Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

Slavia odehrála proti Borisovu dobrý úvodní zápas sezony. Povedený výkon ale nedovedla přetavit v odpovídající počet vstřelených branek.

Sešívaní první zápas sezony zvládli. Na to je třeba nezapomínat. Podali kvalitní výkon po herní stránce, udrželi v pohárové matematice důležitou nulu vzadu a vyhráli. Takže vstup do nového ročníku dobrý a i výsledek 1:0 bych před zápasem bral. Nicméně je pravda, že po zápase trochu hořká pachuť na jazyku zůstává. Slavia měla výraznou převahu, soupeř hrál 70 minut o 10 a je škoda, že v tak důležitém zápase nás i několikrát zastavila branková konstrukce. Zkrátka se mohlo do Běloruska cestovat s mnohem lepším výsledkem v zádech. I tak jsme ale ukázali sílu a není třeba propadat chmurům. Včerejší výhra je dobrá a pokud zopakujeme povedený výkon, tak jsem přesvědčen, že odvetu zvládneme.

BATE, dlouholetý hegemon fotbalového Běloruska, vsadil na vyloženě defenzivní taktiku, přičemž se tato sázka ještě vynuceně znásobila po brzkém vyloučení Jablonského.  Dopředu tedy hosté nepředvedli v podstatě nic. Dozadu ale jejich mužstvo fungovalo velice dobře. Soupeř bránil organizovaně a vysocí hráči zvládali odvracet naše centry poměrně spolehlivě. Celkově bylo patrné, že rozdíl v kvalitě mezi oběma je zřejmý, ale rozhodně se nedá říci, že by BATE byli nějací nazdárci. V Edenu ukázali, že bránit umí velice dobře, doma ale budou muset i útočit. A je otázka, jak jim to půjde a o kolik bude v takovém případě propustnější jejich defenzivní hráz. Těším se na příští týden! V dalším předkole sice ještě nejsme ani náhodou, ale po včerejšku to tam máme o krok blíž!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jan Laštůvka - 5 - Neměl skoro žádnou práci. V první půli dobře vyběhl na dlouhý míč. Většinou volil rozehrávku po zemi na krátkou vzdálenost.

Michal Frydrych - 7 - Pro mě náš nejlepší hráč. Celá obrana neměla s bráněním problém, Frydrychovi se navíc velice dobře vedlo i směrem dopředu. Několikrát obešel krajního obránce soupeře nebo dobře vykombinoval situaci a dostal se k centru. Má i velkou zásluhu na jediné brance, když byl faulován ve vyložené šanci. Navázal na své výborné jaro.

Jakub Jugas - 6 - Brzy dostal žlutou kartu, jinak ale odehrál velice dobrý zápas. Byl silný v soubojích, dobře četl hru. Navíc pěkně sklepl míč Frydrychovi před penaltou. Povedený vstup do ostrých zápasů v sešívaném! Lepší šestka.

Simon Deli - 7 - Líbil se mi ještě o něco více než dobře hrající kolega ze stoperské dvojice Jugas. Deli byl dominantní v soubojích, troufl si i na pohlednou zasekávačku v rizikové situaci. Velice dobře pak nacentroval na gólovku Frydrycha, po níž následovala penalta.

Jan Bořil - 5 - Dozadu své odvedl. Útočník soupeře se hodně snažil chodit na dlouhé míče k němu, ale Bořil tvrdé souboje zvládl velmi dobře navzdory své nižší výšce. Snažil se být i aktivní směrem dopředu, bohužel hlavně v první půli spoustu věcí zkazil.

Mick van Buren - 6 - Nebyl tolik vidět jako v generálce proti Nice, i tak ale při svém prvním startu v základní sestavě nezklamal. Zvláště v první půli byl na hřišti cítit a když se dostal k míči, tak řešil situace kvalitně. Ve druhé půli se poněkud vytratil. Příliš mu v závěru nepomohlo ani časté stahování se do středu hřiště. Totéž dělal střídající Mingazov, který hrál na levé straně přes nohu, a na krajích pak nikdo nebyl.

Michael Ngadeu Ngadjui - 6 - Potvrdil své kvality. Zápas zvládl, v obranné práci ve středu hřiště dominoval. Jen je škoda, že v první půli neproměnil vyloženou šanci. I po rohovém kopu ve druhém dějství mu chyběl jen kousek.

Josef Hušbauer - 6 - Povedený výkon. Dařilo se mu zejména ve druhé půli, kdy předvedl dvě výborné akce. Po jedné trefil smolně brankovou konstrukci, po druhé připravil průnikem míč do velké šance na malé vápno, tam ale jeden ze spoluhráčů promáchl. Byl i několikrát faulovaný a vybojoval tak standardní situace. Lepší šestka.

Ruslan Rotaň - 5 - Poctivě se vracel dozadu a rozdal hodně přesných přihrávek. Na můj vkus ale hrál příliš na jistotu a čekal bych od něj více kreativity a drzosti směrem dopředu. Snažil se přesouvat naši hru ze strany na stranu, ale celkově to od něj bylo málo. Od hráče s jeho minulostí čekám víc než volbu jednoduchých řešení.

