Aktuality z médií

„Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavie.

„Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavie.

Komentáře (192)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

    Faris (přítel SN)     před 7 lety 03.04.2018 23:50 |  
    13 15

    Tak to je pěkný průjem. Doporučuji necist, je to kydání hnoje, nic víc. Doufám, že Brno smeteme, jinak nevím, kam se dál žumpa bude rozlévat.

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

      p!erreCORE     před 7 lety 04.04.2018 00:02 |  
      0 5

      Flaska vizoura skoro dopita (a to vizoura nepiju) a mne je smutno,zlatej Jirka Dopita

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

        p!erreCORE     před 7 lety 04.04.2018 00:05 |  
        0 4

        Spíš než spodem,

        Duven blejt..

      • Dobré, ale klasika je klasika:-)

        Jachym     před 7 lety 04.04.2018 13:22 |  
        2 0

        Naše staré hodiny
        bijí čtyři hodiny.

        • Re: Dobré, ale klasika je klasika:-)

          p!erreCORE     před 7 lety 04.04.2018 13:35 |  
          1 0

          Na políčku plela len, měla oči jako len..

          Mně už začíná dost štvát,jak tady všichni brečej,nadávaj..

          To se pak nemůže nikdo divit,ze mě z toho bolí ledvina játro a mozeček..

  2. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

    p!erreCORE     před 7 lety 04.04.2018 00:18 |  
    5 9

    A když už toho začíná být víc než dost:

    1) Michael Ngadeu-Ngadjui musí začít pravidelně nastupovat. Dostat podmínky,které si zajistil svými téměř bezchybnymi a stabilnimi výkony v našem týmu. Bez ohledu na to,jestli v létě odejde. Na zbývající utkání do základu na 90

    2) nepropadejme panice!

    3) nenadávejme trenérovi

    4) ani hráčům

  3. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

    Cross     před 7 lety 04.04.2018 01:24 |  
    16 14

    Rozvracet se zevnitř, to bychom uměli. Pokud tedy Vavřina napsal a nepublikoval, tak vlastně nenapsal. (:-))). Ted vylezl z nory, zavětřil, s křivákem v kapse, a rovnou do žeber. To je tedy čin hodný kovaného Slávisty. Díky.

    Jasně, hrajeme za očekáváním a pod nase ambice i moznosti. Ale z toho Vavřinova textu je mi zle.

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

      DF007     před 7 lety 04.04.2018 07:51 |  
      18 9

      Prosím, nejdříve si přečti, o čem píšeš. Pan Vavřina postupoval přesně tak, jak měl, tedy předal tuto výzvu předsedovi Odboru přátel s žádostí o předání SKS.
      A jde-li o pochybnosti, tak ty tady byly již po jmenování Trpišovského. Stačí si přečíst diskusi k článku o jeho jmenování.
      Navíc se ukazuje, že přítel Vavřina má z větší části pravdu.

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

            před 7 lety 06.04.2018 13:38 |  
        1 0

        nechápu z jakého důvodu se má Odbor přátel začít věnovat takovým věcem jako je nějaký názorový výplod kohokoli. Ač si Karla vážím tak tohle je jeho názor. A rozhodně bych nevěřil všemu :)

  4. Procházka

    Travinho     před 7 lety 04.04.2018 08:00 |  
    10 3

    Docela by mě zajímalo, jak se toto dostalo k Procházkovi. To, že pan Vavřina interně vyjádřil svůj názor, neznamená, že se to musí hned objevit v médiích.

    • Re: Procházka

      Hojik     před 7 lety 05.04.2018 09:24 |  
      0 0

      Luka Menalo názor nevyslovil a stejně se zde objevil. -:)

    • Re: Procházka

      Fačín     před 7 lety 05.04.2018 10:38 |  
      0 5

      No jo cenzura, to by nám šlo? Jiný názor je nepřípustný... Počítám, že to pan Vavřina předal panu Procházkovi sám. Ostatně, proč by ne? Má pravdu, začíná se to ukazovat.

  5. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

    VanDel     před 7 lety 04.04.2018 08:27 |  
    11 10

    Můžeme se nad těmito texty rozčilovat jak chceme, ale to že jsou z velké části pravdivé, to se popřít nedá.
    Trpišovský vstoupil do Slávie špatně, rozmetal téměř vše, co mu Šilhavý předal. Kdyby to bylo jen to co skřípalo, nikdo neřekne ani Ň, ale on zničil i to dobré co fungovalo->defenziva ! Tímhle si na sebe upletl velký bič a sám dal svým kritikům náboje na takové články. Nijak zásadně ještě nic ztraceno není, takže záleží jenom na něm, jestli se z toho poučí, anebo bude dál tvrdohlavě prosazovat to svoje, což zatím totálně nefunguje. Já mu stále věřím, takže doufám, že se z toho poučí. Jde mu o krk nejen ve Slávii, ale i o jeho budoucnost. Pokud by totálně propadl ve Slávii, tak z něj bude možná nadosmrti trenér pouze provinčních týmů, nějakou lepší štaci bude hodně těžko hledat.

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

      roygrey     před 7 lety 05.04.2018 19:52 |  
      0 0

      Na tebe VanDele a třeba Robinatora jsem hodně zvědav. Vzpomínám si, že jste byli velcí obhájci a propagátoři Trpišovského. Bojovali jste za něj až na krev.
      Nic ve zlém, každý má nějaké oblíbence. Ale jak říkám, sleduji Vás.
      Já z něho nadšený nebyl, ale budiž, vyčkám ještě tři čtyři zápasy.
      :o)

  6. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

    prorok (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 08:50 |  
    16 11

    Bože múj, po 1 prohraném zápase už odvolavate a plivete na Trpišovskeho. a Nezmara? To už jste zapomněli na Hřebícka a naše boje o sestup? To si nepamatujete, s jakým štěstím a kolisanim Plzne a Sparty jsme vyhráli titul rok před? Silhavy byl dobry trener, ale prilus opatrny, uz nemel co dat, Trpisovsky je naše moderní budoucnost. Dejte mu čas.. Po derby, kdy jste byli všichni šťastní, psychika= forma obou S vždycky kolisala. A tahle porážka není zásadní. A pokud si myslíte, ze ano, jdete fandit Spartě. Alespoň si VÍC užijte a neotravujte tu vzduch. O takové příznivce Slávka nestojí.! A když se podíváte pořádně,kdo píše ty nadávky, tak nejvíc teď křičí fandové Sparty a radi Slavii. A jsou šťastní, ze mají konečně prostor. Fuj!

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

      VanDel     před 7 lety 04.04.2018 08:58 |  
      12 4

      Nic proti, ale pokud jsi opravdu fanoušek Slávie, tak bys měl vědět, že tohle opravdu není první prohraný zápas.....

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 11:37 |  
      5 10

      Moderní budoucnost = mít průměr obdržených gólů na zápas >1? No tak to potěš koště...
      Já jsem před sezónou předvídal, že nás vyškolí Plzeň s takovýmhle fotbalem. Ale byl jsem ještě optimista, už nás to toiž vyškolila
      Jihlava = nejhorší tým podzimu
      Sparta = trapná kontinuelně celou sezónu nás v prvním poločase rozebrala na atomy naštěstí je tak trapná, že to v druhé půli opět posr.. a my se štěstím vyválčili bod...
      Zlín = nejhorší tým jara

      Moje predikce Brno o gol porazíme, Liberec nás vyškolí podobně jako sparta ale nenechá si to utéct. Plzeň zatím nebudu odhadovat, ale už vypadla s pohárů takže myslím, že do zápasu s náma se dá zase dohromady a to bude ostuda na úrovni Teplic 07

  7. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

    slamacek (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 08:51 |  
    11 6

    Tak je to taky nazor. Jsou kroky pana trenera se kterymi nesouhlasim, ale jde o sestavu a vzhledem k tomu ze nevidim hrace na treninku tak je to plne v jeho kompetenci.
    Pan Vavrina by nam tedy mohl doplnit, jak by se melo postupovat lepe, ktereho trenera a sportovniho reditele sem vzit. Nebudeme jiste vsichni ve shode, ale za mne ukonceni spoluprace s panem Silhavym davalo smysl. Myslim ze uz nemel vic co tymu dat. V kazdem pripade, vzdy budou rozdilne nazory na to co se melo udelat a vzdy se najdou duvody pro a) nebo b). Ja si preju aby krok ktery se udelal byl stastny a nakonec pan Trpisovsky na poslednich dvou adresach vzdy odchazel za lepsim. tedy doufam, ze to bude do tretice a pan trener odejde za lepsim po fenomenalnim uspechu!

  8. Slavia

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 09:44 |  
    17 13

    Ten clanek se mi vubec nelibi. Delat soudy po 6 zapasech mi prijde opravdu predcasne. To, ze sice Silhavy prohral jen dvakrat je pravda, ale autor clanku jaksi opomnel napsat kolik mel remiz... Silhavy Slavii za rok a pul nikam neposunul a vykony zacaly stsgnovat. Zmena na trenerskem postu pak byla spravna cesta. Jestli byl Trpisovsky spravna volba ukaze az cas, ale kydat takovy hnuj po 6 odehranych kolech mi prijde ubohe.

    • Re: Slavia

      TONYSN     před 7 lety 04.04.2018 10:03 |  
      16 4

      Tak pan Šilhavý nikam Slávii neposunul ??? Myslím,že titul který udělal mluví za vše......
      kde jsi byl že si to nepamatuješ????? Tenhle fotbal se hraje u nás v Klínci to je kopni a běž.....


      • Re: Slavia

        Obr     před 7 lety 04.04.2018 12:15 |  
        11 12

        Silhavy nemel koncepci, system, titul udelal svym klidem a svoji vstricnou povahou. Nicmene to byl on, kdo odsouhlasil devastaci mistrovskyho mancaftu. Na to nezapominejte.

        • Re: Slavia

          Fulham     před 7 lety 04.04.2018 12:26 |  
          10 9

          Co to meleš ?

