Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 26. kolo

Sobotní zápas s Libercem přinesl teprve druhou domácí ztrátu v letošní Fortuna lize. Na trefu Bořila totiž záhy odpověděl Breite a utkání tak skončilo smírně 1:1.

Před bohatě zaplněnými tribunami v Edenu se Slavia po reprezentační přestávce poněkud hledala. A zápas jí neusnadnil ani velmi dobře hrající soupeř, který nám zadarmo nedaroval ani metr prostoru a odvážně napadal již rozehrávku na naší půlce. Slavia v první půli přeci jen měla o něco málo více ze hry, ale bezbrankový poločas víceméně odpovídal dění na hřišti. V druhém poločase sešívaní přeci jen přidali a soupeře zatlačili více, k čemuž dopomohlo i nasazení Hušbauera za unaveného Masopusta. A když se po krásné akci prosadil Bořil, zdálo se, že by slávisté náročný duel mohli dovést ke kýženému vítězství. Bohužel soupeř rychle zareagoval, zatlačil nás a povedenou pětiminutovku přetavil ve vyrovnávací trefu Breiteho po rohovém kopu (mimochodem správně uznanou až na základě videa). Slavia se v závěru tlačila za vítěznou brankou, v cestě jí ale stál brankář Nguyen, který skvěle vyrazil několik povedených střel.

Zápas tak skončil dělbou bodů a nedá se říci, že by to bylo pro hosty úplně nezasloužené. Slavia sice měla k vítězství v závěru blíž, po náročné reprezentační pauze však vzhledem ke svému standardu podala jen průměrný výkon, což nakonec na tři body proti kvalitnímu soupeři nestačilo. Žádná tragédie to ale není, zápas to byl dobrý, s Libercem se ztratit dá a v čele tabulky máme nadále pěkný náskok sedmi bodů. A kdyby se nás někdo zeptal dvě kola zpátky, jestli bychom dnes brali o bod vyšší náskok před Plzní, tak bychom všichni byli spokojeni, no ne?

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Práce měl málo a s inkasovanou brankou nic dělat nemohl. V první půli dobře vyrazil nepříjemnou střelu Potočného.

Vladimír Coufal - 6 - Zahrál aktivně a z ligového pohledu nadprůměrně. Škoda, že se ideálně nezachoval v dobré šanci z druhé půle. Chtělo to zakončovat rovnou, Vláďa si navíc míč hodně špatně připravil a pak už v podstatě neměl šanci Nguyena překonat.

Ondřej Kúdela - 6 - Stopeři zvládli zápas velmi dobře. Kromě výborně zahraného a těžko bránitelného rohu měli hosté jen jedinou velkou šanci, když hned v úvodu nešťastně míč propadl až na Potočného po teči Kozáka. Kúdela celkově dobře anticipoval hru, zvládal rozehrávku navzdory presinku soupeře a neměl větších problémů v soubojích s urostlejším Kozákem.

Simon Deli - 7 - Kúdela odehrál dobrý zápas, Deli byl pak ještě o "level" lepší. Suverénně vyhrával souboje a dobře se zapojil i do výstavby hry, když se zvláště ke konci nebál vyjet s míčem. Škoda, že v první půli neproměnil šanci, čímž potvrdil, že útočné hlavičkování není jeho silnou stránkou (na rozdíl od Ngadeua). Ale nakonec šlo jen o kosmetickou věc, protože se stejně mával ofsajd. Celkově ale opakuji, že Simon podal výborný výkon a byl dost možná naším nejlepším hráčem.

Jan Bořil - 7 - Nestává se to příliš často, tentokrát však Bořil svým výkonem dokázal zastínit Coufala na druhé straně. Honza podal velmi dobrý výkon - paradoxně mu spíše pomohlo, že to Slavii až tak nešlo kombinačně, protože u něj pak nejvíc vynikla jeho zarputilost a výborná hra tělem. Co víc, Béřa ukázal i krásný fotbalový um, když z první napálil míč nechytatelně za Nguyena! Parádní trefa, která by si zasloužila být vítězná, ale bohužel...

Lukáš Masopust - 4 - Za reprezentaci odehrál proti Brazílii skvělý zápas, ve kterém se hodně vydal. A v sobotu bylo znát, že není odpočatý natolik, aby podobný výkon zopakoval. V první půli byl méně výrazný, nedokázal se více prosadit a do druhého dějství již nenastoupil.

Tomáš Souček - 7 - Pro fotbalové fajnšmekry je radost sledovat výkony Součka v této sezoně. Vynikající a komplexní hráč, který přerost úroveň naší ligy. To potvrdil i v sobotu. Pohyboval se v dobrých prostorech, bylo ho plné hřiště, získal spousty míčů a tradičně byl i pilířem naší rozehrávky. Za mě opravdu velký nadstandard!

