Dosavadní trenér juniorky Pavel Řehák se přesunul trvale k A-týmu, i když i nadále bude propojovat první mužstvo a juniorku. Novým hlavním trenérem se stal dosavadní asistent Martin Hyský, Asistentem zůstává Ivo Knoflíček, druhým asistentem je pak nově David Střihavka, který přišel od U19. Juniorka má i nového trenéra gólmanů Kamila Čontofalského.
Juniorka se bude připravovat v domácích podmínkách na Xaverově, čeká ji i šestidenní soustředění v Nymburce od 7. do 12. ledna, během kterého odehraje jedno přípravné utkání.
Do přípravy s juniorkou jde 26 hráčů, mimo jiné i hráči, kterým skončila po podzimu hostování, a je předpoklad, že na jaře půjdou opět hostovat.
Kádr pro přípravu:
Brankáři: Luka Radotić, Denis Radimský, Martin Otáhal
Obránci: Martin Bejbl, Libor Drozda, Vojtěch Krupička, Martin Mach, Václav Pardubský, Vojtěch Mareš, Jiří Janoušek, Dominik Škarda
Záložníci: Adam Petrák, Michael Hönig, Farid Nabiyev, Jan Havránek, David Macháček, Tadeáš Michovský, Vojtěch Šilhan, Jan Fukala, Michal Vaněk, David Beňo, Marcel Čermák, Andrei Sintean, Kristijan Trapanovski, Marko Alvir
Útočníci: Michael Azilinon
Plán přípravných utkání:
9. 1. SK Polaban Nymburk – SK Slavia Praha, 17:00
18. 1. SK Slavia Praha – 1. FC Norimberk, 13:30, UMT Xaverov
19. 1. FK Slavoj Vyšehrad –SK Slavia Praha, 11:00, UMT Vyšehrad
22. 1. SK Slavia Praha – Zápy, 19:00, UMT Xaverov
26. 1. SK Slavia Praha – FK Viktoria Žižkov, 13:30, UMT Xaverov
29. 1. SK Slavia Praha – SK Český Brod, 19:00, UMT Xaverov
3. 2. SK Slavia Praha – Zaglebie Lubin B, 14:00, UMT Xaverov
9. 2. FK Dobrovice – SK Slavia Praha, 15:00
Komentáře (74)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
JS (přítel SN) před 6 lety 05.01.2019 19:52 |Seznam útoku vypadá v juniorce ještě hůř, než v áčku. Kde jsou Mitrano, Bjeloš a další?
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Stoormzender před 6 lety 05.01.2019 21:25 |Tak že by byl v áčku takhle krátkej, to snad ne, ne? :))
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
sks9 před 6 lety 06.01.2019 13:32 |Trenuje v Taborsku.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Chlupp (přítel SN) před 6 lety 05.01.2019 20:33 |Vsadím se, že půjde juniorka pod Hyským pěkně nahoru...
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Jachym před 6 lety 05.01.2019 20:46 |Horší než pod Řehákem to snad ani být nemůže, i když máme v kádru jen jednoho "snajpra"... Ale hlavně, že už končí tato zbytečná juniorská soutěž, která byla naprostým krokem vedle, ničemu neprospěla a byla pouze ztrátou drahocenného času.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
před 6 lety 06.01.2019 09:58 |řeháka mám rád, ale nemyslím si podobně, že je to dobrej trenér. je to zarytej klubista a je fajn, že je u mužstva. ale pro mladý je hyský mnohem lepsí volba. škoda že odešel mikolanda, ten to měl v hlavě tak srovnaný. ale protože je trpiš šéftrenér, tak nemám pochyby že s hyským naleznou správnou řeč
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
slaviator před 6 lety 06.01.2019 13:24 |Mikolanda šel že Žižkova kde ho platila Slavia ale u nás pořád zůstává, ne?
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
SKEP před 6 lety 06.01.2019 13:32 |Je dole, u Tábora...
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Hesmir (přítel SN) před 6 lety 11.01.2019 13:16 |A hned tam máme na zkoušce pár našich hráčů... Aby se nám mladí jen nepřesunuli ze Žižkova víc na jih :)
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Jachym před 6 lety 06.01.2019 17:54 |Pro mnohého slávistického fanouška je sice fajn, že si Řehák vždy odplivne na Letné před stadionem nebo v silvestrovském srandamači neváhá zlámat hnáty rudochům, ale rozhodující pro hodnocení práce jsou vždy výsledky. A ty byly v případě trenéra Řeháka takové jaké byly...
