Rozhovory

Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku chceme postoupit!

Kapitán Škoda hodnotí vstup do sezony s Borisovem. V zápase proměnil penaltu, také mu ale chybělo jen pár centimetrů ke druhé brance, když orazítkoval tyč.

Vítězství bez inkasované branky, ale dalo se asi dosáhnout na víc. Je pravda, že je to po tomto zápase "jen" 1:0?

Asi jo. Před zápasem bychom takový výsledek brali. Říkali jsme si, že chceme vyhrát a nedostat góla. To jsme splnili, ale asi všichni cítíme, že jsme z toho zápasu mohli získat víc.

Rozhodčí odpískal penaltu a dal hráči hostí červenou kartu. Jak jste ten zákrok viděl vy?

Penalta jasná. Jestli to byla červená, to nevím.

Věřil jste si na penaltu?

Jo, věřil jsem si. Kopu je poslední dobou a proměňuju.

Jak hodnotíte výsledek do odvety?

Jak jsem říkal, vyhráli jsme a nedostali góla, což je super. Musíme jet do Běloruska vybojovat postup. Kdybychom dnes uhráli lepší výsledek, tak by to bylo lehčí. I tak by nám ale nikdo nedal nic zadarmo. Musíme to uhrát venku.

Je zrádné, že kvůli tomu, že soupeř hrál v deseti, tak neukázal, co umí dopředu?

Možná trošku. Zase hráli hodně dozadu a my jsme se tam těžko dostávali. Odveta asi bude něco jiného. Budou víc útočit a my na druhou stranu budeme mít více prostoru.

Dá se říci, že vám to vyloučení spíš ublížilo?

Ne, to nechci říkat. Ale prostě to bylo něco jiného.

Ze začátku jste dělali víc chyb v kombinaci, bylo to nervozitou?

To si nemyslím, ale občas jsme prostě zkazili. To se stává.

Vy jste pak trefil ještě tyčku...

Ani mi o ní neříkejte.

Vypadalo to, že jste to pak docela těžko nesl.

Je to tak. Cítil jsem, že ten druhý gól potřebujeme. Nějaké šance jsme měli a neproměnili je. Věřil jsem, že šance přijde a dám góla. Ale skončilo to na tyčce.

Neuchýlili jste se příliš brzy k nákopům do uzavřené obrany?

Možná jsme to tam párkrát zbytečně nepřesně nakopli. Takže možná jo, ale bylo těžké se tam prokombinovat.

Jsou pocity ze zápasu rozporuplné?

Možná trošku, ale spíš pozitivní.

Ještě jste dvakrát reklamovali penaltu po ruce. Jak jste to viděl?

Myslím si, že jedna byla jasná. To byl centr do vápna a jeho to trefilo do ruky. Akorát už rozhodčí asi neměl odvahu písknout druhou penaltu.

Při jednom souboji vám dokonce soupeři strhli kapitánskou pásku. Jak tvrdé byly souboje?

To bylo při standardce, tam se to bránilo hodně na krev. Ale to tak bývá běžně.

O víkendu vás čeká liga. Těšíte se na ni?

Těšíme se. Kádr máme široký a věřím, že to zvládneme.

Komentáře (19)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

    ervin     před 7 lety 26.07.2017 09:56 |  
    0 0

    Samozřejmě že postup zvládnete lehké to nebude ale nic jiného nečekám. Hrát budou muset oni a do otevřené obrany nějaký gól spadne. Na to že budete hrát do plných si budete muset zvyknout 80% soupeřů v lize bude především bránit, protože útočná síla Slavie je obrovská! Ahoj


    • Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 26.07.2017 13:33 |  
      1 1

      Trochu pokory. Samozrejme je akorat to, ze vsichni jednou zemreme...

      • Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

        ervin     před 7 lety 26.07.2017 17:00 |  
        2 0

        Pokoru jsem měl před zápasem ale po něm kdy Bate je 90 min zalezlé ,nevystřelí na bránu ,válí se po hřišti ji u mě nemá.A že byli v deseti? Takových zápasů už bylo spousta a i v deseti se to dá odehrát jinak. Prostě vyřadit a basta , mančaft na to máme! Mám tu pokoru nastavenou jinak...Pravdu máš že umřeme , někdo dříve jiný později ale s tím Ti nepomohu

  2. Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

    Robinator     před 7 lety 26.07.2017 10:45 |  
    6 2

    Jakmile dáme venku gól, hodně se přiblížíme..nicméně to lehké nebude, bude nás čekat běhavý, houževnatý soupeř, vyhovovat nám bude, že budou od začátku chtít tlačit..takový Van Buren, Jarda Zmrhal by mohli mít prostor, pro rychlé brejky..

    Jinak včera se mi moc líbil MNN + Van Buren ( mohl mít opět gól a asistenci) To byli podle mne muži zápasu...

    Ve druhé půlce hrál dobře i Husbauer..ale trochu si to u mne pokazil první puli, kdy byl pomerne nepresny, jinak by byl taky muz zapasu :))

    Nelibil se mi Rotan..Mozna bych pomalu uvazoval o zarazeni Altintopa umerne k jeho zlepsovani fyzicky a herni praxe( trenink)

    • Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

      JS (přítel SN)     před 7 lety 26.07.2017 11:18 |  
      9 3

      Mně se naopak Rotaň velmi líbil. Uklidnil hru, dal tomu řád. Ve chvíli, kdy odešel, jsme si pořádný tlak de facto nevytvořili. Mešši tam byl úplně navíc a nanic.

      Souhlasím s MNN a van Burenem, i když druhý jmenovaný se ve druhém poločase také vytratil. Hušbauer přesně, o poločase jsem si říkal, že aspiruje na nejhoršího hráče Slavie, pak se neuvěřitelně zvednul.

      Podle mě se opět ukázalo, že nemáme dobré krajní beky, říkám to pořád. Bořil ani Frydrych pořádně nezvládali podporu útoku. Sice lítali po lajně, to jo (než jim došly síly), ale ty centry byly úplně jalové. Bořil navíc pokaždé zpomalil, aby si to přehodil na pravačku. Jak jsem už psal, měl tam jít levonohý Švento, alespoň na půl hodiny. A na kraje by to chtělo dva hotové hráče schopné jak bránit, tak kombinovat (pro spolupráci s Dannym a spol), tak kvalitně centrovat.

      • Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

        Robinator     před 7 lety 26.07.2017 11:39 |  
        0 0

        Možná, že u toho Rotane nedokazu ocenit jeho prinos, nevim..dela tam asi spis tu cernou praci..

        Ty kraje souhlas, ty jsem nezminil, ale je pravda, ze tam by to chtelo vice umu pri centrech a celkove podporu utoceni

    • Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

      Guly (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 09:13 |  
      1 2

      Souhlasím s Tebou. Do odvety bych udělal asi jen jednu změnu. Dannyho bych dal na podhrot, nalevo bych dal Zmrhala, protože by měl venkovní zápas vyhovovat (soupeř bude muset útočit a Zmrhal je brejkovej hráč). A ze středu bych sundal asi Rotaně.

      Obecně si myslím, že Danny by měl hrát hlavně ze středu s tím, že si hráči samozřejmě můžou měnit posty.

      • Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

        afro     před 7 lety 27.07.2017 09:41 |  
        2 1

        S nasazením Zmrhala do odvety s BATE souhlasím (pokud bude v pořádku; bohužel je trochu nerozehraný), ale zase bych rád viděl v záloze Ngadue i Rotaně, i když ten hraje hodně na jistotu a měl by být odvážnější, protože tak bude střed držet pohromadě. Kdybychom nastoupili se středem zálohy Ngadeu - Hušbauer, Danny, tak by Hušbauer musel hrát více dozadu. Asi bych tedy pouze vyměnil Zmrhala za Van Burena a to i přesto, že Van Buren hrál v úterý poměrně dobře.

