Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 27. kolo

Efektivní Slavia s přehledem zvládla zápas na hřišti poslední Dukly. Zazářil jarní střelec Hušbauer.

Výsledek je skvělý, 5:1 se na hřišti soupeře nevyhrává každý den. V samotné hře ale mezi týmy až takový rozdíl nebyl. Dukla hrála v poli docela pohledně, ale zoufale naivně. Vize moderního fotbalu je hezká, ale musíte k ní mít hráč. Můžete snad hrát vytaženou obranu na rychlíka Masopusta s 37letým stoperem Ďuricou? Odpověď poskytla Slavia pádnou. I díky tomu že byla v sobotu nebývale produktivní. Tři šance, tři branky! Rázem bylo po dramatu a slávisté, kteří zaplnili ochozy Julisky, se mohli bavit uvolněným fotbalem. Naše obrana tedy byla už od samotného začátku ještě za nerozhodnutého stavu uvolněná až moc. To, co Dukla zahodila, bude ve čtvrtek Chelsea trestat.

Ale končeme pozitivně - do skvělé střelecké formy se v poslední době dostal Josef Hušbauer! Za posledních 5,5 zápasu (proti Liberci totiž nastoupil jen na druhý poločas) v lize zaznamenal hned 5 branek! Do toho vmezeřil ještě jednu trefu v poháru proti Karviné. Pepovi tak očividně vyhovuje souhra s Alexem Králem, kdy je jištěn zezadu a může se více tlačit do útoku. Sám jsem zvědav, jak to trenér (nejen) ve středu zálohy na čtvrfinále Evropské ligy poskládá. Hušbauer má sice nejlepší střeleckou formu od příchodu do Slavie, i tak ale nemá místo zdaleka jisté - a právě v tom je kouzlo současného našlapaného kádru Slavie.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Podržel nás v první půli, když vychytal gólovou šanci Dukly. U gólu domácích si hlídal zadní tyč a Douděra ho překvapil ranou na tu přední, ale těžko to Ondrovi vyčítat, protože to byla gólová šance, i když na něj hráč postupoval trochu z boku.

Vladimír Coufal - 6 - Méně výrazný výkon, než jsme u Vládi zvyklí. Pro mě někde na rozmezí pět a šest, nakonec i vzhledem k jednoznačnému výsledku dávám nadprůměrnou známku.

Ondřej Kúdela - 6 - Podobně jako Coufal, tak i Kúdela lehce zaostal za svými obvyklými výkony. Hned na začátku lehce dezorientovaně hlavičkoval a byl z toho brejk Holíka. V kontextu celého zápasu a srovnání se soupeřem, ale dávám nadprůměrnou známku, byť s minusem.

Michael Ngadeu Ngadjui - 6 - Ani Ngadeu se nevyvaroval pár lehčích zaváhání, celkově ale hrál dobře a spolehlivě vyhrával souboje. Jednou také zajímavě hlavičkoval po rohovém kopu.

Jan Bořil - 6 - V posledních týdnech je ve velmi dobré formě. Na Julisce odvedl na ligu nadstandardní výkon. Střídán byl pro pošetření sil do nadcházejících náročných týdnů.

Lukáš Masopust - 8 - Odehrál jen něco málo přes hodinku hry, bohatě to ale stačilo, protože zápas z velké části vlastním přičiněním rozhodl ve prospěch Slavie. Vstřelil důležitou první branku, při níž si skvěle zpracoval míč a ještě lépe zakončil. To bylo ukázkové! A hned vzápětí velmi chytrou patičkou nabil Stochovi na druhý gól. Nedá se říci, že při zbytku svého pobytu na hřišti by zářil, ale celkově hrál dobře. A když k tomu přidáte ty dva skvělé momenty z úvodu zápasu, tak si vysokou známku zaslouží.

Tomáš Souček - 7 - Kvalita. V mezihře tentokrát až tak nezářil, ale k dobrému výkonu přidal branku + břevno, které bezprostředně předcházelo další brance. Taže spokojenost.

Alex Král - 6 - Patřil k hráčům, kterým zápas až tolik nesedl. Na lehký nadprůměr to ale s přimhouřeným okem stačilo. Alex se nebál hrát, tentokrát byl ale až příliš často nepřesný.

Josef Hušbauer - 9 - Na jaře se rozjížděl pozvolně. První zápasy mu extra nevyšly, pak se chytil střelecky a na Dukle už to byl velký výkon se vším všudy. Dvě branky sám vstřelil, když v obou momentech zachoval chladnou hlavu a zakončil perfektně. Na závěrečnou branku pak nahrál Součkovi od rohového kopu.

Miroslav Stoch - 8 - Ofenzivní zápas nahoru dolů byl pro Miňa jako dělaný, což hbitý slovenský záložník potvrdil. Druhou branku sám vstřelil, když se trefil přesně mezi tři dobíhající protihráče do odkryté branky. U třetí pak pohotově nahrával Hušbauerovi. Několikrát se pokoušel o střelbu a jednou mu rána vyšla, zaskvěl se však brankář Rada.

Milan Škoda - 7 - Ze střelce se pro tento zápas změnil v nahrávače. Exkluzivním pasem přes celou šíři pole připravil první branku zápasu pro Masopusta, hlavičkou pak připravil pozici Hušbauerovi při našem čtvrtém gólu. Herně to bylo z Milanovy strany tak napůl. Párkrát se dokázal dostat do zakončení, gólově se ale neprosadil. V mezihře bych si od něj taky ideálně představoval lepší výkon. Celkově to ale bylo od kapitána velmi dobré.

Petr Ševčík - 6 - Pomalu se zapojuje po zranění. Už v poháru proti Karviné to nebylo špatné a i proti Dukle se Ševčík zapojil do rozhodnutého zápasu celkem dobře.

Michal Frydrych - 5 - Kombinačně byl tentokrát lepší, než je u něj obvyklé. Bohužel po jeho straně unikl skórující Douděra.

Mick van Buren není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

27. - Sobota 06. 04. 2019 19:00

Fortuna liga, 2018/2019
1 - 5
0 - 3
FK Dukla Praha
FK Dukla Praha

77. Douděra

SK Slavia Praha

Komentáře (244)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    JS (přítel SN)     před 6 lety 08.04.2019 13:47 |  
    15 10

    U Koláře mám jiný názor. Střelec šel opravdu z úhlu, o to více prostě nejde obdržet takovou branku na přední tyč. A že to byla gólová šance a nelze mu nic vyčítat? Kdy jindy než v gólové šanci má tým podržet?

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 08.04.2019 13:53 |  
      14 6

      Třeba v gólové šanci za nerozhodnutého stavu jako na začátku zápasu.... hlavně na něj šel ten hráč sám - mohl si vybrat kterýkoliv kout - kdyby utáhl placku na zadní, tak zase můžeš vytýkat, že si nepokryl tuhle tyč... a to nemluvím o tom, že taky mohl nahrávat před branku, což už předtím jednou udělal a více vyběhnutého Koláře tím vyřadil ze hry... Možná i proto mu teď střelecký úhel až tak nezmenšoval a riskl stranu...

      To prostě není jenom o tom, že "dostal gól a tak je to jeho chyba"...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        PolisM     před 6 lety 08.04.2019 15:17 |  
        6 2

        S ironickou poznámkou "dostal gól, tak je to jeho chyba" tak úplně nesouhlasím ... Mně osobně přijde, že když gólman dostane gól po zemi na bližší tyč, tak jde část odpovědnosti za ním ... Neříkám tady ale, že za branku 100% mohl, gól většinou nepadá po 1 chybě, ale po sérii chyb (viz naše prapodivné bránění)

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 08.04.2019 15:26 |  
          1 6

          Tak jako každý gól se dá chytit a každá střela se dá pustit... Já prostě vnímám že před ním byl ten hráč sám a přitom měl ještě nemusel úplně střílet, měl možnosti nahrát... tohle je prostě situace, kdy si gólman může hodit korunou, co má asi dělat - střela může jít na přední, či na zadní, nahoru, dolů... a ten hráč už je tak blízko, že se při nápřahu musíš rozhodnout, kam skočíš.. skoro jako při penaltě... Ondřej podle mého názoru i pod dojmem toho, že při předchozí hodně podobné situaci Douděra přihrával před branku to riskl a pohnul se na zadní tyč...

          Petr čech kdysi na otázku: "čí byla chyba tahle branka?" prohlásil: "Ničí, prostě soupeř udělal krásnou akci a zakončil jí gólem. To se ve fotbale někdy stává..."

          Mě se prostě příčí u každého inkasovaného gólu hledat někoho, koho šoupneme na pranýř....

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            jufoun (přítel SN)     před 6 lety 08.04.2019 16:57 |  
            4 3

            Můj názor je, že pokud na něj jde pravák z té strany jako Douděra, tak aby to dal na zadní tyč, musel by střílet buď šajtlí, nebo by to musel trefit nadpozemsky jako gól roku.
            Vzhledem k tomu, že mu takto dal gól v derby onehdá i Stanciu, měl by si Ondra spíše hlídat přední tyčku.
            Jinak je skvělý co se týká rozehrávky, výhozů rukama až za půlku! A má i velmi dobré reflexy viz šance Holíka.
            Tedy nepranýřuju, ale své nedostatky má jako každý.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              kjandourek (admin)     před 6 lety 08.04.2019 17:15 |  
              2 3

              No nezlob se na mě, ale utažená placka z plného běhu na zadní tyč je nejčastější způsob skórování... a pamatuji taky zápas CHL, v němž Gareth Bale dal tři góly jako přes kopírák - vždycky z levé strany utaženou placírkou levou nohou na zadní tyč... Mám za to, že tenhle zápas jej dostal do Realu... schválně se podívej, jestli bys pochválil gólmana Interu, jak si krásně pokryl přední tyč :-)

              https://www.youtube.com/watch?v=cFeDtfM-T5Y

              Tady je celý sestřih - Inter vyhrál 4:3 a hrál většinu zápasu přesilovku - Baleovo školení rány na zadní tyč začíná okolo 5:10

              https://www.youtube.com/watch?v=L_9QxigorZ0

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Hojik     před 6 lety 10.04.2019 12:27 |  
                0 0

                Do Realu přestoupil po sezóně 2012/13 během níž nasbíral i několik individuálních ocenění a byl na třetím místě v tabulce kanonýrů Premier League když vsítil celkem 21 branek.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 23:36 |  
              1 3

              Pokud jde pravák z po pravém křídle, tak se mu na vzdálenější tyč střílí velice dobře. Nemáte na mysli spíš leváka ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        kexholm     před 6 lety 08.04.2019 15:42 |  
        12 1

        "U gólu domácích si hlídal zadní tyč a Douděra ho překvapil ranou na tu přední, ale těžko to Ondrovi vyčítat" tak třeba já mu to tedy vyčítám:-)

        Že má brankář prioritně hlídat přední tyč, protože na tu zadní je to samozřejmě těžší kopnout ( zvlášť v naší lize ), je samozřejmě základní pravidlo pro brankáře a tak je to taky učí chytat a být ve správným postavení. A to že Alanor a ty tvrdíte že si Kolář rozhodl krýt zadní tyč, v překladu to znamená "byl špatně postavenej" a není to samozřejmě poprvé kdy takhle špatně stál a dostal gól na přední tyč, když ji měl špatně pokrytou, takže to nebyla náhoda. Brankář má krýt hlavně střelce a ne prioritně koukat jestli nahraje před bránu, to má vyřešit obrana a ta tam v této situaci byla. Navíc střelec byl dost z úhlu, kdyby Kolář dobře stál, hodně těžko by dostal gól, pro mě jednoznačná chyba v postavení gólmana...
        Celkově se mi líbí jak Kolář vybíhá, tím zamezí spoustě nepříjemným akcí soupeře, to moc brankářů v lize neumí i že se snaží rychle a aktivně rozehrávat, ale za tu dobu co je u nás, tak vyrobil už fakt dost chyb a má někdy špatný postavení, nekryje opakovaně tu přední tyč a to jsou z mýho pohledu jeho góly, rád bych abychom měli v bráně jistotu a to si myslím že teď úplně nemáme....
        Kolář má samozřejmě obrovský potenciál a byl to dobrý nákup, typologicky potřebujem brankáře který má výbornou rozhrávku a dobře vybíhá, ale myslím že konkurence na pozici gólmana by mu prospěla, prostor pro zlepšení tu podle mě je.....

