Hráči Slavie

Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

Mladý stoper Matěj Chaluš, který do Slavie v létě přišel z Příbrami, by měl zamířit na roční hostování do Mladé Boleslavi, jak píše web agentury zastupující hráče. Slavia však tento přesun zatím nepotvrdila.

Komentáře (38)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

    qwertz0099     před 7 lety 06.09.2017 07:10 |  
    5 0

    Je dobře, že jde na hostování. Trochu ale se pro jeho kariéru obávám DUml.a-že je (ne)trenér, dokázal několikrát (i přes několik úspěchů s námi nebo MBv minulosti).
    Tak snad mám o DUml.ovi zbytečné pochybnosti. Hodně štěstí a zdaru Matěji!

    • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

      Travinho     před 7 lety 06.09.2017 09:12 |  
      10 1

      Já si myslím, že za čtrnáct dní bude úplně jedno, co si o Uhrinovi myslíš...

      • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

        Maty22     před 7 lety 06.09.2017 09:24 |  
        9 1

        Já si pořád myslim, že DUVCD by byl skvělej sportovní řiditel.
        Bohuže on si myslí, že je trenér, sral by se do toho, a tim by to celý zmršil.

        • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

          Travinho     před 7 lety 06.09.2017 09:28 |  
          6 1

          Bohužel mu chybí soudnost, ale je pravda, že cit na výběr hráčů a na skladbu týmu má.

    • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 06.09.2017 12:40 |  
      7 2

      Zajimave. Musim ale rict, ze ja mam z posledniho pusobeni Jarolima ve Slavii hodne spatne vzpominky a moc si nedokazu ho ve Slavii zase uvitat...

      • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

        JS (přítel SN)     před 7 lety 06.09.2017 13:12 |  
        1 3

        Já taky.

    • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

      Jachym     před 7 lety 06.09.2017 12:47 |  
      3 11

      To je ten Mádl, který z bůhvíjakého důvodu zde dostává na rozdíl od ostatních bulvárních pisálků před své jméno uctivý přídomek pan?:-D Jestli mě to v něčem utvrzuje, tak jedině v tom, že je to prachobyčejný plantal ve stylu "nebude-li pršet, nezmoknem", jinými slovy např. pokud se bude Slavii trvale dařit, Šilhavý zůstane. Já bych si to moc přál. Jarolímovi děkuji, po postupu přes Ajax jsem ho na Strahově dojatě plácal po pleši, ale teď už jsme opravdu někde jinde...

      • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

        Ados     před 7 lety 06.09.2017 13:06 |  
        9 7

        Pro mě vždycky platilo Jarolím = Slavia. Až zase budeme někdy řešit otázku nového trenéra, tak já bych Jarolíma bral všemi deseti, ale pouze za předpokladu poučení z předchozího angažmá.

        To, že má u hráčů respekt, umí trénovat, vnutit týmu líbivej herní styl na tom se asi všichni shodneme. Na druhé straně se už několikrát psalo o tom, jak má KJ rád peníze a jak kdysi šel na ruku hráčským agentům a přiváděl nesmyslné posily. Zde by musel být nastaven mantinel, přes který vlak nejede.

        • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

          Jachym     před 7 lety 06.09.2017 13:20 |  
          11 0

          Ano, trénovat umí, trenérská osobnost to je, ke Slavii má vztah, ale právě té vlastnosti, o které píšeš, se určitě nezbavil... Navíc si myslím, že byl spíše koněm Šimáněho... A vůbec, já jsem mimořádně spokojen se současným trenérem a doufám, že hledání nového trenéra pro Slavii bude ještě dlouho zcela bezpředmětné...

          • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

            pinochet     před 7 lety 06.09.2017 13:41 |  
            6 3

            Patřím k těm, kteří by Jarolíma ve Slávii těžko kousali, zejména kvůli jeho „stylu práce" s kabinou. Naštěstí už nemá syny v aktivním fotbalovém věku, aby je mohl protěžovat, ale jeho točení sestavou a neustálá snaha „objevit" někoho nového mi vždy přišly kontraproduktivní. Udělal sice s notnou dávkou štěstí dva tituly, ale následný rozklad až téměř zánik jde také za ním. Kdyby měl končit trenér Šilhavý, pak za mne tedy místo něj buď Vrba nebo Trpišovský.

            • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

              sks9     před 7 lety 06.09.2017 14:46 |  
              7 0

              Jděte někam s Trpišovským !!
              Je tu Šilhavý a není důvod ho odvolávat a když už tak s rozumem

              • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

                chrobak     před 7 lety 06.09.2017 18:33 |  
                5 0

                Souhlas. A s Trpišovským bych bych poslal někam i Vrbu.

          • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

            bongor     před 7 lety 06.09.2017 16:41 |  
            5 2

            Tomu já věřím taky,ale kolega zřejmě myslí na dobu pošilhavou a tam bych potom byl pro,o KJVCD uvažovat.Ať to vezmeme jakkoliv,tak to byl jediný trenér,který nás doposud byl schopen dostat do LM.A ty dohady,že byl viníkem pozdějšího úpadku,to beru s rezervou,nikdo mu nic takového nedokázal.Jen dodám,že věřím,že JŠDVCD u nás bude ještě hodně dlouho,ku prospěchu naší Slavie.

          • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

            martyni (přítel SN)     před 7 lety 07.09.2017 11:16 |  
            1 0

            JJ, z toho duvodu bych KJ uz ve slavii nemusel. Podle me by to nebyl posun kupředu oproti soucasnymu trenerovi, ani z lidskyho, ani z odbornyho hlediska.

            • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

              donford     před 7 lety 07.09.2017 11:45 |  
              0 1

              Tak proti Němcům to Jarolím vymyslel dobře, ne? Docela jsme mistry světa zmákli. Ovšem dost podobně to narafičil i na Iry a byl to vejbuch. Na házenkářský styl naši už neměli. Jen to fotbalové obechcávání kolem jejich uzavřeného bloku. Ale zase ruku na srdce - byl tam od nás opravdu nějaký schopný útočník, který by se prosadil? Naposled se nám to podařilo proti Chorvatům - Škoda a Necka. A pak už nic. Těch centrů do vápna, které byly liché, těch bylo možná víc než 10.
              Nemyslím si, že by na jeho místě s nároďákem byli Trpišovský, Vrba či JŠ úspěšnější. Kde nic není, ani smrt nebere. O jeho "lidském hledisku" nejsem schopen objektivně, respektive fundovaně polemizovat.

              • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

                martyni (přítel SN)     před 7 lety 07.09.2017 12:53 |  
                1 0

                Jasne, mozna je to nespravedlivy, když ho clovek osobne nezna. Ale co se delo po dvou titulech ve slavii, to me do tedka trochu desi. Jinak trenér to je urcite dobrej, ale nemyslim, ze je lepsi nez JŠ, nebo ze bychom si nejak vyznamne polepsili, pokud by nas trenoval. Proti Nemcum to vymyslel vyborne! Proti irum to nevyslo, mozna moh zvolit jinou sestavu, taktiku, ale ma to tezky. Ja bych byl rad, kdyby u repre zustal, ale obavam se, ze Berbr bude proti.

      • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

        JS (přítel SN)     před 7 lety 06.09.2017 13:17 |  
        13 7

        To je ten Mádl, který je držitelem novinářské ceny za rozkrývání korupce v českém fotbale. Ten Mádl, který asi jako jediný ze sportovních žurnalistů má takový intelekt, aby dokázal pracovat jak investigativní novinář, tak jako vtipný glosátor.

        To bude asi ten bůhvíjaký důvod. Jestli Mádl něco fakt není, tak „bulvární pisálek“. Nebo nemám pocit, že jsem ho četl někdy v nějakém bulváru, Ty ano?

        • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

          Jachym     před 7 lety 06.09.2017 13:33 |  
          4 5

          Pro mě je docela vtipný ten argument s novinářskými cenami, když víš, kdo o nich rozhoduje a který správně uvědomělý (euro)soudruh je dostává. Mimochodem Ferdinand Peroutka, kdyby viděl, kdo získává jedno z těchto ocenění nesoucí jeho jméno, by se možná v hrobě obracel. Je to pro mě asi stejně cenný argument, jako že Arafat a Mandela byli bojovníky za mír, když přece dostali tu prestižní Nobelovu cenu míru, že...? Když nazýváš vtipným glosováním ty jeho žlučovité komentáře, tak samozřejmě proti gustu žádná dišputát... Jinak bulvární plátek nebo server se může oficiálně řadit do mainstreamu, ale svou činností se od bulváru nijak neliší. A zrovna tento pan Mádl pracuje nyní pro ještě většího vejlupka než sorry jako estébáka.

          • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

            JS (přítel SN)     před 7 lety 06.09.2017 13:40 |  
            11 9

            Přestal jsem číst u „uvědomělý eurosoudruh“.

              • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

                JS (přítel SN)     před 7 lety 06.09.2017 13:59 |  
                6 5

                Mádl ale dostal ocenění pro novináře do 33 let udělované Českým literárním fondem – Novinářská křepelka. To zaprvé. Zadruhé pro Economii již nepracuje, přechází do Seznamu.

                Že se Ti nelíbí jeho komentáře, které se nestrefují do Tvého vkusu nebo představy – je to Tvoje věc. Ale myslím, že stačí říct, že se Ti prostě nelíbí, jak píše, a ne hledat důkazy, proč je bulvární a mizerný novinář. Arafata, eurosoudruhy ani Peroutku bych do toho radši vůbec nemíchal.

                • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

                  Jachym     před 7 lety 06.09.2017 14:12 |  
                  3 1

                  Díky za informaci, že přechází jinam. Sledovat ho ani tam blíže nebudu:-) Ano, já vím, jaké ocenění dostal. Peroutku jsem do toho, pravda, míchat, nemusel, ale když ten je probírán i na nejvyšších místech...:-). Nicméně i pro křepelku platí stejné "požadavky". No, a ten Arafat už z toho samovolně vyplynul v souvislosti s věrohodností takových ocenění, alespoň pro mě. Vždycky mě ale zarazí, jak se tady na jedné straně haní Podroužek a na druhé stejně přehnaně vychvaluje Mádl. Nicméně neberu ti, že ty v jeho výtvorech vidíš nadměrný intelekt. P.S.: Je vidět, žes ten můj předchozí příspěvek dočetl, takže děkuji:-)

                  • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

                    afro     před 7 lety 06.09.2017 14:16 |  
                    2 0

                    Jestli ono to nebude tím, že pan :-) Mádl v poslední době docela řeže do rudejch... ;-)

                    • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

                      Jachym     před 7 lety 06.09.2017 14:30 |  
                      6 2

                      To je právě to, co mi na něm vadí. Samozřejmě ne, že kope do rudejch:-), ale že s chutí plivne jedovatou slinu, když se aktuálně někomu nedaří a je na dně. Úplně z něho cítím takovou tu škodolibost. Už jsem tady kdysi zmiňoval jeho sloupek o Limbovi, na němž si doslova zgustl jako fanoušek konkurenčního týmu ve 4. cenové. Ne, že bych se chtěl točvolanta jakkoli zastávat, ale takové kopání do mrtvol si můžeme dovolit my tady na fóru, nikoli, ehm, nebulvární (vůbec mi to nejde z huby:-) novinář ověnčený navíc Novinářskou křepelkou...:-))

                      • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

                        martyni (přítel SN)     před 7 lety 07.09.2017 11:03 |  
                        2 2

                        Presne tak, on se vždycky chce svezt na vlne zlosti a frustrace, když se nepovede zapas nebo je nějaky tym v krizi, hned prispecha Madl, vynasobi nepovedenou věc ci krizi 100x, prida par jedovatých slovíček, co by se tak asi mohlo povídat vecer v hospode, a ma supr počet kliku na clanek.

          • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

            martyni (přítel SN)     před 7 lety 07.09.2017 11:00 |  
            1 0

            No Jachyme, slovo "eurosoudruh" bych asi nikdy nepouzil, ale jinak s pohledem na Madla souhlasim. Netroufl bych si rict, ze nerozumi fotbalu nebo ze není vyrazna postava cesky fotbalovy žurnalistiky. Ale ze jeho clanky jsou zlucovite a bulvarni, to je zcela vystizne.

            • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

              Jachym     před 7 lety 07.09.2017 11:19 |  
              1 1

              Ano, v souvislosti s fotbalovým novinářem to slovo působí ode mě poněkud nepatřičně, to uznávám. Ten termín byl primárně vztažen na nositele ceny F. Peroutky, kde podle mne zcela výstižný alespoň pro cca posledních 15 let je, ale už bych to raději nerozvíjel a zbytečně nedráždil:-)

              Ano, Mádl je hodně na očích, takže by se dal označit za výraznou postavu fotbalové žurnalistiky, ale samozřejmě otázkou je nakolik je to zásluhou jeho pronikavého intelektu a jeho odborných znalostí a nakolik stupně jeho bulvárního psaní.

              • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

                martyni (přítel SN)     před 7 lety 07.09.2017 11:30 |  
                0 0

                Jasne, no o tom prvním je to debata, která patri na jiny místo, tam bychom se asi neshodli tak snadno jako u fotbalu..:).

        • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

          bongor     před 7 lety 06.09.2017 16:42 |  
          6 0

          Mádl je ostrej,co na srdci to na jazyku,ale jinak to tady nejde.Já mu fandím.

      • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

        JS (přítel SN)     před 7 lety 06.09.2017 13:22 |  
        3 9

        „Opravdu někde jinde....“ :D

        Pokud jsme opravdu někde jinde co se kvality a ceny kádru týče, to je pravda, co se předváděného fotbalu týče, to jsme také někde jinde, ale nebudou to roky vpřed. Vlastně vůbec vpřed.

        • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

          lassiter     před 7 lety 06.09.2017 14:20 |  
          5 0

          Jako člověk má tendenci si tu minulost idealizovat trochu... Na ivysilani lze zkouknout celý zápasy z let 2007 a 2008, no leckdy to taky zrovna hitparáda nebyla :-)

    • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 06.09.2017 15:19 |  
      13 0

      Mě docela zaráží, že se neúspěch repre hází na Jarolíma. Jasně, asi mohl udělat něco lépe, ale současná kvalita naší repre je tak neuvěřitelně zoufalá a ubohá, že by s tím týmem nedokázal na MS postoupit ani Mourinho s Kloppem dohromady. Kde nic není ani smrt nebere.

      Musím se smát případné náhradě v podobě Lavičky, neřkuli Krejčího (to nemůže snad nikdo myslet ani z legrace). Já osobně v současnosti lepšího trenéra v ČR než je Jarolím nevidím, sorry jako (s výjimkou Vrby, ale ten se těžko bude vracet k repre). Vyhodit Jarolíma od repre by byla ultimátní konina, která by nepřinesla vůbec nic.

      A ještě k té spekulaci: myslím, že fanouškům Slavie by bylo úplně jedno, jestli repre pro KJ selhala v Belfastu. Jsou zde z našeho pohledu úplně jiné věci, které bychom případně na KJ řešili.

      • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 07.09.2017 11:12 |  
        0 0

        Myslim, ze Madl zde seda na lep Berbrovi.. tim, ze místo pokusu o seriozni rozbor se svazi na popularni vlne, ze musí preci po kazdem neuspechu padnout nejaka hlava. Jenze Berbr by si urcite predstavoval jiného repre trenéra, který bude vic delat to, co mu on prikaze. Vsadil bych se, ze KJ mu uplne na ruku nejde a to bude ten pravy důvod, proc bude odvolan.

  2. Dvouletá hostovačka

    deny91     před 7 lety 06.09.2017 19:25 |  
    3 0

    Na dvouletém hostování tam byl naposledy, myslím, Čermák, se kterým počítali pevně do základu. Nutno říct, že to bylo právem a dokazoval to na hřišti. Tak snad to bude i případ Chaluše a posune se tam hodně vpřed (pravděpodobně už ale bez DUmla).

  3. Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

    qwertz0099     před 7 lety 06.09.2017 19:36 |  
    12 0

    Na "Boru" prisla po jeho skvelych vykonech hodne dobra nabidka z Turecka. Honza mi rekl, ze nyni je jeho "sen" hrat za Slavii. Dekuji Boro!! Twitter Jaroslava Tvrdíka
    Jsem rád, že Honza hraje za SKS a zároveň tímto krokem prokázal, že má sešivané srdce a že klubismus (i když není odchovanec) ještě pro hráče v českých končinách nezmizel...budˇme za to rádi, atˇ se jedná o Slávisty, Spartˇany či hráče z jiných týmů.
    P.S: doufám, že to "sešívané srdce" pochopí správně :)

    • Re: Matěj Chaluš míří do Mladé Boleslavi

      qwertz0099     před 7 lety 06.09.2017 19:37 |  
      0 0

      oprava-P.S: doufám, že to "sešívané srdce" pochopíte správně :)