Přípravná utkání

O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

Fanoušci v Edenu viděli v pátek první ročník souboje o pohár Ferdinanda Daučíka, ve kterém Slavia podlehla Slovanu Bratislava 0:1.

Slavia nastoupila k zápasu O pohár Ferdinanda Daučíka prakticky v nejsilnější sestavě, jen v bráně byl Přemysl Kovář a na stoperu místo Jakuba Jugase Ondřej Kúdela. Z letních posil se představila jediná, Vladimír Coufal. Jaroslav Zelený hrál první páteční zápas proti Žižkovu, Alexandru Baluta a Martin Vantruba nebyli v nominaci ani na jedno z těchto dvou utkání. Sešívaní se pustili do svého soupeře zostra, první šanci měl Zmrhal, ale ani nadvakrát nedokázal prostrčit míč do ještě větší šance nabíhajícím spoluhráčům. Na Stochův střílený centr z přímého kopu pak těsně nedosáhli hned dva slávisté. Červenobílí měli územní převahu, ale další šance přišla až v 18. minutě, kdy se ke střele z hranice vápna dostal Hušbauer, Šulla však jeho pokus vyrazil mimo dosah dobíhajícího Tecla. Pak se zase dlouho hrálo bez šanci, než kapitán Zmrhal nacentroval míč na malé vápno, kde byl úplně volný Sýkora, ten však hlavou poslal míč těsně vedle. O chvíli později měl velkou šanci i Slovan, jeden z hráčů soupeře se dostal za obranu, ale Kovář mu posunul míč od kopaček a z následující akce už nic nebylo. V poslední minutě první půle centroval Bořil, Tecl sklepnul míč pro Hušbauera a ten těsně přestřelil. Poločas nepříliš záživného zápasu tak skončil 0:0.

Druhý poločas nezačal pro Slavii dobře. V 51. minutě chyboval v rozehrávce do té doby solidně hrající Ngadeu, do brejku šel Čavrič, přestože to vypadalo, že už se dostal do špatné pozice, dokázal ještě nahrát Šporarovi, kterého nechala obrana volného na středu malého vápna volného, ten už tak měl lehkou pozici - 0:1. Po obdržené brance slávisté přece jen přidali a nastěhovali se do okolí soupeřova vápna, Bořilova hlavička ale mířila mimo. Hosté naopak hrozili z brejků, za obranu dostal přihrávku Holman, Kovář mu však ukradl míč zpod nohou. V 66. minutě našel střídající van Buren po minutě na hřišti centrem Součka, jeho hlavičku ale lapil Šulla. Na druhé straně střílel dvakrát v krátké době za sebou Moha z úhlu nad bránu. Před Tribunou Sever zase Zmrhal hezky uvolnil Bořila, ten prošel až do vápna, ale jeho přihrávku pouštěli dva slávisté za sebe a nic z toho nebylo. O chvíli později znovu Zmrhal poslal krásně za obranu Stocha, jeho oblouček vytáhl Šulla na roh. Slavia v té době svírala soupeře, ale centry do vápna nepřinesly nebezpečná zakončení. Závěr zápasu byl značně hektický, van Buren si hezky zpracoval Sýkorův centr a střílel nad, pak si v krátké době oba týmy žádaly odpískání faulů na své hráče v dobrých pozicích, v obou případech sudí Hrubeš nechal hrát. V 84. minutě sudí Hrubeš odpískal penaltu po pádu Hušbauera ve vápně a hosté se na něj opravdu hodně zlobili. Míč si postavil van Buren, ale trefil jen tyč, střídající Daniel Souček poslal sice míč na bránu, ale Šulla byl u tyče včas. Emoce i nadále na hřišti planuly ve velkém, hosté posbírali několik žlutých karet, skóre se nezměnilo a Slavia tak pohár Ferdinanda Daučíka nezískala.

Pátek 29. 06. 2018 18:30

Přípravné zápasy, 2018/2019
0 - 1
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

ŠK Slovan Bratislava
ŠK Slovan Bratislava

51. Šporar

Komentáře (190)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

    sithari     před 6 lety 29.06.2018 18:04 |  
    14 0

    dočetli jste se někdo někde proč není nominovaný Baluta a Vantruba?

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

      celtix     před 6 lety 29.06.2018 18:10 |  
      10 0

      Na oba jsem se dneska těšil

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

      Astrocytoma (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 20:36 |  
      2 0

      nepolykaji davky behani?

  2. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

    Dennis     před 6 lety 29.06.2018 18:08 |  
    1 0

    Sestava v poli podle rozcvicky:
    Coufal, Ngadeu, Kudela, Boril - Stoch, Hušbauer, Souček, Sýkora, Zmrhal - Tecl

  3. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

    Kzlo     před 6 lety 29.06.2018 18:13 |  
    25 2

    Takový to kdyz se tesis na Vantrubu a Balutu a stoperskou dvojici Deli Ngadeu :D

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

      Travinho     před 6 lety 29.06.2018 22:12 |  
      2 2

      Tos fakt čekal, že je postaví spolu?

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

        golfer     před 6 lety 30.06.2018 01:34 |  
        1 2

        No jasně. Krucinál je třeba konečně opustit zaprděné myšlení. Kdysi na začátku, po příchodu Míši, se jim to spolu v předkole poháru nepovedlo, no a kvůli tomu už nííííkdy v životě ..... A co když zrovna těm dvoum kamarádům to nyní sedne. Dáme jim šanci ? No jistě !!!!! Hlavně aby byli oba naráz zdraví :D:D Já vím, s tím Simonem je to těžké.

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

          Travinho     před 6 lety 30.06.2018 07:47 |  
          0 2

          Zkus se s tím smířit. Stejně jako s tím, že Simon už toho za nás asi moc neodehraje.

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

            golfer     před 6 lety 30.06.2018 11:45 |  
            0 0

            Tomu věřím. A jelikož mám Simona rád, tak mu raději přeju, aby to bylo kvůli přestupu třeba do Francie a ne kvůli jeho vrtkavému zdraví.

            • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

              Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 13:36 |  
              2 0

              Neprojde lékařskou prohlídkou.

            • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

              Travinho     před 6 lety 30.06.2018 17:34 |  
              0 0

              Lidem jako ty se říká - optimista.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

      jelen91     před 6 lety 29.06.2018 18:15 |  
      1 0

      Jsou v plné síle. Tam mělo hrát jejich béčko

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

        valkys     před 6 lety 29.06.2018 18:29 |  
        0 0

        Dobře, omlouvám se, tuhle informaci jsem nikde nezaregistroval. :-)

  4. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

    zeleznik2     před 6 lety 29.06.2018 18:38 |  
    0 7

    Velká šance pro Kováře a Kúdelu, když Jugas a Kolář hráli proti Žižkovu, doufám, že Slovan přejedeme..

  5. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

    Kzlo     před 6 lety 29.06.2018 18:43 |  
    20 5

    6 minuta a kotel ukazuje primitivismus

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

      fredydj (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 19:06 |  
      0 0

      co

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

        Kzlo     před 6 lety 29.06.2018 19:10 |  
        4 0

        Pokřik sk slovan, zkurvena Bratislava

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

          fredydj (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 19:19 |  
          2 26

          no a?

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

            Kzlo     před 6 lety 29.06.2018 19:27 |  
            15 4

            K tomuhle zapasu absolutně nevhodné

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

            vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 19:29 |  
            10 1

            No a howno při přáteláku celkem zbytečné a to já si taky neberu servítky,ale tady nevidím důvod.

            • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

              sithari     před 6 lety 29.06.2018 19:33 |  
              9 7

              vzhledem k soupisce soupeře, tomu pokřiku stejně nikdo z hráčů nerozumí....

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

            mudrc     před 6 lety 29.06.2018 20:15 |  
            10 5

            Vysloužili jsme si odpověď jude Slavia. Mně to přijde na přátelském utkání vysloveně nepatřičně.

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

          uru100     před 6 lety 29.06.2018 21:20 |  
          14 3

          Fotbalový fanoušek je zvláštní tvor. Věřím, že většina takto křičících fanoušků proti Slovanu a proti Bratislavě nic nemá. Ale ten stadion, kulatý míč dělá divy. Mě osobně je to moc líto, že tohle udělá zrovna Slávista. Upřímně? Čekal bych to čekal od Sparťanů, ale od Slávistů? Snižujeme se na úroveň fanoušků z Letné.