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Gillan     před 6 lety 08.04.2019 15:48 |  
          4 8

          Přesně, psal jsem to samé, někam to zmizelo.To je prostě základní poučka pro gólmana, že přední tyč je jeho.Na zadní má bejt obránce, aby to případně odkopl.To nás učili na všech seminářích a divím se, co tam Kolář vyváděl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 08.04.2019 15:55 |  
          5 3

          Dobrá, vyčítej mu to :-)

          Dobře, já se nechám přesvědčit lidmi, co tomu brankářskému řemeslu rozumí více než já, že tohle chytat měl...

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          JS (přítel SN)     před 6 lety 08.04.2019 20:13 |  
          5 1

          Přesně tak. Vidím to stejně. Akorát jsem to asi nenapsal tak hezky.. :)

      • Kolář

        Corfe     před 6 lety 08.04.2019 17:03 |  
        7 0

        Nedělal bych z toho vědu, myslím, že Kolář už svůj přínos pro tým opakovaně a zejména v těžkých zápasech EL prokázal. Navíc za stavu 4:0 pro nás, ať si klidně chybu vybere a šetří si klíčové zákroky do důležitějších zápasů a nerozhodných stavů. Ale taky myslím, že gól Douděry je Kolářova chyba. Brankář si má primárně pokrývat přední tyč, protože trefit to na zadní tyč je řádově těžší a od blokování přihrávky před bránu jsou tam obránci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 14:09 |  
      5 17

      V sestavě Slávie jsou podle mě dvě slabá místa, na kterých když posílíme, tak nemáme v podstatě slabinu. Jedno z nich je podle mě brankář, který je podle mě průměrný brankář české ligy. Ne že by byl Ondra špatný, ale podle mě je to průměr.

      V této souvislosti by mě zajímal názor přítomných na brankáře Liberce, který se mi jako laikovi dost líbil. Co myslíte, byl by dobrou posilou hodnou Slávie ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 14:26 |  
        2 14

        Mohli byste ten nesouhlas trochu rozvést ? Tedy že podle vás lepšího brankáře nepotřebujeme ? Nebo je ten Nguyen špatná volba ? Děkuji.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 15:09 |  
          2 13

          No to jste ten nesouhlas tedy rozvedli. Hned je vidět, jak máte svůj nesouhlas argumentačně podložený :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          PetCC     před 6 lety 08.04.2019 15:21 |  
          5 2

          Těžko seženeš brankáře s tak dobrou rozehrávkou oběma nohama. A na to Trpišovský zakládá hru. Takže proto s tebou málokdo souhlasí.
          A když budeš namítat, že udělal hromadu chyb při rozehrávce, tak to bylo z důvodu, že mu to spoluhráči občas moc neulehčí a on taky nehraje na jistotu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Gillan     před 6 lety 08.04.2019 15:49 |  
            2 12

            Proto většinou vyhazuje rukou, protože 2-3 balony za zápas kope do autu...

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 15:51 |  
            2 7

            Díky za reakci. Jakou má rozehrávku liberecký Nguyen si opravdu neuvědomuji. Ani teď nevím, jestli to proti nám jako dědictví po Trpišovi hráli, ale spíš asi ne. Takže tohle neumím posoudit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        japhy     před 6 lety 08.04.2019 14:29 |  
        7 3

        Nemáme slabinu...Hele, i kdybychom ta 2 místa posílili, tak ti garantuju, že přijdou zápasy jako Plzeň venku, Jablonec doma apod. Proč? Prostě proto, to je fotbal. A pak přijdeš a budeš mít důvod někoho vyhazovat, páč to nebylo ono.
        On v tom týmu prostě musí být někdo nejhorší, přes to nejede vlak.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 14:36 |  
          2 10

          Já taky nikde netvrdím to co mi podsouváte. To že nemáme slabinu, neznamená že vyhrajeme všechny zápasy a nikdy se nestane, že nám něco nevyjde. A už vůbec bych nikoho nevyhazoval za nějáký nepovedný zápas alá Plzeň jak se mi snažíte falešně podsunout. Jsou dva posty, kde máme výraznou slabinu, to není o tom, že někdo musí být nejhorší, ale že je horší o dost výrazněji než ostatní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        mis3     před 6 lety 08.04.2019 16:06 |  
        10 2

        Ne. Uvědomte si, že brankář pro Slavii potřebuje něco jiného, než brankář pro tým středu. Ano, chytal výborně, ale to můžete říct o řadě gólmanů v lize. Dokonce i Laštůvka je občas hráč zápasu. Jenže my potřebujeme, brankáře, který se zapojuje do kombinace se stopery a umí skvěl číst hru, protože většina šancí soupeře jsou brejky. Ondra Kolář je moderní typ gólmana, který holt tradičnímu fanouškovi nevoní. Jinak je podle mě jasně nejlepší v lize. Svou komplexností - čte hru, má techniku na rozherávku i dobrý reflex.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 08.04.2019 16:16 |  
          8 3

          Já si myslím to samé - v lize v této chvíli není brankář, který by nějak vyčníval v disciplíně chytání na čáře... Každý gólman, který k nám přijede, je zahrnut sprškou střel a pokud nedostane trojku, tak vypadá, jako že je z jiné planety... Laštůvka nás vychytal na podzim, Hrubý také, teď Nguyen... a přitom i Kolář v Edenu vychytal na podzim 2017 Liberci výhry a vypadal jako neprůstřelný...

          Ondřej je na tom v otázce reflexu na čáře podobně jako všichni ligoví gólmani, ale má tu nadstavbu v podobě hry nohama - to u nás v lize žádný gólman nemá... A právě takovéhle brankáře ti nejlepší hledají... V Barceloně je Ter Stegen také není nepřekonatelný, ale sázel na něj už Guardiola, který ho stavěl jenom do ligy mistrů (jinak chytal Bravo)... Pep měl v Bayernu k dispozici stejně stavěného Neuera a když přišel do ManCity, tak první co udělal bylo, že vyhodil do té doby nedotknutelného brankáře Joe Harta a přivedl si z Barcy právě Brava... a po roce vsadil na Edersona...

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Staal11     před 6 lety 08.04.2019 18:58 |  
            0 0

            Nechci si hrát na chytrého,ale Hart začínal pod Guardiolou jako jednička a odstaven byl až v průběhu sezony,tu dochytal Caballero a až další sezonu přišel Bravo

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        zeleznik2     před 6 lety 08.04.2019 17:13 |  
        6 2

        Souhlasím s Mis3. Ondra Kolář je přesně ten prototypem moderního brankáře, falešné libero, nebude asi nikdy chytat, jak čaroděj Vaniak v blahé paměti, ale pozor rozhodně patří mezi ligovou špičku, navíc je mu stále jen 24 let!!s rostoucím věkem určitě bude lepší a lepší. Třeba takový Koubek už chytá v Rennes a to zrovna, taky na Letné úplně nezářil. Já bych se spíše zaměřil na pozici dvojky a trojky, Kovář je jistě výborný v kabině, ale rovnocenná náhrada to není..Kuciak ještě nechytal a jestli se po sezoně počítá s Vantrubou?těžko říci. Ale rozhodně bych nebral Nguyena, je o dva roky starší než Ondra a přesto v lize odchytal sotva dvacet zápasů. V Edenu mu to vyšlo, asi si vzpomněl na sparťanské mládí, kde začínal, ale spíše to bylo nemohoucností našich střelců, než super výkonem. Mám takový pocit, že zamíří na Letnou, tam už se dlouho nekupoval brankář...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Aargon     před 6 lety 08.04.2019 20:48 |  
      3 0

      Kdy jindy? Třeba ve čtvrtek ;) klidně si s Duklou mohl vybrat smolnej den a dovolit si pustit třeba 4 a s Chelsea zachytat zase jako bůh :P

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Jarda66     před 6 lety 09.04.2019 07:43 |  
      2 0

      Já si neodpustím jednu poznámku ke gólu, který jsme dostali.
      Ano, první tyč by měl mít brankář pokrytou a neměl by tam dostat gól.
      Jenže to vypadá, že balon vůbec na první tyč jít neměl a Ondra to taky viděl a udělal úkrok na zadní. Já jsem si všiml, že Douděra ten balon netrefil moc dobře, chtěl to dát na zadní, brankář na to reagoval, ale balon trefil trochu šajtlí a svezlo se to na první tyč.
      Toť můj postřeh doslov a o do písmene "z hospody od piva".

  2. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 13:58 |  
    16 7

    Hodnocení mi přijde přísně pro Michala Frydrycha, který má jediný známku 5. Několikrát velice dobře prodloužil po lajně a měl tam jeden excelentní pas tuším že na Škodu, který byl podobně perfektní jako ten škodův na Masopusta při první gólu. Zatímco třeba Kúdela má 6 i přes tu hrubici ze 3. minuty, tak Frydrycha jste zkrouhli v tomto srovnání hodně přísně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Pepino44     před 6 lety 08.04.2019 15:11 |  
      7 4

      Já se musím přidat Kúdela jeden z nejhorších na hřišti ale jedno z lepších hodnocení. Rovný výkon s Ngaduem podle hodnocení ? Směšné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 15:14 |  
        2 5

        Já mám Kúdelu rád, takže mu leccos odpustím, ale včerejší zápas začal hodně špatně. Pak už mi to přišlo v pořádku a nebo jsem si nevšimnul.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      bongor     před 6 lety 08.04.2019 23:18 |  
      4 0

      Frýďa je ten typ hráče,který nikdy nezklame.Zahraje všude docela dobře a řekl bych,že má i na to,aby zazářil ve středu obrany.Je to takový Hub2.Pětka ani náhodou.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Gillan     před 6 lety 08.04.2019 14:14 |  
    7 18

    Král, Coufal a Kolář o stupeň méně.Píšu to potřetí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 14:30 |  
      4 12

      Celkově je to hodnocení hodně ovlivněno výsledkem. Herně to zdaleka taková sláva nebyla. Zejména obrana nemůže proti silnějším týmům hrát takhle lehkovážně, jako hrála na Dukle. Ale ani jinak to nebylo žádné dominantní podrcení soupeře, jak by se z výsledku zdálo. V podstatě jsem moc nevěděli co proti nim hrát, Nebýt té rozhodující desetiminutovky, kdy nám tam spadlo všechno do čeho jsme kopli, tak to mohlo dopadnout všelijak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Gillan     před 6 lety 08.04.2019 14:34 |  
        3 13

        Otázka je, jestli hráli lehkovážně, nebo to začíná těmi rotacemi skřípat.Coufal mi přijde z formy, Kúdela tam má taky někdy podivné momenty,MNN mi lehkovážnej přijde, Bořil si své odkope.Bojím se toho zápasu s Chelsea, až nebude před nimi Souček, protože jak jsem byl zkraje unešenej z Krále a z Coufala, tak to začíná opadávat.Ten rychlý start s nimi asi zamával, nebo co se děje, nedokážu si jejich pokles formy vysvětlit.Snad se dají do čtvrtka do pořádku a odehrají životní zápasy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Qope     před 6 lety 08.04.2019 14:38 |  
          4 1

          minimálně motivaci budou mít větší proti Chelsea než proti Dukle ... při vší úcte k Dukle samozrejme ....

