Podle Seznam Zpráv nás stal 50 mega. To je za 7 zápasu ve kterých vstřelil 2 góly fakt šílená bilance. Škoda, že jo neprověřila firma Jakuba Dobiáše :-)
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Já se pořád zdráhám Ginovi vysmívat nebo ho zatracovat, když u nás neuspěl. Prostě v něm něco je :) ale asi ne pro vrcholový fotbal.
Tak ať se mu daří.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
GVK je dite. Potreboval pevnou ruku a dohled trenera, ktery na nej dupne a nenecha ho lemplovat. Idealne v malem klubu, kde na to maji cas. Hrat na hrotu ve Zline, tak mohl udelat hodne prace. U nas potrebujeme fotbalisty, kteri to maji srovnane, nikdo za nimi nemusi stat.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Jeho jedinou kvalifikací pro přestup do Slavie bylo to, že dal dva góly Spartě v přípravě. Uhrin si tak chtěl naklonit fanoušky, ale nakonec zjistil, že neumí obejít protihráče. Nicméně sluší se poděkovat za ty góly, které u nás vstřelil. Hlavně ten pohárový.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Uhrin? Nevim, jestli si to pozadi prestupu pamatuji uplne presne, ale mam za to, ze GvK byl jediny z privedenych hracu, ktereho si Uhrin nevytipoval..
Spise mi prislo, ze to bylo na prani JT.
Ale spatna zkusenost je taky zkusenost a je videt, ze jsme se z toho poucili..
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Já zase mám nějak zafixováno, že Kessel byl jeden z důvodů "odejití" Jinocha (byly tam přeci ty malé domů prostřednictvím agentury rodinných příslušníků) a tenhle úlet, kdy každý po druhém zápase viděl, že Kessel umí jen běhat, ale ne hrát, byla podle mě poslední kapka k jeho odejití (protože Jinoch to musel taky poznat, že). Ale mohu se mýlit.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Naše vedení oznamuje nákupy hráčů a sumy za kolik je koupilo. Proč se nepíše za jakou částku se GvK prodal. Jaká mohla být jeho prodejní cena. Jestli se to už uvádělo a já to přehlídnul,tak se omlouvám.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Já si teda myslím, že nula... Kolik by za něj asi dal mančaft, který mu věří na tolik, že s ním podepisuje smlouvu na celý rok. A to myslím, že můžeme být rádi, pokud jim na jeho plat nepřispíváme. Už to, že se zbavíme břemene jeho roční mzdy (minimálně 6 Mega) není k zahození.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Určitě je lepší pro něj i pro Slavii, že se našel klub, který ho angažoval. Aby trénoval s juniorkou a ani nehrál zápasy nemělo cenu a ještě za to platit 600tis. měsíčně :-(. Jak bylo v jednom starém výborném filmu "opravdu prima kšetf za 5 centů" :-)
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Třeba se mu konečně podaří restart kariéry...nikde jsem nenarazil na přestupovou částku, neví někdo?jinak mne v článku zarazila ta zmínka, že jsme za něj zaplatili o 15 mil Kč více...
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
To nám pořád budou vyčítat jeden nepodařený přestup na 15 jiných vydařených? To se nikdo v lize na přestupech nesekl? Podívejte se laskavě na Spartu, tam se v hovnech hrabe doteď. Ať si laskavě vzpomenou, že ve Slavii před třemi roky začala slavistická sametová revoluce, přišli noví lidé, začalo se úplně od píky. Nabírali se hráči i zkušenosti. Dnes jak říká finanční ředitel, máme kasu plnou, je plný dům, hrajeme o LM. Až novinářští blbečkové za další 2 roky nic nového špatného na Slavii nenajdou, zase vytáhnou Kessela.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
JaT kolikrát hodí na net věci, se kterými by bylo dobrý počkat. Teď by mi ale nevadilo, když už vyhodil tohohle kostlivce z almary, aby kápl božskou a osvětlil okolnosti tohoto nákupu. Tedy, čí to byl nápad, a jestli to nebyla náhodou Jardova úlitba nám, fandům...
