk, který byl předtím zdravý a rozhodně se nedalo říct že by patřil ke starším lidem. Prostě jí podcenil a přechodil.
              Já osobně se řídím heslem nehysterčit ale ani nepodceňovat.

              • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                sasky     před 5 lety 19.05.2020 12:49 |  
                5 5

                Ale já to beru, proto jsem psal, že vždycky, u každého onemocnění se najde někdo, kdo zemře, aniž by se to dalo očekávat. A vždycky existuje nějaká riziková skupina lidí (starší, už nemocní, ...). Každopádně víceméně potvrzuješ to, co jsem měl na mysli já, totiž, že i chřipka může být nebezpečná, ale přesto kvůli ní není v karanténě celý svět.

        • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

          Leksel     před 5 lety 19.05.2020 12:31 |  
          3 2

          Při chřipce ale nejsou běžný často závažný respirační problémy, kvůli kterým je nutná i dechová podpora. Změny na plicích mohou navíc zůstat i trvale. K tomu ještě byly ve světě zaznamenány i případy se změnami na mozku. Moc se o tom onemocnění zatím neví, hlavně na něj ještě neexistuje úćinná vakcína.

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 11:04 |  
      5 2

      Jojo - ona zlomená noha a přetržený křížák to jsou taky vysoce nakažlivé věci, které můžeš mít nějaký čas v sobě, aniž bys o tom tušil a roznášet je vesele na ostatní....

      • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

        japhy     před 5 lety 19.05.2020 11:24 |  
        0 0

        Nech bejt. Na spartě třeba měli nakažlivý podloží, či co, takže se jim utěšeně plnila marodka. A u nás, za KJ, taky jeden čas hrálo všechno, čemu aspoň bilo srdce, to taky nebylo jen tak :))

      • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

        Fačín     před 5 lety 19.05.2020 11:42 |  
        2 6

        A co teda navrhuješ? Skončí celá sezona kvůli jednomu hráči? Přijdeme kvůli tomu o titul? To by se Svobodovi, Šádkovi a dalším prasopsům moc líbilo.

        • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

          kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 11:54 |  
          5 0

          A co chceš dělat ty? Nechat to rozjet s tím, že každej druhej zápas někdo odpadne? Takže ve finále budeš mít polovinu kádrů na marodce... a budeš vědět houby, co to udělalo s těma, co se uzdravili?

          • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

            Arya     před 5 lety 19.05.2020 12:10 |  
            5 2

            Já ale souhlasím s názorem, že se s tím virem budeme muset naučít žít. Jinak totiž budeme muset na nějaký ten fotbal na dlouhou dobu zapomenout.

            • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

              kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 12:21 |  
              4 2

              V okamžiku, kdy bude nějaký lék, který z toho člověka za dva týdny dostane, tak fajn... Ale ten zatím není, takže tu máme stav, kdy nakažený člověk běhá po světě, roznáší virus, který u určité skupiny pacientů ještě neumíme léčit a to je jeden problém.....

              Dále budeme muset zjistit, co ten virus dělá s tělem sportovců... jestli je to jenom o tom, že se trénovaný člověk nakazí a uzdraví, tak fajn....
              Ovšem jestli to nějak nevratně člověku sníží kapacitu plic, tak to už docela problém bude....

              To všechno se zjistí na podzim.... až uvidíme, jestli Dybala hraje jako dřív, nebo jestli běhá výrazně pomaleji a od sedmdesáté minuty nemůže popadnout dech....

              Pokud bychom museli s Covidem žít tak, že každý tým, který bude mít ve svém středu nakaženého hráče musí na dva týdny do karantény, tak máme problém - minimálně termínový.... ovšem ne neřešitelný - třeba můžeme ligovou soutěž roztáhnout na dva roky, místo na rok...

              • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                japhy     před 5 lety 19.05.2020 12:46 |  
                5 4

                Zase ale na druhou stranu. Na chřipku máme jak léky, tak očkování, přesto ale na ní každej rok umře dost lidí a nikoho to moc nevzrušuje. Takže stav, co popisuješ na začátku tu je vlastně pořád.

                • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 12:57 |  
                  4 3

                  Tak já si myslím, že minimálně příbuzní těch, co na to umřou, si vzrušení užijí až až.... To máš pohřeb, rakev, hrob, náhrobek, dědictví, právník, soudy s ostatními příbuznými...

                  Jasně, ale obecně prostě chřipku vyležíš, je ti blbě, zůstaneš doma a pokud nebydlíš s někým z rizikové skupiny, asi není větší problém..... mě hlavně straší ten bezpříznakový průběh.... to, že v pohodě běháš po světě a přitom jsi infekční pro okolí.... to je u chřipky taky běžná věc?

                  • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                    japhy     před 5 lety 19.05.2020 14:24 |  
                    4 1

                    To asi není běžná věc, ta bezpříznakovost, ale rozhodně bylo běžný, že lidi s chřipkou v pohodě běhali po světě, byli infekční pro své okolí, roznášeli potenciálně smrtící nemoc a byli s tím v pohodě.
                    Ve finále lék i vakcínu vyvinou, nemoc tu bude s námi dál, i lidi na ni budou dál umírat. A pak si už jen počkat, jestli z toho i tak budou pořád titulové zprávy.
                    Mě prostě přijde strašně vtipný, že třeba v našem okrese je momentálně asi 5 nakaženejch lidí (a ten počet je podbnej už pár týdnů) a pořád tu blbneme s rouškama.

                    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 14:45 |  
                      3 0

                      A tak já to chápu... mě to taky přišlo poslední dobou už moc... ale faktem je, že fotbal je prostě věc, kdy ty frajeři mají během hry nějakou tepovou frekvenci, nějak roztažené plíce a výměna tělních tekutin (sliny, kapénky, pot) prostě mezi nimi proběhne s daleko větší pravděpodobností, než mezi nakupujícími v supermarketu....

                      A na úrovni chřipky ta nemoc bude právě až bude ta vakcína a lék....

          • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

            Fačín     před 5 lety 19.05.2020 13:10 |  
            5 4

            Normálně chlapce nechat na marodce a hrát dál. Protože pokud lidi nepřestanou šílet, tak už se nedohraje nikdy nic, žádnej fotbal, hokej, kino, divadlo.

            • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

              kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 13:15 |  
              5 0

              A dál? problém tohoto viru je, že se rychle přenáší, má dvoutýdenní inkubační dobu a u některých lidí bezpříznakový průběh..... Takže se nemusí stát nic - necháš jednoho hráče na marodce, ale taky se může stát, že za měsíc budeš mít na marodce dvacet hráčů... a každý Tvůj předcházející soupeř jich bude mít deset.... a exponenciální řadou se to bude šířit ligou....

              Chápu, že to používáš rád, ale není to chřipka.... má to některé trochu odlišné vlastnosti

              • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                Fačín     před 5 lety 19.05.2020 14:00 |  
                3 2

                Argument s chřipkou jsem tu v tomhle vláknu nepoužil, tak mi to nevkládej do úst, prosím.

                Teď už žádný takovýhle absurdní "opatření" k ničemu nejsou, už je to jen na disciplíně a hygieně jednotlivce. Bez toho se svět nijak nepohne. Je potřeba si uvědomit, že konečný čísla jsou směšný - možná to vypadá, že v Americe je to hotová apokalypsa, ale není. Například v Česku momentálně není ani 3000 nakažených, což je 0,03% obyvatelstva. Z celkových 9000 nakažených je 300 mrtvých (i pokud přistoupíme na tu hru, že zemřeli skutečně kvůli tomu), což je zase jen kolem 3%. Takže celkově ta čísla jsou absurdně nízká. prostě není to žádná zombie apokalypsa, kde je nakažených 50% populace a z nich zase 50% umře. Prosím, to by byla jiná písnička.

                A jaké tedy navrhuješ řešení ty? Ukončit fotbal jednou provždy?

                • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 14:11 |  
                  2 1

                  Argument s chřipkou jsi tu použil mockrát - fakt, že v tomhle vlákně ho používá někdo jiný přece neznamená, že ti něco vkládám do úst....

                  To je právě to - v normálním životě disciplína a hygiena.... a jak chceš tohle dodržovat v kontaktním sportu, kde se dvadvacet hráčů potí, navzájem dotýká, dýchá ústy ... tam prostě k té výměně tělních tekutin docházet bude neustále...

                  Jak bych to řešil? Nejspíše prevencí - před každým zápasem měření teploty (hráče s teplotou nevpustit na hřiště), po každém zápase test... Zatím je ovšem tohle řešení drahé.... takže bych fotbal spustil až v okamžiku, kdy kompletní test na koronavirus bude běžně dostupný a bude si ho moci každý klub dovolit...

                  A to celé do doby, než bude COVID běžným onemocněním - tedy něčím, proti čemu půjde očkovat a na co budou zabírat běžně dostupné léky... to nebude trvat věčně....

                  • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                    Fačín     před 5 lety 19.05.2020 14:37 |  
                    2 2

                    Nedalo mi to a projel jsem si svoje příspěvky. Za poslední měsíc jsem ani jednou nezmínil slovo chřipka.

                    A mimochodem, s chřipkou se to dá srovnávat velmi snadno, zaprvé kvůli podobným příznakům a zadruhé proto, že to jsou prakticky stejné viry (kmeny či jak se to říká).

                    A řešil bys to prevencí - což je to samé co říkám já - hygiena a disciplína.