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Gillan     před 6 lety 08.04.2019 14:45 |  
            2 10

            Jakou motivaci?To jako že boj o titul není motivace?

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Qope     před 6 lety 08.04.2019 15:00 |  
              4 2

              po 20 minutách o zápasu rozhodnuto, podle mě to výkony a tím i následné hodnocení ovlivnilo ...

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Gillan     před 6 lety 08.04.2019 15:04 |  
                4 10

                Jako že Král ztratil skoro všechny balony, protože jsme vedli 3:0?Nebo že se Kolář vybodl na svou práci a místo,aby si pohlídal bližší tyč, tak to podcenil?Že Coufal hraje mizerně už x-tý zápas?Tak jestli to je tím, tak to je hodně špatně a neměli by si to vůbec dovolit.Jenže ten důvod je jiný.

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  Qope     před 6 lety 08.04.2019 16:10 |  
                  4 0

                  takze ten duvod je?

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Pepino44     před 6 lety 08.04.2019 15:05 |  
              3 1

              Tak ono, když se ve 20 min. vede 3:0, tak ta motivace opravdu ubývá.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                kalex     před 6 lety 08.04.2019 19:34 |  
                0 0

                Asi jo. Ale hlavně ví, co je čeká. Takže za stavu 3:0 takto brzo v klidu šetřit síly. Bez chyb to nebylo. To se asi shodneme všichni. Ostatně hvězdné trio už pro jistotu kupuje brankáře Liberce. Ale i tak jsem spokojený. 5:1 a bez žlutých super. Co nechápu a to tu asi všichni je Baluta.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              PetCC     před 6 lety 08.04.2019 15:24 |  
              4 0

              No vzhledem k programu byly poslední 3 zápasy tak trochu jako příprava před ligou. S Libercem se dávali dohromady po pauze, Karviná a Dukla byly na rozehrání bez zranění. A tak nějak to vyšlo docela slušně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 14:45 |  
          3 11

          Nevím jestli je to rotacemi, ale jinak celkem souhlas. Král s Cufem opravdu šli dost dolů. Dukla tam měla překvapivě hodně dobrých průnikových přihrávek do rychlých protiútoků. To šlo přes zálohu, ale zároveň to neblo dobře pokryté ani v obraně. Nevím, čí to byla chyba, ale občas jsem hodně trnul. Ta šance z cca 25. minuty, Holendova střela, tu už jsem viděl v brance a další akce ....

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Gillan     před 6 lety 08.04.2019 15:01 |  
            2 8

            No on je docela problém, že třeba MNN hraje jednou vlevo, jednou vpravo.Mě přijde, že vlevo má bejt prostě Deli, že MNN tam není zdaleka tak jistej.A když se jim mění krajní obránci zápas, co zápas, to taky není dobře.Chápu, že to je nutné,ale pak to prostě někdy vypadá, že to nefunguje.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 15:06 |  
              1 8

              Předpokládám, že u Deliho je asi nějáký zdravotní problém, který mu nedovoluje větší zápasovou zátěž. Jinak by asi hráli s MNN, tak jak píšete.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          PolisM     před 6 lety 08.04.2019 15:09 |  
          3 1

          Také jsem na zápas s CHFC zvědavý, protože pokud si vememe poslední 2 zápasy ( Karviná, Dukla) tak za mě to v obraně dost skřípalo... Doufám že to byla jen nekoncentrovanost na "jenom" Karvinou a jasně rozhodnutý zápas proti Dukle)

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            kjandourek (admin)     před 6 lety 08.04.2019 15:36 |  
            2 2

            Ono to je spíše tím, že každý - a to včetně obránců - má v zápasech s Duklou a Karvinou přepnuto směrem dopředu... obránci tvoří, hrají na riziko, záložníci v první řadě mají za úkol soupeře přehrát, ne vykrývat prostory a bránit... proto vždy po ztrátě balónu vzniká v obraně okénko... Proti Chelsea se dá očekávat, že budeme pod tlakem a že budeme směrem dozadu daleko více kompaktní...

            čili suma sumárum, myslím si, že to je typem zápasu, ne tím by naše obrana byla nekoncentrovaná...

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          pipe1980     před 6 lety 08.04.2019 17:03 |  
          0 3

          s tím pohledem na jednotlivce, tak jak jsi je vyjmenoval, souhlasím, vyjma coufala, trošku si říkám aby nás ve finiši nedohnala únava

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Mimoň     před 6 lety 08.04.2019 14:39 |  
      8 5

      A nechceš ještě více houšť a větší kapky?? Však já vím, vyhráli jsme jen 5-1, chce to kluky pořádně ztrestat ty masochisto...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Gillan     před 6 lety 08.04.2019 14:46 |  
        2 10

        Nahoře.Dával jsem reagovat,ale asi to se mnou nemluví

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 14:47 |  
        4 13

        To je tak, když někdo posuzuje kvalitu výkonu jen podle skóre. Zhodnotit hru není nic masochistického, ale je to naopak nutně potřeba. Poslechněte si někdy Trpišovského hodnocení zápasu, a uslyšíte, že se to nebude moc lišit od toho co tady píšeme.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Gillan     před 6 lety 08.04.2019 15:27 |  
          2 10

          To tu někteří nikdy nepochopí, protože si myslí, že vše, co je červenobílé je správné a každý, kdo má sešívaný dres je bůh.A to je velice špatný postoj, kult osobnosti jak vyšitý.S takovými fanoušky nemá smysl ztrácet čas debatami o čemkoliv.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            ColinSKS     před 6 lety 08.04.2019 16:25 |  
            1 6

            já myslím že má. přeci jen si mohou udělat i jiný názor než ten který je jim předložen. tato forma edukace (myslím presentace jiných než konformních pohledů) je velmi obtížná a nezabírá na všechny. ale stále věřím, že jsou tací kteří se zamyslí a řeknou si " .. sakra, není na tom vlastně kousek pravdy?.."

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              kjandourek (admin)     před 6 lety 08.04.2019 16:27 |  
              7 0

              A nemohlo by to fungovat i obráceně? Že by ti kritizující si zase řekli: "Nejsem já moc přísný? Nemají kousek pravdy ti, kteří se snaží tu sklenici vidět spíše z poloviny plnou?"...

              Tohle jsou vždycky spojité nádoby :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Gillan     před 6 lety 08.04.2019 16:54 |  
                1 9

                Já jsem velký kritik,ale jsem přesvědčen, že vše soudím spravedlivě.A jak bylo už v jedné klasice:"Přísnost musí bejt.."jinak nám to zpychne a bude tam baletit jedenáct primadon.

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 08.04.2019 16:58 |  
                  7 1

                  To je každý přesvědčen, že soudí spravedlivě... Aby hráči nezpychli, od toho tam mají trenérský štáb... my bychom měli být fanoušci... od slova fandit... tzn. přát jim to nejlepší... kritizovat má kritik.. :-)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                    pipe1980     před 6 lety 08.04.2019 17:01 |  
                    5 3

                    a to já zas ne, já ti z fleku uznám, že na Olayinku jsem nespravedlivě tvrdej, že mingazova nesnáším, že Zmrhalovi naopak skoro cokoli prominu..... jsem fanoušek, vyhrazuji si právo nebýt objektivní

                    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                      Gillan     před 6 lety 08.04.2019 17:26 |  
                      0 8

                      A máš na to právo, nesnášet Mingazova?:)To je naprosto stejné, každý nesnáší někoho.A tos dlouho nesnášel Hušbyho, s ním ses už smířil?

                      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                        pipe1980     před 6 lety 08.04.2019 17:33 |  
                        7 3

                        jelikož jsem si vědom tvojí vynikající paměti, tak vím že víš, že jsem hušbauera nikoli nesnášel, ale popíral jsem jeho právo nosit nejkrásnější dres, přičemž jsem ovšem od začátku říkal, že nepochybuju že bude přínosem, a ano, smířil, respektive mě svým přístupem, chováním a vyjadřováním přesvědčil, že když ho jako malýho odvedli na letnou, nebyla to jeho vina, a když se mohl jako dospělej rozhodnout sám, přišel mezi slušný lidi.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                          Gillan     před 6 lety 08.04.2019 17:46 |  
                          3 7

                          Jo, to je fajn, protože on přínosem nejen je, podle mě je klíčovým záložníkem.jsem rád, že dostal rozum

                  • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                    Gillan     před 6 lety 08.04.2019 17:04 |  
                    1 8

                    Ale já jim samozřejmě fandím, přeju to nejlepší, přeji jim, aby se těmi hvězdami stali, byli oporami v repre, dotáhli to do Evropských TOP klubů, ale když vidím, že na to někdo kašle, nestíhá, nebo hraje fakt mizerně, tak to prostě klidně napíšu a nebudu předstírat, jak je všechno OK.Třeba dnes jsem natřel Koláře, ten gol byl prostě jenom jeho, Coufala, který hraje špatně už delší dobu a zajímalo by mě, proč tam ten propad je a nelíbil se mi ani Alex.U něj to chápu, přijde mi, že ne všechny posty mu sedí a navíc je mladej a musí to pro něj bejt šok.ještě nedávno hraje v Teplicích a najednou Anglie, Brazílie, Sevilla, Chelsea...to by zamávalo asi skoro s každým.

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  pipe1980     před 6 lety 08.04.2019 16:59 |  
                  7 3

                  skutečně jsi přesvědčen, že Milana Škodu soudíš spravedlivě? Opravdu si nemyslíš, že do hodnocení jeho, hry, přístupu, přínosu nenecháváš vstupovat určitou averzi kterou k němu chováš(a máš na ni právo)?

