Hráči Slavie

Komentáře (99)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 17:11 |  
    4 6

    Rozumny krok

  2. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    TSeguinTS     před 7 lety 09.08.2017 17:12 |  
    15 0

    Z tohohle jsem trochu rozpačitý. Zaplatili jsme koktovi mukiony za přestup a teď mu ho zadarmo vracíme. Jeho 2 góly už ale nikdo nesmaže a ani nezapomene. Díky Stando!

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      georgos     před 7 lety 10.08.2017 11:44 |  
      0 1

      jediný z čeho jsi měl být rozpačitý bylo to , že k nám staník přišel :) tento transfer byl trochu mimo

  3. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 17:13 |  
    15 0

    No je zajimavy, ze nebyl vyzkousen v utoku, při slabsi forme Mesanovice. Ze by preci jen někdo do utoku prisel? Nejak mi unika, esli se tady o nejaky utocnikovi mluvi, jo nebo ne? :) Kazdopadne, jak se pise na fb oficialek, diky za dva goly Brnu, mistre!

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 17:37 |  
      1 0

      obrance a utocnik,obrance uz mame,tak tedka tu hvezdu do utoku:)

  4. Koncepce?

    JS (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 17:37 |  
    22 5

    Začínám být trochu zmaten. Za 15 mega máme ligově-nadprůměrného útočníka v nejlepším věku, kterého cpeme na křídlo, kde se samozřejmě tolik nechytí, přestože trenér mu dává nespočet šancí. Po půl roce ho vrátíme na hostování zpět do Jablek a přitom hledáme náhradu za Milana Škodu a Meššiho do útoku... Co mi uniká?

    • Re: Koncepce?

      Corfe     před 7 lety 09.08.2017 17:38 |  
      2 1

      Mám úplně stejné pocity

      • Re: Koncepce?

        JS (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 17:45 |  
        5 12

        Tak pokud to nebude Andrei Ivan nebo podobný kalibr, tak mi to přijde jako naprostá zbytečnost. Začíná se to trochu podobat rudejm z před pár let. Z ligy koupili kdekoho, pak půlku poslali do háje. Mimochodem z těch nechtěnců postavila Plzeň mistrovskej tým...

        • Re: Koncepce?

          ElBrody     před 7 lety 09.08.2017 19:05 |  
          2 1

          Fakt ti tohle připadá podobný jako koupit z ligy kdekoho a pak půlku poslat do Jablonce, kterej nás časem začne drtit, protože bude mít lepšího trenéra a my neschopný anarchistický vedení a majitele, kterýmu o fotbal zas tolik nejde? :/

    • Re: Koncepce?

      Boss82     před 7 lety 09.08.2017 18:18 |  
      10 3

      V tomto s Tebou souhlasím a rovněž mi celé dění (poměrně drahý výkup z Jablonce; stavění na křídlo; nevyzkoušení v útoku; základní sestava v přípravě, ale tribuna hned od začátku sezony; návrat do Jablonce formou hostování po pouhém půlroce u nás) okolo S. Tecla nedává absolutně žádný smysl.

      A s příchodem Sobola se bojím, aby něco podobného nenastalo u P. E. Floa.

      • Re: Koncepce?

        JS (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 09:20 |  
        2 3

        Já jsem Peru Egilovi nikdy „na chuť“ nepřišel. Čekal jsem od něj daleko přesnější ofenzivní část a nutno říct, že mě i zklamal dozadu, většinou se nestíhal vracet a v obranné fázi není bůhví jak rychlý. A to odehrál de facto celé jaro...

    • Re: Koncepce?

      Travinho     před 7 lety 09.08.2017 22:41 |  
      1 0

      Možná proto, že Standa je mnohem lepší při hře do otevřené obrany a to se nás moc týkat nebude.

    • Re: Koncepce?

      DF007     před 7 lety 10.08.2017 17:10 |  
      0 1

      Tak já jsem hlavně přesvědčený, že jsme ho neměli vůbec kupovat. A ligově nadprůměrný útočník je prostě pro současnou Slavii málo. A o nadprůměru bych v případě Tecla asi ani nemluvil. Jedná se o velmi podobného fotbalistu jako je Gino, snadjen s lepším přístupem. Ale v práci jeden na jednoho jsou si velmi podobní. A Gino je možná o něco gólovější. Standa zase pracovitější.

  5. Špatný krok.

    Corfe     před 7 lety 09.08.2017 17:37 |  
    6 0

    Z tohohle kroku mám divný pocit. Pro náročný podzim, kdy budeme hrát skupinu pohárů máme na hrot jen Škodu a Murise, který se, když je v útoku sám, často trápí. Van Buren už funguje spíš jako křídlo než hrot. Zatímco všude jinde máme komfort až přetlak, v útoku budeme mít při absenci Škody nebo Murise problém. Nechápu to. Dříve nebo později by Teclův čas na hřišti určitě přišel.