          • Re: Slavia

            JS (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 13:29 |  
            12 9

            Co to mele? To, na co se vzdycky s radosti zapomina. Jako kdyz privedl do relativne fungujiciho mistrovskyho kadru preplacene neperspektivni hrace, ktere jsme fakt nepotrebovali. A pak zacal rotovat zapas od zapasu...

            • Re: Slavia

              Jachym     před 7 lety 04.04.2018 13:34 |  
              6 4

              Ale i po tomto určitě nevhodném doplnění relativně velmi dobře fungovala obrana a soupeře jsme přehrávali.

              • Re: Slavia

                Obr     před 7 lety 04.04.2018 15:59 |  
                8 5

                Ja teda nevim. Ale kolikrat mu hral stopera Ngadeu, po kterym se tady ted vola? Na Frydrycha na beku se tady taky porad nadavalo...tady nekteri rychle zapominaji, jakou sme pod silhavkou hrali na podzim holomajznu a kolik toho prokaucoval

              • Re: Slavia

                MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 19:54 |  
                1 0

                Prehravali jsme soupere do te miry, ze jsme nesplnili skoro zadne cile.
                A nevymlouval bych se na nepromenovani sanci. To mohl Skoda dat jednu z 3 100%ch a tahle debata by tu vubec nebyla. Naopak by se oslavoval valec

          • Re: Slavia

            Obr     před 7 lety 04.04.2018 15:55 |  
            5 5

            Co co melu? Na prichody dal razitko. Jeste si vydupal Rotane.

      • Re: Slavia

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 13:18 |  
        7 7

        Už se to tady probíralo mnohokrát, ale sundejme si růžové brýle a přiznejme si, že ten titul byla do značné míry souhra mnoho pozitivních okolností. Jaro vypadalo tak, že mi to připadalo, tak že se Slavia s Plzní přetahovala o to, kdo chce titul méně a nakonec byla šťastnější Slavia. Ano lze uznat, že po odchodu Uhrina ml. dal týmu tvář a konsolidoval ho, ale šlo o to, že to byla doba, kdy se od Slavie zase tolik nečekalo a nechtělo. Hra týmu zase tak úchvatná nebyla a mnoho zápasů bylo o štěstí. Od léta, kdy už byla nějaká očekávání, celý tým značně stagnoval a podzim byl opravdu bídný odepsané dva postupy do LM, nepostup do jarní části EL) a hlavně bez herního progresu.

      • Re: Slavia

        donford     před 7 lety 04.04.2018 15:01 |  
        0 0

        Tomsyne, myslíš Klínec na trati Braník- Dobříš? Kdysi jsem byl na vojně s nějakým Tondou(?) Léblem z Klínce. Hrával na beku a moc dobře. No, dnes je mu už přes 70. Když tak ho pozdravuj. :-)

        • Re: Slavia

          Jachym     před 7 lety 04.04.2018 15:08 |  
          0 0

          Jiný Klínec v ČR snad ani není. Já to tam mám ze současného bydliště vlastně jen přes kopec, respektive do kopce. Moc hezké místo:-)

          • Re: Slavia

            donford     před 7 lety 04.04.2018 17:21 |  
            0 0

            Jo, možná taky pro to místo se teď v Klínci stavějí nádherné řadové domky. Tu železniční trať jsem v mládí dobře znal. To se ještě na ní jezdilo dobytčáky, lidi se na dlouhých lavicích podél přes celý vagón opírali zády o sebe. Jezdil jsem do Nového Knína a vystupoval v Mokrovratech.

          • Re: Slavia

            donford     před 7 lety 04.04.2018 17:51 |  
            0 0

            Doufám, že nebydlíš tam dole v Trnové. To bych tě litoval, tam je nejdražší voda v Česku. Hodně přes 100 Kč za kubičák. To by ses pomalu moh koupat v pivu. :-)

            • Re: Slavia

              TONYSN     před 7 lety 04.04.2018 19:29 |  
              0 0

              V Trnové bydlím ale mám vlastní studnu......

            • Re: Slavia

              Jachym     před 7 lety 04.04.2018 19:35 |  
              0 0

              Dobřichovice, z druhé strany. A hlavně v roce 2002 jsme tady měli vody víc než bylo zdrávo...:-)

      • Re: Slavia

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 19:50 |  
        3 3

        Kam nas posunul od titulu? S odpuštěním do hovna

    • Re: Slavia

      Jachym     před 7 lety 04.04.2018 10:36 |  
      2 2

      Kouzelníku, že ty žárlíš na kolegu, který nám hned po svém příchodu vykouzlil titul...?!:-)

      • Re: Slavia

        donford     před 7 lety 04.04.2018 17:53 |  
        0 0

        Můj pes má kamaráda psa Merlina a ten má zase kamaráda psa Artuše. Ale fakt! :-)

    • Re: Slavia

      Travinho     před 7 lety 04.04.2018 12:11 |  
      5 2

      Nehledě na to, že i na podzim byly problémy v kabině...

      • Re: Slavia

        Fačín     před 7 lety 05.04.2018 11:14 |  
        0 1

        To nikdo nerozporuje, proto bylo nejspíš správné, že pan Šilhavý skončil. Ale měl to převzít někdo, kdo doladí ty detaily, které nám nešly (produktivita, víc nacvičených kombinací apod..), ne někdo, kdo to rozm..á podle svého, protože si myslí, že to ví všechno nejlíp.. Přitom to jsou jen řeči a skutek utek.

        Mimochodem, tohle nejsou reakce na JEDEN prohraný a nepovedený zápas, ale na dva prohrané zápasy a dva skoro prohrané... To vše prosím během pouhých 6 jarních kol.

        • Re: Slavia

          TSeguinTS     před 7 lety 05.04.2018 12:42 |  
          0 0

          Opravdu si myslíš, že neschopnost kombinace je dílo trenéra (ať už JŠ nebo Trp)? Že je to detail?

          Seznam týmů, které neumí kombinovat: ostrava, brno, slovácko, jihlava, dukla, zlin, boleslav, karvina, teplice, bohemka, sparta, jablonec, sigma, liberec, my a plzeň - zvlášť plzeň včera předvedla něco absolutně strašidelného co s fotbalem nemělo nic společného.

          Slabá produktivita a špatné kombinační schopnosti nejsou jen detaily, to jsou atributy hráčů, které rozhodují o tom, zda budou hrát v Anglii nebo v ČR. Občas se to může sejít a tým odehraje šňůru zápasů nadstandartně (plzeň na podzim), ale posily jako Kúdela a Pokorný nás v tomto ohledu neposunou. Je moc hezký, že chtěl Trpiš poznat nejdříve kádr, ale jak jsem psal v zimě - já čekal, že si Trp ihned přivede alespoň 1 rozdílového hráče, který by se u nás zabydlel a na podzim nám pomohl v kvalifikaci o evropu.

      • Re: Slavia

            před 7 lety 06.04.2018 13:40 |  
        0 0

        letos jsou problémy v kabině??

  9. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

    afro     před 7 lety 04.04.2018 09:51 |  
    6 0

    Teda, nevěřil bych, že mi může z názoru kolegy slávisty být tak nějak podivně ouzko. Je to určitá dávka vizionářství? Nebo je to "vaření" z "kuloárních informací" a "proslýchá se", i když je pravděpodobné, že pan Vavřina má více informací než my? Nebo snad jednostrannost komentáře a absolutní rezignace na hledání kladů? A v neposlední řadě podivné zveřejnění ve smyslu tak já si teda kopnu, když s výkony a výsledky nepanuje spokojenost?

    Osobně jsem s některými kroky Trpišovského/Nezmara také nesouhlasil/nesouhlasím (příchody dalších dvou stoperů, ignorace MNN) a z některých mám hrůzu i do budoucnosti (propustnost obrany), ale s některá rozhodnutí JŠVCD mě také vytáčela (nadměrná rotace). Ovšem je třeba hledat i pozitiva...

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

      Pepino44     před 7 lety 04.04.2018 12:51 |  
      6 6

      Já bych rád hledal nějaká pozitiva, ale poraď kde, já jsem žádná nenašel. To není nějaké odsuzování -
      to je pouze konstatování faktů. Také se mi nelíbí nějaký hon na čarodějnice (Trpiš), ale opravdu nějaká pozitiva nevidím.

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

        Jachym     před 7 lety 04.04.2018 13:18 |  
        5 0

        Hlavním a tím nejdůležitějším pozitivem je, že máme stále ve svých rukách splnění jarních cílů (2. místo a pohár). Ale je tady samozřejmě frustrace z toho, že boj o titul šlo ještě zdramatizovat. To už je teď passé a ani herní projev není "zemský ráj to na pohled"...

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 20:54 |  
          2 0

          A jak víš, že titul už je passé ? Nikdo nezná budoucnost a Plzeň je totálně mimo, ze 7 zápasů vyhrála jen jednou. Na Bohemce to bude další remíza, pak mají Spartu a hodně pochybuju, že vyhrají, když rudým hrozí veliké pokuty, pak hrajÍ v Brně, které je namočené a u nás v Edenu. Bude to ještě hodně zajímavé, ale první předpoklad je, aby se v sobotu vyhrálo v Brně. Bude to těžké, ale věřím, že to dáme.

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

        afro     před 7 lety 04.04.2018 13:25 |  
        1 1

        Ten názor byl psán v létě, tak reaguji na stav v době jeho vzniku a i když jsem spíše nebyl pro odvolání Šilhavého, i když ztráta na Plzeň (ano, jejich podzimní bodová bilance byla velmi nadstandardní) a vypadnutí z EL po fatálním výbuchu s Astanou nás ani majitele moc nepotěšily, tak mně příchody Nezmara a následně Trpišovského celkem dávaly smysl. Oba byli poměrně úspěšní ve svém předešlém působišti a pokud odhlédneme od zahraničí, tak v tom přebraném českém rybníčku byli podle mě celkem jasná volba.
        Aktuálně vidím pozitiva ve schopnosti vytvořit si tlak (zápas se Zlínem je snad výjimka) a otočit zápas, když to tak pěkně v prvních poločasech pohnojíme a třeba i zapracování Sýkory na beka, kde nebýt jeho a Zmrhalova zranění, tak máme výbornou levou stranu.
        Negativa jsou jasná. Vzadu průchoďák (to mě děsilo už před příchodem Trpišovského; viz zápas Liberec vs. Plzeň), ignorace MNN, netrefené sestavy...
        Ale na hysterii to zatím ještě není.

