B-Tým

Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

Slávistická juniorka v prvním kole jarní části Juniorské ligy podlehla v divokém zápase s Duklou 4:8. V základní sestavě sešívaných nastoupilo hned pět hráčů A týmu.

Úvodní desetiminutovka patřila hostům. Hned ve třetí minutě si na rohový kop naskočil Greš, který ale slávistického brankáře nepřekvapil. Stejný hráč byl znovu cítit o dvě minuty později, kdy na pravé straně pěkně zakombinoval s Králem. Výsledkem této akce byl zisk dalšího rohového kopu. Po centru zůstal na zadní tyči opět osamocený Greš, jenž bránu netrefil. První akci sešívaných táhl Muradov, který na pravé straně viděl nabíhajícího Jugase. Povedený centr dokázal najít Sobola, ten nicméně svou příležitost zahodil. Na první branku utkání si fanoušci museli počkat do 19. minuty. Van Buren ztratil na polovině hřiště míč, který Doumbia potáhl až k pokutovému území a včas si všiml na straně nabíhajícího Zubašivského. Jeho následný centr si dokázal najít Duranović a Dukla tak jako první otevřela skóre zápasu. Radost hostů ze vstřelené branky ale vydržela pouhé dvě minuty. Muradov krásným roztažením do lajny vyzval k úprku Tecla. Následnou přihrávku na hranici vápna dokázal nehlídaný van Buren uklidit za záda soupeřova brankáře – 1:1. Hned vzápětí mohli červenobílí opět prohrávat, jelikož se před Ljubanovićem objevil nikým nehlídaný Duranović. Ten svou střelou ale pouze napálil černohorského brankáře ve službách Slavie. Ve 24. minutě se mohli radovat domácí. Na dobrý Jugasův centr z lajny si naběhl van Buren a svou druhou brankou v utkání otočil dosavadní skóre zápasu. Slavia ve druhé půli prvního poločasu převzala iniciativu. V další akci pálil po centru Jugase Rondić z voleje nad. Ve 36. minutě po Sobolově centru zahráli hosté ve vlastním vápně rukou a rozhodčí nařídil pokutový kop. K penaltě se postavil van Buren. Nizozemský útočník ale tuto výhodu trestuhodně zahodil. Tři minuty před koncem prvního poločasu táhl protiútok sešívaných Rondić. Kombinací s Teclem se míč dostal až Muradovovi, který nebezpečně pálil. Brankář Czechowsky nicméně velmi dobrým zákrokem dokázal střelu zneškodnit. V úplném závěru ztratil u rohového praporku proti přesile míč Hromada. Na Douděrův pas si na zadní tyči naběhl Greš a se štěstím srovnal skóre utkání na 2:2.

Stejně jako v prvním poločase, tak i ve druhém dokázala Dukla do utkání vstoupit lépe a hned po čtyřech minutách prohrávali slávisté již o dvě branky. Hlavní zásluhu na tom měl aktivní Zubašivskij, který nejprve skóroval střelou z hranice penaltového puntíku a následně se nejlépe zorientoval ve vápně a propálil vše, co mu stálo v cestě. Sešívaní dokázali korigovat výsledek v 55. minutě, kdy si na centr Rondiće naběhl Tecl a snížil na 3:4. Nedlouho poté domácí dokonce vyrovnali, kdy po pěkné kombinaci okolo vápna dokázal Nabiyev využít nedůsledného bránění soupeře. To bylo ale tak ze strany slávistů v tomto utkání vše a zbytek zápasu jasně opanovali hosté. Euforie z vyrovnání vydržela pouze dvě minuty, kdy byl odpískán ve vápně domácích pokutový kop. K míči se postavil Duranović, jeho mizerně zahranou penaltu dokázal Ljubanović vyrazit, nicméně pouze k nohám exekutora, jenž měl už situaci velmi snadnou – 4:5.  V této době už obrana Slavie doslova hořela. Další branku hostí vezl v 68. minutě velmi dobře hrající Duranović přes levou stranu. Ve správný moment předložil míč Douděrovi a ten ve snadné pozici navýšil náskok soupeře na 4:6. A mohlo být hůř – nedlouho poté prakticky totožnou akci z druhé strany táhl Kolman. Na zadní tyči nabíhající spoluhráč ale nedokázal ve skluzu balón trefit. O dvě minuty později předložil míč do vápna Preisler a do prázdné sítě v pohodě uklidil Kolman na hrozivých 4:7. Ojedinělou šanci sešívaných si připsal v 82. druhé minutě, po rohovém kopu Muradova, Rondić, který ale na bližší tyči hlavičkoval mimo. Poslední branku utkání ještě vstřelil pět minut před koncem ranou o břevno Zubašivskij a dokončil tak hattrick. Více se už v zápase nestalo a Dukla tak uštědřila slávistům vysokou porážku 4:8.

Utkání hodnotil trenér Pavel Řehák: „V utkání jsme špatně řešili vysoký presink soupeře, v tom jsme propadali a Dukla chodila do rychlých protiútoků. Branky soupeře plynuly z našich chyb v přechodové fázi, kdy jsme to vždycky soupeři dali přímo na nohu v momentě, kdy jsme byli v pohybu dopředu. Oni nás pak dozadu přečíslili. Klíčové momenty utkání byly neproměněná penalta za stavu 2:1 pro nás a vyrovnávací gól na 2:2 v poslední minutě prvního poločasu.

18. kolo - Pondělí 19. 02. 2018 11:00

Juniorská liga - základní část, 2017/2018
4 - 8
2 - 2
SK Slavia Praha
FK Dukla Praha
FK Dukla Praha

20. a 62. Duranović
45. Greš
46. 50. a 85. Zubašivskij
68. Douděra
80. Kolman

Komentáře (150)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    asanin     před 7 lety 19.02.2018 20:19 |  
    31 1

    Pro mě další neskutečná blamáž... Zahrávat se značkou Slavia si nesmí dovolit ani juniorka, natož posílená o pět hráčů áčka... Dostat 8 gólů doma? To ať se jdou všichni zúčastnění vy....

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      patras     před 7 lety 19.02.2018 20:57 |  
      13 2

      jsem neskutečně vytočenej ještě ze soboty a teď ještě toto !

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        bongor     před 7 lety 19.02.2018 21:04 |  
        6 1

        Je to seriál ostud,jedna větší než druhá.Jak správně říká ašanin,zahrávat si se jménem Slavie,to je špatný.
        Doufám,že si to všichni uvědomí,než začneme dostávat desítky.

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        PetCC     před 7 lety 19.02.2018 23:30 |  
        1 4

        Já jsem vytočenej rok a půl, tohle mě nerozhází.

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          DF007     před 7 lety 20.02.2018 10:40 |  
          7 0

          To jsi musel mít hodně smutnou oslavu titulu

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      LukySKS     před 7 lety 20.02.2018 12:44 |  
      0 8

      tak nějak se dá tušit, že možná oba zápasy jsou tak nějak udělány pro sázky, proč si myslíte, že nás čínani kupovali? No přece, aby si mohli sázet s klidem na dobrý kurzy! :) takže prohra v Jihlavě a přestřelka juniorky je dle mého názoru dost možná řízená

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 17:47 |  
        1 0

        Tohle je strop konspirace, jedině ten smajlík to zachraňuje.

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          LukySKS     před 7 lety 22.02.2018 12:23 |  
          0 0

          je to strop, ale nikdy nevíš... :)

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        Boss82     před 7 lety 21.02.2018 14:05 |  
        2 0

        Snad se neurazíš, když ti oznámím, že tvůj názor je naprostá sračka.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    profesor     před 7 lety 19.02.2018 21:10 |  
    9 5

    Dostat doma 8 gólů to je hrůza. Utkání jsem neviděl, ale stačil mi popis zápasu. Vždyť tam hrálo 5 hráčů z A mužstva. Už přestávám rozumět vedení Slávie. Přiznám se, že jsem byl proti odvolání slávisty JŠ. Pak jsem si řekl, že třeba se dostaneme hrou dopředu. Na soustředění však výsledky nepřišly, naopak prohra ve Španělsku nás měla varovat. Mám reálné obavy, abychom neskončili v lize pátí, Nakupy podle mne zbytečné, odstavení Jugase se ukázalo jako cesta dolů, obrana se zhroutila. to co fungovalo za JŠ už nefunguje a útok je stejně bezzubý jako byl dříve .

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      ŽerykRWS     před 7 lety 21.02.2018 04:20 |  
      0 0

      Jediný zápas, ale spousta breku. Obrana se zhroutila :)))))))) Jihlava jednou vystřelila na branku, stačilo by se na zápas podívat ! Vybudovat konstruktivní útočnou hru, která Slávii kdysi nebyla cizí, měl už začít Šilhavka. Teď to bude holt bolet

  3. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    lukas8 (admin)     před 7 lety 19.02.2018 21:27 |  
    5 0