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
urs (přítel SN) před 6 lety 06.01.2019 09:37 |Vzhledem k tomu, že juniorka končí je to jen dobře. To nově vznikající béčko chce mít pod kontrolou a Hyský se mi zdá jako jediná správná volba! :)
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
před 6 lety 06.01.2019 09:52 |100% souhlas
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Borgetti před 6 lety 06.01.2019 14:00 |A je už nějaký projekt jak to bude vypadat s béčkama ve 3.lize? Mám docela obavu, jestli to nebyly jen řeči od svazu a skutek utek.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 06.01.2019 11:48 |Snad si povede lépe než s ročníkem 98.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
fanda17 před 6 lety 06.01.2019 19:25 |To nejhorší pro kluky z juniorky je sebestřednej a nafoukanej Hyský. Čas ukáže. Má tam svého oblíbence☹️kvůli, kterému před časem musel odejít. Král a další z “98” by mohli vyprávět o charakteru pana Hyského.
Vantruba
Mrakomor před 6 lety 05.01.2019 20:53 |Drazí kolegové, nevíte něco o Vantrubovi?
Re: Vantruba
Jachym před 6 lety 05.01.2019 20:57 |Někdo tady psal, snad s odkazem na zdroj z klubu, že se pro něj hledá hostování.
Re: Vantruba
Stoormzender před 6 lety 05.01.2019 21:27 |Ano, jak píše kolega, plán prý byl vzít ho do SKS na půl roku, aby věděl co a jak se od něho čeká a bude čekat a teď má jit na hostovačku do české bo slovenské první ligy.
Re: Vantruba
JS (přítel SN) před 6 lety 05.01.2019 23:18 |Je velká škoda, že v 18 chytal v klubu co vyhrál titul a měl jít do evr. pohárů jako jednička a u nás půl roku stagnuje v juniorce. Měli jsme ho tam nechat klidně dva roky chytat...
Re: Vantruba
před 6 lety 06.01.2019 08:25 |presne tohle jsem napsal nedávno, a dostal jsem asi 10 minusu
Re: Vantruba
před 6 lety 06.01.2019 15:32 |..a dnes 12! zlepšení
Re: Vantruba
před 6 lety 06.01.2019 16:58 |16!!
Re: Vantruba
před 6 lety 06.01.2019 20:08 |26!!
Re: Vantruba
Pepino44 před 6 lety 07.01.2019 11:04 |35 !!!
Doufám, že nedosáhneš 100 dříve než Milan.
Re: Vantruba
Merlinus (přítel SN) před 6 lety 07.01.2019 11:08 |Co vím, tak právě ke konci už jednička v Trnavě nebyl...
Re: Vantruba
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 07.01.2019 12:20 |Celkem v lize neodchytal 7 utkání, z 32 zápasů. Šest z toho bylo v ''mistrovské části'', kdy tři z šesti zápasů byl zraněn. Poslední dva zápasy v mistrovské části odchytal Vantruba.
Re: Vantruba
kjandourek (admin) před 6 lety 07.01.2019 12:26 |Pokud někde stagnuje, je to čistě jeho boj.... Nikde není psáno, že by do evropských pohárů šel jako jednička...
přišel v létě a podle toho, že se nedostal ani na lavičku, tak je jeho momentální forma evidentně horší než Koláře s Kovářem... tak co s ním? Půl roku nestagnuje v juniorce, ale má brankářský servis našeho áčka, teď se musí ukázat na hostování....
jenom tak mimochodem, předpokládal bych, že když je to gólman, který by měl dělat jedničku v evropských pohárech, tak by v naší juniorce měl zářit... Ovšem já si nepamatuji, že by naše juniorka dostávala nějak málo gólů... chápu že to nejde vždycky za brankářem, ale i tak bych čekal, že se minimálně jednou za podzim dozvíme, že "Vantruba juniorce vychytal vítězství", nebo alespoň plichtu, či tak něco...
Ale nic z toho se na podzim nestalo... Může to mít různé příčiny: nesedlo mu stěhování daleko od domova, nějaké osobní problémy (holka, či co já vím)... Ale prostě v téhle chvíli brankář, kterého jsme brali jako možnou budoucí jedničku nepřesvědčil trenéry o tom, že by byl pro nás platnější, než naši gólmani č. 1 a 2...
Myslíš, že kdyby ještě dva roky chytal za Trnavu, že by to bylo naše vítězství? Čím? Kdyby tam chytal jako pánbůh, tak bychom si mohli rvát vlasy, že ho tu ještě nemáme, kdyby tam chytal tak, jako v naší juniorce (tzn. průměr - asi nedělá kiksy, ale zase nějaká opora to není), tak bychom jeho přesun do naší juniorky jenom o dva roky odsunuli...
ten kluk se může někam posunout, ale nebude to hned, bude to pozvolna - přišel do cizí země daleko od maminky, osahal si Slavii, její tréninky a nároky na gólmana... a teď musí na hostování přesvědčit, že má na to, aby chytal v Čechách dospělý fotbal...