Ibrahim Traoré - 4 - Jeho nasazení do tohoto zápasu podle mě nebylo úplně šťastné. Traoré nepodal nijak zvlášť špatný výkon, bylo to ale prostě málo. Souček ho zastínil jak prací dopředu, tak dozadu, tak i v rozehrávce. Ibrahim byl na hřiště spíše navíc a mužstvu proti kompaktnímu soupeři svými přihrávkami na jistotu příliš nepomohl. V první půli navíc trestuhodně zahodil gólovou šanci, když ve vyložené pozici hlavičkoval nad. Také se jednou nechal předskočit a byla z toho šance hostů. Měl být střídán dříve.

Miroslav Stoch - 5 - Hlavně v první půli se potýkal s celou řadou nepřeností a několikrát to i zavánělo nebezpečnou ztrátou. Ve druhé půli přidal, když načal gólovou akci krásnou diagonálou na Hušbauera. V závěru i dobře střílel ze standardní situace. Dohromady to byl ale jen průměr. Navíc se mu nedařila rozehrávka rohových kopů.

Jaromír Zmrhal - 4 - Křídlům se tento zápas příliš nepovedl, na krajích hřiště je spíše zastínili naši krajní beci. I Zmrhal byl podobně jako Masopust nevýrazný. V první půli pálil do boční sítě, když to situaci chtělo řešit spíše nahrávkou.

Milan Škoda - 5 - Průměrný výkon. Bojoval, sem tam udržel těžký míč, sem tam měla navrch dobře hrající obrana Liberce. Párkrát se zbytečně ocitl v ofsajdu. Velmi dobře připravil šanci pro Coufala, na druhou stranu sám ke konci zápasu v dobré možnosti střílel jen doprostřed branky.

Josef Hušbauer - 6 - Znovu ukázal, že v kádru Slavie má dosud své nenahraditelné místo - kreativní přihrávky jako Pepa totiž dokáže dát jen Stoch. Hušbauerův příchod na hřiště nám pomohl, skvělou přihrávkou nahrál na gól Bořilovi. V závěru dobře střílel, Nguyen však předvedl ještě lepší zákrok.

Mick van Buren - 6 - Tradičně naši hru oživil. Předvedl jeden dobrý slalom, při němž mu bohužel utekl míč. Jednou se už už dral dobrým náběhem do zakončení, na míč bohužel nedosáhl. Tak se dobře uvolnil přes dva hráče na straně a dostal se k centru. Za 25 minut pobytu na hřišti toho ukázal víc než Masopust se Zmrhalem.

Peter Olayinka není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

26. - Sobota 30. 03. 2019 17:30

Fortuna liga, 2018/2019
1 - 1
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

69. Jan Bořil

FC Slovan Liberec
FC Slovan Liberec

74. Breite

Komentáře (74)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Rooney     před 6 lety 01.04.2019 13:13 |  
    12 0

    Rozmohl se nam tu takovy nesvar... Uz i nasi redaktori zacali pouzivat zvlastni slovicka, jako napr. anticipovat :)

    Omluva za OT, ale nedalo mi to...

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      ColinSKS     před 6 lety 01.04.2019 13:25 |  
      1 5

      odkud to přišlo?

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Jachym     před 6 lety 01.04.2019 13:25 |  
      5 1

      Právě jsem chtěl napsat, že "karochovský" virus dorazil i sem a přemohl i Alanora…:-) Jinak bych se pozastavil také nad nutkáním v každém podobném případě hyperkorektně mluvit o spravedlivé remíze. Podobně nám zatápěly na začátku jarní sezóny i Teplice, které vydržely neinkasovat ještě o několik minut déle. Včera si liberečtí za svou aktivitu zasloužili vyrovnat, ale na rozdíl od Slavie nechtěli primárně vyhrát. Ale to jedno, zásluha nezásluha, rozhodují pouze góly. A ještě jedna věc, nesmíchal autor dohromady hlavičkové pokusy Deliho a Traorého?

  2. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    SirCohen     před 6 lety 01.04.2019 13:31 |  
    2 1

    Nguyen za 9 ;)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Qope     před 6 lety 01.04.2019 13:38 |  
    7 0

    Že by Souček odehrál až tak dobrý zápas, to mi teda nepřišlo ... Ale třeba jsem měl jen zamazany brejle a blbě jsem viděl ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      mis3     před 6 lety 02.04.2019 09:38 |  
      1 0

      hrál tradičně nadprůměrně. Vlastně táhl sám celý střed protože Miňovi s Ibrou se moc nedařilo...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Dzejdzej     před 6 lety 01.04.2019 13:49 |  
    2 2

    Z mého pohledu Hušbauer 7, ale spíš se chci zeptat jestli má někdo informaci zda už prodloužil smlouvu?