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Bože, co je na tom zachovat se jako chlap a říct : Tohle jsem podělal já nebo říct, já jsem tomu nezabránil. Nic víc po Jardovi nechci. Chybovati je lidské a nic lidského mi není cizí...
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Vždyť už to jednou řekl, že měl dát na Uhrina a jít Švédskou cestou... Co víc bys ještě chtěl? On jestli se má někomu zpovídat tak majiteli který to platil, ale určitě ne fanouškům ( v tomhle případě) . Zvláště když ho tu většina vyvolávala ( van kessela)... Což se radši radovat z povedených posil? Kterých je mimochodem násobně více!!!!
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Slovenská média mu občas vlepí přezdívku „trenčiansky generál“. Když AS vypadl před rokem ve Slovnaft Cupu v Medzevě, který hraje čtvrtou ligu, označil to Róbert Rybníček za morální výbuch. Ve čtvrtek ve 3. předkole Evropské ligy ovšem přišel úplně jiný výsledek.
Nazval byste to překvapením, nebo je to odraz budování klubu?
„Jasně si musíme přiznat, že jde o obrovské překvapení. Ale v našem výkonu se taky projevila práce, která takhle neskutečný výsledek umožnila. Ale stejně dobře víme, že jak rychle vyletíte, tak rychle můžete i spadnout, poslední dva roky jsme stagnovali. Proto jsme obezřetní.“
Před sezonou jste přivedli nového trenéra, Nizozemce Ricarda Monize. Nejstarším hráčem kádru je 25letý James Lawrence…
„Byli jsme spokojení s prací Vladimíra Cifraniče, ale něco tomu chybělo. A všichni víme, jak se fotbal vyvíjí, jde do rychlosti a dynamiky, hlavním cílem je dokázat pracovat ve sprintu co nejdéle v jednotlivých zápasech. Pak teprve můžeme řešit, jestli vadí, že hráčům je devatenáct let. Odpovídám: Nevadí. Možná mi to nenáleží, ale stojím si za tím, co jsem už několikrát řekl.“
A to je?
„Že jsme v tomhle už předběhli český fotbal. Máte množství talentů od 19 do 23 let, ale ti nedostávají šance, kluby je stále označují za nezkušené. Přitom s jejich výkonností to nemá vůbec nic společného.
Je to jen o tom, jestli na to hráč má, nebo ne. Jestli je v něm potenciál. Do budoucna pak takové myšlení může pomoci klubům a reprezentaci.“
Ta už v problémech je.
„Vidím v tomhle ohledu velkou možnost, jak se posunout. Třeba Žilina nebo Dunajská Streda už na toto uvažování najely a myslím, že se nám to v budoucnu vrátí. Dneska už z hlediska koupě nikoho nezajímá 28letý nebo 30letý hráč, potvrzuje to třeba Mbappé. Je to vývoj.“
Souvisí s potenciálem a vývojem hráče i ekonomické nastavení klubu? Jestli máte nastavené nějaké limity, kolik už hráči nechcete platit.
„Tohle skoro neřešíme. Jsme opravdu na kilometry vzdálení tomu, abychom hráčům dávali miliony měsíčně. Vím, kam míříte, a souhlasím, že tohle jednoznačně souvisí s motivací hráčů. Miliony v našem regionu jsou obrovsky přemrštěné bez ohledu na sílu investora a je to taky tenký led. Je totiž třeba optimalizovat klub z finančního hlediska, na Slovensku, a řekl bych, že ani vy v Česku, nejste připravení na takové dimenze. V tomhle je cesta Plzně velmi sympatická, má finance pod kontrolou, pak se zdravé fungování přenáší klubem dál. Dobrým příkladem by mohla být i Olomouc díky věkovému průměru a stylu fotbalu. Sleduji Česko podrobně, protože jsme se snažili spolupracovat s Duklou, ale stále to u vás bylo o 30letých hráčích, o zkušenostech. Nemyslím si, že česká liga je o tolik lepší než slovenská.“
Dovedete si vysvětlit, proč se ve Slavii neprosadil Gino van Kessel, který přišel od vás?