                    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 15:01 |  
                      1 1

                      Fakt? Já ten výrok "proboha, vždyť je to jenom těžší chřipka" mám spojený s Tebou :-)

                      Tak to se omlouvám .....

                      jenomže prevence ve stylu "budeme si mejt ruce" jaksi asi stačit nebude - nebavíme se o večerní škole, je řeč o sportu, kde hráči podávají maximální výkony, plíce jim jedou na maximum, dýchají pusou a kapénky létají vzduchem - Ty musíš mít jistotu, že na hřišti není jediný nakažený....

                  • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                    tomblesk     před 5 lety 20.05.2020 04:13 |  
                    2 1

                    A navíc: další zákeřnost tohoto viru /covid19/- nositel viru nemusí nakazit nikoho a chodit s tím bůhvíjak dlouho / to se taky neví jak dlouho /něco se říká asi o 10 až 14 dnech/ - až do samotného odeznění nákazy a zničení viru vlastní imunitou - též se neví jak a kdy a jestli vůbec, podobně to bývá třeba i u té chřipky. Ale tady se musí vzít v potaz eventuální nákaza jiného člověka a možný průběh nemoci u něj - smrt udušením není přijatelná varianta pro nikoho !!! Cesta z průseru a nastoupit do stavu jako "normální" chřipka je jediná /tedy jako známá/ a to vakcína. Žel zatím v nedohlednu a požírání anti malarika bych nezvolil ani náhodou, natož někomu to doporučoval … Sám jsem na normální chřipku očkován a zatím mám kliku už druhý rok …. praktická lékařka zvolila správnou vakcínu /odhadem H1N1/ a tak v tomto pokeru zatím můžu mluvit o štěstí … a nechci ho pokoušet ani náhodou - nevnucuji, ale co mám dělat, když mně blízká osoba má chronickou leukémii a každý den trneme nejistotou, aby to nepropuklo v akutní podobu, natož abychom tomu šli naproti a pomohli tomu sami!! Prostě pro někoho "Sofiina" volba, pro jiného tah pro kartu do talonu. Divný to svět!!!

              • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                iwanowicz     před 5 lety 19.05.2020 14:30 |  
                2 4

                Boxer Lukas Konecny byl 14 dni doma s koronavirem s manzelkou a dcerou ve spolecne domacnosti a oni to od nej nechytli. On ma protilatky a ony jsou negativni. takze buhvi, jak je to s tim prenosem viru. Asi to tak horky nebude..

                • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 14:48 |  
                  5 0

                  Jo dobrá - víc takových příkladů....

                  Zase si uvědomme, že při fotbale má člověk nějakou tepovou frekvenci, plíce jedou na maximum..... dýchá se pusou, sliny i kapénky (nechtěně) prostě vzduchem létají, do toho pot.... mě ten kontaktní sport přijde na přenos náchylnější než běžný život...

                • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 15:36 |  
                  3 0

                  Je otázka, co si o té nepříliš horké nakažlivosti budou myslet horníci v dole Darkov v Karviné. Nákaza byla zatím potvrzena u celkem 82 zaměstnanců a šest rodinných příslušníků, z toho u jednadvaceti se nákaza potvrdila už v pondělí. K úternímu dopoledni přibylo dalších 61 případů.

                  • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                    tomblesk     před 5 lety 20.05.2020 13:09 |  
                    0 0

                    Plus otázka další: je na světě něco důležitější než život? Asi jen blb Svoboda z RB a LFA bude říkat, že naše liga a nadstavba a to za každou cenu!! … Ale zase - když nejde o život, jde o h***o, známe a víme pak kdo je kdo a co a jak. Toť jediné pozitivum z celé situace - poznání blbosti a odhalení blbů - cenný poznatek!!! někdo ví o co jde, jinému ani kopnutí do kulí nepomůže a neprobudí z hlubokého spánku vlastní nevědomosti … Tak to chodí!

  3. Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

    Novi.sks     před 5 lety 19.05.2020 10:50 |  
    2 0

    Tak to máme s Bolkou 1:1, nikdo si nemůže stěžovat... :))

  4. Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

    Ragnarok     před 5 lety 19.05.2020 10:52 |  
    3 3

    James Dens se pořád bere jako hráč Slavie?

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      LukySKS     před 5 lety 19.05.2020 11:11 |  
      0 0

      nj tvl :D, kde je James Dens? :D

      • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

        kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 11:14 |  
        2 1

        Tak snad měl rotoped dva metry od ostatních, ne?

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      Dr. Fe1     před 5 lety 19.05.2020 11:59 |  
      0 7

      Ano. Ale pořád neshodil jarolímovu deku :-(

  5. Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

    Orwell_1892 (přítel SN)     před 5 lety 19.05.2020 10:54 |  
    7 0

    Pokud by měla být pravidla nastavena tak, že při byť jediném nakaženém hráči jde celý tým na dva týdny do karantény, tak je tato sezóna prakticky nedohratelná, resp. možná by proběhlo několik okleštěných kol, spartička se posunula na pohárové příčky a pak to snad Dušan konečně ukončí.

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      japhy     před 5 lety 19.05.2020 11:19 |  
      2 0

      Hlavně se asi generalita bude muset rozhodnout, jestli je to nová morová rána lidstva nebo jen další obtěžující nemoc. V prvním případě snad ani nemá cenu začínat novou sezonu. Generalitou teď samozřejmě nemyslím jen FAČR.
      My jsme ale v situaci, kdy o osudu ligy v podstatě rozhodují krajští hygienici, což mi přijde dost šílený. Navíc v situaci, kdy se tu používá několik druhů testů, o jejichž výsledcích se přou i odoborníci mezi sebou. Úplně vidím, jak JT spokojeně opouští hygienu, ve dveřích se ale potká s Adolfem, kterýmu nabitá kešeně dělá nevzhlednou bouli na prdeli. No a na parkovišti ho dodělá Daneček s jeho nezbytnou a zajisté kouzelnou kabelou.

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      rak (přítel SN)     před 5 lety 19.05.2020 11:24 |  
      1 0

      To určitě by byl konec, ale opakuji. Při takovém pravidlu můžeme odpískat i další sezónu a těžko si pak představit jak by si hráči udrželi nějakou formu. Možná nějaká náhradní soutěž, která by byla tak volná, že různé odklady zápasů by ji moc neohrozily. Jinak jsem teď docela zvědav na to, jak se v obou dotčených mužstvech nákaza rozšířila. To bude dost důležité. Pokud by se to i při současných nastaveních rozšířilo, tedy jen při tréninku, tak to znamená opravdu konec.

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      ColinSKS     před 5 lety 19.05.2020 13:10 |  
      2 5

      je to dohratelné, akorát se to protáhne cca o rok. no.

  6. Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

    mudrc     před 5 lety 19.05.2020 11:20 |  
    3 24

    Kdo za timhle sprostym utokem na Slavii stoji tentokrat? Sport, Dusan Svoboda, Berbr, Plzen, Slonkova, nebo Madl? Tesim se, co se tady zase rozjede :-D

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      sasky     před 5 lety 19.05.2020 11:22 |  
      1 1

      To budou mít Svoboda s Čuprem druhý Vánoce :D

      • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

        rak (přítel SN)     před 5 lety 19.05.2020 11:27 |  
        4 0

        Ti určitě ne, potřebují dostat Spartu výše. I když mají alternativu. Zrušit ligu a dohrát (a ošetřit si) MOL cup.

        • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

          sasky     před 5 lety 19.05.2020 11:30 |  
          1 0

          No spíš jsem to myslel tak, že budou mít další důvod kopnout si do Tvrdíka...

          • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

            tomblesk     před 5 lety 20.05.2020 13:28 |  
            2 1

            Válečná fronta - Mádl - už spustil. Do Tvrdíka na Seznamu sice moc přímo nekope, rovnou do Slavie a radí co a jak. Asi vadí, že Slavia má co jiní nemají. Tak trochu, spíše hlavně, o závisti to je …. Vypudit Číňana a Slavii s tím do kopru. Že to odsere celý český fotbal už je šumák. Vždyť právě Slavia to kazí - dává platy hráčům a klubům za přestupy z peněz, co si vydělala … na hřišti. A to si dovolila hodně. Že ty manýry do našeho fotbalu vnesl někdo jiný se už nevzpomene a po skvělém tahu Štramákem na Letné neštěkne pes. Složitý a drahý je život pisálka …. A někomu stačí si koupit bobkový list a hned je tu nový typ "glasnosti" - jenže liga se vyhrává na hřišti /zatím a neznámo do kdy/ ale to teď nikoho nesmí zajímat, natož, aby to hájil … či si to jen náznakem dovolil. No on se nakonec ten chleba bude muset lámat. Otázka je kdy a jak. Fanouškové fotbalu: Bděte!!! A buďte připraveni!!

      • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

        japhy     před 5 lety 19.05.2020 11:35 |  
        0 0

        Hele, já teď vlastně ani nevím, co bude komu přesně vyhovovat. V koronakrizi jsem se z různých důvodů zcela odsřihl od zdejšího dění, jsem tedy trochu mimo. Je mi jasný, že Plzeň se spartou by hrát potřebovali. Co se ale stane, když by bylo potřeba ligu o fous protáhnout nebo naopak ukončit, netuším.

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      Arya     před 5 lety 19.05.2020 11:47 |  
      14 3

      Já se zase bavím nad tím, co tady rozjíždíš ty :)

      • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

        mudrc     před 5 lety 19.05.2020 11:54 |  
        2 18

        To je v reakci na nedavne tvrzeni, ze hygiena zasahne v Plzni a ono nic no. Tak ale zabulime si u neceho jineho.

        • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

          kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 12:07 |  
          10 0

          Plzeň potřebuje aby se hrálo, takže ta naopak případné pozitivní nálezy musí ututlat, ne? Což asi právě dělá, protože to není možné, že by zrovna tam nikdo jako na potvoru tohle nechytil.... :P

          • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

            Nosorozec     před 5 lety 19.05.2020 12:18 |  
            15 1

            V Plzni měli u hráčů negativní výsledek i při testování na mozek :)

            • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

              Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 19.05.2020 12:29 |  
              5 0

              Dobrý! :-D

          • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

            mudrc     před 5 lety 19.05.2020 13:08 |  
            0 0

            Vidim to stejne.

  7. Jak tohle dopadne ?

    Dr. Fe1     před 5 lety 19.05.2020 11:58 |  
    3 7

    Tak se to hroutí, dřív než se to rozjelo. Jsem zvědav, jak tohle dopadne.

  8. Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

    Nosorozec     před 5 lety 19.05.2020 12:17 |  
    6 0

    Držím palce, ať má hráč mírné nebo žádné příznaky a co nejdřív má testy zase v pořádku. Je to už vopruz.

  9. Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

    zeleznik2     před 5 lety 19.05.2020 13:10 |  
    6 4

    Včera Bolka dnes Slávka, co bude zítra? opravdu Svobodo ukonči ročník..

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      ColinSKS     před 5 lety 19.05.2020 13:23 |  
      3 7

      ala belgium. to bych udělal já, kdybych byl u vesla.

  10. Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

    Obr     před 5 lety 19.05.2020 13:32 |  
    3 8

    Koroňák tu s nama asi bude do ty doby, nez na to nekdo vymysli vakcinu, a nebo sam nevychcipe. Vakcina je v nedohlednu a vychcipat se mu asi taky chtit nebude. Takze co s tim? Zvykneme si na nej a postavime ho na uroven chripky a podobnejch nemoci? A nebo se budeme zavirat do karanten a zrusime treba i fotbal? Kdyz si vezmu, ze tu nemoc melo v CR cca 500tis. lidi a umrelo na to necelejch 300ks (kolik z toho opravdu na COVID?), tak sem teda pro variantu c. 1.

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 14:17 |  
      5 2

      Nezlob se na mě, ale přece nejde nějakou nemoc postavit na roveň chřipky? Nebo si představíš, že podobně jako Lukašenko v Bělorusku prohlásíme, že COVID je chřipka a hotovo .... a něco se tím změní?

      Je to nová nemoc a na úrovni chřipky bude v okamžiku, kdy se člověk dle vlastní svobodné vůle bude moci nechat očkovat...

      • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

        Nosorozec     před 5 lety 19.05.2020 14:33 |  
        10 2

        Očkování proti chřipce je nejvíc zbytečná chujovina. Virus chřipky totiž neustále mutuje, takže i když se nechá někdo očkovat, tak to za půl roku může chytit stejně. Pokud bude koronavirus neustále mutovat jako chřipka, tak nemá očkování smysl a spíš to chce vyrobit nějakej prášek, kterej by na to zabíral jako paralen na chřipku

        • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

          kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 14:49 |  
          1 1

          Já se taky očkovat nenechávám.... spoléhám na ten paralen.... :-)

          • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

            Nosorozec     před 5 lety 19.05.2020 14:51 |  
            0 2

            Jj, Paralen je výborná věc. Chřipku jsem měl naposledy před 4 roky a po 3 Paralenech byla pryč. Kéž by to takhle fungovalo i u ty korony :)

            • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

              sTizz (přítel SN)     před 5 lety 19.05.2020 16:11 |  
              6 0

              Nachlazeni neni chripka,to si lidi casto pletou. Chripky se za 2 dny fakt nezbavis..

            • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

              SirCohen     před 5 lety 20.05.2020 12:13 |  
              0 0

              Tak to určitě nebyla chřipka, pokud tedy nemyslíš 3 balení paralenu.

        • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

          SirCohen     před 5 lety 20.05.2020 12:12 |  
          0 0

          Děkujeme za tvůj odborný lékařský příspěvek k věci. Mamka (65+) se očkovat nechala a od té doby jí zmizely zimní opakované případy týdenních období záchvatů kašle a malátnosti.

        • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

          tomblesk     před 5 lety 20.05.2020 13:48 |  
          0 0

          Až si prožiješ po chřipce srdeční poruchu a srdeční kolaps s následnou operací - půjdeš zpívat do jiného sboru. I to patří k věci, ale tuhle zkušenost nikomu nepřeju, ani Tobě. Jinak hezký den, nejlépe bez chřipky, ale naočkován!!

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      kostelnivlajka     před 5 lety 19.05.2020 14:44 |  
      5 5

      je to jenom sport, jak říkaval dědouš. prostě to zrušit a hotovo, letos prostě bude zavřeno.

  11. Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

    carevitchando     před 5 lety 19.05.2020 13:52 |  
    8 0

    Bál jsem se, že Svoboda vyjebe s náma, ale opak je pravdou :-)))) Stačilo zajet do Číny, slušně poprosit o ampulku a rudí jsou bez pohárů :-D

  12. Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

    kjandourek (admin)     před 5 lety 19.05.2020 15:32 |  
    5 1

    Klub do ctvrtka v karantene a kompletni desinfekce. 5 den od kontaktu (v patek) prvni kontrolni test. Dalsi dva testy 8 a 14 den. Tym bude poprve trenovat v patek odpoledne podle vysledku testu. V utery chceme normalne hrat, pokud i druhy pondelni test vyjde negativne.

    https://twitter.com/JaroslavTvrdik/status/1262737063587151877

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      Ondráš     před 5 lety 19.05.2020 15:54 |  
      3 2

      To bude ta naše hra asi dobře vypadat:) Secvičené automatismy jak víno!

      • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

        Dr. Fe1     před 5 lety 19.05.2020 17:40 |  
        4 13

        Nikdo to samozřejmě nemohl tušit, ale neměli jsme pouštět Hušbyho ani další hráče. Byl to velký risk i za normálního průběhu sezony, jak se ukázalo v prvních 4 kolech jara před Covidem, tak se tento risk moc nepovedl a teď s Covidem je to ještě větší minus.

        Musí mlaďasové o tovíc bojovat a urvat to silou, nedá se nic dělat.

        • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

          sadlos (přítel SN)     před 5 lety 19.05.2020 21:44 |  
          4 2

          Máme na to krásné přísloví: Po bitvě každý generál.

          • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

            Dr. Fe1     před 5 lety 20.05.2020 00:58 |  
            2 6

            Akorát že to na mě nesedí, protože já byl v tomhle případě generál už před bitvou :-) To že jsme pustili Škodu v době kdy se dostal do formy jsem nechápal, stejně jako odstavení Hušbauera. Ani hosotování MvB jsem neschvaloval. To lze dohledat ve starých příspěvcích.

            Už začátek jara ukázal, že to byl špatný nápad takhle sezonu podcenit. Teď jenom konstatuji, že se tenhle průšvih bohužel ještě prohloubil kvůli Covidu. kdyby se dal Hušby stáhnout z hosotování, tak bych byl pro všemi deseti.

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      krumicek     před 5 lety 20.05.2020 04:03 |  
      1 0

      Z toho mj. vyplývá, že teď, cca týden před začátkem, se to ještě asi dá upytlíkovat tak, aby se nemusely odkládat zápasy. Ale jakýkoli pozitivní nález během soutěže už to celé rozbourá, jelikož zápasy se hrají každé 3-4 dny. Tedy nebude možné stihnout mezi zápasy ten proces, který uvádí Tvrdík (dva dny karanténa, pak testování) a zároveň nebudou ani termíny na dohrání odložených utkání.

      Jinými slovy - jediný způsob, při němž by se to snad dalo reálně dohrát, bylo zrušit nadstavbu a ponechat mezi zápasy týdenní odstup, což by dávalo jakýs takýs manévrovací prostor při dalších pozitivních nálezech. Při zběsilém tempu neděle - středa - neděle nebude čas na nic, akorát se budou hromadit odložené zápasy, které nebude kdy dohrát...

  13. Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

    brawwe     před 5 lety 19.05.2020 15:39 |  
    7 10

    Dlouho jsem nepsal, ale celkově mě ta hysterická situace kolem "pandemie" dost v poslední době štve. Samozřejmě i díky tomu, že mě to ovlivnilo po podnikatelské stránce nejen u nás, ale i v cizině. Každopádně napíšu to asi takhle, jsem pro dohrání. Ten vir nezmizí mávnutím kouzelného proutku. Normálně hrát. Zavřeme všem huby na hřišti. Je potřeba vše vrátit do normálu. Nejen fotbal. Je potřeba dostat do hlediště diváky. Ne čekat na zázraky. A kdo se boji ať zaleze pod postel

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      Fačín     před 5 lety 19.05.2020 15:53 |  
      2 3

      Ta poslední věta je super!:)

        • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

          dalislavista     před 5 lety 20.05.2020 15:58 |  
          0 0

          Chybí mi tam ta nejzákladnější- ...to stihnu!

          • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

            kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 16:09 |  
            0 0

            Jo ty myslíš něco ve stylu: "Tady stejně nikdy nic nejelo" :-)

            • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

              dalislavista     před 5 lety 24.05.2020 10:32 |  
              0 0

              A nebo na přejezdu: "Nebudu čekat, až to přestane blikat, vlak už projel..."