  5. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Martin 58     před 6 lety 01.04.2019 14:13 |  
    8 0

    Hodnocení poměrně trefné. Pro mě ovšem hráč zápasu Bořil, a to zdaleka nejen kvůli nádhernému gólu.
    Ubírám stupínek stoperům, protože měli směrem kolmo dopředu spoustu špatných rozehrávek a nákopů, což nás dostávalo zbytečně do soubojů s dotěrnými Liberečáky.
    Jako občerstvující zajímavost přidávám program Chelsea v relevantním období: v pondělí (!) 8.4. ve 21:00 (!) s jedenáctým West Hamem, ztrácejícím 2 body na sedmé místo. Ve čtvrtek 11.4. ve 21:00 v Edenu s námi a v neděli 14.4. v 17:30 v Liverpoolu a ve čtvrtek 18.4. odveta proti Slavii,, takže program ještě výživnější, než čeká nás.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      donford     před 6 lety 01.04.2019 14:35 |  
      2 1

      My hrajeme 2.4 Mol Cup, kdy může proti Karviné nastoupit nevytížená sestava, a pak 6.4. s Duklou, což zajisté nebude soupeř rázu West Hamu. Takže pro prvý zápas určitě pro nás naděje.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Gillan     před 6 lety 01.04.2019 14:18 |  
    9 12

    Tohle už nemá cenu ani komentovat.Možná by měl dělat hodnocení pokaždé někdo jiný.Coufal, kterému se zápas vůbe nepovedl má stejnou známku, jako nejlepší hráč na hřišti Hušbauer?

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      ColinSKS     před 6 lety 01.04.2019 15:22 |  
      7 4

      hušby by měl mít 100% vyšší známku jak Coufal. ale že by se Coufalovi zápas úplně nepovedl, to si nemyslím. Spíše bych řekl, že tentokráte JiT prokaučoval základní sestavu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Qope     před 6 lety 01.04.2019 15:32 |  
        2 0

        přesně 3 vteřiny před jeho krásnou asistencí na gol jsem si v hlavě řikal, co tam Hušby dělá, že není vubec vidět :-) a zase krásně zabodoval, jak to posledních pár utkání v lize umí ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          vršek     před 6 lety 01.04.2019 15:51 |  
          14 1

          No, nějak Vám tady všem "vypadla" Hušbauerova první střela na počátku druhé půle, kterou s námahou Nguyen vytlačil na roh....Hušbauer měl hrát od začátku utkání !!!!!

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Qope     před 6 lety 01.04.2019 17:26 |  
            0 0

            Jj máš pravdu ale pak se mi právě asi zamlžili breje, než jsme dali gól ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      p!erreCORE     před 6 lety 01.04.2019 15:23 |  
      1 1

      souhlasím a mně osobně se líbí, že redakce se při hodnocení střídá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Gillan     před 6 lety 01.04.2019 16:17 |  
        1 9

        No já tu vidím pořád jen Alanora.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 6 lety 01.04.2019 17:56 |  
      5 1

      Proč se někdy neujmeš hodnocení hráčů ty sám? Můžeš se přece předem s Alanorem dohodnout, po zápase pošleš svoji verzi hodnocení a Alanor ti ji tady zveřejní jako autorský článek. Myslím, že i on bude jen rád, když to za něj vezme někdo jiný. Bude na tobě, abys pak u každého hráče zdůvodnil své hodnocení.
      Zkus to, třeba přijdeš s jinými postřehy. Možná by to bylo lepší než tady vždycky jen vykřiknout "Tohle nemá cenu ani komentovat!" :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Qope     před 6 lety 01.04.2019 17:58 |  
        3 1

        nerad ti oponuju, ale prosím to ne ... ne že bych Gillanovi neveril že bude objektivní, ale asi nebude .... asi ... kdo ví ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          knl66 (přítel SN)     před 6 lety 01.04.2019 18:00 |  
          3 0

          Ale jen ať se předvede. Taky mu to pak tady kdyžtak natřeme v komentářích :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Qope     před 6 lety 01.04.2019 18:05 |  
            3 1

            v tom případě předem řikám, veškerá diskuze jde pak rovnou do chráněnky :-))) to vím na 100% a i tam by to bylo dost šíleny ... už jen to, že 90% lidí zde s jeho názory nesouhlasí něco znamená ... což ovšem zase neznamená, že nemá právo přispívat to uznávám. Jen bych fakt poprosil, aby v rámci klidu on nepsal hodnocení hráčů :-)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    první rytíř     před 6 lety 01.04.2019 14:31 |  
    12 4