Danny - 5 - Herně opak Rotaně, ačkoliv známku mají stejnou. Zatímco Rotaň dával přesné, ale lehké přihrávky a pomáhal tím Slavii držet míč, Danny se naopak pokaždé snažil vymyslet něco neotřelého a nebezpečného pro obranu soupeře. Musím říct, že takový herní styl se mi moc líbí. Na druhou stranu je třeba si přiznat, že včera nebyl v realizaci svých nápadů Danny příliš úspěšný. Zvláště ve druhé půli poslal až příliš mnoho nepřesných míčů, které skončily až v autu.

Milan Škoda - 6 - Jistě proměnil penaltu, což je samozřejmě velké plus. Herně to však bylo průměrné. Sice bojoval, ale s urostlými stopery Borisova to měl těžké a na hřišti nebyl tolik cítit, jak by si fanoušci červenobílých přáli. Přesto se Milan nakonec dokázal ve hře prosadit, ale jeho vydařené hlavičce chybělo pár centimetrů, aby skončila v síti místo na tyči.

Muris Mešanovič - 5 - Tentokrát se po střídání vůbec nedostal do hry. Horší pětka je milosrdná, ale přihlédl jsem i k tomu, že v závěru do vápna létaly naprosto nevhodné centry, s nimiž se toho moc dělat nedalo.

Ruslan Mingazov není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

3. předkolo - Úterý 25. 07. 2017 19:00

Liga mistrů, 2017/2018
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

20. Milan Škoda (pen)

FK BATE Borisov
FK BATE Borisov

Komentáře (65)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    qwertz0099     před 7 lety 26.07.2017 17:17 |  
    4 4

    S hodnocením souhlasím, ale MvB má u mě 7.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    Travinho     před 7 lety 26.07.2017 17:38 |  
    3 6

    Z mého pohledu se dá plus minus souhlasit.
    - K hodnocení zápasu bych jen dodal, že míče sbírali nejen vysocí obránci soupeře, ale také velmi dobře vybíhající golman. Zrovna včera by se nám hodilo, kdyby za hosty chytal někdo jako Berkovec.
    - Laštůvkovi bych dal asi 6 - vyzařovala z něj jistota.
    - Jugasovi bych se nebál dát klidně sedmičku. Musel tam řešit několik složitějších momentů a vždy dobře.
    - Frydrych výborný, klidně bych mu dal 8.
    - Michael by si zasloužil možná i 7. Dominance v soubojích byla neskutečná. Rozehrávka navíc na jeho poměry slušná a v šancích taky nezakončoval z mého pohledu blbě. Jen mi na něm vadí, že vždy potřebuje o dotek víc, což zrovna v momentech, kdy jsme potřebovali přejít dopředu rychleji, byl problém. Ale i tak mi přišel velmi dobrý.
    - Rotaň se mi vůbec nelíbil. Přijde mi, že jde zápas od zápasu dolů. Dal bych mu čtyři. Navíc mi přišlo, že tím, jak byli na hřišti Pepa a Danny, kteří se starali o tvorbu hry, byl na hřišti tak trochu navíc.
    - S hodnocením Dannyho, Hušbauera, Škody i Mešanoviče se zcela ztotožňuji.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 26.07.2017 17:39 |  
    3 11

    Doufám, že takové hodnocení nečte Ngadeu, Hušbauer ani Škoda, kteří patřili spolu s Delim a Van Burenem k ose týmu, mohlo by u nich dojít k pěknému zklamání...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      jarmik     před 7 lety 27.07.2017 14:58 |  
      0 0

      No, určitě by se z toho totálně sesypali...

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    Virgil1956     před 7 lety 26.07.2017 18:06 |  
    11 0

    Můj pohled na "nepřesnosti" Dannyho: několikrát se mi zdálo, že ten pas nebo míč za obranu až tak nepřesný nebyl, ale spoluhráč buď startoval pozdě nebo byl pomalejší, než Danny čekal. To se časem poddá. Jinak souhlas s hodnocením, poslouchal jsem běloruský komentář a oba komentátoři byli úplně odvaření z Frydrycha a nemohli jaksi pochopit, že nehraje v repre :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      JaymzBond     před 7 lety 26.07.2017 19:04 |  
      9 0

      Opravdoví géniové, což Danny je, zůstávají často nepochopeni. Je potřeba, aby si na jeho styl ostatní zvykli, chce to trochu trpělivosti. S Frydrychem souhlas, ten kluk prostě roste spolu se Slavií, trochu to připomíná jednoho kanonýra ze Zlína :-)

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    tomblesk     před 7 lety 26.07.2017 18:30 |  
    3 0

    Souhlas, taky jsem to tak viděl. Až na ty "urostlé stopery soupeře" asi musím zase k očnímu lékaři ...Hra "do plných" není pro nikoho příjemná, natož zábavná -náš mančaft má velký potenciál...Naopak pro mně spíše Rotaň než Danny, asi jsem "Šilhavého fanklub", ale nejcennější je ta nula na straně /ne/inkasovaných branek ..Taky silný hlas pro Simona a potěšení z Jugase - z něj bude parádní harcovník - žádný papír ve větru a přízemní hlavičky jako od Luftnera, to už máme za sebou. Přihrávka před penaltou bylo přiklepnutí od něho a ve druhé půli málem dal gól, chybělo pár cm...nebo delší noha a ta už mu asi nedoroste ...Teď už jen potrénovat tu hru po stranách a po zemi AJETO, těším se