„Tohle je přesně ono. Řeknu to úplně otevřeně, Gino u nás vydělával v přepočtu 60 tisíc korun měsíčně, měl motivaci si polepšit. Proto akceptoval a respektoval, že jsme mu každý den stáli na krku. Pak přišel do Slavie, dostal se do úplně jiné sféry, ale protože takových hráčů kolem něj v týmu bylo dalších dvacet, byl jakoby na vedlejší koleji. Navíc on není přirozený fotbalový talent, potřebuje na hřišti jasné vymezení rolí a úkolů. A zároveň měl i sklony k povýšenectví, tím spíš, když se dostal v Praze k tomu, k čemu se dostal.“
Jak se třeba díváte na téma, kterému čelila nedávno Slavia ohledně Tomáše Součka, jenž mohl jít do italské ligy?
„Hráči k nám musí vždy přicházet s motivací, musí o něčem snít. Slavia je jistě velký klub, ale je asi normální si říct, že italská liga může být v očích toho hráče víc. Když si fotbalista sáhne na tenhle strop, zastávám názor, že je třeba ho pustit, i když si třeba veřejnost může myslet něco jiného. Problém je, když hráč začne ztrácet motivaci, tím pádem dojde k jeho zabrzdění ve vývoji a začne ztrácet na hodnotě.“
Vy berete, že jste přestupní stanicí?
„Skoro všichni hráči k nám přicházejí a berou nás jako přestupní stanici. Jakmile je u jednotlivce potenciál a pravděpodobnost, že se posune, rok nebo půl roku předtím za něj hledáme náhradu. Pak by hrozilo, že se stanete rukojmím dobrých hráčů a trenérů a nastane situace, že si bez některých členů mužstva nebo realizačního týmu nebudete umět představit budoucnost. A ztrácíte kontrolu. Pak to může skončit tak, že pomalu každých několik měsíců měníte kouče, který nemůže za krátkou dobu nic vytvořit.“
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Komentáře (52)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Cana78 před 6 lety 09.08.2018 19:01 |zaplaťpámbu za ty dary! :-)
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Ladislav (přítel SN) před 6 lety 09.08.2018 19:29 |Jsou opatrní, podepsali s ním jen na rok a bude mít číslo devět.
http://www.ksvroeselare.be/welkom-gino-van-kessel/
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
urs (přítel SN) před 6 lety 09.08.2018 20:53 |Pobavils, hlavně s tou devítkou :D
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Ladislav (přítel SN) před 6 lety 09.08.2018 21:40 |Proč ? Myslíš to, že slevil z 99 na 9 ?
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
urs (přítel SN) před 6 lety 10.08.2018 07:56 |Přesně! :))
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Ladislav (přítel SN) před 6 lety 10.08.2018 13:46 |Díky za potvrzení.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
PetCC před 6 lety 09.08.2018 21:21 |Tak vida, hned bylo na Matouška!