    S hodnocením Alanora mám dnes až moc veliký problém. Udělené známky jsou v konfrontaci s předvedeným výkonem až moc vysoké. Ten zápas, jako ostatně každý po reprezentační pauze, nám hrubě nevyšel. S vysokými známkami lze proto souhlasit snad jen u Deliho, Bořila a van Burena. Sedmička pro Součka je zřejmě z protekce, protože v rozehrávce byl, a nejen v tomto zápase, mnohdy hodně špatný. Souhlas s tím, že Traore byl na střídání daleko dříve (kdyby se místo něj dostal na hřiště Hušbauer, asi bychom vyhráli) a dříve než Masopust měl jít ze hřiště Zmrhal, který nebyl ve své kůži stejně jako výrazně pomalý Škoda, což bylo vidět zvlášť v porovnání s Mickem když se ten dostal na hřiště. Prostě průměrný výkon a tak i průměrné známky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      mis3     před 6 lety 02.04.2019 09:44 |  
      1 0

      zase se vzpamatuj! Hrubě nevyšel? Ano, pár hráčů podalo podprůměrný výkon, ale celkově jsem měli převahu a nebýt skvělého výkonu brankáře hostí, tak to mohlo být klidně 3-1. Stopeři až na obdržený gól super, stejně jako krajní beci. Nevyšlo to křídlům, Ibrovi a Škodovi. Hušby výborný a jen kvůli brankáři mu to tam nepadlo. Pak taky ten přímák od Stocha, nechápu jak chytil. Ano, byla to remíza, ale že by zápas "hrubě nevyšel" tak to je tedy nesoudnost.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 01.04.2019 14:48 |  
    9 5

    Dobré odpoledne přeji Vám všem.
    Odpolední káva chutnala a tak jsem si početl celé povídání i hodnocení přítele Alanora.
    Včerejší zápas jsme rozjížděli trochu pomaleji a hned na začátku mohlo být špatně, protože jsme mohli dostat díky enormní motivaci Potočného gól. Naštěstí to byla jen tyč a bylo to dobře. Tento moment nás přeci jen vrátil nohama na zem a poté jsme začali přidávat pod "kotel".
    Co se týče známek jednotlivým hráčům, to jsou prostě odlišnosti, kdy to opravdu máme každý nějak nastavené a je to jen o jakési úpravě či nijak velké korekci známek.
    Já si například myslím, že třeba Traoré byl dle mého názoru za 5. U Masopusta to byla chyba i trenéra, který to vzal na sebe. Prostě Masopust tam asi neměl jít. Bylo to znát, že se vydal s brazilcema. Naopak u Simona bych šel možná i na 8. Kozáka elegantně vymazal, navíc musel čelit zblblému Malinskému a jednou do Simona docela hnusně zajel i Potočný.
    Přesto byl nejzákeřnější Kozák a tento hráč mě zklamal na celé čáře. Hlavně ten skoro červený faul na Tomáše Součka.
    Jarda Zmrhal byl zprava lepší než zleva a trochu se s Mínem Stochů míjeli i myšlenkou. Ale to se prostě stane.
    Ještě bych velmi vyzdvihl Honzu Bořila a dal mu taky 8. A samozřejmě i Pepa Hušbauerů by mohl být možná i za 7.
    Jinak asi bych nic neměnil. Mick se přidal k tomu lepšímu, Peter se snažil, ale myslím si, že tam měl jít spíše Alex a dřív. Je ofenzivnější a pomohl by Tomášovi víc.
    Ale nechci být po bitvě generálem, protože hráče nevidím na tréninku. No, vlastně Trpišovský je teď taky neměl přes týden pohromadě :-). Jak říkám, to známkování má každý nastaveno dle svého a tak to respektuji. I ta následná polemika je prostě doplněním názorových proudů a není potřeba se nějak "vytáčet".
    Jak jsem psal jinde, díky dalším zápasům se zase dáme do kupy a zápas s Libercem odčiníme již v úterý. Pevně tomu věřím. Prostor dostanou další hráči a pak s Duklou zase jiní tak, abychom na ten trojzápas měli připraveno co nejvíce alternativ. Budeme to potřebovat.
    Pokud mohu doplnit pár postřehů z ostatních zápasů tak tady jsou:
    V Karviné bylo vidět, že Baník překopáváním systému odešel "do kytek" a stojí ho to body.
    V MB zase přijímám s úsměvem, že paže sparťanů jsou jinde, než paže hráčů zbytku ligy.
    V Plzni asi klasika. Přiznám se, že jsem čekal hladší výhru plzeňáků. A taky jsem pozoroval našeho Júsufa. Ale je ještě brzo na to ho hodnotit, i když na noze to asi má.
    Ostatní zápasy jsem moc nehodnotil. Jen ten Zlín se nějak pohoršil.
    S úctou k Vám všem a díky za plný dům. To je to, co kluci potřebují...... :-)).
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      tomblesk     před 6 lety 01.04.2019 15:18 |  
      0 3

      Jak vidno, Sokrates měl opět dobrou kávičku a z ní i trefné vyjádření. Z debaty tady mám trochu rozpaky. Už po několikáté se nebere v potaz výkon soupeře. Zejména, když je takový, že nám vůbec nesedí. Škodu za obdržený gól neviním, prostě dělal buka za nímž se skrýval chytře Breite. Můj dojem je, že na něj Kolář nezařval asi taky za buka neviděl … To jsou holt ty rozhodující momenty. Rozhodčí - prý nováček - hrubku pravda nevyrobil. Jinak předpoklady asi dobré … u mně pohyb, klidná komunikace s hráči. I když já bych na místě za některé zákroky soupeře fackoval. Sestava na pohár bude asi zase jiná, snad si někteří odpočinou /Stoch, obránci atd./. Hodnoty známek opět nekomentuji, kokám spíše na relace mezi hráči, než na pětkaře, dvojkaře a tak - to bývá ošidné, jako ve škole - víme všichni, co jsme nějakou školičkou prošli !!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 01.04.2019 15:47 |  
        9 0

        hrubku vyrobil minimálně v tom, že měl jít jasně ven Kozák... do teď kroutím hlavou, jak tohle prase mohlo dohrát...