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

          afro     před 7 lety 04.04.2018 13:29 |  
          0 0

          * byl psán v zimě, ne v létě ;-)
          #tojetimvedrem

          • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise Odboru p

            smely (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 15:32 |  
            0 0

            je jaro, a vsecko kvete...kytky, stromy...oci me dojetim slzi, jsem tak trochu romantitk a tak trochu cholerik.....

  10. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    Travinho     před 7 lety 04.04.2018 12:10 |  
    20 6

    „Nechtěl jsem ho však zveřejňovat, a to ani na Facebooku, protože jsem věřil, že se třeba mýlím, že možná budu příjemně překvapen. Nechtěl jsem kalit slávistické vody,“

    Co k tomu říct? Snad jen, v zimě by se mohlo ukázat, že jsem se mýlil, ale teď když se nedaří, tak si už rád kopnu...

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      Obr     před 7 lety 04.04.2018 12:13 |  
      14 5

      Presne tak. Hnus fialovej co se mezi slavistama po prohranym zapase deje. Ja doufam, ze vedeni bide mit trochu nadhled a tremera i s Nezmarem podrzi. Nic neni hned bohuzel

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        Travinho     před 7 lety 04.04.2018 12:19 |  
        3 3

        Toho bych se nebál... Co jsem tak pozoroval, tak hlavně u Tvrdíka se těší obrovské důvěře.

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          Akuls     před 7 lety 04.04.2018 19:41 |  
          2 1

          To DUml svého času také.

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 19:47 |  
        3 1

        Jo a ještě než to stihl udělat, tak se pochlubil bulvárnímu novináři :DDD jdu blejt

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      Gino     před 7 lety 04.04.2018 14:25 |  
      4 7

      Prosím, nejdříve si přečti, o čem píšeš. Pan Vavřina postupoval přesně tak, jak měl, tedy předal tuto výzvu předsedovi Odboru přátel s žádostí o předání SKS.

  11. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    Jarinho     před 7 lety 04.04.2018 12:30 |  
    17 8

    Budu se opakovat, ale největším nepřítelem Slavie není Sparta, ale její fanatičtí fanoušci co neuznávají nic jiného než výhru... vždy si každý něco najde... Trpišovskýmu jste dali 5 kol a chcete aby to bylo jak z partesu... nedochází vám, že vy jste tu ve většině pořvávali ať jde šilhavý k šípku.. nespokojíte se ani se změnou .. ten tlak, který je vyvoláván v diskuzích a neříjkejte mi, že si to tady nikdo nečte je fakt velkej.. vždyť čemu tím pomůžete ? po vyhraném zápasu je tu 300 komentářu, po prohře skoro dvakrat tolik ... kdo mi dáte mínus, napište mi prosím cíl vaší kritiky, proč máte vůbec potřebu tu zvracet... vždyt fanoušek je od toho aby fandil ne aby řídil klub.. nadávate jantarům ze severu za dýmovnice, ale ti slavii pomáhají v zápase nespočet víckrát než vy.. trenér opravdu nedělá ani 90 % výkonu.. pokud si myslite, že jo řekněte mi z čeho čerpáte, asi nekde z krajskýho přeboru..

  12. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    Ondráš     před 7 lety 04.04.2018 12:58 |  
    16 2

    Já jsem tu Trpiše nechtěl, ale pořád věřím, že se to nakonec zvedne..tohle vyjádření v článku mi přijde jako dobrá kudla do zad..absolutně s tím nesouhlasím..titulu je pochopitelně škoda (byl velmi reálnej), ale hlavně ať zas někdo nevymýšlí nějaký kokotiny s novým trenérem apod. Teď to chce prostě čas a počítám, že v létě i nové hráče..

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      donford     před 7 lety 04.04.2018 15:06 |  
      7 0

      Já jsem tu Trpiše chtěl, jeho progres a úspěšné vaření z vody v Liberci mi bylo sympatické. A tak mám zatím vztek taky na sebe. Ale jakousi (uhlířskou) víru pořád mám. Brno a Karviná nám to obrátí ne hned dorůžova, ale přece jen směrem ke sluníčku. :-)

  13. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    johnynz     před 7 lety 04.04.2018 13:16 |  
    26 8

    Jindro, jestli tady čteš, já ti věřim, všechno chce svůj čas, prostě ani pes se rychle nevysere. Ono taky hrát proti soupeři po repre pauze, když máš většinu kádru mimo a zbytek na marodce není žádná sranda. Sám jsem si takhle jednou vsadil na Liverpool nebo MANU, už nevím, když hráli doma s nějakejma "dřevákama" a nedalo se na to koukat, prostě to není jenom náš případ. Navíc Zlín v zápase nehrál vůbec blbě, oni taky nemaj vůbec špatnej kádr, Petržela to tam prostě nakop.
    A na tyhle uplakaný Slávisty, "klubisty" se vyser, blbci, co dokážou jen kritizovat, včetně toho debila Procházky, to je opravdu novinář jak víno.. Sic jsem měl JŠ rád, tak když jsem se asi po dvou letech vydal do Edenu na zápas s Astanou, tak mě ta prohra ani nemrzela, naopak člověk cítil takovou úlevu, že začne něco novýho, zápas na Villarealu se zdál být odrazovým můstkem k lepším výsledků a výkonům, opak byl pravdou, od tý doby to šlo jenom z kopce, zápas doma s Baníkem nebo Libercem to už bylo vyloženě utrpení, ta Astana to byla jen třešinka na dortu..
    Klopp taky začínal v Mainzu a všichni se mu ze začátku smáli, já věřim tomu, že když děláš něco naplno, dáváš do toho všechno, tak to prostě fungovat musí a ty to tak děláš, fotbalem žiješ, začal jsi od píky, máš zkušenosti s trénováním mládeže, což se nám bude díky vznikající akademie jistě brzy hodit, jseš muž na svém místě a když ti daj čas, tak všem zavřeš huby, když ne, naše chyba, ty se ve světě neztratíš.
    Přeju pevný nervy, drž se borče.

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 13:21 |  
      11 16

      tvl toho musí bolet konečník...

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        smely (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 14:58 |  
        6 10

        joj ten tam zalez az po kotniky :-)))

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          johnynz     před 7 lety 04.04.2018 15:48 |  
          13 7

          Když už na něj padaj blitky ze všech stran, tak jsem mu vyjadřil podporu.. Chápu, že pro joudu, kterýmu zřejmě chybí pokora, je to pinglovská bejsbolka nebo jak si ho tu nazval, pro mě je to zkrátka člověk, kterej v na to jakých podmínkách pracoval, dokázal ve fotbale velký věci a to v relativně dost krátký době a mladým věku a nevidím jedinej důvod proč by to nemohlo fungovat i tady. Jeden důvod tedy vidim a to netrpělivost uřvanejch přerostlejch smradů, který nezvládaj svý emoce, když klub, kterýmu fandí prohraje a musej si zkrátka na někom vylejt zlost. Začni chodit na ryby vole, třeba tě to něco naučí :p

          • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

            smely (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 16:19 |  
            10 6

            diky za tip, priteli pokusim se, za par let, az budu v duchodu, si to jako ultraprerostlej smrad a jouda bud moci doprat i s tou tvoji pokorou .... :-) ...a pro uplnost, nenazval jsem ho "pinglovskou bejsbolkou" anybrz "cepicarskym pinglem " a vzhledem k tomu, ze na Slavii chodim pres 40 let, tak si bud jistej, ze tech proher jsem jiz videl prehrsel, ale taky poznam, jestli tym hraje fotbal nebo nohejbal....preji ti prijemne odpoledne :-)

            • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

              johnynz     před 7 lety 04.04.2018 16:45 |  
              9 5

              A o tom to celý je, začni radši na ty ryby chodit hned, pak se můžem vrátit k tom,u co jsem psal na začátku, že ani pes se rychle nevysere a nezmění to na tom ani to, když budeš na Slavii chodit 140 let, což by bylo jistě úctyhodné, ale těžko to bude člověka opravňovat k tomu nazývat chlápka, který je s náma na jedné lodi a ve fotbale si všechno vydobyl sám svojí pílí, čepičárským pinglem...

              • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

                smely (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 16:50 |  
                6 4

                hele , ja si budu nazyvat koho chci a jak chci ... :-) , a ty si bud taky takovej jakej chces a vo tom to je...

              • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

                Pepino44     před 7 lety 04.04.2018 17:15 |  
                7 6

                Je hezký, když Ty jak si sám napsal jsi byl po dvou letech na Slávii a někoho posíláš místo fotbalu na ryby. Pokud se Ti ten "totální fotbal" který nyní hrajeme pod Trpišovským líbí, tak si těch fotbalů asi moc neviděl. Pravděpodobně chodíš moc na ryby.

                • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

                  johnynz     před 7 lety 04.04.2018 17:52 |  
                  10 2

                  Viděl jsem všechny, ale nechybí mi trpělivost, proto ho posílám na ryby..