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

            uru100     před 6 lety 29.06.2018 21:21 |  
            2 3

            A samozřejmě očekávám jen palce dolu :). Všem hezký a krásný víkend.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

      golfer     před 6 lety 30.06.2018 01:47 |  
      3 3

      A nedrželi ti duševně slabí chlapci v ruce ještě transparent - Slavia intelektuals ? Myslím, že fyzická bolest by je chudinky z té demence (možná pouze část) vyléčila. Nuž možná příště.

  6. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

    zeleznik2     před 6 lety 29.06.2018 19:18 |  
    4 5

    Kovář mi nepřijde úplně jistý, už tam měl dvě chybky..

  7. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

    Kzlo     před 6 lety 29.06.2018 19:23 |  
    22 1

    1.polocas i zadarmo drahej

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

      golfer     před 6 lety 30.06.2018 02:02 |  
      1 4

      Naprosto souhlasím. Naši hoši tento zápas dnes do prvního gólu brali jako nutné zlo. Utahaní z přípravy, utahaní z počasí - tak co ? A že na ně přišlo tolik lidí si ani nevšimli. Takže Jindřichu, příště při nástupu - do zádele každému z našich hochů drcenou feferonku a už se to nebude opakovat :D.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

      YuckFou     před 6 lety 30.06.2018 08:49 |  
      3 0

      První zápas proti Žižkovu byl mnohem zajímavější. Klasicky jsme začali hrát až po obdržené brance, ale opět s minimální produktivitou v koncovce.

  8. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan -:-

    daadyy     před 6 lety 29.06.2018 19:25 |  
    7 2


    Zatím to vypadá jak benefiční zápas.Akorat bez legrace a technických fines. Snad se to do druhé půle zlepší:)

  9. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    JS (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 19:49 |  
    13 16

    Sledovat hru dvojice Hušbauer – Souček je dneska (zase) utrpení. Tihle dva prostě NEMŮŽOU hrát vedle sebe vzadu v záloze!!!

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      VanDel     před 6 lety 29.06.2018 19:54 |  
      7 4

      Bohuzel dneska je utrpeni koukat na vsechny hrace, ne jenom na tyhle dva...

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        JS (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 20:05 |  
        1 11

        Souhlas, ale zrovna tyhle dva by měli zajistit, aby to fungovalo. A Sýkora. A Hušbauer a Sýkora dneska asi nejhorší na hřišti.

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          VanDel     před 6 lety 29.06.2018 20:08 |  
          3 6

          Me prijdou dneska nejhorsi Sykora a Ngadeu.

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

            Travinho     před 6 lety 29.06.2018 22:13 |  
            4 3

            To ti nepřijde, oni nejhorší byli...

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      belmis (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 19:57 |  
      7 1

      Je to jen přátelák, ale potřebujeme dobrého pohyblivého středního záložníka jako sůl, pokud ho trenér nechce udělat z Baluty.

  10. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    valkys     před 6 lety 29.06.2018 19:56 |  
    0 0

    Všiml jsem si bannerů Lenova a čínských aerolinek. Ty už nás sponzorují delší dobu?

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      Jakubisko     před 6 lety 29.06.2018 19:59 |  
      3 0

      Pokud myslíš Eastern China, tak ti tam měli bannery už minulou sezónu. Lenovo si teď nějak neuvědomuju.

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        Faris (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 20:41 |  
        0 0

        Lenovo bylo už loni. I v každém Poločase mělo reklamu

  11. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    Hlavis     před 6 lety 29.06.2018 20:12 |  
    0 2

    Když jsem si na livesportu.cz projel sestavu Slovanu a podíval se na kariéru všech hracu, tak někteří ji maji docela zajímavou.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      Dr. Fe1     před 6 lety 29.06.2018 20:37 |  
      5 9

      Jako třeba katolický farář, striptér, drogový dealer a podobně ?

  12. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    VanDel     před 6 lety 29.06.2018 20:18 |  
    5 2

    Ty wole ta byla prisnaaaaaa.....:(

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      Romino     před 6 lety 29.06.2018 20:35 |  
      4 1

      Taková rudá.

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        urs (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 20:55 |  
        8 2

        Naštěstí se Mick zachoval jako gentleman a nedal..

  13. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 20:20 |  
    6 4

    Nejak se to dnes moc nepovedlo,kluci dostali asi dost do tela na soustredeni. Navic skoda tech priblblych pokriku. Pencle vypadala nahrana..

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      Dr. Fe1     před 6 lety 29.06.2018 20:32 |  
      9 16

      Penalta jasná simulace, bohužel.

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        Dr. Fe1     před 6 lety 29.06.2018 20:34 |  
        9 16

        Pravdu minusováním nezměníš

  14. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    ptaty     před 6 lety 29.06.2018 20:24 |  
    4 6

    Komedie , rozhodčí pomáhá a nic

  15. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    JS (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 20:25 |  
    5 11

    Tak schválně, kolik jste dnes napočítali našich naprosto bezzubých neadresných centrů do pokutového území, v pohodě odvrácených obranou?

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 20:26 |  
      2 3

      Dneska hodne,zklamal me Stoch,ktery byl sice aktivni,ale totalne neefektivni.

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        JS (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 21:36 |  
        4 5

        Stoch, Sýkora, Hušbauer... bohužel i Bořil, který jinak bojoval a dost makal, tak že by od něj šel nebezpečný míč do vápna, to se říci nedá.

  16. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    VaSsa     před 6 lety 29.06.2018 20:29 |  
    9 2

    Tak jsme o rok zpátky u bezzubého dobývání zalezlého soupeře. Nicméně je to těsně po konci kondiční přípravy, takže bych to nedramatizoval.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      hajnej     před 6 lety 29.06.2018 20:38 |  
      12 0

      Tak tak, hlavně klid, je to zápas po kondiční přípravě, přátelák ( i když o pohár ), tak hlavně ať tu nejsou zas nějaké hysterické výlevy jak je vše špatně a podobně. SKS !!!

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 20:56 |  
        7 0

        Jo žádná zed nářků zatím není potřeba :-)

  17. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    Dr. Fe1     před 6 lety 29.06.2018 20:30 |  
    4 6

    Viděl jsem až závěr, který mi připomněl naše zoufalé dobývání branky soupeře z domácích utkání s Libercem, Zlínem, Jabloncem aj. Tohle potřebujeme natrénovat. Bohužel ale zatím není vidět zlepšení, jak urputnou obranu překonat. Ono to tedy patří k těm nejtěžším disciplínám, což je vidět i na MS.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      malan (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 21:04 |  
      7 3

      No kdyz to dobyvaji ti sami hraci, tek se neni cemu divit, ze pokrok nenastal;)

  18. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    Romino     před 6 lety 29.06.2018 20:40 |  
    3 0

    Je to jen první přátelák, i když jsme ho předělali na pohár. Snad je hra poznamenaná tou tvrdou přípravou, nevadí, vymyslíme jiný pohár a ono to jednou vyjde.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 20:45 |  
      0 0

      Skoda,mohli jsme zahajit sezonu vyhrou poharu.. Byl to jiz druhy pratelak;)

  19. Ngadeu

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 20:44 |  
    6 13

    Kdyby se dnes hodnotilo, snad poprvé bych dal nejnižší známku 1, Ngadeu. Nevím, jestli byl zatavený, ale byl hrozný.

    • Re: Ngadeu

      PetCC     před 6 lety 29.06.2018 21:35 |  
      9 5

      Vždyť si tam ze soupeře několikrát udělal srandu, tak co máte?

      • Re: Ngadeu

        Rooney     před 6 lety 29.06.2018 21:52 |  
        12 2

        A nekolikrat propadl nejen v rozehravce, ale i v obrane, coz me u nej dost prekvapilo. Dneska opravdu nemel svuj den... Ale je to porad jen zacatek pripravy, on bude zase dobrej

      • Re: Ngadeu

        Travinho     před 6 lety 29.06.2018 22:15 |  
        4 6

        Na to se úplně nehraje...

  20. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 20:47 |  
    11 2

    Dnes mi slečna za výčepem říkala, že ty vratné kelímky se nemiji, vždy dávají nové a pak to odváží nekam, kde se to roztaví a udělají se z nich nové. To bych tak vyzdvihnul jako největší zážitek z dnešního odpoledne..:-)

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      Kzlo     před 6 lety 29.06.2018 20:48 |  
      0 0

      Ja to slysel ze se odvazi do jiznich cech tam se hromadne umyji a zase zpet

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        sTizz (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 20:49 |  
        0 0

        Tak tohle podporovat nebudu a budu si nosit svuj:)

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      sicilianbrno     před 6 lety 29.06.2018 21:10 |  
      0 0

      to má slečna špatné informace, rozhodně se nikde netaví, ale jak říká kolega niže hromadně se svezou zpět k výrobci, , kde se nasledně umyjí ( bud si kelímky od výrobce odkoupí nebo pronajmou, připadně si je nechají potisknout reklamou atd...záleží na dohodě)....