    Jestli se uvolňuje místo pro příchod jiného útočníka, tak by musel okamžitě zapadnout a bleskově se sehrát s týmem, což se podaří málokomu. A zrovna v zápase s Brnem jsem si u Standy Tecla říkal, že se s týmem konečně sehrál a i předtím v Boleslavi šel herně nahoru. Podle mě je jeho odchod špatně načasovaný.

    • Re: Špatný krok.

      Jachym     před 7 lety 09.08.2017 17:50 |  
      2 2

      Smiřoval bych se s tím lépe, pokud by přišel ten Adebayor, jak se tady jednu dobu spekulovalo...:-)

      • Re: Špatný krok.

        JS (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 17:52 |  
        8 7

        Toho radši ne, on je opravdu hovádko Boží trochu...

        • Re: Špatný krok.

          Jachym     před 7 lety 09.08.2017 17:58 |  
          6 1

          Myslím, že jednoho exota by kabina "unesla", pokud by tedy ukázal kvalitu na hřišti. Nicméně i já doufám, že má klub nějaké eso v rukávu. Jinak mi připadá komické, jak tady ještě před pár týdny mnozí poukazovali na Standu jako na protekčního synka trenéra a nyní, kdy jsme, co se týče útočníků, v nouzi, by i jim přišel Tecl vhod.

          • Re: Špatný krok.

            JS (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 18:06 |  
            5 18

            Tecl nastoupil na hrotu jen v prvních dvou zápasech proti Jilhavě (19 minut) a Příbrami (21 minut).... Přijde mi to trochu plýtvání kvalitou. Vůbec celé Šilhavého angažmá se nese ve stavění hráčů na ne uplně vyhovující pozice. Tecl je jeden z nich, další jsou krajní beci. Dannyho na křídlo a van Buren také na kraj zálohy (ačkoliv ten si tam už snad zvyknul, stejně jako MNN na DZ). Nicméně to je přinejmenším 6 fotbalistů, kteří ve Slavii nastupují na jiném postu, než s jakými zkušenostmi se hrou na svém postu sem přicházeli. Tak se ptám – kupujeme sice kvalitní hráče, ale neztrácíme třeba půlsezonu či sezonu, než se pořádně přeučí hrát na nové pozici? A i tak již se špatnými návyky...

            • Re: Špatný krok.

              martyni (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 18:15 |  
              19 7

              Jojo, kdyby JŠ nebyl takovej diletant a nestavel hrace na spatny pozice, kde bychom mohli bejt.. vyhrali bychom titul uz v unoru a Borisov bychom smetli dvakraz 5:0. Nechapu, ze takovymu diletantovi vůbec dali trenérskou licenci. Jinak mozna se pletu, ale Tecl hral na kraji uz v Jablonci, Danny hral na kridle v Petrohrade (sam o tom hovoril, ze je to jeho post), MNN hraje v zaloze famozne. van Burena tady všichni chteli videt na kridle, Frydrych nam z beka strilel dulezity goly na jare. V cem je sakra problem?

              Když hrajeme rychle utoky bez drzeni mice, tak všichni touzi po kombinacni hre po zemi, když se hraje kombinacne, všichni chteji rychlost.. hele není to tak, ze my tomu fotbalu rozumíme preci jen trochu min nez lidi, kteří jsou ted ve slavii? Ja myslim ze jo..:).

              • Re: Špatný krok.

                JS (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 18:18 |  
                2 21

                ...

                Tak hlavně, že tu máme super věcnou diskusi.

                • Re: Špatný krok.

                  martyni (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 18:31 |  
                  18 0

                  Nic ve zlym, ja jsem reagoval takhle, protože mi nekdy ve tvých prispevcich trochu chybi respekt k trenerovi a k tem, co ted ve slavii pracuji. Nechci abys nekritizoval, proti vecny diskusi nic nemam.. jen si myslim, ze ty ostry odsudky si proste ty lidi nezaslouzi za to, kam slavii za tech par mesicu dostali.

                  • Re: Špatný krok.

                    JS (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 18:40 |  
                    3 25

                    Tak zrovna tohle není kritika a už vůbec ne ostrý odsudek, to je prostě fakt. Hlavně mi nandejte mraky mínusů :D

                    • Re: Špatný krok.

                      martyni (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 19:28 |  
                      2 3

                      No ja nevim, tech faktu tam moc nevidim. A na minusy moc nejsem, to ti radsi neco napisu..to je stejne k nicemu, kdyz se nevi, od koho ten minus je..:)

                      • Re: Špatný krok.

                        JS (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 20:00 |  
                        2 7

                        Ja tam vidim presne tolik faktu, kolik hracu nehraje v SKS na sve puvodni pozici.