                  • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                    Gillan     před 6 lety 08.04.2019 17:11 |  
                    0 9

                    Ne, toho soudím nespravedlivě, protože kdybych tu napsal, co si o něm myslím skutečně, dostal bych ban na 200 let.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                      pipe1980     před 6 lety 08.04.2019 17:29 |  
                      3 3

                      jako že jsi k němu tolerantní a v podstatě mu nadržuješ.......
                      :-)

                    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                      Qope     před 6 lety 08.04.2019 20:18 |  
                      5 0

                      hulváte

                      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                        Gillan     před 6 lety 08.04.2019 20:34 |  
                        0 8

                        Nejsem hulvát, kdybych byl hulvát, tak to tu klidně napíšu, protože já bych bez diskuzí žít mohl.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                          Qope     před 6 lety 08.04.2019 20:37 |  
                          5 0

                          pokud by to byl jak píšeš "ban na 200 let", tak by to asi nebyla moc slušná kritika, teda pokud by to vubec splnovalo parametry kritiky ...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                          Papol     před 6 lety 08.04.2019 21:36 |  
                          4 0

                          Tak se fakt přihlaš do nějaké strany a budeš moci diskutovat, jak Ti bude libo a dají Ti i pár hodin. Vedeš monolog a jsi spokojený.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                    Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 23:45 |  
                    0 7

                    A opačně. Skutečně jste přesvědčeni, vy zastánci Milanovy dokonalé neomylnosti, že je vše tak bezchybné a dokonalé ? Že je se svými 4 góly ze hry po 27. kole tím pravým hroťákem pro Slávii ? A že jiní nemají dostat šanci, třeba Mick ? (ty naopak předem odsuzujete, jakože na to rozhodně nemají ....).

                    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                      pipe1980     před 6 lety 09.04.2019 00:23 |  
                      4 3

                      kdy jsem říkal
                      -že je Milan neomylný?
                      -že je vše bezchybnaté?
                      -že je tím pravým?
                      -že nemá nikdo jiný dostat šanci?


                      opakovaně tady vyvoláváš spor tím, že vkládáš jiným lidem slova do úst (obrazně řečeno), vlož raději občas manželce do úst vocas a nebude tě všechno tak srát

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  Papol     před 6 lety 08.04.2019 21:34 |  
                  3 0

                  Ty jsi velký kritik, jak sám tvrdíš, a tudíž nesoudíš spravedlivě . je to známo zvláště o sféře kultury, kde kdo je tam kritik.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            kalex     před 6 lety 08.04.2019 18:20 |  
            6 3

            Tak si s kolenem a železem vytvořte trojspolek a z vesela si plkejte třeba o jantarové komnatě někde zalezlí v chráněnce. Aspoň se diskuze pročistí a ani vy a ani my prosťáčci, kteří ničemu nerozumí, nebudeme ten čas ztrácet. Jak prosté!

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Gillan     před 6 lety 08.04.2019 20:33 |  
              1 9

              To je hodně trapný příspěvek.ty tu nejsi od toho,abys to tu po bolševicku selektoval.Mě rouzhodně neposílej do chráněnky, nemám s nimi naštěstí nic společného.Asi jsme se trefili, co?Zakejhals, tak všechno dobrý.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                kalex     před 6 lety 09.04.2019 13:22 |  
                4 0

                Tak znova: několikrát, několikrát jsem napsal, že všechny tvoje a i příspěvky tvých dvou kamarádů nejsou hovadiny, ale proč proboha komenty na všechno. Vrcholem je ovšem to, že pořád budete kopat do hráčů. Já chápu, že se ti nelíbí Škoda, jindy Zmrhal, teď Kolář, ale místo těch flusanců není lepší je podpořit? Milan i přes to, že nedal gól, tak dvě asistence a když střídal, tak bylo do očí bijící, jak byl zklamaný, že góla nedal.
                Ano, je na sklonku kariéry a přijde nová mladá krev, ale i tak je to borec, který nás táhl a táhne. Ostatně on si tu prožil vše. Roky snů, roky prokletí - paněmaješ???

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Qope     před 6 lety 08.04.2019 20:34 |  
              3 1

              tohle je vuci chráněnce hodně hnusny :-(

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Gillan     před 6 lety 09.04.2019 11:09 |  
                1 8

                Cokoliv proti chráněnce hnusné není, hnusná je chráněnka.Nechápu, proč by nějaká skupina měla mít na SN svou vlastní diskuzi.Ještě taková skupina, kdy její rozumově mdlí členové akorát uráží a minusují jak o život.

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  Qope     před 6 lety 09.04.2019 11:20 |  
                  7 0

                  jak se píše v úvodu - "Tato stránka byla vytvořena na četné žádosti pro diskutující, kterým chybí diskuze, jež byla k dispozici na oficiálních stránkách SKS". Takže možná, když budes taky moc naléhat, budes mít taky vlastní stránku. Třeba s Colinem a s Dr. Fe1. Jste tu občas takový osamělí jezdci, v boji proti všem, možná si zasloužíte bezpečný přístav ne? :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 23:47 |  
              0 10

              Jak správně napsal Gilian, vám se stýská po komunismu, že ? Rád byste zakazoval odlišné názory, zejména ty které zpochybňují idylku že všechno jenom vzkvétá a jsme v dokonalém socialistickém ráji .....

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Pepino44     před 6 lety 09.04.2019 12:03 |  
              5 1

              Aby šli do chráněnky- souhlasím, jenom se bojím toho, že by jim tlachání o jantarové komnatě moc nevyhovovalo. S časovým odstupem jsem si přečetl všechny příspěvky a nabyl jsem dojmu, že tito tři nejmenovaní mají potřebu, vyjádřit se ke každému hovnu. Bylo by lepší vyčlenit pro ně nějakou diskusi, kde by mohli exhibovat a neotravovat svým tlacháním ostatní. Ono vlastně zdát se nejchytřejší dá taky hodně práce a zabere mnoho času.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                kalex     před 6 lety 09.04.2019 13:01 |  
                0 0

                Amen!!!

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Papol     před 6 lety 08.04.2019 21:31 |  
            6 2

            Vše, co je červenobílé a s cípem červené hvězdy dolů je správné. Navíc, kdo má sešívaný dres, je srdcař a v současné době na vlně vítězství. Jdi do háje s nějakým kultem osobnosti, tuto dobu máme za sebou a netahej politiku do fotbalu, to si jdi do sněmovny. Bůh je pro neateisty, ještě sem zatáhni něco z arabárny!!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        ColinSKS     před 6 lety 08.04.2019 16:22 |  
        1 6

        hodnocení výkonu se odvíjí podle výše skore? to je mi novinka

  4. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    japhy     před 6 lety 08.04.2019 14:39 |  
    12 1

    Podle mě jsme s tou jejich trojicí vepředu měli problémy celej zápas a ne jen ze začátku, jak někdo včera zmiňoval.
    Při gólu jsem byl naštvanej na Frydrycha, že se na svého hráče vykašlal, ale ze záznamu bylo vidět, jak je naše obrana celá posunutá a stopera hrál v podstatě MNN právě s Frydrychem. Oni vlastně skoro všechno nebezpečný táhli přes naší levou stranu. K tomu můžu napsat asi akorát to, že se Zmrhalem by se to nestalo :) Ale zase by se třeba nestaly jiný, pozitivní věci...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 14:56 |  
      6 11

      Trefná poznámka. To postavení obrany při obdrženém gólu bylo krajně podivné. Opravdu jsme s jejich netradičním rozestavením měli problém celý zápas a v téhle situaci se nám to vymstilo. Je tedy otázka nakolik tohle byla Frydrychova chyba.
      Mimochodem, v reálu jsem si ani nevšimnul, že jsme ten gól dostali v podstatě vzápětí poté co rozhodčí nesmyslně zastavil akci MvB pro neexistující faul. To že jsme z toho byli ještě rohození v tom hrálo možná taky trochu roli, byť by se nám to stávat nemělo. .

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        PetCC     před 6 lety 08.04.2019 15:27 |  
        1 0

        Jo, Frydrych byl hodně uprostřed, trochu jsem to dával za vinu tomu, že přeci jen hrál na druhé straně, než je zvyklý a to nemusí každýmu sedět.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          japhy     před 6 lety 08.04.2019 16:33 |  
          1 0

          Podle mě byl Frydrych dobře, jinak by byl MNN sám na dva. Už nahoře jsem naznačoval, že se měl stáhnout Stoch.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Gillan     před 6 lety 08.04.2019 14:44 |  
    4 13

    Masochisto?Víš vůbec, co to je?Zřejmě ne.To neznamená, že když vyhrajeme 5:1, že je vše v pořádku.Prostě tihle tři zahráli špatzně.Coufal je mimo delší dobu, Král poslední zápasy taky a Kolář jasně zavinil gól, tak se nezlob, že tu nerozdávám desítky,ale i přes výsledek tam byla řada varujících momentů.Čeká nás dvakrát Chelsea a třikrát derby.Tam se pozná, jak na tom kdo opravdu je a na co má a nemá.Se sestupující Duklou opravdu ne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Gillan     před 6 lety 08.04.2019 14:44 |  
      2 9

      To je na mimoně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      kondorr     před 6 lety 08.04.2019 14:55 |  
      5 1

      Tak třeba Chelsea se nebojim tam můžem jenom překvapit slavia nikdy nebude na jejich urovni.No a sparta když to dvakrát klapne tak budu taky spokojenej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Gillan     před 6 lety 08.04.2019 15:05 |  
        1 8

        No vidíš, já se celkem bojím.Nerad bych zase zažil něco podobného, jako s Arsenalem

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 15:20 |  
          3 8

          To že vyhráli v Kyjevě 5:0 vypadá dost hrozivě. Ale nesmíme se podělat a ubojovat solidní výsledek

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Gillan     před 6 lety 08.04.2019 15:32 |  
            4 7

            Po té Seville máme sebevědomí hodně nahoře, věřím, že to s námi nezamává.Musí se na to připravit psychicky a Trpiš musí trefit sestavu.Bez Součka to bude hodně těžké, bude moc chybět.Klika je, že hrajeme první zápas doma, snad nás i podcení

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              ColinSKS     před 6 lety 08.04.2019 16:37 |  
              1 5

              bude to složitý. důležitá bude taktika. pokud to ukopeme na 0:0, bude to skvělý a šance do odvety. Výhru 2:0 jako proti AS Roma tenkrát při všem mém optimizmu, nečekám :)

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 23:49 |  
                0 6

                Leda že by se přes noc ochladilo a namrzlo. Jako tenkrát, když Italové klouzali :-) Zejména jejich brankář viditelně podcenil obutí.

  6. Hodnocení ok

    sicilianbrno     před 6 lety 08.04.2019 15:17 |  
    4 3

    S hodnocením se stotoznuju, i se známkou pro Koláře, opět téměř tradičně jistota při rozehrávce a v zápase nás i podržel, což tu Ondrovi kritici již ve svém hodnocení nezmini, protože se jim to nehodí do krámu. Za gól bych ho tolik nevynil, ten balón před hráčem v momentě streli skočil, což ti co někdy hráli fotbal ví, že střela může být i prudši, a to se potvrdilo....na postu gólmana slabinu nemáme, ale i tak se mě Nguien hodně líbí...

    • Re: Hodnocení ok

      Gillan     před 6 lety 08.04.2019 15:29 |  
      2 7

      Tipuju, že přípravu už absolvuje s námi.On podává dobré výkony dlouho.

      • Re: Hodnocení ok

        ColinSKS     před 6 lety 08.04.2019 16:27 |  
        0 4

        máme ale Vantrubu a Otáhala. nevím, chtělo by to na tomto postu nějakou koncepci ....