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      jane (admin)     před 6 lety 30.06.2018 13:18 |  
      1 0

      Na to se asi nedá říct vůbec nic.... Jen by mě zajímalo, jak tohle proboha může někoho vůbec napadnout?

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        Faris (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 16:36 |  
        1 0

        A jak to je, Jane? Mne to teda přišlo jako nesmysl, hlavně dost neekologické, tak pokud bys to mohla prosím vysvětlit. Mne tedy přijde i nelogické, že by se to někam odváželo na mytí, jak píše nekdo dole. Dik

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          jane (admin)     před 6 lety 30.06.2018 17:10 |  
          5 0

          Jasně, že se kelímky myjí a znovu používají. Je to pořád ekologičtější než spotřeba jednorázových plastových kelímků každý zápas.

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

            Faris (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 17:20 |  
            0 0

            Supr, dík za vysvětlení.

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

            dalislavista     před 6 lety 30.06.2018 19:11 |  
            2 0

            Tak hlavně venku to už funguje dávno. V 96. ve Freiburgu na Uefa jsem to viděl poprvé, záloha 2€, po zápase se nikde nic neválelo. I bockwurst dali do rozříznuté žemle a do ubrousku, žádný tácek.

  21. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    Ragnarok     před 6 lety 29.06.2018 20:53 |  
    11 3

    Nejvíce mne zaujalo masivní nasazení security. Celkem ostuda.
    Hra odpovídá kondiční části přípravy, takže bych to nebral nějak vážně, tým sehrál utkání, něco odzkoušel a jde se dál.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      iwanowicz     před 6 lety 29.06.2018 21:36 |  
      2 1

      Slovaci to z "bezpecnostnich duvodu" odmitli poradat uplne, tak zas takova ostuda to neni.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      PetCC     před 6 lety 29.06.2018 21:36 |  
      8 0

      I Security musí mít přípravu!

      Zřejmě se připravovali na Sokolský slet, aby nikdo nevniknul na hřiště :-)

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        warhammer (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 13:51 |  
        2 0

        Aneb jak pravil jeden statečný policejní ředitel na Slovensku:
        "Rizikovosť predikuje najmä účasť tvrdého jadra Sokola, ktoré sa radí medzi najrizikovejších fanúšikov v Českej republike. Operatívnym vyšetrovaním sme začali získavať informácie k tomuto podujatiu a v závislosti od správania fanúšikov Sokola sme dospeli k záveru, že je tu jednoznačná hrozba narušenia verejného poriadku, života, zdravia a majetku občanov."

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      golfer     před 6 lety 30.06.2018 02:46 |  
      6 3

      Máš pravdu. Sekurity bych takto nenasazoval. Nechal bych z Tribuny sever vytáhnout těch pár sr..áčů co tam zapálili ty dýmy a světlice, (co zamoříly fotbal na cca 10 minut), nechal bych je veřejně na půlící čáře "bičíkem za všeobecného veselí umravnit" a potom by byli vyvedeni. Já vím, idea, když to nezvládli rodiče, Slávka už to nedožene.

  22. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    afro     před 6 lety 29.06.2018 20:55 |  
    9 2

    Chudak Daucik jede na Slovensko...

    + Prekvapive jsem nezapomnel ten pitomej vratnej kelimek pod sedackou.
    + Slusne hral Sykora, resp. nehral alibisticky.
    + Krasny pas Zmrhala do brejku na Stocha. Pohrichu jeho ojedinely svetly okamzik.

    - Osmdesat minut to bylo hodne bez stavy, a to i na pratelak.
    - Tesil jsem se na Balutu a Vantrubu...
    - Chyby MNN, ale nemam strach, ze se to v ostrych zapasech bude opakovat.
    - Velmi slaby Tecl.
    - Mohl jsem mit sbaleno na dovolenou.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      smely (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 09:11 |  
      5 2

      Aneb když uděláš přípravu s omáčkou pro fanoušky, ale pro jistotu jím neukážeš nejdražší posilu v historii, kvůli který tam víceméně přišli ....to je marketingový offside :-))))

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        warhammer (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 10:31 |  
        4 1

        Tak sice má problém s úponem stehenního svalu, a současně dohání fyzičku, ale mohl tam alespoň vedle hřiště kvůli některým šlapat na rotopedu :).

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          smely (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 10:39 |  
          0 2

          Pri rozcvičce tam hrál u stridacek bago, myslím, že na 5 min v rámci přivítání ho tam poslat moh, ale nebudu se s tebou přít...

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

            warhammer (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 10:59 |  
            0 0

            Taky jsem se na něj těšil, ale kšiltovka to vysvětlil takhle, tak mu věřím :).

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        afro     před 6 lety 30.06.2018 13:04 |  
        1 0

        Ja byl z absence toho spravneho rumuna zklamanej snad vic, nez z front na pivo... ;-)

  23. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    Fačín     před 6 lety 29.06.2018 21:01 |  
    8 8

    Tak vás tady po delší době zdravím, pánové. Píšu ze svatební cesty z Rakouska, dnešní dvojzápas jsem si však nemohl nechat ujít alespoň na Slavia TV, abstinence už byla příliš dlouhá...

    Pár postřehů k dění posledních dní:
    a) Akce Bucha. Velmi mne mrzí, kam se to dostalo, že ani naše vedení nedokázalo zachovat chladnou hlavu a kope kolem sebe, co se dá, píše dopisy, vyhlašuje bojkoty. Dalo se to vyřešit s mnohem větší grácií. Totéž platí pro místní diskutéry, pro které se stal Bucha nepřítelem číslo 1. Těch urážek, co se tu na něj sesypalo... Přitom chtěl jen to, co nejspíš každý hráč - co nejlepší podmínky pro sebe a pro svůj budoucí růst, nic neobvyklého.

    b) Posila Zelený - toho jsem si velmi přál, sice už to není žádný mladík, ale aspoň by nám nemusel utíkat "za sny". Na pravé straně bude kvalitní alternativou jak do obrany, tak do zálohy.

    c) Posila Baluta - v první řadě bych chtěl říct, že jsem nadšen, že se jeho jméno neobjevilo vůbec nikde až do dne, kdy byl představen jako náš hráč. Tomuto informačnímu embargu tleskám, žádný novinářský tlučhuba to nedokázal vypátrat a to je opravdu hodně dobře. Co se Baluty týče, přiznávám bez mučení, že jsem o něm v životě předtím neslyšel (což je ale možná mínus:)). Ofenzivní univerzál, poslední sezonu velmi slušná čísla, kapitán předchozího týmu, reprezentant. Potud vše v naprostém pořádku. Na jeho youtube sestřihu mi trochu připomíná GvK blahé paměti, samé góly prakticky do prázdné brány.. Tak snad se historie nebude opakovat. Zajímavá byla i informace pana Kroba o tom, že byl v hledáčku již delší dobu, což opět nevrhá dobré světlo na práci pana Nezmara. Ten tak má ve své kolonce příchodů i nadále hráče prakticky jen z Liberce.

    d) Dnešní zápas se Žižkovem - pěkný zápas s pěkným výsledkem, kde jsme viděli spoustu zajímavých mladíků. Nade všechny čněl Auer, jeho přihrávky, centry a práce s balonem jsou skutečně oku lahodící. Navíc si náramně rozuměl s Frydrychem. Musí snad jen přidat v osobních soubojích, ale je přeci jen ještě mladý a fyzicky trochu nevyzrálý. Velmi dobře zahráli i Musa, Kuchta a nováček Šilhan, který zcela zastínil Hromadu, který nedokázal vybočit z řady (v dobrém slova smyslu) ani proti mladíkům Žižkova, což je na pováženou.

