Přípravná utkání

Slavia - Brøndby IF 2:2

Slavia ve druhém utkání na soustředění v Dubaji remizovala s kodaňským Brøndby IF 2:2.

Do první půle druhého přípravného zápasu v Dubaji poslal trenér Trpišovský sestavu, která končila zápas první. Atraktivní rozestavení 4-3-3, kdy Milana Škodu na hrotu doplňovali Stanislav Tecl zleva a Mick van Buren zprava, však příliš krásy nepřineslo. Úvod utkání se nesl ve znamení hodně rozhárané hry. Kladem na straně Slavie bylo, že dokázala celoplošným presinkem soupeře donutit k chybám v rozehrávce. Záporem potom fakt, že jsme toho nedokázali nikterak využít. Po zisku balónu často následovala váhavá rozehrávka dozadu a jakmile soupeř začal napadat, přišla malá domů a následný nákop na hrot, který skončil u soupeřova gólmana.

Ve 25. minutě Bucha šikovně prostrčil míč na pravé křídlo, odkud poslal přesný přízemní centr Frydrych a za skluzujícím Teclem, který na míč nedosáhl, nešťastně míč zasunul do vlastní branky Hermannsson. Tento moment Slavii hodně povzbudil a ve zbytku první půle byla lepším týmem, ovšem minutu před přestávkou rozhodčí přísně nařídil trestný kop z hranice vápna a soupeřův střelec přesně trefil pravý horní roh Kovářovy branky.

Hned na začátku druhé půle se útočník Brøndby IF Pukki protlačil přes Pokorného a strhl vedení na stranu kodaňského celku. Vyrovnat mohl Milan Škoda, jehož hlavičku po rohu Stocha vytáhl brankář soupeře s velkými obtížemi. Čtvrt hodinky před koncem došlo na masivní obměnu sestavy a v samotném závěru zařídil vyrovnání Zmrhal, který doklepl do sítě precizní přihrávku Jugase.

 

Pondělí 29. 01. 2018 13:00

Přípravné zápasy, 2017/2018
2 - 2
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

25. vlastní branka
89. Jaromír Zmrhal

Brøndby IF
Brøndby IF

45. Mukhtar; 47. Pukki

Komentáře (173)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 13:12 |  
      0 0

      Jsou vyjimky,kdy mi zablokovany server nejak zahadne projde. :) Vyresim to hned po zapase :)

  1. Re: Slavia - Brøndby IF

    japhy     před 7 lety 29.01.2018 12:59 |  
    7 0

    Zajímavé. Stoch může mít radost, že se konečně dostal do zahajovací sestavy, tak nějak se ale nemůžu zbavit dojmu, že ta sestava je prostě béčková :) Snad kromě útoku. Ne , že by mi nějak vadila, ale přeci jen chybí Kolář, Deli, Jugas, Bořil, Danny, Hušby, Sýkora, možná Zmrhal.
    Zatím to JiT motá pěkně, čímž mi připomíná KJ, kterej taky zkoušel všechno možný a přípravu si pak přetáhl i do pár úvodních kol :)

  2. Re: Slavia - Brøndby IF

    Jachym     před 7 lety 29.01.2018 13:03 |  
    1 1

    Vyprodáno! :-)

  3. Re: Slavia - Brøndby IF

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 13:13 |  
    2 0

    Ty pokyny jsou vyborny..:).

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 13:16 |  
      2 0

      tvl. je nenechá ani vydechnout, to je teror..:)

  4. Re: Slavia - Brøndby IF

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 13:20 |  
    2 0

    Lepší se to, bude to dobrý.

  5. Re: Slavia - Brøndby IF

    LA11     před 7 lety 29.01.2018 13:22 |  
    2 6

    Zatim hroznej fotbal.. hromada tragickej!

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      Sešívaný     před 7 lety 29.01.2018 13:31 |  
      1 4

      Kolem toho gólu se to trochu zvedlo, ale do té doby vážně bramboračka.

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 13:57 |  
      3 0

      Nepřeháněl bych, Hromada sice udělal jednu hrubku před vápnem, ale jinak je velice platnej, strašně toho oběhá a podílí se na rozehrávce, třeba Mick byl takticky špatnej, nevolil dobrá řešení a pak tam měl skvělou individuelní akci, která zaváněla gólem, jo všechno je relativní.

  6. Re: Slavia - Brøndby IF

    Arya     před 7 lety 29.01.2018 13:27 |  
    0 0

    Pěkně :)

  7. Re: Slavia - Brøndby IF

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 13:35 |  
    7 0

    Ten Bucha je silnejsi na mici nez většina jeho spoluhracu.. jo taky by me zajímalo, jak Mick rozumi ceskym pokynum:)

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      Travinho     před 7 lety 30.01.2018 08:51 |  
      0 0

      Hraje tu rok a půl, byla by ostuda, kdyby nerozuměl.

  8. Totální fotbal

    p!erreCORE     před 7 lety 29.01.2018 13:35 |  
    1 3

    Já chci vidět totální fotbal! ale to až ve druhém poločase, asi :)

  9. Re: Slavia - Brøndby IF

    Arya     před 7 lety 29.01.2018 13:35 |  
    1 0

    Hraje i Jung :D

  10. Re: Slavia - Brøndby IF

    Kzlo     před 7 lety 29.01.2018 13:37 |  
    5 3

    Musim rict ze.hrajeme ve velkem tempu. Co se mi tyce libi se mi hra. Bucha moc sympaticky vykon zatim

  11. Re: Slavia - Brøndby IF

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 13:38 |  
    1 2

    O tohoto Tibblinga jsme se zajimali?

  12. Re: Slavia - Brøndby IF

    Harvey     před 7 lety 29.01.2018 13:48 |  
    7 2

    Gól z vymyšlené standardky. Berbr úřaduje i v přátelácích :-) Kovář strašnej.

  13. Kolar

    o-cab     před 7 lety 29.01.2018 13:48 |  
    1 2

    proc stale nechyta?

    • Re: Kolar

      pethead (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 13:54 |  
      0 0

      Taky by mě to zajímalo... prý normálně trénuje. Ale vzhledem k tomu, že JiT říkal, že chtějí brankáře vidět celé zápasy, dneska se ho už asi nedočkáme.

  14. Re: Slavia - Brøndby IF

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 13:49 |  
    5 1

    Je hezky videt, jak se ucime hrat něco nového, s temi pokyny to sledovat je supr. Snad nam to sedne. Nejvic se mi libil Bucha a Frydrych.

  15. Re: Slavia - Brøndby IF

    Kzlo     před 7 lety 29.01.2018 13:49 |  
    0 6

    Tak za 1.polocas nejlepsi hráči Bucha, MvB. Co se sobola tyce a ze je jen na hostovani je pro nas zbytečný. Primak pred golem hodne přísný ale Kovář střelu dost podcenil. Napada mne jestli mu treba nezasvitilo do oci

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      Virgil1956     před 7 lety 29.01.2018 13:54 |  
      4 2

      Jen proto, že je hráč na hostování, tak nemusí jen sedět na lavici, to by tady vůbec nemusel být. A je přece taky docela možné, že ho vedení vykoupí i bez opce.

      • Re: Slavia - Brøndby IF

        Kzlo     před 7 lety 29.01.2018 14:01 |  
        0 1

        Prave proto chci rict ze na zaklade jeho vykonu urcite nevycniva nad ostatnimi kmenovymi hráči.

      • Re: Slavia - Brøndby IF

        mig52     před 7 lety 29.01.2018 16:39 |  
        2 1

        Virgile , nezlob!!

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      smely (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 13:56 |  
      7 1

      koukame na to v praci a povidam, ted dostanem gol, levej vingl....no a pak sem dostal sesivackou mezi voci...

  16. Re: Slavia - Brøndby IF

    VanDel     před 7 lety 29.01.2018 13:50 |  
    3 2

    Jako sorry, ale od kdy se takové střely z tresňáku vyráží pěstí ??? Tohle teda Kovář docela pohnojil.

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      hajnej     před 7 lety 29.01.2018 13:52 |  
      1 0

      Měl to podle stínů na hřišti přesně proti slunci, ale měl to vyrážet.

  17. Re: Slavia - Brøndby IF

    TSeguinTS     před 7 lety 29.01.2018 13:50 |  
    10 2

    Tolik míčů napadáním jako jsme získali v 1. poločase jsme nezískali snad během celýho podzimu :-o

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      p!erreCORE     před 7 lety 29.01.2018 13:59 |  
      1 1

      to je zatim jediný velký plus..

      • Re: Slavia - Brøndby IF

        p!erreCORE     před 7 lety 29.01.2018 14:00 |  
        1 1

        sem zvědavej na druhou 11

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      mig52     před 7 lety 29.01.2018 16:48 |  
      1 2

      Jasně , TS, jen jak vyřešit pak následné nevynucené chyby při brejcích. Takto jsme chybovali i za JŠ a já to nepovažoval za jeho chybu, ale neschopnost hráčů kádru. A protože ten se v ofenzivě vůbec nezměnil, budeme tím limitováni i za JiT. Ze ztrát míčů mezi vápny mám největší obavu při 3-5-2, to skoro vždy smrdí průšvihy a dojel na to i Šťastný v RB. Systém je to lukrativní, ale musíš mít na něj, zvláště uprostřed hřiště, hráče, kteří po zisku míče nechybují!! Kladu si otázku, máme je?

  18. Re: Slavia - Brøndby IF

    Staršina     před 7 lety 29.01.2018 13:59 |  
    5 1

    Opravdu ten mladý Bucha mi přijde snad nejlepší. Ještě zapojit Auera a blízkou budoucnost vidím jako velmi nadějnou.

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      smely (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 14:05 |  
      1 3

      no ...ted ten druhej de dost za nim... #soryjako :-)

      • Re: Slavia - Brøndby IF

        VanDel     před 7 lety 29.01.2018 14:08 |  
        1 6

        Sorry jako ale ne. Jde za nim jenom z malé části. Zaprvé nikdo nebyl schopný mu zařvat jednoduché "záda" a zadruhé Pokorný neměl nechat toho útočníka takhle vystřelit.......no a že té ztrátě míče předcházel tragický odkop Kováře se netřeba moc zmiňovat.

        • Re: Slavia - Brøndby IF

          JS (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 14:14 |  
          1 2

          Naopak mu řvali "sám"... :/

        • Re: Slavia - Brøndby IF

          smely (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 14:18 |  
          0 0

          ok, mam to pusteny beze zvuku, tudiz nevim co na nej rvali...