    Ještě pár poznámek.
    - Jugas mi přišel jako jediný z hráčů A týmu relativně slušný. Tedy až do doby, než jsme museli začít hrát příliš ofenzivně (cca 60.) a on potom chyběl vzadu. Na to, že je to ale primárně stoper, tak pravou obranu zvládl dobře a centry byly také velmi slušné. Otázka, jak by to zvládl proti silnějším soupeřům na větším hřišti. Celkem dobře si rozuměl, zejména v první půli, se Stropkem, který odehrál velmi dobrý poločas. Jinak Jugas celý zápas velmi emotivně prožíval, takže jemu výsledek určitě jedno nebyl (pokud by snad někdo takto přemýšlel).
    - Zbytek A týmu mě velmi zklamal. Když jsem viděl před zápasem soupisku, očekával jsem, že s těmito hráči nemůžeme prohrát, zvlášť, když jsem to porovnal s Duklou. Čekal bych, že hráči klubu úřadujícího mistra, kteří mají ambice hrát i nadále evropské poháry, budou skupinu náctiletých českých kluků vodit na hřišti, že nebudou vědět, při vší úctě. Ale já opravdu neviděl žádný extra rozdíl mezi tím, jestli v sestavě byl Sobol a nebo Trapanovski, Hromada a nebo Nabiyev, atd.
    - Z juniorů nejhorší Schnürer, kterému se hodně nedařilo. Není divu, že byl brzy stažen. Rondić dnes také nic extra. Měl tam sice momenty, které nebyly špatné, ale měl spoustu ztrát a až příliš se situace snažil řešit individuálně.
    - Ať to bude znít při počtu inkasovaných branek divně, tak Ljubanović nehrál nikterak zle. Skoro všechny góly byly z pohledu brankáře neřešitelné. Vyjma toho ale několikrát dobře vyběhl. A náležitě ukázal, že kopací techniku má slušnou - někdy si, pravda, věřil až moc.
    - Jinak za Duklu se mi velmi líbil dnes hrající Mohamed Doumbia. Mladý, devatenáctiletý borec, kterého do ČR přivedl Jakub Dobias ze druhé finské ligy. Musím říct, že kontakt s balonem má velmi dobrý a nebojí se působit na velkém prostoru. Opravdu velmi slušný výkon.
    - Na zápase byl přítomen i Martin Krob, což považuji za sympatické gesto, že člen nejužšího vedení se jde podívat na juniorku. Dále byla přítomna i trenérská delegace ze St. Pöltenu, kteří, evidentně, přišli sledovat Schnürera - ten jim asi moc velkou radost neudělal.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      Lantenac     před 7 lety 19.02.2018 21:37 |  
      5 1

      Zápas jsem viděl na internetu a to jen do stavu 4:6. Nebudu se pouštět do nějaké obsáhlejšího hodnocení, ale souhlasím s tebou v tom, že i pro mě byl výkon hráčů áčka velkým zklamáním. Ukázalo se, že Mick hrající na pravé záloze je při takovém stylu, jaký chceme hrát, velmi nebezpečný hráč, želbohu ne pro soupeře, ale pro nás. Tolik ztrát a nepřesných přihrávek uprostřed hřiště se jen tak nevidí. Ano, dal dva góly, ale v mezihře je fakt bídný...
      Jugase mi bylo až trochu líto, bylo vidět, jak ho to žere.

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        Robinator     před 7 lety 19.02.2018 22:40 |  
        7 2

        A proto má hrát Mick na hrotu například se Škodou, věřím, že by útok oživil a góly vy tam dával..bohužel je neustále cpanej na křídlo

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      liquid     před 7 lety 20.02.2018 09:09 |  
      0 3

      Souhlasím s hodnocením. Ještě bych však podotknul dobrou práci Tecla, pro něj velmi těžký zápas, místo toho aby dostával kvalitní balóny do šancí a byl vidět tak musel sám balóny připravovat. Střední záloha nefungovala, jak Hromada tak speciálně Muradov. Ale co je zarážející, tak střídání Sinteana a to že byl vůbec na hřišti když se s týmem vůbec na tento zápas nepřipravoval. Proč nedostal šanci někdo z českých hráčů? Jediný kdo snesl měřítko tak Jugas Stropek plus Tecl s malým puntíkem, proč k nim nedoplnit hráče který před tím Duklu v klidu porazila myslím 6:1.. Jo vlastně to by nebylo nehráli ti unikátní Plíškovi hráči...

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        liquid     před 7 lety 20.02.2018 09:12 |  
        1 1

        Omlouvám se za gramatické chyby a doplňuji o výkon MvB, velmi pohyblivý a snaživý výkon se dvěma góly, avšak, a to už víme, neproměněná a spousta opravdu spousta ztrát, ve srovnání hráčů Dukly r99 a jejích zkušenostmi přímo šílené.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      mig52     před 7 lety 20.02.2018 18:01 |  
      0 1

      Už jsem psal v několika příspěvcích, Jugas je charakterově super chlap, na to by neměl JiT zapomínat, on to jistě dobře ví. Takoví se na mančaft nikdy nevykašlou, jako mnozí jiní, když teče do bot.

  4. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    LA11     před 7 lety 19.02.2018 21:31 |  
    3 2

    Je to opravdu smutny..

  5. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    Karel1 (přítel SN)     před 7 lety 19.02.2018 21:49 |  
    0 1

    Tak jsem byl na zápas podívat, abych si trochu vylepšil náladu po té sobotě. Když jsem uviděl pět hráčů z áčka, tak jsem čekal, že Duklu pěkně smáznem. Bohužel stal se pravý opak. Jestli minulý týden se mi juniorka proti Vlašimi docela líbila, tak zařazením pěti hráčů a posazením řady výborných kluků z juniorky na lavici se hra docela rozpadla. Především Hromada a Tecl nebyly žádnou posilou, spíše naopak. Když už jsem začal s hráči áčka, tak Sobol také nic moc, jen Jugas a Van Buren snesou přísnější měřítko, ale kluci z juniorky s nimi ještě asi nikdy nezahráli, tak jak pak mohla vypadat souhra. Chápu, že JiT chce udržet i hráče z lavice a tribuny udržet v herní praxi, ale v tomto počtu je to zásah do mužstva veliký a navíc ti hráči nepřinesli nic zvláštního, ba právě naopak. Když minulý týden hrál proti Vlašimi z áčka jen Bořil, tak to bez problémů šlo.
    Z hráčů juniorky se mi líbili Nabiyev a Muradov. Takže doufám, že si náladu vylepším až v neděli.

  6. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    Akuls     před 7 lety 20.02.2018 01:11 |  
    7 1

    Zápas jsem viděl a řekl bych, že důvodem vysoké prohry byl reálný totální fotbal, který se i juniorka snaží praktikovat. Hlavné hrát vysunutou obranu s hráči, kteří dělají množství nevynucených chyb je sebevražda. Dukla na to byla připravená, snažila se aktivně bránit a napadat, a po každé naší nepřesnosti, a že jich bylo, jít do rychlého protiútoku a naši prořídlou obranou, kde navíc nikdo nikoho nebránil, procházela jako nůž máslem. Hráči našeho A-čka moc vidět nebyli a přitom bych řekl, že zápas neodflákli, i když hráli pochopitelně opatrně. Jen Hromada moc neběhal a snažil se o profesorský fotbal, ale nemá na to techniku a ani přehled. Roli DZ vůbec neplnil, útoky soupeře nezachytával a stopéři to pak proti rozběhnutým útočníkům Dukly měli těžké. Hromada navíc udělal hroznou hrubici před 3. gólem. Zápas pískal sudí Pechanec, který nás pískal i v sobotu Jihlavě a divil jsem se, že nedal žlutou Jugasovi, který hodně sprostě a hodně nahlas vynadal stopérovi Vilatičovi. Ten byl asi spolu se Schnurerem a Hromadou nejhorší. Přivádět ze zahraničí průměrné hráče do zadních řad asi nemá cenu, ty snad máme i u nás doma. Tecl s Rondićem byli neviditelní, i když se dost snažili, ale přihrávek dostávali málo a že by se do šance dostali sami, tak to ani náhodou. Hra 1 na 1 jejich silnou stránkou rozhodně není, všechny souboje prohrávali. Tecl bohužel není schopen nikomu utéct, či ho obejít, a to ani v juniorce. Sobol začal na levém halvu a skončil na beku a jako obvykle byl lepší při útoćení než při bránění. V prvním poločase celkem fungovala pravá strana, Jugas slušně podporoval MvB, ale jestli by to stačilo i na ligu těžko říct. MvB mne překvapil při exekukuci penalty, přestřelit z desítky bránu o 2 m se hned tak nevidí. Zdá se mi, že i on nějak ztrácí rychlost a schopnost přejít přes soupeře v souboji 1 na 1. V záloze se mi docela líbil běhavý Muradov, i když měl také několik zbytečných ztrát a zavinil penaltu. Pěkný gól dal střídající Nabiyev. Sintean a Čvanćara nastoupili až v momentě, kdy celý tým více méně rezignoval. Dukla byla hodně produktivní, ale Slavia jí to hodně usnadnila. Počítám, že na mužstvo s tak slabou obrannou činností hned tak nenarazí. Osobně se nemohu smířit se změnou filozofie ve Slavii, že snad hlavní je pobavit diváky a nikoliv hrát vzadu na nulu. Duklu trénuje bývalý hráč Brna Kolomazník a asistenta dělá náš odchovanec Vrzal. Líbil se mi jejich rychlý pravý obránce a kapitán Douděra, střelecky disponovaný Zubashivskyi a hráči širšího kádru A-ćka, pohyblivý Doumbia a důrazný Duranovič. Také se mi líbil Preisker, kterého měl tuším jeden čas Lavička v śirśím výběru U-20, který ovládá tzv. skryté přihrávky, to znamená, že klame obranu soupeře tím, že se jinám kouká a jinám přihrává. Na zápase bylo několik známých fotbalových osobnosti, např. Kozel, Suchopárek, Bitengel, Táborský (ten snad pozoroval Slavii pro juniorku Sparty, s kterou hrajeme doma už 5. bŕezna), Krob, Plíšek atd. Na to, že se hrálo už od 11:00 hod. sledovala zápas v H. Poćernicích, na tréninkovém hřišti,, kde byla celkem nedávno položená umělá tráva 3. generace, docela slušná návśtěva.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      Travinho     před 7 lety 20.02.2018 07:50 |  
      7 1

      Díky za podrobné informace. Jsem rád, že se potvrzuje, jaký je Jugas srdcař. Podle mého takového hráče, který by pro výhru na hřiště i "padl" na hřišti potřebujeme. Moc takových typů bohužel v áčku není... U Tecla je otázka, že k nám vždy přijde a najednou mu to nejde. Jestli ho neumíme využít nebo mu nesedí prostředí?

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        petrnovy     před 7 lety 20.02.2018 08:00 |  
        3 13

        Martin Dostál by taky pro Slavii na hřišti padl, a přesto bys ho asi na hřišti nechtěl ne? Tím narážím na fotbalové dovednosti...