    e) Dnešní zápas se Slovanem - především škoda konečného výsledku, nevstřelili jsme branku a vlastní pohár jsme hned na první pokus odevzdali. Jinak jsme nehráli špatný zápas, šance jsme si jakžtakž vytvářeli. Nejlepšími našimi hráči bych označil Součka (hrál o dost výš, než jsme u něj zvyklí, na jeho místo se prakticky zatáhl Hušbauer), Stocha (skutečná motorová myš, jeho zaujetí je příkladné, snad mu to vydrží co nejdéle) a Bořila, který jasně ukázal, jak se bojuje o místo v sestavě. Naopak o "kopyto" zápasu se utkali Coufal s Kúdelou, jejichž pravá strana obrany nepěkně hořela - Coufal se nestíhal vracet ze svých výletů a Kúdela své hráče prakticky jen stínoval, navíc nedokázal při obdržené brance pomoci Ngadeuovi (který hrubě chyboval při pokusu o konstruktivní rozehrávku). Rybník jim ovšem vypálil místní miláček Tecl, který opět dokázal zadrbat i ty nejjednodušší brejkové situace - při první se sám utopil ve změti zbytečných kliček a při druhé nedokázal najít přihrávkou nabíhajícího spoluhráče. Že navíc při práci s balonem vypadá opravdu komicky, snad radši ani nezmiňovat. Poté, co ho vystřídal Van Buren, byl ten rozdíl do očí bijící - ten si při první akci obešel soupeře a parádně nacentroval, z čehož vyplynula naše snad největší šance. Bohužel si dojem z utkání sám pokazil neproměněnou penaltou. Což mne přivádí k povzdechu, proč jsme v ani jednom zápase neviděli naše hvězdy Škodu, Deliho, snad již uzdraveného Mešanoviče a novou posilu Balutu? A proč byl Jugas opět odstaven na vedlejší kolej? Zase musí přesvědčovat Trpišovského, že na to má?

    f) Nová funkce SN - myslel jsem, že jí nevyužiju, že si rád přečtu všechny názory a informace. Ale po tom, co tu začali v posledních dnech a týdnech předvádět pánové DrFe a Pán Búch, jejich stovky úplně zbytečných příspěvků úplně o ničem, tyto funkci nakonec přeci jen využiji a adminům tímto děkuji.

    Děkuji vám všem za pozornost a jdu se opět věnovat své milované ženě.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      Edenjejenjeden     před 6 lety 30.06.2018 07:34 |  
      1 0

      My místní Teclovci(já),vcelku souhlasíme,jen doufám,že za měsíc bude jeho,ale nejen jeho,forma úplně jiná,ale myslím si,že nejpozději v zimě bychom měli přivést opravdového kanonýra,pokud chceme plnit ambice,které máme,byt si uvědomuji,že to bude stát balík.

  24. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 21:04 |  
    5 4

    Tak jsem se vratil od ocniho. Rikal,ze jsem mel stesti, kdyz jsem aspon obcas pokukoval po tech spore odenych slecnach na tribune. Protoze kdybych to pry videl cele,doslo by k nenavratnemu poskozeni zraku..

    Co k tomu rict vic. Muzeme se utesovat jedine tim,ze jim dal Trpis poradne do tela. Strasna bida.

    Nejvic se mi libil Auer,ten hraje s velkou lehkosti a hlavne presnosti. Rad bych ho videl proti ligovemu tymu. Dobrej byl taky Musa. Mick ve hre dobrej ale klasicky palic sanci.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      malan (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 21:06 |  
      5 3

      Vzdyt jsme hrali stejne jako na jare;)

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 21:34 |  
        1 2

        Parkrat jsme na jare podobne zahrali ale nikdy ne v takhle casove dlouhem useku. Ted jsme se k tomu nasemu dobyvani souperovi branky dostali az nekdy kolem 80 minuty..

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      donford     před 6 lety 29.06.2018 21:22 |  
      3 4

      Těžko soudit, protože naši (ale možná i slovanisté) jsou v plném tréninku. Každopádně mě trochu nemile překvapil Coufal, který v Liberci jezdil po lajně jako bujará myška, teď se nějak v 2. půli nestačil vracet. Jugas je stále víc a víc lepší než Kúdela na stejném postě. Tecl - tomu se nedařilo, po odchodu Necida nám opravdu při případném zranění Škody zbývá Buren - hodně to sice po střídání oživil, ale ještě jednoho střelce dopředu by to chtělo. Těšil jsem se na Vantrubu, tak snad příště. Rumun asi má dovolenou, nebo se teprve stěhuje? Proč se prohodil Souček s Hušbauerem?

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 21:41 |  
        11 5

        Pokorný a Kudela maximálně jako náhradníci,jen doufám,že Trpiš je nezačne cpát do základu jako na jaře což se ukázalo jako průser,než přišel na to že Jugas,Deli,Ngadeu jsou absolutně nejlepší řešení na stopery.

  25. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    JS (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 21:30 |  
    12 10

    Teď jsem se vrátil z Edenu a ještě si po cestě sumíroval myšlenky: Samozřejmě, že šlo o přátelák po extrémně náročné kondiční přípravě, ale přesto bych od hráčů očekával, že do zápasu nastoupí s větším entuziasmem. Ten nastal až po vyhecování v podobě vypracování pár šancí a hlavně po kontroverzích od hráčů ŠK Slovanu. Je tedy jasné, že po výkonnostní stránce nám raná fáze přípravy moc neřekne, jenže ono tam bylo i pohříchu málo jen náznaků. Takže soudit ne, ale varovat ano.

    Varování je to především pro JiT, který poněkolikáté rozbíjí stoperskou dvojici. Poněkolikáté skládá Hušbauera se Součkem na zatažené posty v obraně. Hušbauer, které toho měl dnes asi plné kecky, dokonce přepustil Sukovi svou roli rozehrávače a nechodil ke konci ani dopředu. Jenže zrovna od „desítky“ potřebujeme, doháje, kvalitní rozehru za každé situace. A to Hušbauer nenabídl.

    A co se té letargie týče, kromě hráčů ji předvedl právě i Trpišovský, který mi dnes přišel jak argentinský Sampaoli. Postával bezradně u čáry vymezeného prostoru a nic, nereagoval. Neviděl jsem žádnou snahu povzbudit hráče, žádnou přílišnou komunikaci. To trenér Slováků působil mnohokrát aktivněji. Čekal bych, že náš trenér hráče do zápasu nahecuje víc.

    A na závěr – v druhém dnešním utkání se předvedli mladíci a já vážně nechápu, proč takový Auer nedostane prostor v „áčku“.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      PetCC     před 6 lety 29.06.2018 21:40 |  
      3 0

      Auer mě zaujal, několkrát doběhnul míč, který jsem já čekal už v zámezí. Nějaký ty schopnosti má, ale jestli to bude stačit, to já neposoudím :-)

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 00:37 |  
        4 0

        Ja si myslim,ze se casem prosadi. Uz v zime se ukazal a zaujal. Ted to jen potvrdil. Bez okolku se priznavam,ze se mi ten kluk dost libi. Treba dneska akce hned v prvni minute: nakop Jugase na nej,za nim dvakrat takovej rizek,ja si rikal,ten ho zboura tak ze ho budou muset odnest na nositkach ale Auer si tak dobre stoupnul,ze se k tomu ten rizek vubec nedostal,Auer naopak prsama uplne v klidu sklepl na spoluhrace a hned sel do nabehu smerem dopredu,balok se k nemu odrazi,on si ho neukopne nekam do autu ale ciste pred sebe do volneho prostoru a jde rovnou do centru z hranice vapna (ten se mu nepovedl,mozna proto,ze uz do nej zajizdel skluzem obrance). Je na nem videt,ze to co dela,dela prirozene. Nema to vydrene jako ostatni. Nelita od vapna k vapnu jako silenec a nemlati bezhlave do balonu. Dnesni bilance 2 asistence (vlastne 3,kdyz zapocteme i to co nedal ted nevim kdo z metru pred prazdnou branou) a jednu druhou asistenci. Sam minimalne 2x zakoncoval (jednou slabe kdyz sel sam na golman a jednou ho vyborne vychytal Hrubes). Zrejma slabina bude jeho fyzicky fond,pokud tedy neni uplne zavarenej od Trpisaka (coz je dost mozny). Kolem 25 minuty fyzicky odesel a byl jen svym stinem. Velky kontrast oproti vedle neho hrajicimu Frydrychovi. Tohle by na ligu nestacilo.. Nicmene po puli to zase nakopl a dostal se zpatky do hry..

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      SKEP     před 6 lety 29.06.2018 21:50 |  
      11 0

      Vždyť prostor v Ačku právě dostal...

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        JS (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 21:53 |  
        4 14

        Ano, v béčkové sestavě áčka tvořené především juniory. Áčková sestava áčka hrála večer a z mého pohledu vůbec nic nepředvedla. Nikdo z ní nic nepředvedl.