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
slaviator před 6 lety 09.08.2018 21:27 |Podle Seznam Zpráv nás stal 50 mega. To je za 7 zápasu ve kterých vstřelil 2 góly fakt šílená bilance. Škoda, že jo neprověřila firma Jakuba Dobiáše :-)
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Gino před 6 lety 09.08.2018 22:02 |“Podle zdroju seznamu?” No jestli makaj vsichni stejne jako jejich kolegyne Slonkova (je jednou z jejich hlavnich tvari), tak jsem uplne v klidu.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
PetCC před 6 lety 09.08.2018 22:05 |Bohužel, žádní jiní novináři už u nás nezbyli. Nevím, co je na tom veselýho.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
hamlo1 (přítel SN) před 6 lety 09.08.2018 22:19 |s tou Slávií a JaT tenkrát pěkně naletěla
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
slaviator před 6 lety 09.08.2018 22:22 |Slonková není Mádl nebo Šídlo
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Eskaes před 6 lety 09.08.2018 23:19 |Já se pořád zdráhám Ginovi vysmívat nebo ho zatracovat, když u nás neuspěl. Prostě v něm něco je :) ale asi ne pro vrcholový fotbal.
Tak ať se mu daří.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
ŽerykRWS před 6 lety 09.08.2018 23:30 |GVK je dite. Potreboval pevnou ruku a dohled trenera, ktery na nej dupne a nenecha ho lemplovat. Idealne v malem klubu, kde na to maji cas. Hrat na hrotu ve Zline, tak mohl udelat hodne prace. U nas potrebujeme fotbalisty, kteri to maji srovnane, nikdo za nimi nemusi stat.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Martin Platil před 6 lety 10.08.2018 06:26 |Jeho jedinou kvalifikací pro přestup do Slavie bylo to, že dal dva góly Spartě v přípravě. Uhrin si tak chtěl naklonit fanoušky, ale nakonec zjistil, že neumí obejít protihráče. Nicméně sluší se poděkovat za ty góly, které u nás vstřelil. Hlavně ten pohárový.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 10.08.2018 09:15 |Uhrin tady van Kessela nechtěl, on chtěl Claessona.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Martin Platil před 6 lety 11.08.2018 15:01 |Nějak jsem si to pomotal, omlouvám se.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
spravnej_jezedak před 6 lety 10.08.2018 09:22 |Uhrin? Nevim, jestli si to pozadi prestupu pamatuji uplne presne, ale mam za to, ze GvK byl jediny z privedenych hracu, ktereho si Uhrin nevytipoval..
Spise mi prislo, ze to bylo na prani JT.
Ale spatna zkusenost je taky zkusenost a je videt, ze jsme se z toho poucili..
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
mig52 před 6 lety 10.08.2018 09:52 |JJ., JT chtěl GvK, Uhrin nesouhlasil, Chtěl Clasena, či jak se to jeho jméno píše.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Slavistat před 6 lety 10.08.2018 11:36 |Já zase mám nějak zafixováno, že Kessel byl jeden z důvodů "odejití" Jinocha (byly tam přeci ty malé domů prostřednictvím agentury rodinných příslušníků) a tenhle úlet, kdy každý po druhém zápase viděl, že Kessel umí jen běhat, ale ne hrát, byla podle mě poslední kapka k jeho odejití (protože Jinoch to musel taky poznat, že). Ale mohu se mýlit.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Malvin před 6 lety 10.08.2018 16:31 |Myslím, ze JT v nějakém tweetu psal, že měl dát na DUmla a jít švédskou cestou, místo GvK
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Borgetti před 6 lety 10.08.2018 16:51 |Pamatuju jak tady na SN bylo hodně chvály na Kessela a pan Tvrdík to tady určitě četl, tak i proto přišel Gino.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Harvey před 6 lety 10.08.2018 17:11 |Chudák Uhrin. Kessela nechtěl a přesto se najdou mimoni jako Ty, co mu ho připíšou na vrub :D
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
navzdyslavia před 6 lety 10.08.2018 08:50 |Naše vedení oznamuje nákupy hráčů a sumy za kolik je koupilo. Proč se nepíše za jakou částku se GvK prodal. Jaká mohla být jeho prodejní cena. Jestli se to už uvádělo a já to přehlídnul,tak se omlouvám.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Travinho před 6 lety 10.08.2018 09:10 |Já si teda myslím, že nula... Kolik by za něj asi dal mančaft, který mu věří na tolik, že s ním podepisuje smlouvu na celý rok. A to myslím, že můžeme být rádi, pokud jim na jeho plat nepřispíváme. Už to, že se zbavíme břemene jeho roční mzdy (minimálně 6 Mega) není k zahození.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
vlk30 (přítel SN) před 6 lety 10.08.2018 10:08 |Jo to bych videl jako největší pozitivum,jen jestli Slavia nemusela ještě zaplatit, aby si ho nekdo vůbec vzal..