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Papol     před 6 lety 01.04.2019 18:18 |  
          0 1

          To jo, já jsem se zase divil, že se nešel kouknout na video a rozhodl na základě doporučení videorozhodčího. Branka správně uznaná, ale tento moment jsem nepochopil. Nevím, jak to má VAR nastavený.

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            Pepino44     před 6 lety 01.04.2019 19:34 |  
            0 1

            Nebylo náhodou ve zprávách jak sudí čumí na nějakou obrazovku, zatím co mluvili o golu reportéři? Přiznávám, že na hřišti jsem si toho také nevšiml.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          bongor     před 6 lety 02.04.2019 07:39 |  
          2 1

          Teď jsi nasral naše prase!

  9. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    daadyy     před 6 lety 01.04.2019 15:12 |  
    3 4

    Z mého pohledu zbytečně vysoké známky. Určitě bych dnes ubral mým oblíbencům Součkovi a Coufalovi. Jinak souhlas.

  10. *

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 01.04.2019 15:39 |  
    9 0

    nejlepší hráči zápasu Bořil, Deli, Souček, a střídající Hušbauer…

    u Miňo Stocha ve výčtu chybí ta velká šance v první půli, a těch nádherných křižných diagonál na 40-50 metrů přesně na nohu, tam měl hned několik, což ostatně prakticky v každým zápase... opravdu radost pohledět, jak Miňo přes celý hřiště rozdává balony... potřeboval by mu tam zas padnout nějakej gól, aby se chytil střelecky... jeho góly bude ještě hodně potřebovat...

    tentokrát nebyla zvolena asi úplně optimálně základní sestava... do tohoto typu zápasu měl jít místo Traorého kreativnější Hušbauer… a i unavený křídla z repre Zmrhal, Masopust nebyl nejšťastnější krok, ti dva kluci byli naprosto vyčpělí, a místo nich měli hrát odpočatý a celých 14 dní se s týmem připravující Baluta (kterej hrál v posledních mačích velmi dobře) a buď Olayinka nebo van Buren… doufám, že všichni tři nastoupí v základu zítra proti Karviný…

    zítra musíme vyhrát v jakýkoli sestavě... kvalitativně jsou naši hráči někde jinde, a cokoli jinýho než výhra, by byla ostuda... jsem zvědav co tam to afektovaný rudý pako bude předvádět na střídačce :)

    • Re: *

      vršek     před 6 lety 01.04.2019 15:56 |  
      4 0

      Souhlasím. Jen bych k tomu Hušbauerovi doplnil - kreativnější a produktivnější.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    asanin     před 6 lety 01.04.2019 15:43 |  
    6 13

    Sice si zasloužím mnoho mínusů, ale za mě jednoznačně nejslabším hráčem zápasu Milan Škoda. S Libercem tam byl úplně zbytečný. Souboje nevyhrával, mnoho akcí u něj skončilo, zakončení bídné. V útoku se nepohybuje, proto místo kolmých přihrávek dopředu, do prostoru, balony jen nakopáváme. Několikrát byl navíc nachytán v offsidu, který hlavně ke konci našemu tlaku vůbec nepomohl. A přitom to byly offsidy, které Milan zavinil jen svou leností. Jestli se pro mě někomu ten zápas nepovedl, byl to právě Milan. Jaký to rozdíl oproti prádelně, která má sice obranu a zálohu o level níže než my, ale ty její dva kolohnáti vepředu pravidelně střílí gól za gólem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      ColinSKS     před 6 lety 01.04.2019 15:57 |  
      3 7

      ško'ďák odvedl pro slávii moc. ale pravdou je, že se mu teď nedaří jak bychom si asi přáli. problém ale je, že nemáme jiného zdravého hrotového útočníka (krom MvB) , takže Milan tam chodí by default. Mickovi se nedaří, když hraje od začátku, takže ta volba základu pro JiT je celkem jasná. Spíše mi vadila skladba zálohy základní sestavy, tam prostě Pepa měl být.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Gillan     před 6 lety 01.04.2019 16:15 |  
        2 11