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          SKEP     před 6 lety 29.06.2018 23:05 |  
          7 0

          Mužstvo se nachází na počátku přípravy a kouč prostě kádr musí nějak rozdělit... Nepopírám, že podle jmen byla teoreticky silnější "bratislavská" sestava, nicméně věřím, že u Trpišáka mají všichni hráči stejnou startovací posici. Nikde není psáno, že Auer díky kvalitním výkonům příště (tuším že proti Rapidu) nepostoupí v hyerarchii kolektivu o stupínek výše. Všichni ovšem dobře víme, že trenéři si berou do přípravy juniory zejména z těchto důvodů: 1- chtějí mladíky motivovat, a dokázat jim,že poctivou prací mají šanci se dostat do prvního mužstva. To platí pro mládence nominované, stejně jako pro jejich dosud "nevybrané" kolegy. 2- trenéři názorně demonstrují veřejnosti, že se v klubu pracuje kvalitně s mládeží. 3- sportovnímu vedení, popř. majiteli chce kouč dokázat, že jeho prioritou je dát šanci mladým a tím zajistit klubu značný ekonomický přínos. 4- v přípravném kempu mít ideální počet hráčů potřebný k různým cvičením. 5- najít okamžitou posilu.
          Je pochopitelné, že větší šanci se dostat do "základu" mají fotbalisté z menších či finančně slabších klubů. V případě současné Slavie je pravděpodobnost, že nezletilý student po vydařené přípravě naskočí rovnou do základní sestavy a svého slavnějšího konkurenta pošle na lavičku, nižší, nikoli však nulová. Pro Slavii je lepším řešením vhodné hostování (viz. Součet) s patřičným herním vytížením, než tzv. sžívání se s teamem a minimální minutáž. Ani avizované Béčko situaci úplně nevyřeší, neboť bude časem startovat nejvýše ve II. lize a ta je pro potencionální opory v určité etapě jejich růstu málo...

  26. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    Kukič     před 6 lety 29.06.2018 22:47 |  
    7 29

    Bořil kopyto, Tecl proti takovému soupeři k ničemu (nevyhrál ani jeden souboj), Souček k ničemu ale apson se snažil. Zmrhal je už out asi defintivně. Pepa nedal jediný pas. Ostatní aspon jakž takž. Jeden z nejhorších zápasů na který jsme musel do Edenu. Zase jedem z nova a zkoušíme věci o kterých všichni ví že nefungují. Achjo jsem nasranej, jsem rád, že liga ještě nezačíná.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      donford     před 6 lety 29.06.2018 23:08 |  
      20 2

      Pánové, když vás tak některé čtu, neměli bychom letos tu ligu odpískat předem? Jen tak drobná a amatérská vzpomínka ke kondiční přípravě. Jednou zamlada jsem pomáhal kamarádovi v JZD a asi 4 hodiny jsme vynášeli půlmetrákové pytle se hnojivem NPK z vagonů na valníky. Druhý den jsem měl jít hrát fotbálek. No, nepostavil jsem se prakticky na nohy. Jen jsem se plazil, hekal a skučel bolestí při každém kroku. Natož popoběhnout. To nešlo. Proto věřím, že už příští přípravný zápas bude jiný, lepší, koukatelný.

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        Dobi     před 6 lety 30.06.2018 01:52 |  
        7 9

        Přátelé,
        jak je u mě tradicí, vždy za vším hledám historii, o které se žel už mnoho nepíše. Slovan je - při vší úctě k Trenčínu, Trnavě či Žilině nejpopulárnější slovenský klub a navazuje na historii 1.ČsŚK Bratislava, který byl založen 19191 Bratislava (ten název prosadili vlastenci až v roce 1918 nebo 1919. Do té doby byla známa pouze jako Preßburg, Pozsony, Prešpurk či slovensky Prešporok! V roce 1918 zde žilo jen tak cca 20% Slovanů, zbytek německy mluvící Rakušané a Maďaři! A za Marie Terezie, když v Uhřích řádil Turek, byla i metropolí Uher!!! Ale TGM si uvědomoval strategickou poloho Prešpurka na pomezí Rakous a Uher a prosadil u velmocí jeho připojení k ČSR!!! I deklaraci hlavního města byť zcela excentrického!
        My, jako vlajkonoši 2.generace, jsme tam v 70-letech rádi jezdili. A tak se jevilo i ca. 70 minuto tohoto přáteláčku. Až pak vlítla slovanistům krev do očí a pěna do úst!!! Fero Daučík pocházel z maďarsko-slovenské hranice a hrál jak za ČsŠK, tak i Slavii! Takže pohár je tak jako ta "doma". Horší je, že kdosi z řekou Moravou zmařil Česko-slovenský pohár!!
        Mně nevadí tak zmařená penalta, jako nesmyslné nákopy na štěstí a náhodu. Ale už Suvorov prohlásil: Těžko na cvičišti, lehko na bojišti"! Snad to pocítíme i my, i když si většinu přenosů usurpovala O2, ač plartíme nekřesťanské poplatky ČT. Za co? Do chřtáni soudruhu Dvořákovi, který léta za PPF působil i v představenstvu a.s.Slavia. Snad budoui sreamy, děkuji předem za upozornění!!! To jsou para-Doksy!!!

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          mudrc     před 6 lety 30.06.2018 09:04 |  
          7 5

          Dobi, v jaké době jste zamrzl, že se Vám zda platba 135 korun jako nekřesťanská částka? Jedná se o 4,40 za den! Já vím, nejlepší by bylo všechno zadarmo a ještě by nám za to mohli platit.

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

            japoko     před 6 lety 01.07.2018 00:01 |  
            2 9

            Boze ty jsi tupec! Nejde prece o vysi castky, ale o system cele CT. Vysilat ligu z 90 % na O2 je spatne pro cesky fotbal, divaky i sponzory do budoucna! Ale to jako zastupce MIPSu ( Mladych idiotu plnych sily) stejne nepochopis!

            • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

              mudrc     před 6 lety 01.07.2018 10:59 |  
              1 3

              Chovej se slušně, hulváte! O způsobu rozdělení TV práv nepadlo slovo. Padlo-li by, dozvěděl by ses, že způsob nijak neobhajuji, naopak. Debata byla o "nekřesťanských poplatcích".

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          SKEP     před 6 lety 30.06.2018 09:43 |  
          7 0

          Váž. p. Dobi, dovolte drobné doplnění: o příkladné demonstraci nerozlučného bratrství Čechů a Slováků lze hovořit snad pouze v časech poválečné euforie. Již od 50. let nastává ona populární a nám všem tolik známá éra "zosratých Čehúnov". Vše poté eskaluje nedlouho po listopadu 89 v dobách p. Mečiara, pomlčky a dělení federace. Tehdy byli čeští fotbalisté napadáni na slovenských stadionech nejen slovně... Respektovaný kouč a mistr bonmotů v jedné osobě p. Škorpil se s Vámi na požádání jistě ochotně a s radostí podělí o řadu trefných historek na toto tabuizované téma. Tolik pro doplnění.

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

            vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 14:52 |  
            1 0

            Na stadionech se nadávalo všemu a všem téměř všude, alespoň část publika,myslím tím 70-80 léta.Ostrava,Brno,Bratislava atd.to bylo jedno.Jen důvod se našel všude jiný tu to byl chachar,slovák či Pražák.Nicméně ve většině případů mohl jít člověk s fandy soupeře na pivo.Po revoluci se to na cobolsku národnostně vyhrotilo a nebyla cesta zpět, no můžeme za to asi také poděkovat nenazranym politikům lacnicím po korytech.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      ŽerykRWS     před 6 lety 29.06.2018 23:23 |  
      7 5

      Bořil kopyto ? Jsi mimo

  27. 2 poločas

    ŽerykRWS     před 6 lety 29.06.2018 23:21 |  
    4 4

    Dnes se mi líbil výkon Bořila, ale hlavně hráče Slovanu Mohammed Rharsalla Khadfi. Naopak výkon Hušbyho nebyl vůbec dobrej, sice na něj pískli penaltu, ale z pohledu z tribuny mi příjde, že ji nahrál. Stejně jako pár dalších situací, nelíbí se mi to. Stejně jako nepřiznanej balon Součka při rohu, byl to jen přátelák... Ngadeu dnes špatná rozehra. Sýkora chyběl na lajně, Stoch by post pod hrotem zahrál lépe, stejně jako Sýkora lajnu, jen názor.

    • Re: 2 poločas

      JS (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 23:40 |  
      6 4

      Jo, ta jejich sedmička mi taky přišla koukatelná. Skvěle si vedl balon, dobře jej kryl...