                        • Re: Špatný krok.

                          martyni (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 20:15 |  
                          4 1

                          Tak nektera tato fakta jsou sporna, neni zrejmy, co je puvodni pozice a otazka je, jestli je to dobre nebo spatne.

                        • Re: Špatný krok.

                          jarmik     před 7 lety 10.08.2017 07:18 |  
                          1 1

                          Jenže u několika z těch hráčů to vůbec není pravda a u dalších to není tak jednostranné, jak to prezentuješ. To zaprvé. Zadruhé, i kdyby to u všech jasný fakt byl, že předtím hráli jen na jedné konkrétní pozici a u nás hrají jen na úplně jiné pozici, musíš tu kritiku opřít o výkony na nové pozici, nikoli jen o to, že tu pozici změnili. Uvádíš Dannyho na křídle, MNN na DZ, jenže tady nikdo nemá snad nic proti tomu, jak na těch pozicích hrají. Danny pomalý není, umí zaútočit po křídle a pohybuje se i jinde, kde je velmi platný, MNN je na své pozici dozadu suverén a dopředu občas přidá gól ze hry. Takže ano, hráli i na jiných pozicích, ale ty to tady prezentuješ opět jako nějakou neznalost či neschopnost Šilhavého vidět něco, co vidíš jen ty.

                          Takže jako obvykle, z mínusů se třeba zblázni, hezky si je počítej, ale máš je bohužel zaslouženě.

                          • Re: Špatný krok.

                            JS (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 08:52 |  
                            0 4

                            Danny je na křídlo pomalý, všichni to vidíme, i díky tomu, že se sám stahuje do středu hřiště je to poměrně jasné .Nebo mi chceš tvrdit, že je to ostré křídlo s nadprůměrným sprintem a mega zrychlením? Jasný fakt je, že MNN hrál stopera v Rumunsku a Frydrych v Baníku. Další fakt je, že Bořil je pravák, tudíž na levé straně má handicap... mám pokračovat?

                            Takže jako obyvkle meleš kraviny.

                            • Re: Špatný krok.

                              jarmik     před 7 lety 10.08.2017 13:54 |  
                              0 0

                              Ne, nemáš pokračovat, když už se ptáš, protože jsi jen zopakoval stejnou blbost, přesněji "fakta" k ničemu. :D

                          • Re: Špatný krok.

                            JS (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 08:53 |  
                            0 2

                            A navíc to neprezentuji jako neschopnost Šilhavého. Napsal jsem, že pod Šilhavým je to často se opakující jev. Nauč se číst.

                            • Re: Špatný krok.

                              soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 11:57 |  
                              3 0

                              čoveče nechtěl bys náhodou kandidovat na prezidenta...v čele našeho státu bychom potřebovali někoho, kdo všude byl, jeho názor je pravda a nic než pravda a spojuje znesvářené strany...pravý vůdce

                        • Re: Špatný krok.

                          Karel13     před 7 lety 10.08.2017 12:29 |  
                          0 0

                          Například Škoda na stoperu ?

            • Re: Špatný krok.

              Jachym     před 7 lety 09.08.2017 18:19 |  
              6 0

              Omlouvám se za opakování, ale v první řadě je třeba zmínit, že Šilhavý včetně tohoto přeškolování dokázal s týmem dokormidlovat k titulu a většinu času hrál tým velmi pohledný fotbal, což oceňovali i neutrální fanoušci. Zadruhé, když máš kvalitního hráče a nechceš ho neustále nechávat na střídačce (z důvodu velké konkurence na jednotlivá místa), snažíš se pro něj i tak najít vhodné uplatnění. Ngadeu byl na defenzivním záložníku výtečný, jako předvoj Deliho rozbíjel útočné akce soupeře a nakonec začal dávat i góly nebo na ně přihrávat. Frydrych rovněž zařídil několik důležitých gólů a obstál. Koneckonců stejně jako Standa Tecl. Kromě posledních dvou zápasů, kdy zahrál výborně, ani v ostatních zápasech nepropadl. Snad s výjimkou derby, kdy zahrála mizerně většina ofenzivních hráčů. Univerzálnost hráčů je velkou výhodou.

              • Re: Špatný krok.

                JS (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 18:22 |  
                1 15

                V pohodě, to se nedá rozporovat, jenom bych nerad dopadl jako tým za řekou, který nemá špílmachra, ale má 10 pravých křídel a 6 defenzivních středopolařů. A stejně tak si stojím za tím, že než si hráč zvykne na novou pozici, tak to prostě trvá (viz Mick), takže proč prostě rovnou nekoupíme odpovídající fotbalisty a ušetříme si tu aklimatizaci?

                • Re: Špatný krok.

                  Gino     před 7 lety 09.08.2017 18:41 |  
                  5 1

                  Protoze treba nejsou na trhu??!!!!!!