        Spíš Slavia pro něj.Za to, co tu odvádí je neskutečně přeplacenej.Kdyby byl takovej borec, je už dávno venku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          ColinSKS     před 6 lety 01.04.2019 16:38 |  
          2 7

          já nehodnotím kdo kolik bere - to je každého věc kolik si vyjedná - můj šef mi taky řiká že mám vysoký plat a dost mne s tím sejří - deal je věc dvou stran. Souhlasím ale z velké míry s tím, že SKS z něj udělala hráče který měl cca 2 roky zpátky jít ven a vydělat si. Někdo to zazdil. Teď už je to trochu pozdě, pořád nejsme klub který bude mít jako strategii mít hráče v kádru 10 let. Nadávat mu ale nebudu, snaží se ale prostě je za zenitem, to je myslím každému celkem jasné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Boss82     před 6 lety 01.04.2019 16:05 |  
      10 5

      Kdyby Coufal proměnil tu tutovku, kterou mu Škoda připravil, tak bys mluvil úplně jinak.

      Jinak kolohnát Chorý má na kontě letos 5 gólů, což je o 2 méně než Milan. Takže to s tou jeho produktivitou není zase tak slavné. Beauguel je na tom lépe, ale otázka je, jestli mu forma vydrží tak dlouho, jako si ji dlouhodobě udržuje Milan.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Gillan     před 6 lety 01.04.2019 16:21 |  
        0 15

        Ale nemluvil by jinak.To bylo jediné, co se mu za zápas povedlo.Jinak nic.Je tam vepredu úplně k ničemu.Kdyby aspoň bojoval, presoval, jezdil po zadku, ale ani to tam nemá v repertoáru.Modlím se, aby už zmizel a hrál na jeho postu střelec a bojovník.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Boss82     před 6 lety 01.04.2019 16:50 |  
          8 5

          Bavit se s tebou na téma M. Škoda je ztráta času, protože máš v jeho případě klapky na očích a ani špetku soudnosti.

          • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

            ColinSKS     před 6 lety 01.04.2019 17:29 |  
            3 11

            ale Milan je vážně celkem marnej v posledních zápasech. nebo není?

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              Qope     před 6 lety 01.04.2019 17:41 |  
              3 1

              podle toho co pokladas za marnost - pokud ciste beres jeho přínos v golech nebo i v jiných aspektech hry ...

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              kjandourek (admin)     před 6 lety 01.04.2019 20:48 |  
              11 0

              Záleží na tom, co bereš jako poslední zápasy: Proti Teplicím na něj byla penalta, v Genku dva góly dal jeden připravil (dokonce i Gillan pro něj žádal desítku v hodnocení!)... Proti Slovácku měl zásadní podíl na dvou brankách (předfinální přihrávka), proti Ostravě gól... TOP zápas měl v Genku, od té doby šel trochu dolů, ale zase tak úplně marný není... potřeboval by trochu oddech... Štvalo mě, že ho bral s sebou JŠ do repre... ten týden tréninku pod naším trenérským štábem by mu dal víc, než handrkování do Anglie kvůli pár minutám...

            • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

              Boss82     před 6 lety 01.04.2019 21:55 |  
              6 2

              Jaro má zatím velmi slušné. Některé zápasy byl skvělý (Teplice, Genk, Slovácko), některé průměrný (Sevilla, Liberec), ale často je to také o tom, jaký servis mu udělají spoluhráči. Třeba proti Liberci mu toho moc nepřipravili. Marnej určitě nebyl v žádném zápase. Poslední 3 týdny je trochu v útlumu, ale to se může velmi rychle otočit. Až sestřelí Chelsea, popovídáme si na téma Škoda znovu, jo:-)?

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Martin 58     před 6 lety 01.04.2019 17:42 |  
      0 1

      Kteří kolohnáti? Ano, Tetteh, který vstřelil o jeden gól méně než náš Stoch, který má stejnou bilanci s Kangou, který není kolohnát. Následuje Stanciu se 4 góly....no a mezi nimi celá řada našich: Souček, Škoda, Hušbauer, Masopust, Olayinka a Zmrhal..

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Martin 58     před 6 lety 01.04.2019 17:44 |  
        5 1

        Reaguju sám na sebe, teprve teď jsem si všimnul, že byla zmíněna "Prádelna" a ne ten bordel na Letné.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    p!erreCORE     před 6 lety 01.04.2019 15:44 |  
    6 3

    myslím, že tenhle zápas "jde za trenérem"

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Mimoň     před 6 lety 01.04.2019 15:50 |  
      3 1

      Před zápasem se mě tam nezdál úplně Zmrhy a taky fakt, že chyběl Olayinka a hlavně Baluta. Když jsem viděl Traorého v záloze, tak moc takových kreativcu tam v sobotu nebylo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        ColinSKS     před 6 lety 01.04.2019 16:00 |  
        8 3

        ignorování Baluty mi přijde až příliš do očí bijící. nevíme jak to JiT vidí, asi má důvody. Traoré je výborný pro hru proti týmům, co jsou na tom lépe technicky, proti týmů, typu Liberec by se Baluta hodil lépe. težko soudit, ale vedeme o 7 bodů. takže klid.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Hektor     před 6 lety 01.04.2019 19:34 |  
        2 1

        Tak snad ho postaví zítra. Ale asi na něj zapomněl i Alanor, když napsal, že kreativní nahrávku jako Pepa dá pouze Stoch. Připadá mi, že ho chceme nechat odejít, to by byla sakra škoda.

