Hráči Slavie

Komentáře (156)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: João Felipe se také stal slávistou

    Hanzwalter     před 5 lety 06.09.2019 20:46 |  
    10 2

    Talent jako krava, moc se na nej tesim a bude doufam milackem nas fanousku! Vitej v SKS a doporucuju video k jeho prichodu, super prace!

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      Komix     před 5 lety 06.09.2019 20:56 |  
      20 1

      Video skvělý, Adauto i po těch letech mluví krásně česky.
      A taky je dobrý, že v béčku bude mít snažší aklimatizaci. James Dens se tam o něj postará :))).

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 06.09.2019 22:39 |  
        4 1

        Dens s béčkem netrénuje, nabírá individuálně kondici.. :)

  2. Re: João Felipe se také stal slávistou

    Hanzwalter     před 5 lety 06.09.2019 20:46 |  
    17 2

    PS: To je ten brazilec, ktereho jsem avizoval;-)

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      Borgetti     před 5 lety 06.09.2019 21:44 |  
      0 0

      A někdo ještě bude? Či jednají s někým? :-) Mladých nadějí dle mě není nikdy dost.

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        Hanzwalter     před 5 lety 07.09.2019 10:14 |  
        1 0

        Jednani probehla v Portugalsku bez uspechu a jeste jsou hovory s Karvinou, ale melo by to byt zatim vse. S Pavelkou opravdu jedname uz dele tak mozna v zime dorazi z Turecka. Vcera vecer zdroj u piva rikal, ze Tunisan nemel prijit pry kec.

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          Lunaris     před 5 lety 07.09.2019 12:18 |  
          0 0

          Nechtěl hráč nebo Guimarães?

  3. Re: João Felipe se také stal slávistou

    Lunaris     před 5 lety 06.09.2019 20:56 |  
    2 1

    Umí ve Slavii někdo portugalsky, tenhle borec anglicky asi moc nešprechtí. Každopádně jsem rád, že jsme ho dotáhli, teď už oficiálně. Teď je to na něm.

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      gr—pla     před 5 lety 06.09.2019 21:07 |  
      8 43

      Kšiltovka určitě ne :-) Velké minus pro Felipeho, čekám obdobné klacky pod nohy jako u Baluty.

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        Lunaris     před 5 lety 06.09.2019 21:09 |  
        12 5

        Ale prd, Baluta si za to může sám. Tenhle borec je mladej a jeho sen je prosadit se v Evropě. V Brazílii ti kluci většinou nejsou z bohatých rodin a fotbal je možnost jak si zajistit skvělý život. Jsou předpoklady, že do toho dá všechno. No a k řeči, Adauto se taky česky naučil, Joao může taky.

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        kostelnivlajka     před 5 lety 06.09.2019 21:18 |  
        1 2

        hele to je blbost, já si myslím že si ho bude a hlavně musí hýčkat..minimálně rok

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        Arya     před 5 lety 07.09.2019 00:27 |  
        6 1

        Jasně no... pořízení překladatelky je těžkej klacek pod nohy :)))

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      kostelnivlajka     před 5 lety 06.09.2019 21:17 |  
      2 6

      já hovořím plynně španělsky

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        Lunaris     před 5 lety 06.09.2019 21:18 |  
        3 1

        A ty seš někdo ze Slavie?

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          kostelnivlajka     před 5 lety 06.09.2019 21:20 |  
          10 5

          spolumajitel

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            Lunaris     před 5 lety 06.09.2019 21:25 |  
            6 1

            A jaký jsou ty výkonnostní úkoly, co jsi dal Tvrdíkovi? Vrtá mi to hlavou.

            • Re: João Felipe se také stal slávistou

              kostelnivlajka     před 5 lety 06.09.2019 21:33 |  
              4 5

              jsem jen menšinový akcionář

              • Re: João Felipe se také stal slávistou

                PetCC     před 5 lety 07.09.2019 10:27 |  
                1 1

                To nic nemění na tom, že španělština je ti tady k ničemu.

                • Re: João Felipe se také stal slávistou

                  kostelnivlajka     před 5 lety 07.09.2019 10:49 |  
                  1 2

                  To nemění nic na tom, že světem vládne závist...

  4. Re: João Felipe se také stal slávistou

    slaviator     před 5 lety 06.09.2019 21:00 |  
    5 1

    Snad dopadne alespoň jako Evandro Adauto...

    Kdo byl ještě ve Slavii? Pamatuju Luis Jeffersona, Gauchó a Costu, a nějakého mladíka jménem Bianco který přišel ve 2007 do B týmu a po měsíci zmizel zpátky do Brazílie. Jinak vyloženě z Latinské Ameriky už jsme nikoho neměli, ne? (Pokud nepocitame 2007/8 Mexičany Victora Cesarina)

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      kostelnivlajka     před 5 lety 06.09.2019 21:15 |  
      3 1

      nIkoho, ady se prosadil jako útočny tykadlo s kukou...pamatuju při jednom mači, po goalu, jak si rozerval dres:-)...myslím, že to byl nějakej evropskej pohár dával asi 4 nebo 3 goal

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        Navyseals     před 5 lety 06.09.2019 21:21 |  
        0 0

        Partizan doma

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          kostelnivlajka     před 5 lety 06.09.2019 21:25 |  
          0 1

          jo, strahov

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        slaviator     před 5 lety 06.09.2019 21:27 |  
        0 0

        Já pamatuju jak myslím proti Slovácku dorážel střelu do prázdné, myslim že snad Tomáše Doška nebo Pitaka, a dorážel ji z ofsajdu takže gól neplatil

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          sicilianbrno     před 5 lety 06.09.2019 22:58 |  
          0 0

          V té době to byl ještě Synot myslím a skončilo to 0:0...kdyby na to nehrál tak bysme vyhráli :-)

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            sicilianbrno     před 5 lety 06.09.2019 22:58 |  
            0 0

            Nehrabl

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            slaviator     před 5 lety 06.09.2019 23:42 |  
            0 2

            1.FC Slovácko už a vyhráli jsme 2;0 myslim

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        slaviator     před 5 lety 07.09.2019 01:28 |  
        1 0

        James Dens! Na něj jsme zapomněli...

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        Kzlo     před 5 lety 07.09.2019 09:55 |  
        1 0

        Ano ten zápas jsem byl jako podavač a ten dres pak dostal spoluhráč na památku .

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      Akuls     před 5 lety 07.09.2019 00:49 |  
      3 2

      Karim Adippe, Uruguay, někdy v r. 1998. Bohužel asi jediný uruguayský fotbalista, který neuměl kopat.

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      necich     před 5 lety 07.09.2019 08:31 |  
      1 1

      Ještě ten mrňavej Argetinec, ale ten přišel ze Slovenska..