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      hiker42     před 5 lety 19.05.2020 16:05 |  
      3 5

      Podle té poslední věty bych tipoval, že ti je 65+ a kromě vysokýho tlaku jsi zdravej jako rybička, takže ideální situace na brzkou návštěvu Edenu, nejlíp zajít na TS a posichrovat to aspoň 10 min. pod plachtou.. :))

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      Dr. Fe1     před 5 lety 19.05.2020 17:43 |  
      3 6

      Akorát s virem by to na to dohrání chtělo mnohem víc času. Protože bez nějákých karantén a následných prodlev se to bohužel asi neobejde, protože nikdo nechce riskovat kolaps zdravotnictví, kdyby se pandemie rozjela jako v Itálii, Británii a podobně. Pak umírají i lidé co by jinak neumřeli. Takže nějáké zběsilé promořování vláda nedovolí.

      Jinými slovy, kdyby nebyl Svoboda a spol. takovej lump, tak se mohla škrtnout alespoň nadstavba. A bylo by času více.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.05.2020 17:44) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

        Dobi     před 5 lety 19.05.2020 19:15 |  
        6 1

        Nikdo jsme něco takového nezažili. O víkendu mě vyděsilo odložení Dynama Drážďany, přidala se MB a nyní Slavie. Kdesi jsem psal, že KAŽDÉ ŘEŠENÍ V TAKOVÉ SITUACI JE ŠPATNÉ. Jsou jen méně a více špatná. Kdyby LFA šéfoval nějaký NEZATÍŽENÝ člověk, věřil bych, že se pokusí spolu se stejně přemýšlejícími lidmi hledat řešení. Do konce ZÁKLADNÍ části chybí pět kol. Podle mě by liga mohla končit někdy v červenci, ale jen ta základní část. Nadstavbu považuji já osobně od počátku za nesmysl a její zrušení (třeba pro letošek) byl jistě nebyl důvod pro nějakou revoluci... či soudy. Ale v této české žumpě??? Je mi smutno. Těšil jsem se na kamarády - sousedy na tribuně, na pohled na ty nejkrásnější dresy na světě. Vydrželi jsme to už 2 a půl měsíce, třeba byl čas to nějak vyřešit ROZUMNĚ. Ale chtít ROZUM od LFA????? je mi smutno, strašně smutno!!!

        • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

          Dr. Fe1     před 5 lety 19.05.2020 19:25 |  
          1 5

          Souhlas. A jen technická poznámka - do konce základní části chybí 6. kol. Ale to je detail.

          • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

            Dobi     před 5 lety 20.05.2020 07:40 |  
            2 0

            Jo, nekoukl jsem na tabulku a tu dobu jsem jedno kolo ubral... Ale 5 nebo 6? To je PĚTINA zápasů a JASNÉ odstupy.... Ale věřím, že ta hrůza tak do měsíce zcela pomine, budou sice "dozvuky", ale nějak jde vše dopředu. Na těch 6 kol pak je furt dost KLIDNÉHO času (NENÍ ME, ALE opět bych apeloval - ale zvažte PRO a PROTI..). Ale trvat na nesmyslu zvaném nadstavba V TÉTO DOBĚ ZA TĚCHTO OKOLNOSTÍ může jen naprostý blb nebo naprostý nelida!' Ale co jiného čekat z toaLetné????? Někdo litoval, že kráter na Letné nepohltil i Svobodu... Ale mezi námi - chudáci čerti kdesi v pekle, když se on o peklo pokouší zde... Ale má kývače třeba na Novinkách jako je třeba smutná figurka Trexler a pár jemu podobných...

            • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

              Dr. Fe1     před 5 lety 20.05.2020 13:39 |  
              3 5

              Jasně, máte pravdu. Dohrát jen základní část by byla ta nejlepší a nejrozumnější varianta. Jenže to by musel být v čele LFA někdo nezávislý a ne ta slizká parodie na člověka dosazená rudými.

        • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

          dalislavista     před 5 lety 19.05.2020 19:37 |  
          8 0

          Jak by mohl Svoboda, který debilní nadstavbu vymyslel, tu svou nadstavbu zrušit? Vždyť on zcela popřel i UEFU, která nabízí varianty 1. dohrát celé, 2. v jiném formátu (bez nadstavby), 3. anulovat ročník. A to ještě někde udělali tabulku podle průměrných bodů ze zápasů ( což je docela spravedlivé) a vyhlásili mistra... U nás nás nevyhlásí, ani kdybychom měli před posledním kolem 4 body náskok. Svoboda...

          • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

            Dr. Fe1     před 5 lety 20.05.2020 01:01 |  
            1 4

            Podle UEFY není varianta 3. anulovat ročník, to se mýlíte, ale právě naopak - vyhlásit pořadí podle stávajícího odehraného stavu, včetně vyhlášení mistra !

            • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

              dalislavista     před 5 lety 20.05.2020 11:46 |  
              3 0

              To asi ano, ale hlavně jako druhá možnost je dohrát "jinak", tedy bez nadstavby. Což Svoboda zcela ignoruje! A že se jinde vyhlásí mistr i bez dohrání soutěže podle dosažených bodů nebo i podle bodového průměru na zápas, to je taky k zamyšlení.

              • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                Dr. Fe1     před 5 lety 20.05.2020 13:37 |  
                2 5

                Souhlas. UEFou Svoboda argumentuje jenom když se mu to hodí. Když chce ale UEFA něco jiného než Svoboda, tak to je najednou ticho.

  14. Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

    DKNL     před 5 lety 19.05.2020 18:35 |  
    5 2

    Nevím, proč vūbec v týhle situaci uvažovat o dohrání. Díval jsem se na Dortmund-Schalke, zážitek z fotbalu žádný, komorní prostředí, Dortmund dobrý, ale co z toho.Ač co se týče Německa, Dortmundu fandím, pocit z toho zápasu velké nic. U nás teď 2 nakažení. Zatím 2. Bude jich přibývat.Další věc je rozdílná možnost tréninku.Už jsem to tu psal, netěším se, na tohle fakt ne.Prdel to teda není, jak to tu někteří podsouvají.

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      donford     před 5 lety 19.05.2020 21:06 |  
      3 0

      Stejně je to na hlavu. Místo tréninku a přáteláku nařízen klidový režim. A z něj pak rovnou vyjet na zápas? Neměli bychom mít skoro týden k dobru, abychom mohli regulérně trénovat, sehrát přátelák, a pak teprve nastoupit? To Svobodovi pořád nedochází celá ta absurdita a neregulérnost soutěže? Určitě to ví, a o to víc si mne ručičky, jaká se mu podařila ze všeho udělat bramboračka a bahýnko. Neměli bychom žádat oficiálně, když je nám zakázáno trénování, o odklad zápasu s Bolkou? Když bramboračka, tak ať stojí za to.

  15. Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

    aldin     před 5 lety 19.05.2020 21:54 |  
    13 0

    Tak přátelé jako lékař nemohu souhlasit s současnými hrátkami LFA potažmo sparťansko-prádelnické kliky kolem dohrání soutěže.
    Nikde nepadla zmínka o skutečnosti, že při špičkovém fyzickém výkonu jsou enormní nároky m.j. i na imunitní systém a organismus takto zatížený je náchylný k nákaze. Jakéhokoliv druhu a zejména Covidu.
    V tomto kontextu rozhodnutí LFA je nezodpovědné kaskadérství a bezohlednost. Jistě jste si všimli jak papaláši/prďolové seděli při úterním jednání LFE hezky daleko od sebe....
    Jistě, vnímám, že jde především o peníze - viz snahy západoevropských asociací soutěže dohrát za každou cenu ( Bundesliga-pěkný trapas...)
    A jako slávista musím konstatovat, že stav, kdy hráči nemohou trénovat, musí být v klidu a v periodických intervalech se podrobovat prohlídkám ( exaktnost aplikované metodiky je přitom velmi orientační!!) je zcela neakceptovatelná a handicapující. Stres se pochopitelně netýká jen psychického stavu, ale významně ovlivňuje i fyzický výkon.
    Nic na tom neměni ani skutečnost, že MB jsou v podobné situaci.
    Víte přátelé jakkoliv se považuji za seriozního lékaře/odborníka, který dbá vědeckých poznatků, mnohokrát jsem se přesvědčil že (téměř) každého dostihne jeho karma. Pravda někoho dříve, jiného později ale je to pravděpodobnost hraničíci s jistotou.
    Je na našem vedení, aby na tuto situaci adekvátně reagovalo. Jasné je, že situace bude bagatelizována, ale ostrá a věcná reakce je v tento moment na místě.

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      donford     před 5 lety 20.05.2020 10:46 |  
      2 1

      Kolega na těchto stránkách, aldin, věcně a odborně jako lékař rozebírá i mou pocitovou pohnutku, že nelze jít z klidového režimu a dokonce bez sehrání přípravného zápasu po dvou měsících do ostrého zápasu. Ještě před začátkem dohrávek bude soutěž takto oficiálně neregulérní. Nevím, zda můžeme požádat ihned o odklad našeho zápasu, jak by to dopadlo termínově, (asi bledě), ale horší je, že si předem naše LFA zahrává se zdravím všech hráčů. Hrálo by se, kdyby zde nebyl koronavir, ale například silná a jen málo kontrovatelná nečekaná chřipková epidemie? Jistě by se rozumně čekalo na její odeznění. Jen aby si teď Svoboda a s ním celá LFA nevzala nějakého hráče na svědomí.