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          VanDel     před 7 lety 20.02.2018 08:06 |  
          11 1

          Jugas sice není žádný míčový ekvilibrista, ale srovnávat ho s Dostálem je docela úlet.

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

            petrnovy     před 7 lety 20.02.2018 08:15 |  
            3 5

            To já jen reagoval na část "Podle mého takového hráče, který by pro výhru na hřiště i "padl" na hřišti potřebujeme." :) Samozřejmě jsem to trochu nadsadil, ale včerejším výkonem si rozhodně Jugas o větší porci minut v A-týmu neřekl.

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

              VanDel     před 7 lety 20.02.2018 08:27 |  
              9 2

              Tak Jugas si myslím řekl o větší porce minut na hřišti svýma podzimníma výkonama, ne ? Na podzim byl vedle Deliho na stoperu velmi dobrý, takže absolutně nechápu jeho ostavení.

              • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                VanDel     před 7 lety 20.02.2018 08:27 |  
                0 2

                odstavení

              • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                Novasinho     před 7 lety 20.02.2018 08:41 |  
                4 1

                Protože k nám přišli super tvořiví beci z Liberce, které jsme fakt potřebovali, tak asi proto...

                • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                  VanDel     před 7 lety 20.02.2018 08:46 |  
                  7 2

                  To je právě na tom to nejděsivější, vidět kdo hraje na jeho úkor :(

                • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                  petrnovy     před 7 lety 20.02.2018 08:49 |  
                  4 4

                  Dovol mi připomenout, že super bek z Liberce Sýkora byl v přípravě a v Jihlavě naším nejlepším hráčem, Kúdela si utkání odehrál naprosto v pohodě, naopak Frydrych byl naprosto k smíchu a Deli stupidním bráněním v Jihlavě v Ostravě zavinil góly. Ale já vím, že se to nehodí do zdejší antiTrpišovské a antiNezmarovské nálady, takže se pouštím do kontroverze :)

                  • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                    VanDel     před 7 lety 20.02.2018 09:01 |  
                    6 2

                    Sýkoru tady nikdo neřeší, ten je náš už rok, takže o něm není absolutně řeč. Řeč je o naprosto zbytečných příchodech Kúdeli a Pokorného. A ano, Kúdela sice nezahrál v Jihlavě nijak špatně, ale to samé, ne-li líp by tam zcela jistě odehrál i Jugas.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                      mig52     před 7 lety 20.02.2018 18:20 |  
                      1 2

                      Pánové, víte co mně hlava nebere? JIT i JN byli u toho ještě jako Liberečáci, když nás po x zápasech někdo porazil v ligovém zápase. Zdalipak si položili otázku, proč se jim to podařilo? Zda byla v tom zápase naše obrana tak slabá nebo nám spíše vyhořeli koncoví hráči. Pokud by byli féroví a poctivě si to vyhodnotili, přivedli by jiné hráče než stopery.

                      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                        VanDel     před 7 lety 21.02.2018 09:13 |  
                        0 1

                        Ale z jednoho zápasu, ve kterém měla obrana slabší den, přece nemůžeš dělat nějaké extra závěry. V 90% podzimních ligových zápasů fungovala obrana na jedničku a stoperská dvojice Deli-Jugas byla dle mě nejlepší v lize.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                    Jachym     před 7 lety 20.02.2018 09:07 |  
                    1 1

                    Já si zase dovoluji připomenout tobě, že Sýkora přišel do týmu již za předchozího trenéra. Podle této logiky nám mistrovský titul loni také vybojoval liberecký trenér Šilhavý, který i v Liberci získal titul... :-)

                    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                      petrnovy     před 7 lety 20.02.2018 09:21 |  
                      1 1

                      To je jasný, za všechno může Liberec!

              • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                bongor     před 7 lety 20.02.2018 18:19 |  
                1 2

                Až se ho podaří otrávit,tak už na něj čeká s otevřenou náručí náš milovaný rumunský bolševik.Nemohli zkousnout,že jsme jim ho sebrali před nosem a co tam mají místo něho,Káju Maříka u něhož turečtí fandové děkovali,že ho sralta koupila a smáli se jim.

                • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                  wymaz     před 7 lety 20.02.2018 19:22 |  
                  0 1

                  Přesně jsi to trefil, bolševik bude rád a my zase budeme za jelita.

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

              mig52     před 7 lety 20.02.2018 18:12 |  
              0 1

              Asi proto, že nehrál singlový zápas!

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          mig52     před 7 lety 20.02.2018 18:11 |  
          0 2

          Pane petrnovy, vy jste asi fotbal nikdy nehrál, není liž pravda?

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        mig52     před 7 lety 20.02.2018 18:09 |  
        1 1

        Travinho, toto si dovolím podepsat!!!!

  7. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    sks9     před 7 lety 20.02.2018 01:53 |  
    1 3

    Muradov,Nabiyev za 1
    Zbytek velká bída.

  8. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    Pepibican     před 7 lety 20.02.2018 07:09 |  
    15 3

    Tak je vidět, že i juncům evidentně "chutná" přechod k totálně podělanému fotbalu. Hrnout se bezhlavě dopředu ale neumět si přitom dát ani 2 či 3 přesné nahrávky v řadě, triviální ztráta míče na půli soupeře ala Frydrych a okamžité přečíslení soupeřem, protože se nikomu nechce vracet a ani to tak rychle neumí. Dávám Trpišovského teamu tak 2 měsíce a bude se hledat nový trenér. Nesmyslné příchody nepotřebných hráčů Liberce, jak chceme do Evropy s průměrnými až podprůměrnými hráči z české ligy, to mi hlava jaksi nebere...

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      ŽerykRWS     před 7 lety 21.02.2018 03:25 |  
      0 1

      Takhle má vypadat podpora svého týmu, bravo ! Jeden zápas a hned takový kydy. S kým chcete do Evropy, s Rotaněm a Altintopem ?

  9. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    petrnovy     před 7 lety 20.02.2018 07:31 |  
    3 3

    Na utkání jsem byl též přítomen. Jugas sice první poločas solidně dopředu, ale absolutně se nestíhal vracet dozadu... Ve druhé poločase to už bylo enormní, navíc si ho tam Duranović několikrát namazal na chleba.

    Na druhé straně hrál beka Schnürer, kterému se utkání nepovedlo, ale hrál to taky přes nohu. Když tam přišel Sobol, tak to bylo dost podobné jako u Jugase, , Sobol se navíc ani nevracel sprintem, ale lehkým klusem.

    V tomhle stylu prostě musí hrát beky někdo, kdo vydrží běhat nahoru - dolů 90 minut, jako Honza Sýkora a doufám Honza Bořil. Jugas, Sobol a Frydrych na tohle nemají.

    Van Buren kromě dvou branek několik zabitých brejků, navíc když není rozběhlý, tak hru hrozně zpomaluje. Rozhodují moment utkání, tj. pokutovým kop, kopl jak někde v okresním přeboru... Hromada a Tecl špatný, první jmenovaný strašná chyba před druhým gólem, Tecl pak tuším před čtvrtým gólem Dukly naprosto tragicky ztratil míč v rychlém brejku po dobré přihrávce Muradova a Dukla šla nahoru...

    Na šance minimálně vyrovnaný zápas, možná jsme jich i měli o něco málo více. Góly Dukly často po akcích x vs 2 stopeři... Myslím si, že kdyby to hrala juniorka, utkání by skončilo úplně jinak.

  10. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    VanDel     před 7 lety 20.02.2018 07:43 |  
    10 3

    Tenhle zápas je názorná ukázka toho, kdy chce člověk najet na něco nového, ale přeskočí přitom několik stupňů mezivývoje. Jak můžou trenéři chtít po hráčích, a myslím tím jak juniorku tak samozřejmě v první řadě A-tým, tento styl hry a neověřit si předtím, jestli jsou ti hráči schopni v té rychlosti a pod tlakem adekvátně reagovat na situace a celkově dostatečně kvalitně pracovat s míčem na takové úrovni, aby se byli schopni vyvarovat takového ohromného množství zbytečných ztrát při přechodech do útoku a následných přečísleních soupeřem v obraně ?? Jako nemusím snad mít žádnou trenérskou školu na to, abych pochopil, že můžu chtít najet na nový styl hry, ale musím k němu dojít postupně. A ne ho začít okamžitě aplikovat a až během těch průserů které to přináší, začít řešit ty nedostatky, které ti hráči mají a díky tomu nedokáží dostatečně kvalitně plnit ty zadané úkoly......a kór během ostrých zápasů v sezoně !!

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      ŽerykRWS     před 7 lety 21.02.2018 04:10 |  
      0 0

      Tak u juniorky to takovej risk není a u A týmu není též na co čekat, protože s tím co jsme vybudovali se nedá porazit Apoel, ani Astana. Trenér má zastání v JN, nebojím se, že by ho nenechal zdárně dokončit práci. Postupný kroky vidím, třeba nerozpuštění půlky týmu a kalkulace jak doplnit až v létě. Dělat hybrid stylu JŠ a JiT, to si nedokážu představit. Tuhle sezonu prostě obětují ve prospěch zkvalitnění hry. Co by nás v létě čekalo ? Myslíte, že se s podobným výkonem a to jsme měli kliku na los, dostaneme letos do LM ? To nemá cenu ani zkoušet. Já si teda rád trpělivě počkám, co přinese ta koncepce klidně až na podzim.

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        ŽerykRWS     před 7 lety 21.02.2018 04:14 |  
        0 0

        Věřím že v tomhle způsobu hry, který chceme praktikovat, hráči mnohem lépe výkonostně porostou, než tomu bylo v minulosti.

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        VanDel     před 7 lety 21.02.2018 09:17 |  
        0 1

        Moment, já nejsem vůbec proti tomu, aby najel Trpišovský na ten jeho nový styl hry. Souhlasím, že JŠ za celý loňský rok neposunul tým skoro ani o píď dál co se týče stylu hry, takže s výměnou trenéra jsem souhlasil. Ale jak píšu, musí se k němu dojít postupně. Ne ho začít hned aplikovat a až za pochodu řešit ty velké nedostatky, které vyplouvají na povrch. To je prostě sebevražda.