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
M@rvin před 6 lety 10.08.2018 14:18 |A jestli měl Trenčín nějaká procenta z dalšího přestupu, tak možná musel část zaplatit i on :-)
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 10.08.2018 11:28 |Bez nějáké zášti či posměchu - Gino, ať se ti daří.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Snivec před 6 lety 10.08.2018 22:53 |pokud bude mit v Curacau plaz a mozna i hotylek, tak by mohl davat slavistum slevu, pekna dovolena ...
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Hernacek70 před 6 lety 10.08.2018 15:43 |Určitě je lepší pro něj i pro Slavii, že se našel klub, který ho angažoval. Aby trénoval s juniorkou a ani nehrál zápasy nemělo cenu a ještě za to platit 600tis. měsíčně :-(. Jak bylo v jednom starém výborném filmu "opravdu prima kšetf za 5 centů" :-)
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
zeleznik2 před 6 lety 10.08.2018 15:51 |Třeba se mu konečně podaří restart kariéry...nikde jsem nenarazil na přestupovou částku, neví někdo?jinak mne v článku zarazila ta zmínka, že jsme za něj zaplatili o 15 mil Kč více...
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Gino před 6 lety 10.08.2018 16:26 |Možná do toho započítali i plat.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
donford před 6 lety 10.08.2018 17:10 |To nám pořád budou vyčítat jeden nepodařený přestup na 15 jiných vydařených? To se nikdo v lize na přestupech nesekl? Podívejte se laskavě na Spartu, tam se v hovnech hrabe doteď. Ať si laskavě vzpomenou, že ve Slavii před třemi roky začala slavistická sametová revoluce, přišli noví lidé, začalo se úplně od píky. Nabírali se hráči i zkušenosti. Dnes jak říká finanční ředitel, máme kasu plnou, je plný dům, hrajeme o LM. Až novinářští blbečkové za další 2 roky nic nového špatného na Slavii nenajdou, zase vytáhnou Kessela.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
johnynz před 6 lety 10.08.2018 17:48 |A za rok si za na spořené peníze koupí v Curacau kousek pláže, bude pronajímat lehátka a roznášet a masírovat melouny. Ten se uměl narodit! :))
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
padre před 6 lety 10.08.2018 22:22 |Kde se prosím nabízí brigáda s masírovaním melounů? Rád bych do toho šel také!
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
JebaJebatel před 6 lety 11.08.2018 10:47 |At se mu daří. I ten jeden gol co dal mi tenkrát udělal radost. Si pamatuju jak jsme tam řvali všichni 32 milionů 32 milionů :)
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
houston (přítel SN) před 6 lety 11.08.2018 12:29 |JaT kolikrát hodí na net věci, se kterými by bylo dobrý počkat. Teď by mi ale nevadilo, když už vyhodil tohohle kostlivce z almary, aby kápl božskou a osvětlil okolnosti tohoto nákupu. Tedy, čí to byl nápad, a jestli to nebyla náhodou Jardova úlitba nám, fandům...
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Merlinus (přítel SN) před 6 lety 11.08.2018 12:41 |Čo bolo, to bolo. Už to nechme být. Koukejme do budoucnosti.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
houston (přítel SN) před 6 lety 12.08.2018 10:56 |Bože, co je na tom zachovat se jako chlap a říct : Tohle jsem podělal já nebo říct, já jsem tomu nezabránil. Nic víc po Jardovi nechci. Chybovati je lidské a nic lidského mi není cizí...