        • Re: Hodnocení ok

          kjandourek (admin)     před 6 lety 08.04.2019 16:30 |  
          2 0

          Otáhal je odchovanec, který se zatím v dospělém fotbale příliš neprosadil - ten se musí dál obouchávat, ideálně výše, než je druhá liga... možná by další postupná výška byla na Slovensku.... Vantruba sám uznává, že mu půlrok u nás otevřel oči... a já si nemyslím, že bychom Nguyena koupili... Ale to je jenom můj soukromý tip...

          • Re: Hodnocení ok

            ColinSKS     před 6 lety 08.04.2019 16:35 |  
            1 4

            pár branařů jsme doma již hvězdami vyrobili, mj. i Ondru Koláře :-D

    • Re: Hodnocení ok

      bongor     před 6 lety 08.04.2019 23:33 |  
      0 0

      Počítám,že skončí v bídě a ono ho zase za půl roku se ziskem prodají na západ.Post brankáře je to poslední,co jim ještě zbylo pro občasný obchodování/Vaclík,Dubravka,Koubek/ a když se člověk chvíli dívá na jejich hru,tak ví,proč tomu tak je.Prázdnota,bída a sebeuspokojení NeŠčasnýho.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    slaviator     před 6 lety 08.04.2019 15:35 |  
    8 4

    My vyhrajeme v klidu 5:1 a známka je 6.61. Jsme možná zbytečně přísní...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Gillan     před 6 lety 08.04.2019 15:38 |  
      4 8

      Když bude stejný výsledek ve čtvrtek, budou lítat desítky-.Jak kdosi píše níže, takové skóre neznamená, že jsme hráli super.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      bongor     před 6 lety 08.04.2019 23:36 |  
      4 0

      Já bych přidal Míšovi,taky na osmičku a Hušbymu sundal taky na osm.Hrál výborně,ale devítka proti Dukle se mi zdá přece jen moc.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    profesor     před 6 lety 08.04.2019 15:42 |  
    9 3

    S odnocením celkem souhlas až na známky pro Koláře , Kúdelu těm jsem dal o stupínek míň. Spíš mne zarazilo, že trenér střídal Škodu až v závěru utkání a pak , že nebyl na lávce Baluta. Pokud s ním se už nepočítá, tak by bylo lepší, kdyby odešel třeba hostovat. hráč takových kvalit, aby seděl na tribuně je luxus, to si nezaslouží.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      ColinSKS     před 6 lety 08.04.2019 16:00 |  
      6 4

      toho balutu vážně nechápu. zahraje velmi dobře v poháru, dá pěkný gol, a pak na ligu není ani na lavici.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Gillan     před 6 lety 08.04.2019 16:01 |  
        1 6

        A není tam nějaká zdravotní indispozice?

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          ColinSKS     před 6 lety 08.04.2019 16:11 |  
          6 4

          před zápasem se JiT vyjadřoval - i ostatní - že je kádr vyjma Hromady a Teclíka zdráv a ready . tak nevim. přijde mi že je tam nějaká osobní antipatie.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Gillan     před 6 lety 08.04.2019 16:12 |  
            3 6

            Tak je to rumun, kdo ví, co tam vyvádí.Nebo tam je jazyková bariéra, těžko říct.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              ColinSKS     před 6 lety 08.04.2019 16:16 |  
              2 4

              já myslím že to tak klidně může být, přišel asi s očekáváním, že se to bude kolem něj točit a nevěděl, že bude jeden z mnoha. to může pro něj být frustrující a na to je JiT háklivej. protože jinak je to výbornej fotbalista.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Qope     před 6 lety 09.04.2019 09:11 |  
              0 0

              o jazykové bariere už v minulosti mluvil, takže ano, jeden z duvodu to asi je ...

  9. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    fps     před 6 lety 08.04.2019 15:54 |  
    10 4

    - Já mám zase jiný názor na hodnocení Kúdely, a to nejenom po tomto zápase, s Duklou nejenom jedna, ale dvě minely za stavu 0:0, stačí se kouknout na přestávku mezi poločasy na O2 TV kde to rozebírali. Udělat takovéto chyby s lepším soupeřem, tak prohráváme 2:0, ono si stačí vzpomenout na nedávný zápas třeba se Sevilou kdy nesmilně nechal propadnout balon, a Sevila z toho dala gól. Nebo s Libercem kdy po rohu na přední tyči neodhlavičkoval balón, a Liberec dal gól na 1:1.
    - co mě na tom nejvíc vadí je to, že tam stále Kúdelu cpe, a přitom máme dva o třídu lepší stopery než je on, Deli a Ngadeu. Oba jsou rychlejší, pohyblivější, důraznější, mají lepší hlavu, a dělají o dost méně chyb. Že hrál Kúdelu s Duklou nevadilo, ale proti nejlepším má hrát na stoperu Deli a Ngadeu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 15:59 |  
      3 7

      Jak už jsem psal - předpokládám, že má Deli nějáké zdravotní limity, proto je jeho vytížení jen omezené. Jinak by jsme měli pravděpodobně africkou dvojici jako preferovanou první dvojici stoperů. Kúdela má teď slabší období, to je fakt, ale nezatracoval bych ho.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        fps     před 6 lety 09.04.2019 13:47 |  
        1 1

        dle mě Delimu nic není, cpe tam svého oblíbence Kudelu, stejně jako Ševčíka, přitom nehrají lepší hráči než jsou tito dva

  10. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    o-cab     před 6 lety 08.04.2019 16:01 |  
    4 12

    jsem jediny komu vadi husbyho ublizene neoslavy golu od doby co nehraje EL?

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Dr. Fe1     před 6 lety 08.04.2019 16:04 |  
      5 9

      Já jsem si toho všimnul po jeho druhém gólu, že reaguje něják divně. Že by to ale bylo z ukřivděnosti mě ani nenapadlo. Takže pokud by to opravdu bylo z ukřivděnosti, tak to není dobrý.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        kjandourek (admin)     před 6 lety 08.04.2019 16:05 |  
        13 1

        Po druhém gólu se otáčel na pomezního - podle mě proto, že si myslel (stejně jako já), že byl v ofsajdu a gól tak nebude platit...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        ColinSKS     před 6 lety 08.04.2019 16:09 |  
        5 5

        je takový zdrženlivý. ale to bude spíše naturelem, prostě není to jižan.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 08.04.2019 16:20 |  
          10 1

          Vzpomeňme na zápas v Tel Avivu - dva úžasné góly a po tom druhém se jenom tak podrbal na hlavě.. a to bylo v EL... prostě není každý jako Mešan :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            ColinSKS     před 6 lety 08.04.2019 16:33 |  
            3 5

            on to bere tak nějak po svém. :) a to se mi na něm líbí, nedělá ze sebe někoho kdo není.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      ColinSKS     před 6 lety 08.04.2019 16:08 |  
      4 6

      je fakt že jsem si toho všiml taky, a v první chvíli mne napadlo, že snad k Dukle má nějaký vztah (to je ale blbost, leda tak k příbrami). u toho druhého golu si myslím, že byl přesvědčen, že stojí v offside, jak tady někdo trefně poznamenal, vypadal jako Ledecká na OH

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Gillan     před 6 lety 08.04.2019 16:10 |  
        3 6

        Přesně, tam čekal, že se bude pískat, protože se ohlížel po rozhodčím

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Gillan     před 6 lety 08.04.2019 16:11 |  
          1 6

          Jo sorry, on už to psal Karel...

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            ColinSKS     před 6 lety 08.04.2019 16:13 |  
            0 5

            jj, já jsem to jen převzal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Harvey     před 6 lety 08.04.2019 16:09 |  
      17 2

      Pokud vím, tak první gól věnoval taťkovi, který měl narozeniny. U druhého si byl jistý, že je v offsidu, tak se neradoval. Mnohem víc mi vadí dezinformace a lži, které si nám tímto příspěvkem předložil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        o-cab     před 6 lety 08.04.2019 17:26 |  
        3 8

        ano jsem rusky troll a mym cilem je rozlozit klub tyvole

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        japoko     před 6 lety 09.04.2019 07:19 |  
        2 5

        Svata prostoto, rozumem netknuta!

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Jachym     před 6 lety 08.04.2019 16:21 |  
      7 2

      Já si pamatuji, že Honza Železný se i při hodech hodně přes devadesátku soustavně mračil a nespokojeně kroutil hlavou...:-) A pokud bude mít Hušby nadále takovou střeleckou fazónu, ať klidně dělá bubáka...:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      mis3     před 6 lety 08.04.2019 17:15 |  
      5 0

      Hušbauer sám řekl, že ho neslavitl, protože si myslel, že jde o ofasjd...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      o-cab     před 6 lety 08.04.2019 17:22 |  
      1 2

      ja se nebavim pouze o tomhle zapase, dela to cely jaro

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Boss82     před 6 lety 09.04.2019 09:52 |  
      2 1

      Jelikož se nic takového neděje, tak jsi opravdu jediný!

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        o-cab     před 6 lety 09.04.2019 14:34 |  
        0 1

        tak zase trochu objektivity ale - dela to cele jaro od doby co vypadl ze sestavy. chapal jsem to v prvnim zapase po Genku, ale tohe uz je minimalne potreti od te doby. evidentne nejsem jediny, kdo to vnima, takze se to asi trochu aspon deje.
        (palec dolu nemas ode me)

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Boss82     před 6 lety 10.04.2019 11:47 |  
          1 1

          Podívej se na všechny jeho gólové oslavy z tohoto jara, pak se podívej na jeho předchozí gólové oslavy u nás, a pak porovnávej. Pokud do toho vneseš tu objektivitu, ke které mě nabádáš, tak jistě dojdeš k závěru, že tam žádný rozdíl není.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            o-cab     před 6 lety 12.04.2019 12:31 |  
            0 1

            ty mi chceš zcela vážně říct že jeho chování na hřišti nenese známky frustrace či rezignace? třeba ta sklopená hlava a okamžitý odchod z místa po včerejším gólu? jakýkoli jiný hráč by se buď nasral nebo aspoň na chvíli nadával/nechápal/cokoli

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Boss82     před 6 lety 12.04.2019 17:42 |  
              1 1

              A nemůže tohle souviset třeba s tím, že má bráchu ve vážném stavu v nemocnici?

              No a sklopená hlava poté, co zaviním gól, mi přijde jako celkem normální reakce.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                o-cab     před 6 lety 12.04.2019 17:51 |  
                0 1

                možný je všechno a třeba mu křivdím ale přijde mi prostě divný a přijde mi že to tak je přesně od doby co ho poprvé posadil v EL a bylo jasný že to není nějaký takticky zkrat ale naopak

  11. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    ColinSKS     před 6 lety 08.04.2019 16:06 |  
    8 7

    hodnocení je tentokrát z mého pohledu a očitého návštěvníka mírně nadnesené. dal bych všem o bod méně, přeci jen tentokrát (konečně podotýkám) do čeho se kopl to tam spadlo. byly tam 3-4 situace Dukly, které by lepší tým proměnil alespoň ve 2 goly, a to díky nesouhře v naší obraně a v záloze. Gol byla jedna z nich, paradoxně ta opticky nejméně vyložená. nesouhlasím s hodnocením, že Kolář čekal něco na zadní tyči, tohle byla střela na tyč přední, to musí prostě mít nebo udělat zákrok. Na druhou stranu jeden gol chytil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      první rytíř     před 6 lety 08.04.2019 16:16 |  
      7 3

      Přidávám se. Hodnocení je nadnesené. Zejména všichni, co měli na starosti obrannou fázi, tedy v našem systému vlastně všichni, neměli asi v této činnosti svůj den. Prolínání zálohy a obrany, zvláště po krajích, nefungovalo a tři útočníci Dukly v jedné řadě toho dokázali pohodlně využívat. To byla naše největší slabina a projevovala se vlastně po celý zápas, který rozhodla naše superproduktivita!