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          ŽerykRWS     před 7 lety 21.02.2018 12:29 |  
          0 0

          Sebevražda je silný slovo. Je to obětování druhýho místa pro budoucí progres. Na druhou stranu, kdo z hráčů nezvládne náročnější styl fotbalu, kombinaci, presing, práci s míčem v rychlosti, tak ve Slávii nemá co dělat. Věřím že velká část hráčů to zvládne a posune je to dál, ostatní budou v létě nahrazeni. Na co čekat a dělat kompromis

  11. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    Srdcar114     před 7 lety 20.02.2018 08:30 |  
    13 2

    V pátečním Sportu byla spousta statistik,které se týkají ligového podzimu.Jednou z nich jsou získané míče,na prvním místě Jugas,který získal 179 balonů,na pátém místě Pernica 157,tedy o 22 méně a přesto je pátý nejlepší.A takový hráč hraje místo ligového utkání v pondělí za juniorku.To mi hlava nebere.Kdyby hrál v Jihlavě,tak bychom tam gol nedostali.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      petrnovy     před 7 lety 20.02.2018 08:49 |  
      2 12

      Souhlas, měl hrát místo Deliho, kterému se příprava nepovedla...

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        smely (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 08:58 |  
        21 2

        ne, mel hrat s Delim tak jako celej podzim, kdy byli nejlepsi obrana v lize s pouhymi 7 obdrzenymi brankami...rozdelit tuhle fungujici dvojici je zlocin...

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          mpik     před 7 lety 20.02.2018 09:19 |  
          8 2

          Ač není Jugas můj oblíbený hráč a nejsem přesvědčen o jeho superkvalitách, tak rozhodně souhlasím, že pokus roztrhnout hned v prvním utkáním sehrané stoperské duo byla kardinální hloupost.

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

            smely (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 09:29 |  
            1 2

            Bohuzel se obavam, ze je to zrejme konstatni zmena, jelikoz spolu nehrali uz ani v priprave...nechapu....

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

              Jachym     před 7 lety 20.02.2018 10:09 |  
              15 2

              Jugas na podzim nechyběl snad ani minutu a bylo tomu tak naprosto oprávněně. Pokud trenérská asertivita Trpišovského znamená odstavení Jugase na vedlejší kolej, tak to vzal za velmi špatný konec respektive začátek...

              • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                mig52     před 7 lety 20.02.2018 18:25 |  
                0 5

                V případě, že proti klokanům nechá JiT Jugase na lavičce, chce to, aby ho kotel od první vteřiny začal vyvolávat a to tak dlouho (myslím v jednotkách zápasů), dokud to trenér nepochopí.

                • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                  ŽerykRWS     před 7 lety 21.02.2018 03:43 |  
                  0 0

                  Kotel to samozřejmě neudělá, proč ? Nebuďte hysterický. JŠ a JiT zastávali ve Slávii každý jinou filozofii. JŠ zjednodušil hru dá se říct dopředu na náhodu s důrazem na obranu. JiT bude klást důraz na konstruktivní hru směrem dopředu s tlakem na udržení míče. Jugas se hodí pouze k bourání hry soupeře, v čemž vyniká, ale dopředu je nulový. Já bych si ideálně vedle Deliho představil Hovorku ze Sparty, ale nikde není psáno, že na své slabině Jugas nezamaká a nedostane se zpět. Myslíte že Van Buren, Hromada, Sobol, Tecl, jsou snad odstavení ?

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      iwanowicz     před 7 lety 20.02.2018 09:25 |  
      10 3

      JJ navic srdcar a prikladnej bojovnik, proverenej poharovymi zapasy. Bohuzel ted, kdyz si privedl na stopera trener svy hrace je asi odstaven a budeme jednoho z nej stoperu ligy predelavat na pravyho beka. Kdyby ho aspon Kudela a Pokorny prevysovali kvalitou, ale Pokorny v priprave nic moc a ani Kudela neni lepsi hrac nez Jugas.

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        ŽerykRWS     před 7 lety 21.02.2018 03:50 |  
        0 0

        Jenže Kůdela i Pokorný umí do balonu i kopnout (snad to prokážou), ne jen ho ukopnout. Kdyby odešel Deli, na což to vypadalo, tak se nám oba hodili, protože stoper co neví co s míčem, nebo ho prostě nakopne, se JiT nebude hodit.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      ŽerykRWS     před 7 lety 21.02.2018 03:52 |  
      0 0

      Ale juniorka dostala i s Jugasem 8 gólů, jak můžete tvrdit, co nemůžete vědět ?!

  12. 4-8

    ervin     před 7 lety 20.02.2018 08:35 |  
    5 1

    Ať je to jak chce pořád ti hoši reprezentují nejstarší klub historie a měli by si toho vážit ! Utkání jsem neviděl ale výsledek je ostuda a blamáž! Jak zápas probíhal se historie neptá , dostat osmičku od Dukly je děsný....

  13. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    Kzlo     před 7 lety 20.02.2018 08:56 |  
    8 1

    Na zápas jsem koukal protoze sem mel vsazeno. A myslim si ze 5 hráči áčka se naprosto narušila chemie juniorky.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      Kzlo     před 7 lety 20.02.2018 09:03 |  
      10 1

      Jeste bych rekl ze hraci jako sobol a hromada jsou pro nas zbytečny výkonnostně je Nabyiev nebo trapanovski vyrovnají

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        Fačín     před 7 lety 20.02.2018 10:02 |  
        11 2

        Hromada se mi nelíbí dlouhodobě a jestliže byl špatný i v zápase za juniorku, tak pryč s ním...

  14. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 10:35 |  
    11 7

    Přiznám se, že jsem zápas neviděl, ale v obecné rovině si myslím, že vůbec o nic nejde, naopak si myslím, že je dobře, že se do toho píchlo teď - zkusím i napsat proč:
    1) v juniorské lize se nehraje o nic jiného než o to, aby se hráči co nejlépe připravili na přechod do áčka. osobně bych byl radši, aby se to dělo formou b týmu, ale když už je to takhle, absolutně podporuji, aby juniorka hrála stejný systém jako áčko bez ohledu na to, jaké budou, alespoň ze začátku výsledky
    2) a to s tím souvisí - tohle je pro mě naopak signál, že se to s nějakým systémem myslí vážně. i když to v jihlavě stálo za hovno, systémově mi to dávalo smysl a je to krok vpřed z tohohle zahňoustý rybníčku s petrem radou, jistotou vzadu na nulu a nekoukatelnými zápasy
    3) pokud tohle vydrží, přechod hráčů do áčka bude mnohem jednodušší a zároveň bude hráčům dávat větší smysl zůstat ve slavii, protože vynikat budou kromě schopností i znalostí systému

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      Slavista1983     před 7 lety 20.02.2018 10:51 |  
      5 4

      Děkuji za tento názor!Přesně,tak to vidím já.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      Fačín     před 7 lety 20.02.2018 11:00 |  
      5 3

      Takže zůstává otázka, jestli ten systém je správný, když přináší prohry s poslední Jihlavou a 8 inkasovaných gólů v zápase juniorky...

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 20.02.2018 11:57 |  
        1 1

        Správný, si myslím, že je, jen jsme ho ještě nepředvedli... :-)

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 13:54 |  
        4 5

        jasně že je správny, protože je to systém....mě se spoustu prvků i v sobotu líbilo, ale ne velmi náročný na fyzičku a taky na pochopení...nakonec i JT od začátku avizoval, že asi na začátku pár blbejch gólů dostaneme...ale oproti podzimu je to posun od nesystému k systému...i tu ligu jsme vlastně vyhráli většinou ne tím, že bychom ty týmy extra přehrávali, ale že jsme to vzadu zavřeli a dali něco z brejků...do plnejch to stálo za hovno i během toho jara, co bychom si nalhávali...

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          Jachym     před 7 lety 20.02.2018 14:25 |  
          2 5

          No, asi je opravdu Trpišovský takový génius, že mu hráči ani fanoušci intelektuálně nestačí...:-))

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

            soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 14:29 |  
            5 2

            tak teď asi intelektuálně nestačím tomuhle komentáři...ale každopádně...já jsem až do Astany byl zastáncem setrvání JŠ, v tomhle zápase se ale podle mě ukázalo (potvrdilo), že se mu to rozpadlo pod rukama...myslím si, že pokud radikální řez, tak teď...já tomu fandím

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

              smely (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 14:37 |  
              1 1

              tak pod rukama se to rozpadlo v tomhle zapase hlavne Lastuvkovi... :-)

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

              smely (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 14:42 |  
              8 3

              a jakej radikalni rez a hlavne proc ? pripomina mi to situaci, kdy te na podzim dvakrat pichne v boku a tak dlouho chodis votravovat doktora az te v zime veme pod kudlu, operace se mu moc nepovede, pac to zas nejni buhvijakej doktor ( jenom je to zrovna moda k nemu chodit ) a ty se z toho budes dalsi dva roky vylizavat...rezat radikalne do neceho, na co staci prilozit obklad je blaznovstvi...

              • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                bongor     před 7 lety 20.02.2018 18:30 |  
                6 2

                Radikální řezy se dělají při neúspěšnosti mužstva,která trvá delší dobu a navíc je nebezpečí,že to bude pokračovat i nadále.Když je mužstvo mistrem,druhý rok na druhém místě,neprohraje desítky zápasů a několikrát za sebou si namaže namyšleného bolševika ,tak to je těžko nějaký důvod k zoufalství.