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Jakob před 6 lety 12.08.2018 12:59 |Vždyť už to jednou řekl, že měl dát na Uhrina a jít Švédskou cestou... Co víc bys ještě chtěl? On jestli se má někomu zpovídat tak majiteli který to platil, ale určitě ne fanouškům ( v tomhle případě) . Zvláště když ho tu většina vyvolávala ( van kessela)... Což se radši radovat z povedených posil? Kterých je mimochodem násobně více!!!!
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
kalex před 6 lety 12.08.2018 00:03 |Na to se prostě vyser. Stalo se. Každý tlak neustojí. Zatlačit slzu, pá pá a šáteček. Ale taky ať se mu daří. To mu budu přát.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
fredydj (přítel SN) před 6 lety 11.08.2018 14:47 |https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-evropske-pohary-evropska-liga/342210/manazer-trencina-ktery-zazaril-v-el-vim-proc-van-kessel-neuspel-ve-slavii.html
Nemáte někdo celej článek? Docela by mě zajímal obsah. Díky
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
JS (přítel SN) před 6 lety 11.08.2018 14:58 |Taky bych to chtěl přečíst celé... Takže se přidávám s prosbou.
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
p!erreCORE před 6 lety 12.08.2018 00:43 |Proč si kupovat noviny
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
JSat (přítel SN) před 6 lety 11.08.2018 15:30 |Slovenská média mu občas vlepí přezdívku „trenčiansky generál“. Když AS vypadl před rokem ve Slovnaft Cupu v Medzevě, který hraje čtvrtou ligu, označil to Róbert Rybníček za morální výbuch. Ve čtvrtek ve 3. předkole Evropské ligy ovšem přišel úplně jiný výsledek.
Nazval byste to překvapením, nebo je to odraz budování klubu?
„Jasně si musíme přiznat, že jde o obrovské překvapení. Ale v našem výkonu se taky projevila práce, která takhle neskutečný výsledek umožnila. Ale stejně dobře víme, že jak rychle vyletíte, tak rychle můžete i spadnout, poslední dva roky jsme stagnovali. Proto jsme obezřetní.“
Před sezonou jste přivedli nového trenéra, Nizozemce Ricarda Monize. Nejstarším hráčem kádru je 25letý James Lawrence…
„Byli jsme spokojení s prací Vladimíra Cifraniče, ale něco tomu chybělo. A všichni víme, jak se fotbal vyvíjí, jde do rychlosti a dynamiky, hlavním cílem je dokázat pracovat ve sprintu co nejdéle v jednotlivých zápasech. Pak teprve můžeme řešit, jestli vadí, že hráčům je devatenáct let. Odpovídám: Nevadí. Možná mi to nenáleží, ale stojím si za tím, co jsem už několikrát řekl.“
A to je?
„Že jsme v tomhle už předběhli český fotbal. Máte množství talentů od 19 do 23 let, ale ti nedostávají šance, kluby je stále označují za nezkušené. Přitom s jejich výkonností to nemá vůbec nic společného.
Je to jen o tom, jestli na to hráč má, nebo ne. Jestli je v něm potenciál. Do budoucna pak takové myšlení může pomoci klubům a reprezentaci.“
Ta už v problémech je.
„Vidím v tomhle ohledu velkou možnost, jak se posunout. Třeba Žilina nebo Dunajská Streda už na toto uvažování najely a myslím, že se nám to v budoucnu vrátí. Dneska už z hlediska koupě nikoho nezajímá 28letý nebo 30letý hráč, potvrzuje to třeba Mbappé. Je to vývoj.“
Souvisí s potenciálem a vývojem hráče i ekonomické nastavení klubu? Jestli máte nastavené nějaké limity, kolik už hráči nechcete platit.