Re: Vantruba
slaviator před 6 lety 06.01.2019 13:22 |"bo" znamená "protože"
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
před 6 lety 06.01.2019 08:28 |tech utocniku tam hysky ma neurekom
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
carfi-sks (přítel SN) před 6 lety 06.01.2019 09:36 |Ten přípravný zápas odehraje Norimberk s áčkem, nebo juniorkou ?
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
před 6 lety 06.01.2019 10:12 |podle mne s holkama
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
jiras_ před 6 lety 06.01.2019 11:43 |Má smysl ještě držet Alvira? Za 3 měsíce je mu 25 let, na "A" to nevypadá, akorát zabírá flek.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
slaviator před 6 lety 06.01.2019 13:20 |Contofalsky, Střihavka, Hyský... Jo, jsem za ně rád. Ale škoda že u nás není i Fořt a Vaniak
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
před 6 lety 06.01.2019 15:31 |ja tedy pivo vodku becherovku davat za vzor mladym nedoporucuji. vaniak se rozhodl sam.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Yester před 6 lety 06.01.2019 15:19 |Tak Musa asi hostovacka 1,5 roku bez opce v Liberci. Jeste by to chtelo nekam Rondice.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 06.01.2019 15:31 |Dle mého se nabízí Dukla, kde by mohl dostat odpovídající prostor.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Kábě před 6 lety 06.01.2019 15:34 |Zvlášť pokud z Dukly skutečně odejde Djuranović.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Alanor (admin) před 6 lety 06.01.2019 16:00 |Rondič má jít do Táborska za trenérem Mikolandou. Na ligu by to asi ještě nebylo, Musa je dál.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Gillan před 6 lety 06.01.2019 17:01 |14 záložníků a jeden útočník:)
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
před 6 lety 06.01.2019 20:07 |predpokladam ze se admin clanku prepsal.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Ravik před 6 lety 06.01.2019 19:41 |Jak tady, někteří psali, tak Martin Hyský, je prý arogantní a sebestředný. Znám ho jen jako tv experta a tam mi přišel vždy velmi pečlivý a připravený. Projev má možná trochu dráždivější.
Každopádně ti co tady píšou klevety tak ať jsou konkrétní či raději mlčí. Jediné co kdysi proběhlo byla výměna se Spartou Turyna x Kuchta. No řekl bych, že kariéra obou dává za pravdu spíše Hyskému.
Každopádně trenér juniorky a příští rok Béčka je natolik důležitý post, že věřím Nezmarovi, že vše dobře promyslel a zvážil ze všech stran.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
před 6 lety 06.01.2019 20:13 |hysky je o 50 parniku lepsi nez pavel rehak, ktery je moje srdocvka, ale na trenovani nema vlohy. predpokladam ze nezmic tohle videl a proto ta zmena.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Dobi před 6 lety 07.01.2019 02:19 |Pavlovi Řehákovi, jak jsem jej poznal, přeji vše jen a jen dobré a nejlepší. Nedovedu posoudit, jaký je trenér... Ale slávista je to na 200% a snad se najde někde flíček, aby ten supersrdcař mohl i nadále působit v milovaném klubu. Komentování Hyského v TV nemohu posoudit. Poté, co si ČT, námi všemi nekřesťansky placená, nechala ukrást fotbal placenou O2, dívám se jen minimálně a o derby Varnsdorf - Prostějov apod. zájem nemám... Martinu Hyskému, jako fotbalistovi-poctivkovi také přeji jen a jen dobré!!!
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
před 6 lety 07.01.2019 08:15 |o tom, zda je dobre nebo spatne, ze se produkt zvany fotbal plati, tak jako jinde v evrope, bychom mohli vest diskusi. obetovat treba 60 korun za zapas na ktery se chci podivat a kouppit si na 1 den o2tv, nebo zaregistrovat se na tipaci si myslim neni obtizne ani nakladne. Rehak se soucasti Acka a tam patri, protoze to je hecir a ikona. tam je jeho flek a vedeni rozhodlo dobre.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Vici před 6 lety 08.01.2019 08:33 |Ano když nepočítáš. O2 Sport Pack na měsíc za 199 kč. To je nabídka skoro zadarmo.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
před 6 lety 07.01.2019 08:30 |jo a zapomnel jsem reagovat na tu CT - ano je to podnik ktery vsichni povinne platime ale soucasne jednostranne politicky orientovany. to mi vadi nejvic, ne ze ztratili ligu. ale politiku sem tahat nebudu, takze tim bych to uzavrel.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Dr. Fe1 před 6 lety 07.01.2019 00:42 |Já jen doufám, že je Hyský lepší trenér, než TV komentátor. Pokud bude k hráčům mluvit stejně jako k divákům v TV, tak mu na tréninku usnou.