                  • Re: Špatný krok.

                    JS (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 18:52 |  
                    1 6

                    Nemyslím si. Trh je obrovský a my jsme posunuli limity možných přestupů dost daleko.

                    • Re: Špatný krok.

                      Gino     před 7 lety 09.08.2017 19:01 |  
                      4 0

                      Takze to delame schvalne?

                      • Re: Špatný krok.

                        JS (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 20:02 |  
                        2 6

                        Motivaci a duvodu muze byt mnoho, a vzhledem k tomu, ze nemame ve vedeni nesvepravne odpovedne osoby, tak ano, delame to schvalne.

            • Re: Špatný krok.

              ElBrody     před 7 lety 09.08.2017 21:17 |  
              4 0

              Chápu co myslíš u Tecla s Van Burena, že podle tebe mohli dostat víc šancí místo Mešiho - OK. Nechápu ale co myslíš u Dannyho, Frydrycha, Bořila. Ti všichni zkušenosti s posty, na které je stavíme, rozhodně měli a není to žádné Šilhavého specifikum. Stavělo je na ně pravidelně x trenérů už před příchodem do Slavie. No a řečnická otázka - nejsou Deliho klid a sebevědomá rozehrávka vlastně jen špatnými návyky z DZ?

            • Re: Špatný krok.

              DF007     před 7 lety 10.08.2017 17:13 |  
              1 0

              V tom opravdu problém nevidím. Každý fotbalista by měl být schopen kvalitně hrát na více pozicích. Navíc pokud se je podaří vhodně zakomponovat do systému, tak v tom nevidím problém vůbec. CR7 také v Realu nastupuje na 3 až 4 pozicích.

  6. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    jfunion     před 7 lety 09.08.2017 17:41 |  
    6 2

    Jedna trochu mimo,dámy a pánové dnes jsem měl tu čest poprvé jet kolem našeho nádherně vyzdobeného stadionu, přiznám se že jsem byl hrdý na to že jsem slávista- JE TO NÁDHERA, za mě poděkování všem kteří se o to zasloužily. AŤ ŽIJE SLÁVIE........

  7. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    japoko     před 7 lety 09.08.2017 17:48 |  
    5 14

    Jak Tecll, tak snad i ten nekopa Kessel by byli v současné době platnejsi nez Muris.

  8. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 17:57 |  
    7 1

    Standa má zajímavé statistiky, bohužel u nás byl zkoušen na post křídla, když mu lépe sedí orientace ve vápně, moc mu přeji aby hrál a jsem zvědav opět na jeho výkony v útoku...

  9. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    Balvan86     před 7 lety 09.08.2017 18:12 |  
    8 0

    Tak jako fajn, ať jdou i s GvK na hosotvačku. V tom bych problém neviděl. Ale v tuhle chvíli bych byl vážně rád, kdyby jeden hroťák dorazil, abysme měli aspoň tři kvalitní útočníky. V uthle chvíli máme jenom Škoďáka a Murise. Ví někdo něco víc, že by měl někdo přijít? Nebo tam bude alternovat Halil Altitop? Prostě tomu moc nerozumim.

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      fredydj (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 18:50 |  
      0 0

      Něco se objevilo na beru o Chorým.....

      • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

        fredydj (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 18:50 |  
        0 0

        *na netu

      • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

        Jikom33     před 7 lety 09.08.2017 19:48 |  
        7 2

        To snad ne, to je tupý sparťanský kopyto....

        • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

          Andul-lhak     před 7 lety 09.08.2017 19:59 |  
          0 0

          jo, nekde na twitteru sem cetla, ze by snad chory mel v zime zmenit dres. ale kdo vi, jestli je to pravda a jestli do slavie. spis bych rekla, ze po nem chmatla sparta...

          • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

            warhammer (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 21:13 |  
            0 0

            Kéž by.

  10. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    Boss82     před 7 lety 09.08.2017 18:16 |  
    3 2

    V tomto s Tebou souhlasím a rovněž mi celé dění (poměrně drahý výkup z Jablonce; stavění na křídlo; nevyzkoušení v útoku; základní sestava v přípravě, ale tribuna hned od začátku sezony; návrat do Jablonce formou hostování po pouhém půlroce u nás) okolo S. Tecla nedává absolutně žádný smysl.

    A s příchodem Sobola se bojím, aby něco podobného nenastalo u P. E. Floa.

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      Boss82     před 7 lety 09.08.2017 18:19 |  
      1 0

      Patří pod komentář od JS, to řazení příspěvků tu občas zlobí.

  11. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    mike.99     před 7 lety 09.08.2017 18:39 |  
    9 0

    Tak přeji Standovi štěstí a věřím, že to znamená, že máme nějakého útočníka před podpisem. Jinak máme na tři soutěže hodně málo útočníků.