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        slaviator     před 5 lety 07.09.2019 10:57 |  
        0 0

        Baez :))

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        Sedrousek     před 5 lety 07.09.2019 18:26 |  
        0 0

        Aldo Baez to byl ,,Messiho bratranec”

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      Akuls     před 5 lety 07.09.2019 10:28 |  
      0 1

      Kdysi k nám měl ještě namířeno Liberecký kanonýr, Argentinec Lazzaro Liuni. Trenér Cipro ale dal tehdy nakonec přednost mladšímu a perspektivnějšímu Švancarovi, který tehdy před pár týdny vstřelil Slavii v Brně pěkný gól. Ač tehdy za něj Slavia zaplatila 30 mil. Kč, což byl tehdy pořádný balík, tak Cipro zaparkoval "Mercedes" jen v garáži.

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        kalex     před 5 lety 08.09.2019 13:37 |  
        2 0

        Švancaru brali, protože potřebovali zavřít hubu fandům, když jim mezi prsty vyfoukla Sparta Grygeru. Teď ten rudý bordel těžce nese, že hráč jde raději do Slavie než mezi tu sviňskou pakáž na Letné.
        Imho teď jsem narazil na příspěvek nějakého rudého mladíka na fb, že je škaredé se posmívat jednomu z našich nejúspěšnějších klubů a že oni se Slavii nesmáli. Ty vole, mi se otvírá kudla v kapse.

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      spravnej_jezedak     před 5 lety 07.09.2019 23:50 |  
      0 0

      Perez - Panama..

  5. Re: João Felipe se také stal slávistou

    pehacko     před 5 lety 06.09.2019 21:00 |  
    9 0

    uz se tesim az tenhle frajer bude za rok davat tri fiky bolsevikum...

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      kapitan.pisoar     před 5 lety 11.09.2019 21:54 |  
      0 2

      No tak v dresu liberce, jablonce nebo budejic urcite...

  6. Re: João Felipe se také stal slávistou

    kostelnivlajka     před 5 lety 06.09.2019 21:09 |  
    1 3

    vítej...edsone arantesi de nascimeto

  7. Re: João Felipe se také stal slávistou

    Mimoň     před 5 lety 06.09.2019 21:11 |  
    8 0

    Ta jeho věta: Za to že mohu být v Evropě mohu poděkovat Bohu....to mluví za vše. Ostatně hodně z brazilských hvězd vzešla z ulice, z nuznych poměrů...ti fotbalisti si pak váží příležitosti. Očekávám že na podzim dostane šanci i v A týmu.

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      Lunaris     před 5 lety 06.09.2019 21:21 |  
      9 1

      Teď jen aby ho v naší lize nějakej dřevák typu Costy nezrakvil, až mu tenhle borec dá jesle.

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      JS (přítel SN)     před 5 lety 06.09.2019 21:46 |  
      6 11

      Přesně. Já si myslím, že bychom měli lovit právě v těchto vodách, pokud chceme hráče, kteří budou maximálně vděční za šanci a zároveň budou mít motivaci posunout se do ještě lepší štace. Afrika, Jižní Amerika, nějaký chudý kraje na Balkáně...

  8. Re: João Felipe se také stal slávistou

    Tadeáš_Janků     před 5 lety 06.09.2019 21:24 |  
    5 0

    No, vzhledem k tomu, že za Palmeiras zatím neodehrál jediné utkání a ani jednou nebyl na lavičce (což v jeho věku není nic neobvyklého), tak soudím, že to je posila spíš pro béčko a jestli ho někdy uvidíme v áčku, tak spíš až příští sezónu.

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      kostelnivlajka     před 5 lety 06.09.2019 21:30 |  
      3 3

      edson arantes do nascimento hrál sice už v 16ti za brazilii na ms...ale proč by tenhle náš nemohl začít třeba ve 20ti?

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        kjandourek (admin)     před 5 lety 06.09.2019 21:39 |  
        4 0

        No.... v šestnácti zrovna ne.... narodil se v říjnu 1940, takže mu na MS 1958 táhlo na osmnáct... ale i to byl slušný počin....

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          kostelnivlajka     před 5 lety 06.09.2019 21:43 |  
          0 4

          čeče to sem střelil přiznávám, ale v 16ti už kopal za boka profi ligu...boca juniors střílím taky ..:-)

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.09.2019 22:00 |  
            5 0

            Myslín že FC Santos.

            • Re: João Felipe se také stal slávistou

              kostelnivlajka     před 5 lety 06.09.2019 22:47 |  
              0 1

              ..je to možný...jako harant sem sbíral kluby z časáku stadion ...moje oblibený bylo flamengo rio de janeiro, a ve sběratelskej klubech cenný, kdo ho měl byl king:-)

              • Re: João Felipe se také stal slávistou

                Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 07.09.2019 00:31 |  
                1 2

                Flamengo, krásný červenočerný dresy... to byly v tom staďáku ještě ty dvojstránky... a ještě bylo Fluminense - červenobílý pruhy - taky jsem to sbíral.

                • Re: João Felipe se také stal slávistou

                  kostelnivlajka     před 5 lety 07.09.2019 06:18 |  
                  0 1

                  mně to vzala velká voda...nojo boca je v argentině..v gramatice se už nepolepším,..jdu na procházku, je hezky:-)

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 07.09.2019 00:55 |  
            4 1

            Jo, Boca Juniors byl (je?) argentinskej klub, tam Édson Arantes nehrál.

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 07.09.2019 00:28 |  
        8 2

        To "ti" za těma číslovkama by snad ani bejt nemuselo. "v 16 za Brazílii" by se četlo "v šestnácti za Brazílii" a ještě k tomu by to bylo gramaticky správně. Já vím, nazi... grammar nazi... hnusný a zlý grammar nazi. ;-)

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      sasky     před 5 lety 06.09.2019 22:28 |  
      8 0

      Tak v Palmeiras byl 3 měsíce a přišel ze 4. ligy, tak tam se asi nedá očekávat hned zařazení do A-týmu. Nic bych v tom nehledal :) Ale s tím, že v našem áčku až příští rok máš zřejmě pravdu. Teď bude mít spoustu jiných starostí, zařizování atd. A hlavně se dát dokupy po jazykové stránce.

  9. Re: João Felipe se také stal slávistou

    hiker42     před 5 lety 06.09.2019 21:40 |  
    5 0

    Mám radost, snad se u nás kluk chytí, na podzim se párkrát dostane na lávku a za stavu 3:0 ho začneme stavět. Pak taky ať dá svou první zimu v životě a na jaře už to rozbalí v lize. ChL příští rok může být jeho :)

  10. Re: João Felipe se také stal slávistou

    Ados     před 5 lety 06.09.2019 22:03 |  
    4 0

    Jsem rád, že myslíme i na budoucnost. Zajímalo by mě, jaká může být pořizovací cena za hráče. Každopádně to tady bude mít João těžký na aklimatizaci, tak doufám, že mu klub vyjde vstříc a nenechají ho v tom plavat. Bylo by dobré mu tady udělat mikrosvět.

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 07.09.2019 00:23 |  
      3 0

      Tak tak, koupil bych ještě Zica a Edera, to byli mí oblíbenci a asi už nebudou nejmladší, takže by nemuseli stát majlant.

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        necich     před 5 lety 07.09.2019 08:23 |  
        0 0

        Já bych mu koupil za kamarády spíše Firmina a Coutinha. Talenti z JA jsou vesměs za hubičku.