Pro mě je to dobrá zpráva z toho hlediska, že v TV doufám už nebude. Pro mě to byl bezkonkurenčně nejméně oblíbený TV komentátor. Jaký je trenér nedokážu posoudit, tak doufám že snad dobrý.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
před 6 lety 07.01.2019 08:12 |Hysky je naopak jeden z nejlepsich v TV (nebo byl). vzdy k veci a bez blabolu.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Jachym před 6 lety 07.01.2019 12:31 |No, mně to vždycky naopak připadá jako mlácení prázdné slámy a unylostí projevu mi Hyský připomíná Táborského. V tom s doktorem Havranem souhlasím. Na druhé straně oceňuji, že Hyský je na komentování připraven co se týče studia soupeřů a statistik na rozdíl od "anticipačního" blábolila Karocha, který jen vaří z vody. Kde ale nic není, ani čert nebere...:-) Proti Karochovi je Hyský syntézou toho nejlepšího z legendárních Karola Poláka a Víta Holubce.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Dr. Fe1 před 6 lety 07.01.2019 15:13 |Havrane ! Ta jeho unylost přebijí všechno, nedá se to vůbec poslouchat. Ten člověk měl dělat uspávače hadů a ne komentátora. Mě je tedy Karoch mnohem milejší. Ale je to samozřejmě subjektivní záležitost vnímání každého havrana
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Yh před 6 lety 07.01.2019 18:06 |Chápu, že je to subjektivní záležitost vnímání každého havrana, ale já tady souhlasím se Slavou a Hyského mám z ČT komentátorů nejradši, rozhodně mnohem radši než Karocha.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Dr. Fe1 před 6 lety 08.01.2019 16:18 |V pořádku. Já mám radši toho Karocha. Hyského mluvený projev něják nemůžu snést.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Yh před 6 lety 08.01.2019 18:50 |A já zase Karochův. :D
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
donford před 6 lety 08.01.2019 21:52 |Jen jen potřeba si uvědomit, že Hyský je spolukomentátor, že není profesionální komentátor z TV. Takže emoce, výkřiky a pod., mu zase tolik nepřísluší. Což je jen dobře, protože někteří z TV to lacině a strojeně přehánějí, řvou jako pominutí, i když se tolik na hřišti neděje. Raději mám vyrovnaným hlasem řečené pádné připomínky, než řev jako z jihoamerických klání.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Dr. Fe1 před 6 lety 09.01.2019 00:29 |Já nevyžaduji nějáké přehnané řvaní - naopak, dodnes s hrůzou vzpomínám na řvaní komentátorů TV Hovna Poulíčka, Kriplbacha a podobné kreatury a jejich umělé nadšení a řvaní při každém náznaku šance (i když to byl spíš hokej, než fotbal). Ale ten Hyský mi bůhví proč vůbec nesedí. Opravdu trpím, když ho poslouchám. Karocha mám naopak celkem v oblibě. Ale tak to moje subjektivní vnímání.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Karel13 před 6 lety 09.01.2019 12:32 |První 2 věty palec dolů, poslední věta palec nahoru, až na to, že Hyský není komentátor, ale tzv. expert. Jinak si ale dokonale protiřečíš...
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Jachym před 6 lety 09.01.2019 12:46 |To si nemyslím. Hyský únavně popisuje triviální věci, které každý fanoušek vidí, a tváří se u toho hodně vážně, ale v každém zápase současně vychrlí statistiky o hráčích nebo týmech. Karoch sice působí živěji, ale naprosto vaří z vody, což zakrývá rádoby učenými slovy typu anticipovat. Zatímco Hyský působí jen unyle, Karoch až vyloženě hloupě.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Karel13 před 6 lety 09.01.2019 17:05 |Pokud si nemyslíš, že si protiřečíš, tak tedy Polák a Holubec unyle mlátili prázdnou slámu. Jinak jsem taky ještě neviděl nikoho něco unyle chrlit ...