  12. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    jose01     před 6 lety 08.04.2019 16:25 |  
    15 1

    i když možná výsledek trochu lepší než hra, tak to byl pořád koncert oproti tomu co předvádí Plzeň, neprozřetelně jsem se na jejich zápas podíval a jedním slovem ubohost. Jestli obhájce titulu předvádí tady to, tak fakt nevím. Dle jejich fanoušků aspoň na rozdíl od nás hrají fotbal. Tak jestli je fotbal věčný Hubníkovo polehávání a Hruškovo minutový držení míče po jeho zachycení(nevím přesně kolik je v pravidlech-bývalo snad 6-9s ale nekamenujte mě). O jeho štelování před každým odkopem ani nemluvím, u toho by usnul i chronický nespavec. Ten je za zápas zralej tak na 4 žlutý za zdržování. Možná místo nástavby se má asociace zaměřit na boj proti tomuto a atraktivních zápasů přibude. A to je prej ještě rozhodčí strašně řezal-nepískl proti nim dva jasný fauly metr od vápna, video spornej zákrok jejich obránce taky bylo pro ně. Jsou to chudáci no. Pokud letos neuhrajeme titul, tak už svět fakt není v pořádku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      ColinSKS     před 6 lety 08.04.2019 16:31 |  
      3 4

      plíseň není etalon. taky se neraduji, když přeběhnu jednonohého, ale spíš koukám, zda předběhnu sama sebe. takže s plísní bych se určitě neměřil, kdo včera viděl ten jejich šílený zápas, tak neuvěří, že toto je na druhém místě. prozdržovali se ke konci, fakt je že pentle byla, ale stejně tak mělo kopat Uherské hradiště.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        zeleznik2     před 6 lety 08.04.2019 17:26 |  
        3 2

        Bohužel krom domácího zápasu s Ostravou na ní čeká pouze venku Příbram a doma Dukla, pohár nehrají, v EL dávno vypadli, mohou se tedy soustředit pouze na ligu, ten los je k nim hodně mírný. Přestože hrají celé jaro bídně, jediný zápas, kde se předvedli, byl bohužel domácí zápas s námi a pak jim vyšel domácí zápas se Záhřebem. My válčíme hned na třech frontách a ještě nás čeká dvakrát za sebou Sralta. Únava hraje v náš neprospěch...Ve Zlíně může přijít podobný průběh jako s Libercem a budeme v krizi, naproti tomu Plíseň ukope většinou výhru 1:0.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          spravnej_jezedak     před 6 lety 09.04.2019 07:10 |  
          1 2

          Hold nasadime na Spartu v domacim poharu hrace sirsiho kadru.. Jen at se poperou o sanci. Kvalitu na to maji. Za me je Mol cup na tretim miste..

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Pepino44     před 6 lety 09.04.2019 11:26 |  
            2 0

            Nechci si hrát na chytrého, ale vzhledem k tomu, že Wulf je asi zaneprázdněn, tak Tě jenom chci upozornit, že HOLD je něco jako oslava, nebo něco v tom smyslu, sem se hodí spíše HOLT. Nic ve zlém.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              spravnej_jezedak     před 6 lety 09.04.2019 21:25 |  
              0 0

              Ajajaj...Asi to cely zivot pisu spatne. Diky za radu a ja si jdu zopaknout ucivo zakladky..

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      zeleznik2     před 6 lety 08.04.2019 16:58 |  
      2 5

      Děkuji za zhodnocení zápasu Plísně, teď jsem se díval na sestřih, tak nejenom, že byla tradiční výhra 1:0, ale ještě k tomu z penalty, která byla no hodně přísná!! opravdu se vracíme do 90 let?kdy podobným způsobem vyhrávala Sralta?nám se vyčítá pomalu každá penalta, ale, že jí kopou Plzeňáci či Rumuni to je v pořádku!!???

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        ColinSKS     před 6 lety 08.04.2019 17:01 |  
        9 4

        sorry jako :) ale tohle nebyla přísná pentle, to byla jasná pentle. tady se musím varu zastat. spíš je podivné že za stažení hráče hradiště taky nebyla posouzena.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Gillan     před 6 lety 08.04.2019 17:09 |  
          3 8

          U týhle pentle jsem se zasmál, jak ho držel za dres, napnutej jak luk a on chtěl běžet, kmital nohama a stál na místě:))

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          dalislavista     před 6 lety 08.04.2019 19:14 |  
          0 0

          V které minutě to asi bylo?

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Pepino44     před 6 lety 09.04.2019 11:22 |  
          0 1

          Ano, byla to jasná pentle, s tím souhlasím. Jenom je podivné, že proti někomu se i takto jasné pentle nepískají. Pokud by to bylo padni, komu padni, tak by se v každém zápase kopaly alespoň 4 pentle a to by rozhodčí potom již brzdil. Vždyť to držení, za tělo nebo dres je při každém rohu hafo. Právě, někomu to soudce (případně VAR) pískne a někomu ne.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Boss82     před 6 lety 09.04.2019 09:51 |  
        2 1

        Penalta proti Slovácku byla úplně jasná...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    zeleznik2     před 6 lety 08.04.2019 17:01 |  
    5 0

    Hodnotil jsem podobně, jen u Frýdy bych teda dal taky šestku, Kúdela a spol.tentokráte nebyli určitě lepší a právě směrem dopředu se projevuje lepší technická vybavenost. Takže obrana komplet za 6 nebo za 5. Pepimu jsem dal desítku...

    hodnocení idnes: (1-nejlepší, 5 - nejhorší)

    Sestavy:
    O. Kolář (2) - V. Coufal (1,5), O. Kúdela (2,5), M. Ngadeu Ngadjui (1,5), J. Bořil (2) (66. M. Frydrych 2) - L. Masopust (1) (64. P. Ševčík 2,5), Tomáš Souček (1,5), A. Král (2), M. Stoch (1,5) - M. Škoda (1,5) (74. M. Van Buren), J. Hušbauer (1)

  14. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Kábě     před 6 lety 08.04.2019 18:03 |  
    8 3

    Zápas sparta-Zlín. První pokřik hned po začátku utkání je Jude Slavie. Vymaštěnci rudý. Předpokládám, že komisi na tom nepřijde nic špatného.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      pehacko     před 6 lety 08.04.2019 18:06 |  
      4 3

      to je jasny, ze delegat nic nenapise, protoze spatna je jen TS...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 08.04.2019 18:27 |  
      8 2

      Čekám na krirické vyjádření Podrouzka a pana sádla,jinak doufám, že DK také zahájí řízení, nebo jak se to jmenuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        bongor     před 6 lety 08.04.2019 23:45 |  
        3 0

        To je jako když spadne autobus do škarpy a řidič reaguje,zítra zahájím řízení.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          kalex     před 6 lety 09.04.2019 15:44 |  
          0 0

          Kurva dobré.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Pepino44     před 6 lety 09.04.2019 11:14 |  
      0 0

      Tak na Seznamu článek jak skupinka sralťanských fanoušku zahájila nějaký pokřik proti Slávii, a ostatní fanoušci sralty je přehlušili pískotem. Jinak nějaký obrázek, na kterém tribuna není skoro vidět- dýmovnice ve sralťanských barvách. Je to asi starší obrázek, protože by se o tom mluvilo a sralta by samozřejmě dostala pokutu.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    JaraK     před 6 lety 08.04.2019 18:10 |  
    7 0

    Jsem zvědavý na dnešní sestavu Chelsea s WHU, dle mého skromného názoru se z ní bude dát odhadnout, jak přistoupí ke čtvrtku. Po dnešní výhře by šli na třetí místo, takže nebudou-li nikoho "šetřit", spíše preferují PL.
    A to, že hrají před venkovním zápasem v EL dnes (navíc ve 21 h.!) je zajímavé, nedovedu si představit, pokud by tak hrála Slavia. Asi jsou zvyklí z vánočních kol.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      JaraK     před 6 lety 08.04.2019 18:14 |  
      2 0

      Aha, to měla být skromná a nevyčnívající reakce, navíc trochu mimo téma, na vlákno o šancích v EL o pár příspěvků výše, no už se stalo:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Gillan     před 6 lety 08.04.2019 20:30 |  
      3 6

      Vůbec se jim to nelíbilo, ale v Anglii se bohužel zápasy neodkládají.Trpišovský tam kvůli tomu zápasu letěl, říkal, že počítá s tím, že ti, co nastoupí dnes, nebudou hrát ve čtvrtek.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        ColinSKS     před 6 lety 09.04.2019 06:21 |  
        0 3

        tak to se vyloženě nachytřil :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      JS (přítel SN)     před 6 lety 08.04.2019 20:36 |  
      0 0

      Sestava na ligu o té na EL nic nevypoví. Chelsea nastupuje do pohárů úplně jinak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      pethead (přítel SN)     před 6 lety 09.04.2019 10:31 |  
      0 0

      Tak tu představu si uděláš poměrně záhy. :) Mezi naším zápasem v EL a derby budeme mít dokonce ještě o 3 hodiny méně, než má teď Chelsea... ;)

      Ale samozřejmě tam není to cestování, v tom to máme lepší. Nicméně z Londýna to zase taková štreka není, pokud tedy nepojedou RegioJetem. :)

  16. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Salavard     před 6 lety 08.04.2019 19:02 |  
    1 0

    Ahoj všem, mám lístek navíc Sektor: 127 - Tribuna J. W. Maddena Řada: 7 Sedadlo: 6. Cena 2200, za tolik, za kolik jsem nakoupil. Předám lístek před stadionem. Prodám prvnímu zájemci. Richard

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      chosejn     před 6 lety 08.04.2019 19:24 |  
      0 0

      Ahoj,je jeste k mani?Vzal bych ho,diky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Salavard     před 6 lety 08.04.2019 19:38 |  
        1 0

        už mám zájemce, ale kdyby se rozmyslel, dám vědět. R.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Slawek     před 6 lety 08.04.2019 20:36 |  
    5 4

    Až na MNN podle mě bezchybné hodnocení. Ngadeu byl suverenní, jako téměř vždy.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Kzlo     před 6 lety 08.04.2019 20:49 |  
    3 1

    Přední tyč musí gólman mít. Ale v první půli dobrý zákrok

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      ColinSKS     před 6 lety 09.04.2019 06:22 |  
      1 2

      to je jeho myslím největší slabina. viz zápas v zkorodované chýši.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      PetCC     před 6 lety 09.04.2019 21:38 |  
      0 0

      No vzhledem k tomu, že pohyb kopající nohy jasně ukazoval na střelu na zadní tyč, tak se vůbec nedivím, že tam skočil.
      Nevím, jestli ten Douděra umí takovej trik, nebo to byl náhoda, ale já byl taky překvapen, že to nakonec trefil k přední tyči.