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    donford     před 7 lety 26.07.2017 18:33 |  
    4 0

    Je mi jasné, že vyloučený Jablonskij je vzdálený příbuzný našeho Tomáše Jablonského. Ten mu zavolal a řekl, moc si proti mí Slávce nevyskakuj a koukej jí popostrčit. On si vzal jeho slova k srdci a popostrčil ve vápně Frýďu. :-) Takže dodatečně díky, Tomáši! :-) Nemohl by za to taky Alanor trochu ocenit? :-) Nějakým bodíkem aspoň?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      Alanor (admin)     před 7 lety 26.07.2017 20:06 |  
      2 0

      My jsme si už před zápasem říkali, že by to mohlo být dobré, když je Jablonský na stoperu. Přeci jen to nikdy nebyl žádný ranař. :)

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    CubaCubicula     před 7 lety 26.07.2017 18:47 |  
    16 0

    V podstatě souhlasím od A do Z až na tři hodnocení. Dvě spíše kosmetické, kdy Ngadeau byl velmi dominantní a dal bych mu o stupínek lepší známku a stejně tak Jugasovi.

    Kde se asi dlouhodobě shodovat nebude celá sešívaná obec je hodnocení Rotaně.
    Za mne hrál výborný a po jeho střídání a změny stylu na 442 se naprosto rozpadla ta mezihra, černá neviditelná, avšak velmi užitečná práce na středu hřiště. Rotaň právě dokáže zjednodušit hru, nebo naopak rozkouskovat, uklidnit hru. To jsou ty detaily, které pak celou mozaiku chemie mužstva drží pohromadě. Neříkám, že si Rotaň řekl o sedmičku (zejména v konfrontaci s viditelným Hušbim), ale hodnocený by neměl být z pohledu ofenzivního. Na to tam máme jiné borce. Ostatně Hušbi by mohl vyprávět. Zrovna podobnou pozici hrál pod Uhrinem a všichni zde na něj nadávali, ale pokaždé když ho stáhli rozpadla se celá hra. Barák byl vidět, ten si útočil, ale Hušbi toho hodně oddřel. Stejný osud teď čeká Rotaně a i Hušbiho. Včera to bylo velmi dobře vidět.

    Nicméně děkuji za další skvělé hodnocení, spousta sportovních novinářů by se mohla od SN učit a nejen znalostem, ale i objektivitě.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      TSeguinTS     před 7 lety 26.07.2017 20:31 |  
      3 0

      S Rotaňem souhlas, já jsem si jeho styl hry velmi oblíbil. Prostě tak jak tomu často bývá, kdy fanouškovi někdo do oka padne a hodnotí ho stále kladně.

      Obecně ale nastane mezi slávisty období rozčarování, všichni jsou rozčarováni z hubeného vítězství a co zde čtu tak druhá vlna přijde s hodnocením slávistů proti bate. Tohle bylo pro autora opravdu extrémně těžké očíslovat.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    sicilianbrno     před 7 lety 26.07.2017 18:57 |  
    3 1

    Relativně stejně jak jsem ohodnotil já, jen s rozdílem, že pokud má frydrych 7, tak Hušbauer min také sedm....

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    JS (přítel SN)     před 7 lety 26.07.2017 19:10 |  
    4 16

    Frydrych za 7 vůbec ne. O jeho (ofenznivním ne)přínosu toho bylo popsáno mnoho v minulých diskusích, nebudu kolovrátek. Rotaň za 5 také vůbec ne. Po jeho odchodu bylo vidět, jak neuvěřitelně hla Slavie degradovala.

    A pokud má Frydrych 7, nechápu, že MNN nemá alespoň stejnou, ne-li lepší známku.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      afro     před 7 lety 26.07.2017 20:40 |  
      0 0

      Ad nahrada Rotane) To nelze takhle hodnotit, protoze se nestridal post za post. Pravdou ale je, ze prichodem Mesanovice jsme zacali vice "nakopavat".

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 11:00 |  
      0 0

      Napsano bylo o Frydrychovi dost, ale ne kazdej s tim souhlasi... Mne třeba prijde, ze hral dobry zapas, i když je pravda, ze centry se mu nedarily.. jinak ale byl aktivni a lajnu piloval pekne, navíc dotahl jednu akci az k penalte, coz se jinym nepodarilo.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    hamlo1 (přítel SN)     před 7 lety 26.07.2017 19:30 |  
    2 0

    do odvety to bude pěkně dlouhý týden

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    malan (přítel SN)     před 7 lety 26.07.2017 20:42 |  
    2 0

    OT: Prubezne stavy a odehrane zapasy 3.predkola jsou docela slusne. Az na Olymp to nema nikdo jiste a klidne mohou pri shode okolnosti vyhucet Kodan, Salzburg, Ludogorets, Borisov, Legia. Apoel a Maribor zatim tezko odhadnou. Jsem zvedavy na labilni Celtic, Trondheim by mohl take kousat.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      Ferguss     před 7 lety 27.07.2017 07:34 |  
      2 0