                  Vy si tady všichni myslíte, že ten náš kádr je nějakej ultra dobrej oproti těm ostatním v lize, to prostě není pravda, tak to může fungovat možná ve Španělsku, kde to válcujou Barca s Realem, v závěsu je Atletiko a potom dlouho nic, jenže ono je rozdíl hrát s mančaftem za 800 milionů euro proti těm, co maj hodnotu třeba 100, 150 milionů euro a mezi naší 35milionovou Slavií, když hraje dejme tomu s 9 milionovým Zlínem.
                  Barca Real, ty mají na každým postu top hráče, který je na světě k dostupnosti a hrajou proti týmům s nadprůměrnými hráči. My tady máme lehký nadprůměr a hrajeme proti průměru a to opravdu neznamená, že tady budeme každýho každej zápas sekat a to nemluvím o tom, že ty top kluby jsou dlouhodobě pospolu, hráči jsou na sebe zvyklí, maj zažitej systém atd.. Opravdu za tři měsíce nečekám žádný zázraky.. Nehledě na to, že tým byl doplněn pouze o stopery a celkem po právu, když Deli s Michelem se měli k odchodu, to, že se tak nakonec nestalo je věc druhá, ale nebejt toho, pravděpodobně by nepřišli ani ti stopeři, na který tu teď všichni nadávaj. Prostě noví borci ve vedení chtěli za ten půl rok dobře poznat kádr a v létě ho pak obměnit k obrazu svému.
                  Pozitiva na tom najdu už teď, dokážem otočit zápas (proti Olomouci), srovnat derby z 0:3, dokázali bysme to na podzim pod JŠ? Pochybuju.
                  O Zlínu už jsem psal, zase novej trenér(stejně tak jako Jihlava nebo Sparta), pro našeho kouče méně čitelný než kdyby byl u kormidla půl roku, byla reprepauza, trapí nás početná marodka, hráči letí někam do Číny, náš stěžejní hráč Souček je pak úplně mimo. Jo ten zápas stal za starou belu, i když mě osobně se první půle celkem líbila a věřil jsem, že když druhou půli budem hrát proti kotli vyhrajem aspoň 3:1.. Jo nestalo se, ale neposeru se z toho..
                  Prostě věřim tomu, že ty chlapi ve vedení ví, co dělaj, z mýho pohledu stejně na českým trhu nikdo lepší dostupný není a zkoušet nějaký fešáky Štramáky, to jako opravdu nemá cenu.

                  • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

                    TSeguinTS     před 7 lety 04.04.2018 20:02 |  
                    5 1

                    Pěkně napsáno. Pro kritiky doporučuji záznam utkání Ostrava - Plzeň.

                  • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

                    Fačín     před 7 lety 05.04.2018 10:50 |  
                    2 2

                    Pod Šilhavým bychom v derby dohánět manko 0:3 určitě nemuseli, protože pan Šilhavý věděl, jak má tým bránit, aby se takový průsery neděly..

                    Jo a napsal jsi, že Trpišovský dokázal velké věci. A které prosím tě, můžeš jmenovat? Je to to třetí místo v lize (jeho nejlepší výsledek s Libercem)? Nebo rok předtím ta záchrana? Nebo dokonce předchozí úspěšná práce s Měcholupy....

                    Ani za Uhrina jsme neprohrávali s takovými nýmandy, jako se to daří Trpišovskému. a to je teprve začátek, jestli dostane čas ještě překopat kádr k obrazu svému, tak to bude naše smrt.

                    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

                      johnynz     před 7 lety 05.04.2018 11:44 |  
                      2 1

                      To nemůžeš vědět, každej zápas je jinej, takže je zbytečný se o tom bavit.
                      Na APOELU, jsme prohrávali hned na začátku 0:2 a bylo po zápase..

                      Ano, na to v jakých podmínkách pracoval je to velkej úspěch, ten tým těží z jeho práce ještě teď.
                      To, že pod ním Žižkov kopal, tak jak kopal, i když ti hráči neměli pomalu, co do huby, to je taky skoro zázrak.
                      Ne každej kouč si dokáže získat kabinu na svou stranu, u něj z toho strach rozhodně nemám a až si postaví mužstvo k obrazu svému, tak za něj ty borci na hřišti budou žrát trávu.

                      Za Uhrina jsme prohráli v Estonsku nebo kde, ale to je fuk, jak jsem psal výš nejsme Barca ani Real a představ si i tyhle kluby někdy prohrajou s outsiderem, podívej se na výsledky Realu Madrid v této sezoně a to ten tým hraje pospolu x let.

                      Prohry bolí, já vím, zkus se s tím ňák poprat..


          • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

            bongor     před 7 lety 04.04.2018 17:38 |  
            1 11

            No takovýho pablba jsme tady ještě neměli,to je unikátní kousek.

            • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

              johnynz     před 7 lety 04.04.2018 18:01 |  
              12 1

              Hele já tě chápu, už jseš taky starší, chtěl bys po těch sračkách, co jsme si prožili jenom vyhrávat, ale tak jednoduchý to prostě není..
              Někoho sere Trpišovký a mě serou ti, co mu nechtěj dát prostor, to je celý..

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        Jachym     před 7 lety 04.04.2018 15:04 |  
        1 3

        Myslíš toho čokla, co se nemůže vysrat....?:-)

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        donford     před 7 lety 04.04.2018 17:26 |  
        1 0

        Měl jsem jorkšíra, tomu to trvalo fakt dlouho, furt se u toho točil a zadníma nohama přešlapoval, ale můj boxer to umí ajn cvaj. Jak šnelcuk. :-) :-)

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          bongor     před 7 lety 04.04.2018 17:44 |  
          0 0

          Pozdravuj Tvýho boxera,mně už všichni pejsci umřeli,ale to už jsem tady psal.Teď mám poslední zvířátka,dvě kočky a pavouka.Toho jedovatýho pavouka si naše holka nechá procházet po svý hlavě.

          • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

            donford     před 7 lety 04.04.2018 18:00 |  
            0 0

            Třeba spravedlivé neublíží. Ten můj je už taky poslední a navíc mu už je 11. Však čubičky pořád obdivuje. :-)

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      Travinho     před 7 lety 04.04.2018 13:47 |  
      13 3

      Nečte, to byla jedna z prvních věcí, která zazněla na setkání s fanoušky. Myslím si, že je to pro duševní zdraví trenéra jedině dobře.

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        Fačín     před 7 lety 05.04.2018 10:52 |  
        2 4

        Právě naopak. Přečíst by si to měl. Jestli je tak omezený, že žije jen ve svém světě a myslí si, že jen on ví všechno nejlíp, tak to rozhodně Slavii nepomůže.

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          Travinho     před 7 lety 05.04.2018 11:53 |  
          3 1

          Nesmysl... Opravdu si myslíš, že hysterický řev zdejších fanoušků by trenérovi k něčemu pomohl. Ono se to nejdůležitější k němu stejně dostane, o to se zase neboj.

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 14:46 |  
          1 1

          Ja mel pocit, ze nejlip vsechno vite Vy

  14. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    knawi     před 7 lety 04.04.2018 15:11 |  
    6 10

    Ještě, že takoví přátelé nezakládali Odbor ve čtyřiašedesátém, to by byla pomoc Slavii v tehdejší nouzi. Článkem si autor možná ulevil ale ani dnes to Slavii nepomůže. Upřímně, čím?

  15. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    Nightwing     před 7 lety 04.04.2018 16:42 |  
    4 2

    Tak tomu panovi zatleskejme a doufejme, že stihnul smazat i druhý článek, ve kterém prorokoval 1000let totální Slavie.

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      Jachym     před 7 lety 04.04.2018 16:50 |  
      1 2

      No, zní to lépe než tisíciletá total(it)ní říše...

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        donford     před 7 lety 04.04.2018 17:11 |  
        1 0

        Nad kterou slunce nezapadá. :-)

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      Travinho     před 7 lety 04.04.2018 19:25 |  
      1 0

      Tentokrát ses vytáhl! Chválím tě...

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      Ondráš     před 7 lety 04.04.2018 20:05 |  
      10 0

      Jak jsem tu už několikrát psal: Plzeň nevyhraje teď 3 zápasy za sebou (Ostrava, Bohemka, Sparta) a pořád je čeká zápas s námi..
      Jinými slovy jsem vám chtěl napsat, že ten titul stejně vyhrajeme my:) Má to jen jeden malej háček - musíme vyhrát v Brně:D

  16. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 19:41 |  
    9 2

    Tak pán si tohle sepsal před 2 měsícema do šuplíku hahaha. Tohle hodně smrdí

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 20:34 |  
      2 1

      Bohužel musím souhlasit,sice to prý bylo dáno na fb,už dříve,je dost zajímavé,že až ted se toho chytla media,proč tomu tak je at si každý přebere sám,mě se to pranic nelíbí a to jsem velký kritik odvolání šilhavky.Vavřinu znám velmi dlouho a je to velký slavista a samozřejmě na ten názor má plné právo a ja s ním v dost věcech souhasím,nicméně to spoustě lidí přijde jako dávat si gol do vlastní brány,alespon v tento čas.

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      donford     před 7 lety 04.04.2018 20:39 |  
      2 2

      Sicde jsem tajně doufal, že Ostrava zvítězí, ale i plichta je dobrá. Plzeň je v křečích a teď snad jede na Bohémku, která taky jede. Věřím, že je pro Plzeň těžší soupeř než Baník. Sparta se asi teď chytne doma s Duklou, a tak by se i v nalomené Plzni mohla hecnout. Jsem věřící naivka, a proto budu doufat v nás proti Brnu a Karviné. Safra, přece se taky musíme odrazit! Je to o 7 bodů, ale co když příště my zase o trochu nahoru a naopak Plzeň?... Ještě je pidijiskřička, jen ať jí kluci s Trpišem v čele rozfoukají v plamen. Pořád je o co se prát, nejen o 2. místo. Ale byl by to zázrak, to vím.

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        donford     před 7 lety 04.04.2018 20:41 |  
        0 0

        Pardon, jsem debil, je to o 10 bodů. Ale i tak.