  19. Chelsea

    Mike     před 6 lety 08.04.2019 21:03 |  
    0 0

    Tak Chelsea dnes v plne palbe, zjevne preferuji ligu, vzhledem k nedelnimu utkani na Anfieldu tady asi nebude papirove nejlepsi sestava. I kdyz by to asi zvladli, tak i u nich uz musi byt nakumulovana unava ze sezony, tak je lepsi postavit jine hrace. Navic verim, ze fyzicky diky Trpisovskemu na tom budeme podobne, oni nejsou nejaci nadlidi, kdyz muzou byt namakani oni, proc ne my. Takze si myslim, ze doma si muzeme nahrat nejaky bodik do koeficientu.

    • Re: Chelsea

      JS (přítel SN)     před 6 lety 08.04.2019 21:17 |  
      1 3

      Hrajou velmi dobře. Není to Liverpool, ale pořát je to rychlej přechod dopředu na jeden dva doteky. Bude to masakr.

      • Re: Chelsea

        Qope     před 6 lety 08.04.2019 21:20 |  
        1 0

        dá se to někde sledovat na internetu?

          • Re: Chelsea

            Qope     před 6 lety 08.04.2019 21:31 |  
            0 0

            dík chlape :-)

            • Re: Chelsea

              Qope     před 6 lety 08.04.2019 21:37 |  
              3 0

              tvl. to bude mazec :D slušny tempo ... tak dukla to nebid to je asi jasny :D

              • Re: Chelsea

                JS (přítel SN)     před 6 lety 08.04.2019 21:39 |  
                0 0

                West Ham mezi 25. a 35. minutou nepřelezl čáru vlastní půlky. A to jste, hoši, neviděli ten gól od Hazarda. Sólíčko od půlky středem a la Maradona.

                • Re: Chelsea

                  Qope     před 6 lety 08.04.2019 21:43 |  
                  0 0

                  mrknul jsem se na něj na onlajny.com ... mazec, :-)

                • Re: Chelsea

                  p!erreCORE     před 6 lety 09.04.2019 22:26 |  
                  0 0

                  a okolo 53. minuty to byly hajlaty z obou stran. moc pěkný zápas a díky, že jsem ho mohl sledovat

          • Re: Chelsea

            p!erreCORE     před 6 lety 08.04.2019 21:32 |  
            0 0

            tak už koukám tady, díky!

      • Re: Chelsea

        JS (přítel SN)     před 6 lety 08.04.2019 21:28 |  
        0 3

        Jediný naše štěstí je, že Hazard nenastupuje v EL... :))

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      bongor     před 6 lety 08.04.2019 23:50 |  
      8 0

      To vypadá,že komise rozhodčích anulovala našich pět branek.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        jufoun (přítel SN)     před 6 lety 09.04.2019 08:33 |  
        1 1

        A ty to máš taky za pět palců hore :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        kjandourek (admin)     před 6 lety 09.04.2019 08:40 |  
        3 0

        Máte tady nějaké srážky.... vylovení, vysušení, odbahnění... rozumíte tomu?
        To bude asi za toho Straku :-)

  20. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 09.04.2019 08:44 |  
    10 0

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Děkuji Alanorovi za dobrou práci a jeho hodnocení. Káva je dobrá a tak se také podělím jen o pár postřehů.
    Předně bych chtěl poděkovat všem našim fandům, že se tentokrát nic na Julisce nesemlelo a proběhlo vše v pohodě. Pokud tedy hlásil hlasatel 7 tisíc diváků, tak si troufnu říci, že 6 tisíc bylo v našich barvách.
    Ke známkám snad jediné. Pokud má MNN 6, tak Ondra Kúdela byl opravdu výrazně horší. Takže je potřeba zase zabrat. A JiT má pravdu. Pustil jsem si jeho rozhovor a má pravdu, že zatím nejsme úplně rozehraní a pořád to není ono. Ale možná je to tím, že ať už Karviná, tak i Dukla nás moc neprověřili a kluci proti Chelsea a "rudébídě" pojedou na plný pecky.
    Zápas s Chelsea je pro kluky bonusem a odměnou za jejich dosavadní boj v poháru. Nikdo se nebude určitě durdit, pokud to přes "anglány" už nepůjde. Pokud uvidíme maximální snahu a nasazení od našich kluků, tak jim rád zatleskám.
    Proto bych si přál, abychom "rudoubídu" doma porazili. Bez silných keců a snahy o nějakou hloupou nadřazenost.
    Prostě bych si přál, abychom nad nimi vyhráli a to výkonem, který bude pro nás všechny posílením do bojů v nadstavbové části, a také, že jdeme správnou cestou.
    Tak si držme palce všichni navzájem. Věřím, že kluci budou rádi, pokud uslyší naši podporu a dají do zbývajících zápasů všechnu sílu a um.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55


    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      bongor     před 6 lety 09.04.2019 08:57 |  
      5 0

      Ahoj Sokrate,máš pravdu s tím Míšou mám stejný dojem.Ten jeho klid a jistota,to se snad nevidí.Včera se v idnesu
      ptal redaktor toho pana Hlavatýho,jak je to možný ,že v soubojích poráží o patnáct let starší chlapy.Tak v derby teprve uvidí,že je zatím nic a bude to dobře i pro něj,aby nedopad jako přehršel supertalentů z toaletný, brzy neskončil v propadlišti dějin a neusiloval o zlatý popelnice.S Chelsea můžeme s hadrářema musíme,to je úkol pro naše kluky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Martin 58     před 6 lety 09.04.2019 12:13 |  
      5 0

      Včera jsem viděl kompletní druhý poločas Sparty se Zlínem a strach z nich opravdu nejde. Všechno hrají přes Kangu.
      Ten je sice dobrý a v českých poměrech vysoce nadstandardní, ale proč zvolil zlínský trenér Pivarník taktiku spočívající v tom, že "necháme" Kangovi tolik prostoru, kolik si jen bude přát, při přejímání míče jím budeme minimálně 10 m od něho, mně není vůbec jasné. Nedovedu si představit, že bychom mu měli dát vůbec nějaký prostor, najmě, když proti němu bude hrát Souček a Král. A celá hra Sparty na něm, podle mě, teď stojí.
      Sparta měla ve druhém poločasu 2 šance, proměnila je. Jednu jim Zlín přímo nabídnul idiotským vystoupením obránce při hrozícím brejku. Jinak byla její hra spíše bídná nebo, dejme tomu, průměrná.
      Já si jenom přeji, abychom do zápasu vstoupily rázně bez spekulací o únavě a nedopustili se toho prvopočátkového rozjímání jako v Plzni, kdy jsme pak už nedokázali změnit nízko nasazené (no, to je skoro řečeno nadsazeně) tempo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        wimpy     před 6 lety 09.04.2019 12:22 |  
        1 0

        Všiml jsem si, že to hráli totálně bez pohybu a jedinej, kdo se rozeběhl, když měl míč na noze spoluhráč, byl právě Kanga. Ale je pravda, že jsem to po druhém gólu vypnul.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Gillan     před 6 lety 09.04.2019 12:27 |  
        0 4

        No tak já bych byl opatrnější.Sparta, i když v krizi, i když jí to vůbec nejde, na derby se vždycky uměla připravit a hodně nás potrápit.Já bych ten zápas rozhodně nepodceňoval.Víme, jak to dopadá, když se na nás tým připraví (Plzeň, Jablonec, Liberec)

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 09.04.2019 13:06 |  
          1 0

          Já trochu sázím na to, že v této chvíli jsme trochu nečitelní - těch variant, na které se soupeři musí připravit je více - nikdo neví, kdo po Chelsea bude schopen nastoupit - netuší, jestli budou čelit záloze ve složení: Olayinka - Baluta - Zmrhal.... a nebo Masopust - Hušbauer - Stoch... To my víme, že musíme otrávit hru Kangovi, přibrzdit Karlssona a dát pocítit sílu Hložkovi.... a tím to tam trochu hasne... Maximálně ještě zadupat na Dočkala, kdyby náhodou vykurýroval to bolavé lýtko... :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            wimpy     před 6 lety 09.04.2019 13:24 |  
            0 0

            Otázka je, jestli po čtvrtku nebudeme trochu čitelnější.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              kjandourek (admin)     před 6 lety 09.04.2019 13:29 |  
              1 0

              Já si právě myslím, že ne... podle mě do vyplnění zápisu nebudou soupeři tušit, kdo nastoupí..

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                wimpy     před 6 lety 09.04.2019 13:32 |  
                0 0

                Dobře. Trochu doufám, že je vypráskáme třeba i s Vlčkem.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Gillan     před 6 lety 09.04.2019 13:49 |  
                0 5

                To se bude asi dost odvíjet od toho, jak dopadneme ve čtvrtek.Pokud si uchováme velkou naději na postup, tak je jasné, že tam budou náhradníci.Pokud to dopadne špatně, tak můžeme hrát v nejsilnější sestavě a vypustit to v Londýně.

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 09.04.2019 13:59 |  
                  1 0

                  Podle mě i když dopadneme ve čtvrtek špatně, tak se někteří hráči vydají ze všech sil a o víkendu to na základ nebude... jediná jistota na Derby je Souček, který má na čtvrtek stopku...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                    Gillan     před 6 lety 09.04.2019 14:03 |  
                    0 6

                    Tak to jsou jen spekulace, otázka je, jak k tomu přistoupí Chelsea.Přece jen tyhle týmy neberou EL nijak vážně.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 09.04.2019 14:21 |  
                      1 0

                      Samozřejmě - co jiného by to mohlo být, než spekulace, vždyť jsme fanouškovský web... :-)

                      Každopádně si ale myslím, že pro Chelsea je EL jediná trofej, kterou mohou vyhrát.... takže bych to neviděl, jako že to neberou nijak vážně.... myslím si, že to mohou vidět podobně jako rudoši MOL cup... :-)

                      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                        Gillan     před 6 lety 09.04.2019 14:31 |  
                        0 5

                        Tak pro ně je proorita liga.Včera večer hráli PL a v neděli je čeká zápas sezony s Liverpoolem.kdysi jsem četl rozhovor s nějakým italským hráčem, už nevím, kdo to byl a ten jasně řekl, že EL je pro zlost, že to nemá takovou prestiž, jako ChL, musí cestovat tisíce kilometrů a je to pro kluby prodělečné.

                        Pro Chelsea bude priorita PL a umístění v první čtyřce.myslím si, že budou hrát náhradníci, kteří nehráli včer a a nepočítá se s nimi ani v neděli.

                        Neočekávám, že by hráli nějaký hurá fotbal, spíš budou vyčkávat, s čím přijdeme my.Kdo si myslí, že bude hrát Hazard, tak ať si to nemyslí.Útok bude Pedro, Higuain a Willian.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                          kjandourek (admin)     před 6 lety 09.04.2019 14:34 |  
                          3 0

                          Pominu-li fakt, že Higuanin hrál včera... takže bych si spíše vsadil na Girouda.... tak stejně Willian a Pedro jsou hráči, kteří by v naší lize neměli konkurenci... To je podobné, jako když my do MOL cupu s Karvinou nasadíme Balutu, Olayinku a van Burena..