      Zajímavé výsledky, je vidět, že je před sezónou a rozdíly v kvalitě nejsou tak vidět. Jako největší hrozbu pro případné play-off vnímám Olympiacos, ostatní je hratelné.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    Carlos     před 7 lety 26.07.2017 20:49 |  
    6 2

    Celkově souhlas. Jen Hušbauera bych dal mezi nejlepší hráče tedy známka alespoň 7. Myslím, že měl pro organizaci hry větší přínos než Danny a kdyby nedal to břevno (a tyč současně - boha to je smůly), tak by myslím o nejlepší známce pro něj nikdo nemohl pochybovat.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    Ulquiorra     před 7 lety 26.07.2017 20:56 |  
    14 0

    Zdravím :)

    Hodnocení je primárně subjektivní věc. Vše níže je čistě můj osobní pohled.
    Já osobně vnímám mnohem líp, když hráč zvolí nejlepší možné řešení situace a to zkazí, než když provede objektivně horší řešení. Zkusím to popsat na hráčích.

    Laštůvka - 6/10 - Co měl mít, to měl. Dva výborné výběhy, oproti přátelákům i pohodové výkopy.

    Frydrych - 7/10 - Nadprůměr, kdy volil dobré řešení, ne vždy se povedlo, vzadu velmi kvalitní.
    Jugas - 6/10 - Přemotivovanost, ale kvalitní. Pět, šest kol a jakmile opadne nervozita + se uklidní, budeme mít fantastickou stoperskou dvojici.
    Deli - 7/10 - Při té otočce, kdy byl poslední a atakován dvěma...na zástavu srdce. Rozehrávka napůl, ale tolik čistých předskočení hráče se hned tak nevidí.

    MNN - 7/10 - na pozici, ve které hrál velmi, velmi dobrý výkon. Jestli je ovšem to, co tým potřeboval, hlavně v druhé polovině zápasu, to je otázka.
    Hušbauer - 8/10 - Generál ve středu pole, škodá té střely.
    Rotaň - 6/10 - Rutina na pozici středního záložníka. Nástavba nic moc, zbytečné ztráty balonu, hlavně ty centry chodící ze středu hřiště.
    Buren - 8/10 - Pokud někdo byl dravý, byl to on. Pokud někdo nevypouštěl souboje, byl to on. Pokud někdo měl kvalitní centry, byl to on. Jedna z forem křídla a v podání Micka velmi dobře zahraná.

    Škoda - 7/10 - Na roli samostatného bijce na hrotu, kde produktivita je i na všech kolem, nenajdete v ČR lepšího hráče. Jen ty první dva kroky lehce brzdí. Souboje bez jediné výtky.

    Bořil, Danny, Šilhavý - A tady se trochu rozepíšu. Sestava před zápasem dávala naprosto smysl, zahustit střed, Danny krajní staženej tvůrce hry, pravá strana "ostrá", kde do náběhu může jak Frydrych, tak Mick, Škoda na hrotu a kvalita v "držácích" ve středu zálohy. Bez jediné výtky. Co se ale podle mě mělo v poločase, případně kolem 55. - 60. minuty změnit, byl post levého obránce. První poločas hodnotit nebudu, nicméně se většina akcí Slavie hnala přes pravou stranu.
    Druhý poločas - Bate stahovalo zprostřed hráče právě na pravou stranu, kde se dostal za 48 minut Mick ke dvěma centrům ( z toho jedna tyč... ), ale jinak k ničemu. Na levé v té době byl Danny a Bořil. Bohužel právě Bořil celou stranu otupil. Když byl náběh spoluhráčů, s balonem se otočil. Když neměl komu, dal centr. Nesmyslně zkoušel z první. S Dannym nejsou ani náhodou na stejné myšlenkové frekvenci, skřípalo to chvilkama až obludně. Samozřejmě nevím, co dostali hráči za úkoly přesně ( i když většina z opakujících se příznaků jde odpozorovat při druhém, třetím shlédnutí ), ale pokud je Flo/Švento ve fyzické pohodě a my chceme nechat hrát Dannyho toho zataženého tvůrce hry ( na kterém je fantastický ), potřebuje k sobě jiného krajního beka.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      Ravik     před 7 lety 26.07.2017 23:51 |  
      4 0

      ad levý bek a jeho kooperace s Dannym: ani jeden náš bek není takový ten křídelní letec a ostrý kraj.