        • Re: Slavia - Brøndby IF

          Kenny     před 7 lety 29.01.2018 14:45 |  
          7 1

          Jednoznačně za ním. Nemůžu dělat zpětnou kličku pár metrů před vápnem když nevím koho mám za zádama. V tomhle prostoru nepřípustna ztráta.

          • Re: Slavia - Brøndby IF

            VanDel     před 7 lety 29.01.2018 14:56 |  
            0 6

            Pokud hráč ztratí míč, tak to ne vždy je pouze jeho chyba. A tohle byl zářný příklad toho, kdy to byla z velké části i chyba jeho spoluhráčů.

            • Re: Slavia - Brøndby IF

              Kenny     před 7 lety 29.01.2018 15:05 |  
              5 0

              V tomto prostoru nemůže ligový hráč takto váhat. Měl míč pod kontrolou, zpočátku okolo něho na pěti metrech nebyl nikdo. Kdyby to zrychlil kolmo dopředu, nedošlo by k tomu. Při rychlosti dnešního fotbalu se herní situace otočí během vteřiny. A co se týká toho chybného odkopu, po následném zisku míče Hromadou jej měli na noze pod kontrolou tři hráči. Samozřejmě že správnou součinností se dají mnohé chyby napravit ale primárně jde toto za Buchou.

            • Re: Slavia - Brøndby IF

              Boss82     před 7 lety 29.01.2018 16:23 |  
              4 2

              Gól jde jednoznačně za Buchou! Vůbec nechápu, jak o tom tady můžeš pochybovat.

              Nicméně to nemění nic na tom, že se mi výkon tohoto mladíka líbil a máme v něm velký příslib do budoucna. Rozhodně bych ho ponechal v kádru již pro toto jaro.

      • Re: Slavia - Brøndby IF

        Staršina     před 7 lety 29.01.2018 15:03 |  
        0 2

        Tak ten začátek druhé půle jsem neviděl. Na druhou stranu jeho výkon hodnotím komplexně. Kdyby jsem měl napočítat chyby ostatním, tak by byl PB pořád nejlepší.
        P.S. A co Středokluky ? Mám tam kolegu a kámoše z práce.

        • Re: Slavia - Brøndby IF

          smely (přítel SN)     před 7 lety 30.01.2018 08:48 |  
          0 0

          ahoj, to uz je davno ( 8 let ) passe...:-))

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      fredydj (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 14:08 |  
      0 3

      jen aby i nechtěli splnit sen

  19. Re: Slavia - Brøndby IF

    Robinator     před 7 lety 29.01.2018 14:22 |  
    4 3

    jednou z velkých slabin jsou naši útočníci. Zrovna v dnešní moderní fotbalové době je blbý mít všechny útočníky typologicky podobné a neschopné se zapojit do kombinace, technicky nezdatné.. (vyjma MvB, mohl by být vyjímkou)

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      iwanowicz     před 7 lety 29.01.2018 15:07 |  
      5 1

      Takovej Tecl i Skoda jsou docela slusne vybaveny technicky. Ale jak rikal pan Bican, sance je proste sance a jediny o co jde, jestli ji promenis nebo ne..

  20. Re: Slavia - Brøndby IF

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 14:24 |  
    1 0

    Teď to Standa Tecl zazdil, měl tam ten předposlední dotek míče a dát to, tak šel Škoďák sám na bránu, velká škoda, no nevadí, vyjde to příště.

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      Harvey     před 7 lety 29.01.2018 14:28 |  
      1 2

      No hlavně, že mu řvou jdi sám :-)

      • Re: Slavia - Brøndby IF

        JS (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 14:32 |  
        5 5

        Jsme nesehraní, no... máme půsezonu na to, aby si to sedlo. Podle mě potřebujeme techničtější hráče do útoku, oni neumí kombinovat a když přebírají míč zády k brance, je to tragédie...

        • Re: Slavia - Brøndby IF

          Robinator     před 7 lety 29.01.2018 14:45 |  
          3 2

          je to tak, Tecl, Necid, Škoda..podobní hráči..nezapojí se do kombinace, spíš čekají na balony..ještě se mi nelíbí klasicky střed, spousta nepřesných balonu, ten mladík dobrý v prvním poločase, docela příslib. Frydrych nic moc, takova klasika, nepresny hrac

        • Re: Slavia - Brøndby IF

          Ondráš     před 7 lety 29.01.2018 15:12 |  
          5 1

          Půlsezonu říkáš..no jak myslíš. Když přišel Šilhavka, hned první zápas jsem viděl jasnej progres oproti Dumlovi. Ty jako největší Jindřichofil máš zatím růžový brejle..tak já to ještě chvilku zkusím taky, ale mám jenom jedny nervy.

        • Re: Slavia - Brøndby IF

          mig52     před 7 lety 29.01.2018 16:53 |  
          2 2

          Sedlo??? Vždyť kromě 2 stoperů je zbytek kádru stejný!

          • Re: Slavia - Brøndby IF

            JS (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 17:27 |  
            3 2

            Spis uplne jiny system hry, ktery JiT vyzaduje. Ocividne mu jde o rychle kontry a preneseni hry na polovinu soupere. Bohuzel jsme na to zatim velice nepresni...

  21. Re: Slavia - Brøndby IF

    JS (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 14:46 |  
    2 2

    Strašně moc laciných nepřesností. Ale strašně.

  22. Re: Slavia - Brøndby IF

    TSeguinTS     před 7 lety 29.01.2018 14:47 |  
    3 1

    Celkem se mi líbil ten náznak toho, co chceme hrát. Mám z toho ale rozporuplné pocity, protože styl, kterým se prezentujeme, často vedl k obrovským trhlinám v obraně.

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      Boo_SKS     před 7 lety 29.01.2018 14:54 |  
      2 1

      přesně tak, když už chodíme ve velkém počtu dopředu, tak o to každá nepřesnost bolí, protože soupeř jde automaticky do přečíslení. Ale mně se tahle hra na riziko líbí, snad se časem těch nepřesností zbavíme.

      • Re: Slavia - Brøndby IF

        první rytíř     před 7 lety 29.01.2018 15:00 |  
        1 3

        Vždyť si tam nedáme přihrávku a o zakončení ani nemluvě.

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      iwanowicz     před 7 lety 29.01.2018 14:58 |  
      2 0

      Jj prijde mi, ze po ztrate mice je velka dira mezi zalohou a obranou a souper si to vodi pohodlne az k vapnu. Vypada to, ze se hodne soustredime na presing, no bude to chtit jeste vypilovat..

  23. Re: Slavia - Brøndby IF

    VanDel     před 7 lety 29.01.2018 14:47 |  
    4 1

    Teda, kdo by tohle do Jugase řekl :)

  24. Re: Slavia - Brøndby IF

    iwanowicz     před 7 lety 29.01.2018 14:55 |  
    8 0

    Nevidel jsem to cely, ale polovina herniho soustredeni pryc a hraci maji problem dat si balon do nohy. No trpelivost bude potreba.. Hodne potrebujem, aby se nasi kreativni hraci Husbauer, Danny, Stoch dostali do formy.. A Jugas pekna prihra na druhy gol, hlava nahore.. Na to, ze to je jen odkopavac micu slusny.. :)

  25. Re: Slavia - Brøndby IF

    první rytíř     před 7 lety 29.01.2018 14:58 |  
    9 3

    Ke své škodě jsem viděl jen asi pětadvacet minut druhé půle a málem jsem si kroutil hlavu nad tím, co to hrajeme. Viděl jsem nakopávané balony dopředu a spoustu totálních nepřesností, takže díky docela mizerným individuálním výkonů prakticky všech na place jsem vůbec nepochopil co jako hrajeme. Možná mi to trenér vysvětlí. S takovou nás Liberec v poháru dál nepustí a druhý flek neudržíme. Zkrátka nejen výsledky, ale i herně nic moc příprava. Těší jen, že zatím fakt o nic nejde.

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      Sešívaný     před 7 lety 29.01.2018 15:17 |  
      1 1

      Prvních 25 minut první půle byl taky fotbal plný nepřesností, takže to není tak, že bys zrovna vychytal tu nejhorší část zápasu.
      Pozitiva: lepší pressing než za JŠ, v prvním poločase se mi hodně líbil Bucha, který byl silný na míči a skoro všude. Jednou jsem si říkal: to je u balonu zase Bucha? Vždyť byl před chvilkou na druhé straně hřiště. Jestli mu to vydrží, tak má klidně na základ, rozhodně se mi líbil víc než Hromada.
      Negativa: díry v obraně, ta je momentálně výrazně horší než za JŠ, okna typu, kdy někdo přenese balon na druhou stranu a tam jde protihráč sám na bránu jsme vážně nemívali. Taky jsme na podzim mívali kompaktnější mezihru. OK, klidně vyměním házenou ala Barcelona za rychlé brejky, ale ty nám zatím moc nejdou kvůli velkému množství nepřesností. A pořád ty dlouhé nákopy na Škodu... Doufal jsem, že JiT jim to vytluče z hlavy. No, zatím ne.

  26. Konfrontace české a dánské ligy

    Jachym     před 7 lety 29.01.2018 15:04 |  
    4 5

    Druhý tým české ligy uhrál remízu s druhým týmem ligy účastníka mistrovství světa, takže z tohoto pohledu to není vůbec špatný výsledek :-)

  27. Re: Slavia - Brøndby IF

    Ondráš     před 7 lety 29.01.2018 15:09 |  
    1 3

    Slušnej okresní přebor..ještě nám bude asi horko:)

  28. Re: Slavia - Brøndby IF

    Staršina     před 7 lety 29.01.2018 15:15 |  
    1 1

    Tak nevím. Asi se snažíme změnit herní styl. Jenže nás hodně limituje první kontakt s míčem, školácké rozehrávky, netrefení branky a neproměňování šancí. Psal jsem to už na podzim a v tom se nic nezměnilo. Pořád se opakuji, že jsem laik, ale mně to připadá jako hlavní problém. Snad to přijde časem s herní pohodou a větším sehrání se. Pořád věřím.

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      dropt     před 7 lety 29.01.2018 15:40 |  
      6 1

      Kde nic není ani smrt nebere. To, co by sis představoval neodpovídá kvalitě a technické úrovni hráčů (mluvím hlavně o tom prvním dotyku, o tom, že je v té hře příliš mnoho dotyků nebo zase pro změnu rychlé ztráty hned po prvním dotyku útočníka, jenž není schopen zpracovat a podržet míč). Dokud je časem nevyměníš za ještě o úroveň lepší, bude to vypadat pořád stejně.