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

              Jachym     před 7 lety 20.02.2018 14:43 |  
              5 1

              Já reagoval na tvůj komentář, že systém je těžký na pochopení. Proto ta intelektuální dostatečnost nebo nedostatečnost ...:-) I mě Astana velmi rozezlila a v dané situaci nedůvěry ze strany vedení byla pozice Šilhavého bohužel neudržitelná. Když jsem se ale seznámil s těmi doprovodnými důvody vedení (údajně bídné tréninky, údajná mizerná komunikace s hráči atd.), podle nichž už to skoro vlastně horší být nemohlo, očekávám, že kádr a nový trenérský tým jsou na takové úrovni, že se situace nebude zhoršovat. Trenérský tým budu proto poměřovat podle vlastního stanoveného cíle, tedy být jarním půlmistrem a vyhrát pohár.

              • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 14:50 |  
                3 0

                Aha...tak už jsme doma...já mám tedy moje měřítka pohár a viditelný pokrok v systému a sehranosti týmu na konci sezony...
                Ad Smely - já byl na začátku podzimu hrozně nadšený a dlouho JŠ hájil, ale mám pocit, že dostal do týmu hráče který nechtěl a zároveň jsme v situaci, kdy jsme měli hrát do plných roli favorita moc nezvládali + on nezvládal využívat hráče tak, aby nepičovali...celkově jsem prostě neměl pocit, že bychom se za ten půlrok někam herně posunuli...takže ano, měl jsem lehký kašel, ale ten se půl roku nelepšil, takže je logický, že jsme si zašli na spirometrii a ta něco ukázala :-)

                • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                  smely (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 14:59 |  
                  9 3

                  Pro me byl ( a je ) JSDVCD nejlepsi trener SKS od dua Cipro / Pesice .... a vlastne ho potkal po velkym uspechu i podobnej osud...mrzi me, ze jako Slavisti se neustale hrde hlasime k tradicic a nejstarsi historii, ale soucasne jsme schopni odstrelit nase legendy po prvnich dilcich neuspesich. Znovu opakuju, ze po letech skupina v Evrope a druhy misto po podzimu za neuspech hodny vyhazovu nepovazju, doted jsem ho nezkous a k odbornym dovednostem a znalostem noveho trenera chovam nadprumernou neduveru, navic podporenou jeho dosavadnim diskutabilnim dvoumesicnim pusobeni , nasobenou odstavenim, dle meho nazoru stezejniho stopera a posazenim na lavici dvou kreativnich hracu, to vse na ukor svych oblibencu z predeslyho klubu.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                    soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 15:35 |  
                    5 2

                    Duo Cipro / Pešice pracovalo s kádrem který byl neuvěřitelný a byl víceméně základním stavebním kamenem EURA 96...a pak už se jim nikdy tolik nedařilo, i když bych je stále bral za slávistické legendy...
                    Za mě druhý místo po podzimu a UEFA samo o sobě neúspěch není, ale...
                    1) do evropy jsme se dostali po usmolené výhře s borisovem + prohře s týmem, který jsme měli podle mě pokud ne porazit, tak aspoň víc potrápit
                    2) ztráta 14 bodů a minimálně venku nepřesvědčivé výkony
                    3) šíbování s kádrem, kdy alespoň podle mě nehráli vždy ti kteří měli nejlepší formu
                    4) pro mě naprosté absenci reagovat na průbeh zápasu změnou herního systému

                    Jinak já opravdu nebyl dlouho zastáncem výměny a ani teď nejsem schopný říct, že za ní na 100% stojím. Na druhou stranu kroky, které se provedly (zatím ne finální produkt) pro mě dávají smysl a věřím, že nás můžou posunout dopředu.
                    P.S: Který 2 kreativní hráče máš na mysli - Stocha a?

                    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                      smely (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 15:45 |  
                      4 3

                      Danny... jinak ta ztrata 14 ( ted uz vice ) bodu byla a je dana bezprecedentni plzenskou jizdou, coz dle myho hodne zkresluje i nase vysledky, pokud by byl rozdil ( dejme tomu ) 6 b. byla by pak vule pro zmenu stejna jako byla ? Nemyslim si. P.S. Lepsi usmolena vyhra s Borisovem nez prohra v Jihlave :-))

                      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                        soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 16:14 |  
                        3 0

                        Ok - i když toho tedy nestavěl pořád ani Šilhavý....no takhle, vloni po podzimu měla Plzeň 39 bodů a my i přes šílený začátek 35...teď máme 32...takže: oproti loňsku jsme se zhoršili, i když bychom měli mít papírově lepší kádr + i při loňské formě bychom ztráceli 7 bodů a to by byl při deklarovaných ambicích minimálně důvod k zamyšlení...
                        P.S: Radši smažák ve 4. cenový než drátem do voka, ale já si na jídle rád pochutnám...:-)

                        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                          smely (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 16:19 |  
                          2 2

                          ano, ale taky jsme o par bodu prisli fatalnima chybama gomana....ale to uz se v tom budem zase vrtat furt dokola... :-)
                          Doufejme, ze tim dratem do voka nedostanem hned v nedeli...

                  • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                    DF007     před 7 lety 20.02.2018 18:21 |  
                    2 1

                    Smely, udělal jsi mi radost. Konečně vím, že nejsem sám, kdo to tak vnímá. Děkuji ti

                • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                  bongor     před 7 lety 20.02.2018 18:32 |  
                  0 1

                  Takže teď se ten kašel mění na zápal plic.Doufám že ne.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      smely (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 11:11 |  
      5 6

      system, ktery ignoruje obranu a rezignuje na kombinacni hru, NENI dobry system...slovy klasika "...myslim, ze se budeme jeste hodne divit..."

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        petrnovy     před 7 lety 20.02.2018 11:22 |  
        7 5

        Kdo rezignoval na obranu? Co to je zase za nesmysl? Kdo rezignoval na kombinační hru? Jihlava na podzim ve dvou utkáních měla mnohem více střel, o držení míče ani nemluvím. Proti nám měla střel (mimo/na) 8/5 (v Edenu!!!), v poháru u nich pak 11/4. V sobotu pak 3/2...

        Každý by chtěl hrát útočný fotbal, ale když už se útočí ve více lidech, tak je to chyba... :))

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          smely (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 11:49 |  
          5 5

          tak pokud ti staci par cisel ke spokojenosti tak to je pak jina....

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

            utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 20.02.2018 11:56 |  
            4 1

            O spokojenosti nenapsal ani slovo...

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

              bongor     před 7 lety 20.02.2018 18:36 |  
              0 2

              No hoši,o čem se to tady bavíme?Základ hry byl v pořádku,ale nedávali jsme góly,chtělo to 2-3 nadprůměrné útočné hráče a tu LM jsme na podzim mohli hrát.

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

            petrnovy     před 7 lety 20.02.2018 13:49 |  
            4 0

            To jsem ale přece nikde neřekl...:)

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

              smely (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 13:59 |  
              1 1

              v pohode, asi to vyznelo jinak, nez jsem myslel, omlouvam se....

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          DF007     před 7 lety 20.02.2018 14:25 |  
          4 2

          Je tady ale jeden problém, kloudnou akci zakončenou alespoň dobrou šancí bys těžko pohledal. Snad hlavička Škody, jinak po kombinaci jedno velké nic.

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        bongor     před 7 lety 20.02.2018 13:42 |  
        0 1

        Já se divit nebudu

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 13:56 |  
        1 5

        Smely, uznávám, že systém ZATÍM ignoruje obranu a to v tom, že každá chyba je dozadu mnohem víc vidět...ale že rezignuje na kombinační hru? já teda viděl v sobotu za první půli víc kombinací než ve většině podzimních zápasů za 90 minut...
        Ale divit se samozřejmě třeba budeme, to ne, že ne :-D

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          smely (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 14:02 |  
          3 1

          tak to sem asi zrovna delal detem caj ... :-))

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          DF007     před 7 lety 20.02.2018 14:23 |  
          2 3

          Je vidět, že jsi na podzim na fotbale často nebyl

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

            soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 14:27 |  
            0 1

            jestli je to na mě, tak jsem na podzim byl na podzim v edenu na fotbale pokaždý krom Jihlavy a Třince, kdy jsem byl pracovně mimo ČR...

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

              DF007     před 7 lety 20.02.2018 14:32 |  
              2 2

              Tak to pak nemůžeš ale tvrdit, že jsme měli méně šancí než teď

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

              DF007     před 7 lety 20.02.2018 14:33 |  
              2 1

              Nebo kombinací

              • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 14:39 |  
                1 5

                no to tedy můžu...reálně na podzim doma krom sparty, kterou neberu jako adekvátního soupeře, Teplice upracovaný, Jihlava slušný, ale byla to Jihlava venku (podzim nula bodov), Boleslav - asi nejslabší soupeč jakého jsem v Edenu viděl od jeho otevření, Brno - žádná sláva, Liberec - tam jsme je paradoxně mleli, Dukla - ok, a Baník - vydřený....
                Nemluvě o tom, že venku jsme si tolik šancí jako v první půli v Jihlavě, nevytvořili ani nepamatuju...
                Já to nechci extra hájit (zatím), ale rozhodně jsem tam viděl víd systému, než na podzim...

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      Jachym     před 7 lety 20.02.2018 11:13 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím s tím, že v této soutěži jde o howno, a že je třeba opět zavést B-týmy, abychom měli rezervu v ČFL nebo ještě lépe v druhé nejvyšší soutěži. Nicméně nějak nerozumím tomu, že "přechod hráčů do áčka bude mnohem jednodušší." Včera právě nastoupilo pět hráčů áčka včetně nejvytěžovanějšího hráče podzimní části a druhého nejlepšího střelce ligy...

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 13:05 |  
        0 0

        no já nevím, pro mě by asi bylo jednodušší přejít do firmy která používá outlook se kterým dělám celý život, než si krom nových kolegů a úkolů zvykat ještě na gmail :-)

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      DF007     před 7 lety 20.02.2018 14:22 |  
      10 3

      Já mám problém v naší hře spatřovat jakýkoliv "systém". Systém se vyznačuje v tom, že jsou věci, které se opakují a díky nim se daří překonat obranu soupeře nebo naopak útok soupeře zastavit. Z našeho herního projevu zatím vidím systém kopni a běž, jen hráčům někdo zřejmě zapomněl sdělit kam to má kopnout, jak to má kopnout a kam má běžet. Další věc, která se opakuje, jsou chyby v defenzivě, což není znamení dobrého systému.
      Proto by mě zajímalo, co vlastně hrajeme za systém. Já žádný nevidím.