      • Re: 2 poločas

        Dennis     před 6 lety 30.06.2018 18:30 |  
        6 2

        Tady ty minusy teda moc nechápu, sedmička Slovanu hrála fakt dobře, byl to nejfotbalovější hráč na hřišti a byl i dost rychlý. Balon mu přitom nepřekážel.

          • Re: 2 poločas

            Dennis     před 6 lety 30.06.2018 18:47 |  
            1 1

            Já bych ho bral klidně taky. I s tím eventuálním účastníkem MS, protože mi nepřijde, že bychom byli vepředu oproti loňsku nějak variabilnější a jednoho fotbalového záložníka a dobrého střelce do útoku ještě podle mě potřebujeme.

      • Re: 2 poločas

        ŽerykRWS     před 6 lety 01.07.2018 21:42 |  
        0 0

        Kupodivu i dobře bránil a vyvážel míč už od brankové čáry. Párkrát naše hráče ztrapnil.

  28. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    rak (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 23:39 |  
    8 1

    Myslím, že opravdu musíme dost uvážit, že jsou hráči v plné kondiční přípravě. V první půli jsem si říkal, že třeba Hušbauer snad neudělal vůbec nic dobře. Zase jsem se tam ale nenudil, zvláště ve druhé půli. Ke konci jsme je už pěkně tlačili. I některé akce vypadaly docela dobře. Strašidelná ale je, a už delší dobu, finální fáze. Měli jsme něco dát. Penalta také trochu smůla. Je otázka, jestli vůbec měla být. Slovanisti se mohli zbláznit.

  29. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    Kzlo     před 6 lety 29.06.2018 23:40 |  
    5 6

    Ještě mam jeden postřeh ktery absolutne nechapu a to nenasazeni Floa ani do jednoho zapasu. Tohle jeho opomíjeni nechapu

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      JS (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 23:41 |  
      0 6

      To jsem si také říkal, když tam šel Souček a pak ještě nějaký mlaďoch v 90. minutě....

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 29.06.2018 23:44 |  
      7 0

      Nebyl zdráv. Na poslední chvíli se hledala náhrada a našla se ve Šilhánovi, který před pár dny přestoupil z Teplic.

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        rak (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 00:14 |  
        4 0

        Víc hráčů nebylo úplně v pořádku. Údajně se ale vesměs jedná o lehké věci. Spíše nechtěli před soustředěním riskovat.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 00:22 |  
      2 0

      Per Egil Flo pravděpodobně přestoupí do Švýcarska...

  30. Nejvíc zvědav, jsem byl na Vantrubu a Balutu

    benny231     před 6 lety 30.06.2018 01:07 |  
    12 0

    Dneska bylo možné (i s hostujícímí ve Viktorce) vidět cca 2 a půl mančaftu slávistů, během pár hodin.
    To se mi nepoštěstilo, co jsem živ.
    Nejvíc zvědav, jsem byl na Vantrubu a Balutu,....ale tak už to na světě chodí

  31. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    k.u.b.a.28     před 6 lety 30.06.2018 07:25 |  
    11 0

    Tak jsem vzal poprve na zapas sveho 3leteho syna. Byl to fajn zazitek. Ani ten vysledek nas netrapi. uz se tesime na dalsi zapas chceme tocit tou salou az dame gol. ps. v nakupaku jsme potkali pred zapasem GvK. at zije Slavie.

  32. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    Pepino44     před 6 lety 30.06.2018 08:06 |  
    5 1

    Tak jsem se zde dočetl, že " Souček nepřiznal teč na roh", " Hušbauer penaltu nafilmoval" a pod. Myslím, že by se to s tou férovostí a vstřícností nemělo přehánět. Nikdo si snad nevšiml, těch asi 5 slovanistů co volalo " Jude Slávie ", na to by se ve starém Edenu za mého mládí odpovídalo " Bij a bij a bij slováka do hlavy ". No časy se mění. Nejvíce jsem byl zvědavý na Bulutu a brankáře, myslel jsem, že nastoupí buď v prvním nebo druhém zápase a ono nic. No škoda, no.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      warhammer (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 10:54 |  
      3 2

      No oni ti slováci vždycky jen reagovali na náš kotel, který zas křičel Šk Slovan, zkurvená Bratislava. Vůbec bych to nedramatizoval, podle mne to k česko slovenskému derby patří, a obě strany to brali při takovém sranda mači jen jako pošťuchování.

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        warhammer (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 10:57 |  
        0 0

        pardon Wulfe, obě strany braly

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 11:35 |  
          2 2

          To nic, to se stane každýmu. Horší je napsat "by jsem", "by jsi" atd. :-)

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        dalislavista     před 6 lety 30.06.2018 18:10 |  
        5 2

        Pak by mě zajímalo, proč toto kotel při přátelském utkání křičí.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      mudrc     před 6 lety 30.06.2018 18:29 |  
      4 4

      Jude Slavie zaznělo okamžitě co dozněl pokřik o zkurvené Bratislavě a včera se to tady řešilo, tak nepiš,, že si toho nikdo nevšiml. Do té doby než jsme je začali urážet my, se Slováci chovali slušně. Takové chování se tuplem do přátelského utkání nehodí. Ale jestli jsi zvyklý "bít a bít a bít (dosaď dle potřeby) do hlavy, tak ti to asi nevysvetlím.

  33. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    Dresco     před 6 lety 30.06.2018 08:57 |  
    7 0

    Byl to takovy nas typicky druhy polocas uplynule sezony. Hra na jednu branu, hromada centru a nadejne rozjetych akci, ale nic z toho. Zarazilo me akorat chovani golmana hostu, ktery az trapne zdrzoval v takovem zapase, kde nejde o body.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      bongor     před 6 lety 30.06.2018 11:01 |  
      2 1

      Ten byl správně trapnej,to máš pravdu.

  34. Výkon

    Crispo     před 6 lety 30.06.2018 11:07 |  
    2 1

    Viděli jsme výkon, jako by byl z loňských ligových zápasů. Na to, že jsou chlapci po kondiční přípravě, mají můj obdiv, protože dřeli a snažili se hrát fotbal, chvílemi jsme byli svědky bezradnosti a velkých nepřesností, ale když jde o přípravný zápas, tak bychom to neměli brát jako něco vypovídajícího o herní kvalitě. I přes výsledek jsem byl spokojen. Teď už jen aby se marodi dali dohromady.

  35. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    první rytíř     před 6 lety 30.06.2018 11:11 |  
    10 7

    Na zápas jsem se moc těšil. Takových nás bylo v Edenu překvapivě spousta. Pohříchu zážitek z toho zápasu jsem si neodnesl žádný. První půle škoda mluvit. Třeba u Hušbauera co přihrávka, to kiks. Ostatní to pojali až moc vlažně. Po gólu, jemuž předcházela minela při rozehrávce Ngadeua a až trapná ansence jakéhokoliv napadání soupeře, jsme sice stáhnuté slovanisty přehrávali, ale zase jsem viděl všechno to, co nás trápilo koncem uplynulé sezony - zoufalá finální fáze, centry nikomu a do nesprávných prostor, tristní zakončení a stereotypní dobývání zaparkovaného autobusu. Nesouhlasím s tím, že všechno toto bylo jen důsledkem fyzické zátěže, absolvované v Rakousku před týdnem (!). Ostatně Slovan z obdobného soustředění do Prahy přijel (jeho druhá část v tom Rakousku ještě zůstala a zápas se Zenitem neodehrála kvůli promáčenému terénu). Prostě jsem viděl, že naše potíže pokračují a jen věřím, že vše se po herním soustředění a také po naprosto nezbytném doplnění o konstruktivního záložníka a "neomylného" útočníka v dobré obrátí. Ze včerejšího zápasu jsem zklamaný, ale věřím. Co mi také jako fandovi Slavie zbývá, že? :-))

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      Lord_Edmund     před 6 lety 30.06.2018 11:55 |  
      1 1

      Hušbauer byl včera mimořádně nepřesný. Věřím, že je to jen silnými trénerovými dávkami v přípravě a v zápasech to bude o moc lepší. Ale snažil se a nehrál alibisticky. Prostě nejen jemu nechodily nohy.
      Dobrý pocit jsem měl z Coufala, tan určitě zapadne do základu velmi brzy. Z prvního zápasu se mi líbil hráć s číslem 9 , Jméno nevím, asi nějaký dorostenec.V poli byl dobrý i Zelený, ale ty jeho centry byly docela slabota. Musa je na útočníka docela palič a přišel mi dost negativně naložený.
      Škoda, že nanastoupil ten Baluita a Vantruba, na ty jsem se moc těšil.
      Zápas se Slovanem byl ze 3/4 nudný, ale konec měl konečně trochu náboj. Věřil jsem až do konce , že to srovnáme. Poziitivní je návrat Van Burena a mrzí mě, Že se asi nepočítá s Mešanovičem.