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      Gino     před 7 lety 05.04.2018 11:51 |  
      0 0

      Umíš číst? Vím, že ano, tak si to přečti ještě jednou ;-)

  17. Sen

    Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 20:50 |  
    1 4

    V Brně nevyhrajeme na konci budeme mit 55bodů , 15_10_5,na jaký misto to bife stačit nevím , zvonil budík

  18. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    SKEP     před 7 lety 04.04.2018 21:09 |  
    10 6

    Ač nepatřím k pamětníkům, nemístný mediální výlev př. Vavřiny si dovolím přirovnat k nepřehledné situaci ze 70. let, kdy do Slavie vstoupil patronátní podnik IPS s cílem pomoci, tehdy již poněkud skomírajícímu OP, s "revitalizací" našeho klubu. Pro dříve narozené "sešívané" doplním, že právě pětiletka 1973/74 - 1977/78, tedy éra po vstupu IPS do červenobílé jednoty, představovala to nejlepší, čeho Slavia (Dynamo) v době totality dosáhla.
    Pochopitelně nedisponuji sebemenším právem kohokoli soudit, nicméně ze vzpomínek dotčených Slávistů mezi řádky vyplývá, že někteří členové OP tehdy nebyli ochotni se o svou "důležitost" dělit s novopečenými funkcionáři ze společnosti IPS a při sebemenší příležitosti si do "stavbařů" s nebývalou chutí "kopli". Jsem však pozitivně laděn a vůbec si nepřipouštím variantu, že by dnes v úloze "nechtěného mecenáše" a úhlavního soka OP namísto IPSu vystupovala asijská CEFC.
    Závěrem mne napadá myšlenka - co by př. Vavřina učinil v případě proměnění penalty a následné porážce "ševců"? Patrně by jedovatý elaborát uschoval na dno zásuvky sváho psacího stolu s tím, že ho ve vhodný okamžik opráší, nejlépe už tuto sobotu po návratu z moravské metropole.
    Jak psal kolega výše - příkladný čin kovaného Slávisty...

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      Billy01     před 7 lety 04.04.2018 21:51 |  
      6 4

      Jen a jen s tebou souhlasím! Já jsem nebyl nadšený z vyhazovu JŠ a byl sem i kritický k JiT, ale nechápu pána s OP co to vypouští do novin za kecy. Podle toho článku mě přijde, že tento pán spíše Slavii chce škodit a né ji hnát do předu. Dejme téhle, podle mne zajímavé koncepci šanci! Máme hromadu zraněných důležitých hráčů základní sestavy. Hlavy vzhůru přátelé! Vzhůru Slavia!!! Spolu sme silnější!!! Sks

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        Dobi     před 7 lety 05.04.2018 09:04 |  
        12 0

        Já naopak pamětníkem jsem a chci reagovat na dva předchozí příspěvky, které jen vytrhávají určité jednotlivosti z dějin.
        Již staří filozofové říkali PANTA REI - vše plyne.
        1. Musíme PŘEDEVŠÍM vycházet z předpokladu, že jako fanoušci známe jen některé skutečnosti, takže - aspoň já - nemám právo se vyjadřovat k tomu, nakolik byla výměna JŠ za JiT správná, potřebná. Jen mi LIDSKY trochu vadil ZPŮSOB rozloučení s JŠ. Za JiT šla poctivá práce, za Nezmarem taky, věřil jsem, že po usazení a uklidnění bude vše skokově na vyšší úrovni. Zatím tomu tak není, ale zase - do kabiny, do zdraví hráčů a vztahů nevidíme. Je ale zřejmé, že se zatím moc nedaří.
        2. Co mě ale doslova uráží, je zkratkovité vyjadřování dvou předřečníků... OP má nehynoucí zásluhu na záchraně Slavie a na prvních úspěších po obrodě. Ale chce si někdo představovat, že by bývalo šlo věčně, aby herci, spisovatelé, přední lékaři a inženýři s armádou obětavých fandů táhli klub neustále? Jsem členem OP 52 let, slávisou 63 let. A hodně pamatuji. Slavia byla jediný klub, který neměl významný patronátní podnik. Sparta a Bohemka měly ČKD, Brno Zbrojovku, Slovan Bratislava chemii, Ostrava doly atd. atd. Za OBOUSTRANNÉHO zájmu se podařilo sehnat vršovický IPS a spolupráce ROZUMNÝCH lidí byla oboustranně prospěšná - např. hned po vstupu zajistil IPS umělé osvětlení. Ano, byla zde nepříliš významná skupinka "staroslávistů", kteří s tím nesouhlasili, ale peníze a další podporu by nepřinesli. Oboustranně byla spolupráce vyhodnocována kladně - to, co stojí v areálu, je velkém měřítku dílem IPS (zimák, haly, atleťák, bazén..) a chystala se i přestavba fotbalového stadiónu. Že se to v roce 1990 zvrtlo, je už jen a jen o lidech a v lidech...
        Takže s útržkovými dedukcemi předřečníků nemohu souhlasit. Ono cokoliv může být někdy složitější, než si lze přečíst v často nesolidním tisku kdesi v tramvaji..
        Takže věřme, že se nakonec vše v dobré obrátí a ukáže se, že obavy př.Vavřiny byly jen obavami. Ale zatím...
        Známe se 50 let, takže vím, že je to poctivý slávista, který zvláště v 90.letech pomáhal ve Slavii, kde se dalo. A vím, že bude první, který by pak řekl: Mýlil jsem se, omlouvám se za obavy, hlavně že to šlape dobře dále!!!

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          golux     před 7 lety 05.04.2018 11:19 |  
          1 0

          Podepisuji!

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        Fačín     před 7 lety 05.04.2018 10:57 |  
        6 6

        To si vykládáš velmi špatně. Pan Vavřina rozhodně nehodlá Slavii škodit, právě naopak, snaží se, aby jí neublížil někdo jiný - v tomto případě duo Trpišovský - Nezmar.

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        golux     před 7 lety 05.04.2018 11:16 |  
        2 0

        Otázkou je, kdo to vypouští. Není to takhle náhodou dílo pana Procházky, který se dostal k článku adresovanému někomu úplně jinému a určeného k něčemu jinému než ke zveřejnění...

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 14:38 |  
      2 1

      Výborně!!! Ale pozor, neni to nazor OP, ale jen p. Vavřiny. Op o ničem nejednalo

  19. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    Silgar (přítel SN)     před 7 lety 04.04.2018 21:38 |  
    16 2

    Ty woe další proroctví.V půlce února začla liga a za měsíc a půl budeme kydat trenérovi a sportovnímu řediteli hnůj na hlavu.Nechtěl jsem aby Šilhavýho odvolali chtěl jsem mu dát ještě šanci minimálně půl roku,ale když přišlo vedení s Trpišovským a Nezmarem tak to respektuji a pokud byla nutnost z jejich rozhodnuti přivézt nového trenéra tak to je z mého pohledu nejlepší varianta.Mimochodem byl jsem v neděli na zápase se Zlínem a byl jsem nasranej to co bylo k vidění na hřišti,ale nevěřím že Trpiš tluče hráčům do hlav když posereš pár přihrávek neboj se posrat další a HLAVNĚ to nakopávejte někam dopředu třeba tam někdo bude,to co jsme viděli za um byla práce hráčů.A doufám že nebudeme Trpišovi třeba vyčítat že poslal třetího útočníka na plac a chtěl ještě tu hrůzu strhnout na naši stranu a vyhrát než aby se uspokojil z remízou.Na závěr mě zajíma jak se pozná že trenér už může trénovat větší klub,když mu bude vždy řečeno ty jsi nikdy netrénoval takhle velkej klub tak na to nemáš.

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      afro     před 7 lety 05.04.2018 09:33 |  
      6 0

      Velkej klub můžeš trénovat, když dáš alespoň tři žongly.

  20. .

    edenian     před 7 lety 04.04.2018 23:14 |  
    4 3

    Kdyby se dala zluc prodavat, ten by si zil.

  21. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    Pepibican     před 7 lety 05.04.2018 07:09 |  
    9 14

    Má pravdu předseda. Tento kádr vůbec nepotřeboval průměrné hráče (a samozřejmě trenéra) z Liberce, kteří nebyli, nejsou a ani nikdy nebudou lídry v kádru Slavie. Systém totálního fotbalu se možná dal praktikovat v jakési paverzi v "neznámém" Liberci při zápasech se spodní polovinou ligy, bez tlaku a velkých očekávání - buď se něco v provinčním malém klubu nakonec podaří nebo ne - ale snažit se (zatím víc než kostrbatě) hrát ho ve Slavii, kdy pro všechny týmy mač proti Slavii (či Spartě) je považován za zápas sezony, je zde mnohonásobně vyšší tlak než jinde, to nemůže přinést klubu nic dobrého. Prohrálo se s jasně nejslabším týmem podzimu (Jihlava) a teď se prohrálo s nejslabším týmem jara (Zlín), a to dokonce doma. Neomluvitelné. To nepotřebuje dalšího komentáře. Hlavně že hraje pro mne nepochopitelně přišedší Kúdela a "zkouší" to Pokorný (že oni ti odborníci v té Francii poznali, že se jedná o kopyto a proto tam vůbec nehrál ?). Hráči, kteří vykopali loni titul, tomu jen přihlíží z lavičky. Liberecký řez se mi pranic nelíbí a já doufám, že je to jen jakýsi přechodný stav tak max na tuto půlku sezóny a že v létě se nastaví jiná, neliberecká koncepce, která do Evropy rozhodně nevede. To ani omylem.

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      smely (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 09:38 |  
      11 2

      pradelna uz postracela na jare 12 bodu, kdybysme neresili totalni libereckej experiment, uz jsme je mohli mit na 2 body....jenze to by nebyla Slavka, aby si to nepodelala sama :-)))) prej , hlavne #pokoru :-)))

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        johnynz     před 7 lety 05.04.2018 10:41 |  
        2 8

        Kdyby, kdyby, kdyby... Hlavně, že jsi zase můžeš poplakat viď. Táhne mu na důchodověk a brečí tu a kope kolem sebe jak dvouletej smrad, kterýmu někdo rozšlapal bábovičku. Jdi radši na ryby ty vole :p

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          smely (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 12:22 |  
          0 0

          :-) tak jo, diky...

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          p!erreCORE     před 7 lety 05.04.2018 12:30 |  
          0 0

          A já mám za chvalozpěvy kartu..

          • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

            smely (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 12:50 |  
            0 0

            za to ja, pochopitelne, nemuzu....

            • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

              p!erreCORE     před 7 lety 05.04.2018 13:58 |  
              0 0

              Za to si můžeme s Josefem sami..

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        Fačín     před 7 lety 05.04.2018 10:59 |  
        2 8

        Smělý, máš úplnou pravdu, čísla mluví jasně, ale Trpišovského ochranka holt jede ve velkém...

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          smely (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 12:16 |  
          1 2

          me to pride uz trochu jako naka sekta...U.B.K.... :-) a normalne startujou na prvni naslap....

          • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

            johnynz     před 7 lety 05.04.2018 13:27 |  
            1 0

            Nevím co je U.B.K., ale vypadá to tady na boj mezi dvěma sektami ;)

            • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

              smely (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 13:34 |  
              0 0

              rekl bych, ze " boj " je zbytecne pejorativni termin, pojdme tomu rikat " nazorovy stret " :-)

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 14:35 |  
          4 1

          To je super, jak tady hlasate tu svoji pravdu a kdyz zni nesouhlas, tak hned "ochranka", "sekta"... Vy jste mi případi :DD

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        hiker42     před 7 lety 05.04.2018 11:00 |  
        2 7

        imho, PROBLÉM je Tvrdík. Kvůli jeho netrpělivosti s PANEM TRENÉREM Šilhavým jsme nastoupili cestu Sparty pod Křetinským - cestu neustálého hledání (a nenacházení), změn, nákupů spousty hráčů atd.

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          Travinho     před 7 lety 05.04.2018 12:40 |  
          2 1

          Nemyslím si, že Tvrdík by byl hlavním iniciátorem změn na postu kouče.

          • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

            hiker42     před 7 lety 05.04.2018 19:32 |  
            0 3

            nenapsal jsem, že Tvrdík je hlavním iniciátorem potupného vyhazovu pana Šilhavého. Ale přesto k němu došlo. Kdyby byl Tvrdík jako předseda představenstva proti, jistě by k výměně nedošlo. Tedy to byla vůle Tvrdíka.

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        afro     před 7 lety 05.04.2018 11:01 |  
        7 0

        Hele, kde je psáno, že bychom pod JŠVCD neztráceli? A to píšu jako někdo, kdo by ho ještě minimálně půl roku podržel.

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          johnynz     před 7 lety 05.04.2018 11:46 |  
          2 3

          Nikde, hlavně že si to přerostlý dítě může kopnout..

          • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

            smely (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 12:13 |  
            0 0

            :-))) a ocividne to funguje....

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          Gino     před 7 lety 05.04.2018 11:53 |  
          1 0

          A kde je psáno že ne? :-)

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          smely (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 12:19 |  
          1 1

          afro, napsano to samozrejme nikde neni, ale cisla pro JS mluvi statisticky jasne : 2 x prohra / 36 zapasu , zatimco inzenyr Cepicka : 2 x prohra / 6 zapasu....zato ale okulahodici pohlednou kopanou, to je pravda :-))

          • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

            p!erreCORE     před 7 lety 05.04.2018 12:36 |  
            0 0

            Teď vyhrajem 30x v řadě, co to udělá se statistikou?

            • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

              smely (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 12:49 |  
              2 0

              :-) pak slibuju , ze kazdy den napisu oslavnou basen na pocest JiT o 12 slokach a ani jednou v ni nepouziju slovo "cepice" :-)

              • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

                afro     před 7 lety 05.04.2018 12:59 |  
                2 0

                To by nikdo nevěděl o koho jde...

              • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

                p!erreCORE     před 7 lety 05.04.2018 13:46 |  
                0 0

                Vidíš a já už bych jich psal dvanáct za den.. jednořádkovejch

          • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

            afro     před 7 lety 05.04.2018 12:58 |  
            1 0

            Fotbal nemá logiku...
            #tadysevedoureciorektupanacepickyajsvcdabysezacaldomazamykatkdyzjdesmelykolem :-)

            • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

              smely (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 13:04 |  
              0 0

              hm, tos nemusels , pudu as teda raci na ty ryby .... :-) .....apropos , Jiri1 mne sveho casu zase posilal porad na basket...nahoda ? #nemyslimsi

              • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

                afro     před 7 lety 05.04.2018 13:09 |  
                1 0

                Mám zlou chvilku a nechci si žáhu furt zchlazovat na manželce a na dětech...

                #apritompredpanemcepickoutvekomentarepusobilymladistveavubecbychtinetipovaltechskorosestpetek :-)))

                • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

                  smely (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 13:14 |  
                  0 0

                  ano, svet byl tak nejak hezci :-))))

                • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

                  Jachym     před 7 lety 05.04.2018 14:05 |  
                  0 0

                  Pánové, víte, co byl za zvíře Čepička, zeť Klémy Gottwalda...?:-) I Bican si s ním užil své...

                  • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

                    donford     před 7 lety 05.04.2018 15:49 |  
                    2 0

                    Tak já byl na vojně až za min. obrany Lomského, tedy po Ćepičkovi, ale o tom se říkalo, že s pouhými dvěma koulemi dobyl pražský Hrad, neb se stal zetěm Gottwalda, když si vzal tu neobyčejně ošklivou komunistku, jeho dceru Martu. Naštěstí děti neměli. Měl jsem na neštěstí ji osobně znát v nakl. Orbis. Jak ta kolem sebe po roce 1968 kopala! No a Čepička byl ten, co zlikvidoval Bicana coby buržoasní třídu ve fotbale. Prostě marš od fotbalu pryč a jdi kopat jinám, příkopy a jámy.

              • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

                johnynz     před 7 lety 05.04.2018 13:14 |  
                3 0

                :) To tě posílal špatně, basket tě trpělivosti nenaučí. Jirka, to byl největší ubrečenec ze všech tady ne, taky to byl ten důvod proč jste se mu všichni smáli, kdo by to řek, kolik lidí ho tady časem začne dohánět ;)

                • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

                  smely (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 13:18 |  
                  1 0

                  nerus, placu...:-)

                  • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

                    johnynz     před 7 lety 05.04.2018 13:23 |  
                    0 0

                    :) Sorry

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        bongor     před 7 lety 05.04.2018 17:31 |  
        0 1

        No Pokoru máme,ale ten nám moc nepomůže.

  22. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    japoko     před 7 lety 05.04.2018 07:28 |  
    4 16

    Bravo, Karle, plny souhlas! Po JS mel nastoupit jiny trener!

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      afro     před 7 lety 05.04.2018 09:31 |  
      3 0

      Že jsem tak smělej, koho by sis představoval? Ano, nemáme takový přehled jako bafuňáři, ale i tak...

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        malan (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 11:16 |  
        3 3

        Pavla Řeháka samozřejmě! Ten jediný a správný trenér pro věčnou Slavii!

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          afro     před 7 lety 05.04.2018 11:19 |  
          8 0

          Líbí se mi, že k tomu přistupuješ konstantně ideologicky. :-)

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          Fulham     před 7 lety 05.04.2018 11:45 |  
          5 0

          Malan jako asistent a to bysme vedli 11-0 už v tunelu..:-)

          • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

            afro     před 7 lety 05.04.2018 13:06 |  
            2 0

            Změna dresscode hráčů na povinnou šálu Smrt Spartě by určitě mnohé potěšila... :-)

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          bongor     před 7 lety 05.04.2018 17:32 |  
          0 1

          Pavlík sparťanobijec by byl určitě dobrá volba,ale lící se mi i Šmejkal

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 09:35 |  
      4 0

      A kdo vhodnejsi a realizovatelny by to mel byt? Opravdu by me to zajimalo.

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        Fačín     před 7 lety 05.04.2018 11:01 |  
        0 15

        Skoro kdokoliv? Martin Hašek? Martin Svědík? Jen dva rychlé výstřely...Pokud bychom chtěli mladého "perspektivního" trenéra...

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          Travinho     před 7 lety 05.04.2018 11:54 |  
          6 1

          V čem jsou ti dva lepší než Trpišovský. Třeba právě Hašek mi na něj přijde velmi velmi podobný...

          • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

            Fačín     před 7 lety 05.04.2018 13:48 |  
            0 10

            Na rozdíl od našeho chaosu, Bohemka ví co chce hrát a drží se toho. Jílek naučil nekopy z Olomouce kombinační fotbal po zemi. No a Svědík přišel do Jihlavy, najednou přestali dávat góly a vyhrávat (i když to vypadá jen na krátkodobé vzepětí). Když to srovnám s tím, co tady zatím Trpišovský předvedl, tak to vypadá, že terno by byl opravdu skoro kdokoliv než on.

            • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

              Travinho     před 7 lety 05.04.2018 18:04 |  
              7 1

              Když jde jmenuješ Jílka, tak mi odpověz, jak dlouhý čas potřeboval k tomu, aby tento tým přebudoval? A ani u Haška to nebyla záležitost několika týdnů. U Svědíka jde naopak o krátkodobé vzepětí, což ukazuje kouř od Jablonec a katastrofální výkon v Ostravě.

          • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

            bongor     před 7 lety 05.04.2018 17:34 |  
            3 2

            Lepší asi ne.Ale měl zůstat JŠ,těžko v dohledné době seženeme někoho vhodnějšího.

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          kalex     před 7 lety 05.04.2018 12:03 |  
          4 1

          No tipy dávat nebudu, ale s tím Haškem je to dobrý úlet. Když už někoho s takovou sparťanskou minulostí, tak jedině Lavičku. Jednoho magora jsme tu měli a ten se posral ještě před derby.

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          johnynz     před 7 lety 05.04.2018 13:40 |  
          2 2

          :)) Běž radši na ryby ;)

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 14:29 |  
          2 1

          Jake maji vami zmineni treneri zkusenosti a uspechy s "velkoklubem" kterymi se zastituji kritici JiT???????? ????????