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        petrnovy     před 7 lety 20.02.2018 14:40 |  
        3 13

        Trpišovský tu je dva měsíce. První měsíc musel tým dohánět nedostatečnou kondici...
        Jaký systém měl tým na podzim (po roce působení trenéra)? Beci se skoro nedostali za 2/3 hřiště, vzadu stáli Rotaň se Součkem/Ngadeuem, křídla stáli u lajny, Hušbauer někde na půl cesty, protože předchozí dva záložníci neuměli rozehrát dopředu a vše končilo nákopy do vápna na osamoceného útočníka. Takže asi tak k systému :)))

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          smely (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 14:45 |  
          8 3

          Silhavka tady byl tejden a pak dalsi rok a neco neprohral...

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

            Rooney     před 7 lety 20.02.2018 15:37 |  
            7 5

            Jasný a za ten týden nás naučil hrát fotbal že? Já nechci snižovat jeho přínos, titul i ona bájná serie bez prohry byla krásná, ale trochu bych to přirovnal k letošní plzeňské jízdě. Často to byli vyrovnané zápasy, které jsme však dokázali díky nabranému sebevědomí a touze po vítězství dotáhnout do úspěšného konce. Na podzim s námi navíc nikdo moc nepočítal a tím to bylo pro nás snadnější - hra byla založená především na pevné obraně a rychlém přechodu do útoku. Kam nás však JŠ po roce a půl jeho "vlády" dostal? Ano 2. místo v lize a skupina EL nezní špatně, ale naše hra byla pomalá, neefektivní a zoufale nemoderní. Kádr byl příliš široký, plný zkušených hráčů, šance pro mladé téměř žádná. Řada posil byla dříve či později odstavena na vedlejší kolej, jiní naopak i přes špatné výkony nastupovali. Kabina, která byla při naší cestě za titulem Šilhavého velkým trumfem, se během podzimu evidentně rozpadla.
            Nechci tu hanit jeho práci, ale jeho působení u nás mělo spíše sestupnou tendenci, stejně jako tomu bylo při jeho působení v Jablonci. Opravdu si myslíš, že kdyby tu zůstal, tak se začneme přibližovat onomu cíli stát se mužstvem evropského formátu? Ano, dost možná by tuto sezonu dohrál lépe než JiT (či kdokoliv jiný), pravděpodobně bychom zaznamenali i dílčí úspěchy v letech následujících, ale evropa by nám ujížděla dál a dál. Dnešní fotbal je o rychlosti pohybu i myšlenky, rotaci a velkém nasazení, čili aspekty, které ve své hře JŠ nevyužíval. Já neříkám, že zrovna JiT je ten pravý, který započne náš proces přibližování se evropskému fotbalu, ale rozhodně k tomu má blíže, než JŠ.

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

              smely (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 16:00 |  
              7 3

              diky za reakci a kvantum otazek. 1) Silhavy nas nepotreboval ucit hrat fotbal, protoze hraci fotbal hrat umeji. Staci z toho nedelat vedu a nechat je vicemene hrat a ne ucit splasene behat. 2) Dostal nas do pozice sebevedomeho klubu, na ktery byla opet po letech radost chodit. 3) nemyslim si , ze hra byla ( na par vyjimek ) "zoufale nemoderni " ( nevim co si pod tim mam presdstavit ) a "neefektivni" natoz "pomala". 4) Ano , myslim si, ze mel dostat vice casu na vytvoreni muzstva "evropskeho formatu". 5) tahle mantra o "modernim evropskem fotbale " pod vedenim Jit mi uz zacina trochu pit krev, nevsiml jsem si , ze by neco takoveho ( zatim) bycl schopen aplikovat na predesla sva muzstva a nemyslim si, ze bychom pod jeho vedenim meli blize k tomu stat se "muzstvem evropskeho formatu" . Samozrejme, jak jsem jiz byl i uvedl, rad se necham presvedcit o opaku a nastane-li takova situace verejne se tady JiT omluvim, sklopim usi a zavru usta, nicmene mam velmi silne obavy, ze nas neceka prilis mnoho veselych zazitku...i kdyz budu pochopitelne stastny v momente kdy zjistim, ze se pletu... :-) . Vis, ono by to Silhavkovo heslo : "Prvni je klub" melo viset nekde nad kabinou, aby si to krome hracu uvedomoval i realizacni tym a v navalu sve potreby "prekopat co se da" nezapomel, ze Slavia neni hracka a experimentalni ustav.... :-)

              • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                Rooney     před 7 lety 20.02.2018 17:08 |  
                7 0

                To sem ani netušil, že jsem položil tolik otázek :) Tak popořadě...
                1) Pokud někdo hraje první ligu tak předpokládám, že fotbal hrát umí. Ale bez správného systému (či taktiky, ať to nezní jako fráze), automatismů a celkové souhře jednotlivců to už dneska fungovat nemůže. A právě to "nechat je hrát" mi občas přišlo jako heslo JŠ k ofenzivním hráčům. Trpišovského styl sice zatím občas vypadá jako splašené stádo hráčů, ale já věřím, že to bude zanedlouho vypadat lépe.
                2) Souhlasím s tím, že nás JŠ vyhrabal z bahna a dostal až na vrchol, čímž urychlil náš vývoj a dal nám fanouškům po dlouhé době ochutnat krásy úspěchu. A za to mu patří obrovské poděkování a sám se tím zapsal do historie našeho klubu. Na podzim 2016 byla na naší hru opravdu i radost pohledět - rychlý přechod do útoku, hráči většinou v pohybu, variabilita systému od 4-5-1 až po 3-4-3. Na jaře 2017 už to začalo pomalu drhnout, museli jsme více tvořit hru a bušit do soupeřovy obrany, nicméně i díky vidině titulu jsem zápasy prožíval a hltal je, ikdyž už hra tak pohledná nebyla. A podzim 2017 se už nesl v házenkářském stylu zprava doleva a zase zpět, bez pohybu, narážeček, překvapivých řešení až po centry do vápna, na které čekal 1 až 2 hráči. A to je ten "nemoderní styl" o kterém jsem psal, byť souhlasím, že už mi to sousloví taky pomalu leze krkem :)
                3) viz. bod 2
                4) Tak zde se evidentně neshodneme. Jak už jsem psal, vrchol svého angažmá v mých očích zažil JŠ na podzim 2016, kdy byla hra rychlá, účinná a efektivní. Poté začal čím dál více sázet na držení míče a dominantní styl hry, který dospěl až do fáze podzimu 2017, kde mě ten náš fotbal už opravdu přestával bavit. A jelikož to směřovalo postupně právě tímto směrem tak nevěřím, že by se to otočilo k rychlejšímu pojetí hry. Ale třeba se pletu a je to jen můj předsudek.
                5) Trpišovský byl na Žižkově a v Liberci, kde neměl moc možnosti na budování mužstva dle svého obrazu. Musel se smířit s tím, že každý půlrok mu nejlepší hráči odejdou a přivést může jen odložené hráče, případně mladíky na hostovačku. V těchto podmínkách měl k dispozici spíše "hráče" než "fotbalisty", jestli mi rozumíš. Ale pochopitelně se může stát, že je okolo něj opravdu jen nafouknutá bublina a on na to nemá. Ovšem hodnotit to po jedné přípravě a jednom výsledkově nepovedeném zápasu mi přijde předčasné.

                Jen pro pořádek raději dodám, že nejsem žádný fanatický fanoušek Trpišovského (ikdyž se to tak občas může zdát) a sám jsem po odchodu Šilhavého doufal v jiného trenéra, ale když už si ho vedení vybralo, tak je potřeba mu dát určitý čas k tomu, aby nás přesvědčil o tom, zda na to má a nebo ne. Pokud si už po jednom zápase většina fanoušku zafixuje, že jeho angažování byla chyba, tak už jim to v té hlavě zůstane a velmi brzy se začne pískat, skandovat a v létě můžeme řešit novou koncepci...

                • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                  smely (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 17:17 |  
                  4 2

                  v pohode, rizumim vsemu. ad 5) a to je prave ten rozdil. pokud nemam v tymu dobry fotbalisty, musim s nima hrat behavej fotbal na "riziko" . Pokud mam ivsem v tymu nadprumerny hrace ( reprezentanty ) ,ktery uz neco odehrali a je jim vlastni hrat spise kombinacne, pak by zkuseny trener mel nastavit taktiku a system, ktery je pro ne nejvhodnejsi a ne je zaslepene cpat do neceho co hral nekde v zapadakove s nekopama ( pod zaminkou, ze je to moderni) . To je podle me ten kamen urazu, JiT si usmyslel, ze bude hrat "totalni fotbal" , ale nema na to postaveny muzstvo. Otazka je, esi je tedy s JN v lete vsechny vylejou ( nebo jeho ) , nebo si "nejak sedne ". Zatim to na sedani moc nevypada a to me s vyhledem do budoucna dost desi...na prvnim miste by mela bejt Slavie, to plati pro hrace i trenery !