      • Re: Slavia - Brøndby IF

        Jachym     před 7 lety 29.01.2018 15:42 |  
        0 0

        Souhlas, ale stačilo to vyjádřit jedním slovem klasika: nekvalita :-)

      • Re: Slavia - Brøndby IF

        Staršina     před 7 lety 29.01.2018 16:38 |  
        1 1

        Já to vím. Narážím pouze na to, co jsem psal před výměnou trenéra. Očekával jsem nejdříve hlubokou analýzu hráčů na co vlastně mají a na jaký herní styl. Následně situaci řešit. Proto jsem se zastával JŠ a byl proti výměně trenéra.

        • Re: Slavia - Brøndby IF

          Robinator     před 7 lety 29.01.2018 16:41 |  
          0 2

          tak trenér je musí poznat. První skupinu hráčů , kteří se mu nebudou hodit do koncepte vyřadí hned po soustředění, nebo vyřadí..prostě nebudou hrát a další pak půjdou v létě, při přestupovém období...

      • Re: Slavia - Brøndby IF

        bongor     před 7 lety 29.01.2018 17:41 |  
        0 0

        Teď jsem viděl asi deset zápasů italské a francouzské ligy.Co je velký rozdíl,to jsou přihrávky,jim to skoro neodskakuje,asi mají na kopačkách nějaký lepidlo.Rychlost hry je tam taky o dost vyšší.Co mě překvapuje negativně,to je velké množství faulů a hlavně věčné kecání hráčů rozhodčímu do práce,někdy je to dost nechutný.

  29. Re: Slavia - Brøndby IF

    iwanowicz     před 7 lety 29.01.2018 15:17 |  
    0 0

    Proc nechytal Kolar? Jsme ho nekupovali jako jednicku, nebo neni uplne v poradku?

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      Mates204     před 7 lety 29.01.2018 15:18 |  
      1 0

      Ta druhá otázka je fakt dobrej vtip :D

    • Re: Slavia - Brøndby IF

      Jachym     před 7 lety 29.01.2018 15:22 |  
      1 4

      Je v péči doktora Chocholouška. Měl by být OK.

  30. Re: Slavia - Brøndby IF

    Novasinho     před 7 lety 29.01.2018 15:23 |  
    3 1

    Tak mě přišlo, že když vybojujeme míč, což bylo časté a to je super, tak pak hned přijde takový bochánek dopředu, který samožřejmě jejich beci odhlavičkují zpět, tudíž zase míč nemáme... Jinak se mi moc líbil Syky, když nastoupil, tak na té levé lajně lítal za hlasitého řvaní Trpiše jak motorová myš :-) Jo a ten komentátor ještě asi ani teď půl hodiny po zápase neví, že posledních 15 minut nehrál Ngadeu ale Deli...

  31. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 15:29 |  
    2 0

    Co prihra ale to jak si tam obhodil toho obrance a pak primo do vapna.. to mu muzou zavidet vsichny nase kridla!

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 15:34 |  
      0 0

      Reakce na iwanowicz

      Neblbne to zarezeni reakci nejak posledni dobou?

  32. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 16:07 |  
    8 3

    Tak se zda,ze Trpis bude mit vetsi problem naucit hrace zakladnim dovednostem, nez je naucit novy system. Kdyz si srovnam,jak si to hraci Brondby oproti nasim strkali do nohy,tak je pro me vlastne zazrak,ze jsme dnes uhrali remizu.. Pro Brondby to byla teda generalka,takze jsou samozrejme trosku dal ale stejne je treba se nad tim zamyslet. Podle me je to kombinace dvou faktoru: hraci dostavaji v treninkach hodne zabrat + nejsou na to uplne zvykly (hrat rychle a presne pod tlakem). To druhe je treba si rozebrat: je to tim,ze to proste v noze nemaji nebo ze doted u nas nebyli nuceni se tomu prizpusobit? Kdyz vidim Buchu,ktery byl v tomhle snad nejlepsi na place a vim,ze v juniorce se tomuhle venuji a je na to zvykly(nehraje se tolik na vysledek ale na to,aby by vsechno bylo v co nejvetsi rychlosti),tak se priklanim k tomu deuhemu duvodu. Tezko si myslet,ze vsichni ostatni jsou vetsi drevaci nez on. Tohle predelani hracu nam jeste nakou dobu zabere a bohuzel asi i par bodu sebere. Doufam,ze se kvuli tomu nebude resit,ze by jsme zase meli zacit hrat na jistotu. Priznavam,ze nase hra ted vypada priserne 90% rychlych akci konci ztratou ale podle me staci “malo” a cely obraz hry se razem zmeni. Musi proste na 100% makat v treninku a pilovat tuhle mezihru. Stejne jako jsem chtel,aby tohle dostal sanci zmenit JS,davam samozrejme stejnou sanci i Trpisovi a v letni pripravnych zapasech uz chci videt jinou uroven hry. Do ty doby se budu modlit,at nas tahle premena stoji, co nejmene bodu..

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      donford     před 7 lety 29.01.2018 16:21 |  
      3 1

      Tak pokud budeme hrát vzadu na tři, pak by se mi pozdávali Jugas, Kúdela, Deli, jako průrazní bijci. Pokorný mi zatím přijde nevyhraný, rozpačitý a dost měkký. S tím, že po stranách by jezdily dvě motorové myši, Bořka a Sýkora. na těch by moc a moc záviselo. Abychom vzadu hráli vlastně na pět a v záloze také. V útoku asi Škoda a Tecl (Buren?) a v prostředku zálohy jich máme na tři místa několik. Souček jako defenziva a Danny, Hušbauer, Bucha, Stoch jako střed a rozehrávači. Ale jak píšu, moc to záleží na Bořilovi a Sýkorovi. O brankáři se nezmiňuji. Doufám, že se ten nový brzy zapojí. Moc zápasu na sehrání s obranou už nemá. Pak uvidíme. Určitě bude trvat, než nový systém dostanou kluci pod kůži. Možná i pár ligových zápasů. Ale ve většině ligových zápasů by se i tak kvalita měla projevit.

  33. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    Ondráš     před 7 lety 29.01.2018 16:13 |  
    10 5

    Tenhle náš hurá fotbal to bude doslova sen pro útočníky soupeře:D
    Úplně živě vidím klasickej průběh našeho ligového zápasu:
    Na začátku se budeme pokoušet o totální fotbal a z první naší ztráty půjde soupeř do přečíslení a pochopitelně dostaneme banána. Pak to soupeř vzadu zavře a my budeme hrát totální impotentní překulovanou kolem vápna..to bude pecka:)

  34. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    zdenek_prachar     před 7 lety 29.01.2018 16:18 |  
    20 1

    Zápas jsem sledoval vcelku pečlivě. Vzhledem k tomu, že byly slyšet pokyny z lavičky, lze si myslím udělat docela obrázek o tom, kde jsme a kam se chceme dostat. Možná budu trochu vybočovat z většinového pohledu, ale mne dnešní zápas trochu uklidnil. Je totiž právě z pokynů z lavičky zcela evidentní, že to, oč se snažíme, není modifikace nějakého již zažitého systému, ale že jde o zcela nový systém hry. Proto tolik nepřesností a nedorazů. Osobně jsem přesvědčen, že to je cesta správným směrem, protože mít držení míče 80% a v chůzi obehrávat vápno soupeře je systém zastaralý, systém, který nám nedává výhodu ani proti slabším, ani proti silnějším soupeřům. Stejně tak jsem hodně rád, že defenzivní střed zálohy nechceme hrát s bourači, ale s maximálně pohyblivými a tvořivými hráči.
    Že ta cesta bude sakramentsky trnitá je ovšem také zřejmé. Dneska se hrozně často stávalo, že hráč vyrazil do presinku o chvilinku později, pak mu chyběl krok a celá formace presujících hráčů propadla. Tohle hráči musí zažít, stejně jako to, že musí být v pohybu dříve, než přihrávka a vůbec že musí být v pohybu dokud je míč ve hře a vydýchávat se, když ve hře míč není.
    Hodnotit jednotlivce se mi moc nechce - každý toho spoustu pokazil, někdo více, někdo méně. A byl tam spousta hezkých náznaků a momentů. Nicméně bych pochválil Buchu, který se nebojí hrát a neschovává se za alibistické rozehry na jistotu stoperům. Naopak Kovář jednička být nemůže, to asi vidíme všichni. A podle mne pořád trochu přetrvává problém na krajích jak obrany, tak zálohy. Ale to by se snad ještě mohl nějak vyvrbit v dalších zápasech. Bohužel mám ale strach, že pokud se nějak neprobere Milan, tak útok bude dost problém. Věřím, že dá pár gólů Danny, Stoch... Ale urgentně potřebujeme bombarďáka do útoku, který těch 20 gólů za sezonu dá a tím vytvoří dalším víc prostoru. Snad pan Trpišovský během jara zkusí postupně některé mladé pušky z juniorky, postupně je otrkávat a v zimě začít ty nejlepší začlěňovat do A-týmu, pokud na to budou mít.
    Minule jsem psal, že je třeba hodnotit pokrok. A já pokrok vidím. Snad to bude pokračovat kýženým směrem. Uvědomme si, že jsme jako dobrý šachista, donucený hrát zahájení a hru, které v životě neviděl. Prostě také budeme dělat chyby. Jasně, proti daleko horším oponentům to urveme kvalitou a zkušeností, ale se stejně silnými či silnějšími za dané situace budeme dělat chyby a prohrávat. Ale jak se to budeme učit, budeme lepší a lepší. Doufám...

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      Jachym     před 7 lety 29.01.2018 16:41 |  
      8 1

      No, právě hlavně Stoch se potřebuje probudit nejen proti druholigovému Žižkovu. Měl by mu někdo vycentrovat nohy pro střelbu:-) Zdejší otloukánek Zmrhal opět dokázal, že je daleko produktivnější, protože se cpe do zakončení i v šestnáctce. Té se Stoch většinou obloukem vyhýbá. Jinak všechno se musí vyladit v přípravě. Času je relativně dost a přišli hráči, kteří s trenérem již přišli do styku. Od prvního jarního kola už to musí šlapat.

      • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

        první rytíř     před 7 lety 29.01.2018 16:55 |  
        15 3

        No nechci sýčkovat, ale zatím ti, co přišli nejsou rozhodně lepší, než ti, co byli :-))

        • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

          Jachym     před 7 lety 29.01.2018 17:04 |  
          1 1

          To si myslím také, ale pokud vytvoří spolu s ostatními lépe fungující a sehraný TÝM, tak to až tolik vadit nebude.

        • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

          mig52     před 7 lety 29.01.2018 20:24 |  
          2 2

          No, nesýčkuješ, bohužel, navíc na posty, kde nás boty netlačily!

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      o-cab     před 7 lety 29.01.2018 18:28 |  
      2 1

      +1

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      mig52     před 7 lety 29.01.2018 20:23 |  
      5 1

      Toho bombera podepisuju a podtrhávám s vykřičníkem. V poslední době zahazujeme z loženek víc, než je zdrávo a fotbal se hraje na góly a ne na krásu a pokud nebudeme produktivní, z místa se nepohneme. A klidnější bych byl i s 2 ofenzivními záložníky, kteří by uměli řešit (před)finální fáze, aby ubylo nedotažených akcí a nevynucených chyb. To je o hráčích, ne o systému.

  35. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    urs (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 17:00 |  
    6 2

    Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko. Posledních cca 15 minut bylo super! ☺️

  36. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 17:25 |  
    6 4

    Nevím já tam vidím podobnou nakopávanou a dost nepřesností jako za předchozího trenéra s tím rozdílem,že se nedostávalo tolik golů.Na totální fotbal v mezinárodním měřítku prostě ti hráči nejsou dostatečně kvalitní.V kaprlize by to eventuálně mohlo fungovat,ale i tak každej tým ma nějakého hráče který je schopný rychlého protiutoku,budu na to hlavně v domácích zápasech moc zvědavý.Jen aby neplatilo to, že sice budeme hrát totální fotbal,ale po pěti zápasech budeme mít třeba jen tři body.Zatím nadšen nejsem.

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      Jachym     před 7 lety 29.01.2018 19:10 |  
      8 1

      Docela mě pobavilo jak tady někteří psali o "nabušeném" kádru. Tak tomu podle mě příliš není, zvláště v mezinárodním srovnání. Nicméně jak píši níže, pokud trenér vštípí hráčům agresivní styl, mohlo by to fungovat jako tým. V lize to ale musí urvat agresivitou, když se nebude dařit herně. Tím se vyznačoval styl Liberce a to naopak nám trochu chybělo.

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      Heretic (přítel SN)     před 7 lety 30.01.2018 08:00 |  
      1 1

      Když se tak zamyslím nad tou pohárovou Evropou, který z letošních soupeřů kromě Villarealu byl ten, na kterého by to nestačilo? Nestrašte tu všichni Evropou. Na Ligu Mistrů nebudeme mít s žámným trénérem bohužel asi nikdy.

  37. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    DF007     před 7 lety 29.01.2018 18:56 |  
    1 0

    Jakožto tvrdě pracující :-) jsem zápas neviděl, ale výsledkový posun tam je. Ne takový jaký bych si přál, ale je. Soupeř snad nebyl horší než třetiligový španělský.
    Dva inkasované góly je dost, na dva vstřelené se asi dá vyhrávat. Nicméně dle komentářů nebyl ani výkon fajn.
    Jsem moc rád, že se daří Buchovi, to je super signál pro další mládežníky.

  38. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    jufoun (přítel SN)     před 7 lety 29.01.2018 18:59 |  
    1 0

    Pánové záznam tohoto zápasu se asi nebude někde válet co?
    Našel sem na youtube pouze góly na stránce BRØNDBY IF.
    Pokud by měl někdo tip předem děkuji.

  39. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    chrobak     před 7 lety 29.01.2018 22:17 |  
    3 4

    Trochu mě dělá problém, že když slyším nový systém, tak se mě vybaví doba působení Czaplára. A obavy živí obdobný průvodní jev a to vzrůstající počet obdržených branek. Snad to bude tentokrát OK.

  40. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    Akuls     před 7 lety 29.01.2018 22:54 |  
    9 5

    Začínám mít trochu obavy. Hrajeme splašenej, zbrklej hurá fotbal. Mám pocit, že na Trpišovského totální fotbal nemáme dostatečně rychlé a technicky vybavené hráče. Je to sice hezké, že hrajeme vysoko a presujeme a že se nám občas podaří soupeři znepříjemnit rozehravku či dokonce získáme balón, ale my ho díky nepřesné přihrávce či špatnému zpracování hned zase ztratíme a dáváme soupeři šanci na rychlý protiútok. Přitom bychom si díky tomu presinku a z toho plynoucích ztrát balónu soupeřovým týmem měli vytvářet šance, ale to se vůbec nedaří. Navíc se na půlku soupeře dostáváme stále hlavně nákopy. Nejvíc se v tomto směru činí Pokorný. V kombinaci jsme stále slabí. Navíc hrozně odkrývámé zadek. Beci hrají hodně ofenzivně, což by až tak nevadilo, ale i stopéři se posunuli podle JiT o 20 m výše. Potom stopeři závodí s vysunutými útočníky soupeře kdo bude rychlejší. Prakticky tam jsou dva obránci na dva útočníky a to je obrovské riziko. Až na Deliho tam navíc nemáme žádného rychlého stopera a je velkým otazníkem, zda on vůbec bude v základu, když asi jistý flek bude mít Pokorný s Kudelou. Přitom bych řekl, že hrajeme opravdu naplno. To se mi u Zenitu a Brondby až tak úplně nezdálo. Navíc Zenit proti nám nepostavil třeba Itala Criscita, Srba Ivanoviče (bývalá opora Chelsea), Argentince Paredese a střelec Poloz hrál jen chvilku. Góly nám tak dávali hlavně náhradnici jako Žabolotnyj, Bogajev a Pletněv. Liga začíná za necelé 3 týdny a moc pochybuji, že se v naší hře něco do té doby změní. Góly budeme dávat pořád těžko a dostávat jich budeme evidentně víc, když díky riskantní obraně možnost na jejich vstřelení soupeřům přímo nabízíme. Také mi je divné, proč JiT nenechá chytat Kováře, když by měl být jedničkou.
    No uvidíme jak to bude vypadat proti Číňanům Zenit je včera porazil 4:1 a Brondby snad s nimi hrálo 3:3. Tak by to měl být soupeř na naší úrovni. To v posledním zápase se Šachťarem se asi zase podíváme pravdě do očí.

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      Victory     před 7 lety 29.01.2018 23:41 |  
      5 13

      Vážím si takových lidí jako jsi ty, krásně napsáno ! Podívat se pravdě do očí, ano to je ono... Je to prostě špatný, ale málokdo to chce vidět, bohužel...

      • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

        Boss82     před 7 lety 30.01.2018 13:05 |  
        2 2

        Viděl si statistickou analýzu zápasu se Zenitem, kterou dával na Twitter J. Vrba, ty mudrci? Nelze výkony hodnotit vždy jen podle konečného výsledku. Zvlášť, když jsme teprve v polovině herního soustředění a nový trenér je u mužstva měsíc.

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      kjandourek (admin)     před 7 lety 30.01.2018 09:13 |  
      7 1

      Se spoustou toho, co jste napsal, se dá souhlasit... Hrajeme splašený fotbal, nebo alespoň tedy včera a i ve druhém poločase proti Zenitu. Obranu otevíráme až nesmyslně a na nějaké přehrání soupeře nemáme....

      Ovšem proč?

      Viděl jsem zatím tři zápasy a vnímám, že JiT už velice rychle našel základní sestavu, na které bude stavět: obrana Bořil, Jugas, Deli, Sýkora ... před nimi Souček .... záloha Mingazov, Hušbauer, Zmrhal, na podhrotu Danny a v útoku Necid...

      Tahle sestava odehrála první půli se Žižkovem (2:0), kdy pouze místo zraněného Součka hrál Bucha...
      celkem slušnou první půli se Zenitem s tím, že místo zraněných Součka a Sýkory hráli Kúdela a Sobol... připomínám, že druhý gól jsme od Zenitu dostali až na začátku druhé půle, kdy místo Deliho a Bořila naskočili Frydrych a Pokorný a právě Pokorný svým nesmyslným výběhem měl druhý gól na svědomí...

      Včera tahle sestava během posledních patnácti minut srovnala duel s Brondby.... Tam zase místo zraněného Mingazova naskočil Kúdela a hráli jsme tedy na tři stopery a Bořil se Sýkorou šli na úroveň zálohy...

      Čili jinak řešeno, nehrajeme na výsledek... trenér vždycky dá minimálně na třicet minut šanci "béčkové" sestavě a to s ní ještě zkouší nějaký neortodoxní styl .... teprve v tu chvíli hrajeme splašeně a zoufale otevíráme obranu a zápas ztrácíme...
      Kdyby o výsledek šlo, sestava by se neměnila... To je přece to, co jsme chtěli po JŠ a co zdůrazňoval Nezmar při svých prvních projevech: Najít základní sestavu a za ní mít pár náhradníků, co mohou kdykoliv naskočit... Vnímám, že po pár zápasech je základní sestava daná a hráči druhé jedenáctky musí trenéra přesvědčit, že mohou alespoň na lavičku ... Překvapivě se v béčkové sestavě objevují i Milan Škoda a Míra Stoch, ale to je tak všechno...

      • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

        Akuls     před 7 lety 30.01.2018 11:21 |  
        1 1

        I když Vám rozumím, ta sestava se mi totiž rýsuje skoro stejně, tak se musím přiznat, že jste mne moc neuklidnil. Pochybuji, že by tato očekávaná sestava A-čka způsobovala trenérům v Berbrlize bezesné noci. Moc také nevěřím, že třeba Hušbauer s Dannym jsou stavěni na to, hrát v týmu, který neustále atakuje soupeře, balón ale obratem ztrácí a znovu o něj bojuje. Při tomto stylu hry budou nejen o ni po 30-ti minutách chodit "po šroubech". Myslím také, že se oba mýlíme a JiT bude hrát na dva klasické útočníky. Vždyť v Liberci tak hrál i třeba proti ACS, kdy měl půl zápasu k dispozici po dvou vyloučeních jen 9 hráčů. On si na dva hráče, resp. útočníky tzv. nahoře vždycky potrpěl jak na VŽ, tak i v Liberci.

        • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

          Jachym     před 7 lety 30.01.2018 11:27 |  
          2 0

          No, já jsem někde četl, že právě Danny měl velmi dobré výsledky fyzických testů v přípravě:-) A třeba u Stocha jsem si naopak všiml, že po ztrátě míče nejeví vždy velkou snahu o něj zabojovat zpět. Jardovi Zmrhalovi by ale nový styl mohl vyhovovat.

          • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

            Akuls     před 7 lety 31.01.2018 10:04 |  
            0 0

            Já měl na mysli spíš síly psychické. Pro technické, konstruktivní fotbalisty je velmi ubíjejíci, když mají kolem sebe hodně koncových hráčů, tzn. hráčů u kterých skoro všechno končí.

        • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

          kjandourek (admin)     před 7 lety 30.01.2018 12:40 |  
          2 1

          Dobré mužstvo málokdy složíte jenom z jedné ingredience...

          Tam bude potřeba mít rychlé a ostré kraje (Zmrhal, Mingazov, Sýkora Bořil) ve středu hřiště rozvahu (Hušbauer, Souček, Danny) ... a máme k dispozici stídání - můžeme stáhnout hru na tři beky a dát tam druhého útočníka, můžeme dát druhého útočníka místo Dannyho, nebo místo Součka a celou zálohu pošoupnout....

          mě to zatím příjde, že budeme vycházet z ideální sestavy podzimu, upgradnuté o výše postavené beky z nichž vlevo bude ofenzivnější Sýkora...

          A to, co jsme zatím viděli v přípravných zápasech bylo z větší části bojem té "nevyvolené" desítky o to, kdo se vejde na lavičku, bude naskakovat do hry v průběhu....

          proto i tahle druhá jedenáctka zkouší různé herní styly, protože když už budeme prohrávat a šturmovat za výsledkem, tak se klidně může stát, že ze hry půjdou defenzivní hráči a místo nich přijdou Tecl a van Buren a bude z toho 4-3-3... jako včera na začátku...

          Ale jinak se bude vycházet ze stejného schematu jako na podzim... a případný přechod na úplně nový systém bude pozvolnější...



          • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

            Akuls     před 7 lety 30.01.2018 13:18 |  
            0 0

            Pro ten pozvolnější přechod k moderně bych byl všemi deseti. No uvidíme jak řekl slepej, a to už asi v generálce na jarní ligu 10. února proti Ostravě.

        • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

          SKEP     před 7 lety 30.01.2018 16:00 |  
          0 0

          Dovolím si reakci směrem k p. Akulsovi: v rozestavení Liberce se příliš neorientuji, nicméně na jaře 2015 kouč Trpišovský coby lodivod Viktorie Žižkov prohlásil, že prioritou je patřičné početní zastoupení ve středu hřiště, a to na úkor druhého ůtočníka. V praxi to znamenalo, že na hrotu bojoval dobře stavěný forvard Marek, avšak vydatně doplňovaný oběma "kraji" zálohy, tedy Voltrem a Súkenníkem, popř. zde alternoval věčný talent Bazal. Mezi těmito dynamickými stranami operovala trojice "polařů" - velezkušený "dispečer a režisér" Podrazký, defensivněji laděný elév Souček a technický Folprecht. Na papíře tak figuroval pouze jeden klasický útočník, ve skutečnosti však vždy dostatečně podporován některým z "krajních" kolegů.
          Pochopitelně, fotbal se vyvíjí, doba postoupila, co bylo dobré včera zítra už nestačí. Trpišák nyní disponuje úplně jinými možnostmi i fotbalisty, získal řadu zkušeností, vč. pohárových. Zanedlouho se sami přesvědčíme kam se za tři roky posunul. Nerad zde zastávám úlohu onoho pověstného sýčka, ale vyzývám k respektu ohledně úvodního ligového utkáni s Jihlavou - nevyzpytatelné počasí, rozhodčí, naše případná ztráta se hodí do "krámu" vícero klubům... Tolik pro doplnění.

  41. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    Victory     před 7 lety 29.01.2018 23:39 |  
    10 25

    Já jsem strašně rád, že si konečně hodně pisatelů začalo všímat jedné skutečnosti. Slavia nemá na tzv. totální fotbal hráče a ani je mít nemůže. Jsme průměrný, možná i podprůměrný evropský klub, sice se silným majitelem, ovšem v tomto případě jdou finance vniveč. Žádný hráč ani trenér, který alespoň trošku něco znamená, nikdy nepřestoupí do českého týmu. S tím se jednoduše musí slávistická obec smířit... Není tady kvalita a nikdy nebude. Žádný světový trenér by to nezlepšil, protože by si musel přivézt zase kvalitu... Už to konečně všichni pochopme ! Budeme vzpomínat na pana Šilhavého a jeho styl, protože on věděl na co máme...

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      dArtagnan     před 7 lety 30.01.2018 03:24 |  
      5 1

      V lize takový fotbal klidně hrát můžeme a v pohárech můžeme zaparkovat autobus před bránou kdykoliv. Snad si nemyslíš, že JT plánuje mít jen jeden styl hry bez ohledu na cokoliv, to by byl blázen.

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      Fulham     před 7 lety 30.01.2018 06:30 |  
      1 0

      Jde o to, jestli bude mít JiTr (pro svůj styl ) koule posadit Milana s Neckou, Pepu, MNN, Kubu Hr, nevím jak Miro zatim... taky někteří místní těžce ponesou větší roli Jardy Z třeba. Zdeněk Šćasný chtěl u rudejch zkusit 3-5-2 na začátku sezony co byl vyhozen a taky neodhadl ze na to nemá hráče - mnohem zkušenější kouč. Není to prdel takhle hrát..momentálně by křídla asi stačila, obrana nejsem schopen zatím posoudit ale - nemáme na to střed zálohy (Danny a Souček možná Miro) a hlavně útok - do tohoto stylu...typologicky!! Ne že to byli špatní hráči ! snad má JiTr dobrý úsudek nebo vedení na léto plný měšec...takže s tebou souhlasím. Těším se v létě na Kona...:-)

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      Robinator     před 7 lety 30.01.2018 09:20 |  
      5 6

      souhlasím, že prozatím na to nemáme. spíš máme hráče na pomalý, profesorský fotbal. Husbauer, Danny, Necid, Škoda, Souček..další mají problém s rozehrou, Frydrych, MNN...s těmito hraci nikdy diru do sveta neudelame, ale neslo cekat, ze to tady Nezmar s Trpisem ihned prekopou. To ani nejde..Musi poznat hrace, a aspon ve dvou prestupovych obdobi si privest cast hracu, kteri jim budou pasovat do jejich stylu..Bude to chvili trvat, mezitim budou muzstvo ucit svuj styl, nekomu to sedne, nekomu ne..budeme tenhle rok bojovat o druhe misto no :)

      • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

        bongor     před 7 lety 30.01.2018 09:30 |  
        2 0

        RB vsadila na okamžitý efekt,asi jim nic jinýho nezbývalo,když nechtěli ve finále i třeba dostat na hubu.My ovšem jdeme jiným směrem,jestli je to v pořádku to uvidíme za měsíc.Posadit třeba Míru Stocha,Hušbyho,Superba,nebo prověřené obránce je krok zpět a to pořádný.Bojovnost a systém se dá nadrilovat,ale rychlost a technika,to je předpoklad a s tím už se u dospělých fotbalistů neudělá nic.Nevidím to moc dobře.

        • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

          Robinator     před 7 lety 30.01.2018 12:27 |  
          0 0

          tak určitě souhlasím, nejde je teď posadit..musí se to dělat postupně a hlavně za ně zatím nemáme adekvátní náhradu

  42. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    Gino     před 7 lety 30.01.2018 09:34 |  
    6 1

    Klid. Poměřujeme se se silnějšíma. Většina týmů s naší lize takovou kvalitu jako Zenit a Brondby nemá ;-)

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      Markus     před 7 lety 30.01.2018 09:47 |  
      5 1

      Nemá, takže se důkladně zabetonují. Jinak jsem ale i nadále v klidu, dokonce se mi včerejší výkon líbil. Bylo tam spousta pěkných nápadů, které buď šikovný soupeř dokázal včas překazit (což je přesně ta kvalita o které mluvíš) nebo nebyla našimi hráči pochopena. A co mi přišlo ohromně zajímavé byly dobře slyšitelné pokyny z lavičky a tady vidím velkou změnu proti JŠ. Hráči se stále učí nový systém a to bude chvilku trvat. I nadále se těším, až tyhle návyky začnou být vidět a věřím, že to přinese výsledky. A taky věřím, že to bude rychlost kombinace, kterou dokážeme překonat betonující soupeře.

      • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

        Jachym     před 7 lety 30.01.2018 09:51 |  
        1 0

        Tak možná ty pokyny byly více slyšet proto, že kromě hráčů a realizačního týmu na tom tréninkovém hřišti nikdo nebyl:-)

        • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 30.01.2018 10:36 |  
          1 0

          Tak to take nebyl ve vetsine pripravnych zapasu pod JS..

          • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

            Jachym     před 7 lety 30.01.2018 11:41 |  
            0 0

            No, třeba ale nebyl důvod tolik zvyšovat hlas, protože hráči věděli co mají hrát:-)

            • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

              Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 30.01.2018 12:38 |  
              2 0

              Tak jestli mi neco na podzim neprislo, tak urcite ze hraci vedi, co maji hrat :)

              • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

                kjandourek (admin)     před 7 lety 30.01.2018 12:44 |  
                4 1

                A to mě zase ano... Na podzim nám, dle mého názoru, chyběla kvalita v závěrečné fázi... Předfinální příprava pozice, finální přihrávka a zakončení....

                Ale jinak hráči věděli, jak se na hřišti pohybovat, jak se zajišťovat, jak bránit.... tj. co mají hrát..

                Jenomže nevěděli, co s obranným valem dvacet metrů od branky - jako by narazili na silové pole....

                • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

                  mig52     před 7 lety 30.01.2018 13:08 |  
                  1 1

                  ndourku, podepisuju, popsal jsi náš problém přesně!!!... Chyběla kvalita v závěrečné fázi.... předfinální příprava , finální zakončení. Ale tento problém tu je 2 roky. V lize to nějak většinou prorveme, protože proti standardu máme kvalitu, ale v zahraničním srovnání??!! Ale teď hlavně, co s tím? Myslíš, že současný kádr, zvláště jeho ofenzivní složka to zlomí? Rád bych, ale nevěřím tomu. Jsem přesvědčen, že by to vyřešil ( snad, ve sportu nikdy nevíš), příchod 3-4 ofenzívních hráčů, kteří by byli lepší ne o level, ale o dva. Jenže, myslí si totéž sportovní úsek? A i kdyby, uvolní na to majitel peníze, protože to by nebylo " za dvě šedesát".? Rád bych na řešení slyšel tvůj ( i jiných)názor, nejen popsat stav, ale navrhnout řešení. Říká se tomu snad konstruktivní kritika, není liž pravda?