      Frydrych: silový, neuvěřitelně se orientující při útočných standardních situací, často mě překvapí úspěchem při hře 1 na 1
      Bořil: univerzál, ale jak to tak u těchto hráčů bývá ani ryba ani rak. Proti Nice ale druhý poločas kdy hrál zprava excelentní. Celkem se divím, že se lépe dle jeho slov cítí vlevo
      Flo - kombinačně myslím z beků nejlepší, l chybí mu tah do vápna a centry nelétají nijak ostře, raději hraje po zemi
      Švento - těžko hodnotit jeho druhou slávistickou éru, únik po kraji a centr do vápna z našich beků umí nejlépe

      Pokud Dannyho post bude levý záložník, kterého to táhne na střed a na podhrot, ta bek hrající za ním bude muset být rychlý a tahový, který bude využívat uvolněný prostor a Dannyho umění přihrávky do správného prostoru. Mně by se tam v některých typech zápasů líbil Zmrhal a nebo Sýkora (ten asi více). Vyřešil by se tak asi i velký přetlak na křídlech.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

        Martin 58     před 7 lety 27.07.2017 10:50 |  
        1 1

        Mám výhrady k nepřímému podceňování práce krajních obránců. Na jedné straně jsou na ně kladeny vysoké nároky, protože mají zvládat široký rozsah činností od obrany po útok s vymezením prostoru, na druhé straně jsou tu často prezentovány názory, že by to mohl hrát Zmrhal nebo Sýkora, ale já jsem přesvědčen, že kvalitní obrana a součinnost celé obranné čtveřice má stejnou váhu jako činnost záložně-útočné formace. Proto se domnívám, že není lehké předělávat záložníky na obránce, a v té souvislosti si dovolím úvahu, že ani u Šventa to není nějak zvlášť dobrý projekt, protože jeho obranná činnost zaostává za útočnou dost výrazně.
        Proto bych šel cestou zlepšování návyků a dovedností stávajících beků Frydrych/Bořil vpravo a Flo/Švento vlevo. Bořila jako krajního univerzála nepovažuju a myslím si, že mu to střídání krajů, kromě radosti, že může hrát, žádné potěšení nepřináší.
        Zmrhala se Sýkorou bych nechal tam, kde jsou.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

          donford     před 7 lety 27.07.2017 11:35 |  
          1 0

          Jo, kdo "zavinil" desítku proti Bate? Přihrával obránce Jugas, zakončoval obránce Frydrych. A Jugasovi to hodil snad obránce Deli, či zametač Ngadeu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

        donford     před 7 lety 27.07.2017 11:32 |  
        3 0

        Švento že není křídelní letec? Takže, kdo? Boit? Švento je velmi inteligentní, a proto přizpůsobivý hráč, moc bych se přimlouval, aby byl třeba proti Teplicím vyzkoušen s Dannym. A hrál by asi na Fila. Jak mu to v zimě šlo se Zmrhalem! Ty vyměny, ty přebíhačky a nabíhačky.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      vojtal     před 7 lety 28.07.2017 09:11 |  
      0 2

      Mně se líbil Danny s Frydrychem napravo v zápase s Nice. Otázka je kam pak s Van Burenem a koho nalevo?

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 26.07.2017 21:13 |  
    16 0

    Jedna technická poznámka, Poláci dnes dávali svou Legii Varšava v Astaně a prohrávali ke konci zápasu s Kazachy 2-1 a snažili se ze všech sil vyrovnat a tím odkrývali zadek a ve 4 minutě nastavení se jim to vymstilo, domácí útočník pláchnul a dal na 3-1. Tak jsem si vzpomněl na našeho trenéra, že ta jeho včerejší opatrnost byla na místě, protože nám jde opravdu o všechno, protože jen když BATE vyřadíme, tak bude nastávající sezona hodnocena jako úspěšná.

  15. LM

    Robinator     před 7 lety 26.07.2017 22:40 |  
    2 0

    Jsem dneska koukal na Rijeku..velká paráda..mají neuvěřitelně technické a rychle hráče..strašně se mi líbili a 1:1 v Rakousku super výsledek..

    • Re: LM

      Guly (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 08:57 |  
      1 0

      Já zas chvíli koukal na Beer Shevu s Ludogortsem a tam to bylo podobný. Oba týmy hrozně rychlý, technický hráče. Rychlej přechod do útoku... Opravdu jsme asi dostali jednoho z nejslabších možnejch soupeřů...

      • Re: LM

        Rottax (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 09:26 |  
        1 0

        Já zase koukal na Astanu s Legií a i tam to byl od domácích kolotoč. Obrana Legie i s Hlouškem nestíhala a 3:1 je pro ně ještě dobrý výsledek..

      • Re: LM

        Robinator     před 7 lety 27.07.2017 09:44 |  
        0 0

        Jojo, ve 4 kole to bude jiný kafe..jinak ten vysledek me prekvapil..jsem myslel, ze daji aspon gola..takhle to budou mit tezky do odvety..a to samy ta Legie..tri goly do jejich branky me hodne prekvapili..jsem netusil, ze Astana je tak kvalitni

        • Re: LM

          bongor     před 7 lety 27.07.2017 11:57 |  
          1 0

          Kazachstán-nafta kde šlápneš.

          • Re: LM

            Robinator     před 7 lety 27.07.2017 12:09 |  
            0 0

            jojo, je to tak :) klidně se může stát, že si tam zajedeme :d

      • Re: LM

        donford     před 7 lety 27.07.2017 11:38 |  
        1 0

        Tak síla soupeře roste či klesá s naší silou. Ale jedno je jisté - mnoho klubů, o kterých jsme dřív ani moc nevěděli, hraje v předkolech kvalitně silově, s úžasnou fyzičkou a především RYCHLE!