  23. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    dauby     před 7 lety 05.04.2018 09:36 |  
    5 2

    To jsou hrozný kecy ve stylu "já jsem to říkal". Ještě před zápasem se Zlínem všichni pěli na trenéra chválu a teď??? Je to fakt směšné. Aby bylo jasno: se Zlínem jsme nehráli dobře. Ale na druhou stranu, Zlín měl obrovskou kliku: při prvním gólu to jejich hráč parádně trefil, my jsme nedali penaltu, nastřelili jsme dvě tyče a Tecl a Škoda zazdili dvě megašance. Jediné, čemu opravdu nerozumím, proč nehraje Ngadeu. Beru, že místo něj hraje Souček, ale hraje v obraně místo něj Pokorný, tomu nerozumím. Zase ale nejsem tak bohorovný, abych hned odsoudil našeho trenéra i se sportovním ředitelem a celým vedením. Výměna Šilhavého za Trpišovského měla spustu zastánců i odpůrců, ale hodnoťme to až po konci jara, ne po každém jednotlivém zápase.

  24. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    Max1     před 7 lety 05.04.2018 10:05 |  
    10 2

    K tomu článku se vyjadřovat nebudu je bahno, nicméně za mě. Chtěl jsem tu nadále Šihavého, jeho vyhazov byl pro mě krátkozraký, trenér co udělá titul se po jednom nezdaru vyhodí. Trpišovský je pro mě asi nejpřeceňovanější trenér u nás, ale je tu, musím to zkousnout a dát mu šanci...co mě vadí je, že staví hráče co hrajou totální tužku....říkal něco o totálním fotbalu, ale pořád hraje jen na Škodu. Prohry s Jihlavou a Zlínem byly totálně prokaučované, vzhledem k tragické plísni mě to štve o to víc, mohlo to být o 4 body.

  25. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    Fačín     před 7 lety 05.04.2018 10:35 |  
    10 16

    Pan Vavřina má úplnou pravdu. A to prakticky ve všem! Trpišovský s Nezmarem na Slavii nemají a doufám, že co nejdříve odtáhnou. Čím dřív, tím méně ostud, které nás jinak nepochybně ještě čekají. Prohry s tragickou Jihlavou a Zlínem, totální projeb v derby, chaos ve hře... No, už bychom se opakovali. Doufám že to pánové Tvrdík a Krob vidí a zasáhnou stejně tvrdě a nesmlouvavě, jako zatočili se Šilhavým.

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      johnynz     před 7 lety 05.04.2018 12:38 |  
      9 4

      Na Slavii nemají..Ten Milijarda vám těma líbeznejma řečma dobře vymyl mozky, Nejsme Real Madrid, chlapi, opravdu mezi náma a Libercem není takovej rozdíl. Co ty J+T vlastně potřebujou k práci? Umět najít vhodnýho borce do systému, který chtějí hrát a aby dobře fungovala kabina.. Nejvíc Slavii škodíte právě vy těmahle uplakanejma řečma, z kterých pak Procházka tvoří ty svoje cancy.
      Hrajem si tu na machry a hajzly máme na chodbě, ne fakt nejsme ten klub, kterej s Bicanem vyhrával Čempions líg nebo jak se to tehdy jmenovalo..
      Fotbal se jako všechny sporty neustále vyvíjí, jde to dopředu ve všech směrech, JŠ je kvalitní kouč, ale ti mladí trenéři, tyhle starý páky časem prostě předčí, už se to ve světě i dějě viz Pochettino, Tuchel, Nagelsman. talentovanější kouč v Česku než JT není, tak ho nechte v klidu pracovat, na co si zbytečně srát do vlastní kapsy..

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        Hojik     před 7 lety 05.04.2018 12:50 |  
        3 0

        Jupp Heynckes je taky trenér..

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          johnynz     před 7 lety 05.04.2018 13:17 |  
          2 1

          Klobouk dolů před ním, neviděl jsem hrát lepší fotbal, než co pod ním hrál Bayern v sezoně, kdy vyhráli LM. Na to nemůžu říct ani popel.

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        Fačín     před 7 lety 05.04.2018 14:04 |  
        9 10

        Kde si přišel na ten chvalozpěv, že talentovanějšího trenéra v ČR není? Na to byla nějaká anketa neomylných odborníků nebo jak jsi na to přišel? Je to jen tvůj dojem. Chápu, že máš touhu, toho "chudáka" bránit, jak do něj všichni kopou. Ale všiml sis proč? Viděls naše výsledky v přípravě? Naše výsledky v lize? A naší předváděnou hru? To není bezduchý kopání bez důvodu, ale protože všichni vidíme, že se řítíme do průseru. Pan trenér Trpišovský má spoustu hezkých řečiček o ofenzivním fotbale (pak hrajeme 4-5-1 s dvěma DZ i doma proti Zlínu), konstruktivitě stoperů (Pokorného nákopy nazdařbůh) apodobně. Realita je taková, že dopředu nás nenaučil nic a dozadu to rozjebal (ve zkratce řečeno). A o vlivu na kabinu si můžu myslet cokoliv, když např. Ngadeua odstaví. A že za něj borci budou žrát trávu? To určitě, to fungovalo v Liberci a to z jednoho prostého důvodu - protože tam natahal hráče, který jinde nechtěli a dal jim šanci hrát. Jenže my prostě nejsme Liberec, nesmíme tu skládat mančaft z odložených atletů, ale měli bychom tu mít opravdové fotbalisty, ať už z vlastní líhně, nebo přivedené. Pokud tu ti dva zůstanou, tak se vsadím, že přijdou Coufal (určitě není lepší než Frydrych) a další "vyskautované" "hvězdy" z české ligy. Děkuji nechci, nechci aby tady zkoušeli svoje experimenty, nemají právo nám ničit naší Slavii. Takové ostudy jako výkony proti Zlínu, Jihlavě, ale i Spartě nebo Olomouci prostě nepřipadají v úvahu a nijak to nevylepší, když pak na tiskovce hrdina Trpišovský řekne "špatně jsem to postavil, beru to na sebe" - na to mu do slova do a písmene prdím, on je tu od toho, aby to postavil správně a ne od toho, aby se pak omlouval. A ta honěná za balonem, to ti přijde důstojné, Takhle jsme to hrávali v 8 letech na plácku, všichni jdou po balonu a když to propadne dozadu, tak se to nakopne vzduchem znova do chumlu. Na tom je snad něco moderního, totálního, evropského? Tak odpudivý fotbal nehraje v Evropě snad žádný tým.

        Do kapsy nám sere hlavně Trpišovský s Nezmarem, ne fanoušci...

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 14:46 |  
          9 1

          Nechceš už si najít jinej hromosvod svý frustrace než Trpišovského? Chápu, žes měl rád JŠ (já taky), chápu, že se ti třeba Trpišovského styl nelíbí, ale opravdu tady budeš furt prudit po každém zápase, jak je to všechno s Trpišem a Nezmarem na hovno? Chováš se, jak kdyby nás trénoval Straka.

          • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

            Fačín     před 7 lety 05.04.2018 15:40 |  
            3 9

            To ale není o nějaké mojí frustraci... "Prudit" budu po každém zápase, ve kterém předvedeme takový bordel, jako doposavad skoro ve všech zápasech pod novým trenérem. Hned jak začneme vyhrávat, tak kritika utichne, to je samozřejmé. Já už se na to těším. Jaro se zatím nedaří a není to chyba moje, jiných fanoušků, novinářů nebo kohokoliv, ale jen osob zodpovědných za výsledky - trenérů a hráčů.

            Jinak uznávám, že příspěvků na toto téma je ode mne zbytečně moc, ale když jsem osloven či vyzván k diskusi, tak se snažím odpovědět, abych vysvětlil své myšlenky a domněnky. Ale asi bude stačit, když zhodnotím jednotlivé zápasy a nebudu odpovídat, protože to pak vede k podobnému "tapetování" a to je vlastně nepříjemné i mně.

            • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

              bububu (přítel SN)     před 7 lety 05.04.2018 17:02 |  
              4 3

              Aha, takze jsi typicky fanousek uspechu, ktery fandi jen, kdyz se dari. Kdyz to nejde, tak misto podpory umis akorat vsechno a vsechny kritizovat. Docela to pak dava v tvem pripade smysl.

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          johnynz     před 7 lety 05.04.2018 14:51 |  
          5 0

          Ty chceš zkrátka všechno hned a absolutně přeceňuješ náš kádr, to se pak tady budem motat v kruhu donekonečna a nikam to nepovede.
          Vyhazuješ Trpa a voláš tu po Svědíkovi s Haškem.. V jiným vlákně mi píšeš něco na způsob, že Trp dokázal houno a pak bys sem přived tyhle dva, to už je prostě nikam nevedoucí hysterie a mě už to neba, sorry.


          • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

            Fačín     před 7 lety 05.04.2018 15:30 |  
            4 7

            Pozor, já nijak nevolám po Haškovi se Svědíkem, jen jste po mně chtěli jiný jména než Trpišovský (jak kdyby na to nikdo jinej neměl), tak jsem vystřelil první dvě, které mně napadli, kteří odvádějí ve svých klubech dobrou práci - to jest, že nese výsledky a jejich fotbal má hlavu a patu. Určitě by se dali najít i jná jména, třeba zkušenější trenéři, nebo třeba zahraniční odborník...Náš kádr si myslím že nepřeceňuji - ostatně loni to byl kádr mistrovský.

            A ano, Trpišovský nedokázal vůbec nic - pouze postup s Měcholupy. S Libercem hrál dokonce jednu sezonu o záchranu, což je nedůstojné i pro Liberec.

            Nejde o to, že bych chtěl všechno hned, ale prostě nerozumím tomu, proč radši nenavázal na práci předchůdce a jen nevylepšil, to co nefungovalo. Místo toho rozhodil tu jednu z mála věcí, co fungovala. Odpustil bych mu nekoukatelný fotbal (ostatně to je taky vlastně jen věc názoru) ale výsledky hovoří jasnou řečí. A ty nijak neokecá. Prohry s Jihlavou, Zlínem a málem debakl v derby jdou čistě za ním a jestli se budou podobné výsledky opakovat, tak nespokojených jedinců bude přibývat.