  11. Re: João Felipe se také stal slávistou

    Novi.sks     před 5 lety 06.09.2019 22:24 |  
    16 0

    To uvítací video je skvělý... Adauto je neskutečnej borec a James Dens zase nemá ani tušení, jakou je tady vlastně legendou :D
    Já jen doufám, že "Filip" půjde spíš ve šlépějích Adauta, než Dense... Tak hodně štěsí! :)

  12. Vitej

    sicilianbrno     před 5 lety 06.09.2019 23:02 |  
    1 0

    Nevíte kolik měří? Na té fotce je Bílkovi po bradu a Bílek má tak cca 185cm...je větší jak Mino Stoch? :-)
    Z videa se mě hodně líbí, snad to přenese i na hřiště...

    • Re: Vitej

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 06.09.2019 23:28 |  
      1 0

      O 1 cm je větší jak Stoch a o jeden menší než Stanciu, takže má 168 cm.

      • Re: Vitej

        slaviator     před 5 lety 07.09.2019 00:13 |  
        2 0

        A kolik má Messi?

        • Re: Vitej

          Akuls     před 5 lety 07.09.2019 00:45 |  
          1 2

          1,70 cm. Pelé 1,73 cm.

          • Re: Vitej

            Borgetti     před 5 lety 07.09.2019 07:40 |  
            11 0

            Tak to jsou vysocí jak můj nehet :D
            Buďto tedy 170 cm nebo 1,70 m

            • Re: Vitej

              Akuls     před 5 lety 07.09.2019 08:43 |  
              3 0

              Máte recht, kaju se.

        • Re: Vitej

          necich     před 5 lety 07.09.2019 08:19 |  
          3 1

          V Barce už na to také přišli a už ho nechtěj ani zadarmo :) Prý může jít bez náhrady.

        • Re: Vitej

          Dr. Fe1     před 5 lety 08.09.2019 01:26 |  
          2 12

          A já pořád co stojí za tvým chováním zde na fóru, jaký miondrák. Tímhle s mnohé vysvětluje. Rádoby Napoleone.

  13. Re: João Felipe se také stal slávistou

    Akuls     před 5 lety 07.09.2019 01:01 |  
    1 7

    Na CeeCupu hrál za Palmeiras slušně, ale měli tam ještě lepší hráče a proto asi Palmeiras neproměnil jeho hostování v přestup. Dnešní fotbal je hodně o běhání, ale nejen o něm a proto jsem rád, že do Slavie přichází nadějný hráč, který je nejen hodně dynamický, ale hlavně je to fotbalista.

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      Navyseals     před 5 lety 07.09.2019 08:20 |  
      8 1

      Ten hráč byl podle většiny lidi, co ten turnaj sledovali, nejlepší na celým turnaji. Mezi těmi lidmi byli i přední zahraniční skauti a když to přiznají i někteří sparťani, tak to asi nebude úplnej nuzák. Jedinej problém vidím v tom, že neumí jinak než portugalsky. Nevím, jestli mu klub sežene tlumočníka, ale i tak tu zřejmě bude sám. Chtěla by mu to co nejdřív sehnat nějakou českou buchtu, aby měl motivaci se naučit minimálně anglicky.

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        Akuls     před 5 lety 07.09.2019 08:59 |  
        4 5

        No že by si Palmeiras nechal utéct nejlepšího hráče své U-19 se mi nějak nechce věřit. I na turnaji, viděl jsem tedy jen 3 jejich zápasy (Burnley, Slavia, Sparta), se mi zdáli ještě lepší Gabriel Goes, Fabricio a Gustavo. Nicměně jestli si tento mladý, talentovaný Brazilec vybral v Evropě právě Slavii, je to malý zázrak. Snad ho budou následovat další a budou tu mít svůj mikrosvět jako třeba jejich o něco starší a už o hodně známější krajané v Šachťaru Doněck.

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 07.09.2019 09:06 |  
          2 4

          Tak každému se může zdát lepší jiný hráč nicméně na tomhle plejerovi byla celkem shoda co tak vím. Na druhou stranu podobných hráčů běhá v Brazílii stovky možná tisíce jen je vyčuchat lidově řečeno to samé bude v Africe.

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            Akuls     před 5 lety 07.09.2019 10:17 |  
            1 2

            Tak to určitě, navíc když někdo hraje za U-19 takového klubu jako je Palmeiras a patří tam k nejlepším, tak v něm určitě něco být musí. Hlavně aby zvládl aklimatizaci na Evropu. V Portugalsku by to měl asi o něco jednodušší. Každý totiž nemusí být Adauto.
            Jen si ještě dovolím podotknout, že Palmeiras byl na turnaji zase fotbalově jasně nejlepší, ale bylo to možná trochu i tím, že za něj nastupovali převážně už skoro 20ti letí kluci. To třeba za Slavii hráli převážně hráči z loňské U-17, kterým nebylo ještě 18. Navíc jak známo, tak "jižanské" typy hráčů dospívají a tím pádem i hrají prakticky již dospělý fotbal o nějaký ten rok dříve.

            • Re: João Felipe se také stal slávistou

              vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 07.09.2019 15:21 |  
              0 2

              Nevím on si za ně prej nekopl. Asi to nestihl.

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          ŽerykRWS     před 5 lety 08.09.2019 01:42 |  
          2 2

          Dej pokoj s tím omýlaným mikro světem. Jsme Slavia, jedna velká rodina

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            Akuls     před 5 lety 08.09.2019 12:06 |  
            2 1

            To jistě, ale teď právě u příležitosti oslav 100 let olomouckého fotbalu vzpomínají, jak bylo dobře když kdysi k Brazilci Melinhovi rychle přivedli i jeho krajana Rossiho a oba je svěřili do péče nějaké paní Obšnajdrové, která ovládala portugalštinu. Stesk po domově má velký vliv na psychiku hráče a tím pádem i na jeho výkony na hřišti. Pamatuji se, jak vzpomínal David Jarolím, jak to pro něj bylo téžké v akademii Bayernu a to žil vlastně za rohem, ale pravda byl o dva roky mladší než tenhle mladý Brazilec. Třeba Adauto si zase pochvaloval, že jsou v Praze asi dvě tři dobré brazilské restaurace, na dobré jídlo, které znají ze své domoviny si totiž Brazilci hodně potrpí.

  14. Re: João Felipe se také stal slávistou

    Kzlo     před 5 lety 07.09.2019 09:52 |  
    8 19

    Musíme doufat že není až moc velký technik a ofenzivním myšlením. My potřebujeme aby běhal a bránil. Jinak nemá šanci se prosadit

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      no-nick     před 5 lety 07.09.2019 23:53 |  
      2 4

      Jj, proto přišel Stanciu

  15. Re: João Felipe se také stal slávistou

    Fačín     před 5 lety 07.09.2019 11:09 |  
    3 21

    Super nákup. Sice se nikde nepíše, kolik stál, což by mě docela zajímalo, ale to nevadí. Jsem zvědavý,jak mu bude naše třetí liga sedět. Mám trochu obavy, aby mu někdo nepřejel párky. No a bude se muset naučit bránit, jinak bude mít smolíka. A docela by mě zajímalo, jak bude fungovat komunikace, vypadá to, že umí jen portugalsky a o jazykové (ne)vybavenosti našeho realizáku všichni víme svoje.