  12. superpohár

    wita22     před 7 lety 09.08.2017 18:41 |  
    2 0

    Lehké OT v 19hod Kyperský superpohár, doufám že najdu nějaký stream,

  13. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    Andul-lhak     před 7 lety 09.08.2017 18:52 |  
    9 0

    Asi to vidim podobne, jako vsichni ostatni. Myslim, ze Texl by na hrotu sam byl o neco prinosnejsi nez Muris, skoda, ze moc nedostal na tom postu sanci. Nicmene jeho odchodem vlastne pocitam s tim, ze prijde nejaky utocnik, kterymu se timhle vlastne dela jenom prostor a Tecl by byl v hierarchii proste az moc nizko, coz takovy hrac asi vazne nechce. Kazdopadne mu preju v Jablonci na hrotu aby nastrilel co nejvic golu, treba se rozehraje jako Soucek a muzem na nem postavit ofenzivu za rok. :)

  14. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    stromovous (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 19:08 |  
    1 0

    Co ten Chorý, přijde? Nepřijde?

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      steev (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 21:16 |  
      13 2

      Doufam že ne!

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      DF007     před 7 lety 10.08.2017 17:15 |  
      0 1

      Taktéž doufám, že ne

  15. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    Márty     před 7 lety 09.08.2017 19:38 |  
    2 1

    Když už jsme u těch hostování, nejsou nějaké zprávy o možném hostování Holíka a Alvira? Holík není ani na soupisce týmu a Alvir má do základu hodně daleko a už kvůli zranění v minulé sezoně by potřeboval hrát. Případně jak to vypadá s Chalušem, zda se plánuje, že zůstane v A- týmu nebo půjde na hostování?

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 21:26 |  
      2 0

      Chaluš potřebuje hrát a nedělat (když vezmu v potaz, že s Ngadeuem a Frydrychem se na stopera nepočítá), tak trojku až čtyřku. Chaluš stejně jako Holík s Alvirem musí hrát, vysedáváním si nepomůžou.

  16. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    Jikom33     před 7 lety 09.08.2017 19:46 |  
    5 20

    Podprůměr nestačí a Tecl prostě je podprůměrný. Jeho výkony stály za starou bačkoru a jeden a půl vydařeného zápasu prostě nestačí na to, aby si zasloužil být ve Slavii. Může nám bejt sympatický svojí povahou a vystupováním, můžeme mu děkovat za dva goly (v tom zápase naprosto trapnému Brnu, s mizerně chytajícím golmanem), ale to je tak všechno, tenhle nákup se nepovedl.

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      pevek     před 7 lety 09.08.2017 22:21 |  
      3 0

      Nevim, co je tady za zvyk odepisovat hrace, kteri dostali sanci na par desitek minut. Tym vrcholoveho fotbalu je jako orchestr. Prvni housle nemuzou hrat vsichni, ale zaroven ti nahradnici musi byt pripraveni vzdycky svoje odehrat. Real ma taky jen jednoho Ronalda. Kdyby mel tri, tak to kazi atmosferu a takovy hrac brzy prijde o motivaci a hlavne to nebude mit smysl. My nepotrebujeme nekoho, kdo bude druhy Skoda, protoze Skoda musi hrat vetsinu zapasu a kdyby sedel na lavicce, tak nikdy nebude tim Skodou jakym je ted. Do tehle zkusenosti a formy se proste vyhral. Ja to spis vidim tak, ze Tecl je prilis dobry na to, aby u nas hral par minut. Ale my zaroven potrebujeme nekoho, kdo ty treti housle zahraje. Bude k dispozici na tech par minut, na situaci, kdy nebude prvni houslista k dispozici, naskoci a zahraje dobre. V Manchesteru takovy kdysi byval Ole Gunnar Solskjaer. Porad si myslim, ze se nam na tohle mohl Tecl hodit, protoze kde takovy hrace (a notabene s prokazatelnymi zkusenostmi z Evropskych poharu) porad brat, ze.

      • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

        pevek     před 7 lety 09.08.2017 22:56 |  
        3 0

        Jo a jeste k tomu. Tecl v sezone 2016/2017 naskocil na hriste v sesivanem dresu 13 krat, ale odehral jen 538 minut, to je v podstate 5,9 celych zapasu. Za tech 538 minut dal tri goly, to je za 179 minut gol (tedy jeden gol za cele 2 zapasy). V porovnani s nim takovy Skoda hral 2696 minut, coz je petkrat tolik a dal 16 golu, pri cemz mu vychazi jeden gol za 168,5 minuty. To je plus minus podobna efektivita. Nerikam, ze je Tecl srovnatelny se Skodou, ale vysledek na tech 538 minut neni podle mne tak zly, jak se tu prezentuje. (van Kessel mel gol na 223 minut, Milan Baros 296,9 minut, Marek Bakos 234 a Vaclav Kadlec 282,8)

  17. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    Kzlo     před 7 lety 09.08.2017 20:25 |  
    4 34

    Zaplatpanbuh. Doufam ze uz se do Slavie nevrati nema na ni. A ted prosim minusy

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      steev (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 21:03 |  
      23 1

      Někdo Standovi (srdcem slavistovi) podekuje. A nekdo napise tohle. Hnus!

      • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 22:37 |  
        6 0

        Presne. Tyhle internetovy drsnaci,co neznaji odpovednost,za to co reknou/napisou a jeste si u toho mysli,jak jsou "cool" a "in" a s nicim se nemazou. Bych blil..

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      sasky     před 7 lety 10.08.2017 09:38 |  
      6 0

      Někdo nemá ani na to Slavii fandit.

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      georgos     před 7 lety 10.08.2017 11:41 |  
      1 3

      Ne Standa Tecl byl velký omyl, nemá na slavii ani z vlaku:)

  18. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    poeta     před 7 lety 09.08.2017 20:34 |  
    10 2

    Standu mám rád. Je to slávista a bojovník. Shodou okolností začínal v Sokolu Herálec, kde jsem u prarodičů trávil každé prázdniny. Bohužel ale na současnou Slavii nemá, a to si musíme přiznat. V české lize je Standův strop právě ten Jablonec, Liberec nebo Bolka. Na top 3 to nikdy nebude a ani nebylo. Ze sousedních lig např. Polsko nebo Maďarsko. Hostování je tedy podle mě rozumný krok, když se mu bude dařit, může si třeba pár let vyzkoušet i to zahraničí. Každopádně držím palce a ať se daří, Stando!

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      poeta     před 7 lety 09.08.2017 21:09 |  
      1 0

      Co se týče výše zmiňovaného útočníka, dostal jsem informaci, že by jím měl být Yura Movsisyan.

  19. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    Robinator     před 7 lety 09.08.2017 20:44 |  
    5 4

    Takže máme jednoho útočníka úplně z formy a jednoho super útočníka, takže když se ten jeden super útočník zrání nebo bude střelecky impotentní, jsme v prdeli..To spíš měl zůstat Tecl plus jsme měli ještě někoho přivést..momentálně je útok naše největší slabina a to ještě těch gólů dáváme hodně poskromnu

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      michal80     před 7 lety 09.08.2017 20:57 |  
      4 1

      když se zraní škoda, postavil bych smrtící útok Deli, MNN, Altintop !!

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      Obr     před 7 lety 09.08.2017 21:15 |  
      6 1

      Prestupovy okno je porad otevreny a ja verim, ze jeste nekoho udelame.

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 00:11 |  
      2 0

      Ale to je sama panika a katastrofa.. když se zrani Milan, dostane se Mesan do formy, spatnej hrac to není, z formy bejt vecne nemuze. A kdyby ne, utok muze hrat Mick nebo Halil. A krom toho stejne asi nekoho ještě privedeme, ne? :)

      • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

        Robinator     před 7 lety 10.08.2017 09:23 |  
        0 0

        doufám, že jednoho přivedeme..Mick a Halil může, ale je tam otazníček jak :) chce to k Milanovi ještě jednu jistotu :)

  20. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    Hanzwalter     před 7 lety 09.08.2017 21:20 |  
    20 3

    Jako sorry jako, ale tady je to dneska Kocourkov jako prase.... vsichni vyhazovali teda 95% z Vas celou sezonu Tecla pryc.... ted je pryc a tady 95% lidi pise, ze je to spatny krok???? Booze nidko se Vam nezavdeci. A ja rikam Tecl a Gvka na Slavii nemaji stejne jako Muris v jeho nynejsi forme. A doufam, ze prijde jeste opravdu kvalitni utocnik... klidne i 2.

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      Andul-lhak     před 7 lety 09.08.2017 21:31 |  
      2 2

      no, on na slavii nema na pravym kridle, pripadne na jakymkoliv kridle. nicmene je skoda, ze odchazi bez toho, aby se nejak vyzkousel na hrotu, kde by podle me nemusel bejt tak spatnou alternativou.. :) nicmene jestli prijde novy utocnik, a vypada to, ze jo, tak odchod dava smysl.

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 21:31 |  
      6 4

      Mně se Tecl nelíbil na pravé strany zálohy, ale to bych spíš dával za vinu Šilhavému... Na hrotu bych si ho spíš dokázal představit.