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        mpik     před 6 lety 30.06.2018 12:14 |  
        3 5

        Coufal na začátku zkazil snad každou přihrávku na rozdíl od Kúdely...

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          Lord_Edmund     před 6 lety 30.06.2018 12:32 |  
          3 2

          Kudela hrál včera dobře a na jistotu, ale Coufal taky moc nekazil, pár nedorozumění tam ještě bylo.. Líbilo se mi, źe byl celkem aktivní.
          a ten hráć s "9" byl Auer. Hodně rychlej hráč, doufám, že je již pod smlouvou. Asi bych jeho jediného nechal z těch mladejch u "A" týmu.

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

            JS (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 12:34 |  
            7 2

            Plha! Je pod smlouvou již půl roku, přišel až teď kvůli věkové politice UEFA.

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          Victory     před 6 lety 30.06.2018 17:33 |  
          4 0

          Až budeš hrát poprvé v Edenu, zkazíš jich taky hodně... :-)

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        JS (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 12:33 |  
        3 1

        #9 Jonas Auer. 17 letý talent z Rakouska.

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          Victory     před 6 lety 30.06.2018 17:35 |  
          3 0

          To je budoucnost, jen dostat šanci v zápasech...

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        iwanowicz     před 6 lety 30.06.2018 12:40 |  
        5 0

        Mesanovic v podstate rok nehral, asi bude nejlepsi ho dat nekam na hostovani, aby se dostal do formy.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      Kulajs     před 6 lety 02.07.2018 09:02 |  
      1 0

      Až se zase budeme zlobit, že neumíme překonat zaparkovaný autobus soupeře, tak si vzpomeňte na Španělsko, které s hráči, o kterých se nám může jen snít, nedokázali rozbořit ruský autobus. A ten nakonec dojel do čtvrtfinále. Španělé to hráli profesorsky a nenašli recept. Vlastně obdobně jako Němci s Koreou. Co je platné držení míče.

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        Jachym     před 6 lety 02.07.2018 09:12 |  
        0 1

        Rusové včera v obraně důsledně uplatnili přístup nas mnogo…:-) Máš samozřejmě pravdu, ale také je třeba říct, že ruský autobus je mohutnější než třeba ten ze Zlína. Rusové měli včera superkliku, neboť kromě penalty snad netrefili bránu.

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          Kulajs     před 6 lety 02.07.2018 11:02 |  
          0 0

          Ano, mohutný ruský autobus, ale na druhé straně miliardový kádr, který to měl zvládnout.

  36. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    mpik     před 6 lety 30.06.2018 12:18 |  
    3 8

    K druhému utkání mám pár poznámek:
    - Kúdela byl v první půli přesnější než Coufal co se přihrávek týká (ve druhé byl moc daleko)
    - jezdit jsem viděl jen tři hráče: Bořil, Sýkora, Stoch. U Sýkory bylo hodně nepřesností.
    - Zmrhal celý zápas prakticky odklusal v plážovém tempu
    - Souček s Hušbauerem zcela zapadli

  37. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    tolsimir     před 6 lety 30.06.2018 12:38 |  
    11 20

    Zmrhalův lážo plážo přístup a zejména Hušbauerova trapná simulace se mi kouše jako fanouškovi opravdu velmi, velmi těžko...

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 13:01 |  
      13 0

      Zase bych to nedramatizoval,mě se to zase jako fanouškovi kouše celkem v pohodě, protože stávají se daleko horší věci,které se mě těžce koušou.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      Victory     před 6 lety 30.06.2018 17:38 |  
      8 0

      Přesně, přesně, přesně... Nedělat žádný závěry z tohoto zápasu o nic. Více než týden dřeli na fyzičce, to pak nemůžeme chtít zázraky. Hlavně klid !

  38. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    Eluin (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 13:08 |  
    11 4

    Slovo, které podle mého nejlépe vyjadřuje včerejší "mač" - nuda. Jako chápu: příprava, přátelské klání, zátěž v tréninku, apod. Navíc člověk je asi trochu namlsaný probíhajícím MS.

    O to víc se ale těším na mistrovské zápasy.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      donford     před 6 lety 30.06.2018 20:50 |  
      0 0

      Hele, kdy jsme to v zimním období v přípravném zápase rupli s Ústím nad Labem? Bylo to letos nebo loni?

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 30.06.2018 22:08 |  
        0 0

        V sezóně 15/16 jsme s Ústím prohráli dvakrát, jednou v národním poháru (2:4) a podruhé v zimní přípravě (0:2). Dneska hrála juniorka s Ústím, se kterým podlehla 3:5.

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          donford     před 6 lety 30.06.2018 22:16 |  
          0 0

          Dík, koukám že ten čas rychle prchá. Tak už to je víc než 2 roky.

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

            Dobi     před 6 lety 01.07.2018 23:20 |  
            0 0

            Pusťe si k tomu písničku Ústečáka Petra Lüftnera "Ústí, ty jsi to Ústí nad Labeem" a třeba Vám to zvedne náladu Na regionálu ji občas hrají!

  39. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    Ondráš     před 6 lety 01.07.2018 08:20 |  
    12 9

    Není nad to si vymyslet pohár a pak ho se Slovákem prohrát:) Ale je to jen příprava, takže mi to žíly netrhá..každopádně je to snad i dobře: aspoň tady snad už nebudu číst ty bláboly, jak máme v lize bezkonkurenční kádr a namažem si všechny na chleba:D Za tyhle výkřiky jsem se vždycky vysmíval Rumunům - jednou před začátkem sezóny a potom průběžně během sezony..tak aby pak někteří po pár kolech nečuměli jak péra z gauče, bo nás zatím ve hře evidentně trápí stejné věci jako loni a všechno se přípravou omlouvat nedá.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      kalex     před 6 lety 01.07.2018 14:10 |  
      3 0

      To chce klídek.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      japoko     před 6 lety 02.07.2018 00:04 |  
      0 8

      To je velmi trefný poznatek. Akorát když ho budes ventilovat zde častěji, označí Tě místní mazáci za sparťana, peltu, berbra rusáka zemana apod.

    • Re: To je druhů zadarmo permic

      jane (admin)     před 6 lety 01.07.2018 16:45 |  
      3 0

      Jsou to kategorie VIP permanentek a čestné permice např. pro internacionály, partnery, atd.

  40. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    JoailDeBoar     před 6 lety 01.07.2018 13:10 |  
    7 9

    Proč máme tak odfláknutý nové logo na drese. Proč se to prostě neudělalo jako když tam bylo CEFC CHINA krásně vyřezané jednotlivé písmenka a teď CITIC Group a né krásně vyřezená písmenka ale červenobílý podklad který ani barevně nesedí s dresem(hlavně ta bílá barva). Prostě krok zpět. Proč když už to jednou je udělaný pořádně tak proč prostě jen nezmění CEFC za CITIC a nacpou tam červenobílý podklad!!!

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      jane (admin)     před 6 lety 01.07.2018 16:43 |  
      22 0

      Protože se ten zápas připravil za pár dní včetně speciálního dresu. Není důvod k panice, že takhle budou vypadat oficiální dresy na sezonu. Naopak můžu naznačit, že se v souvislosti s dresy na novou sezonu můžeme těšit na moc pěknou věc :)

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        Edenjejenjeden     před 6 lety 01.07.2018 16:50 |  
        12 0

        Tady se vždycky nějaký důvod k panice najde:-D

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          Fulham     před 6 lety 01.07.2018 17:07 |  
          6 0

          já jsem třeba s nervama úplně hin..:-)

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

            vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 01.07.2018 18:20 |  
            4 0

            Jestli nepřišel čas na nějaký bojkot :-)

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        JS (přítel SN)     před 6 lety 01.07.2018 18:59 |  
        1 5

        „Speciální edice“ znamená, že jste přelepili CEFC CITICem, že jo, Jane? ;)

        Jsem si jistý, že regulérní zápasové dresy budou vypadat jinak.

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        kalex     před 6 lety 01.07.2018 20:25 |  
        2 2

        Že by znova adidas?