    Tak tedy vítej Joao a nenech se otrávit třetí ligou.

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      Rooney     před 5 lety 07.09.2019 11:49 |  
      12 3

      Facine, nechtel by si konecne prestat s tou neustalou negaci a "skrytou" kritikou naseho trenerskeho stabu a zacit si uzivat nejuspesnejsi obdobi nasi milovane Slavie v novodobe historii? Ke ktere nas mimochodem dovedl prave tento realizacni tym...

      Ano, bude se muset pravdepodobne naucit vice branit, resp. prepinat dozadu, ale to se nauci kazdy, pokud chce. A jelikoz to vypada, ze tenhle borec chce u nas uspet a chce bojovat, tak to snad problem nebude. Preci jen je to stale teprve talent a ne hvezda, se kterou uz se v tomto ohledu pracuje hure.

      Ohledne jazykove nevybavenosti naseho realizaku. Kdo hovori anglicky, nema problem, protoze tam mame lidi, kteri to zvladaji uplne v pohode. I ten JiT anglicky umi, byt omezene a neni to na zadnou sahodlouhou komunikaci. Ale muzes mi rici alespon jeden priklad prvoligoveho trenera u nas, ktery hovori portugalsky? Ja jen ze Joao bude umet jen portugalsky, takze ikdyby byl JiT ucitel anglictiny, tak mu to v tomto pripade bude k nicemu...

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        Fačín     před 5 lety 07.09.2019 12:04 |  
        2 11

        Kde vidíš negaci nebo kritiku v tomhle příspěvku?
        Jsem zvědavej, jak bude probíhat komunikace, to je nějaká kritika?
        Že bude muset bránit, to je nějaká negace?
        Že bude hrát ze začátku hlavně ČFL, která je tvrdá, takže mám obavu o jeho zdraví, je nějakej "hejt"?

        Každej si v tom hledáte, co se vám hodí. Loňskou sezonu jsem si velmi užil, letošní mě zatím optimismem nenaplňuje. Odešli základní stavební kameny sestavy, ztratili jsem výškovou převahu, mladým stále nedáváme ani "čuchnout". Nejsme schopni vyhrát v Karviné a Opavě (což jsou mí adepti na sestup letos), v Lize Mistrů budeme rádi, když nebudeme dostávat příděly a dělat ostudu. Nicméně, na tom není žádnej "hejt", to je jen můj pohled na věc.

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          Rooney     před 5 lety 07.09.2019 12:57 |  
          6 2

          Nejde ani tak o konkretne tenhle prispevek, ale o tve neustale trefovani se a otirani o naseho trenera/realizak. A kdyz si zpetne projdes nekolik svych prispevku, tak je jasne, ze tve vyroky o braneni a komunikaci nejsou ojedinele, ale je to opakovana snaha naseho trenera pospinit/zkritizovat. Ja respektuju to, ze mas na nej jiny nazor a nektere veci se ti nelibi, ale je opravdu nutne to opakovat v kazdem tretim prispevku? Kdybysme nemeli uspechy ktere mame a ktere si urcite uzivas (vc. postupu do LM!), tak to beru, ale v ramci techto uspechu, na ktere sme vsichni cekali radu let, mi to prijde hodne zbytecne...

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            Pepino44     před 5 lety 07.09.2019 17:41 |  
            0 0

            Možná, že umí portugalsky a v tom případě je mu realizační tým po kotníky. A potom vymýšlet pořád něco nového je celkem obtížné. Takže, buď se trefím, nebo to okecám.

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            Fačín     před 5 lety 08.09.2019 10:25 |  
            3 9

            Jak jsem již několikrát vysvětloval. Na chyby budu upozorňovat neustále, ať nás bude trénovat Pepa nebo Franta. Není v tom žádná nenávist. Ale když vidím, že Tecl hraje houby, tak zkritizuju, že ho trenér postavil. Když vidím, že Baluta prostě příležitosti nedostává, tak se taky ozvu. A tak dále. No a protože nikdo není neomylný a chyby se budou dít nadále, tak máte jistotu, že na ně budu upozorňovat. V tom vidím jediný smysl diskuse. Plácat se po ramenou, jak to dělají dobře, můžou jiní.

            • Re: João Felipe se také stal slávistou

              Rooney     před 5 lety 08.09.2019 11:50 |  
              6 0

              Kdyz budes kritizovat nasazeni hrace, ktery hraje tuzku, tak s tim nemam problem, to ma logiku. Kdyz se ale porad dokola budes trefovat do trenera kvuli stejnym tematum, ktere navic postradaji logiku ci racionalni zaklad, tak mi to vadi. Jelikoz si uplne odbocil od puvodni pointy, tak ti pripomenu, ze se jedna o tve narazky na to, ze kdo nebrani, ma u nas smulu (coz je fakt, ktery v dnesnim fotbale proste plati, nebranit si muzou dovolit opravdu jen top rozdilovi hraci) a narazky na jazykovou nevybavenost trenera (o ktere predpokladam nic nevis a jen papouskujes to, co tu tvrdi jini, navic porad opomijis fakt, ze v realizacnim tymu jsou lide, kteri tu anglictinu ovladaji velmi dobre). Navic, jak sem ti psal, v tomto pripade by byla anglictina stejne k nicemu.

              A jen dovetek k memu oblibenemu tematu "Baluta". Ten kluk dostal prilezitosti pomerne dost, byt uznavam, ze ne na svem oblibenem postu. Ano, bylo videt, ze technicky je na tom velmi dobre, ale ze by byl o parnik pred ostatnimi, aby mu trener toleroval neplneni taktickych pokynu, to zase ne. A pokud ten hrac neni schopen ci ochoten po roce plnit to, co po nem trener chce, tak je to tezke...

              • Re: João Felipe se také stal slávistou

                JS (přítel SN)     před 5 lety 08.09.2019 13:51 |  
                2 9

                Tak jazykovou vybavenostr trenéra ilustruje spoustu záběrů např. z Totální sezony, kdy proslovy dává výhradně v češtině a leckdy v koutku u černoušků stál Radek Černý a něco jim tlumočil. Průser je, že z druhé ruky zkrácená verze nikdy není tak motivující, jako trenérova řeč. To samé taktické pokyny atd. Mám několik zdrojů, které jasně uvedly, že Trpišova angličtina je zhruba na úrovni "I'm hungry" a "Yes/No", a protože jsem to slyšel z mnoha stran, nemám důvod tomu nevěřit. Fakt, že upřednostňuje průměrné Čechy před nadprůměrnými cizincemi to jenom dokládá.

                • Re: João Felipe se také stal slávistou

                  iwanowicz     před 5 lety 08.09.2019 14:39 |  
                  4 2

                  Takze chapu spravne, ze ve skutecnosti jsi ho nikdy anglicky mluvit nevidel ani neslysel, takze vis vlastne uplny prd, jak dobre se domluvi.