                  • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                    Rooney     před 7 lety 20.02.2018 18:03 |  
                    5 0

                    Ale ten "totální fotbal" přeci není o tom, že tam všichni létají nahoru dolu jak smyslů zbavení... Ten je o tom, že každý hráč musí umět podpořit ofenzivu, ale zároveň musí všichni být ochotní přepnout a vypomoci obraně ať už zajištěním vysunutého hráče či okamžitým presingem po ztrátě míče. Můj názor je, že není problém spojit kombinační fotbal s totálním fotbalem (ostatně v zahraničí to jde, tak není důvod, aby to nefungovalo i v našich podmínkách), ale je potřeba proto mít vhodné hráče ochotné ten systém dodržovat. Jako příklad vezmu Stocha. On je sice výborný technik a hračička s balonem, ale zároveň má i rychlost, umí 1 na 1, má výborné centry. Jeho velkou slabinou je ochota makat pro tým i směrem dozadu. Pokud si to uvědomí, případně ho trenér o tom přesvědčí, může být velkou oporou, která tým potáhne. Pokud si bude nadále hledět jen svých ofenzivních choutek, tak v tomto pojetí hry hrát nemůže, protože to rozbourá práci ostatních hráčů. V systému JŠ si to dovolit "mohl", protože ho po ztrátě míče jistili další 2 hráči.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                      TSeguinTS     před 7 lety 20.02.2018 18:22 |  
                      2 0

                      Nezapomeňte, že JiT přímo neřekl, že ''chce hrát totální fotbal''. Vyjádřil se spíš ve smyslu, že jeho styl bude natolik náročný a běhavý, že by se to v uvozovkách mělo přibližovat něčemu jako totální fotbal.

                      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                        Jachym     před 7 lety 21.02.2018 09:52 |  
                        1 0

                        Tak to už je pouze slovíčkaření. Klíčové slovo je zde totální fotbal, ke kterému se Trpišovský jednoznačně hlásí, což nejde nijak okecat.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                      ŽerykRWS     před 7 lety 21.02.2018 04:44 |  
                      0 0

                      Ve všem s tebou souhlasím. Doufám že Stoch přepne, protože je pro hráče soupeře mimořádně nepříjemný i v jeho způsobu presingu. Je dost agresivní, myslím že pro ten způsob hry jak dělaný.

                • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

                  Jožin     před 7 lety 20.02.2018 17:53 |  
                  1 0

                  Já jsem nepostřehl jaký systém se hraje proti 11hráčům ve vápně,jestli co praktikoval Jarda nebo Jindra muže mě někdo poučit ?

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

              bongor     před 7 lety 21.02.2018 08:33 |  
              2 1

              Tady se vytvořila svatozář kolem slova "moderní".Ví vůbec někdo z nás,jak by ta moderní hra měla vypadat,nebo si jenom myslíme,že to víme?Včera jsem se díval na Chelsea-Barca,každé z těch mužstev hraje jinak a hra kterého z nich je "moderní".Určitě ale už jim trenéři pouštěli záznam z přelomového zápasu juniorek Slavia-Dukla 4-8.hráčům se ta hra asi moc líbila,dokonce jeden z nich si dal
              nick Eden Hazard,ale v jejich hře jsem marně hledal alespoň náznaky stylu evropského střihu.Brankáři se flákali ve svých vápnech,obrany si klidně bránily,nevím jak chtějí v té Evropě obstát s takovou staromódní hrou.Ale našel jsem tam jednoho hráče,kterýho bychom měli koupit,jmenuje se tuším William,fotbalově vypadá jako klon našeho Franty Veselýho,rychlostně na něj nikdo nemá ,ale navíc má skvělou střelu.No snad to půjde strmě nahoru a už teď klokana pořádně vyprášíme,musíme věřit.

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          iwanowicz     před 7 lety 20.02.2018 15:00 |  
          8 1

          Asi si rychle zapomel, jak jsme tu Silhaveho oslavovali a ze jsme soupere nekolikrat deklasovali vicecifernym vysledkem s nulou na konte.. a za rok a pul jenom 2 porazky.. A k tomu vzyvanemu novemu systemu. Nedelejme z fotbalu takovou vedu. Nasi hraci maji kvalitu a jsou to profici, pristup hracu si Trpisovsky pochvaluje, takze nevim proc by melo trvat pul roku, nez pochopi, kde se maji pohybovat, kam nabihat a jak se vracet. Nemyslim si, ze se do jednoho nesnazi trenerovi pokyny, takze jestlize budeme dal opakovane propadat v obrane, bude asi chyba v nefunkcnim systemu a ne hracich. A jestli na to hraci nemaji, trener na to mel reagovat a hru prizpusobit nasim moznostem. Jedinym meritkem uspechu jsou vysledky.

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

            iwanowicz     před 7 lety 20.02.2018 15:15 |  
            0 0

            by na to mel..

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

            petrnovy     před 7 lety 20.02.2018 17:55 |  
            3 1

            Já Šilhavému neberu jeho přínos, to určitě ne, naopak ten titul je z drtivé části jeho zásluha.

            Fotbal není věda, přesně jak říkáš, ale taky to přeci není jenom o tom, že vybere sestavu a pošle hráče na hřiště, jak to někdy tak na hřišti také vypadalo :)

            Věřím, že hráči to pochopí co nejdříve, třeba Honza Sýkora to pochopil bravurně, na druhé straně na to bohužel nikdo z dostupných neměl. Když si odpustíme individuální hloupé chyby (Deli), tak třeba góly dostávat nebudeme :)

            Já se nechci JiT tolik zastávat, vyhrát se v Jihlavě jednoznačně mělo, ale ta histerie je tady tradičně šílená, ale to jsme celý my slávisti :D

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          Travinho     před 7 lety 20.02.2018 16:44 |  
          0 0

          Byla hra středních záložníků v sobotu jiná?

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          DF007     před 7 lety 20.02.2018 18:07 |  
          4 1

          Problém je, že nemáš pravdu. Právě křídla se stahovala hodně do středu hřiště a krajní obránci měli centrovat, což se jim moc nedařilo. A právě ti dva defenzivní záložníci měli vykrývat jimi uvolněné prostory. To byl jasný systém, který bohužel vedl k tomu, že jsme měli hodně hráčů okolo velkého vápna a jen málo uvnitř. Ale z hlediska defenzivy to byl systém vynikající. Šilhavka to prostě stavěl odzadu a vyhořel na neproměňování šancí a obrovské obměně kádru v létě. Asi je částečně pravda, že tým neměl úplně ideální kondici. Hlavní problém špatného podzimu spatřuji v nepovedeném začátku, kdy se tým sám dostal pod tlak, který poté neustál dobře.

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

            petrnovy     před 7 lety 21.02.2018 11:05 |  
            2 1

            Tak jestli byla taktika centry od krajních beků do vápna na osamoceného Škodu/Necida, tak to je opravdu geniální styl hry :D Ano, chtěl to hrát odzadu, to je pravda, jestli se to lidem líbilo, je věc druhá...

            Vyhořel na spalování šancí. No dobře, možná, ale když se úplně to samé stalo teď v Jihlavě, tak to je najednou chyba systému?

            Hlavní problém podzimu vidím ve složení kádru, který tvořil ŠIlhavý. On chtěl velký počet hráčů, z toho vyplynula neustálá nesmyslná rotace, poté vypadnutí se slaboučkým APOELem a pak vrchol s Astanou. V lize jsme skončili 4 body přes Spartou, ze který si dělala prdel celá republika včetně vlastních fanoušků :D A také před Libercem, kde byli podle místních jen zoufalci :D

            Opět upozorňuji, že JŠ děkuji za titul, který dokázal v hráčích vyburcovat...

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

              DF007     před 7 lety 21.02.2018 12:12 |  
              0 1

              Jenomže v Jihlavě jsme si ze hry nevytvořili pořádnou šanci. Jednu škody a zbytek byl po standardních situacích.

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          bongor     před 7 lety 20.02.2018 18:40 |  
          3 2

          Petře,ke kterýmu očaři chodíš?

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        ŽerykRWS     před 7 lety 21.02.2018 04:32 |  
        2 5

        Taky ten systém zatím těžko rozeznávám. Hráči se 2 roky učili hrát na škoďáka, nebo spíš nehrát, jen nakopávat a hlavně bránit, bránit. S rekonstrukcí hry to nebude mít JiT lehký.

  15. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    MIRA     před 7 lety 20.02.2018 11:39 |  
    1 3

    Ahoj slavisti,

    můj pohled na systém a hráče - ne po prvním zápase - dlouhodobější

    systém-doma-3-5-2
    venku-4-5-1

    prostě ten střed potřebujeme mít silnější, proto tři střeďáci / při dvou náš střed nefunguje /

    s možností přejít v zápase na 4-4-2 a nebo 4-3-3, dle vývoje utkání


    B .kolář /vantruba,kovář/

    PO .bořil /jugas/

    PS .jugas /ngadeu/

    kúdela - při 3-5-2 mezi jugas a deli

    LS .deli /pokorný/

    LO .sýkora /bořil/

    DZ .souček /kúdela, proti barceloně ngadeu/

    PZ .--- posila /stoch/

    LZ .zmrhal /stoch/

    BTB .bucha

    OZ .hušbauer

    KZ .danny /stoch/

    Ú .---posila /škoda, mešanovič, tecl/




    Tedy - 18 + 3 / + juniorka /

    Tedy posila - pravá záloha a útok

    Tedy odchod - otáhal /hostování/, frydrych, sobol, hromada, mingazov, necid

    Nikoho nevyhazuji a fandím jim , ale pro slavii a pro hráče samotné to bude myslím dobré řešení
    / Když neodejdou, tak pořád budeme vymýšlet kam s nimi a koho místo nich nechat sedět atd. /


    Zdraví Vás všechny

    mira








  16. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    SKEP     před 7 lety 20.02.2018 11:43 |  
    3 1

    Jako červená, resp. červenobílá nit, se napříč zdejšími diskusemi line odsuzující názor, že ještě nedávno spolehlivý zadák Jugas byl tzv. odstaven. Osobně jsem přesvědčen, že výraz "odstaven" je příliš tvrdý a rozhodně ne na místě. Jednoduše chci sdělit - Jugas v Jihlavě nehrál, proti Bohémce bude. Tak už to ve fotbale chodí...
    Vždy před startem soutěží zpravidla vyvstává situace, kdy má trenérský štáb jasno o personálním obsazení drtivé většiny postů, pouze u cca. 2. či 3. není 100%. rozhodnut. A právě sem bych zasadil "causu" Jugas. Vycházím z předpokladu, že realisační tým jeho posici důkladně a ze všech stran zvážil až dospěl k rozhodnutí ho do boje na Vysočině nenasadit.
    O jistém odstavení lze hovořit až v případě, že Jugasovy služby budou ignorovány i ve vršovickém derby.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      mirecek1111     před 7 lety 20.02.2018 12:03 |  
      10 2

      Aby byl v neděli Jugas vůbec ještě v kádru. Ono není normální, aby jsme na dva stopery měli Deliho, Jugase, Pokorného a Kudelu. A to ještě na lavičce Ngadea, který by dle mého měl být jednoznačně brán jako stoper č.2.