        Mě by se líbilo, kdybychom mohli nasadit 12 hráčů, protože mi to jinak prostě optimálně asi nikdy nevyjde. :-))) Záloha by pak vypadala: Ngadeu - Rotaň, Hušbauer - Zmrhal, Danny, Sýkora/Van Buren

        btw. Ten Souček nám v přípravě docela hatí tu naši plánovanou proměnu ve stopera, co? ;-)

        • Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

          afro     před 7 lety 27.07.2017 09:42 |  
          0 0

          *výkony v přípravě (vypadlo mi slovo)

  3. Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

    první rytíř     před 7 lety 26.07.2017 10:46 |  
    7 0

    V hodnocení ke včerejšímu zápasu toho zaznělo hodně a mnohé postřehy byly hodně pravdivé. Zejména ty, které se týkaly naší koncovky. S tou se mimochodem potýkáme celé přípravné období a výsledky proti Žilině a Nice na tom nic nemění. JŠ hovoří o tom, že máme dávat více přihrávek ze stran, což je správné, ale v tom právě chybujeme. Nejde ani tak o kvalitu těch přihrávek, jako o to, že naši hráči jsou uvnitř pokutového území dřív než míč! To načasování je prostě špatné, balón k zakončení musím mít před sebou, ne nad sebou, či dokonce za sebou. Týká se všech, tedy i Škoďáka...

    • Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

      japhy     před 7 lety 26.07.2017 11:44 |  
      1 0

      Dík za připomenutí těch náběhů do vápna. Už dávno jsem nad tím dumal, že hráči ve vápně chodí do hlaviček často z místa, což zvládne leda Škoďák a i pro něj je to těžký.

  4. Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

    japhy     před 7 lety 26.07.2017 11:39 |  
    10 0

    Mě tedy na rozdíl od Škoďáka přišla hra Bate po vyloučení naprosto stejná jako před. S výjimkou úplného začátku.
    Míč jsme ve středu měli většinou pod kontrolou, všechno OK, ale prostě se nemůžu zbavit dojmu, že takové složení středu zálohy je zbytečně moc defenzivní (pro poháry se to samozřejmě hodí).
    Pokud tedy chceme držet takto kompaktní střed, musí se beci dost zlepšit v centrování. Obecně k míčům do vápna - chybí mi míče pod sebe, do druhé vlny.
    Danny-Bořil společnou řeč zatím rozhodně nenašli.
    Do sestavy pro odvetu bych nějak zamontoval Zmrhala.

    • Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

      Eskaes     před 7 lety 26.07.2017 13:35 |  
      2 0

      přiznám se, že jsem nikdy nebyl Bořilův fanda, ale až letos jsem otočil. Získal si mě hlavně s Nice. Mně se ten hráč líbí svou drzostí a dynamikou i pro soupeře nepříjmenou hrou. Ještě bych je s Dannym spolu vyzkoušel.

      • Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

        japhy     před 7 lety 26.07.2017 14:26 |  
        3 0

        Proč ne, ale radši napravo.

      • Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

        Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 26.07.2017 14:28 |  
        4 0

        Proti Nice se líbil protože byl na PRAVÉM beku a měl před sebou MvB. Čili vlastně souhlasíš že je vlevo horší. ;)

  5. Venku chceme postoupit ?

    houston (přítel SN)     před 7 lety 26.07.2017 15:27 |  
    6 2

    Né chceme, my musíme ! Při vší sportovní úctě k našemu soupeři, my máme hráče na vyšší úrovni a bylo by smutné vypadnout.

  6. Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

    pinochet     před 7 lety 26.07.2017 19:24 |  
    2 0

    Vůbec jsem dosud nepochopil prohazování stran MVB s Dannym. Na té své jim to šlo, na té druhé nikoliv a další zápas se to opakuje. To je nějaký rituál?

    • Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

      donford     před 7 lety 27.07.2017 13:45 |  
      1 0

      Jo, tohle tu před drahnými roky zavedl Franta Veselý, který se takto střídal s levým křídlem Zbynďou Hotovým. Dva úžasní hráči! Také si myslím, že kýžený efekt to nepřinášelo. Možná na zblbnutí obránců.

    • Re: Milan Škoda: Mohli jsme získat víc, ale pocity jsou i tak spíše pozitivní. Venku

      sasky     před 7 lety 28.07.2017 09:39 |  
      0 0

      Tak ono ze začátku byla levá Dannyho strana celkem zabetonovaná. Takže si myslím, že to vzešlo z jeho snahy být více ve hře.