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Jachym před 6 lety 09.01.2019 17:16 |Mluvil jsem o Hyském, že v porovnání s Karochem se jedná o "mistra světa". Chrlení není možná správné slovo, protože on ta fakta "chrlí" o hráčích postupně, pomalu. Ale to už podle mě moc slovíčkaříme.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
donford před 6 lety 07.01.2019 21:02 |U Hyského jako komentátora oceňuji, že dovede doříct i celou dlouhou větu rozvitou. Např. začne větu, pak do ní případně vloží vsuvku a nakonec jí v druhé polovině věty dokončí, aniž by ztratil logiku či myšlenku. To píšu bez ironie. A to vše klidným vyrovnaným hlasem, velmi prost emocí. Jeho další plus vidím, a to už bylo zdůrazněno, že přijde bezvadně připraven, no a to třetí, že je slávista, tuším, že i mistr ligy pod Ciprem.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Dr. Fe1 před 6 lety 09.01.2019 00:31 |Na mě je to až moc "suché". připomíná mi to komentátora Svobodu ? nebo jak se jmenoval z TV Nova. To bylo také na usnutí ho chvíli poslouchat. pro mě je to tak monotónní, že ve výsledku většinou ani nevěnuji pozornost tomu co říká. Jako nezajímavý šum.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
dalislavista před 6 lety 12.01.2019 17:39 |Furt lepší, než "emotivní" přechytralý rádseposlouchám Bosák
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
eye před 6 lety 08.01.2019 02:47 |Hyský byl velmi solidní komentátor. Zjevně inteligentní, s dobrými vyjadřovacími schopnostmi (není to jednoduché, tam nemůžete plácat "vlastně", "eeehm", "eee", "určitě"), neříkal banality. Netuším, jestli mu něco osobnostně chybí jako trenérovi, nemám informace.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Hernacek70 před 6 lety 07.01.2019 14:10 |Co mám informace, tak jak trenér je velmi náročný, vše na 100%, dobře připravené tréninky a od hráčů, vždy max. nasazení a výkon. Jinak je prý zle :-). Tak to je asi dobře ....
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
Ernie před 6 lety 07.01.2019 14:45 |Neví někdo, jak to vypadá s mladíky, kteří nejsou nahoře v seznamu uvedení? Konkrétně třeba Bjeloš, Mitrano, Vejvar, Rondič..?
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
honzah (přítel SN) před 6 lety 07.01.2019 19:03 |Vejvar a Rondič jsou na testech v Táborsku, je to už v aktualitách.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
brugy před 6 lety 07.01.2019 18:46 |Netusim jaky je Martin Hysky trener, ale predpoklady ma dobre, cilevedomy a inteligentni clovek - s kamaradem chodil na gymnazium (zadna flakarna pro sportovce), slavista, clen mistrovskeho tymu (28 zapasu v 95/96). Dovedu si predstavit, ze bude na mlade kluky hodne narocny (sam spise pracant nez talent od boha) a to je potreba.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
padre před 6 lety 07.01.2019 22:52 |Presne, velmi inteligentni clovek, s prehledem, zkusenosti na rozdavani - nejen ceska liga, ale i Svedsko, Rusko, Nemecko. Kdo z vas to ma?!?
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
brugy před 6 lety 08.01.2019 00:41 |Presne. Neverim uplne ve vrcholove trenery co nikdy fotbal nehrali, ale zaroven si nemyslim cim lepsi hrac tim lepsi trener.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
padre před 6 lety 08.01.2019 13:53 |Asi tak: Osobnostni a osobni predpoklady pro uspech v roli trenera jsou jine nez pro hrace, ovsem hracske zkusenosti z vrcholoveho fotbalu se trenerovi hodi vzdy. Martin predpoklady ma.
Re: Juniorka zahájila přípravu s novým hlavním trenérem
dalislavista před 6 lety 12.01.2019 17:35 |V jednu dobu jsem zaznamenal názory, že kvůli Hyskému mělo prý odejít několik dorostenců, nevíte někdo, co je na tom pravdy?
Řehák
deny91 před 6 lety 09.01.2019 10:58 |Nevíte někdo, co přesně má dělat u Áčka? Docela by mě zajímalo, co tam bude mít za funkci.
Re: Řehák
smely (přítel SN) před 6 lety 09.01.2019 11:02 |Rehak je u Acka asistent trenera uz od prichodu JiT....do ted jeste k tomu delal U21....
Re: Řehák
deny91 před 6 lety 09.01.2019 11:22 |Vlastně ano, na to jsem zapomněl. V tom případě jen dobř, že se bude juniorce věnovat někdo naplno. Vzhledem k plánovaným B týmům je to nakonec nutnost udělat aspoň trochu předem.