      Osobně bych k Delimu stáhl Ngadea, Jugas by byl na lavičce jako stoper č.3 (v závislosti na výkonech případně nahradil Ngadea), Pokorný šel na hostování a Kudela byl brán jako pojistka za Součka na DZ (kdyby vypadl). Když už teda vařím z toho jak si to Trpišovský v zimě přichystal..

      Když už musel nakupovat liberečáky...měl raději místo Kudely a Pokorného přivést toho Coufala. Mohli jsme mít pojistku za Bořila a stopeři měli zůstat tak jak byli. Vždyť máme na hostování ještě Chaluše a hlavně nám roste mladý Mareš, kolem kterého už krouží zahraniční a jestli je skutečně tak velký talent, stejně s ním už budeme muset v áčku příští sezonu nějak pracovat.

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        Billy01     před 7 lety 20.02.2018 12:29 |  
        5 2

        Máš jednoznačně pravdu... Já doufal, že z Liberce přivedeme právě Coufala a Koláře. Kudelu fakt nechápu! Podle mě to žádný rychlík není, ani na mě nepůsobí vůbec jistým dojmem. No a Pokorného příchod už nechápu vůbec! Kde nás tlačí bota je pravý bek a střelec. Těším se na neděli a doufám, že kluci nám ukáží válec! SKS

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        japhy     před 7 lety 20.02.2018 12:52 |  
        1 2

        Čistě dle posledních výkonů bych to vzadu nechal MNN-Jugas. Pak je ale otazné, koho na beka, když se tam teď Frýďovi vůbec nedaří. Třeba mu to ale sedne se Stochem.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      mig52     před 7 lety 20.02.2018 18:45 |  
      5 2

      Causa Jugas je divná v tom, že se týká hráče, který na podzim nechyběl ani minutu a teď se na něj nedostalo díky tomu, že přišli liberečtí stopeři, kteří ani náhodou nejsou výrazně rozdíloví, ale jen zbytečně rozšířili už tak široký kádr. Navíc kádr, ve kterém se silně zadrhli střelci, kteří tím, dle mého názoru, nejvíc podřezali větev JŠ.

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        Ragnarok     před 7 lety 20.02.2018 18:55 |  
        5 1

        Pravdu díš, příchod Kúdely je neskutečný nesmysl. Ještě bych se ho snažil vyměnit za Coufala plus doplatek.

  17. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    valkys     před 7 lety 20.02.2018 17:00 |  
    3 2

    Myslím, že trenéři to v kontextu přípravy a úvodních zápasů A týmu a juniorky vzali jednoznačně za špatný konec. Jako první mě zaráží, že v kádru ještě stále jsou Pokorný a Hromada, kterým se příprava jednoznačně nevyvedla. Oba by se měli jít rozehrát někam na hostování, protože absolutně nevidím možnost, že by se některý z nich na podzim probojoval do základu.

    Co se týče stoperů, tak bohatě stačí mít v kádru Deliho, Ngadea, Jugase (toho nesmyslně nepředělávat na stopera, to už bych tam v příštím zápase, než se vrátí Bóřa, nechal Frýďu) a Kůdelu s tím, že bych, při vší úctě k Ondrovi upřednostňoval první 3.

    Dále nechápu, proč je Mick opakovaně cpán na kraj zálohy, kde velmi vynikají jeho nedostatky (pokud se mu náhodou extrémně nedaří).

    Proti Bohemce bych si nejvíc přál sestavu Kolář - Jugas, Ngadeu, Deli - Stoch, Souček, Hušbauer, Danny, Sýkora - Škoda, Van Buren/Tecl. To mi přijde jako sestava, která daleko víc koresponduje se slovním spojením "totální fotbal" než ta sobotní. Věřím, že v téhle sestavě bychom klokany přejeli. Spíš to vidím na sestavu Kolář - Jugas, Deli, Kůdela, Sýkora - Stoch, Souček, Bucha, Hušbauer, Zmrhal - Škoda.

  18. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    urs (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 17:23 |  
    1 1

    Zdary ahoj čau. Mě tedy trochu též zamrzelo osm banánů v síti s pěti mistry v sestavě, nicméně výsledky bezcenné juniorky jsou mi jedno. K jihlavskému dobívání jen dodám, že autobus je třeba dobejvat všemi způsoby - nejen centry z krajů, ale i dloubáčky středem. Toť k mé trenéřině a teď si jdu dát véču. Čus! :)

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      SKEP     před 7 lety 20.02.2018 19:36 |  
      1 0

      Juniorka není bezcenná, nýbrž unikátní!

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        urs (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2018 22:45 |  
        0 1

        Tak určitě

  19. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    Fulham     před 7 lety 21.02.2018 09:05 |  
    2 2

    Dnešní Sport...to je počteníčko zase. Mick do Zlína za Ekpaie prý. To jestli je pravda, tak se poseru asi. Místo aby ho šoup do útoku se přivede další záložník...no snad vařej z vody.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      VanDel     před 7 lety 21.02.2018 09:20 |  
      1 4

      No já jsem výměnu Trpišáka za Šilhavýho kvitoval, ale tuhle přestupovou politiku co nám tady s Nezmarem předvádí, to je hodně silný kafe :( Doufejme teda, že to je jenom kec.....

  20. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    Pepino44     před 7 lety 21.02.2018 09:06 |  
    5 1

    Tak je to trochu mimo, ale týká se to Slávie. Nedávno jsem si zde přečetl příspěvek od jednoho slávisty ohledně nákupu hráčů z Liberce, kde psal, že již chybí jenom Ekpai ze Zlína, neboť ten také prošel Libercem pod Trpišovským. Nevím, zda něco věděl nebo si jenom dělal legraci, ale dnes jsem si přečetl, že Slávia jedná se Zlínem o příchodu Ekpaje. Zlín chce za něho asi pořádný ranec, protože se prý spíše jeví varianta za něho Mick van Buren a doplatek. Ekpai je čtyřgolový a pak že průměr nestačí.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      Jachym     před 7 lety 21.02.2018 09:23 |  
      0 2

      To už by snad bylo lepší, aby tady měl Škoďák bráchu a tím rodinné mikroklimua...

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2018 10:20 |  
      3 3

      22 lety pravy zaloznik se 4 goly a tremi asistencemi za pul sezonu je prumer? Aha..

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        Jachym     před 7 lety 21.02.2018 10:34 |  
        4 1

        Gólů stejně jako Mick, asistencí sice o dvě víc, ale s mnohem větší porcí minut. 18 hráčů dalo víc gólů než on, dalších 10 stejně, často s menším herním vytížením. Opravdu se jedná o takový zázrak, který by pasoval do klubu s ambicemi jako Slavia? To už by mi začalo připomínat jarolímovskou dobu, kdy jsme po zisku dvou titulů skupovali všechno, co mělo ruce a nohy a dokázalo v jedné z předešlých sezón nastřádat pět gólů...

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2018 10:51 |  
          1 0

          Mick daval dva goly v utoku a tam by podle me mel hrat. Na kridle je uplne mimo. Tvoje statistky jsou vtip,kdyz do toho pocitas utocniky a podhrotove hrace. Muj nazor je takovy,ze by to pro nas byl vyborny hrac,hodici se do systemu,mlady a se vybornymi statistikami dobrou perspektivou. Takoveho v kadru momentalne nemame..

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        Pepino44     před 7 lety 21.02.2018 14:43 |  
        1 2

        Ano, nikde jsem nenapsal, že Ekpai je špatný hráč, ale i se čtyřmi goly je to stále jenom průměr. Pokud považuješ hráče se čtyřmi goly a pár nahrávkami za nadprůměr, tak takových hráčů je v lize hafo.

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2018 14:54 |  
          2 0

          Z pozice praveho kridla a v tomhle veku napriklad kteri?

  21. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2018 10:50 |  
    1 1

    Mick daval dva goly v utoku a tam by podle me mel hrat. Na kridle je uplne mimo. Tvoje statistky jsou vtip,kdyz do toho pocitas utocniky a podhrotove hrace. Muj nazor je takovy,ze by to pro nas byl vyborny hrac,hodici se do systemu,mlady a se vybornymi statistikami dobrou perspektivou. Takoveho v kadru momentalne nemame..

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      Akuls     před 7 lety 21.02.2018 12:18 |  
      0 0

      V útoku hrál Tecl s Rondičem. MvB hrál jako obvykle pravého halva, ale vzhledem k tomu, že jsme měli převahu, tak tentokrát nejen šance z pravé strany připravoval, ale také se dostával občas na hrot a vstřelil po krásných přihrávkách Jugase a tuším Muradova pohotově dva góly.

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2018 12:57 |  
        0 0

        Promin,tenhle prispevek mi sem utekl z jineho vlakna,kde se resilo jestli je Ekpai prumerny nebo nadprumerny pravy zaloznik.. a ty dva goly patrili k tem proti Boleslavi,kdy hral Mick na hrotu..

  22. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

    zeleznik2     před 7 lety 21.02.2018 18:36 |  
    1 1

    No teda tohle??????

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      TSeguinTS     před 7 lety 21.02.2018 20:09 |  
      3 0

      Já tě žeru .)

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2018 22:10 |  
      2 0

      Stokrat nic umorilo vole.. i ty jsi me umoril a jestli jsem na tvymi prispevky kroutil hlavou,tak posledni dobou uz se jen bavim a tenhle me malem slozil se ze zidle : D

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 4:8

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2018 22:11 |  
        0 0

        Samozrejme melo byt: stokrat nic umorilo volA! :)