  13. Jsj

    Mimoň     před 6 lety 01.04.2019 15:47 |  
    5 2

    Traoré by byl třeba lepší, ale když není pohyb, tak s tím by si úplně neporadil ani Iniesta. Docela se těším na Jusufa. Je rychlej, náběhovej, mohl by lépe trhat obranu, Škoda rychlost už na to nemá,jako před cca 3 roky, kdy byl špičkový útočník v lize.

  14. Traore

    belmis (přítel SN)     před 6 lety 01.04.2019 16:07 |  
    5 2

    S čtyřkou vůbec nesouhlasím. Když měl míč, nebyl zbrklej a většinou volil správné řešení. V tomto zápase se mi líbil i víc než unavený Souček. To nemluvím o tom, jak byl silný v osobních soubojích. Trpišovský o něm řekl, že byl tím lepším z našich hráčů.

    • Re: Traore

      pehacko     před 6 lety 01.04.2019 18:31 |  
      2 1

      souhlas, soucek byl tentokrat hodne unavenej a rozehral se az po prichodu pepika

    • Re: Traore

      DF007     před 6 lety 01.04.2019 20:06 |  
      2 3

      Já naopak se 4 souhlasím. Nebyl v poli úplně výrazný, ale hlavně mu vyčítám tu nepromenenou šanci hlavou v prvním poločase.

      • Re: Traore

        belmis (přítel SN)     před 6 lety 01.04.2019 20:17 |  
        2 1

        Tu šanci určitě dát měl, ale nevýrazný nebyl.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Ferguss     před 6 lety 01.04.2019 17:48 |  
    1 6

    Lehké OT. V sobotu jsem bohužel nebyl, nicméně donesly se ke mně zvěsti o ne zrovna vhodném pořvávání na Nguyena ze strany našeho kotle. Ví někdo víc?

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Qope     před 6 lety 01.04.2019 17:54 |  
      2 5

      co vím tak to prý bylo od podavače míčů ... v dnešní době takové podle mě přes čáru (něco o tom, že by si rád od něj objednal jídlo M58 bo tak nějak ...) jako k pousmání to je to uznám ale zesměšnit se dá človek i mimo narážku na jeho původ ... navíc zrovna posmívat se cloveku co byl muž utkání a díky němu nemáme plný počet bodů ... nevím nevím jestli ho to víc nenažhavilo aby chytal líp ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 6 lety 01.04.2019 18:02 |  
        2 2

        Od podavače???? Uf, to je skoro moc!

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Qope     před 6 lety 01.04.2019 18:08 |  
          2 3

          četl jsem to na twitteru, možná to bylo ze severu nevim, ale i tak, Slavia Intellectuals ne? ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        butters     před 6 lety 01.04.2019 18:37 |  
        4 0

        M58 jsou krevety s hranolkama. Já je mám radši s rýží.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.04.2019 18:53 |  
          2 0

          Já mám radši rýži bez krevet, ale s kuřecím nebo vepřovým. I hovězí může bejt.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        Snivec     před 6 lety 01.04.2019 19:21 |  
        2 0

        ze nemame plny pocet bodu, za to si muzeme pouze sami, zadny Nguyen. Proste tomu vcera chybela kvalita ve finalni a predfinalni fazi a sestava nebyla uplne idealni.

        • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

          Qope     před 6 lety 02.04.2019 09:43 |  
          0 0

          ok díky za upřesnění ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      SirCohen     před 6 lety 02.04.2019 08:46 |  
      4 0

      A taky na něj lidi pokřikovali "díro, díro!", úplná hamba!

  16. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Lunaris     před 6 lety 01.04.2019 18:23 |  
    5 8

    U Koláře by bylo dobré zmínit, že mu nevyšel odkop před vyrovnávací brankou. Tam kdyby ten míč pořádně trefil, tak k tomu rohu vůbec nemuselo dojít. Odkopů má za zápas hodně, tak mu nějaké nevyjdou, ale asi by stálo za nějakou analýzu, kolika inkasovaným gólům Slavie předcházel chybný Kolářův odkop. Podle mě by jich bylo celkem dost, když do toho počítám i Evropskou ligu. Hraje hodně nohama a stopeři mu to pokaždé neulehčují, ale tyhle góly zamrzí. Pořád jsem ten zápas nějak nevydejchal, snad zítra pohár potěší, čekám oslavné choreo na bývalého fanouška Slavie a velkého sparťanského srdcaře.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    DF007     před 6 lety 01.04.2019 20:11 |  
    5 0

    Mně se ta sestava od začátku úplně nelíbila. Očekával jsem, že budd postavená na hráčích, kteří nebyli s repre a měli tak dost času se připravovat. Od začátku ovšem v základu byli pouze Bořil s Traorem.
    Asi v sestavě mussl být Kolář, Souček, Traore a Škoda. Zbytek mohl být jinak z neunavených hráčů.
    Ale vim, po bitvě je každý generál.