    • Re: LM

      jelen91     před 7 lety 27.07.2017 09:42 |  
      1 0

      Salzburg může reálně vypadnout stejně tak jako Kodaň a Ludogorec (všichni nasazení ve 4. předkole).
      Musíme to dát, protože los by mohl být opět velmi přížnivý!

      • Re: LM

        Robinator     před 7 lety 27.07.2017 09:54 |  
        0 0

        prave no, proto to pisu a sleduju to..muzou nas pripadne cekat fakt zajimaví souperi.. :)

  16. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    vojta     před 7 lety 27.07.2017 08:29 |  
    6 1

    k delimu - "Velice dobře pak nacentroval na gólovku Frydrycha, po níž následovala penalta."
    mne teda prislo, ze se spis ukopnul :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      padre     před 7 lety 27.07.2017 11:28 |  
      1 1

      Přesně, bylo to v nouzi, a zřejmě i v Pobřeží slonoviny se kluci učí "když nevíš co s balonem, tak vystřel..."

  17. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    Guly (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 09:05 |  
    1 1

    Jsem línej psát dlouhý hodnocení, tak jen hrátce. Nejlepší na hřišti Hušbauer, následuje ho Frydrych, Buren, Ngadeu. Obrana celkově velmi dobrá, BATE bezzubej i do tý červený karty.

    JInak už to zde napsal tuším Cubicula,ale jak odešel Rotaň (to se mi opravdu moc nelíbil) a následně Danny, tak se absolutně rozpadla mezihra a absolutně jsme nevěděli, co hrát, tak jsme začali nakopávat a dost často nepřesně... Tentokrát bohužel JŠ střídání nevyšlo a sám to moc dobře ví, dokonce to snad přiznal na tiskovce.

    PS: Věřím, že v Borisově vyhrajem a postoupíme.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      mogul     před 7 lety 27.07.2017 10:05 |  
      10 2

      Nejsem velkým příznivcem individuálního hodnocení v kolektivních sportech, i když si ho téměř vždy čtu. Alanor se podle mě zbytečně drží se známkami při zemi, jen proto že výsledek byl hubený, předvedená hra však byla velice dobrá. Zajímavé na tom známkování je, že kdyby dvě střely do tyček, šly o pár centimetrů vedle, tedy do brány, známky by velice pravděpodobně byly úplně jiné a to nejen u těch hráčů, kteří by dali gól. Když už tedy známkujeme, tak si myslím, že náš nejlepší hráč Hušby měl dostat minimálně osmičku. Je to hlavní tvůrce hry. Mimo to, že trefil břevno a tyč najednou, mnohokrát přesně centroval do vápna, byly z toho nebezpečné situace nebo vyložené šance. V prvním poločase například přihrával po rohu Rotaně na osamoceného Ngadea, což byla podle mě největší tutovka, na konci zápasu zas obešel obránce Bate a dával pod sebe na mále vápno tam chyběl kousek a mohli jsme to uklízet do prázdné atd.. Druhá věc je hra dozadu, kde je také strašně platný. Například když se mu nepodařila přihrávka, byl první u soupřova hráče (i když nebyl nejblíže) a balón vybojoval zpět. Takovou příkladnou bojovnost já velmi oceňuji.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 11:06 |  
      5 0

      Souhlas s Dannym a Rotanem, po jejich vystridani se hra spis zhoršila, me se ale uz minulou sezonu moc nelíbila hra, když prisel ve druhé puli Mesanovic jako druhy utocnik.. on sice vypada dobře, hraje s nasazenim, bojovnosti, ale nejak v jinych mistech, nez kam by mu bylo mozny prihrat.. JInak Rotan mi tu v diskusi prijde hodne nedoceny.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      samciz (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 11:39 |  
      2 1

      Taky mě to překvapuje. Kdo to nechce načítat, jde jen o jednu odpověď:

      "V době prvního zranění jste byl ještě hráčem Slavie, nedošlo k podcenění léčby i ze strany klubu?
      Vykašlali se na mě. Z jejich strany jsem až na fyzioterapeuta Vaška Sýkoru, který se mi snažil pomoct, cítil nezájem. Platil jsem si vlastního fyzioterapeuta. A když jsem pak slyšel, že nechci poslední zápasy hrát a bojovat o titul, bylo to velké zklamání. Myslím, že jsem Slavii v sezóně pomohl a vydělal jí nějaké peníze, čekal jsem jiné jednání."