  16. Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

    Joe-L     před 5 lety 19.05.2020 23:38 |  
    5 1

    Tak prý oba pozitivní hráči byli bezpříznakoví (což se dalo čekat, kdyby jim něco bylo, leželi by doma v posteli). U nás to byl někdo z mlaďasů. Četla jsem, že v Americe je těžší průběh u černochů, tak snad to nebyl Oscar. Napadlo mě, že Zima a Markovič jsou z Olomoucka a tam bylo jedno z ohnisek, ale je to čistá spekulace, přijít k tomu mohl kdokoliv kdekoliv. Teď jen doufat, že nenakazil někoho dalšího z mužstva.

    Jinak Qope, vypadá to, že ten vir je rasista, běž mu to vytmavit! Nebo vysvětlit? :-D

    Spekuluje se o tom, že kdo byl očkovanej na tbc (což jsme byli za komančů asi skoro všichni), tak by u něj ta nemoc měla mít lehčí průběh. Ale kdo ví, jak to celý je. Jo a dneska v rádiu hned další zpráva po tom hráči Slavie byla, že už testujou nějakou vakcínu na lidech. Ale kdo ví, jestli je to pravda a kdy bude možný vakcínu používat.

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      wimpy     před 5 lety 19.05.2020 23:50 |  
      2 2

      Na SARS ani MERS léky dosud nenašli, natož vakcínu. Je velmi nepravděpodobné, že objevěj něco na Covid. Co je pravděpodobnější, že virus zeslábne a prakticky zmizí.

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      Dr. Fe1     před 5 lety 20.05.2020 01:06 |  
      2 5

      U těch černochů je to horší pravděpodobně nikoliv kvůli rase, ale kvůli tomu, že je mezi nimi větší procento obézních lidí, trpících navíc různými dalšími srdečními chorobami, cukrovkou atd.
      To jsou takové nemoci chudých, co se přežírají nekvalitní tučnou potravou. Podobné je to třeba u rómské menšiny u nás. Taky je tam ve starší generaci vyšší procento podobně disponovaných.

      • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

        Joe-L     před 5 lety 20.05.2020 02:25 |  
        1 0

        Je to možný. Oni tam teda mluvili i o genetických dispozicích. A paradoxně prej podle nějakejch statistik, jsou na tom líp kuřáci než nekuřáci.

        • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

          Dr. Fe1     před 5 lety 20.05.2020 13:44 |  
          0 5

          To je zajímavý, s těmi nekuřáky. Ono je víc takových paradoxů.

          A s těmi genetickými dispozicemi to může být také pravda, on to přesně nikdo zatím neví a tak se hlavně spekuluje. Ale je jisté, že procentuálně to v Americe postihuje černochy mnohem víc než třeba bělochy či asiaty. Podle statistik z několika amerických států je to dost výrazné. Takže těch příčin může být více.

          Na druhou stranu je zase zajímavý, že přímo v Africe se to moc nešíří. Takže američtí černoši ano, ale Afričtí ne ..... ale tam zase může hrát roli podnebí atd. Je toho ještě hodně, co o té nemoci nevíme. Hodně otázek, málo přesných odpovědí.

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      smely (přítel SN)     před 5 lety 20.05.2020 10:23 |  
      2 0

      prej Oli , zrejme v nemocnici po ty operaci...

      • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

        nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 20.05.2020 10:41 |  
        0 0

        Je to ze spolehlivého zdroje? Myslel jsem, že se Oli už těch plošných testů ani neúčastnil, že je po operaci izolovaný?

        • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

          smely (přítel SN)     před 5 lety 20.05.2020 11:02 |  
          3 0

          ucastnili se vsichni

      • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

        Joe-L     před 5 lety 20.05.2020 11:33 |  
        2 0

        Jaj, tak on mě nenapadl, jak píše Nobiczek, tak jsem si taky myslela, že se toho neúčastní. Si to "pěkně" vyžírá ty zdravotní lapálie. No ale tak jestli to u něj probíhá bez příznaků, tak aspoň, že tak a že nebude mít žádné následky. S klukama na tréninku nebyl, je otázka, jestli byl s někým v kontaktu. Chudák kluk.

      • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

        Fačín     před 5 lety 20.05.2020 16:48 |  
        0 2

        A pak se doktoři divěj, že se lidi bojej chodit do nemocnic...

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      Qope     před 5 lety 20.05.2020 12:58 |  
      0 1

      Ok, pokud tomu tak fakt je, pěkně si ho podám... Třeba tady nebo na Twitteru;-) :-D

  17. Chybí vnímání míry věcí

    Cross     před 5 lety 20.05.2020 02:46 |  
    9 18

    S chřipkou rocne zemře na světe cca1 milion lidí. S koronavirem po 5 měsících jsme na 300 tisíc. U nás rocne s chřipkou cca 1000 lidî, s koronavirem ( ne na coronavir!) ted celkem 302. Tolik lidí u nàs v Česku ale z jinych příčin zemře denně! 80 z nich treba na rakovinu. To roztleskávače koronaviru nezajímá. Pokud tenhle režim
    vnímàní koronaviru (jako dýmějovèho moru) bude pokračovat, tak do roka nebudeme hrát fotbal, nýbrž budeme mít přízemnější problém - budeme chcípat hlady.
    Uz toho bylo dost! Všechny věci mají svou míru a kontext. Novináři - jako úplná hovada - to nechápou.

    • Re: Chybí vnímání míry věcí

      brawwe     před 5 lety 20.05.2020 08:23 |  
      5 11

      Naprostý souhlas. Kdo chce ať si nosí respirátor( chrání sebe) a ostatní šup k vodě, na sluníčko, do hospody a na fotbal. Je potřeba opět nastartovat společnost. Jinak opravdu chcípneme hlady.

      • Re: Chybí vnímání míry věcí

        Cross     před 5 lety 20.05.2020 12:41 |  
        4 7

        Je videt, ze průměrní lidé podlehli novinarske propagandě. Blbě se to přiznává. Zvlast kdyz je ověřeno, ze blbec, kdyz udělá chybu, vzdy tvrdî, ze to byla jeho povinnost. S tím se tezko bojuje, a je to i zde videt.
        Ale ted novináři ucítili pach moře a maji nové tema: Dovolená!!! Najednou Koronavirus jaksi mizí, ikdyz pocet aktuálne nemocných stále osciluje těsně pod nejvyssi úrovní. Ale zasloužená dovolená u moře pro novináře je víc! Skautskou hru s národem si odehráli, prémie jsou doma nebo na cestě, tak hurá se bavit!
        A blbci se bojí - a čumí.

        • Re: Chybí vnímání míry věcí

          kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 12:47 |  
          6 5

          A to víš, že jo... jen se neboj... klidně si přilož hlaveň ke spánku a zmáčkni.... šest komor, jeden náboj, šance že přežiješ, je velká... kdo se bojí, ten jenom čumí, správný hrdina se nedá ....

          Akorát, že jich jsou potom plný hřbitovy... :-)

          • Re: Chybí vnímání míry věcí

            Cross     před 5 lety 20.05.2020 13:16 |  
            4 5

            Pokud budu v rizikové skupině , bát se budu a budu na sebe dávat pozor. Jako i pred chřipkou. Taky společnost a zdravotnický systém by právě pro rizikové občany měly udelat vše možné. Ale vysvětli mi kolik na světe zemřelo sportovců? Dyť i ten náš fotbalista o své pozitivitě ani nevěděl! Vysvětli mi kolik zemřelo jinak zdravých lidí ??? Lékaři ( např. známý Doc. Kolář tvrdí, ze ani jeden!!!

            • Re: Chybí vnímání míry věcí

              kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 13:20 |  
              4 5

              To je právě to, co si zřejmě nějak neuvědomuješ..... že tenhle virus mají v sobě a přenášejí ho lidé bez příznaků... takže na něj nemůžeš dávat pozor jako před chřipkou... nestačí si říct: tenhle člověk kašle kejchá a vypadá, že má chřipku, tak od něj půjdu dál....

              Sportovec na to neumře - jenom to může ze zápasu domů přinést, nevědomky nakazit rodinu, přátele, okolí... ale to nás nezajímá, že? On sám bude v pohodě, takže může hrát dál... a to je vlastně v pořádku, ne?

              • Re: Chybí vnímání míry věcí

                Cross     před 5 lety 20.05.2020 13:52 |  
                3 3

                To přece nikdo tady netvrdí. Nebuď nervózní. Když hráč má chřipku, jde taky do karantény, dokonce se někdy odkládají i 2 kola. A v případe coronaviru nakonec reakce bude podobná jako v případe chřipky. Uzávěra Domovu důchodců a nemocnic, upozorněni ostatních, někdy i uzávěra některých škol v postižené lokalitě. Nic rozumnějšího na stole není, coz se v pristi zimě ukáže. Lék nejaký proti coronaviru nakonec bude, vakcína sotva.

                • Re: Chybí vnímání míry věcí

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 14:00 |  
                  2 2

                  Tak se ale nediv, že jsou lidé, kteří to do té doby (než bude lék a vakcína) berou vážněji, než obyčejnou chřipku.... poznatky o tom, jak ten virus reaguje, co napadá a jak moc do budoucna limituje běžný život i sportovce teprve získáváme....

                  Rok s nepříjemnými opatřeními, které budou znamenat, menší zisky pro pořadatele koncertů, festivalů a menší příjmy z cestovního ruchu nikoho napřímo nezabije.....