                  • Re: João Felipe se také stal slávistou

                    JS (přítel SN)     před 5 lety 08.09.2019 14:40 |  
                    2 3

                    Jasne. A zeme je placata, protoze jsem ji nikdy nevidel z vesmiru a tudiz nemuzu rict, ze bych videl, ze je kulata.

                • Re: João Felipe se také stal slávistou

                  Rooney     před 5 lety 08.09.2019 22:16 |  
                  1 0

                  Zabery z Totalni sezony ilustruji akorat to, ze JiT hovori k tymu cesky. Nikde nerikam, ze jeho anglictina je dokonala a ze zvlada hodinovou taktickou pripravu v anglictine. Ikdyby to zvladal (vim, ze by to nedal), tak mu naopak nebude rozumnet vetsina ceske casti tymu.

                  Ja zase vychazim treba z toho, ze byl pri zapasech v EL ci priprave v rozhovoru s trenerem/realizakem soupere a pochybuju, ze hovorili cesky, rusky, nebo nevim jak.

                  Jestli to mas z "overenych" zdroju, hadat se s tebou nebudu, nema to cenu. Treba mas zdroje dobre a blizke klubu, ale treba to jsou zdroje typu JPP. Dlouho tu kolovalo info, ze anglicky neumi ani Nezmar, nez to Tvrdik vyvratil. Asi na nej budeme muset zatlacit i ohledne JiT, aby uz ty dohady ustaly...

            • Re: João Felipe se také stal slávistou

              Boss82     před 5 lety 11.09.2019 11:34 |  
              2 1

              Jojo, to je přesně to, co Slavia potřebuje - aby jouda Fačín, který fotbalu rozumí jako koza petrželi, upozorňoval na chyby trenéra, který nás dovedl k největším úspěchům v novodobé historii. GRATULUJI - ve své roli místního Kašpara jsi to dotáhl na další level!

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          Alcapone     před 5 lety 07.09.2019 13:17 |  
          2 1

          Tenhle kluk tu uspěje o tom jsem přesvědčen! Pokud ho někdo nesprasí. Na nic si nehraje a má touhu se prosadit! A jaks přišel na to že v LM budem dostávat příděly? Budem hrát jako rovný s rovným a ani ta Barca to s námi nebude mít lehký. Ostudu určitě neuděláme já to vidím na 5-7 bodů.

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        slaviator     před 5 lety 07.09.2019 12:32 |  
        0 0

        Jak moc velký rozdíl je mezi portugalštinou a španělštinou? Rozumi si navzájem jako třeba my a Poláci?

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          Rooney     před 5 lety 07.09.2019 12:59 |  
          0 0

          Tak to netusim, ale rekl bych, ze to bude podobne, jak rikas. Tzn., jsou to sice rozdilne jazyky, ale navzajem se tak nejak domluvi

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          knl66 (přítel SN)     před 5 lety 07.09.2019 13:11 |  
          0 0

          Ptal jsem se známého, co španělsky umí a často tam jezdí. Prý si Portugalci a Španělé rozumí více než my a Poláci. Jak jsem koupil, tak prodávám.

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          WarszawskiMuranow     před 5 lety 07.09.2019 17:42 |  
          0 4

          To nevím, ale co vím určitě je to, že Polák Čechovi rozumí podstatně hůř než naopak.

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            slaviator     před 5 lety 07.09.2019 21:41 |  
            1 0

            Vy Poláci češtině moc nerozumíte? Respektive méně než my polštině?

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            slavanda     před 5 lety 08.09.2019 17:17 |  
            1 0

            Právě jsem se zeptal u zdroje. Je to podobné. Portugalec Španělovi rozumi a naopak ne, raději spolu mluví anglicky. Brňák Pražákovi rozumí a naopak to nejde ;)

            • Re: João Felipe se také stal slávistou

              Dr. Fe1     před 5 lety 08.09.2019 17:27 |  
              0 4

              To mohu potvrdit. Také to mám od jednoho Brazilce, že španělština je pro ně dobře srozumitelná, protože je to podobný a čistě vyslovovaný jazyk. Zatímco portugalština naopak pro Španěly tak dobře srozumitelná není, protože má zvláštní zkreslenou výslovnost, takže Španěl nerozumí třeba ani podobnému slovu, protože je zkresleně vyslovené.

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        eye     před 5 lety 07.09.2019 19:43 |  
        1 0

        Páník myslím portugalsky umí. V Polsku trénoval (či řediteloval) tým složený vesměs z Brazilců. Ale to jen tak pro zajímavost. Prvoligový trenér by měl u nás umět anglicky, tím nároky hasnou, pak je vše jen plus.

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          Rooney     před 5 lety 07.09.2019 21:03 |  
          4 0

          Zajimavy postreh s tim Panikem. Kazdopadne to byla hlavne otazka na Facina, ktery se (opet) trefoval do JiT s ohledem na jeho jazykovou nevybavenost, coz je zrovna v tomto pripade uplne mimo misu. Navic je zrejme, ze cizinci, kteri mluvi anglicky, ve Slavii normalne pusobit muzou, takze nechapu, proc ma neustale potrebu to zminovat...

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          slaviator     před 5 lety 07.09.2019 21:42 |  
          1 0

          Anglický nebo německý. Vrba třeba umí jen rusky...

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        wymaz     před 5 lety 08.09.2019 09:20 |  
        2 2

        Já si třeba myslím, že trenér má umět trénovat, být dobrý psycholog a jestli umí jen česky, vůbec mi to nevadí.

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          Rooney     před 5 lety 08.09.2019 10:14 |  
          5 0

          Trenovani, taktika a psychologie je urcite to hlavni, ale preci jen alespon zaklady anglictiny by v dnesni dobe mit asi mel, kor ve Slavii. A nebo mit pak asistenta, ktery tu komunikaci prevezme za nej. U nas ale plati oboji, proto me rozciluji ty neustale narzky...

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            wymaz     před 5 lety 08.09.2019 18:39 |  
            1 0

            Souhlasím.
            PS: Ale neodpustím si jen drobnost: Naši když jdou ven, učí se oni jazyk, ne trenér. Tím vůbec nepopírám co říkaš a jak píšu, mám na to stejný pohled jako ty.

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          eye     před 5 lety 08.09.2019 11:28 |  
          2 0

          V každém týmu u nás jsou dnes cizinci, někdy i celkem dost. Samozřejmě jsou mnohem důležitější dovednosti, jak jsi napsal, ale cizí jazyk potřebují pro komunikaci s hráči (do půl roku pochytí češtinu hoši z ex-Jugošky nebo Ruska či Ukrajiny, jiní i při velké snaze moc ne). Navíc angličtina se trenérům hodí i na leccos jiného. No a jazykově vybavený asistent může pochopitelně zaskočit.