  18. Výkon

    Crispo     před 6 lety 01.04.2019 22:11 |  
    0 6

    Trenér Trpišovský asi zjistil, že když nasadí nejlépe bránící křídlo v lize, které se na jaře nepotkalo s formou a k tomu pár unavených hráčů, tak doma proti nažhavenému soupeři, který od 15. minuty zdržoval a napadal už na našem vápně, jen tak nevyhrajeme, přesto si naši borci včetně trenérů po zápase potlesk zasloužili, protože dřeli a dělali co mohli, aby ty polehávající kopyta porazili. Remíza tolik nebolí, když vidíte, že to nikdo z našich neodflákl, že soupeř musel vynaložit hodně síly, a před velmi dobrou návštěvou se ztrapňovat fňukáním a padáním po každém druhém kontaktu.
    Sestava asi nebyla dobře trefená, ale kdyby trénoval kdokoli z nás, bůhví kde by naše Slavia byla.
    Těším se zítra na Karvinou, (nejen) díky jejich trenérovi to aspoň bude mít náboj. SKS FOREVER

  19. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    Slawek     před 6 lety 01.04.2019 23:00 |  
    0 5

    Jen pár poznámek: Liberec nám nedal ani metr prostoru, nicméně jsme už na začátku měli tři gólové šance (Traoré, Deli, Zmrhal). Kúdelův výkon byl dejme tomu dobrý, ale to znamená za tři a s tím souhlas. O vyrovnávacím gólu se Alanor vyjadřuje, že byl správně uznán i když to spíš na ofsajd přece jen vypadalo. Ani opak nebyl řádně prokázán. Podle mě to viděl dobře ten asistent.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Obr     před 6 lety 01.04.2019 23:42 |  
      1 2

      Ja mel zato, ze kdyz hlavni nejdriv neuzna gol kvuli ofsajdu a pak jde na video, musi video na stoprocent prokazat, ze ofsajd nebyl, aby pak gol uznal. Ten gol Liberce podle me nemel platit, protoze se to proste prokazat neda. Souhlasim s Tebou, ze tohle mohl spravne videt jenom asistent, protoze ze zaberu to evidentni neni a ten to posoudil jako ofsajd.

    • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

      Lunaris     před 6 lety 02.04.2019 10:32 |  
      5 0

      Zase buďme soudní, oba hráči byli prakticky na stejné úrovni, tohle ofsajd nebyl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

        sicilianbrno     před 6 lety 02.04.2019 12:37 |  
        0 0

        +1

  20. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    rak (přítel SN)     před 6 lety 01.04.2019 23:36 |  
    3 0

    S hodnocením nemám nějaký větším problém. Teď jsem zvědav na zítřejší sestavu. Zcela jistě by měli hrát méně vytížení hráči. Kdy jindy? Musejí to dát také. Teď na jaře už lehčích soupeřů moc nebude.
    Nastoupí jeden z náhradních brankářů? Dále asi Zelený, Kúdela, Ngadeu, Frydrych, Král, Hušbauer, Baluta, Olayinka,
    Ševčík (je už schopen hrát?), Buren. Na lavičce připraven Stoch a další.
    Proti Dukle pak nasadit Součka, protože s Chelsea musí stát.

    Franze bych vcelku nechal na pokoji. Je to trochu magor, ale zase nám nic tak špatného neudělal, když tady byl. Ten jeho nástup byl příšerný (tedy na té tiskovce). Ale to byla spíše Řebíčkovina. Je tedy fakt, že to nemusel brát.
    Doufám tedy, že nevyhecuje Karvinou příliš. Nepostoupit by fakt byla ostuda, ale už jsme takhle předloni vypadli doma se Zlínem.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo

    dauby     před 6 lety 04.04.2019 14:03 |  
    0 2

    Zápas skončil zaslouženou remizou. Šancí jsme měli víc, ale při troše smůly jsme mohli i prohrát. Liberec se mi velice líbil, hrál dobře a hlavně se snažil hrát fotbal, narozdíl třeba od Bohemky a podobných nekopů, kteří jen zalezou před vápno, zakopávají míče a zdržují. Rozhodně si ovšem nemyslím, že se nám zápas hrubě nepovedl, jak tu někdo psal. Nepodali jsme skvělý výkon, ale byl to výkon solidní a chyběl i kus štěstí, které nám naopak jindy přeje a teď se od nás trochu odklonilo. A i když se mi výsledek moc nelíbí, tak fotbal to byl pěkný.