                          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                            Gillan     před 6 lety 09.04.2019 15:45 |  
                            1 6

                            Začíná mi být těch chudáků, co mají za životní náplň hlídat mé příspěvky a minusovat.Nějak jsem se rozepsal, mají chlapci a jedna..no dejme tomu žena tvrdou šichtu:))

                        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                          wimpy     před 6 lety 09.04.2019 16:39 |  
                          1 0

                          TAky jsem si říkal, že je pro ně priorita liga. Na druhou stranu, mají ve čtvrtfinále podle nich neškodnou Slavii, v semifinále neškodnej Eintracht nebo Benficu. Předpokládám, že EL vnímají jako snadnější vstupenku do LM, než ligu.

  21. Hodnocení

    Edenjejenjeden     před 6 lety 09.04.2019 08:56 |  
    8 0

    Zazněla tady dost silná kritika hráčů,a částečně i oprávněná,ale jsem přesvědčen,že je to i o hlavě,hráči prostě vědí,že Duklu,ale i Karvinou porazí na půl plynu,a je zcela zbytečné plýtvat silami.A samozřejmě, s menší koncentrací přicházejí i chyby.Ale hodme to za hlavu,jsem přesvědčen,že ve čtvrtek a v neděli to bude opět ta Slavia,jak ji všichni známe....

  22. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    sksjardab     před 6 lety 09.04.2019 09:21 |  
    1 0

    Nevíte zda nové lavičky na střídání budou do Chelsea?

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Astrocytoma (přítel SN)     před 6 lety 09.04.2019 09:51 |  
      1 0

      a nema nekdo nejake foto z instalaci(krome tech co zverejnil JT na zacatku?):)

  23. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 09.04.2019 10:58 |  
    3 3

    Tak buď Ngadeu o známku výš, nebo Kúdela o stupeň níž, stejnej výkon tohle opravdu nebyl, ty dvě hrubice za stavu 0:0 byly dost hrozný... ostatní souhlas, Hušbauer muž zápasu, za ním Masopust a Stoch...

    Jsem docela zvědav, jestli to trenér postaví proti Chelsea klasicky na 4 obránce, nebo na 3 stopery, když se to proti Seville osvědčilo... ale každopádně Deli by měl bejt určitě v základu, ten hraje na jaře famózně...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Martin 58     před 6 lety 09.04.2019 12:00 |  
      1 2

      Nedivil bych se, pokud by za Suka zaskočil MNN.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Gillan     před 6 lety 09.04.2019 12:13 |  
        1 7

        Tak je to logické, že to tak bude.Kolář-Bořil, Deli, Kúdela, Coufal - MNN-Král, Traoré, Hušby, Stoch, Olayinka (Buren)

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          japhy     před 6 lety 09.04.2019 13:25 |  
          3 1

          Kdo by byl na křídle, proboha?

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            wimpy     před 6 lety 09.04.2019 13:27 |  
            0 0

            Stoch a Olayinka. Jen na hrotu by nebyl nikdo. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Gillan     před 6 lety 09.04.2019 13:45 |  
              0 7

              Hrot bude naprosto zbytečnej.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                wimpy     před 6 lety 09.04.2019 14:54 |  
                3 0

                Ten hrot tam být musí, i kdyby měl plnit tu funkci, jako Masopust v Seville.

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  Gillan     před 6 lety 09.04.2019 15:43 |  
                  1 5

                  Však jo,ale to není klasickej hrot.Prostě na rovinu-Škoda na tribunu, na tohle absolutně nemá.Tam budou muset jezdit jak motorový myši, napadat obranu, brankáře.A to není to, v čem by byl přínosem.Ve vápně ho v pohodě nahradí někdo jinej

                  • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                    wimpy     před 6 lety 09.04.2019 16:09 |  
                    3 0

                    Jenže tys do té sestavy napsal celkem pět hráčů na post stoperů a DZ, a na ten hrot nikoho. Já jsem tu psal, že čekám variantu se třemi stopery a jedním DZ s tím, že to půjde plynule přesunout na 2-2.
                    Jinak ke Škodovi, jedna z našich šancí budou ve čtvrtek standardky, proto dle mně bude Škoda v základu.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                      Gillan     před 6 lety 09.04.2019 16:39 |  
                      1 5

                      Napsal jsem tam klasické složení obany, na DZ Ngadeu a Traoré s Králem, protože jsou použitelní jak dopředu, tak i dozadu.Musíš počátat s tím, že s budmee hlavně bránit.Jen s Olayinkou jsem to přehnal, tam bude Masopust.Uvidíme, jak moc se sestava lišit, já myslím, že moc ne.Škoda hrát rozhodně nebude, nechápu, co by tam dělal.Na tohle už nemá ani herně,ani fyzicky.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                        wimpy     před 6 lety 09.04.2019 16:42 |  
                        4 0

                        Uvidíme. JT je schopen vymyslet takovou sestavu, že nám všem spadne brada. A uspět s ní. :-)

                        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                          Gillan     před 6 lety 09.04.2019 17:21 |  
                          1 6

                          No....jednou se mu to povedlo.Ovšem dokáže taky zápas totálně zpackat, i to jsme už letos párkrát viděli

                  • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                    Qope     před 6 lety 09.04.2019 16:30 |  
                    3 0

                    pred odvetným zapasem s Genkem jsi měl asi podobný názory vid ...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                      Gillan     před 6 lety 09.04.2019 16:36 |  
                      0 6

                      S Genkem?Ty myslíš, že by ten druhý gól padl, kdyby tam byl jejich gólman?Tam stál kluk, co byl teprve potřetí v bráně od roku 2014...Ono nám to zranění jejich jedničky hodně pomohlo.Hlavně tedy Škodovi.Co třeba Dukla?

                      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                        Qope     před 6 lety 09.04.2019 16:43 |  
                        3 0

                        Dukla? To je ten zápas, jak díky němu padly dva góly? S Chelsea bych se nezlobil pokud by taky na dva přihrál ...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                          Gillan     před 6 lety 09.04.2019 17:20 |  
                          0 5

                          Prosím tě, díky němu padl první, ten druhý..to Suk napral bombu do břevna a odrazilo se mu to do hlavy.Jinak zahrál naprosto příšerně, prohrál tam plno soubojů, vodili si ho tam jak loutku.Ty vidíš jen přihrávku, zbytek ne.prostě vepředu musí bejt rychlej, dynamickej hráč, který tam bude neustále otravovat jejich rozehrávku.Jsi strašně zaujatej, totéž jsi vyváděl se Šilhavým, bránl jsi ho úplně stejně a taky jsi neměl pravdu.Ty se na to nedokážeš dívat nezaujatě a hodnotíš jen góly, nebo přihrávku.Ale že byl nepoužitelnej v mezihře, to už nevidíš.A to byla jen sestupúující Dukla, ve čtvrtek tu bude jeden ze tří TOP týmů světa.Na to prostě absolutně nemá, i kdyby dal Dukle pět gólů, což samozřejmě nedal.ty jeho dvě šmudly doprostřed jasně dokládají, v jakém je rozpoložení, i ta očividná frustrace, kdy se tam sbíral z trávníku, kdy si ho tam Duklák namazal na chleba a pak byl okamžitě stažen ze hry.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                            pipe1980     před 6 lety 09.04.2019 17:37 |  
                            2 2

                            nechci se hádat, tolik tomu nerozumím, ale spousta lidí by si mohla myslet, že tři TOP týmy světa hrajou Ligu mistrů

                            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                              Gillan     před 6 lety 09.04.2019 19:12 |  
                              0 5

                              Někdy se nezadaří.Barcelona vypadla loni ve čtvrtfinále a sotva si někdo myslí, že to není nejlepší tým světa.

                              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                                pipe1980     před 6 lety 09.04.2019 19:19 |  
                                1 2

                                ano, není

                                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                                  Gillan     před 6 lety 10.04.2019 12:12 |  
                                  1 5

                                  Ne, samozřejmě to je přece Slavia.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                            Qope     před 6 lety 09.04.2019 17:38 |  
                            2 1

                            to je práve to, že já nehodnotim pouze goly a asistence jako ty, pokud ovsem je má, tak je samozrejme zmíním ... mimochodem tu druhou asistenci zase komentujes se svou nadsázkou ze, nechces aby se ti tu lidi smáli, pokud to myslis vážne ...

                            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                              Gillan     před 6 lety 09.04.2019 19:10 |  
                              1 5

                              Jako ty?to já nehodnotím vůbec:)To je jen nadstavba, ne ovšem u hrota.pokud má hrot 0,22 gólu na zápas v celé své kariéře, mělo by se přemýšlet, jestli to je opravdu hrot

                              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                                SKEP     před 6 lety 09.04.2019 20:17 |  
                                3 0

                                Jistý legendární kouč, který bydlel v Michli a episodně vedl i Slavii kdysi údajně prohlásil: útočníci mají útočit a góly mají střílet hráči.

                                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                                  Gillan     před 6 lety 10.04.2019 12:11 |  
                                  0 5

                                  je tak legendární, že neznáš jeho jméno a víš, že je z Michle?Tak v tom případě OK, ta proč Škoda neútočí?

                      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                        pipe1980     před 6 lety 09.04.2019 17:42 |  
                        4 3

                        Danny Vukovic přestoupil do genku v roce 2017 a od te doby odchytal 60 zápasů, celkem od roku 2014 odchytal v melbourne, sydney a genku 118 záapasů, ty jsi fakt magor

                        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                          Gillan     před 6 lety 09.04.2019 19:11 |  
                          1 5

                          Magor?? On dělá v Genku pořád dvojku a má odchytanejch v BRÁNĚ 118 zápasů???Nepíšeš o té jejich jedničce, vole?Do magorů si nadávej u vás v chráněnce a ne tady.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                          Gillan     před 6 lety 09.04.2019 19:30 |  
                          1 6

                          V bráně byl Nordin Jackers, protože Vukoviče nejdříve načal humpoláckým zákrokem "legenda, sueprb") a pak ho dodělal vlastní hráč a byl střídán.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Gillan     před 6 lety 09.04.2019 13:44 |  
            0 5

            Děláš si srandu?

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              japhy     před 6 lety 09.04.2019 14:43 |  
              4 0

              Já? Proč? Normální otázka.
              A ne, že zase napíšeš, že to byla nadsázka :))

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Gillan     před 6 lety 09.04.2019 15:41 |  
                1 6

                Wimpy ti to už napsal.Stoch a Olayinka.V Seville jsme taky hráli bez hrota.Nebudu psát, že bez něj hrajeme pořád, protože bych to zase slízl:)Ne, to není nadsázka, to je fakt.Já doufám, že si JiT zanechá zdravý rozum a Škodu na hřiště vůbec nepošle.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          dubas     před 6 lety 10.04.2019 06:13 |  
          2 0

          To jako že nebude hrát Masopust?

  24. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    daadyy     před 6 lety 09.04.2019 11:18 |  
    2 3

    Král, Kúdela, Coufal, Kolář. Ti z mého pohledu měli mít nižší známku. U Kúdeli ta známka mohla být ještě nižší, štěstí, že je Dukla tak nemohoucí a šance zadrbala.