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            wymaz     před 5 lety 08.09.2019 18:40 |  
            0 0

            viz. komentář k příspěvku pod tebou
            a souhlasím i s tebou

  16. Re: João Felipe se také stal slávistou

    knl66 (přítel SN)     před 5 lety 07.09.2019 11:32 |  
    0 0

    Snad ještě nemá vyladěnou televizi nebo neví, kam dřív skočit a nestíhá se dívat na basket. :)

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      Fačín     před 5 lety 07.09.2019 11:57 |  
      0 6

      Jako mydlíme je slušně...

  17. Re: João Felipe se také stal slávistou

    Dr. Fe1     před 5 lety 07.09.2019 12:37 |  
    2 13

    Pro pamětníky - vypadá trochu jako mladej Adauto :-)

  18. Re: João Felipe se také stal slávistou

    zeleznik2     před 5 lety 07.09.2019 17:14 |  
    1 0

    Tak snad dobrý tah..

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      JS (přítel SN)     před 5 lety 07.09.2019 21:46 |  
      6 14

      To záleží na tom, jak mu to půjde směrem dozadu...

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        Kmotr (přítel SN)     před 5 lety 07.09.2019 22:18 |  
        14 5

        Tak to je logicky. Hrac, ktery neumi hrat i smerem dozadu nema v soucasnem evropskem fotbale sanci se prosadit, pokud to neni talent jako treba Messi.

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          Dr. Fe1     před 5 lety 07.09.2019 22:49 |  
          3 17

          Je otázka, kde má náš trenér hranici, co považuje za dobré bránění a co je podle něj nedostatečné. Baluta jeho nárokům nevyhověl ani po roce drezúry ....

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            no-nick     před 5 lety 07.09.2019 23:52 |  
            3 5

            Tak snad se teď ukáže v Liberci, jaká hvězda ligy to je

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            Rooney     před 5 lety 08.09.2019 10:09 |  
            10 0

            A je chyba ve vysokem naroku trenera, nebo nedostatku ochoty hrace na tom pracovat?

            • Re: João Felipe se také stal slávistou

              Dr. Fe1     před 5 lety 08.09.2019 13:12 |  
              0 9

              Na tu otázku odpověď neznám, Vy ano ?

              • Re: João Felipe se také stal slávistou

                Rooney     před 5 lety 08.09.2019 14:04 |  
                6 0

                S jistotou to samozrejmne nevim, ale kdyz se naucili branit, prepinat a makat i hraci jako Stoch ci Husbauer...

                • Re: João Felipe se také stal slávistou

                  Dr. Fe1     před 5 lety 08.09.2019 16:00 |  
                  0 11

                  To pořád ale není odpověď na vaší otázku, tedy :

                  "A je chyba ve vysokem naroku trenera, nebo nedostatku ochoty hrace na tom pracovat?"

                  • Re: João Felipe se také stal slávistou

                    Rooney     před 5 lety 08.09.2019 22:03 |  
                    1 0

                    Za me jo to varianta cislo 2, tedy neochota hrace. S jistotou to tvrdit nemuzu, v tymu nepusobim, ale za rok se nauci branit kazdy profesionalni fotbalista, pokud chce.

                    • Re: João Felipe se také stal slávistou

                      Dr. Fe1     před 5 lety 08.09.2019 22:32 |  
                      1 5

                      No ale pak je tady ta část otázky, zda nároky trenéra nejsou přehnané. Mě připadalo, že Baluta brání celkem normálně, jsem ale jednak laik a za druhé jsem to zase něják speciálně nesledoval, takže to posoudit nedokážu.

                      • Re: João Felipe se také stal slávistou

                        Rooney     před 5 lety 09.09.2019 00:08 |  
                        5 0

                        Naroky trenera jsou takove, jake potrebuje pro svuj narocny styl. Ano, ten styl, diky kteremu sme prehrali behavy Genk, vyradili silnou Sevillu a zle potrapili pozdejsiho viteze a oproti nam tym z jineho sveta Chelsea.

                        V jinem tymu by mozna Balutovo (ne)braneni bylo OK (ale to jen odhaduji), ale jak pise kolega zdenek_prachar, on ho zle vetral i Bartek z Bohemky... Byly zapasy, zejmena v priprave, kdy to vypadalo, ze je na dobre ceste a zacal makat. Ale pak nastoupi v ostrem zapase a zase se mu nechce, nebo jak to nazvat.

                        Ja ho v zadnem pripade neodsuzuju, porad verim ci doufam, ze se kousne a jeste vsem ukaze. Ale pokud trener, ktery ho vidi neustale na treninku a ktery je zodpovedny za vysledky usoudi, ze na Slavii ted nema, tak to tak proste beru a nebrecim, ze nedostava prilezitost. Neverim tomu, ze by ho trener nestavel jen tak, a kdyby tam bylo neco osobniho, pravdepodobne uz odesel davno, alespon na hostovani.

                        • Re: João Felipe se také stal slávistou

                          Dr. Fe1     před 5 lety 09.09.2019 01:59 |  
                          1 5

                          Ok, já se taky spoléhám na trenéra, že to samozřejmě ví lépe než já. Narozdíl ode mě co by laika, je to perfektní odborník a má spoustu informací co já nemám, to já všechno uznávám, samozřejmě.

                          Je to ale jedna z věcí, kterou jako laik cítím jinak. Což neznamená, že si myslím, že mám pravdu, jen je mi líto, že Baluta nedostal více šancí. A můj osobní pocit je, že nějáká zaujatost od trenéra tam vůči němu existuje. Stejně jako výhrady jiných hráčů - zřejmě nezapadnul do kolektivu. To jak se vůči němu obořil Souček (tuším že to bylo v utkání se Spartou, ale už nevím), tak to jsem od něj nikdy jindy neviděl.

  19. Re: João Felipe se také stal slávistou

    Juventus turin     před 5 lety 07.09.2019 22:12 |  
    3 0

    Super práce Slavia.

  20. Re: João Felipe se také stal slávistou

    Borgetti     před 5 lety 07.09.2019 22:17 |  
    6 0

    Překvapuje mě, že idnes ci isport nenapsali o této posile ani čárku. Idnes budiž, ale isport ohlašuje kde koho.

  21. Re: João Felipe se také stal slávistou

    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 08.09.2019 11:12 |  
    9 2

    Neumí ani anglicky. To Trpiš taky ne, takže se spolu v pohodě domluvěj, to je pozitivní zpráva! :-)

  22. Re: João Felipe se také stal slávistou

    iwanowicz     před 5 lety 08.09.2019 11:40 |  
    3 1

    Tenhle prestup samozrejme kvituju, ale je to podle me spis pokus, jestli ma tahle cesta do budoucna smysl. Adaptace takoveho brazilce nebude jednoducha, nikdo nevi, jak bude ochoten ucit se predevsim jazyky, neumi ani anglicky a bez komunikace nema sanci uspet. Dalsi riziko je podle me v tom, ze brazilci maji radi nocni zivot a prave s timhle maji ceske kluby uz docela dost spatnych zkusenosti. Cetl jsem kdysi rozhovor s agentem a ten tam celkem jednoznacne psal, ze podle jeho zkusenosti ma prichod brazilcu smysl jedine, kdyz se mu priveze i manzelka, jinak ze se sance ze uspeji, rapidne snizuje :). No uvidime, je to jen o hraci, bylo by pekny kdyby se prosadil..