                  • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 30.01.2018 15:08 |  
                    2 1

                    Nákup tří, čtyř hráčů.... jako všeobecně asi každý problém ve fotbale lze vyřešit tím, že koupíš Messiho, Neymara a Suareze... případně Cavaniho a Mbapého.. to jako asi ano :-)

                    Trochu nebudu souhlasit s tím, že ten problém trvá dva roky.... Podle mě jsme na jaře góly dávali... a to i ve chvílích, kdy jsme je potřebovali: celkem čtyřikrát jsme dokázali v závěru zápasu dát gól a změnit tak rozdělení bodů: derby a Jablonec z prohry na plichtu... Plzeň a Teplice na výhru... stejně tak třeba v Karviné jsme dali góly v okamžicích, kdy to bylo potřeba... jistě (tj. o více než jeden gól) jsme vyhráli na Slovácku či v Boleslavi (pravda, ta potom snížila)... tzn. na jaře jsme góly dávali - dokonce snad ani nebyl zápas, kde bychom skončili s nulou na kontě vstřelených branek...

                    Takže se na podzim "něco" stalo... abych tedy byl konstruktivní: kromě toho, že nám zoufale chyběl Mešanovič v jarní fazóně (měli jsme v relativní formě dva typově stejné útočníky, ale ne důslednou, běhavou "motorovou myš")... Podle mě byla chyby v systému hry na křídlech: Ještě na jaře se dva krajní záložníci pravidelně prohazovali - začali hrát "po noze", takže silnější nohou na centr, po dvaceti minutách si posty prohodili, takže to měli na silnější nohu do středu na střelu, pak zase zpátky... byli jsme variabilní
                    Letos na podzim jsme chtěli více dominovat na míči, takže jsme začali hrát s tím, že krajní záložníci to budou mít na střelu a centry budou obstarávat krajní beci... záměr dobrý, ale bekům centry moc nešly - Sobol výborně začal, ale s postupem času se vytrácel, Frydrycha mám rád, ale zrovna centr není jeho silná stránka, Bořil šel po dobrém začátku také hodně dolů....
                    V téhle chvíli měla přijít výměna záložníků a centry od nich, ale to nepřišlo... JŠ nějak zamrzl v původním systému a nenašel odvahu jej změnit...
                    Všimněme si, jak málo jsme na podzim dali gól po křídelních akcích a centrech... a to většinou centroval frajer, který tam vyplaval tak nějak nesystémově: proti Bolce centroval zleva na van Burena Hušbauer, proti Dukle Zmrhal, který si tam seběhnul zprava a byli tam tak se Stochem chvilku oba...

                    Netvrdím, že to byla jediná příčina, ale chtěl jsi konstruktivní návrh... tohle jsem tam viděl já... a teď naopak vidím, že pokud mě očekávání neklame, tak v ideální jedenáctce bude zleva Sýkora na beku, před ním Zmrhal, vpravo Mingazov... takže by ty centry přeci jenom měly létat daleko více a přesněji...

                    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

                      edenian     před 7 lety 30.01.2018 15:36 |  
                      1 0

                      Jo, tomu rozumim. Dobry postrehy. Ja jsem fotbal soutezne nehral, jsem divak co ma nakoukano, ale system povazuju u kazdy kolektivni hry za nejdulezitejsi zakladni vec, takze to me bavi. Pohyb "vsech" hracu vuci sobe a souperi ve vsech situacich / cemuz jsem prave na podzim nejmene rozumel /. Takze se tesim na dalsi jadnourekkomenty :-), protoze tolik casu tomu zase nevenuju.
                      Jinak jeste mam jeden pocit, zminil ho tady jednou myslim Sokrates, nebylo proc to opakovat. Ale jak pises, ze JS nejak zamrznul, myslim, ze kdyz mu to postupne prestalo fungovat / na drivejsich stacich / tak to uz sam nikdy nedal dohromady. No ale, kterej trener v Cechach dostal kdy cas, aby to znovu dokazal.
                      A naposled, po vcerejsim zapasu s Brondby, jestli to bude fungovat, nevim, kezby, ale nejvetsi obavu mam z technickych schopnosti nasich kluku. To fakt nevim, zpracovani, prvni dotyk, proto to co pises v reportu v prvnim odstavci myslim. Ale az uvidime ackovou sestavu.

                    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

                      mig52     před 7 lety 30.01.2018 21:05 |  
                      0 1

                      Tak já nechtěl jména, šlo mi o princip. Jinak co se týká těch branek, ano, máš pravdu, ale v tom období jsme mívali na hřišti 9 "věží" a rozhodující góly dávali převážně ze standartek. S odchody Baráka a Luftnera šla výškova převaha dolů, přece jen Stoch, Sýkora , Danny to mají ve vápně těžší.

                      • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

                        kjandourek (admin)     před 7 lety 30.01.2018 22:08 |  
                        0 0

                        Místo Lüftnera máme srovnatelného Jugase... A Tonda toho zase na jaře tolik neodehrál, místo něj se v sestavě objevovali Ščuk, Mingazov a Mešanovič... zvláště ti druzí dva nejdou žádné věže ... navíc gól hlavou na jaře nedal ani jeden z nich - trefil se jednou Tonda a to z penalty... tady změna moc nebyla

                        • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

                          mig52     před 7 lety 31.01.2018 08:41 |  
                          0 2

                          Můžeš mít rech,ale princip diskuse je o tom, že v tebou zmíněné době jsme ty zápasy lámali přes standartky. Jistě si vzpomeneš, jak JŠ sám v pozápasovém hodnocení říkával, že umět vyřešit spoustu brejků, které jsme v (před)finální fázi pokazili, měly ty zápasy mít jiný scénář. A to se pořád opakovalo. Měli jsme skoro pořád navrch, ale trápili jsme se v koncovce. A to trvá dodnes!!! A vlastně v tom zněl můj dotaz. Jsme schopni toto se stávajícím kádrem posunout na vyšší level? Já , ač bych rád tomu věřil, říkám, že nikoliv. Stávající hráči měli dost času na to, aby to vyladili (mám na mysli ty klíčové,zvláště hrající uprostřed hřiště). Pořád se to nedaří, proto jsem dospěl k jedinému řešení, tedy příchodu 3-4 superrozdílových hráčů. Trochu mne mrzí tvá reakce s Messim atd., byť jsi tam přidal smajlíka. Jsou situace, kde jde sranda stranou ( a věř, že nejsem žádný "suchar"). Pak se nedivím, že spousta seriózně diskutujících to tady zabalí. Ale jsem v pohodě, já to nebudu. Kdo by vás mladší tady popichoval, že? +úsměvný smajl - neumím ho nakliknout.

                          • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

                            kjandourek (admin)     před 7 lety 31.01.2018 09:12 |  
                            1 0

                            No tak legrace.... Ono to ani zase taková legrace není - každý klub by na tom byl líp, kdyby stačilo jenom sáhnout do regálu s nápisem "superrozdílový hráč"... jenomže žádný takový supermarket není...
                            Řešit špatnou produktivitu na diskuzním fóru závěrem "koupíme tři skvělé hráče"... to mi nepřijde moc konstruktivní... přijde mi to podobné, jako kdybych si stěžoval, že neumím zpívat... a někdo mi poradil, že si mám hodit mašli a doufat, že se v příští životě narodím někomu s hudebním sluchem...

                            Takže bych se snažil vymýšlet něco se stávajícím kádrem...

                            Standardky, to je další věc... na podzim nám zoufale nešly... ze standardní situace padly snad jenom tři, nebo čtyři góly... a všechny je musel obstarat Milan(po rohu Borisov a Slovácko, po trestném kopu derby)... až tedy na Zlín, kde to těsně před ním trefil do vlastní branky Bača... Snad ještě Necidův gól na Villarealu se dá brát jako po standardní situaci, i když v první fázi odvrácené...
                            Třeba nás soupeři lépe přečetli - zaměřili se na videu na to, kdo si kam nabíhá, jak blokujeme obránce a tak a naučili se tomu čelit...

                            Já tedy spíše než střed vidím klíčové kraje... Tam bychom se měli umět prosadit, vykombinovat ve dvou dva a více soupeřů a posílat do vápna cílené přihrávky ať už vzduchem, nebo po zemi proti noze... To nám na podzim úplně chybělo... často právě krajní záložníci míč zasekli a přehazovali si ho na silnější nohu do středu... a když už došlo na centr, tak to bylo plácnutí vzduchem nazdařbůh - za branku, do rukou gólmana, nebo na hlavu prvního beka....

                            Nás mladší, jo? Já si po fotbalové stránce připadám jako kmet... zvlášť v kontextu toho, že se mnou do redakce nastoupili dva vysokoškoláci plní energie a entuziasmu :-)

                            A ten smajlík: dvojtečka + pomlčka + konec závorky - na tom není nic těžkého :-)

                            • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

                              mig52     před 7 lety 31.01.2018 11:20 |  
                              0 1

                              Podívej, my se zřejmě přeme o to, zda se stávajícím kádrem dokážeme v zápasech produktivněji vyřešit brejky po zisku míče, jak se odborně říká (před)finálním fázím. Já těmi 2 roky chtěl říct, že je to dlouhodobý problém s tím, že mám obavu, že výkonnostní zenit tohoto kádru to nevyřeší. V jiných příspěvcích jsem podtrhl, že jsem si vědom, že sportovní úsek může mít jiný názor a i kdyby akceptoval ten můj ( nás, protože jsem přesvědčen, že nejsem sám), není nikde napsáno, že by ho pojal za své majitel, protože je jasné, že by to bylo velmi nákladné. Ale to je o koncepci, možná, kdybychom dali do přestupů před boji o poháry o x miliónů víc, tak by se nám vrátily postupem do LM, jenže to zase spekuluju, protože ve sportu není nic jisté, takže ani Messi by nám to nezaručil. Ty jsi přesvědčen, že to současný kádr zvládne a věř, že si moc přeju, abys měl pravdu. Jó a dík za smajlíkovou radu! :-), já myslel, že mám zastaralou klávesnici, tupec:-). Ale jedu, což?

                              • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

                                kjandourek (admin)     před 7 lety 31.01.2018 14:19 |  
                                0 0

                                Já si nemyslím, že bychom se přeli... Mě se jenom příčí konstatovat, že musíme koupit nové hráče a jít od toho... Tohle není matematika, abychom řekli, že stávající kádr už dosáhl vrcholu a lepší to nebude... se stávajícím kádrem se dá vždycky pracovat a vždycky je tu prostor na zlepšení... proto hledám náměty, co by nám mohlo pomoci a vůbec se nezabývám alternativou, že koupíme Paclíkovi nějaký poloostrov v Číně a převezmeme od něj kompletní kádr Plzně i s trenérem ...