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          Jachym     před 6 lety 01.07.2018 20:54 |  
          0 3

          Třeba by se chytil jako puma...:-)

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

            kalex     před 6 lety 01.07.2018 22:04 |  
            2 1

            Jedna rodina :) díval jsem se na dresy feyenoordu a přiznám se, že úplně nadšený jsem nebyl. Ale dost mi připomínal dres z mistrovské sezony 95-96. Další rok jsem si ho koupil, když jsem byl v prváku, mi na něj dala máti 1600. Kupoval jsem ho ho u paní Novotné v Hulíně. U maminky Čápa, vicemistra Evropy.

            • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

              FanatikSKS     před 6 lety 01.07.2018 22:59 |  
              3 0

              Tak třeba loni měl Feyenoord dresy od adidasu a nevypadaly vůbec zle. Hlavně v Evropě neměli bílá záda jako my, ale jenom bílé pole pod číslem, což vypadá mnohem lépe i přes to, že údajně musí být záda na dresech jednobarevné

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          JS (přítel SN)     před 6 lety 01.07.2018 21:56 |  
          0 5

          Ne, bylo již řečeno, že smlouva s UMBRO je nevypověditelná.

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

            celtix     před 6 lety 01.07.2018 22:01 |  
            1 0

            Nechápu takovou smlouvu.

            • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

              JS (přítel SN)     před 6 lety 01.07.2018 22:17 |  
              2 3

              To asi nikdo, ovšem pochopitelná začne být po objasnění okolností – byla podepsána za dob KJ a UMBRO ČR (Unisport) vlastní jeho bratranec Vlastimil.

                • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

                  JS (přítel SN)     před 6 lety 01.07.2018 23:40 |  
                  2 4

                  Díky za upřesnění rodinných vztahů. Po těch X letech už jsem si to fakt úplně přesně nepamatoval.

                  Vida, usilovala tak, že teď už nemůžeme ke konkurenci, ani kdybychom chtěli...

                  • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

                    kalex     před 6 lety 02.07.2018 01:43 |  
                    2 2

                    Teď to řeknu blbě, ale toto byl asi nejmenší problém majitelů, kteří nás vytáhli z bahna. Takže změna sponzorů, co se týče oblečení, je pro ně malicherná. A ceny? Dres si každý den nekupuješ. Já vzal mladého předloni aj s bývalou na víkend do práglu. Prvá zastávka na jídlo na zimák. Pak do Edenu. Já si koupil dres, mu jsem koupil dres, dalších iks věcí, 5litrů. Jestli místo 1300 zaplatím za originál repliku 1800??? Stejně, za poslední dres Slavie Adidas jsem nějak před deseti lety dával dvojku. Blbec jsem ho ztratil po sálové kopané. No ten večůrek mě stál. Asi šest tisíc. Moje blbost. Ase ten dres mně mrzí do dnes.

                • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

                  warhammer (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 00:50 |  
                  0 0

                  Sorry, už jsem dneska mimo. Vlastil = Vlastimil.

            • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

              kalex     před 6 lety 01.07.2018 22:18 |  
              4 0

              Když s tebou nejedná rumun z drákulova a nechce podpis krví, tak je vypověditelná každá smlouva.

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          celtix     před 6 lety 01.07.2018 21:59 |  
          2 2

          Kéž by...Nebo nike. Umbro působí hrozně levně hlavně co se týče brankářských dresů. Ale pořád je to lepší než dresy 5 - 7 let zpátky.

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

            Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 01.07.2018 23:59 |  
            3 2

            Adidas fajn, ale Nike? Bože můj to radši to Umbro.

            • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

              SKEP     před 6 lety 02.07.2018 07:37 |  
              3 0

              Nike? Nejsem si úplně jist, nicméně myslím, že tato oregonská společnost značku Umbro ještě nedávno vlastnila

              • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

                Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 08:29 |  
                0 2

                Ano, asi 4 roky je vlastnila Nike. Ted uz ne. Jde ale o to, jakou image ta znacka ma. Pro me je Nike typicka americka znacka, ktera ma blizko k basketbalu a prijde mi trochu "sportovne snobska". Umbro je pro me anglicka znacka spojena s fotbalem. Skoda, ze uz neobleka anglickou repre, bohuzel "money talks".

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 18:05 |  
        0 0

        Já bych se na novou sezónu těšil i kdybychom hráli v modrozelených tílkách. Ale jsem samozřejmě zvědavej. :-)

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      Ondráš     před 6 lety 02.07.2018 11:01 |  
      0 0

      Strašně smutnej pohled na nejtradičnější českej dres..taky pevně doufám, že to bylo jen ušitý horkou jehlou na přípravný zápas..protože takhle nevkusně přeplácanej dres to je hnus vážení..když už tam musí být ty "hieroglyfy", tak ať je to aspoň stejný jako to bylo u CEFC..nebo naopak tam nechat jenom logo CITIC. Takhle je to opravdu jako dort od pejska a kočičky. Trochu mě ale uklidnila jane, že to snad bude lepší..

  41. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    Fulham     před 6 lety 02.07.2018 09:38 |  
    3 0

    Jonas jede...plná palba.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      Ondráš     před 6 lety 02.07.2018 11:01 |  
      2 0

      Já mu věřím, že to bude do budoucna posila jako hrom!

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        Fulham     před 6 lety 02.07.2018 11:13 |  
        4 0

        věříme asi vši..:-) byl by to majstrštyk vyfouknout rakušákům budoucí hvězdičku..

        • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

          JS (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 11:21 |  
          0 1

          Minimálně je zarážející, že se nechytil v sítích Red Bullu, který mladé talenty z celé země podtrhává dost brzo.

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

            SKSVenca     před 6 lety 02.07.2018 11:39 |  
            2 0

            V té jejich akademii je to prý velmi náročné na psychiku, tak se mu tam asi nechtělo a vybral si lepší cestu :)

          • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

            Fulham     před 6 lety 02.07.2018 11:44 |  
            2 0

            tak oni asi taky nemohou uzmout úplně vše - je fakt, že Rapid, RBS....uvidíme. ale jestli mu vydrží jak momentálně vypadá, byl by to jackpot..

  42. Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

    profesor     před 6 lety 02.07.2018 10:13 |  
    3 11

    Zápas po kondiční přípravě vždy vede k poznání, že hráči jsou unaveni, jenže také ukáže, kteří fotbalisti jsou vhodní a které ne. Takže Kúdela s Pokorným pro základ ani náhodou, já bych je poslal do Liberce zpět.
    Zmrhal už také není ideální, do základu už nepatří, buď jako žolíka anebo ho prodat. Stále mi vychází, že potřebujeme kvalitního útočníka a nebál bych se dávat více šancí mladým Auerovi, Rondičovi atd. A možná , že by bylo dobré vyzkoušet Gina, co jinak s ním? Prostě je třeba se zaměřit na ofenzívu, obranu máme dobrou , možná nejlepší v lize, dělat pokusy s Kúdelou a Pokorným je pro mne úplná hovadina, vždyť si to Trpiš už vyzkoušel dříve a musí vědět, že to nebude fungovat. A co ostatní myslím Murise, Škodu, rád bych věděl , jak na tom jsou? Nebo je hodláme prodat? Doufám, že je ve středu uvidíme.

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 02.07.2018 18:02 |  
      5 1

      To je pravda, Gina by to chtělo vyzkoušet, on je ještě úplně nevyzkoušenej. :D

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        Ondráš     před 6 lety 02.07.2018 23:08 |  
        2 1

        Tak aspoň ať podává míče za ty prachy..

    • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

      Rooney     před 6 lety 03.07.2018 07:20 |  
      4 1

      Zapas po kondicni priprave prave neukaze temer nic z toho, kdo na to ma a kdo ne. Kazdy se s tou zatezi vyrovnava jinak, proto se dle tohoto zapasu soudy opravdu delat nedaji.
      A pokud by si je delat presto chtel, tak je nesmysl psat, ze Kudela nema na zaklad ani nahodou, protoze v tom zapase byl lepsi a jistejsi nez Ngadeu, coz videl snad kazdy nezaujaty fanousek.

      • Re: O pohár F. Daučíka: Slavia - Slovan 0:1

        Agbik     před 6 lety 04.07.2018 11:40 |  
        1 2

        Kúdela naprosto jistý. Kromě jedné přihrávky naprostá brnkačka a přehled. V minulé sezóně jsem jeho příchod nechápal, ted se mi ale hodně líbil a může se v pohodě prosadit do základu, zejména pokud budeme hrát tolik zápasů.