                  Ano, znesnadní živobytí pro ty, které tyto oblasti živily, někoho donutí hledat jinou práci, někdo nebude mít takový luxus, na jaký byl zvyklý a někdo zkrachuje a nezvedne se z toho - i to se může stát.... případ od případu ... ale není to o tom, že "nebude co žrát" - když mohou jít prodávat do supermarketu herci z nekonečných seriálů, tak tam může jít i podnikatel, vždycky se lidé uživí....

                  A samozřejmě se to potom může obrátit proti vládě, která vzkázala živnostníkům, že "mají mít vatu", místo toho, aby jí měla sama a poskytla potřebné balíčky pro OSVČ a podobné, kterým ta opatření zničila živnost, ale to už je na úplně jinou debatu...

                  • Re: Chybí vnímání míry věcí

                    Cross     před 5 lety 20.05.2020 14:14 |  
                    3 3

                    Když jeli vojáci v roce 1914 na Srbsko, Lidé jim házeli na nádražích pečená kuřata. Uběhly dva roky a lidé ve městech za par pytlů brambor a dvě husy dávali kožichy a piana...

                    • Re: Chybí vnímání míry věcí

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 14:15 |  
                      4 2

                      A ony se teď přestaly pěstovat kuřata na maso?

                      • Re: Chybí vnímání míry věcí

                        Dobi     před 5 lety 20.05.2020 15:34 |  
                        0 3

                        Příteli Jandourku, upřímně obdivuji, jak se poctivě snažíš bojovat s určitým druhem dogmatismu... Psal jsem už v souvislosti s diskusí o způsobu ukončení/částečném dohrání/dohrání i s nesmyslnou nadstavbou, že VŠICHNI JSME SE S NĚČÍM TAKOVÝM SETKALI POPRVÉ. A já už hodně pamatuji.... A na názor má každý právo... Kolik bylo třeba různě jen různých diskusí o nebezpečí/bezpečnosti nevěstinců neboli bordelů, jaký je třeba kdo sebevrah, když vyjede na kole na silnici apod. Ale toto je SPORTOVNÍ web, kde si vyměňují názory SLÁVISTÉ se SLÁVISTY. O sestavě, pocitech, zážitcích, vzpomínkách ... A samozřejmě to nyní CoViD ovlivňuje. Ale aby se rozvinula diskuse s bůhvíkolika položkami? Vyřeší se tady něco?

                        • Re: Chybí vnímání míry věcí

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 16:03 |  
                          3 1

                          Jistě že se nic nevyřeší.... Ale taky se nic strašného nestane, když si tu pár názorů vyměníme :-)

                          Co na to říci - když vidím názor, který se mi nějak nepozdává, tak holt mám nějakou potřebu oponovat... může se stát, že se dozvím něco nového... a nebo ne - v tom tkví kouzlo diskuze.... :-)

                          Osobně to mám postavené tak, že sám se coronaviru nebojím, rodičům zdůrazňuji, že čísla u nás jsou víceméně v pohodě... ale zase mám potřebu se postavit proti tomu, aby byl tento problém tak úplně bagatelizován...

                          • Re: Chybí vnímání míry věcí

                            Dobi     před 5 lety 20.05.2020 21:29 |  
                            2 3

                            OK, myslím, že se shodneme. Já jsem jen chtěl poukázat na to, ŽE JE TOHO MOC... Stačí říci svůj názor a ne to pak 20x opakovat a obhajovat..

                            • Re: Chybí vnímání míry věcí

                              kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 22:20 |  
                              0 2

                              Ok, zkusím to vzít na vědomí a řídit se tím více... :-)

                              • Re: Chybí vnímání míry věcí

                                Leksel     před 5 lety 20.05.2020 23:04 |  
                                1 2

                                Nenech viklat Tvým Majestátem, Karle, a i nadále se řid preambulí této diskuse tak jako dosud. A komu se to nelíbí, ať si něco políbí. :-)
                                Edit: Myslel jsem, že jsem na offtopicu, pardon, nicméně fámy a nepravdy o zákeřném koronaviru bylo nutno důrazně odmítnout a rozptýlit, takže min. vyšší princip mravní je jednoznačně na Tvé straně!


                                Komentář byl uživatelem upraven (20.05.2020 23:09) . Zobrazit původní komentář

                              • Re: Chybí vnímání míry věcí

                                Dobi     před 5 lety 22.05.2020 03:40 |  
                                0 0

                                To, Karle, NEBYLO NIC PROTI TOBĚ, já naopak obdivuji tu trpělivost!!!!

                    • Re: Chybí vnímání míry věcí

                      tomblesk     před 5 lety 20.05.2020 14:32 |  
                      0 0

                      Těch příkladů je v historii mraky … počínajíc známou záměnou koláčů za chléb a končíc tou "vatou". Holt svět je babylon a plný popletů vždy něco pohnojit … k neúrodě!!! A dnešek není výjimkou taky není všemu konec, budou jiné výzvy. Jen my lidi býváme jaksi "mimo".

                  • Re: Chybí vnímání míry věcí

                    wimpy     před 5 lety 20.05.2020 23:10 |  
                    2 0

                    Myslím Karle, že se trochu mýlíš. Už ten necelej čtvrtrok určitě pár lidí přímo zabil. Konkrétně ty, kterým se díky opatřením nedostalo lékařské péče, ktré by se jim bez nich dostalo. Za všechny budu jmenovat třeba zpěváka Vančuru ze Spirituál Kvintetu.

                    • Re: Chybí vnímání míry věcí

                      Leksel     před 5 lety 20.05.2020 23:40 |  
                      1 0

                      Péče by se mu dostalo, jenže on k zubaři nešel z obav z koronaviru a o to je to smutnější, kaz by se ošetřil a neléčený zánět by se nerozjel až do fatální sepse.

                      • Re: Chybí vnímání míry věcí

                        wimpy     před 5 lety 20.05.2020 23:46 |  
                        1 0

                        Náš zubař návštěvy odložil. Ale to byl jen příklad, chtěl jsem jen upozornit, že ta opatření také následky mají a v konečném důsledku i na životech. Bagatelizovat je bude podobné, jako bagatelizovat tu pandemii. Ta opatření a jejich následky je nutné podrobit velmi důkladné kontrole za účelem budoucích přístupů.

                    • Re: Chybí vnímání míry věcí

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 22.05.2020 11:57 |  
                      1 0

                      jenom tak pro info, co říká vdova po Dušanovi:

                      Stala se z něj oběť koronavirové situace, ale tak to není. Ano, bolel ho zub a nikam s tím nešel, náš zubař neordinoval, protože byl sám hospitalizován. Ale on by stejně nikam nešel kvůli zubu. Vzal si brufen a chtěl to zvládnout sám, jako vždy, když mu něco bylo. Nebyl zvyklý obtěžovat ostatní se svými problémy a nikdy se ničeho NEBÁL. Současná situace ho ovlivnila jen v tom smyslu, že viděl všude komplikovaná opatření a byla to pro něj dobrá záminka, aby to ještě odložil. A když jsem ho vezla do nemocnice o tři dny později, hrnul se za volant, že bude řídit a s obtížemi mi otevřel pravé dveře.

                      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=257149998663762&set=a.108616513517112&type=3&theater

                      • Re: Chybí vnímání míry věcí

                        wimpy     před 5 lety 22.05.2020 12:30 |  
                        0 0

                        Chápu, ale to byl jen příklad. Ještě jedno, možná dvě takováto umrtvení ekonomiky a na fotbal se díváme jako na amatéry, kteří chodí trénovat po práci, protože jenoduše nebudou peníze podporovat sport na této úrovni. Tebou zmiňovaný rok by měl naprosto fatální důsledky, kdy by se zhroutila pro nedostatek financí naprostá většina systémů, například zdravotnický, důchodový... Tenhle čtvrtrok se dá relativně zvládnout bez zásadnějších ztrát, ale jeho podzimní opakování by mělo mnohem drastičtější důsledky.

                        • Re: Chybí vnímání míry věcí

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 22.05.2020 13:32 |  
                          0 1

                          Ale ona se přece nehroutí většina firem.... Hroutí se byznys založený na pohostinství - restaurace, hospody, kavárny, hotely.... chápu, že i Tvůj byznys.... Ale jsou firmy, co prostě jedou dál a nic se pro ně nezměnilo a to ani v otázce placení daní... stavebnictví, strojírenství, obchody s potravinami, to všechno přece pořád pokračuje...

                          Ano, může se stát, že díky tomu, že tu budeme žít s koronavirem, bude méně hotelů, méně hospod, méně divadel, méně kin, ale neznamená to přece úplně zastavenou ekonomiku.... Lidé si vždycky najdou cestu, jak se uživit...

                          • Re: Chybí vnímání míry věcí

                            wimpy     před 5 lety 22.05.2020 14:10 |  
                            1 0

                            Zhroutilo by se mnoho byznysů přímo a další nepřímo, neb lidé závislí na těch padlých byznysech by neměli za co utrácet. Ekonomika jsou dost spojené nádoby.

              • Re: Chybí vnímání míry věcí

                Cross     před 5 lety 20.05.2020 14:04 |  
                2 5

                Můj znàmý se složil po hlavičce - a už se neprobudil. Zrušíme hlavičky? Prosím jasnou odpověď.

                • Re: Chybí vnímání míry věcí

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 14:12 |  
                  4 3

                  A co na to docent Kolář? Taky tvrdil, že po hlavičce se ještě nikdo nesložil?