                                Nákup nových hráčů - a teď je jedno, jestli tří rozdílových, nebo kompletní jedenáctky - to je vždycky sázka do loterie... Takového hráče musíš nejenom zaplatit, ale i přesvědčit, aby k nám šel... a když dá takový hráč přednost nám před Bundesligou, tak v tom asi bude nějaký háček... v ideálním případě ten, že je ještě neprověřený a nevěří tomu, že by na vyšší soutěž měl, ale toho zase nebudeme hned od první chvíle nazývat rozdílovým...

                                Vždyť v létě už přišli do ofenzívy tři rozdíloví hráči... a jak to dopadlo? Hallil už je mimo kádr, u Stocha se ukazuje, že v Turecku nehrál proto, že jeho skvělé individuální schopnosti znevažuje špatné finální řešení, takže góly nedává a ani na ně nepřihrává.... a v sestavě se tak drží jenom Dany a to ještě o chlup, protože Hušbauer je (dle mého názoru) lepší...

                                A teď když začneme shánět jiné tři rozdílové hráče, tak i když se praštíme přes kapsu, stejně přivedeme buď frajera na konci kariéry, nebo borce, který v lepší lize nenastupuje a touží po restartu kariéry... a zase to bude hop nebo trop jestli se chytí

                                Podle mě musíme každý rok přivést jednoho dva hráče, kteří budou lepší, než ti co v kádru máme... tak abychom toho nejhoršího vyřadili a celá úroveň se zvedla.... Ale není to o tom, najednou koupit půlku Barcelony a myslet si, že tedy najednou máme na výhru v lize mistrů

                • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

                  Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 30.01.2018 13:18 |  
                  0 0

                  Ano s tim ja souhlasim. Myslel jsem to spis tak, ze nevedeli co hrat proti souperum,ktery zaleze a to bylo priblizne 80% tymu proti kterym jsme hrali. Tam my prislo,ze ten system neni vubec zadny. Jako kdyby jim JS rekl: podle tohole systemu se dostanete na jejich pulku a pak uz tam neco svoji invenci vymyslete. Paradoxne se nam lepe hralo proti silnejsim souperu (vyjma Plzne) protoze jsme vychazeli z toho jisteho,zabezpeceneho defenzivniho systemu. Ale goly kvuli spatnym resenim finalnich prihravek a nepresneho zakonceni nepadali. Proc to tak bylo? Nemeli to nacvicene,nezkouseli si ty situace nekolikrat atd? Je treba si uvedomit,ze ty situace se opravdu opakuji v temer totozne podobe kazdy zapas a melo by byt videt,ze je mame nejak pripravene. A to me teda moc neprislo.. Omluvam se,predtim jsem to vy rychlosti na mobilu napsal hodne zjednodusene..

                • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

                  edenian     před 7 lety 30.01.2018 14:48 |  
                  0 1

                  Cau, jak jsme nekdy v pulce podzimu prohodili par slov o systemu, psal jsem proberem to pred vanoci, porad si myslim - prave vzhledem k tadytomu tvymu komentu - ze tedy ten chaos trval. Je pravda, ze jsem vetsinu zapasu potom videl jen v TV, coz me moc nebavi, chybi mi periferni pohled a emocionalne je to na pytel, muzu mit zkresleny pohled, ale loni na jare / pres jednodussi hru kterou jsme hrali / jsem chapal. Na podzim, jak pises ze hraci vedeli..., no az na par stereotypu pri vymene pozic si tedy myslim, ze pokud vedeli predvest to teda nedokazali. Nevim, jakou roli v tom hralo to, ze se tolik tocili hraci / myslim v tom jak to jako divak vidim /, ale strasne me to nebavilo.

                  • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 30.01.2018 15:11 |  
                    0 0

                    V podstatě bych ti odpověděl to samé, co jsem v tomto vláknu psal Migovi 52 - zkus se mi vyjádřit tam :-)

        • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

          Markus     před 7 lety 30.01.2018 11:44 |  
          0 0

          Šmarjá chlapi myslel jsem spíše obsah těch slov :)

  43. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    mireksl     před 7 lety 30.01.2018 09:49 |  
    7 2

    Tak já si myslim, že zas tak horký to nebude. Zkouknul jsem záznam a myslim, že Zenitu jsme byli vyrovnsný soupeř do 60 min. a Brondby celý zápas. To že s timto stylem hry budeme dostávac víc golu a tím spíš v přípravě kdy se na nový styl přeučujem snad muselo být jasné všem. Největší problém je rychlá a přesná kombinace. Ale vzpomeňte si na loňský rok kak to bylo kolilrát utahaný. Jinak si myslim že ten přímák mohl Přéma chytit. Užse nemůžu dočkat prvních zápasů.

  44. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    Jardiiis     před 7 lety 30.01.2018 11:09 |  
    7 1

    Co jsem viděl já?
    Bucha,dobrej bojovnej výkon,pořád v pohybu a hlavně hraje pořád nahoru,zatím se mi moc líbí.
    Kdo se mi ale nelíbil byl Mick.Až na ten ťukec s Frýďou jsem od něj neviděl jedinou pořádnou přihrávku.Taky bylo slyšet od JT hromada pokynů k Mickovi.Myslim že bude rád za pár minut
    Jinak co se týče Standy Tecla.Tvrdej,rychlej,do kombinace mnohem lepší než Necid.Za mě útok Škoda,Tecl by mohl fungovat :)

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      smely (přítel SN)     před 7 lety 30.01.2018 12:13 |  
      6 4

      souhlasim se vsim, me se tady zatim jevi po shlednuti 3 priprav. zapasu jako nejlepsi sestava : Koar ( v nebo l nevim elko sem zatim nevidel ) * Boril - Jugas - Deli - Sykora* JZ8 - Bucha- Soucek - Danny * Tecl - Skodak

      • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

        smely (přítel SN)     před 7 lety 30.01.2018 15:37 |  
        2 1

        + lavice : MNN, Husby, Stoch, Necka, Kudela, Sobol

        • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

          Jardiiis     před 7 lety 30.01.2018 15:45 |  
          4 1

          Hušby věřím že bude v základu :)

          • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

            smely (přítel SN)     před 7 lety 31.01.2018 11:24 |  
            1 1

            Bucha je v priprave zatim platnejsi...

      • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

        Chali     před 7 lety 31.01.2018 01:14 |  
        0 1

        Danny na kraji asi ne, no.

  45. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    Ados     před 7 lety 30.01.2018 11:18 |  
    3 3

    Prvně bych chtěl říct, že jsem z JiT nebyl nadšený, ale dám mu čas, aby ukázal svoje kvality.

    Zatím jsem viděl pouze včerejší zápas a nutno říct, že hra nic moc. Pevně doufám, že tolik nepřesností je způsobených hlavně těžkými tréninky a novým stylem. Naopak bych vyzdvihl, že tým je neustále v pohybu, a to považuju za jeden z moderních prvků dnešního fotbalu a jsem za to rád. Jedná se o náročný způsob hry a uvidíme, jestli ho hráči budou schopni aplikovat ve většině zápasu.

    Co jsem tak vypozoroval, tak vypadá, že Stoch bojuje o základní sestavu, což je pro mě nepochopitelné.

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      Robinator     před 7 lety 30.01.2018 11:47 |  
      8 3

      Pro mě to celkem pochopitelné je, hraje sice na oko hezky, ale je to dost neefektivní,..střely špaténka, projde si několik hráčů, ale bez následné finální přihrávky..Otázkou je, jestli je to víc jeho chyba, nebo spíš si nesedí se spoluhráči, kteří mu nerozumí..ale zatím nic moc...

      • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

        bongor     před 7 lety 30.01.2018 12:15 |  
        1 6

        Podle mě je to jeden z mála našich hráčů,co umí jeden a jednoho.Každej nemůže být střelec,někdo tam taky musí ty míče vyexpedovat a to Míra umí.Ale je to člověk,který si hodně bere nedůvěru ve své schopnosti,tam se musí dát pozor,aby se to nepřehnalo.

        • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

          Jachym     před 7 lety 30.01.2018 14:20 |  
          1 0

          Počkej, jak to myslíš, Bongore? To jako že podobně jako Laštůvka by nesměl jít občas na lavičku?:-)

          • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

            bongor     před 7 lety 30.01.2018 14:53 |  
            1 0

            Tak to nemyslím,tam může jít každej.Jenom aby se to nepřehánělo a neudělal se z něho kazikop.někdo je na to citlivější a to asi zrovna bude Miro,Jarda to s ním zřejmě uměl,nebyly žádný problémy.

      • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

        první rytíř     před 7 lety 30.01.2018 12:59 |  
        1 0

        Jen by mne zajímalo, který z našich hráčů je ten efektivní...

      • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

        Ados     před 7 lety 30.01.2018 13:10 |  
        2 9

        Takhle kvalitního hráče jsme tu neměli ani nepamatuju a je hřích ho nestavět. Produktivita je jedna věc, ale kdo jí z týmu má? Málokdo si rozumí s míčem a je pan fotbalista jako Stoch.

        • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

          Robinator     před 7 lety 30.01.2018 13:15 |  
          7 1

          to byl i Levan Kenia

          • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

            mig52     před 7 lety 01.02.2018 12:46 |  
            0 2

            Dle mne, když byl zdravý, byl lepší než Danny, žel, to bylo jen vyjímečně.

        • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

          Jachym     před 7 lety 30.01.2018 14:07 |  
          7 0

          U takhle kvalitního hráče ofenzivy bych čekal, že v kolonce vstřelených gólů v soutěžních utkání nebude po půlce sezóny jedna velká nula, zvláště když šancí dostal celkem dost. Kvalitní hráč v ofenzivě chtě nechtě znamená i gólovou produktivitu. Tohle prostě nejde okecat tím, že góly příliš nedávájí ani ostatní. A samotný umělecký dojem to nevyváží.

          • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

            mireksl     před 7 lety 30.01.2018 14:45 |  
            4 0

            Já si spis myslím že otázka jeho účasti v základní sestavě je bránění. S Brandby jsem si několikrát všiml jak se pomalým krokem vrací a dostává pokyny aby makal zpátky. Jinak je jeden z malá hráčů umí obejít jeden na jednoho.

            • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

              Jachym     před 7 lety 30.01.2018 14:53 |  
              1 0

              Ano, souhlasím. Na to jeho mizerné bránění poukazuji jinde v této diskuzi, a to v nečekaném kontrastu s Dannym.

              • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

                dalislavista     před 7 lety 31.01.2018 14:47 |  
                0 0

                Je to tak. Několikrát ztratil míč a vracel se "aby se neřeklo" , tedy v poklusu, zatímco hráč, co ho obral o míč, mazal dávno k naší brance.

            • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

              kjandourek (admin)     před 7 lety 30.01.2018 16:28 |  
              0 0

              I s Viktorkou tam zaznělo od trenéra jasné: Stochy, ten balón jsi ztratil Ty, tak bys mohl mazat dozadu!...

          • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

            bongor     před 7 lety 30.01.2018 14:55 |  
            0 0

            Třeba je začne dávat.Zatím tam/v záloze/ žádnej kanonýr neroste.s tím jsme zatím na štíru.

  46. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    první rytíř     před 7 lety 30.01.2018 13:38 |  
    8 0

    Je zde, a mě se to líbí, zajímavá diskuse, zda na JiT ordinovanou hru máme, či nemáme vhodné hráče. Co názor, to svým způsobem pravda. Technická vyspělost, tedy především bezchybné zpracování, vedení a přesné, tedy i časově, rozehrání míče mnoha klukům z našeho manšaftu hodně neříká. Něco z toho se dá zpravit, něco už ne, pokud to nemá hráč v sobě už od dětských let. Na druhou stranu bych asi měl pány Trpišovského s Nezmarem za diletanty, pokud by netušili zda k realizaci jejich záměru, tedy "totálnímu fotbalu" jsou v současné Slavii vhodní hráči a přesto ke změnu stylu hry přistoupili. Když se do toho pustili, tak tomu asi věří. Nám fandům vlastně toho moc nezbývá, než jim fandit a držet palce. A také doufat, že i oni vidí (kromě výše uvedených nedostatků) pokračující impotenci v zakončení a třeba i to, že místo rozdílového hrotového útočníka, doposud posílili zadní řady, kde nás tak bota netlačila. Jistě, jimi přivedení hráči do defenzivy možná chápou, že se po nich chce kromě hry více nahoře i rychlejší rozehrání, ale rozhodně a to je snad objektivní, nejsou tito borci vůbec lepší dosavadních slavistických obránců. Tak uvidíme.

  47. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    Fačín     před 7 lety 30.01.2018 14:37 |  
    3 5

    Co jsem vypozoroval ze včerejšího zápasu.. Konečně zlepšený výsledek - vzhledem k tomu, že většinu zápasu odehrálo víceméně béčko, tak to docela jde. Ale výsledek lepší než předvedená hra. Snaha o pressing je evidentní, problém zatím je, že se nám nedaří. Když balon nevybojujeme, vznikají obří díry mezi zálohou a obranou a soupeř chodí do otevřených prostorů (naštěstí Brondby toho nedokázalo využít). A když se nám pressing podaří, příliš brzy o balon opět přicházíme - nekvalitním zpracováním nebo pokaženou přihrávkou. Včera jsme se navíc ani moc nedostávali do šancí, střel bylo taky pomálu. Co se jednotlivých hráčů týče - Bucha jasně zastínil Hromadu, ten opět především fauloval, vypadal přemotivovaně až podrážděně. Ngadeu na stoperu docela dobrý, Tecl v útoku mi bohužel přišel opět marný - jak kdyby góly uměl dávat jen v menších klubech. Navíc zazdil jeden brejk špatně načasovanou přihrávkou. Kovář si ten gól z trestňáku za rámeček asi taky nedá. Jinak doufám, že období zkoušení různých variant pomalu končí a začne krystalizovat základní jedenáctka a systém jaký chceme hrát. Podotknu, že je mi bližší, když se ušije taktika na míru možností kádru, nikoliv naopak - nenutit hráče hrát něco, co zatím třeba nikdy nehráli, není jim to vlastní a učit se to budou jen ztěžka. Tím chci říct, že třeba takoví Danny a Hušbauer se na podobný hurá styl moc nehodí, ale byla by dle mého blbost, kdybychom je kvůli tomu nechávali sedět a nevyužili jejich předností, což je kreativita a snad i produktivita.

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      bongor     před 7 lety 30.01.2018 15:03 |  
      1 0

      Holoubek je nadšenej,jak převzal mužstvo,co umí hrát "evropský fotbal"To je asi to,co chce hrát Trpiš i u nás.
      Jenže v případě Liberce je to spíš z nouze ctnost,u nás jsou přece jen kvalitnější hráči.Asi jde o to,aby naši kluci vzali za své tu Trpišovu ideu evropského fotbalu,což asi potrvá déle než u kluků,kterým nic jiného než náročná fyzická hra,nezbývalo.

  48. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 30.01.2018 15:00 |  
    23 3

    Já se Vám bez mučení přiznám, že mě příprava nechává naprosto chladným. Vyvozovat cokoliv z přípravných zápasů, nadto při příchodu nového trenéra a implementaci nového herního stylu je asi tak relevantní jako po ránu věštit z lógru.

    Přípravné zápasy mě bohužel absolutně nebaví, nuda, šeď, o ničem. Přiznám se, že na to nevydržím koukat déle než pár minut v kuse. Ale už jsem natolik zkušený, že vím, že se z toho nedá vyvozovat lautr nic. Za všechny případy:

    1) Zimní příprava pod DUmlem: hráli jsme skvěle, pressovali, uhráli dobré výsledky s kvalitními soupeři, abychom pak v sezoně hráli naprosto strašně.

    2) Letní příprava pod JŠ: opět jsme hráli dobře, dobré výsledky s dobrými soupeři (4:1 s Nice), aby pak přišla v mistrácích naprostá sterilita a impotence.

    Nicméně nechám Vás se opájet přípravou a dělat z ní sáhodlouhé závěry, třeba že Trpišovský je neschopný a máme v týmu samá nemehla. Já si dám s dovolením pauzičku před dlouhou jarní sezonou prodlouženou o MS a budu Trpišovského práci soudit NEJDŘÍVE tak po 20. kole.

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      Krystof     před 7 lety 30.01.2018 15:47 |  
      3 0

      Přesně tak, a ještě by se dala uvést třeba loňská zimní příprava a nikterak vyvedené remízy s Hainanem, Suwonem a dokonce prohra s Osijekem, a jak jsme pak do jarní části vlétli :)

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 30.01.2018 18:10 |  
      3 0

      Je to tak, jak píšeš. Jen se rád podívám i přípravný zápas, když Slavia soutěžní nehraje. Beru ho ale samozřejmě s velkou rezervou.

  49. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    zeleznik2     před 7 lety 30.01.2018 16:20 |  
    0 2

    2:2 to už je mnohem lepší než výsledek 1:5, příště s GUANGZHOU to bude doufám už výhra a nejméně tři vstřelené branky. Sestava znovu kombinovaná, takže těžko ještě odhadovat, kdo bude v základu a kdo ne, ale malý tip bych, měl, vsadil, bych na Škodu, Hromadu a Pokorného. Ale zatím mi přijde, že Lukáš Pokorný docela chybuje, jak proti Petrohradu, tak i proti Brondby vždy jeden gól jde za ním. Atraktivní rozestavení 4-3-3 doufám vydrží.

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      TSeguinTS     před 7 lety 30.01.2018 19:22 |  
      6 0

      V rozstavení to není a kolik dáme zítra gólů nám může být putna. Hlavně dát 3 góly v jilhavě :-)

  50. .

    japhy     před 7 lety 31.01.2018 00:06 |  
    6 2

    Béčková sestava teda vážně nic moc, pozitivní bylo, že po prostřídání se to okamžitě zvedlo.
    Radši bych to vzal individuálně.
    MNN - chtěl jsem ho spíš na stoperu, ale pořád to hraje jako DZ a vystupuje, jako by za ním bylo hafo lidí, co to můžou uhasit
    Pokorný - skoro jsem si na něj vypěstoval alergii, ty jeho odkopy....Proti němu je Jugas Beckenbauer
    Hromada - nic moc, strašně často fauluje
    Bucha - i přes tu hrubici patřil k nejlepším, narozdíl od ostatních nevypadal, že míč je jeho nepřítel

    • Re: .

      bongor     před 7 lety 31.01.2018 09:01 |  
      3 0

      On to ale zřejmě Jindra chce,myslím to vystupování MNN a vrací se taky slušně.

    • Re: .

      Akuls     před 7 lety 31.01.2018 10:10 |  
      3 1

      Bylo by to také hodně smutné, kdyby se tak nestalo. Vždyť tam vtrhlo na posledních pár minut snad 8 našich nejlepších hráčů, proti už dost vyčerpanému soupeři.

  51. Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

    MIRA     před 7 lety 31.01.2018 14:09 |  
    0 0

    Ahoj slavisti - za mě - / van Persie asi nepřijde /


    3 - 5 - 2
    kolář - jugas - kúdela - deli - bořil - souček - sýkora - hušbauer - danny - škoda - tecl

    4 - 5 - 1 / 4 - 2 - 3 - 1 /
    kolář - bořil - jugas - deli - sýkora - hušbauer - souček - mingazov - danny - zmrhal - necid

    ofenzivní varianta - 4 - 4 - 2 a nebo 4 - 3 - 3

    kolář - bořil - jugas - deli - sýkora - souček - hušbauer - danny - stoch škoda - tecl
    kolář - bořil - jugas - deli - sýkora - souček - hušbauer - stoch - buren - škoda - tecl


    kolář / kovář, otáhal

    bořil / frydrych
    jugas / ngadeu
    kúdela
    deli / pokorný
    sýkora / sobol

    mingazov
    souček / hromada
    hušbauer / bucha
    danny / stoch
    zmrhal

    buren
    škoda / necid / mešanovič
    tecl



    Díky za Vaše interpelace

    SKS Slavia

    Mira






    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      TSeguinTS     před 7 lety 31.01.2018 14:32 |  
      0 0

      Tak se přiznejte, kdo z nás zde je poslanec a mohl by dotaz na vládu vznést? :-)

    • Re: Slavia - Brøndby IF 2:2

      mirecek1111     před 7 lety 31.01.2018 14:37 |  
      0 0

      Já ti svůj tip nenapíšu, protože musím přiznat, že po spoustě přestupových období je to poprvé, co skladě týmu v některých aspektech úplně nerozumím a upřímně bych jen tak sestavu vyplivnout nedokázal.

      Ale vzhledem k tomu, že se hlásím mezi ty, co si tady Trpišovského přáli, jsem na to, jak to pro jaro poskládá opravdu zvědavý..