      Na tohle by samozřejmě bylo potřeba slyšet i tu druhou stranu. Jen těžko si dokážu Tondu představit jako někoho namistrovaného, kdo by si takovýto přístup zasloužil.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

        bongor     před 7 lety 27.07.2017 12:09 |  
        5 0

        Teď by mě zajímalo,co na tohle nařčení říká JT.Za sebe tomu vůbec nevěřím,Slavia je naopak známá tím,že se o zraněné hráče dovede postarat,třeba o Mičolu a mnoho jiných.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

          Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 12:29 |  
          13 0

          Dobré poledne Bongore a Vám všem.
          Předně se vrátím k tomu hodnocení hráčů. Velmi dobrý Pepa Hušbauer a Frydrych. Hned za nimi MvB, Ngadeu, Škoda. Pak nebyl špatný Danny a Jugas se Simonem a i Laštůvka. Ostatní průměr. Dali jsme gól a nedostali žádný. Měli jsme na to, dát ještě jednoho a to všichni hráči vědí. Byl to také první ostrý zápas s určitou nervozitou a i snad proto se střídání moc nepovedlo. Důvody tu byly popsány velmi dobře. Další zápas v sobotu s Teplicemi bude další zkouška toho, jak se povede našemu trenérovi namíchat ten správný koktejl. Takže za mně dobrá výhra a teď trpělivost a víru.
          Co se týče Tondy Baráka, trochu mně to jeho vyjádření nasr...lo. Vím, že se s ním jednalo v rukavičkách a měl péči velmi dobrou. Nikdo ho nenutil jet na ME hráčů o 21 let. Nebyl doléčený a přesto tam jel. Tak kdo si zadělal na problém a kdo neposlech radu výborného lékaře?? A přesto, že mu nepřeju nic špatnýho, tak v té Itálii to pro něho bude hořká mela. Dobře vede míč, má střelu a i rozehrávku, ale je na italskou ligu moc pomalý. Tam ho nikdo nenechá ani vteřinu bez ataku a to mu vůbec nevoní. A vůbec. Charakterní chlap by takovou pomluvu vůbec neměl vypustit z pusy zvlášť, když mu Slávie s přestupem rpoblém nedělala.
          Tak to jen tak.
          Slávie má kádr napěchovaný, ale myslím si, že to bude postavený na hráčích, kteří už ve Slávii slouží nějaký pátek. U ostatních nově příchozích bude záležet na spoustě věcí. A bude také moc a moc záležet na trenrovi, aby dokázal s Jirkou Bílkem opět stmelit partu tak, aby opravdu makali jeden za druhého. V tom bude naše "Bojová síla".
          Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

        qwertz0099     před 7 lety 27.07.2017 12:14 |  
        3 1

        Souhlasím, ale v českém fotbale už se pdobný morální úpadek vyskytuje. Je to trenér Vrba. Před repre to byl poměrně milý usměvavý chlapík a tedˇ postupem času se z něho stal buran, který postádá soudnost.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

          qwertz0099     před 7 lety 27.07.2017 12:16 |  
          0 0

          Teda doufám, že takový úpadek AB nebude mít.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

          Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 28.07.2017 11:01 |  
          2 1

          Vrba byl buran už před repre, jen to všichni přehlíželi protože měl úspěchy. Ale ano časem se to ještě stupňuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

        smely (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 12:25 |  
        9 0

        nejak se mi tomu nechce verit...Tonda sel hrat za U21 a tam si zraneni obnovil...tam byl v peci repre ....tezko bych z tohodle vinil SKS...esi nebyl dolecenej, tak nemel hrat....pokud se opravdu vyjadril takhle nahusto, tak mi to neprijde zrovna "koser" z jeho strany, navic v ty dobe uz mel podepsano v Udine, takze co vlastne po Slavii presne chtel, aby udelala ? JT ho pusti, aby si splnil sen a on bude jeste prudit v novinach ? #soryjako , Tondo, nevim, nevim...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      qwertz0099     před 7 lety 27.07.2017 12:11 |  
      0 0

      Tondovi přeji vše nejlepší, avšak tím vyjádřením mě trochu překvapil. Řekl bych, že v době prvního zranění byl ještě naším hráčem a měla se mu obstarat potřebná zdravotní péče. Za dosti reálnou ale považuji možnost, že během rekovalescence ten nezájem cítil pouze on a náš lékařský tým se o něj staral. Těžko my fanoušci můžeme soudit, kdo má pravdu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

        travel (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 12:45 |  
        2 0

        Moc se mi tomu nechce věřit,nevím,jak je redaktor Malina seriozní,zda tomu nepřidal.Navíc,když si vzpomenu na rozhovor s Tondou ke konci utkání s Brnem,tak o to víc se mi to nechce věřit.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

          Unionjack     před 7 lety 27.07.2017 12:54 |  
          2 0

          Právě je to takový divný. Hodně mě to od Tondy překvapilo, proto jsem sem hned po přečtení dával odkaz. Bůh ví, jak to bylo ve skutečnosti, co na to vedení se asi nedozvíme a jakou péči si Tonda představoval asi ví jen on sám. Ale jak jste tu podotkli, jet na ME U21 nedoléčený bylo jeho rozhodnutí.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      sasky     před 7 lety 27.07.2017 13:06 |  
      4 0

      To mě trochu nakrknul. Nemám sice iluze o českých novinářích, ale tohle by si zase nevymyslel. Nařknout Slavii z nevděčnosti mi připadá hodně ubohé, zrovna on by měl být zticha. Slavia ho vytáhla z Příbrami, díky týmu se byl schopen dostat nahoru a dostat tak laso z Udine. Následně mu Slavia umožnila přestup za jeho snem, takže teď si na ní stěžovat rozhodně košer není. A sorry, ale tým, který má dvě kola do konce a nebyla zřejmě šance, že by se AB uzdravil, tak logicky upřednostňuje bolístky hráčů, kteří tyto dva zápasy hrát budou a dopřeje jim veškerý servis. A to, že návrat zřejmě uspěchal už tady zaznělo. Tondo, Tondo... Tys tomu dal.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      Akuls     před 7 lety 27.07.2017 14:31 |  
      17 0