„Tohle skoro neřešíme. Jsme opravdu na kilometry vzdálení tomu, abychom hráčům dávali miliony měsíčně. Vím, kam míříte, a souhlasím, že tohle jednoznačně souvisí s motivací hráčů. Miliony v našem regionu jsou obrovsky přemrštěné bez ohledu na sílu investora a je to taky tenký led. Je totiž třeba optimalizovat klub z finančního hlediska, na Slovensku, a řekl bych, že ani vy v Česku, nejste připravení na takové dimenze. V tomhle je cesta Plzně velmi sympatická, má finance pod kontrolou, pak se zdravé fungování přenáší klubem dál. Dobrým příkladem by mohla být i Olomouc díky věkovému průměru a stylu fotbalu. Sleduji Česko podrobně, protože jsme se snažili spolupracovat s Duklou, ale stále to u vás bylo o 30letých hráčích, o zkušenostech. Nemyslím si, že česká liga je o tolik lepší než slovenská.“
Dovedete si vysvětlit, proč se ve Slavii neprosadil Gino van Kessel, který přišel od vás?
„Tohle je přesně ono. Řeknu to úplně otevřeně, Gino u nás vydělával v přepočtu 60 tisíc korun měsíčně, měl motivaci si polepšit. Proto akceptoval a respektoval, že jsme mu každý den stáli na krku. Pak přišel do Slavie, dostal se do úplně jiné sféry, ale protože takových hráčů kolem něj v týmu bylo dalších dvacet, byl jakoby na vedlejší koleji. Navíc on není přirozený fotbalový talent, potřebuje na hřišti jasné vymezení rolí a úkolů. A zároveň měl i sklony k povýšenectví, tím spíš, když se dostal v Praze k tomu, k čemu se dostal.“
Jak se třeba díváte na téma, kterému čelila nedávno Slavia ohledně Tomáše Součka, jenž mohl jít do italské ligy?
„Hráči k nám musí vždy přicházet s motivací, musí o něčem snít. Slavia je jistě velký klub, ale je asi normální si říct, že italská liga může být v očích toho hráče víc. Když si fotbalista sáhne na tenhle strop, zastávám názor, že je třeba ho pustit, i když si třeba veřejnost může myslet něco jiného. Problém je, když hráč začne ztrácet motivaci, tím pádem dojde k jeho zabrzdění ve vývoji a začne ztrácet na hodnotě.“
Vy berete, že jste přestupní stanicí?
„Skoro všichni hráči k nám přicházejí a berou nás jako přestupní stanici. Jakmile je u jednotlivce potenciál a pravděpodobnost, že se posune, rok nebo půl roku předtím za něj hledáme náhradu. Pak by hrozilo, že se stanete rukojmím dobrých hráčů a trenérů a nastane situace, že si bez některých členů mužstva nebo realizačního týmu nebudete umět představit budoucnost. A ztrácíte kontrolu. Pak to může skončit tak, že pomalu každých několik měsíců měníte kouče, který nemůže za krátkou dobu nic vytvořit.“
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
fredydj (přítel SN) před 6 lety 11.08.2018 15:37 |Díky!
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
juras72 před 6 lety 11.08.2018 17:59 |Dnes uz v pate minute prvni gol pro van Kessela
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Edenjejenjeden před 6 lety 11.08.2018 18:05 |Jeho tradiční začátek:-)
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
JS (přítel SN) před 6 lety 11.08.2018 18:08 |Jj, jeho první a na dlouhou dobu poslední gól.. :))
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Mikey před 6 lety 11.08.2018 21:21 |Nezkopiroval by sem někdo článek z deníku Sport o Kesselovi?
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
JS (přítel SN) před 6 lety 11.08.2018 21:26 |Mrkni o jeden komentář výše. ;)
Re: Jeden z největších přešlapů Slavie je u konce, van Kessel přestoupil do Belgie
Mikey před 6 lety 12.08.2018 00:27 |Díky