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 08.09.2019 12:00 |  
      5 0

      V 18 možná ještě není ženatej (já se třeba ženil ve 30) a ožení se tady.

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        o5aradecek     před 5 lety 08.09.2019 22:46 |  
        3 2

        Češku do kuchyně a Brazilku do postele. :-) P.S. Já se taky ženil ve 30ti (je to dobře? :-)) a ve 32 šťastně rozvedl.

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 08.09.2019 23:37 |  
          2 1

          Neni to dobře!!! grrrrr :-) Ale já to zkonil, od mých 30 (ano, čte se to "třiceti" a není třeba tam připisovat hovadiny jako "ti", "-ti", "ceti" atd.) spolu žijeme, ženil jsem se v 35 (ano, v třiceti pěti, či v pětatřiceti).
          Ale rozvést se po dvou letech, to je docela brzo, ne? Ale asi lepší dřív, než to zbytečně prodlužovat. :-))

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            o5aradecek     před 5 lety 08.09.2019 23:41 |  
            2 1

            Vždyť já vím! :-)) No a ten Félipe a jeho ženy?

            • Re: João Felipe se také stal slávistou

              Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 08.09.2019 23:45 |  
              2 1

              Převezme štětky po Simonovi a Míšovi. :-))

              • Re: João Felipe se také stal slávistou

                o5aradecek     před 5 lety 08.09.2019 23:50 |  
                1 1

                Ale oni tady žádný holky neměli... Teď jsou ve frankofonních zemích se svými rodinami. :-)) Dívčí družstvo SKS holt musí přivést nějakou Brazilku a bude to OK.

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      necich     před 5 lety 08.09.2019 12:39 |  
      9 2

      Já bych to tak černě neviděl, v Evropě hraje brazilců jako sraček. V Rumunsku, Rusku a bývalých zemích Sojuzu se taky portugalsky nemluví. Ono je to hlavně o povaze. Kdy jseš do kolektivu tak se relativně za chvílli domluvíš. Když se tzv. straníš tak se nedomluvíš ani kdybys uměl tři jazyky. No a pokud umí zatím jen portugalsky, je tu de facto sám tak těžko bude flámovat po nocích. Ten kluk je rád, že se dostal do Evropy a určitě má cíl dostat se tzv. na Západ. Brazilci jsou prostě fotbalisti od narození, čutání na plážích jim dává techniku, hravost mají v DNA. Navíc už dávno to nejsou jen kouzelníci, ale přijali tvrdost. Prostě podzim aklimatizace, na jaře zabojuje o sestavu v A týmu. Jako fanda Brazilie a jejich hráčů jsem nadšen. Takže ještě stopera ze stejné země a ve stejném věku. Jen tak dál.

  23. Re: João Felipe se také stal slávistou

    zdenek_prachar     před 5 lety 08.09.2019 14:39 |  
    46 8

    Někteří jedinci jsou nastavení tak, že kritizují prostě všechno, všechny a za všech okolností. Slunce je moc daleko, koule moc kulatá, retardéry zpomalují, trenér trénuje a všechno špatně. Před každým zápasem, ještě se nekopne do balonu, stále titíž experti už vědí že to bude na pytel. Pak se jednou prohraje a oni z toho mají svátek, protože na jejich slova konečně po několika měsících úspěchů došlo...
    Už jsem to jednou psal, ale protože se tu furt objevují nářky, jak Balu nedostal šanci a jak je trenér hlupák, když nutí všechny bránit a jak se tu nikdo s nikým nedomluví atd - jako velký Balutův fanoušek říkám, že pokud někdo po roční aklimatizaci brání tak, že ho na křídle větrá Bartek (Bartek!!!) z Bohemians (Bohemians!!!) tak, že Balu vypadá jako malý žáček a bek za ním má kvůli tomu celou půli kolotoč zadarmo, tak ve Slavii prostě hrát nemůže. Protože to pak zcela boří systém hry celého týmu a mrší práci všem ostatním.
    A jestli se někdo za rok v novém prostředí není ochoten naučit ani základy řeči, tak to taky není úplně trenérův problém. Když bude trenér pronášet motivační projevy anglicky, nebude mu zas úplně dokonale rozumět spousta českých hráčů, Baluta taky ne a Felipe konec konců taky ne. To je snad lepší, když mluví česky a cizincům se to překládá ne?
    A poslední věc - jestli je tady všechno takhle blbě a jsou takové výsledky (doporučuji porovnání rozpočtů, platů a nejdražších přestupů všech loňských čtvrfinalistů EL), pak se fakt těším na to, až se to tu začne dělat dobře. To budem s polovičním rozpočtem hrát každoročně minimálně finále LM... Lidi fakt se proberte, jděte se projít na sluníčko, najděte si ženskou (chlapa, veverku, medvědici - dle osobní preference) a přestaňte ten svět vidět tak černě :o)))

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      Dr. Fe1     před 5 lety 08.09.2019 16:06 |  
      5 27

      Uvědomujete si, že děláte přesně to samé, co dělají podle vás lidi které kritizujete ? Tedy paušálně na ně nadáváte, jakoby veškeré kritické názory byly špatné ? :-)

      Vždycky mě pobaví, když si dá někdo takto vlastní gól.

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        zdenek_prachar     před 5 lety 08.09.2019 16:16 |  
        23 3

        Nejsem si úplně jist, zda to má smysl, přesto Vám odpovím.
        1. nenadávám
        2. nepaušalizuji - argumenty podložená a slušně vedená kritika je základem diskuse. Obsahem mého postu bylo, že mne absolutně nebaví číst "tisíc" (pro méně bystré, "tisíc" je nadsázka) pořád dokola stejných příspěvků kritizujících všechno a všechny zcela bez jakéhokoli racionálního a argumentačního základu, motivovaných jen a pouze potřebou či touhou kritizovat
        3. zkuste si můj post přečíst ještě jednou pořádně a zjistíte, že nic z toho, jak jej interpretujete Vy, v něm ve skutečnosti není

        • Re: João Felipe se také stal slávistou

          Dr. Fe1     před 5 lety 08.09.2019 16:21 |  
          5 25

          Já tady čtu ohledně Baluty většinou argumenty podloženou a slušně vedenou kritiku.

          Kde máte ty "tisíce" pořád dokola stejných příspěvků kritizujících všechno a všechny zcela bez jakéhokoli racionálního a argumentačního základu ? Můžete dát nějáké příklady ?

          Nepřisuzujete náhodou kritikům falešnou nálepku ? Nálepku - kterou jste si sám vymyslel a za kterou je pak odsuzujete ?

          • Re: João Felipe se také stal slávistou

            Mimoň     před 5 lety 08.09.2019 22:25 |  
            7 0

            Víš co je nejotravnější, že těch negativních příspěvků je stále až moc na to, v jakem historickém období se to Slavia ocitla!!! A víš co je už opravdu na přesdržku, že se ty negativní komentáře opakují stále dokola a to od stejných lidí, sám moc dobře víš kterých! Tobě je triple málo? Tobě je LM málo? Tobě je málo čtvrtfinále EL? Ono to tak totiž vypadá, nezlob se na mě! A jakse zrovna Balu podílel na těchto uspěších? Nebude právě Liberec skvělou zkouškou zda na nátlakový fotbal, který platí výborně na soupeře v Evropě(pokud sis nevšiml) stačí nebo nestačí?