                  • Re: Chybí vnímání míry věcí

                    Cross     před 5 lety 20.05.2020 14:26 |  
                    2 6

                    Mockràt potvrzený postřeh: Na otázku odpovídají otázkou ženský.

                    • Re: Chybí vnímání míry věcí

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 14:49 |  
                      6 2

                      A jakou čekáš odpověď na otázku, která je zcela mimo?

                      Položil jsi otázku, kolik ve světě zemřelo sportovců na Covid... tvrdil jsi, že ani jeden... teď jsi jako odpověď dostal článek, že minimálně jeden je v umělém spánku (což znamená, že to taky nebude úplně sranda).... a ty na to začneš něco o hlavičkování?

                      • Re: Chybí vnímání míry věcí

                        Cross     před 5 lety 20.05.2020 15:02 |  
                        2 6

                        Ok, vyměnili jsme si přátelsky názory, Já ale končím. Jeste neco musím udelat A vecer na zahrádku na pivko. Ke covidu se můžeme vrátit na podzim. Koneckonců, i novináře uz ted nezajimá skoro nic jineho, nez jak bojovku ukončit a vyrazit k moři.

                        • Re: Chybí vnímání míry věcí

                          kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 15:14 |  
                          3 1

                          V pohodě, já si jdu dneska čutnout... a potom si na zahrádce dám jedno dvě točený ;-)

                        • Re: Chybí vnímání míry věcí

                          Fačín     před 5 lety 20.05.2020 16:55 |  
                          3 3

                          Nezapomeň, že je ještě baví strašit druhou podzimní vlnou, která "na tuty přijde".

                • Re: Chybí vnímání míry věcí

                  Joe-L     před 5 lety 20.05.2020 22:28 |  
                  1 1

                  Tak pokud se nepletu, tak chtěli omezit hlavičkování do určitého věku, takže to asi není úplně to pravý ořechový. Je otázka každýho, jestli hraje fotbal a jestli při něm hlavičkuje, ohrožuje tím jen sám sebe. Kdežto člověk s covidem ohrožuje nejen sebe, ale i lidi ze svého okolí.

    • Re: Chybí vnímání míry věcí

      Malvin     před 5 lety 20.05.2020 08:51 |  
      2 1

      A jaká je statistika pouze v období nouzového stavu?

      • Re: Chybí vnímání míry věcí

        Cross     před 5 lety 20.05.2020 12:31 |  
        1 5

        Upřesni otázku.

    • Re: Chybí vnímání míry věcí

      japhy     před 5 lety 20.05.2020 09:26 |  
      6 1

      Já jsem taky Anticovid, ale tohle je medvědí služba, co děláš. Vážně nemůžeš srovnávat čísla z doby, kdy se prakticky nechá nemoc volně šířit, a ta současná (roušky, karanténa, hranice...)

      • Re: Chybí vnímání míry věcí

        Cross     před 5 lety 20.05.2020 12:29 |  
        2 7

        Koronavirus tady zůstane. Uvidíme jak budes zpívat na podzim. Proc uvolnujeme karantenu? Je zde porad tisíce nakažených (na rozdíl od zacatku března...)
        Karantenu uvolnujeme, protoze je to blbost. Slepý poplach. Kanon na vrabce. Nebudeme mit za dva roky co žrát.

        • Re: Chybí vnímání míry věcí

          kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 12:44 |  
          8 3

          Proč bychom neměli mít co žrát? Ono se přestalo pěstovat? Přestaly se vyrábět zemědělské a živočišné potraviny? pekaři přestali péct, konzervárny přestaly konzervovat, na jatkách se přestala porážet zvířata? všechny tyhle věci nutné pro živobytí přece běžely i po celou dobu těch nejnutnějších opatření....

          V karanténě zůstávají tzv. zbytné věci, které mají za následek větší shlukování lidí: koncerty, festivaly, divadelní představení... a bohužel pro nás fanoušky i sportovní utkání.... já chápu, že je to zábava - pro nás i "životně důležitá", ale na nekonání sportovních zápasů se opravdu hlady neumře....

          • Re: Chybí vnímání míry věcí

            tomblesk     před 5 lety 20.05.2020 14:38 |  
            0 1

            Filosofové by na tuhle debatu řekli jen: "nějak chybí cit pro míru " …. neboli nastává doba absence měřítek /nejsou dosud známá a tudíž i použitelná, což někomu vadí, jiný si zase zařádí. Takže chlapci: chvíli klídek a SLAVIA JE VĚČNÁ!!!

        • Re: Chybí vnímání míry věcí

          Dr. Fe1     před 5 lety 20.05.2020 17:54 |  
          1 5

          Karanténa tady byla aby se to příliš nerozjelo , jako v Itálii či Španělsku, kde zemřelo mnohem více lidí než muselo, kvůli kolapsu zdravotnictví. A svůj účel splnila. Opravdu to nechápeš ?

    • Re: Chybí vnímání míry věcí

      japoko     před 5 lety 20.05.2020 09:44 |  
      2 4

      Opravdu expert!

      • Re: Chybí vnímání míry věcí

        Cross     před 5 lety 20.05.2020 12:25 |  
        1 5

        Nenálepkuj. A napiš, které číslo je špatně.

        • Re: Chybí vnímání míry věcí

          kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 12:37 |  
          6 3

          Častým argumentem proti podzvižení, které na světě vyvolala pandemie nového koronaviru, je poukaz na to, kolik lidí nepřežije „obyčejnou” chřipku, přičemž se o tom údajně nemluví. V USA už přitom nový koronavirus skosil za necelé dva měsíce daleko víc životů než kolik sezonní chřipka za pět měsíců od října 2018 do února 2019. Mnohem smrtelnější účinek nového viru vyplývá z údajů Centra pro kontrolu nemocí (CDC) v Atlantě.

          Podle nich onemocnělo chřipkou v dané sezoně 35,5 milionu osob, z nichž jich zemřelo 34 200, zatímco koronavirus se zjistil u necelého mi­lionu, ale v nepoměrně kratší době mu už podlehlo kolem 55 tisíc Američanů.

          https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/virus-skosil-vic-americanu-nez-chripka-40321931

          • Re: Chybí vnímání míry věcí

            Cross     před 5 lety 20.05.2020 13:03 |  
            3 11

            Tohle všechno je hezké, zapomínáš však na rozdíl když zemřeš “with” coronavirus a “from” coronavirus. Pokud v Česku denně v průměru zemře 305 lidí, tak skoro všichni tito (vyjma nehod, či infarktů...) mají v “posledním tažení” velmi nízkou imunitu a je jen otàzkou času, ze je neco “dorazí”. Pokud 80 lidí denně zde umírá na rakovinu, tak témeř všichni procházeli náročnou léčbou, která je témeř zbavila imunity (ozařování, chemoterapie). Tak z těch 305 mrtvých denně potom 5 denně zemře s koronavirem...a šup s ním do statistiky.
            Co se děje v Americe úplně nevíme. Novinari nenávidí Trumpa a chytají se kazde moznosti jak ho virtualně znemožnit. Mi je divné, ze pres obrovský humbuk vybudované 2 americké polni nemocnice byly vytíženy na 10 % a uz zavřeny a slavná armádní nemocniční loď z New Yorku odplula pro naprostou nepotrebu. To se ale u nas nehlásí. Nezapadá to do koncepce. Nějací nakažení byli také na ruznych výletních lodích. Nikdo na nich nezemřel, ikdyz tam žili společně celè týdny!!! Proč? Nejspis dovolenkář nejede na dovolenou s rakovinou v posledním stadiu...
            Coronavirus je obrovskÿ fake a všichni na to jeste doplatíme.

            • Re: Chybí vnímání míry věcí

              kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 13:22 |  
              7 4

              Tak super, že to víme, pane docente.... předpokládám, že takovéhle názory by nehlásal nikdo, kdo by neměl nějaký lékařský titul, že?

              • Re: Chybí vnímání míry věcí

                Cross     před 5 lety 20.05.2020 14:01 |  
                2 7

                Mám na covid svůj názor, který - předpokládám - nakonec bude všeobecně akceptován. Protože je rozumný a nedestruktivní: Nejsem Tvůj nepřítel. Prosím, ber to v úvahu.

                • Re: Chybí vnímání míry věcí

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 14:10 |  
                  6 2

                  Pokud napíšeš: "Já si myslím, že coronavirus je obrovský fejk......" - tak prezentuješ to, co si myslíš... uvádíš, že je to Tvůj názor... a může se s Tebou polemizovat - někdo odpoví, co si myslí on a je tu diskuze....

                  Ovšem když napíšeš pouze to, co jsi napsal Ty (tj. "coronavirus je obrovský fejk...") tak už to může být vnímáno jako fakt, o kterém s Tebou nelze diskutovat.... Prostě to víš a plést se v žádném případě nemůžeš....

                  Cítíš ten rozdíl?

                  Nediv se tedy, že v tom druhém případě lidé reagují poněkud podrážděněji.
                  Jestli mohu radit (nemusíš tu radu přijmout), pamatuj na to .... ono to vždycky vyzní lépe, když dáš ostatním možnost k normální oponentuře :-)

                  • Re: Chybí vnímání míry věcí

                    necich     před 5 lety 20.05.2020 14:16 |  
                    2 3

                    Takže, když někomu napíšu " mysím, že jsi blbec", kartu nedostanu a když napíšu " jsi blbec" tak ano? Jen abych věděl.:).