            S hysterií to nemá nic společného. Píšu střízlivý a bez emocí. A budu psát dál, dokud se situace nezlepší.

            • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

              TSeguinTS     před 7 lety 05.04.2018 15:39 |  
              9 1

              Nejsem fotbalový expert, ale řekl bych, že naše nejlepší disciplína - pevná obrana a málo inkasovaných gólů velmi úzce souvisela s naším největším problémem - neproduktivní útok.

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        Ondráš     před 7 lety 05.04.2018 14:11 |  
        5 0

        Mám ten samej pocit..že si tady malujeme, jakej jsme českej gigant (úplně stejně jako Rumuni). Přitom kvalita kádrů je na prvních 5-6 místech v podstatě srovnatelná..nemáme žádnou top kvalitu převyšující zbytek ligy..nemaj ji ani Rumuni a už vůbec ne Plzeň - a přitom vede o 10 bodů..

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          johnynz     před 7 lety 05.04.2018 15:04 |  
          2 2

          Přesně, začínáme mít nosánky pěkně nahoru, to se prej pak líp píská...

  26. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    TSeguinTS     před 7 lety 05.04.2018 13:18 |  
    11 0

    Dnes jsem se od kamaráda, který ve fotbalovém prostředí pracuje dozvěděl pěknou špínu na našeho soka. A mám z ní takovou radost, že se s částí informací podělím s vámi.

    Kabina v plzni je již delší dobu v nehezkém rozkladu, dokonce se rozbila ta stará parta. Půlka z nich si hraje na mistry evropy a druhá parta v čele s Bakošem leze trenérovi do p... Kolář s Petrželou s ním slušně řečeno válčí. Petržela ze všech nejvíc, protože mohl jít v zimě za lepšími penězi a z dalších mně nepochopitelných důvodů. Teď si zase pěkně užívá, hlavně před a po domácích zápasech. V posledních týdnech mu to lemtání vrba přestal trpět a přestal ho stavět, což se po prohře s Boleslaví nelíbilo Kolářovi, který se ho zastal, což jen prohloubilo krizi mezi částí kabiny a Vrbou. Ten už je prý na trénincích jenom z povinnosti, je otráven z nevděku hráčů a vedení. Jak to má přímo s vedením jsem se nedozvěděl, ale tam se ta atmosféra musí brzy přelít taktéž.

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      johnynz     před 7 lety 05.04.2018 13:29 |  
      2 0

      No vida, já jsem si říkal, že to nebude jen tak, takovej propad. Na Bohemku je slušnej kurz, na neprohru asi 1,75. Díky za info :)

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      Mike     před 7 lety 05.04.2018 13:33 |  
      7 4

      Ale ligu vyhrají stejně, i kdyby hráli stále stejně příšerně. A na podzim čeká sladká odměna 400 mil., za 100 miliónů se dá koupit 5 dobrých fotbalistů, takže ti staří stejně skončej, a Vrba je natolik kvalitní trenér, že je dokáže v pohodě zabudovat a budou na špici hrát další 3 roky.
      Nám je to úplně k ničemu, protože ta ztráta po zimě byla příliš veliká. A nemá cenu se odvolávat na kdyby Jihlava, kdyby Zlín. Také jsme mohli prohrát s Olomoucí a na Spartě a být touto dobou ne stále druzí, ale třeba na 5.místě.
      Na žádná kdyby se nehraje, po 30 kolech se tabulka sečte a je dána její konečná podoba.

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      Fačín     před 7 lety 05.04.2018 14:07 |  
      6 5

      O to větší průser jsou naše jarní výsledky... Protože ta ztráta se evidentně dala snadno dohnat.

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        Rooney     před 7 lety 05.04.2018 19:47 |  
        9 2

        Neomlouvam nase jarni ztraty, ale ferove by bylo dodat, ze je skoda i tech zbytecnych ztrat z podzimu. Ale to se nehodi do kramu s nazvem "Za vsechno muze dvojce z Liberce" ze...

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          TSeguinTS     před 7 lety 05.04.2018 20:18 |  
          6 0

          Tak teoreticky (a nejvíce oprávněně) bychom mohli dvojici z Liberce vinit i z naší podzimní ztráty v 11. kole :-)

          • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

            Rooney     před 7 lety 05.04.2018 20:35 |  
            2 0

            Jj to je pravda, ale radsi bych to tu nevytahoval, z toho muze vzniknout dalsi komplot. Scenar je jasny: JiT+JN vzali nabidku Slavie jen proto, aby ji na jare rozlozili a mohl ji Liberec predskocit a dostat se do Evropy. Pak bude nasledovat vyhazov ze Slavie, stastny navrat do Liberce uzivat si jizdu evropou a Holoubek mezitim ziska zkusenosti s ligou a v lete usedne na vytouzene mistecko na lavicce Sparty :)

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          bongor     před 7 lety 08.04.2018 14:49 |  
          0 0

          Ti za to nemohou,prostě vzali nabídnutou příležitost.

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      Ondráš     před 7 lety 05.04.2018 14:07 |  
      0 0

      Nechápu, na základě čeho si ti křupani můžou myslet, že jsou "mistři Evropy". Na podzim měli akorát neskutečnou kliku a Romana v zádech..pokud se cejtí takhle "neohrožení", tak pro nás jenom dobře..

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        TSeguinTS     před 7 lety 05.04.2018 14:35 |  
        5 0

        Bohužel, dosavadní výsledky naznačují, že opravdu neohrožení jsou.

        Z matematického pohledu je naše šance na titul tak 1:30
        Z mého fanouškovského věřím, že je v tomto kole stáhneme o 3 body....) Čeká nás vzájemný zápas..

        Já jsem titul pocitově odpískal po remíze v Jablonci (i po prohře v Plzni jsem stále věřil). Ale dokud bude jakákoliv teoretická šance na titul, tak budu tajně doufat.

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          iwanowicz     před 7 lety 05.04.2018 14:54 |  
          0 0

          Ja jsem zacal znovu doufat, aspon v boj o do poslednich kol, pred nasim zapasem se Zlinem. Svetylko nadeje vsak rychle pohaslo. Ale uprime, porad doufam, Plzen je ve srabu zda se, porad je tu mala sance.

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          bongor     před 7 lety 08.04.2018 14:53 |  
          0 0

          Kdyby mohli hrát SD+MNN,tak by určitá možnost byla,i když opravdu velmi malá.Ale bez nich,ale i bez jednoho z nich jsme vzadu poloviční Příště zase bude na place Pokorný a to je sen všech útočníků.

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        bongor     před 7 lety 05.04.2018 17:47 |  
        0 0

        Copak Romana ,ale Dášinej drn,to je velká síla,teď je to zase v módě.

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      bongor     před 7 lety 05.04.2018 17:45 |  
      2 1

      Bylo by to dobrý,jestli je to fakt,ale myslím,že ani to by nám k titulu nepomohlo.Ten jsme měli ve vlastních rukou,ale
      teď už ne.

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        donford     před 7 lety 05.04.2018 22:27 |  
        1 0

        Ten drn? :-)

        • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

          bongor     před 7 lety 08.04.2018 14:54 |  
          0 0

          Ten drn mít ve vlastních rukou,to může bejt velmi zajímavý.

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      Laduk     před 7 lety 05.04.2018 22:35 |  
      1 5

      Zajímavý to je ale radovat se z toho mi připadá buranský

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        afro     před 7 lety 06.04.2018 19:10 |  
        3 0

        Nezapominej, ze jsme jenom fotbalovi fanousci. Samej nasilnik a polointeligent... :-)

  27. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    Laduk     před 7 lety 05.04.2018 22:56 |  
    12 0

    Mně to připomíná začínající útoky na Šilhavého. Šilhavého mám rád ale ta vychvalovaná rekordní série zápasů bez porážky byla pěkná ztráta bodů. Pak se prohrálo doma s Libercem a remízovalo v Jablonci, když jsme už vedli 1:0 a ztráta s Libercem se musela kompenzovat vítězstvím, bohužel nestalo se. Šilhavý byl odvolán z příčin, které Vavřina obrací v opak a vychvaluje. Navíc naznačuje, jakoby se sem Trpiš a Nezmar sami vnutili, není to tak, někdo je přivedl. Pokud se situace nezlepší v příští sezóně, je třeba se zeptat toho, kdo je přivedl, proč věřil v jejich kvality

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      bongor     před 7 lety 08.04.2018 14:57 |  
      0 0

      To mi přijde jako nákup Šika Římem,říká se tomu,naběhnout si.

  28. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    brťas74     před 7 lety 06.04.2018 09:23 |  
    3 2

    Jen abychom takto za nějaký čas nepřemýšeli všichni.Zatím je to 40/60 že jsme se netrefili teda aspoň za mě.Kéž bych se mýlil.SKS forever.

  29. Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

    Chuchylele     před 7 lety 08.04.2018 14:00 |  
    0 2

    Pokud vím tak JT chce z Slavie mít tým co se pravidelně dostává do semifinále EL. Asi jsme všichni viděli že JŠ není tak dobrý taktik jako psycholog. Na naši ligu by jeho styl stačil ale na jaro v pohárech ne. Změna stylu hry vždy trvá dýl. Ještě když se tým pravidelně točí na marodce. Trpišovského bych pořádně hodnotil až v předkolech Evropských pohárů protože až tam se rozhodne jestli je vážně lepší než JŠ

    • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

      bongor     před 7 lety 08.04.2018 14:59 |  
      0 0

      S tím co teď hrajeme nemáme v EL co pohledávat,to by pro nás bylo jen další rozčilování

      • Re: „Trpišovskému s Nezmarem nevěřím,“ napsal už v zimě šéf kontrolní komise OP Slavi

        TSeguinTS     před 7 lety 08.04.2018 15:13 |  
        0 0

        Proto jsem doufal, že v zimě přivedeme alespoň jednu posilu takových kvalit, které by zužitkoval v předkolech na podzim a stihl by se zde sehrát...