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      pevek     před 7 lety 09.08.2017 22:33 |  
      2 0

      Ja jsem treba Tecla nikdy nevyhazoval, takze snad mam pravo jeho odchodu litovat. Ne jako nejvetsi hvezdy, ale to jsem uz psal vyse. Utocnici at klidne prijdou tri nebo ctyri, ale k nim jen poznamku - proc neprisli driv a nesehravali se s tymem v priprave? Idealne potrebujeme nekoho, komu nebude vadit, ze si pred Skodu tolik nezahraje, ale pritom to bude strelec, ktery kdyz naskoci, tak si svoje goly da. A taky by asi bylo strategictejsi, aby pochazel ze EU kvuli kvotam a moznostem nasazovani cizincu. Aby nebyl uplne 33+ a pritom mel zkusenosti z poharu. Optimalne kdyby byl Cech. Tak a ted kde ho vzit a nekrast?

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      Jardiiis     před 7 lety 10.08.2017 11:28 |  
      6 0

      Muris nemá na slávii ?.Twl Muris nám vykopal Titul!!! Pust si sestrih golu z minuly sezony, abys vedel kolik nam zaridil bodu!!!. Že se mu nepovedlo par zapasu tak ho hned budeme hanit? wtf??

  21. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    Andul-lhak     před 7 lety 09.08.2017 22:03 |  
    3 0

    tak van kessel uz oficialne v oxfordu, navic s opci 900k. to docela ujde :)

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      Rottax (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 22:27 |  
      0 0

      To ujde, pokud to teda vyjde :). Budeme doufat, že zaujme a Oxford opci uplatní!

      • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

        Fallen (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 06:18 |  
        0 0

        Nějakej severoirskej řízek mu v prvním zápase zpřeláme hnáty a je po opci...

  22. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    LA11     před 7 lety 10.08.2017 00:11 |  
    3 4

    Chory nemuze prijit, hledame kvalitu,zkusenost..
    Hotovej hrac min 26 let..
    Necid by se tu chytnul ..se Skodakem by se tocily..
    Asi jako na poslednim euru ;)

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 00:17 |  
      0 2

      No vida, to není spatnej napad..:)

  23. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 00:22 |  
    7 0

    Jinak jsem si az dneska pustil hodnoceni JŠ po zapase v Ostrave, myslim ze řekl moc pekne, co nam schazi.. lepsi soucinnost a duraz ve vapne, lepsi centry i nabehy. Prijde mi to mnohem vystiznejsi nez tradicni stesky tady, ze někdo je z formy nebo ze někdo se nenauci centrovat, když je puvodne stoper.. Když se zlepsi nabeh, bude snazsi i centr a naopak.. hraci, co tu jsou,fotbal umeji, jen se to musí sladit.

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      Sracken     před 7 lety 10.08.2017 07:41 |  
      4 2

      Řekl to krásně, ale to jde za ním. Součinnost tam i je, ale je to tak pomalé, že to stihnou odbránit i tak špatné týmy jako Baník. Nice nás dostalo do vysokého tempa a hráli jsme výborně. Sami se bohužel nejsme do takto vysokého tempa dostat, naopak se přizpůsobíme horšímu soupeři. To je alarmující, Slavia by vzhledem k velmi drahému kádru, ve kterém je spousta vynikajících hráčů, měla diktovat tempo, které nebude obrana většiny týmů stíhat. Když to přirovnám k cyklistice, v českém rybníčku bychom měli být jako tým SKY - i v posledních kopci bychom měli jet v několika lidech takové tampo, že nikoho od soupeře ani na chvilku nenapadne cokoli zkoušet. Tak to není a trenér by se měl zamyslet nad tím, proč s Nice umíme jet tempo 85/100 a s Baníkem se v klídku s cigárkem, kafíčkem a novinkami přizpůsobíme tempu 40/100.

      • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 07:48 |  
        4 0

        Jojo, to mas pravdu s tim tempem. Kazdopadne jsme uplne zmenili styl hry oproti minule sezone, takze neni divu, ze to jeste neni ono.