      Jen pro pořádek. V úterý 16.5. Toník ještě běhal na tréninku jako srna, takže si sval musel poranit ve středu 17.5. nebo ve čtvrtek 18.5. V pátek 19.5. už Slavia oznámila, že Barák v sobotu 20.5. v Bolce nenastoupí pro zranění. Vzhledem k tomu, že poslední zápas s Brnem se hrál již za týden 27.5. muselo být jasné, že Barák nebude moci nastoupit, protože natržený sval se za týden nezahojí. Nevěřím, že by ho za této situace někdo na Slavii podezíral z toho, že nechce nastoupit a pomoci SKS získat titul. Dále nevěřím, že by se na něj Slavia vykašlala a naopak jsem přesvědčen, že měl po celou dobu co byl hráčem SKS stále standardní lékařskou i rehabiltační péči buď přímo na Slavii nebo mohl využívat těchto služeb u specialistů v ÚVN. Osobně jsem se tam v té době potkal u fyzioterapeutky Mgr. Ptáčkové třeba s Bořilem a nevšiml jsem, že by tam něco platil. Navíc nevím, jak je to s tím obnovením zranění na ME U-21 v Polsku. Tehdy se psalo, že si zranil druhou nohu v důsledku jejího většího zatěžováni v době, kdy musel šetřit tu zraněnou z tréninku SKS. Toníkovi bych připomenul jedno snad ukrajinské přísloví: "Neplyvej do studánky, nevíš kdy se z ní budeš muset napít".

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

      Travinho     před 7 lety 27.07.2017 16:17 |  
      3 7

      Spíš se divím, kolik lidí se tady k tomu vyjadřuje, když do toho vůbec nevidí... Jak to bylo ví jen naši doktoři, trenéři a Tonda...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 16:33 |  
        4 1

        Do hodně věcí tady nikdo nevidí a vyjadřujeme se k tomu...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

        japoko     před 7 lety 27.07.2017 16:48 |  
        4 3

        No ono staci co nablije do novin, nato do toho videt nemusis. Po Pavlenkovi druhej cucak, ktery si s klubem, ktery ho vytah z prumeru, vytrel zadel. Na druhou stranu ono to nazravalo cely jaro!

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

          Travinho     před 7 lety 27.07.2017 17:28 |  
          0 3

          Taky se mi to vyjádření nelíbí, ale nemyslím si, že toto je typ vyjádření, kterým by chtěl něco proti nám říct. Navíc víš jak to u novinářů je. Barák mohl říct doktoři ve Slavii, novinář napsal Slavia, aby se to lépe četlo.

  18. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 13:49 |  
    1 0

    Zdarec Alanore, za mne celkem souhlas je to snad poprvé co s tebou souhlasím. :-) Těším se na Tepláky, tam se snad ukáže reálná síla týmu, tedy pokud to nebude mít podobný průběh jako s Bate, že se někdo nechá vyloučit. :-D

  19. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 18:29 |  
    2 0

    Tak pet nula to mohlo byt,dulezite je,ze se udrzela nula. Super TS,nevsiml jsem si,ze skandovali o UEFA,tentokrat by to bude snad i bez pokuty:)

  20. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    DF007     před 7 lety 27.07.2017 19:14 |  
    5 0

    Asi bych volil o stupeň lepší známky. Přeci jen výkon rozhodně špatný nebyl, chyběly ovšem góly, což budí rozpaky. Ale jak sledují Alanora, tak se dlouhodobě drží spíše při zemi. Já bych se nebál emocí i v rámci tvorby hodnocení a známkování. Sport je přeci o emocích, proto ho mají lidi tak rádi.

  21. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - BATE Borisov 1:0

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 28.07.2017 13:49 |  
    0 1

    Vcera vyborne zahrali z CZ Kanga a Donald,pripominaji mi naseho Simona s Michaelem,i kdyz hrajou na jinym postu:)

  22. zaznam

    Dresco     před 7 lety 28.07.2017 14:16 |  
    0 0

    Nevite, zda je nekde zaznam utkani? Byl jsem na dovolene a poslouchal jen pres radio Slavia, coz mimochodem skvele fungovalo, ale rad bych videl i obrazky...diky.

    • Re: zaznam

      michal80     před 7 lety 28.07.2017 20:52 |  
      0 0

      utkání bude opakovat stanice O2 - v sobotu nebo neděli od 10ti dopoledne

      • Re: zaznam

        Dresco     před 7 lety 28.07.2017 23:14 |  
        1 0

        Ok, O2 stejne nemam, tak nic. Doufal jsem, ze to bude nekde na netu k dispozici, ale nenasel jsem. Asi to O2 drzi jen pro sebe. Kazdopadne diky.

        • Re: zaznam

          no-nick     před 7 lety 29.07.2017 08:11 |  
          0 0

          Můžeš si koupit o2 na den teda 69. Nic moc, ale jediná možnost, jak to vidět