            • Re: João Felipe se také stal slávistou

              Dr. Fe1     před 5 lety 08.09.2019 22:42 |  
              0 10

              Mě nic z toho není málo a napsal jsem zde mnoho oslavných a děkovných příspěvků. Tak proč oslovuješ mě, když nic takového nepíšu ? Nebo mi ukaž kde jsem něco z toho co popisuješ napsal.

              • Re: João Felipe se také stal slávistou

                Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 08.09.2019 23:44 |  
                5 0

                Člověče s úžasně vysokoškolským vzděláním, o kterém se mně, omezenci a primitivu může jenom zdát, to první slovo v tvém příspěvku má být "Mně" a ne "Mě". 3. pád (Komu? Čemu?) Učivo ZŠ.

                • Re: João Felipe se také stal slávistou

                  o5aradecek     před 5 lety 09.09.2019 00:24 |  
                  6 1

                  Zrovna si odskočil z operačního sálu a mezi sestřičkama a SN nemá čas na 2 a 4 nebo 3 a 6 pád. Nejanči zase... :-))

                • Re: João Felipe se také stal slávistou

                  Dr. Fe1     před 5 lety 09.09.2019 01:43 |  
                  0 10

                  Je pravda, že z češtiny jsem míval většinou trojku a psaní mě/mně patří k mým slabinám. Zatímco u vás je tato znalost zjevně jednou z mála vašich předností a tak stím tady neustále exhibujete.

                  To co popisujete jako svojí charakteristiku, z vás ale nedělá to, že nemáte vysokou školu. To že nemáte intelekt na vystudování VŠ, to by vůbec nevadilo, i mezi lidmi s IQ mnohem nižším než máte vy se najdou rozumní lidé obdaření selským rozumem.

                  Váš problém je jinde. A to sice ve vaší nenávistné a netolerantní povaze, kterou si navíc ventilujete na slávistickém fóru, kde se normální lidé spíše kamarádí. Chováte se tady jako malej kluk, kterýmu jsem rozšlápnul bábovičku (ani nevím čím se to stalo) a tak mě nenávidí a neustále se mi mstí. V tomhle by vám ani žádná škola nepomohla. To není otázka IQ, ale psychického vývoje, který se u vás v mnohých aspektech zarazil asi tak kolem třetího roku věku.

                  • Re: João Felipe se také stal slávistou

                    Mimoň     před 5 lety 09.09.2019 09:26 |  
                    6 0

                    Proč hodnotíš druhé, když se ti to samotnému nelíbí?

                    • Re: João Felipe se také stal slávistou

                      Dr. Fe1     před 5 lety 09.09.2019 15:37 |  
                      0 10

                      Protože tenhle člověk mě tady soustavně nahání po fóru už cca půl roku. Většinou napíše nějákou urážku a zase zdrhne. Zcela bez souvislostí. A už je to celkem otravné

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      o5aradecek     před 5 lety 08.09.2019 22:05 |  
      10 1

      Zdeňku, ještě jsem od tebe na SN nečetl příspěvek, kde bych s tebou nesouhlasil. P.S. Z Doktora si nic nedělej, když mu dojdou prášky, chová se, ehm... "divně".

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        Dr. Fe1     před 5 lety 08.09.2019 22:45 |  
        0 13

        Co spatřujete divného na tom co jsem napsal ? Taky nebudete schopen napsat nic konkrétního, že ? Protože jsou to od vás jen urážky, nepodložené konkrétními argumenty.

        Zato útoky na vymyšleného slaměného panáka - tedy přisoudit oponentovi něco co není pravda a za to ho následně odsoudit - to vám jde výborně. V tom jste mistři. Mistři v urážení za neexistující provinění.

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      fleder     před 5 lety 09.09.2019 08:15 |  
      3 1

      S postem souhlas a ad ty neustálé opakující se negace prakticky všeho.
      Ono je to jednoduché..stačí ty jedince nekrmit zpětnou vazbou a odpovědmi.
      Prostě klasika... "dont feed the trolls". Jak nebudou mít odezvu, budou tímto ignorovaní..přestane je to možná bavit.
      Takhle mají obecenstvo, můžou si hladit své bolístky, jak je nikdo nemá rád, nikdo si s nimi nechce hrát, nikdo je nenechá vyjádřit, všichni jsou na ně zlí a že "kritika" (záměrně uvozovky) v jejich podání je v pořádku. Ano, kritika v pořádku je, když je za co, ale tady už to u některých /2-3 jedinců/ přesahuje mez kritiky a jde jen o zbytečné a hlavně neustále se opakující hejty.
      Takže..zkuste je nekrmit..

  24. Re: João Felipe se také stal slávistou

    p!erreCORE     před 5 lety 08.09.2019 22:30 |  
    0 2

    Jsem rad vzdy,kdyz si od tebe mohu precist vtipny komentar.

  25. Re: João Felipe se také stal slávistou

    Barys     před 5 lety 09.09.2019 08:09 |  
    4 0

    Za mě určitě, hodně dobrej pokus o něco co slávka ještě nezkusila. Bude to fakt dřina pro realizák. Toho kluka musej uhlídat (zase né přehnaně), noční život ald. Zase na druhou stranu se mu musí tady líbit, mít zábavu. Hlavně, ale je známo, že v lat. am. se moc nemaká,ale u tohohle kluka je výhoda věk a že si uvědomuje,že ve slávii je šance si vidělat peníze a zabezpečit se, plus se hlavně posunout fotbalově dál.

    Držím palce Kanárku, ať se nám to vše podaři a do slávky více kanárků v budoucnu.

    • Re: João Felipe se také stal slávistou

      fleder     před 5 lety 09.09.2019 08:19 |  
      6 0

      Tak tak, a já bych doplnil, že bych si uměl představit klidně ještě i příchod 1-2 dalších. Právě pro ten mikrosvět, aby se tady kluk necejtil úplně sám. Dovedu si představit, že to bude mít těžký. Nezná řeč, nemá tady nikoho, je mladej. To je hodně znát.
      Chápu, že sem nejde brát kde koho podle videa na YT, ale navázat spolupráci právě s Adautem /pokud už není/, aby pro nás tyhle kluky hledal. Ke klubu má velmi pozitivní vztah, mohlo by to být terno...i kdyby se skutečně povedl třeba i jen jeden ze 3 takových kluků.

      • Re: João Felipe se také stal slávistou

        Borgetti     před 5 lety 09.09.2019 21:21 |  
        0 0

        Takhle to dělají v Anglii a proto je tam v PL tolik cizinců. Nevim už jestli Šmicer to řikal, ale že Angličan tam je hodně drahej, tak proto kluby raději zkusí 5 cizinců. V tom samém módu to má Slovan Bratislava.