  24. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 09:34 |  
    10 2

    JS, ja ti odpovim tady nahore, pac dole to vlakno uz je desne dlouhy a uzky, Ty jsi napsal, ze Šilhavý plýtvá kvalitou a stavi hrace na nevyhovující posty. To nejsou fakta, ale tvoje hodnoceni, který je z myho pohledu prisny a neferovy. A to ze tri duvodu:
    1) Jednak ty tvoje priklady - "fakta" - jsou pochybny, protože v několika z nich to není tak, jak rikas. Danny sam tvrdil, ze hraval na křídlech i ve stredu, tedy kridlo není novy post, který mu vymyslel Silhavy. Tecl hral na kridle uz v Jablonci docela dlouhou dobu, není to opet vymysl Silhavyho. MvB prisel jako utocnik, ale kdo z nas vi, na jakých postech v minulosti nastupoval? MNN v minulosti na DZ take hral.
    2) Jaky post je pro hrace vyhovujici a jaky ne, to není tak jednoznacny, to jen my amateri tady delame rychly soudy, když se nekomu nepovede par zapasu. Ve skutecnosti je rada hracu, kteří dovedou zahrat na ruznych postech kvalitne. Takovy Standa Tecl je sice původem utocnik, ale v Jablonci nebo u nas v posledních dvou zápasech ukazal, ze na kridle zahrat umi. Naopak kdy se mu naposledy darilo v utoku? V Jihlave? Standa prestal davat goly, proto jeho presun na kraj. Rikas ze Danny není ostry kridlo, ale musí byt vždy krajni zaloznik ostry kridlo? Nemusi, takovy Zidane hral velmi často na kraji zalohy. Rada tymu hraje tak, ze krajni zaloznik se stahuje do stredu a dela místo pro beka. Hrat se muze ruznymi zpusoby, jde jen o to, aby to fungovalo.
    3) Pokud JŠ v některých případech vymyslel pro hrace jiny posty - muze to byt MvB nebo Frydrych, bylo to spatne rozhodnuti? Asi tezko, MvB ma problémy v koncovce a ukazalo se, ze na kridlo ma dobry předpoklady. Frydrych, ac mnozi na jeho hru - podle me nespravedlive - nadavaji, je jeden z nejlepších krajnich beku, co ve slavii v poslední době hral, v minuly sezone dal z tohoto postu několik důležitých golu, bez kterých bychom nebyli mistry.
    Takze tolik moje obhajoba trenéra. Nekdy mi fakt prijde ze reci typu "my to všichni vidíme" a "ten nemůže hrat tady, nemá na to předpoklady", "tenhle na to nemá, to je evidentni, je trenér to nevidi", prijdou hloupy.

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      doors     před 7 lety 10.08.2017 14:54 |  
      1 2

      S tím se dá víceméně souhlasit. Nicméně k bodu 2 mám dvě poznámky. A) Fotbal je opět trochu dál, než když hrál Zidane a je pravdou, že dnes jsou preferované ostrá, rychlá a technická křídla. B) Pokud je to typ hráče jako je Danny, tak by za ním měl operovat rychlý obránce a Danny by mu měl dělat prostor tím, že zabíhá na střed. Typický příklad byla spolupráce Dočkala a Kadeřábka. Možná ten Sobol je podobný typ - pak bych jeho příchod jen uvítal.
      3) Tecl sice křídlo hrál, ale největší úspěchy měl v Jihlavě, kde hrál, světe div se, útočníka. Osobně si ale nemyslím, že by nás na hrotu "vytrhl".

  25. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    Mikey     před 7 lety 10.08.2017 11:49 |  
    1 1

    Ale teď nutně potřebujeme dalšího útočníka, máme už jen Škodu a Mešanoviče, Buren se mi líbí více na křídle. Pokud bychom chtěli přivést někoho ze zahraničí, tak musíme pouze z EU, jelikož mimo EU máme už 2 hráče přesah a sám jsem zvědaví jak to trenéři vymyslí.

  26. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    Fačín     před 7 lety 10.08.2017 12:32 |  
    4 3

    Tak to je vskutku povedená taškařice... Koupíme hráče za 15 milionů, hraje tužku, povede se mu jeden a půl zápasu. Po půl roce ho posíláme zpět vlastně zadarmo v době, kdy potřebujeme útočníka jako záložní plán za Milana Škodu.

    Vzhledem k tomu, že odchází i GvK, tak teď už toho útočníka opravdu budeme potřebovat. Leda že bychom předělali na stará kolena Altintopa na forwarda. Jisté předpoklady by pro to mít mohl.

  27. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    Sracken     před 7 lety 10.08.2017 13:23 |  
    5 4

    Logiku tohoto hostování nechápu. Dáme Peltovi 15, možná více, milionů, za někoho, koho nepotřebujeme. Pak ho dáme na jiný post, než je jeho nejlepší. Když ho můžeme vyzkoušet tam, kde se osvědčoval, tak ho zadarmo pošleme zpět do Jablonce. Proč ne Zlín, kde by mohl hrát poháry? Proč ne Liberec, Bohemka, Teplice? S Jabloncem děláme zkrátka skvělé kšefty, jako Hloušek za kterého jsme jim zaplatili asi 18x.

    • Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 15:34 |  
      4 1

      Tak asi do toho má co mluvit i hráč, ne? Psalo se, že z rodinných důvodů Tecl preferoval Jablonec, tak pak je asi nesmysl ho nutit jít jinam.

  28. Re: Stanislav Tecl odchází na roční hostování do Jablonce

    zeleznik2     před 7 lety 11.08.2017 08:15 |  
    0 2

    Tak se Pelta šikovně napakoval, prodal nám hráče za 15 a my jej po roce vracíme zadarmo, ikdyž jde o formu hostování bez opce, dobrý obchod...