                    • Re: Chybí vnímání míry věcí

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 14:17 |  
                      2 0

                      Dostaneš jí taky, ale ohleduplněji a s úsměvem ;-)

                      • Re: Chybí vnímání míry věcí

                        necich     před 5 lety 20.05.2020 14:20 |  
                        0 1

                        Tak nic no..:)

                  • Re: Chybí vnímání míry věcí

                    tomblesk     před 5 lety 20.05.2020 14:49 |  
                    1 1

                    Ale no tak! Chlapci, pokud bych byl váš soudce vynesl bych tento rozsudek: Mazejte do hospody na pivo a panáka, vše si vyříkejte, třeba si dejte i po čuni a pak přijďte. Dostanete každý deset na holou … a basta!! Kdyby se takhle nesrala s námi moje máma, bůhví, jak bychom v životě vypadali … no a každý zvládl VŠ, hlady nechcípáme a na zdraví připíjíme - sorry jako!

        • Re: Chybí vnímání míry věcí

          necich     před 5 lety 20.05.2020 14:00 |  
          5 2

          Na chřipku zemře ve světě 300 až 500 tis. lidí za rok. Toto číslo je už corona překonáno a to přes brutální opatření na celém světě. A to za necelých 5 měsíců. Navíc nikdo neví co ten vir vlastně dovede a jak se bude dále chovat. Myslím, že to je jednoznačné..

          • Re: Chybí vnímání míry věcí

            Cross     před 5 lety 20.05.2020 14:24 |  
            2 8

            Tak dle mèho názoru jsou tam minimálně tri silné argumenty, ze to Švédsko dělá rozumně, efektivně a dobře. Má přiměřenou restrikci, která odpovídá míře nebezpečí, nemá horší čísla, než komplexní karantény v jihozápadní Evropě, a nedestruuje ekonomiku a společensky život.

    • Re: Chybí vnímání míry věcí

      Kyla     před 5 lety 21.05.2020 00:53 |  
      7 7

      Cross má pravdu. Koronismus je šílený. Gigantické finanční náklady, které už koronisté vynaložili na předcházení nákaze koronavirem jsou naprosto nesouměřitelné s náklady, které dáváme na předcházení a léčbu mnohem závažnějších nemocí. Jak se koronisté mohou podívat do očí například dítěte umírajícího na dětské onkologii, do očí jeho rodičů a nebo do očí těžce nemocných lidí v jiných léčebnách? Kolik vážně nemocných lidí bychom mohli za zlomek finančních nákladů, vyhazovaných koronisty okny, zachránit. Kolik lidí zemře v důsledku ekonomického rozvratu a hluboké světové hospodářské krize? Těch se nikdo nedopočítá. Podle koronistů snad vyženeme vir na jinou planetu tím, když umrtvíme ekonomiku a sami budeme také hrát mrtvé? Pokud se na podzim, v době respiračních onemocnění, epidemie vrátí, budeme postupovat stejně? Jedinou možností je naučit se s virem normálně žít. Pokud máme málo lůžek na intenzivní péči, připravme třeba tisíc lůžek nových. Bude to za zlomek ceny, kterou nás stojí umrtvení ekonomiky a nebude možné vymlouvat se na jejich limit. A pusťme život do normálních kolejí. Koronismus je zhoubná ideologie a fatální omyl.

      • Re: Chybí vnímání míry věcí

        Fačín     před 5 lety 21.05.2020 11:22 |  
        1 4

        Velice pěkný názor, děkuji za něj!

  18. Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

    Cross     před 5 lety 20.05.2020 14:09 |  
    1 11

    Co víme o rakovině, která jenom v Česku ročně zabije pres 27 tisíc lidí? Proč blbneš s nezajímavým a nedůležitým coronavirem? Je to furt dokola. O míře věcí a o kontextu.

    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

      kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 14:13 |  
      10 2

      Víme o ní třeba to, že když jsi v kontaktu s člověkem, co rakovinu má, tak jí od něj nedostaneš.... co tam máš dál?

      • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

        Cross     před 5 lety 20.05.2020 14:29 |  
        1 11

        To je poznatek užitečný nemocným s rakovinou jako mrtvému zimník.

        Furt dokola: kontext, míra věcí, zdravý rozum.

        • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

          kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 14:46 |  
          9 1

          Zřejmě jsi nepochopil, ten pravý problém, proč jsou okolo koronaviru ta opatření.... celé je v tom, že se tak snadno šíří... proto se tak nešílí kvůli rakovině, leukémii, infarktu, nebo srdečním vadám, případně kvůli zlomeninám, nebo jiným úrazům....

          Protože při kontaktu s nakaženým člověkem tu nemoc nedostaneš....

          Zdravý rozum...

          • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

            Altona     před 5 lety 20.05.2020 16:50 |  
            7 0

            No ono může být, že on a jemu podobní (jak se říkávalo za starých časů) ten problém pochopili dobře, dokonce velmi dobře, akorát se jim důsledky pranic nelíbí....Tak nastupuje fáze popírání, víte? A s tou kolikrát nehne ani zkušený cvokař, no.

            • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

              kjandourek (admin)     před 5 lety 20.05.2020 16:57 |  
              2 1

              Nechceš mi, doufám, naznačit, že s ním projdeme všech pět fází? :D

              • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                Altona     před 5 lety 20.05.2020 17:37 |  
                6 0

                No, já nevím jestli s ním, nechci se ho vlastně dotknout osobně, je jich tu víc a do jisté míry je i chápu. Nicméně, mám nějaký důvody považovat se za osobu ohroženou a při realizaci opatření na svoji osobní ochranu jsem se u některých popíračů již setkal i s agresí. Aniž by ovšem již opustili fázi popírání....Vy jste to řekl přesně, fotbal je zbytná věc. Dohrávat soutěž, která fakticky již zanikla je nesmysl a hazard. A dokonce kdyby se neměl hrát rok, tak co se stane? Za války v ExJugo se taky nehrál kolik let.

                • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                  Dr. Fe1     před 5 lety 20.05.2020 17:49 |  
                  3 5

                  Dohrát se dá. I v další sezoně se s koroňákem musíme něják popasovat a případně odkládat zápasy a posouvat soutěž. Ale z toho vychází, že hlavní problém je s časem.

                  Takže největší problém je, že lotr Svoboda trvá na svém nepovedeném dítěti - nadstavbě. Extrémně nahuštěný program, který nepočítá s žádným odkládáním a podobně, to je šílenost. 6. kol by se jinak dalo dohrát rozumně, například teď by se nám s Boleslaví první kolo odsunulo na později.

                  • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                    Altona     před 5 lety 20.05.2020 18:17 |  
                    5 1

                    Vida, doktor, já myslel, že se mnou nemluvíte...Nicméně odpovím. Dohrát se jistě dá, otázka je, PROČ proboha? To už přece nebude ta soutěž, hráči stáli a jsou jinde, bez diváků. Vy na to budete koukat? Příjemnou zábavu ale já mám teda lepší věci na práci. Mohu Vás ujistit, že nedohrání hokeje jsem taky přežil v pohodě... Mimochodem, do Slavie se vrací Tomica....Případné zájemce ujišťuji, že náš zimák je naprosto bezpečný, někdy chodí jen 400-500 duší takže bezpečné rozestupy jsou zajištěny.

                    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                      Dr. Fe1     před 5 lety 20.05.2020 23:16 |  
                      2 5

                      Proč bych nemluvil ? Nemám problém se normálně bavit s kýmkoliv, kdo se baví slušně, bez urážek oponenta a podobně. Takže v pohodě. Ani si nepamatuji na nějáký problém.
                      Jestli dohrávat nebo nedohrávat, na to já nemám úplně vyhraněný názor, je spousta pro a proti, ale nechat stát fotbalisty hodně dlouho taky není ideální řešení. Takže když to obrátím - proč to nedohrát ? Ve zkrácené formě by to mohlo mít smysl. Kdyby na to bylo dost času, včetně případných karantén a podobně. Tahle zhuštěná forma s nadstavbou je o dost pochybnější.
                      Navíc - pokud koroňák nezmizí, což je bohužel vysoce pravděpodobné, že nezmizí, něják se s tím budeme muset popasovat i v další sezoně. Bohužel to není tak, že by se odpískala tahle sezona a další začala bez problémů, s diváky, bez karantén a omezení. kdyby ta jistota byla, tak by měli třeba smysl tuhle sezonu nedohrávat. jenže ona bude pochybná i ta další sezona. Bez omezení to nepůjde bohužel ani potom.

                      Takže je to sice smutný, bez diváků, je to podivný, ale pokud nechceme bejt třeba dva roky úplně bez fotbalu, tak to asi jinak nepůjde než s permanentní hrozbou různých omezení a improvizací podle toho jak se ta hnusná epidemie bude vyvíjet.

                  • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                    hastrman     před 5 lety 22.05.2020 07:39 |  
                    0 1

                    Tak ono se to stejně nedohraje, protože okres Karviná půjde během příštího týdne celý do karantény.

                    • Re: Jeden z hráčů Slavie má pozitivní test na koronavirus

                      Dr. Fe1     před 5 lety 22.05.2020 16:09 |  
                      0 5

                      Nevím, jestli by to znamenalo automaticky stop pro fotbalisty Karviné. Třeba se to dá něják obejít ... ale těžko říct. Prymula který je jinak příznivcem poměrně drastických řešení včera povídal, že by se chtěli vyhnout takhle razantním opatřením. Dokonce nechtěli zavírat ani důl Darkov. Takže uvidíme.


                      Komentář byl uživatelem upraven (22.05.2020 16:10) . Zobrazit původní komentář